Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Musta schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:28:
Ik had een tijdje geleden deze houder besteld

http://www.banggood.com/3...obile-Phone-p-949589.html

iemand ervaring met andere telefoonhouders voor in de auto of misschien wat betere? Ik moest deze uit de auto halen ene keer, en nu houdt die natuurlijk niet vast. Het was de eerste keer dat ik zo'n houder gebruikte. Heeft iemand nog aanbevelingen voor een andere?
Ik heb zo een:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilemac.nl/wordpress/wp-content/uploads/2015/01/airframe3.jpg

Bevalt prima! enige is dat hij natuurlijk wel een beetje kan bewegen omdat je luchtrooster ook heen en weer kan. voor paar euro wel online te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:32
Bah ik mis nog steeds 1 telefoonhoesje, nog nooit meegemaakt. De rest komt wel allemaal gewoon binnen. Ik heb maar even contact opgenomen met de verkoper, en anders word het mooi een dispute op aliexpresss :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin486741
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-09 19:12
Richard89 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:24:
[...]

Ik heb zo een:

[afbeelding]

Bevalt prima! enige is dat hij natuurlijk wel een beetje kan bewegen omdat je luchtrooster ook heen en weer kan. voor paar euro wel online te bestellen :)
In mijn auto zit deze ook al een tijdje bevestigd. Wel de extended airframe. Topmerk, super stabiel en stevig. Klemt mijn Opo (5.5 inch) stevig vast en draaien gaat soepeltjes. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
Inmiddels hier ook de eerste brief dat ik een pakketje bij de Plus Supermarkt kan ophalen ("Postkantoor"). Ben benieuwd wat voor zooi het daar nu is. Als er 3 grote pakketten staan kunnen ze al bijna niet meer achter de balie komen :+. Gelukkig is het een klein dorpje, dus mogelijk valt de schade voor hen nog mee.

Valt me wel op dat het pakket afgelopen zaterdag is bezorgd en er inderdaad nu pas een brief is. Daarnaast heeft het sinds het pakketje China heeft verlaten 2 weken geduurd. Was gewend dat het de laatste tijd heel snel ging allemaal, maar het lijkt erop dat de vaart er weer uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:08
Gerwin486741 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:10:
[...]

In mijn auto zit deze ook al een tijdje bevestigd. Wel de extended airframe. Topmerk, super stabiel en stevig. Klemt mijn Opo (5.5 inch) stevig vast en draaien gaat soepeltjes. Aanrader.
Heeft dat ding ook een naam? Of een link? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin486741
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-09 19:12
Dersan schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Heeft dat ding ook een naam? Of een link? ;)
Kenu Airframe Plus. Je kan ook de kleinere variant nemen.
Hier bijvoorbeeld: http://nl.aliexpress.com/...r-Holder/32368983682.html

:)

Edit: Al zie ik dat deze een fake is.

[ Voor 4% gewijzigd door Gerwin486741 op 27-10-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:17
Toch nog een beetje goed nieuws over Gearbest: het mesje dat ik 3/10 had besteld is vandaag (27/10) bezorgd, en hij is nog met Sweden Post verstuurd ook.

Slechter nieuws: een ander mesje, welke ik op 22/8 al had besteld, is nog altijd niet aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
Ronald8 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:18:
Toch nog een beetje goed nieuws over Gearbest: het mesje dat ik 3/10 had besteld is vandaag (27/10) bezorgd, en hij is nog met Sweden Post verstuurd ook.

Slechter nieuws: een ander mesje, welke ik op 22/8 al had besteld, is nog altijd niet aangekomen.
Via Webcare op FOK hebben ze mij toegezegd (voor de 2e keer inmiddels) dat er wéér een Mi Fan verzonden gaat worden n.a.v. dat ik al 4,5 maand zit te wachten. Echter zie ik ook deze niet terug in mijn ordergeschiedenis. Ik ga er vanuit dat het lucht is en dat hij niet meer komt. Dan laat ik het er ook maar bij, want voor de 4 dollar is me het niet waard. Wel gelijk de laatste bestelling daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Gerwin486741 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Kenu Airframe Plus. Je kan ook de kleinere variant nemen.
Hier bijvoorbeeld: http://nl.aliexpress.com/...r-Holder/32368983682.html

:)

Edit: Al zie ik dat deze een fake is.
Deze ?. Kan me haast niet voorstellen dat die wel origineel is voor $1.50 maar er staat wel duidelijk kenu airframe+ in de omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 28-09 05:46
Meer mensen problemen mee (gehad)?

Ik kan sinds vandaag niet meer betalen met paypal, heeft 4-5 jaar lang gewoon gewerkt. Heb m'n ING rekening gekoppeld aan mn paypal account, heeft al die tijd gewerkt. Vandaag moet ik opeens een creditcard toevoegen om te betalen, en die heb ik nu niet. Paypal helpdesk is gesloten nu, en eigenlijk moet ik nu iets kopen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:36
ehtweak schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:01:
Vorige week woensdagavond een Nitecore TM16 besteld bij GearBest, via UK warehouse. (aanbiedingsprijs. inclusief shipment 108 euro betaald) Normale prijs in Nederland, zowat het dubbele!
Vandaag afgeleverd. M.a.w. binnen een week. Netjes.

Wat een lichtmonster is dit! Had ondertussen via nkon.nl 8 stuks Keeppower 18650 Lion accu's besteld met een XTAR VC4 lader. Die werden, uiteraard, al na 1 dag geleverd. Ondertussen de 18650's opgeladen zodat ze gelijk in de TM16 dienst konden doen.
Vantevoren via http://lygte-info.dk/ uitgezocht wat een goede combinatie accu's + lader zou zijn.

Heerlijk toch, dat internet! :)
Sorry, dit had een edit van mijn vorige post moeten zijn en geen nieuwe post.

Dat is een flinke lamp. Waar ga je die voor gebruiken? Ik dacht dat er nog een Tweakers was die dezelfde lamp had gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door L.N. op 27-10-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

L.N. schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:34:
[...]

Dat is een flinke lamp. Waar ga je die voor gebruiken?
Waar ik die voor ga gebruiken? Om voor zaklampie te spelen... :+ :+

Ik had een Fenix TK45 die gesneuveld was door lekkende duracells en die wilde ik vervangen door een nieuw lichtmonster. Dankzij deze aanbieding was ik minder kwijt voor de Nitecore TM16, dan het schadebedrag wat Duracell uitkeerde wegens de lekkende batterijen die m'n Fenix TK45 hadden gemold.
:Y
Alleen 8 stuks 18650's + lader zijn wat duurder dan een paar AA-batterijtjes... ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:36
ehtweak schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:23:
[...]

Waar ik die voor ga gebruiken? Om voor zaklampie te spelen... :+ :+

Ik had een Fenix TK45 die gesneuveld was door lekkende duracells en die wilde ik vervangen door een nieuw lichtmonster. Dankzij deze aanbieding was ik minder kwijt voor de Nitecore TM16, dan het schadebedrag wat Duracell uitkeerde wegens de lekkende batterijen die m'n Fenix TK45 hadden gemold.
:Y
Alleen 8 stuks 18650's + lader zijn wat duurder dan een paar AA-batterijtjes... ;)
Zaklampje spelen? Eerder vuurtorentje spelen! Mijn 1000 lumen gebruik ikal weinig, laat staan 4x zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delsin
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 10:16
thechib12 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:59:
Ik kan sinds vandaag niet meer betalen met paypal, <knip>. Paypal helpdesk is gesloten nu, en eigenlijk moet ik nu iets kopen.

Iemand een idee?
Heb daarstraks nog een oneplus betaald via mijn paypal. Waren toen geen problemen mee.
Ik heb echter geen rekening gekoppeld, stort gewoon met ideal geld op mijn paypal wanneer ik iets wil betalen. Met ideal paypal aanvullen werkt nu voor jou ook niet? Zoniet zul je vrees ik toch op de helpdesk moeten wachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
thechib12 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:59:
Meer mensen problemen mee (gehad)?

Ik kan sinds vandaag niet meer betalen met paypal, heeft 4-5 jaar lang gewoon gewerkt. Heb m'n ING rekening gekoppeld aan mn paypal account, heeft al die tijd gewerkt. Vandaag moet ik opeens een creditcard toevoegen om te betalen, en die heb ik nu niet. Paypal helpdesk is gesloten nu, en eigenlijk moet ik nu iets kopen.

Iemand een idee?
Ik had dat gek genoeg ook, bij DX.com. Toen ik later wat op Fasttech kocht deed PayPal het wel. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Goed nieuws
Customs at the Shenzhen airport will be introducing a twenty-four hour around the clock clearance by mid November for cargo and travelers to make way for the opening of more international air routes.
Shenzhen Airport wil hun status verhogen (om zo in aanmerking te komen voor meer routes), en dit is een van de maatregelingen. Meer budgetvluchten en trans-continentale vluchten een tweede.
Kan er voor zorgen dat de pakketjes wat sneller gaan :)

Nu gaat een groot gedeelte nog via Shenzhen customs naar Guangzhou airport, maar rechtstreeks van SZ airport zou sneller zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kenzi op 28-10-2015 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nou, ik benieuwd @Kenzi of dit al op korte termijn de levertijden gaat bekorten. Zou het bestellen in China nog aantrekkelijker maken. 't Is zeker onderdeel van één v.d. maatregelen van de Chinezen om de economie nog verder aan te zwengelen.

Blijf me trouwens, op een positieve manier, verbazen over de bestelmogelijkheden. Had een aantal elektronische/mechanische onderdelen nodig voor een projectje. Zaken als een stepper motor driver, askoppeling, LCD display, SIP relais, NEMA17 stappenmotor, montagebeugel motor, etc.
Allemaal onderdeeltjes van amper één tot enkele euros, en 'gratis' verzenden. De motor was eigenlijk nog duur, maar liefst 15 euro. ;)
Weliswaar moet je enkele weken geduld hebben tot je spullen arriveren, maar in Nederland zou je alleen al een fors bedrag voor het verzenden kwijt zijn. Blijft bizar... 8)7

BTW: in dit geval waren gewone eBay verkopers veel interessanter (en meer keuze) dan BG, AE of GB.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Kortingcodes bij www.ibuygou.com voor de Redmi Note 2:

Xiaomi Redmi Note 2 Prime 32GB / normale prijs:$196.99
25 $ coupon: REDMINOTE232GB
Vality time: 29th Oct to 9th Nov

Xiaomi Redmi Note 2 16GB / normale prijs:$187.99
30$ coupon: REDMINOTE216GB

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Kiswum schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:43:
Kortingcodes bij www.ibuygou.com voor de Redmi Note 2:

Xiaomi Redmi Note 2 Prime 32GB / normale prijs:$196.99
25 $ coupon: REDMINOTE232GB

Xiaomi Redmi Note 2 16GB / normale prijs:$187.99
30$ coupon: REDMINOTE216GB
Coupon bij de prime werkt niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Mattehh schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:45:
[...]

Coupon bij de prime werkt niet?
Klopt, wat is de datum van vandaag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
  • Laatst online: 30-11-2024
Kiswum schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:50:
[...]

Klopt, wat is de datum van vandaag? ;)
Excuseer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Na mijn test zag ik het ook pas hoor ;)
Nog ongeveer 8 uur en dan werkt het als het goed is wel. Dan is het in China 29 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Kenzi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 03:07:
Goed nieuws

[...]

Shenzhen Airport wil hun status verhogen (om zo in aanmerking te komen voor meer routes), en dit is een van de maatregelingen. Meer budgetvluchten en trans-continentale vluchten een tweede.
Kan er voor zorgen dat de pakketjes wat sneller gaan :)

Nu gaat een groot gedeelte nog via Shenzhen customs naar Guangzhou airport, maar rechtstreeks van SZ airport zou sneller zijn :)
Dit soort updates maken dit topic leuk! Het geeft je het gevoel "inside" info te hebben!
Kenzi, Hulde voor al jou info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Weer een rappe bestelling gehad. Vorige week dinsdag een bestelling gedaan bij Ali en gisteren al in de bus, exact een week.

Geen record, maar wel razendsnel. Kan Gearbest wat van leren, daar wacht ik nog steeds op een bestelling van 14 juli (!)... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-11-2022
Wil net de Blitzwolf charger 40W bestellen bij Banggoods.
wil afrekenen met Paypall, maar ding vraagt om CreditCard??

hoe verander ik dat weer, om gewoon met mijn bankrekening te betalen?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:54
pipodejunk schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:57:
Wil net de Blitzwolf charger 40W bestellen bij Banggoods.
wil afrekenen met Paypall, maar ding vraagt om CreditCard??

hoe verander ik dat weer, om gewoon met mijn bankrekening te betalen?? :(
Tijdens het betaalproces bij PayPal kiezen om betaalmethode te wijzigen? Dat kan bij mij in ieder geval altijd als ik bestel via eBay. Dus inloggen bij PayPal en kiezen voor andere betaalmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
Ik kan verder helemaal niks kiezen of selecteren, krijg gelijk de vraag om mijn Creditcard gegevens in te voeren. kan nergens een andere selectie doen of iets degelijks. echt vaag. heb gister nog iets gekocht via Ebay en normaal met Paypall betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
MrGangstaQ schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:31:
Ik had eergisteren een filmpje gestuurd naar banggood van een wiebelende powerbutton bij een Xiaomi 10.000 Mah. Nu krijg ik een mail binnen of ik de powerbank op wil sturen op mijn kosten en wanneer deze kapot zou zijn door iets van buitenaf er nog meer kosten bij zouden komen. Ik weet dat die niet door mij kapot is gegaan maar op de weg hiernaar toe zou die best een aantal harde klappen gehad kunnen hebben...
Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Banggood is eventueel bereid mij een Refund te geven van $4. Zouden jullie dit accepteren of zouden jullie dit via paypal laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Vreemd, als ik dat ding bij BangGood wil bestellen krijg ik eerst het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qeGAid2.png

Als ik dan PayPal kies laat hij gewoon mijn rekeningnummer zien waar het vanaf geschreven kan worden. Heb je misschien per ongeluk bij het vorige scherm CC aangeklikt? Anders is er denk ik iets mis met je PayPal. Kan misschien zijn dat je teveel via je rekening heb besteld en dat nog niet alles geïncasseerd is (en je dus even niet via je rekening mag bestellen tot de incasso's erdoor zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
barrymossel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:47:
Vreemd, als ik dat ding bij BangGood wil bestellen krijg ik eerst het volgende:

[afbeelding]

Als ik dan PayPal kies laat hij gewoon mijn rekeningnummer zien waar het vanaf geschreven kan worden. Heb je misschien per ongeluk bij het vorige scherm CC aangeklikt? Anders is er denk ik iets mis met je PayPal. Kan misschien zijn dat je teveel via je rekening heb besteld en dat nog niet alles geïncasseerd is (en je dus even niet via je rekening mag bestellen tot de incasso's erdoor zijn)?
dank!
ik heb ff ingelogd via Paypall, maar zie nergens een instelling of iets.. mijn Rekeningnnummer staat als Primair ingesteld. echt raar.. meen dit eerder gelezen te hebben van andere gebruikers hier, met dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kreeg net een mailtje van Paypal

Geld toevoegen met iDEAL
Voeg via iDEAL geld toe aan uw PayPal-rekening, dan kunt u direct online shoppen.

https://www.paypal-opwaarderen.nl/nl/opwaarderen

nu heb ik paypal al een hele lange tijd niet gebruikt maar dit is toch niet nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
Kenzi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:12:

Geld toevoegen met iDEAL
Voeg via iDEAL geld toe aan uw PayPal-rekening, dan kunt u direct online shoppen.

nu heb ik paypal al een hele lange tijd niet gebruikt maar dit is toch niet nieuw?
ik heb me Rekening er aan gekoppeld, heb dit niet nodig toch?!. tenminste al jaren gewoon betalen en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
pipodejunk schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

ik heb me Rekening er aan gekoppeld, heb dit niet nodig toch?!. tenminste al jaren gewoon betalen en gaan.
Nee, dan is het idd niet nodig om via iDeal saldo toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:54

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Ik heb er weer een gevonden in de categorie WTF: Yellow Poop Man

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/large/upload/2012/lixia/%20SKU114223%20%20%281%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/large/upload/2012/lixia/%20SKU114223%20%20%284%29.jpg

Leuk kadootje voor ..., voor wie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
WHAT. THE. FUCK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:36

Geld toevoegen met iDEAL

Nee dit is niet nieuw, zo gebruik ik PayPal al minstens anderhalf jaar. Ik koppel liever geen rekeningen aan PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:54

13art

Moderator Mobile
MrGangstaQ schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Banggood is eventueel bereid mij een Refund te geven van $4. Zouden jullie dit accepteren of zouden jullie dit via paypal laten lopen?
En de powerbank doet het gewoon? Dan zou ik het gewoon accepteren. Waarom zou een knopje waar wat speling in zit een probleem zijn?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 14:06
Precies!
Dit is het risico van kopen in China. Opsturen kan altijd, maar de kosten daarvan zijn hoger dan de waarde van de powerbank.
Als hij kapot gaat, koop je gewoon een nieuwe.

Ik heb mijn xiaomi powerbank in nederland besteld omdat ik hem binnen 2 dagen nodig had, daar betaalde ik dus wel 30 euro voor...
Keuzes, keuzes...
l3art schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:00:
[...]

En de powerbank doet het gewoon? Dan zou ik het gewoon accepteren. Waarom zou een knopje waar wat speling in zit een probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Als je via PayPal hebt betaald dan kun je gewoon op hun kosten het product terugsturen (als je dit tenminste hebt geactiveerd bij PayPal).

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 06:38
weten jullie dit?
In china verkopen ze ook samsung laders enz..

http://www.aliexpress.com...-s6-Edge/32478220059.html

http://www.aliexpress.com...alaxy-s6/32510368051.html

zal dit origineel zijn of namaak?

[ Voor 47% gewijzigd door Aggressor op 28-10-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Waarschijnlijk Fake voor die prijs met een hoog gehalte op brandgevaar
Aukey en Tronsmart is hier goed bevonden, Zoek er maar eens op in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ja.. lijkt mij ook .. maar staat bij 100% origineel en goeie feedback.
Maar in china weet je het nooit.

Tevens zoek ik ook nog een Samsung Lader en kabel, toen kwam ik bij deze uit

http://www.ebay.co.uk/itm...eName=ADME:X:eRTM:GB:1123

dit is wel betrouwbaar denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-09 02:27

pinda powerrr

Slow down...

Ligt het aan mij? Ik ontvang tegenwoordig twee keer per dag een mail van Tinydeal, dit is niet grappig meer. Ik had nooit een probleem met de nieuwsbrieven, maar dit wordt me toch echt te gortig. Dus unsubscribe dan maar..

Beetje "domme" marketing, het werkt bij mij iig averechts :|

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
Mi Band voor 11 euro op Banggood.
Gebruik 1 van de volgende codes om het af te ronden naar 11:
2ef64a/ef0917/98a214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Aggressor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:58:

Ga hier ajb eerst eens lezen over kabels en laders. Ik denk dat je daarna zelf wel een conclussie kunt trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

maartend schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:51:
[...]

Ga hier ajb eerst eens lezen over kabels en laders. Ik denk dat je daarna zelf wel een conclussie kunt trekken.
Precies, maar eigen inzet is tegenwoordig schaars

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ja ik heb het wel een beetje doorgelezen.

Il heb liever alles origineel ... maar Tronsmart blijkt ook een goed merk te zijn en Aukey dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-09 14:39

Galaxy s6 is een 2.1A dus dit klopt al niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel

Komt ook niet uit China ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
  • Laatst online: 12-09 16:32
Hannibal1471 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:38:
2ef64a/ef0917/98a214
Chips, wilde nou net ff wat minder geld gaan uitgeven haha :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 21:02
Heeft iemand met ervaring met de moxpad x3/x6. Zit er aan te denken nieuwe in ears te gaan halen maar kan de trekker maar niet overhalen tussen deze en de xiaomi pistons :|

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbiter op 28-10-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 28-09 05:46
pipodejunk schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

dank!
ik heb ff ingelogd via Paypall, maar zie nergens een instelling of iets.. mijn Rekeningnnummer staat als Primair ingesteld. echt raar.. meen dit eerder gelezen te hebben van andere gebruikers hier, met dezelfde melding.
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Heb helaas door drukte paypal nog niet kunnen bellen. Jij al succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Wat is er aan de hand, onderweg?

Vorige week op eBay een Chinese telefoon cuver gewonnen.
Binnen 6 dagen in huis.
Op EBay ook nog bij 2 verschillende verkopers mubachi electro motor besteld.
Alweer 4 weken geleden nog niets ontvangen, liggen ook niet bij post.nl
Bij Banggood wat licht gereedschap besteld, 3 weken geleden nog niets ontvangen.
Wel maandag email gehad dat ze één item niet op voorraad hebben, Pffffffff na drie weken komen ze daar achter.

Blijven er bewust orders liggen? of haakt de verzending ergens op het chinese vliegveld.

Eigenlijk heb ik het nog nooit zo grillig meegemaakt de afgelopen jaren.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:03
Hannibal1471 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:38:
2ef64a/ef0917/98a214
Vreemd, bij mij staat hij op de productpagina voor € 11,59, als ik hem in mijn winkelwagen doe kost hij € 17,12, met alle drie de codes gaat er € 0,86 vanaf. Meer mensen hier last van of iemand die dit ook even wil proberen?

Edit: Heb het al gevonden, de colourful led kost € 17,12 en de witte led kost € 11,59.

[ Voor 8% gewijzigd door Marcel_ op 28-10-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll031420
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-11-2023
Supertip schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:27:

Binnen 6 dagen in huis.
Bij Banggood wat licht gereedschap besteld, 3 weken geleden nog niets ontvangen.
Wel maandag email gehad dat ze één item niet op voorraad hebben, Pffffffff na drie weken komen ze daar achter.

Blijven er bewust orders liggen? of haakt de verzending ergens op het chinese vliegveld.

Ik heb inderdaad hetzelfde, pakketje al sinds 4 september onderweg en nog niet binnen terwijl later bestelde pakketjes wel al lang binnen zijn, webshop geeft aan het al verzonden te hebben en postNL dat er geen pakketjes bij hun liggen voor mijn adres..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Geld toevoegen met iDEAL

Ik heb mijn bankrekening + creditcard eraan gekoppeld. Als ik deze site zie, dan zou ik zeggen dat het scam is. Aangezien mensen het al hebben getest, ga ik er even vanuit dat het een site is van www.paypal.com.
Het had dus beter www.paypal.com/nl/opwaarderen kunnen heten als het een echte website is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 09:42

Binnen 6 dagen in huis.

Heb ik ook al. Bij banggood 26 september wat besteld duurde bijna een maand, 24 oktober binnen.
Had ook wat spulletjes besteld op 10 oktober, 23 oktober binnnen.

Komt misschien door PostNL?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Kiswum schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:40:
[...]

Ik heb mijn bankrekening + creditcard eraan gekoppeld. Als ik deze site zie, dan zou ik zeggen dat het scam is. Aangezien mensen het al hebben getest, ga ik er even vanuit dat het een site is van www.paypal.com.
Het had dus beter www.paypal.com/nl/opwaarderen kunnen heten als het een echte website is.
Het is een echte site van PayPal, maar inderdaad niet handig zo. Ik begon ook te twijfelen.

Binnen 6 dagen in huis.

Mwoah, bij mij verschilt het van 1,5 maand tot 4 dagen. En dat is vanuit Maleisië, China, Rusland, etc. Sommige dingen worden gewoon niet direct verzonden vanuit de shop (terwijl men zegt van wel). Andere zaken blijven bij één van de twee douanes hangen. Soms gewoon erg lang in transit (boot?). Maar volgens mij komt het vrijwel nooit door PostNL. Zodra zij het pakket in bezit hebben is het er doorgaans de volgende dag.

[ Voor 53% gewijzigd door barrymossel op 28-10-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Speedfightserv schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:42:
[...]

Heb ik ook al. Bij banggood 26 september wat besteld duurde bijna een maand, 24 oktober binnen.
Had ook wat spulletjes besteld op 10 oktober, 23 oktober binnnen.

Komt misschien door PostNL?
Nou ik wil niet met mijn vinger direct naar post.nl wijzen, maarrrrrrrrrrr....
Ik ga da's twijfelen aan post.nl als de lang onderweg pakketten in een zilver zakje zitten, en de tot nu toe snel geleverde in een geel bubbel zakje/envelop.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie nog de originele Xiaomi Piston V2 zoekt momenteel bij Ibuygou voor $15.99.
Afbeeldingslocatie: https://ibuygou.com/images/upfilepic2015/2015720105326503.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
Chocoball schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:40:
Voor wie nog de originele Xiaomi Piston V2 zoekt momenteel bij Ibuygou voor $15.99.
[afbeelding]
Weet je toevallig wat het verschil met de v3 is? Want die zijn 11 euro bij banggood. Zie geen reden om de oudere ipv de nieuwere te kopen als de nieuwere goedkoper zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03
Hebben er meer mensen last van dat je niet meer kunt bestellen bij dx met paypal?

Als ik wil betalen met paypal krijg ik de melding dat ik mijn creditcard moet koppelen. Maar dat wil ik helemaal niet heb mijn bankrekening al gekoppeld.

Owja betalen via ebay wil wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:51
Frostbiter schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 00:17:
[...]

Weet je toevallig wat het verschil met de v3 is? Want die zijn 11 euro bij banggood. Zie geen reden om de oudere ipv de nieuwere te kopen als de nieuwere goedkoper zijn :+
Geloof dat de oudere de betere zijn, zal je ff moeten googlen maar heb dat wel vaker gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

V2 heeft betere / diepere bass, V3 heeft beter overall geluid maar minder bass
V3 heeft betere pasvorm. Zitten comfortabeler.

mijn v2 heeft het vandaag begeven :'(

Afbeeldingslocatie: http://i1.mifile.cn/a1/T1xxVTBghv1RXrhCrK!482x482.jpg

Xiaomi verkoopt nu ook rebranded ZMI Hitachi Maxell batterijen :o 9,9rmb voor 10 stuks.

[ Voor 15% gewijzigd door Kenzi op 29-10-2015 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkullboyNL schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 00:23:
Hebben er meer mensen last van dat je niet meer kunt bestellen bij dx met paypal?

Als ik wil betalen met paypal krijg ik de melding dat ik mijn creditcard moet koppelen. Maar dat wil ik helemaal niet heb mijn bankrekening al gekoppeld.

Owja betalen via ebay wil wel.
Ik kreeg gisteren hetzelfde, ook een bankrekening gekoppeld na ruim een jaar normaal gebruikt te hebben. Gewoon tijdelijk even geld toevoegen via IDEAL, je kan het altijd weer terug op je bankrekening storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
[...]

Ik geef de voorkeur aan de v2. Mits die in je oren passen. Want ja pasvorm van v3 is wel beter bij sommige oren (minder "bulky"). Maar het geluid (mede door de bass) vind ik bij v2 wel fijner en voller. De v3 is wat scheller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 07:37
Wat is jullie mening?

Had via een aanbieding op Pepper.com Micro-sd kaartjes besteld. Altijd een risico uit China (miniinthebox) maar gezien ik goede ervaringen heb met ze het voordeel van de twijfel gegeven. Maar inderdaad: Zo nep als het maar kan (12gb ipv 64gb).

Voor het bestellen op 2 manieren gevraagd of ze echt waren, en 2x een antwoord gehad dat ze echt waren.

Moet ik nu via MiniInTheBox gaan discussieren? of gewoon direct een paypal dispute instellen? Vind dat als je moedwillig mensen probeert op te lichten, de discussie opzoeken ook wat zinloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:08
Waah schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:07:
Wat is jullie mening?

Had via een aanbieding op Pepper.com Micro-sd kaartjes besteld. Altijd een risico uit China (miniinthebox) maar gezien ik goede ervaringen heb met ze het voordeel van de twijfel gegeven. Maar inderdaad: Zo nep als het maar kan (12gb ipv 64gb).

Voor het bestellen op 2 manieren gevraagd of ze echt waren, en 2x een antwoord gehad dat ze echt waren.

Moet ik nu via MiniInTheBox gaan discussieren? of gewoon direct een paypal dispute instellen? Vind dat als je moedwillig mensen probeert op te lichten, de discussie opzoeken ook wat zinloos is.
Ik zou direct een dispute opstarten, kortste klap. Is het waarschijnlijk ook het snelst afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Wat is jullie mening?

Negatieve review (kan dat bij MiniInTheBox) achterlaten en berichtje naar de verkoper sturen. Op eBay en AliExpress zijn ze daar eeeerrrg gevoelig voor en vrijwel altijd krijg je een nieuw product of refund. Maar dan ook niet akkoord gaan met refund van halve prijs ofzo.

En anders inderdaad PayPal dispute, maar dat duurt vaak wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Laatst online: 28-09 19:53
Chocoball schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:40:
[afbeelding]
Wil deze kopen en heb wat coupons in mijn account staan. Als ik ze apply dan gebeurd er niks... Iemand een idee waarom dat zo is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vortexnl1982 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:49:
[...]

Wil deze kopen en heb wat coupons in mijn account staan. Als ik ze apply dan gebeurd er niks... Iemand een idee waarom dat zo is ?
Mogelijk werken je coupons niet maar denk dat beter even de ibuygou webcare bij de "buren" kunt vragen of een support ticket bij hun openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:56
vortexnl1982 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:49:
[...]

Coupons zijn over het algemeen niet geldig op aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:33

ITsEZ

parttime all-rounder

barrymossel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:11:
[...]

Negatieve review (kan dat bij MiniInTheBox) achterlaten en berichtje naar de verkoper sturen. Op eBay en AliExpress zijn ze daar eeeerrrg gevoelig voor en vrijwel altijd krijg je een nieuw product of refund. Maar dan ook niet akkoord gaan met refund van halve prijs ofzo.

En anders inderdaad PayPal dispute, maar dat duurt vaak wat langer.
MiniInTheBox is een webshop als banggood/tinydeal en heeft voor zover ik weet geen aparte verkopers dit is dus geen optie. Ik zou eerst even contact opnemen met mitb, deze hebben zelfs een Nederlandse klantenservice! In het verleden waren ze vrij meedenkend bij mij tegenwoordig bestel ik er niks meer, prijzen op ebay liggen over het algemeen een stuk lager voor dezelfde producten :P

Laatst een probleem met de ebay verkoper, uiteindelijk na 2 weken en een hoop discussie een refund overeengekomen, week of 2 gewacht :N PayPal incident aangemaakt, op de laatste dag van het incident een 50% refund aangeboden gekregen maar akkoord gegaan om van het gezeur af te zijn. Slechte review achtergelaten op ebay en kreeg een dag later een email of ik ze het alsjeblieft goed wou laten maken en de review wou aanpassen 7(8)7 7(8)7

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Laatst online: 28-09 19:53
exelletor schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Coupons zijn over het algemeen niet geldig op aanbiedingen.
Klinkt logisch. Bedankt heb 'm besteld zonder coupon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
ITsEZ schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:22:
[...]

MiniInTheBox is een webshop als banggood/tinydeal en heeft voor zover ik weet geen aparte verkopers dit is dus geen optie. Ik zou eerst even contact opnemen met mitb, deze hebben zelfs een Nederlandse klantenservice! In het verleden waren ze vrij meedenkend bij mij tegenwoordig bestel ik er niks meer, prijzen op ebay liggen over het algemeen een stuk lager voor dezelfde producten :P

Laatst een probleem met de ebay verkoper, uiteindelijk na 2 weken en een hoop discussie een refund overeengekomen, week of 2 gewacht :N PayPal incident aangemaakt, op de laatste dag van het incident een 50% refund aangeboden gekregen maar akkoord gegaan om van het gezeur af te zijn. Slechte review achtergelaten op ebay en kreeg een dag later een email of ik ze het alsjeblieft goed wou laten maken en de review wou aanpassen 7(8)7 7(8)7
Ah, bestel daar nooit, maar dan zou ik nog zoals je zegt eerst 1 mailtje sturen. Daarna direct dispute.

Bij eBay proberen ze er altijd wel uit te komen. Zojuist ook weer een refund aangeboden gekregen, omdat ik de kwaliteit bagger vond. Nou, voor die 50 ct ga ik niet mijn review aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenvb96
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-09 13:07
Dag,

zijn er mensen hier die al ervaring hebben met het halen van een ''hoverboard'' uit china?
zoja wat zijn hier de ervaringen van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 09:42
ITsEZ schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:22:

Niet alleen op Ebay, had het op Aliexpress ook.

Gedeeltelijk een refund gekregen voor een powerbank waarvan de specificaties niet klopte.
Daarna had ik een slechte review achtergelaten omdat die specificaties niet goed zijn.

Gaat hij daarna mailen van, "ja ik heb het zo slecht hier alles is moeilijk, kan je alsjeblieft een goede review achterlaten"

Gestuurd, dat hij dan eerst zijn specificaties op zijn pagina moet aanpassen.
Niets meer van gehoord.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

coenvb96 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:03:
Dag,

zijn er mensen hier die al ervaring hebben met het halen van een ''hoverboard'' uit china?
zoja wat zijn hier de ervaringen van? :)
hoverboard? wat bedoel je daar precies mee? zo'n mini-segway als een paar pagina's terug van Ninebot?

wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenvb96
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-09 13:07
Kenzi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:08:
[...]

hoverboard? wat bedoel je daar precies mee? zo'n mini-segway als een paar pagina's terug van Ninebot?

wat heb je zelf al gevonden?
ik bedoel zo iets..
Afbeeldingslocatie: http://g01.s.alicdn.com/kf/HTB1aghdIVXXXXadXpXXq6xXFXXXC/Smart-balance-wheel-2-wheels-powered-hoverboard.jpg

er zijn veel mensen op ebay die deze dingen aanbieden voor ongeveer 250€

[ Voor 24% gewijzigd door coenvb96 op 29-10-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

coenvb96 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

ik bedoel zo iets..
[afbeelding]

er zijn veel mensen op ebay die deze dingen aanbieden voor ongeveer 250€
Lees even deze post en de quotes daarop/van mark-k in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

Is wat lastig met wetgeving in nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
thechib12 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:02:
[...]

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Heb helaas door drukte paypal nog niet kunnen bellen. Jij al succes?
oplossing die ze je aanreiken, is GELD storen op je Paypall account en dan betalen.
hopeloos dus.

als je op hun Facebook account kijkt, zijn wij niet de enigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
pipodejunk schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:10:
[...]
als je op hun Facebook account kijkt, zijn wij niet de enigen.
Vervelend. Bij mij ging het gisteren nog gewoon goed. Heb wel pas sinds een maand of twee bankrekening gekoppeld, daarvoor had ik CC gekoppeld (nog steeds, maar bankrekening is nu primair).

Zou het kunnen komen doordat het innen van PP bij de bankrekening een keer is mislukt?

[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 29-10-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
ralph075 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Vervelend. Bij mij ging het gisteren nog gewoon goed. Heb wel pas sinds een maand of twee bankrekening gekoppeld, daarvoor had ik CC gekoppeld (nog steeds, maar bankrekening is nu primair).

Zou het kunnen komen doordat het innen van PP bij de bankrekening een keer is mislukt?
ik moet mijn profiel afronden bij Paypall. en dan kan alleen als ik een CC toevoeg. Dat wil ik niet.
en het rare is, dat ik eergister via ebay gewoon Normaal met paypal heb kunnen betalen, zonder Cc... bij Dx en Banggoods, krijg je direct een scherm om Cc toe te voegen.

achja.. dan maar met het handje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Frostbiter schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:46:
Heeft iemand met ervaring met de moxpad x3/x6. Zit er aan te denken nieuwe in ears te gaan halen maar kan de trekker maar niet overhalen tussen deze en de xiaomi pistons :|
Ik ben ook aan het twijfelen tussen die 2. Ik zie over beide erg positieve reviews, maar de Pistons zijn daarentegen iets goedkoper. Helaas is er niets op internet te vinden waarin de 2 worden vergeleken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
Mees789 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:47:
[...]

Ik ben ook aan het twijfelen tussen die 2. Ik zie over beide erg positieve reviews, maar de Pistons zijn daarentegen iets goedkoper. Helaas is er niets op internet te vinden waarin de 2 worden vergeleken...
Het schijnt zo te zijn dat de moxpads niet geweldig zouden zijn (vooral in treble zijn ze niet geweldig), ik ga daarom maar de pistons v3 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Frostbiter schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:12:
[...]

Het schijnt zo te zijn dat de moxpads niet geweldig zouden zijn (vooral in treble zijn ze niet geweldig), ik ga daarom maar de pistons v3 halen
Ah, dan lijken me Xiaomi Pistons inderdaad beter.
Nu is het voor mij nog kiezen tussen pistons V2 en V3.

Ik luister vooral naar EDM (drum & bass, hardstyle)
Ik hoorde dat de V2 een betere bass had, maar de V3 klinken over het algemeen beter (betere treble, minder distortion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
Mees789 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:26:
[...]

Ah, dan lijken me Xiaomi Pistons inderdaad beter.
Nu is het voor mij nog kiezen tussen pistons V2 en V3.

Ik luister vooral naar EDM (drum & bass, hardstyle)
Ik hoorde dat de V2 een betere bass had, maar de V3 klinken over het algemeen beter (betere treble, minder distortion)
Ik ga persoonlijk voor de v3. Betere pasvorm en beter geluid op de bas na en meer isolation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Wat is jullie mening?

Oh sh*t...
Had gister ook een micro SD kaartje besteld, via MITB direct.
Hopelijk krijg ik wel een echte.. Had 32GB besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Kenzi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 04:51:
[afbeelding]

Xiaomi verkoopt nu ook rebranded ZMI Hitachi Maxell batterijen :o 9,9rmb voor 10 stuks.
Zijn dat 18650 batterijen of gewone AA? Linkje? Of is het China-only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
DaanDH schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:50:
[...]

Oh sh*t...
Had gister ook een micro SD kaartje besteld, via MITB direct.
Hopelijk krijg ik wel een echte.. Had 32GB besteld.
Als je hier leest, dan weet je dat bijna iedereen dat soort spul gewoon hier koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
maartend schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:25:
[...]

Als je hier leest, dan weet je dat bijna iedereen dat soort spul gewoon hier koopt.
Dat deed ik dus nog niet, tot een paar uur geleden...
Mja hopen op het beste dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ronald8 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:08:
[...]

Zijn dat 18650 batterijen of gewone AA? Linkje? Of is het China-only?
gewone alkaline AA, niet oplaadbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
DaanDH schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:28:
[...]

Je kunt alvast beter gaan vrezen. Kan het enkel nog maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
DaanDH schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:28:
[...]

Zo leer je 't klappen van de zweep :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
maartend schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:49:
[...]

Je kunt alvast beter gaan vrezen. Kan het enkel nog maar meevallen.
Ben goed in klagen.
Zal dat helpen bij zo'n Chinese web winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
DaanDH schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:56:
[...]

Ben goed in klagen.
Soms wel, soms niet.
Maar als het kaartje niet aan de specs voldoet heb je 'n sterk punt om 'n Paypal claim te starten.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
DaanDH schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:56:
[...]

Ben goed in klagen.
Bij AliExpress & eBay verkopers wel. Zijn ze als de dood voor. Tenminste bij negatieve reviews.

Sowieso hoef je niet te accepteren dat je iets anders krijgt. Via eBay en & AliExpress kun je gewoon een dispute starten en anders via PayPal als je daarmee hebt betaald.

Zoveel risico's zijn er allemaal niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
barrymossel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:12:
[...]

Bij AliExpress & eBay verkopers wel. Zijn ze als de dood voor. Tenminste bij negatieve reviews.

Sowieso hoef je niet te accepteren dat je iets anders krijgt. Via eBay en & AliExpress kun je gewoon een dispute starten en anders via PayPal als je daarmee hebt betaald.

Zoveel risico's zijn er allemaal niet hoor...
Hmm thanks for the feedback!
Ik zal het zien zodra het kaartje binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
DaanDH schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:34:
[...]

Hmm thanks for the feedback!
Ik zal het zien zodra het kaartje binnenkomt.
Je weet waar je je kaartje mee moet testen?
Pagina: 1 ... 93 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic