Second that, mn dopjes zijn toevallig vandaag stuk gegaan, dus ik ben ook op zoek naar een goedkoop setje. Aanbiedingen vallen tot nu toe tegen overigens, snap niet dat ze vandaag opeens zoveel omzet draaien.ViezeVis schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:52:
Hey, maareuuh... er zouden nieuwe Xiaomi oordopjes moeten zijn.
Waar zijn ze vooralsnog hé t voordeligst?
//
Pff 30/11 pas
Hier, denk ik: http://www.gearbest.com/earphones/pp_261864.htmlViezeVis schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:52:
Hey, maareuuh... er zouden nieuwe Xiaomi oordopjes moeten zijn.
Waar zijn ze vooralsnog het voordeligst?
//
Pff 30/11 pas
(preorder, natuurlijk)
De Tarantula X6 quadcopter bij Gearbest EU warehouse voor $42 + $5 shipping.
http://www.geekbuying.com...-iOS---Silver-357663.htmluser001 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:03:
[...]
Hier, denk ik: http://www.gearbest.com/earphones/pp_261864.html
(preorder, natuurlijk)
Bij Gearbest duurt het sowieso 2 maanden voor ze er zijn, als ze al komen.
Volgens jouw ervaringen toch. Ik heb eerder erg positieve ervaringen: meestal binnen de twee weken geleverd. Kies wel voor de €0,17 PostNL-optie.m3gA schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:16:
[...]
http://www.geekbuying.com...-iOS---Silver-357663.html
Bij Gearbest duurt het sowieso 2 maanden voor ze er zijn, als ze al komen.
Ik heb deze vanavond besteld, http://www.aliexpress.com...d-System/32366170180.html
Verwijderd
Goede prijs, en lekker vanuit magazijn in Duitsland! Zeer goede reviews op Amazon ook. Ik weet niet of de Bluedio net zo'n goed/hard geluid geeft als de ER-160??! Die heeft iig als voordeel dat hij ook SD kaartjes sliktsupayoshi schreef op donderdag 12 november 2015 @ 00:03:
Ik heb deze vanavond besteld, http://www.aliexpress.com...d-System/32366170180.html
Wow, 18,50 voor de Earson ER-160?? Ik zou haast denken dat dat onmogelijk is of scam. Maar zijn feedback is wel erg positief..Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:57:
Misschien nog interessant voor iemand: de Earson ER-160 voor slechts $18,84 (via de app 18,54) bij een respectabele seller op ali (alleen groen en blauw voor deze prijs).
De Xiaomi square box voor slechts $11,37 UITVERKOCHT
Nog tijd om tot 09:00u te bestellen toch?
Heb nog laatst de 151 variant gekocht, maar de 160 versie voor de zelfde prijs is natuurlijk heel wat anders. Dat wordt dus deze versie halen en de oude doorverkopen
Bedankt voor de tip.
95% van de omzet komt uit China zelf.Freshnub schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:09:
[...]
Second that, mn dopjes zijn toevallig vandaag stuk gegaan, dus ik ben ook op zoek naar een goedkoop setje. Aanbiedingen vallen tot nu toe tegen overigens, snap niet dat ze vandaag opeens zoveel omzet draaien.
Hij ligt al op de deurmat bij me, zal als ik thuis kom vanavond er eventjes voor je naar kijken,nico445 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:00:
Ik heb opzich wel interesse in de nieuwe Miband 1S. Heb nu de oude, maar wat ik nou niet helemaal duidelijk kan vinden is of deze nogsteeds wel verschillende kleuren ledjes heeft of alleen maar wit zoals bij het nieuwe model Miband. Weet iemand dit?
Wat is het verschil tussen de earson 160 en 163? Op YouTube kom ik de 163 variant niet eens tegen. Is het geluid in vergelijking tot de 151 wel hard genoeg? De 151 is relatief zacht naar mijn idee wanneer ik het vergelijk met een JBL bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:57:
Misschien nog interessant voor iemand: de Earson ER-160 voor slechts $18,84 (via de app 18,54) bij een respectabele seller op ali (alleen groen en blauw voor deze prijs).
[ Voor 10% gewijzigd door MrGangstaQ op 12-11-2015 05:47 ]
Net nog gekocht, maar de groene en blauwe zijn blijkbaar uitverkocht. Ik kreeg een bericht via AE:Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:57:
Het wordt dus een grijze of oranje versieDear friend,
Thank you for placing order with us, and i feel so sorry to tell you that because of the Er 160 Blue color and Er 160 Green color both out of stock now, so we will send you The Grey color or Orange color randomly, if you do not like, please concel the order, Thank you for your understanding!
My friend, if you have any other questions, please feel free contact me!
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Ik heb 5x iets bij Gearbest gekocht. 4 pakketten kwamen na ongeveer 2 maanden aan en 1 zijn ze kwijtgeraakt en werd pas vergoed na een paypal claim. Dus voor mij een winkel waar ik niet meer koop. DX of Banggood zijn veel sneller met verzenden.user001 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:33:
[...]
Volgens jouw ervaringen toch. Ik heb eerder erg positieve ervaringen: meestal binnen de twee weken geleverd. Kies wel voor de €0,17 PostNL-optie.
Op dit moment heb ik al mijn Gearbest bestellingen vanaf de dag van verzending met ongeveer 2 weken in huis.m3gA schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:05:
[...]
Ik heb 5x iets bij Gearbest gekocht. 4 pakketten kwamen na ongeveer 2 maanden aan en 1 zijn ze kwijtgeraakt en werd pas vergoed na een paypal claim. Dus voor mij een winkel waar ik niet meer koop. DX of Banggood zijn veel sneller met verzenden.
Alles wat in juli en augustus bij Gearbest heb besteld was wel een ramp omdat het niet aankwam of een gedeelte pas na 2 maanden. PayPal heb ik niet hoeven te gebruiken of het werd opnieuw verzonden of terugbetaald naar de virtuele portemonnee.
Dat zijn wel de maanden dat ik problemen heb gehad. Enig idee waarom het toen zo'n rommel was? Ze reageerden niet op mijn verzoek voor terugbetalen via een ticket dus daarom heb ik een paypal dispuut aangemaakt.Chocoball schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:23:
[...]
Op dit moment heb ik al mijn Gearbest bestellingen vanaf de dag van verzending met ongeveer 2 weken in huis.
Alles wat in juli en augustus bij Gearbest heb besteld was wel een ramp omdat het niet aankwam of een gedeelte pas na 2 maanden. PayPal heb ik niet hoeven te gebruiken of het werd opnieuw verzonden of terugbetaald naar de virtuele portemonnee.
Via de tickets heb ik daar geen antwoord op gekregen. Wat me wel opviel is dat ik een gedeelte van mijn bestelling heb ontvangen met een datum van Gearbest van 5 augustus er op het label van China Post stond 16 oktober. Waar het 2 maanden gelegen heeft geen idee.m3gA schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:59:
[...]
Dat zijn wel de maanden dat ik problemen heb gehad. Enig idee waarom het toen zo'n rommel was? Ze reageerden niet op mijn verzoek voor terugbetalen via een ticket dus daarom heb ik een paypal dispuut aangemaakt.
Al mijn pakketten gingen via Zweden. Maar de pakketten van Banggood kwamen ook via Zweden en gingen veel sneller.Chocoball schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:22:
[...]
Via de tickets heb ik daar geen antwoord op gekregen. Wat me wel opviel is dat ik een gedeelte van mijn bestelling heb ontvangen met een datum van Gearbest van 5 augustus er op het label van China Post stond 16 oktober. Waar het 2 maanden gelegen heeft geen idee.
Ohhhh me band is nog niet binnen, me headset wel. Zal eens kijken of het wat is...

De Xiaomi Mi band 1s heeft al 11297 Pre-orders bij Gearbest.
De leverdatum en prijs zijn allebei al opgeschoven. Ik zal dan maar even wachten met bestellen had hem graag met kerstmis kado gegeven.
De leverdatum en prijs zijn allebei al opgeschoven. Ik zal dan maar even wachten met bestellen had hem graag met kerstmis kado gegeven.
http://www.nu.nl/internet...rootste-webwinkeldag.html
valt uiteindelijk nog mee, had meer verwacht
valt uiteindelijk nog mee, had meer verwacht
[ Voor 36% gewijzigd door timmert26 op 12-11-2015 11:06 ]
Toch ook maar de Xiaomi Piston Hybrid Pro's gaan bestellen? Vorige pistons waren altijd wel echt mooi in bouwkwaliteit en afwerking. En hadden altijd z'n supper fancy doosje
heerlijke unboxing experience. Al zag ik in een review dat dat doosje niet meer is
. Mjah dat zou alleen maar ten goede moeten komen van de audio kwaliteit héa.. meer geld daarvoor
Bij Ibuygou nog maar $22 dollar, z'n twintig euro..
Coupon code:

https://www.ibuygou.com/p...ition-earphones-7155.html

Bij Ibuygou nog maar $22 dollar, z'n twintig euro..
Coupon code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen

https://www.ibuygou.com/p...ition-earphones-7155.html
Laat het ff weten. Ben benieuwd naar hoe die klinkt.Jeffrey0416 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:32:
Ohhhh me band is nog niet binnen, me headset wel. Zal eens kijken of het wat is...
[afbeelding]
Ps. Hoe kom je er al zo snel aan? Meeste shops hebben nog die presale.
Hier staat hij aan $32?Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:57:
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
11-11 is dan ook voorbij, dus geen promo's meer.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Voor wie liever de Mi Scale uit Europa wil halen. Momenteel 30,99 bij Geekvida Duitsland plus 9,99 verzending naar Nederland. Nog altijd lager dan de laagste prijs in de Pricewatch.
Wel een beetje tegenstrijdige informatie over de verzending: Er staat bij de levertijd: "Hinweis: Wenn Sie dieses Produkt kaufen, wird es ungefähr am angegebenen Zeit von China versendet."Chocoball schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:37:
Voor wie liever de Mi Scale uit Europa wil halen. Momenteel 30,99 bij Geekvida Duitsland plus 9,99 verzending naar Nederland. Nog altijd lager dan de laagste prijs in de Pricewatch.
Misschien gaat het dan nog sneller via EU-warehouse van Gearbest, $ 43,88 incl. verzendkosten.
http://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_168281.html?wid=3
Goeie ervaringen trouwens met EU-warehouse van GB.
Moet zeggen komt aardig geluid uit. Heb verschillende muziek soorten geprobeerd voor een duidelijk beeld, geluid blijft mooi helder en er is een duidelijke, maar niet overdreven, bass aanwezig. Bouwkwaliteit is ook prima, echter werken de volume knoppen niet voor mijn device (iPhone 6s). Leuk spul voor 14 euro!ViezeVis schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:35:
[...]
Laat het ff weten. Ben benieuwd naar hoe die klinkt.
Ps. Hoe kom je er al zo snel aan? Meeste shops hebben nog die presale.
Yessss! Mijn Xiaomi Pistons 3 binnengekregen van Banggood. Duurde 2 weekjes.
Het geluid klinkt prima, maar niet echt overtreffend geweldig. Of moeten ze eerst nog inspelen?
Het geluid klinkt prima, maar niet echt overtreffend geweldig. Of moeten ze eerst nog inspelen?
Ik vond ze ook niet super geweldig. Maar op zich prima. Is geloof ik meer een voorkeursdingetje. Ik vond het feit dat de V2 meer bass heeft wel lekker klinken. Zou volgende keer iig weer de V2 kopen.Mees789 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:10:
Wanneer ik de prijzen vergelijk met tijdens/na 11-11 zie ik trouwens nergens dat er een nepaanbieding gemaakt was door de prijs eerste te verhogen. Althans niet bij wat ik besteld heb.
Echte stunts zaten er ook niet bij, maar een waterfles, reserve foam eartips en een leren sleutelportemonnee zijn altijd wel handig.
Echte stunts zaten er ook niet bij, maar een waterfles, reserve foam eartips en een leren sleutelportemonnee zijn altijd wel handig.
_██_
(ಠ_ృ)
SNES imitatiecontrollers (USB) heb ik er een groot aantal gezien die vooraf werden verhoogd. Maar daar was ik ook specifiek naar aan het kijken. Bij wijze van: er stond een 11-11 prijs van $2,96 (normaal $3,40). De dag dat ik wilde bestellen was de reguliere prijs ineens $3,70. Dus ja, het gebeurt... Maar misschien zijn het subtiele verschillen.Atomsk schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:19:
Wanneer ik de prijzen vergelijk met tijdens/na 11-11 zie ik trouwens nergens dat er een nepaanbieding gemaakt was door de prijs eerste te verhogen. Althans niet bij wat ik besteld heb.
T was een kwestie van goed zoeken voor de stunts. Ik heb deze gekocht: http://www.gearbest.com/other-rc-toys/pp_186264.htmlAtomsk schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:19:
staat nu voor 45,22 (daarvoor ook al)
11/11 was hij 23 euro
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
22 october een bestelling (oordopjes 11€) geplaatst op banggood, 27 october status shipped gekregen maar tot op heden nog niet binnen. Heeft iemand ervaring hoe lang zo'n bestelling van banggood onderweg kan zijn?
2-3 wekenknool schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:25:
22 october een bestelling (oordopjes 11€) geplaatst op banggood, 27 october status shipped gekregen maar tot op heden nog niet binnen. Heeft iemand ervaring hoe lang zo'n bestelling van banggood onderweg kan zijn?
Oortelefoons moet je toch altijd eerst precies 101 uur inspelen met witte ruis op volume 8?Mees789 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:10:
Same here, gewoon rustig afwachten.knool schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:25:

2-6 weken. Je kunt er echt geen pijl op trekken. Ga gewoon uit van het uiterste: 40 werkdagen. Kan het alleen maar meevallen.knool schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:25:
Ik heb bestellingen staan van 28 september, 16 en 19 oktober. Ik wacht het rustig af.. Er is altijd nog geleverd.knool schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:25:
September is wel op het randje. Als je bij eBay buiten de verwachtte tijd bent zou ik een dispute openen. En bij AliExpress net voor de Buyer Protection Time.
In combinatie met het dragen van een blauwe glitterstring gedurende die 101 uur, niettevergeten!Hkuit schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:35:
[...]
Oortelefoons moet je toch altijd eerst precies 101 uur inspelen met witte ruis op volume 8?
Zag trouwens dat je tegenwoordig zelfs daarna op aliexpress nog een dispute kunt openen!barrymossel schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:59:
September is wel op het randje. Als je bij eBay buiten de verwachtte tijd bent zou ik een dispute openen. En bij AliExpress net voor de Buyer Protection Time.
Laatst trouwens iets besteld via AliExpress. Product kwam uiteindelijk vanuit Banggood. Prima, dropshipping dus (wel vreemd dat ze Banggood vermelden, terwijl er een optie is bij bestellen op banggood.com om alle branding te verwijderen). Maar het valt me wel op dat de prijs die ik betaald heb lager is dan de prijs op banggood.com en daar moet dan ook nog marge af voor de seller van AliExpress.
Kan zijn dat die seller een afspraak heeft met banggood qua prijs.barrymossel schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:50:
Laatst trouwens iets besteld via AliExpress. Product kwam uiteindelijk vanuit Banggood. Prima, dropshipping dus (wel vreemd dat ze Banggood vermelden, terwijl er een optie is bij bestellen op banggood.com om alle branding te verwijderen). Maar het valt me wel op dat de prijs die ik betaald heb lager is dan de prijs op banggood.com en daar moet dan ook nog marge af voor de seller van AliExpress.
Gebeurdt in Nederland ook.
Bijvoorbeeld Basgroup (dixons, mycom) is/was ook distributeur voor veel webshops.
Die webshops betalen ook niet de winkelprijs.
Iemand ervaring hoe zo'n Xiaomi square box zich verhoudt tot andere (portable) speakers? De Earsons zijn wel beter maar owv looks moet ik ze niet echt. Zag hier ook nog de Bluedio BS3 voorbijkomen, iets groter maar waarschijnlijk ook een stuk krachtiger geluid. (jammer dat ik die AE 11.11 sale daarvan heb gemist)
Heb altijd zo het gevoel gehad dat die goedkope mini-speakers wel leuk zijn maar 'net niet' goed genoeg qua geluid waardoor je uiteindelijk toch een iets duurdere wilt?
Heb altijd zo het gevoel gehad dat die goedkope mini-speakers wel leuk zijn maar 'net niet' goed genoeg qua geluid waardoor je uiteindelijk toch een iets duurdere wilt?
[ Voor 5% gewijzigd door Thmz159 op 13-11-2015 10:09 ]
Snap ik, maar dan nog. Of de marge is echt heel laag. Of die producten kosten echt 100x niks.mathy_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:07:
[...]
Kan zijn dat die seller een afspraak heeft met banggood qua prijs.
Gebeurdt in Nederland ook.
Bijvoorbeeld Basgroup (dixons, mycom) is/was ook distributeur voor veel webshops.
Die webshops betalen ook niet de winkelprijs.
Xiaomi Square box is te vergelijken met de Earson.Thmz159 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:09:
Iemand ervaring hoe zo'n Xiaomi square box zich verhoudt tot andere (portable) speakers? De Earsons zijn wel beter maar owv looks moet ik ze niet echt. Zag hier ook nog de Bluedio BS3 voorbijkomen, iets groter maar waarschijnlijk ook een stuk krachtiger geluid. (jammer dat ik die AE 11.11 sale daarvan heb gemist)
Ik gebruik hem op kantoor, bij strijken, klussen in de schuur en in de zomer als we aan de buitentafel eten.
Daarvoor is die perfect.
Heb ik ook al vrij vaak gehad, zelfs voor producten die BG niet eens heeft...barrymossel schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:50:
Verwijderd
2015-09-11 een Xiaomi Wifi versterker gekocht bij Gearbest.
Tot op vandaag nog niets ontvangen.
Eerste x dat ik bij Gearbest koop.
Normaal zijn mijn chinapakketjes er toch wel binnen maximaal 2,5 week.
Heb hem ook niet ontvangen nee, zelfde datum etc. Morgen mag ik om een resend vragen, een resend van een ander pakje kwam wel gewoon binnen 2 weken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:31:
2015-09-11 een Xiaomi Wifi versterker gekocht bij Gearbest.
Gearbest wil bij mijn pakketje dat niet is ontvangen (rondom zelfde datum als jullie besteld en circa 28 dollar) niet volledig refunden of resenden... Ben nog steeds met hun helpdesk bezig en als er echt geen oplossing komt dan maar een dispute openen bij Paypal.
Oh ja dit was mijn tweede order dat opeens kwijt was. Eerste kreeg ik een resend van en was aardig snel binnen.
Oh ja dit was mijn tweede order dat opeens kwijt was. Eerste kreeg ik een resend van en was aardig snel binnen.
[ Voor 21% gewijzigd door Lfshiu op 13-11-2015 14:45 ]
Zijn ze echt kwijt of hebben jullie geen notificatie gehad dat het pakket bij een servicepunt is gedropt?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Vreemd. Ik heb ook een order uit september die ik nog niet ontvangen heb, maar bij Gearbest waren ze meteeb bereid een refund te doen, zonder dat ik daar echt om vroegLfshiu schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:43:
Gearbest wil bij mijn pakketje dat niet is ontvangen (rondom zelfde datum als jullie besteld en circa 28 dollar) niet volledig refunden of resenden... Ben nog steeds met hun helpdesk bezig en als er echt geen oplossing komt dan maar een dispute openen bij Paypal.
Op de site van gearbest staat 25 tot 50 werkdagen. Dat is volgens hun dus 10 weken max.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
25 augustus besteld en nu nog steeds niet binnen. Via de goedkoopste manier verzonden en dus zonder tracking helaas. Dus ook onmogelijk om ook maar iets binnen te krijgen als notificatie.Raven schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:57:
Zijn ze echt kwijt of hebben jullie geen notificatie gehad dat het pakket bij een servicepunt is gedropt?
Ik doelde op [China producten] Bezorging/afhalen door PostNL, dat je een notificatie van PostNL krijgt dat het pakket klaarligt bij een servicepunt. Een notificatie die nog wel eens niet aankomt.Lfshiu schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:09:
[...]
25 augustus besteld en nu nog steeds niet binnen. Via de goedkoopste manier verzonden en dus zonder tracking helaas. Dus ook onmogelijk om ook maar iets binnen te krijgen als notificatie.
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 13-11-2015 15:13 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nop helemaal niets, anders had ik het wel opgehaald. Volgens mij waren er wel meer mensen rondom augustus/ september die iets bij Gearbest hebben besteld en niets hebben gekregen.Raven schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:13:
[...]
Ik doelde op [China producten] Bezorging/afhalen door PostNL, dat je een notificatie van PostNL krijgt dat het pakket klaarligt bij een servicepunt. Een notificatie die nog wel eens niet aankomt.
Naar mijn bescheiden mening is de Square Box (ik heb er een staan) precies wat je kunt verwachten van een luidspreker zo groot als een baby-armpje. Met die verwachting in het achterhoofd komt er puik geluid uit, dat objectief gezien natuurlijk volkomen vlak, blikkerig en prullerig klinkt en op geen enkele manier kan meekomen met een luidspreker van het formaat vanaf een melkpak. Dat is niet erg, het is zelfs heel logisch. Ik gebruik 'm als ik een presentatie geef met een filmpje in een ruimte met beamer maar zonder speakers, zodat ik het filmpje toch verstaanbaar kan laten zijn voor de max 20 aanwezigen. Beter dan laptopspeakers dus, en makkelijk de 13 euro waard die ik ervoor heb betaald, maar ik zal nooit voor mijn plezier muziek gaan luisteren uit dat kastjeThmz159 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:09:
Peace is not simply the absence of war.
Heeft iemand ervaring met de verzendmethode '4PX-Huanan Special Line - AliExpress standard shipping'. Mijn laatste pakketje werd daarmee verzonden. (tracking: HN*AE)
Hier paar dagen eerder besteld, ook ik heb niks ontvangen. Ticket ingediend 10Nov en ik kreeg gister een reactie dat het geld op mijn paypal gestort wordt.iTitus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:40:
[...]
Heb hem ook niet ontvangen nee, zelfde datum etc. Morgen mag ik om een resend vragen, een resend van een ander pakje kwam wel gewoon binnen 2 weken.
De tarantula x6 (grote drone die zelfs een gopro kan dragen) is weer in de aanbieding voor 39€. Helaas eu magazijn uitverkocht. http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_139652.html
Zoals ik al eerder poste: "Ik heb hem (Xiaomi Mi scale) recentelijk via Gearbest EU warehouse besteld.Tonger schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:06:
[...]
Wel een beetje tegenstrijdige informatie over de verzending: Er staat bij de levertijd: "Hinweis: Wenn Sie dieses Produkt kaufen, wird es ungefähr am angegebenen Zeit von China versendet."
Misschien gaat het dan nog sneller via EU-warehouse van Gearbest, $ 43,88 incl. verzendkosten.
http://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_168281.html?wid=3
Goeie ervaringen trouwens met EU-warehouse van GB.
Momenteel € 34,83 + € 5,09 verzendkosten.
Besteld op zaterdag 25 oktober, ontvangen op vrijdag 30 oktober,
Voor mij een prima deal, geen risico op douane kosten en snel geleverd."
Na alle reacties hier de laatste tijd over Gearbest hield ik mijn hart al vast, maar zonet werd er zowaar een envelop van Gearbest in de bus gedaan.
26okt besteld, 30okt verzonden, 14nov bezorgd.
Een Cullen horloge trouwens. Ziet er heel erg goed uit voor de prijs!
26okt besteld, 30okt verzonden, 14nov bezorgd.
Een Cullen horloge trouwens. Ziet er heel erg goed uit voor de prijs!
[ Voor 9% gewijzigd door Blamm op 14-11-2015 14:48 ]
Besteld, hij was nu wel iets duurder maar ik kan hem hier helaas goed gebruikenWhatson schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:22:
[afbeelding]
De Xiaomi Ants Wifi IP-cam kost nu 22.50€ bij Banggood met code: XIAOYI20
http://www.banggood.com/O...y-IP-Camera-p-983655.html
(via: http://forum.fok.nl/topic/2258434/2/25#p157307353 )
Lol die Xiaoyi IP-camera wordt ook gewoon nagemaakt 
http://www.banggood.com/E...y-IP-Camera-p-975978.html
Zelfs de productfoto's zijn hetzelfde maar dan met ESCAM logo:

Kan het niet helemaal terug vinden.. welke voedingsadapter krijg je erbij?Whatson schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:22:
[afbeelding]
De Xiaomi Ants Wifi IP-cam kost nu 22.50€ bij Banggood met code: XIAOYI20
http://www.banggood.com/O...y-IP-Camera-p-983655.html
(via: http://forum.fok.nl/topic/2258434/2/25#p157307353 )
Een Chinese, De vorige keer kreeg ik er een verloop stuk die niet rond was dus waar ik niks aanhad.grote_oever schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:57:
[...]
Kan het niet helemaal terug vinden.. welke voedingsadapter krijg je erbij?
Ik gebruik nu een oude van HTC en het werkt prima.
Heeft iemand toevallig ervaring met de handschoenen van Xiaomi?
Ik heb een probleem met een Aliexpress bestelling. Nadat ik een error (scherm wilde niet laden, bleef blanco) bij een betaling met m'n creditcard kreeg heb ik de order geannuleerd. Vervolgens heb ik dezelfde betaling weer gedaan, maar dit maal met ideal. Deze bestelling is goed gegaan, is inmiddels ook al verstuurd. Echter, nadat m'n CC dagen op "gereserveerd" stond, zag ik net dat het geld is afgeschreven. De bestelling binnen Aliexpress staat echter wel op "order cancelled". Wat nu? Heb al een bericht gestuurd naar de seller, maar nog geen reactie. Afwachten, of via Abn Amro de betaling laten terug draaien (heb hier geen ervaring mee, hoe moeilijk is dit?)?
De seller kan hier niets aan doen. Je kan beter contact opnemen met AliExpress zelf aangezien je aan hen betaald hebt.GielFox schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:48:
Ik heb een probleem met een Aliexpress bestelling. Nadat ik een error (scherm wilde niet laden, bleef blanco) bij een betaling met m'n creditcard kreeg heb ik de order geannuleerd. Vervolgens heb ik dezelfde betaling weer gedaan, maar dit maal met ideal. Deze bestelling is goed gegaan, is inmiddels ook al verstuurd. Echter, nadat m'n CC dagen op "gereserveerd" stond, zag ik net dat het geld is afgeschreven. De bestelling binnen Aliexpress staat echter wel op "order cancelled". Wat nu? Heb al een bericht gestuurd naar de seller, maar nog geen reactie. Afwachten, of via Abn Amro de betaling laten terug draaien (heb hier geen ervaring mee, hoe moeilijk is dit?)?
Oei dit verhaal komt me bekent voor. Dit is er ook bij mij gebeurd, alleen is de status bij mij volgens mij nog niet veranderd van "gereserveerd" naar afgeschreven.GielFox schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:48:
Mocht dit nog gebeuren, dan laat ik het door mijn CC maatschappij gewoon terug boeken. Het pakket is al verstuurd en ik heb netjes betaald met iDeal.
Heb inderdaad nog wat verder gezocht en via Aliexpress zelf eindelijk een plek gevonden waar ik een klacht kon melden, en vervolgens een mail gestuurd met de vraag om een refund. To be continued.
Ik heb ze in donkergrijs bij Tinydeal gekocht en gisteren ontvangen. Zelf heb ik niet al te grote handen (M) en deze "herenhandschoenen" zitten vrij strak dus net aan.Anton.net schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:42:
Heeft iemand toevallig ervaring met de handschoenen van Xiaomi?
Heb de werking prima kunnen testen op mijn P8 max met en zonder glove mode.
Ik wil een Xiaomi muismat bestellen maar de prijzen verschillen behoorlijk. Zo is die op Banggood ruim €20 en bij Allbuy €12. Ook zijn bij Allbuy beide afmetingen even duur. Zouden jullie dit vertrouwen?
Heb je Nest zijn dropcam wel is gezienWhatson schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:29:
Lol die Xiaoyi IP-camera wordt ook gewoon nagemaakt
[afbeelding][afbeelding]

Alles wat ik heb ontvangen van allbuy was echt. 2 dingen niet ontvangen en daar me geld voor terug gekregen via PayPal. Dus je kan het zeker proberen.MrGangstaQ schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:22:
Ik wil een Xiaomi muismat bestellen maar de prijzen verschillen behoorlijk. Zo is die op Banggood ruim €20 en bij Allbuy €12. Ook zijn bij Allbuy beide afmetingen even duur. Zouden jullie dit vertrouwen?
ik zit op een resend te wachten van gearbest , deze heeft nu wel een tracking nummer. Maar ik ziet dat het met swedish post verstuurd is.
Nu is hij op 6-11 ontvangen in zweden voor processing.
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat thuis aankomt?
Tussen de 3 en 30 dagen, het is toch algemeen bekend dat shipping vanuit Chinese webshops geen pijl op te trekken is... Maakt niet uit welke maatschappij het mee verzonden wordt.Dancis schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:54:
ik zit op een resend te wachten van gearbest , deze heeft nu wel een tracking nummer. Maar ik ziet dat het met swedish post verstuurd is.
Behalve als je voor de DHL/FedEx shipping kost natuurlijkmark-k schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:13:
[...]
Tussen de 3 en 30 dagen, het is toch algemeen bekend dat shipping vanuit Chinese webshops geen pijl op te trekken is... Maakt niet uit welke maatschappij het mee verzonden wordt.
Al betaal je daar wel echt de hoofdprijs voor, plus de garantie van import belasting
Ja dan wel, maar dat zijn geen 'standaard' verzendmethodes. De gratis verzending maakt niet uit waarmee het verzonden wordt, er zit eigenlijk nooit regelmaat in.tokko1 schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:15:
[...]
Behalve als je voor de DHL/FedEx shipping kost natuurlijkDan heb je het gemiddeld met 3 á 4 dagen
![]()
Al betaal je daar wel echt de hoofdprijs voor, plus de garantie van import belasting
Wil je die alu of gewoon een Xiaomi muismat? Ibuygou heeft ze ookMrGangstaQ schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:22:
https://ibuygou.com/p-xia...t-large-edition-7108.html (alu large) - 20USD
https://ibuygou.com/p-ori...e-red-mouse-mat-5810.html (gewone muismat) - 5USD
De aluminium is bij Allbuy ook €12. Het gaat idd om de Aluminium Xiaomi muismat.Herr Flicker schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:54:
[...]
Wil je die alu of gewoon een Xiaomi muismat? Ibuygou heeft ze ook
https://ibuygou.com/p-xia...t-large-edition-7108.html (alu large) - 20USD
https://ibuygou.com/p-ori...e-red-mouse-mat-5810.html (gewone muismat) - 5USD
Vrijdag tot mijn verbazing mijn Aukey Qualcomm Quick Charge 2.0 10400mAh Powerbank binnengekregen.
Het verbaasde mij dat hij binnen 15 dagen binnen was aangezien PostNL laatste tijd zo moeilijk doet met de china pakketjes.. Maar mijne was gewoon netjes door de postbezorger thuisgebracht
Eerste ervaringen zeker een aanrader voor iedereen die quickcharge ondersteunen op hun telefoon. De telefoon (note 4) was binnen anderhalf uur van 0 tot 100 opgeladen en dit heb ik nogmaals bijna kunnen doen (scheelde 19% tot hij vol was
) Voor de prijs van 33 euro is het zeker een top product
**Overigens nog een vraagje, hoe is jullie ervaring met laptop batterijen uit china? Heb eentje voor mijn dell XPS 15 besteld maar is het wel een beetje iets of totale flop?
Het verbaasde mij dat hij binnen 15 dagen binnen was aangezien PostNL laatste tijd zo moeilijk doet met de china pakketjes.. Maar mijne was gewoon netjes door de postbezorger thuisgebracht
Eerste ervaringen zeker een aanrader voor iedereen die quickcharge ondersteunen op hun telefoon. De telefoon (note 4) was binnen anderhalf uur van 0 tot 100 opgeladen en dit heb ik nogmaals bijna kunnen doen (scheelde 19% tot hij vol was
**Overigens nog een vraagje, hoe is jullie ervaring met laptop batterijen uit china? Heb eentje voor mijn dell XPS 15 besteld maar is het wel een beetje iets of totale flop?

anderhalf uur van 0 tot 100 opgeladen?k---evi-n schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:49:
Vrijdag tot mijn verbazing mijn Aukey Qualcomm Quick Charge 2.0 10400mAh Powerbank binnengekregen.
Eerste ervaringen zeker een aanrader voor iedereen die quickcharge ondersteunen op hun telefoon. De telefoon (note 4) was binnen anderhalf uur van 0 tot 100 opgeladen en dit heb ik nogmaals bijna kunnen doen (scheelde 19% tot hij vol was) Voor de prijs van 33 euro is het zeker een top product
![]()
dat lijkt me niet echt snel. mijn Honor 6+ is met mijn xiaomi 5000 of zmi 10000 minder dan een uur van 0 naar 100%.
Dan ga ik me direct een Honor 6+ kopen want die laadtijd heb ik nog nooit meegemaaktKenzi schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:39:
[...]
anderhalf uur van 0 tot 100 opgeladen?
dat lijkt me niet echt snel. mijn Honor 6+ is met mijn xiaomi 5000 of zmi 10000 minder dan een uur van 0 naar 100%.

Ook zie ik op het internet langskomen dat de Honor 6+ met de orginele oplader ongeveer 2 uur doet voordat hij helemaal is opgeladen.
1,5 uur van 0 tot 100 voor een note 4 is een normale laadtijd en zeker om op te laden via een battery pack.
Zie Deze review van Gsm Arena
Hier zie je alle telefoons gemiddeld 1,5 uur doen van 0 tot 100 op te laden (via een normale oplader)
In mijn ervaring (met een Nexus 5) laadde m'n Xiaomi Powerbank 10k de telefoon voor m'n gevoel ook sneller op dan de lader zelf. Het ontliep elkaar in ieder geval zeker niet.
Ik vroeg mij af als je kiest tussen paypal en creditcard, wie biedt er dan de beste verzekering, mocht het product niet aankomen, stuk gaan e.d. Misschien dat het al wel eerder gevraagd is maar ik kon niet het antwoord vinden.
Creditcards keren bij een dispute vaak al snel uit, waarbij je bij Paypal eerst een traject in moet. Ook zijn je gekochte artikelen een half jaar of een jaar lang verzekerd bij je creditcard. Beide betaalopties zijn prima, maar creditcard heeft toch een lichte voorkeur.joelluijmes schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:42:
Ik vroeg mij af als je kiest tussen paypal en creditcard, wie biedt er dan de beste verzekering, mocht het product niet aankomen, stuk gaan e.d. Misschien dat het al wel eerder gevraagd is maar ik kon niet het antwoord vinden.
Iemand tips voor een powerbank voor een laptop? (dus een externe accu die je aansluit op de oplaadpoort van je laptop). Ik heb al gezocht maar ik vind of gewoon die 5V dingen, of 12V met overstartfunctie voor een auto... Een powerbank met een 18V oid uitgang zie ik nergens.
Xtorm maakt laptop powerbanks. Reken er maar wel op dat die dingen niet goedkoop zijn.
Aan de andere kant is het wel vele maken gemakkelijker om een dispute te openen by PayPal. Voor mij heeft die methode dus een voorkeur?DexterDee schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:01:
[...]
Creditcards keren bij een dispute vaak al snel uit, waarbij je bij Paypal eerst een traject in moet. Ook zijn je gekochte artikelen een half jaar of een jaar lang verzekerd bij je creditcard. Beide betaalopties zijn prima, maar creditcard heeft toch een lichte voorkeur.
Ik zag bij mij dat een refund process al bezig was. Kreeg ook een reactie van de seller "order is cancelled", wat denk ik bedoeld is als "je refund wordt verwerkt" maar helemaal zeker weet ik het niet. Even in de gaten houden wanneer die refund dus binnen komt.
Weigerd een bank ook? Want ik had begrepen dat paypal nog wel es weigerd. Persoonlijk kreeg ik altijd wel geld terug van paypal maar ik had via ook wel eens gehoord dat vooral met ebay terug betaald.DexterDee schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:01:
[...]
Creditcards keren bij een dispute vaak al snel uit, waarbij je bij Paypal eerst een traject in moet. Ook zijn je gekochte artikelen een half jaar of een jaar lang verzekerd bij je creditcard. Beide betaalopties zijn prima, maar creditcard heeft toch een lichte voorkeur.
Verwijderd
Ik heb alleen mijn CC aan paypal gekoppeld. Dan heb je beiden.DexterDee schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:01:
[...]
Via Banggood een powerbank besteld begin augustus welke nog steeds niet was aangekomen. Een claim bij PayPal ingediend welke "niet in mijn voordeel uitviel". Ik zag dat ze een trackingsnumber hadden gegeven aan PayPal wat uitkomt bij een pakket die sinds midden augustus bij Engeland is aangekomen en een dag later met Royal Mail verstuurd zou zijn.
Inmiddels zijn we al drie maanden later dus ik hoef het pakketje niet meer te verwachten lijkt me? Of kan het zijn dat die nog ergens in Nederland bij de belasting ligt? Gezien ik maar 11 euro had betaald lijkt dat me ook sterk.
Rare is dat PayPal het niet in mijn voordeel liet uitvallen maar het bedrag wel op mijn PayPal rekening staat opeens, waar niets van is terug te vinden in Activiteiten..
Inmiddels zijn we al drie maanden later dus ik hoef het pakketje niet meer te verwachten lijkt me? Of kan het zijn dat die nog ergens in Nederland bij de belasting ligt? Gezien ik maar 11 euro had betaald lijkt dat me ook sterk.
Rare is dat PayPal het niet in mijn voordeel liet uitvallen maar het bedrag wel op mijn PayPal rekening staat opeens, waar niets van is terug te vinden in Activiteiten..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
En dan ben je je paypal account opeens kwijtVerwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:32:
[...]
Ik heb alleen mijn CC aan paypal gekoppeld. Dan heb je beiden.dus eerst paypal, gaan die naaien? Mastercard here I come.
En dan?dodge_911 schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:52:
[...]
En dan ben je je paypal account opeens kwijt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic