Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste
Acties:
  • 196.894 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydrargyrum
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09-2024
calvinturbo in 'nieuws: Chrome OS met nieuwe launcher en Material Design komt uit'
Ik snap dat er vooral op de frontpage een circlejerk heerst dat google evil is en het een ordinair reclamebureau is enzo, maar om dat op deze manier af te straffen? meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 07:14
Die staat inmiddels al op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:48

matroosoft

Lone Christian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Lowizi schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:33:
Geen idee of ik hier in het goede topic zit, maar ik heb per ongeluk een reactie op iemand zijn profiel gezet ipv deze persoon een dm te sturen over een advertentie (zoals de bedoeling was).
Zat even te slapen denk ik :)
Kan een mod deze reactie alsjeblieft verwijderen, want zelf kan ik dat blijkbaar niet?

Dit is het profiel: [Verwijderde gebruiker]
Je maakt meer kans met een melding in Schop een Modje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Hier werkt het ook prima, ik had de reactie alleen gezien en weer vergeten. :)

In dit geval is overigens de netste optie om ldehaan01 te vragen gewoon alle reacties van zijn profiel te verwijderen. Jouw reactie is namelijk toch de enige en als een gebruiker de reacties van zijn profiel verwijderd levert dat jou geen karmaboete op, en als ik dat doe wel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Op zich wel het makkelijkst om de betreffende user te vragen om te verwijderen. Ik betwijfel alleen of Idehaan01 zo vaak online is, gezien zijn profiel is hij nooit online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Geregistreerd op 16 april 2015 en 0 reacties.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Dirk schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:39:
Hier werkt het ook prima, ik had de reactie alleen gezien en weer vergeten. :)

In dit geval is overigens de netste optie om ldehaan01 te vragen gewoon alle reacties van zijn profiel te verwijderen. Jouw reactie is namelijk toch de enige en als een gebruiker de reacties van zijn profiel verwijderd levert dat jou geen karmaboete op, en als ik dat doe wel.
Bedankt!
Dan vraag ik het hem zelf.
Eigenlijk ook voor de hand liggend dat de gebruiker de reactie zelf kan verwijderen...
Daar heb ik niet eens aan gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Geen idee wat hier +1 aan is: jsnl in 'nieuws: 'EU wil groot onderzoek naar gedrag van techbedrijven en zoekmachines''

En zo jammer, dat echt álles op T.net tegenwoordig met een linkje onderbouwd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Waah in 'reviews: De Wet van Moore is jarig: al vijftig jaar leidraad naar kleinere chips'

Meestal worden typo's of comments weggemod met 0 of zelfs -1 met een enkele keer een opmerking erbij dat GR hiervoor bedoeld is. Deze reactie is ook niets meer dan een correctie, dus lijkt me +2 niet juist gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

En het is inmiddels al aangepast, dus het klopt ook niet meer.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Toff in 'downloads: VLC Media Player 2.2.1'

Deze reactie van mij werd binnen een paar minuten met 6x 0 "beloond" (boost?). Ik heb het een dagje afgewacht, maar zoals vaker blijft de situatie ongewijzigd. Ik stel een duidelijke vraag over een nieuwe optie van de software, die ik niet werkend krijg. Hoezo is dat offtopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Toff schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:58:
Toff in 'downloads: VLC Media Player 2.2.1'

Deze reactie van mij werd binnen een paar minuten met 6x 0 "beloond" (boost?). Ik heb het een dagje afgewacht, maar zoals vaker blijft de situatie ongewijzigd. Ik stel een duidelijke vraag over een nieuwe optie van de software, die ik niet werkend krijg. Hoezo is dat offtopic?
Een beetje flauw, een tegenvraag: Hoe relevant is het dat je meldt dat je een feature niet kan vinden?

CyberDonky in 'nieuws: Whatsapp krijgt cloudbackup via Google Drive'
Linken naar .apk bestand, en dat is niet toegestaan.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Migrator schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:13:
[...]
Een beetje flauw, een tegenvraag: Hoe relevant is het dat je meldt dat je een feature niet kan vinden?
Dat ik het niet kan vinden is niet zo belangrijk, maar of die functie er wel of niet in zit toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Toff schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:16:
[...]

Dat ik het niet kan vinden is niet zo belangrijk, maar of die functie er wel of niet in zit toch wel?
Absoluut. Maar dat die feature er niet in zou zitten blijkt imo niet duidelijk uit je post. Is het niet iets dat niet uit te zetten is misschien? Zowel 0 als +1 vind ik geen rare score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Migrator schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:21:
[...]

Absoluut. Maar dat die feature er niet in zou zitten blijkt imo niet duidelijk uit je post. Is het niet iets dat niet uit te zetten is misschien? Zowel 0 als +1 vind ik geen rare score.
Ja, ik had ook verwacht dat het "vanzelf" zou werken, maar het werkt dus niet (bij mij iig) en ik kan er geen instelling voor vinden, zoals ik schreef.
Een enkele nul had ik minder moeite mee gehad dan - gezien het er in 1 keer en vrij snel stond - een 6x boost. Dat vind ik een zeer overdreven afwaardering.

Hier wil ik het maar bij laten, want zo belangrijk is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Lijkt me 0 gegeven is, omdat de reactie geen toevoeging heeft op het nieuws. Ik vind het tussen 0 en 1 zitten, begrijp beide scores wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hier wordt flink met -1/+2 gegooid. Ik heb eea al recht gezet, maar dat heeft nog even wat meer input nodig:

nieuws: Steam beperkt functionaliteit gebruikers die geen geld hebben uitgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
kiang in 'nieuws: Steam beperkt functionaliteit gebruikers die geen geld hebben uitgegeven'

Ben er inderdaad mee bezig, maar deze met zoveel +2 en +3? Is niet meer dan een +1

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dit vind ik nog niet eens echt een mismoderatie, is een nette reactie die boven het maaiveld uitsteekt.
Gefeliciteerd trouwens :)

Deze twee vind ik +2 te hoog voor, rest kan prima.
Darky03 in 'nieuws: Steam beperkt functionaliteit gebruikers die geen geld hebben uitgegeven'
fantafriday in 'nieuws: Steam beperkt functionaliteit gebruikers die geen geld hebben uitgegeven'

Ben ook even langs de -1's gegaan, imo staat het gros daar terecht op, toon is vaak niet vriendelijk. Deze bijvoorbeeld vind ik onverdiend -1: Kevinp in 'nieuws: Steam beperkt functionaliteit gebruikers die geen geld hebben uitgegeven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Die laatste van Kevinp hoort imo ook niet op -1 te staan. Duidelijk veel meningmodden wat daar gebeurt.

Het gros van de (vele) reacties van imade zijn terecht op -1, hoewel ook daar veel aan meningmodden gedaan. Alles reacties van imade waren op -1 voordat veel andere reacties gemod waren. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Thekilldevilhil in 'reviews: Grand Theft Auto V Benchmark: de pc-versie nader bekeken'
Verdient zeker een +2. Wordt massaal alle kanten op gemod, maar het is hoe dan ook een bijzonder nuttige aanvulling op de discussie.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Off-topic:

mgizmo in 'reviews: Samsung 65"-JS9000: dure tv met Tizen en quantum dots'
BlueFireGaming in 'reviews: Samsung 65"-JS9000: dure tv met Tizen en quantum dots'

EDIT: deze kan wel op +1, des te meer doordat USB type-C ook een DisplayPort Alt Mode heeft, waarmee het in feite naast USB 3.1 ook een DP 1.2a (later 1.3) aansluiting is.

[ Voor 26% gewijzigd door Kid Jansen op 20-04-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
RoD schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:55:
[...]

Gaat inderdaad behoorlijk offtopic. Beide een 0 gegeven, maar ze kunnen nog wat zetjes gebruiken.
Ik ben het met je eens :) Beide staan op 0 nu.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Die van darky is een post waar iemand uit ervaring spreekt. Die geeft juist aan waarom het een goed idee is en dat mag best m,et +2 beloond worden.

Lanerios: gefeliciteerd!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Zenety in 'nieuws: AMD: Windows 10 komt eind juli uit'

Gewoon on-topic, maar mod (of nu slimmer, reactie-) gezeur, dus 0. Die sloot aan -1's lijkt mij vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij geeft in zijn edit zelf aan dat het zijn bedoeling was om te trollen ("leuke reacties hieruit krijgen") en dat is toch echt ongewenst, en dus -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ja, dat zag ik inderdaad ook. Maar zo'n troll is het toch niet?
Zelfde als men zegt "aardig off, maar..." en het toch een goede reactie is.
Men ziet dat ene regeltje, en mod ernaar.
Je hebt gelijk natuurlijk, maar ik zie het niet als een troll, meer als een discussie-uitlokker, en niet eens zo'n slechte.

Edit: Wat ik bedoel is dat een discussie willen uitlokken middels een niet al te slechte begin statement niet per definitie een troll is toch? At least, IMHO.
(Denk aan verkiezingsdebatten :P )

Als die regel in de edit er bijvoorbeeld niet had gestaan, wat dan te doen? :?

[ Voor 31% gewijzigd door HMC op 20-04-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

109x -1 op een reactie :X en dan nog bovenaan staan ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Errrm, dat komt door de vele zogenaamde +2 reacties erna toch? Dat heeft Tweakers zelf zo ingericht.
Die heb ik trouwens soms op +1 gemod, want niets "informatiefs" aan. Maar uiteraard ben ik een vis in de vijver. Tegen tig keer +2 valt niet te modden zonder boosts, en daar vond ik de reacties niet belangrijk genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolke schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:03:
Lijkt me 0 gegeven is, omdat de reactie geen toevoeging heeft op het nieuws. Ik vind het tussen 0 en 1 zitten, begrijp beide scores wel.
Ik niet.

Gewoon een prima +1. Het is duidelijk on-topic; gaat over een nieuwe feature die er in zou moeten zitten, maar onvindbaar lijkt. Is dan de vraag of het uberhaupt wel aanwezig is, of onbruikbaar. Dat mogen anderen beantwoorden, maar de vraag is zinvol en on-topic.

Geen enkele reden om daar een nul voor te geven.

Heb er maar een +1 boost overheen gegooid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het wel.... De Tweakers vergelijking laat een enorm verschil zien tussen PC en PS4. Die andere vergelijking laat geen enkel verschil zien tussen die twee.

Wanneer er twee zo compleet verschillende vergelijkingen zijn, dan is dat zeer zeker zeer relevant voor het artikel. Die tweede video zet enorm grote vraagtekens bij de Tweakers video... En dat is dus gewoon gigantisch belangrijk.

Ja, de tekst is klein... Maar als een foto meer dan duizend woorden zegt, hoeveel zegt een video dan wel niet! ;)

Ik denk dat het wel degelijk een +3 waard kan zijn, en minstens een +2. (Er vanuit gaande dat de video echt is, en geen fake...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:25:
[...]

(...)

Geen enkele reden om daar een nul voor te geven.

(...)
Volgens de ModFAQ is zo'n vraag nou niet direct voldoende voor +1:
Ook vragen moeten goed geformuleerd zijn en de schrijver moet bijvoorbeeld zelf al mogelijke oplossingen of oorzaken aanreiken om een +1-waardering te ontvangen.
Maar 0 of +1 is echt om het even.
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:33:
[...]

Ik snap het wel.... De Tweakers vergelijking laat een enorm verschil zien tussen PC en PS4. Die andere vergelijking laat geen enkel verschil zien tussen die twee.

Wanneer er twee zo compleet verschillende vergelijkingen zijn, dan is dat zeer zeker zeer relevant voor het artikel. Die tweede video zet enorm grote vraagtekens bij de Tweakers video... En dat is dus gewoon gigantisch belangrijk.
Toch is het op deze manier een beetje roepen in het niks. Meer tekst is zeer gewenst voor wat relevantie. En navraag doen in GR was blijkbaar ook teveel gevraagd, daar had zoiets beter thuis gehoord.
Oh en ziehier het antwoord, niks bewust manipuleren: TradeMarkNL in 'video: Vergelijking GTA V op Windows en PlayStation 4'
Ja, de tekst is klein... Maar als een foto meer dan duizend woorden zegt, hoeveel zegt een video dan wel niet! ;)
Ik denk dat het wel degelijk een +3 waard kan zijn, en minstens een +2. (Er vanuit gaande dat de video echt is, en geen fake...)
Volgens welke regels in de ModFAQ was dit een +2 of +3?

Nog eentje trouwens, nog dubbelpost ook dus mag naar de 0: DeKoetsier in 'video: Vergelijking GTA V op Windows en PlayStation 4'

edit:

Is het trouwens mogelijk om een link naar de ModFAQ op te nemen in de topicwarning? Scheelt me weer naar pagina 1 klikken :P

[ Voor 9% gewijzigd door Migrator op 20-04-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

peterkuli in 'nieuws: Tweehonderdduizend Ziggo-klanten moeten gebruikersnaam veranderen' +3?
+1 van mij

O het is al :+

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 20-04-2015 20:06 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Helemaal met deze comment eens, maar zeker geen +2
alwaysleft in 'nieuws: HBO bindt strijd aan met gebruikers die geoblokkade omzeilen'

... maar hij heeft wel even rond de 150 +1's nodig ofzo om op +1 te komen... dus geen flauw idee of dat nog past in het 'kleine-mismoderatie' topic xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Een +1 vind ik vanwege de troll ook te hoog. De post staat nu op -1 zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Verwijderd in 'nieuws: Google plaatst niet-mobiele websites lager in zoekresultaten' Heeft het artikel niet gelezen, het gaat om mobiele sites en niet on tablets. Lijkt mij een 0.

Croga in 'nieuws: Google plaatst niet-mobiele websites lager in zoekresultaten' Dit soort geblaat lijkt mij ook een 0.

MAX3400 in 'nieuws: Google plaatst niet-mobiele websites lager in zoekresultaten' Deze ook, totaal ongefundeerde speculatie, ook een 0 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dorus schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:25:
Verwijderd in 'nieuws: Google plaatst niet-mobiele websites lager in zoekresultaten' Heeft het artikel niet gelezen, het gaat om mobiele sites en niet on tablets. Lijkt mij een 0.
Een phablet is een grote smartphone. Nette +1 dus.
Geblaat vind ik ietwat overdreven, al mag hij het wel beter onderbouwen. Croga in 'nieuws: Google plaatst niet-mobiele websites lager in zoekresultaten' is ook maximaal +1.
MAX3400 in 'nieuws: Google plaatst niet-mobiele websites lager in zoekresultaten' Deze ook, totaal ongefundeerde speculatie, ook een 0 dus.
Totaal ongefundeerd ben ik het absoluut niet mee eens, het is in mijn ogen erg relevant hoe Google precies bepaalt wat mobile-friendly is of niet. Hierom vind ik bijvoorbeeld cobalt60 in 'nieuws: Google plaatst niet-mobiele websites lager in zoekresultaten' niet onverdiend informatief; het geeft goed weer dat Google de mobile-friendliness bepaalt en dus soms sites die volgens de dev geschikt zijn dat volgens Google niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Maar die eerste twee zijn in elk geval geen +2, daar staan ze ondertussen ook niet meer op trouwens.

Die laatste die je noemt, van colbart, mag dan weer wel +2 omdat hij wel de spijker op zijn kop slaat, daarnaast ook nog eigen informatie aandraagt (eigen site getest waar het algoritme blijkbaar faalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

bbob in 'nieuws: Belastingdienst stopt met opvragen parkeergegevens'
Vroege melding ivm papegaaimods: Geen +2. Eerder een -1 met die laatste alinea. Of in ieder geval een punt aftrek dus een 0. En staat inmiddels op +3 :/

[ Voor 11% gewijzigd door Migrator op 21-04-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
smallblock in 'nieuws: Javascript-aanval kan toetsaanslagen monitoren via cpu-cache'
een 0, deze persoon kent het verschil tussen java en javascript niet.
Verder mag het reageren op dat bericht ook worden uitgeschakeld, na 10x java is geen javascript zal het wel duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Leuke toevoeging op mijn reactie, maar een +1, geen +2.
_ferry_ in 'geek: Maglev-trein in Japan haalt zeshonderd kilometer per uur'

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mhnl1979 in 'plan: Development-round-up - Iteratie #67'

Mag deze naar -1? :+

Die van _ferry_ +1 gegeven

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Die mag gewoon op 0 blijven staan. Is niet trollend of zo dus 0 is voldoende.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arthur-m
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-01 14:14
Ik krijg een '-1' op een reactie waarin ik de nieuwe Assasins Creed game erg mooi vind, en verder dat ik nooit begrepen heb waarom Assasins Creed niet eerder een game heeft gemaakt in het China/Japan. Ik snap niet wat daar Flamebait of ongewenst aan is?

arthur-m in 'video: Ubisoft toont Assassin's Creed Chronicles: China'

Edit: blijkbaar vonden anderen dat ook. Hij staat nu op +1

[ Voor 6% gewijzigd door arthur-m op 21-04-2015 17:27 . Reden: Punt is niet meer van toepassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry neemt WatchDox-dienst voor veilige bestandsoverdracht over'

Wat heeft deze telefoon salestalk met de overname van een clouddienst te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Het is wel een lekker zonnige dag maar het is te merken dat de -1 regen niet te stuiten is op deze mooie lente dag!

Dat iets offtopic is ben ik mee eens maar expres lopen minnen omdat wat? het zuurpruimen gehalte neemt steeds ergere vormen aan.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/iEncovhXfIZ3ZVTcLA3ZzIkQ/medium.png

Ja die opmerking heb ik er later maar bijgezet omdat het gewoon te kinderachtig voor woorden word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Linken naar je reactie is handiger: downcom in 'nieuws: Google laat gebruikers zoekgeschiedenis downloaden'

Opmerkingen over moderatie is al ongewenst, en de rest van je reactie is ook niet geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
downcom schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:22:
Het is wel een lekker zonnige dag maar het is te merken dat de -1 regen niet te stuiten is op deze mooie lente dag!

Dat iets offtopic is ben ik mee eens maar expres lopen minnen omdat wat? het zuurpruimen gehalte neemt steeds ergere vormen aan.

[afbeelding]

Ja die opmerking heb ik er later maar bijgezet omdat het gewoon te kinderachtig voor woorden word...
Je reactie is zowel na de edit -1. Hij is offtopic en zeker na je zuurpruim opmerking een -1

@wtj dat begrijp ik ook niet niet
0 van mij

[ Voor 3% gewijzigd door SRich op 21-04-2015 21:47 ]

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:44

Tribits

Onkruid vergaat niet

bvdbos in 'nieuws: Muziekindustrie klaagt zoekmachine voor mp3's MP3skull aan'

Lijkt me geen +2 en zeker geen +3, een paar reacties eronder staat al wat het verschil is tussen mp3skull en Google.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
SRich schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:45:
[...]

Je reactie is zowel na de edit -1. Hij is offtopic en zeker na je zuurpruim opmerking een -1

@wtj dat begrijp ik ook niet niet
0 van mij
Dus enige onderbouwing waarom er gemind word is dan niet meer aan de orde. Zoals ik al zei het is offtopic, niet ongewenst het word voor mij ongewenst als er verkeerd word gemodereerd waardoor ik er maar een opmerking neerzet want het is te kinderachtig voor woorden. Maar goed laat dan maar zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door downcom op 21-04-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tribits schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:49:
bvdbos in 'nieuws: Muziekindustrie klaagt zoekmachine voor mp3's MP3skull aan'

Lijkt me geen +2 en zeker geen +3, een paar reacties eronder staat al wat het verschil is tussen mp3skull en Google.
Vind ik ook. +1 gegeven, maar er zijn nog wat moderaties nodig.
downcom schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:49:
[...]

Dus enige onderbouwing waarom er gemind word is dan niet meer aan de orde. Zoals ik al zei het is offtopic, niet ongewenst het word voor mij ongewenst als er verkeerd word gemodereerd waardoor ik er maar een opmerking neerzet want het is te kinderachtig voor woorden. Maar goed laat dan maar zitten.
Je geklaag is gewoon ongewenst. Als iedereen z'n mening over de moderatie gaat geven op de FP dan wordt het onleesbaar. Jij vindt het dan ook nog eens nodig om het in bold neer te zetten. Terechte -1 dus.

[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 21-04-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
RoD schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:52:
[...]

Vind ik ook. +1 gegeven, maar er zijn nog wat moderaties nodig.

[...]

Je geklaag is gewoon ongewenst. Als iedereen z'n mening over de moderatie gaat geven op de FP dan wordt het onleesbaar. Jij vindt het dan ook nog eens nodig om het in bold neer te zetten. Terechte -1 dus.
Klagen? er was al -20 oid toen ik die tekst eronder gooide (zie aanpassingstijdstip!). Als moderator moet je dat toch kunnen zien of ben ik nou gek!?

Daarnaast heb zelf ooit een mailtje gehad dat ik verkeerd gemodereerd had nu komt het op dat nieuwsartikel meerder malen bij diverse users voor (kijk zelf even rond) terwijl dat niks met ongewenst heeft te maken heeft.

het probleem is dat er niet reëel word gehandeld (iets waar volgens mij de regels zijn van dat punten systeem!)

maar ik laat het wel rusten.. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door downcom op 21-04-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

downcom schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:56:
[...]

Klagen? er was al -20 oid toen ik die tekst eronder gooide (zie aanpassingstijdstip!). Als moderator moet je dat toch kunnen zien of ben ik nou gek!?

Daarnaast heb zelf ooit een mailtje gehad dat ik verkeerd gemodereerd had nu komt het op een en het zelfde topic meerder malen bij diverse mensen voor terwijl dat niks met ongewenst heeft te maken.

het probleem is dat er niet reëel word gehandeld (iets waar volgens mij de regels zijn van dat punten systeem!)
Maar waarom heb je de reactie niet hier gemeld i.p.v. hem te editen? Dan had i.i.g. ik er een nulletje bij gedrukt. Al vind ik het overdreven van wat -1 moderaties op deze reactie zo'n probleem te maken want eerlijk is eerlijk, het was geen pareltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
downcom schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:56:
[...]

Zonder geklaag was het naar mijn mening een 0 geweest, maar je kan nou niet zeggen dat het een pareltje van een reactie is. Ik kan me de -1 ook wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Migrator schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:02:
[...]

Maar waarom heb je de reactie niet hier gemeld i.p.v. hem te editen? Dan had i.i.g. ik er een nulletje bij gedrukt. Al vind ik het overdreven van wat -1 moderaties op deze reactie zo'n probleem te maken want eerlijk is eerlijk, het was geen pareltje.
Ik was het gewoon enorm eens met de persoon waarop ik reageerde en +1 vond ik te min dus ik zei
" Spijker -> Kop _/-\o_ "

maar ik wil er geen groter drama van maken dan het is.

ik heb het geëdit omdat ik binnen een paar minuten -20 te pakken kreeg en toen dacht ik ga eens over de lente beginnen mooie dag wees een happy met dat gemin! (iets in die trend) maar is kennelijk niet aangekomen want heb er nog -8 bij gekregen.

anyway ik vind het wel prima zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Deze leuke en handige tip mag van mij wel naar de +2: Verwijderd in 'downloads: Sysinternals Suite 2015-04-20'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keigezellig123
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-08 11:16
nieuws: Amerikaanse overheid wil 'oplossing' voor encryptie

Ik zag dat mijn reactie naar -1 gemod werd... Volgens mij is mijn reactie toch redelijk on-topic, als ik sommige andere reacties zie (die vergelijkbaar met die van mij zijn) die NIET op -1 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
je laatste opmerking is gelijk -1, en de rest is nogal.. alu hoedje achtig (backdoors etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keigezellig123
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-08 11:16
@lanerios, Uh dat is een waardeoordeel en daarover kunnen we in discussie gaan maar de reactie an sich is niet beledigend of als flame-bait bedoelt.. en dat is wat -1 zegt..
En ik zie wel meer van dit soort reacties over backdoors staan..

[ Voor 10% gewijzigd door keigezellig123 op 22-04-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
De laatste zin is een flame en daarmee een -1. Of je het nou bedoelt of niet, het staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

lanerios schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:04:
je laatste opmerking is gelijk -1, en de rest is nogal.. alu hoedje achtig (backdoors etc).
Helemaal mee eens, een keiharde -1. Alu-hoedjes heb ik sowieso een hekel aan, maar die laatste regel maakt het af: -1 gemod.

Ps, even voor het gemak (voor ons en jezelf): als je naar een reactie wilt linken, dan kan je op de datum en tijd klikken (bij jouw reactie dus:) '22 april 2015 09:29'. Als je hierop klikt wordt pagina herladen en kom je direct bij de reactie uit. Nu de link in de adresbalk kopiëren en hier plakken (waardoor je dus direct bij de reactie uitkomt door op de link te klikken), verder niets aan veranderen, het forum pakt dit direct op en maakt er zo'n mooie link van. (Ik snapte dit in het begin ook niet, het was een stuk makkelijker dan ik zelf dacht bleek uiteindelijk :9).

Ik geloof dat we die zelfs kunnen aandragen voor een -2? Mods? @k1n8fisher @RoD @Bor ?

Overigens is dit absoluut geen +3. Het begin is leuk, allicht een +1, maar die salestalk erachteraan zorgt voor een 0, naar mijn mening. Heeft hiervoor nog een paar schoppen nodig.
On a sidenote: snap niet dat 'nul' zijn CV nog niet heeft doorgestuurd naar Blackberry :+ 8)7

En dan bij deze nog even mijn bijdrage :P
janchtw in 'nieuws: Onderzoekers: aanvallers kunnen vingerafdrukken Galaxy S5 stelen'
parryfiend in 'nieuws: Onderzoekers: aanvallers kunnen vingerafdrukken Galaxy S5 stelen'
Kunnen wat mij betreft allebei naar de 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
keigezellig123 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:57:
nieuws: Amerikaanse overheid wil 'oplossing' voor encryptie

Ik zag dat mijn reactie naar -1 gemod werd... Volgens mij is mijn reactie toch redelijk on-topic, als ik sommige andere reacties zie (die vergelijkbaar met die van mij zijn) die NIET op -1 staan
Heb je het over deze post?

keigezellig123 in 'nieuws: Amerikaanse overheid wil 'oplossing' voor encryptie'

Wat mij betreft is dat in de huidige vorm geen -1 (of ik moet iets over het hoofd zijn). Je hebt een wellicht onpopulaire mening maar dat maakt een post geen -1.

(en iets afdoen als alu-hoedjes zoals ik hier lees vind ik sowieso een zwaktebod).
Flame / flamebait inderdaad en dus -1.

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 22-04-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Vickiieee schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:52:
[...]

Ps, even voor het gemak (voor ons en jezelf): als je naar een reactie wilt linken, dan kan je op de datum en tijd klikken (bij jouw reactie dus:) '22 april 2015 09:29'. Als je hierop klikt wordt pagina herladen en kom je direct bij de reactie uit. Nu de link in de adresbalk kopiëren en hier plakken (waardoor je dus direct bij de reactie uitkomt door op de link te klikken), verder niets aan veranderen, het forum pakt dit direct op en maakt er zo'n mooie link van. (Ik snapte dit in het begin ook niet, het was een stuk makkelijker dan ik zelf dacht bleek uiteindelijk :9).

[...]
Je kan ook gewoon rechtsklikken en de link meteen kopiëren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 669413 in 'nieuws: Kaspersky: hackers drongen mogelijk Witte Huis binnen met apenfilmpje'

Dit soort racistische flauwekul van een gebruiker die zich kennelijk vandaag speciaal hiervoor registreert (wellicht kloon van een ander account?) mag wel naar -5 denk ik?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Die gebruiker is een ware aanwinst inderdaad, sjonge jonge.
gallery: dekiller1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Kan iemand mij een indicatie geven hoe dit soort reacties (en de reacties erop) te modden? WokeBroke in 'geek: BBC gaat tv-drama maken van ontwikkeling Grand Theft Auto'

Ik vind +1 goed, maar ik kan mij voorstellen dat 0 beter is als mensen alleen een naam laten vallen, of beginnen met dubbelposts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zelf een 0, hoewel een -1 kan als je het gaat zien als pure fipo poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Marctraider in 'nieuws: Kaspersky: hackers drongen mogelijk Witte Huis binnen met apenfilmpje'

Geen -1. Ik heb 'em naar 0 kunnen krijgen door een +1 te geven, maar is natuurlijk gewoon on-topic.
Win bestandsextensies staan default uit, en ik heb vele mensen gezien die daardoor in de problemen komen (en mij om hulp vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 01:29
wildhagen schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:58:
Anoniem: 669413 in 'nieuws: Kaspersky: hackers drongen mogelijk Witte Huis binnen met apenfilmpje'

Dit soort racistische flauwekul van een gebruiker die zich kennelijk vandaag speciaal hiervoor registreert (wellicht kloon van een ander account?) mag wel naar -5 denk ik?
Alhoewel het er alle schijn van heeft denk ik dat we wel moeten oppassen dat we niet alle combinaties van het woord "aap" en een gekleurd persoon direct moeten bestempelen als racisme.

Ik kan me namelijk ook een mooie compilatie herinneren waar George Bush op staat met een hele zooi vergelijkbare gezichtsuitdrukkingen van chimpansee's.
https://www.google.nl/sea...ious+george+bush&tbm=isch
Daar werd, in het algemeen, toch hartelijk om gelachen.

Niettemin heb ik nog niet één zinvolle reactie van die gast gezien die boven de -1 uitkomt. Niet bepaald een goede binnenkomer.

Wat ik overigens zelf dan ook weer geestig vind is dat hij nu zelf te boek staat als "Blaataap". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

VOODOO_WILLIE schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:09:
[...]

Alhoewel het er alle schijn van heeft denk ik dat we wel moeten oppassen dat we niet alle combinaties van het woord "aap" en een gekleurd persoon direct moeten bestempelen als racisme.
Nee, maar in dit geval is het wel overduidelijk zo bedoeld natuurlijk, het druipt er echt met liters tegelijk vanaf.

Overigens maakt hij er een gewoonte van, kennelijk zit racisme hem in zijn bloed ofzo... zie bijvoorbeeld Anoniem: 669413 in 'nieuws: Kaspersky: hackers drongen mogelijk Witte Huis binnen met apenfilmpje'

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

http://tweakers.net/reacties/bekijk/7637703/

ik vind dit geen -1 waard. het is misschien een onpopulaire mening, maar hij biedt wel perspectief.
/unselfish

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 01:29
wildhagen schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:42:
[...]

Nee, maar in dit geval is het wel overduidelijk zo bedoeld natuurlijk, het druipt er echt met liters tegelijk vanaf.

Overigens maakt hij er een gewoonte van, kennelijk zit racisme hem in zijn bloed ofzo... zie bijvoorbeeld Anoniem: 669413 in 'nieuws: Kaspersky: hackers drongen mogelijk Witte Huis binnen met apenfilmpje'
De tweede reactie had ik nog niet gezien. Het had er al alle schijn van maar met die reactie is het wel duidelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:38

The Executer

Lekker belangrijk!

Verwijderd in 'nieuws: Onderzoekers: aanvallers kunnen vingerafdrukken Galaxy S5 stelen'

Vind deze reactie niet echt prettig naar de mede-Tweaker toe. Vind het helemaal vreemd dat hij ook nog 2 keer een +2 heeft gekregen, en 8 keer een plus 1. Diegene waar hij op reageert probeert een (mogelijk) scenario aan te tonen, en hAl komt met een (naar mijn idee) een stompzinnige reactie dat diegene maar een meteoriet op zijn hoofd moet hebben.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
The Executer schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:58:
Verwijderd in 'nieuws: Onderzoekers: aanvallers kunnen vingerafdrukken Galaxy S5 stelen'

Vind deze reactie niet echt prettig naar de mede-Tweaker toe. Vind het helemaal vreemd dat hij ook nog 2 keer een +2 heeft gekregen, en 8 keer een plus 1. Diegene waar hij op reageert probeert een (mogelijk) scenario aan te tonen, en hAl komt met een (naar mijn idee) een stompzinnige reactie dat diegene maar een meteoriet op zijn hoofd moet hebben.
Ik zal eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
elTigro schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:01:

ik vind dit geen -1 waard. het is misschien een onpopulaire mening, maar hij biedt wel perspectief.
/unselfish
Ik hoop dat jij sarcastisch bent. Anders neigt dit sterk naar onwetendheid of struisvogelgedrag.
Ik snap wel dat mensen er -1 voor geven. Ik zou het zelf een 0 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:38

The Executer

Lekker belangrijk!

Bor schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:23:
[...]

Ik zal eens even kijken.
Inmiddels is 'ie een mooi stuk gezakt in waardering (vermoedt door dit topic, daarna ging het hard). Waarschijnlijk heb ik ook verkeerd gekeken, geen 8 x een +1, maar hij staat nu in elk geval op -1.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

wildhagen schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:58:

Zijn reacties ook in dat Kaspersky artikel... Man, man, man..
22-04-2015 Kaspersky: hackers drongen mogelijk Witte Huis binnen met apenfilmpje 1 2 3 4 -7
Hij heeft dus 4 keer gereageerd in dat artikel waarbij zijn 'score' in totaal een -7 is. Wat dus wil zeggen dat hij 3x een -2 gescoord heeft :')

elTigro schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:01:

/unselfish
Heb hem op 0 gemod, meer vind ik het echt niet waard. Vind hem eigenlijk zelfs iets onder de 0 hangen, maar een -1 is dan weer te veel. Overigens is die reactie op hem geloof ik puur mening-modden.

Dit is toch geen +2??
Tuckson809 in 'nieuws: Amerikaanse overheid wil 'oplossing' voor encryptie'
En dit ook niet:
The Zep Man in 'nieuws: Amerikaanse overheid wil 'oplossing' voor encryptie'
Zelf allebei op +1 gemod.

The Executer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:46:
[...]

Inmiddels is 'ie een mooi stuk gezakt in waardering (vermoedt door dit topic, daarna ging het hard). Waarschijnlijk heb ik ook verkeerd gekeken, geen 8 x een +1, maar hij staat nu in elk geval op -1.
Geloof dat ie inmiddels stevig op -1 staat. En daar hoort hij ook, dit is gewoon beledigen of bashen van een andere gebruiker van Tweakers..

Oh fxck me. Hier gaan we weer, mag deze naar een 0?
Verwijderd in 'nieuws: NS voorziet vanaf 2016 enkele Sprinters van usb-aansluitingen in tweede klas'

Verder is dit een +1:
Verwijderd in 'nieuws: NS voorziet vanaf 2016 enkele Sprinters van usb-aansluitingen in tweede klas'
Een beetje onsamenhangend geheel en de zinsopbouw e.d. is vaak ook niet 'je van het'.

Verder moet er bij dat artikel even goed gekeken worden naar alle moderaties. Het schommelt namelijk gigantisch..

Edit:
Deze zijn toch beide gewoon +1 en geen 0?
Vickiieee in 'nieuws: NS voorziet vanaf 2016 Sprinters van usb-aansluitingen in tweede klas'
Vickiieee in 'nieuws: NS voorziet vanaf 2016 Sprinters van usb-aansluitingen in tweede klas'

[ Voor 22% gewijzigd door Vickiieee op 23-04-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Ik zou deze eerder 0 of -1 geven vanwege het denigrerende 'bovenstaanden mensjes'.
Deze vind ik dan weer niet onterecht op +2 staan.
Ik zie niet in wat hier mis mee is, +1 is goed lijkt me :S
Die eerste is niet zo heel vriendelijk en voegt niet heel veel toe. Tweede is ook overbodige herhaling en verder speculatie. Maar niet offtopic dus hij heeft +1 van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Dorus schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:50:

Ik zie niet in wat hier mis mee is, +1 is goed lijkt me :S
Omdat meneer altijd, waar dan ook, zijn stinkende best doet om BB de hemel in te prijzen en andere OS'en en smartphones e.d. in een kwaad daglicht probeert te zetten. Elke. Keer. Weer. Ik vind het ondertussen aardig op propaganda lijken...
Lees dit mismoderatietopic eens een paar pagina's terug, nul07 wordt hiermee vaak genoemd, hij doet het namelijk telkens opnieuw..

Lees de alinea onder de dikgedrukte opsomming nog eens goed door. Als je het hebt over BB aanprijzen..

Dorus schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:50:
[...]
Die eerste is niet zo heel vriendelijk en voegt niet heel veel toe. Tweede is ook overbodige herhaling en verder speculatie. Maar niet offtopic dus hij heeft +1 van mijn kant.
Wat is er onvriendelijk aan de eerste? Ik zeg tegen de persoon op wie ik reageer dat hij even goed moet lezen. Wat hij aanhaalt is namelijk niet relevant, daar hebben we het helemaal niet over (pincode bij schermontgrendeling e.d.). Het gaat over de veiligheid van de USB-poort bij het opladen. Op het artikel voegt de reactie dan misschien niet zo veel toe, maar op de 'discussie' met de persoon wel weer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Die van nl07 staan nu goed.

GewoonWatSpulle in 'nieuws: Fraudeurs maken site Dixons na en zetten duizenden advertenties op Marktplaats'
Dit voegt werkelijk niks toe en is dus 0 geen +2

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:40

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vickiieee schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:13:
[...]http://tweakers.net/nieuw...eaction=7639797#r_7639797

Omdat meneer altijd, waar dan ook, zijn stinkende best doet om BB de hemel in te prijzen en andere OS'en en smartphones e.d. in een kwaad daglicht probeert te zetten. Elke. Keer. Weer. Ik vind het ondertussen aardig op propaganda lijken...

Lees de alinea onder de dikgedrukte opsomming nog eens goed door. Als je het hebt over BB aanprijzen..
Abstract gekeken hebben onze post een vergelijkbare vorm en inhoud.

Ik doe in mijn post drie dingen.
1. Uitleg geven over de software matige oplossingen op alle mobiele platforms voor het gestelde probleem.
2. Een voorbeeld geven hoe het werkt qua veiligheid op mijn telefoon.
3. Een hardware matige oplossing bieden van €0,01

Dat scheelt qua inhoud vrijwel niets met wat er in jouw post staat:
1. Uitleg geven hoe het op android telefoons is geregeld qua veiligheid
2. Faciliteiten uitleg over de 2e en 1e klas.
3. Herhaling en uitleg van 'het veiligheidsprobleem'.
4. Een hardwarematige oplossing bieden van > $30

Jij legt uit hoe het werkt op jouw android, ik leg uit hoe het werkt op mijn telefoon van een ander merk.

Inhoudelijk scheelt jouw lijstje,
- Alleen opladen;
- Opslag;
- Media apparaat;
- Camera (niet in alle gevallen).
Ook weinig van mijn lijstje.
  • [Alleen laden]
  • [Geen actie ondernemen]
  • [Stuurprogramma's installeren] / [Verbinden]
  • [Toegang tot SD kaart]
Ik snap echt niet waar je je aan stoort.
Het is schijnbaar, dat het gaat over Blackberry?

Als dat het is, is mijn antwoord:
Inhoudelijk, is de uitleg over hoe mijn uitleg over hoe mijn telefoon werkt, niet zo heel veel anders dan uitleg over hoe uw telefoon werkt. Beiden omschrijven we onze eigen telefoon in de situatie, waarin wij moeten vrezen voor een veiligheidsrisico van een onbekende USB-poort waaruit je wilt laden.

Ik heb het in telefoon-gerelateerde topic's vaak over mijn telefoon, ook over andere telefoons, maar dat is op geen enkele manier anders dan jij het hebt over je eigen telefoon of de functionaliteit van jouw eigen telefoon.

Daarnaast, als het gestelde probleem is het tappen van data.
Komen we beiden met een goede manier om je daartegen te beschermen.
Naast dus via de instellingen van je telefoon, dragen zowel u als ik een hardware oplossing aan.
Jij met een tussenstukje, ik met een 'tweak' van de Kabel.
Dat is ook de bedoeling van een discussie. En wat mij betreft is die van onze beide zijde daarom ook informatief.

Daarom denk ik dat alle drie deze post, ook op +2 mogen staan:
Verwijderd in 'nieuws: NS voorziet vanaf 2016 Sprinters van usb-aansluitingen in tweede klas'

Daarbij opzetten dat 'een post naar '0' moet omdat hij het 'weer' heeft over een bepaald merk, of OS' is enkel en alleen een reinste vorm van meningmodden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Gotta say... touché... Ouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DenniZ in 'nieuws: Politie vraagt 2,1 miljoen keer om data internet- en telecomklanten'

Die mag wel op -2 imho. Als je dit soort *achterlijke* vergelijkingen (sorry dat ik het zeg) maakt heb je werkelijk geen flauw idee wat de gestapo was en deed :X

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem