Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
maartend schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:49:
[...]

Als je het zo doet dan ga je zien dat je 64GB hebt (of hoeveel je dan ook heb gekocht). je moet een proggie gebruiken dat memtest heet en dat je hier kunt vinden.
Serieus? Het zijn dus ook nog eens gehaaide neppers, die verkopers van namaak geheugenkaartjes?
Zullen vast genoeg mensen zijn die niet verder kijken dan dat (en zich wellicht wel afvragen waarom niet een hele serie op het kaartje past).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 08:23
maartend schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:49:
[...]

Als je het zo doet dan ga je zien dat je 64GB hebt (of hoeveel je dan ook heb gekocht). je moet een proggie gebruiken dat memtest heet en dat je hier kunt vinden.
Zou kunnen dat dat ook werkt maar daar heb ik nooit van gehoord (dacht dat dit gebruikt wordt om intern geheugen te testen, ram bankjes dus). Het programma dat er speciaal voor ontwikkeld is en zeker werkt is H2testw. Je kunt het hier gratis krijgen: http://www.heise.de/download/h2testw.html

[ Voor 6% gewijzigd door Tonger op 29-10-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:59
Tonger schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:08:
[...]

Zou kunnen dat dat ook werkt maar daar heb ik nooit van gehoord (dacht dat dit gebruikt wordt om intern geheugen te testen, ram bankjes dus). Het programma dat er speciaal voor ontwikkeld is en zeker werkt is H2testw. Je kunt het hier gratis krijgen: http://www.heise.de/download/h2testw.html
Shoot, je hebt gelijk. Thnx voor de aanvulling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:54
maartend schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:40:
[...]

Je weet waar je je kaartje mee moet testen?
http://www.heise.de/download/h2testw.html bijvoorbeeld...

[ Voor 1% gewijzigd door barrymossel op 29-10-2015 16:19 . Reden: kak, veeeeeeel te laat haha ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:50
Zo, mijn stoeltje is binnen. Vrijdag verzonden en nu al binnen. Het kwam uit het Europese warehouse van BG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
L.N. schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:39:
Zo, mijn stoeltje is binnen. Vrijdag verzonden en nu al binnen. Het kwam uit het Europese warehouse van BG.
Hoe is de kwaliteit? De hamvraag zit het lekker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
walterworld schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:10:
[...]

Hoe is de kwaliteit? De hamvraag zit het lekker? :P
En wat weegt het werkelijk? Kun je er 100 kg in zetten? Hoe is kwaliteit stof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Waah schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:07:
Wat is jullie mening?

Had via een aanbieding op Pepper.com Micro-sd kaartjes besteld. Altijd een risico uit China (miniinthebox) maar gezien ik goede ervaringen heb met ze het voordeel van de twijfel gegeven. Maar inderdaad: Zo nep als het maar kan (12gb ipv 64gb).

Voor het bestellen op 2 manieren gevraagd of ze echt waren, en 2x een antwoord gehad dat ze echt waren.

Moet ik nu via MiniInTheBox gaan discussieren? of gewoon direct een paypal dispute instellen? Vind dat als je moedwillig mensen probeert op te lichten, de discussie opzoeken ook wat zinloos is.
Gewoon een case openen in je orderscherm (link:zoiets als verkeerde artikel ontvangen). Eerst proberen ze je nog voor de helft een refund te geven als je het toch wil houden. Daar niet in trappen en zeggen dat je dat niet wil. Vervolgens krijg je daarna full refund zonder terug te sturen.
Heb ik gisteravond nog gedaan en vervolgens vandaag al geld retour.
Uiteraard wel vriendelijk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
maartend schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:16:
[...]

En wat weegt het werkelijk? Kun je er 100 kg in zetten? Hoe is kwaliteit stof?
Hij zit lekker, maar de rugleuning had wat langer mogen zijn. Maar dat is meer een persoonlijke smaak. Mijn vriendin vindt de stoel ook goed zitten. Bij de Helinox die ik in de winkel had getest had ik ook het gevoel dat de rugleuning langer had mogen zijn.

De stoel lijkt mijn 80 kg gemakkelijk te houden. Maar ik zou het langer moeten testen om het zeker te weten. De stoel weegt incl tasje 870 gram.

Overigens lijkt deze stoel dezelfde te zijn, maar dan met instelbare poten: http://www.gearbest.com/camping/pp_211216.html

[ Voor 3% gewijzigd door L.N. op 29-10-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-09 19:10
Heeft iemand een idee waar de fluctuerende prijzen bij onze chineze aanbieders aan te danken zijn? Heeft dit te maken met de dollarkoersen etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-09 22:20
Yes! Eindelijk een micro-sd kaart die EN goedkoop is EN niet fake! :D

http://www.aliexpress.com...-class-10/1691323248.html

Heb de 64GB versie binnen gekregen voor maar 16 euro.
H2TestW geeft 100% ok. Ook de snelheden zijn van class-10 kwaliteit.

Recommended seller! Will buy more! A+++ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
jobr schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:42:
[...]

Gewoon een case openen in je orderscherm (link:zoiets als verkeerde artikel ontvangen). Eerst proberen ze je nog voor de helft een refund te geven als je het toch wil houden. Daar niet in trappen en zeggen dat je dat niet wil. Vervolgens krijg je daarna full refund zonder terug te sturen.
Heb ik gisteravond nog gedaan en vervolgens vandaag al geld retour.
Uiteraard wel vriendelijk blijven.
Bij eentje was ik er wel klaar mee en werd ik wel wat boos. Kreeg ik de reactie: please no angly. Was na het lachen meteen een stuk minder pissig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Mastermind schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:35:

Wat is de read-write?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Das erg netjes. Die maar bestellen als ik de refund binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Waah schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:01:
[...]

Das erg netjes. Die maar bestellen als ik de refund binnen heb.
Ik ga er binnenkort ook nog een bestellen. Voor 15 euro een echte class 10 64GB kaartje is weinig geld. Misschien gaat deze wel sneller stuk, dus ik zou hem niet voor echt belangrijke dingen gebruiken zoals foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Vanavond heb ik een half uur op de stoel gezeten en dat beviel zeker. Natuurlijk niet zo comfortabel als op de bank, maar zeker goed genoeg. Details van deze stoel lijken identiek als de details van de Helinox, zoals in het filmpje op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
barrymossel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:07:
[...]

Ik geef de voorkeur aan de v2. Mits die in je oren passen. Want ja pasvorm van v3 is wel beter bij sommige oren (minder "bulky"). Maar het geluid (mede door de bass) vind ik bij v2 wel fijner en voller. De v3 is wat scheller.
Hier ook voorkeur aan V2, de V3 vallen continu uit m'n oren (alle maten geprobeerd). Als ik rechts in m'n linker oor doe en links in m'n rechter blijven ze beter zitten, maar alsnog glippen ze er snel uit. Blijkbaar heb ik bijzondere oren.
Fischer Audio Consonance zaten altijd als gegoten, dus zo raar zijn ze nu ook weer niet denk ik.
Overigens vond ik de V2 ook niet super qua kwaliteit, maar voor de prijs is het niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:30

mark-k

AKA markkNL

Mastermind schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:03:
[...]

Ik ga er binnenkort ook nog een bestellen. Voor 15 euro een echte class 10 64GB kaartje is weinig geld. Misschien gaat deze wel sneller stuk, dus ik zou hem niet voor echt belangrijke dingen gebruiken zoals foto's.
Hier in NL beginnen ze ook vanaf 18 euro, zou daarvoor niet gaan klooien met chinese random meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Reactie gehad van MITB over de afhandeling van mijn "fake" micro-sd kaartjes van Samsung.

Of ik houd ze en krijg 4 euro shoptegoed (no fucking way)
Of ik moet ze retourneren en krijg 19 euro shoptegoed. Bijzonder gezien de kaartjes 15 euro kostte.

Ga met beide natuurlijk niet akkoord. Geld terug is de enige optie wat mij betreft. Normaal snap ik dat ze de items retour willen of dat het overmacht is. Maar dit grenst meer aan oplichting (opzettelijk uitsturen van fake-sd terwijl daar al langer twijfels over zijn).

Op mijn review kreeg ik de reactie dat ze wel wilden reshippen... tja leuk, en dan weer dezelfde neppe sd-kaarten ontvangen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik zag dit voorbijkomen:
https://twitter.com/securelyfitz/status/659422856153960449
Iemand die via AE een chinese WiFi router had besteld en waar bleek dat de helft van de ingebouwde antennes fake is... :X
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSa9llfUEAAc2W1.jpg:large

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:14
Ghe ghe..
Ze kwamen zeker onderdelen tekort in de fabriek. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
mark-k schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:49:
[...]

Hier in NL beginnen ze ook vanaf 18 euro, zou daarvoor niet gaan klooien met chinese random meuk.
Ik denk dat de kwaliteit van dit kaartje inderdaad een stuk minder is, en snel defect kan raken. Dus wat je zegt vind ik wel interessant.

Ik kan op amazon een Qumox (?) vinden voor 18,99. Waar kan ik een merk 64GB micro sd vinden voor 18 euro incl. shipping, zoals jij aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Mastermind schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:08:
[...]

Ik denk dat de kwaliteit van dit kaartje inderdaad een stuk minder is, en snel defect kan raken. Dus wat je zegt vind ik wel interessant.

Ik kan op amazon een Qumox (?) vinden voor 18,99. Waar kan ik een merk 64GB micro sd vinden voor 18 euro incl. shipping, zoals jij aangeeft?
Zie b.v. hier
Ik koop hier al jaren en ik zou voor het zeer geringe kwaliteitsverschil niets eens kijken naar Chinese webshops.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ja daar bestel ik mijn sd-kaartjes ook altijd.
Maar ze kosten daar geen 16 euro zoals het chinese kaartje, ook geen 18 euro maar 20,80 euro. :)

Bijzondere is dat dit chinese kaartje 78MB/s haalt, tegenover 48MB/s van een duurde Samsung EVO.
Ik vraag me af hoe dat komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de witte Xiaomi Bluetooth speaker is nu ook een zwarte variant uit.
Afbeeldingslocatie: http://i1.mifile.cn/a1/T1q3JgByVv1RXrhCrK!200x200.jpg

Hij is er voor bijna $24 te krijgen maar zou denk ik eerder gaan voor de andere versie met SD card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
wilmundo schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Zie b.v. hier
Ik koop hier al jaren en ik zou voor het zeer geringe kwaliteitsprijsverschil niets eens kijken naar Chinese webshops.
Bedoel je niet ^dit^ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Je hebt helemaal gelijk, dank voor de aanpassing!

@Mastermind: ik ben dan wel benieuwd waarom je nu eigenlijk naar alternatieve webshops kijkt. Is het vanwege de lagere prijs icm een mogelijk hogere schrijfsnelheid? Overigens, bij Amazon ben je toch verzendkosten kwijt, waardoor het bedrag automatisch hoger wordt dan 18 euro? :?

Ik betaal graag een kleine 5 euro meer voor een gerenommeerd merk (kan psychologisch zijn) en dat ik het de volgende werkdag in huis kan hebben dan eventuele kaartjes die wellicht minder betrouwbaar kunnen zijn. De iets lagere schrijfsnelheid neem ik dan wel voor lief.

[ Voor 8% gewijzigd door wilmundo op 30-10-2015 10:38 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Mastermind schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:08:
[...]

Ik heb gewoon even snel in de price watch gekeken en daar stond de goedkoopste op 18 euro. Heb er niet op gelet of dat met of zonder verzending was trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Chocoball schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:21:
Van de witte Xiaomi Bluetooth speaker is nu ook een zwarte variant uit.
[afbeelding]

Hij is er voor bijna $24 te krijgen maar zou denk ik eerder gaan voor de andere versie met SD card.
Die dan weer veel te duur is : 42€ bij BG.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:48
coenvb96 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:11:
ik bedoel zo iets..
[afbeelding]

er zijn veel mensen op ebay die deze dingen aanbieden voor ongeveer 250€
Toevallig zag ik net een Chinese student rijden op zo'n ding hier in Groningen, dus ik vroeg hem meteen of hij wel eens aangehouden was. Volgens hem viel het wel mee, als je gewoon een beetje normaal (lees: niet te hard) rijdt en rekening houdt met de overige voetgangers. Formeel mag het niet vanwege het ontbreken van een verzekering.
Dit was wel zo'n tweewielige, daar sta je wat stabieler op dan op zo'n monowheel uit de dropreclame, en lijkt de kans op ongelukken iets kleiner imho. Laatst stond hier in de krant dat zo'n monowheel beslist niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:58
geen aankoopadviesvragen, zie topicwaarschuwing

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 30-10-2015 11:48 ]

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dodge_911 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:53:
[...]

Die dan weer veel te duur is : 42€ bij BG.
Ik vind het ook een pittige prijs voor een paar extra knoppen en SD card. Ik keek ook al vreemd op dat de USB-C kabel van Xiaomi al 39 RMB kost dat neerkomt op $6 en in shops wordt zo'n kabel al gauw $10-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Laatst online: 26-09 08:23
Xiaomi verkoopt nu ook rebranded ZMI Hitachi Maxell batterijen :o 9,9rmb voor 10 stuks.

Inmiddels bij Gearbest verkrijgbaar: http://www.gearbest.com/batteries/pp_259605.html

[ Voor 20% gewijzigd door Tonger op 30-10-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Tonger schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:40:
Inmiddels bij Gearbest verkrijgbaar
Ben wel klaar met Gearbest.... het is dat ik nog een shipment afhandelen met ze, maar zodra dat geregeld is zien ze me niet meer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
Xiaomi verkoopt nu ook rebranded ZMI Hitachi Maxell batterijen :o 9,9rmb voor 10 stuks.

Inmiddels bij Gearbest verkrijgbaar: http://www.gearbest.com/batteries/pp_259605.html
Oftwel, €1,40 voor 10 batterijen? Daar haal je nog niet eens hema batterijen voor...
ZMI Hitachi Maxell? Zijn dat goede?

http://xiaomi-mi.com/news...lorful-5-size-aa-battery/

[ Voor 11% gewijzigd door FunFair op 30-10-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Is nou niet echt super goedkoop:
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1709021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
€7,00 / 24 batterijen = 29 cent p.s.
€1,40 / 10 batterijen = 14 cent p.s.

-edit-
oh gearbest verkoopt ze voor $6,60, excuses...
€5,50 / 10 batterijen = 55 cent p.s.

[ Voor 17% gewijzigd door FunFair op 30-10-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattejong
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 04:26
Aliexpress adverteert nu over 11.11. Dit zou een dag zijn waarop bepaalde producten in de aanbieding zijn en sinds eergisteren kan je ook munten sparen om coupons mee te bemachtigen. Er zijn me echter nog een aantal zaken niet duidelijk, misschien weet iemand hier wél hoe het zit.
- Komen reguliere producten ook in de aanbieding zoals bij die app-sale van eind augustus?
- Zijn de verkregen coupons geldig op producten buiten de 'sale merken' zoals SJCAM?

Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
rattejong schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:39:
Aliexpress adverteert nu over 11.11. Dit zou een dag zijn waarop bepaalde producten in de aanbieding zijn en sinds eergisteren kan je ook munten sparen om coupons mee te bemachtigen. Er zijn me echter nog een aantal zaken niet duidelijk, misschien weet iemand hier wél hoe het zit.
- Komen reguliere producten ook in de aanbieding zoals bij die app-sale van eind augustus?
- Zijn de verkregen coupons geldig op producten buiten de 'sale merken' zoals SJCAM?

Bvd!
http://sale.aliexpress.co...=5261.7726059.0.42.SJ7F4W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 15:03
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen:

Op fastcardtech zie ik deze aanbieding:

Een Samsung Galaxy Alpha voor 182 dollar.
https://www.fastcardtech.com/Samsung-GALAXY-Alpha-G850A.html

Ik wil dit toestel graag voor me stiefpa bestellen, maar zoals gewoonlijk schitteren de Chinezen weer in onduidelijkheid.

Ik ben er al wel achter dat de G850A de Amerikaanse versie is maar wat ik er van kan maken is hij praktisch gelijk op de processor na:

http://www.phonemore.com/...xy-alpha-sm-g850f/1518155

In de G850f zit een Exynos 5 Octa 5430 en in de G850A een Snapdragon 801.

Stomme is dat fastcardtech het over een G850A heeft die een Exynos processor heeft, dus welke je krijgt is de vraag.

Nou gaat mijn stiefpa van zijn levensdagen geen 4G gebruiken, dus volgens mij moet het dan niet uitmaken welke van de 2 versies ze leveren. Maar zie ik hier niks over het hoofd? En ik lees veel negatieve fastcardtech ervaringen, dus is het echt zo waardeloos?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:04
Mielmania schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:55:

Ik wil dit toestel graag voor me stiefpa bestellen, maar zoals gewoonlijk schitteren de Chinezen weer in onduidelijkheid.

Ik ben er al wel achter dat de G850A de Amerikaanse versie is maar wat ik er van kan maken is hij praktisch gelijk op de processor na:

Stomme is dat fastcardtech het over een G850A heeft die een Exynos processor heeft, dus welke je krijgt is de vraag.

Nou gaat mijn stiefpa van zijn levensdagen geen 4G gebruiken, dus volgens mij moet het dan niet uitmaken welke van de 2 versies ze leveren. Maar zie ik hier niks over het hoofd? En ik lees veel negatieve fastcardtech ervaringen, dus is het echt zo waardeloos?
Dat is het juist met Fastcardtech, die onduidelijkheid qua modellen.
Zowel qua specs die je noemt als dat er uberhaupt wel voorraad van is en ze wel (kunnen) leveren.
Vaak wordt je aan het lijntje gehouden en uiteindelijk willen ze je voor een ander toestel laten kiezen etc.

Ik zou er in ieder geval niet bestellen. Het kan vast wel goed gaan maar het staat echt vol met negatieve ervaringen over fastcardtech, en dat zou ik voorkomen door bij een 'erkende' shop te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

Zijn non-rechargeables fyi.
ralph075 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:44:
[...]

Ben wel klaar met Gearbest.... het is dat ik nog een shipment afhandelen met ze, maar zodra dat geregeld is zien ze me niet meer terug...
Same here...
spoiler:
Tot ze weer eens met een almost too good to be true prijs komen op iets wat ik wil, en me weer laat overhalen :)

[ Voor 39% gewijzigd door dodge_911 op 30-10-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Zojuist Xiaomi Piston 3 besteld bij Banggood, ik kwam er daarna pas achter dat hij op 3 november wordt ge-restockt. Dat wordt dus een aantal daagjes wachten.. Hopen dat het verzenden snel gaat met Priority Direct Mail (7-10 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
FunFair schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:49:
[...]

€7,00 / 24 batterijen = 29 cent p.s.
€1,40 / 10 batterijen = 14 cent p.s.

-edit-
oh gearbest verkoopt ze voor $6,60, excuses...
€5,50 / 10 batterijen = 55 cent p.s.
Action verkoopt ook batterijen, Panasonic (AA of AAA) voor 0,99 euro voor 4x.
25 cent p/s dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mielmania schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:55:

Ik zou het niet doen. Niet alleen omdat het van fastcardtech komt, maar met importkosten bij heb je niet echt een interessante telefoon voor de prijs.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-09 15:33
ThinkPadd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:19:
[...]
Action verkoopt ook batterijen, Panasonic (AA of AAA) voor 0,99 euro voor 4x.
25 cent p/s dus.
Aldi en Lidl hebben alkaline penlites a 2 euro voor 8 stuks en die zijn net zo goed als A merken. Was laatst nog bij De Rekenkamer. Alle alkaline baterijen presteren gelijkwaardig. Maar o.a. Philips en Panasonic verkopen ook nog zink-kool batterijen en die gaan wel veel minder lang mee. Action heeft gouden Panasonic alkaline per 4 en wit-rode Panasonic Zink per 12 stuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Mees789 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:11:
Zojuist Xiaomi Piston 3 besteld bij Banggood, ik kwam er daarna pas achter dat hij op 3 november wordt ge-restockt. Dat wordt dus een aantal daagjes wachten.. Hopen dat het verzenden snel gaat met Priority Direct Mail (7-10 dagen)
Bestel zelf ook altijd via banggood met direct mail.. Mijn laatste aankoop duurde 13 dagen..

7 tot 10 werkdagen moet je vanuit gaan :)

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Dikke vette -10 voor gearbest, *&@#*( webshop. De slechtste die ik ooit heb meegemaakt.
Pakketje komt niet aan na 7 weken wachten, kan gebeuren.
Reageren 2 weken niet op je ticket en paypal contact form, pas als je bij PayPal een geschil opent reageren ze ineens binnen een paar uur.
Uiteindelijk beloven ze een refund te doen, en hoor je weer niets. Reageren ze na een week eindelijk kan ik ineens maar de helft terugkrijgen of voor 20 dollar sturen ze het opnieuw. Das onderhand meer dan mijn bestelling was. PayPal claim is inmiddels gesloten (Waarschijnlijk ook nog door een domme fout van mij..) dus ik ga er maar vanuit dat ik mijn geld kwijt ben...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Geekbuying koop ik ook nooit meer iets. Had toen een stel van die micro sd kaart lezers gekocht, die ze niet konden leveren want geen voorraad. Konden wel een kleiner aantal leveren zeiden ze, dus prima. Krijg ik een week later weer een bericht dat ze er niet zoveel konden leveren en dat het er nog minder werden. Daar ging ik niet mee akkoord, ik had al een keer concessies gedaan en vond dat ze maar gewoon hun afspraken mochten nakomen.

Zij waren blijkbaar niet van dezelfde mening gesteld, en ik kreeg te horen dat ze niks gingen sturen en ik een refund zou krijgen. Nou duurde dit nogal lang, uiteindelijk een maand later nog geen refund, dus maar eens een paypal dispute gestart. Dat een week laten lopen, geen reactie. Toen maar verandert in een claim. Paar dagen later komt Geekbuying gewoon met een fake tracking nummer aankakken.... Daar doe ik dus nooit meer zaken mee.

Haha, feest, mijn password klopte volgens hun niet, dus reset gedaan (al 2 keer), maar blijft zeggen dat mn password niet klopt. Wat een kutsite.

[ Voor 7% gewijzigd door mark-k op 30-10-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:07:
Dikke vette -10 voor gearbest, *&@#*( webshop. De slechtste die ik ooit heb meegemaakt.
Pakketje komt niet aan na 7 weken wachten, kan gebeuren.
Reageren 2 weken niet op je ticket en paypal contact form, pas als je bij PayPal een geschil opent reageren ze ineens binnen een paar uur.
Uiteindelijk beloven ze een refund te doen, en hoor je weer niets. Reageren ze na een week eindelijk kan ik ineens maar de helft terugkrijgen of voor 20 dollar sturen ze het opnieuw. Das onderhand meer dan mijn bestelling was. PayPal claim is inmiddels gesloten (Waarschijnlijk ook nog door een domme fout van mij..) dus ik ga er maar vanuit dat ik mijn geld kwijt ben...
Ik krijg altijd na 1 dag een antwoord van Gearbest, al ingelogd bij hun 'ticketsysteem', wellicht staat daar wel je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:38
ik bestel er ook nooit meer.
ik heb ook een ticket openstaan ... 1x antwoord gehad, daarna heb ik weer 4x geantwoord.. en niks gehoord... is al 6 weken geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Bij de buren (FOK) wordt er ook al niet meer gereageerd door GB.
Ik heb dus ook al een paar weken een ticket open staan. Gaat nu een PP-dispute worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
mark-k schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:50:
Geekbuying koop ik ook nooit meer iets. Had toen een stel van die micro sd kaart lezers gekocht, die ze niet konden leveren want geen voorraad. Konden wel een kleiner aantal leveren zeiden ze, dus prima. Krijg ik een week later weer een bericht dat ze er niet zoveel konden leveren en dat het er nog minder werden. Daar ging ik niet mee akkoord, ik had al een keer concessies gedaan en vond dat ze maar gewoon hun afspraken mochten nakomen.

Zij waren blijkbaar niet van dezelfde mening gesteld, en ik kreeg te horen dat ze niks gingen sturen en ik een refund zou krijgen. Nou duurde dit nogal lang, uiteindelijk een maand later nog geen refund, dus maar eens een paypal dispute gestart. Dat een week laten lopen, geen reactie. Toen maar verandert in een claim. Paar dagen later komt Geekbuying gewoon met een fake tracking nummer aankakken.... Daar doe ik dus nooit meer zaken mee.

Haha, feest, mijn password klopte volgens hun niet, dus reset gedaan (al 2 keer), maar blijft zeggen dat mn password niet klopt. Wat een kutsite.
Had ooit bij die site een telefoon besteld, bleek hij daarna niet eens op voorraad te zijn (wat er toen niet eens bijstond). 3 keer een mail gestuurd waarin ik mijn geld terug eis, bij de 3e keer gelukt. Eerst boden ze me nog een ''free extra gift'' aan, opgesodemieterd dacht ik bij mezelf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
maartend schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:23:
Bij de buren (FOK) wordt er ook al niet meer gereageerd door GB.
Ik heb dus ook al een paar weken een ticket open staan. Gaat nu een PP-dispute worden.
Er werd bij mij nog wel gereageerd, maar helaas geen nieuwe order of wat dan ook (ondanks toezegging). Klaar mee. Genoeg andere goede webshops die wel gewoon hun afspraken nakomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 09:26
Misschien is het al gemeld, maar de mensen die problemen hebben met paypal waarbij ze niet meer met hun bankrekening kunnen betalen. Dit is een tijdelijke storing kreeg ik van paypal te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

thechib12 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:00:
Misschien is het al gemeld, maar de mensen die problemen hebben met paypal waarbij ze niet meer met hun bankrekening kunnen betalen. Dit is een tijdelijke storing kreeg ik van paypal te horen
Ik heb geprobeerd te bellen maar ze zijn alleen doordeweeks telefonisch beschikbaar. Ik heb het al sinds donderdag overigens dus tijdelijke storing? 8)7

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 09:26
Bananenspin schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:03:
[...]

Ik heb geprobeerd te bellen maar ze zijn alleen doordeweeks telefonisch beschikbaar. Ik heb het al sinds donderdag overigens dus tijdelijke storing? 8)7
Yup, ik kreeg dit in mijn 'Berichtencentrum'
Beste Naam

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u bij het betalen wordt gevraagd om een credit card.

Op het moment is er bij PayPal een technische storing, waardoor de bankrekening niet goed wordt opgepakt als betaalmethode. Onze technische afdeling is bezig aan een oplossing hiervoor. In de tussentijd raad ik u aan om geld op het saldo van de PayPal rekening te zetten en daarmee de betaling te maken. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 10:00
ksborg schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Er werd bij mij nog wel gereageerd, maar helaas geen nieuwe order of wat dan ook (ondanks toezegging). Klaar mee. Genoeg andere goede webshops die wel gewoon hun afspraken nakomen :).
Ik heb bij Gearbest 3x dure zaken uit hun EU warehouse gekocht... top, geen klachten, alles in een week binnen.

Maarrrrrrrrrr......... ik heb ook 4x besteld uit china zelf, kleine items. Alle 4 niet binnen. De oudste bestelling is al van 9 augustus.

Tja... wat moet je er van zeggen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 10:00
Mweh... nu al een week niks kunnen bestellen bij Banggood, maar de pizza via thuisbezorgd lukt wel.

Vreemde zaak ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Ik heb gisteren nog via iDEAL geld vanaf mijn bankrekening naar Paypal overgemaakt. Vervolgens iets gekocht op Banggood met Paypal, heb niet eens een creditcard of iets dergelijks verbonden met mijn Paypal account. Ging gewoon vlekkeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:15
DuxXx schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:48:
[...]

Ik heb bij Gearbest 3x dure zaken uit hun EU warehouse gekocht... top, geen klachten, alles in een week binnen.

Maarrrrrrrrrr......... ik heb ook 4x besteld uit china zelf, kleine items. Alle 4 niet binnen. De oudste bestelling is al van 9 augustus.

Tja... wat moet je er van zeggen. }:O
Hier dezelfde ervaring. Ik bestel bij Gearbest niet meer vanuit China. Duurt meestal een week of tig (mocht het überhaupt aankomen). Bestellingen vanuit hun EU warehouse worden vaak binnen een week afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2021
Mastermind schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:35:

Ook al verschillende kaartjes op AliExpress (http://www.aliexpress.com...i-SD-Card/1237877283.html) besteld, bij deze seller http://www.aliexpress.com/store/625273
Allen perfect en geslaagd in H2TestW test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
http://stores.ebay.com/co...op=2&_trksid=p4634.c0.m14

Allemaal eggie en meestal met 10 dagen binnen :) Tevreden! :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Snap niet dat jullie uberhaupt het risico nemen.
De verschillen zijn te klein en je word vaker beetgenomen dan dat het klopt.
Nu dan blijkbaar 2 betrouwbare sellers, maar de onbetrouwbare sellers zijn echt in overtal.
Zelf op groupon werden nepperds verkocht.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Je moet goed je ogen open waar je koopt. Reviews lezen scheelt vaak ook wel. Wat zijn de negatieve reacties? Fake of nooit aangekomen. Dat laatste wordt wel eens genoemd maar dat ligt vaak niet aan de verzender maar de post. En als er foto's zijn goed bestuderen. En echt veel goedkoper dan andere ebay'ers is vaak ook wel iets. Maar je loopt altijd het risico... dat klopt. Bij mij is het nog nooit mis gegaan gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
En enige tijd deze intelligente batterijlader gekocht bij deze verkoper. Er zit een controle krascode op waarmee je op de site kan kijken of het een echte betrof, Bleek het geval. Ook een enorm fijne lader moet ik zeggen. Laad eigenlijk alles en je kan ze met een gerust hart er aan laten liggen. :) Dit was de snelste levering ooit die ik had volgens mij. In 7 dagen had ik hem binnen! Zelfs de verkoper vond dat echt extreem snel.

http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:52:
Je moet goed je ogen open waar je koopt. Reviews lezen scheelt vaak ook wel. Wat zijn de negatieve reacties? Fake of nooit aangekomen. Dat laatste wordt wel eens genoemd maar dat ligt vaak niet aan de verzender maar de post. En als er foto's zijn goed bestuderen. En echt veel goedkoper dan andere ebay'ers is vaak ook wel iets. Maar je loopt altijd het risico... dat klopt. Bij mij is het nog nooit mis gegaan gelukkig. :)
Maar het gaat vaak maar om enkele euro's verschil toch, vergeleken met Nederland?
Foto's en andere data zijn in mijn ogen zo kostbaar dat ik hier wel wat extra voor over heb om er zeker van te zijn dat ik de data niet door zoiets onbenulligs kwijt zal raken (kapot gaan van een (nep)sd-kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tot een paar dagen terug niks aan de hand, vandaag:
[quote]We couldn't process your PayPal payment
  • Please retry checkout
  • You can select or add another credit card or bank account within PayPal
  • If you get this message more than once, please contact PayPal customer support for further assistance
  • Error code: 70047 10417
Even ingelogd op Paypal, opgewaardeerd m.b.v. iDeal en het betalen werkt. Vaag gedoe.

Alleen Nederlanders lijken er last van te hebben: https://www.paypal-commun...d-on-checkout/m-p/1009030 Heb via het berichtencentrum op paypal.com ook maar een melding gemaakt.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Majesty schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:25:
[...]

Maar het gaat vaak maar om enkele euro's verschil toch, vergeleken met Nederland?
Foto's en andere data zijn in mijn ogen zo kostbaar dat ik hier wel wat extra voor over heb om er zeker van te zijn dat ik de data niet door zoiets onbenulligs kwijt zal raken (kapot gaan van een (nep)sd-kaart).
Nja op een 16GB SD card met adapter en een USB stick van Sandisk scheelt het ongeveer 7 euro met Nederland per artikel. Tja de ene zegt ik betaal liever 7 euro meer zodat ik zeker weet dat hij echt is en de ander die waagt liever een gok met een kans dat hij nep spul krijgt. Tis net wat je wil. :)

De SD kaart die ik heb zit in mijn telefoon en is meer voor opslaan van apps en de foto's worden automatisch geupload naar Dropbox dus dat risico is nihil. De USB 3.0 stick gebruik ik vooral voor het installeren van Windows. Echt belangrijke data zet ik wel in de cloud via de NAS. :) Toevallig een SD kaart in de telefoon van mijn moeder defect die ze in Nederland bij the Phonehouse had gekocht. Dus dat kan ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:05:
En enige tijd deze intelligente batterijlader gekocht bij deze verkoper. Er zit een controle krascode op waarmee je op de site kan kijken of het een echte betrof, Bleek het geval. Ook een enorm fijne lader moet ik zeggen. Laad eigenlijk alles en je kan ze met een gerust hart er aan laten liggen. :) Dit was de snelste levering ooit die ik had volgens mij. In 7 dagen had ik hem binnen! Zelfs de verkoper vond dat echt extreem snel.

Ik heb die ook en het is inderdaad een fijne lader. Ik heb die van GearBest. Eigenlijk niet getest of het een originele was. Mijn ander Nitecore spul van GB was in ieder geval wel origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:47:
[...]

Nja op een 16GB SD card met adapter en een USB stick van Sandisk scheelt het ongeveer 7 euro met Nederland per artikel. Tja de ene zegt ik betaal liever 7 euro meer zodat ik zeker weet dat hij echt is en de ander die waagt liever een gok met een kans dat hij nep spul krijgt. Tis net wat je wil. :)
Wat bedoel je met het scheelt 7 euro? Een 16GD SD kaartje kost volgens de pricewatch iets van 5 euro. :P

Er heb een paar keer een SD kaartje uit China gehaald, beide keren geld teruggekregen omdat nep. Ik geloof direct dat SD kaartjes uit China goedkoper zijn, toch is het irritant om dan elke keer een tooltje erbij te moeten pakken om het te controleren, en daarna je geld terugkrijgen als het nep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
rty schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:04:
[...]

Wat bedoel je met het scheelt 7 euro? Een 16GD SD kaartje kost volgens de pricewatch iets van 5 euro. :P
Nou heb precies zo'n Sandisk SD kaartje opgezocht die ik heb gekocht alleen dan van een Nederlandse leverancier en dan scheelt het 7 euro met Nederland. :)
rty schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:04:
Er heb een paar keer een SD kaartje uit China gehaald, beide keren geld teruggekregen omdat nep. Ik geloof direct dat SD kaartjes uit China goedkoper zijn, toch is het irritant om dan elke keer een tooltje erbij te moeten pakken om het te controleren, en daarna je geld terugkrijgen als het nep is.
Nou kan me voorstellen dat je er dan klaar mee bent... Mijn oom zei ook dat ze altijd 'spontaan' kapot gingen als hij ze een klein poosje had gebruikt. Als er bijvoorbeeld meer dan 16GB opgezet werd.. Rara hoe zou dat kunnen. :+

Maar goed dat is het mooie van dit topic natuurlijk. Wellicht dat iemand een zelfde product besteld heeft en die kan vertellen of het echt of nep is. :) En tja ik val in herhaling zo, maar het blijft opletten. :P
L.N. schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:01:
[...]

Ik heb die ook en het is inderdaad een fijne lader. Ik heb die van GearBest. Eigenlijk niet getest of het een originele was. Mijn ander Nitecore spul van GB was in ieder geval wel origineel.
Tja het is een chinees merk wat ook weer door anderen wordt nagemaakt blijkbaar. :+ Je kan het hier checken. http://charger.nitecore.c...o-nitecore-charger-buyers

[ Voor 16% gewijzigd door Henkie-Jan op 31-10-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:20:
[...]

Nou heb precies zo'n Sandisk SD kaartje opgezocht die ik heb gekocht alleen dan van een Nederlandse leverancier en dan scheelt het 7 euro met Nederland. :)

[...]

Nou kan me voorstellen dat je er dan klaar mee bent... Mijn oom zei ook dat ze altijd 'spontaan' kapot gingen als hij ze een klein poosje had gebruikt. Als er bijvoorbeeld meer dan 16GB opgezet werd.. Rara hoe zou dat kunnen. :+

Maar goed dat is het mooie van dit topic natuurlijk. Wellicht dat iemand een zelfde product besteld heeft en die kan vertellen of het echt of nep is. :) En tja ik val in herhaling zo, maar het blijft opletten. :P

[...]

Tja het is een chinees merk wat ook weer door anderen wordt nagemaakt blijkbaar. :+ Je kan het hier checken. http://charger.nitecore.c...o-nitecore-charger-buyers
En jij gelooft dat je ook echt SanDisk krijgt? Is gewoon een random kaart met een sticker, zelfs als hij de juiste grootte heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb zojuist een terugbetaling ontvangen van Banggood. Paypal rekent echter kosten voor deze terugbetaling. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:52
MrGangstaQ schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:46:
Ik heb zojuist een terugbetaling ontvangen van Banggood. Paypal rekent echter kosten voor deze terugbetaling. Is dit normaal?
Ja. Dat klopt: daar haalt PayPal haar verdiensten weer uit.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 21:56
ViezeVis schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:59:
[...]

Ja. Dat klopt: daar haalt PayPal haar verdiensten weer uit.
Als koper zou je het 100% van je aankoopbedrag moeten ontvangen, de verkoper krijgt alleen de variabele commissie terugm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 08:50
exelletor schreef op zondag 01 november 2015 @ 02:02:
[...]

Als koper zou je het 100% van je aankoopbedrag moeten ontvangen, de verkoper krijgt alleen de variabele commissie terugm
Dus klopt het toch? In dit geval is, volgens paypal, MrGangstaQ de verkoper, aangezien hij het geld ontvangt.
De enige manier om dit te vermijden is dat je de andere partij aanduid als familie, maar je kan het de shop niet kwalijk nemen dat ze dit niet hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
bottom line schreef op zondag 01 november 2015 @ 02:38:
[...]

Dus klopt het toch? In dit geval is, volgens paypal, MrGangstaQ de verkoper, aangezien hij het geld ontvangt.
De enige manier om dit te vermijden is dat je de andere partij aanduid als familie, maar je kan het de shop niet kwalijk nemen dat ze dit niet hebben gedaan.
I beg to differ, al mijn refunds waren volledig tot nu toe hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:52
dodge_911 schreef op zondag 01 november 2015 @ 03:37:
[...]

I beg to differ, al mijn refunds waren volledig tot nu toe hoor...
Als er een bepaald termijn overschreden wordt kan er geen terugbetaling meer gedaan worden maar moet het handmatig overgemaakt worden.

correct me if im wrong.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 06:51
Ik had op AliExpress een siliconen hoesje voor mijn Xiaomi powerbank gekocht. Bij ontvangst bleek hij ingescheurd te zijn. Ik heb dit - met foto's - gemeld en kreeg toen de volgende reactie:

I believe this will not affect you use it right,
It can cut with scissors.
Even if you buy clothes and shoes,
How much will a little thread of it,
This problem can also be considered,
After all, only 1.27 dollars,
I would also shipped to you from so far away.
Completely at a loss of rhythm,
I hope you can understand.
If no other quality problems,
Please disputes canceled!
We wish you a happy!

Van wat ik er uit opmaak vond hij mijn claim idioot. Wat schetst echter mijn verbazing, de dag erop (26 oktober) is de refund toch geaccepteerd. Enig idee wanneer ik de bijschrijving dan in Mijn paypall zou moeten zien? Er staat nu nog niks namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
musicfreak schreef op zondag 01 november 2015 @ 06:17:
Ik had op AliExpress een siliconen hoesje voor mijn Xiaomi powerbank gekocht. Bij ontvangst bleek hij ingescheurd te zijn. Ik heb dit - met foto's - gemeld en kreeg toen de volgende reactie:

I believe this will not affect you use it right,
It can cut with scissors.
Even if you buy clothes and shoes,
How much will a little thread of it,
This problem can also be considered,
After all, only 1.27 dollars,
I would also shipped to you from so far away.
Completely at a loss of rhythm,
I hope you can understand.
If no other quality problems,
Please disputes canceled!
We wish you a happy!

Van wat ik er uit opmaak vond hij mijn claim idioot. Wat schetst echter mijn verbazing, de dag erop (26 oktober) is de refund toch geaccepteerd. Enig idee wanneer ik de bijschrijving dan in Mijn paypall zou moeten zien? Er staat nu nog niks namelijk.
Sinds wanneer heeft aliexpress paypal ;0
Daar ga je dus niet veel zien.
Je hebt ongetwijfeld betaald via ideal,creditcard of alipay.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 06:51
Sinned123 schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:37:
Sinds wanneer heeft aliexpress paypal ;0
Daar ga je dus niet veel zien.
Je hebt ongetwijfeld betaald via ideal,creditcard of alipay.
Klopt ja. Ik ging van Paypal uit, maar ik zie dat de refund al keurig netjes op mijn creditcard is gestort. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bottom line schreef op zondag 01 november 2015 @ 02:38:
[...]

Er is een verschil tussen een betaling en een terugebtaling (refund). Sommige shops doen een betaling en daarover betaal je kosten maar als ze in PayPal naar je eerdere betaling gaan en daar een terugbetaling (refund) doen worden er geen kosten geheven. Staat ook in de uitleg van PayPal dus begrijp ik niet waarom shops dit doen maar ik weiger altijd deze betaling en vraag opnieuw om een terugbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:47:
[...]

De SD kaart die ik heb zit in mijn telefoon en is meer voor opslaan van apps en de foto's worden automatisch geupload naar Dropbox dus dat risico is nihil. De USB 3.0 stick gebruik ik vooral voor het installeren van Windows. Echt belangrijke data zet ik wel in de cloud via de NAS. :) Toevallig een SD kaart in de telefoon van mijn moeder defect die ze in Nederland bij the Phonehouse had gekocht. Dus dat kan ook. :P
Geheugenkaartjes gewoon op amazon.de kopen. 64gb uhs-1 ~18-20euro. Echte merken en garantie. Merk geheugen is niet/nauwelijks goedkoper in China en waarom zou je voor die paar cent het risico lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 11:45

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Henkie-Jan schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:05:

Geeft deze ook de totale laad energie (mAh) weer? Dus dat je kan meten hoe goed de batterij is?
Deze die verdacht veel op lijkt kan het wel:
http://lygte-info.dk/revi...20Nokoser%20D2S%20UK.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Maar die NiteCore D2 lader kost 15,95 EURO, gewoon hier in Nederland, bij b.v. nkon.nl. :?
Dus waarom zou je dan het risiko lopen op een fake exemplaar c.q. gezeur bij eventuele garantieaanspraken?

Kijk, ik bestel ook heel veel in verweggistan, maar alleen als het financieel beduidend interessanter is, of b.v. omdat het alhier simpelweg niet voorhanden is...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
Mr_gadget schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:30:
[...]

Geeft deze ook de totale laad energie (mAh) weer? Dus dat je kan meten hoe goed de batterij is?
Nee, deze geeft alleen het mAh weer waarmee geladen wordt en niet de capaciteit. Volgens mij kan de Opus BT - C3100 dit wel. Nkon en diverse Chinese shops verkopen de Opus. Gearbest heeft deze in hun Europese warehouse.
ehtweak schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:53:
Maar die NiteCore D2 lader kost 15,95 EURO, gewoon hier in Nederland, bij b.v. nkon.nl. :?
Dus waarom zou je dan het risiko lopen op een fake exemplaar c.q. gezeur bij eventuele garantieaanspraken?

Kijk, ik bestel ook heel veel in verweggistan, maar alleen als het financieel beduidend interessanter is, of b.v. omdat het alhier simpelweg niet voorhanden is...
Ik heb eens nagekeken en mijn D2 komt ook van Nkon.nl. Ik heb een aantal zaklampen en een UM10-lader van Nitecore gekocht bij Gearbest en die waren allemaal origineel.

[ Voor 12% gewijzigd door L.N. op 01-11-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Mr_gadget schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:30:
[...]

Als je het goed wilt meten zal je een moeten zoeken die de capaciteit meet met behulp van een laad/ontlaad cyclus. Bijv. de bekende Maha Powerex. Die kan dan wel alleen AA/AAA batterijen laden.
mark-k schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:50:

Ging dat over die 200 stuks á 1ct? Tja dan kan ik me hun reactie eigenlijk wel voorstellen. Dat gezegd hebbende, ja veel chinese webshops/verkopers kunnen nog wel wat aan hun communicatie werken. Dan bedoel ik niet hun vaak gebrekkige chinglish maar met name dat ze soms gewoon (bewust) net doen of hun neus bloed of totaal niet ingaan op het geen je ze geschreven hebt en gewoon een standaard antwoord terugsturen.
Jay-P schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:32:
[...]

Deze ?. Kan me haast niet voorstellen dat die wel origineel is voor $1.50 maar er staat wel duidelijk kenu airframe+ in de omschrijving.
2x deze gekocht. Vrij obvious fake maar voor $1,50 p.s. wil ik wel kijken of het een beetje werkt.

Overigens die Aliexpress 11.11 coupons die je voor punten kan inruilen, kan ik die nou gewoon bij alle sellers op aliexpress gebruiken, ik neem aan van wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 08:50
ViezeVis schreef op zondag 01 november 2015 @ 04:37:
[...]

Als er een bepaald termijn overschreden wordt kan er geen terugbetaling meer gedaan worden maar moet het handmatig overgemaakt worden.

correct me if im wrong.
Dank u Basho om mij te helpen het te verduidelijken. Na een bepaalde tijd kan de shop niet meer aan de betaling via PayPal veranderen. Als je na deze termijn toch nog een terugbetaling kan forceren, dan zullen ze dit handmatig moeten doen. Ook zo het geval als je met een ander betaalmiddel betaalt en een terugbetaling krijgt via PayPal.
Zelf heb ik ook altijd een volledige terugbetaling gekregen, buiten 1 keer, na een te lange tijd, waar ik dan ook kosten op betaalde.
Of dit het geval was bij de shop van MrGangstaQ, laat ik in het midden.
Jay-P schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:27:
[...]

Overigens die Aliexpress 11.11 coupons die je voor punten kan inruilen, kan ik die nou gewoon bij alle sellers op aliexpress gebruiken, ik neem aan van wel ?
Klopt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door bottom line op 01-11-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
ehtweak schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:53:

Nee, ik koop liever met 20 dagen verzending uit verweggistan... :+ Toen ik hem kocht was hij er nog niet bij Nkon. Anders bestelde ik natuurlijk wel gewoon hier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jay-P schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:27:

[...]

Ging dat over die 200 stuks á 1ct? Tja dan kan ik me hun reactie eigenlijk wel voorstellen. Dat gezegd hebbende, ja veel chinese webshops/verkopers kunnen nog wel wat aan hun communicatie werken. Dan bedoel ik niet hun vaak gebrekkige chinglish maar met name dat ze soms gewoon (bewust) net doen of hun neus bloed of totaal niet ingaan op het geen je ze geschreven hebt en gewoon een standaard antwoord terugsturen.
Ik had er 150 besteld toen ja. Kreeg daarna een berichtje dat ze er 50 zouden leveren, daar ben ik mee akkoord gegaan (toen hadden anderen al een verzendbericht gehad van 50 of 100 stuks). 2 dagen later kreeg ik een bericht dat ze 50 toch niet konden leveren en ze er maar 10 zouden doen. Ik wil best een keer aanpassen, maar dit zag er gewoon uit als in we hebben geen zin, dus we gaan kijken hoe laag we kunnen gaan. Was het daar dus niet mee eens, toen werd gezegd dat ze niks op zouden sturen en het geld teruggestort zou worden. Dacht nou prima doe mn geld mr terug dan. Maand later nog geen geld terug, geen reactie van geekbuying, en bij paypal gaan ze valse informatie doorgeven, aangezien in mn account nog steeds 'processing' staat, en ze bij paypal een tracking nummer met alleen maar 8-en hebben doorgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:06
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 01-11-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Je kan trouwens vandaag nog kans maken om een ZUK Z1 Chinaphone te winnen op FOK! Kenzi heeft die telefoon ook en is er erg over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:41
Ik bestel regelmatig wat uit china via banggood, dealextreme of aliexpress. Maar vorige week heb ik toch wel een record gehad m.b.t. de verzendtijd. Ik had aan het begin van de week. Maandag een ring gekocht. En deze was vrijdag al binnen. Vanaf bestelling tot ontvangen zaten er maar 4 dagen tussen :o. Dat is heel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Zo, ik heb mijn eerste 11-11 AliExpress coupon binnen via dat kut spel met die kut kat :) Toch weer 7 dollar korting op een product dat al 50-60 dollar goedkoper is dan in NL. En de verzender wil de kosten voor de douane op 20 dollar zetten (ipv 50). Dat zou lekker verdienen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
barrymossel schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:23:
Zo, ik heb mijn eerste 11-11 AliExpress coupon binnen via dat kut spel met die kut kat :) Toch weer 7 dollar korting op een product dat al 50-60 dollar goedkoper is dan in NL. En de verzender wil de kosten voor de douane op 20 dollar zetten (ipv 50). Dat zou lekker verdienen zijn.
Ik krijg alleen maar coupons voor haarproducten ... *zucht* :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Hannibal1471 schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:42:
[...]

Ik krijg alleen maar coupons voor haarproducten ... *zucht* :/
Je kan een spelletje (klik op de kat!) doen voor "munten" en die kun je inwisselen voor coupons met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
barrymossel schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:46:
[...]

Je kan een spelletje (klik op de kat!) doen voor "munten" en die kun je inwisselen voor coupons met korting.
Ja, die coupons heb ik gewonnen door die coins te gebruiken in dat kaartenspelletje. :p

Ik weet niet of het juist is of niet, maar door op element inspecteren te klikken en daar een paar dingen te veranderen kan je de kaarten al op voorhand omdraaien. Maar als je op een kaart klikt verandert deze plots van waarde ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:09
Hannibal1471 schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:12:
[...]

Ja, die coupons heb ik gewonnen door die coins te gebruiken in dat kaartenspelletje. :p

Ik weet niet of het juist is of niet, maar door op element inspecteren te klikken en daar een paar dingen te veranderen kan je de kaarten al op voorhand omdraaien. Maar als je op een kaart klikt verandert deze plots van waarde ... :/
Ze laten voor de tijd ook kort zien welke kaarten waar liggen, als je er dan op klikt ligt er totaal wat anders.
Pagina: 1 ... 94 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic