Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11 11:52
Ik heb de tip van Kaap ter harte genomen en ook de game opnieuw te installeren dit scheelt inderdaad redelijk veel ruimte +/- 13GB (SSD storage in mijn geval).

Verder ben ik redelijk wat tijd bezig geweest om mijn UI in te richten. Ik had altijd Xperl met wat addons, maar gisteren toch maar eens voor ElvUI gegaan en man wat is dat wennen! het is alsof ik een compleet nieuwe game speel en nog geen idee heb waar ik naar moeten kijken :').

Verder zou het top zijn als de DPS-rotation addons snel up2date worden gemaakt, zodat we ook een beetje een idee krijgen hoe de rotaties precies werken. Dit werkt voor mij persoonlijk sneller dan de rotatie op een site te zien (ben nogal visueel ingesteld :) )

[ Voor 22% gewijzigd door demokert op 21-07-2016 09:56 ]

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ben blij dat ik niet de enige ben mbt Ret pala bevinding. Ik probeer m'n main te bepalen op basis van:
- spells/rotatie
- artifact weapon
- class order hall
Dacht dat er voor m'n Ret pala overal wel een groen vinkje achter kon, maar gezien de spells... blijkt dat wellicht geen enkele class/spec voor 3 vinkjes gaat. Keuzes..
marijnvtg schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 09:45:
Kortom, voel me redelijk kaal. Of komt hier straks met artifact weapon nog wat verandering in?
Maar nogmaals, was even snel ingelogd.
Je Artifact wapen kan een behoorlijke impact hebben ja. Is afhankelijk van class en spec natuurlijk.

Zou niet te lang stil staan bij de huidige pre expansion specs want dat werkt niet zo goed zonder artifact wapen en talents.

FUMES et CARNES

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Wat ik wel lekker vond aan Ret in de beta, was (na ontvangen van je artifact) en de juiste spec, je behoorlijk wat survival mogelijkheden hebt, en best goed kunt AoE'en en het gevoel hebt damage te doen. Sowieso ligt voor m'n idee Legion de focus op meerdere mobs. Veel kleine groepjes van mobs. Althans in het begin van de beta (zo lang heb ik deze nog niet)

• demokert
Hmm ik heb om een of andere reden wel het gevoel dat de Ret pally niet echt de damage dealer is waar je op zit te wachten.. kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar is er iemand die dit kan bevestigen of kan ontkrachten ?

• Potgrond
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-10 10:52
demokert schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 09:54:
[...]

Dit gevoel had ik gisteren ook. Het komt nu neer op 3 a 4 skills voor je rotatie en je bent klaar.
Begin toch sterk te twijfelen of Ret pally mijn main wordt als dit het is...
Je bent echt niet de enige, veel mensen switchen na jaren paladin gespeeld te hebben. Met de changes voor bijv. enh shaman, ww monk en de dk specs vind ik ook dat er veel betere keuzes zijn.
Helaas ook voor de spec die ik speelde (feral druid) is er weinig veranderd en is de speelstijl er niet op vooruit gegaan, ik ga ook maar eens andere classes bekijken de aankomende weken.
Moet alleen nog even bekijken hoe ik die characters op een redelijk ilvl ga krijgen om te testen.

• Potgrond
  • Laatst online: 30-10 10:52
demokert schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:35:
Hmm ik heb om een of andere reden wel het gevoel dat de Ret pally niet echt de damage dealer is waar je op zit te wachten.. kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar is er iemand die dit kan bevestigen of kan ontkrachten ?
Ze lijken inderdaad weer voor het vage hybrid gevoel te gaan, helaas raak je daardoor al snel op achterstand met de andere dps specs. Het is nog een tijdje voor Legion uitkomt dus, ik hoop dat er voor een aantal classes nog grote changes worden doorgevoerd.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik moest vanochtend nog wel redelijk wennen aan mijn nieuwe rotation voor mijn Guardian Druid.. het doen van damage is redelijk hetzelfde maar mijn mitigation is echt flink anders.. maar goed ik heb m nu redelijk in de vingers.. binnenkort eens mijn alts onderzoeken..

• demokert
Goed om te horen icemotion. Mocht iemand overigens tips hebben voor ret pallies voel u welkom om deze te delen !

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:43
Mensen ik heb toch nog een vraagje over dat transmog systeem, ik speel al 10+jaar WoW, en ondertussen zit op al mn characters mijn bank/void storage zo'n beetje helemaal vol met items die ik over de jaren heb verzameld. Als ik het goed begrijp kan ik zo'n beetje alle items nu gaan vendoren?? Maar hoe weet ik nou of ze in mijn wardrobe staan? Heb niet zoveel zin om ieder item apart op te gaan zoeken...

En @ hierboven, net ff mijn nieuwe alliance ret pally gespeeld door het begin stukje van WoD; voelde zeer underpowered aan. Mis echt mijn hammer of wrath en exorcism bv... Heel jammer; pally was altijd een van mn favoriete classes..

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:32
Pyr0_ schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:20:
Mensen ik heb toch nog een vraagje over dat transmog systeem, ik speel al 10+jaar WoW, en ondertussen zit op al mn characters mijn bank/void storage zo'n beetje helemaal vol met items die ik over de jaren heb verzameld. Als ik het goed begrijp kan ik zo'n beetje alle items nu gaan vendoren?? Maar hoe weet ik nou of ze in mijn wardrobe staan? Heb niet zoveel zin om ieder item apart op te gaan zoeken...
Bind on equip moet je eerst equippen. Staat ook in de tooltip dat die nog niet in je wardrobe staat. De rest zou er allemaal in moeten staan. Die kun je dus inderdaad vendoren.

• icemotion
Ret pally heb ik nog nooit gesnapt en laat ik nu ook lekker links liggen. Doe wel gewoon protection.

Resto druid wordt de volgende (heb 2 druids in verschillende guilds)

En daarna ga ik klooien met mijn rogue die ik net naar Outlaw heb gespecced.. al is het maar vanwege de skill Cannonball barrage.
Pyr0_ schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:20:
Als je op een item hovered staat er iets in de trant van "You dont have this appearance unlocked yet" als hij nog niet in je wardrobe zit. Je moet het dan eerst equippen.

Let wel; hij laat dit alleen zien voor items die ook passen bij jouw spec. Als leather class zie je dit alleen bij leather items. Heb je een BoE mail item dan geeft hij het niet aan, dat zie je pas als je het naar een mail class als Shaman stuurt.

Alles wat soulbound is wordt meteen in je wardrobe gezet als het geschikt is voor je class.

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Ik heb de addon Legion Wardrobe geinstalleerd. Deze geeft alles aan in je tooltip. Of je 'm kunt unlocken, dat het al unlocked is, of dat je class hier niets mee kan.

Let wel op als je een raid in gaat met meerdere mensen. Als er een timer op zit moet je het equippen om deze definitief te unlocken. Op het moment dat je zo'n item trade met iemand (verkopen heb ik nog niet getest), verlies je namelijk ook de transmog.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:08
Mensen, hoe groot is jullie WoW map dan nu? Ik gebruik al jaren dezelfde install (gewoon steeds kopieren) en deze is nu 51,7 GB (met de mini patch van vandaag). Ik verwacht dat dit nog wel kleiner wordt als Legion uit komt, want hij is al 57GB geweest dus de grootte zakt al. Dat iemand hier een map van 80GB had is echt bizar, dat heb ik nog nooit gehad. Ik denk dat daar heel veel (oude) addons in zitten, screenshots (!) en crashlogs/cache? Zo groot is de map nog nooit geweest hier on al die jaren. Het opschoonsysteem van Blizzard is juist heel goed.

• demokert
Soeski schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:28:
Mensen, hoe groot is jullie WoW map dan nu? Ik gebruik al jaren dezelfde install (gewoon steeds kopieren) en deze is nu 51,7 GB (met de mini patch van vandaag). Ik verwacht dat dit nog wel kleiner wordt als Legion uit komt, want hij is al 57GB geweest dus de grootte zakt al. Dat iemand hier een map van 80GB had is echt bizar, dat heb ik nog nooit gehad. Ik denk dat daar heel veel (oude) addons in zitten, screenshots (!) en crashlogs/cache? Zo groot is de map nog nooit geweest hier on al die jaren. Het opschoonsysteem van Blizzard is juist heel goed.
Dit had ik gisteren ook, exact dezelfde situatie. Ik heb een nieuwe install gedaan en hij was gisteren +/- 37GB.

• Soeski
demokert schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Dit had ik gisteren ook, exact dezelfde situatie. Ik heb een nieuwe install gedaan en hij was gisteren +/- 37GB.
Dan wacht ik de release van Legion nog even af en als mijn map dan ook nog steeds >50GB is, zal ik ook eens opschonen. Blijkbaar is het toch groter dan nodig :X

• demokert
Waarom niet nu al doen ?:) Bedoel begin je vers addons erop zetten die je echt nodig hebt?
Je zet de download aan en binnen half uur /45mins is hij ongeveer klaar. Het kwam bij mij met +/- 21Mb per seconde binnen :D

• detheavn
Ik heb laatst zo'n 6 GB aan screenshots uit mijn map gehaald :p
Scriptje gemaakt om de filenaampjes aan te passen op datum en expansion. Nu ergens uploaden ...
Yay! Optimo is mine! ;)

Vind Survival spec heel leuk spelen... Beetje meppen en gooien als hunter zijnde en dan nog een pet bij je hebben ook. Top! :) Kijken of ik het hele levelproces kan volhouden...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Verwijderd

Soeski schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:28:
Mensen, hoe groot is jullie WoW map dan nu?
Ik heb deze PC nog niet zo lang, en heb WOW in maart of zo geinstalleerd - de map is nu 50GB groot...
Gaius schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:34:
[...]
En terecht. Kan toch niet de bedoeling zijn dat je diversiteit krijgt.
In de eerste plaats tuning, en inherent daar aan je artifact. Simpel as that. Logische en goede keus dus dat we uiteindelijk afscheid genomen hebben van SMF, zelden dat iemand dat trouwens gebruikte.

De rest van je post beschouw ik maar als standaard battle.net forum klaagzang.

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
demokert schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:36:
Waarom niet nu al doen ?:) Bedoel begin je vers addons erop zetten die je echt nodig hebt?
Je zet de download aan en binnen half uur /45mins is hij ongeveer klaar. Het kwam bij mij met +/- 21Mb per seconde binnen :D
Whut?
Hij is hier aan het downloaden aan gemiddeld 600kbps -.-
Is al 2 uren bezig en moet nog 30gb van de 37gb downloaden...

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteravond wat tijd door gebracht op m'n Moonkin, wat is dit nice geworden zeg! Mis de eclipse bar totaal niet en heb gelijk me main gevonden voor Legion!

Hebben jullie alleen ook wanneer je wilt alt + tabben, dat je alleen de taakbalk te zien krijgt? Vrij irritant, Spotify o.i.d. openen wordt zo iets complexer, naast dat kan je ze ook niet minimizen. Zorgt weer voor fps drops.

[ Voor 42% gewijzigd door Raptar op 21-07-2016 13:06 ]

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:53

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik zit te twijfelen welke class ik ga lvlen, ik laat mijn oude chars achter en ga een nieuwe starten.

Maar ik kan niet kiezen tussen Druid of Hunter!

• demokert
Valdourian schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:38:
[...]

Whut?
Hij is hier aan het downloaden aan gemiddeld 600kbps -.-
Is al 2 uren bezig en moet nog 30gb van de 37gb downloaden...
Even in je settings de download speed op unlimited zetten (0)

• Valdourian
demokert schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:06:
[...]

Even in je settings de download speed op unlimited zetten (0)
Die staan op 0.
Heb mijn antivirus en firewall uitgezet en haal nu 2.5Mbps.

• demokert
Das nog niet veel! Ik haalde deze snelheid gisteren na 20.00 savonds dus dat lijkt me wel een piekmoment...

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:28:
[...]

In de eerste plaats tuning, en inherent daar aan je artifact. Simpel as that. Logische en goede keus dus dat we uiteindelijk afscheid genomen hebben van SMF, zelden dat iemand dat trouwens gebruikte.

De rest van je post beschouw ik maar als standaard battle.net forum klaagzang.
Ik vind het jammer dat er een keuzemogelijkheid wordt verwijdert. Het zal best komen door tuning en je artifact, maar dat is een kwestie van niet willen ipv niet kunnen.

En dat het zelden gebruikt wordt vind ik geen goede reden. Hoe vaak zie je warriors met daggers/polearms/staves/fist weapons, of cloth/leather/mail (na lvl40)? Er zijn zoveel dingen in het spel die zelden worden gebruikt, of uberhaupt geen functie hebben (archaeology, first aid?), maar die ook niet worden verwijdert.

• Valdourian
demokert schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:16:
Das nog niet veel! Ik haalde deze snelheid gisteren na 20.00 savonds dus dat lijkt me wel een piekmoment...
Ah, Ik zit nu op internet via de telefoonlijn bij Telfort. Echt niet tevreden van.
Binnenkort stappen we over naar internet via de kabel bij een andere provider, ik hoop dat het dan beter zal gaan.

• detheavn
Gaius schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:38:
Er zijn zoveel dingen in het spel die zelden worden gebruikt, of uberhaupt geen functie hebben (archaeology, first aid?), maar die ook niet worden verwijdert.
First aid heeft me in bepaalde situaties toch echt wel het leven gered. Dat mensen het niet (willen) gebruiken is dan geen falen aan de profession, maar aan de persoon zelf. Archeology is een keuze. Dat heeft er mee te maken of je de reward op vindt wegen tegen de tijd die je er in steek, wat per persoon verschilt.

SMF is ook een keuze, maar het is ook een design keuze om er niet mee verder te gaan. Je verwijdert dan wel een optie, maar daarvoor kom wel terug dat balancing makkelijker is en dat een bedrijf niet elke patch moet lopen kloten om een aldan niet sub-par variatie van een spec kunstmatig in leven te moeten houden.

Ja, het is jammer, maar ik zie liever dat dit probleem opgelost kon worden door een transmog achtig systeem ipv number crunching.
Wat mij langzamerhand wel opvalt is dat "gobal cooldown locked" een vrij groot gebeuren is in Legion.
Er zijn zelfs talent die van auto attack uitgaan
Zien jullie dat ook of heb ik het mis ?

FUMES et CARNES

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
detheavn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:51:
[...]

First aid heeft me in bepaalde situaties toch echt wel het leven gered. Dat mensen het niet (willen) gebruiken is dan geen falen aan de profession, maar aan de persoon zelf. Archeology is een keuze. Dat heeft er mee te maken of je de reward op vindt wegen tegen de tijd die je er in steek, wat per persoon verschilt.
Oh, First aid heeft me ook wel gered. 5-6 jaar geleden voor het laatst denk ik. :P
Maar dat bedoel ik, het is geneuzel in de marge, zonder echte invloed op het spel. Leuk dat die mogelijkheden er zijn, maar het overgrote deel van de spelers zou het niet missen als het verdwijnt. Maar zou dat dan dé reden moeten zijn om het ook echt te verwijderen?
SMF is ook een keuze, maar het is ook een design keuze om er niet mee verder te gaan. Je verwijdert dan wel een optie, maar daarvoor kom wel terug dat balancing makkelijker is en dat een bedrijf niet elke patch moet lopen kloten om een aldan niet sub-par variatie van een spec kunstmatig in leven te moeten houden.
De spelers krijgen er dus voor terug dat de devs sneller klaar zijn met balancing? Klinkt alsof zij de betere deal krijgen. :P Overigens is het kunstmatig in leven houden van een variatie van een spec precies wat balancing is. Lijkt me in het geval van SMF ook niet super ingewikkeld in Legion, nu de devs al bij voorbaat bepalen welke wapens je krijgt in de vorm van een standaard artifact die je in vooraf bepaalde vormen kunt "customizen".
Ja, het is jammer, maar ik zie liever dat dit probleem opgelost kon worden door een transmog achtig systeem ipv number crunching.
Kun je nu je 1h wapens gebruiken om over 2h wapens heen te transmoggen dan?

edit: Even voor de duidelijkheid, ik zal het spel er niet minder om spelen, maar ik vind het wel jammer dat een m.i. interessante (ovb balancing) keuze wordt ontnomen, das alles. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gaius op 21-07-2016 14:30 ]

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Gaius schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:11:
[...]

De spelers krijgen er dus voor terug dat de devs sneller klaar zijn met balancing? Klinkt alsof zij de betere deal krijgen. :P Overigens is het kunstmatig in leven houden van een variatie van een spec precies wat balancing is. Lijkt me in het geval van SMF ook niet super ingewikkeld in Legion, nu de devs al bij voorbaat bepalen welke wapens je krijgt in de vorm van een standaard artifact die je in vooraf bepaalde vormen kunt "customizen".
Je hebt balancing tussen alle verschillende dps specs en daarnaast nog de balance tussen SMF en TG welke simpelweg heel erg lastig is geweest. TG is zo goed als altijd de betere optie geweest (met een periode tijdens BWD dat veel SMF waren omdat er geen 2-handers dropten). Het verschil in behaviour tussen 1-handers en 2-handers is enorm en om dan binnen 1 spec beide opties balanced te willen houden is onbegonnen werk. Ditzelfde zie je terug bij frost DK's waarbij dual-wield altijd beter is geweest dan de 2-hander met uitzondering van een specifieke periode. Ik zie liever dat ze zich focussen op de balance tussen alle verschillende specs. Daarnaast kan je kiezen voor 4 andere classes als je perse dual-wield wilt doen met 1-handers.
Voor mij is een warrior/berserker in ieder geval iemand die met te grote wapens rondzwaait, iets wat TG voor zorgt :P
Ik kan me vergissen maar was Frost DK bij launch niet alleen een 2handed spec ?
Meen me te herinneren dat 2x one hander er later pas bij is gekomen

FUMES et CARNES

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Iusedto schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:02:
Ik kan me vergissen maar was Frost DK bij launch niet alleen een 2handed spec ?
Meen me te herinneren dat 2x one hander er later pas bij is gekomen
In de tijd van Cataclysm gebruikte je een 2H met Frost en 2x 1H met Unholy. Nu is het omgedraaid.

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:23
"Dat mensen het niet (willen) gebruiken is dan geen falen aan de profession, maar aan de persoon zelf. Archeology is een keuze."

Helemaal mee eens. Heb bewust op een alt de way of the archeology leveling er bij genomen. Je krijgt er net als bij mining xp voor en er kan ook nog eens een leuk iets van komen. Zo vind ik de account wide mail wolfsmasker die ik kreeg al reden genoeg. En dan ook nog mounts en wat leuke pets voor de battles.

Over pets gesproken. Voor patch 7.0 dropte kon ik van mijn cat pet de stealth functie (prowl?) handmatig uitzetten, die is verdwenen. Iemand al een manier gevonden om dat te omzeilen?

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Klopt dat er in nieuwe WoW-installaties geen Blizzard addons/interfaces meer te vinden zijn in Interface\AddOns ? Ik heb namelijk ook een herinstall gedaan om weer lekker fris te beginnen en ben wat aan het slepen (lees: klooien) geweest met folders en weet nu niet zeker of ik de Blizzard folders p/ongeluk heb verwijderd.

Ik bedoel deze folders die er normaal altijd inzitten:
http://imgur.com/a/68vs9

Hopelijk kan iemand met een verse installatie dit even voor mij bevestigen/ontkrachtigen door in z'n interface/addons folder te kijken :)

[ Voor 14% gewijzigd door temp00 op 21-07-2016 15:20 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Inerface/Addons worden bij inloggen weer gevuld hoor. ( met Blizzard stuff)

[ Voor 17% gewijzigd door Iusedto op 21-07-2016 15:27 ]

FUMES et CARNES

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Bij mij niet, alleen m'n eigen addons staan er tussen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Gewoon beide weghalen en opnieuw inloggen.

Blue post
Have you played the game yet? That's when the folder is created but you can safely create it yourself if you want. To get the game to make the folder the first time, I usually suggest opening up the game's map and then closing it. The addons folder will be inside the Interface folder. You can make that yourself too if you feel the need but again, the game will make it once it gets to a point it needs it.

FUMES et CARNES

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-11 09:57
Gisteren ook weer mijn subscription gekocht en met mijn Ret Paladin ingelogd.

Wat een veranderingen zeg!! ElvUI en andere addons geïnstalleerd, en mijn action bars stonden nog precies zoals ze waren. Alleen alle spells die erop stonden waren verdwenen :D :D

Ik had 4 action bars helemaal vol met hotkeys;

1 t/m 6,
shift 1 t/m 6,
ctrl 1 t/m 3,
alt 1 t/m 3,
`, Q, E, R, F G,
shift + `, Q, E, R, F, G.

Daarnaast nog met clique verschillende spells op mijn muis gebonden.
Maar nu log ik in en zit ik naar 3,5 lege action bar te kijken :D Na een beetje uitproberen en heel goed zoeken blijkt dus gewoon dat ik de helft van mijn bars wel weg kan doen en zelfs dan nog afvraag welke spell ik aan een bepaalde knop kan binden.. Want het zijn er zo weinig :+

Dit geldt ook voor andere classes die ik heb geprobeerd. De eerste indruk is wel dat het erg goed en duidelijk in elkaar steekt.

• Qinshi
  • Laatst online: 04-11 15:48
Ik ga hier toch nog eventjes reclame maken voor onze guild.
Onofficiële tweakers.net/9lives guild. (50% NL/BE spelers, 50% internationaal publiek).

The Silver Hand
Realm: Silvermoon
http://eu.battle.net/wow/...lvermoon/The_Silver_Hand/

Guild opgericht met oog op een sociaal vriendelijke guild te zijn. Die z'n leden helpt met quests, achievements en mounts. Wij zoeken nieuwe (18+) members, die samen in guildverband de wereld van Legion/WoD/azeroth willen ontdekken.

Wat bieden we:
- Kwaliteit > kwantiteit (ik zal weldra de inschrijvingen stopzetten, om niet té groot te worden)
- Ervaren spelers (beta vanilla spelers en dan alle expansies)
- Free goodies in guildbank
- actieve guildchat (no flaming, no name calling) (20 members s'avonds online tijdens de week)
- Guildevents (minstens 1 keer / maand)
- Samen dingen doen met de guild

Wat zullen we doen in Legion:
- Transmog runs
- Herioc raiding (2 keren in de week) (mythic is bonus)
- Dungeon runs
- Mounts verzamelen

Als dit iets voor u lijkt, gelieve dan de GM/een lid te whisperen en te vragen voor een invite.
Casuals / socials zijn toegelaten. Alts zijn enkel toegelaten als main ook in de guild zit.
Succes met de guild
Heb ook 1 char op Silvermoon maar ik ga verder met mijn Horde chars deze expansie. Anders had ik wel om een invite gevraagd :)

[ Voor 78% gewijzigd door Iusedto op 22-07-2016 08:21 ]

FUMES et CARNES

• demokert
Na een avondje LFR gedaan te hebben met mijn ret paladin denk ik de rotatie wel onder de knie te hebben, vraag me overigens wel af of mijn dps in verhouding staat met mijn gear... heb namelijk het vermoeden dat dat veel te weinig is.
Mijn char: http://eu.battle.net/wow/...draenor/Imbeseal/advanced
Hier doe ik +/- 30k DPS mee, het voelt veel te weinig... iemand tips? (ik weet dat ik een gem en enchants mis omdat dat net nieuwe gear is).

Daarna heb ik eens gekeken naar mijn BM hunter en Balance druid. Deze lijken beide een stuk versimpeld te zijn, bij mijn druid was ik op zoek naar de eclipse bar.. maar die was dus verdwenen na de patchronde :')
Is het nog handig dan om daar naar te kijken ?
Het is toch een beetje de content uitzitten tot dat Legion live gaat.

Daarna zal het op 110 een heel ander verhaal worden lijkt me

FUMES et CARNES

• demokert
Daar heb je wel een punt natuurlijk! Maar het is meer dat ik naar bevestiging zoek om te zien of ik het goed doe of niet.

• Noiz
Iusedto schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:51:
Is het nog handig dan om daar naar te kijken ?
Het is toch een beetje de content uitzitten tot dat Legion live gaat.

Daarna zal het op 110 een heel ander verhaal worden lijkt me
Zo heel veel anders dan nu gaat het niet worden wat betreft rotations. Tenminste, als ik kijk naar fury bijvoorbeeld. Daar gaat dadelijk nog 1 spell bijkomen van de artifact en de rest van de rotation blijft staan.

Gister trouwens onze main raid gehad. We hadden meer problemen op mythic BH en de lower tier bosses in HFC dan op Mannoroth en Archimonde :P Weer netjes alles gecleared in 1 avond. Het is wel nog behoorlijk wennen aan de nieuwe rotatie alhoewel het aan het eind van de avond best redelijk ging. Wel nog dat ik als een noob doodging soms omdat ik teveel was het focussen op die rotatie :P
Ook nog even zoeken naar de juiste keybinds voor de nieuwe/aangepaste spells. En even kijken welke ik over wil houden ook in combinatie met de rest van de classes aangezien de bars anders toch wel heel erg leeg zijn ;)

• demokert
@Noiz hebben jullie ook een alt raid waarbij je nog een Retri paladin wil/mag meenemen? :)

• icemotion
demokert schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:37:
.. en Balance druid. Deze lijken beide een stuk versimpeld te zijn, bij mijn druid was ik op zoek naar de eclipse bar.. maar die was dus verdwenen na de patchronde :')
Klopt de Eclipse bar is weg, ze hebben Balance compleet omgegooid omdat men teveel naar de UI moest kijken ipv de game te spelen om het goed te doen.

Ik moet zelf nog gaan kijken, heb zelf een Resto druid die ik vaak Balance spec voor het solo-en van content.. wat vind jij van de nieuwe opzet so far?

Mogelijk dat ik trouwens met de nieuwe talents gewoon ga solo-en als Resto met Balance affinity erbij.. misschien werkt dat ook wel prima..

• Soeski
Ik heb gisteren Demonology Warlock gespeeld (5-mans), en ik vind de spec wel erg leuk geworden. Het gaat daadwerkelijk echt om Demons, dus dat is wel leuk. Nadeel is wel dat je zowat geen enkele DOT meer hebt, en dat ik soms niet eens één shadowbolt afgevuurd krijg voor de mobs al liggen. Zelfs bosses (5-mans BC content) lukt het net aan om één of twee shadowbolts te vuren voor ze dood zijn. "Your damage is too low!!" krijg ik dan ook vaak te horen... sja, kan er niks aan doen, zit met cast times en heb geen insta-dmg spell. De spell DOOM doet veel damage maar pas na 19 seconden lol... wat leeft er nou nog na die tijd?! Niks :)
Het is dus wel echt een spec om te raiden. Om snel mobs om te leggen is het niet geschikt.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:53

Roshnak

PSN: Roshgill

Gisteren na 3 jaar weer mijn eerste stappen gezet in WoW, een Druid aangemaakt en is nu lvl 10, gaat toch wat sneller dan ik dacht.
Welcome back :)

Hmm, nog nooit zoveel wipes in Timewalking gehad.
Hoop mensen moeten wennen aan hun rotatie.

Als een nieuwe disc priest healed kan je beter de groep leaven.
Wat een ramp zeg.

FUMES et CARNES

• demokert
icemotion schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:27:
[...]

Klopt de Eclipse bar is weg, ze hebben Balance compleet omgegooid omdat men teveel naar de UI moest kijken ipv de game te spelen om het goed te doen.

Ik moet zelf nog gaan kijken, heb zelf een Resto druid die ik vaak Balance spec voor het solo-en van content.. wat vind jij van de nieuwe opzet so far?

Mogelijk dat ik trouwens met de nieuwe talents gewoon ga solo-en als Resto met Balance affinity erbij.. misschien werkt dat ook wel prima..
Tot dusver ervaar ik het als positief omdat het versimpeld is en dat je niet meer hoeft om te kijken in welke state je bent. Ik vond sinds dat ze dat hadden geïntroduceerd de balance spec persoonlijk minder geworden, maar door de huidige aanpassingen overweeg ik om weer balance te gaan spelen, of om het zeker eens te gaan proberen de komende weken in LFR dan maar :)

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:16:
Welcome back :)

Hmm, nog nooit zoveel wipes in Timewalking gehad.
Hoop mensen moeten wennen aan hun rotatie.

Als een nieuwe disc priest healed kan je beter de groep leaven.
Wat een ramp zeg.
Disc is nu echt hybride geen volle dps, geen volle healer. Oftewel compleet nutteloos in 5 man content en beperkt bruikbaar in raids.

• Soeski
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, zeker op lvl 110. Het idee is dat een Disc Priest wel een volle healer wordt, die OOK nog eens een beetje DPS mee kan doen. Dus meer dan de som der delen :)
Dat komt pas tot zijn recht op lvl 110 met weapon misschien?
Ik denk het wel ja.
Zal ook wel een goede leveling spec zijn voor 100 tot 110 maar ik heb Disc niet getest in beta , alleen shadow tot nu toe.

Maar voor bijvoorbeeld Timealking content is het de absoluut slechtste healer imo

[ Voor 26% gewijzigd door Iusedto op 22-07-2016 12:24 ]

FUMES et CARNES

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 18:03
Soeski schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:18:
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, zeker op lvl 110. Het idee is dat een Disc Priest wel een volle healer wordt, die OOK nog eens een beetje DPS mee kan doen. Dus meer dan de som der delen :)
Dat komt pas tot zijn recht op lvl 110 met weapon misschien?
Persoonlijk moet ik zeggen dat een Priest (Eigenlijk alle specs) wel erg afhankelijk is van goede gear. Natuurlijk is dit niet verkeerd, maar ik merk het nu al wel met de Timewalking dungeon. Ik ben zelf Shadow, maar je merkt gewoon dat je de Voidform niet extreem lang omhoog kan houden. Als je eigenlijk elke expansion op Noxxic kijkt naar de DPS-meters (voor zover deze betrouwbaar zijn), dan zie je dat Priest op Dungeon/LFR gear slechter scoort, maar zodra je Normal gear krijgt dat het behoorlijk goed wordt gescaled.

Ben er zelf wel blij mee, geeft mij weer extra motivatie om betere gear te krijgen :).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• icemotion
Gear zou in Timewalking niet uit moeten maken omdat al je gear gescaled wordt naar het level van de dungeon. Dit is ook de reden dat ik voor Timewalking mijn legendary cloaks uit MoP uit de kast haal vanwege de procs die erop zitten... want qua item level en stats is ie niks slechter dan een mythic HFC cloak (als ik die al zou hebben.. )

Ik ga denk ik nog wel ff een rondje timewalking doen dit keer.. beetje mn rotation verder verfijnen en hopen op een mount drop en een Mirror kopen omdat die nu ook een toy is.

• Soeski
Diigii schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:22:
[...]

Persoonlijk moet ik zeggen dat een Priest (Eigenlijk alle specs) wel erg afhankelijk is van goede gear. Natuurlijk is dit niet verkeerd, maar ik merk het nu al wel met de Timewalking dungeon. Ik ben zelf Shadow, maar je merkt gewoon dat je de Voidform niet extreem lang omhoog kan houden. Als je eigenlijk elke expansion op Noxxic kijkt naar de DPS-meters (voor zover deze betrouwbaar zijn), dan zie je dat Priest op Dungeon/LFR gear slechter scoort, maar zodra je Normal gear krijgt dat het behoorlijk goed wordt gescaled.

Ben er zelf wel blij mee, geeft mij weer extra motivatie om betere gear te krijgen :).
Dat heb ik altijd al gehad met Shadow Priests... je went aan het onderaan op de dmg meter staan. Zelfs met redelijke gear. Je blijft een sukkeltje, dus die spec heb ik ook afgezworen :)

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:34

amphora

Websites & Fotografie

icemotion schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:27:
[...]Ik moet zelf nog gaan kijken, heb zelf een Resto druid die ik vaak Balance spec voor het solo-en van content.. wat vind jij van de nieuwe opzet so far?
Nieuwe moonkin bevalt mij ook. Druid altijd main geweest (feral) maar wilde ranged dus zijn dus paar jaar geleden geswitcht naar hunter omdat balance in die tijd niet m'n ding was. Nu stuk beter. Nieuwe hunter MM viel me in eerste instantie tegen dus overwoog druid weer main te maken (dan als balance) maar sinds gisterenavond toch weer voor MM hunter gevallen. Duurde ff voordat ik echt exact dat Sidewinders/Sniper doorhad maar ben nu toch om! :-)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Verwijderd

Soeski schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:32:
sja, kan er niks aan doen, zit met cast times en heb geen insta-dmg spell. De spell DOOM doet veel damage maar pas na 19 seconden lol... wat leeft er nou nog na die tijd?! Niks :)
Ga anders wat oude raids solo-en. Ik heb gisteren Firelands gedaan, eerst maar even 10-man, en dat ging op zich prima. Op 25-man heroic zou je al best een idee moeten krijgen wat je bij langere fights kunt.

Verder met je eens dat het vooralsnog een erg leuke spec is! :)

• Soeski
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:11:
[...]

Ga anders wat oude raids solo-en. Ik heb gisteren Firelands gedaan, eerst maar even 10-man, en dat ging op zich prima. Op 25-man heroic zou je al best een idee moeten krijgen wat je bij langere fights kunt.

Verder met je eens dat het vooralsnog een erg leuke spec is! :)
Ja, kan je als Warlock een raid solo'en? Even wachten nog tot ik 100 ben dan, want op 60 een raid solo'en van lvl 60 is... eh... kansloos :)

Verwijderd

Soeski schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:30:
Even wachten nog tot ik 100 ben dan, want op 60 een raid solo'en van lvl 60 is... eh... kansloos :)
Ja, daar heb je misschien wel een puntje... ;)

Verwijderd

Heb wat enkele vragen:

- Ging frost Dk geen /afk animatie hebben zoals ijs onder zijn voeten (kleine bevinding die ik had, maar me niet echt druk in maak)
- Werkt DBM bij jullie? Als ik nu in ICC ben geeft hij geen enkele timers weer.
- Werkt Tidyplates bij jullie? Bij mij werkt hij totaal niet en krijg ik enkel maar de standaard frames te zien. Maar ben er niet echt zot van en wil tidyplates terug doen werken.

- Laatste vraag maar misschien de moeilijkste. Weet er iemand van een guild die de moose mount nog verkoopt? (ik ben horde op neptulon realm). Ik heb door persoonlijke omstandigheden (2de keer papa geworden) niet veel tijd gehad tijdens HFC raiding en zo nog steeds de mount niet unlocked. De guild waar ik nu bij ben is gestopt met raiden tot release legion.
En met mijn 695 ilevel geraak ik nergens bij (wat ik niet versta met de 30% nerf vragen ze nog steeds ilevel 730 op mijn realm)
Ik heb dus echt geen geduld meer. Na drie keer wipen in een Timewalking dungeon bij het begin ( Arcatraz ja) ben ik "boos" geworden :(

FUMES et CARNES

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:22:
Heb wat enkele vragen:

- Ging frost Dk geen /afk animatie hebben zoals ijs onder zijn voeten (kleine bevinding die ik had, maar me niet echt druk in maak)
- Werkt Tidyplates bij jullie? Bij mij werkt hij totaal niet en krijg ik enkel maar de standaard frames te zien. Maar ben er niet echt zot van en wil tidyplates terug doen werken.

- Laatste vraag maar misschien de moeilijkste. Weet er iemand van een guild die de moose mount nog verkoopt? (ik ben horde op neptulon realm). Ik heb door persoonlijke omstandigheden (2de keer papa geworden) niet veel tijd gehad tijdens HFC raiding en zo nog steeds de mount niet unlocked. De guild waar ik nu bij ben is gestopt met raiden tot release legion.
En met mijn 695 ilevel geraak ik nergens bij (wat ik niet versta met de 30% nerf vragen ze nog steeds ilevel 730 op mijn realm)
mount is niet meer te halen sinds de patch geloof ik, net als de korkron mount in SoO toen/

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:03:
[...]

mount is niet meer te halen sinds de patch geloof ik, net als de korkron mount in SoO toen/
nog wel tot de echte release, daarna word hij rare drop

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 12:29

Chris van der G

Tailchakra

Hiero iemand die in vanilla heeft gespeeld, 2 jaar geleden een nieuw bnet account heeft aangemaakt en besloot toch maar weer WoW te gaan doen, geen tijd had en nu 3 weken geleden wel weer echt flink aan de gang is! Helaas zit deze speler alleen, is er een leuke Silvermoon guild hier die mij aan wilt nemen? (alliance). Ik zag The Silver Hand, alleen ben ik helaas niet ervaren genoeg denk ik (wel in mmo-wereld maar niet in wow-wereld van de laatste jaren)

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Verwijderd

Ik heb er vandaag wel 5 verschillende geprobeerd, en de enige die iets deed was Z-Perl.
Iusedto schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:01:
Iemand al survival hunter in beta getest ?
Ik ben op dit moment een survival hunter levelen. En ik moet zeggen dat het tot dusverre (lvl 25) een leuke spec is om te spelen. Hoe krachtig het is of zal zijn kan ik uiteraard nog geen zinnig woord over zeggen. Maar dat het leuk is, is voor mij zeer duidelijk. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Survival moet ik nog proberen, ben wel erg benieuwd naar die nieuwe style. Kwam er trouwens achter dat ze dat knallende geluid van skull bash bij druids hebben vervangen. 'T lijkt nu hetzelfde geluid als wild charge...erg jammer :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:22:
Heb wat enkele vragen:

- Geen idee
- Ja die werkt, installeer opnieuw/of update addon.
- Nee, is wachten op updates.
-Boosts worden nog steeds overal verkocht en kan release legion. Ilvl 730 vragen weet ik ook niet zo goed. Misschien willen ze het makkelijk hebben voor mythic runnen. 695 is ook wat laag voor mythic. Heroic kan prima, in dit soort gevallen is vaak het beste om zelf een groep te starten.

Ik heb tot nu toe bijna alles gepugged inclusief archimonde HC. Moet alleen BRF en HFC mythic clearen.

• Noiz
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:04:
[...]
nog wel tot de echte release, daarna word hij rare drop
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:03:
[...]
Jullie praten over 2 verschillende mounts. Je hebt de moose die je kan krijgen middels een quest drop (persoonlijke drop voor iedereen) van heroic Archimonde. Deze zal met de launch van Legion (30 augustus) verdwijnen en niet meer te krijgen zijn. Daarnaast heb je de Felsteel Annihilator welke dropt van mythic Archimonde (1 drop per raidkill). Deze zal na de Legion launch veranderen van een gegarandeerde drop naar een 1% droprate.
Al die special effects zoals ice onder DK voeten, of Resto Shaman die gaat bidden, zijn allemaal artifact effects.
RustStorm schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 01:31:
[...]
Ik ben op dit moment een survival hunter levelen. En ik moet zeggen dat het tot dusverre (lvl 25) een leuke
Ik ga er nu een maken op de beta server.
Master race wordt het in ieder geval hehe

FUMES et CARNES

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:50
Iusedto schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:26:
Ik heb dus echt geen geduld meer. Na drie keer wipen in een Timewalking dungeon bij het begin ( Arcatraz ja) ben ik "boos" geworden :(
Arcatraz was indertijd al een taaie dungeon, dus dat gevoel hebben ze goed overgenomen. En nu heb je dan natuurlijk ook nog de rare scaling van de items + nieuwe builds.

Ik heb gisteren Shattered Halls gedaan met m'n protection warrior en dat viel goed mee. Alleen hebben we drie healers versleten die om de één of andere reden altijd dropten na enkele pulls 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• icemotion
Ik merk dat ik op sommige chars nog wel een beetje moeite heb... iig in Dragon soul met Spine XD Net ff iets te lang moeten denken

Nadeel is merk ik nu dat wanneer ik doodga op spine ik vervolgens de portal terug naar het airship niet kan gebruiken.. althans niet meteen... als ik een tijd ga spelen op een andere toon of iets anders ga doen en dan weer terug inlog kan het wel weer.. vrij annoying
Iusedto schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:19:
[...]

Ik ga er nu een maken op de beta server.
Master race wordt het in ieder geval hehe
En? Wat zijn je eerste indrukken? :)

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:32

Zorian

What the fox?

Grr, WoW gebruikt mijn 100% werkende IPv6 verbinding niet en gaat doodleuk terug naar IPv4 sinds de prepatch.
RustStorm schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:47:
[...]
En? Wat zijn je eerste indrukken? :)
Err, dat het niet mijn spec en class is. :X
Wel erg leuk als je ervan houd. Erg basis(saai ?) rotatie van skills. Deed me een beetje een Ret pally denken.

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:11:
[...]

Err, dat het niet mijn spec en class is. :X
Wel erg leuk als je ervan houd. Erg basis(saai ?) rotatie van skills. Deed me een beetje een Ret pally denken.
Tijdens het levelen kan het best saai zijn omdat je na één skill de mob al dood hebt. Dus veel doe je niet... Daarom probeer ik per dag 5 levels te doen ofzo. Dan is het nog wel te overzien.

Op max level zou het wel een leukere spec kunnen zijn, door gebruik van traps and shite.... ik houd nog even vol. :)

Iemand trouwens enig idee hoe het mogelijk is dat, zodra ik in een party zit, de party members niet zichtbaar zijn? Vrij ingewikkeld om de groep dan in de gaten de houden. :) Heb de instellingen bekeken, maar kon niets vinden... Iemand enig idee hoe ik ze terug kan krijgen?

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 23-07-2016 23:14 ]

• Zorian

Zorian

What the fox?

RustStorm schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:02:
[...]

Tijdens het levelen kan het best saai zijn omdat je na één skill de mob al dood hebt. Dus veel doe je niet... Daarom probeer ik per dag 5 levels te doen ofzo. Dan is het nog wel te overzien.

Op max level zou het wel een leukere spec kunnen zijn, door gebruik van traps and shite.... ik houd nog even vol. :)

Iemand trouwens enig idee hoe het mogelijk is dat, zodra ik in een party zit, de party members niet zichtbaar zijn? Vrij ingewikkeld om de groep dan in de gaten de houden. :) Heb de instellingen bekeken, maar kon niets vinden... Iemand enig idee hoe ik ze terug kan krijgen?
Toevallig zoned?
BEn niet duidelijk geweest in m'n omschrijving. Maar ik bedoelde de portrets van m'n partymembers die niet zichtbaar zijn...

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
RustStorm schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:06:
[...]

BEn niet duidelijk geweest in m'n omschrijving. Maar ik bedoelde de portrets van m'n partymembers die niet zichtbaar zijn...
Schakel je addons eens uit en kijk of het dan nog steeds voorkomt, zo nee dan is het 1 van je addons en kun je ze 1 voor 1 terug aanzetten :D

• Zorian

Zorian

What the fox?

RustStorm schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Ah. Dat kan inderdaad een addon zijn zoals net al geopperd werd. Toevallig Z-Perl als addon?

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Hoz k

• SideShow

SideShow

Administrator

Hoe kan ik eigenlijk mists of pandaria kopen? Ik vind die optie nergens

*edit: mn pc deed raar, of was ik dat? :+

[ Voor 55% gewijzigd door SideShow op 24-07-2016 16:28 ]

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 02:13
Je moet Mists of Pandaria niet kopen. Alle expansions t.e.m. Warlords of Draenor zijn standaard inbegrepen :)

• SideShow

SideShow

Administrator

Dus als ik kijk naar de shop kan ik met 15 euro mijn WoW updaten naar alles tot voor legion?

• Zorian

Zorian

What the fox?

SideShow schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:02:
Dus als ik kijk naar de shop kan ik met 15 euro mijn WoW updaten naar alles tot voor legion?
Yep. Battlechest heeft alle expansions behalve de laatste.
Met wat mazzel zit WoD er zelfs nog bij en hoef je enkel Legion nog voor 2-3 tientjes ernaast te halen. :)

Zijn er toevallig nog mensjes hier die op Sunstrider-Horde spelen of een realm die eraan verbonden zit? :D
Dit zijn de connected realms met de mijne:
Shattered Halls / Balnazzar / Ahn'Qiraj / Trollbane / Talnivarr / Chromaggus / Boulderfist / Daggerspine / Laughing Skull

[ Voor 27% gewijzigd door Zorian op 24-07-2016 17:07 ]

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 02:13
Klopt en WoD er sinds een maand ook gratis bijgekomen. Dus met de battlechest zit je goed, alleen nog Legion aankopen :)

• SideShow

SideShow

Administrator

Leuk. Daarnet eindelijk starcraft 2 gekocht na jaren uitstellen (base game)... waarschijnlijk later dan ook nog eens mijn WoW updaten :)
RustStorm schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:02:
[...]

Ik ga in de herkansing. toch even artifact halen en class hall zien.
Blijft toch trekken deze spec :?

Heb je deze al gezien ?
YouTube: [LEGION] Survival Hunter Complete Guide!

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 24-07-2016 20:18 ]

FUMES et CARNES

Ik heb er even over nagedacht, wat guilds gezocht. En toch een beslissing genomen waar ik nu wel blij mee ben. Ik ben samen met 2 anderen een eigen guild begonnen.

Gewoon lekker casual in Legion normal/heroic raiden, mythic dungeons doen en gewoon zoals het hoort lekker veel lol hebben.

Gelukkig al wat ervaring met raiding guilds leiden, dus dat gaat wel lukken. En de eerste applications druppelen al binnen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:19:
Ik heb er even over nagedacht, wat guilds gezocht. En toch een beslissing genomen waar ik nu wel blij mee ben. Ik ben samen met 2 anderen een eigen guild begonnen.
Gefeliciteerd, leuke beslissing.
Heb dat "vroeger" ook gedaan (40 man raiding) maar eens was meer dan genoeg lol
Succes !

FUMES et CARNES

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kapoen schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:40:
Arcatraz was indertijd al een taaie dungeon, dus dat gevoel hebben ze goed overgenomen. En nu heb je dan natuurlijk ook nog de rare scaling van de items + nieuwe builds.

Ik heb gisteren Shattered Halls gedaan met m'n protection warrior en dat viel goed mee. Alleen hebben we drie healers versleten die om de één of andere reden altijd dropten na enkele pulls 8)7
Met timewalking ook deze dungeons gehad, maar blijkbaar zeer goede healers gehad dan.
In raids overgegaan van Disc naar holy. 2 dagen nodig gehad om weer aardig mee te kunnen komen.
Was even doorbijten maar beter nu doorzetten dan blijven hangen in een spec die aardig dood lijkt te worden voor raiding.

Had in oude dungeons mijn rotatie geoefend en op bosses met void (en heroism) kwam ik toch nog op 40+ stacks voordat ik uit void-form viel. Zat vaak op 5k/6k dps. Alleen had ik nog wel steeds het gevoel van shit DPS in AoE fight. Waar iedere DPS-er makkelijk 2k dps haalde op trash zat ik vaak weer op 1K.
Wat wel weer makkelijk is dat je de dots nu op de health bars van je targets ziet zitten als je het aan hebt staan (standaard "v")

In ieder geval 0 whipes gehad, dus daar wel content mee geweest. Gezien Shattared Hals & Alcatraz toch een van de dungeons was dat een verkeerde pull een whipe kon zijn.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Valdourian
corset schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:19:

Gewoon lekker casual in Legion normal/heroic raiden, mythic dungeons doen en gewoon zoals het hoort lekker veel lol hebben.

Gelukkig al wat ervaring met raiding guilds leiden, dus dat gaat wel lukken. En de eerste applications druppelen al binnen :D
Ik ben ook nog op zoek naar een guild voor tijdens Legion.
Beetje opt gemakje raiden en dungeons doen, af en toe eens een bg...
Op welke faction/realm zitten jullie? En hoe heet de guild?
Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.