Ik vind die Costa eigenlijk wel lache, zorgt voor veel vermaak en dat is wat we toch willen?
Kuipers maakt veel fouten, maar beide ploegen zijn ook wel heel vervelende ettertjes.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik wil een goede, sportieve pot voetbal zien. Voor vermaak ga ik wel naar het circus, kom je genoeg Costa's tegen.Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:36:
Ik vind die Costa eigenlijk wel lache, zorgt voor veel vermaak en dat is wat we toch willen?
Shaktar speelde overigens al vanaf minuut 3 met tien man, een nieuw record (voor Kutcher )
. Dan heb je met Bayern wel net de verkeerde tegenstander!
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 11-03-2015 22:39 ]
Benieuwd of PSG nu de boel op slot gooit en voor strafschoppen gaat, of dat ze toch voor de 1-2 gaan.
Hij fluit echt bizar slecht, zou me niks verbazen als ie dit seizoen geen CL meer fluit.gambieter schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:36:
Kuipers maakt veel fouten, maar beide ploegen zijn ook wel heel vervelende ettertjes.
Ik heb niet het gevoel dat Kuipers hulp krijgt van de grensrechters ofzo.. Hij staat er echt alleen voor lijkt het wel.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is toch schande, Chelsea begint pas te voetballen in de 85ste minuut. Netals in de CL finale toen, bah

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik ook, maar in een pot met 22 clowns op het veld mag er van mij een opperclown rondlopen, ze zijn bij psg en chelsea allemaal een stel acteurs die de boel graag opruien.Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:37:
[...]
Ik wil een goede, sportieve pot voetbal zien. Voor vermaak ga ik wel naar het circus, kom je genoeg Costa's tegen.
Bizar slecht is ook wel overdreven. Die van ibra kan ik inkomen dat ie 'm daar geeft. Die gele voor Costa was natuurlijk wel fout en moest rood zijn.toolkist schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:39:
[...]
Hij fluit echt bizar slecht, zou me niks verbazen als ie dit seizoen geen CL meer fluit.
Voor de rest fluit hij op zich prima.
Nouja, Chelsea lukte ook niet echt.. PSG dwong het wel af dat Chelsea de boel achterin dicht moest houden.Terryb47 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:40:
Het is toch schande, Chelsea begint pas te voetballen in de 85ste minuut. Netals in de CL finale toen, bah
⏩ PVOutput☀️
Zijn wel twee wedstrijd bepalende fouten.Krukar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:42:
[...]
Bizar slecht is ook wel overdreven. Die van ibra kan ik inkomen dat ie 'm daar geeft. Die gele voor Costa was natuurlijk wel fout en moest rood zijn.
Voor de rest fluit hij op zich prima.
Of die rode kaart voor ibra fout was kun je over twisten.
Aiaii..
⏩ PVOutput☀️
Ik vind van wel in ieder geval.Krukar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:44:
[...]
Of die rode kaart voor ibra fout was kun je over twisten.
Terechte penalty dit.
Ai duidelijk hands. Wel tergend traag ingeschoten.
Wat een kneus Silva, zo stom zeg..
⏩ PVOutput☀️
Beheerst ingeschoten, goed gekeken. Moet je ook maar kunnen op zo'n moment.
Maar wat een domme handsbal zeg. Zoals de commentator zegt.. het lijkt wel een volleyballer.
Maar wat een domme handsbal zeg. Zoals de commentator zegt.. het lijkt wel een volleyballer.
Komt ie op zich nog goed weg, niet de 2de gele kaart...
Geeft maar weer aan waarom hij op het WK zijn aanvoerdersband verloor, zitten toch wel veel rare momenten in zijn spel.Quad schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:48:
Wat een kneus Silva, zo stom zeg..
Maar er moet nog wel 1 iemand een rode kaart krijgen.. 
Heb je er 1 gezien ben je nog niet tevreden?Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:49:
en ik hoopte nog zo op penalties
[ Voor 63% gewijzigd door Quad op 11-03-2015 22:49 ]
⏩ PVOutput☀️
Nou, je had er ieder geval eentje.Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:49:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Die heb je toch één gehad?Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:49:
Spuit11
⏩ PVOutput☀️
Geldt een uitdoelpunt in de verlenging ook dubbel?Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:49:
Moet gewoon geel zijn voor een schwalbe.
In other news: Bekerduel Afellay in Griekenland gestaakt na invasie boze fans
Ze zijn lekker bezig daar in Griekenland.. Eerst al een hele speelronde zonder publiek ivm serie incidenten, maar men gaat daar gewoon door.
Ze zijn lekker bezig daar in Griekenland.. Eerst al een hele speelronde zonder publiek ivm serie incidenten, maar men gaat daar gewoon door.
Ziet Kuipers het goed, doet ie het nog foutKrukar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:48:
Komt ie op zich nog goed weg, niet de 2de gele kaart...
Nog wel geloof ik. Willen ze wel gaan afschaffen, want is gewoon oneerlijk.Krukar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:50:
[...]
Geldt een uitdoelpunt in de verlenging ook dubbel?
Ja inderdaad, maar PSG is bij een doelpunt dus wel meteen door, hmm, blijft het nog even spannendNiku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:52:
[...]
Nog wel geloof ik. Willen ze wel gaan afschaffen, want is gewoon oneerlijk.
Hoop het niet natuurlijk, maar zie het eerder 3-1 worden dan 2-2....
Inderdaad, PSG komt er totaal niet meer aan te pas.dutchgio schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:55:
Hoop het niet natuurlijk, maar zie het eerder 3-1 worden dan 2-2....
Costa heeft een vrijbrief ofzo? Ondertussen kon die al 3 keer rood hebben.
Ook dan weer zo lullig dat ie een bal tegen zich aan krijgt. Nee, dit is niet de beste wedstrijd van Kuipers.
Mourinho wind je niet zo belachelijk op, Costa had er al meer dan eens van af gestuurd kunnen worden.
lijkt wel alsof die bal net niet met de hand aangeraakt wordt, of zie ik het nou helemaal verkeerd??
Welke wedstrijd heb jij gezien? PSG heeft een kwartier beter gevoetbald, verder was het van beide kanten niets.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:58:
Psg een klasse beter.
Zie je verkeerd, je ziet de bal zelfs van richting veranderen nadat z'n hand 'm raakt.Grindtegel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:59:
lijkt wel alsof die bal net niet met de hand aangeraakt wordt, of zie ik het nou helemaal verkeerd??
Verwijderd
De wedstrijd waar ze met 11 man beter waren en met 10 tegen 12 alsnog verlenging eruit slepen?Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:59:
[...]
Welke wedstrijd heb jij gezien? PSG heeft een kwartier beter gevoetbald, verder was het van beide kanten niets.
'PSG een klasse beter', dat kun je vanavond in ieder geval toch niet gezien hebbenVerwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:01:
[...]
De wedstrijd waar ze met 11 man beter waren en met 10 tegen 12 alsnog verlenging eruit slepen?
Verwijderd
Moet je nagaan als ze daarmee al een klasse beter dan Chelsea zijn.Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:03:
[...]
'PSG een klasse beter', dat kun je vanavond in ieder geval toch niet gezien hebbenPSG was eventjes beter, verder moesten ze het vooral van één moment (Cavani) en spelhervattingen hebben.
Zegt toch wel veel dat dit de nummer 1 van Engeland is, die competitie is echt ver afgezakt

De druk neemt toe!
Wat een redding. Niet normaal.
Wat een redding. Niet normaal.
[ Voor 48% gewijzigd door Fleximex op 11-03-2015 23:06 ]
Toch de goal. Raar dat Chelsea zo matig met corners is deze wedstrijd.
2-2!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAA JA JA!!
⏩ PVOutput☀️
wow!
I served in a company of heroes.
Toch weer PSG. En nu zal Chelsea wel moeten. Matige pot, maar zo zit er toch wel wat spanning in
Ik wist niet dat ik zo enthousiast kan zijn voor zo'n koopclub.
Lekker hoor!!

Lekker hoor!!
⏩ PVOutput☀️
Heerlijk dit! Maar wat een geniale redding van Courtois een moment eerder nog.
Ik ook nietQuad schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:08:
Ik wist niet dat ik zo enthousiast kan zijn voor zo'n koopclub.![]()
Lekker hoor!!
en nou gaan we nog een leuke 8 minuten acteerwerk tegemoet, oscar waardige valpartijen en uitingen van pijn en onrechtigheid
Same hereVos schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:08:
[...]
Ik ook niet. Al is het alleen omdat ik tegen Chelsea ben
.
Ik ben toch onder de indruk van onze zuiderburen. Courtois is zo ontzettend goed. En ondanks dat Chelsea heel matig speelt, kan ik zeer genieten van Hazard. Balvast, snel en bijna altijd een goede oplossing.
Komop psg nu vast houden!!!!
Liever deze koopclub dan chelsea
Liever deze koopclub dan chelsea
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik vind het mooi voor Zlatan..

⏩ PVOutput☀️
Nu nog rood voor Costa en ik ben tevreden.
Leuk die wisselpolitiek
Fijn voor Gregory dat ie nog even mee mag doen.
Die kan ook wel op zoek naar een andere club, komend seizoen komt Dani Alvas erbij.
Fijn voor Gregory dat ie nog even mee mag doen.
Die kan ook wel op zoek naar een andere club, komend seizoen komt Dani Alvas erbij.
[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 11-03-2015 23:11 ]
Van der Wiel komt er nog in. Nederland wint dus van België deze wedstrijd als het zo blijft

Nouja, die mag de volgende wedstrijd niet meedoen als ze doorgaan
Mooie trui heeft hij onder het PSG shirt aan inderdaad.PWM schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:11:
Wat ziet die van der Wiel er toch uit....
Misschien seponeren ze het wel, maffia enzo. ^^RoD schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:11:
[...]
Mag hij misschien wel de return meedoen.
⏩ PVOutput☀️
Kaart wordt misschien wel geseponeerd? Als de UEFA dat doet is het trouwens echt een motie van afkeuring tegen KuipersRoD schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:11:
[...]
Chelsea speelt wel heel gelaten zeg, hebben ze het opgegeven?
Dan kan hij ook wel fluiten (Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:13:
[...]
Kaart wordt misschien wel geseponeerd? Als de UEFA dat doet is het trouwens echt een motie van afkeuring tegen Kuipers
De finale kan Kuipers sowieso wel vergeten.
⏩ PVOutput☀️
Mourinho is toch wel de hoofdschuldige vanavond. Als Chelsea tegen tien man gewoon aanvalt staat het na 90 minuten gewoon 2-0. Dat kan toch niet anders met de spelers die Chelsea voorin heeft lopen.
Frank Snoeks wil nog even beweren dat Courtois die bal (de 2-2) moest hebben.
Frank Snoeks wil nog even beweren dat Courtois die bal (de 2-2) moest hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Fleximex op 11-03-2015 23:15 ]
Dat zou je wel zeggen ja zo, maar ze spelen echt heel anders in de competitie. In knockout competities is het Mourinho chickensh*t spel ...Krukar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:05:
Zegt toch wel veel dat dit de nummer 1 van Engeland is, die competitie is echt ver afgezakt

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 11-03-2015 23:17 ]
Mourinho maakt zich klaar voor een pak billenkoek van abramovich
Lekker hoor!
⏩ PVOutput☀️
Mooi voor Zlatan, jammer dat ie voor een Frans team speelt

Toch stiekem wel lekker dat Chelsea er op deze manier uit gaat. 
Ook wel knap dat ze na twee keer een achterstand met 10 man het nog weten te redden.
Ook wel knap dat ze na twee keer een achterstand met 10 man het nog weten te redden.
Staan we er wel even bij stil dat 3 van de 4 goals door de centrale verdedigers werd gemaakt. Eigenlijk 4 dode-spelmomenten. Dat zegt misschien ook wel wat over deze wedstrijd
"Een paar daagjes rust en dan ben ik er weer", aldus Robben die na 13(?) minuten geblesseerd werd gewisseld.
Het blijven allebei koopclubs natuurlijk, maar ik vind het wel mooi dat die nare Costa eruit ligt. Die zal wel in zijn bedje plassen vannacht
Vind het van Hazard zo zonde dat ie bij deze b-club zit, die zou echt groot kunnen worden bij een Real, Bayern of Barcelona o.i.d.Fleximex schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:09:
Ik ben toch onder de indruk van onze zuiderburen. Courtois is zo ontzettend goed. En ondanks dat Chelsea heel matig speelt, kan ik zeer genieten van Hazard. Balvast, snel en bijna altijd een goede oplossing.
Hopelijk alleen wat spanning op de hamstring en geen echte schade, dat hij er dus op tijd bij was. Dat hij zelf wilde blijven staan zegt wel iets.dutchgio schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:19:
"Een paar daagjes rust en dan ben ik er weer", aldus Robben die na 13(?) minuten geblesseerd werd gewisseld.
En daarom supergoed van Bayern dat ze hem er dan toch afhalen
Tegen 10 man en je staat 1-0 voor. Niet echt risicovol dan heGrindtegel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:25:
En daarom supergoed van Bayern dat ze hem er dan toch afhalen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015