[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 74 Laatste
Acties:
  • 143.661 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
FREAKJAM schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:37:
[...]

PSV heeft zijn nieuwe spits gevonden, it seems.
Spits? Die gaat op de flank of als aanvallende middenvelder spelen hoor.

Overigens ontkent Brands nog dat er een akkoord is en komt hij zeker niet dit weekend al naar Nederland.

[ Voor 18% gewijzigd door Joster op 03-07-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:10
Fiber schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:28:
[...]

Knap gedaan. Hopelijk kunnen ze het thuis afmaken...
Ze speelden 'thuis', in het stadion van Emmen.
Volgende week in Hongarije. Zonder publiek.

Ze hebben in ieder geval al 1 punt meer binnen gehaald dan gedacht werd.

@hierboven
Sommigen leggen uit dat je in 4-3-3 met 3 'spitsen' speelt, daar waar 'aanvallers' logischer is. Want je links- en rechtsbuiten zijn geen spits.
Hij wordt ook gehaald voor de linksbuiten positie dacht ik, maar kan ook op rechts.

[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 03-07-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:51

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Oops, flankenspeler inderdaad. Concurrentie voor Narsingh neem ik aan, mocht hij echt komen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
FREAKJAM schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:03:
Oops, flankenspeler inderdaad. Concurrentie voor Narsingh neem ik aan, mocht hij echt komen.
Ja, of als concurrentie voor Maher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:05

Niku

Alagaesii

Mooi dat de transfer van Pereiro bijna definitief is, had ik niet verwacht. Knap van Brands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:20

Fiber

Beaches are for storming.

dutchgio schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:03:
[...]

Ze speelden 'thuis', in het stadion van Emmen.
Volgende week in Hongarije. Zonder publiek.
Oeps, dat is jammer. Dacht dat het andersom was. Anyway, alles is nog mogelijk. Zal een rare wedstrijd worden volgende week denk ik, zonder publiek.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De KNVB blijkt Hiddink een flinke zak geld (6 nullen) mee te moeten geven.

Je zou zeggen dat iemand met zijn bankrekening en status die zo afgrijselijk gefaald heeft, dat laat lopen.

Overigens vond ik Hiddink al een ramp voordat het allemaal mis ging ;) Uit midden 2014:
Hiddink is wat mij betreft ook 1 van de meest overrated coaches in de wereld, die op 2 eindtoernooien met zijn teams afgrijselijke hulp hebben gekregen. Korea werd zo ongeveer de halve finales ingefloten en ook met Australie zijn er scheidsrechtelijke dieptepunten nodig geweest (denk bijvoorbeeld als dieptepunt aan AUS-ITA) om tot een bescheiden succes te komen.

Leuke clubcoach, maar niet in de buurt van de succesmaker die men van hem pleegt te maken.

[ Voor 60% gewijzigd door PWM op 03-07-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Uit e-mails blijkt dat de bekerwedstrijd RODA-Willem II door wat W2 spelers verkocht was. Met die wetenschap wel even leuk het doelpunt erbij te pakken :+

YouTube: 11-11-2008: KNVB Beker Roda - Willem II 1-0

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 03-07-2015 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

PWM schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:59:
Uit e-mails blijkt dat de bekerwedstrijd NAC-Willem II door wat W2 spelers verkocht was. Met die wetenschap wel even leuk het doelpunt erbij te pakken :+

YouTube: 11-11-2008: KNVB Beker Roda - Willem II 1-0
Dat is Roda - Willem II? :>

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Staat er toch :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
PWM schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:44:
De KNVB blijkt Hiddink een flinke zak geld (6 nullen) mee te moeten geven.

Je zou zeggen dat iemand met zijn bankrekening en status die zo afgrijselijk gefaald heeft, dat laat lopen.

Overigens vond ik Hiddink al een ramp voordat het allemaal mis ging ;) Uit midden 2014:

[...]
Ik vind Hiddink ook geen toptrainer. Hij heeft vnl succes gehad met hardwerkende teams.
Belachelijk dat geld. Hij gaat toch zelf weg?

En nu Blind, ff aankijken maar ik word al bij voorbaat wat verdrietig
Geloof niet eerder dat we het WK halen voordat dat ook werkelijj gebeurt is.
Zonder Robben is het moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:55
Ik vraag me af of die zelf is weggegaan of dat de KNVB heeft gezegd, het lijkt ons beter als je weg gaat, je krijgt de afgesproken afkoopsom mee en je mag 't zelf aankondigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Blijkbaar nog niet gepost: Zweden Europees kampioen Onder 21 [na penalties] (met Guidetti, Hiljemark, Sam Larsson en ene Tibbling van Groningen) http://www.uefa.com/under21/news/newsid=2262775.html
Eerste europese titel in welke leeftijdsklasse dan ook ...

Sweden U21s expertly trolled France after being crowned European champions :+

Afbeeldingslocatie: http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Comp_Matches/02/26/26/78/2262678_w2.jpgOm het op een rijtje te zetten: playoff voor kwalificatie EK U21 tussen Frankrijk en Zweden in Oktober waar Frankrijk thuis met 2-0 had gewonnen. De terugwedstrijd kwam Zweden 3-0 voor tot de 86e minuut waarin de 3-1 voor Frankrijk valt:

Dit duurde echter maar 2 minuten waarna Guidetti een koekje van eigen deeg gaf en nu negen maanden later nog eens dubbel :P

[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 03-07-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:48
rik86 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:35:
Ik vraag me af of die zelf is weggegaan of dat de KNVB heeft gezegd, het lijkt ons beter als je weg gaat, je krijgt de afgesproken afkoopsom mee en je mag 't zelf aankondigen
Heeft Guus netjes geregeld met de KNVB 8)7

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

Dan de KNVB, kosten maken om Hiiddink af te kopen, kosten maken voor verzwaarde functie Blind, en kosten maken voor nieuwe assistent van Blind. En wie weet, mocht dat van Basten worden (wat ik van Basten persoonlijk wel gun), dan mag de KNVB ook nog van Basten uit gaan kopen bij AZ.

Lekker gedaan door de KNVB! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Anoniem: 343906 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:39:
Dan de KNVB, kosten maken om Hiiddink af te kopen, kosten maken voor verzwaarde functie Blind, en kosten maken voor nieuwe assistent van Blind. En wie weet, mocht dat van Basten worden (wat ik van Basten persoonlijk wel gun), dan mag de KNVB ook nog van Basten uit gaan kopen bij AZ.

Lekker gedaan door de KNVB! :Y
En wat dan nog? :) Geen vuiltje aan de lucht.

"Hallo, spreek ik met de heer v Praag?, Hier is meneer Blatter voor u, die wil u een functie aanbieden als u verder uw mond houd, en ziedaar u krijgt er ook een mooi potje bij voor onvoorziene uitgave."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:25

Vos

AFCA

apis29 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:25:
Blijkbaar nog niet gepost: Zweden Europees kampioen Onder 21 [na penalties] (met Guidetti, Hiljemark, Sam Larsson en ene Tibbling van Groningen) http://www.uefa.com/under21/news/newsid=2262775.html
Eerste europese titel in welke leeftijdsklasse dan ook ...

Sweden U21s expertly trolled France after being crowned European champions :+

[afbeelding]
Haha prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wat een huldiging voor een juniorenteam!? Als Nederland (/elk ander normaal voetballand) had gewonnnen stonden er misschien een paar tiental op Schiphol :D ; als er wat georganiseerd werd aan de andere kant zou het vast ook wel kunnen hier.

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 03-07-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:33:
[...]

En wat dan nog? :) Geen vuiltje aan de lucht.

"Hallo, spreek ik met de heer v Praag?, Hier is meneer Blatter voor u, die wil u een functie aanbieden als u verder uw mond houd, en ziedaar u krijgt er ook een mooi potje bij voor onvoorziene uitgave."
Meen je dat echt? Is toch duidelijk dat er opzichtig is gefaald door diegene die het besluit heeft genomen wat tot de aanstelling van Hiddink leidde, dunkt mij.

De KNVB neemt menige club de maat maar maakt er zelf bepaald ook niet weinig een potje van blijkbaar. Is nog niet zo lang geleden dat van Oostveen liet weten dat bepaalde oefenwedstrijden gespeeld 'moesten' worden omdat ze financieel zo voordelig waren voor de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:39
Kramer gaat van ADO gaat naar de zandbak. De transfer zou al rond zijn.

Hij is geloof ik pas 26, dan heb je toch wel erg weinig vertrouwen in je kunnen als je nu al gaat cashen in de zandbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Nu al? Wie zegt dat hij over 2 jaar beter is geworden en die transfer nog kan maken. Hij kan er veel verdienen en dat zegt hij ook gewoon. Vind het niet zo vreemd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Deadsy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:22:

Hij is geloof ik pas 26, dan heb je toch wel erg weinig vertrouwen in je kunnen als je nu al gaat cashen in de zandbak.
Tja, hoeveel geld werd 'm geboden? Als je een meerjarig contract af kunt sluiten met een jaarsalaris van enkele miljoenen per jaar en je weet van jezelf dat je niet tot de top behoort, kan ik 't me heel goed voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
rik86 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:41:
[...]

Tja, hoeveel geld werd 'm geboden? Als je een meerjarig contract af kunt sluiten met een jaarsalaris van enkele miljoenen per jaar en je weet van jezelf dat je niet tot de top behoort, kan ik 't me heel goed voorstellen.
Maar waarom zouden ze hem een jaar salaris bieden van meerdere miljoenen?
Het is geen grote naam, hij heeft geen uitzonderlijke prestaties geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:44
Deadsy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:22:

Als je op je 26e bij ADO speelt, dan is in het meest optimistische geval top eredivisie wat je sportief uit je carriere kan halen. Als je dan de kans krijgt om in die zandbak wat miljoenen bij elkaar te harken en een leuk buitenlands avontuur te beleven, dan zou ik dat ook doen. De meeste spelers van zijn niveau moeten na hun carriere nog vol aan de bak om de kost te verdienen, geef hem ongelijk dat hij zich nu (deels) financieel onafhankelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tuurlijk ga je dan. Speel je je in een paar seizoenen heb je voor de rest van je leven profijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Deadsy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:43:
[...]

Maar waarom zouden ze hem een jaar salaris bieden van meerdere miljoenen?
Het is geen grote naam, hij heeft geen uitzonderlijke prestaties geleverd.
omdat ze daar zat geld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sempy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Als je op je 26e bij ADO speelt, dan is in het meest optimistische geval top eredivisie wat je sportief uit je carriere kan halen. Als je dan de kans krijgt om in die zandbak wat miljoenen bij elkaar te harken en een leuk buitenlands avontuur te beleven, dan zou ik dat ook doen. De meeste spelers van zijn niveau moeten na hun carriere nog vol aan de bak om de kost te verdienen, geef hem ongelijk dat hij zich nu (deels) financieel onafhankelijk maakt.
Dat klopt ook weer, maar ik kan me niet voorstellen waarom ze hem miljoenen per jaar zouden betalen.

@rik86
Dan kunnen ze het ook aan mij geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 03-07-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:26
Zie net een filmpje van rellende eagles tegen de ME naast spelende kinderen, haal je een keer Europees, ga je rellen kansloos volk :@

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat had de ME vast uitgelokt...

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
http://www.fcupdate.nl/vo...krijk-wilden-wk-in-qatar/

Mocht dit kloppen, dan slaat Duitsland echt de plank mis. Je bent niet goed bij je hoofd, wanneer je een WK daar wilt hebben.. |:(

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

martinusz schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:08:
Zie net een filmpje van rellende eagles tegen de ME naast spelende kinderen, haal je een keer Europees, ga je rellen kansloos volk :@
In een stad die jouw club een oplossing biedt. En dan verkondigt de club dat ze een mogelijk volgende keer graag weer in Emmen willen spelen. Wat denk je zelf |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
martinusz schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:08:
naast spelende kinderen is pure smaakmakerij. Alsof dat soort volk uberhaupt nadenkt over de omgeving waar het gebeurt. Nu acht ik de kans nihil dat de relschoppers dan wel de politie de kinderen wat kwaad doen (buiten het traangas oid)

Neerlandsche media is nogal goed in dat soort titels om het verhaal wat sappiger te maken, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Newcastle wint de strijd om Wijnaldum. Ik moet hier heel hard om lachen, maar ergens toch wel een traantje...want dit is gewoon heel triest. Vlak na het kampioenschap kwam zogenaamd PSG even kijken of het wat was, en dan lees ik nu dat Sunderland een bod gedaan heeft en Newcastle ook.

Succes met het spelen voor een betere club, Georginio! Engeland is echt een topcompetitie. En spelen om plek 8 is dan bijna net zo spannend als hier in Nederland voor drie sterren gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Spelen voor een derde ster? Blijft hij dan nog minimaal 7 jaar in Nederland spelen?

Een stap naar Newcastle of Sunderland is wellicht niet direct omhoog maar je kan je wel makkelijker in de kijker speler voor de top in Engeland. Niet een verkeerde stap voor Wijnaldum naar mijn inziens.

Iig tig keer beter dan naar PSG geen waar hij waarschijnlijk op de bank zou belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Inderdaad, lekker 2 jaar spelen en dan (eventueel) hoger op. De beleving en het niveau van de competitie is in Engeland al zoveel malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt sportieve verbetering kan je niet claimen als je PSV voor Newcastle (ook echt Newcastle, ik kan er met mijn hoofd niet bij) verruilt.

Spelen voor een derde ster ja. Want spelen om plek 8 is vreselijk hot? Kan best dat jij het met mij daar oneens bent, maar ik denk dat je eerder aan 3 sterren zit met PSV voordat Newcastle om plek 5 vecht.

Natuurlijk is de beleving beter in Engeland. Maar dat zijn dan 2 jaar zonder Europees voetbal. Dan moet ie dus opvallen zoals Eriksen en Vertonghen dat nu al 2 jaar doen, en die namen hoor je ook nergens vallen. Maargoed! plek 6-7 in Engeland is toch beter dan 5-1 verliezen van Real op het kampioenenbal, it is all about atmosphere! :) En mocht je het niet redden, dan kun je altijd als international nog cashen bij mooie clubs als QPR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Anoniem: 295814 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 11:51:
Newcastle wint de strijd om Wijnaldum. Ik moet hier heel hard om lachen, maar ergens toch wel een traantje...want dit is gewoon heel triest.
Waar haal je dit vandaan? Ik heb tot nu toe alleen nog maar geruchten gezien, niks officieels.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zijn geruchten, natuurlijk, als ik een bron heb dan link hem meteen voor ons ter leesvoer. Ik was vergeten de gossip colomn van de bbc te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:46
nou als je die geruchten bekijkt is het toch een mooi bedragje. Als die kloppen dan zal ik hem ook verkopen.

Ze hebben het namelijk over 21mil.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=249731

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als hij wil gaan moet hij gaan, maar Newcastle (of Sunderland dan) dat moet je volgens mij niet willen, doe dan nog een jaartje CL met PSV, en kies daarna voor de 'beleving' in de PL voor een ploeg in de middenmoot (of wie weet, misschien zit ie in de winter alsnog bij PSG als ie het goed doet).

Ik snap zelf niet zo goed waarom PSV hem niet wil/kan tegenhouden. Misschien is de salaris/bonuskloof zo groot dat zelfs Engelse middenmoot meer oplevert dan PSV+CL bonussen. Dat zou zomaar kunnen, geen idee van. Of zegt PSV dat Wijnaldum de CL niet mag meemaken mocht ie 15-20 miljoen opbrengen.

Ergens is het jammer, is eigenlijk wat ik bedoel te zeggen. Ik wil dit bericht best nog eens quoten over 2 jaar als blijkt dat Wijnaldum inderdaad bij Norwich of QPR moet tekenen. Dan mogen jullie dat doen als ik fout zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

The Chronicle meldt nu dat de onderhandelingen goed gaan. Ik ben benieuwd. Wijnaldum heeft altijd gezegd dat hij niet per se weg hoeft, het gevoel komt op de eerste plaats. NUFC is een lage middenmoter of degradatiekandidaat, maar als de sfeer hem er aanspreekt, zal ie misschien toch wel gaan. Per slot van rekening is het toch een manier om je in een grotere competitie in de kijker te spelen, misschien gokt ie op een transfer naar een (sub-)topper na een jaar.

En qua salaris: het gemiddelde jaarsalaris voor de spelers van NUFC is ongeveer 32.000 pond per week, zo'n 2,3 miljoen euro per jaar. Bij PSV krijgt ie minder dan de helft (want salarisplafond van 1 miljoen). Dus qua geld is het een flinke stap vooruit.

En voor PSV geldt natuurlijk: liever 20 miljoen in de hand, dan 9 miljoen in de lucht (1,5 miljoen per overwinning in de groepsfase van de CL, wat ik ze eigenlijk niet zie lukken).

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Toch het is het wel een stap terug ten opzichte van een seizoen eerder; toen kon hij naar PSG. Dat was toen sowieso te vroeg en gedoemd om te mislukken, en nu zou hij daar ook geen basis staan maar je speelt wel op een hoger niveau en CL.

Newcastle liep afgelopen seizoen totaal niet, zaten nog net boven de degradatiestreep.
Dat is nog niet echt een toptransfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:54:
Toch het is het wel een stap terug ten opzichte van een seizoen eerder; toen kon hij naar PSG. Dat was toen sowieso te vroeg en gedoemd om te mislukken, en nu zou hij daar ook geen basis staan maar je speelt wel op een hoger niveau en CL.

Newcastle liep afgelopen seizoen totaal niet, zaten nog net boven de degradatiestreep.
Dat is nog niet echt een toptransfer.
speelt? Bankzitten of tribunekandidaat zijn is geen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik vind 20mln wel veel voor Wijnaldum en ik betwijfel of hij dat geld ooit zal waarmaken maar je zult bij PSV denk ik niemand horen klagen.

edit:
Betreffende het Frankrijk+Duitsland en Qatar verhaal.

De logica van Blatter is vrij raar.
Hij zegt dat Sarkozy as ex-president en een Duitse politici hebben zitten lobbyen bij de stemgerechtigden om het WK in Qatar te krijgen en dat daarom het WK in Qatar is.

Ik heb het gevoel dat er een stap ontbreekt. Want wie zegt dat dit lobbyen gelukt is?

[ Voor 56% gewijzigd door Deadsy op 05-07-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 05 juli 2015 @ 15:14:
Ik vind 20mln wel veel voor Wijnaldum en ik betwijfel of hij dat geld ooit zal waarmaken maar je zult bij PSV denk ik niemand horen klagen.
In het perspectief van Depay (~30mio) en Cillessen (~28mio...) valt dat best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Napo schreef op zondag 05 juli 2015 @ 15:17:
[...]

In het perspectief van Depay (~30mio) en Cillessen (~28mio...) valt dat best wel mee.
Ik weet het niet. Depay is een talent waar nog rek in zit en welke leuke dingen heeft laten zien. Cillessen heeft het op het WK en in de CL laten zien.
Wijnaldum heeft bij de top wedstrijden in de Eredivisie weinig laten zien, nog niet actief geweest in de CL, zal denk ik geen grote stappen meer maken.
De mensen praten dan wel altijd over hoe goed hij op het WK was maar dit word vind ik vaak toch wel iets overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Napo schreef op zondag 05 juli 2015 @ 15:03:
[...]

speelt? Bankzitten of tribunekandidaat zijn is geen spelen ;)
Trainen met Ibra :P
Is wel een verschil met Siem de Jong bij Newcastle.. Oh nee die traint niet, maar is overgestapt op fulltime geblesseerd zijn... :+
Dat is dan misschien weer te hoog gegrepen en beland je op een zijspoor, maar Newcastle is ook wel ee laagvlieger. Sunderland net zo. Op z'n laatst volgend seizoen is Advocaat weg en dan moet nog maar blijken of dat wat wordt. Ik zou in ieder geval niet zo snel naar een degradatiekandidaat gaan. De transferperiode is pas net begonnen, ik zou een beter aanbod afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het gevoel dat er een stap ontbreekt. Want wie zegt dat dit lobbyen gelukt is?
Het antwoord op die vraag is volgens mij: Sepp Blatter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Napo schreef op zondag 05 juli 2015 @ 11:22:
[...]

naast spelende kinderen is pure smaakmakerij. Alsof dat soort volk uberhaupt nadenkt over de omgeving waar het gebeurt. Nu acht ik de kans nihil dat de relschoppers dan wel de politie de kinderen wat kwaad doen (buiten het traangas oid)

Neerlandsche media is nogal goed in dat soort titels om het verhaal wat sappiger te maken, helaas.
Uh het stond gewoon op beeld hoor met een filmpje, vijver met spelende kinderen en daarnaast het tuig en de ME. maar inderdaad die kansloze figuren denken nergens over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
martinusz schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:47:
[...]

Uh het stond gewoon op beeld hoor met een filmpje, vijver met spelende kinderen en daarnaast het tuig en de ME. maar inderdaad die kansloze figuren denken nergens over na.
Klopt en dat ontken ik toch ook niet, maar het voegt compleet niets toe aan het incident. Dat soort volk denkt niet na of ze het bij een basisschool, een industrieterein een weiland of waar dan ook doen. Het wordt ook niet kwalijker als ze het op andere locatie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit:
Betreffende het Frankrijk+Duitsland en Qatar verhaal.

De logica van Blatter is vrij raar.
Hij zegt dat Sarkozy as ex-president en een Duitse politici hebben zitten lobbyen bij de stemgerechtigden om het WK in Qatar te krijgen en dat daarom het WK in Qatar is.

Wijnaldum doet mij sterk denken aan De Guzman qua manier van spelen. Hoop echter dat het Wijnaldum niet zo zal vergaan als De Guzman wat betreft zijn verdere loopbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Anoniem: 295814 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:22:
Echt sportieve verbetering kan je niet claimen als je PSV voor Newcastle (ook echt Newcastle, ik kan er met mijn hoofd niet bij) verruilt.
Tuurlijk wel... 30+ wedstrijden op hoog niveau in een jaar, of een stuk of 10. Waar zou je meer van leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik nou zo anti-Newcastle of zijn jullie allemaal zo overtuigd dat een international met Newcastle in zijn handjes mag wrijven?!

30+ wedstrijden op het hoogste niveau? werkelijk? aan de verliezende kant bedoel je dan waarschijnlijk? :) Ja, daar worden ze inderdaad hard van en het zal hem goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja.

Newcastle is een club met veel potentie die echter een probleem met wanbeleid heeft (eigenaar etc). Een paar seizoenen terug nog 5e geworden en EL gespeeld. Wijnaldum zal in een Eredivisie niet snel meer beter worden, in een PL speelt hij tegen veel sterkere tegenstanders op een hoger niveau. Of Newcastle de beste keuze is? Wie weet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een eerlijkheid.
Newcastle is een club met veel potentie die echter een probleem met wanbeleid heeft (eigenaar etc).
Ja, nee, dat is dan inderdaad een goede club om in te stappen zeg! Potentie (wat heet potentie als zelfs Liverpool de top 4 niet haalt) _en_ problemen met de chef! ik zeg ik ben van mening veranderd en hij moet gaan!
Een paar seizoenen terug nog 5e geworden en EL gespeeld.
Geef mij het seizoen en ik zal je vertellen dat dat het seizoen was voorday Man city het schip met geld gekregen had?
Wijnaldum zal in een Eredivisie niet snel meer beter worden, in een PL speelt hij tegen veel sterkere tegenstanders op een hoger niveau.
Aan de verliezenden kant. Ik gun Nederlandse internationals betere leerscholen.
Of Newcastle de beste keuze is? Wie weet.
Dat denk ik niet. We weten het inderdaad niet nee.

Tuurlijk moet ie gaan als er niks beters is en PSV hem geen cadeautje doet in de vorm van een beter contract. Maar laten we alsjeblieft niet doen alsof Newcastle het hoogst haalbare is. En dat we dat suggereren, of we nu PSVer zijn of Ajacied, dat vind ik al best erg. Zo gaat voetbal ook kapot

Edit 2:
Ok, ok. Rustig mensen :+
2011/2012 werden ze 5e toevallig het seizoen dat Man city gewonnen heeft, mijn fout. Maar laat ons het maar niet hebben over de seizoenen erna. Want die zijn slechter.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 05-07-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 295814 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:25:
Aan de verliezenden kant. Ik gun Nederlandse internationals betere leerscholen.
Dat zeker, maar psv is er daar absoluut geen van. De PL is gewoon een stap omhoog, of je nu wint of verliest, als je maar minuten maakt. In de ED zal hij nog weinig leren, of verwacht jij dat hij bij een Manchester terecht kan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat ie weggaat uit de eredivisie, laat dat zo zijn. Maar dan kun je nog beter aansluiten bij Celtic dan bij Newcastle, om daar maar even wat bochtjes af te snijden over wat precies mijn mening is :)

Wijnaldum is 24. Dus hij tekent nu bij Newcastle (stel dat)
dan gaat ie 2 jaar door, zeg pakweg als een Eriksen - hij doet wat ie moet doen en staat er leuk in en maakt zijn goaltjes.
dan is ie al 27, en moet je hopen dat er geen 23 jarige PSVer net wat meer goaltjes gemaakt heeft die direct de beoogde transfer maakt die Wijnaldum met een tussenstap wilde maken.

Kijk, misschien heeft Wijnaldum wel zijn slaapkamer volhangen met posters van een Shearer die het Newcastle embleem kust, en doet Wijnaldum iedere avond hetzelfde met het replica shirt van Les Ferdinand, kijkend naar de ingelijste foto van Faustino Asprilla. In dat geval heb ik niks gezegd.

In alle andere gevallen zou ik bijvoorbeeld even willen aangeven dat mocht je nu Tottenham of Liverpool versterken, kijk dan zeg ik dat is wat anders. Bij Newcastle zit ook geen concurrent voor een Wijnaldum, ik bedoel maar te zeggen, dan sta je er ook meteen in, niks geen prikkels.

Newcastle is geen kans in mijn ogen. Dat is een enorme stap in salaris, en spelen voor de PL, en dinsdag, woensdag of donderdag zit Wijnaldum dan thuis naar Europees voetbal te kijken. (en dat kan al vrij snel, want Newcastle geeft niks om de bekers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk dat je laatste alinea juist is. Het is de snelste stap naar een dikke bankrekening, waarbij hij ook nog eens met spelers in een team speelt die een stuk beter zijn dan bij PSV. En hij speelt in een land waar voetbal veel meer leeft en waar je 20x per jaar tegen teams speelt waar Ajax/PSV het tegen af zouden leggen. Nee je wint geen prijzen (Tottenham of Liverpool overigens ook niet meer) maar daarbuiten kan ik me prima bedenken waarom dit een goede stap is.

En dat hij 20+ mln gaat kosten is voor PSV een hele dikke strik lijkt me zo :)

Win-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Het zal denk ik niet zo zijn dan Wijnaldum veel keus heeft.
Zoals ik al zei, het is niet zo alsof Wijnaldum tegen bv Ajax de sterren van de hemel heeft gespeeld of in Oranje telkens zo veel laat zien.

De clubs die in de top competities meedoen om de Europese tickets zitten niet op hem te wachten.

Veel meer dan Newcastle zit er denk ik niet voor hem in deze zomer.

Probleem is dat Newcastle ook niet zo bijzonder is. Kans op Europees voetbal is nihil, hij zal met hun tegen degradatie moeten vechten of in de middenmoot eindigen.

Hij heeft 2 keuzes, bij PSV blijven en hopen dat er zich in de toekomst een betere club meld of naar Newcastle gaan en hopen dat hij het daar goed genoeg doet om een stapje hogerop te kunnen maken.

En nee, zo bijzonder is Newcastle niet. Ja ze hebben potentie maar dat hebben diverse andere clubs ook en Newcastle heeft niet meer potentie dan hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Vandaag trouwens mijn lokale clubje tegen PSV gezien, helaas sterk uitgekleed PSV (geen Wijnaldum, Willems, de Jong etc.)
Het was ook wat pover wat PSV liet zien, maar niet zo gek met veel jongens waar niemand ooit van gehoord heeft ;)
Opvallende onbekende speler was nummer 15 Lukovic, erg fanatieke goede speler!!
Ook die Laursen gezien, die kan ook wel ballen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Anoniem: 295814 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 20:03:
dat ie weggaat uit de eredivisie, laat dat zo zijn. Maar dan kun je nog beter aansluiten bij Celtic dan bij Newcastle, om daar maar even wat bochtjes af te snijden over wat precies mijn mening is :)
`

Bij Celtic zou ie alleen in een nog zwakkere competitie dan de Eredivisie spelen.. Dus dan doet ie het ook alleen voor 6 CL wedstrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 22:00
Ik geloof ook simpelweg gewoon niet dat er een echte topclub voor Wijnaldum gaat komen, daar is hij gewoon (nog) niet goed genoeg voor.

Depay is in potentie buitencategorie, zoals bijv Suarez dat ook was. Spelers als Klaassen, Clasie en Wijnaldum behoren nu tot de top van de Eredivisie, maar worden zeer waarschijnlijk nooit buitencategorie, als die klaar zijn in Nederland dan gaan ze naar een net niet club en maken ze wellicht daarna nog een stap.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:51:
[...]
`

Bij Celtic zou ie alleen in een nog zwakkere competitie dan de Eredivisie spelen.. Dus dan doet ie het ook alleen voor 6 CL wedstrijden...
Is het eigenlijk mogelijk om te wedden wie er kampioen word in Schotland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Deadsy schreef op zondag 05 juli 2015 @ 23:30:
[...]

Is het eigenlijk mogelijk om te wedden wie er kampioen word in Schotland?
:D
Wou ook al zo'n reactie plaatsen, meer in de trend van "je hebt wel elk seizoen een kampioensfeest." :+

En dan meteen gegarandeerd groepsfase Champions League, wordt je met moeite derde, overwinteren en verder in de Europa League.

Meer verder stelt die competitie niets voor, als grootste club heb je het dan vrij makkelijk. Dat is ook echt een "als er niks beters is" stap voor Wijnaldum.

Het meest ideale zou natuurlijk Southampton zijn, springplank van de Eredivisie naar de top. Maar dan moet er daar wel eerst een flinke beweging qua transfer plaatsvinden. Of United. Maar dat is eigenlijk en stap te hoog.

Vanuit middenmotors uit Spanje/Duitsland lijkt er geen interesse te zijn.
Uit italië eerder wel, maar vooralsnog niet concreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk best wel opmerkelijk dat menige PSV-supporter nu welhaast lyrisch is over Wijnaldum terwijl de kritiek niet van de lucht was met dat Wijnaldum weer eens een dot van een kans miste gedurende afgelopen en voorgaande competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 20:24
Zo, lekkere start voor de Amerikaanse vrouwen tegen Japan.

Ik weet niet waar Japan mee bezig is, maar nu al 3-0. Hier zie je dat Nederland tegen Japan toch met wat meer passie en druk naar voren had moeten spelen.

En ja hoor 4 en bijna 5 er meteen achteraan. Ik moet denken aan Brazilië - Duitsland bij de mannen finale...

En nu toch 4-1. Japanners geven natuurlijk nooit op!
Comeback in de maak? I.i.g. 5 goals al. Niveau is soms niet al te hoog, maar vermakelijk en spectaculair is het zeker!

Ja hoor: 4-2! Dat zie je toch niet vaak in finales. Bij dit toernooi is het juist andersom. De groepswedstrijden en eerste knock-out wedstrijden waren vaak wat tam en soms zelfs saai. Maar de finale is juist om te smullen.

Het gaat maar door: 5-2.

Nee, het gaat niet meer gebeuren voor Japan. Maar wel respect voor ze (en de VS). Wat een passie en wat een inzet. Als je dat vergelijkt met de Nederlandse vrouwen is dat niet alleen kwaliteitsverschil maar ook een mentaliteitsverschil. Ik ben nu naar vrouwen aan het kijken. Bij Nederland zijn het toch vooral meisjes.

[ Voor 125% gewijzigd door Fleximex op 06-07-2015 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op maandag 06 juli 2015 @ 00:11:
[...]

:D
Wou ook al zo'n reactie plaatsen, meer in de trend van "je hebt wel elk seizoen een kampioensfeest." :+

En dan meteen gegarandeerd groepsfase Champions League, wordt je met moeite derde, overwinteren en verder in de Europa League.

Meer verder stelt die competitie niets voor, als grootste club heb je het dan vrij makkelijk. Dat is ook echt een "als er niks beters is" stap voor Wijnaldum.

Het meest ideale zou natuurlijk Southampton zijn, springplank van de Eredivisie naar de top. Maar dan moet er daar wel eerst een flinke beweging qua transfer plaatsvinden. Of United. Maar dat is eigenlijk en stap te hoog.

Vanuit middenmotors uit Spanje/Duitsland lijkt er geen interesse te zijn.
Uit italië eerder wel, maar vooralsnog niet concreet.
De kampioen van Schotland gaat niet direct naar de groepsfase maar stroomt een voorronde eerder in dan de nr2 van Nederland.
Afgelopen jaar hebben ze de groepsfase dus ook niet gehaald en als ze de groepsfase wel halen zitten ze meestal in pot 4.
Dus plek drie is voor hun ook vaak zeer moeilijk.

Dus Celtic is elk jaar de titel, zeer vroeg beginnen in Europa en dan een kleine kans op plek 3.

Enige voordeel is dat je er meer verdient dan bij een PSV of Ajax.

Southampton is wel een lekkere club. Beleid, geen echt gevaar op degradatie en kans op EL.

edit:
Mocht je eens willen lachen.
http://sport.stv.tv/footb...higher-than-ross-countys/

Nja hier is het verschil ook groot tussen de nr1 en nr18. Maar het verschil tussen de nr1 en nr2 is daar echt absurd groot. Dat heb je hier gelukkig niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 06-07-2015 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toolkist schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:51:
[...]
`

Maar je bent kampioen voordat je 'pap' kan zeggen, en durf eens te zeggen dat er in Schotland geen beleving is? ;)

Newcastle, dat is de club die gaat zeuren als de manager met de ploeg rond plek 10 zweeft, en de club die vrwijwel niks durft uit te geven van het geld dat er wel is. En dan vertrekt diezelfde manager naar een club die zogenaamd slechter is, en in nog net geen half jaar speelt ie het klaar om gewoon 5 plekken boven ze te eindigen.

Ik denk dat de Nederlanders daar niet meteen super positief zijn over de eigen kansen die ze zien. Wel over hun bankrekening en over de mogelijkheden om te stappen op vrijdag avond denk ik.

Moet ik wel zeggen dat ik denk dat Krul en Janmaat positief zijn. Ik denk dat Anita vooral hoopt dat Bournemouth nog een middenvelder zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 13:58
Het feit dat na de captain van Ajax (Siem de Jong) nu ook de captain van PSV naar Newcastle United zou vertrekken en dat wij een discussie voeren of een andere middenmoter uit Engeland niet beter voor hem zou zijn..
Heb de afgelopen weken weer beetje in de midden jaren '90 geleefd (was twintig jaar geleden dat Ajax de CL won, dus onder meer genoten van de VI-special daarover), dus dan is zo'n discussie wel pijnlijk hoor :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begint daar bij Newcastle United allengs wel een club in een club te worden met Anita, Siem de Jong, Janmaat en mogelijk nu ook Wijnaldum. Of dat nu echt zo verstandig is voor welke club dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

De kogel is eindelijk door de kerk: Bakkali gaat voor 5 jaar naar Valencia. Helaas wel transfervrij, maar wel ~3 ton voor PSV (opleidingsgeld). PSV heeft (mijn inziens) teveel geduld gehad en hem zoveel kansen gegeven bij PSV, maar het is beter zo. Voor zijn leeftijd, was het al een vrij vervelend mannetje.

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 06-07-2015 16:46 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Anoniem: 343906 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:38:
Begint daar bij Newcastle United allengs wel een club in een club te worden met Anita, Siem de Jong, Janmaat en mogelijk nu ook Wijnaldum. Of dat nu echt zo verstandig is voor welke club dan ook?
Anita, de Jong en Janmaat zijn wel nuttige spelers maar niet het type welke je naar een hoger niveau tillen en dat is met Wijnaldum net zo.

Ben zelf wel fan van de Jong en dacht dat hij wel een leuke type is voor de PL maar sinds hij er zit sukkelt hij van blessure naar blessure.
Hoop dat hij komend seizoen blessure vrij blijft en aan spelen toekomt, is denk ik wel een leuke type voor Oranje. Niet de basis maar wel lekker voor op de bank.

edit:
@FREAKJAM
Slim dat ze hem zo een lang contract geven. Mocht hij daar ook problemen gaan geven zitten ze direct lang aan hem vast.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 06-07-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-05 00:22

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik zou als ik Wijnaldum was gewoon op de spaanse subtop wachten. Sevilla, Valencia, dat soort clubs. Of in Italie op Lazio of AS Roma, Napoli.

Lekker weertje, goed gevulde bankrekening en kans om ver te komen in de EL. Hij zou er ook best goed kunnen spelen. Technisch goed onderlegd gekoppeld aan veel loopvermogen. Dat zoeken ze daar wel.

Southampton zou nog leuk zijn, al lijkt het daar ook helemaal weg te zakken door de karrevrachten aan spelers die wederom verkocht worden. Op een gegeven moment kun je dat allemaal niet meer opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:38:
Krul is ook nog niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oeps, was ik Krul zo maar vergeten! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 654400

Tonny Vilhena aangevallen door Feyenoord-supporters:

http://www.ad.nl/ad/nl/56...a-aanval-eigen-fans.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zieke idioten.
Ik had gelezen dat een groep ''supporters'' hem hadden uitgefloten maar dat ze op hem afgegaan waren wist ik niet.

Dit soort gasten gewoon op pakken en ergens op een eiland dumpen.
Zoals ik al vaker gezegd heb, dit soort trieste figuren vreten vaak ook andere dingen uit. Uit de samenleving halen en de criminaliteit/overlast zal afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Deadsy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:33:
[...]

Zieke idioten.
Ik had gelezen dat een groep ''supporters'' hem hadden uitgefloten maar dat ze op hem afgegaan waren wist ik niet.

Dit soort gasten gewoon op pakken en ergens op een eiland dumpen.
Zoals ik al vaker gezegd heb, dit soort trieste figuren vreten vaak ook andere dingen uit. Uit de samenleving halen en de criminaliteit/overlast zal afnemen.
Gisteren ook bij lokale club tegen PSV, paar randdebielen vechten omdat er iemand een Feyenoord broekje aanhad, haantjes gedrag.
Volgende week zaterdag ook nog Feyenoord -VVV hier om de hoek bij de andere locale club, hopelijk laten ze vilhena dan heel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Arda Turan naar Barcelona
Geweldige speler om naar te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 20:24
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 00:20:
Arda Turan naar Barcelona
Geweldige speler om naar te kijken!
Moet eigenlijk hier: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 09:11
martinusz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:40:
[...]

Volgende week zaterdag ook nog Feyenoord -VVV hier om de hoek bij de andere locale club, hopelijk laten ze vilhena dan heel ;)
Te triest voor woorden dat er een aantal snotapen het in hun hoofd halen om Vilhena zo aan te vallen. Dat je het er mee on eens bent dat die jongen niet bijtekent (om wat voor reden dan ook) dan hoor je gewoon normaal te doen. Vilhena speelt al heel zijn leven voor Feyenoord, en dan wordt hij zo behandeld door een tiental 'supporters'.

Gelukkig zijn die 'supporters' gecorrigeerd door andere supporters met een normaal IQ.

Hopelijk kan Feyenoord er achter komen wie dit gedaan hebben, stadionverbod + gebiedsverbod geven voor het leven. Weg met dat tuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 09:21
JST94 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:54:
[...]

Hopelijk kan Feyenoord er achter komen wie dit gedaan hebben, stadionverbod + gebiedsverbod geven voor het leven. Weg met dat tuig.
Ze hebben een 4 jarig stadion verbod gekregen en levenslang verboden om zich nog op Varkenoord te bevinden. Behoorlijke straf dus... Weet niet of het waar is maar begreep dat ze allemaal onder de 20 waren dus jochies nog, vader van Tony en Lex Immers hebben ervoor gezorgd dat hij geen klappen kreeg.

Lijkt wel of het hooligans gedrag uit de jaren 80 steeds meer terug aan het komen is. Laatst bij de Toekomst in Adam ook al zoiets met supporters richting een speler en nu bij Feyenoord. ZUCHT !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 09:11
rikoos schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:25:
[...]

Ze hebben een 4 jarig stadion verbod gekregen en levenslang verboden om zich nog op Varkenoord te bevinden. Behoorlijke straf dus...
Niet meer dan terecht die straf vind ik hoor. Eigen spelers behandel je niet zo. Vilhena is méér Feyenoorder in zijn kleine teen dan die jochies die hem bedreigd hebben.
rikoos schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:25:
[...]
vader van Tony en Lex Immers hebben ervoor gezorgd dat hij geen klappen kreeg.

Lijkt wel of het hooligans gedrag uit de jaren 80 steeds meer terug aan het komen is. Laatst bij de Toekomst in Adam ook al zoiets met supporters richting een speler en nu bij Feyenoord. ZUCHT !!!!
Niet alleen de vader van Tonny en Lex hebben geholpen. Maar ook supporters met wel een normaal IQ.

Over het incident bij Ajax weet ik niks van af. Diep triest dat er zulke supporters rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JST94 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:21:
[...]

Niet meer dan terecht die straf vind ik hoor. Eigen spelers behandel je niet zo. Vilhena is méér Feyenoorder in zijn kleine teen dan die jochies die hem bedreigd hebben.
Bij geen enkele speler hoor je zoiets te doen, of ze nu van je eigen club zijn of van bv de rivaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:39:
[...]

Bij geen enkele speler hoor je zoiets te doen, of ze nu van je eigen club zijn of van bv de rivaal.
je hebt 100% gelijk !!

Echter is dat helaas niet meer mogelijk, vroeger gingen spelers van clubs nog wel eens stappen in andere steden. Dat is nu niet mogelijk door die doorgesnoven gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Wat 'n debiel ben je dan ook weer.. Laat die vent gewoon zijn wedstrijdje spelen en niet meer of minder. Die gasten snappen niet, dat je een voetballer daar niet mee helpt.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
rikoos schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:43:
[...]

je hebt 100% gelijk !!

Echter is dat helaas niet meer mogelijk, vroeger gingen spelers van clubs nog wel eens stappen in andere steden. Dat is nu niet mogelijk door die doorgesnoven gasten.
We moeten het niet opgeven. Hopen dat de politiek inziet dat de huidige opzet van de voetbalwet niet werkt.
Zulke idioten zwaar straffen en ervoor zorgen dat de clubs niet alleen straffen uitdelen maar ze ook handhaven (komt vrij vaak voor dat mensen met een stadion verbod gewoon in het stadion zitten).

Gewoon een meldingsplicht invoeren bij wedstrijden, zo houd je de figuren ook meteen in de gaten.
Of mijn Griekenland idee uitvoeren. Maar dan heb je waarschijnlijk alles van die groeperingen die het onmenselijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Belachelijk dat spelers zo worden aangevallen door mensen die zich "supporter" noemen, maar dat in mijn ogen echt niet zijn. Het is die jongen zijn goed recht om zelf zijn carrière uit te stippelen en beslissingen te nemen op basis van de vooruitzichten die hij bij de club heeft.

Goed dat Feyenoord er gelijk werk van heeft gemaakt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Deadsy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:07:
[...]

We moeten het niet opgeven. Hopen dat de politiek inziet dat de huidige opzet van de voetbalwet niet werkt.
Zulke idioten zwaar straffen en ervoor zorgen dat de clubs niet alleen straffen uitdelen maar ze ook handhaven (komt vrij vaak voor dat mensen met een stadion verbod gewoon in het stadion zitten).

Gewoon een meldingsplicht invoeren bij wedstrijden, zo houd je de figuren ook meteen in de gaten.
Of mijn Griekenland idee uitvoeren. Maar dan heb je waarschijnlijk alles van die groeperingen die het onmenselijk vinden.
''Politiek'' daar gaat het gewoon al fout. Niet om je persoonlijk aan te vallen, want je oplossing zal vast beter doordacht zijn, dan die mensen in de tweede kamer uberhaupt kunnen..

Zo'n figuren zijn een schande voor je club, alleen zijn Feyenoorders volgens mij wel iets makkelijker over regels dan anderen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rikoos schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:43:
[...]

je hebt 100% gelijk !!

Overdrijven is ook een kunst hè. Spelers van welke club dan ook gaan rustig in welke stad dan ook uit hoor. Niemand die daar iets van zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:05

Niku

Alagaesii

Anoniem: 343906 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:12:
[...]

Overdrijven is ook een kunst hè. Spelers van welke club dan ook gaan rustig in welke stad dan ook uit hoor. Niemand die daar iets van zegt.
Misschien overdreven, maar ergens heeft ie wel een punt. Ik zou als Ajacied niet graag op stap gaan in Rotterdam, Utrecht of Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niku schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:33:
[...]

Misschien overdreven, maar ergens heeft ie wel een punt. Ik zou als Ajacied niet graag op stap gaan in Rotterdam, Utrecht of Den Haag.
Valt echt wel mee hoor. Een kennis van me wil nog wel eens lopen in trainingspakken van clubs omdat hij die lekker vindt zitten. Moest hij op zeker moment in Rotterdam zijn, had hij niet door waarom de mensen zo naar hem keken. Tot hij besefte dat hij zijn Ajax trainingspak aan had. Los van een paar blikken gebeurde er verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Anoniem: 343906 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:12:
[...]

Het gaat ook niet om alle supporters maar om een specifieke minderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 654400

Anoniem: 343906 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:42:
[...]

Valt echt wel mee hoor. Een kennis van me wil nog wel eens lopen in trainingspakken van clubs omdat hij die lekker vindt zitten. Moest hij op zeker moment in Rotterdam zijn, had hij niet door waarom de mensen zo naar hem keken. Tot hij besefte dat hij zijn Ajax trainingspak aan had. Los van een paar blikken gebeurde er verder niets.
Veelgemaakte denkfout. Als er een keer niets gebeurt, valt het mee. Nonsens: het valt helemaal niet mee. Als je in Ajax shirt door Rotterdam gaat lopen, gaat dat lang niet altijd fout. Maar verstandig is dat absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Anoniem: 654400 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:04:
[...]

Veelgemaakte denkfout. Als er een keer niets gebeurt, valt het mee. Nonsens: het valt helemaal niet mee. Als je in Ajax shirt door Rotterdam gaat lopen, gaat dat lang niet altijd fout. Maar verstandig is dat absoluut niet.
of andersom ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tja, Ajacieden zijn volgens veel AZ-supporters ook vogelvrij, maar dat hoeft niet te betekenen dat je niet door Alkmaar kunt lopen. Jaren geleden toen AZ nog in de toto-divisie speelde liep ik ook door Alkmaar met het rood van mijn sjaaltje net zichtbaar boven mijn winterjas. Toen werd ik uitgejouwd en nagejaagd door enkelen van een groepje maffe F-siders, toen ik kon laten zien dat het een Ajax-sjaal was waren we ineens vrienden. :')

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 08-07-2015 08:19 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p480x480/11214207_1091464560878660_1963813516962755014_n.jpg?oh=6fb3df7b80d151c91e9eda5a8341feb8&oe=565C2A62

Dit is wel een mooie en het klopt nog ook. Voetballertjes die asociaal veel verdienen terwijl het allemaal een paar jankwijven zijn. Begin me steeds meer te irriteren aan dat gejank en elkaar een oor aannaaien. Vervolgens achteraf lekker hypocriet na het fluitsignaal handjes schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 22:00
Vlassie1980 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:04:
[afbeelding]

Dit is wel een mooie en het klopt nog ook. Voetballertjes die asociaal veel verdienen terwijl het allemaal een paar jankwijven zijn. Begin me steeds meer te irriteren aan dat gejank en elkaar een oor aannaaien. Vervolgens achteraf lekker hypocriet na het fluitsignaal handjes schudden.
Die wielrenners staan dan ook allemaal stijf van de medicijnen, zelfs als ze zich beperken tot de legale middelen. :P Natuurlijk voel je dan weinig, dat is juist abnormaal.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 654400 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:04:
[...]

Denkfout? Welnee man. Ben vanaf dat ik als klein kind in Pendrecht woonde al voor Feyenoord. Niemand deed mij iets met dat ik in een café met tig mensen Feyenoord-Ajax keek met Guidetti in de Kuip, hier in Amsterdam. Tuurlijk juichte ik en ja, het gehele café keek naar mij, maar verder gebeurde er wederom niets.

Wordt schromelijk overdreven in de pers en op menige supportersite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Maxime Lestienne is inmiddels gekeurd bij PSV en de huur is zo goed als rond. Optie tot koop is volgens mij ook bedongen.

is everything cool?

Pagina: 1 ... 73 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015