Chill heren, als er iets niet door de beugel kan of wellicht verkeerd is, dan hebben we het recht/plicht om het hier te melden. Dit deed ik toen en dat zal ik de volgende keer wellicht ook weer hier doen in plaats van op de persoon. Waarom? Omdat de crew dat liever zo ziet, hier is geen discussie voor nodig.
Hoe doe ik het op het werk? Dan spreek ik de persoon zelf aan, want zo gaat dat in het echte leven en nee, het forum/internet is niet het echte leven
.
Wat mij betreft is dat niet echt een voorbeeld van een onreine review.
Hoe doe ik het op het werk? Dan spreek ik de persoon zelf aan, want zo gaat dat in het echte leven en nee, het forum/internet is niet het echte leven
Op zich kan ik me hier wel in vinden, maar wat er op YT staat als tekst is niet interessant. Het gaat erom wat er in de video wordt verteld of weergegeven. Ik vind het zelf niet gepast op Tweakers, maar op Youtube is het heel normaal om met gebaren en theater dingen aan te prijzen. Als de crew dat ok vind, dan hoeven we daarover niets meer te zeggen.PcDealer schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:11:
Spam:
[...]
De beschrijving is gewoon spam met referrals zonder de beloofde productspecificaties:
[...]
Hetzelfde hier:
[...]
Ik kom al een tijdje niet echt meer in het China shopping forum, maar het is voor mij ook nieuw dat je de bezoekers er niet op mag wijzen dat de fabrikant importkosten vergoed als je een optie aanvinkt of kiest voor PDM (verzendmethode). Je mag toch ook gewoon aangeven dat je een artikel ook via een Europees distributiecentrum mag laten verzenden, zodat je geen importkosten hebt. Dat is niet omzeilen, maar dat is een risico afkopen.Kenzi schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 06:22:
productreview: Umidigi G Zwart review door Luca
[...]
Lijkt me niet op zijn plaats in een review aangezien PDM ook niet besproken mag worden in het China Shopping forum.
Producten van buiten de EU hebben nou eenmaal kans op importkosten.
Wat mij betreft is dat niet echt een voorbeeld van een onreine review.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.