• Carlo Adan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05 21:51
Mijn Digoo sb-xya van afgerond 50eu is zonder extra kosten geleverd gelukkig.

Digoo ligt sinds 1800 aan de lader. Was 6% toen ik hem aansloot en nu 63%.

Bracket al wel aangebracht.

Kwaliteit tot nu toe erg goed.

Stabiliteit van wifi nog niet top en app ook niet bijzonder

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik bestel al jaren op AliExpress en heb nog nooit een dispute hoeven openen, maar nu het zover is kom ik erachter dat dit helemaal niet werkt....
Als ik naar de order ga en klik op 'Open Dispute' en kies voor de optie 'Refund Only', moet ik in het scherm dat opent uit het dropdown menu bij 'I want to apply for' *iets* kiezen. Het probleem is dat dit dropdown menu voor mij niet werkt. Als ik klik gebeurt er helemaal *niets*, in geen enkele browser (IE, Chrome, FF, Edge) op geen enkel device:

Hebben meerdere mensen dit probleem? AliExpress contacten is ook onbegonnen werk. Heb inmiddels 3 chatbots gesproken, maar een echt persoon ben ik nog niet tegen gekomen....

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:07
Freekers schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:11:
Ik bestel al jaren op AliExpress en heb nog nooit een dispute hoeven openen, maar nu het zover is kom ik erachter dat dit helemaal niet werkt....
Als ik naar de order ga en klik op 'Open Dispute' en kies voor de optie 'Refund Only', moet ik in het scherm dat opent uit het dropdown menu bij 'I want to apply for' *iets* kiezen. Het probleem is dat dit dropdown menu voor mij niet werkt. Als ik klik gebeurt er helemaal *niets*, in geen enkele browser (IE, Chrome, FF, Edge) op geen enkel device:

[afbeelding]

Hebben meerdere mensen dit probleem? AliExpress contacten is ook onbegonnen werk. Heb inmiddels 3 chatbots gesproken, maar een echt persoon ben ik nog niet tegen gekomen....
Wat doet de mobiele app?

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Carlo Adan schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:58:
Mijn Digoo sb-xya van afgerond 50eu is zonder extra kosten geleverd gelukkig.

Digoo ligt sinds 1800 aan de lader. Was 6% toen ik hem aansloot en nu 63%.

Bracket al wel aangebracht.

Kwaliteit tot nu toe erg goed.

Stabiliteit van wifi nog niet top en app ook niet bijzonder
Duurt het ook nog steeds ongeveer 20 seconden van druk op bel tot eerste notificatie op je telefoon zoals bij de voorganger?

[Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 06-12-2017 23:58]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

[afbeelding]

Als het zo niet lukt gewoon een chat met de Customer Service starten. Zij kunnen misschien uitleggen waarom het niet werkt maar in ieder geval wel een dispuut starten als deze nog binnen de termijn van 15 dagen na levering is.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

[afbeelding]

Andere browser geprobeerd? Adblock/ghostery /ublock/noscript uit?

Edit: oh, lees nu dat je dit ws al hebt geprobeerd...

[Voor 3% gewijzigd door spokje op 07-12-2017 08:32]

• SLC
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2018

SLC

Sweet Lake City

*knip* Dit heeft niets met China-shopping te maken.

[Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 07-12-2017 11:39]

What do Sheldon Cooper and a black hole have in common? They both suck ! Stephen Hawking TBBT

• Carlo Adan
dodge_911 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:23:
[...]

Duurt het ook nog steeds ongeveer 20 seconden van druk op bel tot eerste notificatie op je telefoon zoals bij de voorganger?
Erg wisselvallig tot nu toe......(nog niet erg enthousiast)

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Thanks voor de tip!

@Chocoball @spokje via de mobiele app is het me gelukt om een geschil te openen. Ze doen er bij AliExpress echt alles aan om die app te pushen he :+

[Voor 3% gewijzigd door Freekers op 07-12-2017 10:01]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• mongkut
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-06 13:40
Carlo Adan schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:45:
[...]

Erg wisselvallig tot nu toe......(nog niet erg enthousiast)
dus geen aanrader (je hebt er eigenlijk dus in de praktijk nog steeds niks aan)?

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:10
In het kader van winteraccesoires... Ik heb al Chinese handschoenen, van Xiaomi, en een sjaal van een aan Xiaomi gelieerd bedrijf. Alleen ontbreekt er dan nog wat...

Ik kan 'm nog niet vinden op AliExpress maar als hij er is zal ik hem waarschijnlijk wel aanschaffen :+ hij kost 59¥ dus ik hoop hem voor ongeveer een tientje te kunnen krijgen.

En ze hebben ook nog een lekker dekentje :+ Die staat wel op Ali maar is een beetje duur met 46 euro voor de grotere maat (130*180). Linkje
https://tweakers.net/ext/f/DRDDymdM0MMkRE132SrTjBRM/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/8X9WeeiBaLijbvTiQI1xfXU0/thumb.jpg

• renedr
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2021
O88088 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:03:
In het kader van winteraccesoires... Ik heb al Chinese handschoenen, van Xiaomi, en een sjaal van een aan Xiaomi gelieerd bedrijf. Alleen ontbreekt er dan nog wat...

[afbeelding]
Ik kan 'm nog niet vinden op AliExpress maar als hij er is zal ik hem waarschijnlijk wel aanschaffen :+ hij kost 59¥ dus ik hoop hem voor ongeveer een tientje te kunnen krijgen.

En ze hebben ook nog een lekker dekentje :+ Die staat wel op Ali maar is een beetje duur met 46 euro voor de grotere maat (130*180). Linkje
[afbeelding][afbeelding]
Ik ben wat laat denk ik (ivm verzenden), maar zijn er nog tips met goede, goedkope handschoenen en sjaals uit China?

Deze kwam wel voorbij, lijkt mij een scherpe aanbieding:
Xiaomi Light Weight Sneakers with Intelligent Chip
https://www.gearbest.com/athletic-shoes/pp_1081981.html
€30.60 met coupon: GBXMSHOES3599

Schoenen zijn van Ni-Ling, ik had er nooit eerder van gehoord, maar schijnnt een sponsor van NBA te zijn. In de schoenen zit een AMAZFIT chip van Xiaomi.

Alleen de maatvoering... Iemand ervaring met de maten van deze schoenen?

edit:
Ik zie hier iets met een maattabel:
https://www.banggood.com/...287.html?cur_warehouse=CN

[Voor 5% gewijzigd door renedr op 07-12-2017 10:36]

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

In het kader van de dispute perikelen bij AE, heb ik nu iets aparts meegemaakt.

Korte samenvatting: hele discussie over de technische specificaties die niet kloppen bij LED headlights.
Een dispute bij BG leverde meteen een full refund op, zonder verdere vragen.

Maar de seller bij AE was wat hardnekkiger.
ehtweak in "LED Verlichting auto+motor"

Uiteindelijk de helft van het bedrag gekregen. De seller gaf wel aan dat AE opdraaide voor de refund en niet de seller zelf:

"Anyway, refund cost is from Aliexpress, not us."

Mooie Plaatjes   

• O88088
renedr schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:33:
Schoenen zijn van Ni-Ling, ik had er nooit eerder van gehoord, maar schijnnt een sponsor van NBA te zijn. In de schoenen zit een AMAZFIT chip van Xiaomi.

Alleen de maatvoering... Iemand ervaring met de maten van deze schoenen?
De maat is zoals het hoort. Ik heb 45, had eerst 46 besteld maar die waren te groot, daarna 45 genomen en die zijn wel goed.

• renedr
O88088 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:07:
De maat is zoals het hoort. Ik heb 45, had eerst 46 besteld maar die waren te groot, daarna 45 genomen en die zijn wel goed.
Hoe zijn de schoenen zelf? Goed?

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:14
In C!T magazine van een paar maanden geleden stond een artikel over de Digispark Kickstarter Module , een soort Rubber Ducky om geautomatiseerd keystrokes naar een machine te sturen, Hier te koop van €7,- en op Ebay $0.99 , Ruim 1 maand geleden 3 stuks gekocht van verschillende verkopers, Nu heb ik er geen van ontvangen, dat is raar, Ik koop al 7 jaar uit China 95% van wat ik koop komt binnen een maand aan, Alleen batterijen willen wel eens niet aankomen, die schijnen eruit te worden gehaald. Geld dat ook hierbij, statistisch klopt het niet dat ik deze 3 units nog niet heb ontvangen.

Iemand een idee? of misschien met sinterklaas piek te maken!

• O88088
renedr schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:27:
[...]

Hoe zijn de schoenen zelf? Goed?
Goed ja :) ik gebruik ze nu als sportschoenen voor de fitness en ze zitten prima. De zool is flexibel genoeg en de demping is naar mijn idee ook niet verkeerd (al ben ik geen expert en loop ik er geen grote afstanden op). De bovenkant is zacht en flexibel. Wel stevig genoeg volgens mij en het is ook goed afgewerkt. Mocht je ze willen als echte hardloopschoenen zou ik nog even nadenken want dan is de schoenenkeus belangrijk. Voor gewoon alledaags gebruik of kleine stukjes hardlopen zijn ze prima.

De app is een leuk extraatje maar verwacht geen absolute nauwkeurigheid. De afstand die ik op de loopband afleg komt zelden overeen met de afstand in de app.

• renedr
O88088 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:42:
[...]

Goed ja :) ik gebruik ze nu als sportschoenen voor de fitness en ze zitten prima. De zool is flexibel genoeg en de demping is naar mijn idee ook niet verkeerd (al ben ik geen expert en loop ik er geen grote afstanden op). De bovenkant is zacht en flexibel. Wel stevig genoeg volgens mij en het is ook goed afgewerkt. Mocht je ze willen als echte hardloopschoenen zou ik nog even nadenken want dan is de schoenenkeus belangrijk. Voor gewoon alledaags gebruik of kleine stukjes hardlopen zijn ze prima.

De app is een leuk extraatje maar verwacht geen absolute nauwkeurigheid. De afstand die ik op de loopband afleg komt zelden overeen met de afstand in de app.
Ik wilde ze eigenlijk wel als hardloopschoen gaan gebruiken ja :X
Ik heb nu ook schoenen van 15 jaar oud en ben niet echt van plan er meer dan een paar tientjes aan uit te geven... Denk dat ik daarvoor in de winkel niet ga slagen...

• Medione1210
  • Laatst online: 04-06 18:31
renedr schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:44:
[...]

Ik heb nu ook schoenen van 15 jaar oud en ben niet echt van plan er meer dan een paar tientjes aan uit te geven... Denk dat ik daarvoor in de winkel niet ga slagen...
[Off topic. Het is heel slecht voor je voeten om zomaar een paar goedkope schoenen en uit te zoeken om (meerdere kilometers) mee te gaan hardlopen ]

Dit merk heeft schoenen in allerlei kwaliteiten, net zoals bijvoorbeeld Nike, maar het algehele prijspunt ligt lager. Je hebt dus meer schoen voor hetzelfde geld. Ik vind het zelf heel moeilijk om schoenen te kopen zonder te kunnen passen, want niet alleen de lengte maat, maar ook de breedte is belangrijk.

Over de sensor; je zou verwachten dat ie nauwkeuriger is dan je telefoon of polsbandje.

[Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 07-12-2017 12:06]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

renedr schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:44:
[...]

De eerste generatie smart shoes van Xiaomi kwamen bij Li-Ning vandaan. Wat in China een behoorlijk groot merk is. Kwaliteit is ok, zeker voor de prijs maar het is zeker geen professionele schoen.
De nieuwe generatie schoenen van Xiaomi komen niet meer bij Li-Ning vandaan.

Voor regelmatig hardlopen niet aan te bevelen. Voor de gein of af en toe wel.

• Medione1210
Kenzi schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:10:
[...]

De eerste generatie smart shoes van Xiaomi kwamen bij Li-Ning vandaan. Wat in China een behoorlijk groot merk is. Kwaliteit is ok, zeker voor de prijs maar het is zeker geen professionele schoen.

Dat geldt overigens voor bijna alle <100 euro schoenen.

• renedr
Kenzi schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:10:
[...]

Het gaat wat off topic, maar ik ga echt geen 100 euo uitgeven voor iets wat ik gemiddeld 52 keer per jaar gebruik (1 keer per week max 40 minuten)

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:24
renedr schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:48:
[...]

Het gaat wat off topic, maar ik ga echt geen 100 euo uitgeven voor iets wat ik gemiddeld 52 keer per jaar gebruik (1 keer per week max 40 minuten)
Dat is nog geen 3 euro per uur. Autorijden is duurder...

Straks een nieuwe luie stoel ophalen. Gezien het feit de standaard plakviltjes veel te glad zijn onderstaande rubberen voetjes besteld. Zal mij benieuwen.
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.LtTnkE

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

[goedbedoelde waarschuwing]
robkrekel schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:07:
[...]

Straks een nieuwe luie stoel ophalen. Gezien het feit de standaard plakviltjes veel te glad zijn onderstaande rubberen voetjes besteld. Zal mij benieuwen.
Rubberen voetjes (of anderssoortig donker materiaal) is geen goed idee voor zwaar meubilair. :N Enige tijd later, soms al snel, heb je bruin(ige) gekleurde afdrukken van dat soort materiaal op je vloer. En dat krijg je vrijwel niet weg... :-( En ik heb zo'n idee dat de weekmakers in Chinese kunststoffen daar mede debet aan zijn...
Helaas al diverse keren meegemaakt. :|

Enne, lokale winkels als Action, Wibra, Zeeman, Aldi/Lidl hebben dit soort anti-schuif frutsels/plakkers ook vaak gewoon liggen, voor een habbekrats... ;)

[Voor 5% gewijzigd door ehtweak op 07-12-2017 13:20]

Mooie Plaatjes   

• robkrekel
ehtweak schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:14:
[goedbedoelde waarschuwing]

[...]

Rubberen voetjes (of anderssoortig donker materiaal) is geen goed idee voor zwaar meubilair. :N Enige tijd later, soms al snel, heb je bruin(ige) gekleurde afdrukken van dat soort materiaal op je vloer. En dat krijg je vrijwel niet weg... :-( En ik heb zo'n idee dat de weekmakers in Chinese kunststoffen daar mede debet aan zijn...
Helaas al diverse keren meegemaakt. :|

Enne, lokale winkels als Action, Wibra, Zeeman, Aldi/Lidl hebben dit soort anti-schuif frutsels/plakkers ook vaak gewoon liggen, voor een habbekrats... ;)
Ja, die heb ik in alle soorten en maten al gekocht, maar bevallen met niet. En die komen niet uit China dacht je? :+

En bedankt voor de tip, zal het iig even in de gaten houden. Al is het niet de bedoeling dat het schuift, en dus strepen kan.

[Voor 7% gewijzigd door robkrekel op 07-12-2017 13:45]

• Medione1210
robkrekel schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:44:
[...]

Ja, die heb ik in alle soorten en maten al gekocht, maar bevallen met niet. En die komen niet uit China dacht je? :+

En bedankt voor de tip, zal het iig even in de gaten houden. Al is het niet de bedoeling dat het schuift, en dus strepen kan.
Het zou kunnen dat ze bepaalde weekmakers gebruiken die hier niet toegestaan zijn en dus niet in die goedkope dingen zitten die je bij de NL discounters zit. Misschien bedoelt hij dat?

Overigens heb ik die dingen die jij besteld heb ook en ze voldoen prima voor meubelstukken die op 1 plaats blijven staan. Ga je schuiven dan kan je beter iets anders zoeken.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

[...]

Tuurlijk komen die uit Verweggistan. Maar die liggen hier voor het grijpen; ook voor weinig en direct in huis.
Het gaat niet om schuiven --> strepen achterlaten. Maar door het uitwasemen/chemische reactie van zo'n (zwart) rubberen voetje met de ondergrond, zie je na enige tijd (gewoon stilstaan) dat er een gekleurde afdruk achterblijft. :-(

Mooie Plaatjes   

• Medione1210
ehtweak schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:49:
[...]

Tuurlijk komen die uit Verweggistan. Maar die liggen hier voor het grijpen; ook voor weinig en direct in huis.

[...]

Het gaat niet om schuiven --> strepen achterlaten. Maar door het uitwasemen/chemische reactie van zo'n (zwart) rubberen voetje met de ondergrond, zie je na enige tijd (gewoon stilstaan) dat er een gekleurde afdruk achterblijft. :-(
Dit gebruik ik al jaren. Werkt prima! http://s.aliexpress.com/NveQVBbi
Ook te koop bij folder aanbiedingen van de Aldi, maar het is hier nu eenmaal China shoppen dus daarom toch een link naar AE.

En deze kent iedereen natuurlijk ook wel http://s.aliexpress.com/v2eIVvY7

[Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 07-12-2017 13:57]

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Medione1210 Prima, die gebruik ik zelf ook.
Maar dat zijn geen echte rubberen voetjes, die voelen enigszins zacht aan, niet zo rubberig. (en stinken niet naar luchtbedden ;) )

Precies dezelfde setjes liggen om de zoveel tijd bij de Aldi/Lidl in het 1 euro opruimvak.

Mooie Plaatjes   

• Medione1210
ehtweak schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:01:
@Medione1210 Prima, die gebruik ik zelf ook.
Maar dat zijn geen echte rubberen voetjes, die voelen enigszins zacht aan, niet zo rubberig. (en stinken niet naar luchtbedden ;) )

Precies dezelfde setjes liggen om de zoveel tijd bij de Aldi/Lidl in het 1 euro opruimvak.
Klopt, is geen rubberen voetje maar ik probeer een alternatief aan te dragen. En ja, al dat spul kan je hier vinden in de bekende discount winkels en voor te veel geld bij de bouwmarkten, maar laten we proberen het hier bij China shoppen te houden. Wat is er leuker dan er 4 weken op te wachten O-) .

• Carlo Adan
mongkut schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:03:
[...]

dus geen aanrader (je hebt er eigenlijk dus in de praktijk nog steeds niks aan)?
Na een dagje praktijkervaring......rommel! 😣

Verbinding is absoluut niet stabiel genoeg om een goede werking te garanderen.

• robkrekel
Medione1210 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:56:
[...]

Dit gebruik ik al jaren. Werkt prima! http://s.aliexpress.com/NveQVBbi
Ook te koop bij folder aanbiedingen van de Aldi, maar het is hier nu eenmaal China shoppen dus daarom toch een link naar AE.
Ja die ken ik ook, en heb ik ook gebruikt. Echter ben ik van mening dat deze op mijn vloer te glad zijn. Als ik ff relax met mijn voeten op tafel hang moet de tafel, of de stoel, niet wegschuiven.
Ja, deze had ik ook. Leverde me leuke krassen op toen de schroef er door kwam. Gebruik ik noooooit meer.

Ik kon voor wat ik besteld heb in Nederland geen betaalbaar (niet helemaal de goede term, maar ik denk dat iedereen het wel snapt :+ ) alternatief vinden, en bij ali binnen 3 seconde. En dus besteld. Ik ga eerst wel eens goed bekijken wat voor materiaal het is, als het niks is ben ik €1.50 achter de wagen. Ach ja.

[Voor 3% gewijzigd door robkrekel op 08-12-2017 06:15]

Begin november contact opgenomen met Aliexpress i.v.m. levering van kapotte spullen, verkoper reageert wel maar erg traag en ontwijkend en ondertussen bleek dat de buyer's protection 15 dagen na ontvangst was afgelopen. Kon daarop geen dispuut meer openen maar wel een courtesy case.

Diverse keren contact gehad en steeds weer andere informatie. Uiteindelijk zelfs een case nummer gehad en tot 2 keer toe een gewijzigde datum maar vandaag zou het definitieve oordeel komen. Geen bericht dus weer contact gezocht. Courtesy case was blijkbaar al begin december afgewezen want goederen wel ontvangen. Klantenservice heeft dus onder het verkeerde onderwerp een courtesy case aangemaakt, terwijl ik elke keer aangaf, wel ontvangen maar kapot. Er is nu een nieuwe case aangemaakt en wordt weer 10-15 werkdagen wachten.

Weer iets geleerd en ook dat ik binnen 15 dagen gewoon een dispuut start als de verkoper niet reageert. Mei shi la.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Na 17971 posts en 3 jaar, 3 maanden, 1 week en 2 dagen mag dit topic ook met pensioen.

Alle posts die in dit topic gepost zijn na vrijdag 8 december 2017 zijn verplaatst naar het nieuwe topic.

We gaan dus verder in [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Pagina: 1 ... 178 179 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee