dat ie weggaat uit de eredivisie, laat dat zo zijn. Maar dan kun je nog beter aansluiten bij Celtic dan bij Newcastle, om daar maar even wat bochtjes af te snijden over wat precies mijn mening is
Wijnaldum is 24. Dus hij tekent nu bij Newcastle (stel dat)
dan gaat ie 2 jaar door, zeg pakweg als een Eriksen - hij doet wat ie moet doen en staat er leuk in en maakt zijn goaltjes.
dan is ie al 27, en moet je hopen dat er geen 23 jarige PSVer net wat meer goaltjes gemaakt heeft die direct de beoogde transfer maakt die Wijnaldum met een tussenstap wilde maken.
Kijk, misschien heeft Wijnaldum wel zijn slaapkamer volhangen met posters van een Shearer die het Newcastle embleem kust, en doet Wijnaldum iedere avond hetzelfde met het replica shirt van Les Ferdinand, kijkend naar de ingelijste foto van Faustino Asprilla. In dat geval heb ik niks gezegd.
In alle andere gevallen zou ik bijvoorbeeld even willen aangeven dat mocht je nu Tottenham of Liverpool versterken, kijk dan zeg ik dat is wat anders. Bij Newcastle zit ook geen concurrent voor een Wijnaldum, ik bedoel maar te zeggen, dan sta je er ook meteen in, niks geen prikkels.
Newcastle is geen kans in mijn ogen. Dat is een enorme stap in salaris, en spelen voor de PL, en dinsdag, woensdag of donderdag zit Wijnaldum dan thuis naar Europees voetbal te kijken. (en dat kan al vrij snel, want Newcastle geeft niks om de bekers).