• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
atillicious schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:20:
[...]

Heb zelf al heel wat daar besteld, nooit zo'n mail gekregen.
Maar wat zeggen zij erover? Als je nu een mail terug stuurt heb je in de ochtend rond een uur of 10 al zeker antwoord.
Soms spullen of kapot of de verkeerde gekregen, soms helemaal niet. Maar de aftersales van Banggood is wel puik.
Bedankt. Heb zonet via hun Support formulier een vraag gesteld. :)

Ook is gecheckt of ik geen warehouse kon kiezen en dit per ongeluk zou overgeslaan hebben, maar dat ligt vast op 'CN Warehouse' voor dit product.

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 19:37
Vandaag deze smartwatch binnen gekregen.
http://www.banggood.com/N...mart-Watch-p-1072123.html

Ben echt verbaasd, touchscreen, volledig rond scherm (dus geen hapje er af aan de onderkant)
Bluetooth hartrate en pedometer.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:42
Asgaro schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:59:
Zonet mijn eerste bestelling gedaan bij banggood.com. Keurige website moet ik zeggen.

Volgende Xiaomi ZMI 5000 mAh powerbank gekocht http://www.banggood.com/X...mi-Samsung-p-1040996.html die smal genoeg is om in een sportarmband te steken zodat ik gemakkelijk Pokémon Go kan spelen tijdens het lopen en fietsen. :*)

Ik heb gekozen voor Priority Direct Mail.

Echter kreeg ik zonet volgende e-mail. Ik neem aan dat dit niets ergs is? Of kan dit een grote invloed op de levertijd hebben?
Ik heb nochtans maar 1 product gekocht, en toch spreken ze over 'two or more parcels'. :>

[...]
Niets ongebruikelijks aan bij BG. Ze hebben voor verschillende product categorieën verschillende warehouses/leveranciers. Dan is het de moeite niet om ze eerst te verzamelen en dan te verzenden. Komt gewoon in twee verschillende enveloppen.

Twee keer een verassing wat je nu weer in de brievenbus/pakketje hebt gekregen! :+ alleen maar leuk toch :P

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Nu online

Gotez

42

Speedfightserv schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:09:

Ben echt verbaasd, touchscreen, volledig rond scherm (dus geen hapje er af aan de onderkant)
Dan krijgen we dus snel een review :)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Zonet mijn eerste bestelling gedaan bij banggood.com. Keurige website moet ik zeggen.

Volgende Xiaomi ZMI 5000 mAh powerbank gekocht http://www.banggood.com/X...mi-Samsung-p-1040996.html die smal genoeg is om in een sportarmband te steken zodat ik gemakkelijk Pokémon Go kan spelen tijdens het lopen en fietsen. :*)

Nice, toch gekocht :D

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-11 13:55
Zijn er meer mensen die niet kunnen bestellen bij Aliexpress? Krijg steeds een Page Not Found bij Buy All of Buy from this seller.

update: Ging om een storing en is nu opgelost, aldus hun helpdesk.

[ Voor 21% gewijzigd door Lisadr op 19-09-2016 13:04 ]

GoT, You have to love it!

• Asgaro
tokko1 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:51:
[...]

Niets ongebruikelijks aan bij BG. Ze hebben voor verschillende product categorieën verschillende warehouses/leveranciers. Dan is het de moeite niet om ze eerst te verzamelen en dan te verzenden. Komt gewoon in twee verschillende enveloppen.

Twee keer een verassing wat je nu weer in de brievenbus/pakketje hebt gekregen! :+ alleen maar leuk toch :P
Haha, ik ben inderdaad benieuwd wat ik ga krijgen. Een soort Kinder Surprise, maar dan per post, en tweemaal misschien wel. :D

------------------

Betreffende het Support formulier: ik heb nog geen reply gekregen.
UPDATE: contact gelegd via live support en ze hebben het nagekeken.
we will ship out in 24-48 hours
En daarnaast konden ze bevestigen dat er maar 1 parcel zal verstuurd worden.

------------------
Yes indeed! Feitelijk stond het al vast omdat je deze form factor nauwelijks vindt. Ik kon ook een cilindervormige powerbank kopen, en dat zou wel passen in een sportarmband, maar denk dat dit niet goed zou aanvoelen tijdens het sporten wanneer alles strak is aangespant.
(Daarnaast zou die cilindervormige geen Quick Charge hebben, wat ik wel handig vind bij momenten.)

Daarnaast realiseerde ik me dat er in je Excel sheet 2 rijen voor dit product waren. Bij de Quick Charge was de OUT capaciteit wat lager maar bij de normale charge was de OUT capaciteit al beter. Ik kan dus afwisselen naargelang m'n behoefte. :)

Interessante blog die je hebt!

[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 19-09-2016 19:59 ]

• Trichoglossus
  • Laatst online: 10-11 17:35

Volgende Xiaomi ZMI 5000 mAh powerbank gekocht http://www.banggood.com/X...mi-Samsung-p-1040996.html die dun genoeg is om in een sportarmband te steken zodat ik gemakkelijk Pokémon Go kan spelen tijdens het lopen en fietsen. :*)

Echter kreeg ik zonet volgende e-mail. Ik neem aan dat dit niets ergs is? Of kan dit een grote invloed op de levertijd hebben?
Ik heb nochtans maar 1 product gekocht, en toch spreken ze over 'two or more parcels'. :>

[...]
Ik bestelde net een mini drone bij BG en kreeg ook zo'n mail binnen.
Maar goed om te lezen verderop in je post dat het maar een pakketje gaat worden. Een halve drone is ook zo lullig.

• Asgaro
Mijn power bank is zonet verzonden. :)

Btw, wat doet deze button?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/applybutton.PNG

edit:
En kreeg nu ook antwoord via e-mail op het support formulier:
Sorry for the confusion.

The mail is incorrect. The situation of your order is it has been sent from the US warehouse as the item has no stock in CN warehouse. The system was set to sent the notification but sent wrong mails.

The new shipping method of this order is DGM US intel PKT, as fast as Priority Direct Mail, please don't worry.

Is het gunstiger dat ik het via het US warehouse ipv CN warehouse krijg? Qua tarief en transporttijd dus.

edit:
Tracking is via DHL. :)

[ Voor 67% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2016 08:30 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:08

sjaool

Every life should have 9 cats

[b]Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 01:15:edit:
Is het gunstiger dat ik het via het US warehouse ipv CN warehouse krijg? Qua tarief en transporttijd dus.

edit:
Tracking is via DHL. :)
Pakketjes uit de US hebben wel meer kans op extra kosten maar aangezien dit een vrij goedkoop pakketje is zal het daarmee wel meevallen.

"When you grow up your heart dies"

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
Ik zou zeggen, klik er op! Dan weet je het. En anders even via element inspecteren kijken wat erachter zit:
onclick="modal_bg();msgbox(0, 'Your order is in transit.');"

Ik snap de verwarring wel door 'Apply' ;)

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:00
Ik zie vooral posts over Xiaomi en Meizu dopjes hier voorbij komen, maar ik heb mogelijk een aanvulling.

Zelf ben ik een blije Philips Fidelio S2 gebruiker als het om IEM's gaat.
De Xiaomi Hybrid en de voorganger daar van vond ik prima in-ears, maar vond ze net wat minder als mijn S2's. Dat is een persoonlijke smaak, ken anderen die hardcore Xiaomi Hybrid fan zijn.

Maar als ware China-shopper, blijf ik nieuwsgierig naar nieuwe (en toch betere) in-ears en kwam de Somic V4 tegen. Dubbele moving coil, simpel gezegd 2 speakertjes per dopje, voor ongeveer 16 Euro.

De reviews op Head-fi (de Head-fi-topic waar ik deze review tegen kwam ben ik even kwijt :$) & AudioBudget (een voor mij nieuwe site) zijn goed, maar ik heb er nog niemand op Tweakers hierover gezien.

Enfin, ben benieuwd...heb ze net besteld.

• VAnTurenhout
  • Laatst online: 09-02-2024
ralph075 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:30:
€18 is volgens mij geen gekke prijs voor een Escam wireless pan/tilt security cam:
http://www.banggood.com/E...2G-TF-Card-p-1015914.html
Edit: je moet wel wachten op de restock, die wordt 20 september verwacht
Helaas is de restock verzet naar 27 september..... grr.

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11 12:24
Pakket is al sinds gisteren in NL aangekomen. Nieuwe track&trace gekregen van postnl maar deze is nog niet aan mijn adres gekoppelt. Iemand een idee hoelang dit gaat duren of kan ik mogelijk eerst een rekening verwachten? Waarde is meer dan 22€.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
VAnTurenhout schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:32:
[...]

En de prijs naar € 32.... grr.

• japie101
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-11 22:14
Speedfightserv schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:09:

Hoe werd er verzonden? Als gift, en met welke waarde?

• Speedfightserv
japie101 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:36:
[...]

Hoe werd er verzonden? Als gift, en met welke waarde?
Geen idee. Verpakking is al weg.

Had geen invoer kosten

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:23
Speedfightserv schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:17:
[...]

Geen idee. Verpakking is al weg.

Had geen invoer kosten
Wel een mooi ding, kunnen we nog een review/ervaringen verwachten? O-)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WwPh9iB.jpg
Lightpaneltje gescored tijdens de BG Anniversary Sale :)

[ Voor 43% gewijzigd door dodge_911 op 21-09-2016 18:39 ]

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11 12:51
En terwijl de enveloppen blijven binnenstromen van de sale van 9 september van Banggood blijft met aangetekende zending vrolijk in Laos sinds 24 augustus. Banggood heeft weer gereplyed om nog maar weer eens 2 weken te wachten.

Dus als je nog spullen bij Banggood besteld gelieve dan eerst even te vragen of ze het via Laos post versturen. Het kan je een hoop frustraties besparen.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Luke-san schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:27:
En terwijl de enveloppen blijven binnenstromen van de sale van 9 september van Banggood blijft met aangetekende zending vrolijk in Laos sinds 24 augustus. Banggood heeft weer gereplyed om nog maar weer eens 2 weken te wachten.

Dus als je nog spullen bij Banggood besteld gelieve dan eerst even te vragen of ze het via Laos post versturen. Het kan je een hoop frustraties besparen.
Laos Post gebruiken ze zelf al niet meer, net omwille van die reden...

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hoe duur was deze tijdens de sale?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:09

MsG

Forumzwerver

Doe hier even je beklag: http://forum.fok.nl/topic/2315215/7/25 als je buiten een bepaalde termijn zit verzenden ze het meteen opnieuw voor je. Ze hebben een redelijk fuck up gehad met Laos Post. Mijn halve quadcopter was daarmee verzonden, gelukkig na klagen herzonden en ditmaal na 2 week alles gekregen. Helaas wel een beetje na het quadcopter-seizoen, heb een dikke maand voor niks lopen wachten :-P. Volgens mij is dat Laos Post spul ook collectief niet bezorgd, heb niemand gehoord dat die het alsnog ook nog kreeg van Laos Post bijv.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Luke-san
MsG schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:25:
[...]

Doe hier even je beklag: http://forum.fok.nl/topic/2315215/7/25 als je buiten een bepaalde termijn zit verzenden ze het meteen opnieuw voor je. Ze hebben een redelijk fuck up gehad met Laos Post. Mijn halve quadcopter was daarmee verzonden, gelukkig na klagen herzonden en ditmaal na 2 week alles gekregen. Helaas wel een beetje na het quadcopter-seizoen, heb een dikke maand voor niks lopen wachten :-P. Volgens mij is dat Laos Post spul ook collectief niet bezorgd, heb niemand gehoord dat die het alsnog ook nog kreeg van Laos Post bijv.
Heb daar niet echt een account. Heb het voor de helft van de prijs gekocht en aangekregen vanuit het UK warehouse. Dus ze mogen mij het bedrag terugstorten. Helaas doen ze altijd of hun neus bloed en er niets verkeerds is met Laos post.

Trouwens mijn 6-quad (durf het niet te typen) is gisteren binnengekomen. 4,97 euro ipv ...http://www.banggood.com/Fayee-FY805-Smallest-Headless-Mode-2_4G-4CH-6Axis-LED-RC-Hexacopter-RTF-p-1027694.html
Vliegt redelijk stabiel maar niet echt een aanrader wegens dat de props redelijk los zitten. Ik ben voorzichtig ,maar toch al 1 kwijtgespeeld. Gelukkig zitten er spares bij.

Wat wel een aanrader is, alhoewel ik nu wel iets heel vreemds zie, is dit http://www.banggood.com/J...ewdriver-Kit-p-86069.html
Op de foto lijken de bit'jes zowat donker grijs. Mijne zijn echt zilver blinkend. Lekkere grip heeft dat ding en je kan er tenminste bits in kwijt ipv kwijt op de tapijt >:)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ralph075 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:36:
[...]

Hoe duur was deze tijdens de sale?
€35,68 met 12% coupon

• peggman
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-11 12:04
Luke-san schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:46:
[...]
Trouwens mijn 6-quad (durf het niet te typen)
Hexacopter?

• Luke-san
lol, ja, op het werk waren er wel andere idee'tjes, maar dat terzijde. Leuk voor die 5 euro maar ga toch maar voor iets anders moesten er mensen met van die dingen willen spelen.

• Speedfightserv
dutchgio schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:59:
[...]

Wel een mooi ding, kunnen we nog een review/ervaringen verwachten? O-)
Ik had hem voor een kennis besteld dus kan geen full review geven :)

Ik heb hem wel voor hem geinstalleerd dus kan er het volgende over roepen:

+ full touchscreen
+ volledig rond scherm (geen rand onderin)
+ stevige band
+ niet te groot
+verschillende klok skins
+ whatsapp berichten er op lezen en inkomende gesprekken opnemen of weigeren.
+ hartslag + stappenteller

- terug knop is eigenlijk een home knop
- nog niet veel klok skins beschikbaar
- je moet als je android hebt wel een nieuwere versie hebben (weet even niet meer welke)
- niet in het nederlands

Batterijduur is nog onbekend. Zal het even navragen.

Mijn conclusie is dat je voor dit geld echt een super leuke horloge hebt met veel functies.

edit:
Voor de mensen die denken, waar gaat dit over... : http://www.banggood.com/N...mart-Watch-p-1072123.html

Smartwatch voor iets meer dan 27 euro

[ Voor 9% gewijzigd door Speedfightserv op 22-09-2016 10:03 ]

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-11 12:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Speedfightserv schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:03:
[...]

Ik had hem voor een kennis besteld dus kan geen full review geven :)

Ik heb hem wel voor hem geinstalleerd dus kan er het volgende over roepen:

+ full touchscreen
+ volledig rond scherm (geen rand onderin)
+ stevige band
+ niet te groot
+verschillende klok skins
+ whatsapp berichten er op lezen en inkomende gesprekken opnemen of weigeren.
+ hartslag + stappenteller

- terug knop is eigenlijk een home knop
- nog niet veel klok skins beschikbaar
- je moet als je android hebt wel een nieuwere versie hebben (weet even niet meer welke)
- niet in het nederlands

Batterijduur is nog onbekend. Zal het even navragen.

Mijn conclusie is dat je voor dit geld echt een super leuke horloge hebt met veel functies.

edit:
Voor de mensen die denken, waar gaat dit over... : http://www.banggood.com/N...mart-Watch-p-1072123.html

Smartwatch voor iets meer dan 27 euro
En de bijbehorende app? Ziet dat er 'n beetje leuk uit? Kun je je slaapcyclus meten?

• Speedfightserv
Eric_Cantona schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:24:
[...]

En de bijbehorende app? Ziet dat er 'n beetje leuk uit? Kun je je slaapcyclus meten?
Er zijn 2 apps. 1tje voor sowieso voor de meldingen maar ik vermoed dat de 2de app alles laat zien en ook meldingen kan doorgeven.

Doordat degene voor wie ik de horloge gekocht had een wat oudere telefoon heeft kon ik dus de 2de app niet installeren en alle features bekijken.

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Vorige maandag goedkope cover voor mijn redmi note 3 pro besteld bij banggood met gratis China Post verzending. Vandaag al in de bus, lekker snel

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 11:27

Budha

Online ergo sum

16 juli heeft Banggood een pakketje opgestuurd, nog steeds niet ontvangen. Ze hebben het nu maar opnieuw verstuurd.

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Lol, zaterdag bij banggood iets voor €1.81 besteld en vandaag in huis :-)

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor de mensen die dringend iets willen bestellen uit China, over 1 week is het National Day en dus weer vrij.

Officieel 1 t/m 7 Oktober public holiday, maar de meeste shops houden zich niet aan de officiele planning (zweep erover en werken :+ ) maar China Post etc wel. Kan dus wat langer met je pakketje duren.

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-11 14:53
Ik heb op 15 augustus een Blitzwolf Powerbank met Quickcharge 3.0 besteld. Destijds was er wat gedoe met een vroege batch die niet goed was en ik kreeg gelijk een mailtje dat het wel wat langer zou kunnen duren allemaal. Prima.

Maar nu zijn we ruim een maand verder en ik kan op trackingssites nog steeds nergens vinden dat hij zelfs maar verstuurd is, dus gister een mailtje gestuurd met de vraag of hij al verstuurd is en of er misschien iets aan de hand kan zijn wat ze op kunnen lossen.

Reactie was wel bijzonder: "We hebben hem echt al op 22 aug verzonden en hij is naar je onderweg. Maar als je het niet gelooft of vertrouwt dan doen we nu direct een refund. Als hij dan later bij je bezorgd wordt, maak je alsnog het geld over."

Ik wacht nog wel een paar dagen maar ik ben wel onder de indruk van de klantvriendelijkheid en het vertrouwen dat ze in mijn eerlijkheid hebben O-)

• ejabberd
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 21:57
*knip* dat is dus niet de bedoeling. Hier wordt eigen inzet verwacht, dus zelf aan de slag.

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 23-09-2016 11:10 ]

• ejabberd
Vreemd, mijn vorige bericht is plots verdwenen. Weet iemand wat er mis is?

Het bericht stond hier, maar daar krijg je nu een obscure foutmelding: reactie 48464981

Modbreak:Lees de blauwe tekst in je bericht hierboven, en niet door blijven gaan. De rest is verwijderd.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 23-09-2016 11:31 ]

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 13:51

Schinnen-groen

Groen is een kleur

VAnTurenhout schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:32:
[...]

Ik heb een mailtje van Banggood ontvangen.

Maak er maar 9 oktober van....... :'(

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

• dutchgio
ejabberd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:25:
Vreemd, mijn vorige bericht is plots verdwenen. Weet iemand wat er mis is?

Het bericht stond hier, maar daar krijg je nu een obscure foutmelding: reactie 48464981
Lees de blauwe tekst hierboven anders, dat is voor jouw bericht...

• ejabberd
dutchgio schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:28:
[...]

Lees de blauwe tekst hierboven anders, dat is voor jouw bericht...
Dat klopt en daarop had ik gereageerd met de vraag waarom men van mij verwacht dat ik 554 pagina's ga lezen...niet iedereen heeft zeeën van tijd. Anyhow, als ik hier mijn vraag niet mag stellen, dan ga ik aan de slag met de feedback die ik al had gekregen in het gesloten topic "Alternatieven voor Aliexpress".

en nou kappen met het zeuren. Er is een zoekfunctie, en jij doet 0,0 moeite en wilt het blijkbaar op een presenteerblaadje. Zelf aan de slag dus. Volgende posts waar je op deze manier doorgaat verdwijnen gewoon.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 23-09-2016 11:41 ]

• VAnTurenhout
Schinnen-groen schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:28:
[...]

Ik heb een mailtje van Banggood ontvangen.

Maak er maar 9 oktober van....... :'(
Mijn vader heeft die mail ook gehad., maar ik niet. En op de site staat ook nog steeds 27 september... Ik denk dat ze zich behoorlijk verslikt hebben in de aanbieding

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:54

Blamm

Niet meer Smart

Heeft iemand hier ervaring met verzendingen door middel van Pos Malaysia?
Er is een pakketje met tracking verzonden daar vandaan, met tracking code SYBMY********

Deze tracking had 28 augustus de status
Netherlands, Item Arrived at Amsterdam-Schiphol

Sindsdien geen verandering meer, en uiteraard nog niets ontvangen (anders vroeg ik dit niet :P)
PostNL zegt de code niet te kennen, dus hij is blijkbaar niet (trackable) overgedragen aan hen.

Ben eigenlijk niet gewend dat er pakketjes kwijtraken zodra ze eenmaal Nederland bereikt hebben..

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-11 12:57
*knip* geen aankoopadvies vragen, zie de topicwaarschuwing

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 23-09-2016 18:05 ]

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

• Bvapple
Waar kan je dan wel aankoopadvies vragen ? Ik herinner me dat dit nog al eens in dit topic gedaan is... Anders lijkt het me de moeite waard om een [AANKOOPADVIES] Online shoppen in China te maken.

Sorry om weer off-topic te gaan maar dit leek me wel de moeite waard om te posten.

[ Voor 46% gewijzigd door Bvapple op 23-09-2016 18:26 . Reden: Aanvulling ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nope, dan krijgen we een dumptopic met vraagjes. Het is juist de bedoeling dat je zelf op zoek gaat, en laat zien wat je al gevonden hebt. Specifieke vragen ja, algemene vragen als "waar kan ik X vinden" niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Bvapple
Sorry dat ik hier opnieuw op in ga, maar in mijn originele reactie stond wel al een rugzak (url) die ik gevonden had en waar ik over vroeg wat men hier van dacht. Daarnaast vroeg ik ook of er al iemand ervaring had met een rugzak.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is nog steeds om aankoopadvies vragen. Reviews over producten zoek je op, niet door ze hier te vrage, Verder is dit topic niet voor rugzakken of specifieke producten, het is voor het bestelproces, niet voor de producten. Verdere discussie niet hier maar in Shopping Forum - Feedbacktopic.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het terugsturen van een notebook gekocht van banggood?
Is dat gewoon 1 toko? of verkopen meerdere mensen producten vanuit banggood?

De laatste reactie van Banggood is wat de goedkoopste verzendkosten zijn richting hun, ik wil hem uiteraard verzekerd versturen dus kom ik op zo'n 36euro. ze willen de helft wel betalen. (zeiden ze voordat ik had gezegd dat het 36euro kost.)

Moet ik nu ook opnieuw belasting betalen? als hij terug gaat richting China? en mochten ze een gerepareerde laptop terugsturen, moet ik dan ook weer invoerkosten betalen?

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:46
kaasaanfiets schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:41:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het terugsturen van een notebook gekocht van banggood?

De laatste reactie van Banggood is wat de goedkoopste verzendkosten zijn richting hun, ik wil hem uiteraard verzekerd versturen dus kom ik op zo'n 36euro. ze willen de helft wel betalen. (zeiden ze voordat ik had gezegd dat het 36euro kost.)

Moet ik nu ook opnieuw belasting betalen? als hij terug gaat richting China? en mochten ze een gerepareerde laptop terugsturen, moet ik dan ook weer invoerkosten betalen?
Daarmee kan ik je niet helpen.
Maar je weet dat je via paypal, als je hiermee je notebook hebt gekocht, alle verzendkosten kan terugvorderen?

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:08

Volgens mij is er een regeling voor dit soort dingen (garantie dus) dat je geen twee keer belasting hoeft te betalen. Ik zou eens met de belastingdienst bellen hoe het precies zit. En natuurlijk alle bonnetjes en communicatie bewaren als eventueel bewijsmateriaal.

Chinese webshops hebben liever geen DHL, FedEx of EMS omdat ze dan mogelijk ook invoerrechten en belasting moeten betalen aan de Chinese Douane.

Als je reparatie onder garantie (0 Euro) is of minder dan 22 Euro heeft gekost aan onderdelen moet het goed zijn aangegeven op de meegestuurde vrachtbrief en factuur. Ook is het verstandig de verzendkosten te laten vermelden want anders neemt de Douane het standaardtarief van de betreffende vervoerder.

Mocht je om wat voor reden dan ook toch opnieuw invoerrechten en belasting moeten betalen dan kun je bij de betreffende vervoerder om een verklaring van geen bezwaar vragen. Dan krijg naast de verklaring ook de vrachtbrief en de factuur die bij de zending zaten. Je kunt dan een bezwaarschrift indienen bij de Belastingdienst/Douane maar die gaat wel vragen om een kopie factuur van je online bestelling, een kopie van de online betaling en bewijs van de betaling die je bij de eerdere inklaring hebt gedaan.

Het kan ook zijn dat Banggood het gewoon weer op de post doen, het langs de Douane gaat en dat je uiteindelijk niks hoeft te betalen.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 15:26

RobertowNL

For your gear!

Je moet het zover ik weet dan (tijdelijk) uitvoeren. Erg vervelend want dat kan met PostNL niet, toch zijn er ook weer mensen die wel succesvol met een verklaring van geen bezwaar het geld terug kregen.

Zelf dat geluk niet gehad, terwijl ik toch echt genoeg bewijs had.

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
op 01-09 bij Geekbuying een Tronsmart QC 3.0 charger besteld met usb type c cable. Uiteindelijk pas op 13-09 verzonden. Vandaag eindelijk ontvangen, zit er een micro usb cable bij ipv type-c... :(

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 19:23
ivo001 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:33:
op 01-09 bij Geekbuying een Tronsmart QC 3.0 charger besteld met usb type c cable. Uiteindelijk pas op 13-09 verzonden. Vandaag eindelijk ontvangen, zit er een micro usb cable bij ipv type-c... :(
foto maken (met verpakking erbij) en samen met screenshot van je bestelling opsturen naar de klantenservice van geekbuying. Als je geluk hebt sturen ze je nog een kabel na en mag je de andere houden.

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik had een frisbee gekocht om met mijn hond te spelen, nadat ik zat was om 10€+ te betalen voor special honden frisbees dat hij toch stuk bijt.

https://www.aliexpress.co...-for-fun/32718939460.html

Het vliegt super, en is ook nog redelijk stevig tegenover mijn hond's tanden. Aanrader dus :)
dodge_911 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:27:
Nou, bij deze kunnen we Orico ook tot de merken met goed presterende micro-usb kabeltjes rekenen...
[video]Best presterende kabel van rond de meter die ik tot nu toe getest heb, en dat voor zo 'n dun kabeltje...
En ik dacht dat men hier ook naar 'n test van 'n Ugreen had gevraagd ;)
Is er een verschil tussen de normale en de sleeved kables van Orico? Ik zag in de video alleen de normale kabel werd getest. Het lijkt me logisch dat de sleeved kables gewoon hetzelfde kwalitiet zijn? In ieder gevel net 5 gekocht dus ik hoop het.

[ Voor 52% gewijzigd door jerkitout op 24-09-2016 17:38 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
jerkitout schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:32:
Is er een verschil tussen de normale en de sleeved kables van Orico? Ik zag in de video alleen de normale kabel werd getest. Het lijkt me logisch dat de sleeved kables gewoon hetzelfde kwalitiet zijn? In ieder gevel net 5 gekocht dus ik hoop het.
Deze? Dat kan ik helaas niet met zekerheid zeggen.
Je mag er natuurlijk altijd één opsturen als je 'm echt getest wil hebben O-)

[ Voor 30% gewijzigd door dodge_911 op 24-09-2016 18:34 ]

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:55
Ik ben op zoek naar de Xiaoyi M1 camera. In de preview op Tweakers staat dat deze vanaf gister besteld kan worden op joybuy.com, maar daar kan ik hem iig niet vinden.

Iemand die hem al wel gevonden heeft bij een webshop?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

t14wo schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:56:
Ik ben op zoek naar de Xiaoyi M1 camera. In de preview op Tweakers staat dat deze vanaf gister besteld kan worden op joybuy.com, maar daar kan ik hem iig niet vinden.

https://item.jd.com/3273315.html

Denk dat Tweakers het fout had, hij is al sinds de 23ste te krijgen op JD.com
joybuy.com is de global portal van JD.com maar niet alle producten zijn daarop te vinden en ook deze camera nog niet. De versie die nu te koop is is de Chinese versie en die ga je alleen op JD.com etc vinden. (En later ofc via resellers voor hogere prijs)
Xiaoyi maakt ook internationale versies van hun dvr en actioncam, die verkopen ze zelf bijv via Amazon. Grote kans dat de M1 daar later ook een internationale versie krijgt.

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:33
t14wo schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:56:

Jup, via aliexpress.

PSN: nameless-iD_

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben naar een webcam aan het kijken. Nu zie ik her-en-der de bekende webcams van Logitech. Ik kan er denk blind vanuit gaan dat deze nep zijn?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Let op, dat is niet de officiele aliexpress store, ondanks dat het er erg op lijkt. dit is gewoon een reseller.
pven schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:39:
Ik ben naar een webcam aan het kijken. Nu zie ik her-en-der de bekende webcams van Logitech. Ik kan er denk blind vanuit gaan dat deze nep zijn?
Waarom nep? Logitech webcams worden ook gewoon in China verkocht, en de prijzen bij DX liggen niet onder de retailprijzen in China dus lijkt me stug dat ze nep zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Kenzi op 26-09-2016 14:14 ]

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 18:37
Kenzi schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:51:
[...]
Let op, dat is niet de officiele aliexpress store, ondanks dat het er erg op lijkt. dit is gewoon een reseller.
[...]
Hoe bedoel je niet de officiele?, bij mij als ik op die link klik gaat ie naar de nl.aliexpress site waar mijn account ook gewoon werkt

• dutchgio
wimpie007 schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:09:
[...]

Hoe bedoel je niet de officiele?, bij mij als ik op die link klik gaat ie naar de nl.aliexpress site waar mijn account ook gewoon werkt
Aliexpress is een platform, zelf geen store.
Ik denk dat bedoeld wordt dat de shop van die camera een reseller is en niet de officiele aanbieder.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

wimpie007 schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:09:
[...]

de seller op aliexpress is gewoon een random reseller, niet Yi zelf. Dus je moet afwachten wat / of je wat krijgt. Yi heeft zelf een Amazon store maar die is US only en daar is de M1 nog niet te krijgen.

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Kenzi schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:13:
de seller op aliexpress is gewoon een random reseller, niet Yi zelf. Dus je moet afwachten wat / of je wat krijgt. Yi heeft zelf een Amazon store maar die is US only en daar is de M1 nog niet te krijgen.
Hij staat inderdaad op de Amerikaanse Amazon maar het is altijd zo'n deceptie als je na zo'n mooi artikel waar je helemaal enthousiast van wordt de realiteit ziet.
Artikel: Body + kitlens voor €295 en body + 2 objectieven voor €400.
Realiteit: Body + kitlens voor $400 en Body + 2 objectieven: $700.

Als deze camera inderdaad ook in de Europese schappen komt te liggen (wat ook gesuggereerd wordt in het Tweakers artikel) dan kun je deze dollarprijzen 1:1 omzetten naar euro's.
En dan is die al lang niet zo aantrekkelijk meer.

• usefulidiot.198
Piet91 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:58:
[...]

Hij staat inderdaad op de Amerikaanse Amazon maar het is altijd zo'n deceptie als je na zo'n mooi artikel waar je helemaal enthousiast van wordt de realiteit ziet.
Artikel: Body + kitlens voor €295 en body + 2 objectieven voor €400.
Realiteit: Body + kitlens voor $400 en Body + 2 objectieven: $700.

Als deze camera inderdaad ook in de Europese schappen komt te liggen (wat ook gesuggereerd wordt in het Tweakers artikel) dan kun je deze dollarprijzen 1:1 omzetten naar euro's.
En dan is die al lang niet zo aantrekkelijk meer.
Ik dacht na het lezen van het artikel ook, dat gezien de prijs, de m1 een leuke camera voor erbij zou zijn.
Qua prijs pakt het alleen erg anders uit. Ik kijk over een paar weken of maanden wel, als er meer verkopers zijn, wat dat met de prijs doet.

Anyway, vandaag de Godox Thinklite TT600 ontvangen. Heb er vanavond even mee kunnen spelen en valt absoluut niet tegen (al is dit mijn eerste 'flash' en kan ik hem dus nergens mee vergelijken).

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie de Mi 5S als pre-sale bij Geekbuying staan. Is deze shop te vertrouwen?
Prijs lijkt me een beetje laag (60 euro goedkoper dan verwacht).

Edit: Oh, het is alleen maar een "in stock notice". Ik ga er dan vanuit dat de prijs nog zal veranderen?

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 27-09-2016 07:48 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• dutchgio
Geekbuying is wel betrouwbaar.
Nu inderdaad geplaatst als 'place holder'. Zodra alles bekend is wordt dat aangevuld, ook de prijs. Mag je het verschil extra bijleggen.

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

De laatste maanden zijn de meeste AE bestellingen keurig binnen 2-3 weken gearriveerd (met de nodige PostNL ongerijmdheden qua aflevering, en al dan niet in je eigen brievenbus, maar dat terzijde >:) ).

Een, wat grotere zending (waarde 22 $), bleef onvindbaar. Ook de tracking RFxxxxCN blijft onduidelijk. Het enige wat de tracking specificeert is dat het pakje vertrokken zou zijn...

2016-08-23 15:15 Electronic information has been received
In Transport

De dispute periode is nog niet verstreken (over drie weken), maar ik dacht, laat ik toch eens contact opnemen met de verkoper. En binnen een paar uur kreeg ik een antwoord:
sorry, it may be lost ,you open the dispute and i return the money
M.a.w. geen discussie, gelijk een aanbod om het geld te retourneren...
Komt mij een beetje vreemd over, dat men zo makkelijk gelijk voorstelt om maar het bestelbedrag terug te storten. Toch? :?
Net alsof men 'weet' dat het niet meer gaat arriveren...

Denk dat ik toch nog ff afwacht. Immers ruim een maand heb ik al eens eerder meegemaakt. Aan de andere kant is het vreemd dat de tracking info slechts 1 regeltje aan informatie geeft...(?)

Mooie Plaatjes   

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:36
Die is nooit verzonden, waarschijnlijk stocking probleem. Nep trackingcode aangemaakt en je toch een tijdje aan het lijntje kunnen houden

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:01
Een vraagje aan de mensen hier.
Ik kreeg onderstaande mail binnen.

Dear Customer:

Inform your shipment No. RS61......NL could not be delivered to your address due to incomplete address or wrong postcode, so please check the shpt in nearby post office or get more information from http://www.spring-gds.com/nl/.

Thanks
Regards
www.sinoair.com

Ik heb dat tracking nummer gecontroleerd op mijn openstaande orders en deze komt niet overeen. Die twee links in de e-mail heb ik voor de zekerheid geopend in een sandbox, maar die lijken zo te zien legit.

Hebben jullie dit soort mailtjes wel eens gehad?

apollo13

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-11 23:03
apollo13 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:20:

Dear Customer:

Inform your shipment No. RS61......NL could not be delivered to your address due to incomplete address or wrong postcode, so please check the shpt in nearby post office or get more information from http://www.spring-gds.com/nl/.

Thanks
Regards
www.sinoair.com

Ik heb dat tracking nummer gecontroleerd op mijn openstaande orders en deze komt niet overeen. Die twee links in de e-mail heb ik voor de zekerheid geopend in een sandbox, maar die lijken zo te zien legit.

Ik ken het mailtje niet. Maar als je het trackingnummer eens bij internationalparceltracking.com invoert?
(Mailtje leest alsof het pakket bij een afhaalpunt in de buurt ligt)

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:01
TravockMD schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:32:
[...]

Ik ken het mailtje niet. Maar als je het trackingnummer eens bij internationalparceltracking.com invoert?
(Mailtje leest alsof het pakket bij een afhaalpunt in de buurt ligt)
Thnx, weer wat geleerd, dit pakketje heb ik ruim een week geleden al opgehaald bij de Bruna. Vreemd is het wel dat nu pas dit mailtje verschijnt.

apollo13

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 14:46
Iemand ervaring met Malay post naar NL?

2 pakketen, met 1 week tussen pakketen verzonden, beiden zitten op dezelfde bericht vast. PostNL en verzender kunnen ook niks vertellen.

19 Sep 2016 11:41:22AM Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE MPC PMIH (KLIA)
19 Sep 2016 11:05:35AM Item processed MPC PMIH (KLIA) MPC PMIH (KLIA)
15 Sep 2016 17:56:22PM Item dispatched out MPC PMIH (KLIA) PUSAT MEL NASIONAL
15 Sep 2016 16:53:47PM Item processed PUSAT MEL NASIONAL
15 Sep 2016 11:32:53AM Item dispatched out PUSAT MEL NASIONAL POST OFFICE JALAN SEMANGAT
15 Sep 2016 11:31:45AM Item posted over the counter POST OFFICE JALAN SEMANGAT

Ik vraag me af of dit bij de douane vastzit? ik track ook met mijn PostNL app maar die kan ook niks vinden. PostNL op twitter ook niet.

Heel vaag allemaal, er is nog iemand die ik ken die ook een pakket verwacht die 7 september verstuurd is en hij zit ook vast op dezelfde bericht. ook dezelfde bestelling trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door jackzonztyl op 27-09-2016 21:06 . Reden: typo ]

• Bvapple
Weet er iemand of die pakketten van Banggood via Laos Post uit augustus eigenlijk nog ooit verzonden worden ? Was 'untracked' verzonden dus weet ik er niets van.

• usefulidiot.198
apollo13 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:20:

Dear Customer:

Thanks
Regards
www.sinoair.com

Ik heb vanavond ook deze mail gehad. Bij mij klopte de track en trace code, gaat in mijn geval om een pakket dat op het postkantoor ligt.

• Luke-san
Bvapple schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:20:
Weet er iemand of die pakketten van Banggood via Laos Post uit augustus eigenlijk nog ooit verzonden worden ? Was 'untracked' verzonden dus weet ik er niets van.
Heb nu een refund gekregen, Had mijn item aangetekend verstuurd en kon/kan het perfect volgen. Het ding staat al statisch sinds 24 augustus in Laos.
Dus als ik jou was zou ik er op aandringen om het te refunden of te reshippen. Denk niet dat ze ooit Laos post gaan gebruiken met wat er nooit is aangekomen de laatste maanden.

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 11:27

Budha

Online ergo sum

Die van mij zou al sinds 16 juli onderweg zijn. Banggood deed gelukkig niet moeilijk en heeft inmiddels mijn bestelling opnieuw verzonden.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij mij is het pakket uiteindelijk na 29 dagen aangekomen waarvan het zowat 25 dagen in Laos geparkeerd heeft gestaan :P

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Een aantal weken geleden heb ik deze Escam pan & tilt ip-cam gekocht. Nu kreeg ik 2 dagen geleden deze mail van de 'androidservice' van Banggood:
Dear customer,

Thanks for your order.

We are sorry to tell you that the item (ESCAM QF001 720P IR Night Vision IR-Cut 1.0Mrga WiFi IP Camera Pan Tilt Security Camera Support 32G TF Card[+Adaptor;220V EU Plug]) in your order is out of stock at the moment.And it is expected to be back in stock on 9th October.

Could you please wait for it?Also,we can cancel this unavailable item and arrange a refund for it to you if you request.

Please kindly notice that we will cancel the out of stock item and arrange the refund first if the item does not come until our expected arrival time even you would like to wait for it.

We apologize for this inconvenience and looking forward to hearing from you.
Vervolgens heb ik aangegeven dat ik er graag op wil wachten. Inmiddels staat er dat 'ie in stock is volgens de productpagina, maar vanmorgen kreeg ik de volgende mail:
Dear customer,

Thanks for shopping with us.

OK!We will arrange the dispatch when we have the item back and will inform you when we ship the order.But please kindly notice that we will cancel the out of stock item and arrange the refund first if the item does not come until our expected arrival time.
Nu blijkt dat ze hem mogelijk gaan annuleren als hij niet op tijd weer op voorraad is. Mogelijk willen ze hem refunden omdat hij voor 18 euro is verkocht? Zou het een foutje zijn geweest?
Heeft iemand deze camera daadwerkelijk al ontvangen of een verzendmelding gehad?
Ik heb het idee dat ik aan het lijntje / in de maling word genomen :F

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:53
koelkast schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:43:
Een aantal weken geleden heb ik deze Escam pan & tilt ip-cam gekocht. Nu kreeg ik 2 dagen geleden deze mail van de 'androidservice' van Banggood:

[...]

Vervolgens heb ik aangegeven dat ik er graag op wil wachten. Inmiddels staat er dat 'ie in stock is volgens de productpagina, maar vanmorgen kreeg ik de volgende mail:

[...]

Nu blijkt dat ze hem mogelijk gaan annuleren als hij niet op tijd weer op voorraad is. Mogelijk willen ze hem refunden omdat hij voor 18 euro is verkocht? Zou het een foutje zijn geweest?
Heeft iemand deze camera daadwerkelijk al ontvangen of een verzendmelding gehad?
Ik heb toevallig ook dezelfde camera gekocht voor dezelfde prijs,

Ik kreeg dezelfde mail maar heb niet gereageerd. Bij mij staat hij in backorder en is 9 oktober weer op voorraad. Ik wacht rustig af...

[ Voor 57% gewijzigd door pandit op 28-09-2016 10:04 ]

• Facepalm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:46
jackzonztyl schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:26:
Iemand ervaring met Malay post naar NL?

2 pakketen, met 1 week tussen pakketen verzonden, beiden zitten op dezelfde bericht vast. PostNL en verzender kunnen ook niks vertellen.

19 Sep 2016 11:41:22AM Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE MPC PMIH (KLIA)
19 Sep 2016 11:05:35AM Item processed MPC PMIH (KLIA) MPC PMIH (KLIA)
15 Sep 2016 17:56:22PM Item dispatched out MPC PMIH (KLIA) PUSAT MEL NASIONAL
15 Sep 2016 16:53:47PM Item processed PUSAT MEL NASIONAL
15 Sep 2016 11:32:53AM Item dispatched out PUSAT MEL NASIONAL POST OFFICE JALAN SEMANGAT
15 Sep 2016 11:31:45AM Item posted over the counter POST OFFICE JALAN SEMANGAT

Ik vraag me af of dit bij de douane vastzit? ik track ook met mijn PostNL app maar die kan ook niks vinden. PostNL op twitter ook niet.

Heel vaag allemaal, er is nog iemand die ik ken die ook een pakket verwacht die 7 september verstuurd is en hij zit ook vast op dezelfde bericht. ook dezelfde bestelling trouwens.
Mijn ervaring is dat het bij pakketjes uit Maleisië na aankomst in Nederland rustig 2 a 4 weken kan duren voordat je het ontvangt. Ongeacht de waarde van de zending. Mijn laatste zending kwam op 7 september in Nederland aan en heb ik gisteren pas ontvangen.

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Pajaras schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:07:
[...]

Mijn ervaring is dat het bij pakketjes uit Maleisië na aankomst in Nederland rustig 2 a 4 weken kan duren voordat je het ontvangt. Ongeacht de waarde van de zending. Mijn laatste zending kwam op 7 september in Nederland aan en heb ik gisteren pas ontvangen.
Hier hetzelfde, pakketje volgens track and trace al sinds 14e in A'dam, maar nog niets in de brievenbus.
Goed te horen dat ik niet de enige ben, dan wacht ik nog even.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• pandit
[...]

Toevallig op het punt om een dergelijk bericht te plaatsen. Ik shop al 6 jaar in China en houd sinds een jaar een Excel sheet bij met de bestel datum en lever datum en kom op gemiddeld 19 dagen. Nu heb ik 22 augustus een bestelling geplaatst dat verstuurd is door Pos Malaysia met trackingcode op 24 augustus dispatched naar Amsterdam "Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE". Nu 35 dagen later nog niets ontvangen. Ik ben naar het postagentschap van POST.NL geweest en er niets ontvangen, Het zou mogelijk bij de douane liggen. Iemand een suggestie waar het pakketje uithangt. Nog in Kuala Lumpur of in Amsterdam. Een dergelijke lange levertijd heb ik het laatste jaar niet eerder gehad (Wel in 2010). In al die jaren heb ik 2 keer een bestelling nooit ontvangen, dus valt reuze mee.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tenzij er hier een user is die bij de PostNL werkt, of een user met een kristallen bol is kan niemand je vertellen waar jou pakketje is.

Probeer je tracking nummer om te zetten naar een 3S-code, gaat dat niet dan is het pakket nog niet ingeklaard of niet in NL.

maar met 6 jaar ervaring had je dat toch ook wel moeten weten

• VAnTurenhout
koelkast schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:43:

[...]

[...]
Mijn vader heeft exact hetzelfde verhaal als jij. Ikzelf heb begin deze week een verzendbevestiging gekregen.

• jesse111
  • Laatst online: 13-10 11:01
Ugh, paar weken geleden wat besteld op Aliexpress, verkoper heeft het verzonden, krijg briefje van PostNL binnen dat het pakje klaar ligt bij mijn postkantoor (met foto van label enzo), daar heen gegaan, is het er niet...
Meerdere malen terug geweest, hele ruimte met pakketjes overhoop gehaald samen met een medewerkster, maar helaas, het lag er echt niet.

Contact opgenomen met PostNL, die hebben een onderzoek ingesteld om te achterhalen waar het pakje precies was, maar daar is niks uit gekomen; het pakje is zoek en ze verwijzen mij nu terug naar de afzender :(

Wat zijn mijn rechten nu op dit gebied en wat moet ik doen? Contact opnemen met de verkoper, of net zo lang blijven zeuren bij PostNL? Wie heeft hier ervaring mee?

Edit: krijg zojuist bericht van het thuisfront; het pakketje is zojuist ingegooid door de brievenbus. Het heeft 4 weken extra geduurd, maar het pakketje is er...

[ Voor 10% gewijzigd door jesse111 op 28-09-2016 13:52 ]

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 14:46
[...]

Goed om te weten, want ik begon te denken dat beiden pakketen zoek zijn. Of vast zit bij de douane (e liquid)

• Gotez
  • Nu online

Gotez

42

BlackMonkey schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:50:
[...]

Heb deze zelf ook bij mijn broer geplaatst.
Ding komt prima geluid uit, er zat een pioneer radio in de auto echter had die geen aux.
Helaas werkt de bluetooth en bel optie niet echt heel goed. De microfoon zit in de radio (dus op redelijke afstand) en de bluetooth werkt maar af en toe. Maar ach, voor dat geld gewoon een aux aansluiting hebben is natuurlijk meer dan prima.
Ik heb hem ook maar besteld. Kon je de kabel uit de auto er zo inprikken? Of moest je een verloop stekker gebruiken?

• usefulidiot.198
Oke, zo bizar als vandaag heb ik het nog niet meegemaakt... Ik heb een paar weken geleden via aliexpress de elecam360 gekocht, het enige wat ik krijg is een 32gb micro-sd :/

PostNL gaat uitzoeken of het aan hun kant mis is gegaan, van de verkoper heb ik nog geen reactie. Iemand die ooit iets soortgelijks heeft meegemaakt?

• Asgaro

Volgende Xiaomi ZMI 5000 mAh powerbank gekocht http://www.banggood.com/X...mi-Samsung-p-1040996.html die dun genoeg is om in een sportarmband te steken zodat ik gemakkelijk Pokémon Go kan spelen tijdens het lopen en fietsen. :*)

[...]
Update op dit bericht: product is goed en wel vandaag aangekomen *O*
Er moest ook niets van transportkosten meer betaald worden bij ontvangst.

Screens:
Naast een Sony Xperia Z3 Compact (4.6" screen):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/-%20pogo%20uitrusting/20110101_014645.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/-%20pogo%20uitrusting/20110101_014700.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/-%20pogo%20uitrusting/DSC_0014.JPG

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
pandit schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:01:
[...]

Ik heb toevallig ook dezelfde camera gekocht voor dezelfde prijs,

Ik kreeg dezelfde mail maar heb niet gereageerd. Bij mij staat hij in backorder en is 9 oktober weer op voorraad. Ik wacht rustig af...
Vandaag de verzendbevestiging binnengekregen. Had 'm ook besteld, en hij is dus vandaag verstuurd...
Dus voor wie nog wil beginnen panikeren : dat is niet nodig.

• pandit
pandit schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:22:
[...]

Toevallig op het punt om een dergelijk bericht te plaatsen. Ik shop al 6 jaar in China en houd sinds een jaar een Excel sheet bij met de bestel datum en lever datum en kom op gemiddeld 19 dagen. Nu heb ik 22 augustus een bestelling geplaatst dat verstuurd is door Pos Malaysia met trackingcode op 24 augustus dispatched naar Amsterdam "Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE". Nu 35 dagen later nog niets ontvangen. Ik ben naar het postagentschap van POST.NL geweest en er niets ontvangen, Het zou mogelijk bij de douane liggen. Iemand een suggestie waar het pakketje uithangt. Nog in Kuala Lumpur of in Amsterdam. Een dergelijke lange levertijd heb ik het laatste jaar niet eerder gehad (Wel in 2010). In al die jaren heb ik 2 keer een bestelling nooit ontvangen, dus valt reuze mee.
Ik heb wat gezocht en ontdekte dat je via het Twitterkanaal van KPN (https://twitter.com/PostNL) je buitenlandse trackingcodes kan laten omsmurfen naar Nederlandse, Ook kunnen ze je helpen met zoekgeraakte pakketten, een aanrader :)F . Binnen een paar uur kreeg ik reactie. Het pakketje kon ik ophalen op het postagentschap. Fantastische service 8)

• BlackMonkey
  • Laatst online: 02:10
Gotez schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:30:
[...]

Ik heb hem ook maar besteld. Kon je de kabel uit de auto er zo inprikken? Of moest je een verloop stekker gebruiken?
Je krijgt er een harnas bij die je kan tweaken zodat ie in je auto past. Of met een beetje geluk heb je dezelfde stekker er al inzitten en druk je hem er zo in.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

pandit schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:31:
[...]

Ik heb wat gezocht en ontdekte dat je via het Twitterkanaal van KPN (https://twitter.com/PostNL) je buitenlandse trackingcodes kan laten omsmurfen naar Nederlandse, Ook kunnen ze je helpen met zoekgeraakte pakketten, een aanrader :)F . Binnen een paar uur kreeg ik reactie. Het pakketje kon ik ophalen op het postagentschap. Fantastische service 8)
Je kan ook gewoon de site gebruiken: http://www.postnl.post/tracktrace of https://www.internationalparceltracking.com/
Hoef je geen uur te wachte tot ze reageren op twitter. Dit staat ook in de TS.

Maar goed, tijd voor vakantie. Officieel begint het zaterdag pas maar hoop mensen zijn al aan het reizen.

• jesse111
  • Laatst online: 13-10 11:01
Ik heb toch nog even PostNL een tweet gestuurd gister om te vragen hoe het nou precies kan dat wij eerst gebeld worden dat het pakketje zoek is, maar een aantal uur later wel op de deurmat ligt bij ons...
PostNL twitter persoon vond het heel vreemd en ging het uitzoeken, maar kon niet precies zien wat er mis is gegaan, hij ging wel mijn klacht doorzetten. Ben benieuwd of daar nog wat uit komt.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 13:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vandaag deze Bleutooth FM transmitter besteld bij DX.

http://www.dx.com/p/bluet...3-5mm-385980#.V-0iTvCLTmE
Afbeeldingslocatie: https://img.dxcdn.com/productimages/sku_385980_1.jpg

Heb er op het moment een in de vrachtwagen zitten, maar daar is de microfoon niet heel goed van, en die had geen 3.5mm in.

Ben benieuwd of deze beter is, ofdat ik er ook weer een andere mic aan moet solderen.

---RAWE CEEK!!!---

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ehtweak schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:38:
...
De dispute periode is nog niet verstreken (over drie weken), maar ik dacht, laat ik toch eens contact opnemen met de verkoper. En binnen een paar uur kreeg ik een antwoord:
sorry, it may be lost ,you open the dispute and i return the money
M.a.w. geen discussie, gelijk een aanbod om het geld te retourneren...
Komt mij een beetje vreemd over, dat men zo makkelijk gelijk voorstelt om maar het bestelbedrag terug te storten. Toch? :?
Net alsof men 'weet' dat het niet meer gaat arriveren...
...
Inmiddels is dispute geaccepteerd (op verzoek van de seller notabene) en 'refund in progress...'.

Op zich wordt het dan wel weer netjes afgehandeld. Maar ik kan er maar niet aan wennen dat je eerst aan het lijntje gehouden wordt en dat dit al de zoveelste keer is, dat iets niet op voorraad is (kan gebeuren), maar dat men dat gewoon niet wil toegeven. 8)7

Mooie Plaatjes   

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 16:51
Ik heb een pakket dat via SunYou Economic Air Mail (geen ervaring mee) is verstuurd. Het pakket heeft 6/9 het land verlaten en sindsdien geen update meer. Kan ik er vanuit gaan dat het pakket kwijt is moet ik nog even wachten? Normaal duurt het bij verlaten van China hooguit een week voor ik ze in de bus krijg.

[ Voor 3% gewijzigd door m3gA op 30-09-2016 09:28 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:00
Wow mensen zijn verwend geworden met relatief korte levertijden. Nadat ik een bestelling uit maart een keer in december geleverd kreeg en 2-3 maanden regelmatig voorkwam (dx.com) ben ik heel blij met 1,5-2 weken maar zie dat zeker niet als een vanzelfsprekendheid.

Overigens is m'n ID107 fitbit bandje gister binnen gekomen, besteld op 11/9 bij AliAbuis.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Pagina: 1 ... 139 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic