Abstract gekeken hebben onze post een vergelijkbare vorm en inhoud.
Ik doe in mijn
post drie dingen.
1. Uitleg geven over de software matige oplossingen op alle mobiele platforms voor het gestelde probleem.
2. Een voorbeeld geven hoe het werkt qua veiligheid op mijn telefoon.
3. Een hardware matige oplossing bieden van €0,01
Dat scheelt qua inhoud vrijwel niets met wat er in jouw post staat:
1. Uitleg geven hoe het op android telefoons is geregeld qua veiligheid
2. Faciliteiten uitleg over de 2e en 1e klas.
3. Herhaling en uitleg van 'het veiligheidsprobleem'.
4. Een hardwarematige oplossing bieden van > $30
Jij legt uit hoe het werkt op jouw android, ik leg uit hoe het werkt op mijn telefoon van een ander merk.
Inhoudelijk scheelt jouw lijstje,
- Alleen opladen;
- Opslag;
- Media apparaat;
- Camera (niet in alle gevallen).
Ook weinig van mijn lijstje.
- [Alleen laden]
- [Geen actie ondernemen]
- [Stuurprogramma's installeren] / [Verbinden]
- [Toegang tot SD kaart]
Ik snap echt niet waar je je aan stoort.
Het is schijnbaar, dat het gaat over Blackberry?
Als dat het is, is mijn antwoord:
Inhoudelijk, is de uitleg over hoe mijn uitleg over hoe mijn telefoon werkt, niet zo heel veel anders dan uitleg over hoe uw telefoon werkt. Beiden omschrijven we
onze eigen telefoon in de situatie, waarin wij moeten vrezen voor een veiligheidsrisico van een onbekende USB-poort waaruit je wilt laden.
Ik heb het in telefoon-gerelateerde topic's vaak over mijn telefoon, ook over andere telefoons, maar dat is op geen enkele manier anders dan jij het hebt over je eigen telefoon of de functionaliteit van jouw eigen telefoon.
Daarnaast, als het gestelde probleem is het tappen van data.
Komen we beiden met een goede manier om je daartegen te beschermen.
Naast dus via de instellingen van je telefoon, dragen zowel u als ik een hardware oplossing aan.
Jij met een tussenstukje, ik met een 'tweak' van de Kabel.
Dat is ook de bedoeling van een discussie. En wat mij betreft is die van onze beide zijde daarom ook informatief.
Daarom denk ik dat alle drie deze post, ook op +2 mogen staan:
Vickiieee in 'nieuws: NS voorziet vanaf 2016 Sprinters van usb-aansluitingen in tweede klas'
Vickiieee in 'nieuws: NS voorziet vanaf 2016 Sprinters van usb-aansluitingen in tweede klas'
Verwijderd in 'nieuws: NS voorziet vanaf 2016 Sprinters van usb-aansluitingen in tweede klas'
Daarbij opzetten dat 'een post naar '0' moet omdat hij het 'weer' heeft over een bepaald merk, of OS' is enkel en alleen een reinste vorm van meningmodden.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 23-04-2015 16:18
]