Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik moet zeggen dat ik t afgelopen weekend weinig gedoe heb gehad met groepen en giftig gedrag. De meeste runs verliepen vrij soepel en idd, als tank heb je toch insta queue. Healer duurt net iets langer.

Een keer kwam ik binnen in een groep die al gewiped waren op de eerste boss in Halls of Lightning; en die erna blij waren met mij als tank gezien de vorige een prutser was geweest.. en ik heb 1x een groep verlaten omdat 2 van de dps gewoon niets deden.. maar dan ook echt niets.. en dan wordt in leven blijven soms wel erg lastig.. dus samen met de healer gewoon de boel gelaten.. ik had toch nog genoeg lego te bouwen om eventjes te wachten op die deserter debuff.. big deal.

Maar overall; best prima groepen gehad al met al. Gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:09:
[...]

Ik weiger nog verder te gaan met groepen die die mobs willen dodgen, dat loopt 9/10 keer uit op een drama. Terwijl het je max 3 minuten extra kost om twee groepen te pullen en retard safe door te lopen.

Ik heb deze keer weer de quest niet afgerond, omdat ik de grootst mogelijk mongolen tegen kom in dungeonfinder groepen en ik merk dat ik daar het geduld niet meer voor heb.
Ben later ook maar gewoon gaan pullen inderdaad, wel zonde...
'Vroeger' ging dat altijd goed daar.

Quest zelf rond ik ook niet af, 1 zo'n timewalking per event vind ik wel voldoende.
Normal chest niet nodig en ook de extra coin zit ik niet echt om verlegen (sta nu op 7, dus na reset weer op 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Het probleem is dat je om timewalker dungeons te doen niet de 'silver proving grounds' gedaan moet hebben om te queuen zoals met heroic dungeons. Dan kom je dus wel de echte noobs tegen. Moet zeggen dat die beslissing met de proving grounds echt een hele goede is geweest, zeker aan het begin van de expansion scheelde dat echt zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:56:
Het probleem is dat je om timewalker dungeons te doen niet de 'silver proving grounds' gedaan moet hebben om te queuen zoals met heroic dungeons. Dan kom je dus wel de echte noobs tegen. Moet zeggen dat die beslissing met de proving grounds echt een hele goede is geweest, zeker aan het begin van de expansion scheelde dat echt zoveel.
Want heroics heeft geen noobs gehad? :p Silver is redelijk faceroll, alleen dat Tank een dps test is, en totaal geen tank test.

Het was een goed concept hoor, en heeft op sommige plekken zeker geholpen. Maar ik ga als healer silver niet halen, random heroics heb ik niet nodig. Als ik m'n ring wil, dan neem ik wel guildies mee.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
corset schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:05:
[...]

Want heroics heeft geen noobs gehad? :p Silver is redelijk faceroll, alleen dat Tank een dps test is, en totaal geen tank test.

Het was een goed concept hoor, en heeft op sommige plekken zeker geholpen. Maar ik ga als healer silver niet halen, random heroics heb ik niet nodig. Als ik m'n ring wil, dan neem ik wel guildies mee.
Tuurlijk wel, maar echt veel minder zeker aan het begin van de expansion (toen iedereen nog heroics moest doen). Als je toen een normal inging (met meer noobs dus) wipte je soms vaker dan tijdens een heroic, terwijl normal echt faceroll is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:33:
[...]

Echt, ik kan er niet bij met dat retard dit retard dat. Als een groep of persoon niet doet wat jij wilt dan ga je toch gewoon weg. Waarom moet er altijd direct gescholden worden etc.

Precies de reden waarom ik geen instances meer doe. Ik zou die timewalking horsie wel willen hebben maar dat giftige gedrag van mensen heb ik geen geduld meer voor dus doe ik het gewoon maar niet.
Precies, daarom heb ik dus ook de quest (van selchts 5 dungeons) niet afgemaakt. En als je ziet wat voor mensen je tegenkomt, dan ben ik echt mild als ik het over retards heb.

DPS die denken wel even in dps spec te gaan tanken, mensen die continu alle trash pullen, het is immers oude content. Gifpillen die bewust onnodige trash pullen en de groep in combat houden zodat je ze niet kan kicken.

En dan nog de mensen die echt geen enkel benul hebben hoe ze hun class moeten spelen.

Ik wil die mount hebben, maar dit trek ik dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en vergeet 1 ability niet. Barrage! wat een kansloze acties worden daar mee uitgehaald.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
corset schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:15:
en vergeet 1 ability niet. Barrage! wat een kansloze acties worden daar mee uitgehaald.
Barrage is gewoon een van de lastigste abilities die er zijn, zie jezelf maar eens zo te positioneren dat je maar 1 target raak!! Best lastig hoor :X. Is barrage sowieso niet te sterk voor een AoE ability (evenals single target)? Waardoor iedereen het naar hartelust gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:05:
[...]

Barrage is gewoon een van de lastigste abilities die er zijn, zie jezelf maar eens zo te positioneren dat je maar 1 target raak!! Best lastig hoor :X. Is barrage sowieso niet te sterk voor een AoE ability (evenals single target)? Waardoor iedereen het naar hartelust gebruikt..
Lastig nee hoor. Zo jezelf neerzetten dat je met je rug naar nieuwe mobs staat. Tadaa, je schiet in trash + lege ruimte erachter.

Het is een ability waarbij je moet nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
Barrage is geweldig, je kan er bijna mee om een hoekje schieten zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Heb afgelopen dagen een stuk of 11 timeless instances gedaan op zowel rogue als mage. (was vergeten de quest te pakken de eerste keer). Ik heb welgeteld 1 tank meegemaakt die makkelijk neer ging, verder was alles echt zo soepel als maar kan.

Hebben jullie zoveel pech of heb ik gewoon geluk gehad dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Pppfffff level 19 op mn rogue... Wil endgame proberen maar geloof dat ik nog een stukkie moet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Hmm, denk dat ik ook maar weer ga beginnen, nieuwe content ziet er heel vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Mijn subscription stopgezet en voor het eerst tokens gekocht. Drie stuks voor 48k de token. Eens zien of ik het met gold vol kan houden.

Komende donderdag eindelijk weer raiden. Hopelijk dan naar 13/13 heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:24:
Hebben jullie zoveel pech of heb ik gewoon geluk gehad dan?
Geen idee maar ik ben er mee gestopt :)
Heb ze gedaan als tank, dps en healer (shaman) en heel vaak was het een ramp.
Tanks die teveel packs pullen, hunters die openen met barrage en healers die het amper aankunnen of ook DPS gaan doen 8)7

Meestal problemen in dezelfde dungeons : Halls of Lightning, Ahn'kahet: The Old Kingdom (eerste gedeelte)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Laatst online: 08-08 10:48
Volgende keer gewoon met mensen van hier, veel chiller voor mensen die alleen maar problemen hebben met randoms en ook leuk als community.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Iusedto schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:32:
[...]
Healers die het amper aankunnen of ook DPS gaan doen 8)7
Met de talent waarmee ik als Resto druid ook heal als ik wrath spam kan dat best :p

Of soms met Disc priest lekker de atonement hoek in.. :p Kan best in sommige situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om mijn vriendin te helpen (lvl 55) (en gezelschap te houden ;) ) ook maar weer eens mijn account geactiveerd.

Nou daar ben ik na een avondje ook wel weer van genezen... Aan de ene kant begrijp ik best dat Blizzard spelers van meerdere servers in een area duwt.. MMO enzo.. maar aan de anderenkant werkt dit totaal niet met het quest systeem. Alle quests spelen zich af in een gebied van 2 vierkantenmeter.. alleen de mobs in dat specifieke grotje tellen voor die quest en dat soort dingen meer. Echt super gezellig met 6+ ander spelers die precies het zelfde aan het doen zijn... NOT.

Zal wel aan mij liggen maar ik heb echt het geduld niet (meer) om 45+ minuten kansloos rondjes te rennen in een super klein quest gebiedje in de hoop dat er iets spawned voor je neus. Als je dan na bijna een uur je 12 kills binnen hebt lever je de quest in en met de volgende quest begint het hele drama weer van voor af aan.

Jammer dat het quest systeem nu werkt als een trechter die te veel mensen in een veel te klein gebiedje duwt.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Daar bestaat een systeem voor, namelijk een party. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 08:51
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:49:
Zal wel aan mij liggen maar ik heb echt het geduld niet (meer) om 45+ minuten kansloos rondjes te rennen in een super klein quest gebiedje in de hoop dat er iets spawned voor je neus.
Ik speel op een "High Population" server en kan me niet echt vinden in bovengenoemde. Laatste periode meerdere chars geleved en ik vlieg door de content heen. Zelfs rare spawns op elke hoek van een zone te vinden. Ben bang dat je net pech had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

jaydenjarno schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:51:
Pppfffff level 19 op mn rogue... Wil endgame proberen maar geloof dat ik nog een stukkie moet haha
Endgame is niet zo heel veel anders van 5 man dungeons hoor, als je daar tijdens het lvlen niet veel aan vind dan gaat endgame je ook wel vervelen.
Zeker omdat dit je eerste char is :) Nu krijg je bijna elk level nog een andere dungeon, op max lvl is het vooral heel vaak dezelfde dungeon/raid runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnlith schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:46:
Daar bestaat een systeem voor, namelijk een party. :P
Uiteraard aan gedacht en geprobeerd...
50% lijkt niet eens genoeg interesse te hebben in de game om überhaupt te lezen wat er op het scherm gebeurd.
Die andere 50%.... ik kan hier niet eens 1:1 quoten wat ik naar mijn toegeworpen kreeg in de chat zonder direct gebanned te worden op GoT... denk dat dit al genoeg zegt.
Naar mijn ervaring is iedereen bezig in zijn eigen wereldje geobsedeerd door zijn persoonlijke progressie en alles en iedereen daar buiten is daar ondergeschikt aan.
Jwlb schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:25:
[...]
Ik speel op een "High Population" server en kan me niet echt vinden in bovengenoemde. Laatste periode meerdere chars geleved en ik vlieg door de content heen. Zelfs rare spawns op elke hoek van een zone te vinden. Ben bang dat je net pech had.
Ik hoop het.
Op zich best wel weer grappig om samen met mijn vriendin weer wat WoW te spelen maar als het op deze manier gaat/blijft gaan is de lol er voor mij zeer snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Jwlb schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:25:
[...]

Hier precies hetzelfde. Zit hier op Draenor (horde) en met levelen van nieuwe character vlieg ik er ook gewoon zonder moeite door heen. :X
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:52:
Uiteraard aan gedacht en geprobeerd...
50% lijkt niet eens genoeg interesse te hebben in de game om überhaupt te lezen wat er op het scherm gebeurd.
Die andere 50%.... ik kan hier niet eens 1:1 quoten wat ik naar mijn toegeworpen kreeg in de chat zonder direct gebanned te worden op GoT... denk dat dit al genoeg zegt.
Naar mijn ervaring is iedereen bezig in zijn eigen wereldje geobsedeerd door zijn persoonlijke progressie en alles en iedereen daar buiten is daar ondergeschikt aan.
Andere is optie is dat het nou net de mensen zijn die al meerdere high-level characters hebben staan en gewoon mindless aan het levelen zijn, die hebben nou simpel weg geen interesse in groepen. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook wel zo iemand ben als ik gewoon snel omhoog wil. :>

[ Voor 46% gewijzigd door Metian op 09-09-2015 18:26 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Metian schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:24:
Andere is optie is dat het nou net de mensen zijn die al meerdere high-level characters hebben staan en gewoon mindless aan het levelen zijn, die hebben nou simpel weg geen interesse in groepen. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook wel zo iemand ben als ik gewoon snel omhoog wil. :>
Maar je levelt veel sneller door simpelweg voor een groep quests in een groep te gaan en niet te staan drammen voor een en dezelfde mob. Dan zit je (zoals eerder aangegeven) niet een uur te wachten tot je de juiste mobs hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Arnlith schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:16:
[...]

Maar je levelt veel sneller door simpelweg voor een groep quests in een groep te gaan en niet te staan drammen voor een en dezelfde mob. Dan zit je (zoals eerder aangegeven) niet een uur te wachten tot je de juiste mobs hebt.
Goed dan hebben we het over groep-quests. Iets wat in mindere mate voorkomt. Maar quests die gewoon kill x van y, dan neem ik die moeite niet. Al moet ik zeggen; dat ik zelfs voor groep-quests niet vaak hoef te wachten. Maar dat kan ook weer per realm verschillen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:49:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik heb echt het geduld niet (meer) om 45+ minuten kansloos rondjes te rennen in een super klein quest gebiedje in de hoop dat er iets spawned voor je neus. Als je dan na bijna een uur je 12 kills binnen hebt lever je de quest in en met de volgende quest begint het hele drama weer van voor af aan.

Jammer dat het quest systeem nu werkt als een trechter die te veel mensen in een veel te klein gebiedje duwt.
Volgens mij heb je inderdaad gewoon pech gehad ;). Ik heb dat scenario wat jij schetst sinds connected realms en cross realms een feit zijn echt geen enkele keer op m'n chars meegemaakt (ja behalve tijdens de overgang naar een nieuwe expansion). Zelfs nu er zoveel connected/cross is liep ik wel eens voor een tijd in m'n ééntje door een gebied.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Metian schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:26:
[...]

Goed dan hebben we het over groep-quests. Iets wat in mindere mate voorkomt. Maar quests die gewoon kill x van y, dan neem ik die moeite niet. Al moet ik zeggen; dat ik zelfs voor groep-quests niet vaak hoef te wachten. Maar dat kan ook weer per realm verschillen.
Een groepje/hoopje/boel quests, niet groep-quests ;)
Vandaag tweede heirloom ring mogen ontvangen van de shipyard missions... Het leuke van die ringen is: je mag ze niet tegelijk dragen... -_-

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Gisteren door Guildie tot #1 Rogue van EU verklaard omdat ik weer Guildchat aan het "spammen" was met Archeology Achievements. Had ie doodleuk uit verveling in mn note gezet :P.
TylerMayhem schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:42:
Gisteren door Guildie tot #1 Rogue van EU verklaard omdat ik weer Guildchat aan het "spammen" was met Archeology Achievements. Had ie doodleuk uit verveling in mn note gezet :P.
Gaat nu zeker vele vele vele malen sneller hè? Met flying tot de beschikking? :D Misschien moet ik daar ook maar eens mee gaan knoeien (nu alleen te veel bezig met Diablo 3 :P)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

RustStorm schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:57:
[...]

Gaat nu zeker vele vele vele malen sneller hè? Met flying tot de beschikking? :D Misschien moet ik daar ook maar eens mee gaan knoeien (nu alleen te veel bezig met Diablo 3 :P)
Ik ben voornamelijk bezig in Pandaria (wil eerst daar alle Achievement voor ik me verder richt op Dreanor) en met die 100den achievement voor 5 en 20 reconstructions heb ik bij zowat iedere digsite een nieuwe Achievement. De humor was dat dit midden in een discussie was wie zich het meeste verveelde in WoW momenteel omdat er ook vele Achievement van quests en exploring in old content om de oren vloog in Guild Chat. Blijkbaar omdat ik veel vis en Archeology doe heb ik dat zonder mee te doen aan de discussie gewonnen :P.

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 13:29
Pff waar haal je de energie vandaan?
Ik zeg altijd met dat soort dingen van dat ga ik doen en begin dan vol interesse en goede moes om vervolgens te beslissen dat ik liever met de AH bezig ben...

Ook een van de redenen dat ik nog niet kan vliegen overigens die dailies dat trekt me gewoon niet.

• icemotion
Al die Pandaria achievements.. mja.. misschien.. ooit... op dit moment toch vooral in Draenor archeology doen.. kijken of ik alle pristine artifacts kan krijgen.. ben sowieso al n heel eind op weg. En ik heb nog niet eens de achievements van alle verschillende artifacts (wat ik nog mis heb ik al eens pristine opgelost, maar dat telt dus niet dubbel)

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Nederlandhc schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:17:
Ik zeg altijd met dat soort dingen van dat ga ik doen en begin dan vol interesse en goede moes om vervolgens te beslissen dat ik liever met de AH bezig ben...

Ook een van de redenen dat ik nog niet kan vliegen overigens die dailies dat trekt me gewoon niet.
Ik heb altijd een aflevering van een serie aanstaan tijdens het WoW-en dus als ik dan nog 30 minuten serie heb dan gooi ik er nog eens 30 minuten vissen of Archeology tegen aan. Voor de rest veel Pandaria Rep aan het grinden. Most useless member in the guild volgens sommige omdat ik dan nooit de energie heb voor een LFR of iets dergelijks (Moet nog steeds beginnen aan de laatste quest voor mn ring).

• Bartske
Ik ben nu met de oude raid en dungeon achieves bezig, best leuk meestal makkelijk met af en toe een moeilijke om te halen ertussen.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Nederlandhc schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:17:

Als je de dailes doet voor de rep, waarom niet gewoon Medallion's kopen? Gezien je toch liever met AH bezig bent ;) Tenzij je de apexis dailies bedoelt.

Verwijderd

TylerMayhem schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:30:
[...]
Ik heb altijd een aflevering van een serie aanstaan tijdens het WoW-en.
Haha niets persoonlijk hoor maar dit is wel mooi in een zin aangegeven alles wat er mis is met MMORPG's anno 2015.
Alles moet snel, alles moet makkelijk, alles moet efficiënt, alles moet eenvoudig en bovenal het moet allemaal vooral geen tijd kosten. WoW komt de "community" maar al te graag tegemoet op al deze punten.
Persoonlijk zorgt dit ervoor dat ik mijn totaal niet meer betrokken voel bij mij character of omgeving. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook meer hersendood dan levend op knopjes 1 t/m 3 druk tijdens questen en meer geïnteresseerd ben in wat er om mijn heen, op het scherm van mijn vriendin bijvoorbeeld, gebeurd dan dat ik echt "into the game ben" tijdens het spelen.

• Jorca
Ja maar ik mis ook een beetje het gevoel dat de wereld echt groot is, in TBC dacht ik echt van: wow dit is echt belachelijk groot.
Nu start je, lvl je tot 15, dungeons tot 90. 0 interactie met andere mensen (behalve het uitschelden), niks van de lore meekrijgen, niks van de (zeer) mooi ontworpen zones ontdekken.
Misschien moeten ze een quest event toevoegen, dat je in een groep 300% exp krijgt van quests buiten de dungeons (tot lvl 90). Het gaat snel, maar je bent wel ergens bezig met iemand anders, wat voor leuke momenten kan zorgen. Er is gewoon zoveel ''grond'' wat niet gebruikt wordt, wat ik bijzonder jammer vind. Helemaal als er steeds nieuwe zones erbij komen, daarom vond ik Cataclysm ook wel bijzonder.

Je kan ook niet WoW meer maken zoals het was 6-9 jaar geleden, tijden zijn veranderd en er zijn zoveel MMO's. De spelers van toen hebben geen tijd meer voor WoW door diverse redenen en nieuwe mensen aanspreken gaat niet door alles moeilijk,grindy, of onhandig te maken. Hoe WoW nu is qua endcontent is in mijn ogen goed, content voor casuals en voor hardcore players.

Edit: Weer een heirloom ring missie verloren om 5%, het zit me niet mee!

[ Voor 37% gewijzigd door Jorca op 10-09-2015 17:15 ]

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Je kunt natuurlijk altijd een altje als pacifist opstarten eh:
0 -> 100 zonder enige kill of quests die XP geven ...
maw: exploring, herb+mine,...

Ikzelf moet nog de loremaster-achievement gaan op een paar continenten,
maar door omstandigheden staat mijn WoW-gebruik op een zeer laagpitje...

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Weken geen upgrade en dan ineens valt alles op 1 dag :P.
- Staff van Archimonde Heroic.
- Healer Trinket (warforged) van Socrethar Heroic (healer rolled 94, ik roll 97 :P)... en 2 andere healers coinen hem! Eindelijk dropt hij een keer na weken (eerste keer dat we deze uberhaupt zien droppen)!!!
- Mythic boots van trash.
- Neck van Mythic Iron Reaver.

Ik ging ineens van 717 (bijna laagste geared van alle healers) naar 721 :D.
http://eu.battle.net/wow/...en-ring/Una%C3%AFn/simple

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 10-09-2015 18:22 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 17-09 15:45
Ik kreeg gisteren een quest uit een missie van de Shipyard:
Waterlogged Manifest

Nu heb ik een NPC in mijn garrison staan waarin je kan zien wat er op de Black Market Auction House staat.
Om daadwerkelijk te kunnen bieden moet je gewoon naar Nagrand, maar vond dit wel een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteravond gestart vanaf Kormrok en goed om te zien dat we alle bazen tot Archi op farm hebben. Hier en daar nog een foutje maar dat zal wel blijven :P

Helaas kan ik er maandag met Archi niet bij zijn, maar hopelijk krijg ik de kill volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje, de 100% Honor event is nu bezig, is het nu handig om dit te doen als gearing method? Ik moet voor m'n shamans wat 640 items vervangen, en Ashran zie ik alleen pugs die rondrennen en geen fuck doen. Dus daar krijg ik ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
corset schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:03:
Vraagje, de 100% Honor event is nu bezig, is het nu handig om dit te doen als gearing method? Ik moet voor m'n shamans wat 640 items vervangen, en Ashran zie ik alleen pugs die rondrennen en geen fuck doen. Dus daar krijg ik ook niks uit.
Voor PvE items is Tanaan handiger denk ik. PvP items verlagen in itemlevel als je ze gebruikt in een PvE context.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
corset schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:03:
Het gaat met het pvp event inderdaad sneller via BG's. Zo gear ik ook mijn alts, tenzij je enorm veel Crystals hebt en van baleful 695 kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

soulrider schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:53:
Ikzelf moet nog de loremaster-achievement gaan op een paar continenten,
maar door omstandigheden staat mijn WoW-gebruik op een zeer laagpitje...
Ik heb die enkel gehaald omdat ik toen ik vorig jaar terug begonnen ben express voor levelen door alle quests te doen gedaan heb. Dus pas naar Outland als ik de Loremaster Achievements van Azeroth had enz enz. Heeft lang geduurd voor ik lvl 90 was maar enorm veel plezier gehad en veel gezien. Anders had ik Loremaster ook nooit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Heb gelezen dat de Scroll of Resurrection niet meer onder ons is. Ik heb ruim twee jaar nu niet meer gespeeld en wil het weer eens oppakken. Zitten er nog voordeeltjes aan in de trant van een ingame cadeautje of iets anders?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Krylinck schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:23:
Heb gelezen dat de Scroll of Resurrection niet meer onder ons is. Ik heb ruim twee jaar nu niet meer gespeeld en wil het weer eens oppakken. Zitten er nog voordeeltjes aan in de trant van een ingame cadeautje of iets anders?
Het is vervangen door de Character Boost. Als je wod koopt krijg je een gratis boost van een character naar lvl 90, als je straks legion koopt krijg je een boost naar lvl 100 erbij. Je kan ook nog zelf een boost kopen voor 40 euro oid in de ingame shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Voor de fun met een gnome lock begonnen en proberen om deze te levelen zonder instances. Valt me wel op dat je in het begin erg weinig spells hebt. En met een voidwalker is het questen echt belachelijk simpel.

Kan iemand de pros en cons van de talents van de lock kort uitleggen? Welke spec is bijvoorbeeld uitermate geschikt voor levelen en welke weer op higher content? Ik heb namelijk geen idee welke spec ik mee wil spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door EJSchuiteman op 15-09-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
EJSchuiteman schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:23:
Voor de fun met een gnome lock begonnen en proberen om deze te levelen zonder instances. Valt me wel op dat je in het begin erg weinig spells hebt. En met een voidwalker is het questen echt belachelijk simpel.

Kan iemand de pros en cons van de talents van de lock kort uitleggen? Welke spec is bijvoorbeeld uitermate geschikt voor levelen en welke weer op higher content? Ik heb namelijk geen idee welke spec ik mee wil spelen.
Ik heb zelf ooit eens mijn gnome lock geleveld als Affliction. Waarom? Moar dots!

Voor het levelen maakt het niet heel veel uit welke spec je hebt je knalt door de content heen met een warlock.

Op max level zit naar mijn weten (correct me if I'm wrong) niet heel veel verschil tussen Affliction en Destruction. Bij affliction moeten je dots het werk doen en vaak zijn mobs al kapot voordat jouw dots lekker gaan werken.

Op Blizzard Watch hebben ze nog een leuk stukje over nieuwe warlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
destro is awesome, m'n vrouw is van demo naar destro gegaan, en alles gaat 20x sneller neer op 90+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Vond tijdens het levelen Affliction leuk (maar was 5 jaar geleden). Je kunt lekker blijven lopen terwijl je op de mobs je DOTjes gooit. Ik weet niet hoe snel ze tegenwoordig tikken, maar dat zal wel snel zijn (vooral met heirlooms). Kom je in health nood dan heb je nog siphon life. Wordt t je te druk, fear them.

Nu op end game speel ik destro ivm de mooie burst damage van Chaos bolt. Liefst een dubbele Chaos bolt dmv havoc, off it goes en kijken hoe hoog de damage is, daar krijg ik nu momenteel een kick van :P

Demo kan ik niet aan wennen.

edit: Ik denk dat je (zoals Corset zegt) op een punt, wellicht pas op 90, beter naar destro kan switchen.

[ Voor 9% gewijzigd door Rhain op 15-09-2015 16:56 ]

Wat zijn jullie allemaal nog aan het doen ingame? Ik merk dat ik geen behoefte meer heb om in te loggen; zelfs niet om m'n garrison een beetje op orde te houden. :-/

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
RustStorm schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:52:
Wat zijn jullie allemaal nog aan het doen ingame? Ik merk dat ik geen behoefte meer heb om in te loggen; zelfs niet om m'n garrison een beetje op orde te houden. :-/
Hier ook gestopt sinds 2 maanden, ook door omstandigheden door een verhuizing. Maar het gevoel om in te loggen wakkert nog niet echt aan. Zelfs geen interesse in de nieuwe raid helaas. Hopelijk komt het nog terug :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Reputation grind en Archeology, alhoewel dat laatste wat lastig gemaakt word met de bug in sommige digsites :(.

• icemotion
Heb dat idd ook gemerkt idd.. dig sites die in half gesplitst zijn en dat er dan precies n artifact in dat gat ligt XD
TylerMayhem schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:33:
Reputation grind en Archeology, alhoewel dat laatste wat lastig gemaakt word met de bug in sommige digsites :(.
Reputatie heb ik allemaal al zo goed als op orde... En archeology... meh... ^_^

• Carthrax
Ik moest nog een aantal tomes voor de 735 ring en had zowaar geluk (of de drop rate is aangepast). Bij de 8 bosses 6 tomes en dus was ik klaar! 33 tomes in de pocket en na de inlever quests mocht ik de ring in ontvangst nemen.

Met mijn mage zit ik nu op het begin van het verzamelen van de tomes maar weet niet of ik die nog ga doen. In ben niet weg van HFC, geen idee waarom.
Carthrax schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:51:
Ik moest nog een aantal tomes voor de 735 ring en had zowaar geluk (of de drop rate is aangepast). Bij de 8 bosses 6 tomes en dus was ik klaar! 33 tomes in de pocket en na de inlever quests mocht ik de ring in ontvangst nemen.

Met mijn mage zit ik nu op het begin van het verzamelen van de tomes maar weet niet of ik die nog ga doen. In ben niet weg van HFC, geen idee waarom.
Ik moet inderdaad ook nog wat tomes verzamelen... :-/ Moet er eigenlijk toch wel even voor zorgen dat m'n warrior die ring krijgt. Hoort er namelijk wel bij... Dus wellicht maar eens tanden bijten en de LFR doorlopen nog een paar keer.

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

RustStorm schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:52:
[...]

Ik moet inderdaad ook nog wat tomes verzamelen... :-/ Moet er eigenlijk toch wel even voor zorgen dat m'n warrior die ring krijgt. Hoort er namelijk wel bij... Dus wellicht maar eens tanden bijten en de LFR doorlopen nog een paar keer.
Same here, quest staat al weken in mn lijst en het is dat een Guildie me meesleurde Maandag dat ik de eerste 3 tomes nu eindelijk heb.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Het enige dat ik qua WoD nog doe is raiden met de guild 2x per week. Hopelijk vanavond 3/13 mythic :)

Verder ben ik vorige week begonnen met de legendary quest line in Firelands met de mage. Morgen heb ik dan in ieder geval de eerste gathering stap afgerond.

Garrison doe ik al maanden niets meer mee buiten missions bijhouden als ik toevallig ben ingelogd voor iets anders. Kreeg zowaar voor het eerst een heirloom mission eergisteren. En gisteren nog een! :D
Helemaal niets meer :X
Wachten is op Legion maar zelfs daar wordt ik niet echt warm van na de fail hype die WoD heet.

Voorlopig hou ik me bezig met D3 en wat Destiny

FUMES et CARNES

• Carthrax
Nog meer alts levelen, de vrouw haar alts boosten en transmog runs. Voor de rest doe ik niet heel veel meer.
Ik kon gisteren met een alt run mee HFC in maar kon de motivatie niet vinden.
Nadat ik mijn ring had snel even weer D3 in gegaan.
Haha, net als jullie ben ik ook een beetje aan het hobbyen in D3. ;) Wil daar toch nog wel wat dingen in doen...

Moet mezelf echter toch echt nog even zetten tot het uitvoeren van LFR in WoW.... give de tomes...

• Jorca
Ik dacht dat die tomes 100% droprate hadden. Tot nu toe bij alle bosses gekregen.

Jorca schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:22:
Ik dacht dat die tomes 100% droprate hadden. Tot nu toe bij alle bosses gekregen.
Dan heb je veel geluk. :) zit eerder nabij de 50-60% per boss. :)

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Iusedto schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:48:
[...]

Helemaal niets meer :X
Wachten is op Legion maar zelfs daar wordt ik niet echt warm van na de fail hype die WoD heet.

Voorlopig hou ik me bezig met D3 en wat Destiny
Momenteel level ik een aantal classes die ik nog niet heb naar 100, aangezien ik in WoD ben begonnen op een nieuwe realm. Dat is het enige dat ik tot nu toe, afgezien van Garission missies, en heel af en toe een daily random HC.

Legion wordt ik ook totaal niet warm van, weer fel fire green demon crap, al genoeg van gezien afgelopen jaren.

• Jorca
RustStorm schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:24:
[...]

Dan heb je veel geluk. :) zit eerder nabij de 50-60% per boss. :)
Wow, nu je het zegt krijg ik voortaan minder denk ik. Ik doe ook heel weinig LFR, ik vind het echt niks aan en het duurt ook heel lang. Nu doe ik wat normals met een guild, ze willen volgende week met HC beginnen maar als ik zie hoe sommige mensen nog moeite hebben om adds aan te vallen kan ik alleen maar zeggen dat het moeilijk gaat worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Jorca op 16-09-2015 10:30 ]

Verwijderd

Alleen nog Archimonde te doen op heroic. Mensen beginnen al over mythic, maar als ik zie hoeveel fouten er in heroic nog gemaakt worden ondanks de kills heb ik er een hard hoofd in. :(

• IntToStr
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:29:
Alleen nog Archimonde te doen op heroic. Mensen beginnen al over mythic, maar als ik zie hoeveel fouten er in heroic nog gemaakt worden ondanks de kills heb ik er een hard hoofd in. :(
Voor wat het waard is, de eerste paar bosses op mythic waren niet moeilijker dan heroic Archimonde, zeker de eerste.

Zelf net terug van vakantie dus had heroic archie kill van guild gemist afgelopen reset. Gisteren in een pug in 2 pulls alsnog neer. Dat viel niet tegen en ook nog een hoofddeksel gewonnen :p

• Bartske
IntToStr schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:43:
[...]

Voor wat het waard is, de eerste paar bosses op mythic waren niet moeilijker dan heroic Archimonde, zeker de eerste.

Zelf net terug van vakantie dus had heroic archie kill van guild gemist afgelopen reset. Gisteren in een pug in 2 pulls alsnog neer. Dat viel niet tegen en ook nog een hoofddeksel gewonnen :p
Ik heb nog steeds mn normal archimonde kill niet, heb ook eerlijkgezegd geen zin om een pug te zoeken en met de guild zijn we er nooit aan begonnen, meer met heroic bezig. Zondag wel een pugje gedaan (een guildgroep die nog wat mensen zocht) en daarmee redelijk snel zakuun, xhul en socratar hc omgelegd, toch weer 3 nieuwe kills voor mij :). Sta nu zelf op 12/13 normal en 10/13 heroic

• Kapoen
Eergisteren had ik een leuk 'wtf?' momentje. Ik was bezig met de Gara questline op m'n hunter, ik had net de spirit effigy of zoiets bij elkaar gespaard. Toen ik terugkwam aan de grafsteen in Shadowmoon stond daar in de buurt één of andere rare npc die ik nog niet tig keer had afgemaakt met m'n andere chars.

Ik dacht ja waarom niet, slechts level 94, dus die one-shot ik ff :) Groot was mijn verbazing toen ik zomaar een mount kado kreeg van deze rare (een talbuk), de swift breezestrider. Ik verwachtte eerder weer een prul item of wat garrison resources te krijgen, maar deze lust ik ook wel. Een guildie achteraf: "oh ja die rare talbuk in shadowmoon, normaal wordt die zwaar gecamped omwille van die mount." :D

• icemotion
Kapoen schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:48:
Eergisteren had ik een leuk 'wtf?' momentje. Ik was bezig met de Gara questline op m'n hunter, ik had net de spirit effigy of zoiets bij elkaar gespaard. Toen ik terugkwam aan de grafsteen in Shadowmoon stond daar in de buurt één of andere rare npc die ik nog niet tig keer had afgemaakt met m'n andere chars.

Ik dacht ja waarom niet, slechts level 94, dus die one-shot ik ff :) Groot was mijn verbazing toen ik zomaar een mount kado kreeg van deze rare (een talbuk), de swift breezestrider. Ik verwachtte eerder weer een prul item of wat garrison resources te krijgen, maar deze lust ik ook wel. Een guildie achteraf: "oh ja die rare talbuk in shadowmoon, normaal wordt die zwaar gecamped omwille van die mount." :D
Heb ik ook ooit al een keer gedaan.. leuk nachtje ouwehoeren was dat.. heb onderhand alle rare drops qua mounts uit Draenor behalve de Gronnling van Poundfist en de Darktalon

Have fun met je mount ;)

• Carthrax
Gisteren kreeg ik de Garrison missie voor de Cinder Pup. Vanochtend direct even opgehaald.

Aangezien het een nieuwe WoW week was direct weer BWL in gegaan voor een nieuwe kans op de Judgement gloves maar ook deze week geen succes.
Volgende week dus maar weer proberen.

• icemotion
Ik heb deze WoW week nog niks kunnen doen.. :( mn router is kaduuk dus internetloos thuis.. hopelijk voor t weekend een nieuwe binnen; dan kan ik zondag tenminste aan de slag met Brewfest!

• EJSchuiteman
Gekozen voor destro voor mijn lock. De mobs gaan zo snel neer dat het denk ik niet uitmaakt welke spec ik had gekozen. Vooralsnog is het leuk levelen en laat ik het hierbij. Nu op een zeer rustig tempo door de gebieden aan het gaan :)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

toen ik mijn lock levelde deed ik dat met affl. , dot dot dot op meerdere en tegen de tijd dat ze bij je watren keek je ze boos aan waardoor ze dood neervielen :P

momenteel ben ik vooral weer verder gegaan met mounts verzamelen die ik nog niet heb (rare drops enzo) serie op en wachten op spawns (en af en toe een oude dungeon/raid doen) gisteravond weer eens warbringers gedaan maar helaas geen enkele drop :(

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Begint nu ook te komen hier.. legendary heb ik geen zin in, wetende dat mijn main nog 600 items moet voor 2 tablets, en dan nog meer gegrind.

Garrisons doe ik nog, zodat ik met gold gametime kan betalen.

• Kapoen
Carthrax schreef op donderdag 17 september 2015 @ 07:41:
Gisteren kreeg ik de Garrison missie voor de Cinder Pup. Vanochtend direct even opgehaald.

Aangezien het een nieuwe WoW week was direct weer BWL in gegaan voor een nieuwe kans op de Judgement gloves maar ook deze week geen succes.
Volgende week dus maar weer proberen.
Op m'n rogue heb ik ook even moeten grinden voor m'n T2 gloves. Nuja, met dat char kon ik tenminste door die suppression room sprinten. De snelste BWL transmog run die ik zo gedaan heb eindigde met nog 2 seconden Vael buff op Chrommagus, dat lukt me dus niet met andere chars :)
corset schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:20:
[...]
Begint nu ook te komen hier.. legendary heb ik geen zin in, wetende dat mijn main nog 600 items moet voor 2 tablets, en dan nog meer gegrind.

Garrisons doe ik nog, zodat ik met gold gametime kan betalen.
Volgens mij kan je sinds de meest recente patch een aantal van die grind items kopen met apexis.

Kapoen schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:57:

Volgens mij kan je sinds de meest recente patch een aantal van die grind items kopen met apexis.
Klopt.. maar die grind items zijn echt veels te duur gemaakt :-( Misschien wel een idee voor als ik er weer zin in heb :+

• Kapoen
corset schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:59:
[...]

Klopt.. maar die grind items zijn echt veels te duur gemaakt :-( Misschien wel een idee voor als ik er weer zin in heb :+
Ik begrijp het, ik ben zelf ook aan het twijfelen of ik de legendary ga halen op m'n main. Daarmee moet ik nog 32 items uit HFC halen. Met mijn meest recente alt heb ik zelfs de basis ring nog niet gehaald, en al m'n andere chars zitten ergens tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteravond eindelijk mijn eerste curve binnen (HM en BRF waren niet gelukt).

Gestart vanaf Kormrok en tot Manno was alles one shot. Door wat stomme foutjes twee pogingen nodig gehad voor Manno en Archi ging de 2e pull ook zeer gemakkelijk neer.

Via bonus roll mijn Socrethar BiS healing trink gewonnen en op Manno met een bonus roll voor shadow een BiS trinket gewonnen. Al met al een zeer geslaagde raidavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
EJSchuiteman schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:07:
Gisteravond eindelijk mijn eerste curve binnen (HM en BRF waren niet gelukt).

Gestart vanaf Kormrok en tot Manno was alles one shot. Door wat stomme foutjes twee pogingen nodig gehad voor Manno en Archi ging de 2e pull ook zeer gemakkelijk neer.

Via bonus roll mijn Socrethar BiS healing trink gewonnen en op Manno met een bonus roll voor shadow een BiS trinket gewonnen. Al met al een zeer geslaagde raidavond.
Lekker :)

Ik vraag me af of ik deze expansion een Curve ga halen. Gelukkig heb ik destijds die van Siege of Orgrimmar wel gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik hoop ooit nog een keer de trinket van Mannoroth te winnen dit jaar... Volgens mij 7 kills op heroic, allemaal met coin, maar nog niet eens zien droppen. Tier chest heb ik ook nog steeds niet...

Gelukkig wel zo'n beetje alle andere bis heroic items :D

Woensdag waren we ineens maar met 19 man, dus toch maar heroic clear gedaan. Hopelijk nu zondag weer een nieuwe mythic boss neer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
IntToStr schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:10:
Ik hoop ooit nog een keer de trinket van Mannoroth te winnen dit jaar... Volgens mij 7 kills op heroic, allemaal met coin, maar nog niet eens zien droppen. Tier chest heb ik ook nog steeds niet...

Gelukkig wel zo'n beetje alle andere bis heroic items :D

Woensdag waren we ineens maar met 19 man, dus toch maar heroic clear gedaan. Hopelijk nu zondag weer een nieuwe mythic boss neer!
Ik ben vanaf het begin al bezig de tank trinket van Killrog binnen te halen in zowel Normal en Heroic. Ik heb hem nog geen enkel keer zien droppen of gewonnen van de bonus roll...

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Gisteravond naar aanleiding van attendance problems/raid composition besloten om een achievement run te doen op normal. Ging lekker snel, paar uitdagende achievements (Felreaver/Socrethar) en weer een mount rijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 11:20
Hoi Guys,

Zie dat er al een relatief groot wow topic is.
http://www.twitch.tv/thisisjazzy
stream zo af en toe op de raid days --> donderdag/zondag/maandag voor de geïnteresseerde.
Vrijdag pug runs full heroic clear

Ik speel een hunter op ravencrest en heb nog wat alts op auchindoun. Speel wow al sinds 2005 met af en toe een break. Momenteel zijn we weer begonnen met raiden. 3/13 mythic in 2 weekjes dus dat gaat relatief goed. veel nieuwe recruits dus ik ben benieuwd!

Logs gisteravond:
https://www.warcraftlogs.com/reports/zFM6pwvRcKqmdGLf

Active Chars
- Main - http://eu.battle.net/wow/...encrest/J%C3%A1zzy/simple
- Active alt - http://eu.battle.net/wow/.../auchindoun/Fusion/simple

Ben altijd wel in voor Challenge Modes of andere leukigheid ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 11:12
thisisjazz schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:16:
Hoi Guys,

Zie dat er al een relatief groot wow topic is.
Even reageren: een relatief klein topic? :D. Met deeltje 283 volgens mij één van de langslopende en grootste topics op dit forum? ;).

Veel geluk met het streamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 11:20
Verkeerd gelezen? :P Haha thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Paterpor schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:24:
[...]

Even reageren: een relatief klein topic? :D. Met deeltje 283 volgens mij één van de langslopende en grootste topics op dit forum? ;).

Veel geluk met het streamen!
offtopic:
Hij zegt toch ook relatief groot en neit relatief klein? Al mag je het woord relatief wel weghalen

Ik zag dat er weer een mythic dungeon event was, vanavond proberen maar weer even een cache binnen te halen en hopelijk zit er wat leuks in (staff van archimonde ofzo :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Er komen geen wapens of tier items (inclusief class trinket) uit de chest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
IntToStr schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:51:
Er komen geen wapens of tier items (inclusief class trinket) uit de chest ;)
Oh dat van de tier items wist ik maar wapens is wel jammer. Eens kijken wat voor upgrades ik verder allemaal nodig heb dan anders gebruik ik hem voor mn OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nkstah
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-08 21:03
Ik zie weinig mensen die PVP spelen?

Zijn er hier mensen die op een hoog-zeerhoog niveau spelen? dan heb ik het echt over Gladiator-R1 titles etc etc.

Speel zelf namelijk priest al sinds release, 3x gladiator gehaald en 2x rank 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nkstah schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:33:
Ik zie weinig mensen die PVP spelen?

Zijn er hier mensen die op een hoog-zeerhoog niveau spelen? dan heb ik het echt over Gladiator-R1 titles etc etc.

Speel zelf namelijk priest al sinds release, 3x gladiator gehaald en 2x rank 1.
Alleen in TBC PvP gedaan in Arena daarna heb ik het nooit meer leuk gevonden.

Of dat nu kwam omdat ik toen veel speelde en tijd had voor PVE en PVP of dat het toen "anders was"
Maar daarna nooit meer gedaan behalve de insert random bg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Bartske schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:29:
[...]

offtopic:
Hij zegt toch ook relatief groot en neit relatief klein? Al mag je het woord relatief wel weghalen

Ik zag dat er weer een mythic dungeon event was, vanavond proberen maar weer even een cache binnen te halen en hopelijk zit er wat leuks in (staff van archimonde ofzo :D)
Houd een plekje vrij, kom ik mee met de pala tank >:)

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Danny Canero schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:18:
[...]

Houd een plekje vrij, kom ik mee met de pala tank >:)
Zal ik doen, ben vanaf 19.30 online oid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Voor iedereen die nog een guild zoekt met een leuke community.
VII op Emerald Dream, daar moet je wezen!
Echt een guild-guild nog, veel activiteiten buiten raids. Denk aan rbg's, dungeons. Andere games die gespeeld worden, super social en toch mythic progress!
Echt een van de betere keuzes die ik gemaakt heb om hier heen te gaan.

ps: 't is een van de weinige guilds waar 2 mythic teams naast elkaar raiden. Dus er is eigenlijk altijd wel iemand online of op teamspeak

[ Voor 17% gewijzigd door Goemies op 21-09-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dit weekend met twee chars bezig geweest met de mythic dungeons quest en wat een belevenis weer.

Gelukkig waren de rewards van de heroic chest zeer goed (Priest BiS shadow ring en Shaman BiS healing trink), maar het is me weer duidelijk geworden dat ik die dungeons niet voor mijn plezier doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Aangezien er maar 1 upgrade (en misschien een heel minimale) uit een heroic cache kan komen voor mij heb ik het maar overgeslagen. Die mythic dungeons zou ik alleen met mensen doen die ik ken, anders veel te veel gedoe.

Helaas kon onze raid weer niet doorgaan :( Heel heroic was al gecleared omdat we woensdag ook al geen 20 man hadden... Schiet niet op zo, veel afzeggingen continu. Wel extra slaap gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
-verkeerde topic-

[ Voor 72% gewijzigd door jmxd op 21-09-2015 13:15 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.