Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

sander817 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:35:
weet iemand hoe ik de roidmi kan modden zodat hij ook in een normale sigarettenaansteker kan?
Daar hebben ze bij Xiaomi over nagedacht!

http://www.banggood.com/O...er-Adapter-p-1025754.html

Ik heb 'm zelf als service gekregen van ze, en 't werkt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 13:40
Iemand enig idee waar ik een laadstation met 4 of 5 accu's kan aanschaffen voor de Global Drone GW007?
Ik zie wel losse accu's maar ben nog geen laadstation tegen gekomen.. Zoals deze bijvoorbeeld

[ Voor 9% gewijzigd door DaJohn op 01-07-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerol
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 20:18
DaJohn schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:21:
Iemand enig idee waar ik een laadstation met 4 of 5 accu's kan aanschaffen voor de Global Drone GW007?
Ik zie wel losse accu's maar ben nog geen laadstation tegen gekomen.. Zoals deze bijvoorbeeld
Zoek je een originele lader? Levert "7.4v charger" niet het juiste resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-10-2018
DaJohn schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:21:
Package Included:
1 x X4 charger set
4 x battery HORI
4 x 3.7V 600mAh 25C Lipo battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 13:40
Wat staat er nou over aankoopadviesvraagjes in de topicwaarschuwing? Gewoon zelf op zoek gaan.

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 01-07-2016 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
dodge_911 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:07:
Wie wou hier weer 'n review van die nieuwe 5000mAh ZMI QC powerbank?
f.v.b schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:05:
Ikke! Ik ben een grote fan van het "oude" Xiaomi 5000mAh model. Als je ook nog de overeenkomsten en verschillen kan aangeven dan ben ik helemaal blij. *O*
pinda powerrr schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:27:
Ik wacht met spanning je review af, ben erg benieuwd!
Vandaag de ZMI 5000mAh QC powerbank opgehaald op het postkantoor, ik moet mijn tijdelijke postbode nog ff 'opleiden' denk ik... Damn, dat ding is dun!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XzUXlgKl.png
De rest van mijn bevindingen post ik in 'n review ergens midden juli.

[ Voor 43% gewijzigd door dodge_911 op 02-07-2016 20:54 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ligt het aan mij, of gaan de leveringen uit China steeds sneller?

Vorige week zaterdag heb ik een 6-tal dingetjes besteld. En vanmiddag had ik daarvan de eerste 2 envelopjes al in de brievenbus liggen.

Voorheen duurde het toch minimaal 2 weken voordat de eerste pakketjes bij mij binnen kwamen, wat soms wel uit kon lopen tot 6 weken voordat alles binnen was.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 13:08
China Post duurt tegenwoordig vaak maar een week, zowel met als zonder tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:04
Hier ook bestellingen binnen 1 week al mogen ontvangen, een hele verbetering ten opzichte van een paar jaar geleden waar ik soms een 4 tal weken mocht machten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nee, het is gewoon toeval. De helft van mijn pakketjes waren er bizar snel (5-8 werkdagen), maar heb er ook een paar die al 5 weken onderweg zijn en nog steeds niet ontvangen heb. Zelfde gewicht, zelfde formaat, zelfde herkomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Pfff... Dit wordt toch wel wat vervelend.

Heb via Banggood een Drone besteld (Global Drone GW-007 met FPV).
5-6 besteld, 22-6 binnen dus dat was prima.
Helaas was een vd motors kapot. En ook de camera op de drone werkt niet.
Gemeld bij Banggood met foto's. Moest een video maken.

Video gemaakt. Daar kan je goed zien dat de motor het niet doet. Ook niet na het verwissel en van blades.
Kreeg het verzoek om de motor eerst om te wisselen. Een korte poging gedaan. Maar dat is echt een enorm gepriegel (koop niet voor niks een ready to fly Drone). Dat durfde ik verder niet aan. Gemeld, toen bleef het paar dagen stil.
Nu kan ik als service een nieuwe motor opgestuurd krijgen. Die moet ik dan zelf maar plaatsen.
Weer een mail terug of dat makkelijk is en of ze een instructievideo hebben.

Antwoord: " ja, is niet moeilijk, kijk maar op internet staat vast een video. Is makkelijk te verwisselen, knip de draadjes door en maak de nieuwe vast met plakband of beter soldeer ze". En ook verzoek of ik een filmpje wilde maken van de kapotte camera. (Had ik al laten zien in de eerste film. Ik kan niet veel laten zien aan een camera die het niet doet hè).

Weer reply terug gedaan. Hoe zit het daarna met garantie als het niet lukt? Ik heb liever een nieuwe drone. Of mijn geld terug. Uiteindelijk maar €65,-. Maar het is toch wel weer €65,- en ik heb nu iets waar ik niks aan heb.

Wat zou ik nu het beste kunnen doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 19:37
readytoflow schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:38:
Video gemaakt. Daar kan je goed zien dat de motor het niet doet. Ook niet na het verwissel en van blades.
Kreeg het verzoek om de motor eerst om te wisselen. Een korte poging gedaan. Maar dat is echt een enorm gepriegel (koop niet voor niks een ready to fly Drone). Dat durfde ik verder niet aan. Gemeld, toen bleef het paar dagen stil.
Nu kan ik als service een nieuwe motor opgestuurd krijgen. Die moet ik dan zelf maar plaatsen.
Weer een mail terug of dat makkelijk is en of ze een instructievideo hebben.
Ik heb hetzelfde probleem gehad alleen bij DX. Drone waarvan één van de motoren er mee ophield.
Filmpje gemaakt en ze sturen inderdaad een nieuwe motor.
Motor vervangen (was bij mij niet echt moeilijk maar een bent uiteindelijk toch een tweaker)... en gaan!
Terugsturen is ook niet echt een optie.

[ Voor 10% gewijzigd door B___MAN op 03-07-2016 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik las laatst hier in dit topic iemand die ook deze USB 3.0 HDD behuizing had besteld maar ik kan de reactie niet meer terug vinden.
MantisTek Mbox2.5 Tool-Free USB 3.0 SATA HDD and SSD Enclosure HDD External 2.5" Case Support UASP SATA III

Ik heb deze besteld omdat ik wat negatieve ervaringen las over deze: ORICO 2599US3 2.5 inch USB 3.0 Hard Drive Enclosure Disk Box voor 9.5mm SATA3 HDD/SSD Tool-Free ECAHD-507881

Maar ik ben benieuwd wat de ervaringen van iemand hier zijn die heb ook had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:51
Heb dit ook in het Xiaomi redmi 3 topic geplaatst maar ik denk dat het hier beter kan...
Mijn situatie:

Xiaomi Redmi 3 pro besteld met hoesje op 11 juni via Aliexpress voor aflevering in België.
Ik kreeg 2 tracking codes (ze hebben de telefoon en het hoesje appart verstuurd.

Tracking 1 (& reeds ontvangen):
29/06/2016 12:08 Zending geleverd THUISLOCATIE
29/06/2016 10:07 Zending onderweg voor levering THUISLOCATIE
28/06/2016 12:08 Aankomst in het internationale uitwisselingskantoor BEBRUA
20/06/2016 16:51 Zending vrijgegeven door douane SGSINB
20/06/2016 14:47 Zending vrijgegeven door douane SGSINB
Tracking 2 (nog niet ontvangen):
24/06/2016 16:18 Aankomst in het internationale uitwisselingskantoor BEBRUA
18/06/2016 18:57 Zending vrijgegeven door douane SGSINB
18/06/2016 16:44 Zending vrijgegeven door douane SGSINB
Maw, Tracking 2 waar de gsm inzit zit vast bij de douane.
Hoe kan ik ervoor zorgen om dit pakket toch zo snel mogelijk te laten leveren (is voor een varjaardag)?
Ben er me van bewust dat ik douane kosten ga moeten betalen.

Heb reeds woensdag (29/06) contact opgenomen met bpost en ze vertelde dat het pakket inderdaad bij de douane was. Ik kon een e-mail sturen naar bpi.csclearance@bpost.be maar daar heb ik nog niets van gehoord. Iemand een idee wat ik nog kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
frye schreef op zondag 03 juli 2016 @ 18:52:
Heb reeds woensdag (29/06) contact opgenomen met bpost en ze vertelde dat het pakket inderdaad bij de douane was. Ik kon een e-mail sturen naar bpi.csclearance@bpost.be maar daar heb ik nog niets van gehoord. Iemand een idee wat ik nog kan doen?
Meer kan je niet doen. Verzamel alvast alle documenten ivm deze aankoop, factuur, betaalbewijs en dergelijke, zodat je als je de brief van de douane in de bus hebt, alles bij mekaar hebt om door te mailen/op te sturen naar dat mailadres/postadres.
Been there, done that, BPost werkt helaas niet snel, dus kan nog een paar dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:55:
Misschien een tip; deze set Gopro accessoires is - vanwege een promotie - nu maar €18.99.
Daarvoor haal je het niet uit China dus misschien handig voor degenen die nog wat zochten.

[afbeelding]
Vrijdag binnengekregen. Als ik nu niet genoeg accessoires heb :')
Oh, en hoe ze het ooit in die case hebben gekregen...na de accessoires bekeken te hebben probeerde ik het terug te stoppen; onmogelijk. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:59
Piet91 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:56:
[...]

Vrijdag binnengekregen. Als ik nu niet genoeg accessoires heb :')
Oh, en hoe ze het ooit in die case hebben gekregen...na de accessoires bekeken te hebben probeerde ik het terug te stoppen; onmogelijk. :')
Damn net een rondje gedaan langs AliExpress, Banggood, GearBest wat is er veel te koop voor de GoPro voor weinig ;)

B.v http://www.aliexpress.com...ml?orderId=76506446640325 & http://www.aliexpress.com...ml?orderId=76574275190325

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Kitano schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:29:
Het zou kunnen dat de M8s geen USB-on-the-go ondersteunt, dus dat je er geen randapparatuur op kunt aansluiten. Als je een usb-stick erop aansluit (mbv verloopkabeltje) kun je die dan lezen?
Ik moet ergens een OTG-kabel hebben liggen maar kon die niet vinden.
Deze app geeft echter wel aan dat de M8s USB-on-the-go ondersteunt. Ook elders zoeken op internet doet mij wel vermoeden dat de M8s dit ondersteunt.

Heel raar dat die endoscoop dus (nog?) niet wil werken op dat toestel -O- ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Majesty schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:13:
Na alle horror verhalen toch bij Gearbest 2x de 20.000mah Xiaomi Powerbank besteld, omdat hij daar zoveel goedkoper was dan op andere webshops.
Ik dacht, 18 mei bestellen, dat komt wel op tijd binnen (in Utrecht) voor ik vertrek naar Azië (29 juni).
Sinds 24 mei is de status onveranderd:
2016-05-24 11:20 BRUSSELS - BELGIUM, it will take 2-8 days to complete delivery (Yunexpress's Track End)

Contact opnemen met Gearbest zelf had weinig zin, in ieder geval niet om het proces te versnellen.
Voor mij ook geen Gearbest meer.
Leuk detail is wel de 2 foto's die zijn gemaakt van de pakketjes, waar gelukkig de adres informatie wel correct op staat. Ik ga nog even heel erg hopen dat ze nog binnen komen.
Hoe bevallen deze 20,000 mah powerbanks? Ik wil er ook 1 aanschaffen voor het gebruik met Macbook 12" inch, wat toch wel erg handig is.

Kan je de powerbank ook opladen en via USB laden tegelijkertijd? Dat vind ik namelijk wel een vereiste.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
rvd50 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 00:02:
[...]

Hoe bevallen deze 20,000 mah powerbanks? Ik wil er ook 1 aanschaffen voor het gebruik met Macbook 12" inch, wat toch wel erg handig is.

Kan je de powerbank ook opladen en via USB laden tegelijkertijd? Dat vind ik namelijk wel een vereiste.
Yep, dat kan, althans op 5V USB. Ik heb dat ding een tijd geleden gereviewed op m'n blog, en dat is 1 van de specifieke dingen waarop ik test.
De testresultaten vind je in deze Google sheet voor zowel USB als QC.

Maar je MacBook ermee opladen kan je denk ik vergeten, tenzij die 5V USB lust, want dat is het enige wat die powerbank aan output doet.
Quick Charge geldt hier alleen bij het opladen van de powerbank zelf.

[ Voor 29% gewijzigd door dodge_911 op 04-07-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
dodge_911 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 00:17:
[...]

Yep, dat kan, althans op 5V USB. Ik heb dat ding een tijd geleden gereviewed op m'n blog, en dat is 1 van de specifieke dingen waarop ik test.
De testresultaten vind je in deze Google sheet voor zowel USB als QC.

Maar je MacBook ermee opladen kan je denk ik vergeten, tenzij die 5V USB lust, want dat is het enige wat die powerbank aan output doet.
Quick Charge geldt hier alleen bij het opladen van de powerbank zelf.
ondersteunen die usb qc chargers nu ook de snellaad techniek van samsung exynos
adaptive fast charging ??

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:37

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb een cocktail shaker besteld. Lijkt me wel leuk om wat te maken deze zomer. Deze is 750ml, maar je hebt ze ook kleiner.

Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1tPpdJFXXXXXbXpXXq6xXFXXXc/227982907/HTB1tPpdJFXXXXXbXpXXq6xXFXXXc.jpg?size=194748&height=649&width=1000&hash=9af3b39d006bed471f80e6327c72d086

Aliexpress link ( E 8,20 )

Website met recepten van meer dan 250 cocktails. (Ook alcohol vrije)

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 05-07-2016 10:39 . Reden: tracking/referral weggehaald ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
robinjoo1 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 03:40:
[...]

ondersteunen die usb qc chargers nu ook de snellaad techniek van samsung exynos
adaptive fast charging ??
Volgens wat ik ervan kan vinden met een beetje googlewerk is dat Samsung's techniek compatible is met QC2.0. Geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:44
WiLLoW_TieN schreef op zondag 03 juli 2016 @ 21:47:
[...]

Damn net een rondje gedaan langs AliExpress, Banggood, GearBest wat is er veel te koop voor de GoPro voor weinig ;)

B.v http://www.aliexpress.com...ml?orderId=76506446640325 & http://www.aliexpress.com...ml?orderId=76574275190325
Die duikbril lijkt me HEEL zwaar en onhandig onder water. Je krijgt nogal wat extra weerstand door de camera... Lijkt me dat je de bril vrij strak moet doen, wil je niet hebben dat als je even sneller zwemt of beweegt hij de bril niet lostrekt van je hoofd en er water in stroomt :+

Ben benieuwd naar je review :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:10

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

gister een Bluetooth keyboard & touchpad besteld, voor dat geld kon ik het niet laten :)

http://www.aliexpress.com...d5-431f-bc9e-54d7fd761bb4

Ben benieuwd of het wat is, meteen vanochtend kreeg ik al een mailtje dat hij Shipped is dus het begint goed ;-)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:00

-tom-562

Oliesjeik

HellBeast schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:21:
Ik heb een cocktail shaker besteld. Lijkt me wel leuk om wat te maken deze zomer. Deze is 750ml, maar je hebt ze ook kleiner.

[afbeelding]

Aliexpress link ( E 8,20 )

Website met recepten van meer dan 250 cocktails. (Ook alcohol vrije)
Waarom koop je zoiets in China? Dit spul is ook prima voor hetzelfde geld te krijgen bij de Action of Xenos :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:37

HellBeast

Oh My GoT!

Oh geen idee eigenlijk. Ik kwam het tegen en toen vond ik het wel leuk. Zo vaak kom ik niet in die winkels.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:59
Waah schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Die duikbril lijkt me HEEL zwaar en onhandig onder water. Je krijgt nogal wat extra weerstand door de camera... Lijkt me dat je de bril vrij strak moet doen, wil je niet hebben dat als je even sneller zwemt of beweegt hij de bril niet lostrekt van je hoofd en er water in stroomt :+

Ben benieuwd naar je review :D
Zal het tzt aan mijn stiefzoontje vragen wat hij er van vindt !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wow, wat is China Post toch snel de laatste tijd.
2 weken geleden pakje gehad die minder dan een week onderweg was. Nu heb ik een pakje die zaterdag verzonden is (vrijdagavond besteld), en het is al in Brussel. Dus morgen waarschijnlijk krijg ik het waarschijnlijk al :D
Het is sneller dan Amazon 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Dima_2005 op 04-07-2016 18:42 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:52
Dima_2005 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:27:
Wow, wat is China Post toch snel de laatste tijd.
2 weken geleden pakje gehad die minder dan een week onderweg was. Nu heb ik een pakje die zaterdag verzonden is (vrijdagavond besteld), en het is al in Brussel. Dus morgen waarschijnlijk krijg ik het waarschijnlijk al :D
Het is sneller dan Amazon 8)7
Heb ik de laatste tijd ook, lijkt er idd op dat alles sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:02
Pff, weer iets gekocht waarvan ik dacht, lekker goedkoop, die moet ik hebben :+

Voor mensen die interesse hebben, een lampje die werkt op beweging, geen idee of het werkt
http://www.banggood.com/S...itch-Light-p-1063544.html

Edit:

En deze wil ik jullie niet onthouden:

http://www.banggood.com/C...art-Design-p-1058852.html

Ga echt kapot van t lachen hier. Lijken net een paar ballen onder een fiets, ook de "vragen" die gesteld zijn aan de customercare _O- _O-

[ Voor 34% gewijzigd door Speedfightserv op 05-07-2016 11:55 ]

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Speedfightserv schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:52:
En deze wil ik jullie niet onthouden:

http://www.banggood.com/C...art-Design-p-1058852.html

Ga echt kapot van t lachen hier. Lijken net een paar ballen onder een fiets, ook de "vragen" die gesteld zijn aan de customercare _O- _O-
Het is wat het lijkt. Dit is het origineel: https://www.kickstarter.c...lls/bike-balls-bike-light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

DeNachtwacht schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:01:
gister een Bluetooth keyboard & touchpad besteld, voor dat geld kon ik het niet laten :)

Ben benieuwd of het wat is, meteen vanochtend kreeg ik al een mailtje dat hij Shipped is dus het begint goed ;-)
Ziet er leuk uit, ben benieuwd hoe de kwaliteit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
kwelbast schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:56:
Ik moet soms erg grinniken om de webshops uit China. Ook dit keer. Ik heb op 8 juni jl. wat kabeltjes besteld op Geekbuying.com en tot mijn verbazing was er een trackingnummer.

Het is ook best een mooi nummer natuurlijk (en het zal een boel geluk brengen): 888888
Het was ook op 23-5 al onderweg, ergens in Rouen :) Duidelijk een gevalletje "Back to the future" of zo.

Het zal vast wel aankomen, de les is dat je die trackingnummers niet altijd even serieus moet nemen :)

[afbeelding]
Gelukkig blijf ik lachen omdat het tóch is aangekomen van Geekbuying.com, ondanks het neppe trackingnummer. Dat moest ik eerlijkheidshalve nog wel even vermelden hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
pven schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:37:
[...]

Waarom ga je er meteen vanuit dat het sjoemelen is? :?

Neem eens contact met ze op, want dit klinkt natuurlijk wel heel erg als een foutje.
Mailen helpt. Ik stuurde vanmorgen een e-mail met de vraag waarom deze order niet in mijn overzicht staat en prompt ligt de envelop een paar uur later op de mat! ;)
(Order was via ordernummer wel terug te vinden via een speciale pagina van Geekbuying. Daar stond trackingcode 888888 erbij, wat waarschijnlijk een standaard iets is voor zendingen zonder tracking, want het was gewoon een envelop met de reguliere post.)

[ Voor 23% gewijzigd door BounceMeister op 05-07-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SIM kaart adapterset in wit of zwart met SIM tray pin voor $ 0.10 met code NOOSY3 bij Gearbest

Code is over de limit.

[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 06-07-2016 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:56
Lang niet gepost hier! :)
http://www.mediamarkt.nl/...mobile-wi-fi-1286652.html

Ik ben van plan 2 van dit soort apparaatjes te kopen maar op magische wijze kan ik op geen enkele manier vinden hoe dat heet. Wat is de benaming hiervoor op Chinese webshops? Ik kan alleen USB dongels vinden.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ViezeVis schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 01:56:
Lang niet gepost hier! :)
http://www.mediamarkt.nl/...mobile-wi-fi-1286652.html

Ik ben van plan 2 van dit soort apparaatjes te kopen maar op magische wijze kan ik op geen enkele manier vinden hoe dat heet. Wat is de benaming hiervoor op Chinese webshops? Ik kan alleen USB dongels vinden.
Zoek eens naar MiFi :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Danku danku! _/-\o_ Deze term zocht ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
  • Laatst online: 21:10
DeNachtwacht schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:01:

Blue Tooth keyboards vind je inmiddels in Nederland al goedkoper dan $13.34, toch? Ik ben ook benieuwd. Eens op zoek naar een super goedkope mini laptop. In plaats van een losse keyboard en tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:05
ViezeVis schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 02:24:
[...]

Danku danku! _/-\o_ Deze term zocht ik inderdaad.
Al wat gevonden? Ben ook naar zoiets opzoek als alternatief voor telkens hotspot aanzetten op telefoon voor mn tablet, beschik over een 2de data sim dus leek me ook wel ideaal.
donaldk schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:52:
[...]

Blue Tooth keyboards vind je inmiddels in Nederland al goedkoper dan $13.34, toch? Ik ben ook benieuwd. Eens op zoek naar een super goedkope mini laptop. In plaats van een losse keyboard en tablet.
Je zult ze vast wel goedkoper vinden, alleen deze is ook met Touchpad wat je niet vind bij de meeste.
Dus waarom niet uit China halen? ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Purehz op 06-07-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
Ah die zit bij eigenlijk alleen maar in de weg. Maar ik gebruik nu dan ook alleen een 17.3" laptop, als desktop replacement. Maar zelfs een travelmuisje kan onhandig zijn als je in bed ligt of op de bank zit of onderweg bent. Is die keyboard nou 7" = 17,5cm breed? Dan druk ik drie toetsen tegelijk in;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
B___MAN schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:55:
[...]
Terugsturen is ook niet echt een optie.
Iemand hier al eens die PayPal terugstuur faciliteit gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:44
donaldk schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:26:
[...]

jep. Werkt prima. Moest toen iets retour sturen naar Polen. Moest het voorschieten, maar daarna geld gewoon terug gekregen voor de verzendkosten. Gaat via een bureau dat Paypal daarvoor inhuurt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
[...]

Ja dat werkt perfect. 10x per jaar mag het toch?
Jammer dat AliExpress geen Paypal functie heeft anders was het echt een uitkomst geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:10

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

donaldk schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:52:
[...]

Klopt, maar het is gewoon een mooi klein maatje en ook nog met beperkt trackpad erbij. Die paar euro meer of minder maakt me niet zoveel uit.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:21
[...]

jup, actiecamera teruggestuurd naar China. Gewoon een kopie van het postnl bonnetje sturen en klaar. Met een paar dagen heb je je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Purehz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:55:
[...]

Al wat gevonden? Ben ook naar zoiets opzoek als alternatief voor telkens hotspot aanzetten op telefoon voor mn tablet, beschik over een 2de data sim dus leek me ook wel ideaal.

[...]

Je zult ze vast wel goedkoper vinden, alleen deze is ook met Touchpad wat je niet vind bij de meeste.
Dus waarom niet uit China halen? ;)
http://www.aliexpress.com...s-MiFi-3G/1856840754.html
Dit leek me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
Mocht je nog iets zoeken met een grotere accu, heb ik dit gevonden:
http://www.banggood.com/O...Power-Bank-p-1022541.html
Zowel 3g en 4g + 7800mah accu.

Ga me er nog in verdiepen, wellicht dat ik nog wat leuks tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Purehz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:15:
[...]

Mocht je nog iets zoeken met een grotere accu, heb ik dit gevonden:
http://www.banggood.com/O...Power-Bank-p-1022541.html
Zowel 3g en 4g + 7800mah accu.

Ga me er nog in verdiepen, wellicht dat ik nog wat leuks tegenkom.
Aha, ook wel een handig dingetje ja. Goedkoper dan de TP-link 4G MiFi dan in Nederland. En een zeer grote accu inderdaad. Zo te zien is de app wel in het Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
ViezeVis schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:18:
[...]

Aha, ook wel een handig dingetje ja. Goedkoper dan de TP-link 4G MiFi dan in Nederland. En een zeer grote accu inderdaad. Zo te zien is de app wel in het Chinees.
App is ook in het Engels als je taal op je mobiel in het Engels zet. Zojuist even getest en het werkt, had ook de xiaomi dashcam app die eerst in het chinees was, zelfde geval daar. Hoop je hiermee te hebben geholpen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
BlitzWolf® BW-CB1 2.1A Reversible Micro USB 3.3ft/1m Charging Data Cable in de aanbieding bij Banggood. Nu maar €2,39 en €6,48 voor drie stuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
denan schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:44:
Bij gearbest in de flash sale : ilife v7s (vacume + mop robot)

http://www.gearbest.com/vacuum-cleaner/pp_360002.html

138, 76

Review komt zodra ie binnen is :)
Ik had deze besteld toen jij dit poste, en ik heb hem gisteren binnen gekregen.
Gelukkig geen inklaringskosten hoeven te betalen.

Het laadstation heb ik onder het dressoir geplaats, daar kan de robot mooi onder rijden en staat hij ook niet in de weg.

Ik had hem ingesteld om om 2:00 's nachts zijn werk te doen.

Als je op het Home knopje drukt op de afstandsbediening rijdt hij netjes onder het dressoir zijn laadstation in.
Voor het slapen gaan even de rommel van de vloer gehaald waar hij op vast zou kunnen lopen.

Om 2 uur 's nachts heeft hij kennelijk zijn werk gedaan, want vanmorgen was de hele laminaten vloer netjes gestofzuigd. Geen stofje achtergelaten. _/-\o_

En de robot zat netjes in zijn station. Handig blijft het net wat schoner in huis met de 2 katten.
Natuurlijk moet de bank en trap enz. gewoon handmatig gedaan worden maar het scheelt wel gigantisch op de vloer.

De robot is vrij intelligent. Hij doet niet random wat maar lijkt een patroon te volgen. Ook volgt hij bijvoorbeeld de muur en rijdt dan het hoekje om. Hij kan ook niet van de trap vallen want er zitten ook sensoren naar beneden gericht.

Het afvalbakje kun je er makkelijk uithalen en legen in de prullenbak. In plaats van het afvalbakje kun je een waterbakje plaatsen waar je water met laminaatreiniger in kan doen. Je moet dan de mop onder op de robot klikken dan gaat 'ie dweilen :D De mop blijft nat doordat er water uit het bakje toegevoerd wordt.

Het apparaat maakt ook amper geluid, gewoon wat suizend, niet storend geluid.

Er is ook een app waarmee je het ding kan programmeren en aansturen enzo, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

En dat voor maar 135 euro, dat is geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mastermind schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:17:
[...]

Het laadstation heb ik onder het dressoir geplaats, daar kan de robot mooi onder rijden en staat hij ook niet in de weg.

Als je op het Home knopje drukt op de afstandsbediening rijdt hij netjes onder het dressoir zijn laadstation in.
Voor het slapen gaan even de rommel van de vloer gehaald waar hij op vast zou kunnen lopen.

Om 2 uur 's nachts heeft hij kennelijk zijn werk gedaan, want vanmorgen was de hele laminaten vloer netjes gestofzuigd. Geen stofje achtergelaten. _/-\o_

En de robot zat netjes in zijn station. Handig blijft het net wat schoner in huis met de 2 katten.
Natuurlijk moet de bank en trap enz. gewoon handmatig gedaan worden maar het scheelt wel gigantisch op de vloer.

De robot is vrij intelligent. Hij doet niet random wat maar lijkt een patroon te volgen. Ook volgt hij bijvoorbeeld de muur en rijdt dan het hoekje om. Hij kan ook niet van de trap vallen want er zitten ook sensoren naar beneden gericht.

Het afvalbakje kun je er makkelijk uithalen en legen in de prullenbak. In plaats van het afvalbakje kun je een waterbakje plaatsen waar je water met laminaatreiniger in kan doen. Je moet dan de mop onder op de robot klikken dan gaat 'ie dweilen :D De mop blijft nat doordat er water uit het bakje toegevoerd wordt.

Er is ook een app waarmee je het ding kan programmeren en aansturen enzo, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Je bent vast niet van plan om een teardown te doen en te reverse engineeren om erachter te komen of je dat ding zelf kunt aansturen zoals die Roomba / iRobot...

Hoe is de mop functie? Het lijkt me een beetje onhandig om dat ding te moeten ombouwen voor de mop functie, maar misschien stelt dat geen reet voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Het verwisselen van de mop stelt inderdaad niks voor.

Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1jXKhJFXXXXaoXVXXq6xXFXXXV/117418695/HTB1jXKhJFXXXXaoXVXXq6xXFXXXV.jpg

De blauwe mop zit met klittenband vast op een plastic houder. Die houder kun je er zo aftrekken en erin drukken. De mop kun je dan uitwassen.

Het afvalbakje kun je er ook zo uitrekken en vervangen door het bakje met water.

"I am very happy with this purchase! I have 2 other brands Irobot which is good but very loud....and cost more. Took a gamble on this one Ilife and could not be happier. Not only does it do the job, but does in QUIETLY....I first tried the mop function in kitchen happy with this little work horse it covered entire kitchen. Nice job. Later I tried the vacuum it navigated over carpet area rugs great, and again so quiet...was quickly figuring out the room which is mostly wood flooring. Picking up dog and cat hairs like a pro. Happy with this purchase and home is quiet when this robot is doing it's job."

$250 op Amazon :')
https://www.amazon.com/Va...ng-Stronger/dp/B01F700H00

Ik heb me vergist, de V7S heeft geen bluetooth, maar is krachtiger, stiller, en heeft een waterreservoir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 12:36
Zojuist bij Banggood weer een te grote lijst een meuk in de winkelmand gelegd. Na betaling met creditcard kreeg ik een scherm, payment failed en wordt ik weer naar m'n winkelmand / afrekenscherm gestuurd. Na een check is het bedrag wel gereserveerd op m'n creditcard en ik heb een mail gekregen van Banggood met o.a. de tekst: "Your order confirmation is below: Your Order #xxxxxx (placed on Friday 08 July, 2016)".

Nog nooit gehad; maar even afwachten of de betaling definitief wordt?

Edit: in het overzicht staat 'ie nog op "Payment Pending".

[ Voor 9% gewijzigd door Barns op 08-07-2016 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinjoo1
Barns schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:24:
Zojuist bij Banggood weer een te grote lijst een meuk in de winkelmand gelegd. Na betaling met creditcard kreeg ik een scherm, payment failed en wordt ik weer naar m'n winkelmand / afrekenscherm gestuurd. Na een check is het bedrag wel gereserveerd op m'n creditcard en ik heb een mail gekregen van Banggood met o.a. de tekst: "Your order confirmation is below: Your Order #xxxxxx (placed on Friday 08 July, 2016)".

Nog nooit gehad; maar even afwachten of de betaling definitief wordt?

Edit: in het overzicht staat 'ie nog op "Payment Pending".
ik zou kijken wat die reservering gaat doen of je kan ook contact opnmenen via live chat met banggood

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:26
[...]

Hoe zit het met onderdelen zoals borsteltjes etc? Kun je die los bestellen? Ik bestel dit soort zaken niet omdat ik bang ben dat er geen onderdelen meer te krijgen zijn mocht er iets kapot gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door m3gA op 08-07-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
m3gA schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:32:
[...]

Hoe zit het met onderdelen zoals borsteltjes etc? Kun je die los bestellen? Ik bestel dit soort zaken niet omdat ik bang ben dat er geen onderdelen meer te krijgen zijn mocht er iets kapot gaan.
Yup, zijn ook los te bestellen (als set).
http://www.gearbest.com/r...um-cleaner/pp_364491.html
http://www.gearbest.com/r...um-cleaner/pp_364490.html

[ Voor 21% gewijzigd door Mastermind op 08-07-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 22:08
Wat zijn de verschillen tussen de V7, V7S, V5, etc.
Ik zie het zo niet.

Oftewel waarom de v7s besteld?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Jongens, ik ga geen vragen beantwoorden die je zelf kunt uitzoeken op gearbest.com :)
Ik heb het apparaat gekocht en wat ik geschreven heb is wat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 11:18
Driek schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:09:
[...]

Wat zijn de verschillen tussen de V7, V7S, V5, etc.
Ik zie het zo niet.

Oftewel waarom de v7s besteld?
De mop functie *(watertank)*. gewoon de specs lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 22:08
[...]

Welke shipping methode had je gebruikt? Het lijkt erop dat de gratis shipping niet werk, en via DHL is bijna gegearandeerd invoerkosten :(

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:02

Nikeo

Jawelles

De ilife v7 robotstofzuiger is wel in de EU warehouse te krijgen bij gearbest. Dat scheelt amper iets. Wellicht dat de v7s ook snel komt?

Ik ben op zoek naar een robotstofzuiger maar ik ben een beetje huiverig wat betreft duurzaamheid. Aan de andere kant heb je hier voor dat geld een instapmodel en de ilife v7 lijkt me toch wat beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit is geen robostofzuiger topic, als jullie dat willen bespreken svp elders.

Zie verder Shopping Forum - Feedbacktopic.

(en omdat het blijkbaar moeilijk is om naar de laatste pagina te gaan: Shopping Forum - Feedbacktopic, de pagina met de meest recente posts, waar de recente suggesties naar toe zijn verplaatst.)

[ Voor 69% gewijzigd door gambieter op 09-07-2016 23:56 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
Over dik 4 weken op vakantie dus vandaag maar even de laaste vakantie bestellingen gedaan.

Een nieuwe zonnebril van veithdia
http://s.aliexpress.com/RrAzaAZ3

Een tasje voor mijn sjcam waar ook de lader en extra accu's in kunnen en als het goed is ook de floater.
http://s.aliexpress.com/3IjU7juu
( ik heb de large variant besteld )

En mijn vrouw wilde ook graag zo'n ligzak ding dus die is ook onderweg.
http://s.aliexpress.com/AjaY3eiI

Dat waren voorlopig de laaste bestellingen, anders komen ze aan als we op vakantie zijn en gaan ze weer retour vanuit het postagentschap voordat we terug zijn.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:50
puntje013 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:10:
Over dik 4 weken op vakantie dus vandaag maar even de laaste vakantie bestellingen gedaan.

Een tasje voor mijn sjcam waar ook de lader en extra accu's in kunnen en als het goed is ook de floater.
http://s.aliexpress.com/3IjU7juu
( ik heb de large variant besteld )

En mijn vrouw wilde ook graag zo'n ligzak ding dus die is ook onderweg.
http://s.aliexpress.com/AjaY3eiI

Dat waren voorlopig de laaste bestellingen, anders komen ze aan als we op vakantie zijn en gaan ze weer retour vanuit het postagentschap voordat we terug zijn.
Ook maar meteen die lazybag besteld, 22,37 met DHL verzending _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Camo schreef op zondag 10 juli 2016 @ 09:47:
[...]

Ook maar meteen die lazybag besteld, 22,37 met DHL verzending _/-\o_
Sterkte en succes met die. Ik heb hem ook gehad en door verkocht. In deze Chinese clones zit een extra binnenzak die te zwaar is. De lucht die je binnen hapt wordt er redelijk vlot uitgedrukt door het gewicht van de binnenzak. De buitenkant is van dat vederlicht parachute spul en goed. De binnenzak verknalt het.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 09:27
Rudi Vader schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Sterkte en succes met die. Ik heb hem ook gehad en door verkocht. In deze Chinese clones zit een extra binnenzak die te zwaar is. De lucht die je binnen hapt wordt er redelijk vlot uitgedrukt door het gewicht van de binnenzak. De buitenkant is van dat vederlicht parachute spul en goed. De binnenzak verknalt het.
Afgelopen week van deze lazybag ontvangen (Gearbest). Het t.och best lastig om ze "op te blazen". Niet alleen dat, ze waren nog lek ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:50
Rudi Vader schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Oef, maar dat is dus bij al die chinese clones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
oeps verkeerde info

[ Voor 199% gewijzigd door kendo op 10-07-2016 14:05 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Camo schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:28:
[...]

Oef, maar dat is dus bij al die chinese clones?
Ik denk het wel. Ze zetten allemaal de foto's van de Lamzac of de Keizr erbij. Maar de werkelijkheid is anders.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:40

Mimiix

Professioneel Prutser

puntje013 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:10:

Die heb ik ook besteld laatst! Fijn ding , super kwaliteit voor die prijs. Blijft fijn opje hoofd zitten. Enige minpunt is het bijgevoegde opbergtasje. Die ziet er goedkoop uit.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisvm
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 23:54
D3nnisd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:36:
[...]

Die heb ik ook besteld laatst! Fijn ding , super kwaliteit voor die prijs. Blijft fijn opje hoofd zitten. Enige minpunt is het bijgevoegde opbergtasje. Die ziet er goedkoop uit.
Hier ook ook besteld....maar zeer tevreden met het opbergdoosje....tasje mag je het niet noemen. Hier 2 stuks aanwezig, hele fijne brillen, mogelijk ga ik nog wat kleuren bestellen😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
SemperFidelis schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:54:
[...]

Ja dat werkt perfect. 10x per jaar mag het toch?
Jammer dat AliExpress geen Paypal functie heeft anders was het echt een uitkomst geweest :)
Geen idee heb het nog niet geactiveerd. Maar vroeg het mij af naar aanleiding van post 'je gaat het niet terugsturen naar China'. Want ik had net die pop-up gezien bij inloggen op pp.

Goed te horen dat het wel werkt.

Anders moet je met zijn allen op de stoep gaan staan op de Zuid as als er weer een verplichte aandeelhouders vergadering is en geld terug eisen 'stuur maar een filmpje dat het werkt meneer Alibaba';-).

Ik gebruik aliexpress alleen soms om te zoeken, want ik moet altijd andere leveranciers zoeken, want ik heb enkel PP. Dus ik kijk meestal op ebay.com. Want paar van de andere tips in begin van dit topic zoeken gewoon alleen in aliexpress, maar geen andere bronnen voor buyingfromchina(.com) (een van de oude urls voor alibaba?, die je via google altijd kreeg als je op een apparaat/machine enzovoorts zocht, maar de laatste tijd niet meer, dus vervangen door alibab.com? of was dat toch een ander?)

Nu wil ik ook wat in NL bestellen, maar geen van de aanbieders heeft PP:-(. Ideal heb ik niet maar daar ben je altijd je geld kwijt.

Misschien een creditcard bestellen met pp saldo, alleen welke is dan goedkoop en betrouwbaar en geaccepteerd. Voordeel dan kun je ook bij Aliexpress terecht.

Zo eenvoudig is het allemaal ook weer niet, is niet voor niks een giga thread voor, LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-10-2018
donaldk schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:54:
[...]

Geen idee heb het nog niet geactiveerd. Maar vroeg het mij af naar aanleiding van post 'je gaat het niet terugsturen naar China'. Want ik had net die pop-up gezien bij inloggen op pp.

Goed te horen dat het wel werkt.

Anders moet je met zijn allen op de stoep gaan staan op de Zuid as als er weer een verplichte aandeelhouders vergadering is en geld terug eisen 'stuur maar een filmpje dat het werkt meneer Alibaba';-).

Ik gebruik aliexpress alleen soms om te zoeken, want ik moet altijd andere leveranciers zoeken, want ik heb enkel PP. Dus ik kijk meestal op ebay.com. Want paar van de andere tips in begin van dit topic zoeken gewoon alleen in aliexpress, maar geen andere bronnen voor buyingfromchina(.com) (een van de oude urls voor alibaba?, die je via google altijd kreeg als je op een apparaat/machine enzovoorts zocht, maar de laatste tijd niet meer, dus vervangen door alibab.com? of was dat toch een ander?)

Nu wil ik ook wat in NL bestellen, maar geen van de aanbieders heeft PP:-(. Ideal heb ik niet maar daar ben je altijd je geld kwijt.

Misschien een creditcard bestellen met pp saldo, alleen welke is dan goedkoop en betrouwbaar en geaccepteerd. Voordeel dan kun je ook bij Aliexpress terecht.

Zo eenvoudig is het allemaal ook weer niet, is niet voor niks een giga thread voor, LOL.
Sorry hoor, maar beetje lastig te lezen verhaal?

Wat is je probleem met iDeal? Als je een bankrekening hebt kun je toch iDeal gebruiken?
Je kunt toch ook geld op je PP rekening zetten? Dan heb je ook een bankrekening.
Verder is het natuurlijk onzin dat je dan altijd je geld kwijt zou zijn, dat heeft niets met de betaalmethode te maken.

Bestellen via AliExpress is geen probleem, al 99 succesvolle orders geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
China_buyer schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:19:
[...]

Sorry hoor, maar beetje lastig te lezen verhaal?

Wat is je probleem met iDeal? Als je een bankrekening hebt kun je toch iDeal gebruiken?
Je kunt toch ook geld op je PP rekening zetten? Dan heb je ook een bankrekening.
Verder is het natuurlijk onzin dat je dan altijd je geld kwijt zou zijn, dat heeft niets met de betaalmethode te maken.

Bestellen via AliExpress is geen probleem, al 99 succesvolle orders geplaatst.
als je wordt opgelicht en je hebt via iDeal betaalt ben je het kwijt banken doen daarin niks voor je
echter als je met paypal hebt betaald heb je kopersbescherming en kan je een geschil starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
Inderdaad, opnieuw uitgegeven bankrekeningnummer en je bent zo 17000 euro kwijt: http://radar.avrotros.nl/...mer-17-duizend-euro-kwijt.

Ook lees ik hier alleen maar klachten over Aliexpres klachtenafhandeling en positieve verhalen over de klachtenafhandeling bij via pp/ebay verworven producten.

Waarom zou je ideal hebben, dat volgt nergens uit.

Bankrekening heb ik, maar ik heb ook pp en die wil ik gebruiken. Niet vooruitbetaling per overmaking.

Niet alle aanbieders leveren wat ze beloven ook buiten China, dus ik heb soms graag een (porto)verzekering, via pp. Soms zou een cc beter uitkomen, omdat er geen pp geaccepteerd word en dan heb je ook een verzekering, of zit die niet op pre-paids?

Portoverzekering heeft alleen pp.

En soms heb je gewoon nog net genoeg pp saldo en eventjes te weinig op bank.

[ Voor 16% gewijzigd door donaldk op 11-07-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
donaldk schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:04:
Inderdaad, opnieuw uitgegeven bankrekeningnummer en je bent zo 17000 euro kwijt: http://radar.avrotros.nl/...mer-17-duizend-euro-kwijt.

Ook lees ik hier alleen maar klachten over Aliexpres klachtenafhandeling en positieve verhalen over de klachtenafhandeling bij via pp/ebay verworven producten.

Waarom zou je ideal hebben, dat volgt nergens uit.

Bankrekening heb ik, maar ik heb ook pp en die wil ik gebruiken. Niet vooruitbetaling per overmaking.

Niet alle aanbieders leveren wat ze beloven ook buiten China, dus ik heb soms graag een (porto)verzekering, via pp. Soms zou een cc beter uitkomen, omdat er geen pp geaccepteerd word en dan heb je ook een verzekering, of zit die niet op pre-paids?

Portoverzekering heeft alleen pp.

En soms heb je gewoon nog net genoeg pp saldo en eventjes te weinig op bank.
je kan ook geld toevoegen via ideal naar je paypal en de prepaid card die ik had 3vcard heeft geen bescherming let daar dus wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
D3nnisd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:36:
[...]

Ik weet niet welk tasje je hebt, maar ik heb op aliexpress gezien dat er verkopers zijn die de brillen iets goedkoper aanbieden maar er dan een simpel blauw doosje bij doen.
Het originele doosje ziet er op de foto's iig goed uit, we wachten gewoon af en het gaat mij voornamelijk om de bril zelf dus ik ben blij om te horen dat ie goed bevalt.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ice cubes voor in een flesje.
http://s.aliexpress.com/Z3eyQBBN
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MqVPPiZ.jpg

Crosspost, het grappige plaatjes topic in HK.

[ Voor 59% gewijzigd door freestyler2 op 11-07-2016 23:37 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
freestyler2 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:33:
Ice cubes voor in een flesje.
http://s.aliexpress.com/Z3eyQBBN
[afbeelding]

Crosspost, het grappige plaatjes topic in HK.
Heeft de Ikea toch al jaar en dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

dodge_911 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:39:
[...]

Heeft de Ikea toch al jaar en dag?
Mij eerlijk gezegd nog nooit opgevallen, niet dat ik er nou zo vaak kom en er echt specifiek op zoek naar was.. Maar ikea is wellicht sneller dan china :) thnx voor de tip!

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:44

pinda powerrr

Slow down...

dodge_911 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:23:
Als er nog liefhebbers zijn voor de Xiaomi 10.000mAh non-QC powerbank, heb ik daar 'n couponnetje voor dat nog geldt tot 31/07 : 314a5e bij BangGood voor $4 korting.
En in m'n sig staat ook nog wel 'n leuke ;)
pinda powerrr schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 00:24:
[...]

Leuk hoe die prijzen op en neer gaan. Vorige maand deze powerbank nog voor €11 gekocht, dacht ook bij Banggood.
Tja en dan wil je er toch nog eentje bestellen en dan zijn overal de prijzen hoger. Gelukkig wist ik nog van deze code af :P Totaal kwam nu uit op €12,91

Thanks Dodge!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Np dude. Hij is trouwens verlengd tot 31/08 zag ik net :)
Dus indien er nog steeds liefhebbers zijn voor de Xiaomi 10.000mAh non-QC powerbank, heb ik daar 'n couponnetje voor dat nog geldt tot 31/08 : 314a5e bij BangGood voor $4 korting.
Coupon is opgebruikt.
Het is volgens mij ook nog altijd de beste bang-for-your-buck qua powerbanks, zelfs na een jaar.

Wil je wat uit BG's EU warehouse halen, dan heb ik ook nog een coupon voor je :
BG10%OFF voor 10% korting

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 18-07-2016 00:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:39
Bestel al regelmatig bij gearbest.com. Nette en goede communicatie, vrij snel reactie per email/ticket. Redelijk snel geleverd, meestal binnen 2 weken. (Laatste bestelling was een syma drone x5c-1) en die komt een dezer dagen binnen.

Nu zag ik de volgende pagina net veel gadgets onder de 10 dollar;

http://www.gearbest.com/m-promotion-active-240.html

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 13-07-2016 03:13 . Reden: tracking link aangepast ]

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:40

Mimiix

Professioneel Prutser

groxgrox schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:10:
Bestel al regelmatig bij gearbest.com. Nette en goede communicatie, vrij snel reactie per email/ticket. Redelijk snel geleverd, meestal binnen 2 weken. (Laatste bestelling was een syma drone x5c-1) en die komt een dezer dagen binnen.

Nu zag ik de volgende pagina net veel gadgets onder de 10 dollar;

http://www.gearbest.com/m-promotion-active-240.html
Hee tof! Ik heb een actioncam gekocht voor 40 euro. Bedankt voor de tip!

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 13-07-2016 03:13 . Reden: quote aangepast ]

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 18:42
Ik heb afgelopen Zaterdag een aantal dingen besteld bij Banggood en die zijn zondag nacht meteen verzonden. Nu heb ik een track code alleen het resultaat is tot nu toe steeds dat het product niet gevonden kan worden.

Ik neem aan dat de bestelling pas getracked kan worden als het overgedragen is aan PostNL, en ik vroeg me ook af hoe snel het bij PostNL terecht komt.

Edit: Ik heb net de hele openingspost doorgelezen en daarmee bevestigd dat het inderdaad een aantal dagen duurt voordat de bestelling te tracken is.

[ Voor 17% gewijzigd door Lecros op 12-07-2016 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:10
dodge_911 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:23:
[...]

Dus indien er nog steeds liefhebbers zijn voor de Xiaomi 10.000mAh non-QC powerbank, heb ik daar 'n couponnetje voor dat nog geldt tot 31/08 : 314a5e bij BangGood voor $4 korting.
Het is volgens mij ook nog altijd de beste bang-for-your-buck qua powerbanks, zelfs na een jaar.

Waar geldt die code allemaal voor? Het gehele assortiment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Gadgeteer schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:44:
[...]

Waar geldt die code allemaal voor? Het gehele assortiment?
Volgens wat ik kan zien wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
dodge_911 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:22:
[...]

Volgens wat ik kan zien wel ja.
Even getest, werkt helaas niet met artikelen waar al korting op zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Gadgeteer schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:25:
[...]

Even getest, werkt helaas niet met artikelen waar al korting op zit :(
Dat is meestal toch zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
dodge_911 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:23:
[...]

De 10.000mAh powerbanks voor 10 euro bij de action zijn toch ook goed?

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Geen idee, nog nooit iets besteld uit China ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:57
PjotrStroganov schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:41:
[...]

Over het algemeen zijn goedkope powerbanks een hoop meuk (slechte cellen, weinig veiligheid). Zeker in NL betaal je gewoon dik voor kwalitatieve powerbanks. Die Xiaomi powerbank is eigenlijk een pareltje voor dat geld, en heeft zich al lang en breed bewezen. Ik heb 'm zelf ook, kan makkelijk 3x m'n mobiel opladen. Het opladen van de powerbank zelf (met 2A) duurt wel mega lang.

Nu we het toch over cellen hebben:
Weet iemand (een betrouwbare aanbieder van) goede losse AA cellen uit China? M'n scheermachine accu wil niet lekker meer laden. Er zitten twee AA 1000mAh NiMH 'flat head' (dus zonder topje) in, en zijn voorzien van een soldeerlipje. Iemand enig idee waar ik die betrouwbaar kan vinden op AE, GB .e.d.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardtarget
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 16:56
geekeep schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:32:
[...]

Over het algemeen zijn goedkope powerbanks een hoop meuk (slechte cellen, weinig veiligheid). Zeker in NL betaal je gewoon dik voor kwalitatieve powerbanks. Die Xiaomi powerbank is eigenlijk een pareltje voor dat geld, en heeft zich al lang en breed bewezen. Ik heb 'm zelf ook, kan makkelijk 3x m'n mobiel opladen. Het opladen van de powerbank zelf (met 2A) duurt wel mega lang.

Nu we het toch over cellen hebben:
Weet iemand (een betrouwbare aanbieder van) goede losse AA cellen uit China? M'n scheermachine accu wil niet lekker meer laden. Er zitten twee AA 1000mAh NiMH 'flat head' (dus zonder topje) in, en zijn voorzien van een soldeerlipje. Iemand enig idee waar ik die betrouwbaar kan vinden op AE, GB .e.d.?
ik heb goeie ervaringen met Eneloop met soldeerlipje. heb ze al gebruikt voor mijn Braun tandenborstel en babyliss tondeuse

http://www.nkon.nl/rechargeable/aa-size.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:48
PjotrStroganov schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:41:
[...]

Voordeel van Die Xiamoi powerbanks ten opzichten van goedekopere powerbanks zijn dat ze niet of nauwelijk leeglopen zonder gebruik.
Bij die goedkopere zie je vaak dan wil je hem gebruiken is die leeg. Terwijl je hem net hebt opgeladen en niet gebruikt heb. |:(

En daardoor gebruik je ook de gehele capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
hardtarget schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:35:
[...]

ik heb goeie ervaringen met Eneloop met soldeerlipje. heb ze al gebruikt voor mijn Braun tandenborstel en babyliss tondeuse

Inderdaad ga gewoon voor de bewezen eneloops, stuk fijner dan normale oplaadbare batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:57
hardtarget schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:35:
[...]

Thanks. Vrees wel dat die Eneloops te lang zijn omdat hier dus nog wel een puntje aan de pluspool zit (geen 'flat head'). De behuizing van de cellen is te krap om nog 1-2mm speling te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
Thanks jongens voor de opheldering. :)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Pagina: 1 ... 130 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic