• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Mastermind schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:18:
Ik heb het niet meer zo op dat GearBest.

Mijn ilife robot stofzuiger was na 3 dagen al kapot (vegertje draaide niet) en ze hebben eigenlijk geen aftersales.

Erg jammer.
Volgens mij is dat uiteindelijk de conclusie die alle Gearbest kopers trekken...
Ik bestel er ook wel eens hoor, maar elke keer heb ik zo 'n beetje het 'hout vasthouden' gevoel met zo 'n order.
Vandaar meestal spul waar weinig aan mis kan gaan, dus ik heb zelf nog geen beroep moeten doen op hun aftersales service.
Je hebt hier op het forum waarschijnlijk al genoeg verhalen gelezen waar het misgaat, maar eigenwijs als we allemaal toch, bestellen we tóch bij de shop die afgeraden wordt, en klagen we hier als er wat misgaat O-) O-)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Verwijderd

aawe mwan schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:01:
Ik vond de onderstaande video interessant, waarin te zien is hoe het vernieuwde hoofdkantoor en magazijn van Banggood er nu (10 jaar later) uit zien. De personen met de oranje lanyards om zijn medewerkers van Banggood, Dennis is de vlogger die op bezoek komt.

YouTube: Новый офис &#1...

De video is in het Russisch, maar Chinese „factory visit”-video's van deze kwaliteit heb ik in andere talen nog niet gevonden (en al helemaal niet in het Nederlands).
Mooi om te zien dat ze al gezellig met je pakketjes gooien van de webshop af al. Ook prachtig hoe hij die pakketjes door zon metalen buis gooit waar ze gezellig alle kanten op knallen. Daar zou je nieuwe $340 drone of $388 telefoon maar inzitten.

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:37:
[...]

Mooi om te zien dat ze al gezellig met je pakketjes gooien van de webshop af al. Ook prachtig hoe hij die pakketjes door zon metalen buis gooit waar ze gezellig alle kanten op knallen. Daar zou je nieuwe $340 drone of $388 telefoon maar inzitten.
Tsja, zo gebeurt dat tijdens alle delen van het transport hoor. Vanaf de fabriek tot aan jouw huis gooien alle medewerkers met je pakketje, ze gaan echt niet alles heeeeel rustig en voorzichtig behandelen, kost ze teveel tijd.

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-11 13:12
[...]

Vandaar dat ze ook zoveel aandacht besteden aan het inpakken.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Verwijderd

Weten jullie waar ik misschien kleine pittenzakken kan kopen in china (aliexpress) ?
heb zelf al gezocht maar kon het niet vinden

Verwijderd

ik moest wel lachen om de golfset voor op de toilet in de video :D

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

In het verleden ooit eens een Sky Ray king gekocht bij focal price.

http://www.focalprice.com...oof_Flashlight_Black.html

(toentertijd gekocht voor 41usd)

Nu is deze niet meer te koop, en een vergelijkbare is bij Focal Price niet beschikbaar. Op Aliexpress staan er wel diverse te koop, maar die kosten 'slechts' rond de 15usd. Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk de 'kung' versie ipv de 'king`versie.

Heeft iemand hier ervaring mee? Krijg je daadwerkelijk de king versie? Of krijg je de chinese kung versie?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

Kun je ook ergens zien op Aliexpress of een product op voorraad is? Linksonder het plaatje zie ik soms 3, soms 5 bolletjes waarbij het eerste bolletje rood is. Bij andere advertenties niets. Wat zegt dat? Of kan ik ervan uitgaan dat als het erop staat het op voorraad is?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

InF.Inc schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:42:
Kun je ook ergens zien op Aliexpress of een product op voorraad is? Linksonder het plaatje zie ik soms 3, soms 5 bolletjes waarbij het eerste bolletje rood is. Bij andere advertenties niets. Wat zegt dat? Of kan ik ervan uitgaan dat als het erop staat het op voorraad is?
Aangezien 9 van de 10 sellers dropshippers etc zijn niet echt. Zelfs al staat er een voorraad indicatie dan nog zegt dat niks. Voorraad bijhouden kost tijd, geld en ruimte.

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-11 09:39
aawe mwan schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:01:
Ik vond de onderstaande video interessant, waarin te zien is hoe het vernieuwde hoofdkantoor en magazijn van Banggood er nu (10 jaar later) uit zien. De personen met de oranje lanyards om zijn medewerkers van Banggood, Dennis is de vlogger die op bezoek komt.

YouTube: Новый офис &#1...

De video is in het Russisch, maar Chinese „factory visit”-video's van deze kwaliteit heb ik in andere talen nog niet gevonden (en al helemaal niet in het Nederlands).
Ook wel grappig detail hoe dat die man bij 5m14s de deur open duwt terwijl er pull op het bordje op de deur staat |:( 8)7

Bij 5m21s klopt het dan weer wel.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:03
jesse111 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:39:
[...]

Tsja, zo gebeurt dat tijdens alle delen van het transport hoor. Vanaf de fabriek tot aan jouw huis gooien alle medewerkers met je pakketje, ze gaan echt niet alles heeeeel rustig en voorzichtig behandelen, kost ze teveel tijd.
Klopt, pas nog DPD-bezorger aan huis gehad. Twee pakketten, een ervan stond niet vooraan in de bus dus gooide hij andere pakketten nonchalant aan de kant. Niet voorzichtig gewoon lomp.
Gelukkig waren mijn pakketjes nog heel.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• jesse111
  • Laatst online: 13-10 11:01
ariekanari schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:54:
[...]

Klopt, pas nog DPD-bezorger aan huis gehad. Twee pakketten, een ervan stond niet vooraan in de bus dus gooide hij andere pakketten nonchalant aan de kant. Niet voorzichtig gewoon lomp.
Gelukkig waren mijn pakketjes nog heel.
Pakketjes zijn zo gemaakt dat de inhoud (als het goed is) heel blijft tijdens alle delen van het transport.

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:33
Vandaag bij aliexpress weer wat spullen gekocht. Was al een tijdje benieuwd naar 360 camera's en de magicsee 360 (ook bekend als panoview) kreeg wel aardige reviews. Verder een bluetooth headset voor tijdens het sporten gekocht, de mpow cheetah. Ben benieuwd, let the waiting begin ;)

PSN: nameless-iD_

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:53:
Weten jullie waar ik misschien kleine pittenzakken kan kopen in china (aliexpress) ?
heb zelf al gezocht maar kon het niet vinden
Ik zou hier eens klikken, misschien zit er wat voor je tussen. ;)

Echt veel goedkoper dan in Nederland zijn ze alleen niet.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 12-09-2016 18:50 ]

"When you grow up your heart dies"

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:17
usefulidiot.198 schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:49:
Vandaag bij aliexpress weer wat spullen gekocht. Was al een tijdje benieuwd naar 360 camera's en de magicsee 360 (ook bekend als panoview) kreeg wel aardige reviews. Verder een bluetooth headset voor tijdens het sporten gekocht, de mpow cheetah. Ben benieuwd, let the waiting begin ;)
Linkjes zijn zo fijn als iemand een gouden tip geeft :+ maarja.. -O-

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:42
usefulidiot.198 schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:49:
Ben ook benieuwd of de mpow cheetah iets is.
Zelf erg tevreden met de Meizu EP-51 die me $28 hebben gekost.

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:33
NiGeLaToR schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:17:
[...]

Linkjes zijn zo fijn als iemand een gouden tip geeft :+ maarja.. -O-
Druk, druk, druk, maar hier zijn de linkjes:
Elecam 360 (review frontpage, maar dan onder de naam panoview)

Mpow Cheetah

Godox tt600s flash voor Sony camera's

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 13-09-2016 02:10 . Reden: referrals/trackinglinks verwijderd ]

PSN: nameless-iD_

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-11 15:48

Mitchell

Ondertitel

Ik heb net een SooCoo 360 graden camera gekocht, maar die is eigenlijk 180 bij 360 graden (gezien er maar een camera op zit). Alsnog een super vet ding voor $54. :D

Signature

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:42
PatrickPR schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:26:
[...]

Ook wel grappig detail hoe dat die man bij 5m14s de deur open duwt terwijl er pull op het bordje op de deur staat |:( 8)7

Bij 5m21s klopt het dan weer wel.
Dit is in china gebruikelijk :+ bordje op deuren die gewoon allebei de kanten op kunnen slaan. 8)7

Ach... china :F blijft een apart land. Ook leuk die 6 magnetrons, want iedereen neemt bijna altijd eten van huis mee. Of van een restaurant "daobao" (doggybag), om tijdens de lunch van te eten.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:03
tokko1 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:22:
[...]

Dit is in china gebruikelijk :+ bordje op deuren die gewoon allebei de kanten op kunnen slaan. 8)7
Offtopic, maar volgens mij doen ze dat in meer landen zodat je de deur niet in iemands gezicht slaat of dat je allebei aan een deur staat te trekken. Of er echter wat mee gedaan wordt...

• sambalbaj
  • Niet online
Mooi in dat Russische filmpje dat in dat Banggood magazijn de brandveiligheid bestaat uit om de 15 meter op de grond neergezet een duo poederblussers maar dat aan het plafond wel heel veel ventilatoren hangen waardoor bij brand het zich razendsnel verspreid.

En inderdaad vuilniszakken, vuilniszakken en nog meer vuilniszakken bij de verpakking. Mooi inkijkje.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

sambalbaj schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:23:
Mooi in dat Russische filmpje dat in dat Banggood magazijn de brandveiligheid bestaat uit om de 15 meter op de grond neergezet een duo poederblussers maar dat aan het plafond wel heel veel ventilatoren hangen waardoor bij brand het zich razendsnel verspreid.

En inderdaad vuilniszakken, vuilniszakken en nog meer vuilniszakken bij de verpakking. Mooi inkijkje.
Alsof ook maar iemand in dit soort werkplaatsen weet welk soort brand je met welk soort brandblusser kan blussen. (of brandblussers die al 10 jaar over datum zijn). Om van oefeningen of bhv trainingen maar niet te beginnen.
Inspectie komt misschien 1 keertje per zoveel jaar langs en als je die dan trakteert op lunch en wat baiju zit je goed ;)

• NiGeLaToR
Kenzi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:49:
[...]

Alsof ook maar iemand in dit soort werkplaatsen weet welk soort brand je met welk soort brandblusser kan blussen. (of brandblussers die al 10 jaar over datum zijn). Om van oefeningen of bhv trainingen maar niet te beginnen.
Inspectie komt misschien 1 keertje per zoveel jaar langs en als je die dan trakteert op lunch en wat baiju zit je goed ;)
De benchmark is dan ook geen EU, maar China zelf. Als ze het voor de lokale begrippen al beter geregeld hebben dan andere bedrijven is het al winst wat mij betreft. Het Chinese prijspeil wat bepaalt dat we daar überhaupt bestellen is lastig houdbaar als je dat soort dingen op EU-niveau gaat tillen, toch?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11 12:58
puntje013 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:49:
Ben van plan om thuis 1 of 2 camera's op te hangen na wat incidenten hier in de straat met gesneuvelde autoruiten.
Nu heb ik hier thuis een dlink camera die bij beweging wel foto's naar mijn NAS gooit via ftp maar ik wil eigenlijk gewoon video opnemen.

Nu kwam ik dit tegen en vroeg me af of er hier mensen zijn die al ervaring hebben met dit soort spullen uit China of dat het beter is om dit soort dingen gewoon in Nederland te halen.

Camera's die ik er aan wil hangen worden waarschijnlijk escam camera's.

http://m.ebay.com/itm/121598208278
Ik heb toevallig een ip cam gekocht na onderzoek te hebben gedaan naar de wat betere Chinese merken.
https://www.aliexpress.co...2114.13010608.0.60.8Oxi34
Hikvision wordt als goed gezien onder de betaalbare cams. Ik geloof dat ze ook nvr's verkopen.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vraagje. Waarom heeft de seller/DHL het telefoonnummer nodig? Tracking geeft niks terug. En seller geeft aan dat DHL je telefoonnummer nodig heeft..... ?

Meer mensen ooit eerder gehad? Ze hebben toch een adres dus pakket kan toch gewoon geleverd worden?
Hi
Because you dont give dhl your phone number, so they cant send your package out, though your package are in their place now.

• NiGeLaToR
PjotrStroganov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:35:
[...]

Ik heb toevallig een ip cam gekocht na onderzoek te hebben gedaan naar de wat betere Chinese merken.
https://www.aliexpress.co...2114.13010608.0.60.8Oxi34
Hikvision wordt als goed gezien onder de betaalbare cams. Ik geloof dat ze ook nvr's verkopen.
Hikvision is prima spul, midrange, maar of deze echt is? Normaal 200-300€ voor de originele.

• PjotrStroganov
NiGeLaToR schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:44:
[...]

Hikvision is prima spul, midrange, maar of deze echt is? Normaal 200-300€ voor de originele.
In Europa denk ik dan? Deze en andere sellers werden op ipcamtalk aanbevolen en doorgaans gaan deze modellen voor tussen de 70 en 80 euro over de toonbank.

• NiGeLaToR
PjotrStroganov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:01:
[...]

In Europa denk ik dan? Deze en andere sellers werden op ipcamtalk aanbevolen en doorgaans gaan deze modellen voor tussen de 70 en 80 euro over de toonbank.
Zie dat bij de EU resellers deze niet verkocht wordt, alleen wat grijs import. Als het gewoon dezelfde kwaliteit is tegen China prijzen is dat top!

Heb helaas al wat net-niet cameras liggen, maar je komt er maar op 1 manier achter :)

• PjotrStroganov
NiGeLaToR schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:08:
[...]

Zie dat bij de EU resellers deze niet verkocht wordt, alleen wat grijs import. Als het gewoon dezelfde kwaliteit is tegen China prijzen is dat top!

Heb helaas al wat net-niet cameras liggen, maar je komt er maar op 1 manier achter :)
Ik zal iig mijn ervaringen delen op dit forum.:)

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Toch maar weer een bestelling bij Gearbest geplaatst. Meizu EP51 in ears. 4 september besteld, vandaag binnen. Toch wel weer onder de indruk van ze (na eerdere vervelende ervaringen)

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Yaha! Hij is binnen. :*) ~250 euro voor de de Chuwi HiBook Pro convertible met dit keyboard. Het is een Windows 10 + Android 5.1 convertible met een 2560x1600 IPS scherm, 4GB RAM en 64GB opslag. Met wat geluk haal je hem in de sale en haal je er weer 20 euro af. Ik hoefde niks extra te betalen overigens, plus de levering ging snel. Een weekje. :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8FK4hhKlgzxAkhARnjGhSkjx/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XItMZW9fkeE72isxixsSB3oL/full.jpg

Review zal over een tijdje verschijnen nadat ik hem grondig heb getest. :)

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 14-09-2016 16:19 . Reden: referrals/trackinglinks verwijderd ]

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:14
Danny.G schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:55:
Yaha! Hij is binnen. :*) ~250 euro voor de de Chuwi HiBook Pro convertible met dit keyboard. Het is een Windows 10 + Android 5.1 convertible met een 2560x1600 IPS scherm, 4GB RAM en 64GB opslag. Met wat geluk haal je hem in de sale en haal je er weer 20 euro af. Ik hoefde niks extra te betalen overigens, plus de levering ging snel. Een weekje. :o
[afbeelding]
[afbeelding]

Zeaauu, ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen!
ben zelf ook opzoek naar zoiets!

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 14-09-2016 16:19 . Reden: referrals/trackinglinks verwijderd ]

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:12
NiGeLaToR schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:08:
[...]

Deze camera is prima, ik heb er eentje met multilanguage.
Enige verschil met de link is het type "S" wat er bij mij nog in zit, dit is sound.
Je kunt dan een luidspreker en microfoon aansluiten, worden niet meegeleverd.
Verdere discussie in het beveiligingscamera topic graag!
Het grote beveiligingscamera's topic - Deel 2

• Luca
lennertvdkort schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:35:
[...]

Nice! Ik zal je ter zijner tijd wel even inlichten. ;)

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
Yaha! Hij is binnen. :*) ~250 euro voor de de Chuwi HiBook Pro convertible met dit keyboard. Het is een Windows 10 + Android 5.1 convertible met een 2560x1600 IPS scherm, 4GB RAM en 64GB opslag. Met wat geluk haal je hem in de sale en haal je er weer 20 euro af. Ik hoefde niks extra te betalen overigens, plus de levering ging snel.

Mooi man, ben ook zeer benieuwd en ga hem ook bestellen als alles werkt.
Zou je dat even willen testen want er staat nu een kortingscode bij voor 14% korting en weet niet hoe lang die geldig is.
Zie ook erg uit naar je review.

Kan hem niet laten liggen voor €179,20 (zonder toetsenbord) dus besteld.
Hoop dat ie vlot komt en er niet uitgepikt gaat worden.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 14-09-2016 22:31 ]

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:07

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

PjotrStroganov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:19:
[...]

Ik zal iig mijn ervaringen delen op dit forum.:)
Kan je denk ik gerust doen.
Wij hebben 2 hikvision van ebay voor 100 per stuk. Die kosten hier ongeveer 300. Zijn identiek. Moest alleen nederlandse firmware downloaden geloof ik. Was engels. Is ook prima. Gewoon origineel. In eu vragen ze veel te veel

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ApC_IcE schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:06:
Moest alleen nederlandse firmware downloaden geloof ik.
Grote note hierbij; je kunt hiermee de camera bricken als je een Chinese firmware gaat veranderen door een Westerse firmware.

• Paulus07
  • Niet online
Jullie advies voor wat modelbouw spul. Wel of geen telefoonnummer geven of gewoon random wat intoetsen op toetsenbord? :+
our forwarder need your phone number, no phone number,they cant send out , you know phone number as a contact way is very very important.
If you still cant give us your phone number, you can open the dispute,then we refund you
Hope you can understand

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 13:50

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mijn 06 staat altijd op de pakketjes die ik via Ebay ontvang (vanuit China). Nooit overnagedacht eigenlijk... leek me wel handig als ze er vragen over hebben.

Ben overigens nooit gebeld hoor
16 en 17 september is het Maanfeest in China. Gearbest geeft in ieder geval aan dat er dan vertraging kan zijn met verzending op die dagen. Ik weet niet hoe het met andere shops zit ik zag daar geen meldingen.

• altaria1993
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:29
Ik heb ook meestal mijn telefoonnummer op het pakketje staat en ik ben ook nog nooit daadwerkelijk gebeld. M'n telefoonnummer vind ik niet echt iets om geheim te houden als ik iets koop van iemand, ik vind het zelf prima als ze contact met mij op willen nemen als er een probleem is. Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die hier anders over denken, gelukkig heb ik nooit gehad dat dit verplicht was.

Ook voor niet-chinese pakketjes overigens, daarvoor ben ik wel enkele keren gebeld door de bezorgdiensten om m'n pakket goed af te kunnen leveren.

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-11 12:57
Heb 19 augustus bij Banggood Xiaomi Hybrids besteld. Deze zijn nog steeds niet geleverd...
De vorige Hybrids waren hier in 10 dagen en andere pakketjes uit China komen hier ook altijd binnen 14 dagen thuis.

Is dit slecht nieuws ?

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 15:26

RobertowNL

For your gear!

Bvapple schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:09:
Heb 19 augustus bij Banggood Xiaomi Hybrids besteld. Deze zijn nog steeds niet geleverd...
De vorige Hybrids waren hier in 10 dagen en andere pakketjes uit China komen hier ook altijd binnen 14 dagen thuis.

Is dit slecht nieuws ?
Ze hebben tijdelijk gebruik gemaakt van een andere postdienst (dacht Philippines Laos post) maar die is ondertussen om het niet/erg traag leveren alweer weg.
Even contact opnemen en ze doen een resend dacht ik, althans dat is wat Banggood op FOK! vertelde :)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
RobertowNL schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:38:
[...]

Ze hebben tijdelijk gebruik gemaakt van een andere postdienst (dacht Philippines post) maar die is ondertussen om het niet/erg traag leveren alweer weg.
Even contact opnemen en ze doen een resend dacht ik, althans dat is wat Banggood op FOK! vertelde :)
Hmmm, zit ook met BG 2 orders die verzonden zijn op 24 en 25 augustus. Nu heb ik bij BG soms wel eens dat untracked shipments iets langzamer binnenkomen...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:37

pinda powerrr

Slow down...

dodge_911 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:46:
[...]

Hmmm, zit ook met 2 orders die verzonden zijn op 24 en 25 augustus. Nu heb ik bij BG soms wel eens dat untracked shipments iets langzamer binnenkomen...
Iets langzamer? Ik wacht al zes weken :+
Een andere bestelling die ik tussendoor had gedaan, is al lang binnen, duurde maar anderhalve week. Ik denk dus dat die gasten in Laos op vakantie zijn ofzo...

(beide een Banggood bestelling)

Waiting on the world to change

• ExilaaHH
  • Laatst online: 13:32

Is dit slecht nieuws ?
Ik heb producten van onders gemaakt op 19 juli nog niet binnen, wees dus maar voorbereid als ze metde trage pakketdienst zijn verstuurd...

Verwijderd

Is dit slecht nieuws ?
Daarom altijd bijbetalen voor PostNL verzending. Kost meestal maar 1 tot 3 euro en is veeel sneller :+

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-11 19:19
lennertvdkort schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:35:
[...]Yaha! Hij is binnen. :*) ~250 euro voor de de Chuwi HiBook Pro convertible met dit keyboard. Het is een Windows 10 + Android 5.1 convertible met een 2560x1600 IPS scherm, 4GB RAM en 64GB opslag. Met wat geluk haal je hem in de sale en haal je er weer 20 euro af. Ik hoefde niks extra te betalen overigens, plus de levering ging snel.

Hier ook intresse naar de ervaringen.

Zeker omdat ik op
http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_361966.html

zie dat als combi bestelt (Scroll op de pagina wat naar beneden) je slechts 210 euro betaald.... :)

[ Voor 64% gewijzigd door Jacco Swart op 14-09-2016 23:27 ]

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

• grun93
  • Laatst online: 05:23
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:19:
Daarom altijd bijbetalen voor PostNL verzending. Kost meestal maar 1 tot 3 euro en is veeel sneller :+
Niet altijd, ik vond het weggegooid geld. Het duurde net zo lang als anders en het verwachte tijdwindow werd ruimschoots overschreden. Kan natuurlijk een uitzondering geweest zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door grun93 op 15-09-2016 07:53 ]

• Paulus07
  • Niet online
The Inquisitor schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:31:
Mijn 06 staat altijd op de pakketjes die ik via Ebay ontvang (vanuit China). Nooit overnagedacht eigenlijk... leek me wel handig als ze er vragen over hebben.

Ben overigens nooit gebeld hoor
Heb de vaste lijn maar opgegeven die ik heb maar niet is aangesloten of telefoon aanhangt. Had ook nog even contact gehad met DHL voor wat extra info:
Wanneer een zending via Express wordt verstuurd en deze kan niet worden geleverd tijdens de eerste poging, zal er een dossier worden opgestart voor de klantenservice om met een ontvanger in contact te komen. Dit zal altijd telefonisch gebeuren. Hierdoor is de opmerking van de verzender niet vreemd, maar niet geheel waar. Wij zullen nooit een zending weigeren, omdat er geen telefoonnummer staat genoteerd. Wij komen op basis van de gegevens die je hebt doorgegeven helaas geen zending tegen die onderweg is.
Stel het pakket gaat langs de douane:
Echter, stel dat je een zending met een waarde van boven de 22 euro importeert uit een land van buiten de Europese Unie, dan zal er douanekosten moeten worden betaald. Hiervoor ontvang je een SMS. Mocht het nummer niet staan genoteerd, dan zal je als ontvanger de kosten aan de deur contant of met pin moeten betalen. Net zoals je telefoonnummer aan ons doorgeven, kunnen de kosten ook van tevoren worden doorgegeven op het moment dat je er om vraagt.
En als de verzender geen track nummer heeft:
Als de verzender zegt dat hij gebruikmaakt van DHL Express, dan hoort hij altijd een traceernummer te kunnen overleggen. Wanneer dit niet mogelijk is, dan is de zending niet verstuurd via DHL Express. Wij vervoeren namelijk geen zendingen die niet zijn voorzien van een traceernummer.
:)

• grun93
Paulus07 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:22:
Heb de vaste lijn maar opgegeven die ik heb maar niet is aangesloten of telefoon aanhangt.
Waarom niet gewoon een werkend nummer? Nu kunnen ze je nog steeds niet bereiken... Dat kan best handig zijn, zeker nu je contact opgenomen hebt met DHL en dus weet hoe de procedure is.

Zelf heb ik wel eens een horloge uit China laten komen via DHL. Destijds gaf ik nog een random telefoonnummer op omdat ik bang was voor ongewenste telefoontjes, ik was dus effectief onbereikbaar. Via de tracecode wist ik wel wanneer het pakje bezorgd zou worden, en regelde het dus zo dat ik dan ook thuis was. Om er vervolgens achter te komen dat je bij DHL alleen maar contant kunt betalen maar niet pinnen en ze hebben ook geen wisselgeld. Helaas, de bezorger nam het pakje weer mee en kwam pas terug nadat ik opnieuw een bezorgmoment afgesproken had en voldoende contant geld in huis gehaald had. In het ergste geval moet je dan twee keer een snipperdag nemen ipv een.

De moraal van dit verhaal: toch wel makkelijk om een werkend telefoonnummer op te geven. Met ongewenste telefoontjes valt het in de praktijk reuze mee. Een keertje maar: iemand met een aziatisch accent vroeg 'Are you the man in the house?', zonder m'n naam te noemen. Leek me achteraf meer iemand die gewoon een random nummer draait.

• Paulus07
  • Niet online
grun93 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:57:
[...]

Waarom niet gewoon een werkend nummer? Nu kunnen ze je nog steeds niet bereiken... Dat kan best handig zijn, zeker nu je contact opgenomen hebt met DHL en dus weet hoe de procedure is.
1e keer dat ik iets via aliexpress bestel dus wil nog even afwachten hoe dit gaat en ook met de levertijden etc :)
En las op verschillende fora 9ook hier met zoeken) dat sommige ineens in whatsapp groepen etc terecht kwamen. Geen trek in.

Dus ik wacht even af hoe de dozen binnenkomen en wanneer :)

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Over je telefoonnummer opgeven heb ik ooit weleens gelezen dat iemand heletijd lastig gevallen werd door een verkoper (volgens mij vanwege een slechte recensie), maar volgens mij woonde de koper zelf in China en zullen wij met een Nederlandse nummer niet zo snel lastig gevallen worden denk ik. Alsnog geef ik altijd mijn eigen telnr, met 1 cijfer teveel ;p.
Mijn China pakketjes zijn nog altijd goed aangekomen. Wel noteer ik de track & trace nr vaak in de 17track app en als het lang duurt kijk ik even op PostNL International of het al in NL is of zelfs al op het postkantoor ligt.
Heb tot nu toe eigenlijk alleen maar kleine dingetjes met lage waarde besteld, als ik iets met een hogere waarde bestel en door bijvoorbeeld DHL ofzo wordt bezorgd zou ik wel mijn echte nummer opgeven.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Luke-san schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:08:
Weet niet of het al gemeld is maar bij Bpost hebben ze blijkbaar hun tarief aangepast.
Gisteren belde mijn neef dat hij de bekende brief van bpost in de bus had gekregen ivm een inklaring.
Nu blijken ze plots 15 euro aan te rekenen aan voor de inklaringskosten ipv de 12 euro een paar maand geleden.
Dus als je iets koopt van 22,1 euro dan mag je bijna meer betalen aan deze bende dan wat je product gekost heeft.
Ik heb het ook net ontdekt, ik vind het niet erg om de BTW te betalen maar met deze onzin ga ik het volgende keer ook anders doen. Hoe veel werk is dit voor hun? Ze laten mij een brief invullen en een factuur uitprinten en dat moet ik dan naar ze terug sturen en al die tijd ligt het pakje bij hun te wachten, kan ik deze werkzaamheden ook factureren?

Als je aankoop meer dan 150 euro kost dan vragen ze zelfs 30 euro. Dat is gewoon gelijk aan de BTW dus ze vragen een rentepercentage van 100% om een bedrag een paar dagen voor te schieten. Deze bedragen gedeeld door 10 lijkt me nog goed betaald en je kan er niks tegen doen. Ik kan niet voor een andere partij kiezen die het goedkoper wil doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 15-09-2016 14:28 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Marzman schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:19:
[...]

Ik heb het ook net ontdekt, ik vind het niet erg om de BTW te betalen maar met deze onzin ga ik het volgende keer ook anders doen. Hoe veel werk is dit voor hun? Ze laten mij een brief invullen en een factuur uitprinten en dat moet ik dan naar ze terug sturen en al die tijd ligt het pakje bij hun te wachten, kan ik deze werkzaamheden ook factureren?

Als je aankoop meer dan 150 euro kost dan vragen ze zelfs 30 euro. Dat is gewoon gelijk aan de BTW dus ze vragen een rentepercentage van 100% om een bedrag een paar dagen voor te schieten. Deze bedragen gedeeld door 10 lijkt me nog goed betaald en je kan er niks tegen doen. Ik kan niet voor een andere partij kiezen die het goedkoper wil doen.
Jij denkt dat die mensen voor niks werken? Administratie, opslag, transport kosten ook geld. |:(

Je kan er ook voor kiezen om in de EU te bestellen. Deze kosten horen nou eenmaal bij het bestellen van goederen buiten de EU.

• tokko1
Kenzi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:19:
[...]

Jij denkt dat die mensen voor niks werken? Administratie, opslag, transport kosten ook geld. |:(

Je kan er ook voor kiezen om in de EU te bestellen. Deze kosten horen nou eenmaal bij het bestellen van goederen buiten de EU.
Met de boot, dus haven inklaring kost zelfs 85 euro ;)

Niet te veel klagen jongens, die mensen moeten ook gewoon betaald worden, al doen ze voor ons niet het leukste werk 8)7

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:47:
[...]

Niet altijd, ik vond het weggegooid geld. Het duurde net zo lang als anders en het verwachte tijdwindow werd ruimschoots overschreden. Kan natuurlijk een uitzondering geweest zijn.
Tja. Het is ook niet een vaste lijn. Natuurlijk verschilt het iedere keer.

Als je voor gratis untracked verzending kiest heb je niet echt het recht om te klagen. Het is gratis voor een reden. Wil je zekerheid dan kies je voor registered airparcel of voor PostNL. Vaak is PostNL zelfs goedkoper dan registered airparcel en dan is de keuze snel gemaakt. Laatst nog vroegen ze 26 cent voor PostNL of 3,56 voor registered airparcel. Conclusie gewoon bijbetalen als je zekerheid wil. De tracking van PostNL werkt ook nog hardstikke nauwkeurig en zie je elke stap terwijl bij untracked je mag hopen dat hij niet in de zee gevallen is of in het vliegtuig is vergeten.

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:47:
De tracking van PostNL werkt ook nog hardstikke nauwkeurig en zie je elke stap terwijl bij untracked je mag hopen dat hij niet in de zee gevallen is of in het vliegtuig is vergeten.
Dat laatste valt reuze mee. Het zijn ook geen losse pakjes he, van een klein envelopje kan ik me voorstellen dat ie per ongeluk in een kiertje valt, maar in een vliegtuig zit alles in grote containers. Het zou raar zijn als ze die over het hoofd zien.
Naar schatting heb ik in de loop der jaren al gauw >250 dingen uit China laten komen en ze zijn zonder uitzondering allemaal gearriveerd. Daarvan was zeker 90% unregistered. De traagste deed er wel ruim 5 maanden over, eerlijk gezegd had ik die eigenlijk al afgeschreven, maar uiteindelijk kwam hij toch nog.

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Vorige dinsdag de Nexbox A1 (S912) besteld bij Gearbest, gisteren al met Post NL ontvangen. Had vorige week de Beelink GT1 ontvangen met dezelfde processor, wat een snelle toestellen. Ik moet wel zeggen dat Nexbox meer aan de UI doet en veel meer Live TV addons standaard bijvoegd. Al bij al zeer snelle service momenteel en gelukkig nieuwe producten, niet geretourneerde zoals enige tijd geleden.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

grun93 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:12:
[...]

Dat laatste valt reuze mee. Het zijn ook geen losse pakjes he, van een klein envelopje kan ik me voorstellen dat ie per ongeluk in een kiertje valt, maar in een vliegtuig zit alles in grote containers. Het zou raar zijn als ze die over het hoofd zien.
Naar schatting heb ik in de loop der jaren al gauw >250 dingen uit China laten komen en ze zijn zonder uitzondering allemaal gearriveerd. Daarvan was zeker 90% unregistered. De traagste deed er wel ruim 5 maanden over, eerlijk gezegd had ik die eigenlijk al afgeschreven, maar uiteindelijk kwam hij toch nog.
Het komt bijna altijd aan inderdaad, al kan het soms lang ergens blijven liggen. En vaak kun je die gratis dingen ook nog tracken. Ik heb ook nog maar een keer gehad dat iets niet aan kwam, en een keer dat iets kapot aankwam. Soms duurt het maanden en soms is het er in een paar dagen. Bij goedkopere dingen is dat nog wel leuk zonder track en trace, dan krijg je opeens onverwacht een pakketje wat je vergeten was ;)
tokko1 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:39:
[...]

Met de boot, dus haven inklaring kost zelfs 85 euro ;)

Niet te veel klagen jongens, die mensen moeten ook gewoon betaald worden, al doen ze voor ons niet het leukste werk 8)7
Mwa ik vind het buitensporig duur. Voor een paar euro stuur je een pakketje door het hele land, dit pakketje is al betaald door de verzender. Als het echt zo duur is dan is het proces niet goed, laat mensen dan zelf naar het postkantoor komen met een rekening en daar een formulier invullen ofzo. Dan hoeven ze alleen maar een getalletje in te vullen op de computer en klaar. Of laat mensen het zelf regelen met de duane.

[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 16-09-2016 09:55 ]

/▌

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:08
Banggood heeft weer wat snel verstuurd. 8/9 een simpel speelgoedje besteld, en vandaag 16/9 bezorgd. Het gekke is dat er een sticker van de Royal Mail op zit (Engeland dus) terwijl het gewoon uit China zou moeten komen. Het lijkt me sterk dat ze een dingetje van 2,13 vanuit Engeland kunnen versturen en er winst op maken.

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
boldy31 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:48:
Vorige dinsdag de Nexbox A1 (S912) besteld bij Gearbest, gisteren al met Post NL ontvangen. Had vorige week de Beelink GT1 ontvangen met dezelfde processor, wat een snelle toestellen. Ik moet wel zeggen dat Nexbox meer aan de UI doet en veel meer Live TV addons standaard bijvoegd. Al bij al zeer snelle service momenteel en gelukkig nieuwe producten, niet geretourneerde zoals enige tijd geleden.
Welke van de 2 heeft je voorkeur ?

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-11 09:39
Ronald8 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:51:
Banggood heeft weer wat snel verstuurd. 8/9 een simpel speelgoedje besteld, en vandaag 16/9 bezorgd. Het gekke is dat er een sticker van de Royal Mail op zit (Engeland dus) terwijl het gewoon uit China zou moeten komen. Het lijkt me sterk dat ze een dingetje van 2,13 vanuit Engeland kunnen versturen en er winst op maken.
Interessant, ik heb ook op de 8e een bestelling geplaatst bij Banggood die in 3 delen wordt verzonden (1 untracked, 2 tracked).

Op 17track staan de shipments met tracking al 3 dagen op "The item is pre-advised". Het duurde ook nog 5 dagen voordat in de track&trace uberhaupt iets kwam te staan. Ik weet dat die statusupdates in de meeste gevallen behoorlijk achterlopen, maar dit vind ik wel extreem lang.

[ Voor 7% gewijzigd door PatrickPR op 16-09-2016 12:58 ]

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-10 14:11
Heeft iemand deze al een keer gehad?

Dit is de eerste keer dat ik er "uitgepakt" wordt, maar ik vind het zo gek omdat het om een autoradiootje gaat van 16 euro. 1 keer Google aanslingeren en zij kunnen ook zien dat dit geen Pioneer is van 800 euro?

Voor de geïnteresseerde

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uItRkF3l.jpg

hoi

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mielmania schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:38:

Dit is de eerste keer dat ik er "uitgepakt" wordt, maar ik vind het zo gek omdat het om een autoradiootje gaat van 16 euro. 1 keer Google aanslingeren en zij kunnen ook zien dat dit geen Pioneer is van 800 euro?

Voor de geïnteresseerde

[afbeelding]
Het zal er wel duurder uitzien (hier heb je geen radio voor 16 euro). Ik heb het ook gehad met de Belgische post met een Xiaomi speaker, teruggestuurd dat het onder de 22 euro koste met een paypal bewijsje en toen stuurden ze het verder zonder kosten.

Leuk ding trouwens, had ik ook beter kunnen kopen. Die Xiaomi speaker zet ik op mijn dashboard als ik ga rijden :p Ik ben benieuwd of hij goed werkt voor dat geld.

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 16-09-2016 13:44 ]

/▌

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:27

Gotez

42

Voor de geïnteresseerde

[afbeelding]
Ik ben wel heel benieuwd naar je ervaringen met de radio. Kun je een (korte) review hiervan maken?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:20

Voor de geïnteresseerde

[afbeelding]
Ze schatten in dat het duurder is, maar kunnen(?) de waarde zelf niet bepalen, dus vragen ze om de factuur.
Je zit onder de 22 euro, dus hoef je niks te betalen.
Geen idee hoe ze doorgaans de waarde bepalen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 16-09-2016 14:32 ]

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:09
Mooi ding!
Welke verzendmethode had je gebruikt, Registered of Direct mail?

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:09
[b][message=48372897,noline]
Hij ziet er wel uit als een radio van 25 euro en dan had PostNL toch weer mooi 13 euro adminstratiekosten aan je verdiend :/

• BlackMonkey
  • Laatst online: 19:11
Gotez schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:31:
[...]

Ik ben wel heel benieuwd naar je ervaringen met de radio. Kun je een (korte) review hiervan maken?
Heb deze zelf ook bij mijn broer geplaatst.
Ding komt prima geluid uit, er zat een pioneer radio in de auto echter had die geen aux.
Helaas werkt de bluetooth en bel optie niet echt heel goed. De microfoon zit in de radio (dus op redelijke afstand) en de bluetooth werkt maar af en toe. Maar ach, voor dat geld gewoon een aux aansluiting hebben is natuurlijk meer dan prima.

• Mielmania
BlackMonkey schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:50:
[...]

Heb deze zelf ook bij mijn broer geplaatst.
Ding komt prima geluid uit, er zat een pioneer radio in de auto echter had die geen aux.
Helaas werkt de bluetooth en bel optie niet echt heel goed. De microfoon zit in de radio (dus op redelijke afstand) en de bluetooth werkt maar af en toe. Maar ach, voor dat geld gewoon een aux aansluiting hebben is natuurlijk meer dan prima.
Zal mijn bevindingen delen, was indd voor mij ook puur aux/sd kaart ingang. Ik heb op dit moment een casette radio uit het jaar 0 dus als de helft van de functionaliteiten werken ben ik meer dan tevreden :+

hoi

• Bvapple
Met VriendenVan kan je nu ook sparen bij AliExpress.

Nieuw bij VRIENDENVAN
AliExpress opent zijn deuren op vriendenvandeals.be
U kunt hier sparen op meer dan 100 miljoen producten.
Vandaag ook nog € 2,50 bonus sparen op uw aankoop.

Je krijgt anders 4% VriendenVan bonus op je aankoopbedrag.

Edit: voor deze die VRIENDENVAN niet kennen, je tegoed kan je uitgeven bij Redcoon. Dit is gewoon geld. Heb je 10 euro gespaard, dan kan je daar iets kopen van 10 EUR zonder bij te leggen

[ Voor 24% gewijzigd door Bvapple op 16-09-2016 18:47 . Reden: Verduidelijking wat VRIENDENVAN is ]

• Mielmania
Kitano schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:05:
[...]

Hij ziet er wel uit als een radio van 25 euro en dan had PostNL toch weer mooi 13 euro adminstratiekosten aan je verdiend :/
Ik zat nog even te denken, en ik wil binnenkort twee koptelefoons bestellen van iets van 13 euro p/s.
Die kan ik dan dus beter los van elkaar bestellen en niet in 1 bestelling om zo niet voor de aankoopprijs aan administratiekosten te betalen?

[ Voor 6% gewijzigd door Mielmania op 16-09-2016 19:57 ]

hoi

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:32
Mielmania schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:57:
[...]

Ik zat nog even te denken, en ik wil binnenkort twee koptelefoons bestellen van iets van 13 euro p/s.
Die kan ik dan dus beter los van elkaar bestellen en niet in 1 bestelling om zo niet voor de aankoopprijs aan administratiekosten te betalen?
Ik bestel dan inderdaad gewoon 2x, al dan niet met een dagje er tussen in. Dan weet ik zeker dat ik goed zit qua prijs.

• BigSurf
  • Laatst online: 16:12
Mielmania schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:12:
[...]

Zal mijn bevindingen delen, was indd voor mij ook puur aux/sd kaart ingang. Ik heb op dit moment een casette radio uit het jaar 0 dus als de helft van de functionaliteiten werken ben ik meer dan tevreden :+
Ik had exact dezelfde besteld. De JSD-520, ook een brief van de douane erbij.. Na insturen van de formulieren (via email) kreeg ik de radio gewoon thuis. Werkt prima, toont alleen de frequentie bij de radio en niet de naam van de zenders. Bluetooth connectie en radio-ontvangst is prima!
Alleen wat soldeerwerk om van de radio via een isostekker naar de auto te komen.

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:06
Weer een promotie actie van gearbest ontvangen. Mijn redmi note 3 sd is inmiddels ook ontvangen na 2 weken. Top-toestel!!

Ik heb nog geen aftersales nodig gehad bij ze en heb echt al wel veel gekocht daar, van drones tot telefoons maar ook erg veel damp-spullen.

Dit is de link naar de promotie;

http://www.gearbest.com/m-promotion-active-246.html

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 17-09-2016 17:16 ]

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:11

13art

Moderator Mobile
groxgrox schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:58:
Weer een promotie actie van gearbest ontvangen. Mijn redmi note 3 sd is inmiddels ook ontvangen na 2 weken. Top-toestel!!

Ik heb nog geen aftersales nodig gehad bij ze en heb echt al wel veel gekocht daar, van drones tot telefoons maar ook erg veel damp-spullen.

Dit is de link naar de promotie;

http://www.gearbest.com/m-promotion-active-246.html
Zitten wel vreemde aanbiedingen bij. Een xiaomi mi band 2 van 70+ dollar nu voor 29+ dollar. Kan me niet herinneren dat de MiBand ooit meer dan 70 dollar is geweest 7(8)7

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 17-09-2016 17:16 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:06
l3art schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:34:
[...]

Zitten wel vreemde aanbiedingen bij. Een xiaomi mi band 2 van 70+ dollar nu voor 29+ dollar. Kan me niet herinneren dat de MiBand ooit meer dan 70 dollar is geweest 7(8)7
Zou dit geen adviesprijs kunnen zijn?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• tokko1
groxgrox schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:43:
[...]

Zou dit geen adviesprijs kunnen zijn?
Adviesprijs van wie? De tussenhandelaar die er way to much aan wil verdienen? ;)

Bij de officiële Xiaomi winkel kost hij 149 RMB (http://www.mi.com/shouhuan2/) dat is 22.33 US Dollar. Komt er natuurlijk wel wat shipping bij voor Gearbest en wat marge, maar die 77$ is echt uit de lucht gegrepen hoor :X

• Luca
Geen idee wat voor shipping Banggood heeft gebruikt, maar dit ding arriveerde in 3 dagen. :P Gisteren de Xiaom Redmi Pro 3GB x20 variant binnen gekregen ter review. Eerste indruk is goed. AMOLED scherm op de 'standaard' modus is behoorlijk accuraat qua kleuren.. :o

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/Rajk6sv.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/JUvMyJh.jpg

Werd geleverd met PostNL, hoefde in eerste instantie niks te betalen. Heb ik geluk, of komt dit nog? :P

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 17-09-2016 17:15 ]

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11 12:51
Danny.G schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:08:
Geen idee wat voor shipping Banggood heeft gebruikt, maar dit ding arriveerde in 3 dagen. :P ....

Werd geleverd met PostNL, hoefde in eerste instantie niks te betalen. Heb ik geluk, of komt dit nog? :P
Denk dat je geluk hebt gehad en je geen extra heffing gaat krijgen, fingers crossed dus. Ziet er een mooi ding uit!

Mijn bestelling die via Laos post onderweg was en bleef hangen in Laos sinds 24 augustus zit vandaag 17 september nog steeds .... tadaaaa.... in Laos. Daar betaal je dan extra voor.

Banggood heeft net mij een mail gestuurd dat ze met verschillende logistieke firma's werken en dat ik nog maar wat moet wachten.

Nu ben ik aan het kijken naar een reserve telefoon die wel aardig werkt. Meeste van die China shops hebben in de EU ook wel warehouses, maar waarom vind je daar nooit de modellen waar je interesse in hebt?

• Luca
Luke-san schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:12:
[...]

Denk dat je geluk hebt gehad en je geen extra heffing gaat krijgen, fingers crossed dus. Ziet er een mooi ding uit!

Mijn bestelling die via Laos post onderweg was en bleef hangen in Laos sinds 24 augustus zit vandaag 17 september nog steeds .... tadaaaa.... in Laos. Daar betaal je dan extra voor.

Banggood heeft net mij een mail gestuurd dat ze met verschillende logistieke firma's werken en dat ik nog maar wat moet wachten.

Nu ben ik aan het kijken naar een reserve telefoon die wel aardig werkt. Meeste van die China shops hebben in de EU ook wel warehouses, maar waarom vind je daar nooit de modellen waar je interesse in hebt?
Laten we het hopen. :) Zeker een mooi ding!

En wellicht omdat de prijzen dan wat hoger liggen vergeleken met uit China, wat mensen minder interessant vinden. Ik weet het eigenlijk ook niet. :P

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 12:43
Ik heb in mei een Wintel Pro mini pc gekocht bij Geekbuying.
De mini pc is er opeens mee opgehouden.
Geekbuying zegt "stuur maar op de goedkoopste manier op".
Garantie tussen 1 en 6 maanden is het opsturen voor eigen kosten.
De goedkoopste manier die ik heb kunnen vinden is 18 euro zonder track & trace via TNT (wat me ontzettend verbaast, kennelijk nog steeds geen echt goedkope verzendmethode).

Ik lees over spullen die kwijt worden maar ik lees ook dat track & trace alleen tot aan de chinese grens werkt en dus zinloos is. Heeft iemand ervaring met Geekbuying RMA ? Als je ze van te voren vraagt lijkt alles prima maar hoe vaak raken ze wat 'kwijt' en hoe gaan ze daar dan mee om?

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:02
Verzending via PostNL is het goedkoopste wat je gaat vinden. Ja, het is inderdaad duur.

Heb je via PayPal betaald? Dan kom je misschien in aanmerking voor retourkostenvergoeding. Je zou gearbest ook nog wat onder druk kunnen zetten, dat je het niet acceptabel vindt om €18 te betalen om iets van €XX terug te sturen. Als je dan laat doorschemeren dat je misschien via paypal/creditcardmaatschappij gaat klagen/een dispuut opent zijn ze vaak wat behulpzamer...

• O88088
Tom-Z schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:38:
Je zou gearbest ook nog wat onder druk kunnen zetten, dat je het niet acceptabel vindt om €18 te betalen om iets van €XX terug te sturen. Als je dan laat doorschemeren dat je misschien via paypal/creditcardmaatschappij gaat klagen/een dispuut opent zijn ze vaak wat behulpzamer...
Dat vind ik gewoon onzin. Je weet waar je aan begint als je spullen uit China haalt. Hier in Nederland moet je het ook terugsturen naar de verkoper voor garantie, dat is in China niet anders. Risico van bestellen in China.

• Philip J. Dijkstra
"U heeft de retournering van het hierboven genoemde aangeschafte object gestart binnen de termijn voor retournering en conform de voorwaarden voor retournering die zijn goedgekeurd door de verkoper (een persoon of een entiteit die goederen verkoopt via een handelsplaats, bijvoorbeeld een verkoper op eBay of Marktplaats, hierna de "verkoper" genoemd) of door de webwinkel (andere personen of entiteiten die goederen buiten een handelsplaats verkopen, bijvoorbeeld online winkels, hierna "webwinkel" genoemd);"

Ik heb de mini pc al wel sinds mei, het gaat niet meer om ontevreden zijn bij ontvangst.
Het voelt voor mij niet goed om op deze manier proberen onder 18 euro kosten uit te komen.
Ik heb geen probleem met het betalen van de verzendkosten maar het zou wel heel jammer zijn als de kans vervolgens 50/50 is dat mijn pakket kwijt wordt en ik de mini pc PLUS 18 euro kwijt ben.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Philip J. Dijkstra schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:15:
Ik heb in mei een Wintel Pro mini pc gekocht bij Geekbuying.
De mini pc is er opeens mee opgehouden.
Geekbuying zegt "stuur maar op de goedkoopste manier op".
Garantie tussen 1 en 6 maanden is het opsturen voor eigen kosten.
De goedkoopste manier die ik heb kunnen vinden is 18 euro zonder track & trace via TNT (wat me ontzettend verbaast, kennelijk nog steeds geen echt goedkope verzendmethode).

Ik lees over spullen die kwijt worden maar ik lees ook dat track & trace alleen tot aan de chinese grens werkt en dus zinloos is. Heeft iemand ervaring met Geekbuying RMA ? Als je ze van te voren vraagt lijkt alles prima maar hoe vaak raken ze wat 'kwijt' en hoe gaan ze daar dan mee om?
Als het pakketje onder de 2 kg is, kost het via DHL €24,- (daarboven €32,-)met Track & Trace. Voor die 6 euro zou ik die zekerheid kopen.

https://www.dhlparcel.nl/...le_tarieven_consument.pdf

[ Voor 4% gewijzigd door Wild Chocolate op 18-09-2016 11:23 . Reden: Bron toegevoegd ]

iRacing Profiel

• Philip J. Dijkstra
En op papier klinkt dat heel logisch maar als je hoort dat dat tracken wel ophoudt bij de chinese grens en de leverancier dan nog steeds doodleuk zegt dat hij nooit iets ontvangen heeft en je verzend partij zegt dat ze het keurig aan de chinese post hebben geleverd dan sta je nog steeds met lege handen en 24 euro minder ipv 18 euro minder. Schijnzekerheid dus.Het is dus niet de bedoeling om dezelfde passieve houding uit het gesloten topic te verplaatsen

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 18-09-2016 12:22 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 18:23

Mavamaarten

Omdat het kan!

Philip J. Dijkstra schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:29:
En op papier klinkt dat heel logisch maar als je hoort dat dat tracken wel ophoudt bij de chinese grens en de leverancier dan nog steeds doodleuk zegt dat hij nooit iets ontvangen heeft en je verzend partij zegt dat ze het keurig aan de chinese post hebben geleverd dan sta je nog steeds met lege handen en 24 euro minder ipv 18 euro minder. Schijnzekerheid dus. Ik wil graag van iemand horen die daadwerkelijk een RMA procedure bij geekbuying heeft doorlopen en wat zijn ervaring was.
Bij DHL ook? Volgens mij trackt DHL tot aan de bestemming. Met de post heb je inderdaad gelijk, daar is tracking wat dramatischer.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Wild Chocolate
  • Nu online
Mavamaarten schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:57:
[...]

Bij DHL ook? Volgens mij trackt DHL tot aan de bestemming. Met de post heb je inderdaad gelijk, daar is tracking wat dramatischer.
Volgens het door mij gelinkte prijsoverzicht naar China en HongKong wel ja, maar Philip wil graag ervaringen horen van mensen die zelf ervaring hebben met RMA bij Geekbuying, dus wachten we nu daarop...

iRacing Profiel

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En nu gaat philip wel doen wat er in Ervaring Geekbuying RMA staat ipv de vraag hier opnieuw te stellen. Datslotje staat daar niet voor niets.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 18-09-2016 12:27 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Philip J. Dijkstra
Philip heeft navraag gedaan wat de procedure is.
Philip heeft opgezocht wat de meest betaalbare verzendoptie is en op verschillende fora gezocht naar de haken en ogen hiervan. TNT tracked tot aan de grens en DHL zegt alleen maar dat ze vanaf de chinese grens samenwerken met lokale partners (en er wordt geen enkele geruststellende garantie geboden)
Philip heeft de officiele mooie praatjes van een chinese webshop aangehoord en de FAQ van ze doorgenomen.
Philip heeft geconstateerd op een forum met US gebruikers en een ander forum met spaanse gebruikers dat Geekbuying na de sale een stuk minder behulpzaam is en de praatjes vooraf veel mooier zijn dan de werkelijkheid.
Philip vraagt dus na meerdere uren onderzoek vannacht en vanochtend vroeg om concrete ervaring van iemand vanuit NL met Geekbuy RMA want Philip geloofd de mooie praatjes en officieele voorwaarden niet meer. Philip heeft ervaringen van mensen buiten NL met Geekbuying gelezen en die stellen niet gerust.

Dus Gambieter, vertel me vooral wat er nog meer te onderzoeken valt voor ik hier om iemand met concrete ervaring mag vragen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En dan zegt iemand "ja" en je bent gerust gesteld, of "nee" en je ziet verder overal spoken. Je kunt gewoon nu de keuze maken, maar het is niet de bedoeling om hier verder naar ervaringen te hengelen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ik heb weleens wat teruggestuurd naar Geekbuying. Dat ging prima, ze hebben na ontvangst een nieuw artikel gestuurd.
Track en trace werkte geloof ik inderdaad niet meer vanaf een bepaald punt, dus ik kon zelf idd niet zien of het ooit aangekomen was.

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Richard-- schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:00:
[...]

Welke van de 2 heeft je voorkeur ?
Nexbox maar had hem aan iemand anders beloofd, nu zit ik met de Beelink maar er komen nog 2 A95x
aan via Banggood dus ik zal er een van de twee bijhouden. Beelink heeft een opstarttijd van 30 seconden.

• Bvapple
Ik heb net m'n Curren horloge ontvangen. Ziet er zeer degelijk uit maar weet iemand hoe je het batterijtje moet vervangen als ie plat is ? Ik zie geen vijsjes ofzo.

Ik heb deze: https://nl.aliexpress.com...ual-8110/32582952994.html

• Wild Chocolate
  • Nu online
En als je dat nou ff eerder had laten blijken, had ik mijn tijd niet hoeven verspillen aan een antwoord.

iRacing Profiel

• O88088
Bvapple schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:17:
Ik heb net m'n Curren horloge ontvangen. Ziet er zeer degelijk uit maar weet iemand hoe je het batterijtje moet vervangen als ie plat is ? Ik zie geen vijsjes ofzo.

Ik heb deze: https://nl.aliexpress.com...ual-8110/32582952994.html
Achterkant erafwippen met een mesje, als het goed is zit er ergens een uitsparinkje of een randje. Uiteraard oppassen en een beetje bot mesje gebruiken. Het deksel terug erop krijgen is meestal wat lastiger, daarvoor moet je meestal flink wat kracht zetten.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Zonet mijn eerste bestelling gedaan bij banggood.com. Keurige website moet ik zeggen.

Volgende Xiaomi ZMI 5000 mAh powerbank gekocht http://www.banggood.com/X...mi-Samsung-p-1040996.html die dun genoeg is om in een sportarmband te steken zodat ik gemakkelijk Pokémon Go kan spelen tijdens het lopen en fietsen. :*)

Ik heb gekozen voor Priority Direct Mail.

Echter kreeg ik zonet volgende e-mail. Ik neem aan dat dit niets ergs is? Of kan dit een grote invloed op de levertijd hebben?
Ik heb nochtans maar 1 product gekocht, en toch spreken ze over 'two or more parcels'. :>
Dear customer,

Sorry to bother you.

We are writing to inform you that the items you bought are in different warehouse, we have to split them into two or more parcels. You may receive them in different time. Sorry for the inconvenience that caused and much appreciate for your understanding.

For any further assistance do not hesitate to contact us. We will do our best to find the best possible solution for you.

Best regards.

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:03
Asgaro schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:59:
Zonet mijn eerste bestelling gedaan bij banggood.com. Keurige website moet ik zeggen.

Volgende Xiaomi ZMI 5000 mAh powerbank gekocht http://www.banggood.com/X...mi-Samsung-p-1040996.html die smal genoeg is om in een sportarmband te steken zodat ik gemakkelijk Pokémon Go kan spelen tijdens het lopen en fietsen. :*)

Ik heb gekozen voor Priority Direct Mail.

Echter kreeg ik zonet volgende e-mail. Ik neem aan dat dit niets ergs is? Of kan dit een grote invloed op de levertijd hebben?
Ik heb nochtans maar 1 product gekocht, en toch spreken ze over 'two or more parcels'. :>

[...]
Heb zelf al heel wat daar besteld, nooit zo'n mail gekregen.
Maar wat zeggen zij erover? Als je nu een mail terug stuurt heb je in de ochtend rond een uur of 10 al zeker antwoord.
Soms spullen of kapot of de verkeerde gekregen, soms helemaal niet. Maar de aftersales van Banggood is wel puik.
Pagina: 1 ... 138 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic