Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
pandit schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:45:
Hi, De S1 van mijn vrouw heeft ruim een maand stof gevangen en is helemaal leeg. Ik probeer hem te laden, maar de witte LED's blijven uit. Hoe kan de S1 tot leven wekken?
Opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

*schop*

Mijn Mi band 2 en die van mijn vriendin doen sinds de laatste update geen hartslagmetingen meer?
iOS met mi band 2. En mijn batterij is ook heel snel leeg.

Nog iemand deze ervaring?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Even getest, bij mij werkt dat nog gewoon. Doe je die metingen op de band zelf, met de officiele app, of met een andere app?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Marzman schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:58:
Even getest, bij mij werkt dat nog gewoon. Doe je die metingen op de band zelf, met de officiele app, of met een andere app?
Band, officiele iOS app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ben vandaag een uur te vroeg gewekt, blijkbaar neemt de alarmfunctie van die Xiaomi app niet automatisch de wintertijd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

xileS schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:29:
Ben vandaag een uur te vroeg gewekt, blijkbaar neemt de alarmfunctie van die Xiaomi app niet automatisch de wintertijd over.
Nee, net zoals met alle andere tijdzone wijzigingen, dat wordt pas aangepast na een sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ah, ik had dus de wekker om 3 uur 's nachts moeten zetten om te syncen.

/update
Vandaag een dag later ging alarm zelfs 2 uur eerder af, geen idee waarom. Tijd liep al sync.

[ Voor 42% gewijzigd door xileS op 31-10-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Mijn vrouw heeft ongeveer 1 jaar een 1S naar volle tevredenheid, maar sinds een paar dagen registreert de MI band geen stappen en slaap meer, wel is er een connectie en werkt "find my miband". Ik heb de band vanuit MI-FIT en de telefoon unpaired en in omgekeerde volgorde weer gepaired en de band 100% opgeladen, zonder resultaat.. Een bekend verschijnsel? Hoe krijg ik hem weer tot leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
pandit schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:03:
Mijn vrouw heeft ongeveer 1 jaar een 1S naar volle tevredenheid, maar sinds een paar dagen registreert de MI band geen stappen en slaap meer, wel is er een connectie en werkt "find my miband". Ik heb de band vanuit MI-FIT en de telefoon unpaired en in omgekeerde volgorde weer gepaired en de band 100% opgeladen, zonder resultaat.. Een bekend verschijnsel? Hoe krijg ik hem weer tot leven.
lijkt een bekend probleem, Een oplossing staat hier: http://en.miui.com/forum.php?mod=viewthread&tid=121183 Voor ik er mee aan de slag ging begon de band te tellen.. misschien moest ik even wachten na de unpair\pair actie, ik hou deze oplossing achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 10:39
Ik denk dat mijn Miband 1 gesneuveld is. Na opladen kan ik geen verbinding meer maken met de Miband. Heeft altijd prima gewerkt vanaf de aanschaf, bijna twee jaar geleden. Denk maar op 11-11 een Miband 2 scoren. Iets van $21..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
xileS schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:21:
Ah, ik had dus de wekker om 3 uur 's nachts moeten zetten om te syncen.

/update
Vandaag een dag later ging alarm zelfs 2 uur eerder af, geen idee waarom. Tijd liep al sync.
Vandaag, ruim een paar weken later is mijn mi band vanochtend weer hard gaan trillen :s. Ook weer 2 uur voor het daadwerkelijke alarm. Ik heb even gekeken, maar ben ook niet gebeld ofzo. Ik heb het idee trouwens ook dat de Miband niet afgaat op de ingestelde alarm tijden of ik slaap er vaak doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:45
Ik heb Mi Band 1s vandaag binnen gekregen, maar op de een of andere manier kan ik hem niet pairen met mijn telefoon. Wanneer ik de band naast de telefoon houdt dan trilt hij op een gegeven moment en gaan de lampjes een voor een knipperen. Ik dien dan te moeten 'tappen' op het apparaat, echter werkt dit niet (ik kan blijven tappen..) en geeft de telefoon na enkele tientallen seconden de melding 'Couldn't pair'. Iemand hetzelfde probleem ervaren en een oplossing gevonden? Ik hoor het graag!

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Craftop schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:59:
Ik heb Mi Band 1s vandaag binnen gekregen, maar op de een of andere manier kan ik hem niet pairen met mijn telefoon.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar je zou deze methode misschien kunnen proberen. Gezien de feedback lijkt het goed te werken.

[ Voor 9% gewijzigd door grun93 op 22-11-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:45
grun93 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:41:
[...]

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar je zou deze methode misschien kunnen proberen. Gezien de feedback lijkt het goed te werken.
Ik heb uiteraard het internet afgespeurd en gezocht naar oplossingen, waaronder deze. Bij de oplossing die jij stuurt kun je de band niet vinden via Bluetooth (dan gaat hij dus ook niet trillen). Bij mij wordt hij wel gevonden maar kan ik niet verifiëren dat hij trilt (door op de band te tikken). Waarschijnlijk toch een probleem met de band zelf, anders weet ik het ook niet.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:04
Mi band 1s van m'n vriendin geeft voor t slapen gaan meer stappen, dan wanneer ze wakker wordt en de historie bekijkt. Zo verdwijnen er soms ineens 400 stappen. De slaap starttijd klopte wel. Dit was 01:33 snachts

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort overgestapt op een iphone, maar kan het kloppen dat bij de mi band (1) geen app notificaties ingesteld kan worden? Ik zie in dit topic dat het blijkbaar bij de mi band 2 wel kan, maar had eigenlijk niet verwacht dat de app een onderscheid maakt tussen 1 en 2 en daarmee meer/minder opties toont..

(Geen jailbreak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ringlord_oc
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 14:00
Ter info : ik kon mijn Mi Band 1S niet meer syncen en dit sinds een paar dagen.
Blijkbaar is er op 26 december een nieuwe versie van de Mi Fit app uitgekomen (2.2.9).
Dus heb ik mijn band ge-unpaired en opnieuw gepaired en dit heeft voor mij het probleem verholpen. Jammer genoeg zijn daarmee de data sinds de laatste sync verloren gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ben pas overgestapt op de Mi Band 2, dus heb mijn Mi Band 1 ge-unpaired en in een doosje gedaan. Pas geleden hoorde ik hem alsnog trillen. Ik denk dat de alarmtijden nog bewaard zijn gebleven. Iemand een idee hoe je die wist? Toch maar weer pairen en alarm verwijderen en unpairen? Of zal het automatisch stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ringlord_oc schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:19:
Ter info : ik kon mijn Mi Band 1S niet meer syncen en dit sinds een paar dagen.
Blijkbaar is er op 26 december een nieuwe versie van de Mi Fit app uitgekomen (2.2.9).
Dus heb ik mijn band ge-unpaired en opnieuw gepaired en dit heeft voor mij het probleem verholpen. Jammer genoeg zijn daarmee de data sinds de laatste sync verloren gegaan...
Vreemd, ik dacht dat die data op een server van Xiaomi stond eigenlijk. Na een fabrieksinstellingenreset had ik alles weer terug in de App (heb een Band 2, maar die gebruikt verder dezelfde App) alleen de band zelf begon toen opnieuw met tellen (maar omdat die per dag telt was dat probleem de dag erna over).
xileS schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:15:
Ben pas overgestapt op de Mi Band 2, dus heb mijn Mi Band 1 ge-unpaired en in een doosje gedaan. Pas geleden hoorde ik hem alsnog trillen. Ik denk dat de alarmtijden nog bewaard zijn gebleven. Iemand een idee hoe je die wist? Toch maar weer pairen en alarm verwijderen en unpairen? Of zal het automatisch stoppen?
Je moet hem dan inderdaad weer pairen en het uitzetten, anders gaat het door tot de batterij leeg is.

[ Voor 25% gewijzigd door Marzman op 14-01-2017 10:28 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 18:51
Sinds vandaag werkt mijn app niet meer?
Heeft iemand dit ook? Gisteren is de app geupdate, maar vanmorgen gewoon nog gesynct (aantal keren).
Nu krijg ik gewoon startscherm met de signin knop en als ik daar op klik opent de browser naar een niet werkende site :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 22:38

Mitchell

Ondertitel

Sinds maandag doet de stappenteller van mijn Mi Band 2 echt wonky. Hij telt veel te veel stappen en ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.

Is er een manier om de sensors te resetten / de Mi Band zelf te resetten, want dit verneukt mijn gemiddelde (ook al is het een positieve verandering).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kijk even naar je instellingen, je kan ook instellen hoe je de band draagt. Misschien staat dit verkeerd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Marzman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:04:
Kijk even naar je instellingen, je kan ook instellen hoe je de band draagt. Misschien staat dit verkeerd.
Ik draag de band al zeker twee maanden, dus dat was me vast eerder opgevallen. Hij loopt opeens raar te doen, maar goed, even de instellingen nagekeken maar deze staan correct. Goede arm en alles.

Ben er nu wel achter hoe ik meer stappen kan krijgen, namelijk door gewoon mijn arm horizontaal te bewegen. Echt heel apart en irritant.

[ Voor 14% gewijzigd door Mitchell op 07-04-2017 09:22 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Mitch377 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:17:
[...]

Ik draag de band al zeker twee maanden, dus dat was me vast eerder opgevallen. Hij loopt opeens raar te doen, maar goed, even de instellingen nagekeken maar deze staan correct. Goede arm en alles.

Ben er nu wel achter hoe ik meer stappen kan krijgen, namelijk door gewoon mijn arm horizontaal te bewegen. Echt heel apart en irritant.
De stappenteller is niet heel accuraat.
Als je je arm stil houdt tijdens lopen worden er geen stappen geteld.
Ik loop nogal veel op mijn werk achter een winkelwagentje. Dan heb je je arm dus stil op het winkelwagentje en worden er uiteraard geen stappen geteld.

Ik heb dat ding nog steeds om mijn pols zodat ik een trusted device heb voor mijn xiaomi telefoon en de telefoon automatisch unlocked. Voor de rest gebruik in de Miband eigenlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Worstkaas schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:37:
[...]

De stappenteller is niet heel accuraat.
Als je je arm stil houdt tijdens lopen worden er geen stappen geteld.
Ik loop nogal veel op mijn werk achter een winkelwagentje. Dan heb je je arm dus stil op het winkelwagentje en worden er uiteraard geen stappen geteld.

Ik heb dat ding nog steeds om mijn pols zodat ik een trusted device heb voor mijn xiaomi telefoon en de telefoon automatisch unlocked. Voor de rest gebruik in de Miband eigenlijk niet meer.
Nouja, stappen gingen bij mij altijd redelijk goed, maar nu flipt hij hem dus helemaal. Op m'n werk zit ik het grootste gedeelte van de dag stil, maar toch krijg ik rond de tijd dat ik na huis ga het bericht dat ik 10.000 stappen heb gemaakt. Vorige week zat ik op een gemiddelde van rond de 6 a 7 duizend, dus de huidige 10.000 stappen kunnen dus never nooit kloppen.

Op maandag heb ik zelfs 44.718 stappen gemaakt volgens mijn Mi Band! Vanaf zondag is hij dus helemaal gaan flippen. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Mitchell op 07-04-2017 16:32 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat is iets anders als wat worstkaas bedoelt. Bij mij telt hij inderdaad ook niet als ik mijn arm naar voren houd (zoals bij een winkelwagentje), als ik er aan denk duw ik die zo veel mogelijk met mijn rechterhand.

Geen idee hoe je de band kan resetten. Hij telt zelf, ook zonder de app, volgens mij kun je daar niet zo veel aan doen. Zelfs firmware updates gaan automatisch bij het opstarten van de app als dat nodig is. Het enige wat ik kan bedenken is kijken naar die instellingen die ik eerder noemde en ze ook als ze goed staan eens aan te passen en dan weer terug te zetten.

Misschien is hij kapot?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Marzman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:36:
Geen idee hoe je de band kan resetten. Hij telt zelf, ook zonder de app, volgens mij kun je daar niet zo veel aan doen. Zelfs firmware updates gaan automatisch bij het opstarten van de app als dat nodig is. Het enige wat ik kan bedenken is kijken naar die instellingen die ik eerder noemde en ze ook als ze goed staan eens aan te passen en dan weer terug te zetten.

Misschien is hij kapot?
Geprobeerd en zonder succes. Ik laat hem nu gewoon even helemaal leeglopen en een weekje liggen, hopen dat dat helpt. Zo niet, dan ga ik maar even klagen bij de webwinkel waar ik hem vandaan heb gehaald. Hij is misschien net twee maanden uit. |:(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirell28
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-12-2020
Voor mensen die weleens slapen met de Mi band 5, als je een beetje ligt te rollen bollen of je omdraait of nogal beweeglijk bent in je slaap; kan de mi band daartegen? En is die je niet tot last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Squirell28 schreef op zondag 27 december 2020 @ 03:04:
Voor mensen die weleens slapen met de Mi band 5, als je een beetje ligt te rollen bollen of je omdraait of nogal beweeglijk bent in je slaap; kan de mi band daartegen? En is die je niet tot last?
Hier gaat de band bijna nooit af en nergens last van. Misschien alleen dat je meer stappen maakt met rollebollen😉

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste