• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
Gisteren voor mijn oneplus one opnieuw tempered glass besteld. Origineel 11 euro. Via aliexoress nog geen drie euro. Mijn inziens kan het nooit goed zijn, maar we wachten gewoon af.

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:56
F!sher schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:54:
Gisteren voor mijn oneplus one opnieuw tempered glass besteld. Origineel 11 euro. Via aliexoress nog geen drie euro. Mijn inziens kan het nooit goed zijn, maar we wachten gewoon af.
Mijn ervaringen zijn slecht met bestellen van "original" tempered glass via ali. Iid, het is echt tempered glass, maar bv niet van nilkin of jiayu bv. (van de 8 bestellingen voor mensen was er 1 origineel)

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:27

pinda powerrr

Slow down...

Snel, sneller, snelst?

Banggood
Shipped Date:2015-09-19 05:15:50
Received Date:2015-09-26

Xiaomi speaker besteld als kado voor mijn pa. Ik heb zelf de Earson 151. De Xiaomi is duidelijk veel mooier in afwerking, erg strak met het aluminium. Qua geluidsverschil...tja, het zal echt op persoonlijke muziekkeuze afhangen. Verschil is er nauwelijks. Je kan meer de keuze maken op het gebruik, neem je em mee naar het strand, dan absoluut de Earson, staat het in je mini studentenkamer, dan de Xiaomi (even als voorbeeld).

Overigens weer geen sticker op het pakketje met een verklaring over de inhoud. Valt me op dat dat telkens zo is bij Banggood.

Waiting on the world to change

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:16
pinda powerrr schreef op zaterdag 26 september 2015 @ [list=1] [*]15:29:

Xiaomi speaker besteld als kado voor mijn pa. Ik heb zelf de Earson 151. De Xiaomi is duidelijk veel mooier in afwerking, erg strak met het aluminium. Qua geluidsverschil...tja, het zal echt op persoonlijke muziekkeuze afhangen. Verschil is er nauwelijks. Je kan meer de keuze maken op het gebruik, neem je em mee naar het strand, dan absoluut de Earson, staat het in je mini studentenkamer, dan de Xiaomi (even als voorbeeld).
heb ze ook allebij, mijn earson 151 neigt op harder volume te kraken.
terwijl de xiaomi speaker daar totaal geen last van heeft.
ervaar jij dat ook zo?

• clandmeter
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 04:49
FunFair schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:20:
Chinees product, maar uit Nederland
Xiaomi Piston 3, voor 11 of 12 euro. Niet heel duidelijk.

https://www.uitbieden.nl/payment/xiaomi-piston-oordopjes

De vraag is of ze echt zijn natuurlijk... de youth versie kan ik me voorstellen, maar de originele zijn nog steeds ca. 20 dollar. Snap niet dat een nederlandse aanbiedingsite het dan voor goedkoper weg kan doen.
Gisteren gekocht en net in de brievenbus gehad. Meteen opengemaakt en hier zijn mijn ervaringen.

1. Geen paper sleeve over de box
2. voelt heel goedkoop aan
3. klinkt dramatisch
4. geprobeerd tip te vervangen, maar viel spontaan uit elkaar.

ofwel, als dit de orignele zijn, dan eet ik ze op.

een foto vindt je hier: https://www.anony.ws/image/D353

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 09:42
Tigerblood schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:28:
Heeft iemand al aankopen van de 9/9 sale bij Banggood binnen? De Blitzwolf had ik vorige week zaterdag al binnen maar de rest is opvallend traag voor Banggood begrippen.
Blitzwolf laders waren redelijk snel binnen. De rest wacht ik nog op... zelfs dingen die ik voor de 9/9 sale besteld had.

GearBest is ook al zo verschrikkelijk traag. Is dat normaal daar? Had een 3400mAh NiteCore batterij besteld en een Olight Sr15 zaklamp..

[ Voor 17% gewijzigd door Speedfightserv op 26-09-2015 19:13 ]

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 10:00
clandmeter schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:21:
[...]

Gisteren gekocht en net in de brievenbus gehad. Meteen opengemaakt en hier zijn mijn ervaringen.

1. Geen paper sleeve over de box
2. voelt heel goedkoop aan
3. klinkt dramatisch
4. geprobeerd tip te vervangen, maar viel spontaan uit elkaar.

ofwel, als dit de orignele zijn, dan eet ik ze op.

een foto vindt je hier: https://www.anony.ws/image/D353
Bij Allbuy heb ik er een poosje terug 13.37 dollar / 11,94 euro voor betaald, dit bedrag is het nog steeds met coupon. (CODE: FOKNLAB). Net binnen en het zijn de goede.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

lennertvdkort schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:10:
[...]

heb ze ook allebij, mijn earson 151 neigt op harder volume te kraken.
terwijl de xiaomi speaker daar totaal geen last van heeft.
ervaar jij dat ook zo?
De Earson ligt op het moment nog bij mijn pa, dus 1 op 1 vergelijk kon niet. Het viel mij idd ook op, dat de Xiaomi behoorlijk hard kan gaan zonder te vervormen.
Ik heb (via mijn telefoon) ook wat online radio geluisterd, ook dat prima. Van jazz tot pop en alles daartussen geluisterd. Misschien vind ik em stiekem wel wat beter dan de Earson, design is zeker een groot pluspunt. Maar zoals eerder gezegd, de keuze hangt nog veel meer af van je gebruik.

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
pinda powerrr schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:10:
[...]

De Earson ligt op het moment nog bij mijn pa, dus 1 op 1 vergelijk kon niet. Het viel mij idd ook op, dat de Xiaomi behoorlijk hard kan gaan zonder te vervormen.
Ik heb (via mijn telefoon) ook wat online radio geluisterd, ook dat prima. Van jazz tot pop en alles daartussen geluisterd. Misschien vind ik em stiekem wel wat beter dan de Earson, design is zeker een groot pluspunt. Maar zoals eerder gezegd, de keuze hangt nog veel meer af van je gebruik.
Misschien stomme vraag, maar ik zie nergens een jack plug.. Ik gebruik mijn earson als betere speaker voor mijn tablet, maar via Bluetooth zit daar vertraging in, daarom sluit ik hem via jack aan.. Misschien is de xiaomi ook wel wat, maar dan moet die er wel op zitten..

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Zit idd geen jack plug op. Wel bluetooth 4.0, geen idee of dat ook nog iets uitmaakt Earson heeft BT 2.0)

Ik had vanmiddag nog wat dingen op mijn laptop gekeken en ook de Xiaomi aangesloten omdat mijn laptop niet echt geweldige speakers heeft. Ik heb hier geen lag in kunnen ontdekken, beeld en audio liepen gelijk.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
Ik heb die xiaomi speaker ook.geem jack, maar bij YouTube filmpjes merk ik geen delay, getest met Samsung s4 en Microsoft surface rt.

Bas is iets minder goed dan de Earson, uiterlijk echter 10x beter. Prima geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
FunFair schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:56:
Ik heb die xiaomi speaker ook.geem jack, maar bij YouTube filmpjes merk ik geen delay, getest met Samsung s4 en Microsoft surface rt.

Bas is iets minder goed dan de Earson, uiterlijk echter 10x beter. Prima geluid.
Met YouTube heb ik met de earson ook geen vertraging. Via kodi heb ik echter wel een minimaal verschil en als je dan een film kijkt, wordt dat behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:47

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Pistons voor €7.10 bij allbuy, geen idee of ze echt zijn.

Original Xiaomi Youth Edition Piston Earphone 3 Reddot Design for iPhone Samsung Smartphone MP3 MP4 Laptops

https://www.allbuy.com/de...one-MP3-MP4-Laptops-44320

Edit: Dit is de normale prijs. Dit zijn geen piston 3, maar dit is de Young versie.
Met code foknlab nog 5% korting (thnx M)

[ Voor 17% gewijzigd door WhatTheFuck op 27-09-2015 11:26 . Reden: pm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Heeft iemand misschien een kwantificering van hoe hard die Bluetooth speakers nog fatsoenlijk geluid willen leveren (geen gekraak)? Een vriend van me wil er eentje voor in zn auto, maar zn auto maakt nogal veel herrie dus daar moet het wel overheen komen. Iemand die ooit de dB's gemeten heeft van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Beste mede Tweakers,

Ik twijfel tussen de SJCAM SJ4000,SJ4000+ en Xiaomi Yi camera.

Ik ben zelf snowboard leraar en zal hem dan ook het meeste gebruiken tijdens het boarden.

Wat ik hier en daar lees is dat de SJ4000 ook in 1080/60fps kan opnemen, dit zie ik niet terug bij de specificaties.

De SJ4000+ neemt wel op in 1080p/60FPS. De 2k opname resolutie zal ik niet gebruiken.

Beeldkwaliteit van de Xiaomi Yi vind ik persoonlijk minder, maar het afspelen van de beelden lijkt mij vloeiender te gaan.

De SJ4000+ is aanzienlijk duurder dan de SJ4000 en in vergelijkingen op youtube vind ik de beeld kwaliteit van de 4000+ een stuk beter. Is het de meerprijs van €50 waard wanneer je de 2k functie niet zal gebruiken.?

Heeft iemand meer info over de beeldkwaliteit, 60FPS ondersteuning en de verschillende processoren?

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Liber8 schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:42:
Beste mede Tweakers,

Ik ben zelf snowboard leraar en zal hem dan ook het meeste gebruiken tijdens het boarden.

Wat ik hier en daar lees is dat de SJ4000 ook in 1080/60fps kan opnemen, dit zie ik niet terug bij de specificaties.

De SJ4000+ neemt wel op in 1080p/60FPS. De 2k opname resolutie zal ik niet gebruiken.

Beeldkwaliteit van de Xiaomi Yi vind ik persoonlijk minder, maar het afspelen van de beelden lijkt mij vloeiender te gaan.

De SJ4000+ is aanzienlijk duurder dan de SJ4000 en in vergelijkingen op youtube vind ik de beeld kwaliteit van de 4000+ een stuk beter. Is het de meerprijs van €50 waard wanneer je de 2k functie niet zal gebruiken.?

Heeft iemand meer info over de beeldkwaliteit, 60FPS ondersteuning en de verschillende processoren?
Kijk anders hier ff
[SJCAM] Ervaringen & Discussie
Zelf ben ik voor de 5000+ gegaan via gearbest uit het UK wharehouse
Zeker geen spijt van voor 135 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
0Burner0 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:01:
[...]

Kijk anders hier ff
[SJCAM] Ervaringen & Discussie
Zelf ben ik voor de 5000+ gegaan via gearbest uit het UK wharehouse
Zeker geen spijt van voor 135 euro
Thanx, zal het even doorlezen.
Ik las ook goede verhalen over de GitUp GIT1, binnenkort komt de GIT2 uit.
YouTube: GitUp Git1 PRO vs SJ5000+ Plus test 2

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
Liber8 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:18:
[...]

Thanx, zal het even doorlezen.
Ik las ook goede verhalen over de GitUp GIT1, binnenkort komt de GIT2 uit.
YouTube: GitUp Git1 PRO vs SJ5000+ Plus test 2
Slechte fotoos, geen 60fps, te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
maartend schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:20:
[...]

Slechte fotoos, geen 60fps, te duur
Klopt, GIT2 heeft wel 60FPS @ 1080p..
SJ4000 heeft alleen 60FPS bij goede belichting las ik. Bij weinig licht 30FPS.

Is er een goedkoop qualitatief goede camera die wel 1080@60FPS record.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
mark-k schreef op zondag 27 september 2015 @ 11:25:
Heeft iemand misschien een kwantificering van hoe hard die Bluetooth speakers nog fatsoenlijk geluid willen leveren (geen gekraak)? Een vriend van me wil er eentje voor in zn auto, maar zn auto maakt nogal veel herrie dus daar moet het wel overheen komen. Iemand die ooit de dB's gemeten heeft van die dingen?
Voor in de auto ben ik bang dat de Xiaomi Square tekort schiet...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
maurits82 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:31:
[...]

Mijn ervaringen zijn slecht met bestellen van "original" tempered glass via ali. Iid, het is echt tempered glass, maar bv niet van nilkin of jiayu bv. (van de 8 bestellingen voor mensen was er 1 origineel)
Bedankt, ik ga het wel ervaren. Voor drie euro kan de gok nog genomen worden. En anders toch maar weer terug naar de originele van OPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 15:30
Liber8 schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:42:
Beste mede Tweakers,

Ik kan de Yi aanraden, maar verschil tussen de 4000+/5000 en Yi is marginaal. Kijk wel even welke cases je nodig hebt want Yi moet je alles nog los aanschaffen.

Focus niet te veel op youtube beelden trouwens, compressie van youtube gaat ten kosten van veel kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@Liber8: GEEN aankoopadviesvraagjes. Lees de topicwaarschuwing nou eens.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:29:
[...]

Voor in de auto ben ik bang dat de Xiaomi Square tekort schiet...
Misschien de Earson ER-160?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F!sher schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:40:
[...]

Bedankt, ik ga het wel ervaren. Voor drie euro kan de gok nog genomen worden. En anders toch maar weer terug naar de originele van OPO.
Ik koop meestal de goedkoopste op AliExpress van een top rated seller. Je hebt dan geen retail verpakking maar wel gewoon goede kwaliteit (ook met schoonmaakdoekjes etc). Bv. deze voor nog geen dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 20:45
Liber8 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:22:
[...]
SJ4000 doet 1080p alleen op 30 fps. Op 720p kun je wel 60fps instellen, maar dan zijn elke 2 opeenvolgende frames hetzelfde dus dat is nep. Verder is het w4l een fijne camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinChristan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 22:27
Crazyanz schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:50:
[...]

Ik kan de Yi aanraden, maar verschil tussen de 4000+/5000 en Yi is marginaal. Kijk wel even welke cases je nodig hebt want Yi moet je alles nog los aanschaffen.

Focus niet te veel op youtube beelden trouwens, compressie van youtube gaat ten kosten van veel kwaliteit.
Net terug van de vakantie, waarbij we de xiaomi yi voor het eerst hebben getest. (na eerst problemen te hebben gehad met een DOA, uiteindelijk een goed werkende camera geregeld) Wat mij betreft echt een goede camera, maar heb alleen op 25fps beelden geschoten. Zal later nog kijken voor een wat uitgebreidere review.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiskey48
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:11:
[...]

Ik koop meestal de goedkoopste op AliExpress van een top rated seller. Je hebt dan geen retail verpakking maar wel gewoon goede kwaliteit (ook met schoonmaakdoekjes etc). Bv. deze voor nog geen dollar
Heb misschien pech, heb de meest debiel gesneden temperred glass gekregen. Ipv netjes rondje bij speaker / camera, gewoon halve bovenkant uit gesneden iets ipv rondjes in glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Laatst online: 26-09 12:03
Heb tijdje geleden bestelling geplaatst bij Banggood (iets wat, te zien aan het lijstje van vorige bestellingen, veel te veel gebeurd ;) ). Kreeg een tracking nummer met DE achteraan. De code werkte niet in die 17track. Maar omdat, tot nu toe, iedere bestelling mooi is aangekomen, maakte ik mij niet onmiddellijk zorgen.

Na ongeveer een maand toch even een mailtje gestuurd. Ze kunnen zelf ook de bestelling niet volgen omdat hun tracking tool een fout geeft maar ze weten wel dat ie in het lang van bestemming is. :?

Altijd leuk om te zien dat ze iets eigenlijk niet kunnen weten maar toch wel een antwoord hebben :+

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:32
Joepie, de Chinese feestdagen zijn weer in volle gang, dat betekent vertraging. :'( nu zijn ze tot 1 oktober aan het werk en daarna weer een week vrij. Net op het moment dat ik natuurlijk pakketjes verwacht. Dus mocht je wat haast hebben... Zul je geduld moeten hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
pinda powerrr schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:37:
Zit idd geen jack plug op. Wel bluetooth 4.0, geen idee of dat ook nog iets uitmaakt Earson heeft BT 2.0)

Ik had vanmiddag nog wat dingen op mijn laptop gekeken en ook de Xiaomi aangesloten omdat mijn laptop niet echt geweldige speakers heeft. Ik heb hier geen lag in kunnen ontdekken, beeld en audio liepen gelijk.
Bij eigenlijk alle bluetooth apparaten die ik heb merk ik een kleine vertraging tussen beeld en geluid. Ik denk dat dat iets is wat er domweg bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Cyleo schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:49:
[...]

Bij eigenlijk alle bluetooth apparaten die ik heb merk ik een kleine vertraging tussen beeld en geluid. Ik denk dat dat iets is wat er domweg bij hoort.
Alleen bij mn pc met bluetooth 4.0 valt het mee, al het andere is de vertraging echt te groot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
Zo te zien heeft dx.com wat orders ontvangen van de Mi Tab die daar al in prijs is verlaagd. 8 dagen geleden besteld, maar nu nog niet verzonden. Sinds vandaag staat er ook in het bestelsysteem dat het sinds 21-9 "out of stock" is. Op de productpagina staat nu 7-10 dagen verwerkingstijd.

Ik heb al een tijdje niet meer bij dx.com besteld, maar de communicatie valt hier toch wat tegen. Ook geen mail ontvangen van bevestiging van de bestelling, enkel in de webinterface.
Tijd om de support chat maar eens aan te slingeren.

Heb nog wel even geduld, maar zo te zien ben ik verwend geraakt met banggood die bijna alles binnen een dag nog posten...

Mi Tab, voor 180 dollar --> http://www.dx.com/p/xiaom...white-330367#.VgorVPTJZht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Voor de Xiaomi liefhebbers: Xiaomi water bottle

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/large/2014/chenqiuna/09/SKU288619/32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/2014/chenqiuna/09/SKU288619/25.jpg

http://www.banggood.com/X...Zxzhqp0lp_8363_1536187_45

[ Voor 8% gewijzigd door PerlinNoise op 29-09-2015 09:15 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dangerousp
maurits82 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:47:
[...]

Alleen bij mn pc met bluetooth 4.0 valt het mee, al het andere is de vertraging echt te groot
Thanks! Mijn tablet heeft geen 4.0, dus helaas nog gewoon via jack op mijn er-151.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
Wat een bende bij Gearbest. Vier Mipow candles besteld. Eentje ontvangen, de rest is foetsie. Tickets aangemaakt, hier op antwoord gekregen met de vraag of ik een refund wilde of de artikelen alsnog opgestuurd moesten worden. Voor de tweede optie gekozen.

Niks binnen, geen verzendbevestiging, niets. Dus nogmaals vragen. Oh wij hebben een nieuw systeem en uw tickets zijn daardoor verdwenen, kunt u het nogmaals doen? En oh ja, volgens ons betreft het slechts één missende LED candle en niet drie.

Okay dan. Nu dus wéér drie tickets aangemaakt. Laatste maal dat ik daar bestel in ieder geval voorlopig.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
Brad Pitt schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:13:
Wat een bende bij Gearbest. Vier Mipow candles besteld. Eentje ontvangen, de rest is foetsie. Tickets aangemaakt, hier op antwoord gekregen met de vraag of ik een refund wilde of de artikelen alsnog opgestuurd moesten worden. Voor de tweede optie gekozen.

Niks binnen, geen verzendbevestiging, niets. Dus nogmaals vragen. Oh wij hebben een nieuw systeem en uw tickets zijn daardoor verdwenen, kunt u het nogmaals doen? En oh ja, volgens ons betreft het slechts één missende LED candle en niet drie.

Okay dan. Nu dus wéér drie tickets aangemaakt. Laatste maal dat ik daar bestel in ieder geval voorlopig.
Fijn :/. Bedankt voor de herinnering. Ik heb alweer anderhalve maand geleden de toezegging gehad dat er een nieuwe Mi Fan opgestuurd zou zijn... Uiteraard niks gekregen.

Ben er klaar mee daar. Ga maar weer een supportticket openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn MiPow candle is ook niet geleverd. Had ook gekozen voor het opnieuw opsturen maar ze zijn momenteel ook niet op voorraad.

Edit: Krijg net door dat de MiPow weer op voorraad is dus wordt er met een paar dagen weer verstuurd.

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 29-09-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:47
Nu het over Gearbest gaat.. Mijn ervaringen daar zijn ook niet al te best. Ik had 22/8 wat besteld en op 25/8 was het verstuurd. Nu nog niks ontvangen terwijl we al ruim een maand verder zijn. Banggood heeft het voor elkaar gekregen om een grote doos in iets meer dan twee weken hier te krijgen, dan moet een simpele envelop toch nog sneller kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 20:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
@Gearbest klachten hierboven:
14 juli een bestelling geplaatst voor Ritech VR Glasses II. Op 10 augustus eindelijk een verzendbevestiging ontvangen. Tot op heden helaas nog niet ontvangen....

Het is een bevestiging van de ervaringen die ik al had met Gearbest, dus ik wacht nog maar eventjes geduldig af. Als ik op 10 oktober nog niks heb ontvangen, dan ga ik eens een melding doen bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
@Gearbest klachten hierboven een klein tip.

Even bij onze buren van FOK in sectie CHI
In de Gearbest Webcare thread posten. Veel efficienter....

[ Voor 28% gewijzigd door kwakzalver op 29-09-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
kwakzalver schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:05:
@Gearbest klachten hierboven een klein tip.

Even bij onze buren van FOK en topic openen in CHI
In de Gearbest Webcare thread. Veel efficienter....
Dank. Gezien het korte lijntje, gelijk maar navraag gedaan ipv wachten tot 10 oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Vandaag m'n pakketje binnen gekregen, vanavond even kijken of alles werkt zoals het hoort :)
Drone en extra accu's

Besteld en verzonden op 12-9, vandaag binnen gekomen via BG

[ Voor 8% gewijzigd door Web-Brielle op 29-09-2015 12:51 ]

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
ralph075 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:32:
@Gearbest klachten hierboven:
14 juli een bestelling geplaatst voor Ritech VR Glasses II. Op 10 augustus eindelijk een verzendbevestiging ontvangen. Tot op heden helaas nog niet ontvangen....

Het is een bevestiging van de ervaringen die ik al had met Gearbest, dus ik wacht nog maar eventjes geduldig af. Als ik op 10 oktober nog niks heb ontvangen, dan ga ik eens een melding doen bij ze.
Die heb ik toen ook besteld en nog niet ontvangen.
Zat al te denken om hier te posten of anderen hetzelfde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Ronald8 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:45:
dan moet een simpele envelop toch nog sneller kunnen?
Mijn ervaring is dat een envelop meestal langer duurt dan een pakketje die via bijvoorbeeld postnl geleverd wordt...

Van al die verhalen van GearBest wordt ik ook niet vrolijk :/

Heb pas al allerlei dingen besteld. Zijn nog niet binnen. Ook al iemand geadviseerd daar een telefoon te kopen... gaat wel via een EU warehouse dus weet niet hoe de afhandeling daar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 11:00
Speedfightserv schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:26:
[...]

Mijn ervaring is dat een envelop meestal langer duurt dan een pakketje die via bijvoorbeeld postnl geleverd wordt...

Heb pas al allerlei dingen besteld. Zijn nog niet binnen. Ook al iemand geadviseerd daar een telefoon te kopen... gaat wel via een EU warehouse dus weet niet hoe de afhandeling daar is..
Mijn ervaring met de EU warehouse is tot heden niet echt denderend. Van de 3 pakketjes daar besteld kwam er 1 spontaan toch uit china (bleek out of stock te zijn) en was 6+ weken onderweg. De rest werd pas verzonden na 4-8 dagen en was in totaal minimaal 2 weken onderweg.

Vergeleken met een bestelling op Alie bij een handelaar die het presteerde om een pakket binnen 5(!) dagen vanuit china naar mijn voordeur te krijgen ronduit teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine waarschuwing. Ik heb een andere versie van deze bij Banggood gekocht. Leuke spaarpot voor de kleine en het werkt ook goed. Alleen zegt het katje Hello en Thank you. Nu is het door iemand ingesproken die waarschijnlijk geen benul had dat haar Thank you erg veel lijkt op F**k you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Liber8 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:22:

Nee. De SJ4000 heeft weliswaar een 60FPS setting, maar die is nep. Het is gewoon 30FPS met elk beeld dubbel. De enige SJCAM die true 60FPS doet is de sj5000+ (let op de +, want de reguliere SJ5000 kan dat dan weer niet).

Meer info en (hele goede) reviews op http//www.techmoan.com/

edit:

Wat Kitano al zei, dus :o

[ Voor 5% gewijzigd door phAn op 29-09-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Chocoball schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:10:
[...]
door iemand ingesproken die waarschijnlijk geen benul had dat haar Thank you erg veel lijkt op F**k you.
_O-
Kan het wel kopen als cadeautje voor sommige personen dan.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
  • Laatst online: 21-09 11:16
[...]

Niet zo zeer Gearbest gerelateerd, maar enveloppen kunnen op dit moment vrij snel zijn. Vorige week zondag avond op AliExpress besteld, donderdag binnen... Ik geloofde het eerst niet, dacht dat ik per ongelijk de bestelling al een keer eerder had geplaatst... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
denan schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:10:
[...]

Mijn ervaring met de EU warehouse is tot heden niet echt denderend. Van de 3 pakketjes daar besteld kwam er 1 spontaan toch uit china (bleek out of stock te zijn) en was 6+ weken onderweg. De rest werd pas verzonden na 4-8 dagen en was in totaal minimaal 2 weken onderweg.

Vergeleken met een bestelling op Alie bij een handelaar die het presteerde om een pakket binnen 5(!) dagen vanuit china naar mijn voordeur te krijgen ronduit teleurstellend.
Geweldig. heb net van het wknd een phone in de eu-warehouse gekocht.

Hoewel, de track code eindigt op HU, zou dus hongarije kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
TravockMD schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:55:
[...]

Niet zo zeer Gearbest gerelateerd, maar enveloppen kunnen op dit moment vrij snel zijn. Vorige week zondag avond op AliExpress besteld, donderdag binnen... Ik geloofde het eerst niet, dacht dat ik per ongelijk de bestelling al een keer eerder had geplaatst... :P
Nou, idd. vandaag ook een envelop binnen gekregen.. vorige week maandag besteld (aliexpress). Kreeg vrijdag de melding dat het verzonden was (dat klopt niet helemaal denk ik) en vandaag (ook precies net) binnen. :/

Andere enveloppen van de 9/9 actie van banggood komen nu ook binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:33
Ik ben ook al 2 maanden aan het wachten op een pakket van gearbest. Gelukkig gaat het maar over 3,50 euro. Ze geven aan dat de maximum verzendtijd 31/9 is dus ik wacht nog 2 dagen. Krijg ik geen geld terug dan wordt het een paypal dispute.

[ Voor 9% gewijzigd door m3gA op 29-09-2015 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
m3gA schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:01:
Ik ben ook al 2 maanden aan het wachten op een pakket van gearbest. Gelukkig gaat het maar over 3,50 euro. Ze geven aan dat de maximum verzendtijd 31/9 is dus ik wacht nog 2 dagen. Krijg ik geen geld terug dan wordt het een paypal dispute.
Er bestaat geen 31/9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
Thank you for contacting eBay Customer Service regarding the light (item number xxxxxxxxxx) that you bought from "bessky_key" which was not as described. I understand that you would like to know how to proceed with the case since the seller is no longer responding to you. Please allow me to assist you with this matter.
Dispute via Ebay. I.v.m. niet goed aangegeven omschrijving bij Mi Lights heb ik de verkeerde nu geleverd gekregen. De gebruiker geeft aan dat hij akkoord is met refund of retour, maar laat daarna niets meer van zich horen. Vrij vervelend. Mag nu tot 4 oktober niets doen tot Ebay het heeft afgehandeld. Ben benieuwd wat eruit gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:33
Klopt ;) staat in het ticket en niet opgevallen. Dan wordt het 1 oktober. Maar ik bestel er sowieso niks meer. Bestellingen bij Gearbest duren in de regel minimaal 1,5 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 17:24
Geekbuying pakket heeft al ca. 1 1/2 week deze status.

3s nummer is bekend.
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.

Ligt dus waarschijnlijk ergens klaar om te worden ingeklaard ( vermoed ik), hoelang duurt dat i.v.m. aankomende vakantie dit weekend.

edit:
10 minuten ligt er een brief van postnl op de mat om in te klaren. ;)

Bedrag van de windows 10 tv box was overigens $130,-- = € 119., wat zal ik moeten betalen aan de postbode? Dan leg ik dit cash neer voor mijn zoon als hij hem moet betalen.

[ Voor 33% gewijzigd door rambocus op 29-09-2015 21:18 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De Blitzwolf autolader is in de aanbieding bij Banggood voor 6,32
http://www.banggood.com/B...iPhone-iPad-p-986684.html

Die is vrij nieuw maar m'n eerste ervaringen zijn er behoorlijk positief over. Of hij 4 apparaten tegelijk trekt weet ik alleen niet, meer dan 2 heb ik in de praktijk nooit maar dat gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 20:57
[...]

Ik heb op 23 september de mlais MX Base besteld voor mijn vrouw via het EU Warehouse en die lag gisteren binnen dus dat ging hier iig wel goed.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Net een lampje besteld bij BG, kreeg in mn bestelbevestiging een coupon voor 10 dollar korting bij een bestelling van 100 dollar of meer aan kleding, code lijkt mij gewoon generiek:
As our gift to you, please enjoy $10 OFF for products from Clothing and Apparel Category for order over $100 .To redeem this special offer, enter promo code BGC100 at checkout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

*knip* het is niet de bedoeling om hier helpdeskvraagjes te stellen, dit is goed zelf op te zoeken.

[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 29-09-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 19:47
rambocus schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:49:
Geekbuying pakket heeft al ca. 1 1/2 week deze status.

3s nummer is bekend.
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.

Ligt dus waarschijnlijk ergens klaar om te worden ingeklaard ( vermoed ik), hoelang duurt dat i.v.m. aankomende vakantie dit weekend.

edit:
10 minuten ligt er een brief van postnl op de mat om in te klaren. ;)

Bedrag van de windows 10 tv box was overigens $130,-- = € 119., wat zal ik moeten betalen aan de postbode? Dan leg ik dit cash neer voor mijn zoon als hij hem moet betalen.
21% belasting + iets van 15 euro inklaringskosten. Zal dus ongeveer 40 euro worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:16

heb er ook 4 besteld, heb er nog geen ontvangen, ben nu ook maar eens verhaal aan het halen.
heb jij de 'verzend-verzekering' erbij gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Willen jullie ajb stoppen met die GB berichten. Dit wknd net van alles besteld. Krijg er de kriebels van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:00
Haha prachtig! bedankt voor deze onverwachte tip, leuk cadeautje voor mn neefje/nichtje, ze hebben er zelfs een met een kat :) Na lange tijd weer eens iets uit china bestellen :9

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Even een waarschuwing voor iedereen. Een tijd terug heb ik voor mijn moeder een replica Ray-Ban 2140 gekocht. Niet zo'n goedkope, echt een van mooi materiaal, glas, etc. Niet van echt te onderscheiden.
Vervolgens ook een voor mezelf gekocht, zwart met G15 lens.

Echter als ik die droeg kreeg ik pijn aan de ogen, wat ik normaal gesproken echter niet heb. Ik had al een vermoeden, maar nu heb ik het voor mezelf na wat testen kunnen bevestigen: die brillen zijn dus niet UV400. Waar mijn andere zonnebrillen het UV-lucht van een UV-ledlampje helemaal tegen weten te houden, doen deze lenzen dat zo goed als niet. Maar donkere glazen hebben ze wel, waardoor je pupillen verwijden en de UV er vol in schijnt. Een prima manier om je ogen te verkloten.

Kijk dus uit.. Mijne gaan niet op marktplaats maar zo de vuilnisbak in, helaas.

• Brad Pitt
lennertvdkort schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:59:
[...]
heb er ook 4 besteld, heb er nog geen ontvangen, ben nu ook maar eens verhaal aan het halen.
heb jij de 'verzend-verzekering' erbij gedaan?
Nee geen verzekering, gewoon "zo" besteld. Ging in het verleden ook altijd goed dus dacht nu ook wel weer :)

Verwijderd

Banggood is de laatste tijd wel erg traag. Waar ik voorheen een pakketje meestal binnen een week ontving, duurt het nu minimaal 2 weken tot een maand. Heeft iemand anders hetzelfde gemerkt of heb ik gewoon ongeluk? 8)7

• Impry
  • Laatst online: 25-09 15:24

Impry

Rallymedia.nl

rik schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:23:
Even een waarschuwing voor iedereen. Een tijd terug heb ik voor mijn moeder een replica Ray-Ban 2140 gekocht. Niet zo'n goedkope, echt een van mooi materiaal, glas, etc. Niet van echt te onderscheiden.

Echter als ik die droeg kreeg ik pijn aan de ogen, wat ik normaal gesproken echter niet heb. Ik had al een vermoeden, maar nu heb ik het voor mezelf na wat testen kunnen bevestigen: die brillen zijn dus niet UV400. Waar mijn andere zonnebrillen het UV-lucht van een UV-ledlampje helemaal tegen weten te houden, doen deze lenzen dat zo goed als niet. Maar donkere glazen hebben ze wel, waardoor je pupillen verwijden en de UV er vol in schijnt. Een prima manier om je ogen te verkloten.

Zal met veel zonnebrillen zo zijn inderdaad.
Mag de naam zonnebril niet hebben, maar inderdaad 'bril met donkere glazen'. Echt gevaarlijk!

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Sinned123
  • Laatst online: 21-09 14:56
Ik heb een paar weken geleden de Pipo X8 binnen gekregen.
Besteld via aliexpress in de actieperiode, dus maar 87$ betaald...
Windows 8/android tv box met scherm erop.
Top ding, er zit een snelle schijf in waardoor windows veel lekkerder loopt dan op mijn teclast x98 bijvoorbeeld.
Ik gebruik hem als mediacenter en hij speelt in ieder geval al mijn 1080p materiaal prima af.
Schijnt warm te worden maar zelf nog geen issue's gehad.
Het is ooit de bedoeling om het scherm als navigatie te gebruiken en dan via hdmi op te tv de content te laten zien.

Ook voor 107$ dikke aanrader.
http://www.aliexpress.com...1527_1_71_72_73_74_75,0_0

[ Voor 23% gewijzigd door Sinned123 op 30-09-2015 09:20 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:57:
Banggood is de laatste tijd wel erg traag. Waar ik voorheen een pakketje meestal binnen een week ontving, duurt het nu minimaal 2 weken tot een maand. Heeft iemand anders hetzelfde gemerkt of heb ik gewoon ongeluk? 8)7
hier is nog 1 van de orders bij banggood een maand onderweg.
orders die later zijn geplaatst zijn al binnen met gemiddeld 14 dagen levertijd.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:04
Ik heb een OnePlus Two besteld via gearbest het EU warehouse.. betaling is gister gewoon geaccepteerd maar nog niet geprocessed. Hoe lang zal het duren voordat ze deze opsturen? Het pakket zal dan wel snel binnen moeten zijn lijkt me.

• maartend
Beavbusi schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:43:
Ik heb een OnePlus Two besteld via gearbest het EU warehouse.. betaling is gister gewoon geaccepteerd maar nog niet geprocessed. Hoe lang zal het duren voordat ze deze opsturen? Het pakket zal dan wel snel binnen moeten zijn lijkt me.
Was bij mij na 2 dagen

• kwakzalver
  • Laatst online: 15-07 12:13
1 Oktober begint de vakantieweek in China.
Dan gaat het hele land weer plat.

Dus...alle bestellingen lopen een week vertraging op en hier en daar mooie 1 Oktober deals.

En nog een linkje gevonden van vroegah over importeren en de kosten die je betaald.
Zag die vraag regelmatig langs komen dus bij deze:
http://chinesewebshop.nl/special-douane-invoerrechten-china/

[ Voor 36% gewijzigd door kwakzalver op 30-09-2015 18:25 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:04
Het opsturen of het accepteren?

• maartend
Beavbusi schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:25:
[...]

Het opsturen of het accepteren?
Accepteren en verzending.

• Cyleo
kwakzalver schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:25:
1 Oktober begint de vakantieweek in China.
Dan gaat het hele land weer plat.

Dus...alle bestellingen lopen een week vertraging op en hier en daar mooie 1 Oktober deals.
Crap, ik had gehoopt dat mijn MiLight bestelling nog voor die tijd onderweg was (zaterdag besteld), maar helaas..
Vanaf morgen is Gearbest 4 dagen dicht. Bestellen is mogelijk maar uitlevering uit China en EU warehouse zal pas weer vanaf de 5e plaatsvinden.

• dangerousp
rik schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:23:

Dit is inderdaad met echt glas. Kunstof glazen houden volgens mij sowieso uv licht tegen.

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

*knip*, je kan de betreffende mod een DM sturen

[ Voor 90% gewijzigd door Perkouw op 30-09-2015 12:37 ]

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 20:26
Op 2 september een 10000 mAh powerbank besteld, gister gekregen. Een super ding. Met 1 lading laadt het mn samsung s6 3x 2x, ipad 1x, en Sony mdr-zx750bn 1x (geen idee of het leeg was of niet). Heb het voor 9 dollar kunnen scoren, terwijl je er in NL makkelijk 40 euro voor betaald.

EDIT: Typo :p

[ Voor 11% gewijzigd door Amsterdamn op 04-10-2015 15:50 ]

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 21-09 14:56
Mooi :)
Welke powerbank is het dan?

Ik heb zelf de veel besproken xiaomi 10.000mah powerbank, lekker compact en mooi design.
Wel iets duurder, 11euro oid.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 20:36
Sinned123 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:36:
Mooi :)
Welke powerbank is het dan?

Ik heb zelf de veel besproken xiaomi 10.000mah powerbank, lekker compact en mooi design.
Wel iets duurder, 11euro oid.
Hij heeft dezelfde als jou ;)

• Nijntje12
Hoelang duurt het ongeveer eer de inklaringsbrief in de brievenbus ligt? Inklaring kan niet worden afgerond dus ik verwacht binnenkort een brief, maarja wanneer 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Nijntje12 op 30-09-2015 17:30 ]

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 17:24
Nijntje12 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:22:
Hoelang duurt het ongeveer eer de inklaringsbrief in de brievenbus ligt? Inklaring kan niet worden afgerond dus ik verwacht binnenkort een brief, maarja wanneer 8)
bij mij duurde het een dikke week, woensdag zichtbaar op postnl en gisteren de brief

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hamzie schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:03:
Op 2 september een 10000 mAh powerbank besteld, gister gekregen. Een super ding. Met 1 lading laadt het mn samsung s6 3x, ipad 1x, en Sony mdr-zx750bn 1x.
Geheel onmogelijk uiteraard. Dit soort metingen doet men normaal gesproken vanaf (bijna) nul procent accu. De S6 heeft al een accu van 2550Mah en deze kan je dus maximaal 2 3.5x vullen. Dan is de powerbank geheel leeg.

Dat je een apparaat misschien wel veertig keer kan bijladen van 96 tot 100% is, imho, geheel oninteressant.

• Dacuuu
  • Laatst online: 17:36
Hamzie schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:03:
Op 2 september een 10000 mAh powerbank besteld, gister gekregen. Een super ding. Met 1 lading laadt het mn samsung s6 3x, ipad 1x, en Sony mdr-zx750bn 1x. Heb het voor 9 dollar kunnen scoren, terwijl je er in NL makkelijk 40 euro voor betaald.
3x de tablet opgeladen hier, en zelfs 2 keer de Tesla! :*)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Brad Pitt schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:29:
[...]

Geheel onmogelijk uiteraard. Dit soort metingen doet men normaal gesproken vanaf (bijna) nul procent accu. De S6 heeft al een accu van 2550Mah en deze kan je dus maximaal 2.5x vullen. Dan is de powerbank geheel leeg.

Dat je een apparaat misschien wel veertig keer kan bijladen van 96 tot 100% is, imho, geheel oninteressant.
Dat klopt ook niet, je kan m bijna 4x volledig opladen als hij een accu van 2550 heeft...

• Brad Pitt
mark-k schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:43:
[...]
Dat klopt ook niet, je kan m bijna 4x volledig opladen als hij een accu van 2550 heeft...
Typo inderdaad, moest 3.5 zijn, my bad.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
mark-k schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:43:
[...]

Nope, want die 10000mAh, haal je d'r niet uit...
Als je in de buurt van 7000mAh eruit kan halen heb je 'n goeie :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Nijntje12
rambocus schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:03:
[...]

bij mij duurde het een dikke week, woensdag zichtbaar op postnl en gisteren de brief
Zo dan, zo lastig is het toch niet om zoiets te versturen, woow haha, ik laat het je weten als die binnen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
dodge_911 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:54:
Nope, want die 10000mAh, haal je d'r niet uit...
Als je in de buurt van 7000mAh eruit kan halen heb je 'n goeie :)
Dat klopt wel, kan m'n G4 (3000mAh accu) twee keer opladen en dan zit er nog een beetje juice in :)

• Cyleo
dangerousp schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:48:
[...]

Dit is inderdaad met echt glas. Kunstof glazen houden volgens mij sowieso uv licht tegen.
Niet sowieso, er moet wel iets worden toegevoegd aan het plastic, maar dat is blijkbaar zo'n normale toepassing dat je er eigenlijk bijna vanuit kan gaan dat dat het geval is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 15:56
Een nieuw record voor China Shopping voor mij. De 23e een houder voor telefoon op de fiets besteld en gisteren binnengekomen, prima dingetje :D http://nl.aliexpress.com/...849169&shopNumber=1466008

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 22:54

koelebobes

Wen BTC €100K

Op MitB zie ik super veel 5m led strips+remote voor een mooie prijs, helaas heb ik ongeveer maar 2,5m nodig. Is dit makkelijk los op te lossen door ergens te knippen of weten jullie een mooie strip van ongeveer 2,5m ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 10:37
koelebobes schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:55:
Op MitB zie ik super veel 5m led strips+remote voor een mooie prijs, helaas heb ik ongeveer maar 2,5m nodig. Is dit makkelijk los op te lossen door ergens te knippen of weten jullie een mooie strip van ongeveer 2,5m ?
Led strips kun je op bijna elke lengte af knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 25-09 15:24

Impry

Rallymedia.nl

br men schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:56:
[...]

Led strips kun je op bijna elke lengte af knippen.
Plaatje ter toelichting.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0364/3737/products/Flex_Scissor_6fd22e42-c997-4d23-be7c-b117e316b2fd_1024x1024.jpg?v=1391711169
En je kunt ze met verbindingsstukjes ook bij alle knippunten verlengen. Zowel rechtdoor als splitsingen, hoekje om, etc.. Werkt allemaal heel simpel.

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/2014/chenyongfu/12/SKU186899/75.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door Impry op 01-10-2015 10:02 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:37

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Cyleo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:49:
Niet sowieso, er moet wel iets worden toegevoegd aan het plastic, maar dat is blijkbaar zo'n normale toepassing dat je er eigenlijk bijna vanuit kan gaan dat dat het geval is ;)
Een van de goedkoopste en hardste plastics die voor brillenglazen gebruikt wordt is polycarbonaat. En dit materiaal heeft (zonder toevoegingen) al uitstekende UV werende eigenschappen. Er wordt dus niks toegevoegd in de regel.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 22:54

koelebobes

Wen BTC €100K

Impry schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:57:
[...]

Plaatje ter toelichting.
[afbeelding]
En je kunt ze met verbindingsstukjes ook bij alle knippunten verlengen. Zowel rechtdoor als splitsingen, hoekje om, etc.. Werkt allemaal heel simpel.

[afbeelding]
Zal dit op die chinese goedkope ledstrips ook zo duidelijk zijn aangegeven. Dit ziet er in ieder geval super uit. Ik ben van plan een ledstrip om de rand van mijn bureau te trekken zodat mijn muis , toetsenbord , laptop en bureau helemaal blauw oplichten.

BTC €94.837,08

Pagina: 1 ... 85 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic