Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvingfx
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 07:46
veyron180 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:07:
[...]
Ja dat kan want al is de band niet te ver uit de buurt van je telefoon gaat hij gwn door met tellen alleen je moet hem dan niet unpairen. Ik heb het getest met een voetbaltraining en ik zat zo aan de 10 000 stappen ;)
[...]
Verbinding met de telefoon is zelfs (gedeeltelijk) overbodig, de band houdt zelf bij hoeveel stappen je doet zonder BT verbinding. Het is echter wel nodig om de band na een bepaalde tijd (+- 1 dag) te synchronyseren, anders gaan er gegevens verloren. Ik heb dit een aantal maal meegemaakt met mijn sleep-tracking gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Weet iemand eigenlijk hoe de sleep tracker werkt? Hoe bepaalt het wanneer je aam het slapen bent en wanneer je in diepe slaap bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
ObiTewodros schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:47:
Weet iemand eigenlijk hoe de sleep tracker werkt? Hoe bepaalt het wanneer je aam het slapen bent en wanneer je in diepe slaap bent?
Goede vraag ik was daar ook naar op zoek maar kon niet veel informatie over de precieze werking vinden hoop dat hier iemand is die hier een antwoord op heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

ObiTewodros schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:47:
Als ik rustig op de bank film loop te kijken van 3 uur nog wat dan denkt dat ding ook dat ik geslapen heb haha
Maar ook als ik in de ochtend wakker wordt en dan eerst ff tv blijf kijken vanuit bed geeft het aan dat ik in een lichte slaap ben
(wat soms aan me wallen te zien wel klopt) 8)7

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
BlizZie schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:06:
[...]

Als ik rustig op de bank film loop te kijken van 3 uur nog wat dan denkt dat ding ook dat ik geslapen heb haha
Maar ook als ik in de ochtend wakker wordt en dan eerst ff tv blijf kijken vanuit bed geeft het aan dat ik in een lichte slaap ben
(wat soms aan me wallen te zien wel klopt) 8)7
Ik heb het alleen 1 nacht gebruikt, maar bij mij was het bijzonder accuraat. Ik werd vandaag 10 uur wakker, maar lag nog wel een uurtje in bed. Dat ding gaf toch aan dat ik 10 uur wakker ben geworden. Dat verbaasde mij wel. Ik heb vandaag Interstellar(3 uur) gekeken in de bios, maar de mi band zag dat niet als slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
De miband in de aanbieding bij Banggood flashdeal 14,99 dollar.

[ Voor 47% gewijzigd door Supertip op 26-01-2015 09:11 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Ik heb trouwens mijn mi band bij dealextreme besteld, het was binnen een week bezorgd, dus zeker een aanrader(vergeet niet de EU website te gebruiken). Het is wel 2-3 euro duurder, maar dat heb ik voor over om niet 3 weken te hoeven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:13
De 8000 stappen die ik ingesteld heb haal ik iedere dag makkelijk. Het vreemde aan de nachtrust grafiek is dat als ik zelf het gevoel heb dat ik slecht geslapen heb de band nog steeds aangeeft dat ik in diepe rust ben geweest? Wie of wat is nou waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
PaulAM schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:14:
De 8000 stappen die ik ingesteld heb haal ik iedere dag makkelijk. Het vreemde aan de nachtrust grafiek is dat als ik zelf het gevoel heb dat ik slecht geslapen heb de band nog steeds aangeeft dat ik in diepe rust ben geweest? Wie of wat is nou waar?
Experts op dit gebied zeggen dat je niet kan herkennen of iemand in diepe slaap is enkel door bewegingen te detecteren. Dat moet je dus met een korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:21
Sinds vandaag ook de Miband binnen, jammer genoeg lukt het nog niet om die aangepaste app te downloaden.. krijg maar geen bevestigingsmail binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
nico445 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:18:
Sinds vandaag ook de Miband binnen, jammer genoeg lukt het nog niet om die aangepaste app te downloaden.. krijg maar geen bevestigingsmail binnen.
Als je een account hebt kan ik je de APK wel via mail sturen.

Overigens op de s4 van mijn vrouw werken de notificaties naar de miband niet.
Edit. Sterker nog het notificatie tab gedeelte is onvindbaar geworden
of is er een trucje voor nodig?

Ik vond de app downloaden en bijbehorende registratie overigens een ramp.

[ Voor 37% gewijzigd door Supertip op 30-01-2015 22:32 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:21
Supertip schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:02:
[...]

Als je een account hebt kan ik je de APK wel via mail sturen.

Overigens op de s4 van mijn vrouw werken de notificaties naar de miband niet.
of is er een trucje voor nodig?

Ik vond de app downloaden en bijbehorende registratie overigens een ramp.
Had hem inmiddels al binnen toch bedankt :), registratie lukte uiteindelijk wel via de app. Wou niet met de website. leuk apparaatje!, gister even op de loopband gestaan en dat had die aardig nauwkeurig geregistreerd, het slaap gedeelte werkt ook best goed. Wel merk ik dat ik vandaag bijvoorbeeld al zogenaamd 1127 stappen heb gemaakt terwijl ik gewoon thuis zit, zal wel komen omdat ik m'n arm veel beweeg ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Vandaag ook mijn miband binnengekomen, account gemaakt en de getweakte apk er op, notificaties not activate geeft hij aan op mijn HTC one m7 Android 4.4.2.
Gebeld worden trillende band, whatsapp mail enzovoort gebeurt (nog) niets, wel alles ingesteld op de mi fit app.

Iemand een idee op welk manier de notificaties wel werken, of toch maar wachten op een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvingfx
Supertip schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:58:
Vandaag ook mijn miband binnengekomen, account gemaakt en de getweakte apk er op, notificaties not activate geeft hij aan op mijn HTC one m7 Android 4.4.2.
Gebeld worden trillende band, whatsapp mail enzovoort gebeurt (nog) niets, wel alles ingesteld op de mi fit app.

Iemand een idee op welk manier de notificaties wel werken, of toch maar wachten op een update.
Heb je de app wel notificatietoegang gegeven in het systeem menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
marvingfx schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:04:
[...]

Heb je de app wel notificatietoegang gegeven in het systeem menu?
Duhhhhh .... Route ? ;)

Meldingen weergegeven, is aangevinkt ^

[ Voor 8% gewijzigd door Supertip op 31-01-2015 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvingfx
Supertip schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:10:
[...]

Duhhhhh .... Route ? ;)

Meldingen weergegeven, is aangevinkt ^
Ik maak gebruik van MIUI, dus ik gok dat mijn route iets verschilt van jouw gewenste route. Ik kan notiification vinden bij accessibility vinden in het systeem menu. Deze link kan je wellicht verder helpen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
marvingfx schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:52:
[...]

Ik maak gebruik van MIUI, dus ik gok dat mijn route iets verschilt van jouw gewenste route. Ik kan notiification vinden bij accessibility vinden in het systeem menu. Deze link kan je wellicht verder helpen. Succes!
Nou zeg bedankt, helemaal goed werkt nu op s4 en de HTC.
De optie in het menu was altijd leeg, daarom nooit meer gekeken, maar nu stond de mi fit app er in, Tsssssssssssss je moet er maar opkomen.

Edit. Nu wel om de haverklap de melding van incoming call.
Alleen wordt ik dan door niemand gebeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Supertip op 01-02-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Bij mij werkt SmarLock inconsistent. Dus soms word ik wel gevraagd om mijn code in te voeren en soms niet. Hebben andere mensen hier last van?

Ook krijg ik geen notificaties op de Mi Band. Volgens marvingfx moet je notificatietoegang geven in het system menu. Ik kan die optie nergens vinden op de Nexus 5 5.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 02:26
Supertip schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:51:
[...]

Nou zeg bedankt, helemaal goed werkt nu op s4 en de HTC.
De optie in het menu was altijd leeg, daarom nooit meer gekeken, maar nu stond de mi fit app er in, Tsssssssssssss je moet er maar opkomen.
De 'handleiding' om die notificaties in te stellen staat gewoon in de topicstart waar ook de download link staat. '"How to use notification version" Dus prima te vinden als je even een paar keer scrolt. :)
Edit. Nu wel om de haverklap de melding van incoming call.
Alleen wordt ik dan door niemand gebeld.
'Incomming Call' is volgens mij de standaard melding, ook als je een WhatsApp berichtje krijgt komt deze melding dacht ik. :P
Zou je eens bij de Mi Fit app rechtsboven naar Menu --> My devices --> Vibration status kunnen kijken of dit uitgevinkt staat? Dan zou de melding niet meer moeten komen.

Anders op je telefoon bij Settings --> Sound & Notification --> ergens onderaan staat 'App notifications'
Als je hier Mi Fit uitzet dan ben je als het goed is ook verlost van meldingen. :+
*Dit laatste heb ik volgens mij sinds Android 5? Ben het volgens mij nog niet eerder tegen gekomen.
ObiTewodros schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:15:
Ook krijg ik geen notificaties op de Mi Band. Volgens marvingfx moet je notificatietoegang geven in het system menu. Ik kan die optie nergens vinden op de Nexus 5 5.0.1
Hier op m'n One M8 met Android 5 staat het onder: Settings --> Security --> Apps with usage access.
Hier moet dan, uiteraard na het installeren van de Mi Band/Fit + notify app, 'DemoFoPackageInstaller' op ON gevinkt worden. :)

[ Voor 24% gewijzigd door SmiGueL op 02-02-2015 16:46 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
SmiGueL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:55:
[...]

De 'handleiding' om die notificaties in te stellen staat gewoon in de topicstart waar ook de download link staat. '"How to use notification version" Dus prima te vinden als je even een paar keer scrolt. :)

[...]

'Incomming Call' is volgens mij de standaard melding, ook als je een WhatsApp berichtje krijgt komt deze melding dacht ik. :P
Zou je eens bij de Mi Fit app rechtsboven naar Menu --> My devices --> Vibration status kunnen kijken of dit uitgevinkt staat? Dan zou de melding niet meer moeten komen.

Anders op je telefoon bij Settings --> Sound & Notification --> ergens onderaan staat 'App notifications'
Als je hier Mi Fit uitzet dan ben je als het goed is ook verlost van meldingen. :+
*Dit laatste heb ik volgens mij sinds Android 5? Ben het volgens mij nog niet eerder tegen gekomen.

[...]

Hier op m'n One M8 met Android 5 staat het onder: Settings --> Security --> Apps with usage access.
Hier moet dan, uiteraard na het installeren van de Mi Band/Fit + notify app, 'DemoFoPackageInstaller' op ON gevinkt worden. :)
Wacht eens even, moet ik een aparte app installeren alleen om notificatie werkend te krijgen? Ik heb wel de gewone mi band app van de play store, daarin bestaat een optie "vibrate for notifications". Ik heb die optie geactiveerd, maar bij apps with usage access zie ik niets staan(witte scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
ObiTewodros schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:49:
[...]

Wacht eens even, moet ik een aparte app installeren alleen om notificatie werkend te krijgen? Ik heb wel de gewone mi band app van de play store, daarin bestaat een optie "vibrate for notifications". Ik heb die optie geactiveerd, maar bij apps with usage access zie ik niets staan(witte scherm).
Oh excuses, die heb ik nooit geprobeerd. :P
In dat geval zou ik het eerlijk gezegd niet weten..
De Notify versie die ik heb kan ook van apps als WhatsApp notificaties doorgeven aan de band, schijnbaar is daarvoor de extra stap bij security nodig..

[ Voor 7% gewijzigd door SmiGueL op 03-02-2015 00:09 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvingfx
[...]

Volgens mij gaat dat over de notificaties van de app zelf, en dus niet over notificaties van andere apps (correct me if i'm wrong). Al wil je notificaties van andere apps ontvangen, zul je een aangepaste apk (dus een gemodificeerde miband app) moeten installeren. Deze apk is al een aantal keren vermeld in dit topic geloof ik.

En dat je de notification access niet kan vinden op je Nexus komt door Android Lollipop, hier zijn enkele opties ergens anders in het menu geplaatst tov van andere versies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
[...]

Wacht eens even, moet ik een aparte app installeren alleen om notificatie werkend te krijgen?
Klopt link staat in de openingspost, mocht het niet lukken, dan kan ik je hem nog mailen.
Mi fit + notify apk heet het ding 1.2.811+ notify.

Edit. helaas werkt de getweakte apk bij mij nog niet lekker, de geschiedenis staat in de grafiek heel raar, 2 momenten maar over heel de dag, en geeft ook aan dat mijn band heel de nacht niet gedragen heb, maar toch echt wel, gevalletje data loss.
:'(

[ Voor 33% gewijzigd door Supertip op 03-02-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Heb je de custom Mi Band app gedownload met notify maar werkt het nog niet
dan is dit misschien wel een goeie tip.
Bij sommige telefoons is de optie: toegang tot meldingen niet te vinden in de telefoon onder instellingen -> beveiliging.
Wat je dan kan doen is het volgende, ga naar de Google Playstore en download
de Android Wear app, hier doe je verder niks mee dus je hoeft hem niet eens te openen.
Door deze app krijg je toegang tot meldingen in je instellingen onder beveiliging.
Hier vink je BleNotificationService aan en dan zullen de meldingen werken van o.a. whatsapp.
Suc6 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Net ook een Mi Band besteld voor 18 euro, ben benieuwd! Hopen dat die beetje snel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik krijg de notificaties nog niet aan de gang op m'n LG G2. Ik zie de optie in de app maar de vinkjes achter de apps krijg ik niet geactiveerd. BleNotificationService is keurig aangevinkt en ook Android Wear heb ik er voor de zekerheid op gezet maar helaas helpt dat ook niet.
Iemand een idee wat er mis gaat?

Ik draai Cloudy G3 2.1

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
janvanduschoten schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:21:
Ik krijg de notificaties nog niet aan de gang op m'n LG G2. Ik zie de optie in de app maar de vinkjes achter de apps krijg ik niet geactiveerd. BleNotificationService is keurig aangevinkt en ook Android Wear heb ik er voor de zekerheid op gezet maar helaas helpt dat ook niet.
Iemand een idee wat er mis gaat?

Ik draai Cloudy G3 2.1
Ik heb zoiets bij mijn eerste installatie ook gehad, toen alles maar dan ook echt alles met ES file explorer gewist wat van Mi Fit op mijn toestel stond.
Toen de APK opnieuw gedownload, en geïnstalleerd, waarschijnlijk was de eerste toch beschadigd.

Nu zit ik tegen een soort unpair aan, hij slaat geen slaap op, en geen staafdiagram van mijn dagelijkse trektochten door het bedrijf, wat dagelijks toch wel resulteert in 9000-10500 stappen per gewerkte dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Supertip schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:38:
[...]

Klopt link staat in de openingspost, mocht het niet lukken, dan kan ik je hem nog mailen.
Mi fit + notify apk heet het ding 1.2.811+ notify.

Edit. helaas werkt de getweakte apk bij mij nog niet lekker, de geschiedenis staat in de grafiek heel raar, 2 momenten maar over heel de dag, en geeft ook aan dat mijn band heel de nacht niet gedragen heb, maar toch echt wel, gevalletje data loss.
:'(
Kan ik de getweakte app naast de originele app draaien? Zo voorkom ik dat er data loss ontstaat door bugs in de getweakte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Supertip schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:59:
[...]

Ik heb zoiets bij mijn eerste installatie ook gehad, toen alles maar dan ook echt alles met ES file explorer gewist wat van Mi Fit op mijn toestel stond.
Toen de APK opnieuw gedownload, en geïnstalleerd, waarschijnlijk was de eerste toch beschadigd.

*knip*
Ik heb in de rootdirectory van m'n toestel het bestand Notificationsappdb aangepast door er xxx aan vast te plakken (en het bestand wordt dus onbruikbaar) en nu kan ik wel de notificaties aanzetten en gewoon gebruiken. Ik had al een tijdje zitten klieren maar dit nog niet gevonden, bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
In ieder geval blij dat het gelukt is André.
Vreemd genoeg had ik jou probleem ook op de S4 wel dat de installatie op de HTC m7 T-Mobile brandend vlekkeloos ging.

Maar op de S4 blijft hij vlekkeloos draaien en op de HTC is het een drama.
Er moet gewoon nog flink gewerkt worden aan de alternatieve app.

ObiTewodros schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:04:

[...]

Kan ik de getweakte app naast de originele app draaien? Zo voorkom ik dat er data loss ontstaat door bugs in de getweakte versie.
Ik zou zeggen, probeer het dan weten wij ook of het gaat :+
Je telefoon of miband zal er niet van ontploffen.

[ Voor 29% gewijzigd door Supertip op 05-02-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Vandaag ook m'n Mi-Band binnen gekregen, activatie gaat hier in ieder geval helemaal mis. De link in de bevestigingsmail geeft 'n foute site. Ik kan m'n account dus niet bevestigen.

Ook via tel.nr wil 't niet werken, nummer al op verschillende manieren geprobeerd (met landnr, etc) maar ook dat werkt niet.

Iemand nog 'n tip? Ik heb lang op dat ding moeten wachten, en nu wil ik 'm onderhand wel gaan gebruiken! :P

Inmiddels gelukt, nu actief worden!

[ Voor 4% gewijzigd door Eric_Cantona op 06-02-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veyron180
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09 18:48
Hebben jullie ook last van met de mi fit + notify.apk dat de verbinding steeds weg valt en dat je dan in ene geen notificaties meer binnen krijgt op je mi band? En als je app dan start dan moet hij weer opnieuw opstarten. Ik gebruik hem in combinatie met een s5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
veyron180 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:32:
Hebben jullie ook last van met de mi fit + notify.apk dat de verbinding steeds weg valt en dat je dan in ene geen notificaties meer binnen krijgt op je mi band? En als je app dan start dan moet hij weer opnieuw opstarten. Ik gebruik hem in combinatie met een s5
het zou kunnen dat je Bluetooth uitvalt, ivm energiespaar optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veyron180
Supertip schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:09:
[...]

Het zou kunnen maar ik betwijfel het want met de getweakte versie blijft hij wel in contact met mn telefoon (gebruik hem ook met smartlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mi band een paar dagen in bezit en heb de app met notificaties geïnstalleerd. Het is mogelijk om nog meer flexibele notificaties te krijgen met Tasker in combinatie met de plugin AutoNotifications. De plugin kun je aanvinken in de Mi band app, waarna je met Tasker zowat elke situatie kunt configureren om een notificatie te krijgen op de Mi band.

Denk bijvoorbeeld aan een melding bij een specifieke locatie, specifieke e-mail/sms/agenda afspraak etc. Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt een melding genereren.

Het enige nadeel is dat je bij gebruik van Tasker maar één type trilpatroon kunt gebruiken, omdat alles gaat via de app AutoNotification. Maar dat is een klein nadeel t.o.v. van de eindeloze mogelijkheden die Tasker biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:00
Ik heb de notifications ingesteld maar hij laat steeds telkens eerst 2 blauwe leds zien voor hij naar mijn zelf gekozen leds overspringt. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veyron180
Penait1 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:02:
Ik heb de notifications ingesteld maar hij laat steeds telkens eerst 2 blauwe leds zien voor hij naar mijn zelf gekozen leds overspringt. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
Dat kan je volgens mij niet oplossen. Het niet een officiële versie dus daarom zijn de notificaties er met een omweg in gebouwd. Ik denk dat het gebeld worden gebruikt hebben om de notificaties te activeren want met bellen zie je blauw licht knipperen. Dus ik denk dat je dan moet wachten op de officiële versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Ik heb heel erg veel problemen met syncen, meestal vindt hij hem pas na een restart van mijn telefoon.

Gebruik een Galaxy S5 met de notificatie app.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Centurion schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:56:
Ik heb heel erg veel problemen met syncen, meestal vindt hij hem pas na een restart van mijn telefoon.

Gebruik een Galaxy S5 met de notificatie app.
Heb zelf ook een S5 en sinds vandaag de MiFit... zal het eens in de gaten houden of ik hetzelfde probleem heb.

Misschien de app herinstalleren?

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 11-02-2015 14:43 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Hoi mede-Mi Banders!

Ik heb sinds vandaag een MiBand... Maar ik heb hem 1x gepaird, en nu wilt ie niet meer pairen met mn telefoon ook toen ik de app heb verwijderd. Hebben jullie een idee hoe ik de MiBand een soort van kan 'wipen'?

Alvast bedankt voor de moeite :)

Signature

• SmiGueL
mimang schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:25:
Ik heb sinds vandaag een MiBand... Maar ik heb hem 1x gepaird, en nu wilt ie niet meer pairen met mn telefoon ook toen ik de app heb verwijderd. Hebben jullie een idee hoe ik de MiBand een soort van kan 'wipen'?
Settings --> Bluetooth --> Onder 'Paired Devices' de MI verwijderen? :)
Zelf overigens nog nooit nodig gehad. Heb de band inmiddels al zo'n 6x opnieuw moeten pairen, (in de app, in de Android Bluetooth Settings heb ik dit nooit hoeven doen), maar dit was omdat er een app update uitkwam en de app daardoor express uninstalled heb.
Supertip schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:09:
Is dit een bluetooth instelling? (net zoals WiFi dat voor bijvoorbeeld wel kan)
Ik kan het nergens vinden namelijk.

Of bedoel je gewoon dat de accu <x% komt en hij hierdoor de BT uitzet.

[ Voor 47% gewijzigd door SmiGueL op 12-02-2015 00:11 ]

Verwijderd

Inmiddels is er in de Google Play Store een alternatieve opensource MiBand App verschenen. Wellicht een aardig alternatief voor mensen die problemen met hun MiBand ondervinden:

Google Play: OpenBand

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Het is gisteren gelukt! Ineens kon ik m wel vinden? :?

Signature

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Naar aanleiding van jullie ervaringen (en de lage prijs nu op banggood) heb ik er ook maar eentje besteld. Binnenkort hoop ik jullie positieve ervaringen te delen!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Merk dat drukke polsbewegingen ook geregistreerd worden (nee, nu niet doordenken..... :X )
Dus hij telt niet alleen stappen....
Wel is hij erg accuraat met slapen en qua tijden klopt dat wel.

Overigens kon in vanochtend niet syncen moest ik inderdaad eerst mij telefoon resetten....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Wat is categorie 6 op tweakers? Ik kom niet meer op het china topic deel 2

topic 1541823

Krijg de volgende melding : Je hebt geen toegang tot categorie 6.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
freestyler2 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:01:
Wat is categorie 6 op tweakers? Ik kom niet meer op het china topic deel 2

topic 1541823

Krijg de volgende melding : Je hebt geen toegang tot categorie 6.
De laatste melding die er vanmiddag stond was dat hij voor onderhoud op slot was.
Mogelijk nu in een crew gedeelte om met wat meer volk de bezem er door te halen. :P

*Maar niet echt discussiewaardig in dit topic denk ik

Edit:
Crew gedeelte dus

[ Voor 16% gewijzigd door SmiGueL op 15-02-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timd93
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 15:49
Weet er iemand hoe je de firmware versie van de Mi Band kunt achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
timd93 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:55:
Weet er iemand hoe je de firmware versie van de Mi Band kunt achterhalen?
Via de app, ga naar my devices en dan zie je de info over je miband...Onderaan de info lijst (1.0.9.0 heb ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timd93
m0ridin schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:59:
[...]

Via de app, ga naar my devices en dan zie je de info over je miband...Onderaan de info lijst (1.0.9.0 heb ik).
Bedankt, ik had geen idee dat je nog naar beneden kon scrollen bij my devices 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
timd93 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:08:
[...]

Bedankt, ik had geen idee dat je nog naar beneden kon scrollen bij my devices 8)7
Hehe, no worries...

Heb hem zelf trouwens sinds een paar dagen, toch wel erg leuk! Redelijk nauwkeurig ook... Laatst een wandeling met runkeeper en de miband, runkeeper gaf 9.51km aan en de miband/mifit 9.22km. 300m op zo'n afstand vind ik best aardig :)

Verder gewoon geinig om inzicht te krijgen in je patronen, gelukkig zit hij niet in de weg (voel amper tot niet dat ik hem omheb) en gaat hij prima lang mee. Voor een 15euro een prima aankoop.

Deze heb je iig altijd bij je, kan wel de stappenteller op mijn telefoon aan zetten maar die ligt bijna altijd gewoon op mijn buro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
m0ridin schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:17:
[...]

Hehe, no worries...

Heb hem zelf trouwens sinds een paar dagen, toch wel erg leuk! Redelijk nauwkeurig ook... Laatst een wandeling met runkeeper en de miband, runkeeper gaf 9.51km aan en de miband/mifit 9.22km. 300m op zo'n afstand vind ik best aardig :)
Kun je dat ding nog calibreren? Dus na je activiteit de werkelijk afstand opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
maartend schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:46:
[...]

Kun je dat ding nog calibreren? Dus na je activiteit de werkelijk afstand opgeven?
Nope, enige wat je handmatig kan aanpassen na afloop is tijd van slapen en wakker worden. Verder bepaalt hij de stap-afstand op basis van je lengte. Blijft een beetje inschatten/gokken dus.

Voor mij ook niet zo belangrijk, gaat me meer om de stappen dan de afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
maartend schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:46:
[...]

m0ridin schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:33:
[...]

Nope, enige wat je handmatig kan aanpassen na afloop is tijd van slapen en wakker worden. Verder bepaalt hij de stap-afstand op basis van je lengte. Blijft een beetje inschatten/gokken dus.
Indien de gemeten afstand consequent kleiner/groter is dan de écht gelopen afstand, kun je ter compensatie dus gewoon je lengte aanpassen. :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door SmiGueL op 16-02-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timd93
m0ridin schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:17:
[...]

Hehe, no worries...

Verder gewoon geinig om inzicht te krijgen in je patronen, gelukkig zit hij niet in de weg (voel amper tot niet dat ik hem omheb) en gaat hij prima lang mee. Voor een 15euro een prima aankoop.

Deze heb je iig altijd bij je, kan wel de stappenteller op mijn telefoon aan zetten maar die ligt bijna altijd gewoon op mijn buro...
Hmmm, als ik met de auto rij denkt hij dat ik een workout gedaan heb :p zo super accuraat is het precies ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
timd93 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:11:
[...]

Hmmm, als ik met de auto rij denkt hij dat ik een workout gedaan heb :p zo super accuraat is het precies ook niet.
Dat heb ik hier eigenlijk nog nooit gehad met mijn Mi Band.. Zaterdag zat ik in de Efteling en daar werden attracties ook niet meegeteld als workout. :)

[ Voor 3% gewijzigd door bibi2205 op 16-02-2015 20:52 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

m0ridin schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:33:
[...]

Voor mij ook niet zo belangrijk, gaat me meer om de stappen dan de afstand.
Waarden van 'n week geleden kun je niet meer aanpassen, wel? Van de afgelopen nacht gaat nog, maar dan houdt 't op zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Eric_Cantona schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:00:
[...]

Waarden van 'n week geleden kun je niet meer aanpassen, wel? Van de afgelopen nacht gaat nog, maar dan houdt 't op zo te zien.
Hmmm, lijkt idd t geval te zijn ja. Ah well, tot nu toe klopt t prima qua slaaptijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

m0ridin schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:27:
[...]

Hmmm, lijkt idd t geval te zijn ja. Ah well, tot nu toe klopt t prima qua slaaptijden :)
Bij mij niet, vorige week registreerde de band 'n keer dat ik pas om 10.46u uit bed kwam, terwijl ik toch echt al om 9u in cursus zat en dus al zeker 'n uur eerder uit bed kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 22:26
Voor wie het armbandje niks vindt er is ook een niet officiële hanger bij DX te koop.
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_378276_1.jpg.

Een hanger zou ook het effect van armbewegingen als stappen registreren verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
De mijne heeft carnaval niet overleefd.. ik had een leeg bandje om de pols aan het einde van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
Eric_Cantona schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:23:
[...]

Bij mij niet, vorige week registreerde de band 'n keer dat ik pas om 10.46u uit bed kwam, terwijl ik toch echt al om 9u in cursus zat en dus al zeker 'n uur eerder uit bed kwam.
Op de cursus zeker verder zitten slapen.... :+ :+ :+

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Joop_Klepzeiker schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:34:
[...]

Op de cursus zeker verder zitten slapen.... :+ :+ :+
Ssst, ik had gehoopt dat 't bewijs niet zwart-op-wit was ;)

• Chocoball
  • Laatst online: 22:26
Ik heb vandaag 2 originele MiBand reserve armbanden (geel en blauw) van Banggood binnen gekregen en mijn review waar nog meer foto's staan even aangevuld.

Afbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/MiBand/20150219_133446%20(Medium).jpg
Afbeeldingslocatie: http://rva73.home.xs4all.nl/Image/Photo/MiBand/20150219_134210%20(Medium).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
dangerousp schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:57:
De mijne heeft carnaval niet overleefd.. ik had een leeg bandje om de pols aan het einde van de avond.
Ik blijk toch niet meer zonder te kunnen.. dus maar een nieuwe besteld voor 15 dollar bij gearbest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 00:12:
Inmiddels is er in de Google Play Store een alternatieve opensource MiBand App verschenen. Wellicht een aardig alternatief voor mensen die problemen met hun MiBand ondervinden:

Google Play: OpenBand
Tof, geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Dag Tweakers,

Even tot in de late uurtjes nog wezen goochelen met verschillende apps. Hier mijn bevindingen:
Op de Ecoo Aurora (E04) werkt de Mi Band uit de Playstore prima.

Het beste resultaat kreeg ik echter na zoeken op het MIUI-forum:
http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html

In de link hierboven kan je de laatste App-versie halen. Deze is nieuwer dan die in de Playstore:
1.2.811 vs 1.2.922

De laatste updates staan erbij, plus wat custom verbeteringen die de beste maker zelf toegepast heeft. Staat allemaal netjes aangegeven. Om te downloaden moet je even een reply op zijn post doen. Account heb je al, dat is hetzelfde als die je voor je MiBand hebt aangemaakt.

Hij download ook nieuwe firmware voor de MiBand zelf maar niemand weet wat de verbeteringen zijn 8-)
Hier geeft een bekende Tweaker updates op zijn MiBand review, deze gaan oa over de laatste versies: productreview: Xiaomi MiBand Zwart review door Chocoball

De app werkt goed. Er is ook een variant waarbij je allemaal verschillende opties voor notificaties kan instellen, die heb ik niet getest omdat ik echt alleen op zoek ben naar de primaire functies. Maar ik las dat er enkele Tweakers in deze thread hard op zoek zijn naar werkbare notifications. Voor hen hoop ik dat het werkt.

De app is duidelijk nog in aanbouw, er komen ineens verschillende functies bij en andere opties hebben een andere naam/verhuizen in het menu. Ik denk dat ze ook een beetje worstelen met het Westen vs China doelgroep-verschil. Er zitten in ieder geval genoeg Chinese diensten tussen. De getweakte versie heeft er enkele uitgehaald en vervangen door Facebook las ik.

Ik hoop dat iemand er iets aan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Nou vandaag de nieuwe geïnstalleerd (clean install )1.29 + notificaties wil mijn miband met geen mogelijkheid updaten.
Ben ik gelukkig niet de enigste dus de oplossing zal wel spoedig komen.
Ik hou het mi forum maar goed in de gaten.

Dus werkt nu alles goed bij je miband nog niet updaten, bij mij werkte 1.28 slecht (htc m7) geen sleep tracking geen grafiek van het lopen enzovoort.
Alleen de notificaties werkten allemaal goed maar ja dat is de bijzaak van de miband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Supertip schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:20:
Nou vandaag de nieuwe geïnstalleerd (clean install )1.29 + notificaties wil mijn miband met geen mogelijkheid updaten.

Dus werkt nu alles goed bij je miband nog niet updaten, bij mij werkte 1.28 slecht (htc m7) geen sleep tracking geen grafiek van het lopen enzovoort.
Alleen de notificaties werkten allemaal goed maar ja dat is de bijzaak van de miband.
Duurde bij mij ook eventjes. Mobiel opnieuw opstarten en erna werkte alles weer :) Ik heb wel in de root van de SD alle Miband files verwijderd voordat ik de nieuwe MiBand app (129) ging installeren.

Verder heb ik de app zonder de notificaties. Hij gaat echter wel trillen als iemand mij belt. Wat echt super chill is trouwens.

In het algemeen lees ik mensen die bang zijn dat ze niet wakker worden door de tril-functie van het alarm/wekker maar mijn Miband trilt best wel hard eigenlijk dus bij de eerste keer ben ik al wakker. Maar toch; heeft iemand een manier gevonden om hem langer te laten trillen?
Work-around: je kan tot 3 wekkers ofzo instellen; alle drie een minuut na elkaar :+ Maar geen ideale oplossing natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Call of Duty schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:10:
[...]

Duurde bij mij ook eventjes. Mobiel opnieuw opstarten en erna werkte alles weer :) Ik heb wel in de root van de SD alle Miband files verwijderd voordat ik de nieuwe MiBand app (129) ging installeren.

Verder heb ik de app zonder de notificaties. Hij gaat echter wel trillen als iemand mij belt. Wat echt super chill is trouwens.

In het algemeen lees ik mensen die bang zijn dat ze niet wakker worden door de tril-functie van het alarm/wekker maar mijn Miband trilt best wel hard eigenlijk dus bij de eerste keer ben ik al wakker. Maar toch; heeft iemand een manier gevonden om hem langer te laten trillen?
Work-around: je kan tot 3 wekkers ofzo instellen; alle drie een minuut na elkaar :+ Maar geen ideale oplossing natuurlijk.
Volgens mij heeft de MiBand wekker een automatische snooze/ herhaal functie. In ieder geval bij mij trilt het vaker als ik in bed blijf liggen (tijdens light sleep) :P. Ik werk overigens met de 1.2.922 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Supertip schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:20:

Updaten werkt bij mij ook niet, maar verder lijkt de band prima te werken met alle functies en statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Heel soms moet ik een paar keer refreshen in de app voordat ie de data pakt. Als het me te lang duurt zet ik bluetooth uit en sluit ik de app af + haal ik em uit het geheugen. (Home-button ingedrukt houden en de app weg-swipen) Daarna weer app opstarten, vraagt ie of ik bluetooth wil aanzetten en dan doet ie het weer :)

En het tril-alarm in de ochtend gaat inderdaad een paar keer als ik blijf liggen! :) Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vandaag heb ik twee Mi bandjes ontvangen. De eerste heb ik vanmiddag (via de vertaalde app) geregistreerd en geactiveerd, dat verliep zonder problemen. De tweede krijg ik deze avond niet geactiveerd. :S Als ik inlog op de site van Miui dan krijg ik zelfs ook een '502 bad gateway'-melding.

Ben ik de enige met dit probleem? Moet ik het over een paar uur / morgen maar weer proberen?

Hmz, ik heb op de werkende telefoon de Mi-app vervangen door die uit de playstore, nu kan ik daar ook niet meer inloggen. :/

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 25-02-2015 22:13 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Las een tijdje terug dat misschien binnenkort een v2 van de miband zou komen. Is hier al meer over bekend?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn inlog-probleem is 'spontaan' opgelost. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
xileS schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 02:03:
Las een tijdje terug dat misschien binnenkort een v2 van de miband zou komen. Is hier al meer over bekend?
Het enige dat ik heb gezien zijn geruchten over GPS e.d. in een v2 versie. Ben wel benieuwd :)
Als dat zo is dan zal dat de batterijduur niet ten goede komen, wat erg jammer zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:31

4POX

Everybody is wired

Vandaag de Mi Band via Gearbest ontvangen.

Als de tracker in de laaddock zit zie ik de ledjes branden. Daar blijft het ook bij.

Ik kan het apparaat zowel niet op een Iphone 6 als op een Ipad 4 pairen. Ik krijg steeds de melding " too many bands nearby"

Is het de bedoeling dat het apparaat iets doe als ik er op tik. Of moet ik hem eerst pairen om te activeren. Ik las in dit topic dat je eerst de firmware moet updaten om de band op andere apparaten dan een Xiaomi te pairen.

Of heb ik toch met een DOA te maken?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
4POX schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:39:
Vandaag de Mi Band via Gearbest ontvangen.

Als de tracker in de laaddock zit zie ik de ledjes branden. Daar blijft het ook bij.

Ik kan het apparaat zowel niet op een Iphone 6 als op een Ipad 4 pairen. Ik krijg steeds de melding " too many bands nearby"

Is het de bedoeling dat het apparaat iets doe als ik er op tik. Of moet ik hem eerst pairen om te activeren. Ik las in dit topic dat je eerst de firmware moet updaten om de band op andere apparaten dan een Xiaomi te pairen.

Of heb ik toch met een DOA te maken?
Een DOA zou vervelend zijn. Ik heb zelf geen ervaring met iOS en MiBand maar ook op mijn Android duurde het aan het begin eventjes voordat deze gepaired waren. Bij de getweakte versie die hierboven beschreven werd gebeurde dat niet. Om te crosstesten zou je een android kunnen proberen van iemand en/of een andere iPhone?

Branden alle 3 de ledjes helemaal groen zonder te knipperen als ie aan de lader hangt? Pas dan is de MiBand helemaal opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Call of Duty schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:46:
[...]

Een DOA zou vervelend zijn. Ik heb zelf geen ervaring met iOS en MiBand maar ook op mijn Android duurde het aan het begin eventjes voordat deze gepaired waren. Bij de getweakte versie die hierboven beschreven werd gebeurde dat niet. Om te crosstesten zou je een android kunnen proberen van iemand en/of een andere iPhone?

Branden alle 3 de ledjes helemaal groen zonder te knipperen als ie aan de lader hangt? Pas dan is de MiBand helemaal opgeladen.
Alle drie leds branden groen als de stekker erin zit.

Ik heb de tracker in een metalen blik gedaan. Nu komt de iphone met de melding dat die geen sensor ziet. Tracker uit het blik gehaald. Weer de "too many bands nearby" melding.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
4POX schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 00:29:
[...]

Ik heb de tracker in een metalen blik gedaan. Nu komt de iphone met de melding dat die geen sensor ziet. Tracker uit het blik gehaald. Weer de "too many bands nearby" melding.
Mh, ja dan zou je toch moeten zeggen dat de iPhone op z'n minst iets detecteert maar er toch geen goede verbinding mee kan maken. Ik had met mijn Ecoo (Android 4.4.4) in het begin ook die problemen maar bleef proberen en toen ineens werkte het. 'blijf proberen' is niet echt een tip natuurlijk maar ik weet verder niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Gisternacht midden op de straat geprobeerd. Aan elke kant 20 meter geen objecten. Nog steeds wil het niet pairen. Krijg alleen maar de melding van "too many bands nearby"

IN de kroeg geprobeerd met een 4.4 telefoon van Sony met Bluetooth 4.0. Ook geen reactie.

Maar een vriendelijke e-mail naar de Chinezen en als de reactie niet bevalt een opdracht richting Paypal.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
4POX schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:44:
Gisternacht midden op de straat geprobeerd. Aan elke kant 20 meter geen objecten. Nog steeds wil het niet pairen. Krijg alleen maar de melding van "too many bands nearby"

IN de kroeg geprobeerd met een 4.4 telefoon van Sony met Bluetooth 4.0. Ook geen reactie.

Maar een vriendelijke e-mail naar de Chinezen en als de reactie niet bevalt een opdracht richting Paypal.
Had het laatst ook met pairen bij mams haar telefoon, na tig keer proberen deed hij t uiteindelijk toch. Dat was een Samsung S4 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:07

Whaam

Meer beter

4POX schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 00:29:
[...]

Kun je de band wel vinden via de Bluetooth apparaten in het menu?

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Whaam schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:32:
[...]

Kun je de band wel vinden via de Bluetooth apparaten in het menu?
Nee.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Xiaomi komt met een Europese winkel, waar onder andere Mi Bands verkocht gaan worden. Fijn :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
anandus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:20:
Xiaomi komt met een Europese winkel, waar onder andere Mi Bands verkocht gaan worden. Fijn :)
Misschien een bron? Klinkt interessant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Nieuwste versie staat online!

Nieuwe firmware voor de Miband en een nieuwe app met enkele bugfixes! :)
Geheel vertaald naar engels en de nieuwste versie: 1.3.312 (Eventueel +Notify]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Call of Duty schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:17:
Nieuwste versie staat online!

Nieuwe firmware voor de Miband en een nieuwe app met enkele bugfixes! :)
Geheel vertaald naar engels en de nieuwste versie: 1.3.312 (Eventueel +Notify]
Hmmm, lukt me niet te downloaden (ook niet na replyen in die thread)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
De linkjes zijn ineens weg. Heb al PM naar de OP gestuurd, beetje vreemd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ai dacht ik even te updaten, inderdaad missende link. Kijken wanneer het fixed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Razer schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:41:
Ai dacht ik even te updaten, inderdaad missende link. Kijken wanneer het fixed is :)
Zie bij de comments op MIUI ookal mensen zeuren dus we zijn niet de enige. Denk eigenlijk gewoon dat ze de linkjes vergeten zijn te plaatsen. Ik had een APK gedownload maar dat is de oude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
m0ridin schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 00:37:
Hmmm, lukt me niet te downloaden (ook niet na replyen in die thread)...
De link werkt inmiddels weer! :)
foutje bedankt

[ Voor 30% gewijzigd door SmiGueL op 05-03-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Die mailbox van em zal wel compleet geëxplodeerd zijn idd :p

Nu ook binnengehaald; zometeen ff testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Zo app bijgewerkt, MI Band bijgewerkt, en nog maar stukje lopen om de 10.000 te halen vandaag.

De MI Band is wel niet zo hard... Vandaan langs scherpe punt van tafel gestoten, aardige kras er overheen. Maar goed, doet niks af aan functionaliteit 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:11
Heb met de nieuwe versie dat de notificaties niet werken. Iemand ook dat probleem? Had oude verwijderd en daarna de nieuwe versie geïnstalleerd. Die heeft ook de firmware van de Mi-band geupdate.

edit: Heb het al gevonden. Moet ook de BLENotificationService opnieuw inschakelen. Gebruik hier voor 'NotifierPro Free' aangezien dit op mijn telefoon (LG G2) niet via instellingen kan..

[ Voor 33% gewijzigd door BigSurf op 06-03-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
App ook hier bijgewerkt, geen merkbare verschillen maar de change log ging ook voornamelijk over bugfixes natuurlijk.

Ik heb nu al 3x een update gedaan zonder problemen:
- App afsluiten
- Uit het geheugen halen
- MiBand opzoeken bij intellingen->apps
- Bij opties: cache verwijderen, gegevens verwijderen, app stoppen, app verwijderen.
- Nieuwe App installeren (nog niet openen)
- Eerst ff opnieuw opstarten. (anders krijg ik altijd problemen)
- Profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Call of Duty schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:10:
App ook hier bijgewerkt, geen merkbare verschillen maar de change log ging ook voornamelijk over bugfixes natuurlijk.

Ik heb nu al 3x een update gedaan zonder problemen:
- App afsluiten
- Uit het geheugen halen
- MiBand opzoeken bij intellingen->apps
- Bij opties: cache verwijderen, gegevens verwijderen, app stoppen, app verwijderen.
- Nieuwe App installeren (nog niet openen)
- Eerst ff opnieuw opstarten. (anders krijg ik altijd problemen)
- Profit
Ik heb alleen de oude app gesloten, nieuwe geïnstalleerd en weer geopend en ook klaar ^^ Zolang het maar werkt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 03:09
Net voor een uurtje terug ook mijn Mi Band binnen gekregen. (banggood.com. Besteld 21-2-2015.Verzonden 27-2-2015 en 6-3-2015 ontvangen) Maar wat een gedoe om dat ding in het bandje je krijgen en die band goed vast om mijn pols te krijgen. Voor de rest werkt het gelijk met mijn iPhone 6 en kreeg inderdaad een pop up dat ik de mi band moet updaten.

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 06-03-2015 17:04 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:33
Ik heb inmiddels ook een Mi Band aangeschaft. Wat een leuk apparaatje. Samen met de notfication app is het een toevoeging!
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste