Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

ehtweak schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:26:
BTW: ik heb gisteren wat besteld van een aanbieding bij GearBest (UK warehouse) en dat blijft maar op 'processing' staan. Iemand enig idee hoe snel GB gewoonlijk werkt? (dit is m'n eerste bestelling bij GB)
Soms duurt het bij andere leveranciers ook een week voordat het naar shipping veranderd. Eén dag vind ik niet zo'n probleem. Bij Allbuy staat een bestelling al een maand op voorbereiden. Een andere bestelling die ik daarna bij Allbuy deed was dan weer in 2 weken hier.

China shoppen is shoppen met iets extra's. De verrassing wanneer het komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
ze hebben er ook geen moeite mee met doen alsof het in stock is, zelfs bij nieuwe producten waarvan je weet dat de release over een paar weken is, zie je ze soms in stock staan..

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-09 09:41
Even een positief bericht over Gearbest (en niet echt China shopping, maar indirect wel gerelateerd). Bestellingen vanuit China is soms vaak een drama qua leveringstijd bij GB. Maar ik koos de afgelopen keer voor de optie om het uit een EU warehouse (UK) te laten verzenden. Binnen drie dagen was het afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ehtweak schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:26:
|:(

BTW: ik heb gisteren wat besteld van een aanbieding bij GearBest (UK warehouse) en dat blijft maar op 'processing' staan. Iemand enig idee hoe snel GB gewoonlijk werkt? (dit is m'n eerste bestelling bij GB)
Mijn (lopende) bestelling heeft 4 weken op processing gestaan bij GearBest.... Besteld op 14 juli, shipped 10 augustus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinah
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 14:02
Afbeeldingslocatie: http://i556.photobucket.com/albums/ss3/LeonPonjee/1442799482210-P-3145879_zpsx7vxthav.jpg
Gaaf, bij Gearbest de SMA-Q smartwatch in pre-order van $56 (kaki) - $78 (zwart)
Kleuren E-paper scherm, ingebouwde hartslag meter en bluetooth.
Ik moet me inhouden om nog niet te bestellen... toch even de reviews afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

rud schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:34:
[...]

...

China shoppen is shoppen met iets extra's. De verrassing wanneer het komt :)
LOL. Maar het zou, volgens GB zeggen, uit de UK (warehouse) moeten komen en niet uit China.
En zelf beloven ze: "Dispatch:Ships within 1-2 business days " :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:19
Dinah schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:31:
[afbeelding]
Gaaf, bij Gearbest de SMA-Q smartwatch in pre-order van $56 (kaki) - $78 (zwart)
Kleuren OLED scherm, ingebouwde hartslag meter en bluetooth.
Thnx voor de tip. Denk toch even pre-orderen zo.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rattejong
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 04:26
[afbeelding]
Met de code ''GBSQ'' zijn de overige kleuren ook 56$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Iemand geprobeerd nog deze? Hoe lang duurt het? Ik heb een Xiaomi, Maar ik moet de batterij de hele dag op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 111% gewijzigd door Perkouw op 23-10-2015 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[afbeelding]
hoop geld voor weer zo'n MTK ding met 3 standaard apps. komt bij dezelfde oem vandaan als die andere mtk's.

beter kan je wachten op die nieuwe generatie die eind dit jaar komt, met Android Wear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 15:34

hstoker

Yatta!

[afbeelding]
Waar zie je dat het een OLED scherm is? Ik lees alleen maar E-paper, wat als ik het goed begrijp niet hetzelfde is.

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 09:42
[afbeelding]
lol, de omschrijving:

30M water resistance: You can wear it to wash hands and face _O-

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 18:15
Speedfightserv schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:04:
[...]

lol, de omschrijving:

30M water resistance: You can wear it to wash hands and face _O-
Misschien wat offtopic maar wel leuk:
De meest bizarre omschrijving/verkoopargument die ik ben tegengekomen is deze:

Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1L3xvHFXXXXXyXVXXq6xXFXXXm/202072635/HTB1L3xvHFXXXXXyXVXXq6xXFXXXm.jpg?size=124713&height=732&width=790&hash=266f0585a8c3c88b5acdffed28248f92

Met andere woorden; koop een hangmat, dan hang je buiten het bereik van een beer! Helaas kunnen sommige beren wel klimmen :')
zie: http://nl.aliexpress.com/...743.html?isOrigTitle=true

[ Voor 10% gewijzigd door Luuk84 op 23-10-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

stukje onder die beer

"can prevent raptor attack" _/-\o_ _/-\o_

demo filmpje van de Ninebot:

http://v.youku.com/v_show/id_XMTM2Mzg0MDM4MA==.html

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 23-10-2015 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinah
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 14:02
hstoker schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:38:
[...]

Waar zie je dat het een OLED scherm is? Ik lees alleen maar E-paper, wat als ik het goed begrijp niet hetzelfde is.
Excuus, foutje: moet idd E-paper zijn... alleen maar beter zou ik zeggen. Vraag me wel af of er verlichting in zit voor jn het donker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
Zou dit een raar vertaalfoutje zijn of wordt bij het versturen al bepaalt of een pakketje door de douane open wordt gemaakt? Ik vermoed dat het een rare vertaling is, maar je weet het niet..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oLdbb6F.png

Waarde is net iets boven de 22 Euro, dus dat zou wel balen zijn :+.

[ Voor 11% gewijzigd door ksborg op 23-10-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:32
ksborg schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:31:
Zou dit een raar vertaalfoutje zijn of wordt bij het versturen al bepaalt of een pakketje door de douane open wordt gemaakt? Ik vermoed dat het een rare vertaling is, maar je weet het niet..

[afbeelding]

Dat staat bij al mijn pakketjes, ook onder de 22 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had op 3 juli jl. een Xiaomi muismat bij Gearbest besteld. Afijn geen voorraad en werd het pas 5 augustus verstuurd. 50 dagen later niks mogen ontvangen dus Gearbest gevraagd om een oplossing en ze zouden een nieuwe opsturen.

Gisteren kreeg ik de muismat binnen maar blijkt dat het niet de 2e levering is maar nog steeds de eerste levering van 5 augustus. De 2e levering heeft namelijk een tracking code gekregen en deze is nog onderweg.

Het meest vreemde vind ik het frankeerbewijs van China Post die erop zit want die heeft als datum 16 oktober. Lijkt me toch niet dat het 2 maanden bij China Post op de plank heeft gelegen? Vreemd verhaal dat ik maar even de klantenservice van Gearbest ermee ga plagen.

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 23-10-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Chocoball schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:35:
Had op 3 juli jl. een Xiaomi muismat bij Gearbest besteld. Afijn geen voorraad en werd het pas 5 augustus verstuurd. 50 dagen later niks mogen ontvangen dus Gearbest gevraagd om een oplossing en ze zouden een nieuwe opsturen.

Gisteren kreeg ik de muismat binnen maar blijkt dat het niet de 2e levering is maar nog steeds de eerste levering van 5 augustus. De 2e levering heeft namelijk een tracking code gekregen en deze is nog onderweg.

Het meest vreemde vind ik het frankeerbewijs van China Post die erop zit want die heeft als datum 16 oktober. Lijkt me toch niet dat het 2 maanden bij China Post op de plank heeft gelegen. Vreemd verhaal dat ik maar even de klantenservice van Gearbest ermee ga plagen.
Ow toevallig. Bij mij hetzelfde verhaal en gisteren ook binnen gekregen (2 muismatten). Niet aan gedacht dat het wel eens de eerste bestelling zou kunnen zijn en niet gekeken naar de enveloppe maar hij kwam idd door de brievenbus ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 10:00
Zo....

Ik heb in korte tijd 3 bluetooth speaker besteld en ze zijn nu alle 3 binnnen.

Earson 151 (18 euro) banggood
Xiaomi box (15 euro) allbuy
Huawei little swan (14 euro) banggood

Prijzen allemaal in flashsale.... coupon... kortom leuke indicatie hoe laag je kunt gaan.

Conclusie:

De Earson wint en is naar mijn mening het beste. Geluid is goed, maar zet hem niet op het hardst dan vervormt het lichtjes (1 tandje onder hardst en het is goed). Water, stof en shockproof. Wat een volume voor zo'n klein stevig ding.

Xiaomi zit er kort achter, minimalistisch design en qua geluidskwaliteit misschien nog net een tikje beter dan Earson, maar haalt het qua volume niet bij bovengenoemde. Het is geen box voor buiten en voor binnen is hij naar mijn mening te simpel uitgevoerd. Echt zo'n tussenin ding die in de schooltas van de kinderen zal verdwijnen (ze zullen liever de earson inpikken, maar die gaat in mijn tas naar het werk).

De Little Swan van Huawei is qua design echt mooi te noemen. De bolvorm, het rode lichtje, de touch buttons, zoals ik al vermoedde prachtig op het dressoir. Het is een echte speaker voor binnen. Qua volume en geluidskwaliteit blijft de Swan wat achter op de andere twee, maar dat gezegd hebbende zeker niet slecht of zo. In ieder geval geen ding om mee te zeulen

PS. Moest dat nou echt Huawei?
....elke keer als je hem aan of uit zet of contact maakt brult er een chinees uit de speaker alsof de babi pangang te laat de keuken uit komt.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DuxXx schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:09:
....elke keer als je hem aan of uit zet of contact maakt brult er een chinees uit de speaker alsof de babi pangang te laat de keuken uit komt.
8)7
Is in te stellen in het Engels, Chinees of een melodie. Aanzetten seconde of 15-20 wachten en dan op volgende of vorige drukken om het aan te passen. Wie wat foto's en meer info wil hier mijn review van de Huawei AM08 speaker ;)

Schijnbaar komt er over 2 uur weer een Seckill bij Tinydeal voor de NO.1 D2 smartwatch met een prijs van $19.99. Het is m.i. een NO.1 Sun S2 met een bling-bling gehalte. Mijn review van de NO.1 Sun S2 kun je eventueel hier nalezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:19

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Inderaad een onhandige vertaling van 开 . Dat betekent inderdaad "openen" maar ook "beginnen" "starten" "vertrekken" of zelfs "rijden".

[ Voor 12% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 23-10-2015 14:26 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:26:
[...]

Inderaad een onhandige vertaling van 开 . Dat betekent inderdaad "openen" maar ook "beginnen" "starten" "vertrekken" of zelfs "rijden".
Voor mij zijn het de eerste letters van Pres. Kennedy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

DuxXx schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:09:
Zo....

Ik heb in korte tijd 3 bluetooth speaker besteld en ze zijn nu alle 3 binnnen.

Earson 151 (18 euro) banggood
Xiaomi box (15 euro) allbuy
Huawei little swan (14 euro) banggood

Prijzen allemaal in flashsale.... coupon... kortom leuke indicatie hoe laag je kunt gaan.

Conclusie:

De Earson wint en is naar mijn mening het beste. Geluid is goed, maar zet hem niet op het hardst dan vervormt het lichtjes (1 tandje onder hardst en het is goed). Water, stof en shockproof. Wat een volume voor zo'n klein stevig ding.

Xiaomi zit er kort achter, minimalistisch design en qua geluidskwaliteit misschien nog net een tikje beter dan Earson, maar haalt het qua volume niet bij bovengenoemde. Het is geen box voor buiten en voor binnen is hij naar mijn mening te simpel uitgevoerd. Echt zo'n tussenin ding die in de schooltas van de kinderen zal verdwijnen (ze zullen liever de earson inpikken, maar die gaat in mijn tas naar het werk).

De Little Swan van Huawei is qua design echt mooi te noemen. De bolvorm, het rode lichtje, de touch buttons, zoals ik al vermoedde prachtig op het dressoir. Het is een echte speaker voor binnen. Qua volume en geluidskwaliteit blijft de Swan wat achter op de andere twee, maar dat gezegd hebbende zeker niet slecht of zo. In ieder geval geen ding om mee te zeulen

8)7
misschien handig om er bij te zetten welke Xiaomi speaker. er zijn er 3 inmiddels. De zwarte ronde, witte / zilvere zonder SD, en witte / zilveren met SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
*knip* nee dus, lees de topicwaarschuwing over namaakmerkartikelen.

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 23-10-2015 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
Kenzi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

misschien handig om er bij te zetten welke Xiaomi speaker. er zijn er 3 inmiddels. De zwarte ronde, witte / zilvere zonder SD, en witte / zilveren met SD.
Je hebt gelijk

deze dus (zilver, rechthoek, geen sd):

https://www.allbuy.com/de...er-Stereo-Sound-Box-33976

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Wellicht leuk om hier te delen, zag het op pepper:
Original Xiaomi Piston 3 Reddot Design Earphone voor €10,73 @ Banggood
Xiaomi 16000 mAh Powerbank voor €19,30 @ Banggood
Van beide een besteld :) , zit te twijfelen om nog een te bestellen als reserve of als cadeautje. ;)

Vergeet niet gebruik te maken van kortingscode en cashback zo kreeg ik via spaarwinkelen nog 5% terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:17
Die Xiaomi box lijkt mij ook wel wat. Ik heb deze stoel gekocht. Het was bij het EU warehouse, dus hopelijk snel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:30

mark-k

AKA markkNL

L.N. schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 04:02:
Die Xiaomi box lijkt mij ook wel wat. Ik heb deze stoel gekocht. Het was bij het EU warehouse, dus hopelijk snel hier.
Beetje duur voor eentje die je zelf elke keer in elkaar moet zetten. Voor 5-10 euro heb je zo'n vissersstoel van marktplaats, waarmee dit kan:

Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/13XFmJhNtbTSgM/200w.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

mark-k schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:47:
[...]Beetje duur voor eentje die je zelf elke keer in elkaar moet zetten. Voor 5-10 euro heb je zo'n vissersstoel van marktplaats, waarmee dit kan:
Maar zijn die van marktplaats ook slechts 900gram of wegen die beduidend meer?
Zo'n licht stoeltje kan handig zijn bij kamperen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Wat is er toch de laatste tijd met computerproducten uit China. Het valt me al op dat je geen harddisks, dvd-drives en videokaarten op Ebay kan kopen uit China. Je komt altijd uit op Amerikaanse sites.

Nu bestelde ik met enige regelmaat bij een Chinese webshop geheugenkaartjes en USB sticks. Dit waren !!!!ORIGINELE!!!! Sandisk sticks en dergelijke. Graag geen discussie of het nou wel of niet nep was. Weet zeker dat deze origineel waren. Nu was ik gisteren even aan het kijken in die shop maar plots schepen ze niet meer naar Nederland en de rest van de EU. Na een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik de volgende reactie terug:
"Sorry that Sandisk does not allow us to sell to EU countries.

Sincerely,"
Nu is het niet alleen met Sandisk artikelen in die shop maar ook met Toshiba, Transcend et cetera. Mede doordat aangetekende pakketjes niet meer aan de deur worden bezorgd en blijkbaar steeds meer wordt geblokkeerd voor europese verkopers vraag ik me af of er een ontmoedigingsbeleid is om iets uit Azië te kopen.

Zijn er meer die er tegen aan kopen dat de keuze van artikelen uit China steeds kleiner is? :( Baal hier best van!

Edit: geheugen is nog wel op meerdere plekken te koop. Maar gaat me meer om het princiepe dat het steeds meer ingeperkt lijkt te worden... We leven in 2015... Waarom?

[ Voor 6% gewijzigd door Henkie-Jan op 24-10-2015 11:54 ]

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
rattejong schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:28:
[...]

Met de code ''GBSQ'' zijn de overige kleuren ook 56$
Vraag, kan ik met een bluetooth hoofdtelefoon hiermee ook muziek besturen? (afspelen vanaf m'n telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:19

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Henkie-Jan schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:45:
Mede doordat aangetekende pakketjes niet meer aan de deur worden bezorgd en blijkbaar steeds meer wordt geblokkeerd voor europese verkopers vraag ik me af of er een ontmoedigingsbeleid is om iets uit Azië te kopen.
Ja, de hele industrie vreest China en al helemaal consumenten die hun spullen rechtstreeks uit China bestellen. Er wordt dus driftig gelobbied om het zo moeilijk mogelijk te maken. Probeer maar eens een fiets uit China te laten komen, je zal honderden euro's aan invoerrechten moeten betalen om de Nederlandse fietsfabrieken te beschermen.

De actie van PostNL lijkt mij er niet op gericht om post uit China moeilijker te maken maar op het verlagen van de kosten van PostNL. Door de ontvanger een deel van het werk te laten doen is PostNL goedkoper dan de concurrentie.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
mark-k schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:47:
[...]

Beetje duur voor eentje die je zelf elke keer in elkaar moet zetten. Voor 5-10 euro heb je zo'n vissersstoel van marktplaats, waarmee dit kan:

[afbeelding]
Het stoeltje is voor kamperen, waardoor gewicht en ingepakte grootte ook meetellen. De stoel lijkt op een veel duurdere Helinox. Hopelijk zit deze even lekker en is deze even degelijk. Ik zal mijn ervaringen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Henkie-Jan schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:45:
Wat is er toch de laatste tijd met computerproducten uit China. Het valt me al op dat je geen harddisks, dvd-drives en videokaarten op Ebay kan kopen uit China. Je komt altijd uit op Amerikaanse sites.

Nu bestelde ik met enige regelmaat bij een Chinese webshop geheugenkaartjes en USB sticks. Dit waren !!!!ORIGINELE!!!! Sandisk sticks en dergelijke. Graag geen discussie of het nou wel of niet nep was. Weet zeker dat deze origineel waren. Nu was ik gisteren even aan het kijken in die shop maar plots schepen ze niet meer naar Nederland en de rest van de EU. Na een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik de volgende reactie terug:

[...]

Nu is het niet alleen met Sandisk artikelen in die shop maar ook met Toshiba, Transcend et cetera. Mede doordat aangetekende pakketjes niet meer aan de deur worden bezorgd en blijkbaar steeds meer wordt geblokkeerd voor europese verkopers vraag ik me af of er een ontmoedigingsbeleid is om iets uit Azië te kopen.

Zijn er meer die er tegen aan kopen dat de keuze van artikelen uit China steeds kleiner is? :( Baal hier best van!

Edit: geheugen is nog wel op meerdere plekken te koop. Maar gaat me meer om het princiepe dat het steeds meer ingeperkt lijkt te worden... We leven in 2015... Waarom?
Geen idee wat je bedoelt met ontmoedingsbeleid maar dat het van Sandisk niet meer zou mogen is bullshit.
Je wil het er misschien niet over hebben maar 95% van het geheugen uit China wat verkocht wordt op Ebay / Aliexpress is gewoon nep. Ik kan hier naar buiten lopen en daar zit zo'n vrouw Sandisk geheugen te verkopen op een tapijtje elke avond. Ziet er 100% origineel uit maar voor RMB 5 voor 64GB is dat het natuurlijk niet ;)
Geheugen is gewoon dezelfde prijs als in Nederland, of je dat nu wilt geloven of niet.

En keuze van artikelen? Er is nog steeds zat te kopen uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 22:16
L.N. schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Het stoeltje is voor kamperen, waardoor gewicht en ingepakte grootte ook meetellen. De stoel lijkt op een veel duurdere Helinox. Hopelijk zit deze even lekker en is deze even degelijk. Ik zal mijn ervaringen posten.
Ben wel heel benieuwd. Wij hebben 2 Helinox stoeltjes. Kost een rip uit je lijf.

1ste verschil ; Helinox draagt tot 120 kg.

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 24-10-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
maartend schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:23:
[...]

Ben wel heel benieuwd. Wij hebben 2 Helinox stoeltjes. Kost een rip uit je lijf.
Ik ben ook benieuwd. Die Helinox zijn inderdaad erg prijzig. Bever Zwerfsport heeft ook een goedkoper merk dat bijna dezelfde stoeltjes maakt. Echter krijgt die slechte reviews, dus hopelijk zijn dit betere. De stoeltjes zijn gisteren verzonden van het EU warehouse, dus hopelijk zijn ze er begin volgende week,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Kenzi schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:21:
[...]

Geen idee wat je bedoelt met ontmoedingsbeleid maar dat het van Sandisk niet meer zou mogen is bullshit.
Je wil het er misschien niet over hebben maar 95% van het geheugen uit China wat verkocht wordt op Ebay / Aliexpress is gewoon nep. Ik kan hier naar buiten lopen en daar zit zo'n vrouw Sandisk geheugen te verkopen op een tapijtje elke avond. Ziet er 100% origineel uit maar voor RMB 5 voor 64GB is dat het natuurlijk niet ;)
Geheugen is gewoon dezelfde prijs als in Nederland, of je dat nu wilt geloven of niet.

En keuze van artikelen? Er is nog steeds zat te kopen uit China.
Het prijsverschil is best aardig en ik kan aan gegevens, verpakking en de licentiecode voor secure access die uniek is wel het verschil zien. Deze winkel zegt ook dat het grote voordeel komt omdat ze gewoon direct bij Sandisk kopen. Daarnaast de verpakking en product vergeleken met een in Nederland gekochte en daar zie ik werkelijk geen verschil in. Enige verschil is de unieke licentiecode van Secure Access.
CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Ja, de hele industrie vreest China en al helemaal consumenten die hun spullen rechtstreeks uit China bestellen. Er wordt dus driftig gelobbied om het zo moeilijk mogelijk te maken. Probeer maar eens een fiets uit China te laten komen, je zal honderden euro's aan invoerrechten moeten betalen om de Nederlandse fietsfabrieken te beschermen.

De actie van PostNL lijkt mij er niet op gericht om post uit China moeilijker te maken maar op het verlagen van de kosten van PostNL. Door de ontvanger een deel van het werk te laten doen is PostNL goedkoper dan de concurrentie.
Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb. Dan blijf ik het bijzonder vinden dat vrije handel blijkbaar toch niet zo vrij is. :+

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
emiel74 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:53:
Even een positief bericht over Gearbest (en niet echt China shopping, maar indirect wel gerelateerd). Bestellingen vanuit China is soms vaak een drama qua leveringstijd bij GB. Maar ik koos de afgelopen keer voor de optie om het uit een EU warehouse (UK) te laten verzenden. Binnen drie dagen was het afgeleverd.
Hier ook een positieve ervaring met GearBest met EU warehousing :
op 18 oktober bestelde ik 'n Opus BT - C3100 in hun EU warehouse, en deze werd gisteren geleverd. Wel staat de tracking info bij m'n order op GB nog steeds op 'undefined' :)

Ook wacht ik nog op een GB order vanuit China die op 13 oktober geplaatst werd, met een niet-standaard trackingnummer, dat op de site ook de status 'undefined' geeft.
Kenzi schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:21:
Geen ervaring wat Sandisk betreft, maar een fabrikant kan het een shop erg moeilijk maken om hun producten te verkopen.

Probeer bij Fasttech maar eens wat te bestellen van Aspire (e-cigs). De enige manier om dan te betalen is via bitcoin, alle andere betaalmogelijkheden zijn geblokkeerd. Dit vanwege een actie van Aspire, die zowel bij Paypal als bij de diverse creditcardmaatschappijen een blokkering heeft laten plaatsen op betalingen voor Fasttech-orders met Aspire-spul. Spul van andere e-cigmerken hebben deze betalingsbeperking niet.

[ Voor 40% gewijzigd door dodge_911 op 24-10-2015 16:12 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-09 20:54
Henkie-Jan schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:13:
[...]

Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb. Dan blijf ik het bijzonder vinden dat vrije handel blijkbaar toch niet zo vrij is. :+
Dat geld ook bij bv IP camera's. Hikvision is ook aardig op oorlogspad met verkopers op AliExpress.

De tenten waar ik m'n camera's kocht hebben het nu ook niet meer. Puur om je te dwingen het reguliere (dure) kanaal te nemen. De camera's zijn 100% identiek aan de EU versies, alleen de firmware is anders. Met wat handigheid flash je gewoon een internationale versie erin en gaan.
Prijs? 160 ex bij de distributeur in NL, inkoop. $89 incl verzend bij een Chinees. (En ik had geen btw/invoerrechten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Laatst online: 19-09 11:28
Vorige week (15e) deze led strip besteld bij buyioncoins http://www.buyincoins.com/item/42555.html#.ViuJm15ExZg

Vandaag werd deze al afgeleverd, snelle shipping dus. Nu heb ik vraagje, de adapter van de led strip moet een 12v power supply hebben. Nu dacht ik deze te hebben, maar die blijkt nu 15v te zijn. Is dit een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
clonedonkey schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:39:
Vorige week (15e) deze led strip besteld bij buyioncoins http://www.buyincoins.com/item/42555.html#.ViuJm15ExZg

Vandaag werd deze al afgeleverd, snelle shipping dus. Nu heb ik vraagje, de adapter van de led strip moet een 12v power supply hebben. Nu dacht ik deze te hebben, maar die blijkt nu 15v te zijn. Is dit een probleem?
Het zal wel werken, maar je verkort er de levensduur van je leds mee, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:43

thijsco19

KTM 990 SMT

dodge_911 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:11:
[...]

Het zal wel werken, maar je verkort er de levensduur van je leds mee, vrees ik.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Als de led controller echt maar maximaal 12V mag dan sloop je hem met 15V. De leds zouden niks van het voltage moeten 'voelen' aangezien ze meestal door middel van stroom gestuurd worden. (vaste stroom bron in plaats van vaste spannings bron dus). Daar is immers die controller voor.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:36
Las zojuist dit.. Weet niet of het al gepost was hier?

Vanaf 01-10-2015 heeft PostNL besloten om (traceerbare) pakketten uit China niet meer te bezorgen aan huis! De reden hiervan is nog onbekend en PostNL heeft hier nog geen officiële berichtgeving hieraan gegeven, maar dat het gaat gebeuren is wel een feit. Verschillende gebruikers hebben al gemerkt dat hun pakket ineens bij het Postkantoor ligt. Niet iedereen heeft een briefje ontvangen waarin staat vermeld dat ze hun pakket kunnen ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. 

Nader onderzoek verklaard dat PostNL inderdaad geen (traceerbare) pakketten bezorgd aan huis, maar dat alle pakketjes uit China tegenwoordig op moeten worden gehaald bij het postkantoor.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:14
Die discussie is na een pagina of wat alleen maar daarover, alweer een beetje gaan liggen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
DJSmiley schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:15:
Dat geld ook bij bv IP camera's. Hikvision is ook aardig op oorlogspad met verkopers op AliExpress.

De tenten waar ik m'n camera's kocht hebben het nu ook niet meer. Puur om je te dwingen het reguliere (dure) kanaal te nemen. De camera's zijn 100% identiek aan de EU versies, alleen de firmware is anders. Met wat handigheid flash je gewoon een internationale versie erin en gaan.
Prijs? 160 ex bij de distributeur in NL, inkoop. $89 incl verzend bij een Chinees. (En ik had geen btw/invoerrechten)
Is mij ook al opgevallen ja. De store waar ik die van mij vandaan heb verkoopt blijkbaar nu alleen maar Dahua spul. (i.t.t. Hikvision geloof ik geen aanrader om te kopen via Ali) Niets meer van Hikvision te vinden daar.
Sowieso is het aanbod op Ali qua Hikvision inderdaad enorm geslonken.

Jammer want het is inderdaad mooi spul. Alleen moet ik die camera van mij denk ik toch maar met powerline aan gaan sluiten want via Wifi heb ik toch regelmatig dat ik niet (goed) kan verbinden met de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 09:42

Ja. Dit kunnen ze niet hebben. Ze worden heel heet.

Niet doen dus.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
11.11 begint binnenkort weer op AliExpress. Valt helaas op een woensdag/donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022

[afbeelding]

datzelfde kwam ik net ook tegen bij een order van mij.
gaat om product onder de 22 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
Maandag 2 Curren's besteld. (8164 en 8152)
Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1RLGUJpXXXXX.XFXXq6xXFXXXR/New-2015-Brand-Curren-Men-s-Watch-8164-Men-Date-Casual-Quartz-Leather-Watch-Sports-Watches.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxMjAw/z/QQoAAOSwabhUXcWL/$_35.JPG

Als ze meevallen bestel ik misschien ook nog de 8139 of de 8190.

Afbeeldingslocatie: http://www.curren-watches.com/wp-content/uploads/2014/02/Curren-8139-Chronometer-Watch-White-Dial.jpg

Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1sYs5JXXXXXbpXVXXq6xXFXXXT/2015-Hot-Sale-Casual-Curren-8190-Fashion-Watch-Military-Sport-Men-s-Watches-Luxury-brand-Quartz.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Hannibal1471 op 24-10-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pukson schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:28:
Las zojuist dit.. Weet niet of het al gepost was hier?

Vanaf 01-10-2015 heeft PostNL besloten om (traceerbare) pakketten uit China niet meer te bezorgen aan huis! De reden hiervan is nog onbekend en PostNL heeft hier nog geen officiële berichtgeving hieraan gegeven, maar dat het gaat gebeuren is wel een feit. Verschillende gebruikers hebben al gemerkt dat hun pakket ineens bij het Postkantoor ligt. Niet iedereen heeft een briefje ontvangen waarin staat vermeld dat ze hun pakket kunnen ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. 

Nader onderzoek verklaard dat PostNL inderdaad geen (traceerbare) pakketten bezorgd aan huis, maar dat alle pakketjes uit China tegenwoordig op moeten worden gehaald bij het postkantoor.
Inmiddels gaat het over álle zendingen uit het buitenland, niet alleen China. Aldus servicepunt hier....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
Raven schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:06:
[...]

Inmiddels gaat het over álle zendingen uit het buitenland, niet alleen China. Aldus servicepunt hier....
Als dat waar is dan ben ik wel benieuwd wat PostNL als reden geeft. Ze kunnen moeilijk volhouden dat alle postbedrijven collectief voor deze 'service' hebben gekozen. Het is eerder een gebrek aan service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:18
Het is (sinds kort?) ook mogelijk om zelf binnen Nederland naar een postkantoor een pakket te sturen:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/6oookl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Laatst online: 22:24
Raven schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:06:
[...]

Heb even de handleiding en het nieuws van PostNL bekeken, maar kan daar niks over vinden. Hieronder het interne nieuwsbericht van PostNL:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lRSxg22.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
Niet goed gelezen. Ignore.

[ Voor 93% gewijzigd door PjotrStroganov op 24-10-2015 22:10 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hannibal1471 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:04:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijn ervaring met 2 Curren horloges was dat ze er mooi uitzien en je het idee hebt dat de kwaliteit in orde is, maar dat ze toch issues hebben. Na een maand was bij 1 horloge de draaiknop om de tijd mee te verstellen opeens verdwenen. Dus was het horloge onbruikbaar. Een andere had een metalen band die wel eens "vanzelf" los ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
oohh schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:08:
[...]

Heb even de handleiding en het nieuws van PostNL bekeken, maar kan daar niks over vinden. Hieronder het interne nieuwsbericht van PostNL:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of dit alleen geldt voor pakketen die met China Post of Hong Kong Post worden gestuurd, of ook pakketten die via andere postdiensten worden verstuurd, zoals SwedenPost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

L.N. schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 07:01:
[...]

Ik ben benieuwd of dit alleen geldt voor pakketen die met China Post of Hong Kong Post worden gestuurd, of ook pakketten die via andere postdiensten worden verstuurd, zoals SwedenPost.
Heb je de afgelopen 10 pagina's niet gelezen? dit is al ruimschoot aan bod gekomen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Laatst online: 27-09 04:19
Niet alle buitenlandse zendingen gaan direct naar het postkantoor. Van de week stond de postbezorger aan de deur met een pakketje uit Rusland met een ushanka erin.
Verder de laatste tijd wat kleiner spul uit China besteld dat komt nog door de brievenbus. Verder wacht ik nog op een tablet die al ruim 2 weken blijkbaar in Kuala Lumpur ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Snoekebeest schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:40:
Niet alle buitenlandse zendingen gaan direct naar het postkantoor. Van de week stond de postbezorger aan de deur met een pakketje uit Rusland met een ushanka erin.
Verder de laatste tijd wat kleiner spul uit China besteld dat komt nog door de brievenbus. Verder wacht ik nog op een tablet die al ruim 2 weken blijkbaar in Kuala Lumpur ligt.
Rusland ligt dan toch ook niet in China? Het gaat alleen om traceerbare pakketjes uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:23

sjaool

Every life should have 9 cats

oohh schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:08:
[...]

[afbeelding]
Lekkere dooddoener van PostNL dat het extra omzet genereert door nevenverkopen. Ik kom om mijn pakketje op te halen en niks anders. Gelukkig doen niet alle Chinese webshops hier aan mee (ik heb namelijk begrepen dat de keuze bij de webshops ligt en niet bij PostNL).

Het is wel zo dat het schijnt dat de subsidie van de Chinese regering binnenkort gaat stoppen. Het bestellen in China zal daardoor waarschijnlijk een paar Euro per pakketje duurder gaan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 25-10-2015 18:14 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:10:
[...]

Lekkere dooddoener van PostNL dat het extra omzet genereert door nevenverkopen. Ik kom om mijn pakketje op te halen en niks anders. Gelukkig doen niet alle Chinese webshops hier aan mee (ik heb namelijk begrepen dat de keuze bij de webshops ligt en niet bij PostNL).

Het is wel zo dat het schijnt dat de subsidie van de Chinese regering binnenkort gaat stoppen. Het bestellen in China zal daardoor waarschijnlijk een paar Euro per pakketje duurder gaan worden.
Of het daadwerkelijk wordt beslist door webshops is nog maar de vraag. Is hiervoor in dit topic ook nog aan bod gekomen. Gearbest, Banggood, Everbuying en Tinydeal volgens mij ook wisten iig van niks.
Dat pakketten gesubsidieerd worden is ook al achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:04
Hannibal1471 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:04:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar heb je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
Gearbest

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:10:
[...]

Keuze ligt niet bij de shops, die zijn nog nooit door PostNL benaderd over deze wijzigingen.

En dat subsidie verhaal... :X :X daar is al genoeg over gezegd.

Kunnen we nu weer terug ontopic? Die PostNL wijzigingen zijn hier nu al zo vaak besproken. Het wordt gewoon afwachten hoe het in de praktijk gaat werken. En er is verder weinig aan te veranderen. Tenzij je massaal PostNL wil gaan aanschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik had via banggood besteld in één bestelling vanuit de UK warehouse en en producten uit China. En het grappige was dat ik de producten uit China eerder had dan de UK. Blijft altijd een verrassing wanneer je het krijgt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-09 19:10
Zoals hierboven gezegd is het eigenlijk apart hoe de verzendtijden zo kunnen verschillen. Als je in UK besteld ga je er vanuit dat het binnen een dag of 5 wel hier is. En uit China ga je er vanuit dat het er met een week of 3 is. Hoe kan dit dan toch zo wisselend zijn?

Ik zie het nu zelf met mijn bestelling, deze is nu 5 dagen korter onderweg doordat het sorteren en opsturen veel sneller ging. Ik bestel regelmatig uit China en de gemiddelde wachttijd is toch zeker 2 á 3 weken. Maar als je dan de prijzen ziet wil je vaak wel zolang wachten. De kwaliteit is tegenwoordig ook enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 08:23
Leuke aanbieding bij Merimobiles, een Meegopad Mini PC TV Stick voor maar $ 58 incl. shipping en tax free.
http://merimobiles.com/meegopad-mini-pc-tv-stick.htm

Voor tax free komt er nog 22 $ bij

[ Voor 15% gewijzigd door Tonger op 26-10-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Jordymt schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:04:
Zoals hierboven gezegd is het eigenlijk apart hoe de verzendtijden zo kunnen verschillen.
Mijn ervaring is nog steeds dat spullen uit de UK (hetzij chinese eBay verkopers met UK afzendadres en/of GB, BG, AE) binnen een week hier zijn.
En dat spullen, verstuurd uit China of HK, er toch echt wel 2 weken - 2 maanden over doen...
Jordymt schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:04:
De kwaliteit is tegenwoordig ook enorm.
Enorm wat? Enorm slecht of enorm goed? >:)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-09 19:10
ehtweak schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Mijn ervaring is nog steeds dat spullen uit de UK (hetzij chinese eBay verkopers met UK afzendadres en/of GB, BG, AE) binnen een week hier zijn.
En dat spullen, verstuurd uit China of HK, er toch echt wel 2 weken - 2 maanden over doen...

[...]

Enorm wat? Enorm slecht of enorm goed? >:)
Excuus, enorm goed. De kwaliteit is echt omhoog gegaan. Uiteraard zit er nog troep bij, maar het meeste is toch op een bepaald niveau gekomen, waardoor het voor ons als consument aantrekkelijker is geworden in China te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Mijn vriendin is druk bezig met fotografie (voor de hobby) nu is ze op zoek naar studiolampen met de daar bijhorende standaards en een egale achtergrond met de daar bijhorende.
In Nederland kost dit een hele hoop geld. Nu ben ik voor alternatieven aan het zoeken die wellicht goedkoper zijn, en veel goedkoper heb ik niet gevonden, behalve dan onderstaande link van Aliexpress.

Heeft iemand ervaring ermee om zijn of haar fotostudio te bestellen in China? Ik snap best dat er een grote kans is dat er douanekosten bij gaan komen, maar al wordt het circa 20-30% duurder dan nog is het volgens mij goedkoper dan in Nederland...

http://nl.aliexpress.com/...563574&shopNumber=1086556

[ Voor 32% gewijzigd door freestyler2 op 26-10-2015 14:29 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

freestyler2 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:29:
Mijn vriendin is druk bezig met fotografie (voor de hobby) nu is ze op zoek naar studiolampen met de daar bijhorende standaards en een egale achtergrond met de daar bijhorende.
In Nederland kost dit een hele hoop geld. Nu ben ik voor alternatieven aan het zoeken die wellicht goedkoper zijn, en veel goedkoper heb ik niet gevonden, behalve dan onderstaande link van Aliexpress.

Heeft iemand ervaring ermee om zijn of haar fotostudio te bestellen in China? Ik snap best dat er een grote kans is dat er douanekosten bij gaan komen, maar al wordt het circa 20-30% duurder dan nog is het volgens mij goedkoper dan in Nederland...

Zoiets:
http://www.banggood.com/W...udio-Equipments-c-52.html
http://www.dx.com/c/consu...o-188/lighting-flash-1510
Product studio:
http://www.dx.com/p/porta...hts-w-carrying-bag-117868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
Tonger schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:07:
Leuke aanbieding bij Merimobiles, een Meegopad Mini PC TV Stick voor maar $ 58 incl. shipping en tax free.
http://merimobiles.com/meegopad-mini-pc-tv-stick.htm

Voor tax free komt er nog 22 $ bij
Nice! Twijfel twijfel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 21:46

verbraakje

🚦

freestyler2 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:29:

Volgens mij komen er weinig kosten bij als je alles los besteld (per pakketje redelijk onder de 22 euro) verder is ebay en alieexpress stukken goedkoper dan banggood / dx wat betreft foto gear.

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25
Vraagje:

Als ik nu iets laat versturen door Banggood met "Priority Direct Mail", krijg ik geen trackingnummer, maar het is als het goed is wel sneller dan regular mail. Maar als het pakketje niet thuis wordt afgeleverd, heb ik zonder tracking dus ook geen idee waar/wanneer het op een postkantoor ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattejong
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 04:26
Dersan schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:31:
Vraagje:

Als ik nu iets laat versturen door Banggood met "Priority Direct Mail", krijg ik geen trackingnummer, maar het is als het goed is wel sneller dan regular mail. Maar als het pakketje niet thuis wordt afgeleverd, heb ik zonder tracking dus ook geen idee waar/wanneer het op een postkantoor ligt?
Ik heb recent iets besteld met de ''Priority Direct Mail''. Hierbij heb ik een RCxxxxNL code gekregen welke te traceren is. Het werd ook aan de deur bezorg (19 oktober j.l.). Bovendien kan je deze code door PostNL om laten zetten in een traceerbare 3S code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
rattejong schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:57:
[...]

Ik heb recent iets besteld met de ''Priority Direct Mail''. Hierbij heb ik een RCxxxxNL code gekregen welke te traceren is. Het werd ook aan de deur bezorg (19 oktober j.l.). Bovendien kan je deze code door PostNL om laten zetten in een traceerbare 3S code.
Deze RCxxxNL code komt automatisch in je mijnPakket overzicht als je daar je adresgegevens hebt ingevuld. Wordt 'ie ook al omgezet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:54
rattejong schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:57:
[...]

Hoe laat je die code omzetten naar de 3S? Want via Twitter reageren ze bij PostNL nooit. Overigens blijft bij mijn internationale trackingcode "pre-advised" staan. Is dat normaal? Want de verzender zegt dat de code gewoon niet geüpdate is, maar dat duurt nu alweer twee weken geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

barrymossel schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:05:
[...]

Hoe laat je die code omzetten naar de 3S? Want via Twitter reageren ze bij PostNL nooit. Overigens blijft bij mijn internationale trackingcode "pre-advised" staan. Is dat normaal? Want de verzender zegt dat de code gewoon niet geüpdate is, maar dat duurt nu alweer twee weken geloof ik.
Dan doe je wat niet goed, hoe vaak ik via die weg al een 3S-code heb gekregen... :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:54
En als je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je nog 2 dollar extra korting ;)
Raven schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:08:
[...]

Dan doe je wat niet goed, hoe vaak ik via die weg al een 3S-code heb gekregen... :P
Bitches zijn het! Zojuist maar eens via FB gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20
Ik zou het niet doen. Ik heb hem ook gehad, maar hij beviel echt niet.
Je kunt beter voor de Meegopad T04 gaan.

Die heeft een veel snellere Intel Atom Cherry Trail x5-Z8300 CPU Z8300 (14NM) 2MB L2 Cache met de veel snellere Intel HD Generation 8-LP
Ook heeft deze een USB 3.0 poort voor veel snellere data-troughput met een externe hdd.
Bovendien ondersteunt hij 5GHz WiFi en BT4.0, en heeft een Ethernetpoort.

Hij is beschikbaar met 32GB of 64GB eMMC.

Op AliExpress te vinden vanaf 100 eurie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuxXx
Gevonden bij de buren van FOK, sinterklaas topic aanbieding (leuk dat ze dat in China ook vieren :) )

Xiaomi box bluetooth speaker.

http://www.banggood.com/O...4_0-Speaker-p-973662.html

Coupon: e45142

Komt ie op Euro 13,51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

DuxXx schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 23:28:
Gevonden bij de buren van FOK, sinterklaas topic aanbieding (leuk dat ze dat in China ook vieren :) )

Xiaomi box bluetooth speaker.

http://www.banggood.com/O...4_0-Speaker-p-973662.html

Coupon: e45142

Komt ie op Euro 13,51
we vieren geen Sinterklaas hier hoor ;) maar even goed pakken de winkels natuurlijk wel elk graantje mee van de feestdagen. DX doet al jaren promotie voor Sinterklaas (sinds ze daar vroeger een NL stagiare hadden).

Kerst doen ze dan wel weer aan hier in China, maar meer voor de versieringen en commercie. Gezien China officieel niet religieus is, is er geen connectie met bijv de geboorte van Jezus etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 22:03
Ik had een tijdje geleden deze houder besteld

http://www.banggood.com/3...obile-Phone-p-949589.html

iemand ervaring met andere telefoonhouders voor in de auto of misschien wat betere? Ik moest deze uit de auto halen ene keer, en nu houdt die natuurlijk niet vast. Het was de eerste keer dat ik zo'n houder gebruikte. Heeft iemand nog aanbevelingen voor een andere?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 21:21
Musta schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:28:

iemand ervaring met andere telefoonhouders voor in de auto of misschien wat betere? Ik moest deze uit de auto halen ene keer, en nu houdt die natuurlijk niet vast. Het was de eerste keer dat ik zo'n houder gebruikte. Heeft iemand nog aanbevelingen voor een andere?
Zo'n soort ding heb ik voor 2 euro opgehaald bij de Action. Zuignap weggeknipt en met dubbelzijdig tape op het dashboard geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:30

mark-k

AKA markkNL

Kenzi schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:24:
[...]

we vieren geen Sinterklaas hier hoor ;) maar even goed pakken de winkels natuurlijk wel elk graantje mee van de feestdagen. DX doet al jaren promotie voor Sinterklaas (sinds ze daar vroeger een NL stagiare hadden).

Kerst doen ze dan wel weer aan hier in China, maar meer voor de versieringen en commercie. Gezien China officieel niet religieus is, is er geen connectie met bijv de geboorte van Jezus etc.
Dat het geen Christenen zijn betekent niet dat China geen religieus land was/is. Ik ken geen enkel land waar iedereen sinds jaar en dag Atheïst is en niet in een of andere hogere macht geloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Musta schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:28:

Ik weet niet of je CD's draait in de auto, maar ik maak gebruik van deze:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDUwMA==/z/zxsAAOSweW5VGp9W/$_1.JPG

Ppyple CD-clip 5.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

mark-k schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:39:
[...]

Dat het geen Christenen zijn betekent niet dat China geen religieus land was/is. Ik ken geen enkel land waar iedereen sinds jaar en dag Atheïst is en niet in een of andere hogere macht geloofd.
The government of the People's Republic of China is officially atheist.
Wikipedia: China

Er zijn zat geloven hier in China, maar er is geen staatsgodsdienst. En de regering heeft het niet zo op met het Christendom. Er mogen dan bijv. ook geen kruizen staan op kerken.

Maar goed, dit is offtopic :)

Ontopic, 11-11 is over 2 weken. Iedereen hier is al bezig zijn (elektronische) winkelwagen te vullen. Van horen zeggen gaan er een hoop leuke aanbiedingen komen, ook internationaal op Aliexpress.
Veel fabrikanten gebruiken dit om van hun oude voorraad af te komen. Gerucht gaat dat bijv. de Xiaomi MiPad erg goedkoop gedumpt gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik wil de Xiaomi Piston 3 bestellen bij Banggood (link)

De prijs is €11,58.
Kom ik in aanmerking voor douane-belasting?

En wat is de snelste shipping methode? Standard Shipping, Air Parcel Register of Priority Direct Mail? Bij de laatse staat maar 10 dagen levertijd maar ik weet niet of dit altijd wel klopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Mees789 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:46:

De prijs is €11,58.
Kom ik in aanmerking voor douane-belasting?

En wat is de snelste shipping methode? Standard Shipping, Air Parcel Register of Priority Direct Mail? Bij de laatse staat maar 10 dagen levertijd maar ik weet niet of dit altijd wel klopt
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a

Daar staat alles over douane en dergelijke. Verder is dat goed te googlen ;)

Snel = sneller. Levertijden hoeven niet altijd te kloppen. Met track and trace betekent dat het op een afhaalpunt terecht komt, niet bij jou thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:59
Is er toevallig ook een andere versie van Xiaomi Scale die vetpercentage en spiermassa meet?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
TerrorSource schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:12:
Is er toevallig ook een andere versie van Xiaomi Scale die vetpercentage en spiermassa meet?
Nope, niet van Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 15:01
Kenzi schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:46:
[...]

[...]

Wikipedia: China

Er zijn zat geloven hier in China, maar er is geen staatsgodsdienst. En de regering heeft het niet zo op met het Christendom. Er mogen dan bijv. ook geen kruizen staan op kerken.

Maar goed, dit is offtopic :)

Ontopic, 11-11 is over 2 weken. Iedereen hier is al bezig zijn (elektronische) winkelwagen te vullen. Van horen zeggen gaan er een hoop leuke aanbiedingen komen, ook internationaal op Aliexpress.
Veel fabrikanten gebruiken dit om van hun oude voorraad af te komen. Gerucht gaat dat bijv. de Xiaomi MiPad erg goedkoop gedumpt gaat worden :)
Heb ik potverdorie net een Mi pad besteld die nu bij DHL "on hold" is in Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 20:29
timmert26 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:39:
[...]

Heb ik potverdorie net een Mi pad besteld die nu bij DHL "on hold" is in Amsterdam
Dat gebeurt mij bij elke DHL shipment. Krijgen vaak ook problem status, enkel zodat het te verantwoorden is dat ze in de avondshift deze afleveren ipv de gebruikelijke overdag.

Ik zou me er nog geen zorgen over maken. Als er staat dat de duane gedaan is en je geen sms gehad hebt met de kosten heb ik het nog niet meegemaakt dat het extra geld kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:00
Quad schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:40:
[...]

Ik weet niet of je CD's draait in de auto, maar ik maak gebruik van deze:
Ppyple CD-clip 5.
Blijft je telefoon daarin ook in verticale stand dus zonder ondersteuning aan de onderzijde goed zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 19-09 15:02
Mees789 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:46:

De prijs is €11,58.
Vergeet niet een van de kortingcodes te gebruiken en spaarwinkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

ASW1 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:21:
[...]

Blijft je telefoon daarin ook in verticale stand dus zonder ondersteuning aan de onderzijde goed zitten?
Ja hoor, perfect zelfs. Het is een clip dus hij knijpt weer dicht zeg maar. Ik gebruik hem alleen maar in verticale stand. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Laatst online: 24-09 16:03
Kenzi schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:46:
Gerucht gaat dat bijv. de Xiaomi MiPad erg goedkoop gedumpt gaat worden :)
Dan de sites op 11-11 maar eens goed in de gaten gaan houden. De MiPad zou een uitstekende vervanger voor mijn net overleden Nexus 7 kunnen zijn.

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Vorige week woensdagavond een Nitecore TM16 besteld bij GearBest, via UK warehouse. (aanbiedingsprijs. inclusief shipment 108 euro betaald) Normale prijs in Nederland, zowat het dubbele!
Vandaag afgeleverd. M.a.w. binnen een week. Netjes.

Wat een lichtmonster is dit! Had ondertussen via nkon.nl 8 stuks Keeppower 18650 Lion accu's besteld met een XTAR VC4 lader. Die werden, uiteraard, al na 1 dag geleverd. Ondertussen de 18650's opgeladen zodat ze gelijk in de TM16 dienst konden doen.
Vantevoren via http://lygte-info.dk/ uitgezocht wat een goede combinatie accu's + lader zou zijn.

Heerlijk toch, dat internet! :)

Mooie Plaatjes   

Pagina: 1 ... 92 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic