komt uit hetzelfde magazijn (China) alleen is de verzendmethode anders.DuxXx schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:08:
Even een vraagje....
Maakt het nou eigenlijk verschil of je een product bestelt vanuit China of Hongkong ?
Verzendtijd ? Betrouwbaarheid ?
Bij Gearbest is de Redmi note 2 wel leverbaar uit China, maar out of stock in Hongkong
Hier 50. Had er 83 besteld (juist 1 dollar)koelkast schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:03:
Typefoutje gemaakt, had per ongeluk 150 van die cardreaders besteld. Kreeg ik zojuist een mailtje van Geek:
[...]
Thanks for purchasing from geekbuying.com.
We are very sorry to inform you that we can only send 50 pcs of this card readers http://www.geekbuying.com/item/339320 out to each customer as we did not imagine that we could sell 50.000 pcs for just in a weekend time.
Very embarrassed for " not-enough stock " situation but we have to tell you about this and hope you can understand that.
Please get back to us if you agree on sending the 50 pcs out or not and for the rest amount we will refund by paypal in 24-48 hours.
Sincerely apologize for any inconvenience caused by this.
Best regards,
sincerely
Verwijderd
Ik heb er net ook een besteld by dhgate.com met 10 inch wielen voor $ 295,00 icl. shipping met fedex.Dotto schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:18:
Iemand ervaring met het kopen van zo'n electric balancing board in China? De prijs ligt gemiddeld rond de 300,- euro. Ben benieuwd of er nog importkosten bijkomen.
http://www.dhgate.com/pro...-smart-two/253509506.html
Wat dus eigenlijk een beetje aan de goedkope kant is en ook een beetje een gokje is.
Wat speurwerk leverd mij wel het feit dat deze dingen af fabriek bij grote aantallen $ 200,00 kosten dus er zit nog een speelruimte in de door mij betaalde prijs waar de verzendkosten van betaald moeten worden en een kleine winst.
Wat betreft invoerheffing als je iets met ups / dhl / fedex laat versturen heb ik altijd moeten betalen . Dus handelings kosten + BTW 21% over aankoop en verzending. Als ze in china niet vermelden dat de prijs incl verzend kosten is en deze kosten niet apart vermelden mogen ze deze naar europese tarieven schatten.
Kort gezegd: Ik bestelde alarm systeem op dhgate.com voor $ 165,00 incl dhl verzending Kreeg een rekening voor € 20,00 handeling fee + BTW 21% over iets van $ 265,00 . De verzend kosten waren niet vermeld dus even ingeschat.
Nu maakt die btw mij niet veel gezien dit zakelijke aankopen zijn en ik deze toch terrug vorder.
Ik verwacht dus voor het Balance Board nog wel iets van zeker € 100,00 erbij af te kunnen tikken hier.
Zelf ben ik niet voor PhilipsCyleo schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:01:
[...]
Ik zit er ook aan te denken om dit systeem aan te schaffen als ik de woonkamer opnieuw ga indelen. Is het een beetje vrouwvriendelijk, of kan ik beter doorsparen en gaan voor Phillips?
Voordelen Milight tegenover Philips:
Goedkoper
Kleur licht gaat na stroomonderbreking naar kleur voor stroomonderbreking (Philips zal altijd naar heel fel wit terugspringen)
Meer ondersteuning (Ook led-strip controllers)
E14
Afstandsbediening is makkelijker.
En nog meer voordelen
Haha wel hoor.TWeaKLeGeND schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:28:
[...]
Geen ervaren China shopper zo te zien? Dat een product er hetzelfde uit ziet wil niet zeggen dat 't hetzelfde product is
Maar dacht gewoon dat de hub uit dezelfde fabriek kwam
Op Aliexpress loopt er momenteel een actie (ofja, als je het zo kan noemen, want de facto is het natuurlijk gewoon een truc om je aan het kopen te zetten) voor een smart watch:
http://www.aliexpress.com...2F%2Flemfo.aliexpress.com
Voor 33 euro lijkt me dit wel een mooie deal. Iemand ervaring met smartwatches uit China?
(Er zijn er ook nog goedkopere dan deze)
Minpunt is wel dat bijna geen enkele uit deze prijsklasse WiFi hebben.
http://www.aliexpress.com...2F%2Flemfo.aliexpress.com
Voor 33 euro lijkt me dit wel een mooie deal. Iemand ervaring met smartwatches uit China?
(Er zijn er ook nog goedkopere dan deze)
Minpunt is wel dat bijna geen enkele uit deze prijsklasse WiFi hebben.
Philips hue heeft daadwerkelijk 16 miljoen kleuren waar de mii er 256 heeft en geen W en RGB mixed. Verder zijn ze redelijk gelijkwaardig. Op een prijsverschil na natuurlijk.Jochemd13 schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:39:
[...]
Zelf ben ik niet voor Philips
Voordelen Milight tegenover Philips:
Goedkoper
Kleur licht gaat na stroomonderbreking naar kleur voor stroomonderbreking (Philips zal altijd naar heel fel wit terugspringen)
Meer ondersteuning (Ook led-strip controllers)
E14
Afstandsbediening is makkelijker.
En nog meer voordelen
En kan je het verschil tussen die 16 miljoen kleuren zien?Crazyanz schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:06:
[...]
Philips hue heeft daadwerkelijk 16 miljoen kleuren waar de mii er 256 heeft en geen W en RGB mixed. Verder zijn ze redelijk gelijkwaardig. Op een prijsverschil na natuurlijk.

Ja dat verschil is goed te zienJochemd13 schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:30:
[...]
En kan je het verschil tussen die 16 miljoen kleuren zien?
[afbeelding]
Hier nog geen mail maar ik kan mijn 10 stuks ook niet in order tracking terug vinden , hij is alleen terug te vinden order history.ITsEZ schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:08:
[...]
Tssss, weer te gierig geweest![]()
Thanks for shopping with us.
We have got your payment for order #***** and we will ship out as soon as possible. You will receive an email sent by our system for the shipping information details once your order is shipped.
Micro SD Card TF Card Reader Color Random 100
Ik vrees dat mijn ledmuisje in het water is gevallen trouwensSingPost Unregistered : Aug 03, 2015 17:24:36 PM tot op heden niet binnen
Of er gaat iets niet goed of ze moeten de boel nog verwerken
We wachten het nog even af
Edit: zie dat ik steeds via de mobiele site inlogde en dus een aantal dingen niet te zien kreeg.

via de normale site zie ik dat ie er wel opstaat en ook betaald is maar nog niet verstuurd is , dus nog even afwachten.
[ Voor 11% gewijzigd door Dancis op 14-09-2015 20:52 ]
Betreft de milight lampen. De 9 watt is enkel voor wit licht. De RGB leds zijn even intens als de 6w versie.
En puur RGB licht is leuk voor een feestje, maar als je wit erdoor kan mixen kun je het beter gebruiken als accent licht. Dat kan de milight helaas niet.
Grootse reden voor mij om milight te gebruiken is de dim functie. In de toekomst misschien met domoticz proberen te automatiseren.
En puur RGB licht is leuk voor een feestje, maar als je wit erdoor kan mixen kun je het beter gebruiken als accent licht. Dat kan de milight helaas niet.
Grootse reden voor mij om milight te gebruiken is de dim functie. In de toekomst misschien met domoticz proberen te automatiseren.
Geen ervaren china shopper zo te zien? ;-)Sinned123 schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:47:
[...]
Haha wel hoor.
Maar dacht gewoon dat de hub uit dezelfde fabriek kwam
Uit dezelfde fabriek wil zelfs niet zeggen zelfde kwaliteit. Ik kan ook parfum laten maken in zelfde flesje als andere klant van de fabriek met zelfde label en alles maar verzoeken minder parfum in t water te stoppen zodat ik goedkoper uit ben. Vervolgens zeg ik mijn flesjes OOK op ebay voor een lagere prijs dan die andere klant en zal iedereen aanneemen dat zijn iets duurdere product ook net zo crappy is als de mijne. Helaas werkt dat al heel lang zo maar langzaam aan beginnen de chinezen door te krijgen dat wij best wel willen betalen voor kwaliteit en niet altijd het goedkoopste opzoeken.
Erg jammer ja dat het wit echt wit en niet warm is.FunFair schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:00:
Betreft de milight lampen. De 9 watt is enkel voor wit licht. De RGB leds zijn even intens als de 6w versie.
Ik heb sinds kort de Xiaomi mi4 besteld bij Gearbest, deze was in de aanbieding in het EU warenhuis.
Voor zover ik begreep werd DPD gebruikt bij zendingen vanuit het EU warenhuis echter werkt mijn tracking code nog steeds niet.
17track herkent de code jammer genoeg ook niet...
Kan iemand bevestigen dat DPD gebruikt wordt voor de zendingen vanuit het EU warenhuis of doet dit een ander koeriersbedrijf?
Voor zover ik begreep werd DPD gebruikt bij zendingen vanuit het EU warenhuis echter werkt mijn tracking code nog steeds niet.
17track herkent de code jammer genoeg ook niet...
Kan iemand bevestigen dat DPD gebruikt wordt voor de zendingen vanuit het EU warenhuis of doet dit een ander koeriersbedrijf?
Ja dat klopt, ik heb een sj5000 plus daarvandaan gekocht en kwam binnen 5 dagen.
Echter werken die track en trace niet..
Echter werken die track en trace niet..

Voor iedereen die niet mee-lurkt bij de buren... ze hebben daar al paar dagen china gerelateerde give-aways.
[Tinydeal] Giveaway - win een Chinaphone of Xiaomi Mi Bands]
Nu van Tinydeal tot 24 uur kan je meedoen en je kan Xiaomi Mi bands of een Xiaomi telefoon winnen
[ Voor 13% gewijzigd door tokko1 op 14-09-2015 23:25 ]
Verwijderd
100 besteld, krijg er maar 10.Hannibal1471 schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:29:
[...]
Hier 50. Had er 83 besteld (juist 1 dollar)
[...]
Waarom kopen jullie er zoveel?Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:03:
[...]
100 besteld, krijg er maar 10.waarschijnlijk hoe eerder je besteld hebt hoe meer je er geleverd krijgt.
Hebberigheid gierigheid omdat t kan om te kijken hoe t afgehandeld word, om er lekker voor te vechten als ze moeilijk doen etc etc.
Zelf heb ik er al jaren te veel liggen dus voor mij mag bovenstaande sport ff uit blijven
Zelf heb ik er al jaren te veel liggen dus voor mij mag bovenstaande sport ff uit blijven
Verwijderd
Dingen gaan erg snel kapot.
Ga er nu ook geen heisa van maken en accepteer die 10 gewoon maar Had er dus graag meer gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 00:19 ]
Volgende keer gewoon 1000 bestellen. Als het er dan "maar" 100 worden is het minder rampzalig.
Nickname does not reflect reality
Dat jullie er zo veel voor over hebben om zo'n 100 stuks te bestellen, tja, ik niet.
Joh heb 10 dagen geleden een powerbank bestelt. Alles gaat goed totdat ik wil zien waar mn pakketje is.
Dus ik ff onhandig de code natypen, staat er bij postnl.nl: "No valid barcode was entered.
Please check if your shipment barcode belongs to a registered mail item.
If your shipment barcode belongs to a parcel of PostNL Parcel Service,
please check www.internationalparceltracking.com to find the details of your shipment."
Okee dus ik op de link klikken en opnieuw de code invoeren, krijg ik weer een foutmelding. Dit maal "No valid barcode was entered.
please check www.internationalparceltracking.com to find the details of your shipment."
Heeft iemand hier ervaring mee? Zoja, is het normaal en moet je dan gewoon afwachten?
Dus ik ff onhandig de code natypen, staat er bij postnl.nl: "No valid barcode was entered.
Okee dus ik op de link klikken en opnieuw de code invoeren, krijg ik weer een foutmelding. Dit maal "No valid barcode was entered.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zoja, is het normaal en moet je dan gewoon afwachten?
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Ik neem aan dat je bij allbuy besteld hebt. Dit is geen registered barcode en wordt niet door postnl gescand bij binnenkomst in nederland. Behalve als het door de douane(postnl) eruit gepikt wordt. Dan krijgt het een sk code en wordt het bezorgd door de pakjesbezorger of je krijgt een brief van postnl waarin je moet aangeven wat de waarde is. Anders wordt het gewoon door de gewone postbode door je brievenbus gegooid. Tenminste dat is mijn ervaringHamzie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:44:
Joh heb 10 dagen geleden een powerbank bestelt. Alles gaat goed totdat ik wil zien waar mn pakketje is.
[ Voor 4% gewijzigd door r.p.engelsma op 15-09-2015 01:32 ]
Heb ik ook altijd, hoort blijkbaar zo.Hamzie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:44:
Godver, krijg ik nu een berichtje dat ze een fout gemaakt hebben en er maar 10 kunnen leveren...
Hebben meerdere mensen gehad. Niet helemaal handig van zemark-k schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 06:57:
Godver, krijg ik nu een berichtje dat ze een fout gemaakt hebben en er maar 10 kunnen leveren...
Waarom niet? Als het toch gewoon kan. Ze hadden makkelijk de limiet op 1 kunnen zetten.dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:00:
Of zelf niet helemaal handig om er 100 te bestellen...
Daarnaast heb ik er geen probleem mee dat er minder geleverd worden, maar als ze fout op fout gaan stapelen en mij na 2x gestuurd te hebben dat ze er 50 gaan opsturen nog eens komen met 'foutje het worden er 10' vind ik dat wel een beetje apart.
wees blij dat je er nog 10 krijgt. had je er nou echt 100 verwacht voor 1 cent p.s.?mark-k schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:17:
[...]
Waarom niet? Als het toch gewoon kan. Ze hadden makkelijk de limiet op 1 kunnen zetten.
Daarnaast heb ik er geen probleem mee dat er minder geleverd worden, maar als ze fout op fout gaan stapelen en mij na 2x gestuurd te hebben dat ze er 50 gaan opsturen nog eens komen met 'foutje het worden er 10' vind ik dat wel een beetje apart.
elke keer bij die 1 cent deals zijn er mensen die het willen misbruiken en er 10tallen of 100tallen bestellen.. "omdat het kan"...

Nee da's allemaal omdat het handig is "wat" backup te hebben.Kenzi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:55:
[...]
elke keer bij die 1 cent deals zijn er mensen die het willen misbruiken en er 10tallen of 100tallen bestellen.. "omdat het kan"...
Plus op deze manier zorgen een klein aantal bestellers dat een groot aantal mensen er helemaal geen gebruik van kunnen maken. Maar ook dat maakt natuurlijk allemaal niet uit want 100 van die dingen hebben is gewoon handig.
Misschien dat jullie 'm begrijpen, maar ik niet:
Waarom betaal ik voor 10 stuks nu hetzelfde als voor (oorspronkelijk, per ongeluk, echt waar) 150 readers?Dear sir,
It's OK, thank you for your kindly reply.
We will send you 10 pcs.
About the refund, because there is no difference of price, you just paid $1.8
We offer you a 5% coupon instead, is that OK for you?
Best regards,
Kate
Brad Pitt schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:07:
[...]
want 100 van die dingen hebben is gewoon handig.

Om je kasten gemakkelijk vol te steken bedoel je. Gaan heus niet zo snel stuk dat je er 100'en nodig hebt. En anders moet je je eens afvragen of je niet gewoon voorzichtiger moet omspringen met je spullen.
laat het toch staan voor de rest. Had niet opgemerkt dat je opmerking sarcastisch was
[ Voor 8% gewijzigd door bottom line op 15-09-2015 09:37 ]
For the record, was sarcastisch en heb er, zoals het hoort, gewoon eentje besteld hoorbottom line schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:17:
[...]
En anders moet je je eens afvragen of je niet gewoon voorzichtiger moet omspringen met je spullen.
niet alleen naar jou gericht btw
Als ze in 1x gezegd hadden dat ik er maar 10 zou krijgen was t prima, maar ik heb nu al een bevestiging van 150 en 2 bevestigingen van 50 in mijn inbox. Op een gegeven moment mogen ze ook wel eens stoppen met fouten proberen aan te passen en zich gewoon aan hun afspraken houden.Kenzi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:55:
[...]
wees blij dat je er nog 10 krijgt. had je er nou echt 100 verwacht voor 1 cent p.s.?
Heb de "Saw better price" geprobeerd bij Banggood voor een Nitecore MH20 zaklamp. Had hem op aliexpress goedkoper gezien. kreeg vanochtend een mailtje met een flinke korting (€ 23,28) heb hem gelijk besteld voor 44,07:)
[ Voor 1% gewijzigd door Speedfightserv op 15-09-2015 12:56 . Reden: typo ]
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
NiceSpeedfightserv schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:19:
Heb de "Saw better price" geprobeerd bij Banggood voor een Nitecore MH20 zaklamp. Had hem op aliexpress goedkoper gezien. kreeg vanochtend een mailtje met een flinke korting (€ 23,28) heb hem besteld gelijk besteld voor 44,07:)
Ik heb overigens 2 van deze dingen, wat een mooi spul! (geld absoluut waard)!
Krijg nou wat. Had op 2 september wat besteld bij AliExpress maar zag nooit iets tevoorschijn komen bij Singapore Post. Ik kijk net nog eens bij die order zie ik dit staan:
Zo'n parade gooit blijkbaar nogal wat overhoop.
Bij 17track issie inderdaad ondertussen bekend. Origin staat op Sweden. Op grond van de rest van de informatie concludeer ik dat PostNord het in handen heeft.
Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren? Zit er redelijk om te springen. Is nieuwe accu voor mijn smartphone. Na 2,5 jaar was de oude plotseling behoorlijk rot en is die met een zware app in 10 minuten 'leeg' (of het voltage stort in met reboot tot gevolg). Met alleen scherm aan doet ie het nog vele uren alleen batterijpercentage verloopt wel erg raar. Heb er ook nog een bij Banggood in bestelling lopen. Die twee bij elkaar kosten nog steeds veel minder dan eentje hier in NL bestellen. Alleen die tijd hè.
2015-09-13 08:17:37
Dear friend
Because our country recently held a military parade ceremony,it affect the post office to deliver goods, and your package tracking number changed to RE993643xxxxx,
please understand,and you can check the package at http://www.17track.net/en/

Bij 17track issie inderdaad ondertussen bekend. Origin staat op Sweden. Op grond van de rest van de informatie concludeer ik dat PostNord het in handen heeft.
Had er nog nooit van gehoord maar dit zijn ze blijkbaar: http://www.postnord.com/2015-09-12 13:29 - The shipment item is under transportation, Item received for processing
2015-09-12 13:29 - Direct Link, PostNord Receiving HUB, Item received for processing
Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren? Zit er redelijk om te springen. Is nieuwe accu voor mijn smartphone. Na 2,5 jaar was de oude plotseling behoorlijk rot en is die met een zware app in 10 minuten 'leeg' (of het voltage stort in met reboot tot gevolg). Met alleen scherm aan doet ie het nog vele uren alleen batterijpercentage verloopt wel erg raar. Heb er ook nog een bij Banggood in bestelling lopen. Die twee bij elkaar kosten nog steeds veel minder dan eentje hier in NL bestellen. Alleen die tijd hè.
Oh het was een 'cent' deal.
Dacht even 100x 1 euro ofzo..
Is het tegenwoordig zo dat als de douane bij PostNL er een pakket tussenuit vist dat ze een schatting maken en dat je vervolgens aan de chauffeur moet afrekenen?
Overkwam mij laatst.
Dacht even 100x 1 euro ofzo..
Is het tegenwoordig zo dat als de douane bij PostNL er een pakket tussenuit vist dat ze een schatting maken en dat je vervolgens aan de chauffeur moet afrekenen?
Overkwam mij laatst.
Je kan hier in het forum lezen dat Sweden Post niet al te snel is. De status van je pakketje zal de komende week of 2 hetzelfde blijven, ben ik bang. Mijn tablet deed er ook bijna 3 weken over om van China via Zweden in Nederland te komen. (Voordeel was wel dat ik geen invoerrechten hoefde te betalenCaptJackSparrow schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:34:
Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren? Zit er redelijk om te springen.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met Ideal betalingen via aliexpress / alipay?
De afgelopen maanden zonder problemen bestellingen kunnen plaatsen maar vandaag was de optie ideal "no longer available, sorry for any inconvenience"!
Bij gebrek aan een creditcard en de eisen voor het overmaken via de bank heb ik nu geen betaaloptie meer
.
De afgelopen maanden zonder problemen bestellingen kunnen plaatsen maar vandaag was de optie ideal "no longer available, sorry for any inconvenience"!
Bij gebrek aan een creditcard en de eisen voor het overmaken via de bank heb ik nu geen betaaloptie meer
Ik kan nog gewoon met iDeal betalen bij AliExpress. Niets veranderd hier.
Is PostNord dan hetzelfde als Sweden Post? En ik vroeg me vooral af of die status nou betekent dat het evt. al in een Europees depot is of dat het nog in China kan zijn. Ik weet niet of PostNord daar ook een depot heeft.joenja schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:37:
Je kan hier in het forum lezen dat Sweden Post niet al te snel is. De status van je pakketje zal de komende week of 2 hetzelfde blijven, ben ik bang. Mijn tablet deed er ook bijna 3 weken over om van China via Zweden in Nederland te komen. (Voordeel was wel dat ik geen invoerrechten hoefde te betalen)
Vandaag voor het eerst een Aliexpress binnengekregen waar iets mis mee is. (verkeerde kleur). Ben benieuwd hoe deze nieuwe seller dit op gaat lossen.
Waar krijg je die foutmelding? Ik heb het net even geprobeerd en de eerste stappen gaan gewoon goed. Ik kom tot op de iDeal-pagina van de (Duitse) payment processor. Daar heb ik het afgebroken maar volgens mij werkt alles weer normaal.cpt_veerhoek schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:07:
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met Ideal betalingen via aliexpress / alipay?
Bij gebrek aan een creditcard en de eisen voor het overmaken via de bank heb ik nu geen betaaloptie meer.
Iets anders, als ik door dit topic heen scan dan lijkt het of jullie alleen maar electronica kopen. Heel gek is dat natuurlijk niet op Tweakers maar ik vraag me toch af of jullie bewust alleen electronica in China kopen of dat jullie ook in Nederlandse winkels alleen maar techtoys kopen?
Zelf koop ik juist nauwelijks electronica. Als er iets gevoelig is voor slechte namaak zonder dat je dat kan controleren is het wel electronica. Ik bestel juist vooral dingen die haast niet fout kunnen gaan als de vorm maar een beetje klopt zoals plastic frutsels voor in de keuken of een nieuwe sjaal voor in de winter.
Daarnaast valt het me op dat lang niet alles goedkoop is. Tot op zeker hoogte is dat logisch maar vaak snap ik er niks van. Zo lijkt het alsof produkten van Bamboe hier goedkoper zijn dan in China, terwijl China toch het land van de bamboe is. Toch kan ik veel producten van bamboe goedkoper hier krijgen dan in China.
Kopen jullie nog wel eens iets anders dan electronica? Bij welke categorieen spullen ga je direct in China zoeken en wanneer probeer je het niet eens? (buiten open deuren als verse vis en Goudse Kaas).
Zelf koop ik niks wat veilig moet zijn. Dus geen voedsel, medicijnen, veiligheidschoenen, schokbrekers, gordels, bumpers, beschermkapjes, zekeringen, sloten etc...
[ Voor 48% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 15-09-2015 20:18 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Was dat niet dat militair defilé waar ze heel Beijjing voor hadden smogvrij gemaakt?CaptJackSparrow schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:34:
Zo'n parade gooit blijkbaar nogal wat overhoop.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Heb al vaker problemen gehad met hetgeen van AliEpress kwam (ben dan ook vrij critisch), maar heb tot nu toe elke keer gehad dat mijn 'eis' ingewilligd werd zonder al te veel problemen.Halldor schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:22:
Vandaag voor het eerst een Aliexpress binnengekregen waar iets mis mee is. (verkeerde kleur). Ben benieuwd hoe deze nieuwe seller dit op gaat lossen.
@Capslock2000, ik heb wel eens shirts etc besteld in China, maar dat is toch vrij lastig. Sowieso hebben ze daar blijkbaar nog nooit van accuraat meten gehoord want bij elke advertentie staat 'please allow for 1inch difference'. Dat verschil is ook niet altijd hetzelfde en niet eens altijd dezelfde kant op. Zo kan een maat L (US maat, Chinees is dan meestal 4XL ofzo) te goort uitvallen, maar als je daarna de M besteld omdat die 2cm kleiner zou zijn kom je erachter dat ze bij die L die inch eraf hebben gehaald en bij de M erbij hebben gemikt, waardoor het verschil in ene 7cm is (let op, dit is een voorbeeld, echte maten kunnen afwijken
Meestal bestel ik dus idd elektronica (waarbij niet veel mis kan gaan, kabeltjes, cheape USB DAC, etc) of andere zwik die er veel goedkoper is. Heb laatst bijvoorbeeld replica remvloeistofpotjes besteld voor de motor, scheelt n factor 8 met het origineel en je kunt eigenlijk geen verschillen ontdekken (heb m namelijk ernaast gehouden). Alleen met ernaast houden zie je dat de tekst iets dikker is, maar dat kan ook gewoon aan de serie liggen (oh en boutjes hebben geen lelijke merk tekst erin geslagen)
Heb ooit ook een keer een hele zooi aan Smith en Wesson messen uit China gehaald, zijn een aanrader.
Die lelijke merktekens in de boutjes geven de sterkte aan, zodat je weet dat je geen pisbakkkenstaal hebt 
Vandaag eens een gokje genomen.
We waren een weekendje weg met mijn ouders en ik had de Earson 151 meegenomen. Mijn pa helemaal onder de indruk van het ding. Dus hij wilde er wel wat meer over weten als zij weer thuis zijn ( ze blijven een weekje langer). Nu heb ik vanmiddag alleen maar reviews en vergelijkingen met de Xiaomi box gelezen en uiteindelijk die besteld. Die is toch een stuk mooier om te zien.
Ik had bewust de Earson gekocht omdat het vooral voor mijn kinderen is, bijvoorbeeld om mee te nemen naar het zwembad afgelopen zomer. Mijn pa zal het meer voor vakanties gebruiken en voor de heb.
Ik ben erg benieuwd hoe ik de verschillen ervaar.
Vandaag eens een gokje genomen.
We waren een weekendje weg met mijn ouders en ik had de Earson 151 meegenomen. Mijn pa helemaal onder de indruk van het ding. Dus hij wilde er wel wat meer over weten als zij weer thuis zijn ( ze blijven een weekje langer). Nu heb ik vanmiddag alleen maar reviews en vergelijkingen met de Xiaomi box gelezen en uiteindelijk die besteld. Die is toch een stuk mooier om te zien.
Ik had bewust de Earson gekocht omdat het vooral voor mijn kinderen is, bijvoorbeeld om mee te nemen naar het zwembad afgelopen zomer. Mijn pa zal het meer voor vakanties gebruiken en voor de heb.
Ik ben erg benieuwd hoe ik de verschillen ervaar.
Waiting on the world to change
De optie ideal was simpelweg niet beschikbaar, onder het kopje "overige betaalopties" stond een grijs ideal icoon met de tekst dat ideal niet langer beschikbaar was.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:24:
[...]
Waar krijg je die foutmelding? Ik heb het net even geprobeerd en de eerste stappen gaan gewoon goed. Ik kom tot op de iDeal-pagina van de (Duitse) payment processor. Daar heb ik het afgebroken maar volgens mij werkt alles weer normaal.
Zojuist alsnog geprobeerd te betalen en nu was de optie wel beschikbaar en ging alles goed.
Uhmmm.. niet om je bang te maken maar die dingen kunnen ook behoorlijk fout gaan.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:24:
[...]
Ik bestel juist vooral dingen die haast niet fout kunnen gaan als de vorm maar een beetje klopt zoals plastic frutsels voor in de keuken of een nieuwe sjaal voor in de winter.
Die goedkope plastic dingen voor in de keuken van $1, denk je echt dat dat plastic veilig is?
En die sjaal, hopelijk niet van polyester
jup, en fabrieken in de omgeving stil gelegd voor 5 dagen. maar logistiek ging gewoon door. er is totaal geen vertraging geweest daardoor, leuk smoesje dusdodge_911 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:03:
[...]
Was dat niet dat militair defilé waar ze heel Beijjing voor hadden smogvrij gemaakt?
Wie nog graag zijn Xiaomi knuffelverzameling wil uitbreiden. Bij Gearbest hebben ze een aardige collectie.

Ik ken heus wel het verschil tussen een sterkteklasse en een merkteken hoor, ik heb nog nooit een sterkte uitgedrukt zien worden in letters en sterretjes.pinda powerrr schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:47:
Die lelijke merktekens in de boutjes geven de sterkte aan, zodat je weet dat je geen pisbakkkenstaal hebt
Speciale actiecodes van de Chinese webshop: www.Ibuygou.com
Edit: Korting voor de Redmi 2 pro toegevoegd.
Dear Kiswum, here are the codes:
Please note that buyers need to choose "DHL from china" when check out , but if they use coupon $46 or $35, we will ship by NL post..
Redmi Note 2 (16GB)
Link naar het forum: [Xiaomi Redmi Note 2] Ervaringen en Discussie
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-16gb-rom-6993.html
Xiaomi Redmi Note 2 Prime (32GB version)
https://www.ibuygou.com/p...2gb-rom-fdd-lte-6992.html
Xiaomi Redmi 1s
Link naar het forum: [Xiaomi Redmi 1s] Ervaringen & Discussie
https://www.ibuygou.com/p...z-wcdma-version-6076.html
Xiaomi Mi Band
Link naar het forum: [Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie
https://www.ibuygou.com/p...waterproof-ip67-6192.html
Xiaomi/Xiaoyi sportscamera
Link naar het forum: [Xiaomi Yi Cam] Ervaringen & Discussie
https://www.ibuygou.com/p...s-action-camera-6620.html
Xiaomi Redmi 2 Pro
[Xiaomi Redmi 2 (Pro)] Ervaringen & Discussie
http://www.ibuygou.com/p-...6gb-rom-fdd-lte-6997.html
Edit: Korting voor de Redmi 2 pro toegevoegd.
Dear Kiswum, here are the codes:
Please note that buyers need to choose "DHL from china" when check out , but if they use coupon $46 or $35, we will ship by NL post..
Redmi Note 2 (16GB)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-16gb-rom-6993.html
Xiaomi Redmi Note 2 Prime (32GB version)
Members only:
Inloggen
https://www.ibuygou.com/p...2gb-rom-fdd-lte-6992.html
Xiaomi Redmi 1s
Link naar het forum: [Xiaomi Redmi 1s] Ervaringen & Discussie
Members only:
Inloggen
https://www.ibuygou.com/p...z-wcdma-version-6076.html
Xiaomi Mi Band
Link naar het forum: [Xiaomi Mi Band] Ervaring en discussie
Members only:
Inloggen
https://www.ibuygou.com/p...waterproof-ip67-6192.html
Xiaomi/Xiaoyi sportscamera
Link naar het forum: [Xiaomi Yi Cam] Ervaringen & Discussie
Members only:
Inloggen
https://www.ibuygou.com/p...s-action-camera-6620.html
Xiaomi Redmi 2 Pro
[Xiaomi Redmi 2 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Members only:
Inloggen
http://www.ibuygou.com/p-...6gb-rom-fdd-lte-6997.html
[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 16-09-2015 12:06 . Reden: Redmi 2 Pro toegevoegd ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Volgens dit artikel vandaag de aankondiging van de nieuwe Mi band. Xiaomi heeft deze teaser online gezet waarop de datum van vandaag staat.
[ Voor 22% gewijzigd door Sleepto op 16-09-2015 09:39 ]
Die sensor lijkt meer op de sensor die in de Li Ning smart shoe zit.Sleepto schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:37:
Volgens dit artikel vandaag de aankondiging van de nieuwe Mi band. Xiaomi heeft deze teaser online gezet waarop de datum van vandaag staat.
Geloof weinig meer van Xiaomi en aankondigingen.

dit was ook zo'n mooie. ... er gebeurde uiteindelijk niks op de 22ste ...

Dat is wel een grote misserKenzi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:00:
[...]
Die sensor lijkt meer op de sensor die in de Li Ning smart shoe zit.
Geloof weinig meer van Xiaomi en aankondigingen.
[afbeelding]
dit was ook zo'n mooie. ... er gebeurde uiteindelijk niks op de 22ste ...![]()
De Li Ning sensor heeft ongeveer de grote van een Euro muntstukKenzi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:00:
[...]
Die sensor lijkt meer op de sensor die in de Li Ning smart shoe zit.

Met zulke afmetingen zou ik eerder verwachten dat de MiBand een dikke smartwatch wordt.
Op 02-09 die Chuwi Hi8 besteld bij Banggood met Priority Direct Mail voor e78,57. Kreeg een PostNL tracking nummer. Gisteren 15-09 ontvangen, dus mooi snel en geen invoer kosten hoeven betalen
.
Mooie snelle Z3736F tablet met 2GB ram 32GB rom en FullHD scherm! Dual OS.. Android en Windows 10 Home, ik ben tevreden.
Mooie snelle Z3736F tablet met 2GB ram 32GB rom en FullHD scherm! Dual OS.. Android en Windows 10 Home, ik ben tevreden.
Great, weer een euro de prullenbak inKenzi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 03:10:
Uhmmm.. niet om je bang te maken maar die dingen kunnen ook behoorlijk fout gaan.
Die goedkope plastic dingen voor in de keuken van $1, denk je echt dat dat plastic veilig is?
En die sjaal, hopelijk niet van polyestermoet je niet in de buurt van roken.

De sjaal is van wol, daar heb ik wel over nagedacht. We moeten natuurlijk nog maar zien of het ook echte wol is maar dat snel getest.
Het meeste van die keukendingetjes komt niet direct met voedsel in aanraking maar ik heb er niet over nagedacht. Toch nog maar eens kritisch kijken naar mijn bestellingen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
ik zeg niet dat alles slecht is maar ze nemen het hier helaas niet zo nauw met voorschriften.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:07:
[...]
Great, weer een euro de prullenbak in![]()
De sjaal is van wol, daar heb ik wel over nagedacht. We moeten natuurlijk nog maar zien of het ook echte wol is maar dat snel getest.
Het meeste van die keukendingetjes komt niet direct met voedsel in aanraking maar ik heb er niet over nagedacht. Toch nog maar eens kritisch kijken naar mijn bestellingen.
soms is goed reinigen voldoende, soms blijft het giftig ruiken..
voor de mensen die nog een budget toestel zoeken, elephone doet de trunk in de aanbieding voor $89,99:
http://www.elephone.hk/MerchantSnapActivity.html
http://postnord.se/en/Personal/Pages/personal.aspxCaptJackSparrow schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:59:
Is NordPost dan hetzelfde als Sweden Post? En ik vroeg me vooral af of die status nou betekent dat het evt. al in een Europees depot is of dat het nog in China kan zijn. Ik weet niet of PostNord daar ook een depot heeft.
Hier kun je direct je pakket traceren. En het is idd een depot van Sweden Post, in Zweden. Het pakket is dus al aangekomen daar, en wordt uiteindelijk aan postNL overgedragen voor bezorging. Dat laatste stukje kon ik niet meer volgen, het pakket was opeens bezorgd, terwijl postnord nog een oude status weergaf.
Dus ik kan daar tot de bezorging waarschijnlijk geen statusupdate meer verwachten? Weet je nog hoeveel dagen er ongeveer tussen die statusmelding en de bezorging zaten?joenja schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:56:
Hier kun je direct je pakket traceren. En het is idd een depot van Sweden Post, in Zweden. Het pakket is dus al aangekomen daar, en wordt uiteindelijk aan postNL overgedragen voor bezorging. Dat laatste stukje kon ik niet meer volgen, het pakket was opeens bezorgd, terwijl postnord nog een oude status weergaf.
Krijg ineens een mailtje van banggood dat mijn bestelling gerefund is. Paniek, wat is er nou weer fout gegaan? krijg ik m'n oordopjes niet voor de actie prijs?
Ik neem contact met ze op, blijkt dat ze 9/9 een actie hadden waar ze willekeurig bestellingen kiezen om gratis te maken.
Ik neem contact met ze op, blijkt dat ze 9/9 een actie hadden waar ze willekeurig bestellingen kiezen om gratis te maken.
Score!ik: I got an email saying my order <order_nr> has been refunded. Why is this happening?
Cici: Ok, I am checking for you now, could you wait for a moment?
ik: sure
Cici:
Cici: about your order
Cici: it has been chose as free order
Cici: which means we can refund to you
Cici: and we also shipped your order to you
Cici: your order is free
ik: woa!
ik: That's awesome!
ik: Might I ask why you are giving me the order for free?
Cici: yes
Cici: about it
Cici: because on 9/9
Cici: we have activity
Cici: and you are so lucky
Cici: your order has been chose as free order
bamboe sokken?xileS schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:49:
Ik heb pas no show socks van bamboe besteld uit China. Ben benieuwd of ze echt van bamboe zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door acemoo op 16-09-2015 12:55 ]
Lucky you! Alleen jammer, dat je niet net een bestelling van 10 telefoons/tablets hebt gedaan.. Ben dan wel benieuwd wat ze bij inklaring zeggen.. free gift? yeah right!br men schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:46:
Krijg ineens een mailtje van banggood dat mijn bestelling gerefund is. Paniek, wat is er nou weer fout gegaan? krijg ik m'n oordopjes niet voor de actie prijs?
[...]
Score!
[...]
bamboe sokken?
free gift maakt niet uit, zit je nog boven de ~40? euro met 10 telefoons, dan moet je als nog betalen.
Wat er toch mis is met mijn nieuwe Blitzwolf 40 w 5 poort lader geen idee.
Laad Nexus 7 op met 0,41 mha prik hem in de note 4 Samsungl lader ploink 1,41 mha zelfde snoer gebruikt.
Mijn HTC m7 precies hetzelfde gaat van 0;71 naar 1.01 mha
Dus de Blitzwolf toch niet zo'n goed ding?
Laad Nexus 7 op met 0,41 mha prik hem in de note 4 Samsungl lader ploink 1,41 mha zelfde snoer gebruikt.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Op het moment van laden alle poorten in gebruik of alleen die ene? Indien er meerdere apparaten aangesloten zijn verdeeld hij dit waardoor je een lagere meting krijgt.Supertip schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:23:
Klik ik per ongeluk op zo'n +1 ding i.p.v. quote.Supertip schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:23:
De maximale laadstroom wordt in principe door het device bepaald. Het laden van Li-Ion accu's wordt gereguleerd door hardware en firmware in het apparaat. Het feit dat de lader meer kan leveren betekent niet dat het device het ook altijd zal benutten. Je kunt het best vergelijkende metingen doen met de originele lader.
[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 16-09-2015 14:17 ]
Ik ben benieuwd!xileS schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:07:
[...]
Ja chinezen maken blijkbaar bijna alles van bamboe.
Maar met 40W maximaal moet je toch 4 apparaten met 2A tegelijk kunnen opladen?Sleepto schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:11:
[...]
Op het moment van laden alle poorten in gebruik of alleen die ene? Indien er meerdere apparaten aangesloten zijn verdeeld hij dit waardoor je een lagere meting krijgt.
Dat zie ik als een uitdaging voor de chinezen, zover ik weet is er niks mis met bamboe dus waarom ook niet.xileS schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:07:
[...]
Aanvullend: simpel genomen zullen de meeste devices een hogere laadstroom vragen als ze vanaf 0 worden opgeladen tot een 80-90%. Daarna gaan ze over tot druppelladen en zie je soms snel, soms langzaam de gevraagde laadstroom afnemen.CaptJackSparrow schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:14:
[...]
De maximale laadstroom wordt in principe door het device bepaald. Het laden van Li-Ion accu's wordt gereguleerd door hardware en firmware in het apparaat. Het feit dat de lader meer kan leveren betekent niet dat het device het ook altijd zal benutten. Je kunt het best vergelijkende metingen doen met de originele lader.
Zet je je device in HD film afspelen vanaf youtube en tegelijkertijd GPS aan en scherm in hoogste helderheid, dan zul je ook zien dat de vraag weer groter wordt.
Tevens van belang: sommige telefoons herkennen de lader en/of kabel waarmee ze zijn aangesloten en schakelen automatisch terug naar langzaam laden. Mijn Lumia 1520 en iPhone6+ doen dat onder andere. In het geval van iPad of iPhone kan het zelfs zijn dat ze weigeren op te laden bij non-originals (lader en/of kabel).
Je kunt heel veel krijgen van bamboe, en kleding is niet t meest bijzondere. In veel NL winkels hangt al bamboe kleding. Oa bij de Bever outdoor zaken liggen veel bamboe spullen, van kleding, sokken tot slaapzakken.xileS schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:07:
[...]
Veel meer type vezels worden voor dat doel gebruikt: brandnetels, hennep,
Er kwam bij mij nog wel een update dat het pakket verwerkt was en doorgestuurd werd, daarna heb ik iig niets meer vernomen. Alles bij elkaar heb ik een kleine 3 weken gewacht, van verzending uit china tot de deurmat.CaptJackSparrow schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:18:
[...]
Dus ik kan daar tot de bezorging waarschijnlijk geen statusupdate meer verwachten? Weet je nog hoeveel dagen er ongeveer tussen die statusmelding en de bezorging zaten?
mha? Ik neem aan dat je 1,01A (per uur) bedoelt? Ik heb hetzelfde met mijn Nexus 5 en de Ikea Koppla USB lader: met een Tronsmart kabel laadt die maximaal op 400mA, terwijl een Samsung dan tegen de 1A laadt. Bij een andere kabel gaat de laadstroom van de NExus naar 1A.Supertip schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:23:
Ik heb eenzelfde test gedaan met een Xiaomi power bank 10A: Met orginele kabel wordt de Samsung met 1A opgeladen, de Nexus maar met 3-400 mA. Gebruik ik weer diezelfde (unbranded cable) als bij de Koppla lader gaat de laadstroom wel naar 1A
Lijkt me dat een Nexus nogal kabel kritisch is?
Voor alle duidelijkheid, het is alleen een kwestie van omprikken van de USB in de verschillende laders, met dezelfde kabel.
De Blitzwolf maar één kabel in gebruik de Samsung note 4 lader heeft maar één USB ingang.
Maar ik blijf het wel vreemd vinden die willekeur van laadstromen per lader.
Maar de Blitzwolf voldoet dus in onze situatie echt niet, duurt 2 tot 3x zolang van leeg naar vol.
De Blitzwolf maar één kabel in gebruik de Samsung note 4 lader heeft maar één USB ingang.
Maar ik blijf het wel vreemd vinden die willekeur van laadstromen per lader.
Maar de Blitzwolf voldoet dus in onze situatie echt niet, duurt 2 tot 3x zolang van leeg naar vol.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
Inklaring heeft sowieso schijt aan de opgegeven waarde. Als zij het hoger inschatten krijg je gewoon de rekening. Als jij dan kan aantonen dat de lagere waarde klopt krijg je wel het verschil terug, maar in eerste instantie mag je gewoon het hogere bedrag afrekenen. Daarom heeft het ook geen nut om een waarde van bijvoorbeeld $100 op 10 telefoons te zetten, dat geloven ze toch niet en dan gaan ze het alsnog zelf inschatten.dangerousp schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:14:
[...]
Lucky you! Alleen jammer, dat je niet net een bestelling van 10 telefoons/tablets hebt gedaan.. Ben dan wel benieuwd wat ze bij inklaring zeggen.. free gift? yeah right!
Daar heb je gelijk in, maar zoals gezegd ligt dit niet aan de Blitzwolf, maar aan het toestel.Supertip schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:00:
.....
Omdat een USB connector meerdere contacten heeft worden twee contacten gebruikt voor het laden en de twee contacten die over zijn, door een aantal toestellen als sense contacten gebruikt, waar een bepaalde spanning verwacht wordt door het op te laden toestel.
Helaas hebben de toestellen die hiervan gebruik maken vaak hun eigen standaard zodat alleen de eigen of goedgekeurde laders de juiste laadstroom afgeven. Voldoet de lader niet aan die verwachting dan gaat er uit veiligheidsoverwegingen geen of slechts een kleine laadstroom lopen.
Soms kan je de lader of kabel aanpassen als je weet wat welke spanning er op de sense contacten moet komen. Met enkele weerstandjes kan je dan de verwachte spanning op deze contacten zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door elinx op 16-09-2015 18:21 ]
Zijn er mensen die de micro-usb readers hebben besteld waarvan ze al verstuurd zijn of verwerkt zijn? Hier staan ze nog steeds op processing.
Amazfit! Dat zou de 2de versie van de Miband moeten zijn..Sleepto schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:37:

http://amazfit.com
Weet nog niet wat ik ervan moet vinden en zit een prijs langs komen van 40 euro. Stuk duurder als de huidige mi band.bottom line schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:53:
[...]
Amazfit! Dat zou de 2de versie van de Miband moeten zijn..
[afbeelding]
Ben er eerlijk gezegd niet kapot van.bottom line schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:53:
[...]
[afbeelding]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Bij mij deden ze dat aan de hand van wat er op de verpakking stond.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:52:
[...]
Inklaring heeft sowieso schijt aan de opgegeven waarde. Als zij het hoger inschatten krijg je gewoon de rekening. Als jij dan kan aantonen dat de lagere waarde klopt krijg je wel het verschil terug, maar in eerste instantie mag je gewoon het hogere bedrag afrekenen. Daarom heeft het ook geen nut om een waarde van bijvoorbeeld $100 op 10 telefoons te zetten, dat geloven ze toch niet en dan gaan ze het alsnog zelf inschatten.
Gelukkig hebben ze het niet geopend. Scheelde behoorlijk wat
Het is niet de Mi Band 2. Het is weer gewoon een bedrijf waarvan Xiaomi de producten gaat verkopen, in dit geval Huami.bottom line schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:53:
[...]
[afbeelding]
Een soort van fitness tracker die wat luxer moet over komen. Concurrentie van de Misfit Shine ofzo.
Denk dat de 'echte' Mi Band 2 nog moet komen.
(net zoals de powerbanks bij ZMI vandaan komen, de camera's bij Xiaoyi, etc.)
Of toch?Kenzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 03:30:
[...]
Het is niet de Mi Band 2. Het is weer gewoon een bedrijf waarvan Xiaomi de producten gaat verkopen, in dit geval Huami.
Een soort van fitness tracker die wat luxer moet over komen. Concurrentie van de Misfit Shine ofzo.
Denk dat de 'echte' Mi Band 2 nog moet komen.
(net zoals de powerbanks bij ZMI vandaan komen, de camera's bij Xiaoyi, etc.)
nieuws: Xiaomi presenteert opvolger fitnesstracker MiBand
naam had beter kunnen zijn Huaheng presenteert Huami fitnesstracker binnen het Xiaomi eco-systeem.
Maar goed, Xiaomi presenteert klinkt beter
HuahengKenzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:12:
[...]
naam had beter kunnen zijn Huaheng presenteert Huami fitnesstracker binnen het Xiaomi eco-systeem.
Maar goed, Xiaomi presenteert klinkt beter
Huami Co Ltd is de startup van Huaheng, die een investering heeft ontvangen van een consortium waar Xiaomi in zit. Exact dezelfde situatie als Segway, Xiaoyi en ZMI.
Op 9 september heeft Gearbest mij een nieuwe Xiaomi Smart Sensor kit toegestuurd omdat de huidige er spontaan mee is opgehouden. Vandaag al de set ontvangen.
Snel verzenden kan dus wel bij Gearbest.
Snel verzenden kan dus wel bij Gearbest.
Ik heb bij de Xenos een keer een handdoek van bamboevezel gehaald. Lekker zacht, vederlicht en droogt snel.br men schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:46:
bamboe sokken?
Er wordt ook kleding van hennepvezel gemaakt...
[ Voor 9% gewijzigd door Kitano op 17-09-2015 10:25 ]
Ah, bedankt voor de uitlegKenzi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:29:
[...]
Huami Co Ltd is de startup van Huaheng, die een investering heeft ontvangen van een consortium waar Xiaomi in zit. Exact dezelfde situatie als Segway, Xiaoyi en ZMI.
Iemand meer info bij deze status van postnl na het bestellen bij banggood.com met Priority Direct Mail.?
Sep 17, 2015 12:32 am | The item is in transit (PostNL International)
Sep 15, 2015 05:11 am | The item is pre-advised (PostNL International)
Hoelang duurd het vanaf dit punt gemiddeld tot aan de deur.?
Ik las op internet dat de zending soms wel een aantal weken op deze status kan blijven staan, is dit zo.?
Ik las op internet dat de zending soms wel een aantal weken op deze status kan blijven staan, is dit zo.?
[ Voor 14% gewijzigd door Liber8 op 17-09-2015 16:33 ]
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
The item is in transit doet vermoeden dat de koerier het heeft en waarschijnlijk morgen langs komt.
Wordt je track&trace niet herkent op https://internationalparceltracking.com ?Liber8 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:31:
Iemand meer info bij deze status van postnl na het bestellen bij banggood.com met Priority Direct Mail.?
Nee, alleen via www.postnl.nlNSG schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:45:
[...]
Wordt je track&trace niet herkent op https://internationalparceltracking.com ?
Ik ken deze status informatie niet, normaal gesproken staat er gewoon in sorteercentrum Zwolle of iets dergelijks. Onderweg met bezorger.
[ Voor 22% gewijzigd door Liber8 op 17-09-2015 16:53 ]
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
Ik dacht laat ik dat ook maar eens proberen. Ik kreeg vanochtend een mailtje met een code voor van ongeveer 28$, dus werd het 52$. Maar nu is hij opeens in de aanbieding voor 45$.Speedfightserv schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:19:
Heb de "Saw better price" geprobeerd bij Banggood voor een Nitecore MH20 zaklamp. Had hem op aliexpress goedkoper gezien. kreeg vanochtend een mailtje met een flinke korting (€ 23,28) heb hem gelijk besteld voor 44,07:)
Vraagje, wat is er zo bijzonder aan deze zaklamp dat hij duurde is dan de eerste de beste ultra fire?Mc55 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:11:
[...]
Ik dacht laat ik dat ook maar eens proberen. Ik kreeg vanochtend een mailtje met een code voor van ongeveer 28$, dus werd het 52$. Maar nu is hij opeens in de aanbieding voor 45$.
What you see is always what you get.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic