Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
marvingfx schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:56:
[...]

Verbinding met de telefoon is zelfs (gedeeltelijk) overbodig, de band houdt zelf bij hoeveel stappen je doet zonder BT verbinding. Het is echter wel nodig om de band na een bepaalde tijd (+- 1 dag) te synchronyseren, anders gaan er gegevens verloren. Ik heb dit een aantal maal meegemaakt met mijn sleep-tracking gegevens.
Kunnen meerdere mensen dit bevestigen? Dus dat de band ook data registreert zonder connectie met de telefoon. Ik kan hier namelijk niks over terugvinden, voor mij is dit wel essentieel aangezien ik mijn telefoon nooit meeneem naar de sportschool.

Overigens gisteren besteld voor € 16,76, na wisselkoers PayPal € 17,82 bij dx.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
3E3A37 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:59:
[...]

Kunnen meerdere mensen dit bevestigen? Dus dat de band ook data registreert zonder connectie met de telefoon. Ik kan hier namelijk niks over terugvinden, voor mij is dit wel essentieel aangezien ik mijn telefoon nooit meeneem naar de sportschool.

Overigens gisteren besteld voor € 16,76, na wisselkoers PayPal € 17,82 bij dx.com
Je hoeft maar eens in de 2 dagen ofzo te connecten en syncen. Band heeft eigen opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
Razer schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:47:
[...]
Je hoeft maar eens in de 2 dagen ofzo te connecten en syncen. Band heeft eigen opslag.
Bedankt!

Tip: gearbest.com € 15,36, met coupon: XMMBHF € 13,51, na wisselkoers PayPal € 14,21 (zojuist zelf nog een besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Tinydeal.com ook
Coupon code: mibands12off
€15.69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Mensen, werkt ie hier bij iedereen nog goed?
Sinds de laatste update kan ik er eigenlijk bijna niets meer meer. Alleen als ik de App opnieuw installeer (alle cache verwijderen etc) dan werkt ie weer voor een dag. Als ik de dag erna wil synchoniseren dan doet ie dat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Call of Duty schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:56:
Sinds de laatste update kan ik er eigenlijk bijna niets meer meer. Alleen als ik de App opnieuw installeer (alle cache verwijderen etc) dan werkt ie weer voor een dag. Als ik de dag erna wil synchoniseren dan doet ie dat gewoon niet.
Nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18
Razer schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:47:
[...]
Uit de Mi band FAQ op het xiaomi forum:

http://en.miui.com/thread-81191-1-1.html

6. Can Mi Band work without syncing for some time?
Yes, since bracelet have built-in memory it can work some time, approx 10 days. By this time bracelet will gather all statistics and then send it to phone, where it gonna be upload to Xiaomi servers.
I would recommend you to sync bracelet with Mi Fit app at least once a day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
BigSurf schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 12:06:
[...]

Yes, since bracelet have built-in memory it can work some time, approx 10 days. By this time bracelet will gather all statistics and then send it to phone, where it gonna be upload to Xiaomi servers.
Bedankt voor je reactie. Ik zou graag elke dag met de app willen synchen maar dat doet ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb de MiBand zojuist besteld via GearBest. Ik zie dat jullie het best veel over Firmware updates hebben. Op welke manier halen jullie deze binnen? Worden deze automatisch gedownload of moet dit handmatig gebeuren?
Dank alvast voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:02
Call of Duty schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:56:
Ik heb de laatste update en doet het perfect met iPhone 6
PetrCech_3 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:43:
Ik heb de MiBand zojuist besteld via GearBest. Ik zie dat jullie het best veel over Firmware updates hebben. Op welke manier halen jullie deze binnen? Worden deze automatisch gedownload of moet dit handmatig gebeuren?
Bij mij gebeurd dat via een pop-up van ios systeem (iPhone 6)

[ Voor 32% gewijzigd door pinokkia op 14-03-2015 14:37 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
PetrCech_3 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:43:
Via de Google Playstore is gewoon de App binnen te halen maar die loopt wat achter op de releases, niemand weet waarom. Wellicht ivm de vertaling ofzo.

Hier: http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html kan je de laatste vertaalde versie downloaden. Je hebt sowieso een MIUI account nodig voor de MiBand. Dit is altijd de laatste versie, ik adviseer om deze te downloaden.

Als de app geïnstalleerd is zal deze ook de firmware van de MiBand zelf updaten.

Hoop dat Google Fitness ooit ondersteuning krijgt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Helaas doet bij de getweakte app met notificaties icm oneplus one niet. Ik switch wel iedere keer van ios en android. Ik weet niet wat ik fout doe op android. Op ios geeft het wel trillen/led lichtjes door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Je hebt in je toestel hem ook toestemming voor toegang tot meldingen gegeven? Daar moet je BleNotificationService aanvinken.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QNeTq2BGblXgma7BDIhuEv6j/medium.png

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
janvanduschoten schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:57:
Je hebt in je toestel hem ook toestemming voor toegang tot meldingen gegeven? Daar moet je BleNotificationService aanvinken.

[afbeelding]
Ik ben nu een uur bezig. Kan helaas niets vinden over BleNotificationService.

Gevonden inmiddels. Zat onder het kopje beveiliging 8)7. Bah wat is android syteem omslachtig.

[ Voor 11% gewijzigd door pinokkia op 15-03-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Geeft de Mi Band ook notificaties als je hem met iOS gebruikt? En zo ja wat, alleen telefoon of ook WhatsApp of nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:15

Janar

Geen

Bij mijn iPhone alleen de telefoon, geen andere notificaties, en ook helaas alleen met minstens 3s vertraging.(het zou fijn zijn dat het andersom zou zijn, eerst trillen en dan pas de telefoon).

Vandaag even de mi band/app stappenteller gecheckt met de echte route en er zat een verschil van 0,2 km op iets meer dan 8 km. Bij mijn vriendin zat er bijna een even grote afwijking in. Voor mij nauwkeurig genoeg anders gebruik ik wel de gps.

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmertens199
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Hoi allemaal, ondertussen bijna 2 weken de MiBand in bezit maar sinds gisteren synct hij ineens niet meer, ook de "kijk-op-je-horloge" beweging geeft geen resultaat. Verder werken de notificaties wel gewoon maar de wekker weer niet (de early bird optie heb ik sowieso nooit aan de praat gekregen).

Iemand enig idee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
kevinmertens199 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:29:
Hoi allemaal, ondertussen bijna 2 weken de MiBand in bezit maar sinds gisteren synct hij ineens niet meer, ook de "kijk-op-je-horloge" beweging geeft geen resultaat. Verder werken de notificaties wel gewoon maar de wekker weer niet (de early bird optie heb ik sowieso nooit aan de praat gekregen).

Iemand enig idee?!
Nee, hij werkt bij mij ook totaal niet :\ Ik heb het vanaf de laatste update niet meer goed werkend gekregen en dat is sinds 05-4. Ik heb het opgegeven. Hopelijk bij een volgende update maar ik ben er bang voor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij mij synct gelukkig met een iPhone 6. Alleen bij updaten loopt het niet verder dan 34%. Bovendien gaat volgens mij de stappenteller niet meer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De app via google play is versie 1.3.412 deze op de link hierboven is versie 1.3.312 ...
Welk een wordt best gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:19:
De app via google play is versie 1.3.412 deze op de link hierboven is versie 1.3.312 ...
Welk een wordt best gebruikt ?
Als je niet de notification versie wilt waarbij de armband gaat trillen voor b.v. email en Whatsapp notificaties, zou ik gewoon voor de Play store versie gaan. De laatste versie in de Play store is vanaf nu volledig in het Engels vertaald en werkt prima, dus ik zou niet weten waarom je de standaard versie van het MIUI forum zou moeten sideloaden. Ik zie er in ieder geval de voordelen niet van.

[ Voor 5% gewijzigd door Tigerblood op 18-03-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
Call of Duty schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:59:
[...]
Via de Google Playstore is gewoon de App binnen te halen maar die loopt wat achter op de releases, niemand weet waarom. Wellicht ivm de vertaling ofzo.

Hier: http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html kan je de laatste vertaalde versie downloaden. Je hebt sowieso een MIUI account nodig voor de MiBand. Dit is altijd de laatste versie, ik adviseer om deze te downloaden.
Niet helemaal waar. De app op het MIUI forum is de onofficiële/getweakte versie. Deze loopt juist achter op de officiële (Google Play) release.
Tigerblood schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:37:
[...]
De laatste versie in de Play store is vanaf nu volledig in het Engels vertaald en werkt prima
Klopt, de officiële app heeft op 16 maart een update gekregen met een aantal verbeteringen en inderdaad hij is nu volledig vertaald naar het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
3E3A37 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:04:
[...]

Niet helemaal waar. De app op het MIUI forum is de onofficiële/getweakte versie. Deze loopt juist achter op de officiële (Google Play) release.

[...]

Klopt, de officiële app heeft op 16 maart een update gekregen met een aantal verbeteringen en inderdaad hij is nu volledig vertaald naar het Engels.
OK top. Dat was eerst niet het geval maar nu is het klaarblijkelijk rechtgetrokken. Good for me, deze PlayStore app werkt wel gewoon :) Bedankt voor het uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
Gisteren de Mi voor het eerst opgeladen. Na 46 dagen!!! (en deze was nog voor 25% vol).
Prima performance want sync 1 tot 2 keer per dag en ontvang notificaties bij bellen en SMS.
Vraag me alleen af hoelang het bandje het uithoudt, want elke keer eruit halen met laden wordt volgens mij het bandje niet beter van.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Joop_Klepzeiker schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:54:
Gisteren de Mi voor het eerst opgeladen. Na 46 dagen!!! (en deze was nog voor 25% vol).
Prima performance want sync 1 tot 2 keer per dag en ontvang notificaties bij bellen en SMS.
Vraag me alleen af hoelang het bandje het uithoudt, want elke keer eruit halen met laden wordt volgens mij het bandje niet beter van.
"elke keer eruit halen", om de 46 dagen :P Maar ik denk dat hij lang genoeg mee gaat hoor en anders heb je genoeg replacement bandjes voor een paar euro 8)

Ik ben nog steeds blij met de MiBand, heb hem ook afgelopen week na meer dan een maand opgeladen. En dan staat bij mij whatsapp/facebook/twitter berichten notificaties ook nog is aan, dus het werkt echt goed.

Heeft het nog veel toegevoegde waarde om de app steeds te updaten? Het werkt gewoon en heb hem sinds ik de MiBand heb nog niet geüpdatet omdat ik niets mis en hem via de Xiaomi website gedownload heb.

[ Voor 25% gewijzigd door Salmon op 19-03-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Salmon schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:25:
[...]

"elke keer eruit halen", om de 46 dagen :P Maar ik denk dat hij lang genoeg mee gaat hoor en anders heb je genoeg replacement bandjes voor een paar euro 8)

Ik ben nog steeds blij met de MiBand, heb hem ook afgelopen week na meer dan een maand opgeladen. En dan staat bij mij whatsapp/facebook/twitter berichten notificaties ook nog is aan, dus het werkt echt goed.

Heeft het nog veel toegevoegde waarde om de app steeds te updaten? Het werkt gewoon en heb hem sinds ik de MiBand heb nog niet geüpdatet omdat ik niets mis en hem via de Xiaomi website gedownload heb.
Pas op met de replace bandjes. Ik had een blauwe en gele besteld bij Gearbest maar dat zijn niet de originele, probeer hier nog een refund voor te krijgen. Slapper rubber en sluiting voelt veel minder degelijk. Weet iemand waar je zeker de originele in een andere kleur dan zwart kunt krijgen?

**update**

Volgens een post op reddit schijnt Banggood wel de originele te leveren:
http://www.banggood.com/O...Wrist-Strap-p-951981.html

[ Voor 9% gewijzigd door BigSurf op 19-03-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
Ik heb ook nog 2 bandjes (in andere kleuren, ja het oog wil ook wat :P ) in bestelling bij dx.com. Zodra ze binnen zijn zal ik hier even posten hoe ze bevallen want dit schijnt ook namaak te zijn (zag ik nu pas).

[ Voor 34% gewijzigd door Joop_Klepzeiker op 19-03-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Joop_Klepzeiker schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:37:
Ik heb ook nog 2 bandjes (in andere kleuren, ja het oog wil ook wat :P ) in bestelling bij dx.com. Zodra ze binnen zijn zal ik hier even posten hoe ze bevallen want dit schijnt ook namaak te zijn (zag ik nu pas).
Hier is de reddit info:

https://www.reddit.com/r/...ew_replacement_bracelets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
Ok thanx, ik houd het in de gaten en als die replacementbandjes niet goed zijn bestel ik ze voor die paar euri wel bij die andere chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die de mi band al gebruikt hebben om te zwemmen ?
En is er ergens een app te vinden die dat kan registreren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvingfx
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 07:46
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:38:
Ik heb er wel eens mee gezwommen, maar dat ging niet helemaal goed. Na wat wilde bewegingen schoot m'n band los, en kon ik hem gaan zoeken onderwater :+. Of er een app is om het zwemmen te registreren weet ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
Ik weet niet of het is toegestaan om hier telkens aanbiedingen te plaatsen? Maar momenteel is de Mi Band € 14,05 bij Banggood na kortingscode 'miband'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:38:
't Apparaatje is toch niet waterdicht? Wel "spat"waterdicht maar niet om te zwemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Eric_Cantona schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:47:
[...]

't Apparaatje is toch niet waterdicht? Wel "spat"waterdicht maar niet om te zwemmen?
Als ik het goed gezien heb kan hij tot 1m onder water voor 30min (IP67).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Ik heb er nu tientallen malen mee onder de douche gestaan en tot heden geen problemen :D niet sinds ik weer terug ben naar de app van de Google Playstore in ieder geval.
Edit: toch weer wel. Slaat weer geen slaapgegevens op |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Call of Duty op 20-03-2015 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik doe mijn miband ook nooit af zodra ik ga douchen. Heb nog geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:55
Hij is inderdaad IP67 waterdicht. Ofwel, douche etc is prima, alleen hogere waterdruk kan hij niet aan(dus ik zou er niet mee gaan duiken :p).

Heeft de engelse versie in de playstore nog toegevoegde waarde tov en.miui.com/thread-53761-1-1.html ?

Ik gebruik de notification versie. Enige nadeel tot zover, je kunt de notification time alleen maar aan of uitzetten(tussen 7-23:00) en niet zelf instellen.

[ Voor 48% gewijzigd door WolfsRain op 19-03-2015 23:10 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Nadat de getweakte MIUI versie ineens niet meer werkte ben ik overgegaan op de officiele PlayStore versie. Deze heeft het een volle dag gedaan maar heeft weer geen slaapgegevens vastgelegd. Echt jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 19:32
Sinds gister de Xiaomi Mi Band. Bevalt me nog prima! Merk wel dat het erg gevoelig is met stappen tellen. Als je met je handen praat komen er ook al stappen bij op :p

Verder prima wearable, slaap is ook niet 100% accuraat maar dat kun je ook niet verwachten natuurlijk. Benieuwd of dit motiverend werkt om stappen te maken :D

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
Reaper.JA2 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:42:
Benieuwd of dit motiverend werkt om stappen te maken :D
Bij mij wel..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
Toevallig via Gearbest met PostNord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 23:39
Ik heb hem ook sinds gisteren en wat mij vooral opviel is dat de sleep tracker echt goed is. Ik heb nog 2 uur in bed gechild :P :*) voordat ik echt ging slapen. En dat heeft hij precies in het overzicht ook meegenomen. Wanneer ik wakker ben geworden klopte ook... Erg onder de indruk tot nu toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
3E3A37 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:56:
[...]

Toevallig via Gearbest met PostNord?
Nee via DealExtreme :p Moest wel tekenen bij ontvangst, dat vond ik wel beetje merkwaardig. Hoeft anders niet.

Op zich ook best onder de indruk van het apparaatje, vooral de batterij duur is echt bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Reaper.JA2 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:42:
Sinds gister de Xiaomi Mi Band. Bevalt me nog prima! Merk wel dat het erg gevoelig is met stappen tellen. Als je met je handen praat komen er ook al stappen bij op :p

Verder prima wearable, slaap is ook niet 100% accuraat maar dat kun je ook niet verwachten natuurlijk. Benieuwd of dit motiverend werkt om stappen te maken :D
Daar hebben ze dit voor :P hang je hem om je nek, werkt op zich ook prima en telt niet het zwaaien met je handen mee

http://www.tinydeal.com/r...mart-bracel-p-146864.html

[ Voor 13% gewijzigd door Kenzi op 23-03-2015 04:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Werd deze nacht keurig wakker door het trillen van de mi band (trilde denk ik twee keer voordat ik 'm uit tikte). Hoofd onder de kraan, aangekleed. Vond het wel wat donker.. Toen ik beneden kwam bleek het 02:45 te zijn!

Alle notificaties staan uit van 07:00 tot 23:00 dus blijkbaar een glitch? Voortaan maar even de wekker checken.

[ Voor 8% gewijzigd door BigSurf op 23-03-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Haha, lijkt me niet zo handig. Vooralsnog werkt 't alarm bij mij prima!

Dat uittikken, hoe doe je dat? Op de band zelf? En krijg je daarna toch nog 'n reminder als je niet actief wordt?

Ik word namelijk snel wakker van de tril, maar blijf meestal nog effe liggen, met de kans dat ik weer indut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:40
Haha, weet je zeker dat het niet een notification was? Die trilt standaard volgens mij 2x.
Wekker altijd 5x

Maar dat van dat uittikken wist ik ook niet, vandaar dat ik bovenstaande denk. :P
BigSurf schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:03:
Alle notificaties staan uit van 07:00 tot 23:00 dus blijkbaar een glitch? Voortaan maar even de wekker checken.
Dan kan het dus wel een notificatie zijn geweest. ;)
BlackR schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:09:
Ik gebruik de notification versie. Enige nadeel tot zover, je kunt de notification time alleen maar aan of uitzetten(tussen 7-23:00) en niet zelf instellen.
Dit is gewoon aan te passen door er op te klikken. :)
Heb zelf de tijden met een uur verlaat maar dit is tot op de minuut instelbaar.

[ Voor 72% gewijzigd door SmiGueL op 23-03-2015 19:27 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
[b]SmiGueL schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:15:
Dit is gewoon aan te passen door er op te klikken. :)
Heb zelf de tijden met een uur verlaat maar dit is tot op de minuut instelbaar.
Werkt bij mij niet hoor, als ik er op klik kan ik geen tijd instellen. Kleur van de leds, intensiteit etc is allemaal in te stellen maar notification tijd helemaal niet :( Heb de nieuwste versie overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Hier ook de Notification version 1.3.312, op de One M8 met Android 5.0.1

Dit zie ik als ik op de 8:00 klik:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8yWaiQ9wY77uKGiDD3XLGPan/full.png

[ Voor 29% gewijzigd door SmiGueL op 23-03-2015 22:48 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Hmm dat is vreemd. Heeft misschien iets met cyanogenmod te maken(ik gebruik de OnePlus). Thanks in ieder geval, ik ga ff uitzoeken waarom het niet lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
SmiGueL schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:11:
Hier ook de Notification version 1.3.312, op de One M8 met Android 5.0.1
Ik heb dezelfde versie. Kan niet de tijden aanpassen, apart! LG G2 (4.4.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 23:39
Uiteindelijk ook de notificatie app geïnstalleerd maar dan werkt mijn sleep tracker niet meer. Nu weer terug op de "normale" app en alles werkt weer perfect. Ik hoop dat Xiaomi zelf notificaties gaat toevoegen want dan ben ik helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb de normale app, maar sinds de laatste update van de app werkt de sleeptracker niet meer. Hmz, dus maar terug naar een oude versie?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Wat ik wel echt mis is de functie om fietsen te tracken, nu snap ik dat het lastig is omdat er weinig beweegt tijdens het fietsen. Toch zou het fijn zijn om dit in een update te zijn, desnoods om alleen de sensor in de broekzak te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Ik vind het wel knap hoe die slaap tracker je diepe en lichte slaap meet. Hoe accuraat het allemaal is weet ik niet maar feit is dat als ik naast mijn vriendin hij altijd significant minder diepe slaap aangeeft dan wanneer ik alleen lig (in verhouding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Ik bestel wel een nieuwe ofzo, mijne werkt echt niet meer. Krijg ook geen foutmeldingen ofzo, pairen lukt prima maar hij geeft gewoon geen overzichten, slaap houdt ie niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:16
Ik heb hem nu een dikke week en ben tevreden. Alleen lichten de leds niet op in functie van het aantal stappen. Ze lichten wel even op als ik de kleur wil aanpassen. Ik kijk wel uit naar het leder bandje. Het originele bandje is past maar nipt in het laatste gaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:23

4POX

Everybody is wired

Mijn band werkt nog steeds niet. Ik kon van gearbest 8 dollar terug krijgen als vergoeding voor een reparatie. De tweede keus is dat ik voor 8 dollar verzendkosten een nieuw kan krijgen. Ik heb voor een nieuwe gekozen. Ben benieuwd wanneer ik die krijg en wat of die het wel doet.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:08
Reaper.JA2 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:37:
Wat ik wel echt mis is de functie om fietsen te tracken, nu snap ik dat het lastig is omdat er weinig beweegt tijdens het fietsen. Toch zou het fijn zijn om dit in een update te zijn, desnoods om alleen de sensor in de broekzak te hebben.
Je kunt een houder met zilveren hanger kopen bij DX. Of zoals Kenzi al zei bij Tinydeal maar dan zonder ketting. Alleen is de vraag of hij dan ook voldoende registreert bij het fietsen. Ook is er deze (arm)band van 27cm die voor de enkel bedoeld is bij ibuygou, daar zou je misschien nog wat aan hebben.

Zag trouwens dat je bij Tinydeal de Miband kunt laten graveren.
Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/images/23/19/382319_130715571948613608.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

BigSurf schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:40:
[...]

Vandaag de Mi Band binnen gekregen en ook hier kan ik de tijden niet aanpassen op een Oneplus One.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
BigSurf schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:40:
Plato112 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 00:52:
Vandaag de Mi Band binnen gekregen en ook hier kan ik de tijden niet aanpassen op een Oneplus One.
Ik heb sinds een paar dagen geupdate naar versie 1.3.912 Notify, en ook hier werkt het verzetten van deze tijd gewoon. Er staan wel 'bugfixes' in de changelog dus je kunt het altijd proberen.. :)

Ik zie ook geregeld dat de Smart (Screen) Unlock feature alleen zou werken bij Xiaomi telefoons (ook in de TS), maar sinds Android 5 werkt deze hier overigens ook perfect.
Heb eigenlijk nooit een screenlock gebruikt, en wil als ik m'n phone pak gewoon instant wat kunnen typen/opzoeken/bellen en niet steeds zo'n patroon vegen. Maar momenteel unlocked hij hem dus automatisch als de band in de buurt is, dus zie weinig redenen om het niet te gebruiken. :)

Moet wel zeggen dat hij heel af en toe niet unlocked terwijl de band gewoon in de buurt is (<30cm), maar dat komt vrij sporadisch voor.

[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 01-04-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
SmiGueL schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:43:
Ik heb sinds een paar dagen geupdate naar versie 1.3.912 Notify, en ook hier werkt het verzetten van deze tijd gewoon. Er staan wel 'bugfixes' in de changelog dus je kunt het altijd proberen.. :)
Heb net geupdate naar deze versie maar aanpassen van de tijd werkt nog niet op mijn telefoon (LG G2. 4.4.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
SmiGueL schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:43:
Moet wel zeggen dat hij heel af en toe niet unlocked terwijl de band gewoon in de buurt is (<30cm), maar dat komt vrij sporadisch voor.
Dan heeft ie gewoon even de Bluetooth verbinding verloren lijkt me. De afstand lijkt niet zo veel uit te maken. Ik kan m'n Mi Band op de eerste verdieping laten liggen en dan kan ik nog in de huiskamer m'n telefoon ontgrendelen met smart unlock. Hopelijk komt er in een volgende versie van de Mi Band NFC waardoor hij écht alleen ontgrendeld kan worden als je de telefoon en band dicht bij elkaar houdt, dus niet 3 meter door muren of van 10 meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Jup dat snap ik. :)
Wou er eigenlijk mee aangeven dat hij wel ECHT in de buurt is. ;)
Maar loop op m'n werk geregeld weg van m'n telefoon dus het kan goed dat het toevallig net op die keren gebeurd dat ik hem probeer te unlocken vlak nadat ik terug ben.

[ Voor 73% gewijzigd door SmiGueL op 03-04-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
BigSurf schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:27:
[...]
Heb net geupdate naar deze versie maar aanpassen van de tijd werkt nog niet op mijn telefoon (LG G2. 4.4.2)
Gisteren geupdate naar Android 5.02 voor de LG G2. Nu kan de tijd wel aangepast worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Iemand nog een aanbieding van de MiBand gezien? :) Wil een nieuwe kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Laatst online: 20:36
Ik gebruik 'm dagelijks als wekker, en de afgelopen dagen viel me op dat de wek-tijd een beetje verlopen was, ik werd later gewekt.
Even een "nieuw" alarm aangemaakt en deze kwam wel op tijd.
Kennen meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Andre_J schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:47:
Ik gebruik 'm dagelijks als wekker, en de afgelopen dagen viel me op dat de wek-tijd een beetje verlopen was, ik werd later gewekt.
Even een "nieuw" alarm aangemaakt en deze kwam wel op tijd.
Kennen meer mensen dit?
Een uur later ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Laatst online: 20:36
Nee een paar minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zo, eindelijk ook een Miband besteld, nog een weekje of wat wachten op de Chinese post en dan kan ik er eindelijk ook mee spelen. Ben vooral benieuwd of de wekfunctie een beetje fatsoenlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 16:50

..Christiaan..

..zwll..

Moet ik de telefoon binnen bereik houden? Ik ren altijd met een gps horloge en niet met mijn telefoon. Op mijn werk heb ik 'm ook niet altijd in mijn broekzak.
Dus als hij aciviteiten op kan slaan en binnen bluetooth bereik overzet zou dat erg handig zijn.... Ik heb de eerste pagina's doorgelezen, maar de vraag niet gezien, vandaar dat ik 'm stel. Excuus als ik de zoveelste ben..... :D

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
BigSurf schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 12:06:

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Het lederen bandje voor de MiBand is uit, maar denk niet dat ik er $43.99 ga uitgeven.

Afbeeldingslocatie: http://www.ibuygou.com/webbjq2015/attached/201548103866345508.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.ibuygou.com/webbjq2015/attached/2015481038147131579.jpg

Origineel is het wel want hij is ook bij Xiaomi te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Chocoball schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:16:
Het lederen bandje voor de MiBand is uit, maar denk niet dat ik er $43.99 ga uitgeven.

[afbeelding] [afbeelding]

Origineel is het wel want hij is ook bij Xiaomi te koop.
Zou dat ding links op de rechtse foto ervoor zijn om hem op te kunnen laden zonder hele boel op te hoeven schroeven?

Ziet er wel prima uit maar is natuurlijk een beetje over de top voor een product dat vele malen goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik stond op het punt ook een Mi band te kopen, maar zag ook dat deze net binnen was bij DX.com:

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_370224_1.jpg
TW64

http://www.dx.com/p/gumbo...black-370224#.VSY6AvmsUYE

twijfel!

Is er enig nieuws of Xiaomi met een nieuwe versie komt op korte termijn?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Wow, ik vind deze wel mooi!

Maar ja, wacht nog op de aankomst van mijn Mi-band. Voorlopig gaat deze het dus niet worden voor me. Eerst maar bezien hoe nuttig ik de Mi-band ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:07
Wat ik van de Mi Band zo handig vind is dat je alleen de Mi kunt gebruiken en de Band lekker thuis kunt laten (bij wijze van spreken) :+. M.a.w. ik stop gewoon de kleine unit in de broekzak. Zo krijg je een veel realistischere meting van het aantal stappen (bijv. naar werk rijden in de auto was met het ding aan het bandje toch al gauw 500 stappen, nu praktisch niks).

's nachts zit ie in het bandje om m'n pols. Werkt prima tot nu toe met de notification version van de software.

Zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konijnenvla
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-02-2024
Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is om hem te pairen met een telefoon met Bleutooth 3.0

Ik heb hier een Redmi 1 en was even iets te enthousiast geworden met kopen.

Inmiddels heb ik wel de juiste android versie. Alleen niet de benodigde bleutooth 4.0

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
konijnenvla schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:29:
Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is om hem te pairen met een telefoon met Bleutooth 3.0

Inmiddels heb ik wel de juiste android versie. Alleen niet de benodigde bleutooth 4.0

Thanks
Geen idee, maar als je iets te enthousiast was met kopen, dan kan jij het ons ongetwijfeld vertellen... over een week of wat... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Thanks
Banggood zegt dat je toch echt Bluetooth 4.0 nodig hebt. Dus ik ben bang dat je een nieuwe telefoon zult moeten kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Thanks
Volgens dit topic zou het werken maar dan moet je wel MIUI V6 beta installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 16:50

..Christiaan..

..zwll..

Jazzper schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:40:
Ik stond op het punt ook een Mi band te kopen, maar zag ook dat deze net binnen was bij DX.com:

[afbeelding]
TW64

twijfel!

Ziet er goed uit! Nu nog wat ervaringen :)

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
..Christiaan.. schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:59:
[...]

Ziet er goed uit! Nu nog wat ervaringen :)
Pros: Good price. Very stylish- fitness trackers are IN. It seems to run a long time on a charge - so far so good. The OLED display works well and is very handy as opposed to other more expensive fitness trackers without a display. Information available on the device is handy when you can access it. Android app is nicely designed and has "cute" features for accessing data.

Cons: Bluetooth drops out a lot (you end up having to reconnect constantly to see data on the phone app and restart the app to reconnect) so data and alarms do not always work. The English in the app is atrocious- they need an English speaker to help them proofread and correct. It is well worth the money as long as you do NOT rely on the phone to tracker alarms.

Dus, schijnt goed te werken behalve dat de bluetooth-connectie vaak wegvalt en het alarm niet betrouwbaar is. Mh tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ja ik ben uiteindelijk maar voor simpeler maar daardoor stabieler gegaan: mijn Mi Band is gisteren besteld en vandaag op de post gegaan aldus DX. Let's see!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Call of Duty schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:31:
[...]
...

Dus, schijnt goed te werken behalve dat de bluetooth-connectie vaak wegvalt en het alarm niet betrouwbaar is. Mh tja..
Tot zover de kwalificatie 'goed' werken... ;)

Maar over de Mi-band:
Vandaag de Mi-band ontvangen. Werkt geweldig en alle coole features werken ook prima (met o.a. dank aan lolypop). Vind de no-need-to-unlock als telefoon en Mi-band bij elkaar zijn wel handig bijvoorbeeld.

De verschillende notification settings zijn ook erg praktisch. Nu eens proberen hoe de wekker-functie is :z

[ Voor 5% gewijzigd door ralph075 op 16-04-2015 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
ralph075 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 01:13:
[...]

Tot zover de kwalificatie 'goed' werken... ;)

Maar over de Mi-band:
Vandaag de Mi-band ontvangen. Werkt geweldig en alle coole features werken ook prima (met o.a. dank aan lolypop). Vind de no-need-to-unlock als telefoon en Mi-band bij elkaar zijn wel handig bijvoorbeeld.

De verschillende notification settings zijn ook erg praktisch. Nu eens proberen hoe de wekker-functie is :z
Gefeliciteerd met je MiBand :D

Welke Android 5 heb je? 5.01, 5.1 ? En op welk toestel? :)
Die no-need-to-unlock op Lolipop, kan je aangeven wat de afstand hiervan is?

Bedankt alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Call of Duty schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:14:
[...]

Gefeliciteerd met je MiBand :D

Welke Android 5 heb je? 5.01, 5.1 ? En op welk toestel? :)
Die no-need-to-unlock op Lolipop, kan je aangeven wat de afstand hiervan is?

Bedankt alvast! :)
Dank.
Het is bij mij 5.0.2 op een M7.

Unlock werkt door Bluetooth verbinding, dus afstand is ca. 10 meter. Eigenlijk te ver om echt veilig te zijn, maar ja. Ideaal zou zijn met NFC, misschien dat dat met een v2 ooit komt....?

Edit: Wel met de tweaked Mi-band + notifications app die op XDA te vinden is.

[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 16-04-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Van gebrast een nieuwe Mi Band ontvangen. Deze werkt wel helemaal naar verwachting.

Hoe kan ik in de app mijn slaapgedrag terug vinden? Ik kan alleen de laatste nacht bekijken.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Chocoball schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:14:
[...]

Volgens dit topic zou het werken maar dan moet je wel MIUI V6 beta installeren.
Onmogelijk. MiBand maakt gebruik van Bluetooth Low Energy om de communiceren met je smartphone. Bluetooth Low Energy in bluetooth 4.0. Als je een lagere versie dan bluetooth 4.0 hebt dan is je hardware niet compatibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
4POX schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:52:
Van gebrast een nieuwe Mi Band ontvangen. Deze werkt wel helemaal naar verwachting.

Hoe kan ik in de app mijn slaapgedrag terug vinden? Ik kan alleen de laatste nacht bekijken.
Als je het slaapscherm van de laatste nacht hebt, dan staat linksboven een grafiek-button... tadaa! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
ObiTewodros schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:57:
[...]

Onmogelijk. MiBand maakt gebruik van Bluetooth Low Energy om de communiceren met je smartphone. Bluetooth Low Energy in bluetooth 4.0. Als je een lagere versie dan bluetooth 4.0 hebt dan is je hardware niet compatibel.
Bluetooth Smart heeft inderdaad een ander protocol maar de Hongmi/Redmi heeft geen Bluetooth 3.0 maar Bluetooth 4.0 dus dan liggen de beperkingen eerder in de gebruikte MIUI Android versie. Bij de Redmi 1S kon alleen het ontgrendelen niet gebruiken omdat het Android 4.3 had en niet 4.4.

Heb trouwens op de Chinese Mi site de eerste gebruiker reviews van de lederen MiBand armband bekeken. Ondanks dat het bandje van leder is zijn er toch personen die ermee gaan douchen maar of dat de kwaliteit van het leer ten goede komt? Douchen met een bandje van 199 RMB wat omgerekend bijna 30 Euro is.

De knoop wordt trouwens vastgezet met 4 schroefjes (schroeverdraaier en een extra setjes schroeven worden meegeleverd) dus even snel bij thuiskomst deze armband even omwisselen voor het siliconen bandje om te sporten zit er niet in.
Afbeeldingslocatie: http://i1.mifile.cn/a2/T1acZvBjDT1RXrhCrK!120x120.jpg Afbeeldingslocatie: http://i1.mifile.cn/a2/T1L2bvBj_T1RXrhCrK!120x120.jpg Afbeeldingslocatie: http://i1.mifile.cn/a2/T1ipJ_BCYT1RXrhCrK!120x120.jpg Afbeeldingslocatie: http://i1.mifile.cn/a2/T1_zY_BmCT1RXrhCrK!120x120.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het is hier niet de bedoeling winkels, prijzen en levertijden te bespreken. Dat kan in een apart topic in Telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

ralph075 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:43:
[...]

Als je het slaapscherm van de laatste nacht hebt, dan staat linksboven een grafiek-button... tadaa! ;)
Dan is mijn software kapot. Als ik een dag kies in het verleden kan ik niet het nacht overzicht naar voren toveren.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickdn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 16:51
Jazzper schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:40:

[afbeelding]
TW64

twijfel!

Ik heb die dan geprobeerd voor de mi band. Echt verschrikkelijk apparaat vergelijk met mi band. App is bagger en zuigt batterij. Stappenteller zeer onnauwkeurig en slaap tracking werkt voor geen meter.

Koop hem niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
4POX schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:02:
[...]
Dan is mijn software kapot. Als ik een dag kies in het verleden kan ik niet het nacht overzicht naar voren toveren.
Van nachten in het verleden kun je geen details meer zien. Alleen totaal 'deep sleep' en totaal 'light sleep'. Zelfde bij de stappen, geen details meer van het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

BigSurf schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:25:
[...]

Van nachten in het verleden kun je geen details meer zien. Alleen totaal 'deep sleep' en totaal 'light sleep'. Zelfde bij de stappen, geen details meer van het verleden.
Het enige nadeel inderdaad tot zo ver wat ik heb gevonden.

Heb um sinds afgelopen vrijdag, en het bevalt me erg goed. Primair gekocht voor de sleeptracking.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
BigSurf schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:25:
[...]

Dat dit niet kan is toch echt belachelijk. :P
Als je je stappen van de huidige dag in een grafiek wilt zien moet je om PRECIES 23:59 uur de app openen.
Kijk je eerder dan heb je geen volledige dag, kijk je 1 minuut later is al je data verdwenen. 8)7 |:(

Desalniettemin in eerste instantie gekocht omdat ik het als statsfreak wel grappig vond om m'n stappen en evt. slaapverloop bij te houden; maar na een paar maand issie buiten dat echt super handig als notification device en smart unlocker. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meho
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:14
Batterijduur van de Mi Band gaat wel lekker nu. 35 dagen voor het laatste opgeladen en zit nog op 48%.
Met de Notify-variant en elke dag in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zeau! Echt retesnel binnen (weekje?) en ik vind hem er chiquer uitzien dan ik had verwacht. Alles werkt als een breeze. Nu meters maken :)

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste