Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:57
Von Henkel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:28:
Ik ben zeer tevreden over die behuizing, over USB 3.0 haal ik 115-120 mb/s en over 2.0 haal ik 42 mb/s
Haal er hier 200+ MB/sec. mee (SSD er in), ook tevreden dus.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6IR0qP4m.jpg

gespot bij de buren (linkje)

hier zit er RMB 20 verschil tussen de V3 en de Pro, maar in $ iets meer :+
lijken toch wel interessant.

waren ook op miui voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Het is weer tijd om te shoppen!
Morgen is het 11-11, nu kun je denken aan Sint Maarten of de start van het carnavalseizoen, maar in China is het dan Singles day. Een dag die midden jaren 90 werd georganiseerd door vrijgezelle mannelijke studenten om aan een vrouw te komen (blijkbaar zijn er in China meer mannen dan vrouwen). De internationale webshop Alibaba dacht er anders over. Om de sobere novembermaand impuls te geven, hielden zij ergens in het begin van de 00's een kortingsactie op 11-11. Dankzij Alibaba is het een concurrent geworden voor het Amerikaanse Black Friday fenomeen. Op deze speciale dag zullen veel webwinkels acties houden voor haar klanten. Denk hierbij aan heerlijke kortingen van 10-20%.

Bezoek je favoriete webshop en bekijk wat voor acties zij hebben.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:53
Ik heb al wel een lijstje gemaakt voor AliExpress met wat ik wil hebben, maar merk dat ik steeds hebberiger word als ik weer langs andere shops, zoals Banggood kom. Grrrrr. En dan ik komende maand al zo duur ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kiswum schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:10:
Het is weer tijd om te shoppen!
Morgen is het 11-11, nu kun je denken aan Sint Maarten of de start van het carnavalseizoen, maar in China is het dan Singles day. Een dag die midden jaren 90 werd georganiseerd door vrijgezelle mannelijke studenten om aan een vrouw te komen (blijkbaar zijn er in China meer mannen dan vrouwen). De internationale webshop Alibaba dacht er anders over. Om de sobere novembermaand impuls te geven, hielden zij ergens in het begin van de 00's een kortingsactie op 11-11. Dankzij Alibaba is het een concurrent geworden voor het Amerikaanse Black Friday fenomeen. Op deze speciale dag zullen veel webwinkels acties houden voor haar klanten. Denk hierbij aan heerlijke kortingen van 10-20%.

Bezoek je favoriete webshop en bekijk wat voor acties zij hebben.
11-11 is gekozen van wege de "1", staat voor single. dus 11-11 is singles day. Maar het is puur een uitvinding van Alibaba :) de originele gedachte is totaal verdwenen, als die er ooit al was.
het is 1 groot shopping festijn wat op 1-11 al begint.

vorig jaar heeft Alibaba in 24 uur meer omgezet dan de gehele retail in Amerika. Samen met Tencent (wechat) is de omzet echt gigantisch. Black Friday is er niks bij :P

pakket diensten draaien wel overuren de komende week :) en een hoop slaperige gezichten morgen op kantoor _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 10-11-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:48

ITsEZ

parttime all-rounder

Zojuist de Xiaomi drinkbeker besteld via fox O-)

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Kenzi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:39:
[...]

11-11 is gekozen van wege de "1", staat voor single. dus 11-11 is singles day. Maar het is puur een uitvinding van Alibaba :) de originele gedachte is totaal verdwenen, als die er ooit al was.
het is 1 groot shopping festijn wat op 1-11 al begint.

vorig jaar heeft Alibaba in 24 uur meer omgezet dan de gehele retail in Amerika. Samen met Tencent (wechat) is de omzet echt gigantisch. Black Friday is er niks bij :P

pakket diensten draaien wel overuren de komende week :) en een hoop slaperige gezichten morgen op kantoor _/-\o_
@Kenzi - je hebt (al een tijd) een pm - die aftersales van TD is om te huilen - orders annuleren, compensatie bieden maar niet geven en chatmedewerkers die maar wat zeggen.....

Hoor graag iets van je, zou goed uitkomen in het licht van 11.11 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:57
Speelkaart flesopener.

Dit is een interessante, uit het EU warehouse is het goedkoper (inclusief verzending!) dan uit het Chinese warehouse. En met code xmas06 gaat er nog 13 cent af.

[ Voor 7% gewijzigd door O88088 op 10-11-2015 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

paulus_01 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:06:
[...]

@Kenzi - je hebt (al een tijd) een pm - die aftersales van TD is om te huilen - orders annuleren, compensatie bieden maar niet geven en chatmedewerkers die maar wat zeggen.....

Hoor graag iets van je, zou goed uitkomen in het licht van 11.11 :D
ik doe geen customer service (geef wel dingen door etc) maar wat ik van hun begreep heb je al compensatie gehad.
( 1x per klant )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Kenzi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 06:58:
[afbeelding]

gespot bij de buren (linkje)

hier zit er RMB 20 verschil tussen de V3 en de Pro, maar in $ iets meer :+
lijken toch wel interessant.

waren ook op miui voorbij gekomen
Paar dagen geleden de Xiaomi pistons 3 besteld ... :|
Ik denk dat ik deze ga kopen als ze weer rond de tien Euro zijn ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Kenzi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:18:
[...]

ik doe geen customer service maar wat ik van hun begreep heb je al compensatie gehad.
( 1x per klant )
Ah ok - CS laat iig te wensen over - dit is namelijk niet overeenkomstig eerdere communicatie - vandaar ook DM, (dit topic niet mee vervuilen ;))

Anyway, on topic morgen maar eens kijken wat er op ali zoal aangeboden wordt voor absurd lage prijzen - 9/10 keer wordt he geannuleerd, maar heel af en toe komt er toch iets moois door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
paulus_01 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:22:

Anyway, on topic morgen maar eens kijken wat er op ali zoal aangeboden wordt voor absurd lage prijzen - 9/10 keer wordt he geannuleerd, maar heel af en toe komt er toch iets moois door.
Waarom wordt het geannuleerd als ik vragen mag?

Ik ga vanavond sowieso voor Orico usb3.0 externe behuizingen.

Misschien ook een mooie lader zoals:

http://nl.aliexpress.com/...h/105327_32368361119.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

GioStyle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:28:
[...]

de prijs (iets van 17 euro geloof ik) en geen verzendkosten, dat is toch wel duidelijk dat het een foutje is.
weegt meer dan 2KG wat betekend dat er aardig wat verzendkosten op zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:59
Mogelijk stomme vraag.

Ik werk in de zorg en een client van me is helemaal gek van One Piece anime en manga. Nu wil ik hem een klein cadeautje geven voor verjaardag (baas betaald) dus ik in China Shops op jacht naar One Piece, maar dat geeft als zoekfunctie dus echt helemaal niiks relevants. Ik krijg 1-delige setjes lingerie voorgeschoteld en dergelijke, mijn client wil me echt niet zien daar in.
Weet iemand welke van de China shops ik moet afzoeken voor dat soort spul. Ik zoek dus bijv. een poppetje van One Piece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 08:23
maartend schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:53:
Mogelijk stomme vraag.

Ik werk in de zorg en een client van me is helemaal gek van One Piece anime en manga. Nu wil ik hem een klein cadeautje geven voor verjaardag (baas betaald) dus ik in China Shops op jacht naar One Piece, maar dat geeft als zoekfunctie dus echt helemaal niiks relevants. Ik krijg 1-delige setjes lingerie voorgeschoteld en dergelijke, mijn client wil me echt niet zien daar in.
Weet iemand welke van de China shops ik moet afzoeken voor dat soort spul. Ik zoek dus bijv. een poppetje van One Piece.
Via http://chinaprices.us/ en de zoekterm "one piece anime" komt er van alles voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:39
maartend schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:53:
Mogelijk stomme vraag.

One Piece heet in het Chinees 海贼王, wellicht vind je meer daarmee. Verder typte ik net op Aliexpress One Piece anime in, en vond ik 56000+ resultaten.

http://nl.aliexpress.com/...tive_id=SB_20151110020330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
GielFox schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:04:
[...]

One Piece heet in het Chinees 海贼王, wellicht vind je meer daarmee. Verder typte ik net op Aliexpress One Piece anime in, en vond ik 56000+ resultaten.

http://nl.aliexpress.com/...tive_id=SB_20151110020330
Dank je. Ik zocht natuurlijk enkel op One Piece. Domdomdom. Nu kan ik eens verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:45
Thanks for de tip, heb hem net besteld bij GearBest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Vandaag zowaar 2 dingen uit china gewoon aan de deur mogen ontvangen, wel 3 weken van elkaar besteld, maar de Chinese post werkt op wondere manieren :+

Wel ben ik niet echt happy met de kwaliteit die ik van Banggood krijg, ik heb al heel wat meuk van Ebay en DX gehaald, nooit problemen. Komt altijd goed aan, geen beschadigingen, geen defecten. Bij Banggood: 50% van de dingen is stuk of beschadigd:

USB-LEDjes, gewoon een PCB met 2 LED'jes: Bij eentje zat er nog een stuk PCB voor de USB kant, van de andere was een LED stuk: Refund aangevraagd en gekregen

Vandaag binnen:

Zaklampje: Werkt alleen als de tailpiece er voor 2mm inzit. Helemaal ingedraaid brand hij 0,5 seconde en dan uit.

Redelijk plasticfantastic creditcard-multiool dingetje: eentje keurig, de andere heeft een paar flinke krassen erop, alsof iemand hem over een betonnen vloer getrapt heeft.

Eachine H8: Wilt niet pairen [redelijk bekend probleem, eerst eens proberen met verse batterijen]

Fijn :/

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
vandaag 11-11, 24 oktober mijn redmi note 2 prime besteld... nog steeds ergens in china (ready for shipment): Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/pv544owkf/Knipsel.jpg

Annuleren zal wel niet meer kunnen? En dan nu goedkoper bestellen elders? MIsschien is het dan nog sneller in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald8 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:08:
Speelkaart flesopener.

Dit is een interessante, uit het EU warehouse is het goedkoper (inclusief verzending!) dan uit het Chinese warehouse. En met code xmas06 gaat er nog 13 cent af.
Deze heb ik 2 maanden geleden op AE voor €0,53 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 22:00
Zouden we die nieuwe Xiaomi in-ears nog voor een scherpe prijs kunnen verwachten op 11-11 of houden ze op release day vast aan de adviesprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
pband schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:55:
vandaag 11-11, 24 oktober mijn redmi note 2 prime besteld... nog steeds ergens in china (ready for shipment): [afbeelding]

Annuleren zal wel niet meer kunnen? En dan nu goedkoper bestellen elders? MIsschien is het dan nog sneller in huis?
Ik denk niet dat je nu nog kan annuleren...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
[...]

Prima spul van Orico, ik heb 2 behuizingen en 2 laders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
dodge_911 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:36:
[...]

Ik denk niet dat je nu nog kan annuleren...
thx, dacht ik ook al... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_ven24
  • Laatst online: 30-10-2024
FunFair schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:37:
Misschien een beetje vreemd voor tweakers, maar ik ben aangenaamd verrast over dit spul.

Het is een soort zwarte gel wat je op je gezicht moet smeren, late uitdrogen, en dan er weer af trekken. Alle mee-eters en puntjes worden er dan ook uitgetrokken. Een beetje zoals die neusstrips van Nivea, maar dan ook voor je voorhoofd. Geen idee of dit soort producten ook op de Nederlandse markt zijn.

Heb alleen een beetje een zorg over of het wel echt goed is voor de huid. Het doet wat het moet doen, poriën schoonmaken, maar wat doet het nog meer? Je ziet ook soortgelijke producten, maar daar staat 'whitening' bij... stoppen ze daar dan bleekmiddel in? Goed uitkijken en reviews lezen dus.
Excuus om zo'n oude post op te halen, maar ik moest het posten. Het doet me een beetje denken aan het volgende wat ik in Japan zag liggen. Pas maar op wat je op je gezicht smeert uit Azie: _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/29lbjw6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2yws36f.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door john_ven24 op 10-11-2015 16:00 ]

SH|T Happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tigerblood schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:16:
Zouden we die nieuwe Xiaomi in-ears nog voor een scherpe prijs kunnen verwachten op 11-11 of houden ze op release day vast aan de adviesprijs?
rmb 99 is al een scherpe prijs (volgens xiaomi is normale prijs rmb 199)

daarbij is bij release van een nieuwe product het altijd duurder bij resellers. prijs zakt pas na een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:24
Ik dacht dat het in China nu wel 11-11 zou zijn. Maar op aliexpress heb ik nu niet de aanbiedingsprijs als ik iets in het winkelmandje doe.

Ongeduldig.....:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:37
djiedjee schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:32:
Ik dacht dat het in China nu wel 11-11 zou zijn. Maar op aliexpress heb ik nu niet de aanbiedingsprijs als ik iets in het winkelmandje doe.

Ben benieuwd, wat zit er in je mandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
Gebruikt iemand hier de Xiaomi wifi amplifier? Heb hem net binnen dus optimistisch in m'n Xiaomi mini router geprikt, gewacht tot het lampje blauw werd, vervolgens op 2 meter afstand (om te testen) in een USB lader geprikt en gewacht tot hij wederom blauw werd. Wifi toonde me netwerknaam_plus, maar connecten ho maar. Zie ik iets over het hoofd? De xiaomi router app laat ook alleen deze 3 stappen zien namelijk.

EDIT: heb het al gevonden. In de Router app kan je op de extender klikken, en van daar uit kan je de firmware updaten naar de laatste versie, waarna hij wel functioneert.

[ Voor 17% gewijzigd door Yakumos op 10-11-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
djiedjee schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:32:

http://1111.aliexpress.com/en denk dat je nog wel even kunt wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18
Ik ben opzoek naar een micro usb lader (5v 2A) en nou zijn er genoeg te vinden in china , maar mijn vraag is hoe is de kwaliteit van deze laders?

Het is trouwens voor een raspberry pi 2. Kun je ze met een gerust hart bestellen in china? Heb wel eens horror verhalen gehoord met gesmolten laders etc.. Of is dat tegenwoordig niegt meer van deze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 11:33
[...]

Wauw, dank voor het tippen van de Orico usb 3.0 externe behuizing. Die zijn wel interessant! Zijn daar ook nog leuke coupons voor te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:24
Uhh, als ik het zo lees moeten we dus nog 14 uur wachten....? PST time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Frank!in schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:53:
[...]

Wauw, dank voor het tippen van de Orico usb 3.0 externe behuizing. Die zijn wel interessant! Zijn daar ook nog leuke coupons voor te vinden?
Morgen (11/11) op Aliexpress voor onder de $8 per stuk te vinden. Ik ga er denk ik 4 aanschaffen.

http://nl.aliexpress.com/...SearchText=Orico+2599us3+

Daarnaast ga ik ook gelijk 4 stuks van deze erbij bestellen om de behuizingen netjes en beschermd op te ruimen:

http://nl.aliexpress.com/...earchText=Orico+phb-25-bk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:44
GioStyle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:13:
[...]

Morgen (11/11) op Aliexpress voor onder de $8 per stuk te vinden. Ik ga er denk ik 4 aanschaffen.

Daarnaast ga ik ook gelijk 4 stuks van deze erbij bestellen om de behuizingen netjes en beschermd op te ruimen:

Vergeet de kortingscode van de Orico winkel niet. $2 bij een bestelling $20
http://nl.aliexpress.com/store/sale-items/105327.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Dancis schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:24:
Ik ben opzoek naar een micro usb lader (5v 2A) en nou zijn er genoeg te vinden in china , maar mijn vraag is hoe is de kwaliteit van deze laders?

Het is trouwens voor een raspberry pi 2. Kun je ze met een gerust hart bestellen in china? Heb wel eens horror verhalen gehoord met gesmolten laders etc.. Of is dat tegenwoordig niegt meer van deze tijd?
De goedkope laders niet kopen. Enkel specifieke merken zijn te vertrouwen. Staan wel ergens in dit topic vermeld.

Wat ga je doen met je Raspberry Pi2? Ik heb er 1 met OpenElec (KODI) en die vreet amper 200mA met een draadloos toetsenbord en een airmouse aangesloten. Ik heb daarom gewoon een oude HTC telefoonlader van 1A gebruikt i.p.v. een voorgeschreven 2A lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 22:27
koelkast schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:29:
[...]

Prima spul van Orico, ik heb 2 behuizingen en 2 laders!
De laders geven geen piep tijdens het laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
john_ven24 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:59:
[...]

Excuus om zo'n oude post op te halen, maar ik moest het posten. Het doet me een beetje denken aan het volgende wat ik in Japan zag liggen. Pas maar op wat je op je gezicht smeert uit Azie: _/-\o_

[afbeelding]

[afbeelding]
Haha, lekker oude post uit de sloot. Ik heb het spulletje eigenlijk al heel lang niet meer gebruikt. Huid wordt er gevoelig van, dus lijkt me niet echt de bedoeling.

Overigens weet je in Nederland ook niet altijd wat je smeert. Maar dan staat het er niet zo letterlijk op. Dan geven ze het een E nummer ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18
FunFair schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:40:
[...]

De goedkope laders niet kopen. Enkel specifieke merken zijn te vertrouwen. Staan wel ergens in dit topic vermeld.

Wat ga je doen met je Raspberry Pi2? Ik heb er 1 met OpenElec (KODI) en die vreet amper 200mA met een draadloos toetsenbord en een airmouse aangesloten. Ik heb daarom gewoon een oude HTC telefoonlader van 1A gebruikt i.p.v. een voorgeschreven 2A lader.
Ik ga 'm ook voor kodi/mediaplayer gebruiken. En dan met zo toetsenbordje met touchpad erop.

Heb 'm nog niet maar ik ben alvast wel verschillende onderdelen in huis aan het halen , Case is al besteld op aliexpress.
Anders eens kijken voor een goede lange kabel en dan een stekker van de samsung lader ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 20:24
https://xiaomi.world.tmall.com/

Mooie prijzen daar. Je kan daar alleen via een omweg bestellen toch?
Dan gaat het zeker weer duurder uitvallen helaas:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_ven24
  • Laatst online: 30-10-2024
mathy_ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:45:
https://xiaomi.world.tmall.com/

Mooie prijzen daar. Je kan daar alleen via een omweg bestellen toch?
Dan gaat het zeker weer duurder uitvallen helaas:(
Die Xiaomi 4k TV is wel erg sjiek! Bijzonder dat ze die voor dat geld kunnen maken.

SH|T Happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ari Gold schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:41:
[...]

De laders geven geen piep tijdens het laden?
Nee. En ik ben daar zeer gevoelig voor; hoor alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Xiaomi Headphone zijn vanaf nu ook leverbaar in wit/zilver.
Afbeeldingslocatie: http://galagram.com/wp-content/uploads/2015/02/xiaomi-exlusive-mi-headphones-white.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 22:00
Kenzi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:03:
[...]

rmb 99 is al een scherpe prijs (volgens xiaomi is normale prijs rmb 199)

daarbij is bij release van een nieuwe product het altijd duurder bij resellers. prijs zakt pas na een tijd.
99 rmb in euro's zou een erg mooie prijs zijn. Dat wordt dus wachten op een flash deal over een paar weken. Vind het nogal nutteloos om nu volle mep te betalen als ze over 1 à 2 weken voor flink wat euri's minder worden aangeboden. Want je weet dat ze met die Xiaomi in-ears altijd aan het stunten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tigerblood schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:55:
[...]

99 rmb in euro's zou een erg mooie prijs zijn. Dat wordt dus wachten op een flash deal over een paar weken. Vind het nogal nutteloos om nu volle mep te betalen als ze over 1 à 2 weken voor flink wat euri's minder worden aangeboden. Want je weet dat ze met die Xiaomi in-ears altijd aan het stunten gaan.
ze zullen bij resellers over 1 a 2 weken net pas leverbaar zijn dus verwacht niet dat de prijs dan al gaat dalen. ze moeten er toch aan verdienen. die prijsdaling komt pas na een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Ik heb de xiaomi's in-ear voor 99 rmb al besteld, verwacht ze morgen op de deurmat :) Ook direct de nieuwe band meegepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Jeffrey0416 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 03:05:
Ik heb de xiaomi's in-ear voor 99 rmb al besteld, verwacht ze morgen op de deurmat :) Ook direct de nieuwe band meegepakt!
waar heb je ze besteld? die mi band 1S staat al de hele dag op uitverkocht of 'niet betaald' (有人还未付款,若15分钟后仍未付款,您将有购买机会)
had verwacht dat ze wel wat meer voorraad zouden hebben. :F

ook die nieuwe 20000mAh powerbank was binnen 1 seconde uitverkocht. ... resellers die hun personeel ze laten opkopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Laatst online: 21-09 20:52
Kenzi schreef op woensdag 11 november 2015 @ 05:15:
[...]

waar heb je ze besteld? die mi band 1S staat al de hele dag op uitverkocht of 'niet betaald' (有人还未付款,若15分钟后仍未付款,您将有购买机会)
had verwacht dat ze wel wat meer voorraad zouden hebben. :F

ook die nieuwe 20000mAh powerbank was binnen 1 seconde uitverkocht. ... resellers die hun personeel ze laten opkopen :|
Op T-mall ( taobao ) :P had ze wel om 23:55 al in het winkelmandje gestopt en iets na 12 betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Tinydeal is nu een actie waarbij de eerste 100 kopers die de code miband1s1999 gebruiken kunnen de MiBand 1S voor $19.99 kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Chocoball op 11-11-2015 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor de mensen die 11.11 niet zo goed kennen:
Alibaba raked in an astounding $9.3 billion in sales in the first 12 hours of Singles' Day in China, the world's biggest online shopping event, exceeding the whole day's number in 2014, within just the first hour the online behemoth took in $3.9 billion
Alibaba's 11.11 GMV exceeded 1 billion USD within 8 minutes.
$9,3 miljard in 12 uur. En dit is alleen nog maar van Alibaba, dus Tencent, JD.com etc nog niet meegerekend.

Ter vergelijking, heel retail Amerika had in 2014 4 dagen nodig (Thanksgiving weekend dus met Black Friday) om $50.9 miljard te halen.

http://shanghaiist.com/20...baba_singles_day_2015.php

[ Voor 5% gewijzigd door Kenzi op 11-11-2015 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:12
GioStyle schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:13:
[...]

Zijn ze nou allemaal hetzelfe van wat ik kan zien?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:02
ViezeVis schreef op maandag 09 november 2015 @ 06:43:
http://www.gearbest.com/smart-light-bulb/pp_230349.html
Deze E27 LED lamp is op 11.11 verkrijgbaar voor $0,11. Worden er aardig wat van verkocht voor die prijs.

Code die erbij hoort:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Helaas werkt deze niet.. de prijs wordt alleen maar hoger als je de code invoert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:58
Steefmeister schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:39:
[...]

Helaas werkt deze niet.. de prijs wordt alleen maar hoger als je de code invoert :D
Dat heb ik ook inderdaad: foutmelding: Coupon can only be used from 2015-11-11 to 2015-12-05

er zijn er ook niet zo heel veel beschikbaar.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:41
Kenzi schreef op woensdag 11 november 2015 @ 02:01:
[...]

ze zullen bij resellers over 1 a 2 weken net pas leverbaar zijn dus verwacht niet dat de prijs dan al gaat dalen. ze moeten er toch aan verdienen. die prijsdaling komt pas na een paar maanden.
Ibuygou zegt anders vrijdag te gaan leveren... Maar je hebt gelijk, de prijzen blijven nog even gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
Ik probeer (ook) die Orico HDD behuizing te bestellen, maar ondanks dat hij in m'n wishlist met een slashed price staat, krijg ik als ik op de pagina zelf ben of als ik hem in m'n winkelwagen doe de originele prijs te zien :/ . Is hij dan al sold out voor die prijs of gewoon misleidend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Het "event" is van start gegaan op AliE, maar de kortingen zijn o.a in de Orico store weg?
http://nl.aliexpress.com/...0558950&shopNumber=105327 $15,98 staat er bij mij.

Edit: GielFox was mij voor O-)

[ Voor 6% gewijzigd door NSG op 11-11-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-09 07:46
Ik ben op zoek naar een USB 3.0 hub. Ik twijfel tussen deze 2:

http://nl.aliexpress.com/...01644_5,searchweb201560_9

of

http://nl.aliexpress.com/...01644_5,searchweb201560_9

Iemand ervaringen met één van deze twee of een betere suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-09 07:46
NSG schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:21:
Het "event" is van start gegaan op AliE, maar de kortingen zijn o.a in de Orico store weg?
http://nl.aliexpress.com/...0558950&shopNumber=105327 $15,98 staat er bij mij.

Edit: GielFox was mij voor O-)
Deze is $ 7,39?

http://nl.aliexpress.com/...2443319&shopNumber=919239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Is ook wel nog goedkoper te vinden in andere stores, maar ervaring leert dat heel veel stores simpelweg niet leveren en je order cancelen. Dus koop hem dan liever in de Oricio store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
Gaat lekker hier. De pagina stopte met laden tijdens m'n eerste bestelling (via de CC) en deed niks meer, dus bij gebrek aan een bevestigingsmail die order maar geannuleerd om met iDeal dezelfde order nog een keer te doen (en daarbij m'n $2 coupon te verliezen, grom :P ) , staat m'n ideal bestelling nu ook nog steeds op processing en m'n (geannuleerde) CC order ook. Hopelijk eindig ik niet straks met 2 rekeningen/2 bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik verkeerde in de veronderstelling dat zowat alle el-cheapo elektronika (klein grut) leveranciers op eBay wel in China/HK/Singapore zouden zitten.

Blijkt er ook vanuit Thailand verstuurd te worden. Dat was nieuw voor me.
Ben benieuwd hoe lang dat er over gaat doen en/of hier ook de postnl-niet-meer-aan-de-deur-bezorgen-perikelen van toepassing zijn. >:)

Overigens deze week weer 2 pakjes binnen gehad uit China die gewoon door de brievenbus werden gedaan. Terwijl een ander pakje bij de supermarkt (5km verderop) bleek te liggen.
Er is geen touw aan vast te knopen... 8)7 En nee, al deze zendingen kenden (tenminste voor mij) geen (her)kenbare tracking nummers oid.

BTW: ik zag idd dat je soms kunt kiezen voor een andere verzendmethode dan de standaard 'China post' free shipping. Maar als je een onderdeeltje van amper $1 besteld is het natuurlijk absurd om dan $20 (!) te moeten gaan betalen voor alternatieve shipping... :F

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:19
GielFox schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:20:
Ik probeer (ook) die Orico HDD behuizing te bestellen, maar ondanks dat hij in m'n wishlist met een slashed price staat, krijg ik als ik op de pagina zelf ben of als ik hem in m'n winkelwagen doe de originele prijs te zien :/ . Is hij dan al sold out voor die prijs of gewoon misleidend?
Ik had geluk dat ik optijd gekeken had.(09:10)
ze hebben er volgens mij rond de 3000 verkocht voor die prijs.(zoveel waren er gister avond nog beschikbaar)
toen ik bestelde waren er nog maar 15 leverbaar.
toen heb ik er 2 besteld, ff gewacht en opnieuw gekeken.
stond er weer +-3000 leverbaar voor de originele prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

exelletor schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:04:
[...]

Ibuygou zegt anders vrijdag te gaan leveren... Maar je hebt gelijk, de prijzen blijven nog even gelijk.
ibuygou heeft goede contacten met xiaomi. andere resellers zijn vaak afhankelijk van zelf bestellen op tmall / mi.com en dan wachten op verscheping (wat met 11.11 erg druk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
lennertvdkort schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:19:
[...]

Ik had geluk dat ik optijd gekeken had.(09:10)
ze hebben er volgens mij rond de 3000 verkocht voor die prijs.(zoveel waren er gister avond nog beschikbaar)
toen ik bestelde waren er nog maar 15 leverbaar.
toen heb ik er 2 besteld, ff gewacht en opnieuw gekeken.
stond er weer +-3000 leverbaar voor de originele prijs.
Ja zoiets vermoedde ik al. Heb uiteindelijk die andere HDD case uit de Orico webshop 2x besteld (blauw), minder mooi maar kwam uit op $9 en een beetje dus ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dynion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 20:39
Vraagje over de 11.11 flash sale:

Veel producten hebben een speciale 11.11 versie die duurder is dan het normale product. Weet iemand hoe dat zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Dynion schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:42:
Vraagje over de 11.11 flash sale:

Veel producten hebben een speciale 11.11 versie die duurder is dan het normale product. Weet iemand hoe dat zit?
Op AliExpress zijn veel prijzen door shops gewoon flink omhoog gegooid om nu in de SALE eigenlijk de normale prijs te rekenen. Goed opletten dus wat je koopt en of het ook echt een koopje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 23:36
Tot hoe laat, NL tijd, loopt de 11.11 sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

tweakG5 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:54:
Tot hoe laat, NL tijd, loopt de 11.11 sale?
09:00 zie timer: http://1111.aliexpress.com/en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Dus toch!
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2wn5oo5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:58
Hoe?

Laat maar... "This coupon has reached its usage number limit." :(

[ Voor 16% gewijzigd door Speedfightserv op 11-11-2015 12:27 ]

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Speedfightserv schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:26:
[...]

Hoe?

Laat maar... "This coupon has reached its usage number limit." :(
Probeer het misschien eens, maar vermoedelijk was dit een tijdelijke promotieactie.
GB11E27

(zoals je zei: niet meer bruikbaar)

[ Voor 5% gewijzigd door user001 op 11-11-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
user001 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:27:
[...]

Probeer het misschien eens, maar vermoedelijk was dit een tijdelijke promotieactie.
GB11E27

(zoals je zei: niet meer bruikbaar)
Prijs wordt bij mij alleen hoger met die code haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Poeh meneer heeft "wel eens wat besteld in China" en praat nu alsof hij er groot verstand van heeft.
Vooral die 50% aankopen bij Alibaba geloof ik geen snars van, zelfs niet als hij hier ook AliExpress bij bedoeld. Je kan bij AliExpress pas sinds kort met iDeal betalen, daarvoor moest dat met een creditcard en hoeveel NL'ers hebben nou een creditcard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Laatst online: 25-09 23:03
Om 11.11h de coupon geprobeerd voor de tablet voor $49,98.
Op Paypal stond het juiste bedrag. Ik druk betalen en er is meer dan 200€ van mijn rekening af.
Iemand dit al meegemaakt? Ik weet zeker dat er $49,98 stond toen ik op betalen in Paypal klikte.

Kunnen ze alsnog het hoger bedrag doorsturen? Ik heb al een annulering van mijn bestelling aangevraagd, hopelijk wordt dit geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-09 19:53
Ik heb opzich wel interesse in de nieuwe Miband 1S. Heb nu de oude, maar wat ik nou niet helemaal duidelijk kan vinden is of deze nogsteeds wel verschillende kleuren ledjes heeft of alleen maar wit zoals bij het nieuwe model Miband. Weet iemand dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41

pinda powerrr

Slow down...

"voorlopig bestel ik even niets meer in China"

Famous last words :+

Bedankt voor de linkjes van de Orico HDD behuizing d:)b :)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 08:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

Een item dat ik besteld had bleef wel erg lang weg, en nu zie ik ook waarom...
http://feedback.ebay.com/...ich=negative&interval=365

Heb mijn refund ondertussen ontvangen, maar het blijft toch wel spannend soms dat ebayshoppen :P

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:43
nico445 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:00:
Ik heb opzich wel interesse in de nieuwe Miband 1S. Heb nu de oude, maar wat ik nou niet helemaal duidelijk kan vinden is of deze nogsteeds wel verschillende kleuren ledjes heeft of alleen maar wit zoals bij het nieuwe model Miband. Weet iemand dit?
Er is een los topic over de miband, daar heb je mogelijk meer succes ;) maar aangezien deze nog niet leverbaar is zal dit mogelijk ook even afwachten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
NSG schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:57:
[...]

Poeh meneer heeft "wel eens wat besteld in China" en praat nu alsof hij er groot verstand van heeft.
Vooral die 50% aankopen bij Alibaba geloof ik geen snars van, zelfs niet als hij hier ook AliExpress bij bedoeld. Je kan bij AliExpress pas sinds kort met iDeal betalen, daarvoor moest dat met een creditcard en hoeveel NL'ers hebben nou een creditcard..
26%. Dat is minder dan veel andere landen, maar het zijn altijd nog wel enige miljoenen Nederlanders.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
İk ben op zoek achter de tkstar GPS pet tracker, zie link hieronder.
http://m.ebay.com/itm/281493997981?_mwBanner=1

İk Heb goede ervaring met deze maar kon deze voor ongeveer 35€ vinden, nu staat de goedkoopste vanaf 46€. Ook met de 1111 actie is de prijs hoger. Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Gewoon bizar, die omzet die de Chinezen op 11-11 draaien:

http://www.ft.com/cms/s/0...fa707c.html#axzz3rBdmnaq8
http://orf.at/stories/2309214/2309218/
http://www.bbc.com/news/business-34773940

Afbeeldingslocatie: http://orf.at/static/images/site/news/20151146/china_singles_day_alibaba_body_afp.4653725.jpg

Alleen al in de eerste 90 minuten, $5miljard! Waarvan het eerste miljard dollar al in de eerste 8 minuten. Wow, betekent wel dat al de ICT systemen er achter, deze gigantische piekbelasting ook redelijk goed aankonden.

Afbeeldingslocatie: http://ichef-1.bbci.co.uk/news/624/cpsprodpb/E7B0/production/_86621395_singles_day.jpg

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:24
Helaas is het deze keer minder interessant vanwege de lage euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:41
Iemand ervaringen met Expedited Shipping van Banggood? Is dat een couriersservice zoals DHL/Fedex of een ander postbedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 10:00
nizzuts schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:21:
Helaas is het deze keer minder interessant vanwege de lage euro.
Ik vind het überhaupt wat tegenvallen. Vandaag nog niet veel aanbiedingen gezien waarvan ik stijl van achterover viel.

Maar misschien ben ik ook wel koopmoe }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
DuxXx schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:08:
[...]

Ik vind het überhaupt wat tegenvallen. Vandaag nog niet veel aanbiedingen gezien waarvan ik stijl van achterover viel.

Maar misschien ben ik ook wel koopmoe }:O
ken het. Ik koop ook enkel dingen waarvan ik ze echt nodig heb. Kopen voor de lol in China is er bij mij vanaf. Scheelt een zooi geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 16:24

Dima_2005

T.net-verslaafde

exelletor schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:14:
Iemand ervaringen met Expedited Shipping van Banggood? Is dat een couriersservice zoals DHL/Fedex of een ander postbedrijf?
Meestal is dat DHL... Heel tevreden mee :)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:11
Vond het ook wat tegenvallen.
Veel shops maken nieuwe producten aan voor de 11.11 sale, en dan krijg je korting op een verhoogde prijs.
En de coupons waren veel minder interessant, en soms zelfs specifiek voor die ene shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 22:27
NSG schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:27:
[...]

Is ook wel nog goedkoper te vinden in andere stores, maar ervaring leert dat heel veel stores simpelweg niet leveren en je order cancelen. Dus koop hem dan liever in de Oricio store.
Is nu weer €7.55. Stond nog zo in mn winkelwagen van gister, dus denk open het artikel in een nieuwe tab, is de prijs nog steeds hetzelfde. Meteen maar besteld.

http://nl.aliexpress.com/...0558950&shopNumber=105327

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
maartend schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:12:
[...]

ken het. Ik koop ook enkel dingen waarvan ik ze echt nodig heb. Kopen voor de lol in China is er bij mij vanaf. Scheelt een zooi geld.
Wie koopt er nou dingen die ie echt nodig heeft in China?
Ik koop alleen maar dingen die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb in China :P
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
paulus_01 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:26:
[...]

Wie koopt er nou dingen die ie echt nodig heeft in China?
Ik koop alleen maar dingen die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb in China :P
}:O
Powerbank, zaklampen, UV-lampen, fiets-zadel, in-ears, 18650-accus, accus voor camera, Action-cam, hoesjes voor tablets en telefoons, mini's van anime-figuurtjes, fiets-verlichting (model schijnwerper). En zo kan ik nog wat opnoemen. Echt allemaal nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
maartend schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:29:
[...]

Powerbank, zaklampen, UV-lampen, fiets-zadel, in-ears, 18650-accus, accus voor camera, Action-cam, hoesjes voor tablets en telefoons, mini's van anime-figuurtjes, fiets-verlichting (model schijnwerper). En zo kan ik nog wat opnoemen. Echt allemaal nodig.
Het is mij niet 100% duidelijk (ik ben soms traag van begrip) maar ik neem aan dat dit sarcasme is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
warcow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:34:
[...]

Het is mij niet 100% duidelijk (ik ben soms traag van begrip) maar ik neem aan dat dit sarcasme is.
Hahahahaha, ik had een beetje dezelfde gedachte/twijfel na het lezen ...
ben ook niet al te snel altijd ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 11-11-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Laatst online: 22:48

ITsEZ

parttime all-rounder

Ari Gold schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:25:
[...]

Is nu weer €7.55. Stond nog zo in mn winkelwagen van gister, dus denk open het artikel in een nieuwe tab, is de prijs nog steeds hetzelfde. Meteen maar besteld.

http://nl.aliexpress.com/...0558950&shopNumber=105327
Ook niet zo spectaculair, soortgelijk apparaatje (delock bijv) vind je in Nederland voor een soortgelijke prijs.

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
warcow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:34:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Iemand ervaring met tandenborstelopzetstukken uit China? Met name geinteresseerd in de Oral-B crossaction 'compatible' borstels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
stok schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:32:
Iemand ervaring met tandenborstelopzetstukken uit China? Met name geinteresseerd in de Oral-B crossaction 'compatible' borstels.
Flutkwaliteit.
1 maal gehad. Weggegooid. haartjes vlogen alle kanten op, draaimechanisme was prut. Tja, dan blijft er weinig over. Oja, ze vlogen ook nog van de tandenborstel af. Ja, dan blijft er nix over.

[ Voor 27% gewijzigd door maartend op 11-11-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Man man, ik wilde weer voor een duppie op de eerste rang zitten: een setje precisie schroevendraaiertjes. Wat. Een. Troep. De kruiskopjes die geen kruiskop zijn. Alles schots en scheef. Dat ze dat durven verkopen.

Dat is dus gewoon geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:04
Hey, maareuuh... er zouden nieuwe Xiaomi oordopjes moeten zijn.
Waar zijn ze vooralsnog het voordeligst?

//
Pff 30/11 pas :(

[ Voor 10% gewijzigd door ViezeVis op 11-11-2015 19:04 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Pagina: 1 ... 97 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic