Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:48:
[...]
Ik begrijp best waarom Blizzard het hele 'bring the player, not the class' principe heeft ingevoerd, maar moet dat een excuus zijn om identiteit/flavour van een klasse af te nemen?

*edit* wel even mezelf nuanceren: mijn geklaag gaat niet zozeer over dps cijfers, maar het feit dat heel veel ontwikkelingen tegelijk er toe hebben geleid dat de rogue klasse naar mijn gevoel teveel 'frieten zonder zout' is geworden.
Klinkt bekend, ik speel een hunter, daar is ook alle diepte uit gesloopt.

Pet-happiness,
Pets farmen om aanvallen te leren,
Het levellen van pets,
Ammo-management,
Ammo-pouch/quiver,
Deadzone melee/ranged,
Pet-talents (nu alleen nog generieke dps/tank-spec)

Ik heb nu een hunter, met enkel een ranged weapon en ik hoef nergens meer aan te denken. Gemak heeft het zeker gebracht, en de punten die ik hierboven opsom zijn af en toe ook wel punten van irritatie geweest (als je ammo op was bijvoorbeeld :+ ). Ik kan me ook prima voorstellen dat er mensen zijn die de veranderingen positief vinden. Maar ik vind het jammer dat de diepte en management van m'n character eruit is gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:36:
[...]

Klinkt bekend, ik speel een hunter, daar is ook alle diepte uit gesloopt.

Pet-happiness,
Pets farmen om aanvallen te leren,
Het levellen van pets,
Ammo-management,
Ammo-pouch/quiver,
Deadzone melee/ranged,
Pet-talents (nu alleen nog generieke dps/tank-spec)

Ik heb nu een hunter, met enkel een ranged weapon en ik hoef nergens meer aan te denken. Gemak heeft het zeker gebracht, en de punten die ik hierboven opsom zijn af en toe ook wel punten van irritatie geweest (als je ammo op was bijvoorbeeld :+ ). Ik kan me ook prima voorstellen dat er mensen zijn die de veranderingen positief vinden. Maar ik vind het jammer dat de diepte en management van m'n character eruit is gesloopt.
Wat waren dat frustratie punten back in BC.
Waarschijnlijk omdat ik ook echt heel slecht was :9 Maar ik kan me nog herinneren dat ik in Karazan stond zonder arrows, met een dikke facepalm.
De Quiver had wel iets, ik vond dit juist een leuk iets. Op je rug zo een quiver tijdens je combats was wel leuk!
Met de pet happiness, was het ook niet zo dat de pet ervandoor ging als die al een ruime tijd unhappy was? Was opzich wel humor, maar wel telkens opletten of je voldoende voedsel had, was ook wel enigszins vervelend :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Van de week nog eens ingelogd op een oude hunter alt en had inderdaad nog de quiver equipped en een paar honderd arrows hierin :P

Als paladin had je Symbol of Kings en stond je wel eens midden in Molten Core en oeps, niet genoeg symbols bij je. 39 man die dan collectief zuchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
RustStorm schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:37:
[...]

2.6M maar? :P damn veel man... Maar ik weiger om ruim 60k neer te leggen voor een maandje speeltijd. Gaat hem niet worden. :) Wat ik wel merk ingame, als je eenmaal alles hebt wat je "nodig" hebt of wilt, dan schiet je goldpile wel omhoog.

Heb weer paar achievements er bij gehaald vandaag. :) en de titel <The Stormbreaker>.
Ik heb 8 Level 3 Garrisons met in elk 7 Treasure Hunters, dus het geld stroomt wel binnen met zo'n 175K per Maand.

2x per Dag Missions (ochtend en avond) -- 500G x 8 = 4000G x 30 = 120000G per Maand
1x per Week Salvage Crates (woensdag) -- 1500G x 8 = 12000G x 4 = 48000G per Maand
1x per Maand Trade Goods verkopen -- Tussen de 10000G en 20000G per Maand

Die Trade Goods zijn Alchemy Gebouw (+ Worker), Bloods, Ore en Herbs.

En daar hoef je maar weinig voor te doen. Zeker met een addon als Master Plan ben je nog geen 2 minuten per character bezig. 30 Minuten per dag en je hebt al 4000G in je zak :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheDeeGee op 10-11-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
TheDeeGee schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:10:
[...]

En daar hoef je maar weinig voor te doen. Zeker met een addon als Master Plan ben je nog geen 2 minuten per character bezig. 30 Minuten per dag en je hebt al 4000G in je zak :)
Moet je wel 'even' 8 chars op 100 voor hebben EN 7 treasure hunters per char (en nog eens op 675 voor 100% kans?), dus daar heeft wel even een investering vooraf in gezeten ;). Maar ik doe t zelfde met 6 chars en iets minder t-hunters en kwam makkelijk op 60 a 70k per maand. Ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
marijnvtg schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:15:
[...]

Moet je wel 'even' 8 chars op 100 voor hebben EN 7 treasure hunters per char (en nog eens op 675 voor 100% kans?), dus daar heeft wel even een investering vooraf in gezeten ;). Maar ik doe t zelfde met 6 chars en iets minder t-hunters en kwam makkelijk op 60 a 70k per maand. Ook lekker.
Dat is waar, komt niet uit de lucht vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 8 level 100 characters op het moment. En ben inderdaad bezig met Treasure Hunters te verzamelen via de Inn voor ze. Dus zal op een gegeven moment wel wat sneller gaan met het goud. Alle kleine beetje helpen natuurlijk ook wel weer. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Vanochtend kwam er nog een schip terug van een naval mission met 4k gold, ook niet vervelend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:36:
Vanochtend kwam er nog een schip terug van een naval mission met 4k gold, ook niet vervelend >:)
Hahaha, nee, zeker niet vervelend. Moet eerlijk bekennen dat ik de Ship Yard niet zo heel leuk vind. Daarom heb ik hem ook maar op één character. Dus daar zal ik minder snel rijk van worden. Enige reden dat ik de missions nog doe is de mount en de pet. (voor de achievement)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:06
TheDeeGee schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:10:
[...]
En al die upgrade tokens voor je followers zijn ook redelijk wat waard als vendor trash. Ik had onlangs een bag vol met de instant ilevel 615 armor/weapon upgrade getrashed, en dat was al geloof ik een 1000g waard 8)7

Een andere lucratieve manier om snel wat te cashen zijn de quests in Gorgrond, Talador, Arakk,... waarbij je op het laatste een token (outpost notes?) krijgt die je in Ashran kan omwisselen voor garrison plans. Die plans kan je vendor trashen voor 1500g/stuk :9 Er van uitgaande dat je ze niet nodig hebt natuurlijk :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
RustStorm schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:34:
Ik heb 8 level 100 characters op het moment. En ben inderdaad bezig met Treasure Hunters te verzamelen via de Inn voor ze. Dus zal op een gegeven moment wel wat sneller gaan met het goud. Alle kleine beetje helpen natuurlijk ook wel weer. :)
kun je mij het concept "treasure hunter" uitleggen ? hoe gaat dit in zijn werk, wat heb ik daarvoor nodig en/of moet ik doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:37:
[...]

Hahaha, nee, zeker niet vervelend. Moet eerlijk bekennen dat ik de Ship Yard niet zo heel leuk vind. Daarom heb ik hem ook maar op één character. Dus daar zal ik minder snel rijk van worden. Enige reden dat ik de missions nog doe is de mount en de pet. (voor de achievement)
De shipyard is met name een rotding om te onderhouden voor alle alts; de oil rig kan je pas kopen vanaf honored of revelde reputation bij die Tanaan dudes; en via follower missies komt er gewoon weinig oil binnen.. en ik heb geen zin / tijd om op al mn alts die dailies te gaan doen om die oil-inkomsten op te zetten

Dus ja 1 shipyard die echt actief gebruikt wordt ook hier.
fuqua schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:02:
[...]

kun je mij het concept "treasure hunter" uitleggen ? hoe gaat dit in zijn werk, wat heb ik daarvoor nodig en/of moet ik doen ?
Treasure hunter is een mogelijke trait van garrison followers. Als ze een missie voor gold succesvol afronden leveren die missies dubbel gold op; (En dit stackt)

Wat je ervoor nodig hebt; minimaal een level 2 Inn in je garrison. (Level 3 is beter, want dan krijg je gemiddeld meer missies voor gold) zodat je followers kan recruiten. 1 per week, en dan zoeken op treasure hunter trait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
icemotion schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:09:
[...]
De shipyard is met name een rotding om te onderhouden voor alle alts; de oil rig kan je pas kopen vanaf honored of revelde reputation bij die Tanaan dudes; en via follower missies komt er gewoon weinig oil binnen.. en ik heb geen zin / tijd om op al mn alts die dailies te gaan doen om die oil-inkomsten op te zetten

Dus ja 1 shipyard die echt actief gebruikt wordt ook hier.
In principe kan je via de grease monkey trait wel meer oil halen uit missions, maar dan moet je natuurlijk andere followers op de bank zetten :)

Ik heb ook maar één shipyard met oil rig, en zelfs die wil ik in feite niet meer gebruiken. Ik wacht al maanden op een derde rare mission om die achievement te krijgen, voor de rest krijg ik alleen tonnen missions met armor tokens die ik al lang niet meer kwijt kan. Ook de fameuze heirloom rings heb ik nog niet gezien jammer genoeg.

De eerste rare mission die ik kreeg was voor de pet, en daarmee ging ik meteen de boot in (pun intented) met 'slechts' 95% slaagkans. De mount kwam vrij snel er achter en die lukte wel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Shipyard gebruik ik ook alleen maar op me Main, omdat ik daar ook alle Traits op kan kopen mocht ik 100% willen op een missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Van dé Tanaan daily, weet zo snel ff naam niet, krijg je 2k apexis en 600 oil. Die daily kun je binnen een paar minuten doen (via groupfinder). Dan schiet het wel een beetje op met oil. Die oil rig is iig wel een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
icemotion schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:09:

Treasure hunter is een mogelijke trait van garrison followers. Als ze een missie voor gold succesvol afronden leveren die missies dubbel gold op; (En dit stackt)

Wat je ervoor nodig hebt; minimaal een level 2 Inn in je garrison. (Level 3 is beter, want dan krijg je gemiddeld meer missies voor gold) zodat je followers kan recruiten. 1 per week, en dan zoeken op treasure hunter trait.
ah jammer, ik dacht even dat je misschien ergens die skill kon kopen/rerollen. 1 keer per week zo een toon recruiten gaat wel even duren.

hoeveel van zulke followers worden er aanbevolen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
fuqua schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:23:
[...]

ah jammer, ik dacht even dat je misschien ergens die skill kon kopen/rerollen. 1 keer per week zo een toon recruiten gaat wel even duren.

hoeveel van zulke followers worden er aanbevolen ?!
Je kan die skill inderdaad ook in het wild vinden bij de gratis followers, en rerollen is ook mogelijk.
Ik heb er allesinds een aantal zo gevonden, onder andere ook Harrison Jones heb ik zo aan de lijst toegevoegd.

De hoeveelheid die nodig is hangt ook af van de andere counters die ze hebben, die moeten min of meer het hele spectrum afdekken. Of als je geluk hebt krijg je die legendary follower ook met de treasure hunter trait :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Harrison heeft altijd treasure hunter in ieder geval;

ik heb er 3-7 per toon op mn garrison zitten en dat gaat hard genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Waaaaar blijft de lock preview!! wordt ongeduldig. 14.00 toch? hopelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12
marijnvtg schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:39:
Waaaaar blijft de lock preview!! wordt ongeduldig. 14.00 toch? hopelijk?
There it is : LINK

;)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Je bent me voor :D , jeuj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Demonology klinkt eigenlijk best leuk. Vind ik persoonlijk ook veel beter bij demonology passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik niet meer me Warlock als main heb, Destruction... why:(
Was really excited for afflication.... Now my channel is green instead of purple...

Demonology ziet er wel echt belovend uit! maar imo niet echt mijn ding, nooit geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Demo ziet er inderdaad wel aardig uit. Destro een channeld vuurballen aanval erbij, kan leuk zijn. Afflication idd beetje jammer dat drain life je filler wordt.. lekker mezelf overhealen..?

[ Voor 25% gewijzigd door Rhain op 10-11-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Ik begin me toch erg af te vragen waarom ik mijn sub nog aan zou houden tot Legion.. En waarom ik een pre-order zou doen, anders dan die boost tot level 100 instant..

Denk dat ik me toch tot Legion maar even stil ga houden..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:33:
Ik begin me toch erg af te vragen waarom ik mijn sub nog aan zou houden tot Legion.. En waarom ik een pre-order zou doen, anders dan die boost tot level 100 instant..

Hoezo dat? :) Ik heb in ieder geval nog genoeg te doen heb ik onlangs besloten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:41:
[...]

Hoezo dat? :) Ik heb in ieder geval nog genoeg te doen heb ik onlangs besloten. :)
Ik snap het wel hoor, tis puur dat ik weiger deze xpac niet te stoppen voordat ik goeie progress gemaakt heb, maar voor de rest is er weinig te doen, als je niet op achives cared iig.
PVP in wod is een drama, en naast je raid locks is er niet veel meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 14:53
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:48:
[...]

Ik snap het wel hoor, tis puur dat ik weiger deze xpac niet te stoppen voordat ik goeie progress gemaakt heb, maar voor de rest is er weinig te doen, als je niet op achives cared iig.
PVP in wod is een drama, en naast je raid locks is er niet veel meer te doen.
Mounts verzamelen, pets verzamelen, petbattles doen, arena doen, gold farmen/auctionhouse bespelen, alts levelen, oude content soloën etc etc.

Dat je er geen zin in hebt is prima en niemand houdt je tegen om te stoppen, maar dat er niks te doen is is gewoon niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een kerel bij mij in de guild, en mocht die stoppen omdat ie niets meer te doen heeft...... Hij heeft letterlijk 98% van alle achievements behaald, waarvan de te behalen achievements pvp zijn... Insanity really... echt insane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:54:
[...]

Mounts verzamelen, pets verzamelen, petbattles doen, arena doen, gold farmen/auctionhouse bespelen, alts levelen, oude content soloën etc etc.

Dat je er geen zin in hebt is prima en niemand houdt je tegen om te stoppen, maar dat er niks te doen is is gewoon niet waar.
Mounts verzamelen = woensdag half uurtje ulduar & LK op 2 characters.. ICC & ulduar lock out 30min

Pet zooi, wat is daar nou precies leuk aan? Ik heb dat nooit echt begrepen wat mensen daar nou leuk aan vinden. Arena in wod. 1 woord : Dampening
gold farmen, jep dat is wat ik de rest vd week doe, en deze post was ook niet whiny bedoeld, maar hij heeft gewoon gelijk dat er naast raiden niet erg veel te doen is. In ieder geval, niet wat ik leuk vind om te doen in me paar vrije uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

Bartske schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:54:
[...]

Wat je hierboven beschrijft zijn niet patch/expansion specifieke dingen. Het gaat erom wat je echt met je main nog kunt doen ipv raidlockouts.

Het grootste gedeelte van alles wat je noemt moet je echt leuk vinden om te doen. Petbattles heeft me nooit geintresseerd, arena is leuk, maarn niet voldoende om een sub aan te houden. Goldfarmen/ah bespelen moet je ook maar net zin in hebben en leuk vinden. Heb al 7 alts op 100.. is wel genoeg geweest. Alle (!) oude content al gezien toen het huidige content was.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

hmr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:33:

Als je toch niks meer ingame wilt doen heb je ook niks aan die lvl 100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online

hmr

JBplap schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:59:
[...]

Als je toch niks meer ingame wilt doen heb je ook niks aan die lvl 100...
Klopt, dat was ook de strekking van mijn post..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik zie dat mijn post reacties losmaakt en ik ben het ook eigenlijk helemaal met jullie eens, buiten raiden is er voor mij ook niks (leuks) meer te doen maar ik dacht misschien help ik zo nog mensen aan een 'doel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Doorgaans zie je "dingen te doen" als nieuwe content dat je nog niet gezien hebt.

Raids doen om mounts te vinden of eindeloos pet battles (met je favoriete 3 pets natuurlijk ;) ) valt hier niet echt onder. Al is het wel bezigheidstherapie :)

Ben door de aankondiging van de wardrope gister ook maar wat oude raids in gedoken, de oude tier sets (voor zover ik ze had) heb ik allemaal gevendord destijds i.v.m. bank space.

Ondertussen ruimte zat in de bank omdat al die tokens en de hele meuk al jaren niet meer relevant is^^ Zo zonde!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik vraag me af of die level 100 boost ook nog gegeven wordt indien je de xpac pas koopt na dat deze al live is gegaan. Indien niet zouden ze de xpac goedkoper moeten maken toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:17:
Ik vraag me af of die level 100 boost ook nog gegeven wordt indien je de xpac pas koopt na dat deze al live is gegaan. Indien niet zouden ze de xpac goedkoper moeten maken toch? ;)
Zal wel net als WOD zijn, nadat de xpac live is, krijg je die nog steeds en blijft de xpac dezelfde prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:26:
[...]

Zal wel net als WOD zijn, nadat de xpac live is, krijg je die nog steeds en blijft de xpac dezelfde prijs :)
Dat denk ik ook ja, net zoals bij de huidige xpac met de level 90 boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

RustStorm schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:57:
Er is een kerel bij mij in de guild, en mocht die stoppen omdat ie niets meer te doen heeft...... Hij heeft letterlijk 98% van alle achievements behaald, waarvan de te behalen achievements pvp zijn... Insanity really... echt insane...
Deze speler heeft dan het spel al uit gespeeld. :P

Ik kwam van de week op 15k achievement punten en dat was voor mij al een kleine overwinning. Waarschijnlijk is de 16k ook nog wel goed te doen komende tijd.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
junglebeast schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:41:
[...]

Ik kwam van de week op 15k achievement punten en dat was voor mij al een kleine overwinning. Waarschijnlijk is de 16k ook nog wel goed te doen komende tijd.
How do you kill that which has no life ;) (South Park quote tussendoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Carthrax schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:44:
[...]

Sword of a thousand Truths zou eigenlijk een artifact moeten zijn. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Carthrax schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:44:
[...]

Slayer of the Lifeless?
Of Sword of a Thousand Truths? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Tja ik vermaak me eigenlijk ook nog prima in WoW over het algemeen, dan doe ik een beetje oude content, dan weer wat fishing of archeology, gewoon omdat het kan.. het is gewoon leuk tijdverdrijf.

Als ik iets anders zou gaan doen dan pak ik tegenwoordig weer steeds vaker Diablo 3 erbij om daar een beetje in te gamen. Of Starcraft 2 binnenkort om dan toch gewoon de hele SC2 campaigns eens te spelen nu Legacy of the Void eraan komt.

En ja, Blizzard rocks my world. Al speel ik ook rustig games van andere makers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:41:
[...]

één woord bestaande uit vier: O M F G!

Dan heeft mister eviloverlord nog wat te doen... zal hem eens even jennen vanavond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Beste heer XXXXX,

Onlangs heb je contact opgenomen met de klantenservice van bol.com met een vraag over World of Warcraft Legion. Je gaf aan graag te willen weten of er dit jaar een collector´s edition van dit artikel uit zal komen. Mijn collega van de betreffende afdeling heeft het voor je nagekeken maar er is nog niets over bekend helaas.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

XXXXX

bol.com Klantenservice
www.bol.com
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, poor little bastard... patience!!! patience!!! (damn man, ik weet hoe je je voelt... |:( )

Vandaag wel de CE van Legacy of the Void mogen ontvangen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:21:
[...]

Vandaag wel de CE van Legacy of the Void mogen ontvangen. *O*
Ja, ik ook :)

Lijkt me sterk dat ze Legion CE niet krijgen, aangezien ze all CEs tot nu toe hebben gehad. Zelfs de Overwatch CE staat online, alleen nog niet voor PC.

Origins Edition is wel 10 euro goedkoper dan in de Blizzard Store btw ;) En daar hou ik het bij, want 130 Euro voor de CE vind ik een beetje te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDeeGee schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:31:
[...]

Lijkt me sterk dat ze Legion CE niet krijgen, aangezien ze all CEs tot nu toe hebben gehad. Zelfs de Overwatch CE staat online, alleen nog niet voor PC.

Origins Edition is wel 10 euro goedkoper dan in de Blizzard Store btw ;) En daar hou ik het bij, want 130 Euro voor de CE vind ik een beetje te duur.
Yeah :) bol zal hem absoluut krijgen. is ook niet de enige webwinkel die de CE nog niet in het assortiment heeft om te pre-orderen.

Ik neem sterk in overweging de Overwatch (veel te dure) CE te gaan nemen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Met zoveel alts al op max level is het een moeilijke beslissing welk character ik naar de 100 ga boosten.
Pak ik een andere server maar ja dan mis ik de resources van mijn andere alts. Pak ik alliance of horde? Ik heb de meeste alliance characters en een groot gnome fanaat maar ja je moet ook eens wat anders.
Maar ook aan de horde kant ben ik wel voorzien van voldoende alts.

Keuzes keuzes keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Je kan je alt parkeren op een realm die gelinked is aan de jouwe? Op die manier kan je nog altijd resources versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de shaman changes te lezen, ben ik best happy dat ik bezig ben met het levelen van een shaman :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
TheDeeGee schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:31:
[...]

Ongetwijfeld, maar zoals ik eerder al een keer aangaf; de CE wordt vaak pas later aangekondigd. Pre-orders voor Warlords of Draenor (digital) begonnen vorig jaar februari / maart en ik heb de CE kunnen bestellen in Juni, eerder was deze toen nog niet beschikbaar / aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:21

Prx

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:03:
Na de shaman changes te lezen, ben ik best happy dat ik bezig ben met het levelen van een shaman :+
Nou, ik word nog niet warm van de changes aan de enhancement shaman. Ik ben erg benieuwd hoe het erin gaat komen, maar de manier om maelstrom op te bouwen als enhancement en dan spenden, met de mega cost voor stormstrike, zorgt er mede voor dat ik nog aardig wat problemen zie voor DPS.

Ik zie ook geen flameshock/firenova voor de enhancement shaman. Zeker omdat flametongue nu opeens de rol van flameshock overneemt voor enhancement vrees ik het ergste. :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Prx op 11-11-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:33:
[...]

Yeah :) bol zal hem absoluut krijgen. is ook niet de enige webwinkel die de CE nog niet in het assortiment heeft om te pre-orderen.

Ik neem sterk in overweging de Overwatch (veel te dure) CE te gaan nemen... 8)7
Mja, waarom ook niet. Heb deze maand toch 300 euro terug gekregen van de belasting :D

Heb ik mooi Legion en Overwatch CE voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDeeGee schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:58:
[...]

Mja, waarom ook niet. Heb deze maand toch 300 euro terug gekregen van de belasting :D

Heb ik mooi Legion en Overwatch CE voor :P
Die Overwatch doos is veel te duur, maar ja ik koop hem toch, net als Legion.

Wat ik niet snap is Amazon UK die zegt dat ze niet naar Nederland kunnen shippen? Ik heb tot nu to al mijn CE daar gekocht en nu met Overwatch kan het niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmz, ben ik Firelands 25HC aan het doen, spawnt Ragnaros niet.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
RustStorm schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:46:
Hmmz, ben ik Firelands 25HC aan het doen, spawnt Ragnaros niet.... :|
Wel alle bosses op heroic gedaan? En niet enkelen op normal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:47:
[...]

Wel alle bosses op heroic gedaan? En niet enkelen op normal?
Helaas dat laatste ja... de eerste twee, omdat het spel het nodig vindt om mijn heroic setting gewoon op normal te knallen zodra ik de instance in stap... Betekent dus dat ik pech heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 12:47

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Prx schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:49:
[...]

Ik zie ook geen flameshock/firenova voor de enhancement shaman. Zeker omdat flametongue nu opeens de rol van flameshock overneemt voor enhancement vrees ik het ergste. :'(
@WarcraftDevs:
Enhancement has a new frontal-cone AoE spell called Crash Lightning, which also causes Stormstrike and Lava Lash to trigger AoEs.
O en Searing Totem gaat weg :P

[ Voor 3% gewijzigd door Blitzdoctor op 11-11-2015 10:51 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blitzdoctor schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:50:
[...]

@WarcraftDevs:

[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
RustStorm schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:49:
[...]

Helaas dat laatste ja... de eerste twee, omdat het spel het nodig vindt om mijn heroic setting gewoon op normal te knallen zodra ik de instance in stap... Betekent dus dat ik pech heb?
Dan spawnt hij niet op heroic nee, volgensmij wel als je hem op normal zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:15:
[...]

Dan spawnt hij niet op heroic nee, volgensmij wel als je hem op normal zet.
Wauw, dus door toedoen van blizzard mis ik kans op een mount :P lekker is dat... nou ja, ga me er niet druk om maken. :) Shit happens, volgende week beter :) (of met m'n andere 8 characters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:02:
[...]

Die Overwatch doos is veel te duur, maar ja ik koop hem toch, net als Legion.

Wat ik niet snap is Amazon UK die zegt dat ze niet naar Nederland kunnen shippen? Ik heb tot nu to al mijn CE daar gekocht en nu met Overwatch kan het niet meer :?
De PC Collector's Edition van Overwatch staat nu ook op bol.com.

Alleen Legion nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDeeGee schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:27:
[...]

De PC Collector's Edition van Overwatch staat nu ook op bol.com.

Alleen Legion nog :)
oh boy, to order or not to order... that's the question :P

Maar, €80,- voor enkel

• Soldier 76-figuur (ong. 28 cm)
• Steelbook®-dvd-hoes
• Artbook in kleurendruk
• Overwatch-soundtrack

is toch wel erg veel geld... ^_^

[ Voor 27% gewijzigd door RustStorm op 11-11-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
60 euro is ook een beetje veel voor de baby Winston pet ;)

Vanavond toch maar eens kijken of ik mijn gnome shadowpriest even naar 60 kan hevelen en die als 100 boost te gaan gebruiken. Ik pak in ieder geval een char op mijn connected realm (Sha'Glade Cartel) en het moet gewoon een gnome zijn, geen ontkomen aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:50:

Vanavond toch maar eens kijken of ik mijn gnome shadowpriest even naar 60 kan hevelen en die als 100 boost te gaan gebruiken. Ik pak in ieder geval een char op mijn connected realm (Sha'Glade Cartel) en het moet gewoon een gnome zijn, geen ontkomen aan :P
Alles voor petjes! <3 *O*

Ik zit te twijfelen wat ik met m'n llevel 90 boost zal doen. heb alleen nog mage en druid die ik "moet" / wil levelen naar max level. Dus één van de twee zal 90 worden en de andere op een bankje tot ie level 100 kan worden geboost (denk ik). Maar weet het nog niet welke ik zal nemen. Mage is in ieder geval al bijna level 60. Volgens 53 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:50:

Join the evil gnome squad! :+
RustStorm schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:28:
[...]

Maar, €80,- voor enkel

• Steelbook®-dvd-hoes
• Artbook in kleurendruk
• Overwatch-soundtrack

Is echt veel geld ja, ik was niet van plan om hem te kopen.. Nu ik de beta heb, ga ik het toch testen :)
Mocht ik het leuk vinden koop ik wel de normale editie, kan later altijd nog via marktplaats de C.E halen :P

Idc ingame rewards ^^

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
There is no place like gnome ;)

Ik heb al een max level gnome rogue, warrior, dk, warlock dus de set is nog niet compleet. Heb een gnome monk op 69 en dus de shadow priest op 51.
Aangezien windwalker monks vaatdoekjes zijn op max level dan maar de priest even boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:58:
[...]

There is no place like gnome ;)

Ik heb al een max level gnome rogue, warrior, dk, warlock dus de set is nog niet compleet. Heb een gnome monk op 69 en dus de shadow priest op 51.
Aangezien windwalker monks vaatdoekjes zijn op max level dan maar de priest even boosten.
Ja, als healer neem ik aan? shadow mocht willen dat ze een vaatdoekjes dps hadden:+
True, het is beter dan Windwalker, maar waar is de fun?!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
RustStorm schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:28:
[...]

Maar, €80,- voor enkel

• Steelbook®-dvd-hoes
• Artbook in kleurendruk
• Overwatch-soundtrack

Maar de Overwatch CE is denk ik wel eenmalig en gaat waarschijnlijk gewoon verder net als Heroes of the Storm en Hearthstone met een Ingame Shop.

Ik zie voor Overwatch niet zo 123 een Expansion uitkomen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDeeGee schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:10:
[...]

Maar de Overwatch CE is denk ik wel eenmalig en gaat waarschijnlijk gewoon verder net als Heroes of the Storm en Hearthstone met een Ingame Shop.

Ik zie voor Overwatch niet zo 123 een Expansion uitkomen in de toekomst.
Denk het niet, aangezien het ook voor de consoles uitkomt zal er wel net als Diablo een exemplaar in de winkel liggen. Collector editions zullen dan ook gewoon blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:54:
[...]

Denk het niet, aangezien het ook voor de consoles uitkomt zal er wel net als Diablo een exemplaar in de winkel liggen. Collector editions zullen dan ook gewoon blijven.
CE's liggen niet in de winkel omdat ze er voor altijd zullen zijn. Er is gewoon veel meer gemaakt dan dat er vraag naar is geweest. De kans is dus redelijk groot dat inderdaad de Overwatch CE vrij snel uit de schappen verdwenen zal zijn; denk dat de prijs (en het beeld) wel aangeeft dat het een échte CE is. (dit is overigens nergens op gebaseerd hoor, maar meer een veronderstelling en gevoel)

Ik denk dat ik mezelf ook maar eens ga inlezen in de classes. Heb ze voorbij zien komen, maar eigenlijk allemaal nog links laten liggen. Ben inmiddels wel enigszins nieuwsgierig naar hoe de classes zullen gaan worden (bij benadering gezien er waarschijnlijk nog veel zal veranderen) en dan met name de Warrior.

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 11-11-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:01:
[...]

CE's liggen niet in de winkel omdat ze er voor altijd zullen zijn. Er is gewoon veel meer gemaakt dan dat er vraag naar is geweest. De kans is dus redelijk groot dat inderdaad de Overwatch CE vrij snel uit de schappen verdwenen zal zijn; denk dat de prijs (en het beeld) wel aangeeft dat het een échte CE is. (dit is overigens nergens op gebaseerd hoor, maar meer een veronderstelling en gevoel)

Ik denk dat ik mezelf ook maar eens ga inlezen in de classes. Heb ze voorbij zien komen, maar eigenlijk allemaal nog links laten liggen. Ben inmiddels wel enigszins nieuwsgierig naar hoe de classes zullen gaan worden (bij benadering gezien er waarschijnlijk nog veel zal veranderen) en dan met name de Warrior.
Je kan nog steeds sinds cata alle C.E kopen hoor :')
Anyway, Warrior komt vanmiddag als goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:21

Prx

Blitzdoctor schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:50:
[...]

@WarcraftDevs:

[...]

Het verwijderen van de searing totem ben ik niet rouwig om. Maar als de AoE vorm van enhancement alleen die cone wordt (en daarmee in de buurt van de shaman), dan zijn we gewoon een fury warrior geworden bij dezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prx schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:09:
[...]

Het verwijderen van de searing totem ben ik niet rouwig om. Maar als de AoE vorm van enhancement alleen die cone wordt (en daarmee in de buurt van de shaman), dan zijn we gewoon een fury warrior geworden bij dezen.
Ja, enhancement krijgt een beetje een fury nasmaakje. Dat klopt! Very unique!
Anyway, we weten de talents nog niet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohh, en de vraag is misschien lager geweest, waardoor de fysieke CE's nog te koop zijn (Vanaf cata kennelijk) -- omdat je ook de digital CE kan kopen; wat veel mensen doen. :)

Ohhh en kom dan maar op met de Warrior ;) zal vanavond om 20:00 uur wel zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12
RustStorm schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:17:
Ohh, en de vraag is misschien lager geweest, waardoor de fysieke CE's nog te koop zijn (Vanaf cata kennelijk) -- omdat je ook de digital CE kan kopen; wat veel mensen doen. :)

Ohhh en kom dan maar op met de Warrior ;) zal vanavond om 20:00 uur wel zijn denk ik?
Warrior http://eu.battle.net/wow/...series-warrior-11-11-2015

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zijn er nog locks of DoT'ers die mij een addon kunnen adviseren om je DoT's beter te monitoren (per target?). Had lang lang geleden eens een addon waarbij de seconden bv getoond werden met aftellen. Altijd nog duidelijker dan de standaard interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Met Weakauras kan je dat zeker weten doen en instellen zoals je zelf wilt. Ik geloof dat bijv. Wowhead tegenwoordig bij een spell ook strings toont die je kan importeren in Weakauras. Ik weet alleen niet of het geimporteerde resultaat wordt weergegeven zoals jij wilt dat het eruit ziet (per target met tijd). Anders zelf wat auras maken, is niet zo moeilijk ;)

Verder heb je ook nog wat addons die buffs, debuffs etc. op nameplates kunnen tonen. Ik geloof dat die optie o.a. in Tidyplates zit.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
temp00 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:10:
Met Weakauras kan je dat zeker weten doen en instellen zoals je zelf wilt. Ik geloof dat bijv. Wowhead tegenwoordig bij een spell ook strings toont die je kan importeren in Weakauras. Ik weet alleen niet of het geimporteerde resultaat wordt weergegeven zoals jij wilt dat het eruit ziet (per target met tijd). Anders zelf wat auras maken, is niet zo moeilijk ;)

Verder heb je ook nog wat addons die buffs, debuffs etc. op nameplates kunnen tonen. Ik geloof dat die optie o.a. in Tidyplates zit.
Thanks, zal er vanavond eens mee aan de slag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me rogue ook weer naar lvl 91 geholpen vandaag even doorzetten dan is t me 3de cha op 100 alleen weer de hele garisson sleur doormaken pfff -,-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
nadeel is dat garrison niet gedeelt is over het account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Garrison is zo easy. Niet alles moet weggegeven hoeven te worden.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

marijnvtg schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:01:
Zijn er nog locks of DoT'ers die mij een addon kunnen adviseren om je DoT's beter te monitoren (per target?). Had lang lang geleden eens een addon waarbij de seconden bv getoond werden met aftellen. Altijd nog duidelijker dan de standaard interface.
Je kan de addons ook op class etc zetten en gewoon kijken wat daar het meest gebruikt wordt en daar een keuze uit maken :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• icemotion
http://eu.battle.net/wow/...w-series-druid-12-11-2015

Oh wat wordt ik hier als Druid speler blij van :) Good things en die plaatjes bij Feral en Guardian.. I'm loving the new forms :)

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
B-BRAIN schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:46:
nadeel is dat garrison niet gedeelt is over het account.
Ik ben allang blij dat de unlocks van de lvl 3 buildings accountwide is. Dan hoef je bij een alt alleen die blueprints te kopen ipv die vrij te spelen.

Ik zit even naar de monk changes te kijken. Lees ik dat goed dat geen enkele ability bij BrM en MW nog chi kosten? Ik zie namelijk alleen bij WW nog chi in de abilities vermeld staan. Ik vond het poolen van je chi eigenlijk wel wat hebben, maar goed, eigenlijk is dit niet veel anders als creatief met je runes of holy power omgaan als tank.

Pff, ik vind het lastig om een keuze te maken. Ik was er heilig van overtuigd dat ik prot pala wou blijven, maar BrM monk kriebelt ook steeds weer. Daarnaast zijn de druid (zowel guardian, feral als balance) changes ook echt awesome. Zo lastig allemaal!! Wordt tijd voor een beta, dat ik eens wat specs kan gaan testen :p
Het is echt verschrikkelijk, maar ik moet bekennen dat ik alle blogs nog moet lezen over character wijzigingen die ze mogelijk gaan doorvoeren. Ik ben stiekem wel benieuwd, zal dat waarschijnlijk komende dagen eens gaan doen. :) Even voor gaan zitten i suppose. :)

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:34:
Het is echt verschrikkelijk, maar ik moet bekennen dat ik alle blogs nog moet lezen over character wijzigingen die ze mogelijk gaan doorvoeren. Ik ben stiekem wel benieuwd, zal dat waarschijnlijk komende dagen eens gaan doen. :) Even voor gaan zitten i suppose. :)
Keep in mind, dat de talents etc nog niet vrijgegeven zijn. Hoorde gister al mensen klagen in de raid, dat hun class / spec geruïneerd word. Onmogelijk om nu al te roepen, nu de talents/artifact talents onbekend zjin.

Maybe: Fire mage misschien een Fire elemental/phoenix? De artifact is Kael'thas z'n staf.. Zoals we van Heroes of the Storm ook weten, heeft hij ook dáár een ability met ze fire phoenix.. zou cool wezen _/-\o_
Yeah "everything is subject to change" -- en dat willen mensen nog wel eens vergeten. Maar laten we wel wezen: er zullen altijd en overal en om de kleinste dingen, mensen zijn die gaan lopen miepen en zeuren.

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:02:
Yeah "everything is subject to change" -- en dat willen mensen nog wel eens vergeten. Maar laten we wel wezen: er zullen altijd en overal en om de kleinste dingen, mensen zijn die gaan lopen miepen en zeuren.
Yup!
Wat ik wel volkomen begrijp, zijn mensen die zeuren om artifacts en transmog.
Zoals een Warrior die nu geen 2h Axe meer zou mogen transmogge omdat de artifact een sword is.
Dat snap ik, puur omdat het al tegen de lore in gaat :p
Gorehowl is er niet voor niks :+ Een orc warrior met een 2h sword is gewoon lame :p

Idem dito voor BM hunter & Shadow priest

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 14:08 ]

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:04:
[...]

Yup!
Wat ik wel volkomen begrijp, zijn mensen die zeuren om artifacts en transmog.
Zoals een Warrior die nu geen 2h Axe meer zou mogen transmogge omdat de artifact een sword is.
Dat snap ik, puur omdat het al tegen de lore in gaat :p
Gorehowl is er niet voor niks :+ Een orc warrior met een 2h sword is gewoon lame :p

Idem dito voor BM hunter & Shadow priest
Ik kan op dit moment, weet niet hoe dat in Legion zal zijn, gewoon m'n beide 2h axes moggen naar 2h swords. Dus neem aan dat het omgekeerd ook wel werkt. :)

• Rhain
en voor de liefhebbers: rogue is up

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:10:
[...]

Ik kan op dit moment, weet niet hoe dat in Legion zal zijn, gewoon m'n beide 2h axes moggen naar 2h swords. Dus neem aan dat het omgekeerd ook wel werkt. :)
volgens wat ik begrepen heb, want ik hou me niet zo bezig met Legion, duurt nog veel te lang en voor de release er is ben ik het allemaal toch vergeten. Op de class changes na, dat hou ik wel weer in de gaten :p

anyway, volgens mij willen ze dit weg doen, zodat elke spec wat meer uniek aanvoelt.
Dat zou dus betekenen dat Shadow Priest stuck zit met daggers, warriors met swords enzovoort!

Opzich geen drama, in vanilla, bc en wotlk was er geen transmog en als je BiS een sword was, dan droeg je een sword, klaar.

Maar goed, gewenning enzo 8)7

• Carthrax
Met de artifact wapens kan je nog best veel. Van uiterlijk veranderen, van kleur veranderen etc.

Maar ik wil eigenlijk gewoon kunnen transmoggen mocht ik het nodig vinden. Ben ik Ashbringer even zat dan moet ik gewoon in staat zijn om deze te moggen naar Gorehowl.
Dus ik hoop wel dat dat gewoon kan.

Een transmog set is natuurlijk niet af zonder bijpassend wapen.
(En die arme rogues, behalve Outlaw, en shadow priests met die lelijke daggers ;))

• icemotion
Er is al bevestigd dat je de artifacts naar andere dingen kan trasmoggen. Andere dingen kan je alleen niet in de Artifacts veranderen.

Waar je wel aan vastzit is dat je een one-handed weapon niet zomaar in een staff te veranderen is.

• Rhain
Hoofd op hol gebracht door alle class previews. Gisteren een race change service gedaan. Race veranderd van mn lock die al 6/7 jaar oud is naar undead. Soh dat voelde toch niet goed, spijt van. Vandaag met hangende pootjes naar de Blizzard Support of ik mss een 'gratis' race change mag doen om char weer in originele staat terug te brengen (kwa race) en hoef niet per se geld terug...

Binnen een half uur alles geregeld, krijg een rollback van gisteren en zelfs m'n geld terug. In alle jaren alleen maar lof over de support van Blizzard. Wss zijn er van jullie die geen goede ervaring hebben of wat dan ook. Ik vind t toch een knap staaltje.

Verwijderd

Klopt, 1x in de 6 maande mag je een rollback aanvragen, Pre-orders mag je ten aller tijden rollbacken, word wel je boosted character frozen.

super service is het wel

• Rhain
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:51:
Klopt, 1x in de 6 maande mag je een rollback aanvragen, Pre-orders mag je ten aller tijden rollbacken, word wel je boosted character frozen.
Ah dat wist ik niet. Maar goed, ook nog met re-fund. En ik geef nog aan dat het niet per se hoeft, gezien het m'n eigen schuld is. Wss sneller een 'standaard' oplossing met refund dan er voor zorgen dat ze het geld wel blijven behouden.

• Rhain
Wat betreft rogues: "If blade fails to cut too deeply, the outlaw takes advantage of a concealed pistol, catching the enemy by surprise with a quick blast"

Wel benieuwd naar, maar je zal er denk niks van zien kwa equipment, beetje zoals 'throw knive'..?

• icemotion
Er zal ongetwijfeld wel een mooie animatie bij zitten denk ik; hoop het in ieder geval want het is voor mij een reden om mijn rogue naar outlaw te speccen...

En qua support en Blizzard; alleen maar goede ervaringen met die mensen.
Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.