Zo....
Ik heb in korte tijd 3 bluetooth speaker besteld en ze zijn nu alle 3 binnnen.
Earson 151 (18 euro) banggood
Xiaomi box (15 euro) allbuy
Huawei little swan (14 euro) banggood
Prijzen allemaal in flashsale.... coupon... kortom leuke indicatie hoe laag je kunt gaan.
Conclusie:
De Earson wint en is naar mijn mening het beste. Geluid is goed, maar zet hem niet op het hardst dan vervormt het lichtjes (1 tandje onder hardst en het is goed). Water, stof en shockproof. Wat een volume voor zo'n klein stevig ding.
Xiaomi zit er kort achter, minimalistisch design en qua geluidskwaliteit misschien nog net een tikje beter dan Earson, maar haalt het qua volume niet bij bovengenoemde. Het is geen box voor buiten en voor binnen is hij naar mijn mening te simpel uitgevoerd. Echt zo'n tussenin ding die in de schooltas van de kinderen zal verdwijnen (ze zullen liever de earson inpikken, maar die gaat in mijn tas naar het werk).
De Little Swan van Huawei is qua design echt mooi te noemen. De bolvorm, het rode lichtje, de touch buttons, zoals ik al vermoedde prachtig op het dressoir. Het is een echte speaker voor binnen. Qua volume en geluidskwaliteit blijft de Swan wat achter op de andere twee, maar dat gezegd hebbende zeker niet slecht of zo. In ieder geval geen ding om mee te zeulen
PS. Moest dat nou echt Huawei?
....elke keer als je hem aan of uit zet of contact maakt brult er een chinees uit de speaker alsof de babi pangang te laat de keuken uit komt.