• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:51

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Topicstarter

Xiaomi Mi band Fitness monitor & Sleep tracker

Een artikel uit het [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2 topic trok mijn aandacht, de Mi Band van Xiaomi. Ik had al eens de oordopjes van Xiaomi gekocht (Pistons) welke mij zeer goed bevielen, een goede kwaliteit voor een lage prijs.
De Mi Band is een zeer goedkope fitness tracker (stappenteller) en sleep tracker.
De Mi Band werkt samen met je Android of IOS toestel dmv een app en bluetooth verbinding. De originele Mi Band app vind je gewoon in de Google Play store, https://play.google.com/s...s?id=com.xiaomi.hm.health .

Specificaties

De reden voor mij om deze tracker te kopen was onder andere de prijs, hij kostte mij circa € 16,- . Er zitten ook wat extra leuke dingen aan deze tracker.
De batterij bijvoorbeeld gaat bij normaal gebruik circa 1 maand mee wat ik persoonlijk erg prettig vind.
De Mi Band kun je ook laten vibreren bij bepaalde gebeurtenissen, je kunt dat allemaal via de app instellen. Bij de originele app ( er zijn aangepaste , daar kom ik wat verder op terug) kun je de Mi Band laten vibreren als je een telefoontje binnen krijgt. Ik heb mijn toestel vaak op stil staan of op vibreren en dan merk je niet altijd een telefoontje op, nu dus wel. Er zit ook een wekker functie op, hij begint dan te trillen als het alarm af gaat.
Verder registreert hij dus je stappen en ook je slaapgedrag. Zodra je het vooraf ingestelde aantal stappen heeft bereikt (standaard 8000) dan vibreert hij ook een keer om het aan te geven.
Hieronder een screenshot van wat schermen van de app

Nu zijn er ook wat aangepaste apps voor de Mi Band, die een stuk praktischer zijn dan degene uit de Play store. Allereerst is de app vertaald in het Engels, dat leest een stuk prettiger dan Chinees. De Mi Band is voorzien van 3 leds in een aantal verschillende kleuren, blauw, oranje, groen en rood.
De aangepaste apps maken daar ook handiger gebruik van, om zo ook notificaties van andere apps weer te kunnen geven. Je zou er voor kunnen kiezen om voor notificaties van app A de led een X aantal keer te laten knipperen in de kleur Y en hem eventueel ook een Z aantal keer te laten vibreren.
Met name het laatste vind ik een waardevolle toevoeging tov de standaard app en ook van de huidige smartwatches. Persoonlijk vind ik het voldoende om te weten van welke app ik een bericht heb gekregen, ik ga het toch niet aflezen van een mini schermpje. Ook vind ik de standby tijd en prijs van de huidige smartwatches niet de moeite waard. Gebruik je de app met notificatie dan heb je wel meer gebruik van de batterij, maar ik vind het niet echt storend. De losse .apk van de apps post ik hier niet maar in een minuutje tijd zijn ze te vinden :)
Gebruik uiteraard op eigen risico, as usual ;)

De Mi Band heeft bij Xiaomi telefoons nog een extra functie, hij unlocked het toestel automatisch met de Mi Band in de buurt. Ik gebruik hem nu met een LG G2 en daar werkt op het automatisch unlocken verder alles.

[Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 14-12-2014 22:13]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:15
Waarom zou je geen links naar de apps plaatsen? En wat is jouw ervaring qua gebruiksduur als je die apps gebruikt?

Mischien ook wel handig om te vermelden dat de Mi Band niet/niet volledig werkt met een groot aantal telefoons.

De Mi band heeft een zeer aantrekkelijke prijs. Over smaak valt te twisten maar ik vind zelf de Sony SWR10 Smartband er een heel stuk beter uit zien. Die is wel duurder overigens, maar op bijv. Marktplaats al vaak nieuw voor rond de 20 euro te koop. Ik heb er zo zelf 3 kunnen kopen, voor het hele gezin.

De Smartband kan vooralsnog geen verschillende notificaties(dus bijv 1x trillen voor mail, 2x voor facebook) geven, dus dat vind ik een grote plus aan de Mi Band...

Het brein van de Smartband zit verstopt in het rubberen bandje en zal hierdoor amper kunnen beschadigen, in tegenstelling tot het brein van de Mi band.

Overigens...Ik heb zelf nog geen Mi band dus ik kan alleen vergelijken op basis van wat ik zie, danwel erover gelezen heb...

Misschien bestel ik nog een Mi band om eens te vergelijken als er mooiere bandjes uitkomen. Voor de dames komen er al mooiere bandjes trouwens....

De Smartband werkt overigens ook niet met alle smartphones volgens mij.

Let trouwens op als je een Mi Band aanschaft. Ook hiervan zijn alweer fakes van in omloop las ik.

[Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 14-12-2014 22:28]

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Linkjes naar apps buiten Google Play zijn niet toegestaan ivm mogelijke piraterij of aangepaste software die gegevens stelen, etc. Aangezien de vertaalde en interessante apps voor de Mi band niet in de Play store staan post ik er ook geen linkje bij.

Qua gebruikersduur schat ik in dat hij nu 3 weken mee zal gaan op 1 x laden. Aan m'n telefoon merk ik niets.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Mooie op staat netjes _/-\o_

Hmmmm linkjes naar xda zijn dan helaas ook niet toegestaan, want die site staat vol mi band app's
Dat is dan weer jammer :'(

[Voor 15% gewijzigd door Supertip op 14-12-2014 22:38]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zelf ik nu de Mi Band een paar dagen in bezit. Ik gebruik hem momenteel vooral veel om mijn slaap te tweaken (hoe laat naar bed, hoe laat opstaan).

Morgen de eerste test met "Early Bird". Dit zou de wekker afhankelijk maken van je slaapritme om je op het juiste moment te wekken. Ben benieuwd!
janvanduschoten schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:16:
Linkjes naar apps buiten Google Play zijn niet toegestaan ivm mogelijke piraterij of aangepaste software die gegevens stelen, etc. Aangezien de vertaalde en interessante apps voor de Mi band niet in de Play store staan post ik er ook geen linkje bij.
offtopic:
Wat een onzin zeg. Elke moderne telefoon waarschuwt over het risico bij installatie uit onbekend bron. Daarnaast is het ondanks dat vele het denken is Android zeker niet gelijk aan Google...

Dus ook geen links naar de Amazon store? Of exe's op Dropbox..?

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 07:19
Ik ben benieuwd. Ik heb al een Moto 360, maar voor 15 euro kan je je inderdaad geen bult vallen.
Heb er vorige week een besteld maar deze is zoals gebruikelijk vanuit China nog niet binnen.

Ben voornamelijk benieuwd of er bijv. veranderingen zijn met de Moto stappenteller en hoe het gebruik 's nachts is. In bed vind ik een horloge niet fijn, dus ik ben benieuwd naar de sleep tracking etc.

M.b.t. de links begrijp ik het argument. Copyright is idd een lastig issue, maar i.v.m. het stelen van gegevens zou het juist daarom voor sommige op het forum juist handig zijn om "vertrouwde" apks te kunnen vinden.

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 14:58
Hoe zit het trouwens met de iPhone support? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb even in app store gezocht, maar ik kon geen app vinden.

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
Heb ook de zogenaamde vertaalde app.
Zie nog steeds een hoop Chinees in de app.
Zie dat jij alles in het Engels hebt.
Wil graag dezelfde app maar hoe kom ik er aan?

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Ik heb er ook 1.

opladen met een Xiaomi 10400mAh powerbank gaat niet, de laad stroom is te laag ofzo... geen probleem.

Op de site http://www.xiaomishop.com/134-mi-band.html zie je o.a. een foto van een dame op de fiets. Fietsen registreerd de mi band echter niet als activiteit. Das wel jammer.

Voor de slaap registratie voldoet ie. Je merkt niet dat je hem om hebt.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:15
Medione1210 schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:08:

De Mi band heeft een zeer aantrekkelijke prijs. Over smaak valt te twisten maar ik vind zelf de Sony SWR10 Smartband er een heel stuk beter uit zien. Die is wel duurder overigens, maar op bijv. Marktplaats al vaak nieuw voor rond de 20 euro te koop. Ik heb er zo zelf 3 kunnen kopen, voor het hele gezin.
Die Sony is letterlijk 4x zo duur. Niet echt een goede vergelijking.

pricewatch: Sony SmartBand SWR10 Zwart

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:22
Leuk ding. Zou 'm wel aan willen schaffen, maar er staat bij dat de wat oudere Mi phones niet eens compatible zijn. Laat staan mijn Galaxy Nexus. Is er ergens een lijst met compatible phones? Of iig een lijstje met requirements waar je telefoon aan moet doen? Ik heb 't nog niet kunnen vinden...

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Voor zover ik heb begrepen is Android 4.4 wel een vereiste, verder geen bijzonderheden dacht ik. In het topic [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2 heb ik wel een Nexus eigenaar zien vertellen dat hij zijn Nexus zelfs kon unlocken dmv de Mi Band.

• LearnDriver
Dat kan een Nexus eigenaar geweest zijn met Android 5.0. Vanaf Lollipop kan je je telefoon laten unlocken als ie gepaird is met een vertrouwd Bluetooth apparaat. Lijkt me dat je de Mi Band ook gewoon daarmee kan gebruiken.
Ik laat mn telefoon unlocken als ie gepaird is met mn Moto 360.

• spokje
Ah zo, bedankt. Helaas voor mij draai ik op m'n telefoon 4.3

Hij zou wel moeten kunnen pairen met m'n Nexus 7 (2012) dan :)

Jammer dat er geen heartrate monitor op zit, maargoed. Het ding is 20 dollar :P

[Voor 24% gewijzigd door spokje op 15-12-2014 09:13]

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:41
Ik heb een Mi band en een Nexus 5 en hij heeft een week goed samengewerkt. Echter sinds eergisteren kan ik de telefoon niet meer connecten met mijn telefoon.

Wat ik geprobeerd heb:
Unpairen en opnieuw pairen. Ik krijg de melding "too many bands nearby" (uh.. nee, ik ben de enige in de buurt.) Ik kan dan wel zoeken en zie de band dan wel staan, alleen niet connecten.

Applicatie verwijderen er opnieuw opzetten. Geen invloed.

Verschillende type applicaties. Ik had degene waarbij je meldingen krijgt, die werkt niet. Officiele uit de play store werkt ook niet.

Help!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:07
Er wordt steeds naar de Mi3 enz. verwezen vooor optimaal gebruik van de apps.
Werkt dit ding eigenlijk ook prettig als er de update naar 4.4 op de Redmi 1S zit?

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Medione1210 schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:08:

Misschien bestel ik nog een Mi band om eens te vergelijken als er mooiere bandjes uitkomen. Voor de dames komen er al mooiere bandjes trouwens....
[afbeelding]
Waar zijn deze te koop?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Medione1210
Nog niet te koop volgens mij

• Medione1210
pelt schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:53:
[...]

Die Sony is letterlijk 4x zo duur. Niet echt een goede vergelijking.

pricewatch: Sony SmartBand SWR10 Zwart
Lees mijn post dan eens beter...ik heb ze nieuw op marktplaats gekocht voor 20 euro zei ik Werden gratis bij Sony telefoons weggegeven. En veel mensen hoefden die smarband niet.

Anders zou ik het met je eens zijn dat het geen vergelijk is...

[Voor 15% gewijzigd door Medione1210 op 15-12-2014 13:28]

• Giel_gssl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-07-2020
deze band lijkt me ook wel leuk (nog niet te koop)'

hoelang doen jullie met de batterij?

ik zit na 10 dagen al op nog maar 21%, dacht dat hij 31 dagen mee zou gaan?

• dangerousp
Giel_gssl schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:04:
[afbeelding]

hoelang doen jullie met de batterij?

ik zit na 10 dagen al op nog maar 21%, dacht dat hij 31 dagen mee zou gaan?
Ik na een week nog op 66%.. dus 3 weken zou sowieso moeten kunnen en ik had dan ook nog de meldingen aan staan, waardoor die natuurlijk ook veel vaker trilt.

Baal er van dat hij het niet meer doet, kijken of een andere telefoon werkt.

• Giel_gssl
mijn meldingen werken nog niet (LG G2 android 4.4) wacht even op 5.0
alleen als ik gebeld word trilt hij, hij houd het bij mij dus net 2 weken uit.

• LearnDriver
Giel_gssl schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:04:
Het kan even duren met dat leren bandje, die werd bij de launch in juli al getoond maar is er nog steeds niet :|

• Giel_gssl
klopt ja, vind de zwarte band wel redelijk dus geen probleem ;)

overigens wie er nog een miband wil kopen bij tinydeal heb je voor $0,50 meer een 2e band erbij.
http://www.tinydeal.com/f...nd-bracelet-p-142089.html

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Giel_gssl schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:09:
mijn meldingen werken nog niet (LG G2 android 4.4) wacht even op 5.0
alleen als ik gebeld word trilt hij, hij houd het bij mij dus net 2 weken uit.
Idem hier. Ik dacht dat ik de notificaties werkend had maar helaas alleen als er wordt gebeld, meer nog niet.Ik heb hem nu pas sinds donderdag dus exact kan ik het nog niet zeggen maar bij mij gaat hij waarschijnlijk wel wat langer mee dan 2 weken.

• dangerousp
Gebruik je wel de goede app?
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html

• Giel_gssl
ik heb nu version 1.1.762

hij heeft 1 of 2 keer automatisch geupdate, maar zie nu dat er alweer een paar nieuwe zijn.
hoop dat mijn gegevens niet weg zijn als ik de nieuwe versie er opzet.

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-05 16:20
Ik heb nu de MiBand ook al zo'n 2 maanden in mijn bezit. Erg tevreden met de batterijduur. Ik check niet eens meer op hoeveel procent hij zit. Hij geeft bij de 8 (of 10%) wel een melding dat het een deze 'verstandig' is om op te laden. Het opladen is ook geen lang proces.

De stappenteller werkt goed, ik zie vooral dat ik op werkdagen veel loop en meer stappen maak dan mijn 'chil'zondag.

Ik heb de MiBand gekocht om 2 redenen:
1. Trillen als ik word gebeld
2. Trillen als de wekker gaat

Bij punt 2, merk ik dat ik toch wel relaxter wakker word. Je wordt zachtjes wakker gemaakt, zo voelt het.

Enige nadeel is dat hij bijv. geen tracking heeft op de fiets. Ik fiets namelijk erg veel. Er komen wel steeds meer activities bij in de app, hopen in de toekomst op een fiets app.

• spokje
Maar hoe zou die fietsen moeten herkennen? Ik vraag me af of dat wel kan...

• Giel_gssl
Dat zal vast wel een keertje komen denk ik, vind slapen (licht en diep) al knap gedaan :) rennen en lopen kan ik me nog wel voorstellen

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Herr Flicker schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:34:

Enige nadeel is dat hij bijv. geen tracking heeft op de fiets. Ik fiets namelijk erg veel. Er komen wel steeds meer activities bij in de app, hopen in de toekomst op een fiets app.
je kan proberen de sensor uit de band te halen en in je sok te stoppen. misschien dat ie het dan wel tracked.

(of bedoel je gps? dan moet je op de 2.0 wachten die waarschijnlijk Q2 volgend jaar komt)

• Herr Flicker
Dat is een goeie! Ik had uiteraard al geprobeerd het bandje om mijn enkels te dragen (lukt uiteraard niet).
Ik ga het gelijk zo proberen en (mits er resultaat is) laat jullie weten.

Edit 8:30 : Helaas de module in je sok stoppen werkt niet. Op de fiets noteert hij te weinig. Van de 5 km heeft hij 1 km genoteerd.

[Voor 27% gewijzigd door Herr Flicker op 16-12-2014 10:28. Reden: Resultaat]

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-03 21:54
Ik heb men Miband net binnen en wou vragen hoe lang het duurt voordat je activatie sms binnenkomt.
Ik gebruik een sony xperia z3 compact en ben nu al 10 min aan het wachten op de activatie code.

• Joriizzz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-01 10:49
NYG schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:35:
Ik heb men Miband net binnen en wou vragen hoe lang het duurt voordat je activatie sms binnenkomt.
Ik gebruik een sony xperia z3 compact en ben nu al 10 min aan het wachten op de activatie code.
Is bij mij nooit binnen gekomen :p Uiteindelijk maar een account zonder telefoonnummer via de website aangemaakt en daarmee ingelogd. Werkte eerste paar keer niet omdat ik al ingelogd was, maar ik dan niet op dat ingelogde account verder kon :? De dag erna werkte het wel gewoon en sindsdien geen problemen meer gehad.
ik heb nu version 1.1.762

hij heeft 1 of 2 keer automatisch geupdate, maar zie nu dat er alweer een paar nieuwe zijn.
hoop dat mijn gegevens niet weg zijn als ik de nieuwe versie er opzet.
De laatste versie (met notificaties) is: MiBand_1.2.171_295_en_notify.apk. De data van de vorige app verscheen ook direct in deze versie.

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-03 21:54
Bedankt voor de tip Jorizzz. Alles werkt nu naar behoren!

• bleedingeye
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-05 10:40
Zijn er mensen waarbij de "wekker" niet werkt? Bij mij werkt deze soms wel en soms niet.
Het lijkt ook wel of mijn telefoon 's nachts aan de oplader in een of ander slaapstand gaat en de bluetooth verbinding met de mi band verbreekt. 's morgens als ik de mi band app open is hij vaak niet meer verbonden. De telefoon ligt misschien 1,5 meter van mijn pols (en de mi band) af dus daar ligt het niet aan.

Als ik overdag een wekker instel om het te proberen werkt het echter prima.

Ik gebruik de Mi band trouwens op een Galaxy S2 met Cyanogenmod android 4.4

• Herr Flicker
Ik zet de telefoon 's nachts op Vliegtuigmodus. Wekker gaat gewoon nog af op de ingestelde tijd.
Bluetooth hoeft dus niet aan te staan in de nacht, hij synt wel zodra het weer aanstaat.

• dangerousp
dangerousp schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:43:
Ik heb een Mi band en een Nexus 5 en hij heeft een week goed samengewerkt. Echter sinds eergisteren kan ik de telefoon niet meer connecten met mijn telefoon.

Wat ik geprobeerd heb:
Unpairen en opnieuw pairen. Ik krijg de melding "too many bands nearby" (uh.. nee, ik ben de enige in de buurt.) Ik kan dan wel zoeken en zie de band dan wel staan, alleen niet connecten.

Applicatie verwijderen er opnieuw opzetten. Geen invloed.

Verschillende type applicaties. Ik had degene waarbij je meldingen krijgt, die werkt niet. Officiele uit de play store werkt ook niet.

Help!
Ligt op de 1 of andere manier aan mijn nexus 5, want kan wel verbinden met ander android apparaat.

Edit: eindelijk opgelost. Ik heb op mijn nexus al mijn bluetooth gegevens verwijderd en toen kon ik weer pairen

[Voor 6% gewijzigd door dangerousp op 17-12-2014 13:31]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Iemand hier toevallig een Lenovo P780?
Volgens dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=G7EHRBBkFA0 zou het moeten werken maar ik krijg het met geen mogelijkheid gepaird en/of zichtbaar in de app.
Draai 4.4.2 stock Lenovo rom, volgens mij die in dat filmpje ook maar mijn Russisch is niet zo :p

• dangerousp
Kenzi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:45:
Iemand hier toevallig een Lenovo P780?
Volgens dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=G7EHRBBkFA0 zou het moeten werken maar ik krijg het met geen mogelijkheid gepaird en/of zichtbaar in de app.
Draai 4.4.2 stock Lenovo rom, volgens mij die in dat filmpje ook maar mijn Russisch is niet zo :p
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt? Hij kan bij jou überhaupt niet pairen?

Net volgens de gps van mijn horloge 11,2 km gerend.. En volgens de mi band? Ook 11,2..wel heel nauwkeurig!

[Voor 10% gewijzigd door dangerousp op 18-12-2014 21:39]

• pelt
Vandaag binnen gekregen! Nu mee aan het spelen,

Hoe kan ik mijn progress zien op de Mi band? In dat welkomscherm wordt aangegeven dat je als er 1 ledje knippertje je je goal nog niet hebt bereikt etc., maar bij mijn branden geen ledjes.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Als je je hand (die met de Mi band uiteraard ;) ) langs je lichaam laat hangen en je brengt hem omhoog zoals je met een horloge zou doen dan zou je het dmv de ledjes moeten zien. Het vereist bij mij wel een paar keer zwaaien :p

• Giel_gssl
arm langs je lichaam laten hangen en dan de miband voor je gezicht houden,

edit: whops, te laat :P

[Voor 15% gewijzigd door Giel_gssl op 19-12-2014 13:23]

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05:09
dangerousp schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:11:
[...]

Ligt op de 1 of andere manier aan mijn nexus 5, want kan wel verbinden met ander android apparaat.

Edit: eindelijk opgelost. Ik heb op mijn nexus al mijn bluetooth gegevens verwijderd en toen kon ik weer pairen
Draai je al Lollipop (5.0 of 5.0.1) op jouw Nexus 5?

Wat ik me toch ook afvraag, wat stuurt de Mi Band via de app naar Xiaomi? Het is een leuke gimmick voor rond de 18 euro, maar ik heb zo m'n twijfels. Xiaomi heeft niet bepaald een goede reputatie wat betreft transparantie inzake gebruikersgegevens:
nieuws: F-Secure: Xiaomi verstuurt persoonlijke informatie ongevraagd naar server

• dangerousp
Tigerblood schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:22:
[...]

Draai je al Lollipop (5.0 of 5.0.1) op jouw Nexus 5?

Wat ik me toch ook afvraag, wat stuurt de Mi Band via de app naar Xiaomi? Het is een leuke gimmick voor rond de 18 euro, maar ik heb zo m'n twijfels. Xiaomi heeft niet bepaald een goede reputatie wat betreft transparantie inzake gebruikersgegevens:
nieuws: F-Secure: Xiaomi verstuurt persoonlijke informatie ongevraagd naar server
Had daar niet mee te maken.. Maar draai nu 5.0.1

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Heb mijn exemplaar net binnen en hangt inmiddels aan de lader. Ik ben benieuwd.

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 23:18
Vandaag ook de mi-band binnen gekregen. Heb de vertaalde versie van XDA gedownload en werkt perfect. Even moeten vogelen, maar het wijst zichzelf.

Hip ding :)

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ik heb de versie van miui.us, of is dat dezelfde?

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ik heb een miband en een xiaomi mi3

Ik zou graag de wekkerfunctie willen gebruiken via de standaard ingebouwde wekker. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om mijn miband hierop te laten trillen.

Via de miband app werkt het uiteraard wel...

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-05 14:17
Ik gebruik gewoon de engelse versie op de playstore, is dat de laatste versie?

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
unrealbe schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:57:
Ik gebruik gewoon de engelse versie op de playstore, is dat de laatste versie?
Op Xiaomi zelf kun je een aangepaste downloaden die van meer functies gebruik maakt. Ik weet alleen niet of deze met elke phone werkt.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07-2022
Werkt met een Galaxy S3 op Android 4.4 Gebruik de XDA versie zonder notificaties.

Ik vraag me echt af hoe de Mi Band weet dat je gaat slapen. Dat klopt namelijk steeds wel netjes, ondanks dat ik bijvoorbeeld al een tijd in bed lig. Ik merk wel dat de tijd van wakker worden niet helemaal klopt. Als je wakker bent en blijft liggen dan denkt hij dat je nog slaapt af en toe. En vanmorgen terwijl ik er al uit was dacht hij dat ik nog sliep.

Maar over het algemeen zeer accuraat wat ik nu getest heb. Ook toen ik twee nachten terug om 04:00 wakker was geworden tot 04:25 (ongeveer) dat was ook geregistreerd.

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-04 01:27
Heb er zojuist 1 besteld bij tinydeal, met de extra replacement band, voor 14,99 met 5% kortingscode: OG5ra4Tv01

Nu maar afwachten :D

[Voor 5% gewijzigd door Drowzz op 22-12-2014 14:53]

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Ik neem aan dat de versie in de Playstore de laatste is.

Ik ben nog steeds aan het rommelen met notificaties op de MiBand, ik krijg het niet voor elkaar. Ik krijg wel het scherm te zien waar ik een app aan kan vinken , maar ik kan het vinkje alleen niet groen maken zodat het is geactiveerd. Iemand het al voor elkaar gekregen?

• Herr Flicker
Zover ik weet kan de MiBand niet gaan trillen zodra je een Whatsapp berichtje krijgt.
Hij gaat alleen trillen bij bellen, als wekker en als je je stappen heb behaald voor de dag.

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04 10:10
Mogen we de alternatieve apps wel bespreken?

Mijn Mi band kan elke dag binnenkomen nu en ben vast begonnen met uitzoeken welke app het beste te gebruiken is. Op XDA kwam ik al enkele vertaalde apps tegen, mag ik er dan vanuit gaan dat de originele app geen Engelse taal bevat?

En welke app draaien jullie allemaal?

• Meho
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 15:48
Ik gebruik de app met notificaties. Notificaties voor Telegram/mail en dergelijk werken gewoon als je deze stappen uitvoert. Werkt prima.

Met mijn moeders telefoon (Xperia M, Android 4.3) werkte de Mi Band niet. Vervolgens Cyanogen Mod (Android 4.4.4) erop gezet en bij haar werkt het nu ook. :)

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 19:43
Nog steeds aan het twijfelen over de mi band, ziet er leuk uit, mooie prijs, alleen ben nog niet helemaal om,. lijkt me zeer fijn voor de notificaties en als slaapmeter ofzo, maar weet t nog niet zeker haha

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Call of Duty
MrMilco schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:34:
Nog steeds aan het twijfelen over de mi band, ziet er leuk uit, mooie prijs, alleen ben nog niet helemaal om,. lijkt me zeer fijn voor de notificaties en als slaapmeter ofzo, maar weet t nog niet zeker haha
Ja, iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Maar voor die 15 euro kan je niet echt de mist in gaan toch? Haalde de mijne op tinydeal.com , goedkoopste die ik zo kon vinden.

Heb er nog geen gebruikerservaringen over maar alles wat lees klinkt wel geinig. Geinig genoeg voor 15 euro in ieder geval. Die stappenteller en wekker zijn daarnaast natuurlijk gewoon vet handig.

Hoop dat de apps doorontwikkeld blijven worden :)

• MrMilco
Call of Duty schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:38:
[...]

Ja, iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Maar voor die 15 euro kan je niet echt de mist in gaan toch? Haalde de mijne op tinydeal.com , goedkoopste die ik zo kon vinden.

Heb er nog geen gebruikerservaringen over maar alles wat lees klinkt wel geinig. Geinig genoeg voor 15 euro in ieder geval. Die stappenteller en wekker zijn daarnaast natuurlijk gewoon vet handig.

Hoop dat de apps doorontwikkeld blijven worden :)
Daar heb je een punt, maar ik draag ook al een normale horloge, weet niet of ik wel met 2 dingen om mn pols wil zitten haha

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Call of Duty
MrMilco schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:39:
[...]

Daar heb je een punt, maar ik draag ook al een normale horloge, weet niet of ik wel met 2 dingen om mn pols wil zitten haha
Ja, ik ook. Eentje links en eentje rechts dan maar :p

Ik heb mijn horloge rechts zitten omdat ik linkshandig ben. De Mi Band is wat minder krasgevoelig en een stukje lichter dus die doe ik om links.

En als ik het helemaal niets vind, dan is het een mislukt project en ben ik 15 doekkoe kwijt :P

• MrMilco
Call of Duty schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:55:
[...]

Ja, ik ook. Eentje links en eentje rechts dan maar :p

Ik heb mijn horloge rechts zitten omdat ik linkshandig ben. De Mi Band is wat minder krasgevoelig en een stukje lichter dus die doe ik om links.

En als ik het helemaal niets vind, dan is het een mislukt project en ben ik 15 doekkoe kwijt :P
Haha, dat is zo, ik heb mn horloge altijd links zitten, nog maar even nadenken, en volgend jaar maar bestellen dan haha

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik heb mijn horloge links, draag daar tevens de MiBand. Die zie je helemaal niet, sterker nog, de MiBand laat mijn horloge net mooi op de mouwhoogte zien en houdt hem op die plek. Helemaal geen last van verder.

Ik heb hem vooral voor de sleep tracker, vind het wel leuk om het over een langere periode te bekijken en vervolgens wat dingen testen om te kijken wat mijn slaap kan verbeteren.

Wellicht ook leuk om wat slaapstatistieken hier te droppen, dus bijvoorbeeld screenshots.

• dutchmartin
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-05 17:41
Is er hier al iemand die de Xiaomi MiBand heeft geprobeerd met iOS? App staat in de store en zou dus moeten werken.
Enig wat ik mis is engels in de app, is dat in te stellen op IOS?

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 09:09
dutchmartin schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:59:
Is er hier al iemand die de Xiaomi MiBand heeft geprobeerd met iOS? App staat in de store en zou dus moeten werken.
Enig wat ik mis is engels in de app, is dat in te stellen op IOS?
Ik heb de app gewoon in het engels, hoefde daar niets voor in te stellen.

Iemand toevallig een tipje waar ik de MiBand nu voor de laagste prijs kan bestellen?

• Call of Duty
Llewy schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:26:
[...]

Ik heb de app gewoon in het engels, hoefde daar niets voor in te stellen.

Iemand toevallig een tipje waar ik de MiBand nu voor de laagste prijs kan bestellen?
Voor zover ik heb kunnen achterhalen is hij bij Tinydeal het goedkoopste.
Klik 1
Klik 2 (met extra bandje)

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:41
Call of Duty schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:26:
[...]

Voor zover ik heb kunnen achterhalen is hij bij Tinydeal het goedkoopste.
Klik 1
Klik 2 (met extra bandje)
I.c.m. de 5% kortingscode: OG5ra4Tv01 lijkt me dit ook de beste deal! :D (coupon tot 2-1-2015 | Thnx to Drowzz)

[Voor 11% gewijzigd door SmiGueL op 24-12-2014 23:22]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 09:09
Thanks! Ben erg benieuwd, zie overigens dat de iOS app sinds gisteren pas in het Engels in de App Store staat.

• pelt
janvanduschoten schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:10:
Ik neem aan dat de versie in de Playstore de laatste is.

Ik ben nog steeds aan het rommelen met notificaties op de MiBand, ik krijg het niet voor elkaar. Ik krijg wel het scherm te zien waar ik een app aan kan vinken , maar ik kan het vinkje alleen niet groen maken zodat het is geactiveerd. Iemand het al voor elkaar gekregen?

[afbeelding]
Heb je de optie om uberhaupt meldingen door te zetten naar de app aan staan? Instellingen | Beveiliging | Toegang tot meldingen .

• dangerousp
Onder 5.0 staat het bij geluid en melding en dan toegang tot meldingen.. Moest even zoeken

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Herr Flicker schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:08:
Zover ik weet kan de MiBand niet gaan trillen zodra je een Whatsapp berichtje krijgt.
Hij gaat alleen trillen bij bellen, als wekker en als je je stappen heb behaald voor de dag.
Je moet dan de vertaalde (uitgebreidere) versie van de xiaomi site downloaden, hier kun je per app aangeven wat hij moet doen.

• PaulAM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:21
Mi band besteld en hoop dat het gaat werken met een OPO.
Zal m'n phone wel op Engels moeten zetten ben ik bang.
Als je je phone op Nederlands houdt dan wil Playstore je de Chinese versie aansmeren.

[Voor 28% gewijzigd door PaulAM op 27-12-2014 19:47]

• Supertip
  • Niet online
Oké

[Voor 138% gewijzigd door Supertip op 28-12-2014 02:19]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Anoniem: 645045

Heb zelf een misfit flash, maar was wel benieuwd naar de Xiaomi mi-band. Dus ook maar eentje besteld bij tinydeal, zodra deze binnen is zal ik een uitgebreide review en vergelijking maken met de misfit flash.

• Call of Duty
Anoniem: 645045 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:30:
Heb zelf een misfit flash, maar was wel benieuwd naar de Xiaomi mi-band. Dus ook maar eentje besteld bij tinydeal, zodra deze binnen is zal ik een uitgebreide review en vergelijking maken met de misfit flash.
OK, tof. Doe dat :)

• ploeg_j
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Ook eentje besteld bij tinydeal voor 13 euro met de 5% coupon. Voordat hij binnenkomt moet ik dus eerst mijn jiayu G4s flashen naar 4.4

• Supertip
  • Niet online
Miband bij bg 18.59$ voor mij 15,75 euro
Alleen in de kleur zwart.

Gebruik déze
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Edit. Op dit moment is de Xiaomi Miband zwart bij Banggood in de flashdeal.
16,99 $ kost 14,45 euro.

[Voor 35% gewijzigd door Supertip op 31-12-2014 19:00]

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-11-2022
ook net besteld bij Tinydeal.com eerste bestelling bij hun afwachten maar :-)

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-05 05:00
Hoeveel diepe slaap registreert jullie mi band gemiddeld? Bij mij varieert het tussen de 45 minuten en 3 uur. Terwijl ik 8 uur op bed lig.
Nou heb ik al een tijdje het gevoel dat ik slecht slaap. En deze waardes lijken me ook wel aan de lage kant.
Hoe is dat bij jullie?

• dangerousp
Kitser schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:19:
Hoeveel diepe slaap registreert jullie mi band gemiddeld? Bij mij varieert het tussen de 45 minuten en 3 uur. Terwijl ik 8 uur op bed lig.
Nou heb ik al een tijdje het gevoel dat ik slecht slaap. En deze waardes lijken me ook wel aan de lage kant.
Hoe is dat bij jullie?
Tussen de 3,5 en 4,5 uur gemiddeld diepe slaap bij meestal zo'n 7,5 slapen.

• Koen050
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-05 17:31
Heb net ook een MiBand via Banggood besteld, iemand ervaring met de levertijd van deze winkel?

• Call of Duty
Paperbag24 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:03:
ook net besteld bij Tinydeal.com eerste bestelling bij hun afwachten maar :-)
Ik wacht nu al drie weken. Dat lijkt niet zoveel nog, maar alle andere pakketjes zijn al wel binnen. Ook die erna verzonden zijn, dus dat is wel gek :o

maar we wachten nog ff rustig af :)

• Paperbag24
Koen050 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:19:
Heb net ook een MiBand via Banggood besteld, iemand ervaring met de levertijd van deze winkel?
hier heb ik wel vaker besteld goede ervaringen mee meestal 2 weken ik zag daar ook de mi band staan maar was pas de 8ste weer in stock

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 22:38
Heeft deze ook traptrede teller?

• Paperbag24
Nee wel een stappen teller :-)

• ObiTewodros
Paperbag24 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:39:
[...]

Nee wel een stappen teller :-)
Dat is wel jammer, want dat lijkt mij best handig. Nu twijfel ik of ik 100 euro extra wil betalen voor een fitbit enkel om de traptredenteller.

• -fve-
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-05 10:35
Ik heb zowel de Fitbit als de Mi Band (gisteren binnengekomen). De FitBit is wel leuk om de trappen te meten (en ik doe er wel wat per dag), maar de stappenteller van mijn FitBit One registreert de stappen wel een stuk beter dan de Mi Band.
100 stappen met de FitBit zijn er tussen de 97 en 102. Mi Band registreert er een paar honderd.
Ik heb trouwens de Mi Band met een iPhone 5, werkt redelijk goed die app. Nieuwe firmware werd er ook zonder problemen opgezet.
Slaapteller geeft bij mij zo'n 4u diepe slaap van de 8u30, wat wel zal overeenkomen met de reële tijd. Gisteren een handoperatie gehad en toch wat liggen woelen in het bed.

• hansgrave
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:52
Ook de Mi band binnen, werkt op de Iphone 6 maar ook op de Blackberry Z10 en Q10 (beide pas na gesideloade firmware 10.3.1.1949). Vooral slaap patronen zijn leuk om te zien. :z

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-04 18:11
Had een tijdje geleden de MiBand voor 12,50 besteld dankzij iemand in dit topic die een kortingscode had gepost ;). Gister mijn MiBand ontvangen en aan de oplader gedaan. Ik kon met de orginele app niet pairen dus heb ik een getweakte apk gedownload en daar kon het wel. MiBand was dus gepairt en werkte maar hij bleef maar zacht trillen de hele tijd. Dus ik werd vandaag wakker batterij leeg :/. Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen?

Edit: bij opladen gaat ie ook hele tijd trillen.

[Voor 5% gewijzigd door Mr_Thomasz op 14-01-2015 10:12]

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 10:30
Ik heb de MiBand (icm iOS) vandaag binnengekregen, met als doel om hem te gebruiken als 'slimme wekker' (niet van plan om dagelijks met dat ding rond m'n pols te lopen ;) ). Op internet vond ik namelijk dat hij beschikte over een 'sleep cycle alarm'. Ik interpreteerde dat als een intelligent alarm, welke je wakker maakt op momenten dat je licht slaapt (zoals andere fitness trackers ook doen).

Nu ik de MiBand heb, kan ik echter geen optie vinden om dit te gebruiken.. Ligt dat wellicht aan de iOS app, en kan het met Android wel? Of moet ik een andere app gebruiken?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Mr_Thomasz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-04 18:11
Solomon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:43:
Ik heb de MiBand (icm iOS) vandaag binnengekregen, met als doel om hem te gebruiken als 'slimme wekker' (niet van plan om dagelijks met dat ding rond m'n pols te lopen ;) ). Op internet vond ik namelijk dat hij beschikte over een 'sleep cycle alarm'. Ik interpreteerde dat als een intelligent alarm, welke je wakker maakt op momenten dat je licht slaapt (zoals andere fitness trackers ook doen).

Nu ik de MiBand heb, kan ik echter geen optie vinden om dit te gebruiken.. Ligt dat wellicht aan de iOS app, en kan het met Android wel? Of moet ik een andere app gebruiken?
Ik heb de android app en daar kan ik dat alarm instellen. Heeft die van jou ook dat hij om je arm en tijdens opladen heel licht trilt je merkt dit alleen als je je vinger erop legt.

• hansgrave
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:52
Solomon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:43:

In mijn app staat bij alarm de optie early bird, het schijnt dat de band je dan maximaal 30 minuten eerder wakker maakt afhankelijk van je ritme. Heb het zelf nog niet getest.

• SmiGueL
hansgrave schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:10:
In mijn app staat bij alarm de optie early bird, het schijnt dat de band je dan maximaal 30 minuten eerder wakker maakt afhankelijk van je ritme. Heb het zelf nog niet getest.
Hier de Mi Band sinds afgelopen weekend in gebruik, maar met de wekker ingesteld op 11:30 uur met 30 min Early Bird aan ging hij toch vrolijk af om 11:00 uur, terwijl ik volgens de app tot 11:00 uur toch echt nog in Deep Sleep mode verkeerde :z
Nu KAN het goed zijn dat hij aan de hand van de voorgaande patronen doorhad dat ik precies aan het einde van deze periode zat, en dus maar gelijk om 11:00 uur het alarm af liet gaan. Helaas is de dynamische afbeelding niet meer terug te halen, maar de overgang Deep Sleep naar Light-Sleep stond om precies 11:00 uur op de chart. (duhh, ik werd door dat ding wakker gemaakt. :+)

Toch wel grappig om te zien dat je op een 'luie zondag' toch genoeg stappen maakt als je de avond ervoor gaat stappen. :7

Weet iemand trouwens of/hoe het mogelijk is om VERDER dan 1 dag terug te gaan om bovenstaande balkjes terug te bekijken? Ik vind het apart dat ik nu alleen maar het totaal aantal stappen of uren slaap van de afgelopen dagen kan zien, maar niet hoe dit gedurende de dag/nacht is opgebouwd, laat staan dat ik deze kan adjusten.

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Paperbag24
Vandaag miband ontvangen van Tinydeal iets meer dan 2 weken netjes dus.
Nu opladen en uitproberen :-)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
Zojuist ook een MiBand besteld... zal mij benieuwen :)

wijze woorden

• Koen050
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-05 17:31
Heb de miband zondag 4 januari besteld bij Banggood, dus ik verwacht 'm de komende dagen wel te ontvangen

• ObiTewodros
Volgens de apparaat hoort 1 lamp te branden bij kwart van je doel 2 lampen voor helft en 3 voor doel bereikt. Maar ik zit nu over de helft en zie geen lampjes branden. Wat gaat hier fout?

• SmiGueL
ObiTewodros schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 20:41:
Volgens de apparaat hoort 1 lamp te branden bij kwart van je doel 2 lampen voor helft en 3 voor doel bereikt. Maar ik zit nu over de helft en zie geen lampjes branden. Wat gaat hier fout?
De lampjes branden natuurlijk niet 24/7.
Je moet je arm langs je zij houden, en dan je hand bewegen alsof je op een horloge kijkt, waarna de lampjes gaan branden.
(PS: hier na een week nog maar een paar keer gelukt.. Moet denk ik ff opzoeken hoe de beweging precies gaat :P)

[Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 23-01-2015 22:09]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
Is een MiBand ook bijvoorbeeld te gebruiken om bij te houden hoeveel km je in een voetbalwedstrijd maakt??

wijze woorden

• veyron180
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-05 17:23
x

[Voor 149% gewijzigd door veyron180 op 05-11-2019 16:54]

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee