De komende 3 dagen is bij Tinydeal de magnetische USB kabel $4.99. Deze is alleen niet van het merk Wsken.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dispute hoeft niet (altijd). Ik heb wel eens geld teruggekregen zonder dispute.Superbaddd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:45:
Is het nodig om een dispute te openen op AliExpress om je geld terug te krijgen? Of kan dat ook zonder het openen van een dispute? Ik heb namelijk contact opgenomen met de verkoper en die is akkoord gegaan met het geven van een refund. Ik vraag me alleen af of dit wel mogelijk is zonder een dispute...
Nice, vind het echt een ideale oplossing... helaas werkt het 9 van de 10 keer niet in combinatie met een hoesje of case...Chocoball schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:10:
De komende 3 dagen is bij Tinydeal de magnetische USB kabel $4.99. Deze is alleen niet van het merk Wsken.
[afbeelding] [afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Impry op 05-11-2015 16:08 ]
Daar mag je blij om zijn. Ik heb wel zo'n Wsken bij aliexpress gekocht, maar die past niet op een Nokia Lumia, terwijl Nokia wel bij de compatible brands genoemd wordt. Zie de tekst in groen bij de Product Description.Chocoball schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:10:
Een ferriet ring zou een simpele oplossing zijn. Ze zijn alleen niet zo heel zwaarImpry schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:07:
Wel slim systeem.
Iemand al eens iets van een kabelgewichtje oid tegen gekomen zodat je oplaadkabel niet van je bureau/nachtkastje valt?
_██_
(ಠ_ృ)
Geen gek ideeAtomsk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:57:
[...]
Een ferriet ring zou een simpele oplossing zijn. Ze zijn alleen niet zo heel zwaar
En ook niet verkeerd!
Ik neem aan dat je wel allang je geld had teruggekregen?DuxXx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:22:
Ik kreeg vandaag na 2,5 maand zowaar een pakje uit China van Gearbest.
Schrok ervan !
Kan ik me helemaal voorstellen
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Die heb ik laatst toevallig gekocht.Impry schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:07:
Wel slim systeem.
Iemand al eens iets van een kabelgewichtje oid tegen gekomen zodat je oplaadkabel niet van je bureau/nachtkastje valt?
Deze Native Night cable is super, maar kost wel € 40,-.
Een los gewichtje zou ook al volstaan.
[afbeelding]
Eyy, da's 'n monkeyfist rond je kabel... Geweldig idee en met paracord en heel veel handigheid zelf te maken.Impry schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:07:
Wel slim systeem.
[afbeelding]
Zo heb ik er in een ver verleden eens een zooi gekocht bij DX. Superhandige dingen, tot op een hete zomerdag de lijm begint te lossenT homass schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:59:
[...]
http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Die heb ik laatst toevallig gekocht.
[ Voor 47% gewijzigd door dodge_911 op 05-11-2015 21:49 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Nieuw voor mij, welke telefoons hebben deze aansluiting, wil dan graag een rugged telefoon.Chocoball schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:10:
Je stopt 1 deel toch in de micro-usb poort?KLX16 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:57:
[...]
Nieuw voor mij, welke telefoons hebben deze aansluiting, wil dan graag een rugged telefoon.
Gearbest had ik hem besteld, geen invoerkostenkoelebobes schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:50:
[...]
Heb je de 160 besteld zonder invoerkosten ? Ik ben nog op zoek naar een adresje waar ik hem kan bestellen om mijn 151 te vervangen.
Als ik het via de app doe moet ik alsnog de verzendkosten a 32dollar betalen!sambalbaj schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 01:59:
Op pepper hebben ze de Mi Scale voor 17,05 gesport via de app van Tinydeal.
http://nl.pepper.com/aanb...or-eur1705-tinydeal-13915
Normaal bedragen de verzendkosten net zo veel als het apparaat zelf.
BTC €94.837,08
Wel weer 'grappig'. Nu wordt de verkoper blijkbaar zenuwachtig dat ze een slechte beoordeling zouden kunnen krijgen...Alphalorne schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:10:
Ik zou haast voorstellen om hiervoor een dispuut te openen, foto vs beschrijving lijkt mij een helder verhaal.
[...]
Same here. Zoveelste keer "gratis" verzenden. Initiële euforie snel weer down the draintimmert26 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:05:
Als ik het via de app doe moet ik alsnog de verzendkosten a 32dollar betalen!
Nickname does not reflect reality
Het was een bug waardoor er ook daadwerkelijk gratis verzending was.Brad Pitt schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:23:
[...]
Same here. Zoveelste keer "gratis" verzenden. Initiële euforie snel weer down the drain
Ik had de plaatjes verkeerd ingeschat. Na jouw opmerking. Nu bekeek ik ook de link met dit plaatje.dodge_911 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:06:
[...]
Je stopt 1 deel toch in de micro-usb poort?
Dus volgens mij zowat alle Android telefoons?
Kom eens met wat meer info dan "graag een rugged telefoon".
Zelf maken ?Impry schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:07:
Wel slim systeem.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door L.N. op 07-11-2015 07:37 ]
[ Voor 16% gewijzigd door FunFair op 07-11-2015 19:41 ]
FunFair schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:23:
Ik ben benieuwd of iemand nog een pareltje heeft gevonden. Dat gedoe met postnl verknalt het topic nogal...
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 07-11-2015 21:44 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Da's imho de kracht van eBay : ze zijn als de dood voor een slechte beoordeling, en willen zich zo indekken daartegen.ehtweak schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:21:
Ze vergoeden blijkbaar liever het aankoopbedrag (en ik mag de gekraste module behouden) dan dat ze zorgen voor een nieuwe ongekraste module.
Apart, ik heb 1x de optie resend of refund gehad. Zelf toen gekozen voor refund, omdat ik er geen vertrouwen in had dat het de volgende keer beter was. Ging hier om een telefoon hoesje. Ze hebben zelfs de verzendkosten vergoed. Achteraf alsnog een realistische review gegeven,gezien de kwaliteit gewoon ruk was.ehtweak schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:21:
Blijf apart, die aziaten met hun reacties.
Ze vergoeden blijkbaar liever het aankoopbedrag (en ik mag de gekraste module behouden) dan dat ze zorgen voor een nieuwe ongekraste module. Ook blijven ze volhouden dat de omschrijving op eBay correct zou zijn...
Tja... is dat dan het cultuurverschil?Als je beweert dat iets nieuw en ongebruikt is, dan zijn krassen normaal?
![]()
"Dear,
We feel very sorry for all about that., My name is Melody, the representative of Customer
Service and I appreciate the opportunity to assist you further.
If we resend, it will take about 18-35 days, the delivery time is unstable, in that case, your buyer protection on eBay will be expired (over 45 days ).
So we suggest refund you first, then you reorder on eBay, is ok ?
As always, my goal is to help you with your questions as quickly and accurately as
possible. I appreciate your patience and understanding regarding this matter.
Best regards,"
Ik heb maar gezegd dat ik een full refund wil.
Zucht, nu ff afwachten of de module überhaupt funktioneert (kan ik nog niet testen omdat ik nog andere componenten nodig heb). En dan zien of die krassen niet al te veel het uiterlijk van mijn project aantasten.
Dat zou top zijn. En het liefst voor de 11.11maurits82 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:20:
[...]
Ik heb ze eigenlijk beide maar nog niet gebruikt / vergeleken. Kan binnenkort ff doen, np!
Ik heb hem (Xiaomi Mi scale) recentelijk via Gearbest EU warehouse besteld.timmert26 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:05:
[...]
Als ik het via de app doe moet ik alsnog de verzendkosten a 32dollar betalen!
Volgens mij snap jij het gewoon zelf niet?ehtweak schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:21:
Blijf apart, die aziaten met hun reacties.
Ze vergoeden blijkbaar liever het aankoopbedrag (en ik mag de gekraste module behouden) dan dat ze zorgen voor een nieuwe ongekraste module. Ook blijven ze volhouden dat de omschrijving op eBay correct zou zijn...
Tja... is dat dan het cultuurverschil?Als je beweert dat iets nieuw en ongebruikt is, dan zijn krassen normaal?
![]()
"Dear,
We feel very sorry for all about that., My name is Melody, the representative of Customer
Service and I appreciate the opportunity to assist you further.
If we resend, it will take about 18-35 days, the delivery time is unstable, in that case, your buyer protection on eBay will be expired (over 45 days ).
So we suggest refund you first, then you reorder on eBay, is ok ?
As always, my goal is to help you with your questions as quickly and accurately as
possible. I appreciate your patience and understanding regarding this matter.
Best regards,"
Ik heb maar gezegd dat ik een full refund wil.
Zucht, nu ff afwachten of de module überhaupt funktioneert (kan ik nog niet testen omdat ik nog andere componenten nodig heb). En dan zien of die krassen niet al te veel het uiterlijk van mijn project aantasten.
Ik heb een DFD F183 (kwam ooit eens in de tuin vliegen en is nooit meer opgehaald). Ik heb weinig drone ervaring maar die F183 is best makkelijk om mee te vliegen. De accu gaat een 5 tot 10 minuten mee.jantje112 schreef op zondag 08 november 2015 @ 08:28:
Ik heb zo'n mini drone van de action meegenomen. Na de eerste testvlucht al een motor die het af laat weten waardoor het ding niet meer omhoog komt. Lijkt een clone van de cx10 te zijn maar iets andere remote.
Iemand tips welke drone wat beter vliegt en een goede bang for the buck heeft? Budget 60 euro.
Ik heb goede ervaringen met de hubsan x4.jantje112 schreef op zondag 08 november 2015 @ 08:28:
Ik heb zo'n mini drone van de action meegenomen. Na de eerste testvlucht al een motor die het af laat weten waardoor het ding niet meer omhoog komt. Lijkt een clone van de cx10 te zijn maar iets andere remote.
Iemand tips welke drone wat beter vliegt en een goede bang for the buck heeft? Budget 60 euro.
Dat klopt als een zwerende vinger...wimpie007 schreef op zondag 08 november 2015 @ 03:39:
[...]
Volgens mij snap jij het gewoon zelf niet?
...
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 08-11-2015 09:55 . Reden: Verklein je plaatjes svp ]
Als je voor een micro drone wilt gaan is de Hubsan X4 zeker een aanrader. Zelf heb ik de JJRC H6C en dat is een kloon daarvan. Ook zeker aan te raden (en iets goedkoper). Als je wat groter wilt kun je voor bijvoorbeeld de Syma X5C gaan. Zijn ook veel goede reviews over te vinden.jantje112 schreef op zondag 08 november 2015 @ 08:28:
Volgens mij heeft wimpie het niet over het probleem (de fout van de verkoper en het feit dat ze daar over liegen), maar over de oplossing (refund). Dat laatste is inderdaad beter voor jou om de reden die wimpie noemt. En daarnaast zou ik nu ook liever bij een andere verkoper kopen.ehtweak schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:44:
[...]
Dat klopt als een zwerende vinger...ik snap het idd niet.
Ze adverteren met een 'New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging' display en ik ontvang een gekrast, met duidelijke gebruikssporen, exemplaar.
En dan zeggen ze tegen me:
According to your description, there is not much differences between the real product and eBay description.
Maybe it is just not as perfect as you thought, not meet your expectations.![]()
Tja... ik snap het dus duidelijk niet. Volgens mij is er een heel duidelijk verschil tussen het gekraste exemplaar wat ik ontvangen heb:
[afbeelding]NokiaDisplay2 by Erik Haak, on Flickr
versus waarmee ze adverteren...
Moet je er dan geen remote bij hebben?Herr Flicker schreef op zondag 08 november 2015 @ 08:40:
[...]
Ik heb een DFD F183 (kwam ooit eens in de tuin vliegen en is nooit meer opgehaald). Ik heb weinig drone ervaring maar die F183 is best makkelijk om mee te vliegen. De accu gaat een 5 tot 10 minuten mee.
Ik zie hem op Banggood te koop voor net geen 60 USD : http://www.banggood.com/J...-Camera-RTF-p-950652.html
Klopt, die heb ik later los gekocht (Gearbest verkoopt ze los voor 9 USD)
Verwijderd
die worden pas 11-11 in de Chinese verkoop gedaan.CokeZero schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:54:
Iemand al een website gevonden waar je de nieuwe Xiaomi earbuds kan kopen?
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Oeps, een beetje te enthousiast.Kenzi schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:37:
[...]
die worden pas 11-11 in de Chinese verkoop gedaan.
Moo ding! Aan de video te zien, pers je er inderdaad een hoop licht uit. Ik wilde hm zelf kopen, maar toen zag ik de prijsChocoball schreef op zondag 08 november 2015 @ 00:34:
Ik kreeg vandaag ook een verrassing op de deurmat. Vandaag kwam mijn Gearbest bestelling binnen die 20 dagen geleden op de post ging. Deze Olight O'Pen Mini Torch. Inclusief 2 Duracell batterijen en geeft een bulk licht voor zo'n klein ding
[video]
Leuk dingetje! Begrijp dat het alleen een zaklampje is en geen daadwerkelijke 'pen'?Chocoball schreef op zondag 08 november 2015 @ 00:34:
Ik kreeg vandaag ook een verrassing op de deurmat. Vandaag kwam mijn Gearbest bestelling binnen die 20 dagen geleden op de post ging. Deze Olight O'Pen Mini Torch. Inclusief 2 Duracell batterijen en geeft een bulk licht voor zo'n klein ding
[video]
[ Voor 8% gewijzigd door ViezeVis op 08-11-2015 16:16 ]
Verwijderd
Ik heb deze twee weken geleden binnen gekregen, op AE gekocht voor €0,60. Werkt prima.OB1 schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:55:
Ik heb zojuist deze USB OTG adapters besteld, ben benieuwd naar de kwaliteit. Voor de prijs kon ik het niet laten gaan.
Het is een zaklamp in pen formaat, je kunt er niet mee schrijven.ViezeVis schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:16:
[...]
Leuk dingetje! Begrijp dat het alleen een zaklampje is en geen daadwerkelijke 'pen'?
Kan dat niet echt duidelijk uit de video opmerken. Als het een combi was had ik hem waarschijnlijk wel gekocht.
Thnx. Wel jammer op zich. Had wel een perfecte combi gewezen als het een pen en zaklamp in 1 was.Chocoball schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:17:
[...]
Het is een zaklamp in pen formaat, je kunt er niet mee schrijven.
[ Voor 17% gewijzigd door Whatson op 08-11-2015 17:24 ]
Kijk deze komt precies op het goede moment.Whatson schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:22:
[afbeelding]
De Xiaomi Ants Wifi IP-cam kost nu 22.50€ bij Banggood met code: XIAOYI20
http://www.banggood.com/O...y-IP-Camera-p-983655.html
(via: http://forum.fok.nl/topic/2258434/2/25#p157307353 )
Ja, ongeveer 22.50mathy_ schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:47:
[...]
Kijk deze komt precies op het goede moment.
Was net opzoek naar een 2e.
Moest trouwens €22.72 betalen
Ik ben er blij mee:D
Die zijn bij Gearbest en Banggood te bestellen.CokeZero schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:54:
Iemand al een website gevonden waar je de nieuwe Xiaomi earbuds kan kopen?
"When you grow up your heart dies"
Weet wel dat steeds een Chinese dame in je oor praat bij het verbinden en als een gesprek binnenkomtmathy_ schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:25:
[...]
Nu hopen dat ze Xiaomi Hanging Wireless Bluetooth 4.1 Earphone ook nog met 20% er in gooien.
Volgens mij ben ik blind maar met welke code bestel jij de square box dan voor 13,80?mathy_ schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:25:
[...]
Ik ben er blij mee:D
Goed topic trouwens op Fok. Ik heb de Xiaomi Square Box besteld voor €13.80.
http://forum.fok.nl/topic/2258434/Dersan schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:11:
[...]
Volgens mij ben ik blind maar met welke code bestel jij de square box dan voor 13,80?
Thanks voor je reactieVerwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:00:
[...]
Ik heb deze twee weken geleden binnen gekregen, op AE gekocht voor €0,60. Werkt prima.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Heb toegevoegd aan m'n verlanglijstje. Ik zal op 11-11 bestellen vanwege de kortingen.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:00:
[...]
Ik heb deze twee weken geleden binnen gekregen, op AE gekocht voor €0,60. Werkt prima.
AliExpress 11.11 Global Shopping Festivalchipzakje schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:49:
[...]
Heb toegevoegd aan m'n verlanglijstje. Ik zal op 11-11 bestellen vanwege de kortingen.
Zullen jullie ook iets bestellen op aliexpress op 11-11? Laat mij weten.
What you see is always what you get.
Ah dat stukje info had je ons nog niet gegeven. Meer hoe ze het wilden oplossenehtweak schreef op zondag 08 november 2015 @ 09:44:
[...]
Dat klopt als een zwerende vinger...ik snap het idd niet.
Ze adverteren met een 'New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging' display en ik ontvang een gekrast, met duidelijke gebruikssporen, exemplaar.
En dan zeggen ze tegen me:
According to your description, there is not much differences between the real product and eBay description.
Maybe it is just not as perfect as you thought, not meet your expectations.![]()
Tja... ik snap het dus duidelijk niet. Volgens mij is er een heel duidelijk verschil tussen het gekraste exemplaar wat ik ontvangen heb:
https://farm6.staticflick...52508984_ea0cbd3b26_b.jpg
versus waarmee ze adverteren...
Nadat je de firmware hebt gedowngrade naar versie B of de aangepaste versie J (http://robinhenniges.com/en/fix-xiaomi-xiaoyi-small-ant)japie101 schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:55:
[...]
Staat sowieso niet op "de lijst van Synology", maar de vraag is dan, is het op de 1 of andere manier aan de praat te krijgen?
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 09-11-2015 08:38 ]
Weet iemand met hoeveel A deze kabels laden?Chocoball schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:10:
Maakt verder niet uit, maar dat had ik dus wel...wimpie007 schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:35:
[...]
Ah dat stukje info had je ons nog niet gegeven. Meer hoe ze het wilden oplossen
[Xiaomi Yi Ants Wifi IP-Camera] Ervaringen & Discussiequerex schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:38:
[...]
Nadat je de firmware hebt gedowngrade naar versie B of de aangepaste versie J (http://robinhenniges.com/en/fix-xiaomi-xiaoyi-small-ant)
Dan is het antwoord JA na het volgen van de volgende stappen...
http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?t=95211
[Modbreak]
gambieter in "[Ervaringen] Online shoppen in China - D..." gemist? Omdat het behulpzaam is, laat ik het staan, elke volgende post over dit onderwerp verdwijnt zonder pardon.[/]
Vind 'm wel een beetje uit de toon vallen qua design, eerlijk gezegdbottom line schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:50:
Hij is er!
(opgemerkt via de homepage van tweakers)
De 20.000mAh powerbank van Xiaomi. De volgende voor mijn verzameling
http://item.mi.com/1154400042.html?20151108
[afbeelding]
Heeft meer de vorm van de Asus 10.000 powerbank met rechte zijkanten.dodge_911 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:15:
[...]
Vind 'm wel een beetje uit de toon vallen qua design, eerlijk gezegd
Waar heb je het over?donleone83 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:36:
Precies waar ik momenteel naar op zoek ben. Even kijken waar ik die kan bestellen (redelijk nieuw met shoppen in China, behalve dan horloges). Iemand tips voor een betrouwbare webwinkel? DX heeft hem nog niet.
De nieuwe Xiaomi Powerbank. Sorry, mijn post kwam onhandig op een nieuwe pagina terecht.
Die is nog nergens verkrijgbaar, wordt dus een paar weken wachten of voor de 16.000 gaan, bij banggood bijvoorbeeld.donleone83 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:37:
[...]
De nieuwe Xiaomi Powerbank. Sorry, mijn post kwam onhandig op een nieuwe pagina terecht.
Veel dank, ga ik daar eens rondkijken.ITsEZ schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:41:
[...]
Die is nog nergens verkrijgbaar, wordt dus een paar weken wachten of voor de 16.000 gaan, bij banggood bijvoorbeeld.
Je kan ook kijken naar een romoss.donleone83 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:36:
Precies waar ik momenteel naar op zoek ben. Even kijken waar ik die kan bestellen (redelijk nieuw met shoppen in China, behalve dan horloges). Iemand tips voor een betrouwbare webwinkel? DX heeft hem nog niet.
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Oke bij elke gesprek is wat minder:/ Bij het koppelen kan ik nog wel mee leven.Chocoball schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:08:
[...]
Weet wel dat steeds een Chinese dame in je oor praat bij het verbinden en als een gesprek binnenkomt
Nog gelukt?Dersan schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:11:
[...]
Volgens mij ben ik blind maar met welke code bestel jij de square box dan voor 13,80?
Ja, bedankt. Ik zag niet dat hij automatisch tracking erbij koos, dat is mij nog niet eerder overkomen bij Banggoodmathy_ schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:29:
[...]
Oke bij elke gesprek is wat minder:/ Bij het koppelen kan ik nog wel mee leven.
Nog even over denken.
[...]
Nog gelukt?
Code is e45142 en dan verzend optie zonder tracking.
Bedankt voor deze melding, gelijk een paar bestellenViezeVis schreef op maandag 09 november 2015 @ 06:43:
http://www.gearbest.com/smart-light-bulb/pp_230349.html
Deze E27 LED lamp is op 11.11 verkrijgbaar voor $0,11
Thnx, deze maar eens bestellen dan. Bijna niet te geloven dat hij voor die prijs weg gaat. Zitten er verder nog voorwaarden aan? Hoeveel maximaal te bestellen bijvoorbeeld?ViezeVis schreef op maandag 09 november 2015 @ 06:43:
http://www.gearbest.com/smart-light-bulb/pp_230349.html
Deze E27 LED lamp is op 11.11 verkrijgbaar voor $0,11. Worden er aardig wat van verkocht voor die prijs.
Code die erbij hoort:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Geeeen idee. Niet dat het mij wat uitmaakt, ga er zeker 4 stuks van kopen als het ff kan.l3art schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:23:
[...]
Thnx, deze maar eens bestellen dan. Bijna niet te geloven dat hij voor die prijs weg gaat. Zitten er verder nog voorwaarden aan? Hoeveel maximaal te bestellen bijvoorbeeld?
Volgensmij krijgen letterlijk alleen de eerste 5 mensen die hem bestellen de korting. Waarschijnlijk gaan een heleboel mensen het proberen, dus ik acht de kans dat je deze korting daadwerkelijk krijgt zeer klein.l3art schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:23:
[...]
Thnx, deze maar eens bestellen dan. Bijna niet te geloven dat hij voor die prijs weg gaat. Zitten er verder nog voorwaarden aan? Hoeveel maximaal te bestellen bijvoorbeeld?
Heb daar nog ff terugkoppeling over gehad zie ik net in mijn mail:thescorpi0n schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:46:
[...]
Volgensmij krijgen letterlijk alleen de eerste 5 mensen die hem bestellen de korting. Waarschijnlijk gaan een heleboel mensen het proberen, dus ik acht de kans dat je deze korting daadwerkelijk krijgt zeer klein.
Hmmm iets met een dooie mus.... 😉ViezeVis schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:48:
[...]
Heb daar nog ff terugkoppeling over gehad zie ik net in mijn mail:
Only the first THREE customers who use it during the promo will get the discount. So BE FAST!
m.a.w: volkomen kansloos die acties weer.
Verwijderd
In dat plaatje lijkt het wel net alsof er ook gelijk een speaker ingebouwd zit. Zou wel mooi zijn natuurlijk.bottom line schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:50:
Hij is er!
(opgemerkt via de homepage van tweakers)
De 20.000mAh powerbank van Xiaomi. De volgende voor mijn verzameling
http://item.mi.com/1154400042.html?20151108
[afbeelding]
Snap ik. Ben niet boos 😉ViezeVis schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:13:
[...]
Sorry, kon er verder ook niets over zeggen.
Die van mij begon uit zichzelf uit elkaar te vallen. de 2 rubberen uiteinden zijn verlijmd met het metalen rooster midden. Beetje voorzichtig wrikken en ik denk dat hij wel los komt.jspr360 schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:25:
Iemand die toevallig weet hoe je een Earson er-151 makkelijk open krijgt. Waarschijnlijk zit er vocht tussen de aan/uit switch...
Daarnaast mensen die een hoes/cover aanraden voor een ipad air 2?
Waiting on the world to change
Nietjspr360 schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:25:
Iemand die toevallig weet hoe je een Earson er-151 makkelijk open krijgt. Waarschijnlijk zit er vocht tussen de aan/uit switch...
Daarnaast mensen die een hoes/cover aanraden voor een ipad air 2?
Ik ben zeer tevreden over die behuizing, over USB 3.0 haal ik 115-120 mb/s en over 2.0 haal ik 42 mb/sGioStyle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:05:
Ik heb eigenlijk interesse in een externe usb3.0 behuizing van Orico:
http://nl.aliexpress.com/...dd/105327_1902217651.html
Is het wat of is het gewoon prul?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq