• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
ITsEZ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:49:
Vraagje, wat is er zo bijzonder aan deze zaklamp dat hij duurde is dan de eerste de beste ultra fire?
Sowieso vind ik opladen via USB wel verrekte handig.

Nickname does not reflect reality

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04:05
nee. Lees de topicwaarschuwing

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 17-09-2015 22:32 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
[...]

Vraagje, wat is er zo bijzonder aan deze zaklamp dat hij duurde is dan de eerste de beste ultra fire?
Nitecore is net een wat andere klasse spul dan UltraFire.
Ik ben zwaar aan het twijfelen over die Nitecore :D

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
plaats svp een TR ipv te suggereren dat die luie vraag elders wel zou !ogen

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 17-09-2015 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:42
Mc55 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:11:
[...]

Ik dacht laat ik dat ook maar eens proberen. Ik kreeg vanochtend een mailtje met een code voor van ongeveer 28$, dus werd het 52$. Maar nu is hij opeens in de aanbieding voor 45$.
Ik had hem uit het eu warenhuis was dan 4 euro duurder dat heb ik er wel voor over ;)
Dan is hij mooi snel binnen.
[...]

Kwaliteit. Ik heb een paar ultrafires en die hebben rare kuren. Soms flikkeren schakelaars die verrot gaan etc.
En de lumen die ze vermelden kloppen nooit bij de ultrafires. De duurdere leveren ook echt de lumen die ze vermelden

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

[...]Vraagje, wat is er zo bijzonder aan deze zaklamp dat hij duurde is dan de eerste de beste ultra fire?
Ultrafire staat bij mij gelijk aan troep. Zie bijvoorbeeld hier http://lygte-info.dk/info...semblyUltraFire%20UK.html
Veel Ultrafire cellen hebben absoluut niet de opgegeven capaciteit en zijn vaak recycled uit accupacks van bijvoorbeeld defecte laptops. Tweedehands zooi dus waarbij je geen garantie hebt dat twee aangeschafte cellen ongeveer gelijk zijn. Heb je een zaklamp waar twee of meer cellen in moeten dan levert dat geheid problemen op. Goedkoop ja en navenante kwaliteit.

Zelf geen ervaring met Ultrafire zaklampen maar als het hetzelfde soort spul is als de cellen dan heb ik er geen vertrouwen in. Vaak missen die goedkopere zaklampen ook de step-up converter die zorgt dat de hoeveelheid licht tot het einde toe constant blijft. Mist die converter dan zie je dat er steeds minder licht uit komt naarmate de cel leger raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
Speedfightserv schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:13:
[...]

Ik had hem uit het eu warenhuis was dan 4 euro duurder dat heb ik er wel voor over ;)
Dan is hij mooi snel binnen.
Je hebt gelijk. In de eu warenhuis wordt het 49$ incl verzenden terwijl hij in de cn warenhuis 51$ wordt. Dat is wel raar dat de eu dan goedkoper is. Is zie net ook dat de actie er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:35
Liber8 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:52:
[...]

Nee, alleen via www.postnl.nl
Ik ken deze status informatie niet, normaal gesproken staat er gewoon in sorteercentrum Zwolle of iets dergelijks. Onderweg met bezorger.
Het betekent dat het nog onderweg is uit China hierheen. Ik zou rekening houden met een week. Mijn huidige ervaring dat pakketjes een dag of drie-vier op pre-advised blijven staan, waarna het nog een dag of drie kan duren voordat de inklaring compleet is en de zending bezorgd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dodge_911 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:50:
Nitecore is net een wat andere klasse spul dan UltraFire.
Ik ben zwaar aan het twijfelen over die Nitecore :D
Baal dat de meeste van deze zaklampen werken op AAA's. Heb er daar niet zoveel van maar wel stapels AA's. Heb wel een aantal van die lampen besteld waar drie AAA's in gaan (in zo'n losse houder (vaak van bedenkelijke kwaliteit maar goed wat wil je voor die prijs)) maar een wat leukere/grotere (maar nog steeds wel goed betaalbare want gebruik het ding toch zelden) waar twee AA's in gaan of zo nog niet tegen gekomen. Blijkbaar is AAA nu de wat meer gangbare standaard geworden of zo. Oh well, daar nog maar wat meer van bestellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 08:55
Dag allemaal,

Ik wil voor mijn vrouw een Xiaomi Redmi 2 Pro kopen. Nu vind ik deze voor vergelijkbare prijzen bij de volgende (Chinese) webshops:

banggood.com
dx.com
tinydeal.com
gearbest.com
ibuygou.com
geekbuying.com

Welke website raden jullie aan? Een aantal ken ik wel en wel eens wat spullen gekocht, maar nooit voor meer dan 30 euro. Aangezien de telefoon rond de 125 is, wil ik graag voor de webshop gaan die relatief de beste service levert.

Daarnaast neem ik aan dat het verstandigste is om via PayPal en creditcard te betalen (ivm aankoopverzekering)?

Ik breid de vraag even uit (deze zelfde vraag staat ook in het Redmi 2 pro topic, maar ik weet niet waar deze het beste kan, vandaar in 2 topics, admin mag kiezen waar hij het meeste thuis hoort B) ):
Even een vraagje: ik zie dat je dit toestel bij meer dan 10 verschillende (Chinese) webstores kunt kopen. Sommigen flashen er extra troep op, sommigen leveren mogelijk niet het origineel, bij sommige shops kan je uit EU laten verzenden, sommigen staan bekend om slechte service, sommigen vragen meer dan anderen, etc. Welke webshop adviseren jullie?
(NB: 20 dollar verschil maakt mij niet uit, als me dat garandeert dat ik het origineel heb, geen shitload heb aan bloatware en relatief goede service krijg)

[ Voor 38% gewijzigd door floriz87 op 18-09-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Brad Pitt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:32:
[...]

Baal dat de meeste van deze zaklampen werken op AAA's. Heb er daar niet zoveel van maar wel stapels AA's. Heb wel een aantal van die lampen besteld waar drie AAA's in gaan (in zo'n losse houder (vaak van bedenkelijke kwaliteit maar goed wat wil je voor die prijs)) maar een wat leukere/grotere (maar nog steeds wel goed betaalbare want gebruik het ding toch zelden) waar twee AA's in gaan of zo nog niet tegen gekomen. Blijkbaar is AAA nu de wat meer gangbare standaard geworden of zo. Oh well, daar nog maar wat meer van bestellen dan :)
Er kunnen juist meestal 18650 batterijen in. Met een oplader en zo'n batterij ben je er :)
En als je de nitecore MH20 kan je via usb opladen. Of deze, is ook een leuke:

http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_112105.html

Heb je voor 21 euro een zaklamp met batterij en een laadstation met magneet :)

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Speedfightserv schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:35:
Er kunnen juist meestal 18650 batterijen in. Met een oplader en zo'n batterij ben je er :)
Ja snap ik maar wil juist een doel hebben voor die stapel Eneloop AA's hier! Maar thx voor je tip/antwoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 05:03
floriz87 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:34:
Dag allemaal,

Ik wil voor mijn vrouw een Xiaomi Redmi 2 Pro kopen. Nu vind ik deze voor vergelijkbare prijzen bij de volgende (Chinese) webshops:

banggood.com
dx.com
tinydeal.com
gearbest.com
ibuygou.com
geekbuying.com

Welke website raden jullie aan? Een aantal ken ik wel en wel eens wat spullen gekocht, maar nooit voor meer dan 30 euro. Aangezien de telefoon rond de 125 is, wil ik graag voor de webshop gaan die relatief de beste service levert.

Daarnaast neem ik aan dat het verstandigste is om via PayPal en creditcard te betalen (ivm aankoopverzekering)?
Gearbest EU warehouse is net zo duur als de rest, maar dan in een week binnen en geen douane.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_204055.html?wid=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Chocoball schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:21:
[...]

Wel aangekondigd op het MIUI forum maar nog niet uit.

[...]
Heb je nog iets gehoord bij jullie in de wandelgangen over de Mi Pad 2? :) Ik zat te koekeloeren naar de Mi Pad 1, heb nu een Surface RT, maar voor youtube en even snel internetten begint die toch wel traag te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FunFair schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:57:
[...]

Heb je nog iets gehoord bij jullie in de wandelgangen over de Mi Pad 2? :) Ik zat te koekeloeren naar de Mi Pad 1, heb nu een Surface RT, maar voor youtube en even snel internetten begint die toch wel traag te worden.
Op de 22e is er weer een Xiaomi Event. Kan zijn dat we wat horen over meerdere producten dan de Mi4c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Brad Pitt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:39:
[...]Ja snap ik maar wil juist een doel hebben voor die stapel Eneloop AA's hier! Maar thx voor je tip/antwoord! :)
Kijk eens op http://www.fenix-store.com/aa/
Dit zijn allemaal AA lampen. Nitecore heeft ook een aantal AA lampen etc.

Edit: fenix-store is niet de winkel van Fenix zelf, het is gewoon een webwinkel die Fenix verkoopt. Zelf geen ervaring mee. Zie voor meer info de zaklamp fora.

[ Voor 18% gewijzigd door rud op 18-09-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:27
Pseudoc schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:52:
[...]

Gearbest EU warehouse is net zo duur als de rest, maar dan in een week binnen en geen douane.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_204055.html?wid=3
Gearbest via China is 1,5 a 2 maanden is mijn ervaring. Dit komt omdat ze via Zweden sturen en daar blijft alles ruim een maand liggen (geen idee waarom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 05:03
m3gA schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:24:
[...]

Gearbest via China is 1,5 a 2 maanden is mijn ervaring. Dit komt omdat ze via Zweden sturen en daar blijft alles ruim een maand liggen (geen idee waarom).
Maar dit is Gearbest EU warehouse. Verzonden uit UK volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 22-09 13:45
rud schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:31:
Ultrafire staat bij mij gelijk aan troep. Zie bijvoorbeeld hier http://lygte-info.dk/info...semblyUltraFire%20UK.html
Veel Ultrafire cellen hebben absoluut niet de opgegeven capaciteit en zijn vaak recycled uit accupacks van bijvoorbeeld defecte laptops. Tweedehands zooi dus waarbij je geen garantie hebt dat twee aangeschafte cellen ongeveer gelijk zijn. Heb je een zaklamp waar twee of meer cellen in moeten dan levert dat geheid problemen op. Goedkoop ja en navenante kwaliteit.
Inderdaad. Op Taobao kun je Ultrafire krimpfolie kokers kopen om zelf je oude laptop accu's in Ultrafire 4800mAh accu's te transformeren. Lees dit topic maar eens :P. De meeste Taobao links daarin werken helaas niet meer.

Wat de Ultrafire zaklampen betreft, waarschijnlijk plakken ook meerdere fabrikanten die naam op hun zaklampen en kun je net zo goed de merkloze variant kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Brad Pitt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:39:
[...]

Ja snap ik maar wil juist een doel hebben voor die stapel Eneloop AA's hier! Maar thx voor je tip/antwoord! :)
Al mijn huidige flashlights (8 stuks, van een aantal jaar geleden, dat wel) lopen op AA's, dus ze zijn wel te vinden hoor...
Alleen in het NiteCore assortiment vind ik er al een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shilen
  • Registratie: April 2013
Dag allemaal,

banggood.com
dx.com
tinydeal.com
gearbest.com
ibuygou.com
geekbuying.com

Ik breid de vraag even uit (deze zelfde vraag staat ook in het Redmi 2 pro topic, maar ik weet niet waar deze het beste kan, vandaar in 2 topics, admin mag kiezen waar hij het meeste thuis hoort B) ):
Even een vraagje: ik zie dat je dit toestel bij meer dan 10 verschillende (Chinese) webstores kunt kopen. Sommigen flashen er extra troep op, sommigen leveren mogelijk niet het origineel, bij sommige shops kan je uit EU laten verzenden, sommigen staan bekend om slechte service, sommigen vragen meer dan anderen, etc. Welke webshop adviseren jullie?
(NB: 20 dollar verschil maakt mij niet uit, als me dat garandeert dat ik het origineel heb, geen shitload heb aan bloatware en relatief goede service krijg)
Toevallig dezelfde telefoon besteld voor mijn moeder, zelf heb ik hem besteld via gearbest EU warehouse.
Maandag verzonden, donderdag had ik hem binnen. Telefoon zelf zitten inderdaad een paar Chinese apps op. Ik heb zelf meteen de International MIUI versie(xiaomi.eu) erop gezet (kan via de officiele updater die op de telefoon staat), dan heb je geen last meer van de Chinese apps, en de telefoon draait een stuk soepeler.
Verder een prima telefoon voor €125!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dodge_911 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:46:
Al mijn huidige flashlights (8 stuks, van een aantal jaar geleden, dat wel) lopen op AA's, dus ze zijn wel te vinden hoor...
Alleen in het NiteCore assortiment vind ik er al een hoop.
Allemaal zwaar boven mijn budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Brad Pitt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:03:
[...]

Allemaal zwaar boven mijn budget :)
Dan moet je je budget een beetje (veel) bijstellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Aw balen, had de Xiaomi Redmi 2 voor m'n vader gekocht via Pandawill.
Had net zo goed de pro kunnen bestellen. Scheelde maar 15 euro. Whatever.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over UPS: ik verwacht dus volgende week een pakketje maar ben dan helaas weg op vakantie. Nu lees ik tegenstrijdige berichten over het aantal dagen dat UPS het pakketje apart legt voordat het wordt teruggestuurd (5-10 dagen). Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:58:
Vraagje over UPS: ik verwacht dus volgende week een pakketje maar ben dan helaas weg op vakantie. Nu lees ik tegenstrijdige berichten over het aantal dagen dat UPS het pakketje apart legt voordat het wordt teruggestuurd (5-10 dagen). Heeft iemand hier ervaring mee?
Wellicht vind je op de UPS-site wat meer info hieromtrent... Je zou een InfoNotice krijgen bij afwezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:10:
[...]

Wellicht vind je op de UPS-site wat meer info hieromtrent... Je zou een InfoNotice krijgen bij afwezigheid.
Die krijg ik waarschijnlijk volgende week maandag, maar dan ben ik al weg. En ik denk dus dat de info notice nummer niet zichtbaar is via internet (weet bijna wel zeker). Wat dus inhoud dat ik zonder het fysiek in ontvangst nemen van de info notice eigenlijk niets kan tot ik weer terug ben. Had gisteren ook al UPS gemaild en die melden ook dat ik hun kan contacteren zodra ik de info notice heb, maar dat ze voor de eerste aflever poging niets kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 20:57
Kitano schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:51:
[...]

Inderdaad. Op Taobao kun je Ultrafire krimpfolie kokers kopen om zelf je oude laptop accu's in Ultrafire 4800mAh accu's te transformeren. Lees dit topic maar eens :P. De meeste Taobao links daarin werken helaas niet meer.

Wat de Ultrafire zaklampen betreft, waarschijnlijk plakken ook meerdere fabrikanten die naam op hun zaklampen en kun je net zo goed de merkloze variant kopen.
Hier zijn ze ook te vinden, 20 stuks voor nog iets meer dan een dollar.

https://m.fasttech.com/pr...vc-heat-shrinkable-tubing
Niet te vertrouwen dit merk dus.

[ Voor 6% gewijzigd door puntje013 op 18-09-2015 15:53 . Reden: Of je voegt meteen een link toe ]

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

puntje013 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:50:
[...]

Hier zijn ze ook te vinden, 20 stuks voor nog iets meer dan een dollar.

https://m.fasttech.com/pr...vc-heat-shrinkable-tubing
Niet te vertrouwen dit merk dus.
Beetje kort door de bocht hè. ;)

Dat iemand die sleeves verkoopt betekent niet dat ze 'origineel' door de eigenaar van het Ultrafire merk verkocht worden. Je kunt ook Rolex horloges en dure parfum- of kledingmerken kopen voor weinig die toch niet helemáál de kwaliteit hebben die je er van zou verwachten. :+

Net zoals er hier genoeg gesproken wordt over fake Xiaomi powerbanks en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Dag allemaal,

banggood.com
dx.com
tinydeal.com
gearbest.com
ibuygou.com
geekbuying.com

Kijk ook even in het pro 2 forum want er zit verschil in frequenties tussen de diverse shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 20:57
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:13:
[...]

Beetje kort door de bocht hè. ;)

Dat iemand die sleeves verkoopt betekent niet dat ze 'origineel' door de eigenaar van het Ultrafire merk verkocht worden. Je kunt ook Rolex horloges en dure parfum- of kledingmerken kopen voor weinig die toch niet helemáál de kwaliteit hebben die je er van zou verwachten. :+

Net zoals er hier genoeg gesproken wordt over fake Xiaomi powerbanks en zo.
Nu ik het terug lees ik het idd kort door de bocht gereageerd, wat ik bedoelde te zeggen is dat je dus eigenlijk totaal geen zicht hebt of je batterijen van dit merk nieuwe batterijen zijn of oude laptop accu's in een nieuw jasje.
Natuurlijk zullen er wel webshops zijn die wel de originele leveren maar persoonlijk laat ik ze van dit merk dus liever liggen.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
Mijn laatste twee bestellingen van Allbuy zijn opeens verstuurd met DHL eCommerce Japan. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. :)

[ Voor 4% gewijzigd door exelletor op 18-09-2015 20:24 ]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FunFair schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:57:
[...]

Ik heb een Mi Pad en het is een geweldig tablet voor scherpe prijs,
Maar ben wel erg teleurgesteld door de support van Xiaomi voor de Pad.
Miui 7 gebaseerd op Android 5.x zou zo mooi zijn. Of in ieder geval themes en security app maken voor de Mi Pad.

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05:33
Ik heb bij Banggood een goude Powerbank (10000mah) van Xiaomi besteld, ongeveer 10 dagen geleden. Wanneer ik later inlogde op mijn account en naar mijn order keek, was de powerbank roze geworden. Ik direct gemaild naar Banggood en nagevraagd: hier werd bevestigd dat ik de goude had besteld en deze verstuurd was.

Zojuist heb ik de powerbank binnengekregen en hij is roze. Direct Banggood gemaild en nu afwachtende van hun reactie. Waar moet ik op mikken? Terugsturen is natuurlijk geen optie. Kan ik ze zo ver krijgen gratis de goude erachteraan te sturen of zal dat waarschijnlijk met korting worden?

Doordat zij naderhand via de mail hebben bevestigd dat het om de goude gaat, heb ik het idee dat ik wel sterk sta.

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Slabbysl schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:26:
Ik heb bij Banggood een goude Powerbank (10000mah) van Xiaomi besteld, ongeveer 10 dagen geleden. Wanneer ik later inlogde op mijn account en naar mijn order keek, was de powerbank roze geworden. Ik direct gemaild naar Banggood en nagevraagd: hier werd bevestigd dat ik de goude had besteld en deze verstuurd was.

Zojuist heb ik de powerbank binnengekregen en hij is roze. Direct Banggood gemaild en nu afwachtende van hun reactie. Waar moet ik op mikken? Terugsturen is natuurlijk geen optie. Kan ik ze zo ver krijgen gratis de goude erachteraan te sturen of zal dat waarschijnlijk met korting worden?

Doordat zij naderhand via de mail hebben bevestigd dat het om de goude gaat, heb ik het idee dat ik wel sterk sta.
Er is geen rose versie van. Dus die gouden versie is rose goud.
Oh je bedoelt die rode versie? Ja lijkt mij vrij duidelijk als ze die hebben opgestuurd.

[ Voor 5% gewijzigd door Whatson op 19-09-2015 13:31 ]

• Slabbysl
Whatson schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:29:
[...]

Er is geen rose versie van. Dus die gouden versie is rose goud.
Oh je bedoelt die rode versie? Ja lijkt mij vrij duidelijk als ze die hebben opgestuurd.
Het is idd de rode die ik heb ontvangen (Alhoewel ik m eerder roze vind lijken haha).

Besteld heb ik echter de goude. Maar mijn vraag is eigenlijk: wat voor acties kan ik van Banggood verwachten om dit op te lossen aangezien ik achter via de mail bevestigd hebt gekregen dat het om de goude variant zou gaan.

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Slabbysl schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:44:
[...]

Het is idd de rode die ik heb ontvangen (Alhoewel ik m eerder roze vind lijken haha).

Besteld heb ik echter de goude. Maar mijn vraag is eigenlijk: wat voor acties kan ik van Banggood verwachten om dit op te lossen aangezien ik achter via de mail bevestigd hebt gekregen dat het om de goude variant zou gaan.
Return Incorrect Item Received

If the item you received is completely different from the one you ordered, please contact us via our Customer Service and provide us picture proof of the error.

After receiving the incorrect product, please kindly provide us with proof as below:

The photos or video of the incorrect item(s)
The photos, video or screen shot showing the malfunction of the defective item(s)
Because different batches of the products are supplied, the item logo or packaging you received may vary from the one displayed on our website. If all the functions and appearance of the product prove to be correct, please understand that this case will not be included in this policy.

If return is necessary, replacement plus shipping cost reimbursement will be issued to you once you send us a return shipping receipt showing how much you paid to return it. Please be sure that the incorrect item you return is in the original package and the merchandise is in the same condition you received it in.

For the incorrect item, if you are able to find a use of it and prefer to keep it, you may suggest that to us and we will offer you a certain discount for buying it.

• woutur
  • Laatst online: 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Ik heb een hartslagmeter gekocht die niet goed werkt bij Dealextreme. Ik denk erover om em te retourneren. Maar dat zou dan voor 8.50 € moeten. Iemand ervaring daarmee?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

woutur schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 15:12:
Ik heb een hartslagmeter gekocht die niet goed werkt bij Dealextreme. Ik denk erover om em te retourneren. Maar dat zou dan voor 8.50 € moeten. Iemand ervaring daarmee?
Gewoon een berichtje sturen dat je product niet werkt. Kans is groot dat je gratis een vervang-item krijgt als je even een foto/filmpje maakt van het defect.

Android developer & dürüm-liefhebber

• prakka
  • Laatst online: 15:31
Slabbysl schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:44:
[...]

Heey hallo,

Ik heb nu ik jou topic lees precies hetzelfde probleem, ik heb vandaag de power bank gekregen met de post, maar ik zag tot mijn verbazing dat ik ook de rode(echt roze) heb gehad. Ik dacht heb ik het verkeerd aangeklikt maar ik kijk nu en heb inderdaad een gouden aangeklikt.

Heb jij een bericht gestuurd naar banggood?

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-09 13:06

vanDaal

-ismeereentje

Voor mensen die nog een Earson willen scoren, de ER-160 is weer goedkoper bij Banggood, namelijk €28.76.

Ik heb die van mij een paar dagen geleden voor 32 besteld (is al verstuurd). Zou ik nog van deze prijs gebruik kunnen maken?

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

vanDaal schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:33:
Ik heb die van mij een paar dagen geleden voor 32 besteld (is al verstuurd). Zou ik nog van deze prijs gebruik kunnen maken?
Je kan er altijd een mailtje aan wagen. Niet geschoten is altijd mis.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:47

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

vanDaal schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:33:
Voor mensen die nog een Earson willen scoren, de ER-160 is weer goedkoper bij Banggood, namelijk €28.76.

2.5 uur afspeeltijd? Klopt dat echt? Iemand ervaring mee?
Ik heb zelf een oude earson die gaat naar mijn ervaring wel een uur of 8 mee op 1 lading.

[ Voor 7% gewijzigd door WhatTheFuck op 19-09-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
prakka schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 19:57:
[...]

Heey hallo,

Ik heb nu ik jou topic lees precies hetzelfde probleem, ik heb vandaag de power bank gekregen met de post, maar ik zag tot mijn verbazing dat ik ook de rode(echt roze) heb gehad. Ik dacht heb ik het verkeerd aangeklikt maar ik kijk nu en heb inderdaad een gouden aangeklikt.

Heb jij een bericht gestuurd naar banggood?
Lol, mijn zusje heeft precies hetzelfde probleem. 2 rode (roze) gekregen terwijl ze 2 goude heeft besteld. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb besteld bij Miniinthebox. Het product zou na 3-4 dagen binnen moeten zijn, het werden er 8. Echter, het grootste probleem is dat ik nu continu mail krijg met aanbiedingen. De spam blijft maar doorgaan, ondanks 6 afmeldingen, zowel onder aan de mail als op de website.

Dat was dus eens maar nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Voor China-shoppen is 8 dagen erg netjes, er is een tijd geweest (voor sommige shops nog steeds?) dat zes weken heel normaal was. Wanneer je je afmeld voor de mailing list van Mini-/Light In The Box kan het een week duren voordat je afmelding verwerkt is. Het is wel een feit dat Mini-/Light In The Box sinds het voorjaar veel meer mails stuurt, soms wel twee keer per dag. Ik betwijfel of dat erg effectief is aangezien veel mensen zich daarom juist afmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Millgate schreef op zondag 20 september 2015 @ 08:58:
Voor China-shoppen is 8 dagen erg netjes, er is een tijd geweest (voor sommige shops nog steeds?) dat zes weken heel normaal was. Wanneer je je afmeld voor de mailing list van Mini-/Light In The Box kan het een week duren voordat je afmelding verwerkt is. Het is wel een feit dat Mini-/Light In The Box sinds het voorjaar veel meer mails stuurt, soms wel twee keer per dag. Ik betwijfel of dat erg effectief is aangezien veel mensen zich daarom juist afmelden.
Exact daarom heb ik me iig afgemeld, wat een gespam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik druk volgens mij wekelijks op afmelden op de mailtjes van mitb en litb, maar blijf hun spam nog steeds ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
xileS schreef op zondag 20 september 2015 @ 01:42:
[...]

Lol, mijn zusje heeft precies hetzelfde probleem. 2 rode (roze) gekregen terwijl ze 2 goude heeft besteld. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Ik heb Banggood gemaild en verwacht minimaal een aardige korting voor het bestellen van de goude. Ik laat wel weten wanneer ze gereageerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
xileS schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:32:
Ik druk volgens mij wekelijks op afmelden op de mailtjes van mitb en litb, maar blijf hun spam nog steeds ontvangen.
Mijn ervaring is dat als je inlogt op hun site, en daar je emailvoorkeuren aanpast, het wel werkt. Bij mij is de email-tsunami in ieder geval opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 19:22
Heb de Blitzwolf lader uit de Banggood 9-9 actie ontvangen. Lekker rap!

Een tijdje geledje geleden zijn hier hamburger persen gepost. Die van mij zijn allemaal gecancelled door Aliexpress omdat de verkoper "has not provided enough evidence". Iemand anders dit ook gehad?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Millgate schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:51:
[...]

Mijn ervaring is dat als je inlogt op hun site, en daar je emailvoorkeuren aanpast, het wel werkt. Bij mij is de email-tsunami in ieder geval opgehouden.
Kan mij herinneren dat ik dat al een keer geprobeerd heb, maar heeft dus niet geholpen. En als ik nu nog een keer kijk, kan ik de emailvoorkeuren niet eens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nierbton
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 22:44
Er zat een fout in het afmelden bij mitb, oplossing gegeven door WTF in juli - zoek op "url mitb"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
xileS schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:21:
[...]

Kan mij herinneren dat ik dat al een keer geprobeerd heb, maar heeft dus niet geholpen. En als ik nu nog een keer kijk, kan ik de emailvoorkeuren niet eens vinden.
De unsubscribe button, zoals bescheven onder link, is inderdaad verdwenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
nierbton schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:30:
[...]

Er zat een fout in het afmelden bij mitb, oplossing gegeven door WTF in juli - zoek op "url mitb"
Laten we hopen dat het helpt, heb al heel vaak de melding gekregen dat het gelukt is en alsnog mailtjes blijven ontvangen -.-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Ri
  • Laatst online: 22-09 22:11
Taigu schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:04:

Een tijdje geledje geleden zijn hier hamburger persen gepost. Die van mij zijn allemaal gecancelled door Aliexpress omdat de verkoper "has not provided enough evidence". Iemand anders dit ook gehad?
Yup heb ik ook gehad met de hamburger persen van rond de €1,80. Zijn allebei geannuleerd vanwege een verkoper die niks stuurt.
Die van €3 zijn wel verstuurd en inmiddels al een tijdje binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:19
Ik heb ook wat besteld bij gearbest, pakket schijnt al donderdag verzonden te zijn vanuit hun EU warehouse. Alleen is het verzonden met EU Express, en weet echt niet waar ik hem kan tracken?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shilen
Pukson schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:27:
Ik heb ook wat besteld bij gearbest, pakket schijnt al donderdag verzonden te zijn vanuit hun EU warehouse. Alleen is het verzonden met EU Express, en weet echt niet waar ik hem kan tracken?
Meestal versturen ze met DPD of met Royal Mail. Als je je tracking nummer op aftership.com invoerd kun je wel zien waar hij mee verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je kunt je e-mail-adres daar vast wel wijzigen. Of je verandert het in een niet bestaand e-mail-adres of je laat de laatste letter weg of zo, of je maakt ergens een speciaal web-mail adres aan waar je verder nooit in hoeft te kijken behalve als je weer zaken met ze doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

CaptJackSparrow schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:57:

Je kunt je e-mail-adres daar vast wel wijzigen. Of je verandert het in een niet bestaand e-mail-adres of je laat de laatste letter weg of zo, of je maakt ergens een speciaal web-mail adres aan waar je verder nooit in hoeft te kijken behalve als je weer zaken met ze doet.
Ik maak voor iedere account een apart e-mail adres aan: ik-verkoper@mijndomein.nl
Als ik dan spam krijg op dat adres dan weet ik precies wie er gelekt heeft. Dat adres gaat dan mijn spamfilter in. Als ik nog verder met zo'n bedrijf moet communiceren verander ik het mail-adres in ik-verkoper2@mijndomein.nl.
Ook erg makkelijk om mail in mapjes te filteren.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
T-Ri schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:39:
[...]

Yup heb ik ook gehad met de hamburger persen van rond de €1,80. Zijn allebei geannuleerd vanwege een verkoper die niks stuurt.
Haha, ik had die ook besteld die gecanceld waren. Daarna ook die vam 3 euro besteld! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 19:22
Bedankt! Ik bestel ze opnieuw.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ik had een tijdje geleden zo'n helikoptertje met 6 propellers gekocht, leek mn pa wel leuk. Deze is inmiddels gearriveerd, maar er is echt een enorm probleem mee. Als de stick omlaag geduwd wordt dan gaat hij volle gas. Ook als er op bepaalde punten op de remote (behuizing) geduwd wordt gaat hij volle gas. We hebben zelfs al een paar keer gehad dat hij volle gas ging als je de remote uitzette, waarna hij bleef draaien totdat je de remote weer aanzette en gepaird had. Maar eens even kijken wat BG hieraan gaat doen, moest een filmpje maken van ze.

Edit: blijkbaar moet je in China Kelly heten om bij de klantenservice te mogen, heb nu al bij 3 winkels een gesprek met een Kelly gehad :P

[ Voor 11% gewijzigd door mark-k op 20-09-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
T-Ri schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:39:
[...]

Ik heb die wel degelijk binnen gehad. Helaas was het een klein haarelastiekje met een plastic Mickey Mousje eraan... Heb wel keurig me geld terug gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:46
Taigu schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:04:
Heb de Blitzwolf lader uit de Banggood 9-9 actie ontvangen. Lekker rap!

Dit weekend ook de Blitzwolf ontvangen, helaas wel met een US plug terwijl er bij order details duidelijk staat EU plug. Ach, tijd om de aftersales eens te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 11:00
mark-k schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:31:
Ik had een tijdje geleden zo'n helikoptertje met 6 propellers gekocht, leek mn pa wel leuk. Deze is inmiddels gearriveerd, maar er is echt een enorm probleem mee. Als de stick omlaag geduwd wordt dan gaat hij volle gas. Ook als er op bepaalde punten op de remote (behuizing) geduwd wordt gaat hij volle gas. We hebben zelfs al een paar keer gehad dat hij volle gas ging als je de remote uitzette, waarna hij bleef draaien totdat je de remote weer aanzette en gepaird had. Maar eens even kijken wat BG hieraan gaat doen, moest een filmpje maken van ze.

Edit: blijkbaar moet je in China Kelly heten om bij de klantenservice te mogen, heb nu al bij 3 winkels een gesprek met een Kelly gehad :P
Als zo'n drone meteen vol gas geeft op 1 of meer props is waarschijnlijk de gyroscoop over de zeik. Even in de handleiding kijken hoe je die kunt resetten (dat gaat support waarschijnlijk ook roepen). Over het algemeen heb ik goede ervaringen bij banggood, op wat gezeur over een missende eu kabel bij de blitzwolf na (die ik uiteindelijk zelf maar gekocht heb voor een euro) hebben ze keurig alles vervangen of het geld terug gestort.

Dat is bij gearbest wel anders.. Meestal proberen ze je het bos in te sturen en als je dan al een oplossing krijgt is het in coupons, of shared loss (verdwenen 2s lipo van 15$, gearbest wilde een coupon geven voor 10$).

Wat me wel opvalt is dat allbuy echt snel is met verzenden.. en banggood ook ik heb de afgelopen dagen meerdere pakketjes gekregen die pas 2 weken onderweg waren.

add:
Hee.. dat is niet duur
http://www.cndirect.com/c...all-bat-shape-3-mode.html
add2: blijft niet duur, maar is maar 21x2.5 cm.. erg mini dus!

[ Voor 5% gewijzigd door denan op 21-09-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Hij gaf ook vol gas als op de behuizing geduwd werd. Ik heb de remote open geschroefd en als ik de printplaat een beetje boog dan ging hij ook vol gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
mark-k schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:25:
Hij gaf ook vol gas als op de behuizing geduwd werd. Ik heb de remote open geschroefd en als ik de printplaat een beetje boog dan ging hij ook vol gas.
Daar zit de gyroscoop ook op he ;)

Ik heb het ook wel eens gehad met de batterijen in die drones. Als ze warm worden willen ze nog wel eens iets uitzetten en tegen de print drukken, waardoor de drone op hol sloeg.

Maar wat ik al zei: BG aftersales is redelijk goed. Zolang je een filmpje kunt laten zien is de kans groot dat je een nieuwe krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Maar of je 'm nog gaat hebben na een politiecontrole, is 'n andere vraag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dodge_911 schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:30:
[...]

Maar of je 'm nog gaat hebben na een politiecontrole, is 'n andere vraag :D
Hij ziet er stoerder uit dan ie in werkelijkheid is. Lengte is 21cm, dus dat zal wel loslopen met de politie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

denan schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:30:
[...]

Daar zit de gyroscoop ook op he ;)

Ik heb het ook wel eens gehad met de batterijen in die drones. Als ze warm worden willen ze nog wel eens iets uitzetten en tegen de print drukken, waardoor de drone op hol sloeg.

Maar wat ik al zei: BG aftersales is redelijk goed. Zolang je een filmpje kunt laten zien is de kans groot dat je een nieuwe krijgt.
Ja heb een heel mooi filmpje gestuurd waarin hij ook nog gewoon volle gas doorgaat terwijl de remote uit staat. Een paar minuten daarvoor had ik m bijna vast toen ik de remote uitzette, waardoor dat ding volle gas tegen mn hand vloog met zn propellertjes. Die dingen snijden dan toch wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
ralph075 schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:34:
[...]

Hij ziet er stoerder uit dan ie in werkelijkheid is. Lengte is 21cm, dus dat zal wel loslopen met de politie...
Bol.com levert hem ook http://www.bol.com/nl/p/zaklamp-knuppel/9200000045761398/

Maar hij is inderdaad een stuk kleiner dan ik dacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
De Cheerson CX-10 is er nu ook met camera :)

http://www.banggood.com/C...-Camera-RTF-p-989909.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

De post stond in eerste instantie bij de algemene aanbiedingen/actie pagina, maar hij is weer terug, maar nu hier.
De meeste codes van de ibuygou actie zijn nog enkele uren te gebruiken (of wellicht nog een dag). Namelijk tot (en met?) 22 september.
Hier is de nieuwe locatie van mijn post:

Kiswum in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
ik kon niet wachten tot de mi pad 2 en ik heb zo het vermoeden dat die ook hoger geprijst is dan de 1e (introductieprijs was ca. 300 euro).

Dus na wat rondneuzen vond ik hem bij dx.com in het wit voor 180 dollar, ca 40 dollar goedkoper dan een willekeurige andere site. Dx.com levert tegenwoordig ook een douane garantie voor een meerprijs van 2 dollar ongeveer.

Is het too good to be true? Of heb ik een verkeerde gekocht?

http://www.dx.com/p/xiaom...oth-sd-wi-fi-white-330367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Laatst online: 16:40
FunFair schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:54:
ik kon niet wachten tot de mi pad 2 en ik heb zo het vermoeden dat die ook hoger geprijst is dan de 1e (introductieprijs was ca. 300 euro).

Dus na wat rondneuzen vond ik hem bij dx.com in het wit voor 180 dollar, ca 40 dollar goedkoper dan een willekeurige andere site. Dx.com levert tegenwoordig ook een douane garantie voor een meerprijs van 2 dollar ongeveer.

Is het too good to be true? Of heb ik een verkeerde gekocht?

http://www.dx.com/p/xiaom...oth-sd-wi-fi-white-330367
Het is wel de 16gb versie waar je naar kijkt, de 64gb is daar al duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Jochemd13 schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:04:
[...]

Het is wel de 16gb versie waar je naar kijkt, de 64gb is daar al duurder.
Vergelijk maar eens de andere sites. 16GB versie voor $220

http://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_154811.html?wid=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:26
Xiaomi heeft onlangs zijn prijs verlaagd op Tmall: 16 gb voor 999rmb (=140 euro)
Het lijkt er op dat DX de eerste is die ook mee omlaag gaat van de webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Kiswum schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:17:
Speciale actiecodes van de Chinese webshop: www.Ibuygou.com

Edit: Korting voor de Redmi 2 pro toegevoegd.

Dear Kiswum, here are the codes:
Please note that buyers need to choose "DHL from china" when check out , but if they use coupon $46 or $35, we will ship by NL post..
Codes zijn nog 1 dag en 15 uur te gebruiken, t/m 22 september dus.

Ik heb wat codes geprobeerd voor de Redmi en die werkten pas vanaf $206. Maar met TAX insurance kom je op $210 dus dan werkt het wel.

Zonder door te gaan met bestellen kom ik er niet achter of er nog extra shipping costs bijkomen. Iemand ervaring?

Nu nog op zoek naar een site waar ze de verschillende versies naast elkaar vergelijken want door de Redmi bomen zie ik het Redmi bos niet meer ;)

Edit: bij Gearbest kost de XIAOMI RedMi Note 2 16GB 4G Phablet - BLACK $169.75. En bij Gearbest kan je nog shopkorting krijgen ook.

[ Voor 7% gewijzigd door rud op 21-09-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

rud schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:41:
[...]

Codes zijn nog 1 dag en 15 uur te gebruiken, t/m 22 september dus.

Ik heb wat codes geprobeerd voor de Redmi en die werkten pas vanaf $206. Maar met TAX insurance kom je op $210 dus dan werkt het wel.

Zonder door te gaan met bestellen kom ik er niet achter of er nog extra shipping costs bijkomen. Iemand ervaring?

Nu nog op zoek naar een site waar ze de verschillende versies naast elkaar vergelijken want door de Redmi bomen zie ik het Redmi bos niet meer ;)
Bedankt voor het testen.
Je kunt eventueel een kijkje nemen op mijn reviewpagina.
In de inleiding van de Redmi 2 Pro, heb ik een korte vergelijking toegevoegd:
productreview: Xiaomi Redmi 2 Pro Wit review door Kiswum

Het kan zijn dat de order onder het minimumbedrag uitkomt, die melding krijg je direct te zien. Je kunt dan een screenprotector, USB kabel, etc. toevoegen aan je order, zodat je boven het minimumbedrag van die coupon kunt komen.
De verzendkosten komen er nog wel op de een-na-laatste pagina (dat is zo'n $21,-). Voordat je je bestelling daadwerkelijk bevestigd. Hier zie je ook de totaalkosten van je bestelling. Met >12 bestellingen heb ik wel wat ervaring verzameld bij Ibuygou ;)
Als je ervoor kiest om de douanekosten te verzekeren, dan raad ik aan om de DHL korting te pakken (goedkoopste kortingscoupon). Daarmee krijg je het sneller in huis en het verschil in prijs is redelijk klein.

[ Voor 7% gewijzigd door Kiswum op 21-09-2015 21:06 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Ik had 22 juni een Xiaomi usb fan besteld bij allbuy. Deze tot op heden nooit ontvangen. Allbuy heeft netjes mijn geld weer gerefund. Jammer dat hij niet aangekomen is, maar toch netjes afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
Afgelopen vrijdag deze binnen gekregen van Banggood
4 sept. besteld, 18 sept binnen :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VLy665P.jpg
Dit is de nieuwe versie die ook op inverted kan vliegen, geweldig apparaatje voor dat geld!
Link voor de geïnteresseerde (Eachine H8 3D mini)

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Gearbest is nu tijdelijk de zelfbalancerende eco scooter tijdelijk $289 en zonder invoerrechten. Scheelt toch met wel de prijzen in Nederland alleen of de accu goed is?

Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201506/goods-img/1433353579693-P-2681316.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:05:
Bij Gearbest is nu tijdelijk de zelfbalancerende eco scooter tijdelijk $289 en zonder invoerrechten. Scheelt toch met wel de prijzen in Nederland alleen of de accu goed is?

[afbeelding]
Zouden daar nog niet verzendkosten bij komen? Ding weegt 3,8KG. Dat zit boven de 2KG die China Post etc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenzi schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:44:
[...]

Zouden daar nog niet verzendkosten bij komen? Ding weegt 3,8KG. Dat zit boven de 2KG die China Post etc doen.
Verzending is ook $0 dus dat maakt het interessant. Alleen is niet duidelijk of er een merk accu in zit en of die vervangbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:56:
[...]

Verzending is ook $0 dus dat maakt het interessant. Alleen is niet duidelijk of er een merk accu in zit en of die vervangbaar is.
Als ik adres gegevens invul inderdaad $0, maar het is eerder voorgekomen dat je dan ineens achteraf nog een extra afrekengebeuren krijgt (bijv met die Xiaomi scale).

maar navraag bij GB is het inderdaad free shipping :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:12
Kenzi schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:44:
Zouden daar nog niet verzendkosten bij komen? Ding weegt 3,8KG.
Bij de specs staat helemaal onderaan 12 kg en 13,1 kg inclusief verpakking? In Groningen zou hij overigens in beslag genomen worden omdat ze niet te verzekeren zijn. Duur grapje. Elders zijn ze misschien wat soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001

[afbeelding]
Hoe weet je dat er geen invoerkosten zijn?
Dit is wel interessant dan.

Edit: Ah ik zie het al: EU Warehouse.

[ Voor 3% gewijzigd door arene op 22-09-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

arene schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:26:
[...]

Hoe weet je dat er geen invoerkosten zijn?
Dit is wel interessant dan.

Edit: Ah ik zie het al: EU Warehouse.
Waar zie jij EU Warehouse? Er staat "Stock in:china" en in de comments " it ships from China "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
Nieuwe producten bij Xiaomi waaronder een nieuw model bluetooth speaker
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12049491_946380792064181_3299541811728741901_n.jpg?oh=c657317df3148075fff4852f88cac07e&oe=56960125

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
Kenzi schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:39:
[...]

Waar zie jij EU Warehouse? Er staat "Stock in:china" en in de comments " it ships from China "
Als je onder department kiest voor EU Warehouse en dan "dual Wheels"zoekt, komt hij tevoorschijn. Ik concludeer daaruit dat hij in het EU Warehouse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

arene schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:58:
[...]

Als je onder department kiest voor EU Warehouse en dan "dual Wheels"zoekt, komt hij tevoorschijn. Ik concludeer daaruit dat hij in het EU Warehouse is.
En dan krijg je " Please choose another warehouse " " OUT OF STOCK " (bij alle 3 de kleuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Steeldunes schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:46:
Nieuwe producten bij Xiaomi waaronder een nieuw model bluetooth speaker
[afbeelding]
Dus rond de 30 Euro weer, net zoals hun normale speaker waarschijnlijk. Ziet er wel leuk uit met alle kleurtjes.

Meer info en afbeeldingen te vinden op de site van Xiaomi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 15:41
Robkazoe schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:56:
Ik had via Banggood twee Xiaomi producten gekocht. Een powerbank en de witte speaker. De powerbank heeft een shipdate van 2015-07-26 06:23:02. De witte speaker heeft een shipdate van 2015-07-18 06:52:00. Over de powerbank maak ik mij nog niet echt zorgen maar de speaker wel. Speaker heeft wel een t&t nummer. Op de site van 17Track staat het volgende:

RExxxxxxxx6SE
Registered
Sweden
(Normal Tracking)to
Netherlands
(Not Found)2015-07-31 20:52, The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country

Hebben meer mensen ervaring dat het soms zo lang kan duren?
Robkazoe schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:15:
Dank beide. Dan wacht ik nog even een weekje :)
We zijn ondertussen een goed maandje verder en heb nog steeds niets binnen gekregen van Banggood. Als ik bij de track optie van de site krijg zie ik enkel dit staan (Xiaomi speaker):
Departured at 2015/7/18 16:33:54 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2015/7/16 16:12:29, Flytexpress Sorting Center

en bij pakketje 2 (Xiaomi powerbank)
Departured at 2015/7/26 17:11:42 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2015/7/16 16:12:27, Flytexpress Sorting Center

Ondertussen dus al 6-8 weken onderweg. Het had nu zo langzamerhand toch wel eens een keer binnen moeten komen? Is het terecht als ik nu een mail stuur met de vraag, waar het blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 25-09 20:36
Robkazoe schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:46:
[...]

[...]

We zijn ondertussen een goed maandje verder en heb nog steeds niets binnen gekregen van Banggood. Als ik bij de track optie van de site krijg zie ik enkel dit staan (Xiaomi speaker):
Departured at 2015/7/18 16:33:54 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2015/7/16 16:12:29, Flytexpress Sorting Center

en bij pakketje 2 (Xiaomi powerbank)
Departured at 2015/7/26 17:11:42 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2015/7/16 16:12:27, Flytexpress Sorting Center

Ondertussen dus al 6-8 weken onderweg. Het had nu zo langzamerhand toch wel eens een keer binnen moeten komen? Is het terecht als ik nu een mail stuur met de vraag, waar het blijft?
Waar is de sweden tracking dan naartoe?

Natuurlijk mag je zeker eens horen waar je pakje blijft hoor :)

Probeer ook om de code eens om te zetten via https://internationalparceltracking.com/#/search (als het een code is van formaat 2letters/cijfers/2letters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Heya. Bij een run mijn tas kwijt geraakt met daarin oortjes, powerbank enz.

Powerbank had ik de 10400 van Xiaomi, oortjes waren van Jays.

Maar nu de vraag;
10400 Xiaomi nog steeds de beste bang for bucks?
Pistons V3 nog steeds de beste bang for bucks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
maartend schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:34:

10400 Xiaomi nog steeds de beste bang for bucks?
Nope, 10000mAh is beter, lichter en kleiner én verkrijgbaar, de 10400 is dat niet meer (goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Laatst online: 16:40

[afbeelding]
Hier scheelt het ook niet veel
https://www.google.nl/web...tbs=vw:l,p_ord:p&tbm=shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Iemand die Xiaomi Scale al eens van Gearbest gehaald? Hij lijkt daar nu 22 € te zijn, zonder verzendkosten als ik doorklik naar Paypal betaling. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 18:01
Pagina: 1 ... 83 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic