[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.160 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:02
Fleximex schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:07:
Tegen Letland uit de hele wedstrijd gedomineerd.
Domineren is het probleem niet tegen zulke tegenstanders. Gevaarlijk worden en niks weggeven is een tweede. En tegen de Letten was er voor wat betreft dat laatste nogal wat aan te merken op de opstelling.
De verdediging speelt op een bedenkelijk niveau
Dat valt wel mee. Het is geen top maar echte wereldtoppers hadden we in 2010 ook niet. Maar dan moet je wel je middenveld een beetje op orde hebben en dat schoot bij Hiddink alle kanten op. Eerst volhardde hij telkens in een middenveld wat totaal niet vooruit kan spelen en tegen de Letten en de VS eindigde hij bijna zonder middenveld. Daar wordt ook een Ramos heel onrustig van.
Daley Blind is i.i.g. zeker van een basisplaats...
Dat vrees ik ook. Want stel Clasie speelt pannen van het dak bij zijn nieuwe club en bijvoorbeeld Klaassen draait ook als een tierelier: durft hij zijn zoon dan te passeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Fiber schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:55:
Het probleem is dat ik van Blind ook niet echt vrolijk wordt...
Werkelijk schandalig hoe dat verlopen is. Blind heeft de eer om bondscoach te worden totaal niet verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Fleximex schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:07:
Tegen Letland uit de hele wedstrijd gedomineerd. Ik dacht eigenlijk dat het juist beter ging.
En ik neem de spelers zelf toch meer kwalijk. Wie herinnert zich bijvoorbeeld nog die terugkopbal van Janmaat uit tegen Tsjechie. Daar valt niet tegen aan te coachen. Als het Nederlands elftal niet goed draait dan hebben wel het gewoon moeilijk tegen Europese subtoppers. De verdediging speelt op een bedenkelijk niveau, maar daar wordt wel van vereist dat zij het spel maken. Dat kan je Hiddink kwalijk nemen. Maar als hij bijvoorbeeld 5-3-2 was gaan spelen zou hij ook kritiek krijgen. En werkt die opstelling wel zonder Robben.
Verder waren ook net wat meer spelers uit vorm dan gebruikelijk. Ik ben benieuwd of de hand van Blind te zien zal zijn. Daley Blind is i.i.g. zeker van een basisplaats...
Ben bang dat als Robben ons dadelijk naar het EK schopt, dat blind de held is ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kimiferrari schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:39:
[...]

Nou als er een club gewend is geraakt aan het dubbele programma dan is dat PSV wel hoor. PSV speelt sinds 1974 elk jaar onafgebroken Europees voetbal. In Europa spelen alleen Anderlecht en Barcelona langer Europees.
PSV speelt de laatste jaren voor spek en bonen mee in de Europese toernooien, willens en wetens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:39:
[...]

PSV speelt de laatste jaren voor spek en bonen mee in de Europese toernooien, willens en wetens.
Serieus, ga je deze discussie alweer aanzwengelen?

Iets zit er bij jou heel diep goed mis lijkt het wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 29-06-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:40:
[...]

Serieus, ga je deze discussie alweer aanzwengelen?

Iets zit er bij jou heel diep goed mis lijkt het wel.
Zwengel niets aan hoor. Constateer gewoon wat ik heb gezien de afgelopen seizoenen met dat PSV Europees speelde, niets meer of minder.

Je tweede zin laat ik maar voor wat het is, onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:39:
[...]

Net als alle andere Nederlandse clubs dus, maar daar ging het helemaal niet om. Jij zegt dat Ajax meer gewend was aan een dubbel programma, dat sloeg dus nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kimiferrari schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:45:
[...]

Net als alle andere Nederlandse clubs dus, maar daar ging het helemaal niet om. Jij zegt dat Ajax meer gewend was aan een dubbel programma, dat sloeg dus nergens op.
In mijn optiek wel. Ajax ondernam serieuze pogingen verder te geraken. Overwinterde ook weer eens. Net als Feyenoord overigens. Wat ook alweer een aardig poosje geleden was voor een Nederlandse club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:47:
[...]

In mijn optiek wel. Ajax ondernam serieuze pogingen verder te geraken. Overwinterde ook weer eens. Net als Feyenoord overigens. Wat ook alweer een aardig poosje geleden was voor een Nederlandse club.
Sorry maar PSV overwinterde dit seizoen nog...
2 jaar achter elkaar overleefde de groepsfase niet, dat klopt. Maar daarvoor nog de laatste 16 en daarvoor de kwart finale. Wat doe je het dan slecht ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:47:
[...]

door die twee extra wedstrijden is Ajax niet gewend om meer te spelen hoor ik weet niet hoe je hier bij komt. PSV staat nu ook nog steeds boven Ajax op de Coëfficiënten lijst van de Uefa:

29 PSV Eindhoven 64.862
30 Ajax 61.862

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
kimiferrari schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:50:
[...]

door die twee extra wedstrijden is Ajax niet gewend om meer te spelen hoor ik weet niet hoe je hier bij komt. PSV staat nu ook nog steeds boven Ajax op de Coëfficiënten lijst van de Uefa:

29 PSV Eindhoven 64.862
30 Ajax 61.862
Nah, dat dan weer niet

26 Ajax 66.195
30 PSV 58.195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
Napo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:52:
[...]

Nah, dat dan weer niet

26 Ajax 66.195
30 PSV 58.195
Klopt ik keek naar 2014. De daling komt omdat PSV in 09/10, 10/11 en 11/12 veel punten heeft gehaald in vergelijking met Ajax. PSV raakt komend jaar 13.8832 punten kwijt en Ajax 10.8832. Dit zou wel even door gaan als je de 10/11 en 11/12 ook verdwijnen in de komende jaren

09/10 10/11 11/12
PSV 13.8832 20.2332 18.7200
Ajax 10.8832 15.2332 14.7200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:12

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:15:
[...]

Interne Ajax sores heeft de prestaties van Ajax nog geen wedstrijd beïnvloedt en zal dat ook aankomend seizoen niet doen.

...
Dit heeft juist iedere pot wel invloed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=249258

Van Praag plotseling vice-voorzitter bij de UEFA....ongelooflijk. Natnek.

[ Voor 3% gewijzigd door Dersan op 29-06-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:20:
[...]

Dit heeft juist iedere pot wel invloed ;).
Frank de Boer is er een meester in gebleken dergelijke toestanden buiten zijn spelers te houden toch?

Inzake de Europese prestaties van PSV wist ik niet dat dat hier een issue is geweest. Diegenen die zich daardoor onheus bejegend voelden mogen wel weten dat dat bepaald niet mijn bedoeling is geweest.

En die 'schuld' van Feyenoord is net zo'n schuld als die Ajax heeft ten aanzien van hun aandeelhouders, niet meer of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:47:
[...]

En die 'schuld' van Feyenoord is net zo'n schuld als die Ajax heeft ten aanzien van hun aandeelhouders, niet meer of minder.
Nee niet echt. Ajax hoeft de uitstaande aandelen niet terug te kopen maar Feyenoord is verplicht de uitstaande aandelen terug te kopen wanneer het EV boven een bepaald bedrag ligt en bij Feyenoord is er ook de verplichting om dividend uit te keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:28:
[...]

Nee niet echt. Ajax hoeft de uitstaande aandelen niet terug te kopen maar Feyenoord is verplicht de uitstaande aandelen terug te kopen wanneer het EV boven een bepaald bedrag ligt en bij Feyenoord is er ook de verplichting om dividend uit te keren.
De mate waarin Feyenoord aandelen terugkoopt gebeurt in overleg met de VvF. Hoef je alleen maar voor naar vorige zomer te kijken. Niets teruggekocht in overleg met de VvF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:31:
[...]

De mate waarin Feyenoord aandelen terugkoopt gebeurt in overleg met de VvF. Hoef je alleen maar voor naar vorige zomer te kijken. Niets teruggekocht in overleg met de VvF.
Denk dat de VvF het wel prima vindt als Feyenoord niks terugbetaald. Kunnen elk jaar hun dividenduitkering opstrijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:31:
[...]

Veranderd niets aan het feit dat de 'schuld' van beide clubs niet hetzelfde is.
Dat de VVF afgelopen zomer nee gezegd heeft is leuk voor Feyenoord maar wanneer ze dat in de toekomst niet doen dan moet Feyenoord gewoon aandelen terug kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dersan schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:45:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=249258

Van Praag plotseling vice-voorzitter bij de UEFA....ongelooflijk. Natnek.
Allemaal doorgestoken kaart... wat een hoop centen heeft gekost.

Dit was al de opzet vanaf het begin; Platini -> FIFA, Praag -> UEFA

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=249298

Als we iets van de italianen kunnen leren is het hoe intensief ze bezig zijn met matchfixing te bestrijden ipv te doen alsof het niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
D-e-n schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:19:

[...]

Dat vrees ik ook. Want stel Clasie speelt pannen van het dak bij zijn nieuwe club en bijvoorbeeld Klaassen draait ook als een tierelier: durft hij zijn zoon dan te passeren?
http://www.nu.nl/voetbal/...peeltijd-van-hiddink.html

Dat was onder hiddink ook niet veel anders hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Gadverdamme, had altijd veel respect voor Xavi maar hij heeft blijkbaar wat centjes gekregen om een mooi verhaaltje over dat prachtige WK van 2022 te vertellen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=249281
Het WK van 2022 in Qatar ligt zwaar onder vuur, maar Xavi Hernández heeft er alle vertrouwen in dat het emiraat er een waar voetbalfeest van gaat maken. Dat zegt de kersverse aanwinst van Al-Sadd maandag op de website van het toernooi.
/
De clubicoon van Barcelona is als ambassadeur verbonden aan het WK en verwacht dat het mondiale eindtoernooi een ‘groot succes’ wordt: “Het is bijvoorbeeld een voordeel dat de afstanden kort zijn, je hoeft dus niet meer een dag uit te trekken om van speelstad naar speelstad te reizen. Ik denk ook dat de spelers het maximale uit zichzelf kunnen halen wanneer het toernooi in november of december wordt afgewerkt.”
“De stadions zorgen voor airconditioning, dus eigenlijk zijn alle voorwaarden voor een groot succes aanwezig. Het zal de internationals zeker helpen”, gaat de 35-jarige Xavi verder. Hij verwacht dat het Qatarese voetbal zich de komende jaren ook zal ontwikkelen: “Ze willen zich afficheren met het voetbal van Spanje en Barcelona en willen op het WK zo sterk mogelijk voor de dag komen.”
Prima dat hij daar gaat cashen, maar ga dat achterlijke corrupte WK niet zo promoten. Heeft al vele levens gekost, die stadions hoeven in de winter geen airco te hebben dombo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Castaignos is dus voor 2.5mln naar Eintracht Frankfurt.

Ik ben voor Twente blij dat ze van hem af zijn en ik heb het gevoel dat hij het nog zeer lastig zal krijgen in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Op Ajaxtinder.nl kun je de selectie op de manier van Tinder beoordelen. :D
Gemaakt door Ajax supporters zelf nog wel:
Een groep Ajax-supporters van de community Godenzonen.com heeft uit onvrede over de situatie van hun club de website AjaxTinder opgericht. Hierop kunnen fans aangeven welke spelers zij wel en welke spelers zij niet willen zien vertrekken.

De site werkt hetzelfde als datingapp Tinder, waarbij de voorkeuren middels een kruisje en een hartje kunnen worden aangegeven. Mike van der Hoorn en Nicolai Boilesen zijn het minst populair onder de Ajacieden, schrijft dagblad Metro. Lucas Andersen en Nick Viergever mogen van een groot deel van de fans ook hun koffers pakken.
De technische staf en Johan Cruijff genieten nog wel het vertrouwen van de ‘Tinderaars’, maar Marc Overmars niet. Slechts 52 procent van de gebruikers ziet het nog zitten in de directeur voetbalzaken van de nummer twee van het vorige Eredivisie-seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Deadsy schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:14:
Castaignos is dus voor 2.5mln naar Eintracht Frankfurt.

Ik ben voor Twente blij dat ze van hem af zijn en ik heb het gevoel dat hij het nog zeer lastig zal krijgen in Duitsland.
Eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:19
Ok, ik heb 32x op het kruisje gedrukt. Krijg ik nu een prijs :*) ;)
Strak gemaakte site trouwens, die godenzonen.com d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Fleximex op 30-06-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:44:
[...]

Veranderd niets aan het feit dat de 'schuld' van beide clubs niet hetzelfde is.
Dat de VVF afgelopen zomer nee gezegd heeft is leuk voor Feyenoord maar wanneer ze dat in de toekomst niet doen dan moet Feyenoord gewoon aandelen terug kopen.
De precieze ins en outs van de deal van de BVO met de VvF zijn niet openbaar gemaakt. Sommige onderdelen daarvan wel, o.a. die 4% dividend over het uitstaande bedrag ingaande op het moment dat de BVO minimaal een positief eigen vermogen van €3,- miljoen houdt. Daarnaast is het goed te realiseren dat de VvF 49% van de aandelen hebben. Wat concreet betekent dat zij niet het beleid van de BVO kunnen bepalen. Zo de BVO dat wil kan het, in overleg met de VvF uiteraard, besluiten al dan niet tot terugkopen van die aandelen over te gaan. Het zwaartepunt van de beslissingsbevoegdheid in deze ligt derhalve bij de BVO, niet bij de VvF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ajax schijnt op zoek te zijn naar een nieuwe keeper. Dat impliceert dat Cillessen toch naar United kan gaan, ondanks dat de Boer persoonlijk 'voor de transfer zou gaan liggen'. Maar goed, als van Gaal echt zo gek is om bedragen richting de 30 miljoen te betalen dan zou ik Cillessen ook verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:54:
Ajax schijnt op zoek te zijn naar een nieuwe keeper. Dat impliceert dat Cillessen toch naar United kan gaan, ondanks dat de Boer persoonlijk 'voor de transfer zou gaan liggen'. Maar goed, als van Gaal echt zo gek is om bedragen richting de 30 miljoen te betalen dan zou ik Cillessen ook verkopen.
Moet het echt nog zien gebeuren dat Manchester United daadwerkelijk die genoemde €28,- miljoen gaat neerleggen voor een keeper. Zou toch wel heel uitzonderlijk zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:00:
[...]

Moet het echt nog zien gebeuren dat Manchester United daadwerkelijk die genoemde €28,- miljoen gaat neerleggen voor een keeper. Zou toch wel heel uitzonderlijk zijn toch?
Klopt alleen Buffon heeft meer opgebracht volgens mij, dacht 40mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik zou het klote vinden, maar voor dat geld moet je het eigenlijk wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Ze zijn gestoord als ze het niet accepteren!! Als Frank de Boer voor deze transfer zou gaan liggen dan zou ik Frank als club direct zelf ontslaan want zo'n bedrag voor deze keeper (internationaal stelt hij niets voor) is de absolute hoofdprijs met als extra een heel dikke bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:00:
[...]

Ze hebben het ook voor Depay gedaan en als ik zie wat Van Gaal voor Ramos biedt (40+ mln) en met welke andere astronomische bedragen hij strooit dan lijkt het me best wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
rikoos schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:11:
Ze zijn gestoord als ze het niet accepteren!! Als Frank de Boer voor deze transfer zou gaan liggen dan zou ik Frank als club direct zelf ontslaan want zo'n bedrag voor deze keeper (internationaal stelt hij niets voor) is de absolute hoofdprijs met als extra een heel dikke bonus.
Dat Cilessen internationaal helemaal niets voorstelt is ook flink overdreven. Hij is wel de keeper van het Nederlands elftal dat ook nog eens 3e werd op't wk. Maar het is inderdaad wel een flink bedrag(nou komt dat denk ik ook omdat z'n contract nog best lang is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:32

Fiber

Beaches are for storming.

Strik er om en 30 miljoen vangen! *O*

Goed voor Cillessen, goed voor Ajax en hopelijk ook goed voor Man. United.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wel jammer dat Steek net onder de pannen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
Aghanim schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:20:
[...]

Ze hebben het ook voor Depay gedaan en als ik zie wat Van Gaal voor Ramos biedt (40+ mln) en met welke andere astronomische bedragen hij strooit dan lijkt het me best wel mogelijk.
Dat kan je natuurlijk niet vergelijken. Een aanvaller wordt altijd meer voor betaalt. Ramos is ook gewoon een verdediger van wereldklasse. Mocht Cillissen weg gaan voor 30mil dan is hij de op 1 na duurste keeper ooit volgens mij. Dat lijkt me dus niet erg realistisch (al zijn de dat in Engeland tegenwoordig allemaal niet meer).

[ Voor 0% gewijzigd door kimiferrari op 01-07-2015 12:27 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
rikoos schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:11:
Dat soort uitspraken worden puur gemaakt om de prijs op te drijven. En om duidelijk te maken dat de speler niet weg hoeft, zodat een club niet denkt dat ze hem voor wat centen kunnen ophalen.

Edit
@kimiferrari
Natuurlijk is het veel geld maar uiteindelijk is het een kwestie van vraag en aanbod. Voor alternatieven betaal je minimaal met zo veel en waarschijnlijk nog meer.

En de transfer bedragen zijn al een paar jaar lachwekkend.

Vraag me alleen af wie Ajax als vervanger wil halen.

En ik denk dat Ajax wel een deadline zal hanteren.

[ Voor 23% gewijzigd door Deadsy op 01-07-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind dat bedrag voor Ramos ook bezopen hoor. Het is een goede verdediger maar voor de helft van dat bedrag heb je ook zat goede verdedigers. En als het niet loopt wordt ook Ramos gewoon voor lul gezet door Robben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
HamburgerHenk schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:20:
[...]

Dat Cilessen internationaal helemaal niets voorstelt is ook flink overdreven. Hij is wel de keeper van het Nederlands elftal dat ook nog eens 3e werd op't wk. Maar het is inderdaad wel een flink bedrag(nou komt dat denk ik ook omdat z'n contract nog best lang is).
Is misschien iets overdreven maar als het om zo'n bedrag gaat is niets overdreven lijkt me ;-)
Aghanim schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:31:
[...]

......................

Ja het is een keeper, maar hij heeft meer ervaring en zich imo meer bewezen dan Depay. Daarnaast heeft United blijkbaar een keepersprobleem en komt Cillessen voor de basis, terwijl ik me afvraag of Depay veel gaat spelen.
Dat vind ik dus niet en tijdens het WK heeft de wissel met Krul zijn reputatie niet echt pluspunten opgeleverd. Depay is gewoon een super talent en Cillissen is misschien een goede keeper maar echt bewezen heeft hij dat nog niet. Tuurlijk een WK etc etc maar niet echt legendarische wedstrijden.

[ Voor 40% gewijzigd door rikoos op 01-07-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
kimiferrari schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:26:
[...]

Dat kan je natuurlijk niet vergelijken. Een aanvaller wordt altijd meer voor betaalt. Ramos is ook gewoon een verdediger van wereldklasse. Mocht Cillissen weg gaan voor 30mil dan is hij de op 1 na duurste keeper ooit volgens mij. Dat lijkt me dus niet erg realistisch (al zijn de dat in Engeland tegenwoordig allemaal niet meer).
Dat ben ik met je eens. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat 40 miljoen voor een verdediger behoorlijk veel is en dat 30 miljoen voor Depay (die imo echt nog niet bewezen heeft meer dan een talent te zijn en niet effectief is gezien het aantal doelpogingen/doelpunten) buiten proportie is. Voor Depay is nu meer betaald dan Huntelaar, Sneijder, Robben, Van Persie. Dat is imo bizar. Als van Gaal daar echter toe bereid is, waarom dan niet voor Cillessen? Ja het is een keeper, maar hij heeft meer ervaring en zich imo meer bewezen dan Depay. Daarnaast heeft United blijkbaar een keepersprobleem en komt Cillessen voor de basis, terwijl ik me afvraag of Depay veel gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
D-e-n schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:30:
Ik vind dat bedrag voor Ramos ook bezopen hoor. Het is een goede verdediger maar voor de helft van dat bedrag heb je ook zat goede verdedigers. En als het niet loopt wordt ook Ramos gewoon voor lul gezet door Robben :)
Klopt, vind het wel iets rechtvaardiger dan 28/30mil voor Cillessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kimiferrari schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:04:
[...]

Klopt alleen Buffon heeft meer opgebracht volgens mij, dacht 40mil.
Wow, is echt zoveel neer gelegd voor Buffon? Goedemorgen, wat een bedrag. Is wel een dijk van een keeper, daar niet van. Maar veel is het wel.

Idem voor Cillessen. Stel dat het zeg €25,- miljoen zou worden. Is dat niet ongeveer het salarisbudget voor de gehele selectie van Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
kimiferrari schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:31:
[...]

Klopt, vind het wel iets rechtvaardiger dan 28/30mil voor Cillessen.
Hij heeft zich ook meer bewezen dan. Cillessen. Maar hij is dan ook basis speler bij real.

Was het niet 50 wat toen voor buffon betaald is

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 01-07-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:20:
[...]
als ik zie wat Van Gaal voor Ramos biedt (40+ mln) en met welke andere astronomische bedragen hij strooit dan lijkt het me best wel mogelijk.
Cilissen voor 28 is een gokje denk ik. Maar welke andere keep kan hij er in zetten? Van Gaal heeft een lijstje en ik geloof best dat Krul en Cilissen daarop staan...

Van Gaal mag zeggen welke spelers hij graag ziet, ik neem even geheel vanuit mijn eigen de stelling aan dat hij niet bepaald hoeveel centjes waarheen gaan. Hij heeft het al druk zat.

40+ voor een Ramos is als ie 5 jaar tekent gewoon een nette som geld. Met 5 jaar CL heb je dat er zo weer uit. en als Nani en Di Maria of iemand anders nog mocht vertrekken dan is er toch weer wat geld in kas, dus de penningmeester is gewoon in zijn nopjes. Mocht ie een beetje willen gokken op shirtverkopen dan rekent ie zich alvast rijk. Volgens mij gaan we iets te strak op het "Football Manager" principe. Ik denk zelf dat van Gaal het een worst zal wezen hoeveel er betaald word, zolang hij maar de 1e of 2e keus kan zien binnenkomen als aanwinst dan is ie toch blij.

Kijk ook eens terug naar hoe Vermeer vertelde aan zijn eigen coach wat het verhaal was. Coaches zitten niet dagelijks bij alle onderhandelingen. Dat kan niet. En dat is gelijk, of je De Boer heet van achteren, of Ancelotti.

Edit:
een wikipedia voor Deadsy ;)
https://en.wikipedia.org/wiki/Gianluigi_Buffon

Kijk even bij het rijtje clubs.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Hoezo heb je dat geld voor Ramos er zo uit? Wat moet bijvoorbeeld zo'n Hummels kosten? Ben je daarmee slechter af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hummels wil niet. Ramos wil een nieuw contract bij Real.

De vergelijking Hummels/Ramos is natuurlijk scheef. Natuurlijk is Ramos beter. Bij Dortmund heeft Hummels een lekker team om zich heen. Die Gundogan is ook geen Reus, maar speelt gewoon lekker voetbal omdat het team staat.

Ramos heeft alleen maar Varane of een Pepe, maar die dokwerker wil je eigenlijk niet naast je. Ramos is de voetballer, en Pepe de tank, die kan alleen maar benen breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind Ramos een goede voetballer hoor maar hij is niet buitenaards. Het gaat er om dat je totale verdediging op orde is. Daar maakt één man niet het verschil. In een Oranje zonder middenveld gaat hij ook compleet voor schut hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@enzomatrux
OK, nog meer. Ik zat wel goed in de buurt.

Ik denk dat een type van Gaal wel zeer dicht betrokken zal zijn bij de transfers.
En hij wil versterkingen voor diverse plekken. Een paar euro meer voor een versterking betekend dat er minder is voor de andere versterkingen.
Want hij heeft dan wel een flink budget, als je met zulke bedragen werkt dan raakt het recht wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:45:
Hummels wil niet. Ramos wil een nieuw contract bij Real.

De vergelijking Hummels/Ramos is natuurlijk scheef. Natuurlijk is Ramos beter. Bij Dortmund heeft Hummels een lekker team om zich heen. Die Gundogan is ook geen Reus, maar speelt gewoon lekker voetbal omdat het team staat.

Ramos heeft alleen maar Varane of een Pepe, maar die dokwerker wil je eigenlijk niet naast je. Ramos is de voetballer, en Pepe de tank, die kan alleen maar benen breken.
Nou ja, Pepe is de slopert/muur maar Ramos kan zich ook behoorlijk verliezen. Een Hummels is wat dat betreft mentaal stabieler.

40 Miljoen voor Ramos is een koopje maar het zal me ook niet verbazen dat dit simpelweg onderdeel is van het spel mbt zijn contractverlenging bij Real.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geld zat hoor bij MU.
Giggs gaf aan dat ze op alle linies van een vernieuwing c.q. Nieuwe aankoop gaan voorzien.
Dat De Gea vertrekt is wel zeker, en als Cilessen dan op een lijstje staat is dat een kandidaat.

Als Ajax nee blijft zeggen komt het er niet van, maar tegen 30 miljoen zeg je niet snel nee, en daar benadel je Cilessen zelf ook mee, door zo'n transfer te blokkeren.
Voor de helft van dat bedrag moet Ajax een waardige opvolger weten te strikken.
De scouting rijkt alleen niet heel ver, het is dat Koeman Stekelenburg al binnen heeft op huurbasis anders had Ajax hem direct gehaald. Nu moeten ze echt op zoek, en bij AZ of elders in de Eredivisie lijkt niet meteen een kandidaat beschikbaar.

Vermeer terughalen dan maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

dutchgio schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:55:
[...]

Vermeer terughalen dan maar. :+
Die wil echt niet terug hoor. Heeft het volgens mij prima naar z'n zin bij Feyenoord... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Fiber schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:00:
[...]

Die wil echt niet terug hoor. Heeft het volgens mij prima naar z'n zin bij Feyenoord... :)
Die moet eerst nog ff een jaartje PSV doen voordat hij terug naar Ajax mag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:00:
[...]

Wanneer Ajax de helft van de transferopbrengst voor Cillessen biedt op Vermeer gaat Feyenoord echt wel overstag denk ik. *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mocht Ajax 30mln vangen dan zal denk ik men denk ik niet de helft gaan besteden aan een vervanger.
Een vervanger zal denk ik wel een stuk onder de 10mln moeten zitten.

Afhankelijk van wat ze van de keepers in de jeugd vinden kan ik me voorstellen dat ze vooral rondkijken naar iemand van rond de 30.

En ik denk dat na het afgelopen WK Ajax echt wel bezig zal zijn geweest met een schaduwlijst voor de positie.
Want nadat hij de strijd gewonnen had van Krul en de goede prestatie op het WK zullen ze zich bij Ajax ook wel het gevoel gehad hebben dat hij vroeg of laat weg zal gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Deadsy op 01-07-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Daar ben ik het mee eens. Je kunt je ook afvragen of je nog in staat bent een keeper die rond de 8 miljoen moet kosten qua salariswensen voldoende kunt bieden met een plafond van 1 miljoen. Dan kom je volgens mij al snel bij een jonge keeper uit en die zijn een stuk goedkoper. Dus kan de andere 27 miljoen op de bank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:09:
[...]

Wanneer Ajax de helft van de transferopbrengst voor Cillessen biedt op Vermeer gaat Feyenoord echt wel overstag denk ik. *;
2 miljoen, maar 50% daarvan als terughaal mogelijkheid natuurlijk, net als bij Dijks. :+

Of Hahn, goede, jonge topkeeper in wording. Moet je wel veel bieden wil Feyenoord die naar Ajax leggen gaan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Aghanim schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:08:
Daar ben ik het mee eens. Je kunt je ook afvragen of je nog in staat bent een keeper die rond de 8 miljoen moet kosten qua salariswensen voldoende kunt bieden met een plafond van 1 miljoen. Dan kom je volgens mij al snel bij een jonge keeper uit en die zijn een stuk goedkoper. Dus kan de andere 27 miljoen op de bank ;)
Ik zou zelf vooral gaan kijken naar keepers van rond de 30 die 2e keus zijn bij een goede club. Maar die wel aangetoond hebben dat ze goed zijn.

Dit soort keepers willen soms aan het einde van hun carriere nog eens 1e keus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
dutchgio schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:15:
[...]
Of Hahn, goede, jonge topkeeper in wording. Moet je wel veel bieden wil Feyenoord die naar Ajax leggen gaan.. ;)
Zouden ze voor Hahn ook die terughaal mogelijkheid hebben? :+ Overigens naar mijn mening afgelopen seizoen wel de beste keeper in Nederland na Cilessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:15:
[...]

2 miljoen, maar 50% daarvan als terughaal mogelijkheid natuurlijk, net als bij Dijks. :+

Supporters willen onderling nog wel eens kissebissen, spelers en clubs hebben daar veel minder last van. Kwam onlangs nog een foto tegen op internet met Daily Blind en Stefan de Vrij in gezelschap van van Persie en Pirlo, samen in een zwembad ergens in Florida.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vermeer naar Feyenoord wilden ze in Rotterdam eerst ook niets van weten, maar 1 seizoen goed keepen en je hoort er niks meer van.

Spelers hebben dat onderling ook helemaal niet zo idd.
Was idd ook een filmpje van, in het zwembad koppend aan het hooghouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echte clubliefde bestaat namelijk niet meer, en die voetballers nemen niks mee van de strubbelingen. RvP en Blind spelen nu in hetzelfde team he...

En als je de Vrij dan mee maakt als international dan hebben ze toch veel meer een band met elkaar? De enige die er dan niet thuis "hoort" is Blind, omdat hij van Ajax was, maar vooruit. Lekker chickies kijken in Florida doe je met je maten natuurlijk.

.....En daarbij iedere voetballer wil een selfie met Pirlo. Pirlo is een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:51:
[...]

Supporters willen onderling nog wel eens kissebissen, spelers en clubs hebben daar veel minder last van. Kwam onlangs nog een foto tegen op internet met Daily Blind en Stefan de Vrij in gezelschap van van Persie en Pirlo, samen in een zwembad ergens in Florida.
Veel van die spelers (zoals Blind en De Vrij) kennen elkaar al jaren en hebben vaak in dezelfde jeugd elftallen gespeeld.

Het zijn puur de supporters die zo zijn, veel spelers van de Ajax en Feyenoord jeugd zijn gewoon bevriend met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:50
Loting tweede ronde KNVB Beker
FC Groningen – FC Twente
Go Ahead Eagles – HSC '21/Excelsior Maassluis
PSV – SC Cambuur
AZ – VVV-Venlo
Ajax – De Graafschap
Heracles Almelo – Vitesse
Feyenoord – PEC Zwolle
NAC Breda – sc Heerenveen

Het seizoen begint weer bijna! Zware loting voor FC Groningen/FC Twente en PEC Zwolle/Feyenoord.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gynnad schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:35:

Het seizoen begint weer bijna! Zware loting voor FC Groningen/FC Twente en PEC Zwolle/Feyenoord.
Mijn onderbuik zegt me dat Feyenoord er juist af gaat tegen de makkelijke ploegen de laatste jaren, dus dat scheelt :p Maar, wellicht laat mijn geheugen me in de steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed begin is het halve werk, dus kom op Feyenoord, geef die boeren uit Zwolle eens een ouderwets pak slaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hoop ik dat het precies andersom is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps! Dat de beste dan maar mag doorbekeren! :Y)

Toevoeging:

De transfermarkt wordt steeds gekker. Nu zou volgens berichten op internet Lazio Roma een bod van €27,- miljoen op de Vrij door Manchester United hebben afgewezen.

Mocht dat echt waar zijn waar gaat het dan wel niet heen met het Europese voetbal? De Nederlandse clubs zijn dan echt verworden tot opleidingsclubs.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:39:

Toevoeging:

De transfermarkt wordt steeds gekker. Nu zou volgens berichten op internet Lazio Roma een bod van €27,- miljoen op de Vrij door Manchester United hebben afgewezen.

Mocht dat echt waar zijn waar gaat het dan wel niet heen met het Europese voetbal? De Nederlandse clubs zijn dan echt verworden tot opleidingsclubs.
Laat Manchester maar nog meer betalen. Alleen maar goed voor Feyenoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:39:

Toevoeging:

Doet het goed in Italie en ook bij Oranje.
Als hij naar United gaat en het daar goed doet dan is dat alleen maar goed voor Oranje. Idem met Cillessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Zou Van Gaal echt zo dom zijn om weer diezelfde fout als in Barcelona te maken? Depay lijkt me een goede aankoop, maar verder zou ik eerlijk gezegd geen (jonge) Nederlander weten die een echte toegevoegde waarde voor MU is. Voor het Nederlands Elftal zal het inderdaad zeker niet slecht zijn, maar het lijkt me niet dat MU een opleidingsinstituut voor Oranje moet worden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
lateef schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:32:
Zou Van Gaal echt zo dom zijn om weer diezelfde fout als in Barcelona te maken? Depay lijkt me een goede aankoop, maar verder zou ik eerlijk gezegd geen (jonge) Nederlander weten die een echte toegevoegde waarde voor MU is. Voor het Nederlands Elftal zal het inderdaad zeker niet slecht zijn, maar het lijkt me niet dat MU een opleidingsinstituut voor Oranje moet worden...?
Bij Barcelona waren die Nederlandse spelers ook echt wereldtop, helaas zijn we inmiddels wat afgegleden.
Louis heeft zich tijdens het WK meermaals verbaasd positief uitgelaten over de potentie van de spelersgroep, ik denk dat hij heel goed weet wat hij binnenhaalt bij Manchester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
lateef schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:32:
Ene Robben, ook Nederlander en zou bij elke club niet misstaan, ook niet bij MU. O+

Valt ook wel mee hoor, alleen Depay, Blind en Van Persie vooralsnog.
Waarvan laatstgenoemde wellicht nog een transfer gaat maken.
En De Vrij naar MU wordt genoemd maar welke speler wordt dat niet? Dat is echt niet bij te houden.
Meer dan noemen in een gerucht is het ook nog niet, dus zo'n opleidingsinstituut voor Nederlanders is MU echt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Bossie schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:46:
[...]

Bij Barcelona waren die Nederlandse spelers ook echt wereldtop, helaas zijn we inmiddels wat afgegleden.
Louis heeft zich tijdens het WK meermaals verbaasd positief uitgelaten over de potentie van de spelersgroep, ik denk dat hij heel goed weet wat hij binnenhaalt bij Manchester.
Ik begrijp je argumentatie niet helemaal :? Bij Barcelona haalt hij wereldtop binnen en dat was geen onverdeeld succes, waarom zou een Hollandse enclave met b-garnituur dat wel worden?
dutchgio schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 01:02:
[...]

Ene Robben, ook Nederlander en zou bij elke club niet misstaan, ook niet bij MU. O+
Vandaar ook dat ik (jonge) erbij zetten, maar misschien had ik beter die haakjes helemaal weg kunnen laten.
dutchgio schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 01:02:
[...]
Valt ook wel mee hoor, alleen Depay, Blind en Van Persie vooralsnog.
Waarvan laatstgenoemde wellicht nog een transfer gaat maken.
En De Vrij naar MU wordt genoemd maar welke speler wordt dat niet? Dat is echt niet bij te houden.
Meer dan noemen in een gerucht is het ook nog niet, dus zo'n opleidingsinstituut voor Nederlanders is MU echt nog niet.
En vandaar ook dat ik me afvraag of Van Gaal echt zo dom is dat wel te doen. Als Cilessen en De Vrij er ook bij komen en Van Persie blijft, dan zijn dat vijf Nederlanders bij MU. Van Persie had afgelopen seizoen niet zo'n gelukkig seizoen, maar als hij weer helemaal fit en in vorm komt, hoort hij tot de absolute wereldtop. Depay is een heel groot talent, hij zou dat wellicht (en hopelijk voor het Nederlands voetbal) ook kunnen worden. Blind is nuttig, maar wel dertien in een dozijn. Cilessen en De Vrij behoren ook zeker niet tot de wereldtop. Wanneer MU weer een tegenvallend seizoen draait, is de kans groot dat de Nederlandse spelers onder een vergrootglas worden gelegd. Spelers als Blind, Cilessen en De Vrij moet je toch ook elders kunnen halen, als je ze überhaupt al wilt halen (een club als MU, met een trainer als Van Gaal zou spelers van dit niveau uit eigen jeugd moeten kunnen halen), zeker wanneer je naar het prijskaartje van Cilessen en De Vrij kijkt.

Cilessen en De Vrij zijn inderdaad nog slechts geruchten, maar zou het eerlijk gezegd wel typisch Van Gaal vinden om ze te halen, maar het lijkt me niet zo verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

rikoos schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:31:
[...]
Depay is gewoon een super talent en Cillissen is misschien een goede keeper maar echt bewezen heeft hij dat nog niet. Tuurlijk een WK etc etc maar niet echt legendarische wedstrijden.
Waar heeft Depay zich dan wel in bewezen en hoezo super talent? En hoe meet je een talent als keeper en wanneer is hij nou echt goed?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Van Gaal moet enorm oppassen met het aantrekken van nog meer Nederlanders. Daar is hij in het verleden bij Barca ook mee op zijn bek gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:49
dutchgio schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:58:
maar 1 seizoen goed keepen en je hoort er niks meer van.
Eén seizoen iets beter keepen dan Mulder. Volgens mij stond Vermeer ergens onderaan de ranglijst wat betreft keepers prestaties in het afgelopen seizoen. Begon ijzersterk maar is inmiddels weer afgegleden tot zijn oude niveau. :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10
ephymerous schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:17:
Eén seizoen iets beter keepen dan Mulder. Volgens mij stond Vermeer ergens onderaan de ranglijst wat betreft keepers prestaties in het afgelopen seizoen. Begon ijzersterk maar is inmiddels weer afgegleden tot zijn oude niveau. :)
Meh, hij had misschien een laag reddingspercentage, maar voetbal is niet in 1 zo'n simpele statistiek te vangen. Iedereen met een beetje verstand van voetbal kan zien dat Vermeer een fantastisch seizoen heeft gehad. Vrijwel alle ballen die hij niet had kon hij ook gewoon niet hebben en veel van de ballen die hij wel had waren knappe reddingen. Of het toeval, het spelsysteem of iets anders was wat er voor zorgde dat de doelpogingen van de tegenstanders van Feyenoord veel beter waren dan gemiddeld zullen we nooit weten. Uiteindelijk speelde Vermeer ook een belangrijke rol in het spel van Feyenoord, iets wat voor een keeper gewoon heel anders is dan bijv het uiterst behoudende spel van Ajax.

Verder is vrijwel alle kritiek op de aankoop van Vermeer van de zijde van de Ajacieden geweest. Vanuit het Rotterdamse was er nauwelijks een onvertogen woord te horen en toen de storm in Amsterdam uitbrak verstomde dat ook.

Sterker nog, Vermeer begon helemaal niet sterk, net als de rest van Feyenoord. Al kon Vermeer weinig aan de tegendoelpunten doen, ik geloof wel dat Feyenoord 1 punt uit de eerste 4 wedstrijden met Vermeer had.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:36:
Van Gaal moet enorm oppassen met het aantrekken van nog meer Nederlanders. Daar is hij in het verleden bij Barca ook mee op zijn bek gegaan.
Met RvP verkopen blijven er 2 Nederlanders over. Blind stond gewoon basis. En Depay is een topscorer zoals ook V. Nistelrooij dat eens was. Ook al was Nederland zo slecht, v Gaal kan er goed mee.

Keepers. Wat loopt er rond wat wereldtop is? En hoe bepaal je wereldtop. Er is 1 club met 2 goede keepers (nadat Chelsea wat is gaan verkopen aan de concurrent) en dat is Barca. Daarnaast heeft iedere topclub een goede keeper in dienst. Dan kan je 50-60 miljoen gaan neertellen voor zo één, of 15-20 voor Cilissen. Als De Gea niet gewoon blijft, hij moet nog een jaar, als MU gewoon nee zegt tegen Real - en dat kan best, qua resultaten genereert De Gea van zichzelf nog wel eens 40 miljoen extra denk ik, als ze de CL halen sowieso.

Je kan Real natuurlijk ook nog vragen om Navas in een deal te gooien om De Gea, maar dan zeg je dus eigenlijk: Jullie onze nummer 1, wij de nummer 3 van jullie.

We gaan straks zien dat ie Valdes gewoon het nummer 1 shirt geeft :)

Verdediging. Ramos, Hummels, (Vlaar), alles wat een beetje goed is werd wel genoemd. En buiten dat De Vrij een Nederlander is, was ie gewoon goed en past ie in dat rijtje, zowel voor Nederland als voor Lazio. Jones en Smalling zijn gewoon minder gebleken nu ze geen controleurs meer voor zich hebben. Carrick kwam pas laat op gang. Ik denk dat een beetje MU fan wel blij zou zijn met de Vrij. Ik denk overigens dat de Engelsman ook denkt dat MU nu een trainingskamp is voor de Engelse verdediging, want nu kom je al snel op Jones/Smalling uit centraal achter en dat was nu ook weer niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Niku schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:36:
Enerzijds zeg ik, ja je hebt gelijk. Anderzijds, is het én een mooie kans voor onze Nederlanders om de volgende van Nistelrooy, Robben of van Persie te worden. Daarnaast is het wellicht ook een eye-opener voor andere clubs om aan te geven dat er best wel wat talent in NL rondloopt, en hoe belachelijk al die transfersommen zijn van clubs tussen Spanje, Engeland en Duitsland.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:50
Vanavond 20.00 uur GAE in actie in de Europa League.

Tijd voor een nieuw topic?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat ook op TV? Ik las vandaag dat SBS de voorronde CL wel gaat uitzenden. Op zichzelf positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij FOX Sports wordt het uitgezonden.
Ben wel benieuwd, geef ze wel een kleine kans en wellicht kunnen ze verassen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 18:40:
Bij FOX Sports wordt het uitgezonden.
Ben wel benieuwd, geef ze wel een kleine kans en wellicht kunnen ze verassen. ;)
Idd, misschien weten ze zelfs te scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mocht Go Ahead weten te winnen dan verdienen we eigenlijk extra punten voor de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fred_sterk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10-2023
Niet lang de 0 weten te houden... Daar gaat onze championsleague plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fred_sterk schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:08:
Niet lang de 0 weten te houden... Daar gaat onze championsleague plaats.
10, 10, 10!

Of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Valt mee, net hadden de Eagles zowaar 2 kansen.
Jammer dat je het dan zo vroeg alweer weg geeft, dan is het meteen een heel andere wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Och van welke amateurclub in een Oostblokland hebben ze die scheidsrechter vandaan geplukt voor deze wedstrijd? Man man man.

Eerst een gele kaart terwijl er geen contact was.
Vervolgens een slaande beweging wat niet wordt gezien blijkbaar.
En net een handsbal binnen de 16 en niks.

1 overtreding van Duits en meteen weer geel, de derde voor Eagles.

Zo heb je 2 tegenstanders in 1 wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
1-1 !!!!! ;)
Vriends met een kopbal vanuit de corner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik lees net dat Sigthórsson voor 5 jaar naar Nantes gaat?

Heeft Ajax er een strik om gedaan? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Ramzzz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:57:
Ik lees net dat Sigthórsson voor 5 jaar naar Nantes gaat?

Heeft Ajax er een strik om gedaan? :+
Ik hoop het, maar laten we eerlijk zijn, het is gewoon een goede spits, als je kijkt hoe hij het elke keer weer bij ijsland doet. Ik denk zelf dat hij het bij PSV dit jaar beter had gedaan dan Luuk de Jong.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Kevinp schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:09:
[...]

Ik hoop het, maar laten we eerlijk zijn, het is gewoon een goede spits, als je kijkt hoe hij het elke keer weer bij ijsland doet. Ik denk zelf dat hij het bij PSV dit jaar beter had gedaan dan Luuk de Jong.
Dat denk ik juist totaal niet. Vooral als je ziet hoe sterk De Jong als aanspeelpunt speelde en hoeveel kop goals hij maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
dutchgio schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:27:
Valt mee, net hadden de Eagles zowaar 2 kansen.
Jammer dat je het dan zo vroeg alweer weg geeft, dan is het meteen een heel andere wedstrijd.
Tja, pak deze dan van Twente af de komende jaren, die verzaken, en zorgen dat je een verdedelde amateurclub in de Eufa cup hebt. Iets waar je als land niks aan hebt wanneer dat geen sterk land is.

Wanneer je dit "voordeel" krijgt moet je gewoon delen door het origineel aantal teams dan heb je er echt voordeel van
Fleximex schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:10:
[...]

Dat denk ik juist totaal niet. Vooral als je ziet hoe sterk De Jong als aanspeelpunt speelde en hoeveel kop goals hij maakte.
Het is overigens ( hoewel het best wel zo kan overkomen ) niet om Luuk de Jong aan te vallen. Maar meer dat ik denk dat Sigtorson in het psv systeem veel beter zou presteren dan bij Ajax.

[ Voor 27% gewijzigd door Kevinp op 02-07-2015 21:12 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Kevinp schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:10:
[...]

Het is overigens ( hoewel het best wel zo kan overkomen ) niet om Luuk de Jong aan te vallen. Maar meer dat ik denk dat Sigtorson in het psv systeem veel beter zou presteren dan bij Ajax.
Ik vind Luuk de Jong meer een voetballende spits dan Sigtorson. Ik vind Sigtorson meer een afmaker (met de voeten). Daarom past Luuk de Jong i.m.o. beter. Luuk kreeg afgelopen seizoen namelijk amper voorzetten op zijn voeten. En de enige goede voorzetten (bijna allemaal van Willems) die er kwamen kopte hij er in. Luuk de Jong lijkt mij koppend sterker dan Sigtorson.
En omdat PSV vorig seizoen snel omschakelde, en Depay vaak alleen ging, heb je meer aan de voetballende kwaliteiten van Luuk de Jong.

Maarja, zou elke spits vorig seizoen niet beter presteren in het PSV systeem dan het Ajax systeem. Als je als spits ziet welke voorzetten je van Willems kreeg en hoe vaak PSV in een man meer situatie kwam te staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Fleximex op 02-07-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

dutchgio schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:48:
1-1 !!!!! ;)
Vriends met een kopbal vanuit de corner.
Knap gedaan. Hopelijk kunnen ze het thuis afmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:12

Vos

AFCA

Ik zag filmpjes rondgaan van ME busjes die achter ronddwalende supporters aan zaten. Mag toch hopen dat ze niks gesloopt hebben. Stel je je als stad Emmen goed op krijg je dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
Fiber schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:28:
[...]

Knap gedaan. Hopelijk kunnen ze het thuis afmaken...
Dit was thuis toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:58

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Diverse kranten in Uruguay berichten inmiddels over het rondkomen van de transfer van Gaston Pereiro naar PSV. Ovacion is het meest concreet. Zij melden dat er tussen de clubs een bedrag van zes miljoen is afgesproken voor 80% van de transferrechten. Dat bedrag wordt in termijnen betaald. PSV zou direct vier miljoen euro betalen. In de winter volgt nog eens een miljoen en eind volgend seizoen nog eens. Daarboven op is nog een bonus van een miljoen afgesproken indien PSV ook komend seizoen de Champions League weet te bereiken. Nacional zou 20% van de transferrechten behouden en een extra 5% doorverkooppercentage bij een eventuele volgende transfer.

Binnen enkele dagen zal Pereiro naar Eindhoven afreizen om zich aan te sluiten bij de selectie van Cocu, zo weet de krant in Uruguay.
PSV heeft zijn nieuwe flankenspeler gevonden, it seems.

is everything cool?

Pagina: 1 ... 72 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015