Design is natuurlijk puur persoonlijk, en eerlijk gezegd hebben ze dat ook wel voor elkaar. Het spreekt een groot deel van hun publiek aan, met succes. In mijn familie zie ik het ook vrij veel en men gebruikt dezelfde argumenten.murphsy schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:06:
[...]
Is ook helemaal waar. Maar daarom schetste ik ook de hele vergelijking, is inderdaad niet eerlijk.
De speakers staan inderdaad een beetje in de weg. De versterker ook. Vooral omdat ze dus niet meer ingezet worden als stereo setup voor muziek luisteren. Dat is hoofdtelefoon only. Het is stap 1 in de transitie van muziek setup naar home cinema.
En eerlijk is eerlijk, ik vind Sonos heel interessant. Juist het gebruiksgemak, het design, de uitbreidbaarheid én de fake surround.
Gebruiksgemak en uitbreiding ook- en dat uiten ze heel sterk in hun marketing. Maar gebruiksgemak en uitbreiding is iets wat tig andere merken minstens zo goed voor elkaar hebben
Wel grappig dat je het zelf fake surround noemt, de eerste Sonos eigenaar die ik dat hoor toegeven
[ Voor 4% gewijzigd door Tux3.14 op 28-07-2022 19:23 ]