Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
koelkast schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:42:
Iemand die Xiaomi Scale al eens van Gearbest gehaald? Hij lijkt daar nu 22 € te zijn, zonder verzendkosten als ik doorklik naar Paypal betaling. Klopt dat?
Ik heb het even geprobeerd maar bij mij berekent hij wel 70$ shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DKjordy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:05
6 september Blitzwolf lader besteld bij banggood, en vandaag al binnen :) gaat lekker snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 22-09-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Snuffelke schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 07:25:
Voor de geïnteresseerde een roundup van Micro USB kabels.

Remax Double side contact http://www.banggood.com/O...r-Cellphone-p-979107.html
1,69A (High) 10W load
Ik heb een stuk of 4 van deze gehaald, ideaal dat de USB poort in elk geval omkeerbaar is. ;)
Daarnaast laadt hij mijn HTC One M8 erg snel op, ik kan het niet testen maar voor mijn gevoel doet hij er sneller over van 0%-100% dan de originele HTC kabel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
Nu weet ik dat het veel en snel verandert en omdat ik hem niet nodig had heb ik eea niet echt gevolgd;
- waar kan ik op dit moment het beste de Xiaomi 10000mAh vandaan halen om zeker te zijn dat hij echt is? Ben afgelopen wknd mijn 10400 kwijt geraakt.

BG kost hij 10,90 euro. En ze zeggen dat hij original is.

Ach, gewoon daar maar besteld. Kreeg via shopkorting nog wat korting.

[ Voor 22% gewijzigd door maartend op 22-09-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:47

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

maartend schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:16:
Nu weet ik dat het veel en snel verandert en omdat ik hem niet nodig had heb ik eea niet echt gevolgd;
- waar kan ik op dit moment het beste de Xiaomi 10000mAh vandaan halen om zeker te zijn dat hij echt is? Ben afgelopen wknd mijn 10400 kwijt geraakt.

BG kost hij 10,90 euro. En ze zeggen dat hij original is.
Die heb ik ook daar op 4 september besteld, hij was op 17 september binnen, en ja, het was een originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
Vraag

Piston V3 bij BIC 12,19 dollar. Geven aan origineel, zie geen red dot staan.
Bij Allbuy 13,34 euro, staat wel Red Dot bij en origineel. En ze geven bestprice garantie

bestellen bij Allbuy? Heb al eerder besteld (earson) en dat is gewoon netjes binnen. En ik begreep dat ze nu gewoon leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Laatst online: 14:32
http://www.banggood.com/O...-Smart-Home-p-987119.html
Bam! Eindelijk een product wat heel misschien een goede vervanger kan zijn van de Logitech Harmony. Gewoon alles via je smartphone bedienen. Zou die app er in het Nederlands zijn?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
Net zoals bij de Router/Mi Fit apps is/komt er waarschijnlijk wel een onofficieel vertaalde Engelse versie, Nederlands zou ik niet van uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Laatst online: 14:32
dutchgio schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:16:
Net zoals bij de Router/Mi Fit apps is/komt er waarschijnlijk wel een onofficieel vertaalde Engelse versie, Nederlands zou ik niet van uit gaan.
Engels is meer dan voldoende. Heb Banggood al gevraagd hoe die communicatie precies gaat. Zou een ideale oplossing zijn als je ook geen IR op je telefoon hebt. Ik denk namelijk dat je telefoon via dat kastje met Bluetooth/WiFi o.i.d. is verbonden die het signaal in IR naar de TV stuurt.

Vragen vragen vragen...

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DKjordy schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:45:
6 september Blitzwolf lader besteld bij banggood, en vandaag al binnen :) gaat lekker snel!
Dat ging bij mij sneller. Had met de 9-9 actie de Blitzwolf lader, iedereen is daar terecht positief over, en de Blitzwolf 4 poorts autolader, werkt ook prima, samen voor 16 euro en die waren er afgelopen zaterdag al.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:21:
[...]

Engels is meer dan voldoende. Heb Banggood al gevraagd hoe die communicatie precies gaat. Zou een ideale oplossing zijn als je ook geen IR op je telefoon hebt. Ik denk namelijk dat je telefoon via dat kastje met Bluetooth/WiFi o.i.d. is verbonden die het signaal in IR naar de TV stuurt.

Vragen vragen vragen...
heb hier een tijdje geleden al over gepost. ding sluit je aan op je wifi netwerk. vervolgens kan hij alles in een 360 graden bereik via IR aansturen. voeding via usb. communicatie gaat verder via de Mi Home app op je telefoon.

echter is alle software in het Chinees (ook als je de Engelse Mi Home app gebruik is dit gedeelte nog in het Chinees). Ook is 90% van de apparaten in de database Chinees. Merken dus als Skyworth, Haier etc.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
ViezeVis schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:09:
Bam! Eindelijk een product wat heel misschien een goede vervanger kan zijn van de Logitech Harmony. Gewoon alles via je smartphone bedienen. Zou die app er in het Nederlands zijn?
Zou dan (gezien alles in het chinees is blijkbaar) gewoon voor de Smart remote gaan van Logitech. Is duurder ja, maar werkt perfect (na goed instellen) en ook via je telefoon.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dersan schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:59:
[...]

Ik heb het even geprobeerd maar bij mij berekent hij wel 70$ shipping.
Met Paypal? Ik kom op http://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_168281.html uit (incl verzending naar NL) op 24€, ook in het paypal betaalscherm komt dat bedrag er te staan.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

koelkast schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:23:
[...]

Met Paypal? Ik kom op http://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_168281.html uit (incl verzending naar NL) op 24€, ook in het paypal betaalscherm komt dat bedrag er te staan.
is al vaker hier langs gekomen, later krijg je nog een apart scherm voor de verzendkosten.

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 05:33
Slabbysl schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:48:
[...]

Ik heb Banggood gemaild en verwacht minimaal een aardige korting voor het bestellen van de goude. Ik laat wel weten wanneer ze gereageerd hebben.
Ze willen me 3$ refund geven voor het versturen van het verkeerde product. Ze geven aan dat de rode ook duurder is dan de goude, dus vinden ze dat ik niet zo moet zeiken. :9~

Ik denk niet dat er meer uit te halen valt... Maar moet nu alsnog de goude bestellen en die rode maar zien kwijt te raken aan iemand anders.

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 20:57
Quad schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:11:
[...]

Ik heb een stuk of 4 van deze gehaald, ideaal dat de USB poort in elk geval omkeerbaar is. ;)
Daarnaast laadt hij mijn HTC One M8 erg snel op, ik kan het niet testen maar voor mijn gevoel doet hij er sneller over van 0%-100% dan de originele HTC kabel.
Is de usb nu aan beide kanten omkeerbaar? Dat is me eigenlijk niet helemaal duidelijk, dus zowel de gewone usb aansluiting en ook de micro-usb?

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 16:24

Dima_2005

T.net-verslaafde

Vandaag voor de eerste keer Expedited Shipping pakje (met Livolo spullen) ontvangen van Banggood.
En ik moet zeggen: I'm impressed. Slechts 3$ betaald voor de shipping. 36u na bestelling werd het effectief verzonden door Flytexpress en heb ik een tracking nummer gekregen. 48u nadat het verzonden werd, kreeg ik het per DHL geleverd :)

Nuja, ik weet wel dat DHL snel werkt, maar dit is toch echt wel een recordtijd. Moest ik het binnen Europa besteld hebben (zelfs binnen België), zou het langer geduurd hebben. :+ (en 3x meer gekost hebben)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• bottom line
  • Laatst online: 25-09 20:36
puntje013 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:22:
[...]

Is de usb nu aan beide kanten omkeerbaar? Dat is me eigenlijk niet helemaal duidelijk, dus zowel de gewone usb aansluiting en ook de micro-usb?
Enkel de USB poort is omkeerbaar.
Anders zou het er zo uitzien: http://www.banggood.com/B...for-Android-p-998319.html

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 20:57
Die zocht ik idd, binnenkort maar eens een bestellen om te testen of ze een beetje snel opladen.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:40

KroeT

[...]

Iemand die Xiaomi Scale al eens van Gearbest gehaald? Hij lijkt daar nu 22 € te zijn, zonder verzendkosten als ik doorklik naar Paypal betaling. Klopt dat?
Bij mij gooit hij de verzendkosten na het inloggen op Paypal er alsnog bij. En ik wil dat ding best graag. Ik word te dik ;)

Peace is not simply the absence of war.

• Shilen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:45
Ik heb hem daar vorige week via de EU warehouse besteld. Uiteindelijk €30 kwijt inc verzending met DHL.

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:51
Chocoball schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:05:
Bij Gearbest is nu tijdelijk de zelfbalancerende eco scooter tijdelijk $289 en zonder invoerrechten. Scheelt toch met wel de prijzen in Nederland alleen of de accu goed is?

[afbeelding]
Hoezo geen invoerrechten? Ik zie daar verder niks over en in de questions & answers geven ze ook aan dat de taxes e.d. voor de klant is. :P

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 11:00
Fuwor schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:01:
[...]

Hoezo geen invoerrechten? Ik zie daar verder niks over en in de questions & answers geven ze ook aan dat de taxes e.d. voor de klant is. :P
EU warehouse.. wel scherp blijven he ;)

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

denan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:11:
[...]

EU warehouse.. wel scherp blijven he ;)
Zoals al pagina terug is gezegd, als je EU warehouse kiest is ie "Out of Stock".

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 11:00
Kenzi schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:16:
[...]

Zoals al pagina terug is gezegd, als je EU warehouse kiest is ie "Out of Stock".
Ah.. dan heb ik niets gezegd :)

Even wachten tot ie weer in stock komt dan. Meestal doen ze dat aardig rap (de tarantula's waren ook binnen een week weer 'in stock' )

Ontopic: Ik zag gisteren voor het eerst iemand langs komen rollen op zo'n geval. Zag er best vloeiend uit, ook de drempel voor mijn huis ging redelijk rap. Kom toch wel in de verleiding zo :)

[ Voor 20% gewijzigd door denan op 23-09-2015 16:23 ]

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
Ik heb de Earson ER-163 binnen (mooi ding)

Weet iemand alleen hoe ik verbind met dat ding? De handleiding is in het chinees en ik vind niks op het internet. :(

De bluetooth knop ingedrukt houden doet niks, power knop lang indrukken, beide tegelijk ... niks werkt.

Ook is het vol volume in het chinees, als de eerste stap lukt ben ik wel benieuwd of deze in het engels kan.
(heb echt alles geprobeerd, maar het lukt me echt niet)

*edit, soms roept hij opeens wat raars ... wat alleen geen idee ;)
(iig geen earson zichtbaar op m'n mobiel bluetooth)

*edit
geen idee wat ik heb gedaan, maar heb verbinding!

*edit, m'n telefoon vind opeens een fysiek toetsenbord, vaag.

Dat volume 10 chinees die blijft kletsen is wel irritant zeg, hele zinnen om aan te zetten en met bluetooth te verbinden

[ Voor 28% gewijzigd door Whiskey48 op 23-09-2015 19:13 ]

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
ViezeVis schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:09:
Nadeel is dat dit apparaat alleen voornamelijk Chinese apparaten ondersteunt. Kijk eens naar de Anymote van Kickstarter: die ziet er veel belovender uit.

Ik heb een generieke discount-code zodat deze voor $60 is te bestellen met verzending die op dit moment plaatsvindt.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
maurits82 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:05:
Ik heb de Earson ER-163 binnen (mooi ding)

Weet iemand alleen hoe ik verbind met dat ding? De handleiding is in het chinees en ik vind niks op het internet. :(

Dat volume 10 chinees die blijft kletsen is wel irritant zeg, hele zinnen om aan te zetten en met bluetooth te verbinden
Ik ga even een wilde gok doen, maar misschien dat je hier iets mee kan. Kwam ik laatst tegen op een tweakblog, en wie weet werkt het ook voor de 163, het proberen waard....
weebl schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:06:
Ik heb de stem van die van mij van Chinees naar Engels aan weten te passen!!!

Ik heb van de Banggood-support een tooltje opgestuurd gekregen waarmee je dit kan doen.
Als er behoefte aan is kan ik dat hier delen, samen met een stappenplan :)
weebl schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:55:
[...]

Ok, komt ie :)

Download de twee bestanden die ik hier heb geshared:

https://drive.google.com/...owd2pFdENHNVU&usp=sharing

Voer de volgende stappen uit:

1. Stop eerst een TF-kaartje in je ER-160, zorg ervoor dat deze FAT32 geformatteerd is. Zonder TF-kaartje wil de speaker niet in de computer-mode die nodig is om de taal aan te passen!
2. Download de bestanden uit de link en pak het RAR-bestand uit.
3. Open de tool die je net uitgepakt hebt (MPTool.exe), en klik op de 3 puntjes naast het veld "Code". Open het andere bestand uit de link.
4. Terwijl de speaker uit staat houd je de knop "Next" ingedrukt (als het logo naar je toe staat de meest rechter knop bovenop) en sluit je hem aan op de PC met een micro-USB kabel.
5. Het tooltje herkent de speaker en begint met "Downloaden". LET OP: houd de gehele tijd "Next" ingedrukt.
6. Het tooltje geeft aan dat ie klaar is met downloaden, je kan nu "Next" loslaten en de speaker afkoppelen.
7. Zet je speaker aan, je hoort nu "BLUETOOTH MODE", uitgesproken door een mevrouw (ipv. de Chinese meneer :D ).
8. ???
9. Profit!?

N.b.: dit lukte me niet op m'n Windows 10 PC, met Windows 8.1 lukte het wel. Ik vermoed dat de tool ook wel met Windows 7 werkt.

N.b.2: ik ben echt onder de indruk van deze speaker, zeker nu ik het enige nadeel dat ik er in zag op heb weten te lossen. De geluidskwaliteit is subliem en de extra functionaliteit ten opzichte van z'n voorganger (die ik ook heb) is erg welkom. Vooral de volume-draaiknop en de knoppen voor vorige en volgende nummer zijn erg fijn!

[ Voor 8% gewijzigd door Steeldunes op 23-09-2015 20:57 ]

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

• Whiskey48
Steeldunes schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:55:
[...]

Ik ga even een wilde gok doen, maar misschien dat je hier iets mee kan. Kwam ik laatst tegen op een tweakblog, en wie weet werkt het ook voor de 163, het proberen waard....

[...]

[...]
Merci! Had ik gevonden idd in die 160 review.
Misschien kan je dan de geluiden helemaal uit zetten, zou mooi zijn.
Merci iig, iets om vanaf verder te gaan.

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
*knip* zie de topicwaarschuwing

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 24-09-2015 01:16 ]

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:26

• bottom line
De Nitecore MH20 is ook een goede keus. Lees gewoon de laatste 10 pagina's maar eens door ;)

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Banggood heeft de EARSON ER-151 in de aanbieding alweer (Flash Deal). Heeft altijd positieve reviews gehad en is vrij goedkoop, namelijk 18,26 euro. Volgens mij is het op dit moment nergens goedkoper. Voor de mensen die nog een degelijk bluetooth speaker zoeken :)

http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 10:00
Phentaq schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:10:
Banggood heeft de EARSON ER-151 in de aanbieding alweer (Flash Deal). Heeft altijd positieve reviews gehad en is vrij goedkoop, namelijk 18,26 euro. Volgens mij is het op dit moment nergens goedkoper. Voor de mensen die nog een degelijk bluetooth speaker zoeken :)

Dan ben ik toch maar voor de HUAWEI AM08 Little Swan gegaan van 14,62 euro.

Geen enkel idee wat de kwaliteit is, maar ik vind 'm gewoon belachelijk mooi om te zie. Al zou die alleen maar licht geven i.p.v. muziek mag ie al op het dressoir 8)7

http://www.banggood.com/H...ound-Effect-p-997006.html

• Phentaq
DuxXx schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:06:
[...]

Dan ben ik toch maar voor de HUAWEI AM08 Little Swan gegaan van 14,62 euro.

Geen enkel idee wat de kwaliteit is, maar ik vind 'm gewoon belachelijk mooi om te zie. Al zou die alleen maar licht geven i.p.v. muziek mag ie al op het dressoir 8)7

http://www.banggood.com/H...ound-Effect-p-997006.html
Ziet er inderdaad wel veel mooier uit. Heeft jammer genoeg geen reviews om te zien of het echt waard is. De Earson is daarentegen ook waterproof, dustproof en shockproof. Tis natuurlijk ook meer wat voor speaker je nodig hebt (indoor vs outdoor). O-)

[ Voor 33% gewijzigd door Phentaq op 24-09-2015 00:31 ]

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Slabbysl schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:54:
[...]

Ze willen me 3$ refund geven voor het versturen van het verkeerde product. Ze geven aan dat de rode ook duurder is dan de goude, dus vinden ze dat ik niet zo moet zeiken. :9~

Ik denk niet dat er meer uit te halen valt... Maar moet nu alsnog de goude bestellen en die rode maar zien kwijt te raken aan iemand anders.
Op FOK heeft 1 iemand de optie gekregen om een nieuwe te krijgen in de juiste kleur of geld terug. Ik heb 500 punten aangeboden gekregen voor 2 verkeerde power banks omdat de rode nu 3$ duurder is ofzo -.-.

• Phentaq
xileS schreef op donderdag 24 september 2015 @ 01:14:
[...]

Op FOK heeft 1 iemand de optie gekregen om een nieuwe te krijgen in de juiste kleur of geld terug. Ik heb 500 punten aangeboden gekregen voor 2 verkeerde power banks omdat de rode nu 3$ duurder is ofzo -.-.
Bij mij willen ze de helft van de prijs compenseren. Ik heb nu even doorgezeurd, kijken wat ze gaan zeggen.

• Whiskey48
bottom line schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:33:
De Nitecore MH20 is ook een goede keus. Lees gewoon de laatste 10 pagina's maar eens door ;)
Yup, heb er nu ook 2 van, wat een bak licht zeg en fijne knop werking!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Hé die kende ik nog niet, iemand hier goede ervaring mee? Laadt snel op?

Oh moet nog uitkomen zeker? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Drowzz op 24-09-2015 08:09 ]

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
Phentaq schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:10:

Ik zou voor een paar euro meer deze nemen, maar dat is een mening:
http://www.aliexpress.com...t-Earson/32374747772.html

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 24-09-2015 12:51 ]

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
dangerousp schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:22:
[...]

Ik zou voor een paar euro meer deze nemen, maar dat is een mening:
http://www.aliexpress.com...t-Earson/32374747772.html
Die paar euro zorgen wel dat je boven de 22 euro komt en dus moet bijbetalen aan de douane.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 24-09-2015 12:51 ]

• Liber8
  • Laatst online: 01-05 17:46
Beste mede tweakers,

Ik heb op 10-09 een xiaomi 10000Mah powerbank besteld bij banggood en is gisteren aangekomen.
Helaas heb ik de verkeerde kleur ontvangen. Ik had de rode besteld en heb de goud kleurige ontvangen.

Ik heb banggood een mail gestuurd met daarbij een foto van het product, nu heb ik een mail ontvangen waarmee ze mij tegemoet willen komen met 400 punten.

Wat houden die 400 punten in en wat kan ik er mee doen.? Ik las hier wel vaker dat er een verkeerde kleur werd geleverd. De rode kleur is +- 2,80€ duurder dan degene die ik ontvangen heb.

Graag jullie ervaringen met de aftersale van banggood en hun tegemoetkomeningen bij zulke foutjes.

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:18
Liber8 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:53:
Beste mede tweakers,

Ik heb op 10-09 een xiaomi 10000Mah powerbank besteld bij banggood en is gisteren aangekomen.
Helaas heb ik de verkeerde kleur ontvangen. Ik had de rode besteld en heb de goud kleurige ontvangen.

Ik heb banggood een mail gestuurd met daarbij een foto van het product, nu heb ik een mail ontvangen waarmee ze mij tegemoet willen komen met 400 punten.

Wat houden die 400 punten in en wat kan ik er mee doen.? Ik las hier wel vaker dat er een verkeerde kleur werd geleverd. De rode kleur is +- 2,80€ duurder dan degene die ik ontvangen heb.

Graag jullie ervaringen met de aftersale van banggood en hun tegemoetkomeningen bij zulke foutjes.
Paar posts boven je heeft iemand de gouden besteld maar een rode gekregen. Misschien kunnen jullie ruilen?

*knip*

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 24-09-2015 12:52 ]

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

De nieuwe Xiaomi Mi4c 16GB is vandaag gearriveerd bij Ibuygou.
Waarschijnlijk worden ze vanaf woensdag via DHL naar de klanten gestuurd.

MI4C 16G, ibuygou website price:245$ discount price: 236
€219,91 met korting: €211.83
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-16gb-rom-7080.html

Tijdelijk met gratis gekleurde Xiaomi piston headset.

[ Voor 0% gewijzigd door Kiswum op 24-09-2015 09:07 . Reden: member only toegevoegd. ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Liber8
pelt schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:57:
[...]

Paar posts boven je heeft iemand de gouden besteld maar een rode gekregen. Misschien kunnen jullie ruilen?

Ik wil die gouden ook wel van je overnemen voor een tientje.
Het gaat mij niet zo zeer om de kleur maar om de prijsverschillen tussen de kleuren.. Wanneer de prijzen niet zouden verschillen had de kleur me niks uitgemaakt :)

Ik ga/wil niet mierene*ken om 2/3 euro verschil, jammer is het wel ;)

Iemand die weet wat die 400 punten op banggood inhoud en of dit redelijk is ?

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Liber8 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:14:
[...]

Het gaat mij niet zo zeer om de kleur maar om de prijsverschillen tussen de kleuren.. Wanneer de prijzen niet zouden verschillen had de kleur me niks uitgemaakt :)

Zowel de gouden als de rode zijn RMB 10 duurder dan de zilveren. Dat is bij elke powerbank van Xiaomi zo geweest. De shops berekenen dit prijsverschil gewoon door ;)

Of die 400 punten redelijk zijn? Alleen jij kan daar over beslissen aangezien wij niet weten hoe graag jij die andere kleur wil hebben of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
BigSurf schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:36:
[...]

Als je je telefoon op de tijdzone van Beijing zet (+8 dacht ik) kun je wel de tijdbalk gebruiken om opnames van de Xiaomi Ant cam terug te kijken..
Een of andere rus heeft het voor elkaar gekregen om de firmware aan te passen.
Een aardige duitser heeft daar vervolgens een handleiding voor geschreven.

http://robinhenniges.com/en/fix-xiaomi-xiaoyi-small-ant

Ik heb nu Firmware J met de juiste tijdzone, telnet toegang en mogelijk weer stream toegang.Dat moet ik nog even testen :)

Als je dit gaat doen, let even op dat je de timezone op GMT+6 zet in plaats van +2.... waarom geen idee, maar dan heb je wel NL tijd. Om de een of andere reden zit je er anders 4 uur naast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
BounceMeister schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:49:
[...]

Die paar euro zorgen wel dat je boven de 22 euro komt en dus moet bijbetalen aan de douane.
herstel: Er is een mogelijkheid dat je moet gaan bijbetalen. Ik moet de eerste chinese verkoper nog tegenkomen wie het daadwerkelijke bedrag boven de 22 euro vermeldt. Zeker bij zulke kleine verschillen boven de grens heb ik nog nooit hoeven bij te betalen. Anders is het bij telefoons en tablets of grotere aantallen.

Maar het is inderdaad een (klein) risico.

• FunFair
Liber8 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:14:
[...]

400 punten komen overeen met 4 dollar.
Echter kun je die niet bij 1 enkele bestelling gebruiken. Het aantal punten dat je kunt gebruiken hangt af van de bestelwaarde. Ofwel je kunt er wat korting mee krijgen als je geen kortingscode hebt. Je kunt de punten niet i.c.m. flash deals gebruiken.

Als je dus vaker wat besteld is het, het waard. Maar dan is het, het ook waard om reviews te schrijven en zodoende deze punten te verdienen.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Drowzz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:42:
[...]

Hé die kende ik nog niet, iemand hier goede ervaring mee? Laadt snel op?

Oh moet nog uitkomen zeker? :+
Heb zo'n soort kabel, maar ik had het idee dat je er usb-poorten een beetje mee sloopt. Het in- en uitpluggen gaat niet echt soepel. Daarnaast worden die beloften van mA doorvoer nooit waargemaakt in mijn ervaring.

_██_
(ಠ_ృ)

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Atomsk schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:51:
[...]

Heb zo'n soort kabel, maar ik had het idee dat je er usb-poorten een beetje mee sloopt. Het in- en uitpluggen gaat niet echt soepel. Daarnaast worden die beloften van mA doorvoer nooit waargemaakt in mijn ervaring.
Boedel je met het in en uitpluggen de micro usb kant of de gewone usb aansluiting?

Ze hebben namelijk bij Banggood ook nog deze kabel van Prolink.

Bij deze kabel is de micro USB kant wel double sided de USB kant niet.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Atomsk
Megapaul schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:55:
[...]

Boedel je met het in en uitpluggen de micro usb kant of de gewone usb aansluiting?

De gewone USB plug.

_██_
(ಠ_ృ)

• Megapaul
  • Nu online
En die USB kant is bij jouw kabel ook double sided?

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:05

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Beste mede tweakers,

Slabbysl schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:44:
Het is idd de rode die ik heb ontvangen (Alhoewel ik m eerder roze vind lijken haha).

Besteld heb ik echter de goude.
Volgens mij weet ik wat er mis is gegaan, jullie moeten misschien even babbelen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Liber8
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:50:
[...]

[...]

Volgens mij weet ik wat er mis is gegaan, jullie moeten misschien even babbelen.
Haha, ik las het ja :) Kleur maakt me zoals ik hierboven al aangaf niet zo veel uit. Ging mij meer om de verschillende prijzen van het product qua kleur.
Nu ff een review schrijven voor wat extra punten/korting en zoeken naar een nieuw product.

• Atomsk
Megapaul schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:50:
[...]

En die USB kant is bij jouw kabel ook double sided?
Ja, het contactvlak in het midden is vrij dun en buigt naar boven/beneden bij het inpluggen. Dit oefent echter meer druk uit dan een gewone kabel. Kan niet zeggen dat het echt iets kapot gemaakt heeft, maar echt ok voelt het niet aan.

_██_
(ಠ_ృ)

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 09:42
Speedfightserv schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:21:
[...]

Heb hem besteld maar bij mijn paypal betaling kies ik per ongeluk een ander adres dan het shipping adres.
Waar wordt hij dan naar toe gestuurd? naar het paypal adres of het shipping adres? Ik weet dat het bij Ebay uitmaakte, maakt het hier ook uit?
Even een update. Hij (MLais Mx Base)is vandaag bezorg op het adres wat ik had opgegeven. Dus niet het PayPal adres.

Eerste indruk over de telefoon is zeer goed! Hij is echt snel en het scherm is mooi helder. Screenprotector (hard glas) en silicone bumper zaten er gewoon bij! (terwijl ik ze ook al besteld had bij banggood, maar dan heb ik mooi reserve)

Telefoon is netjes verpakt. Hij is wel wat zwaar maar dat komt door de accu (4300 mah)

Even afwachten wat het vrouwtje er van vindt...

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• Whiskey48
Speedfightserv schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:51:
[...]

Even een update. Hij (MLais Mx Base)is vandaag bezorg op het adres wat ik had opgegeven. Dus niet het PayPal adres.

Eerste indruk over de telefoon is zeer goed! Hij is echt snel en het scherm is mooi helder. Screenprotector (hard glas) en silicone bumper zaten er gewoon bij! (terwijl ik ze ook al besteld had bij banggood, maar dan heb ik mooi reserve)

Telefoon is netjes verpakt. Hij is wel wat zwaar maar dat komt door de accu (4300 mah)

Even afwachten wat het vrouwtje er van vindt...
Mooi! Moeders hier is er nog erg blij mee iig :)

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
Net de ZTE V5 pro gehaald op AliExpress voor $160
http://brands.aliexpress.com/?spm=2114.11010108.24.1.m50CCJ
Dagdeal.

Eventueel op woensdagen de Elehphone Trunk voor $90 via Elephone.hk
(Elephone.cc heeft hem dan zo en zo voor die prijs)

Keuze vanwege de Snapdragon Processore en met alle EU banden 3g en 4g in de specs.

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
FunFair schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:30:
[...]Een of andere rus heeft het voor elkaar gekregen om de firmware aan te passen.
Kijk, daar kan ik wat mee. Krijgt een aanschaf uit het verleden toch weer potentie. Waar zouden we zijn zonder Russen, Duitsers en tweakers. Thanks for sharing :-)

• Megapaul
  • Nu online
kwakzalver schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:06:
Net de ZTE V5 pro gehaald op AliExpress voor $160
http://brands.aliexpress.com/?spm=2114.11010108.24.1.m50CCJ
Dagdeal.

Eventueel op woensdagen de Elehphone Trunk voor $90 via Elephone.hk
(Elephone.cc heeft hem dan zo en zo voor die prijs)

Keuze vanwege de Snapdragon Processore en met alle EU banden 3g en 4g in de specs.
Volgens mij mis je nog wel de 800 / 900 band op 4G.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
Megapaul schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:31:
[...]

Jep, die missen bij heel veel Chinese smartphones (helaas). Hier een overzicht van gebruikte frequenties:

KPN: 800 MHz, 1800 MHz en 2600 MHz.
Vodafone: 800, 1800 en 2600 MHz
T-Mobile: 900 MhZ, 1800, 2600 MHz
Tele2: 800 Mhz en 2600 MHz

Bron: http://www.4gdekking.nl/alles-over-4g

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
2600Mhz wordt vooralsnog alleen door Tele2 daadwerkelijk gebruikt, dus die is ook minder nodig.
En bij T-Mobile is 1800Mhz de landelijke frequentie, later komt er 900Mhz 4G bij.
Is daar dus ook minder van belang dan voor KPN/Vodafone, die 800!hz als landelijke frequentie gebruiken en 1800Mhz voor stedelijke gebieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Beste mede tweakers,

Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen naar de buren, maar daar regelt de Nederlandse webcare van Banggood iig wel meer voor je. Als het goed is mag mijn zusje kiezen voor 2 nieuwe of geld terug.

• prakka
  • Laatst online: 21:34
xileS schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:37:
[...]

Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen naar de buren, maar daar regelt de Nederlandse webcare van Banggood iig wel meer voor je. Als het goed is mag mijn zusje kiezen voor 2 nieuwe of geld terug.
Dat is nog beter dan ik. ik krijg maximaal 300 punten ook na een vraag dat het niks voorstelt blijven ze bij het standpunt heb nu nogmaals gemaild.

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
Megapaul schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:31:
[...]

}:O ooow FOK....... 8)7 Mjaah, blijft een leuk speeltje en gelukkig is 4G voor mij nog niet zo broodnodig.
Die Elephone Trunk heeft die 800 band wel, Maar de batterij was mij te klein...

_/-\o_ Thanks voor de 'wake-up-call'!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:33
[...]

Ik heb nu Firmware J met de juiste tijdzone, telnet toegang en mogelijk weer stream toegang.Dat moet ik nog even testen :)

Als je dit gaat doen, let even op dat je de timezone op GMT+6 zet in plaats van +2.... waarom geen idee, maar dan heb je wel NL tijd. Om de een of andere reden zit je er anders 4 uur naast.
Werkt dit ook met de night vision versie?

• Liber8
xileS schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:37:
[...]

Dankje, ik heb er een bericht achtergelaten :) _/-\o_

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[...]

Heel cool. Maar krijg je op deze manier nog wel de updates van Xiaomi binnen?

Ondertussen gebruiken ze de camera al een tijdje en ze vinden het wel erg tof om zo even snel te kijken in de babykamer. Het tijdverschil boeit niet zo; even 6 uur terugrekenen is zo gedaan; maar het daadwerkelijk terugkijken is wel vrij beroerd. (traag, net echt duidelijk wat je terugkijkt enz.)

• FunFair
m3gA schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:00:
[...]

Werkt dit ook met de night vision versie?
Ja, ik heb ook de night vision versie :)
Piet91 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:26:
[...]

Ondertussen gebruiken ze de camera al een tijdje en ze vinden het wel erg tof om zo even snel te kijken in de babykamer. Het tijdverschil boeit niet zo; even 6 uur terugrekenen is zo gedaan; maar het daadwerkelijk terugkijken is wel vrij beroerd. (traag, net echt duidelijk wat je terugkijkt enz.)
Je krijgt nog gewoon updates binnen, maar dan heb je weer officiële filmgame waarbij de tijd fout staat en je geen stream kunt openen.

Wellicht maakt die Rus later een versie met recentere firmware. Ik heb alleen nog geen justitie toevoegingen gemerkt met de nieuwere firmware versies.

[ Voor 65% gewijzigd door FunFair op 24-09-2015 21:48 ]

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:10
Piet91 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:26:
[...]

Zojuist op mijn camera getest en het werkt ook op de K firmware. Ik heb enkel de 'myversion' gewijzigd naar de versie die op de camera staat. De tijd van de app correspondeert nu met de tijd van de camera zelf. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Jadang schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:12:
[...]

Zojuist op mijn camera getest en het werkt ook op de K firmware. Ik heb enkel de 'myversion' gewijzigd naar de versie die op de camera staat. De tijd van de app correspondeert nu met de tijd van de camera zelf. 8)
Haha dan fop je de camera ;) je hebt werkelijk firmware J. Alleen laat je de camera denken dat het firmware K is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:01
Weet iemand waar ik het best een xiaomi air purifier kan kopen? Eventueel direct met een extra filter.
Ik zie hem hier staan maar daar lijkt hij niet leverbaar.
http://www.honorbuy.com/182-xiaomi-mi-air-purifier.html

Het is natuurlijk een groot apparaat dus ik hoop dat zoiets goed aankomt.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Headshot_NL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:45:
Weet iemand waar ik het best een xiaomi air purifier kan kopen? Eventueel direct met een extra filter.

Op AliExpress vind je alles wat je zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA

Probleem is dat deze zwaar is en je hem nergens gaat vinden met gratis verzenden. Dan wordt het een dure grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:50

http://chinaprices.us?q=X...%20Air%20Purifier&from=50

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Jadang schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:12:
[...]

Krijg jij trouwens hd beeld? Ik krijg alleen maar SD omdat de bandbreedte onvoldoende zou zijn. Ik heb 3 unifi access points hangen dus dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Chinees product, maar uit Nederland
Xiaomi Piston 3, voor 11 of 12 euro. Niet heel duidelijk.

https://www.uitbieden.nl/payment/xiaomi-piston-oordopjes

De vraag is of ze echt zijn natuurlijk... de youth versie kan ik me voorstellen, maar de originele zijn nog steeds ca. 20 dollar. Snap niet dat een nederlandse aanbiedingsite het dan voor goedkoper weg kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011

Voor zulke lompe dingen moet je alleen bij EU websites kijken, voor ongeveer 240EUR incl BTW en verzendkosten ben je dan klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:10
FunFair schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:04:
[...]

Haha dan fop je de camera ;) je hebt werkelijk firmware J. Alleen laat je de camera denken dat het firmware K is.
Dus met dit bestand installeer je de firmware helemaal opnieuw? Ik was in de veronderstelling dat het slechts de huidige firmware op de camera aanpaste. Anyway, de tijdzone is correct en dat is het belangrijkste 8)
m3gA schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:42:
[...]

Krijg jij trouwens hd beeld? Ik krijg alleen maar SD omdat de bandbreedte onvoldoende zou zijn. Ik heb 3 unifi access points hangen dus dat lijkt me sterk.
Voor zover ik kan zien, werkt HD beeld bij mij wel. Wanneer ik HD selecteer, wordt het beeld iets scherper tov SD. De bandbreedte van HD zit bij mij rond de 100 kbps. In het bestandje heb ik verder niks gewijzigd, enkel de 'my_version'. Misschien de camera even herstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Jadang schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:51:
[...]

Dus met dit bestand installeer je de firmware helemaal opnieuw? Ik was in de veronderstelling dat het slechts de huidige firmware op de camera aanpaste. Anyway, de tijdzone is correct en dat is het belangrijkste 8)

[...]

Voor zover ik kan zien, werkt HD beeld bij mij wel. Wanneer ik HD selecteer, wordt het beeld iets scherper tov SD. De bandbreedte van HD zit bij mij rond de 100 kbps. In het bestandje heb ik verder niks gewijzigd, enkel de 'my_version'. Misschien de camera even herstarten?
Herstarten helpt niet maar ik ga de access point wel eens verplaatsen. Ik vermoed dat de camera niet zo'n goede antenne heeft. Mogelijk dat dat werkt. Ik heb wel gisteren een nieuwe camera binnengekregen die niet met de laatste Engelse versie van smarthome werkt op Android. Wel op ios.

De Chinese versie werkt wel maar mijn vriendin snapt die niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-06 14:33
FunFair schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:20:
Chinees product, maar uit Nederland
Xiaomi Piston 3, voor 11 of 12 euro. Niet heel duidelijk.

https://www.uitbieden.nl/payment/xiaomi-piston-oordopjes

De vraag is of ze echt zijn natuurlijk... de youth versie kan ik me voorstellen, maar de originele zijn nog steeds ca. 20 dollar. Snap niet dat een nederlandse aanbiedingsite het dan voor goedkoper weg kan doen.
Ik denk dat het te mooi is om waar te zijn,
Aan de recensies van de webwinkel te zien sturen ze vaker nepspul/defecte spullen.
Ik durf de gok niet te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Ligt het aan mij of is de prijs van oplaadkabels voor i-apparaten de afgelopen week/twee weken door het dak gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
NickH schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:14:
Ligt het aan mij of is de prijs van oplaadkabels voor i-apparaten de afgelopen week/twee weken door het dak gegaan?
Lightning-kabels zijn toch altijd al duurder geweest?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:42
NickH schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:14:
Die moet je ook niet in China kopen. Anker maakt prima MFI kabels voor 7.99 (0.9m) en 9.99 (1.8m).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
dodge_911 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:37:
[...]

Lightning-kabels zijn toch altijd al duurder geweest?
Voorheen haalde ik ze voor 2-3 euro, nu zijn ze bij de meeste sites 6-8 euro.
Sakke1994 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:24:
[...]

Die moet je ook niet in China kopen. Anker maakt prima MFI kabels voor 7.99 (0.9m) en 9.99 (1.8m).
Degenen die ik heb werken prima, ze gaan alleen wat sneller kapot dan de echt kabels uit europa, maar voor 1/5e van de prijs maakt dat ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
NickH schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:41:
[...]

Voorheen haalde ik ze voor 2-3 euro, nu zijn ze bij de meeste sites 6-8 euro.

[...]

Degenen die ik heb werken prima, ze gaan alleen wat sneller kapot dan de echt kabels uit europa, maar voor 1/5e van de prijs maakt dat ook niet uit.
Lol, 'n telefoon van pakweg 700€, maar een kabeltje dat ongeveer 1% van die prijs kost is te duur _O-
Okay, de 20€ die Apple er zelf voor vraagt is overdreven, dat geef ik toe, maar kom op joh, zonder dat kabeltje ben je na 24 uur ofzo met die dure telefoon niets meer...
Dit is trouwens geen flame naar jou toe ofzo, maar ik vind het gewoon grappig.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sakke1994 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:24:
[...]

En waar denk je dat Anker vandaan komt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
dodge_911 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:49:
[...]

Lol, 'n telefoon van pakweg 700€, maar een kabeltje dat ongeveer 1% van die prijs kost is te duur _O-
Okay, de 20€ die Apple er zelf voor vraagt is overdreven, dat geef ik toe, maar kom op joh, zonder dat kabeltje ben je na 24 uur ofzo met die dure telefoon niets meer...
Dit is trouwens geen flame naar jou toe ofzo, maar ik vind het gewoon grappig.
Ik zeg nergens dat ik ze te duur vind, snap niet waar dat vandaan komt? Ik heb overal kabeltjes liggen, nachtkastje, bureau, bij de bank, in een tas, in de auto. Daarnaast geef ik ze ook weg aan familie en vrienden. Als ik dan 20eu betaal (of 8 tov 2-3) wordt het wel een dure hobby. Voor de plekken waar ik het meeste oplaad (naast bed en aan het bureau) heb ik "dure" kabeltjes die het altijd doen.
Kenzi schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:50:
[...]

Anker is weer net duurder dan de 2-3eu die ik eerder betaalde.

Het gaat me overigens niet over de absolute prijs, maar dat het mij leek dat ze afgelopen twee weken een flink stuk duurder zijn geworden. Bij miniinthebox kan ik b.v. de goedkopere kabeltjes niet meer vinden (geven een 404 als ik de link open vanuit mijn oude ordermail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:42
Kenzi schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:50:
[...]

Tuurlijk komt die uit China, maar enkel moet je zelf niet vijftien verschillende kabels eerst testen uit China om een goeie te hebben.

Overigens kosten MFI kabels in China evenveel of meer als die van Anker.

Edit: weet dat Xiaomi/ZMI, Orico (dacht ik) en Nillkin MFI kabels hebben, maar die zitten allemaal rond dezelfde prijs als die van Anker.

[ Voor 15% gewijzigd door Sakke1994 op 25-09-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds een aantal dagen de Huawei AM116 headset in gebruik. Prima tegenhanger voor de Xiaomi Piston, ze zitten goed, geluid is naar mijn smaak beter dan de Piston 3.

Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201508/goods-img/1438989561725-P-2909119.jpg

Ze worden standaard meegeleverd met de Huawei P8 max die ik nu heb maar zijn ook los te koop bij Gearbest voot $10.19 en als het iets sneller moet voor $11.49 bij Tinydeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Heeft iemand al aankopen van de 9/9 sale bij Banggood binnen? De Blitzwolf had ik vorige week zaterdag al binnen maar de rest is opvallend traag voor Banggood begrippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
[...]

Bedankt voor de tip, werkt inderdaad. Alleen de instelling 'image rotation' doet het niet. Heb mijn camera op de kop omdat ik de draad dan beter weg kan werken... Kunnen we dat nog aan de Rus doorgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De haken en ogen van het webshoppen in China. :+

Date/Time Location Tracking event
9/22/2015 2:16 PM MALMO UTR/MMAH,Sverige The item has been dispatched from Direct Link's international terminal for onward transport to the country of destination
9/12/2015 1:29 PM Direct Link, PostNord Receiving HUB Item received for processing

Ik had gezien dat na 10 dagen het pakje was doorgestuurd naar NL. Probeerde vanmiddag of ik de tracking code kon laten herkennen via https://www.internationalparceltracking.com

Niet dus, dus belde ik maar even met 058-2333333. De dame daar kon hem wel vinden. Blijkt dat ze hem vandaag ontvangen hadden... *O* maar hem ondertussen al weer teruggestuurd hebben... :X omdat 'er iets mis was met het adres' waardoor ze het niet konden bezorgen. :F

Lekker weer. -O- Als ze nou via PostNord, waar die verzender toch een accountje zal hebben neem ik aan, de verzender even om de juiste gegevens zouden hebben gevraagd (staan goed in mijn account daar) dan had het niet weer terug naar de andere kant van de wereld (en wéér terug) gehoeven. Ik zei dat ook tegen de PostNL dame en die zei dat dergelijke functionaliteit niet geïmplementeerd was. Moet ik ze blijkbaar vertellen dat zoiets 'in this day and age' natuurlijk een fluitje van een cent is maar je moet wel op het idee komen dat het nuttig is en het ook implementeren.

PostNL geeft het in hun 'computer' de status: "Bezorgadres niet te achterhalen".
Dit wordt automatisch teruggekoppeld naar 'de computer' van PostNord die die status met een verzoek om het juiste adres in te vullen laat verschijnen in het account van de verzender. Nadat die de gegevens verstrekt heeft komt dat weer bij PostNL die het dan alsnog kan bezorgen. Mocht daar nog een partij als Singapore Post o.i.d. tussen zitten dan kan dat op dezelfde manier via een extra hopje opgevraagd worden.

Dat is toch helemaal niet zo moeilijk? :)

Helaas was PostNord net dicht voor het weekeinde anders had ik hun even gebeld. Ik heb de info maar even aan de verzender doorgegeven via AliExpress met de suggestie om de info aan PostNord te geven ALS hij over een communicatiekanaaltje met hen beschikt. Geen idee wat een account of stukje PostNord software op de PC op dat punt te bieden heeft.

En nadat ik PostNL gebeld had en de verkoper dat berichtje had gestuurd checkte ik nogmaals de tracking op PostNord. Was dit er ondertussen bijgekomen.

9/25/2015 4:01 PM NETHERLANDS The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting

Zwaar achterhaald dus al weer op het moment dat het beschikbaar kwam. :O Dit moet beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:01
exelletor schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:27:
[...]

Voor zulke lompe dingen moet je alleen bij EU websites kijken, voor ongeveer 240EUR incl BTW en verzendkosten ben je dan klaar...
En bij welke shops kan ik ze dan het best kopen?
DX heeft hem namelijk ook voor €235 inclusief verzending. Maar liever uit europa,

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
Headshot_NL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:35:
[...]

En bij welke shops kan ik ze dan het best kopen?
DX heeft hem namelijk ook voor €235 inclusief verzending. Maar liever uit europa,
De Tsjechen hebben hem voor €242, alleen hij staat op back-order.
https://www.xiaomiforsale...home/39-air-purifier.html

Mocht je voor dx kiezen, wel even rekening houden dat zo'n groot ding niet ongemerkt langs de douane kan gaan(of je moet heel veel geluk hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Megapaul schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:55:
[...]

Heb jij deze geprobeerd? Zo ja, kan je wat zeggen over de doorvoer snelheden qua laden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Nu online
Drowzz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:19:
[...]

Heb jij deze geprobeerd? Zo ja, kan je wat zeggen over de doorvoer snelheden qua laden? :D
Ik heb deze kabel (nog) niet in bezit.

Pagina: 1 ... 84 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic