Ik dat ze hem er anders ook wel uit hadden gehaald, Robben is zo gek /fanatiekdat ie zich een dikke blessure aanloopt.
Bij Bayern niet neetoolkist schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:27:
[...]
Tegen 10 man en je staat 1-0 voor. Niet echt risicovol dan he
en terecht, Di Mateo werd ontslagen ondanks dat hij de CL had gewonnen, omdat de baas beter voetbal wilde zien. Je pompt geen miljarden in een club om anti voetbal te spelen, zo laf weer vandaag en dat tegen 10 man. Elke voetballiefhebber zal blij zijn dat ze eruit liggen.Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:16:
Mourinho maakt zich klaar voor een pak billenkoek van abramovich
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik denk dat neutrale voetballiefhebbers daar wat genuanceerder over denken. PSG had ook een negatieve instelling, beide ploegen waren meer op elkaar aan het letten en elkaar te bevechten dan te voetballen. Het liep duidelijk niet bij Chelsea en de oudgedienden in de verdediging (zoals John Terry) gaven vandaag niet thuis. PSG had van mij ook niet verder gehoeven, ze hebben knap gevochten maar het was armoei troef qua creativiteit. Niet voor niets vielen alle doelpunten uit dode spelmomenten.Terryb47 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:48:
Elke voetballiefhebber zal blij zijn dat ze eruit liggen.
Fabregas was vandaag onzichtbaar, en Hazard lukte het ook niet tegen een compact PSG. Ik snap niet dat Costa en Drogba aan het eind beiden op het veld stonden, dan heb je twee spelers die service nodig hebben, ik zou Costa hebben gewisseld voor Drogba als je die wilt inbrengen, of beter, Cuadrado inbrengen om voorzetten en acties te krijgen.
Het is wel zorgwekkend voor de PL, Chelsea zal wel kampioen worden maar straks zit er misschien geen enkel PL team in de kwartfinale. Man City verwacht ik niet veel van volgende week, en Arsenal zal ook een wonder nodig hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 12-03-2015 00:15 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Werd het toch nog een leuke uitslag in Engeland. Gaaf hoor dat PSG alsnog door ging. Bleven goed voetballen na de tegenslagen. Verdiend naar de volgende ronde wat mij betreft.
En Bayern, tja dat was al snel geen wedstrijd meer.
Ik vind in beide gevallen (beide wedstrijden) rood erg overdreven. En ook nog (bij PSG bijna) beslissend. Shakhtar was volslagen kansloos met 10 man. Geen kudo's voor de arbitrage. Buitenspel werd echter wel bijzonder goed beoordeeld!Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:52:
Werd het toch nog een leuke uitslag in Engeland. Gaaf hoor dat PSG alsnog door ging. Bleven goed voetballen na de tegenslagen. Verdiend naar de volgende ronde wat mij betreft.
Costa's overtreding was zeer zeker rood, en hij had meerdere keren geel mogen hebben.
Ik heb niets met PSG (noch met Chelsea), maar gerechtigheid was het wel. De volgende ronde weer zonder Zlatan is wel lastig.
[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 12-03-2015 08:51 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het laat wel zien dat video-arbitrage echt nodig is. Je kunt als scheidsrechter niet alles zien (bijv. de duw) en niet alles goed beoordelen in een split-second. Helemaal op dit niveau waar het tempo hoog ligt en de 'slimmigheidjes' enorm zijn is het gewoon extreem lastig. Dit soort fouten die van grote invloed zijn zie je voor m'n gevoel steeds vaker.
Die overtreding van Shakthar is gewoon volgens het boekje rood.Ramzzz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:29:
[...]
Ik vind in beide gevallen (beide wedstrijden) rood erg overdreven. En ook nog (bij PSG bijna) beslissend. Shakhtar was volslagen kansloos met 10 man. Geen kudo's voor de arbitrage. Buitenspel werd echter wel bijzonder goed beoordeeld!
Costa's overtreding was zeer zeker rood, en hij had meerdere keren geel mogen hebben.
Ik heb niets met PSG (noch met Chelsea), maar gerechtigheid was het wel. De volgende ronde weer zonder Zlatan is wel lastig.
Of je dat overdreven vind is het 2de, maar scheids heeft daar gewoon goed gehandeld.
Die van Costa was een zware overtreding, maar Silva gaat daar ook wel overdreven naar de grond hoor. (Maar wel rood)
Maar dan ook nog begrijp ik niet dat Costa niet ergens een 2de gele kaart heeft ontvangen.
Commentator was wel misselijkmakend gisteren.
Hazard zit hier verkeerd, bij een Barcelona zal die wel tot zijn recht komen.
Niemand gaat Costa missen, in de kwartfinale.
Een commentator mag zijn mening geven, maar niet zijn ongezouten mening.
Blij dat Chelsea er uit ligt, ik heb helemaal niks met dat team (ook niet met PSG hoor). Ik vind het echt belachelijk hoe laf ze speelden gister. In eigen huis tegen 10 man zó defensief spelen.
Kuipers floot ook echt dra-ma-tisch zeg, ik vind hem in de Eredivisie in de grotere duels ook vaak maar matig fluiten.
Achja, Vanavond speelt Ajax tegen Dnepjr (Ofzoiets
), ik denk dat Ajax een goede kans heeft om door te gaan tegen deze ploeg. Maar toch, je moet waken voor onderschatting. Ik ken ze verder niet, maar ze zullen vast wel een aardig potje kunnen voetballen
Kuipers floot ook echt dra-ma-tisch zeg, ik vind hem in de Eredivisie in de grotere duels ook vaak maar matig fluiten.
Achja, Vanavond speelt Ajax tegen Dnepjr (Ofzoiets
[ Voor 29% gewijzigd door JST94 op 12-03-2015 10:55 ]
Zo, even 10 pagina's door genomen omtrent de wedstrijd van gisteren
Dat hoef ik ook niet meer te doen want er staat precies wat ik zelf allemaal al dacht
Zelf trouwens enorm blij dat PSG door is, niet omdat ik zozeer voor hen ben, wel omdat ik tegen Chelsea ben. Vind het gewoon een bagger club en alleen Hazard en Courtois vind ik eigenlijk tof.
Feitelijk zijn Bruma en Rekik gewoon het beste centrale verdedigingsduo van de eredivisie omdat ze de minste goals hebben moeten slikken. En dat is extra knap omdat:Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:58:
[...]
Dan verschillen we van mening. Ik vind Bruma en Rekik niet minder dan Kongolo, zeker niet zelfs op dit moment.
- 2 Backs die meer middenvelder zijn dan verdediger
- Geen echte verdedigende middenvelder voor hun neus zoals bijvoorbeeld Van Beek en Kongolo dat wel hebben
- Keeper achter zich die niet bij de beste 3 van de eredivisie hoort
Vanavond Ajax, ben benieuwd wat we van de tegenstander kunnen verwachten. In veel analyses al gelezen dat ze echt niet sterker zijn dan een Excelsior. Toch zijn ze zover gekomen, ben benieuwd!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
@joster: ik dacht dat Vos een nickchange gedaan had.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@joster:
De beste verdediging is meer dan de laatste linie en meer dan de cijfertjes. Een goede aanval kan er voor zorgen dat je verdediging ontlast wordt en minder onder druk komt. Maar er zit ook een verschil tussen met of zonde meters in de rug spelen.
Met name Bruma heeft in de EL, als hij onder druk stond, toch de nodige gekke dingen gedaan.
De beste verdediging is meer dan de laatste linie en meer dan de cijfertjes. Een goede aanval kan er voor zorgen dat je verdediging ontlast wordt en minder onder druk komt. Maar er zit ook een verschil tussen met of zonde meters in de rug spelen.
Met name Bruma heeft in de EL, als hij onder druk stond, toch de nodige gekke dingen gedaan.
Wordt dat nog ergens uitgezonden of is het niet om aan te zien?
Nee, ik ben er nog. Joster is mijn tweelingbroerGonadan schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:49:
@joster: ik dacht dat Vos een nickchange gedaan had.
Denk dat Ajax een zware wedstrijd krijgt.Gynnad schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:42:
Vanavond Ajax, ben benieuwd wat we van de tegenstander kunnen verwachten. In veel analyses al gelezen dat ze echt niet sterker zijn dan een Excelsior. Toch zijn ze zover gekomen, ben benieuwd!
Er zijn in de Oekrainse liga 3 teams die boven de rest staan.
Dat zijn Dinamo Kiev, Shaktar Donetsk en dus Dnipro.
Dnipro staat op 1 punt van Donetsk en zou dus wel eens net zo goed kunnen zijn als Donetsk.
Dan moet Ajax echt aan de bak.
Nou ja, als ik gister die paar minuten 11 tegen 11 heb gezien van Shaktar, dan kan ik er voornamelijk uithalen dat je kort op de man moet zitten. Boateng deed dat een paar keer erg goed bij een doorgebroken speler.Harribo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:58:
[...]
Denk dat Ajax een zware wedstrijd krijgt.
Er zijn in de Oekrainse liga 3 teams die boven de rest staan.
Dat zijn Dinamo Kiev, Shaktar Donetsk en dus Dnipro.
Dnipro staat op 1 punt van Donetsk en zou dus wel eens net zo goed kunnen zijn als Donetsk.
Dan moet Ajax echt aan de bak.
Everton en Club de minst zekere imo (maar wel licht favoriet). Club speelt wel lekker overigens, heeft ie weer goed voor elkaar Preudhomme. Nou ja, Besiktas zal je wel favoriet kunnen noemen maar Club speelt heel leuk voetbal ... Dnepropetrovsk heeft Olympiakos eruit geknikkerd, dat zie je Ajax toch ook niet zo 1-2-3 doen ...beekjo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:48:
Zenit St. Petersburg
Club Brugge
ajax
wolfsburg
everton
roma
napoli
sevilla
door naar volgende ronde?
Iedereen die zn topografie nog kent zou de Dnjepr toch wel moeten kennen, zo moeilijk is het nou ook weer niet om uit te spreken
[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 12-03-2015 18:47 ]
Hebben ze weer mazzel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Altijd maar weer terugtikken.. Zucht
Dat rondtikken gaat te traag, daarom moeten ze terug. Maar geef ook eens een hijs naar voren!
Serero tikt elk balletje terug, ELKE BAL Aaaaaarggghh
Ajax wil graag opbouwen maar dat kunnen ze niet goed genoeg. En zo krijgt Dnipro kansen
Dat rondtikken gaat te traag, daarom moeten ze terug. Maar geef ook eens een hijs naar voren!
Serero tikt elk balletje terug, ELKE BAL Aaaaaarggghh
Ajax wil graag opbouwen maar dat kunnen ze niet goed genoeg. En zo krijgt Dnipro kansen
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 12-03-2015 19:18 ]
Met zo'n veld en al die terugspeel balletjes kun je wachten op een polletje...
Prototype voor Depay Memphis hangt nog steeds rond bij Dnjepr
(#10). Vorig jaar heb ik wel een paar competitiewedstrijden van Dnjepr bekeken maar daar werd je niet vrolijk van over het algemeen, ondermaatse prestaties ...
En dat veld zag er toen ook nog zo uit in dit stadion en bij wel meer clubs daar.

En dat veld zag er toen ook nog zo uit in dit stadion en bij wel meer clubs daar.
[ Voor 75% gewijzigd door apis29 op 12-03-2015 20:14 ]
Ok tegengoal, hier was ook wel het wachten op...
Kijk trouwens maar eens goed, er zit weer een polletje tussen waardoor Cilessen er niet meer vol met de hand tegen aan komt..
Als je die goal bekijkt....staan gewoon wat Ajaxcieden te afwachtend kijken hoe die man de bal aanneemt, draait en schiet.
Voordeel: Ajax wordt nu hopelijk wat agressieveren doelgerichter
Kijk trouwens maar eens goed, er zit weer een polletje tussen waardoor Cilessen er niet meer vol met de hand tegen aan komt..
Als je die goal bekijkt....staan gewoon wat Ajaxcieden te afwachtend kijken hoe die man de bal aanneemt, draait en schiet.
Voordeel: Ajax wordt nu hopelijk wat agressieveren doelgerichter
[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 12-03-2015 19:32 ]
Omg, dat was wel heel lullig met die stuiter
Dat krijg je met zo een slecht stuk veld bij de keeper...

[ Voor 38% gewijzigd door Arjan90 op 12-03-2015 19:32 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
De arbitrage is een beetje partijdig. Fanatieke inzetten van de Russen wordt totaal niet moeilijk over gedaan en wat kleins van Ajax allemaal bestraft. Het valt enorm op. Heeft hij soms een zak geld gekregen.
...
Ongelooflijk zeg wat maken ze het zichzelf weer moeilijk pfffoeh
Grrrr.... Ajax blijft voetballend oplossingen zoeken achterin, terwijl het veld dat gewoon niet toelaat en de tegenstander met vier man druk blijft zetten. Er ligt een enorm gat daar achter, speel dan de diepte pass. Je staat met genoeg man achterin, mocht de pass mislukken. Lukt die wel sta je met vier man binnen enkele seconden voor de goal.
Dit veld is niet geschikt voor korte harde passes, dat ze dat nog niet door hebben.
Dit veld is niet geschikt voor korte harde passes, dat ze dat nog niet door hebben.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zijn toch Oekraïners of heeft Putin nog meer landjepik gedaan?Luxicon schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:44:
De arbitrage is een beetje partijdig. Fanatieke inzetten van de Russen wordt totaal niet moeilijk over gedaan en wat kleins van Ajax allemaal bestraft. Het valt enorm op. Heeft hij soms een zak geld gekregen.
Veltman is wel drama zeg, die moest erin.
Dat zie je helaas wel vaker. Een scheids laat zich toch beinvloeden door het thuispubliek.Luxicon schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:44:
De arbitrage is een beetje partijdig.
Van de andere kant, Dnipro is gewoon slimmer in dat soort zaken.
Ajax is het niet gewend echte duels aan te gaan, ze tikken zich in de eredivisie vaak onderuit.
Maar Europees zijn ze niet goed genoeg om maar rond te tikken. Dat kunnen alleen topteams en ook die hebben het dan soms moeilijk.
Dus laten ze zich wat mannelijker en fysieker opstellen en de bal vaker naar voren rossen. Dnipro maakt dan ook wel fouten, het is geen topploeg.
Nou, die man langs de lijn lijkt best veel op Putin..Vlassie1980 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:51:
[...]
Zijn toch Oekraïners of heeft Putin nog meer landjepik gedaan?
Veltman is wel drama zeg, die moest erin.
Boilesen doet amper wat maar krijgt de overtreding een aantal keren tegen en heeft geel op zak. Zul je zien dat hij er straks met rood af gaat.
...
Ja, in de eerste minuten sneden ze er zo doorheen. Zat ruimte voor steekballeen ook, Serero kan alleen niet passenHan schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:50:
Grrrr.... Ajax blijft voetballend oplossingen zoeken achterin, terwijl het veld dat gewoon niet toelaat en de tegenstander met vier man druk blijft zetten. Er ligt een enorm gat daar achter, speel dan de diepte pass. Je staat met genoeg man achterin, mocht de pass mislukken. Lukt die wel sta je met vier man binnen enkele seconden voor de goal.
Everton tegen Dynamo Kiev straks op Sporza (Belgie 2)
[ Voor 70% gewijzigd door apis29 op 12-03-2015 20:05 ]
Als dat betekent dat ie volgende week niet speelt zou ik bijna zeggen dat dat het nog waard is ook...Luxicon schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:59:
[...]
Zul je zien dat hij er straks met rood af gaat.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Van Dnjepr gaan er twee iig niet meespelen volgende week.BM schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:04:
[...]
Als dat betekent dat ie volgende week niet speelt zou ik bijna zeggen dat dat het nog waard is ook...
⏩ PVOutput☀️
Het is niet om aan te zien dit. De eerste helft was wel aardig.
PS. let eens op hoe de scheids steeds in de belangrijke lijn (in de zin van een pass / steekpass) loopt bij Ajax.
Dat gebeurt sowieso steeds aan de linkerkant op het middenveld op de helft van de Russen. Hij staat echt in weg.
PS. let eens op hoe de scheids steeds in de belangrijke lijn (in de zin van een pass / steekpass) loopt bij Ajax.
Dat gebeurt sowieso steeds aan de linkerkant op het middenveld op de helft van de Russen. Hij staat echt in weg.
[ Voor 64% gewijzigd door Luxicon op 12-03-2015 20:27 ]
...
Het is echt niet om aan te zien. Heel veel onnodig balverlies.
XXXVI
Baggerwedstrijd zeg, gauw douchen, vergeten en naar de volgende wedstrijd zo.. Ajax heeft voor mijn gevoel een oplawaai nodig, alsof het allemaal maar niet uit maakt, zo lijkt het.
Dnjepr moet zelfs 3 spelers missen in de return.
Dnjepr moet zelfs 3 spelers missen in de return.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 12-03-2015 20:45 ]
⏩ PVOutput☀️
1-0 mogen ze blij mee zijn
er liggen nog kansen op een beter veld
er liggen nog kansen op een beter veld
Nou idd wat een knaken wedstrijd echt ongelooflijk
Wat dramatisch armoedige wedstrijd van Ajax... Je mag dankbaar zijn dat het slechts 1-0 is gebleven en je volgende week in een uitverkochte arena speelt, met een redelijke grasmat. Ook het ontbreken van drie basiskrachten van de tegenstander is mooi meegenomen, maar voor de rest houdt het niet over.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Goooooooooooooool! Dynamo Kiev, 'halfvolley' uit de corner
. Sergei Rebrov de trainer sinds ergens vorig seizoen (de oude spitspartner van Shevchenko). Lens geblesseerd blijkbaar ...
Ziet er stukken beter uit dan Dnjepr, zelfde in principe voor Shaktar Donjetsk alleen het stadion is van buiten iig beschadigd en spelen ook in de competitie niet thuis wat toch invloed moet hebben op de resultaten.

Ziet er stukken beter uit dan Dnjepr, zelfde in principe voor Shaktar Donjetsk alleen het stadion is van buiten iig beschadigd en spelen ook in de competitie niet thuis wat toch invloed moet hebben op de resultaten.
[ Voor 94% gewijzigd door apis29 op 12-03-2015 21:34 ]
Jammer dat Ajax heeft verloren, gelukkig is het bij 1-0 gebleven. Thuis kunnen ze het nog makkelijk goedmaken, moeten ze wel beter spelen..
Hoe dom kun je zijn? Zeg maar dag tegen je carriere hoor..
Bron: VoetbalzoneDrie jeugdspelers van Ajax zijn donderdagavond gearresteerd vanwege het mishandelen van een politieagente in burger, zo meldt De Telegraaf. De politievrouw claxonneerde enkele malen omdat het drietal, in een zwarte Mercedes, de weg versperde. Daarna ging het helemaal mis.
Het drietal trok de agente uit de auto, smeet haar hardhandig tegen de grond en ging ervandoor. Via Burgernet en een tip van een buurtbewoner kon het drietal naderhand door de gealarmeerde politie worden ingerekend. Het gaat volgens het dagblad om Samet Bulut, Zakaria El Azzouzi en Ashraf El Mahdioui, allen van Ajax A1.
“Ajax is op de hoogte van het incident”, laat een woordvoerder weten. “Het is een ernstige zaak, maar voor we een standpunt kunnen innemen, willen we weten wat er precies is gebeurd en wie wat heeft gedaan.” De agente liep een sleutelbeenbreuk en diverse schaafwonden en bloeduitstortingen op.
Hoe dom kun je zijn? Zeg maar dag tegen je carriere hoor..
Erg handig is het inderdaad niet. De vraag is natuurlijk of Ajax hier maatregelen tegen moet nemen. Natuurlijk zullen ze er wel wat van te horen krijgen, maar direct ontslag?JST94 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:03:
Jammer dat Ajax heeft verloren, gelukkig is het bij 1-0 gebleven. Thuis kunnen ze het nog makkelijk goedmaken, moeten ze wel beter spelen..
[...]
Bron: Voetbalzone
Hoe dom kun je zijn? Zeg maar dag tegen je carriere hoor..![]()
Zijn ook wel andere voorbeelden te noemen wat ook niet goed is, maar waarbij er ook geen ontslag werd gegeven:
Theo Janssen
Vrijwel elke voetballiefhebber weet nog dat Janssen in het verkeer de fout inging. In november 2009 veroorzaakte hij onder invloed een auto-ongeluk, waarbij voormalig profkeeper Kevin Moeliker in coma raakte. Janssen hield aan het incident een gebroken neus over. FC Twente schorste de middenvelder twee maanden. Moeliker is na het ongeval nooit meer de oude geworden.
Natuurlijk stuurt Ajax ze niet weg. Woorden over aggressie zijn mooi, maar het moet geen geld kosten natuurlijk. Die spelers zijn een goede lichting, en die Ashraf El Mahdioui is gewoon op weg naar het 1ste.
Ajax gaat zeggen het hoog op te nemen, zware gesprekken met de spelers aan te gaan, aangeven dat ze nog 1 kans krijgen, en snel hopen dat het overwaait.
En, dit is voetbalclub eigen, geen Ajax ding.
Ajax gaat zeggen het hoog op te nemen, zware gesprekken met de spelers aan te gaan, aangeven dat ze nog 1 kans krijgen, en snel hopen dat het overwaait.
En, dit is voetbalclub eigen, geen Ajax ding.
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 13-03-2015 10:15 ]
Die kunnen echt niet bij Ajax blijven maar zeker geen einde carriere, die worden gewoon opgepikt door een Manchester City of wie dan ook, zeker El Mahdioui. Of de andere twee of een ervan neemt de schuld op zich ... (en tegenwoordig noemen ze alles al 'mishandeling')
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 13-03-2015 10:36 ]
Het missen van die kansen op een uitgoal zal hun misschien nog duur komen te staan.Han schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:54:
Wat dramatisch armoedige wedstrijd van Ajax... Je mag dankbaar zijn dat het slechts 1-0 is gebleven en je volgende week in een uitverkochte arena speelt, met een redelijke grasmat. Ook het ontbreken van drie basiskrachten van de tegenstander is mooi meegenomen, maar voor de rest houdt het niet over.
Nu moeten ze zien te scoren tegen een verdedigend Dnipro. En hopen dat zij dan niet scoren, maar als je dan kijkt hoe de verdediging van Ajax af en toe wegwerkt en terugpasst, hou je je hart vast.
Ik zeg een 35% kans dat Ajax doorkomt.
Dat is het gevoel, het laakt vaak aan de instelling, de echte wil. Het oogt wat slap en angstig allemaal.
Ik zou zeggen, laat alle Ajacieden eens jaartje verhuren aan dit soort tegenstanders en dan weer terugnemen, misschien dat ze dan wat beter gepokt en gemazeld zijn. Ze zijn technisch goed onderlegd maar als de techniek niet voldoende is in wedstrijden zal je toch wat fysieker en vooral ook goochemer moeten zijn.
Ajax hoeft ze niet weg te sturen, maar tijdelijk straffen kan bijvoorbeeld wel. Als je ze wegstuurt lopen ze de deur uit naar de concurrent.
Dat is toch gewoon een politiekwestie? Wat moet Ajax daarmee doen dan?
Gaat jouw werkgever jou nog extra straffen als je met justitie in aanraking bent gekomen maar je werk lijdt er verder net onder?
Gaat jouw werkgever jou nog extra straffen als je met justitie in aanraking bent gekomen maar je werk lijdt er verder net onder?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die hoeft nou niet bepaald met hun publieke imago rekening te houden voor anonieme werknemer die niet in de krant met naam en toenaam heeft gestaan ...
Horen wat dat niet vaker? Ik lees de columns van Henk Spaan wel eens en elk jaar is er weer een nieuw talent wat omhoog geluld wordt. Eerst was het Fischer, Boilesen was ook zo geweldig, daarna kwam Veltman, toen Andersen en Kishna en nu horen we weer van alles over de A1.PWM schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:15:
Die spelers zijn een goede lichting
Over de mentaliteit van deze heren valt kennelijk nog wel wat te zeggen.
Gebroken botten vind ik op zich wel mishandelingapis29 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:22:
(en tegenwoordig noemen ze alles al 'mishandeling')
Even wachten op het interview waar ze het aftuigen van agentes straks een kwaliteit van zichzelf vinden...D-e-n schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:16:
Over de mentaliteit van deze heren valt kennelijk nog wel wat te zeggen.
Aangezien het hier jeugdspelers betreft, kan Ajax zeker wel wat doen. De opleiding bij Ajax is onderdeel van de opvoeding.
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 13-03-2015 12:32 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Los van het feit dat het natuurlijk mishandeling is, de dame heeft niks gebroken, 'slechts' schouderletsel:PWM schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:19:
[...]
Gebroken botten vind ik op zich wel mishandeling
De politie benadrukt dat ze geen botbreuken opliep. Volgens de politie doet de agente vrijdagmiddag aangifte van het incident.
Vanmorgen stond er in het nieuwsartikel van de NOS nog dat ze haar sleutelbeen had gebroken.ilhanko schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:33:
[...]
Los van het feit dat het natuurlijk mishandeling is, de dame heeft niks gebroken, 'slechts' schouderletsel:
[...]
Vaak wel? Als ik in het nieuws kom omdat ik een agente uit haar auto sleurde en haar daarna geschopt heb, kan ik het wel vergeten bij mijn werkgever ben ik bang.Gonadan schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:29:
Dat is toch gewoon een politiekwestie? Wat moet Ajax daarmee doen dan?
Dat vraag ik mij sterk af. Als jij een goede staat van dienst hebt, in je privésfeer wat uithaalt waardoor je met justitie in aanraking komt en volgens de wet gestraft wordt. Zolang je niet specifiek 'het gezicht van het bedrijf' bent denk ik dat het wel mee zal vallen, je wordt er hooguit op aangesproken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In feite hoort de burgerrechter dit te bestraffen en kan je werkgever niet ook nog zelf eens gaan straffen. Uiteraard kunnen ze je niet meer promoveren of een aflopend contract niet verlengen, maar zo maar ontslaan gaat ze toch een afkoopvergoeding kosten. Ik weet nog vroeger dat een leraar maatschappijleer wegens fraudeleuze handelingen in de krant kwam (want lokaal politicus). Zelfs met die voorbeeldfunctie kon men hem niet kwijt zonder een heel fikse gouden handdruk en dus bleef hij gewoon aan.Niku schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:07:
[...]
Vaak wel? Als ik in het nieuws kom omdat ik een agente uit haar auto sleurde en haar daarna geschopt heb, kan ik het wel vergeten bij mijn werkgever ben ik bang.
Werkgever kan je prima straffen, een extreemvoorbeeld: een pedofiel die werkt bij een kinderdagverblijf.
Ajax zal A. wel gedragsregels hebben voor werknemers waar ze zich niet aan hebben gehouden en B. heeft te maken met negatieve publiciteit en spelers die minder waard worden, dus Ajax is ook gewoon mede slachtoffer.
Ajax zal A. wel gedragsregels hebben voor werknemers waar ze zich niet aan hebben gehouden en B. heeft te maken met negatieve publiciteit en spelers die minder waard worden, dus Ajax is ook gewoon mede slachtoffer.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja het bericht kwam van origine van de Televaag, dan mag je het wel afzwakken met een factor 10Joster schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:01:
[...]
Vanmorgen stond er in het nieuwsartikel van de NOS nog dat ze haar sleutelbeen had gebroken.
En dat zelfs bij berichten over AjaxAfvalzak schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:56:
[...]
Ja het bericht kwam van origine van de Televaag, dan mag je het wel afzwakken met een factor 10
Dat vond ik ook apart
[ Voor 8% gewijzigd door Afvalzak op 13-03-2015 14:02 ]
Inderdaad, er zal bij Ajax echt wel iets in het contract staan over gedragsregels.ph4ge schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:51:
Werkgever kan je prima straffen, een extreemvoorbeeld: een pedofiel die werkt bij een kinderdagverblijf.
En dit is tegenwoordig ook bij aardig wat bedrijven.
Verwijderd
Wat een draak van een wedstrijd legde Ajax daar op de mat zeg. Goedemorgen, dat viel waarachtig niet mee om te aanschouwen. En dan een Veltman die rustig na afloop van die wedstrijd met een stalen gezicht durft te beweren dat er niet zoveel aan de hand is want Ajax hoeft alleen maar twee keer te scoren in de Arena.
Die spelers uit de A1 zijn niet slim bezig geweest. Zullen ongetwijfeld door Ajax de deur worden gewezen. Niemand wil geassocieerd worden met jongens die iets dergelijks doen. Zie ze om die reden ook niet snel bij welke jeugdafdeling van welke andere BVO dan ook snel opduiken.
Die spelers uit de A1 zijn niet slim bezig geweest. Zullen ongetwijfeld door Ajax de deur worden gewezen. Niemand wil geassocieerd worden met jongens die iets dergelijks doen. Zie ze om die reden ook niet snel bij welke jeugdafdeling van welke andere BVO dan ook snel opduiken.
Ajax heeft ze inmiddels al voorlopig geschorst:
http://www.telegraaf.nl/t...horst_jeugdspelers__.html
Goed opgevoede Hollandse jongens zo te zienMartijndoes schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:44:

Verwijderd
Degene die een dagvaarding heeft ontvangen kan het sowieso vergeten bij Ajax. De andere twee komen er vooralsnog mee weg zonder aanklacht maar zou mij niet verbazen wanneer Ajax ook hen de deur zal gaan wijzen.Martijndoes schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:44:
Dergelijke aangelegenheden kun je als BVO domweg niet hebben. Het is funest voor je naam.
is dat zo? dus dartpijltjes naar jeugdspelers gooiende spelers zouden dus ook nergens meer aan de bak moeten komen? Ik denk dat je overdrijft en dat ze gewoon bij Ajax blijven... mocht Frank de Boer 1 van de 3 hebben willen laten debuteren dit jaar, dan zal hij dit even uitstellen tot volgend jaar, maar verder verwacht ik weinig beroeps-schade voor de jongens...Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:56:
[...]
Degene die een dagvaarding heeft ontvangen kan het sowieso vergeten bij Ajax. De andere twee komen er vooralsnog mee weg zonder aanklacht maar zou mij niet verbazen wanneer Ajax ook hen de deur zal gaan wijzen.
Dergelijke aangelegenheden kun je als BVO domweg niet hebben. Het is funest voor je naam.
maar wat zijn er toch aso's in de wereld zeg... sjonge jonge jonge... ik kan werkelijk waar niet begrijpen waar in je hoofd de knop zit die op zo'n moment tegen je zegt "wat je nu doet is prima..."
Verwijderd
Ik overdrijf? Je zult het wel merken.P.O. Box schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:09:
[...]
is dat zo? dus dartpijltjes naar jeugdspelers gooiende spelers zouden dus ook nergens meer aan de bak moeten komen? Ik denk dat je overdrijft en dat ze gewoon bij Ajax blijven... mocht Frank de Boer 1 van de 3 hebben willen laten debuteren dit jaar, dan zal hij dit even uitstellen tot volgend jaar, maar verder verwacht ik weinig beroeps-schade voor de jongens...
maar wat zijn er toch aso's in de wereld zeg... sjonge jonge jonge... ik kan werkelijk waar niet begrijpen waar in je hoofd de knop zit die op zo'n moment tegen je zegt "wat je nu doet is prima..."
Zoals ik het lees kan die agente zo voetballer worden.Martijndoes schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:44:
zware mishandeling
Los van het feit dat het compleet waanzinnig is om iemand die toetert aan te vliegen, vind ik de mishandeling alles behalve zwaar.een kneuzing aan haar sleutelbeen op en een aantal schaafwonden
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
https://www.om.nl/actueel...603/18-jarige-gedagvaard/
mwoah.... 2 van de 3 zijn iig al onschuldig...
en de derde heeft (eigen interpretatie) een duw gegeven waarbij de vrouw gevallen is en een schrammetje heeft opgelopen....
los van het feit dat ik het dan nog steeds idioot en onaanvaardbaar gedrag vind, blijf ik er bij dat Ajax hier echt verder niets anders mee doet dan een schorsing voor x periode...
de media maakt het weer erger dan het is... wilders heeft zijn 140 karakters ook alweer gereed... ik zal niet zeggen dat het net zo triest is als het gedrag van de spelers van Ajax (want zij zijn degenen die uit hun auto stappen als iemand achter hen toetert), maar "de media" is op een andere manier ook weer heel erg triest bezig...
Blijkt dus allemaal wel mee te vallen. Één schuldige in plaats van drie, en het uit de auto sleuren was onzin. Blijft dat je met je handen van anderen af moet blijven uiteraard, maar de mishandeling is niet zo grof geweest als gesuggereerd.
Verwijderd
Media is altijd zo goed om zonder feiten alles op te blazen en het merendeel van Nederland gelooft dat meteen. Maar het blijft ontzettend dom dat je als Ajax speler in zo situatie terecht komt.Niku schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:38:
Blijkt dus allemaal wel mee te vallen. Één schuldige in plaats van drie, en het uit de auto sleuren was onzin. Blijft dat je met je handen van anderen af moet blijven uiteraard, maar de mishandeling is niet zo grof geweest als gesuggereerd.
Verwijderd
Het valt wel mee?
Het mishandelen van een VROUW omdat ze toetert? Ongelofelijk schandalig. Dat valt helemaal niet mee.
Het mishandelen van een VROUW omdat ze toetert? Ongelofelijk schandalig. Dat valt helemaal niet mee.
Nee, het domme heeft niets te maken met Ajax. Het domme is uit te stappen en te denken dat je het recht hebt geweld te gebruiken. Een schorsing is minder belangrijk dan het aanleren dat hij niet speciaal is, en daar is het belangrijk dat Ajax een signaal geeft.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:56:
Maar het blijft ontzettend dom dat je als Ajax speler in zo situatie terecht komt.
Verwijderd
Misschien verwoorden ik het verkeerd, want dit is natuurlijk altijd dom, maar als Ajax speler weet je dat zoiets extra aandacht krijgt. Het is één van de grootste talenten van Ajax met een 5 jarig contract, dus Ajax zou deze speler niet kunnen/willen wegsturen.gambieter schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:21:
[...]
Nee, het domme heeft niets te maken met Ajax. Het domme is uit te stappen en te denken dat je het recht hebt geweld te gebruiken. Een schorsing is minder belangrijk dan het aanleren dat hij niet speciaal is, en daar is het belangrijk dat Ajax een signaal geeft.
Inderdaad, ongeacht je baan of achtergrond is het bijzonder ernstig dat je zo reageert op een toeterende vrouw. Nul komma nul respectVerwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:18:
Het valt wel mee?

XXXVI
Handsbal bij Vitesse met 2-1 voor in de 93e minuut. De arbitrage ziet het 'niet' en daarna scoort Vitesse nog 3-1. Pfffff.
...
Het was WEER niet best met de arbitrage man!!!! JESUS
Penaltys (niet gegeven, inconsequent) rode kaarten (2x naar mijn mening)
Wordt echt tijd voor een videoscheids!
Waarom kan/mag het bij hockey al jaren en bij zo'n grote sport nog steeds niet..
Penaltys (niet gegeven, inconsequent) rode kaarten (2x naar mijn mening)
Wordt echt tijd voor een videoscheids!
Waarom kan/mag het bij hockey al jaren en bij zo'n grote sport nog steeds niet..
Kishna om disciplinaire redenen uit de selectie voor dit weekend. Volgens van Gelder gaat hij naar PSV
Moet ie vooral doen, daar past ie al helemaal niet tussen. Komt door die rare zaakwaarnemer van hem, daar wordt je ook knettergek van.Aghanim schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:12:
Kishna om disciplinaire redenen uit de selectie voor dit weekend. Volgens van Gelder gaat hij naar PSV
Float like a butterfly, sting like a bee.
En diverse mensen geven de Boer de schuld en dat het vanwege Kishna zijn huidskleur/achtergrond zou komen
Vraag me eigenlijk af waarom de Boer hem zoveel kansen is blijven geven en niet gewoon iemand van Jong Ajax heeft doorgeschoven.

Vraag me eigenlijk af waarom de Boer hem zoveel kansen is blijven geven en niet gewoon iemand van Jong Ajax heeft doorgeschoven.
Als een man mishandeld was geweest was het minder erg geweest?Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:18:
Het valt wel mee?
Selectieve emancipatie much
de grote van gelder weet het... geloof er niets van... denk eerder dat Raiola een Zlatantje doet (ruzie creeren om voor een appel en een ei naar Italie te kunnen).Aghanim schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:12:
Kishna is in mijn ogen een groter talent dan El Ghazi, maar krijg de indruk dat de wil om er voor te werken bij hem ver te zoeken is... (maar dat is puur giswerk van mijn kant... heb nog nooit een training van Ajax bekeken, laat staan dat ik Kishna persoonlijk ken
Wat ik via het roddel circuit hoorde was dat Kishna niet goed luisterde naar de aanwijzingen die Ajax hem probeerde te geven. Ajax wilde daardoor niet met hem verder. Nadat ik deze roddel hoorde komt Raiola een paar dagen later met een interview om de boel voor zijn speler een gunstige draai te geven.
Misschien is die situatie nu verder geescaleerd. Nogmaals, ik verneem dit via roddels en heb geen geldige bron.
Ikzelf vind Kishna een leuke technische voetballer, helaas zie je hem maar 3 minuten van de 90
Misschien is die situatie nu verder geescaleerd. Nogmaals, ik verneem dit via roddels en heb geen geldige bron.
Ikzelf vind Kishna een leuke technische voetballer, helaas zie je hem maar 3 minuten van de 90
Hattrick: Thorgal Eagles
Verwijderd
Ja, dat is minder erg. In de NLse zorgstaat beschermen we de zwakkeren, en als het gaat om fysieke kracht zijn vrouwen zwakker.Napo schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:58:
[...]
Als een man mishandeld was geweest was het minder erg geweest?
Selectieve emancipatie much
Net als het erger is om een bejaarde op zijn of haar gezicht te slaan dan de gemiddelde 30-jarige.
Inderdaad, wat hij ooit laat zien daarvoor kom je naar het stadion. Maar hij zou veel meer moeten brengen. Heel eerlijk gezegd zou ik er op dit moment niet eens zo rouwig om zijn als hij zou vertrekken. Speler met perspectief dat zeker, maar hij is wel heel erg vaak lastig (ook door zijn zaakwaarnemer).bregweb schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:17:
Ben benieuwd wat de reden echt is, dat zullen we vast morgen/maandag wel te horen krijgen.
Inderdaad en te vaak als je hem ziet dan komt er niets productiefs uit voort. Leuke beweging en .... bal verlies/pas de 20 meter naast gaat.bregweb schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:17:
Kan me voorstellen dat hij het type is waar het in de jeugd allemaal altijd goed ging puur op talent.
Daarnaast, als Kishna/Raiola enige intentie hadden om te verlengen dan hadden ze dat al lang gedaan.
Of ze willen een salaris dat niet bij de prestaties past of Raiola is al lang bezig met een andere club.
En dan gaat hij straks naar het buitenland en dan hoor je er niets meer van, tot dat hij terug keert wanneer hij een jaar of 28 is en dan gaat hij aan de slag bij de middenmoot...Deadsy schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:27:
[...]
Inderdaad en te vaak als je hem ziet dan komt er niets productiefs uit voort. Leuke beweging en .... bal verlies/pas de 20 meter naast gaat.
Kan me voorstellen dat hij het type is waar het in de jeugd allemaal altijd goed ging puur op talent.
Daarnaast, als Kishna/Raiola enige intentie hadden om te verlengen dan hadden ze dat al lang gedaan.
Of ze willen een salaris dat niet bij de prestaties past of Raiola is al lang bezig met een andere club.
Die kans is inderdaad groot.Gynnad schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:29:
[...]
En dan gaat hij straks naar het buitenland en dan hoor je er niets meer van, tot dat hij terug keert wanneer hij een jaar of 28 is en dan gaat hij aan de slag bij de middenmoot...
Als Raiola hem naar Juve brengt dan zal hij denk ik tot zijn 21 in de jeugd spelen en in de beker ofzo voor het 1e spelen. Dan zullen ze hem verhuren want hij mag niet meer in de jeugd spelen.
Deze jongen zal echt wel een club vinden en een te hoog salaris vangen. Maar er zit zoveel meer in deze jongen.
Vraag me wel af wat hij over zichzelf denkt. Denkt hij dat het top speelt en zonder probleem naar een leuke club kan? Of vind hij het gewoon teveel werk om aan zijn tekortkomingen te werken en vind hij het zo wel goed genoeg.
Zit hij na de wedstrijd als ze hem interviewen soms te denken: hmm, 2 scharen, 1 speler op snelheid eruit gelopen. Ja ik ben wel goed bezig geweest.
Totaal mee oneens. Maar goed, dat is een andere discussieVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:18:
[...]
Ja, dat is minder erg. In de NLse zorgstaat beschermen we de zwakkeren, en als het gaat om fysieke kracht zijn vrouwen zwakker.
Net als het erger is om een bejaarde op zijn of haar gezicht te slaan dan de gemiddelde 30-jarige.
Dit is simpelweg onwenselijk gedrag voor eenieder, jong of oud, man of vrouw, sterk of zwak. Je moet zo ook niet klakkeloos uit de jeugdopleiding zetten omdat je daar het 'probleem' niet mee aanpakt. Je laat diegene aan zijn lot over, en ook dat is geen goed uitgangspunt.
Maar wat zou je er van vinden als Kishna daadwerkelijk naar PSV zou vertrekken?Gynnad schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:25:
[...]
Inderdaad, wat hij ooit laat zien daarvoor kom je naar het stadion. Maar hij zou veel meer moeten brengen. Heel eerlijk gezegd zou ik er op dit moment niet eens zo rouwig om zijn als hij zou vertrekken. Speler met perspectief dat zeker, maar hij is wel heel erg vaak lastig (ook door zijn zaakwaarnemer).
Verwijderd
PSV? Nah, die gaat natuurlijk naar Blackpool!Niku schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 17:28:
[...]
Maar wat zou je er van vinden als Kishna daadwerkelijk naar PSV zou vertrekken?
Sampdoria denk ik gezien z'n zaakwaarnemer m maar al te graag die kant op stuurt
.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015