Ervaring Geekbuying RMA

Pagina: 1
Acties:
  • 714 views

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 12:43
Ik heb in mei een Wintel Pro mini pc gekocht via Geekbuying en die is er nu mee opgehouden.
Maandag ga ik eerst langs een electronica winkel om te laten controlleren of alleen de adapter kapot is maar ik vrees van niet.
Op de website van geekbuying staat dat ik vooral op de goedkoopste manier moet opsturen maar er worden geen suggesties gedaan. Heeft iemand hier ervaring mee? TNT is duur, DHL ken ik niet om te verzenden, zijn er andere opties? Er staat dat ik tussen 1 en 6 maanden na aankoop zelf het opsturen moet betalen en dat zij de terugreis betalen.
Moet ik een RMA nummer per email aanvragen? Hoe lang ben ik gemiddeld mijn artikel kwijt? Hebben ze jullie spullen wel eens kwijt geraakt en hoe is dat vervolgens opgelost?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is dus niet de bedoeling, je zult die vragen eerst aan Geekbuying moeten stellen. Het zoeken van een verzendmethode mag je ook eerst zelf mee aan de slag gaan. Ook de andere dingen mag je toch eerst zelf gaan zoeken, nu mis ik de eigen inzet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.