Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
G33st schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:16:
[...]

Ze laten voor de tijd ook kort zien welke kaarten waar liggen, als je er dan op klikt ligt er totaal wat anders.
tjah... wat verwacht je? Anders zouden ze de kaarten helemaal niet laten zien. Ze laten je kort even zien wat er uberhaupt te winnen is.

Overigens, als je weet welke shops de kortingscodes geven, kun je die daar ook gewoon aanklikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:53
Ah dat spelletje had ik niet gezien. Snel even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
barrymossel schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:46:
[...]

Je kan een spelletje (klik op de kat!) doen voor "munten" en die kun je inwisselen voor coupons met korting.
Zo gaat het wel snel natuurlijk :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZtaeeyZ.png

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:26
Mr. Jummy schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:33:
[...]

[afbeelding]
Zit een foutje in dat spel dat je kan misbruiken :+
zodra de kaarten voor het eerst open worden gelegd zie je eerst eventjes hoe ze achteraf gelegd gaan worden. Het is heel kort, maar toch wel zichtbaar.

Je drukt op Play Again. De kaarten verdwijnen achter de middelste kaart.
Zodra ze achter de middelste kaart wegkomen zie je heel kort welke kaarten waar komen. Lezen lukt niet, maar op kleur kan je heel snel wel herkennen wat waar naartoe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Waah schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:53:
[...]

zodra de kaarten voor het eerst open worden gelegd zie je eerst eventjes hoe ze achteraf gelegd gaan worden. Het is heel kort, maar toch wel zichtbaar.

Zodra ze achter de middelste kaart wegkomen zie je heel kort welke kaarten waar komen. Lezen lukt niet, maar op kleur kan je heel snel wel herkennen wat waar naartoe gaat.
Wist ik niet, maar heb nu alle coupons en nog 3000 munten omdat ik enkel munten bleef krijgen :p

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Mr. Jummy schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:56:
[...]

Wist ik niet, maar heb nu alle coupons en nog 3000 munten omdat ik enkel munten bleef krijgen :p
Ik zit al op 4000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:30

mark-k

AKA markkNL

Waah schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:53:
[...]

Ik zie wat je bedoelt, maar bij mij werkt het niet zo. Ik zie inderdaad een tiende seconde de gele kaarten ergens heen gaan, maar als ik daar daarna klik is het toch meestal zo'n andere coupon.

Die coupons werken bij mij niet eens, als ik op use now klik gebeurt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:34
De tracking van mijn pakket geeft nu aan "Delivery to the recipient failed. No further information is available." Het pakket is verzonden via Sweden Post Registered en zou al in Nederland zijn. De voorlaatste melding was "The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting". Weet iemand waar dit door komt? Hangt dit samen met de PostNl die geen Chinese webshop pakketten meer thuis aflevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ik heb een leuke met allbuy.com. Ik wilde een nieuwe CX-10 bestellen, want m'n kat heeft de huidige opgegeten :o Met een couponnetje was ie daar (zonder remote) maar tien dollar, dus eentje besteld. Gaat er vervolgens iets mis op hun site met de betaling via paypal; ik krijg 'payment failed' of iets van dergelijke strekking. Nog twee keer geprobeerd, maar geen sjoege. Nouja, dan toch niet.

Vervolgens blijkt dat er wél drie keer tien dollar wordt afgeschreven. Mailtje naar allbuy gestuurd met de situatie. Krijg ik een mailtje terug, dat ik morgen nog maar eens moet mailen, want ze moeten related staff spreken. Daarna volledige radiostilte :/

Lekker dan. Had van zo'n gevestigde naam niet verwacht dat ze het zo knullig op zouden lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

L.N. schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:00:
De tracking van mijn pakket geeft nu aan "Delivery to the recipient failed. No further information is available." Het pakket is verzonden via Sweden Post Registered en zou al in Nederland zijn. De voorlaatste melding was "The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting". Weet iemand waar dit door komt? Hangt dit samen met de PostNl die geen Chinese webshop pakketten meer thuis aflevert?
Als ik afga op het lokale servicepunt hier, ja. Maar zou je de Zweedse pakketcode naar PostNL willen Tweeten? Dan kunnen ze dat nakijken en een 3S-code geven.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
mark-k schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:59:
[...]

Ik zie wat je bedoelt, maar bij mij werkt het niet zo. Ik zie inderdaad een tiende seconde de gele kaarten ergens heen gaan, maar als ik daar daarna klik is het toch meestal zo'n andere coupon.

Die coupons werken bij mij niet eens, als ik op use now klik gebeurt niks.
Ik heb het nu een paar keer getest met print screen en het werkt vlekkeloos voor de munten
Zodra ik naar de rode coupon op zoek ga, verspringt alles. Ze doen er dus alles aan dat je niet direct de rode coupons kan krijgen. Maar als je voor de gele gaat, werkt het zeker!

http://imgur.com/a/OVXkw

Zoals je ziet. Rood verspringt, geel niet. :+
mja :P dit is eigenlijk het Chinese webshop shopping forum, niet het gokforum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Raven schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:03:
[...]

Als ik afga op het lokale servicepunt hier, ja. Maar zou je de Zweedse pakketcode naar PostNL willen Tweeten? Dan kunnen ze dat nakijken en een 3S-code geven.
Bedankt. Ik heb geen twitter, dus een tweet naar PostNL is lastig. De PostNL-app laat geen pakket zien, maar dat gebeurt meestal niet bij GB pakketten. Waarschijnlijk zal ik morgen wel een briefje in de bus vinden......

Via de website van PostNL toch de zending kunnen vinden, inclusief het trackingnummer. Het pakket komt vandaag en wordt gewoon thuis afgeleverd. De app geeft aan dat er een handtekening vereist is, maar niets over importkosten. Betekent dit dat er geen importkosten zijn? Dat zou wel fijn zijn. Het gaat om een zaklamp die €55 heeft gekocht, terwijl de NL verkoopprijs €175 is. Dus zelfs met importkosten was het een goede deal.

[ Voor 30% gewijzigd door L.N. op 02-11-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:54
L.N. schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:08:
[...]

Bedankt. Ik heb geen twitter, dus een tweet naar PostNL is lastig. De PostNL-app laat geen pakket zien, maar dat gebeurt meestal niet bij GB pakketten. Waarschijnlijk zal ik morgen wel een briefje in de bus vinden......

Via de website van PostNL toch de zending kunnen vinden, inclusief het trackingnummer. Het pakket komt vandaag. De app geeft aan dat er een handtekening vereist is, maar niets over importkosten. Betekent dit dat er geen importkosten zijn? Dat zou wel fijn zijn. Het gaat om een zaklamp die €55 heeft gekocht, terwijl de NL verkoopprijs €175 is. Dus zelfs met importkosten was het een goede deal.
Je kan ook gewoon het PostNL nummer bellen om te laten om-nummeren hé ;)

Of je SE code proberen op deze twee sites: internationalparceltracking.com of postnl.post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
tokko1 schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:15:
[...]

Of je SE code proberen op deze twee sites: internationalparceltracking.com of postnl.post.
Yes, dat klopt. Ik heb het ondertussen gedaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:32
Vreemd, alles via malaysia post komt hier gewoon niet of traag aan(?), terwijl de rest hier altijd zeker binnen een maand binnen is. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:30

mark-k

AKA markkNL

Waah schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:06:
[...]

Ik heb het nu een paar keer getest met print screen en het werkt vlekkeloos voor de munten
Zodra ik naar de rode coupon op zoek ga, verspringt alles. Ze doen er dus alles aan dat je niet direct de rode coupons kan krijgen. Maar als je voor de gele gaat, werkt het zeker!

http://imgur.com/a/OVXkw

Zoals je ziet. Rood verspringt, geel niet. :+
mja :P dit is eigenlijk het Chinese webshop shopping forum, niet het gokforum :+
Op een gegeven moment dacht ik ook dat het werkte voor de muntjes inderdaad. Maar ben er nu achter dat als je lang genoeg doorgaat het systeem vanzelf alleen maar muntjes gaat geven. Ik wilde doorgaan tot ik een rode coupon had, dus gekeken waar die het vaakst kwam. Toen dus 20x achter elkaar midden onder, rechts onder, rechts boven gedaan, elke keer alleen muntjes (op 2x een oranje coupon na). Dacht nu eens random doen, weer 10 keer gedaan met random kaarten, alleen muntjes...

Edit: dit bedoel ik

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10272201/Schermafdruk-2015-11-02-13.23.09.png

[ Voor 5% gewijzigd door mark-k op 02-11-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

L.N. schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:08:
[...]

Via de website van PostNL toch de zending kunnen vinden, inclusief het trackingnummer. Het pakket komt vandaag en wordt gewoon thuis afgeleverd. De app geeft aan dat er een handtekening vereist is, maar niets over importkosten. Betekent dit dat er geen importkosten zijn? Dat zou wel fijn zijn. Het gaat om een zaklamp die €55 heeft gekocht, terwijl de NL verkoopprijs €175 is. Dus zelfs met importkosten was het een goede deal.
Sommige instanties zijn via de weg snel bereikbaar en de medewerkers die daar actief zijn hebben over het algemeen wat meer knopjes, kan handig zijn om er een account aan te maken ;)
tokko1 schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:15:
[...]

Ik weet niet anders dat het telefonisch niet omgenummerd kon worden, of is dat verandert?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Raven schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:39:
[...]

Ik weet niet anders dat het telefonisch niet omgenummerd kon worden, of is dat verandert?
Via http://postnl.post/ en dan het RE-nummer in vullen het vakje rechtsonder. Zo is het mij gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
Mr. Jummy schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:33:
[...]

[afbeelding]
Nog niemand een botje gemaakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Hannibal1471 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:00:
[...]

Nog niemand een botje gemaakt? :)
Niet de moeite waard, na bepaalde tijd krijg je alleen nog maar munten, en daar heb je niks meer aan als je alle coupons al hebt gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:51
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img907/4995/8K4k9O.png
En wat nu??
De meeste coupons die ik krijg zijn shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Matthijz98 schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:13:
[afbeelding]
En wat nu??
De meeste coupons die ik krijg zijn shit.
Gewoon je virtuele gat mee afvegen :+

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat spelletje is zo 'rigged' als maar zijn kan. Je kunt niet verliezen en 'wint' meestal flink wat coins. Logisch. De bedoeling is om je zoveel mogelijk te laten kopen. Hoe meer coins des te meer coupons je kunt kopen en des te meer troep je zult kopen hoopt men omdat je toch maar vooral al dat 'voordeel' niet wilt mislopen omdat je nog van die 'waardevolle' ongebruikte coupons hebt liggen waarvan het natuurlijk 'zonde' is om ze niet te gebruiken. _O-

Doe jezelf een lol en koop alleen de dingen die je echt wilt hebben en als de prijs je aanstaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Heeft er toevallig iemand weleens sneakers besteld van Aliexpress? Lijkt me interessant alleen ik weet niet of die dingen snel kapot gaan op gewoon dagelijks gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:13
CaptJackSparrow schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:36:
Dat spelletje is zo 'rigged' als maar zijn kan. Je kunt niet verliezen en 'wint' meestal flink wat coins. Logisch. De bedoeling is om je zoveel mogelijk te laten kopen. Hoe meer coins des te meer coupons je kunt kopen en des te meer troep je zult kopen hoopt men omdat je toch maar vooral al dat 'voordeel' niet wilt mislopen omdat je nog van die 'waardevolle' ongebruikte coupons hebt liggen waarvan het natuurlijk 'zonde' is om ze niet te gebruiken.
Dat dus.
Elke seconde die je aan het spelen bent, ben je jezelf aan het conditioneren om straks te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
ASW1 schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:44:
[...]

Dat dus.
Elke seconde die je aan het spelen bent, ben je jezelf aan het conditioneren om straks te gaan kopen.
En dus speel ik niet. Het leven is zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:53
ASW1 schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:44:
[...]

Dat dus.
Nou nou nou. ;)

Ik vind het wel prima. Twee bestellingen die ik wilde doen stel ik nu even uit. Toch 9 dollar korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg deze aanbieding van Tmart binnen. De QCY QY8 Bluetooth wireless sports headset in wit of zwart nu voor $17.49 (€16,33). De reviews van deze headset zijn over het algemeen positief en met de laagste prijs ook zo te zien.

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.image-tmart.com/prodimgs_v2/8/8202/8729/82028729/QCY-QY8-Wireless-Sports-Bluetooth-41-Stereo-Inear-Earphones-Headset-White_1_320x320.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:28

13art

Moderator Mobile
Mees789 schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:23:
Heeft er toevallig iemand weleens sneakers besteld van Aliexpress? Lijkt me interessant alleen ik weet niet of die dingen snel kapot gaan op gewoon dagelijks gebruik
Dat is wel een heel ruim begrip. De ene sneaker is de andere niet. Dat is hetzelfde als vragen of er iemand wel eens een usb snoertje gekocht heeft. Daar is niet echt een eenduidig antwoord op te geven. Zelf heb ik voor festivals van de led sneakers gekocht (met led verlichting in de zool). Die hebben tomorrowland overleefd. Maar hoe lang ze het vol zouden houden als ik ze dagelijks zou dragen..........?
Overigens is een andere issue nog de maat. Ze vallen over het algemeen klein uit. Goed informeren naar de binnenmaten in cm's. Dat is concreter dan een maat 43 bijvoorbeeld.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
Wie weet wat deze status betekend?

Ik heb via gearbest het een en ander besteld op 24 oktober, en nu pas eindelijk zie ik voortgang in de shipping tracking?
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/3n3sotuob/Knipsel.jpg
:?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tokko1
pband schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:08:
Wie weet wat deze status betekend?

Ik heb via gearbest het een en ander besteld op 24 oktober, en nu pas eindelijk zie ik voortgang in de shipping tracking?
[afbeelding]
:?
Yep had ik ook (ook Gearbest). Om te begrijpen wat deze status is moet je begrijpen hoe shops over het algmeen hun items versturen in China.

Want in 99% van de gevallen gebeurt dit via een tussenpersoon/bedrijf die de verzameling doet en het dan doorgeeft naar de uiteindelijke verzender. In jou geval heeft Gearbest het dus 'verzonden' met waarschijnlijk CN...NL code?
Dit pakket lag eerst even (een a twee weken?) bij de tussenpersoon :O , daarna gaat hij naar het uiteindelijke verzendbedrijf, en in die stap van 'gaan naar verzendbedrijf' is hij dus vooraankondigd bij de verzender "Pre-adviced". Vanaf dan duurt het nog ongeveer een week tot hij in Nederland is en verwerkt is ;)
Maar in ieder geval kan je binnen paar dagen weer een statusupdate verwachten van de code :P

Wanneer je code "The item has been processed in the country of destination" aangeeft kan je je pakketje dezelfde of de volgende dag verwachten O+

[ Voor 6% gewijzigd door tokko1 op 03-11-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
tokko1 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:14:
[...]

Yep had ik ook (ook Gearbest). Om te begrijpen wat deze status is moet je begrijpen hoe shops over het algmeen hun items versturen in China.

Want in 99% van de gevallen gebeurt dit via een tussenpersoon/bedrijf die de verzameling doet en het dan doorgeeft naar de uiteindelijke verzender. In jou geval heeft Gearbest het dus 'verzonden' met waarschijnlijk CN...NL code?
Dit pakket lag eerst even (een a twee weken?) bij de tussenpersoon :O , daarna gaat hij naar het uiteindelijke verzendbedrijf, en in die stap van 'gaan naar verzendbedrijf' is hij dus vooraankondigd bij de verzender "Pre-adviced". Vanaf dan duurt het nog ongeveer een week tot hij in Nederland is en verwerkt is ;)
Maar in ieder geval kan je binnen paar dagen weer een statusupdate verwachten van de code :P

Wanneer je code "The item has been processed in the country of destination" aangeeft kan je je pakketje dezelfde of de volgende dag verwachten O+
Thx duidelijke toelichting! ps het een RS ... NL code (zie ook het plaatje :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Dashcam: Ausdom A261 van $130 naar $86, = 75 euro

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_232448.html

Add to cart

Vul bij het afronden van de bestelling "GBA261" in en hij verandert naar $86.

Ik ben zelf tevreden met dit exemplaar en heb een aantal sample video's gemaakt (let erop dat we het over Youtube hebben, die comprimeren sowieso):

In het donker valt mijn voorrruitverwarming wel heel erg op, wat zorgt voor vertekening bij tegenlicht.
Ford heeft hele kleine ijzeren draadjes door de voorruit lopen...

In vergelijk tot mijn 200 euro kostende DOD LS460W:

De video's voeg ik even toe om een beeld te geven van de dashcam, niet om een discussie te starten.

[ Voor 16% gewijzigd door BlakHawk op 03-11-2015 13:00 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dfrenner schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:58:
Dashcam: Ausdom A261 van $130 naar $86, = 75 euro

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_232448.html

Add to cart

Vul bij het afronden van de bestelling "GBA261" in en hij verandert naar $86.

Ik ben zelf tevreden met dit exemplaar en heb een aantal sample video's gemaakt (let erop dat we het over Youtube hebben, die comprimeren sowieso):

[video]

In het donker valt mijn voorrruitverwarming wel heel erg op, wat zorgt voor vertekening bij tegenlicht.
Ford heeft hele kleine ijzeren draadjes door de voorruit lopen...
[video]

In vergelijk tot mijn 200 euro kostende DOD LS460W:
[video]

De video's voeg ik even toe om een beeld te geven van de dashcam, niet om een discussie te starten.
sambalbaj schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:10:
[...]

Gearbest is dan alleen wel weer een shop met issues, maar daarvoor verder: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a
Issues is nog een understatement, als je het mij vraagt... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
ralph075 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:17:
Issues is nog een understatement, als je het mij vraagt... :Y
Wat dan?
Ik had mijn cam binnen een week in huis, precies 6 dagen (geen werkdagen).

Net verpakt etc.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dfrenner schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:20:
[...]
Wat dan?
Ik had mijn cam binnen een week in huis, precies 6 dagen (geen werkdagen).

Net verpakt etc.
EU warehouse zeker?

Maar goed, mijn ervaring (en ik sta daar zeker niet alleen in):
- Het duurde een maand voordat mijn bestelling werd verzonden (14 juli bestelling geplaatst, 10 augustus verzonden (zonder enige eerdere indicatie of communicatie dat het lang zou duren))
- Inmiddels is het november, bestelling is nog niet binnen
- Bij navraag blijft het stil via de normale kanalen. Het is dat er een webcare-medewerker van Gearbest op Fok zit. Die geeft nog wel antwoord, maar feitelijk gebeurd er nog steeds niks.
- Er zou een resend gedaan worden, maar ook daarover blijft het al 3 weken eng stil...

Inmiddels heb ik een PP dispute gestart en kunnen ze bij Gearbest een dikke vinger krijgen van me. Ja, ze hebben vaak (erg) goede prijzen, maar met dit soort ellende eromheen hoeft het van mij niet. Dan maar een paar euro meer betalen bij Ali of BG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
Mijn horloges binnengekregen. :D

Wel moeilijk aan te krijgen (de bandjes zijn redelijk stijf) en de kleine wijzertjes werken niet, maar voor de rest zeer tevreden van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Zijn er in China nog een beetje goede speakers te koop in de Earson kwaliteit, maar voor iets minder geld? Ik vind het uiterlijk van de Earson's persoonlijk ook niet zo heel mooi.

Zal hem niet zo heel vaak gaan gebruiken, hoeft ook niet perse bluetooth op te zitten, maar de speaker moet in ieder geval zelf met een micro SD kaartje muziek af kunnen spelen, een goede accuduur hebben, een mooi vol geluid hebben (ja dat is een persoonlijk gevoel) en als er bluetooth op zit is dat mooi meegenomen.

Zie op zowel DX als BG wel van dat soort speakertjes (een Music Z-12) staan voor zo'n 7 of 8 euro, maar zou liever iets meer kwaliteit hebben tot max zo'n 20 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
hars73 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:36:
Zijn er in China nog een beetje goede speakers te koop in de Earson kwaliteit, maar voor iets minder geld? Ik vind het uiterlijk van de Earson's persoonlijk ook niet zo heel mooi.

Zal hem niet zo heel vaak gaan gebruiken, hoeft ook niet perse bluetooth op te zitten, maar de speaker moet in ieder geval zelf met een micro SD kaartje muziek af kunnen spelen, een goede accuduur hebben, een mooi vol geluid hebben (ja dat is een persoonlijk gevoel) en als er bluetooth op zit is dat mooi meegenomen.

Zie op zowel DX als BG wel van dat soort speakertjes (een Music Z-12) staan voor zo'n 7 of 8 euro, maar zou liever iets meer kwaliteit hebben tot max zo'n 20 euro ofzo.
Chocoball in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wow! China shopping wordt steeds sneller met leveren.

Heb op 28 oktober (!) een 84x84 LCD module voor een Arduino besteld (via eBay, shipped from HongKong) en is nu al (3 november) afgeleverd! :Y

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ow ik wist niet dat Xiaomi inmiddels ook eentje had met sd kaart. Is wel behoorlijk aan de prijs vind ik. Bijna 42 euro bij BG. Nou, ik zoek nog even verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
hars73 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:57:
[...]

Ow ik wist niet dat Xiaomi inmiddels ook eentje had met sd kaart. Is wel behoorlijk aan de prijs vind ik. Bijna 42 euro bij BG. Nou, ik zoek nog even verder ;)
Of zonder SD voor $24. Heeft wel gewoon Bluetooth (uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Had een (jajaja, ik weet het) Apple Watch kloon besteld via Aliexpress (Eraisun_Top). Ding kwam op dezelfde dag binnen als mijn echte. Alleen kreeg/krijg ik hem totaal niet aan de praat. Contact gehad met verkoper, wordt opzich steeds netjes geholpen, nieuwe firmware, instructie. Maar helaas werkt het nog steeds niet. Maar ze geven het nog niet op.

Dus ondanks een niet werkend product tot nu iig redelijk tevreden over hoeveel moeite ze iig doen. Had niet verwacht dat ze er zoveel tijd in zouden steken ipv gewoon te zeggen "stuur maar terug". Ik gok dat het er uiteindelijk toch wel op neer komt, maar goed :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:11
Het is maar weer confirmed, 2e Gearbest pakje wat niet aankomt en misschien moet worden geresend/refund.
Banggood daarentegen gewoon weer binnen 2 weken binnen. Ok, ik heb sneller gehad van ze, maar dit is echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
De laatste tijd is er veel gesproken over USB-kabels
Het lijkt erop dat deze het ook goed doet:
https://translate.googleu...3Ml90JKKT8wgwvyK3hO6kmlvw

Remax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Met de laatste posts met negatieve reacties over GearBest durf ik het bijna niet te plaatsen.

Als je een Olight S1 Titanium (Polished) koopt, dan krijg je een Nitecore HC30 headlight twv €49 erbij. Gewoon de S1 in je mandje zetten en de HC30 komt er automatisch bij.

Update: link aangepast.

[ Voor 5% gewijzigd door L.N. op 03-11-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
L.N. schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:52:
Met de laatste posts met negatieve reacties over GearBest durf ik het bijna niet te plaatsen.

Als je een[url="http://http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_246309.html"]Olight S1 Titanium[/url]m koopt, dan krijg je een Nitecore HC30 headlight twv €49 erbij. Gewoon de S1 in je mandje zetten en de HC30 komt er automatisch bij.
Hmm, niet bij mij.
De link werkte niet, dus heb zelf de Olight S1 even opgezocht, maar alleen die in m'n winkelmandje

*edit
ah, nu wel, alleen bij de polished versie

[ Voor 3% gewijzigd door Whiskey48 op 03-11-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
We hebben net bij de buren gehoord dat men weer begonnen is met reageren op de klachten. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
maurits82 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:57:
[...]

Hmm, niet bij mij.
De link werkte niet, dus heb zelf de Olight S1 even opgezocht, maar alleen die in m'n winkelmandje

*edit
ah, nu wel, alleen bij de polished versie
Ik heb de link aangepast.
maartend schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:02:
[...]

We hebben net bij de buren gehoord dat men weer begonnen is met reageren op de klachten. Ben benieuwd.
Ik heb mijn contact ook gevraagd of ze iets kan doen.

[ Voor 30% gewijzigd door L.N. op 03-11-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-09 22:13
Ik heb zelf een earson er151 en ben er super tevreden over. Nu wil ik voor een iets grotere plek een iets grotere earson.. Nu zie ik de er160 al een tijdje en dacht, dat wordt hem.. Maar ik zie nu ook de er163, die is wat meer vierkant.

Verschillen qua geluid ben ik benieuwd naar, want er zit ongeveer 10 euro tussen. De 163 heeft ruimte voor een sd kaart en Bluetooth 4.0..verdere verschillen zie ik zo niet.

Edit.. Oeps de er160 heeft ook gewoon sd kaart

[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 03-11-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
dangerousp schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:07:
Ik heb zelf een earson er151 en ben er super tevreden over. Nu wil ik voor een iets grotere plek een iets grotere earson.. Nu zie ik de er160 al een tijdje en dacht, dat wordt hem.. Maar ik zie nu ook de er163, die is wat meer vierkant.

Verschillen qua geluid ben ik benieuwd naar, want er zit ongeveer 10 euro tussen. De 163 heeft ruimte voor een sd kaart en Bluetooth 4.0..verdere verschillen zie ik zo niet.

Ik heb ze eigenlijk beide maar nog niet gebruikt / vergeleken. Kan binnenkort ff doen, np!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Xiaomi heeft de prijs van de HD-versie van de Pistons gehalveerd. Grootste verschil lijkt de behuizing die van metaal is.

http://www.mi.com/quantie/

Afbeeldingslocatie: http://c1.mifile.cn/f/i/15/quantie/images/photo-small-s.jpg

met RMB 99 zijn ze bijna even duur als de normale Pistons v3.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L.N.
Degene die problemen hebben met GearBest kunnen mij een PM sturen met hun ordernummer, ticketnummer en een korte omschrijving in het Engels van hun probleem. Dan stuur ik het door naar mijn contact bij GB. Zij zorgt dat het dan onder de aandacht komt van de juiste personen. Natuurlijk kan ik geen garanties geven dat het probleem opgelost wordt, maar waarschijnlijk komt het wel goed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Kenzi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 03:17:
Xiaomi heeft de prijs van de HD-versie van de Pistons gehalveerd. Grootste verschil lijkt de behuizing die van metaal is.

[afbeelding]

Je kan ze pas achter na de 10de bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Jeffrey0416 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 06:30:
[...]

Je kan ze pas achter na de 10de bestellen.
jup, het is een nieuwe versie. gaat pas 11-11 in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Kenzi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 03:17:

[afbeelding]

raar
Haha, ik word wel een beetje bang van deze stoere man op die pagina.

Verder vind ik hem alleen niet zo mooi ... en die metalen ring in de geluidskamer ... als metalen klankkast? ... Snap ik ook nog niet helemaal.

Jammer dat ze de V2 niet meer maken, vond ik persoonlijk een stuk mooier en voor mij erg fijn geluid.

[ Voor 17% gewijzigd door Whiskey48 op 04-11-2015 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

maurits82 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 07:37:
[...]

Haha, ik word wel een beetje bang van deze stoere man op die pagina
het hipster gehalte is wel hoog in dit product, ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20
dangerousp schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:07:

Heb zelf de 151 en 160 en de 160 is echt een heel stuk beter dan de 151.

Alleen wel irritant dat als je hem aanzet of wisselt tussen bronnen dat er dan in het Chinees gesproken wordt...En dat ie niet onthoudt bij welk nummer je gebleven was na uitzetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:52
wimpie007 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:57:
[...]

Alleen wel irritant dat als je hem aanzet of wisselt tussen bronnen dat er dan in het Chinees gesproken wordt...En dat ie niet onthoudt bij welk nummer je gebleven was na uitzetten
Je kan dat in het engels veranderen. Op Tweakblog een beschrijving: Reviewblog: [Review] Earson ER-160 (Bluetooth speaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wel leuk dat een besteld product zo snel aankomt (84x84LCD tbv Arduino). Minder leuk :-( is dat het display beschadigd is... er zat niet eens beschermfolie op.
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5821/22152508984_ea0cbd3b26_b.jpgNokiaDisplay2 by Erik Haak, on Flickr
allemaal krassen op het display :( Dit is duidelijk geen nieuw (in de advertentie werd het brand new unused genoemd) exemplaar. :N

Ook lag de display module los boven op de PCB. Het blikken frame zat niet geklemd in de printplaat, maar zat los. Heb trouwens nog niet kunnen testen of 'ie überhaupt werkt (ik mis nog wat andere zaken om een werkend geheel te creëren)

Heb de eBay verkoper vriendelijk gevraagd hoe hij/zij dit probleem gaat oplossen... :/
Ben benieuwd...

[ Voor 7% gewijzigd door ehtweak op 04-11-2015 10:54 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44

Als je een Olight S1 Titanium (Polished) koopt, dan krijg je een Nitecore HC30 headlight twv €49 erbij. Gewoon de S1 in je mandje zetten en de HC30 komt er automatisch bij.

Update: link aangepast.
Hier ook, na jaren BG, DX etc te bestellen ook maar besteld bij Gearbest in september en nooit aangekregen.
In het ticket kreeg ik een bericht terug dat ik nog maar wat langer moest wachten. Als ik hier dan begin te zoeken op het forum en een ander Russsisch forum zijn ze hun eigen graf aan het graven.

Het wordt opgelost wordt hier dan gezegd. Misschien zeggen wat er misloopt of misgelopen is zou al meer sympathie en vertrouwen opwekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Luke-san schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:27:
[...]

Hier ook, na jaren BG, DX etc te bestellen ook maar besteld bij Gearbest in september en nooit aangekregen.
In het ticket kreeg ik een bericht terug dat ik nog maar wat langer moest wachten. Als ik hier dan begin te zoeken op het forum en een ander Russsisch forum zijn ze hun eigen graf aan het graven.

Het wordt opgelost wordt hier dan gezegd. Misschien zeggen wat er misloopt of misgelopen is zou al meer sympathie en vertrouwen opwekken.
Ik weet ook niet wat er is. En eerlijk gezegd wil ik mij daar ook niet te veel mee bemoeien. Mijn insteek en connecties zijn er vooral op gericht om wat leuke producten met een flinke korting onder de aandacht te brengen en daarmee Tweakers hellpen aan een goed dealtje. Misschien kan ik ook wat Tweakers blij maken door de problemen die ze hebben nog eens aan te kaarten bij mijn contact bij GB. Hopelijk worden ze dan opgelost.

Als iemand wil dat ik een probleem aankaart, stuur dan een pm met het ordernummer, ticketnummer en een Engels omschrijving van het probleem. Ik kan het dan dooraturen en hopelijk wordt het dan opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
L.N. schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:39:
[...]

Ik weet ook niet wat er is. En eerlijk gezegd wil ik mij daar ook niet te veel mee bemoeien. Mijn insteek en connecties zijn er vooral op gericht om wat leuke producten met een flinke korting onder de aandacht te brengen en daarmee Tweakers hellpen aan een goed dealtje. Misschien kan ik ook wat Tweakers blij maken door de problemen die ze hebben nog eens aan te kaarten bij mijn contact bij GB. Hopelijk worden ze dan opgelost.

Als iemand wil dat ik een probleem aankaart, stuur dan een pm met het ordernummer, ticketnummer en een Engels omschrijving van het probleem. Ik kan het dan dooraturen en hopelijk wordt het dan opgepakt.
Als je een Fok! account hebt kan je ook daar in het specifieke support topic van Gearbest klagen, heb je kans dat ze iets gewilliger zijn. Al valt het mij een beetje tegen :X
http://forum.fok.nl/topic/2247536

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

L.N. schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:39:
Mijn insteek en connecties zijn er vooral op gericht om wat leuke producten met een flinke korting onder de aandacht te brengen en daarmee Tweakers hellpen aan een goed dealtje.
Niet aanvallend bedoelt, gewoon uit nieuwsgierigheid:

Je bent dus feitelijk een marketing medewerker voor GB? Of zie ik dat verkeerd? Of ben je gewoon een erg enthousiaste tweaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09 19:53
We hebben een bakfiets (wonen in Amsterdam) en zoals jullie weten worden die vaak gestolen. Nu hebben we al een goed dik slot om de fiets ergens aan vast te maken maar ik zit te denken aan een extra barrière tegen diefstal. Ik zit te denken aan een alarm wat gaat loeien als er aan de fiets wordt gerommeld. Zo'n ketting wordt los gezaagd en dan kunnen ze de fiets zo meenemen.

Hebben jullie ervaring met dergelijke fietssloten ? Ik zie veel goedkope vibratie fietssloten op aliexpress staan maar dat ziet er niet echt stevig/stabiel uit. Ook vraag ik me af hoe lang zo'n slot blijft werken op een batterij...

[ Voor 47% gewijzigd door vortexnl1982 op 04-11-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:39
vortexnl1982 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:35:
We hebben een bakfiets (wonen in Amsterdam) en zoals jullie weten worden die vaak gestolen. Nu hebben we al een goed dik slot om de fiets ergens aan vast te maken maar ik zit te denken aan een extra barrière tegen diefstal. Ik zit te denken aan een alarm wat gaat loeien als er aan de fiets wordt gerommeld.
Tegenwoordig gaat er ergens zo vaak een alarm af, dat vrijwel niemand daar meer op reageert. Tenminste niet waar ik woon. Persoonlijk denk ik dat je meer hebt aan een gps tracker, bijvoorbeeld zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dangerousp
IdieEasy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:08:
[...]

Je bent dus feitelijk een marketing medewerker voor GB? Of zie ik dat verkeerd? Of ben je gewoon een erg enthousiaste tweaker?
heeft ie eerder aangegeven:
L.N. schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Ik geloof best dat GearBest er voor wil betalen. Maar dat gaat om peanuts en ik heb geen zin in. Nu kan ik kiezen wat ik post en hoef ik geen enkele verantwoording af te leggen. Ik heb ook geen zin om een verlenging te worden van de Gearbest-promotiemachine. Laat mij maar Tweakers blij maken met een goede deal en zelf af en toe ook een goede deal scoren :*)

Overigens ben ik niet met Sam in contact met met een andere medewerker van GearBest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09 19:53
grun93 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:47:
[...]

Tegenwoordig gaat er ergens zo vaak een alarm af, dat vrijwel niemand daar meer op reageert. Tenminste niet waar ik woon. Persoonlijk denk ik dat je meer hebt aan een gps tracker, bijvoorbeeld zoiets.
Goede tip ! Ik denk toch dat ik dan voor een slot, sirene en zo'n GPS tracker. Dus als iemand nog een tip heeft voor een slot met sirene dan houd ik me aanbevolen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
2 maanden geleden bestelde ik xiaomi pistons v3 bij Gearbest. Nog altijd niet ontvangen dus ik maakte rustig een ticketje aan op hun support. Daar kreeg ik dus 5 dagen lang geen enkel antwoord op.

Gisterenavond heb ik dan maar een Paypal claim ingediend, en deze morgen kreeg ik al een nieuw berichtje in het supportcentrum waarin ze zeggen dat ik nog wat langer moet wachten, willen dat ik mijn Paypal claim afsluit en dat ze daarna wel iets met me zullen regelen. Ik heb hen vriendelijk gezegd dat ik daarmee helemaal niet akkoord ga, en doorga met het dispuut.

Ik wil gerust nog wel eens iets bestellen op Gearbest maar dan liefst met tracking nummer. Horloges 10 dagen geleden besteld en gisteren in huis ('Belgium air mail', via de dochteronderneming van BPost I guess).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:53

koelebobes

Wen BTC €100K

[...]

Heb je de 160 besteld zonder invoerkosten ? Ik ben nog op zoek naar een adresje waar ik hem kan bestellen om mijn 151 te vervangen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:05
Hannibal1471 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:59:
2 maanden geleden bestelde ik xiaomi pistons v3 bij Gearbest. Nog altijd niet ontvangen dus ik maakte rustig een ticketje aan op hun support. Daar kreeg ik dus 5 dagen lang geen enkel antwoord op.

Gisterenavond heb ik dan maar een Paypal claim ingediend, en deze morgen kreeg ik al een nieuw berichtje in het supportcentrum waarin ze zeggen dat ik nog wat langer moet wachten, willen dat ik mijn Paypal claim afsluit en dat ze daarna wel iets met me zullen regelen. Ik heb hen vriendelijk gezegd dat ik daarmee helemaal niet akkoord ga, en doorga met het dispuut.

Ik wil gerust nog wel eens iets bestellen op Gearbest maar dan liefst met tracking nummer. Horloges 10 dagen geleden besteld en gisteren in huis ('Belgium air mail', via de dochteronderneming van BPost I guess).
Gewoon doorzetten en je krijgt netjes je geld terug via paypal. Ik heb hetzelfde gehad. Ze vragen dan ook alsnog te betalen als het ooit binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
mathy_ schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:29:
[...]

Aan de reactie's van de webshops en ebay verkopers van eerder, heb ik het gevoel dat de meeste denken dat het hier in europa al jaren zo gaat.
Hun kiezen de goedkoopste optie dus het zal niet lang duren of alles gaat via deze weg denk ik.

Even een andere vraag.
Iemand die de Bluetooth headset van xiaomi al een langere tijd in gebruik heeft en die veel gesprekstijd heeft op een dag (ongeveer 3 uur)?
http://www.banggood.com/O...ne-With-Mic-p-981313.html

[...]

Ik zou er als het kan ook een camera opzetten. (serieus)
Heb het ook met mijn scooter en dan heb je toch net weer meer informatie als hij weg is.
Ik zelf heb gewoon een xiaomi Wireless Webcam met een 32gb kaartje voor het raam staan.
Ik heb die hedset, vele gehad, deze gaat zeker het langste mee! (by far).
Bizar snelle fix met mn telefoon, goede geluidskwaliteit en idd erg lange gebruiksduur. (bel dagelijks een uurtje, laad hem maar af en toe op. (mn gevoel zegt 1x pm)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L.N.
IdieEasy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:08:
[...]

Gewoon een enthousiaste Tweaker. Ik krijg er niets voor en vind het gewoon leuk om mensen blij te maken met een leuk dealtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik heb vorige week Xiaomi Piston V3 besteld bij Banggood. De status van mijn bestelling staat op ''Shipped'', en als ik op 'View' klik staat er het volgende aangegeven:

''11:26

Acceptance

FLYTEXPRESS-CN''

(dit was op 01 november, 2 dagen nadat ik hem besteld heb)

De tracking code werkt vooralsnog niet

Iemand die mij duidelijkheid kan brengen over waar hij nu is of wat ze aan het doen zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Mees789 op 04-11-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Hannibal1471 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:59:

Hier ook prima ervaring met Gearbest, had een smartwatch besteld en die was ongever 2,5 week onderweg maar kwam gewoon aan :)

Trouwens op m'n Reviewblog staat de gebruikservaring met dit klokje :9
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TqCSRe0.png

Blij verrast door het horloge, voor de prijs een prima apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:56
maurits82 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:58:
[...]

Ik heb die hedset, vele gehad, deze gaat zeker het langste mee! (by far).
Bizar snelle fix met mn telefoon, goede geluidskwaliteit en idd erg lange gebruiksduur. (bel dagelijks een uurtje, laad hem maar af en toe op. (mn gevoel zegt 1x pm)
Dankje, ik ga hem ook maar eens bestellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:22
tokko1 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:12:
Voor iedereen die nog geen Mi light achtige lamp heeft bij DD4 hebben ze 0.01$ deal ;)

[afbeelding]
http://www.dd4.com/activity/apenny.html

(Let er wel op dat je een nieuw account aanmaakt aangezien het alleen voor nieuwe mensen is)
Gisteren binnen gekregen en werkt prima. Gaat niet uit dmv de aan uit knop op de powerbank maar dat is volgens mij ook alleen bij de originele. Anyway, prima deal voor 0,01$ ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:11
Hm, nu net via Banggood iets willen bestellen, wil paypal ook dat ik een credit card koppel. Dat was laatst toch een storing ofzo? Of is het nu gewoon nieuwe policy geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:36

Quad

Doof

iTitus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:32:
Hm, nu net via Banggood iets willen bestellen, wil paypal ook dat ik een credit card koppel. Dat was laatst toch een storing ofzo? Of is het nu gewoon nieuwe policy geworden?
PayPal opwaarderen met ideal en bestelling opnieuw plaatsen / betalen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20
blottle schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:31:
[...]

Je kan dat in het engels veranderen. Op Tweakblog een beschrijving: Reviewblog: [Review] Earson ER-160 (Bluetooth speaker)
Ah top zeg! Gelukt! Enige wat me er zo aan stoorde is nu verholpen! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTitus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:32:
vraag ik me ook af.. zit al een week te kloten met PayPal.
Nee ik wil geen creditcard of vooraf storten.. ik wil gewoon dat ze het van mijn rekening afschrijven zoals het altijd is geweest.
Storing of nieuwe policy ? al 2 keer gebeld en ze zeggen storing .. geloof er niets (meer) van ;)

* PayPal werkt na 1 week weer :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:25:
[...]

vraag ik me ook af.. zit al een week te kloten met PayPal.
Nee ik wil geen creditcard of vooraf storten.. ik wil gewoon dat ze het van mijn rekening afschrijven zoals het altijd is geweest.
Storing of nieuwe policy ? al 2 keer gebeld en ze zeggen storing .. geloof er niets (meer) van ;)
Ik heb hetzelfde, als ik dingen wil kopen of gewoon geld (als vrienden/familie) wil sturen, moet ik eerst een creditcard toevoegen... |:(

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozen schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:43:
[...]

Ik heb hetzelfde, als ik dingen wil kopen of gewoon geld (als vrienden/familie) wil sturen, moet ik eerst een creditcard toevoegen... |:(
hahaha.. dus je kan momenteel niet 'op rekening' met PayPal betalen, want blijkbaar is de verbinding tussen de banken en PayPal 'kapot, en dan word je bestelling uit China ook nog is niet meer aan huis afgeleverd door Post nl .. gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 01:10:
[...]

Ik heb de mijne in juli bij BG gekocht voor $32,29. Geleverd via Sweden Post zonder extra kosten (duurde wel lang). Momenteel koste de groene variant daar $30,98.

Op AhiExpress zijn zowel de blauwe als de groene hier voor $28,40 te koop (via China Air Post Parcel) en hier alle kleuren voor $30,98 (ook China Post). Misschien wachten tot 11/11 voor deals op AliExpress???
Doel is inderdaad om hem volgende week met extreme couponning naar binnen te harken. Maar dan is nog de vraag of het de 160 of 163 wordt.
[...]

Dat zou top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Mijn laatste pakket is via Sweden Post verstuurd en werd gewoon thuis geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:50
dangerousp schreef op donderdag 05 november 2015 @ 06:40:
[...]

Doel is inderdaad om hem volgende week met extreme couponning naar binnen te harken. Maar dan is nog de vraag of het de 160 of 163 wordt.

[...]

Dat zou top zijn!
http://www.tinydeal.com/n...reo-speaker-p-150082.html Hier 27,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

met FOKNLTD heb je nog kans dat er wat van die prijs af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het zal wel een cultuurverschil zijn tussen het verre oosten en alhier. Maar als ik een 'NEW and UNUSED' item bestel, dan verwacht ik geen gekrast exemplaar...
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5821/22152508984_ea0cbd3b26_b.jpgNokiaDisplay2 by Erik Haak, on Flickr

Ik had een bericht gestuurd naar die eBay verkoper dat ik niet accoord ging met de staat van dit item. Krijg ik het volgende bericht terug:

We apologize for any inconvenience caused to you.

1) According to your description, there is not much differences between the real product and eBay description.
2) Maybe it is just not as perfect as you thought, not meet your expectations.
3) To make you feel better, we suggest we refund 1 CAD as the compensation, OK?

Waiting for your soon reply.

Lekker dan. :N
-Tuurlijk joh, er is geen verschil tussen een gekrast exemplaar versus een nieuwe. :F
-perfect? Ik wil gewoon het artikel 'NEW and UNUSED' en daar versta ik een ongekrast display onder...
-Ik voel me beter bij OF een volledige refund OF (liever nog) een onbeschadigd exemplaar. :Y

Ben benieuwd wat hun reactie zal zijn. En ik dacht nog wel dat zo'n verkoper, met goede reputatie, langdurige bestaande eBay verkoper met 150.000 (99%) goede beoordelingen, :? geen vervelende discussies zou opleveren...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Via PayPal betaald? Daar je dispute openen, want blijkbaar is die seller niet echt redelijk. Normaliter is 't via ebay juist zeer makkelijk om hulp of info te krijgen over je bestelling. En uiteraard een beoordeling bij de seller achterlaten met uitleg.

Maar als je 't letterlijk leest kan "new and unused" nog steeds betekenen dat hij gevallen is, gekrast is e.d., maar niet gebruikt is :P JK

[ Voor 6% gewijzigd door Salmon op 05-11-2015 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:57:
[...]

EU warehouse zeker?

Maar goed, mijn ervaring (en ik sta daar zeker niet alleen in):
- Het duurde een maand voordat mijn bestelling werd verzonden (14 juli bestelling geplaatst, 10 augustus verzonden (zonder enige eerdere indicatie of communicatie dat het lang zou duren))
- Inmiddels is het november, bestelling is nog niet binnen
- Bij navraag blijft het stil via de normale kanalen. Het is dat er een webcare-medewerker van Gearbest op Fok zit. Die geeft nog wel antwoord, maar feitelijk gebeurd er nog steeds niks.
- Er zou een resend gedaan worden, maar ook daarover blijft het al 3 weken eng stil...

Inmiddels heb ik een PP dispute gestart en kunnen ze bij Gearbest een dikke vinger krijgen van me. Ja, ze hebben vaak (erg) goede prijzen, maar met dit soort ellende eromheen hoeft het van mij niet. Dan maar een paar euro meer betalen bij Ali of BG.
Ok, terugkomend op mijn geklaag over Gearbest moet ik ook zo eerlijk zijn om het recht te zetten als ze dat verdienen.

Vandaag een melding gehad in hun ticket systeem, waarin ze allereerst hun "most sincere apologies" aanbieden. Een resend doen ze normaal verder geen communicatie over (?), maar ze konden nu wel melden dat mijn resend op 23 oktober is verstuurd (de resend was op 16 oktober toegezegd). Nu zelfs met tracking, een RE*********SE nummer die ook echt trackable is.

Iemand enig idee welke vervoerder dat is? (ik vermoed Singapore Post) Het is dus een andere transporteur dan de eerste keer (toen China Post). Zou Gearbest inmiddels al terug gekomen zijn van het shippen via China Post en PostNL?
Zou het me best voor kunnen stellen. Heb tot nu toe nog nooit meegemaakt dat een pakketje niet is aangekomen, maar heel toevallig wel precies op het moment dat de wijziging bij PostNL is doorgevoerd.

Maar goed, backwards alsnog tevreden met Gearbest (ik ga er nu vanuit dat het pakketje gewoon aankomt). Wel zou ik ze als leermoment nog willen meegeven dat ze hun communicatie flink kunnen(/moeten) verbeteren. Maar ja, dat is volgens mij weinig shops in China vreemd, misschien ook wel een beetje de charme van China-shopping.
Het is dat ik via het webcare-topic op FOK contact kon leggen. Ik vraag me wel af hoe het anders gelopen zou zijn qua communicatie. Heb Sam uit dat topic tenslotte ook (indirect) nodig gehad om überhaupt een resend te krijgen.

Zoals het er naar uitziet is pakketje binnen voordat mijn PP dispuut verloopt, dus die ga ik niet meer verheffen tot claim.

TL;DR: ik kom dus terug op mijn geklaag over Gearbest, maar het is wel mijn meest lastige China-bestelling ooit geweest, vooral qua communicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier de eerste foto's van de Xiaomi Piston HD (bron: Ibuygou QQ).

Afbeeldingslocatie: http://www.chinamobiles.org/data/attachments/74/74461-bc726bb01a627dbbde79e653de7c0e49.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.chinamobiles.org/data/attachments/74/74466-9340db73adb120854890c5875bcfc7fe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chinamobiles.org/data/attachments/74/74460-4b2dd68f9975a578626e872d15ad8280.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.chinamobiles.org/data/attachments/74/74462-e6dd60e19a206a91980c55ff99affe4e.jpg

Aanvullend nog een $2 coupon (IBG715501) van Ibuygou voor wie niet wil wachten op een prijsverlaging.

[ Voor 11% gewijzigd door Chocoball op 05-11-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 28-09 11:56
Chocoball schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:40:
Hier de eerste foto's van de Xiaomi Piston HD (bron: Ibuygou QQ).

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Aanvullend nog een $2 coupon (IBG715501) van Ibuygou voor wie niet wil wachten op een prijsverlaging.
Geen opberg hoesje meer?

Die bij V2 is echt geniaal die van v3 wat minder omdat hij aan de onder kant open is.
Maar helemaal geen zou wel jammer zijn.

Vind ze trouwens ook niet heel erg mooi.
Dus als dat er niet bij zit dan ga ik ze zeker niet kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 11:43
Ik zou haast voorstellen om hiervoor een dispuut te openen, foto vs beschrijving lijkt mij een helder verhaal.
ehtweak schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:49:
Het zal wel een cultuurverschil zijn tussen het verre oosten en alhier. Maar als ik een 'NEW and UNUSED' item bestel, dan verwacht ik geen gekrast exemplaar...
[afbeelding]NokiaDisplay2 by Erik Haak, on Flickr

Ik had een bericht gestuurd naar die eBay verkoper dat ik niet accoord ging met de staat van dit item. Krijg ik het volgende bericht terug:

We apologize for any inconvenience caused to you.

1) According to your description, there is not much differences between the real product and eBay description.
2) Maybe it is just not as perfect as you thought, not meet your expectations.
3) To make you feel better, we suggest we refund 1 CAD as the compensation, OK?

Waiting for your soon reply.

Lekker dan. :N
-Tuurlijk joh, er is geen verschil tussen een gekrast exemplaar versus een nieuwe. :F
-perfect? Ik wil gewoon het artikel 'NEW and UNUSED' en daar versta ik een ongekrast display onder...
-Ik voel me beter bij OF een volledige refund OF (liever nog) een onbeschadigd exemplaar. :Y

Ben benieuwd wat hun reactie zal zijn. En ik dacht nog wel dat zo'n verkoper, met goede reputatie, langdurige bestaande eBay verkoper met 150.000 (99%) goede beoordelingen, :? geen vervelende discussies zou opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
birdie25 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:24:
Laatst wat besteld vanaf AliExpress, lang op gewacht dus dispute geopend omdat de purchase protection zou aflopen. PostNL gevraagd om de trackingcode om te zetten en wat zie ik, mijn pakket heeft 3 weken bij het postagentschap gelegen maar is retour afzender gegaan omdat ik het niet heb afgehaald? Geen briefje in de bus dat het bij het agentschap zou liggen dus hoe moet ik dan weten dat er een pakketje ligt? Stijlvol weer :P
Maar dat betekent dat Postnl voor de retourverzending opdraait? 8)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:59
PjotrStroganov schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:41:
[...]

Ik betaal het in ieder geval niet, dat is één ding wat zeker is :7

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
birdie25 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:24:
Laatst wat besteld vanaf AliExpress, lang op gewacht dus dispute geopend omdat de purchase protection zou aflopen. PostNL gevraagd om de trackingcode om te zetten en wat zie ik, mijn pakket heeft 3 weken bij het postagentschap gelegen maar is retour afzender gegaan omdat ik het niet heb afgehaald? Geen briefje in de bus dat het bij het agentschap zou liggen dus hoe moet ik dan weten dat er een pakketje ligt? Stijlvol weer :P
Ergens vermoed ik dat dit ook is misgegaan bij mijn Gearbest bestelling. Ik had alleen geen tracking om het nummer om te laten zetten, maar het pakje paste niet door de bus. In deze post lees ik dat het ook voor untracked pakketjes geldt die niet door de brievenbus kunnen.
PjotrStroganov schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:41:
[...]
Voor retouren heeft Ali een postadres in Schiedam (als ik me niet vergis).
Correctie, zie:
dutchgio in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a" en
ralph075 in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

[ Voor 19% gewijzigd door ralph075 op 05-11-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Is het nodig om een dispute te openen op AliExpress om je geld terug te krijgen? Of kan dat ook zonder het openen van een dispute? Ik heb namelijk contact opgenomen met de verkoper en die is akkoord gegaan met het geven van een refund. Ik vraag me alleen af of dit wel mogelijk is zonder een dispute...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Superbaddd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:45:
Is het nodig om een dispute te openen op AliExpress om je geld terug te krijgen? Of kan dat ook zonder het openen van een dispute? Ik heb namelijk contact opgenomen met de verkoper en die is akkoord gegaan met het geven van een refund. Ik vraag me alleen af of dit wel mogelijk is zonder een dispute...
Ik heb een keer een pakketje niet binnen gekregen, dit heb ik gemeld bij de verkoper en die zei dat ik een dispute moest openen om m'n geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:59
ralph075 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:44:
[...]

Ergens vermoed ik dat dit ook is misgegaan bij mijn Gearbest bestelling. Ik had alleen geen tracking om het nummer om te laten zetten, maar het pakje paste niet door de bus. In deze post lees ik dat het ook voor untracked pakketjes geldt die niet door de brievenbus kunnen.

[...]

En wij maar denken dat meneer Hong Ping het verpest had in China terwijl onze pakketten feitelijk drie weken binnen handbereik hebben gelegen |:(

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:10
ralph075 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:44:
[...]

[...]

Banggood meen ik ja, dat adres staat tenminste op het pakketje wat je ontvangt voor als het niet bezorgbaar is, maar of dat ook geldt als retouradres..,
Ali(?) als in Aliexpress is geen seller zelf maar een 'verzamelsite' als Ebay.
Pagina: 1 ... 95 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic