[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.244 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Coltrui schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:36:
[...]

Sterk argument. Nananana.
Ik heb beide opstellingen gezien en met het materiaal moest NL gewoon winnen. Nu wijzen naar de coach is puur ontwijkingsgedrag, waarschijnlijk in de (belachelijke) hoop dat het met een andere coach beter zal gaan.

Succes, zou ik zeggen.
Met al je zogenaamde "ervaring" lijk je het spelletje anders bijzonder slecht te begrijpen. M'n nichtje van 10 ziet nog dat een spits die rendeert op flank-aanvoer met 2 naar binnen trekkende spelers op de flanken niet werkt, om het dan nog af te toppen door precies zo'n zelfde spits erbij te zetten bij een 0-1 achterstand.
Sneijder naar achter verplaatsen terwijl het de enige speler met dreiging is, Narsingh erin brengen terwijl die al een seizoen lang niks presteert en je een andere optie op de bank houd. Beginnen zonder Clasie, die ook niet inbrengen maar Willems erin terwijl je ziet dat er creativiteit in het middenveld ontbreekt.
Heb het allemaal al eerder genoemd maar zoals ik zei, je bent bewust de inhoud aan het negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:59
Deadsy schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:36:
Je moet niet 4-3-3 spelen als dit alleen werkt wanneer Robben er is.
Ga dan aan een andere tactiek werken waarin Robben goed kan spelen en mocht Robben er niet zijn dat je dat zonder rare dingen te doen iemand anders erin kunt zetten.
Met Robben loopt het ook niet sinds Hiddink er is! Het probleem zit juist niet bij individuele spelers, maar in de tactiek. Extreem voorbeeld: Met Robben in het doel en Vlaar links buiten heb je 2 van je beste spelers opgesteld maar komt er toch weinig goeds van. Het klopt gewoon niet.

Je moet niet een oude speler die ver over zn vorm is en toch al nooit van zijn opbouwende kwaliteiten moest hebben als spelverdeler inzetten. Überhaupt heb je De Jong niet nodig tegen ploegen die zich ingraven of waar je in principe beter bent. Je maakt je team juist zwakker doordat je keer op keer de tegenstander de kans geeft om te organiseren en je net zo lang de bal rond speelt tot het een keer mis gaat. Het kan me niet schelen welke kennis Hiddink zou hebben, dit ziet hij gewoon helemaal verkeerd.

Laat het toeval nou willen dat er juist een speler in bloedvorm is en nog veel meer potentie heeft die precies de kwaliteiten heeft dat het spel van Nederland mist. Het is schrijnend dat een BC dat niet wil/kan zien.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Deadsy schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:41:
@Coltrui

Je bent je bewust dat afspraken met clubs iets is voor oefenpotjes?
Afspraken met clubs zijn er niet bij echte wedstrijden tenzij het een legitieme blessure is.
Ik word hier moe van. Serieus, geloof me vrij, dat is NIET waar. Tenzij in vol tornooi ja. Ik wil gerust met je in discussie gaan, maar kom niet met dit soort leugens aandraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Krukar schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:41:
[...]

Met al je zogenaamde "ervaring" lijk je het spelletje anders bijzonder slecht te begrijpen. M'n nichtje van 10 ziet nog dat een spits die rendeert op flank-aanvoer met 2 naar binnen trekkende spelers op de flanken niet werkt, om het dan nog af te toppen door precies zo'n zelfde spits erbij te zetten bij een 0-1 achterstand.
Sneijder naar achter verplaatsen terwijl het de enige speler met dreiging is, Narsingh erin brengen terwijl die al een seizoen lang niks presteert en je een andere optie op de bank houd. Beginnen zonder Clasie, die ook niet inbrengen maar Willems erin terwijl je ziet dat er creativiteit in het middenveld ontbreekt.
Heb het allemaal al eerder genoemd maar zoals ik zei, je bent bewust de inhoud aan het negeren.
"Ervaring." Ja, ik begrijp het spelletje slecht. Ik kan niet anders dan jou en je nichtje negeren. Slaapwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:39
Coltrui schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:36:
[...]
Sterk argument. Nananana.
Ik heb beide opstellingen gezien en met het materiaal moest NL gewoon winnen.
Kennelijk kijk ook jij alleen naar namen. Maar een elftal opstellen is meer dan elf bekende namen opnoemen.

Een ieder die wedstrijden van Oranje kijkt weet van de problemen in de opbouw. En als je dan één van de beste opbouwers uit je eigen competitie negeert sla je compleet door in "het gras is groener in het buitenland" complex. Zeker als je een middenvelder uit een mindere competitie wel als rechtsbuiten opstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Coltrui schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:42:
Ik word hier moe van. Serieus, geloof me vrij, dat is NIET waar. Tenzij in vol tornooi ja. Ik wil gerust met je in discussie gaan, maar kom niet met dit soort leugens aandraven.
Het mag niet eens en als Hiddink de prestaties van zijn team verloochend door toch dit soort afspraken te maken is hij nog slechter dan dat we alleen op basis van tactiek en resultaten al dachten. Clubs hebben niks te willen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord het opstellen van een Clasie blokkeert, in tegendeel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:30
Coltrui schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:39:
[...]

Nee ik heb het interview niet gezien. Maakt ook niet uit. Nogmaals: met dat materiaal moet je gewoon winnen van Turkije. Punt. Maar er liepen 11 tamzakken rond en dus moet de coach (niet de minste volgens mij) maar oprotten.

Vast, met een andere coach zou het vast beter gaan, als deze elf met deze instelling tussen de lijnen opdraven.

Edit: Dus jij beweert dat er geen afspraken worden gemaakt met de club van betreffende spelers? Ga weg man :D
Met een andere coach hadden niet deze 11 spelers gespeeld, of sommige op een andere plaats.
Je hebt het over succes van hiddink, maar dan mag je hem ook afrekenen op slechte prestaties, het is niet alleen deze wedstrijd, maar bijna alle wedstrijden sinds hij er weer zit.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Feyenoord heeft nu een gefrustreerde Clasie terug. Niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

ph4ge schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:45:
[...]

Het mag niet eens en als Hiddink de prestaties van zijn team verloochend door toch dit soort afspraken te maken is hij nog slechter dan dat we alleen op basis van tactiek en resultaten al dachten. Clubs hebben niks te willen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord het opstellen van een Clasie blokkeert, in tegendeel.
Laat me duidelijk stellen dat ik niet weet of dit vanavond is gebeurd. Maar geloof me dat dat wel gebeurt, zeker als het een 'kat in 't bakkie' wedstrijd lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:10
Ander scenario:
In dezelfde wedstrijd scoren de Turken niet de eerste goal. Je speelt ook heel slecht. En scoort dan toch de 1-0 en wint.

Dan gaat hier nog steeds iedereen klagen, want Hiddink moet weg. Op de WK hoor je niemand over het matige spel. Dan is het niet belangrijk?
Hieraan kun je zien dat iedereen hier iets tegen Hiddink heeft en totale onzin uitkraamt. Dat is wat Coltrui ook bedoelt. Een andere coach laat Nederland niet geweldig spelen, want dat deden we op de WK ook niet. Maar dat zit hier blijkbaar in de hoofden van iedereen omdat we derde zijn geworden.

[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 28-03-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:02
ph4ge schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:40:
Hopelijk trekt Hiddink toch zn conclusies. Aanfluiting! Schande!
Ben bang van niet, denk dat zijn Status hem in de weg gaat staan, om de bittere pil (ten faveure van Oranje) tot zich te nemen.

Overigens, een goal van Hunt zeg de NOS, Sneijder zeggen de internationale sites. Sorry hoor, maar wat deed Huntelaar dan, Sneijder die dééd echt iets...?

De Telegraaf weer hoor: Ek verder weg dan ooit? 3e plek is genoeg om normaal gesproken tegen een middelmatige tegenstander te mogen. Ja niet als je Duitsland treft, maar hoe groot is die kans nou echt...

Denk btw niet dat we Robben misten, we hadden wel te maken met een mindere vervanger in Affellay en niet zo een beetje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Coltrui schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:20:
[...]

Ik begrijp dat jij zelf nooit gecoacht of gevoetbald hebt?
Ik weet niet wat dit er mee te maken heeft, maar ik heb er nog nooit zoveel geld voor gekregen. Maar de enige verantwoordelijkheid van de bondscoach (in ieder geval in Nederland) is plaatsing afdwingen voor het eindtoernooi. En dat doe je door uit je selectie de beste spelers op te stellen.

Willems heeft de meeste assists in de eredivisie, Huntelaar (en daarna Dost) moeten de bal van de zijkant krijgen. Leuk als aanspeelpunt met lange bal van achteruit, maar heel vaak legden ze de bal niet goed af. Sterker nog, vaak vrije trap tegen. Maar nee, we laten buitenspelers staan die alleen maar naar binnen komen ipv voorzetten.

De basisplaats van Afellay als rechtsbuiten (die wegens slechte motivatie nog bijna uit Griekenland was teruggestuurd naar Barcelona) was gewoon onbegrijpelijk. Het enige wat hij deed is uit positie lopen, fijn andere spelers in de weg lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Fleximex schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:47:
Ander scenario:
In dezelfde wedstrijd scoren de Turken niet de eerste goal. Je speelt ook heel slecht. En scoort dan toch de 1-0 en wint.

Dan gaat hier nog steeds iedereen klagen, want Hiddink moet weg. Op de WK hoor je niemand over het matige spel. Dan is het niet belangrijk?
Hieraan kun je zien dat iedereen hier iets tegen Hiddink heeft en totale onzin uitkraamt. Dat is wat Coltrui ook bedoelt.
Niemand heeft hier iets tegen Hiddink, we hebben iets tegen een coach die willens en wetens slechte opties toepast terwijl hij betere alternatieven heeft en de tegenstander compleet verkeerd heeft ingeschat, kijkend naar de opstelling. Dan vervolgens 3 keer compleet verkeerd wisselt tijdens de wedstrijd.
Ja, als Nederland hier met 1-0 had gewonnen was ik nog steeds van mening dat Hiddink weg moest, niet omdat ik iets tegen Hiddink heb, maar wel tegen zijn blamage van een opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Op het WK hadden we betere tegenstanders en maakten we het spel niet. Nu hebben we mindere tegenstanders en moeten we het spel maken. En dat lukt voor geen meter.

Je hebt met Robben een speler uit de top drie van de wereld en hebt het zelfs tegen Kazachstan moeilijk. Dan klopt de tactiek gewoon niet.

En over het WK: wat was opbouwend de beste wedstrijd van Nederland aldaar? De vraag stellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Fleximex schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:47:
Ander scenario:

Hieraan kun je zien dat iedereen hier iets tegen Hiddink heeft en totale onzin uitkraamt. Dat is wat Coltrui ook bedoelt. Een andere coach laat Nederland niet geweldig spelen, want dat deden we op de WK ook niet. Maar dat zit hier blijkbaar in de hoofden van iedereen omdat we derde zijn geworden.
Pardon? Hoe zijn we gekwalificeerd de vorige ronde?
Je kijkt alleen naar deze wedstrijd nu, maar we staan op 7 punten uit 5 wedstrijden met IJsland! En Tsjechië boven je....komop je had makkelijk 1ste of 2de moeten staan.
Nee we zijn niet de besten, maar met dit materiaal moeilijk kwalificeren in deze groep is gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
ph4ge schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:42:
[...]

Met Robben loopt het ook niet sinds Hiddink er is! Het probleem zit juist niet bij individuele spelers, maar in de tactiek. Extreem voorbeeld: Met Robben in het doel en Vlaar links buiten heb je 2 van je beste spelers opgesteld maar komt er toch weinig goeds van. Het klopt gewoon niet.

Je moet niet een oude speler die ver over zn vorm is en toch al nooit van zijn opbouwende kwaliteiten moest hebben als spelverdeler inzetten. Überhaupt heb je De Jong niet nodig tegen ploegen die zich ingraven of waar je in principe beter bent. Je maakt je team juist zwakker doordat je keer op keer de tegenstander de kans geeft om te organiseren en je net zo lang de bal rond speelt tot het een keer mis gaat. Het kan me niet schelen welke kennis Hiddink zou hebben, dit ziet hij gewoon helemaal verkeerd.

Laat het toeval nou willen dat er juist een speler in bloedvorm is en nog veel meer potentie heeft die precies de kwaliteiten heeft dat het spel van Nederland mist. Het is schrijnend dat een BC dat niet wil/kan zien.
Zoals ik al aangaf is de opstelling ook niet in orde.
Neemt niet weg dat ik zelf geen 4-3-3 systeem zou spelen met de spelers die tot de beschikking zijn.
Met de spelers die tot de beschikking zijn bedoel ik dan de 30 beste spelers die in aanmerking komen voor Oranje.

Als je het beste team wilt opstellen dan begin je vind ik bij de tactiek.
Je kijkt naar wie je beste/belangrijkste spelers zijn, de spelers waar je het van moet hebben en je kijkt naar hoe hun spelen bij hun club. Wat voor rol ze hebben bij hun club en hoe ze daar in de tactiek vallen.

Dan probeer je daar een werkende tactiek te maken en dan het liefst eentje waar zonder veel moeite elke speler vervangbaar is zonder dat je direct voor een flinke puzzel zit.

Zoals iemand al aangaf betreffende Huntelaar.
Je zet een nummer 9 neer die het van de zijkanten moet hebben en dan zet je er 2 vleugels naast die altijd naar binnen komen. Waardoor deze nr9 vrij nutteloos word en zelfs vaak buiten het centrum moet lopen.
Dit is niet de eerste keer dat Hiddink zo speelt en de bondscoaches voor hem deden dit ook, het is toch gewoon idioot. Stop dan gewoon met het systeem.

Kunnen we trouwens ophoren met de afkorting BC? En gewoon Hiddink of Bondscoach gebruiken?

@Coltrui
Leugens? Heb ik iets gemist? Dit is vol toernooi. Nee geen eindronde maar wel een zeer belangrijke wedstrijd.
Bij dit soort wedstrijden mogen er geen officiele afspraken gemaakt worden betreffende spelers.
Als een bondscoach dit toch doet dan is dat zijn keuze maar hij hoeft het niet.

Bij dit soort wedstrijden mag een club een speler alleen weg halen als ze een blessure kunnen bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

D-e-n schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:46:
Feyenoord heeft nu een gefrustreerde Clasie terug. Niet fijn.
Getergd juist. En fit. Win-win voor Feyenoord. Zonde voor die jongen maar gezien het programma die Feyenoord krijgt kan ik er niet wakker om liggen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Krukar schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:50:
[...]

Niemand heeft hier iets tegen Hiddink, we hebben iets tegen een coach die willens en wetens slechte opties toepast terwijl hij betere alternatieven heeft en de tegenstander compleet verkeerd heeft ingeschat, kijkend naar de opstelling. Dan vervolgens 3 keer compleet verkeerd wisselt tijdens de wedstrijd.
Ja, als Nederland hier met 1-0 had gewonnen was ik nog steeds van mening dat Hiddink weg moest, niet omdat ik iets tegen Hiddink heb, maar wel tegen zijn blamage van een opstelling.
Bij van Gaal was dit hetzelfde. Er waren meer mensen die voor Krul dan Cillessen waren o.a. En 5-3-2? Dat was belachelijk. Van Gaal was niet goed wijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Fleximex schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:59:
[...]

Bij van Gaal was dit hetzelfde. Er waren meer mensen die voor Krul dan Cillessen waren o.a. En 5-3-2? Dat was belachelijk. Van Gaal was niet goed wijs...
Maar die behaalde resultaat en snoerde iedereen de mond. Kun je van Hiddink niet zeggen met z'n opvallende rare keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Deadsy schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:53:
[...]

[knip]
@Coltrui
Leugens? Heb ik iets gemist? Dit is vol toernooi. Nee geen eindronde maar wel een zeer belangrijke wedstrijd.
Bij dit soort wedstrijden mogen er geen officiele afspraken gemaakt worden betreffende spelers.
Als een bondscoach dit toch doet dan is dat zijn keuze maar hij hoeft het niet.

Bij dit soort wedstrijden mag een club een speler alleen weg halen als ze een blessure kunnen bewijzen.
Nogmaals: ik zeg niet dat het vanavond het geval was (weet ik veel?) maar denk je nu echt dat als een Mourinho Hazard niet wil laten spelen voor een Belgische interland tegen pakweg San Marino, Eden tussen de lijnen loopt?

Nee, het mag niet, ja het gebeurt, desnoods met een geveinsde blessure. Dat volg jij misschien niet maar Jong België moet binnenkort een paar wedstrijden spelen voor kwalificatie EK, maar aangezien de play offs beginnen voor het nationale kampioenschap, regent het plots mysterieuze afzeggingen.

Het mag niet, maar het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51

Fiber

Beaches are for storming.

Coltrui schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:39:
[...]

Vast, met een andere coach zou het vast beter gaan, als deze elf met deze instelling tussen de lijnen opdraven...
Voor Van Gaal gingen ze door het vuur. Nu deden ze ook wel hun best, maar de echte wil om te winnen miste ik nog wel een beetje.

Overigens vind ik de stand nog wel een beetje meevallen. IJsland en Tsjechië spelen de volgende ronde tegen elkaar en dan mag Nederland tegen Letland. De tweede plek in de groep is gek genoeg nog steeds haalbaar, maar dan moeten we wel een heel stuk beter gaan spelen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Mijn vrouw zei overigens terecht, zou Hiddink ook in slaap zijn gevallen tijdens die wedstrijd? Doodleuk beweren dat Turkije de eerste de beste kans scoren. Ze mochten al 2 keer ongehinderd uithalen vanaf de penalty stip en Indi had een wonderbaarlijke redding op de doellijn, los van vele andere dreigende momenten. Die goal was dik verdiend. Als de bondscoach dan analyseert alsof het pech is dat er toevallig een bal in rolde dan ben je gewoon ongeschikt. Met 0-1 bij rust mochten ze heel blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Er ontbreekt toch ook gewoon kwaliteit? Dé man bij Nederland (Sneijder) speelt net als nagenoeg het hele Turkse Elftal in de Turkse competitie. Om die man heen lopen een paar wisselspelers bij Europese subtoppers en een hele lading spelers uit de Eredivisie (een op zich spannende en leuke competitie, maar Europees gezien stelt het weinig voor). Het is dus ook weer niet zo dat Nederland op dit moment Turkije op papier van de mat zou behoren te spelen. Als nummer 3 van het afgelopen WK hoop of reken je daar misschien op, maar gezien het materiaal is het m.i. niet realistisch. Ja, Hiddink had misschien Clasie kunnen opstellen, of Promes. Maar dat zijn natuurlijk ook geen spelers van het kaliber Messi die Turijke even omver blazen. Dat is allemaal min of meer gelijkwaardig met wat er nu stond.

[ Voor 15% gewijzigd door argro op 29-03-2015 00:11 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:00:
Zal vast, maar niet bij een wedstrijd die zo belangrijk is voor NL om te winnen.

Dan nog even over Hiddink en de rest...

Je mag van een dergelijke doorgewinterde veteraan als Hiddink toch verwachten dat hij tactisch wat minder vaak de plank misslaat?
Hij maakt keer op keer onlogische (lees: de verkeerde) keuzes, met als gevolg dat we zijn afgezakt tot een zielig presterend landje die moet vrezen voor Cyprus/Moldavie/Kazachstan et cetera.

Als hij daarnaast tijdens het interview niet meer weet wat de opstelling tegen Letland was, dan schieten bij mij de tranen in de ogen.

Hij is er klaar mee, weet het niet meer, kan het niet meer opbrengen en de groep wil niet voor hem en merkt dat hij het niet meer kan brengen. Kortom, geloof en vertrouwen weg...dan zijn de prestaties daar ook naar.

Van Oostveen en iedereen die nu actief is bij de KNVB voor en met Oranje moeten zich eens flink achter hun oren krabben en hun conclusies trekken vóór het Nederlandse voetbal.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:00:
[...]

Nogmaals: ik zeg niet dat het vanavond het geval was (weet ik veel?) maar denk je nu echt dat als een Mourinho Hazard niet wil laten spelen voor een Belgische interland tegen pakweg San Marino, Eden tussen de lijnen loopt?

Nee, het mag niet, ja het gebeurt, desnoods met een geveinsde blessure. Dat volg jij misschien niet maar Jong België moet binnenkort een paar wedstrijden spelen voor kwalificatie EK, maar aangezien de play offs beginnen voor het nationale kampioenschap, regent het plots mysterieuze afzeggingen.

Sorry maar je praat me hier een onzin.
Ik lees jouw reacties en je zit gewoon veel onderbuik gevoelens te schreeuwen en dat klopt dan allemaal want jij hebt op niveau tegen een bal getrapt.
Jij weet het allemaal beter maar komt niet met echte argumenten behalve dan jouw voetbal ervaring.

Ik heb het hier over Nederland - Turkije. Een zeer belangrijke wedstrijd voor Nederland voor de kwalificatie, niet over Nederland - San Marino.
Als Belgie in dezelfde situatie zou zitten (nee niet tegen San Marino maar tegen een land waar ze moeite mee kunnen hebben).
En opeens komt de clubtrainer van de belangrijkste speler en zegt tegen Willmots dat Jantje niet mag spelen want hij heeft een blessure.
Dan kan ik je garanderen dat Willmots aan de speler vraagt of het klopt en hem sowieso naar het ziekenhuis stuurt voor een volledige check.
Dit word zo vaak gedaan, een bondscoach gaat een speler nooit het veld insturen terwijl hij weet dat hij niet kan spelen. Want zo komt hij zelf in de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

albino71 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:13:
[...]

Zal vast, maar niet bij een wedstrijd die zo belangrijk is voor NL om te winnen.

Dan nog even over Hiddink...

Je mag van een dergelijke doorgewinterde veteraan als Hiddink toch verwachten dat hij tactisch wat minder vaak de plank misslaat?
Hij maakt keer op keer onlogische (lees: de verkeerde) keuzes, met als gevolg dat we zijn afgezakt tot een zielig presterend landje die moet vrezen voor Cyprus/Moldavie/Kazachstan et cetera.

Als hij daarnaast tijdens het interview niet meer weet wat de opstelling tegen Letland was, dan schieten bij mij de tranen in de ogen.

Hij is er klaar mee, weet het niet meer, kan het niet meer opbrengen en de groep wil niet voor hem en merkt dat hij het niet meer kan brengen. Kortom, geloof en vertrouwen weg...dan zijn de prestaties daar ook naar.

Van Oostveen en iedereen die nu actief is bij de KNVB voor en met Oranje moeten zich eens flink achter hun oren krabben en hun conclusies trekken vóór het Nederlandse voetbal.
Ik begrijp niet dat jullie denken dat je gigantisch beter wordt met twee of drie wijzigingen en een andere coach, Zoals agro zei: kwaliteit. (En de wil.) Maar goed, ik hoop dat jullie erbij zijn, uiteraard. :)
Deadsy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:14:
[...]

Sorry maar je praat me hier een onzin.
Ik lees jouw reacties en je zit gewoon veel onderbuik gevoelens te schreeuwen en dat klopt dan allemaal want jij hebt op niveau tegen een bal getrapt.
Jij weet het allemaal beter maar komt niet met echte argumenten behalve dan jouw voetbal ervaring.
Wat wil je nou horen? Iedereen keelt maar dat hun opstelling de beste is voor de wedstrijd (allemaal verschillende), Nederland verliest, dus nu is het de coach zijj schuld. Hoe kun je hier nu in Gods naam argumenten tegenin brengen?
Ik heb het hier over Nederland - Turkije. Een zeer belangrijke wedstrijd voor Nederland voor de kwalificatie, niet over Nederland - San Marino.
Als Belgie in dezelfde situatie zou zitten (nee niet tegen San Marino maar tegen een land waar ze moeite mee kunnen hebben).
En opeens komt de clubtrainer van de belangrijkste speler en zegt tegen Willmots dat Jantje niet mag spelen want hij heeft een blessure.
Dan kan ik je garanderen dat Willmots aan de speler vraagt of het klopt en hem sowieso naar het ziekenhuis stuurt voor een volledige check.
Dit word zo vaak gedaan, een bondscoach gaat een speler nooit het veld insturen terwijl hij weet dat hij niet kan spelen. Want zo komt hij zelf in de problemen.
Wat wil je nu dat ik zeg, buiten het feit dat ik het met mijn eigen ogen al anders heb gezien? Dat je mij niet gelooft, is mijn probleem niet, maar nogmaals: wat wil je nu: naam en rugnummer? Nou nee. En als je me niet gelooft, ook prima. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Coltrui op 29-03-2015 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@argro
Kijk eens verder dan vandaag. Met Robben heb je wel een Messi-achtige speler en dan lukt het nog niet. Het is toch bezopen dat IJsland zonder Robben betere aanvallen heeft dan wij met.

@coltrui
Ik verwacht geen 3-0 tegen Turkije. Wel verwacht ik meer lijn in het spel en betere aanvallen. En ja: een paar tactische aanpassingen kunnen veel veranderen. In 1974 heeft één aanpassing Oranje veel gebracht.

[ Voor 36% gewijzigd door D-e-n op 29-03-2015 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:16:
Ik begrijp niet dat jullie denken dat je gigantisch beter wordt met twee of drie wijzigingen en een andere coach, Zoals agro zei: kwaliteit. (En de wil.) Maar goed, ik hoop dat jullie erbij zijn, uiteraard. :)
Dus jij denkt dat de balans in het elftal er niet zo toe doet?

edit: Spelen op de man was onnodig, excuus

[ Voor 10% gewijzigd door albino71 op 29-03-2015 00:21 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:16:
@argro
Kijk eens verder dan vandaag. Met Robben heb je wel een Messi-achtige speler en dan lukt het nog niet. Het is toch bezopen dat IJsland zonder Robben betere aanvallen heeft dan wij met.
Met Robben heb je iemand die boven de ellende uitsteekt.
Iemand die het verschil kan maken.

Ik denk dat de spelers Hiddink wel leuk vinden maar ik heb het gevoel dat dit vooral is omdat hij ze laat begaan, niet streng voor ze is en ze een beetje medelijden hebben.

Bij v Gaal vochten ze voor elke bal en ik had het idee dat dit was omdat ze wisten dat hij ze continu op de huid zat. Ze wisten dat hij geen echte reden nodig had om ze de volgende wedstrijd op de bank te laten.

Een trainer zoals v Gaal is denk ik heel prettig bij korte periodes maar slecht bij lange periodes, tenminste als hij zo werkt.

Een trainer als Hiddink is alleen goed als hij zelf nog vollop gemotiveerd is en ik heb het gevoel dat hij dit niet is.

Bij dit Oranje heb je een trainer nodig die er met de bezem doorheen gaat en iets nieuws opzet. En dat is absurd veel werk en heeft kans op falen. Maar Hiddink is daar niet meer de man voor en de KNVB heeft denk ik ook geen interesse in iemand die wil bouwen. De KNVB wil naar het EK en daar ver komen.

@Coltrui
Goed zo, dan is dat ook geregeld.
Verspilde moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Deadsy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:22:
De KNVB wil naar het EK en daar ver komen.
Dat wordt nog lastig zat!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Edit: schwalbe.

[ Voor 96% gewijzigd door Coltrui op 29-03-2015 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:24:
[...]

Ik dacht dat ik op Tweakers zat. Lijkt wel een Geen Stijl reactie. Applaus hoor :)

Beetje kennis van zaken wordt hier duidelijk niet geapprecieerd, lul dan maar met z'n allen een beetje in de ruimte, volledig naast de kwestie :)
Ha, ik had mezelf al teruggefloten hè :)

Geef toch eens antwoord op de vraag dan?

[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 29-03-2015 00:26 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

albino71 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:25:
[...]

Ha, ik had mezelf al teruggefloten hè :)

Geef toch eens antwoord op de vraag dan?
Ook aangepast. Je verdiende geel! ;)

Uiteraard is balans belangrijk. Maar ik blijf erbij: wat op papier stond - ook al is de meerderheid niet akkoord met twee of drie pionnen - moest Turkije gewoon kunnen verslaan.

Vervang de coach, vervang die twee spelers (stem per SMS voor mijn part), is het dan een gegeven dat je wel wint met zo'n lamme instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
albino71 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:23:
[...]

Dat wordt nog lastig zat!
Als we het al halen dan betwijfel ik dat we ver komen.
Bij een kwalificatie moet je je niet alleen kwalificeren maar ook iets opbouwen. Opbouwen naar dat toernooi over 2 jaar. Al helemaal als je ziet hoe oud onze beste spelers al zijn.

Maar er word niet opgebouwd, er word niet aan iets gewerkt. Er word doorgegaan met wat er was en dan maar hopen dat dit nog 2 jaar werkt. Dat is tenminste het gevoel dat ik heb.

Onze belangrijkste spelers hebben een leeftijd dat je er niet vanuit mag gaan dat deze in 2016 ook even de kar trekken. Misschien wel, maar misschien stellen ze volgend seizoen al niet meer veel voor.

We hebben deels het pech gehad dat het afgelopen WK zo goed uitgepakt heeft. Maar laten we niet doen alsof dit te danken was aan top voetbal. Het was te danken aan momenten en Robben.

Ik denk dat de KNVB oorspronkelijk van plan was met een grote schoonmaak in de selectie en Hiddink koos om dit te doen (hij was tenslotte de tussenpaus om alles even op te zetten voor Blind).

Maar ik heb het gevoel dat de KNVB van dit besluit afgestapt is vanwege het WK en op dit komend EK een prestatie verwacht. En dan zit je met een Hiddink waarvan ik twijfel dat hij er nog wel echt zin in heeft.

Kijk, ik vind Hiddink een van de beste trainers die Nederland ooit heeft gehad, maar als ik hem zie dan zie ik niet iemand die er zin in heeft. Die er vol voor wil gaan.
En dat mis ik eigenlijk al vrij lang bij hem, zijn periodes in Rusland en Turkije waren nu ook niet echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:16:
[...]

[...]

Wat wil je nou horen? Iedereen keelt maar dat hun opstelling de beste is voor de wedstrijd (allemaal verschillende), Nederland verliest, dus nu is het de coach zijj schuld. Hoe kun je hier nu in Gods naam argumenten tegenin brengen?

[...]

Wat wil je nu dat ik zeg, buiten het feit dat ik het met mijn eigen ogen al anders heb gezien? Dat je mij niet gelooft, is mijn probleem niet, maar nogmaals: wat wil je nu: naam en rugnummer? Nou nee. En als je me niet gelooft, ook prima. :)
Zoals iemand anders al zei, verspilde moeite, maar toch.
Ga je eigen paar laatste posts in dit topic eens terug. Veel verder dan "jullie hebben het allemaal mis en ik weet het allemaal veel beter want ik heb gevoetbald" ben je niet gekomen.
Inhoudelijke argumenten geef je niet, op inhoudelijke argumenten van anderen ga je niet in.
Kijk dan niet raar op als anderen de indruk krijgen dat je geen idee hebt waar je het over hebt en gewoon zit op te scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Krukar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:51:
[...]

Zoals iemand anders al zei, verspilde moeite, maar toch.
Ga je eigen paar laatste posts in dit topic eens terug. Veel verder dan "jullie hebben het allemaal mis en ik weet het allemaal veel beter want ik heb gevoetbald" ben je niet gekomen.
Inhoudelijke argumenten geef je niet, op inhoudelijke argumenten van anderen ga je niet in.
Kijk dan niet raar op als anderen de indruk krijgen dat je geen idee hebt waar je het over hebt en gewoon zit op te scheppen.
Als jij denkt dat je met een andere coach dan Hiddink deze wedstrijd had gewonnen (wat mijn punt was, als je wat kan lezen), verspilde moeite inderdaad. Verplaats mijn punt niet naar mijn al dan niet voetbalcapaciteiten. Die waren trouwens de moeite niet.

En als we dan toch op de man gaan spelen: ga jouw posts in alle voetbaltopics eens terug. Je bent vervelend voor een niet Ajax-supporter. Tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:56:
[...]

Als jij denkt dat je met een andere coach dan Hiddink deze wedstrijd had gewonnen (wat mijn punt was, als je wat kan lezen), verspilde moeite inderdaad. Verplaats mijn punt niet naar mijn al dan niet voetbalcapaciteiten. Die waren trouwens de moeite niet.
Ga dan eens een keer op de argumenten van anderen in, dat heb je nog steeds niet gedaan.
En als we dan toch op de man gaan spelen: ga jouw posts in alle voetbaltopics eens terug. Je bent vervelend voor een niet Ajax-supporter. Tip.
"Een niet Ajax-supporter" geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik ben zeer benieuwd naar voorbeelden uit mijn posthistorie in "alle voetbaltopics" waaruit jij de conclusie trekt dat ik "vervelend" ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 15:36

Niku

Alagaesii

Nauwelijks van wat de wedstrijd kunnen zien helaas (of gelukkig?), speelde er ook iemand goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Krukar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:01:
[...]

Ga dan eens een keer op de argumenten van anderen in, dat heb je nog steeds niet gedaan.
Laat me u nederig vragen waar ik nog op moet antwoorden. Ik wacht ondertussen nog steeds op antwoord op mijn vraag:

Vervang de coach (welke? Kom maar!) en alle posities waar iedereen (dat zijn er veel, maar over de vervangers komen jullie ook niet overeen). En bewijs eens dat de wedstrijd dan wel zou worden gewonnen?

Nog een tip: het zal niet lukken. Dit Nederland is niet meer het Nederland van '98. En oneindig zeuren over de coach gaat daar niets aan veranderen. Face it.
"Een niet Ajax supporter" geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik ben zeer benieuwd naar voorbeelden uit mijn posthistorie in "alle voetbaltopics" waaruit jij de conclusie trekt dat ik "vervelend" ben.
Zoals gezegd, ik heb al veel seizoensdraadjes gevolgd, en jij ben een van de fanatiekelingen wiens posts ik gewoon negeer. Klagen over Ajax als het niet gaat, miljoenen smileys als ze scoren. Irritant. Sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:08:
[...]

Laat me u nederig vragen waar ik nog op moet antwoorden. Ik wacht ondertussen nog steeds op antwoord op mijn vraag:

Vervang de coach (welke? Kom maar!) en alle posities waar iedereen (dat zijn er veel, maar over de vervangers komen jullie ook niet overeen). En bewijs eens dat de wedstrijd dan wel zou worden geworden?

Nog een tip: het zal niet lukken. Dit Nederland is niet meet het Nederland van '98. En oneinddig zeuren over de coach gaat daar niets aan veranderen. Face it.

[...]
Waar je nog op moet antwoorden? Lees eens terug in het topic. Het herhaaldelijk aanhalen van anderen dat het niet per se om kwaliteiten van één speler versus de andere ging, maar dat van het hele systeem niks klopte vandaag (moet ik nu wéér het punt over Huntelaar en naar binnen trekkende flankspelers gaan herhalen en alle andere punten die herhaaldelijk zijn aangehaald?).
Zoals gezegd, ik heb al veel seizoensdraadjes gevolgd, en jij ben een van de fanatiekelingen wiens posts ik gewoon negeer. Klagen over Ajax als het niet gaat, miljoenen smileys als ze scoren. Irritant. Sorry. :)
Miljoenen smileys als Ajax scoort? Ik daag je uit om ook maar één zo'n post van mij te quoten, want ik ben toch wel vrij zeker dat ik zoiets nog nooit heb gepost. Wat een loze insinuatie zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@Krukar

Niet op in gaan. Verspilde moeite.

Hij heeft meer ervaring dan jij en ik ooit zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Krukar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:12:
[...]

Waar je nog op moet antwoorden? Lees eens terug in het topic. Het herhaaldelijk aanhalen van anderen dat het niet per se om kwaliteiten van één speler versus de andere ging, maar dat van het hele systeem niks klopte vandaag (moet ik nu wéér het punt over Huntelaar en naar binnen trekkende flankspelers gaan herhalen en alle andere punten die herhaaldelijk zijn aangehaald?).
Ik heb daar op geantwoord. Er zijn zaken waar jij geen weet van hebt, tenzij je persoonlijk betrokken bent geweest bij de trainingen van Oranje bijvoorbeeld. Ik heb nog een aantal mogelijke redenen aangestipt, die voor het oog van een buitenstaander belachelijk lijken maar in de praktijk gangbaar zijn. Maar dan wordt me opschepperij toebedeeld. Ik heb alles netjes beantwoord, en als je me niet gelooft, loop je fietsen wat mij betreft en discusieer je maar lekker verder in de ruimte in de veronderstelling dat je alles weet.
Miljoenen smileys als Ajax scoort? Ik daag je uit om ook maar één zo'n post van mij te quoten, want ik ben toch wel vrij zeker dat ik zoiets nog nooit heb gepost. Wat een loze insinuatie zeg.
Ik volg deze serie topics als lurker al jaren en je valt op. Negatief. En uiteraard ga je nergens een miljoen smileys gepost hebben. En ik ga me niet verlagen tot het posten van voorbeelden.
Deadsy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:18:
@Krukar

Niet op in gaan. Verspilde moeite.

Hij heeft meer ervaring dan jij en ik ooit zullen hebben.
Blijf maar lekker naïef :)

[ Voor 8% gewijzigd door Coltrui op 29-03-2015 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:20:
[...]

Ik volg deze serie topics als lurker al jaren en je valt op. Negatief. En uiteraard ga je nergens een miljoen smileys gepost hebben. En ik ga me niet verlagen tot het posten van voorbeelden.
Jij insinueert dat ik vervelend ben in deze topicreeks, als ik vraag waarom jij dat vindt is jouw argument dat ik "loop te klagen" als Ajax het slecht doet en zogenaamd "miljoenen smileys post wanneer Ajax scoort".

Vraag ik om dan een voorbeeld daarvan aan te halen dan ga je je niet "verlagen" daartoe? Dat verlagen heb je al gedaan door iets te insinueren dat ik in deze topicreeks nog nooit gedaan heb. En ja, zo'n aantijging is irritant, zeker als je het niet wilt onderbouwen door een voorbeeld aan te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Krukar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:24:
[...]

Jij insinueert dat ik vervelend ben in deze topicreeks, als ik vraag waarom jij dat vindt is jouw argument dat ik "loop te zeuren" als Ajax het slecht doet en zogenaamd "miljoenen smileys post wanneer Ajax scoort".

Vraag ik om dan een voorbeeld daarvan aan te halen dan ga je je niet "verlagen" daartoe? Dat verlagen heb je al gedaan door iets te insinueren dat ik in deze topicreeks nog nooit gedaan hebt. En ja, zo'n aantijging is irritant, zeker als je het niet wilt onderbouwen door een voorbeeld aan te halen.
Dat hoort hier niet, maar ik ben best bereid je daar even op te duiden via DM. Ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:25:
[...]

Dat hoort hier niet, maar ik ben best bereid je daar even op te duiden via DM. Ok?
Die "dat hoort hier niet" ben je zelf al voorbij gegaan door loze aantijgingen zonder onderbouwing in het topic zelf te plaatsen. Maar ik ben zeer benieuwd naar je voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Krukar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:28:
[...]

Die "dat hoort hier niet" ben je zelf al voorbij gegaan door loze aantijgingen zonder onderbouwing in het topic zelf te plaatsen. Maar ik ben zeer benieuwd naar je voorbeeld.
Nee, jij fileert een post en pureert het tot dit. Maar DM volgt, laat ons het wat dat betreft hierbij houden in deze draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 22:50

StrongArmLance

Endless flow

Voor mij:

Cillesen 6, Blind 6, Indi 5, De Vrij 6, vdwiel 6, Wijnaldum 5,5, de jong 6, Sneijder 6,5, affelay 4, depay 6, Huntelaar 3,

narsingh 2
Dost 6
Willems n/a

Sneijder viel me positief op, had grinta en toonde inzet en agressie.

Verdediging matig, vooral Indi, die nog steeds vooral achteruit loopt als hij moet verdedigen, de rest erg onopvallend.

Wijnaldum, nou ja die had er niet per de uitgehoeven, maar voegde vooral niets toe, wat vooral kwam door de samenstelling op het midden.

De Jong, niet slecht in wat hij deed en hoorde te doen, maar het is duidelijk geen regista, misschien had Hiddink gehoopt op een dieper spelende Sneijder.

Affelay, nee. Kan geen bal aannemen en geen man passeren, cm deed hij het iets beter.

Huntelaar, wat??? Doei.

Depay, ok, niet slecht, van hem kan je nog niet verwachten de ploeg op sleeptouw te nemen, speelde niet slecht.

Narsingh, wat?????? Die deed alles fout wat hij fout kon doen, zoals bij die counter, die is oprecht alles verleerd.

Dost: wat Huntelaar had moeten zijn; een kapstok die wél kan aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Huntelaar komt niet tot zijn recht bij 2 vleugel spelers die naar binnen gaan.

Je zag ook continu dat hij naar de zijkant gedwongen werd en geeneens meer voor het doel stond.

Als je een nummer 9 als Huntelaar gebruikt dan moet je hem ook goed gebruiken. Zet er 2 echte vleugel spelers neer die niet beide tegelijk naar binnen komen of zet er een snelle speler naast zoals ze bij Schalke doen zodat hij deze speler kan lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 22:51

Fiber

Beaches are for storming.

Coltrui schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:32:
[...] met zo'n lamme instelling?
En ook dat is mijns inziens voor een groot deel aan de coach te wijten... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Deadsy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:49:

Je zag ook continu dat hij naar de zijkant gedwongen werd en geeneens meer voor het doel stond.

Als je een nummer 9 als Huntelaar gebruikt dan moet je hem ook goed gebruiken. Zet er 2 echte vleugel spelers neer die niet beide tegelijk naar binnen komen of zet er een snelle speler naast zoals ze bij Schalke doen zodat hij deze speler kan lanceren.
Nou ja, de ballen die hij kreeg wist hij binnen 1,5 seconde weer te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:28
Deadsy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:22:
[...]

Met Robben heb je iemand die boven de ellende uitsteekt.
Iemand die het verschil kan maken.

Ik denk dat de spelers Hiddink wel leuk vinden maar ik heb het gevoel dat dit vooral is omdat hij ze laat begaan, niet streng voor ze is en ze een beetje medelijden hebben.

Bij v Gaal vochten ze voor elke bal en ik had het idee dat dit was omdat ze wisten dat hij ze continu op de huid zat. Ze wisten dat hij geen echte reden nodig had om ze de volgende wedstrijd op de bank te laten.

Een trainer zoals v Gaal is denk ik heel prettig bij korte periodes maar slecht bij lange periodes, tenminste als hij zo werkt.

Een trainer als Hiddink is alleen goed als hij zelf nog vollop gemotiveerd is en ik heb het gevoel dat hij dit niet is.

Bij dit Oranje heb je een trainer nodig die er met de bezem doorheen gaat en iets nieuws opzet. En dat is absurd veel werk en heeft kans op falen. Maar Hiddink is daar niet meer de man voor en de KNVB heeft denk ik ook geen interesse in iemand die wil bouwen. De KNVB wil naar het EK en daar ver komen.
Ik weet toevallig (ja, het is Duitsland..) Die op het EK in 2000 zo hard op hun bek zijn gegaan, dat ze hun jeugd beleid volledig hebben aangepast. Ik begin steeds meer het idee te krijgen, dat ze zoiets ook hier moeten gaan doen. Als ik me namelijk de vraag stel: Noem eens een heel goed Nederlands talent op, dan hang ik al vast. Terwijl Schalke04 op zijn gemak Sane naar het eerste brengt en weet ik veel wie allemaal. Ik mis spelers die mentaal er doorheen durven gaan en niet zo voor de pass gaan die aankomt.

Ik wil niet mijn gelijk halen, maar ik zie dat het hier niet goed gaat met voetbal. Iedereen wil maar aanvaller worden en vervolgens hebben ze alleen maar oog voor de goal. Je ziet het gewoon tegenwoordig. De mensen die trucjes doen, zijn de bazen, maar spel intelligentie staat onder aan.

Ik zei zelfs een keer op school, dat na alle teams die ik gezien heb, ik Lahm en Ibrahimovic vrijwel de beste voetballers eruit vind. Toen ik Lahm zij trok eentje een kop alsof hij het in zijn broek deed..

Soms denk ik er wel eens aan, met wat voor team wij over 10 jaar aankomen zetten. Die gedachte is al niet een mooie..

[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 29-03-2015 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Deadsy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 01:49:
Oranje speelt al jaren zo. Daarom snap ik de kritiek op Robin van Persie nooit. Van Persie heeft nog de kwaliteit om mee te voetballen en anderen in stelling te brengen. Huntelaar niet.

Maar wat een taktiek wedereom van Hiddink. Brekertje de Jong inzetten omdat hij beter kan organiseren..... Tegen een zwakkere tegenstander moet je de tegenstander kapot maken. Een middenveld met Clasie en Sneijder kan het spel openbreken met snelle passes naar voren. Met de Jong vertraag je het spel zodat de tegenstander zich weer kunnen organiseren.
Gelukkig kan Hiddink Blind klaarstomen en zijn we komende jaren verzekerd van een overpresterende Orane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:10

St@m

@ Your Service

Mosin schreef op zondag 29 maart 2015 @ 03:25:
[...]
Als ik me namelijk de vraag stel: Noem eens een heel goed Nederlands talent op, dan hang ik al vast. Terwijl Schalke04 op zijn gemak Sane naar het eerste brengt en weet ik veel wie allemaal. Ik mis spelers die mentaal er doorheen durven gaan en niet zo voor de pass gaan die aankomt.
Misschien ligt dat aan je kennis van het Nederlandse voetbal? Ik kan er namelijk wel wat opnoemen... Ik weet alleen niet precies wat je bedoelt met spelers die er "mentaal doorheen durven gaan".
Ik wil niet mijn gelijk halen, maar ik zie dat het hier niet goed gaat met voetbal. Iedereen wil maar aanvaller worden en vervolgens hebben ze alleen maar oog voor de goal. Je ziet het gewoon tegenwoordig. De mensen die trucjes doen, zijn de bazen, maar spel intelligentie staat onder aan.
16 miljoen mensen wonen er in Nederland, een heel klein gedeelte daarvan kan voetballen. Ongeveer 22 van dat kleine gedeelte zijn samen de nummer drie van de wereld geworden. Ik zie het punt niet helemaal? Op dit moment zitten diezelfde 22 in een lastige periode. Komt echt wel goed hoor. Nee, we worden geen EK, zijn we ook maar 1x geweest. Maar we gaan ons echt wel kwalificeren.

Ja het clubvoetbal wordt ook minder, dat ligt aan het geld, het is echt niet zo dat er minder goede voetballers zijn hoor.

Nofi, ik vind het allemaal maar makkelijk roepen dat het zo slecht gaat in Nederland als je en zelf supporter bent van de grootste club van Duitsland (~80 miljoen inwoners, met dus veel meer talent). En de begroting van Bayern die ~500 miljoen is? Ja, met zoveel geld kunnen Nederlandse ploegen ook wel meedoen om de hoofdprijzen.

En dan nog dat gelul over verjongen en opnieuw beginnen. Wie dan? Moeten we Depay maar vervangen door een jongere speler? Willems? Cillessen? De vrij? Blind? Indi?
De toppers die er nu nog zijn, die mogen niet meer meedoen? Robben? Van Persie? Huntelaar? Sneijder? De Jong?

Je moet je beste spelers opstellen, dat Hiddink nou niet de perfecte opstelling heeft gemaakt, daar kan ik nog inkomen, maar om maar te roepen dat er verjongd moet worden.. :? Volgens mij heeft Van Gaal dat al gedaan. Hiddink heeft 1 taak, en dat is EK kwalificatie. Gaat echt wel lukken.

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 29-03-2015 10:46 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er lopen in de eredivisie betere spelers dan afelay en indie. Die worden alleen opgesteld omdat ze bij een buitenlandse club 'spelen'.
Zet gewoon de beste mensen in het veld die op het moment de beste vorm hebben.
Clasie is op dit moment gewoon beter dan de Jong.
Willems had er ook eerder in moeten komen, omdat die nogal eens een voorzet kan geven.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 10:24:
Er lopen in de eredivisie betere spelers dan afelay en indie. Die worden alleen opgesteld omdat ze bij een buitenlandse club 'spelen'.
Zet gewoon de beste mensen in het veld die op het moment de beste vorm hebben.
Clasie is op dit moment gewoon beter dan de Jong.
Wie dan? Welke speler is beter? Rekik? Bruma? Veltman? Wat heeft Indi gisteren allemaal verkeerd gedaan? Afellay speelde niet geniaal, maar op rechtsbuiten was Narsingh zoveel beter? Wie moet er anders spelen uit de eredivisie? El Ghazi? Hou op hoor.

Er zitten overigens 4/5 man op de bank daar die samen de trainingen bekijken en de opstelling maken. Ik denk dat die mensen samen meer inzicht in het spelletje hebben dan wij hier met z'n allen. Als zij vinden dat De Jong beter op 6 uit de voeten kan Clasie.. tja..
Overigens ben ik het daar gewoon mee eens. Vraag is echter of je met een 6 moet spelen tegen Turkije.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:16
St@m schreef op zondag 29 maart 2015 @ 10:29:
[...]

Wie dan? Welke speler is beter? Rekik? Bruma? Veltman? Wat heeft Indi gisteren allemaal verkeerd gedaan? Afellay speelde niet geniaal, maar op rechtsbuiten was Narsingh zoveel beter? Wie moet er anders spelen uit de eredivisie? El Ghazi? Hou op hoor.

Er zitten overigens 4/5 man op de bank daar die samen de trainingen bekijken en de opstelling maken. Ik denk dat die mensen samen meer inzicht in het spelletje hebben dan wij hier met z'n allen. Als zij vinden dat De Jong beter op 6 uit de voeten kan Clasie.. tja..
Overigens ben ik het daar gewoon mee eens. Vraag is echter of je met een 6 moet spelen tegen Turkije.
Deels met je eens, maar aankomen met Affelay of Narsingh kan echt niet. Die hebben de afgelopen jaren werkelijk niets laten zien. Zeker voor Afellay is geen enkele inhoudelijke reden behalve persoonlijke voorkeur.

Je kan het systeem aanpassen en dan met Clasie en Klaassen spelen. Die hebben tenminste ritme en zijn in vorm. Het systeem van van Gaal was zo slecht nog niet hoor met een verder matig elftal.

[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 29-03-2015 10:48 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Beek vind ik het hele seizoen al goed spelen. Beter dan Bruma en Veltman.
Dalijk zijn Robben en van Persie en Sneijder te oud. En dan?
Dan heb je wel een coach nodig die in ieder geval de beste spelers opstelt en ook tactisch heel goed is.
Hiddink houdt teveel vast aan het verleden. Afelay hoort niet in oranje.
Narsingh is niet in vorm. Promes wel.
Ik zou wel eens willen weten wat die Blind en van Nistelrooy er van vinden.
Ik snap best dat we gepiekt hebben op het wk, maar de terugval van nu is wel een te groot verschil.
We hebben nu niet eens tegen de top van europa gespeeld. Tegen Spanje wordt een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ephymerous schreef op zondag 29 maart 2015 @ 10:47:
[...]

Deels met je eens, maar aankomen met Affelay of Narsingh kan echt niet. Die hebben de afgelopen jaren werkelijk niets laten zien.

Je kan het systeem aanpassen en dan met Clasie en Klaassen spelen. Die hebben tenminste ritme en zijn in vorm.
Ja, ik zei ook dat je kunt twisten over het systeem. Maar als je kiest voor 4-3-3 tja.. dan heb je weinig beters toch? Misschien Promes, maar dat weet ik niet. Ik volg de Russische competitie niet :P Maar sowieso is er niets beters in de Eredivisie op RB.
Wat mij betreft worden Clasie en/of Klaassen ingepast. Maar laten we nou ook niet doen alsof die spelers tig klasses beter zijn dan Afellay op 10 of 7. Die jongens komen ook pas net kijken. Clasie doet het aardig bij Feyenoord dat kansloos op een derde plek staat. Klaassen speelt aardig bij Ajax (bijna zijn eerste hele seizoen?)
CrazyDutchDude schreef op zondag 29 maart 2015 @ 10:48:
Van Beek vind ik het hele seizoen al goed spelen. Beter dan Bruma en Veltman.
Die jongen doet het leuk, komt er wel. Is de opvolger van Indi bij Feyenoord toch? Heeft dit seizoen wel 16 hele wedstrijden gevoetbald. Vorig jaar 10. Laten we Indi dan maar passeren die gewoon 19 wedstrijden bij Porto heeft gevoetbald...
Dalijk zijn Robben en van Persie en Sneijder te oud. En dan?
Voor Robben heb je echt niet zomaar een vervanger. Dat duurt misschien wel weer 10 jaar.
Sneijder --> Clasie
Van Persie --> Ook wereldklasse. Dost staat klaar, De Jong, misschien moet Achahbar maar erbij. Die heeft ook al drie wedstrijden gevoetbald ;)
Dan heb je wel een coach nodig die in ieder geval de beste spelers opstelt en ook tactisch heel goed is.
Hiddink houdt teveel vast aan het verleden. AfelayAfellay hoort niet in oranje.
Narsingh is niet in vorm. Promes wel.
Doe ik ff flauw, maar jij zei dat er in de Eredivisie betere spelers op RB rondlopen.. en dan kom je met Promes. Die speelt in Rusland.
Ik zou wel eens willen weten wat die Blind en van Nistelrooy er van vinden.
Ik snap best dat we gepiekt hebben op het wk, maar de terugval van nu is wel een te groot verschil.
We hebben nu niet eens tegen de top van europa gespeeld. Tegen Spanje wordt een drama.
Normaliter vind ik Hiddink tactisch juist erg goed, maar nee, dat ben ik wel met je eens. Het elftal staat niet. Maar goed, dit is wat we willen zien toch? Dat anti-voetbal van Van Gaal was het niet toch?

[ Voor 47% gewijzigd door St@m op 29-03-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiddink komt op mij gewoon niet over als iemand die mensen motiveert.
Heel onzeker en verward. Ik denk dat hij gewoon te oud is.
En je kan zeggen wat je wil over van Gaal, maar hij wist waar de zwakke plekken in het team zaten en heeft dat door tactisch sterk te zijn weten te verbloemen.
Als Jack na de wedstrijd aan Hiddink vraagt hoe het kan dat er ballen over drie meter niet aankomen en Hiddink antwoordt dat hij eerst de video moet terugzien.
Waar gaat het dan over.
Hij geeft de voorkeur aan psv-ers. Ook al zijn er sommige spelers van andere nederlandse clubs beter.
Van Gaal had ook alleen maar ajax spelers op kunnen stellen, maar dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft de beste gekozen.
Van Gaal maakte middelmatige spelers beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mwa, dat voortrekken van PSVers zie ik niet zo. Dat Memphis en Wijnaldum startten is wel logisch denk ik? Narsingh is zeer twijfelachtig, dat ben ik met je eens. Willems er bij voor wat aanvallende impulsen vind ik ook niet zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:09:

Hij geeft de voorkeur aan psv-ers. Ook al zijn er sommige spelers van andere nederlandse clubs beter.
Van Gaal had ook alleen maar ajax spelers op kunnen stellen, maar dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft de beste gekozen.
Serieus :? Welke spelers van PSV dan precies? En welke andere spelers zijn beter?
Er hebben welgeteld 4 PSV spelers meegedaan.
Depay (daar had natuurlijk Manu of Kishna moeten staan :? )
Willems (Kongolo had erin gemoeten!)
Wijnaldum (Klaassen had daar moeten spelen!)
En Toornstra en El Ghazi zijn logischere rechtsbuitens dan Narsingh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afelay is toch ook een psver...
Dat is de enige reden dat hij speelt.
Die Bruma die op de bank zit hoort daar ook niet.
We krijgen in de toekomst veel magere jaren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:23:
Afelay is toch ook een psver...
Dat is de enige reden dat hij speelt.
Die Bruma die op de bank zit hoort daar ook niet.
We krijgen in de toekomst veel magere jaren.....
Ok, je weet nu nog steeds niet hoe je Afellay spelt. Jammer. Maar je hebt helemaal gelijk. Die jongen speelt bij PSV..
Sneijder, De Jong, Blind, Cillessen, Huntelaar en vd Wiel zijn allemaal Ajax spelers.. Dus eigenlijk geeft Hiddink de voorkeur aan Ajax..

Man man.. wat een niveau weer op de zondagochtend. :')
Ik heb maar even je postings hier teruggelezen.. gevalletje niet meer serieus nemen.. :')

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 29-03-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het niveau van wat hier wordt gepost gelijke tred houdt met de gesignaleerde teloorgang van het spel van het Nederlands elftal.

Als je zonder flamen, trollen of anderszins niet-inhoudelijk kunt posten, post dan niets?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
[...]

Wat Narsingh in ieder geval niet deed en Afellay continu is het op het middenveld lopen als rechtsbuiten. Vooral niet aanspeelbaar zijn op je eigen positie maar oogkleppen op en rondrennen.
Ok, niet elke actie lukte bij Narsingh maar hij trok de verdediging nog een beetje uit elkaar en er kwamen bruikbare voorzetten. Ja, zijn eerste actie zag er knullig uit maar het was echt een logischere optie dan Afellay op die plek.

[ Voor 7% gewijzigd door Toewan op 29-03-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:25:
[...]

Ok, je weet nu nog steeds niet hoe je Afellay spelt. Jammer. Maar je hebt helemaal gelijk. Die jongen speelt bij PSV..
Sneijder, De Jong, Blind, Cillessen, Huntelaar en vd Wiel zijn allemaal Ajax spelers.. Dus eigenlijk geeft Hiddink de voorkeur aan Ajax..

Man man.. wat een niveau weer op de zondagochtend. :')
Ik heb maar even je postings hier teruggelezen.. gevalletje niet meer serieus nemen.. :')
<knip>

Als er iets kansloos is, is het wel jouw manier van je manifesteren in dit topic.

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 29-03-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Over de poppetjes: ik geloof niet dat Indi nu de reden is dat we niet gewonnen hebben. Met v Beek gaan we niet plots beter ballen. Clasie of De Jong maakt natuurlijk tactisch wel veel uit, de invulling rechtsvoorin ook.

Waar ik nog niemand over gehoord heb is vd Wiel. Daarvan wordt altijd gezegd dat hij aanvallend zo geweldig is maar in Oranje zie ik dat nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

[...]

Die zijn inderdaad allemaal beter dan Affelay, bedankt voor de suggesties. Affelay heeft er niets te zoeken, dat jij dat wel vindt en dat probeert te verdedigen door mensen aan te vallen op hun spelling zegt genoeg.

<knip> had het zelf even gelezen dan?

[ Voor 28% gewijzigd door Ramzzz op 29-03-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47
Leuke onderbuik discussies hier. Ben ik de enige die het gevoel had dat Oranje simpelweg nooit ging scoren gisteravond?
  • Hoeveel uitgespeelde aanvallen hebben we gedaan?
  • Hoeveel gevaarlijke uitvallen hebben we gedaan?
De beste kansen waren voornamelijk schoten uit de tweede lijn, waarbij je uiteindelijk erg goedkoop alsnog aan een doelpunt komt.

Ironisch leek het soms of Turkije simpelweg de WK tactiek van Van Gaal gekopieerd hadden, in ieder geval komen dit soort landen niet meer met de staart tussen de benen naar Nederland :X

Robben en Van Persie zijn inderdaad de spelers waarmee Oranje zich normaliter onderscheid van de middelmaat maar zonder deze twee vallen we wel erg ver terug. Van Persie is misschien uiteindelijk nog wel te vervangen echter zou ik momenteel niet weten door wie (Huntelaar niet meegerekend) maar een Robben heb je misschien een keer per 50 jaar.

Huntelaar laat overigens wekelijks zien een top spits te zijn, Hiddink moet dan een speelwijze gebruiken waarin je hem inderdaad kan laten uitblinken :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik vond het begin gisteravond hoopvol. Turkije werd gelijk onder druk gezet, de bal ging redelijk snel rond en er kwamen kleine kansjes. Helaas zakte het na een minuut of 20 behoorlijk ver weg.

Spelers die me negatief opvielen:

-Afellay, veel ballen onnodig ingeleverd en weinig nut gehad als rechtsbuiten.
-Depay, maakte veel verkeerde keuzes, liep zich een paar keer vast door de drukte in te lopen en maakte een paar keer aanstalten de diepte in te gaan, Sneijder geeft de pass en vervolgens bleef ie staan. Weer balverlies, fijn.
-Narsingh, 1 groot drama, deed werkelijk niets goed. Ik snap überhaupt niet wat hij in Oranje doet, bij PSV is hij geen vaste basiskracht toch?
-Huntelaar, zeer veel knullig balverlies door slechte balcontrole, erg irritant. Werd een paar keer overigens wel erg snel terug gefloten door de scheids, die ik sowieso pietluttig vond fluiten.

De rest was hoogstens middelmaat, net aan een zesje. Enige die er echt boven uitstak was Sneijder, die heeft 90 minuten lang zeer veel energie in de wedstrijd gelegd en bepaalde in grote mate het spel. Niet geheel toevallig maakte hij de gelijkmaker.

We misten gisteren gewoon Robben, van hem komen zo ontzettend veel aanvallende impulsen die we nu misten. En in mindere mate ook Van Persie, dat is gewoon een completere voetballer dan Huntelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

StrongArmLance schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:38:
[...]

Die zijn inderdaad allemaal beter dan Affelay, bedankt voor de suggesties. Affelay heeft er niets te zoeken, dat jij dat wel vindt en dat probeert te verdedigen door mensen aan te vallen op hun spelling zegt genoeg.

<knip>
:X en dan nog Afellay verkeerd schrijven.. hoe is het mogelijk. Maar even voor de duidelijkheid, wat mij betreft zit Afellay er niet bij hoor. Wat mij betreft voetbalt Hiddink 4-4-2 want een fatsoenlijke rechtsbuiten hebben we niet als Robben er niet bij is.
De spelers die ik noemde en jij quote zijn verdedigers.. punt was dat Indi blijkbaar niet goed genoeg is en dat er betere spelers in de Eredivisie rondlopen. Blijkbaar werd Van Beek bedoelt, die jongen die al 26 wedstrijden heeft gevoetbald bij Feyenoord, Feyenoord dat derde staat in Nederland en niet eens de minst gepasseerde verdediging heeft. Is zo'n speler veel beter dat Indi? Moet die dan maar in de basis?

Overigens val ik hem aan op het feit dat hij denkt dat Afellay bij PSV voetbalt, en dat Hiddink alleen maar denkt aan zijn PSV vriendjes (ofzo :? ). Als dat het niveau is van posts.. tja..
Dan is het net zo kansloos om te roepen dat er meer Ajacieden in de basis stonden.

Ik weet niet wat je bedoelt met "het Narsingh punt" en wat daar dom aan is.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 29-03-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
St@m schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:54:
[...]

:X en dan nog Afellay verkeerd schrijven.. hoe is het mogelijk. Maar even voor de duidelijkheid, wat mij betreft zit Afellay er niet bij hoor. Wat mij betreft voetbalt Hiddink 4-4-2 want een fatsoenlijke rechtsbuiten hebben we niet als Robben er niet bij is.
De spelers die ik noemde en jij quote zijn verdedigers.. punt was dat Indi blijkbaar niet goed genoeg is en dat er betere spelers in de Eredivisie rondlopen. Blijkbaar werd Van Beek bedoelt, die jongen die al 26 wedstrijden heeft gevoetbald bij Feyenoord, Feyenoord dat derde staat in Nederland en niet eens de minst gepasseerde verdediging heeft. Is zo'n speler veel beter dat Indi? Moet die dan maar in de basis?

Overigens val ik hem aan op het feit dat hij denkt dat Afellay bij PSV voetbalt, en dat Hiddink alleen maar denkt aan zijn PSV vriendjes (ofzo :? ). Als dat het niveau is van posts.. tja..
Dan is het net zo kansloos om te roepen dat er meer Ajacieden in de basis stonden.

4-4-2 Was inderdaad veel beter geweest met de selectie die gisteren voorhanden was. Maar zelfs met 4-3-3 had hij toch beter dan Promes op rechts kunnen zetten.
Huntelaar is bij Schalke dodelijk, omdat hij twee pure buitenspelers naast zich heeft die constant voorzetten erin pompen vanaf de flank. Hiddink kiest voor Affelay en Depay, twee spelers van wie bekend is dat ze allebei naar binnen trekken.
Overigens vond ik Indi gisteren beter spelen dan de hier zo geloofde De Vrij, die er gedurende de wedstrijd toch meermaals erg hulpeloos bijstond. Volgende wedstrijd m.i. gewoon eens Rekik+Veltman proberen als centraal duo, het kan op z'n minst beter worden dan wat we gisteren zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Krukar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:04:
[...]

4-4-2 Was inderdaad veel beter geweest met de selectie die gisteren voorhanden was. Maar zelfs met 4-3-3 had hij toch beter dan Promes op rechts kunnen zetten.
Tja.. geen idee. Ik weet niet hoe Promes voetbalt, ik weet wel hoe Narsingh voetbalt en dat is als een natte krant. Afellay voetbalt blijkbaar (gisteren gezien) ook als een natte krant.. dan blijft Promes over. Maar goed, als de technische staf Afellay en daarna Narsingh beter vindt dan Promes op rechtsbuiten.. dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Krukar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:04:
[...]
Volgende wedstrijd m.i. gewoon eens Rekik+Veltman proberen als centraal duo, het kan op z'n minst beter worden dan wat we gisteren zagen.
We moeten juist stoppen met iedere keer weer over dat centrale duo beginnen. Daar worden ze, wie er ook staan, niet beter van. Onze centrale verdedigers zijn onervaren dus maken ze soms een foutje. Daar moeten we mee leren leven. We hebben gisteren niet door het centrale duo verloren maar omdat de rest nergens op leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Rekik en Veltman. Dat wordt dan al helemaal een lachwekkende vertoning. Beste duo lijkt op dit moment Vlaar en De Vrij te zijn. Op links en rechtsback kun je alle kanten op. Kies je voor 'zekerheid' op links dan kies je voor Blind, voor meer aanvallende impulsen Willems. Rechts zijn Van der Wiel en Janmaat om het even, daar zit qua speelstijl en niveau niet zo heel veel verschil tussen.

Tegen sterke landen zou ik trouwens 5-3-2 blijven spelen met Robben en Van Persie/Huntelaar voorin. Dan kun je altijd nog Depay er bijzetten. Zoveel goede vleugelspelers hebben we (nog) niet terwijl je juist met je backs (Willems, Van der Wiel en Janmaat) voor verassing kan zorgen.

[ Voor 26% gewijzigd door CR1691 op 29-03-2015 13:41 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik zou nu wel voor Janmaat gaan. Ik heb het idee dat hij wat meer ballen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
D-e-n schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:29:
[...]

We moeten juist stoppen met iedere keer weer over dat centrale duo beginnen. Daar worden ze, wie er ook staan, niet beter van. Onze centrale verdedigers zijn onervaren dus maken ze soms een foutje. Daar moeten we mee leren leven. We hebben gisteren niet door het centrale duo verloren maar omdat de rest nergens op leek.
We hebben gisteren sowieso niet verloren, maar het tegendoelpunt was toch 100% aan te rekenen op het centrale duo ;)
Deze verdedigers maken niet soms een foutje, dat is het probleem juist. Zowel De Vrij als Indi zagen er gisteren niet uit als Oranje materiaal. De oefenwedstrijd van komende week is juist een uitgelezen kans om dan wat anders te proberen. Daar is het een oefenwedstrijd voor en veel slechter dan gisteren kan het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ELKE verdediger maakt fouten. Zo'n doelpunt is vaak een opeenstapeling van kleine fouten maar het was echt niet zo dat één speler hier nu gister een enorme blunder beging. Het stond op het middenveld al verkeerd dus dan wordt het voor de verdedigers gewoon heel moeilijk. Zelfs Jaap Stam zou nog bijna gek worden van zo'n situatie.

De Vrij is, bij een blessure van Vlaar, momenteel veruit de meest stabiele verdediger die we hebben. In Italië zijn ze tevreden over hem en als er één land is waar ze verstand hebben van verdedigen is het Italië wel.

Veldman is hetzelfde type als De Vrij maar nog net even wat minder ver nu en Rekik was bij PSV volgens mij nog niet eens onbetwistbaar. Toen hij vervangen werd door die Fransoos was er zelfs sprake van dat die zou mogen blijven spelen. Het lijkt me dus niet dat hij dan in Oranje een zekerheidje kan zijn. Als Indi blijft bankzitten in Portugal moeten we wel wat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
D-e-n schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:50:
ELKE verdediger maakt fouten. Zo'n doelpunt is vaak een opeenstapeling van kleine fouten maar het was echt niet zo dat één speler hier nu gister een enorme blunder beging. Het stond op het middenveld al verkeerd dus dan wordt het voor de verdedigers gewoon heel moeilijk. Zelfs Jaap Stam zou nog bijna gek worden van zo'n situatie.
Zeker werden er veel fouten gemaakt, maar het was juist wél zo dat één speler een enorme blunder beging. die kopbal op de voeten van een Turkse aanvaller van De Vrij, zo kun je gewoon niet verdedigen. Daarna schaapachtig gaan kijken hoe diezelfde aanvaller de bal aanneemt, rustig omdraait en inschiet is waar ze beiden door het ijs zakten.
De Vrij is, bij een blessure van Vlaar, momenteel veruit de meest stabiele verdediger die we hebben. In Italië zijn ze tevreden over hem en als er één land is waar ze verstand hebben van verdedigen is het Italië wel.
Daar ben ik het dus zeker niet mee eens, ik vond De Vrij gisteren erg zwak overkomen en ik denk dat we meerdere betere opties hebben, waaronder inderdaad Vlaar. Of Veltman niet verder is dan De Vrij durf ik te betwisten maar het zal elkaar inderdaad niet veel ontlopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 29-03-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De Vrij is echt verder dan Veldman hoor. Die draait nu leuk in de eredivisie maar twee maanden terug vonden ook de Ajacieden het helemaal niks. We moeten eens stoppen met die hypes. Veldman komt er wel, net als van Beek. Maar ze in en uit Oranje schuiven helpt niet.

De Vrij kon gister net niet bij die kopbal. Dat is echt geen enorme fout. De Vrij heeft ook het gehele WK goed gespeeld dus in dat opzicht verdient hij ook het nodige krediet in mijn ogen.

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 29-03-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

St@m schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:54:
[...]

:X en dan nog Afellay verkeerd schrijven.. hoe is het mogelijk.
Goh, echt, zou het...? :X :X :X :X :')
Maar even voor de duidelijkheid, wat mij betreft zit Afellay er niet bij hoor. Wat mij betreft voetbalt Hiddink 4-4-2 want een fatsoenlijke rechtsbuiten hebben we niet als Robben er niet bij is.

Affelllay is een ex-psver. Vandaar denk ik.
Je zegt 'alsof Narsingh beter is, nee tuurlijk niet, maar dat is toch geen argument..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Krukar schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:43:
[...]

We hebben gisteren sowieso niet verloren, maar het tegendoelpunt was toch 100% aan te rekenen op het centrale duo ;)
Deze verdedigers maken niet soms een foutje, dat is het probleem juist. Zowel De Vrij als Indi zagen er gisteren niet uit als Oranje materiaal. De oefenwedstrijd van komende week is juist een uitgelezen kans om dan wat anders te proberen. Daar is het een oefenwedstrijd voor en veel slechter dan gisteren kan het niet worden.
Het doelpunt was 100% te wijten aan een vrije doortocht vanaf rechts, waar de linksback zijn man liet gaan. Blind dus.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:36
Ik denk zelf dat het de schuld van de tegenstander is die de goal maakte...

Nee serieus, in Nederland kunnen we heel goed vingertje te kunnen wijzen naar onszelf, maar krediet geven aan de tegenstander lijkt nooit tot de mogelijkheden te horen. Daar voelen we ons als voetballand te machtig voor. Ik zie het zelfde gebeuren als de traditionele 3 europees spelen en verliezen, ligt altijd aan jezelf, nooit dat de tegenstander iets goed deed #realitycheckmuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het opvallend dat zowel bij Nederland als bij Turkije de linkerflank beduidend beter presteerde dan de rechterflank, helemaal in de eerste helft.

Jammer dat Hiddink niet voor voetbal durfde te kiezen maar zich liet leiden door angst. Anders kun je opstellen van de Jong niet zien. En Afellay op rechtsbuiten? Niet echt handig. Bleek zijn plek niet echt te zijn. Gozer moest continu naar binnen draaien. Idem voor Depay op linksbuiten.

Stel zulke buitenspelers op en je maakt het voor elke spits, die het meer van inzet moet hebben dan van techniek, kappen en draaien in de kleine ruimtes etc. veel moeilijker. Omdat die buitenspelers die ruimtes dichtlopen in plaats van voorzetten gevend vanaf de achterlijn. Gisteren was typisch een wedstrijd voor spelers als Achahbar, kaatsers die geen moeite hebben met kleine ruimtes.

Wil je persé met dergelijke buitenspelers blijven spelen én met een spits als Huntelaar dan lijkt het mij niet onverstandig opkomende backs op te stellen die, over de buitenspelers heen gaande, wel die goede voorzetten kunnen geven op spelers als Huntelaar. Zou je dus eigenlijk Willems en Janmaat op moeten stellen, om er maar twee te noemen.

Een lopende middenvelder gelijk Wijnaldum had wel gekund maar dan in de rol van box tot box speler. Of Wijnaldum daar echt de man voor is? Denk dat Klaassen dat misschien wel beter kan. Voeg daar Sneijder en Clasie aan toe en je hebt twee creatieve middenvelders die beide flanken bestrijken.

Hiddink heeft geen heldere keuze gemaakt met zijn opstelling. En maakte het daardoor nodeloos moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 09:01

Scrummie

Think different

<knip>

Kappen daarmee.

[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 29-03-2015 16:30 ]

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
<knip>

Kappen daarmee.

[ Voor 92% gewijzigd door Ramzzz op 29-03-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ramzzz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:25:
[...]

Het doelpunt was 100% te wijten aan een vrije doortocht vanaf rechts, waar de linksback zijn man liet gaan. Blind dus.
De fout begon zeker weten bij Blind die niet op tijd terug was. Maar het tegendoelpunt is daardoor niet 100% te wijten aan hem. De situatie van het doelpunt is later, wanneer De Vrij de verkeerde optie kiest en de bal naar beneden kopt terwijl er 2 of 3 Turkse aanvallers precies daar staan.
Daarna staan zowel De Vrij als BMI toe te kijken hoe die aanvaller het afmaakt, e.g. dus duidelijk een fout van de centrumverdedigers, met name De Vrij.

https://mtc.cdn.vine.co/r....dUMZMZA0V.cyKxFqcmm5W6s7

Op bovenstaande video is goed te zien hoe beide Centrum's gewoon rustig staan toe te kijken hoe die aanvaller het afmaakt, na de kopbal van De Vrij.

De Jong probeert nog te tackelen (:?) van achteren omdat hij ook ziet dat die 2 centrumverdedigers niets doen.

Zeg overigens niet dat dat het enige was wat mis was hoor, het ging mij meer om een eerdere discussie waarin de verdedigers zowat gevrijwaard werden, volgende week staat een oefenwedstrijd op het programma en dat is toch dé kans om ook de andere verdedigers eens een kans te geven.
VdW en Blind deden ook zwaar onder voor Willems en Janmaat en m.i. zouden die laatste twee gewoon op de backposities moeten staan.
Wijnaldum viel niet positief en niet negatief op. Affelay en Depay is denk ik al genoeg over gezegd maar ik denk wel dat Depay beter rendeert met een spits die ruimte maakt (e.g. Van Persie). Sneijder was eigenlijk het enige lichtpunt en m.i. had het middenveld beter gelopen als Clasie als controleur stond i.p.v. De Jong.

[ Voor 48% gewijzigd door Krukar op 29-03-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Misschien moeten we gewoon counter voetbal gaan spelen en terug gaan naar het 5-3-2 systeem.
En als iedereen fit is zoiets:

Krul
Janmaat - De Vrij - Vlaar - Blind - Willems
Wijnaldum - Sneijder - Clasie
Robben - Van Persie

Waarbij het bovenstaande de posities zijn als je de bal niet hebt. En het onderstaande is als je de bal wel hebt:

Krul
Janmaat - De Vrij - Vlaar - Blind
Robben - Van Persie - Willems

Moet je een voorsprong verdedigen vanuit het bovenstaande systeem dan wissel je eventueel Martins Indi voor Willems, Dost voor Van Persie en De Jong voor Wijnaldum:

Krul
Janmaat - De Vrij - Vlaar - Martins Indi - Blind
De Jong - Sneijder - Clasie
Robben - Dost

Moet je een achterstand goedmaken dan Wissel je Blind voor Depay:

Krul
Janmaat - De Vrij - Vlaar - Willems
Robben - Van Persie - Depay

Als Strootman eenmaal fit is en ook wedstrijdritme heeft voor Clasie. Al ben ik bang dat hij niet in vorm gaat komen voor een eventueel EK 2016.

Op Robben, Van Persie, Sneijder en Vlaar na heb je op alle posities goede vervangers. Klaassen i.p.v. Wijnaldum, Cillessen i.p.v. Krul en Van Der Wiel i.p.v. Janmaat kunnen bijvoorbeeld ook goed.

Of kraam ik als één van de 16 miljoen bondscoaches nu onzin uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Je moet juist niet tegen deze zwakke verdedigende ploegen zelf verdedigend gaan spelen. Resultaat is wat we alle wedstrijden onder Hiddink zien, balbezit waar we niks mee kunnen en net zo lang breien totdat je de bal kwijt raakt. Wij helpen met deze instelling van Hiddink juist de zwakke tegenstanders in het zadel. Je moet juist creativiteit opstellen, zeker ook als je je 2 belangrijkste creatieve spelers mist. Je moet voetbal opstellen om toch de muur af te breken. Tegen wereldtop kan je zelf een muur bouwen, maar niet op dit niveau. Daarom is het onbegrijpelijk dat Hiddink en Blind in De Jong een spelverdeler zien en daar niet een Clasie opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:28
St@m schreef op zondag 29 maart 2015 @ 10:20:
[...]

Misschien ligt dat aan je kennis van het Nederlandse voetbal? Ik kan er namelijk wel wat opnoemen... Ik weet alleen niet precies wat je bedoelt met spelers die er "mentaal doorheen durven gaan".

[...]

16 miljoen mensen wonen er in Nederland, een heel klein gedeelte daarvan kan voetballen. Ongeveer 22 van dat kleine gedeelte zijn samen de nummer drie van de wereld geworden. Ik zie het punt niet helemaal? Op dit moment zitten diezelfde 22 in een lastige periode. Komt echt wel goed hoor. Nee, we worden geen EK, zijn we ook maar 1x geweest. Maar we gaan ons echt wel kwalificeren.

Ja het clubvoetbal wordt ook minder, dat ligt aan het geld, het is echt niet zo dat er minder goede voetballers zijn hoor.

Nofi, ik vind het allemaal maar makkelijk roepen dat het zo slecht gaat in Nederland als je en zelf supporter bent van de grootste club van Duitsland (~80 miljoen inwoners, met dus veel meer talent). En de begroting van Bayern die ~500 miljoen is? Ja, met zoveel geld kunnen Nederlandse ploegen ook wel meedoen om de hoofdprijzen.

En dan nog dat gelul over verjongen en opnieuw beginnen. Wie dan? Moeten we Depay maar vervangen door een jongere speler? Willems? Cillessen? De vrij? Blind? Indi?
De toppers die er nu nog zijn, die mogen niet meer meedoen? Robben? Van Persie? Huntelaar? Sneijder? De Jong?

Je moet je beste spelers opstellen, dat Hiddink nou niet de perfecte opstelling heeft gemaakt, daar kan ik nog inkomen, maar om maar te roepen dat er verjongd moet worden.. :? Volgens mij heeft Van Gaal dat al gedaan. Hiddink heeft 1 taak, en dat is EK kwalificatie. Gaat echt wel lukken.
Nou, laat ik naar Ajax kijken. Die speelde de laatste 10 minuten tegen Dnjipr al in de zin van: hou maar op, wordt niks. Misschien is dat hoe ik het zie en ik kijk heus wel Nederlands voetbal en ik zie genoeg goede dingen, maar het is niet constant. Ajax speelt soms wedstrijden waarvan ik denk: :o en een week erna denk je weer dit: :/
Maar goed, dat is mijn beleving van het voetbal hier. Ik probeer in ieder geval niet alles neer te maaien wat met Nederlands voetbal te maken heeft. Op het WK heb ik ook gewoon goed genoten.

Ik denk, dat dit alleen een hele lastige discussie is. Het zou toch een schande zijn, als hier geen voetballers rond lopen die echt in de top mee kunnen gaan doen. Misschien komen die nog wel, maar als je ons land naast anderen wilt leggen... tja, op papier kun je het vergeten. Depay zou het gewoon kunnen, maar die jonge gasten krijgen hier ook niks mee van de top. Kijk als ik Sane opnoem.. Die valt in tegen Real. Het gemiddeld talent hier, mag daarvan dromen. Ik kan inderdaad makkelijk iets roepen, maar Nederland kan toch veel beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 29-03-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ook zonder Robben en van Persie hadden we gewoon moeten winnen van de Turken. Niets ten nadelen van de tegenstander, die redelijk georganiseerd speelden, maar na de eerste 15 minuten had de 1ste helft afgefloten kunnen worden wat betreft het NL elftal. De ervaring die De Jong bracht had ik ook kunnen brengen, dat heet gewoon risicoloos passes geven. Hetzelfde geldt ook voor Blind, die heb ik ook weer geen enkele opzienbarende pass naar voren zien geven. Als je tegen Turkije al niet meer van enig lef durft uit te gaan dan houdt het ook snel op. Vooral als je ook gewoon moet winnen.

Ondanks dat Affelay Afellay niet op de positie stond wat hij gewend was, speelde hij ook echt werkelijk dramatisch. Ook als hij toch op het middenveld opdook, kwamen passes over 3 of 4 meter gewoon bij de tegenstander terecht. Daarbij kon Van der Wiel niet renderen omdat Affelay Afellay hem in de weg liep.

Verder vond ik Huntelaar gewoon matig, ''hij kan niet scoren want hij krijgt geen voorzetten''.. Huntelaar moet gewoon meer energie in de wedstrijd leggen en dan maar voor andere spelers sleuren, een goede kaats is al teveel gevraagd, want de balbehandeling is gewoon dramatisch. Dan had ik liever Luuk in de spits zien staan. Trouwens Dost deed het aardig toen hij inviel, hij won in ieder geval bijna elk kopduel, en ging ze ook elke keer aan, in tegenstelling tot Klaas-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Even inhakend over het niet inbrengen van Clasie tijdens Nederland - Turkije waar nu erg veel gezeik over is.
Zul je zien dat hij tegen Spanje Clasie neerzet die wordt weggetikt door de Spanjaarden (welke middenvelder wordt dat niet) en dan straks zeggen zie je wel dat hij het niveau niet aankan.

Ik zou gewoon passen voor het NL elftal de volgende wedstrijd onder Hiddink, want het is tergend duidelijk dat hij Clasie niet wilt inbrengen. Is dan wel jammer voor die jongen, maar beter dan straks afgefakkeld worden omdat je het tegen Spanje niet laat zien.
Met een nieuwe coach zijn er weer nieuwe kansen (ook al is hij het Blind)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Daar vrees ik ook voor. En dan stelt Hiddink tegen Letland vrolijk De Jong weer op. Op het AD las ik dat Blind het overigens ook niet in Clasie ziet zitten. Gezien het feit dat zijn zoon ook op die plek uit de voeten kan is dat nog veel zorgwekkender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Oproep aan allen: kunnen we alsjeblieft gewoon Afellay gaan schrijven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

D-e-n schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:49:
Daar vrees ik ook voor. En dan stelt Hiddink tegen Letland vrolijk De Jong weer op. Op het AD las ik dat Blind het overigens ook niet in Clasie ziet zitten. Gezien het feit dat zijn zoon ook op die plek uit de voeten kan is dat nog veel zorgwekkender.
Ja het wordt een soort hetze tegen Clasie op deze manier.
Opstellen als hij het voor 90% zeker nooit goed kan doen
Niet opstellen in wedstrijden waar duidelijk uit blijkt dat hij het beter had gedaan dan De Jong/Blind.

Ga er maar vanuit dat Daley door pappie wel even wordt voorgetrokken. Ook al doet hij het niet slecht in Engeland hoor, maar we moeten hem niet groter maken dan hij is. Zelfde geld voor Clasie ook, wanneer hij er zaterdag in had gestaan en het niet had laten zien was het volledig terecht geweest.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Zaterdag beetje in de tuin gewerkt, mooie lading geel zand gevonden onderin de tuin dus gebruikt om op de juiste plek te gooien. Ander zand in het gat gedumpt, nieuw gat gemaakt met meer geel zand. Daarna even wat eten en toen de tondeuze over de kop heen gehaald. Vervolgens even kop onder de kraan om de meeste losse haren weg te spoelen om af te sluiten met een heerlijk bad met Netflix (House MD).

Rond 11 uur nog even op facebook gekeken en herontdekt dat het Nederlands elftal moest voetballen..... Niks gemist dus.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Laat Spanje nou ook precies een van de 4+-5 landen ter wereld zijn waar ik wel zou kunnen voorstellen dat je De Jong opstelt. In de kwalificatie en waarschijnlijk in de poule speel je tegen landen die achterover hangen, dan moet je zelf je weg vinden door de muur, dan heb je niks aan de kracht van De Jong (voor zover Clasie dat niet heeft). Tegen Spanje moet je zelf vooral tegenhouden, dan komen de kwaliteiten van De Jong wellicht wel tot zn recht.

Ik zeg overigens niet dat Hiddink bewust een voorkeur voor PSV'ers heeft en Blind voor zn zoon, maar als je dit soort vreemde keuzes maakt, dus slecht voetbalt en dan ook nog eens geen resultaat haalt dan krijg je wel dat ze de schijn tegen krijgen. Voor die schijn werd al gewaarschuwd bij de aanstelling van deze heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 07-10 12:22
Tsja, gevoelsmatig teert Blind jr. wel heel lang op die ene pass tegen Spanje (net als Van Persie overigens, die heb ik ook niet zo hoog zitten. Die is al enige tijd hopeloos uit vorm). Ik snap nog steeds niet dat Blind sr. bondscoach kan worden. Zijn coachperiode bij Ajax was ook niet je-van-het.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:49
Guus moet gewoon naar huus, ik wil heel graag naar Frankrijk volgend jaar :(

Maar ik snap het echt niet. Dan neem je 3 spitsen mee die niet super mee kunnen voetballen. En dan ga je vleugels opstellen die egoistisch zijn. Je kan er best eentje opstellen die het kan forceren(zoals Robben dus). Maar nee, dan stelt hij naast Depay ook nog eens Afellay opstellen en die vervolgens nog in de ploeg houden terwijl hij slecht speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 07-10 12:22
Waarom Afellay geselecteerd is, is mij sowieso een raadsel. Al sinds zijn te vroege move naar Barcelona is het niet echt wat met hem geworden en heeft ie al aardig wat clubs versleten. Dat Barcelona hem wilde hebben vond ik al vrij frappant gezien de kwaliteiten die daar rondlopen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 30 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015