Geekbuying koop ik ook nooit meer iets. Had toen een stel van die micro sd kaart lezers gekocht, die ze niet konden leveren want geen voorraad. Konden wel een kleiner aantal leveren zeiden ze, dus prima. Krijg ik een week later weer een bericht dat ze er niet zoveel konden leveren en dat het er nog minder werden. Daar ging ik niet mee akkoord, ik had al een keer concessies gedaan en vond dat ze maar gewoon hun afspraken mochten nakomen.
Zij waren blijkbaar niet van dezelfde mening gesteld, en ik kreeg te horen dat ze niks gingen sturen en ik een refund zou krijgen. Nou duurde dit nogal lang, uiteindelijk een maand later nog geen refund, dus maar eens een paypal dispute gestart. Dat een week laten lopen, geen reactie. Toen maar verandert in een claim. Paar dagen later komt Geekbuying gewoon met een fake tracking nummer aankakken.... Daar doe ik dus nooit meer zaken mee.
Haha, feest, mijn password klopte volgens hun niet, dus reset gedaan (al 2 keer), maar blijft zeggen dat mn password niet klopt. Wat een kutsite.
[
Voor 7% gewijzigd door
mark-k op 30-10-2015 22:55
]