Acties:
  • +27 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
PjotrStroganov schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:41:
[...]

De 10.000mAh powerbanks voor 10 euro bij de action zijn toch ook goed?
Dat zou ik eigenlijk 's moeten testen...

[ Voor 42% gewijzigd door dodge_911 op 15-07-2016 22:26 . Reden: Geen 10Ah powerbanks @ lokale action ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr StrangeLove
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-11-2023
Is het handig om bij banggood de insurance of tracking code te nemen? Of wordt dit hier door niemand gedaan en gaat het normaal gesproken ook goed? Uiteraard bespaar ik liever die centen, ook al is het niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 08:18

ikbenwouter

! w t R

geekeep schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Thanks. Vrees wel dat die Eneloops te lang zijn omdat hier dus nog wel een puntje aan de pluspool zit (geen 'flat head'). De behuizing van de cellen is te krap om nog 1-2mm speling te compenseren.
Mocht je toch bij nkon willen bestellen, het is goedkoper via deze link:
https://sk.nkon.nl/rechargeable/aa-size.html

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:34
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:12:
X5-Z8300 Win10 TV box @ € 61,85

Dit ; http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_324845.html

Main Features:
● Intel Atom Cherry Trail x5-Z8300 CPU, burst speed up to 1.84GHz: Stable, efficient and reliable.
● Support H.265 video code, enjoy the high-resolution video even at a low-internet-speed environment.
● 802.11b/g/n WiFi: Connect effortlessly in a world without wires.
● Two USB ports: For webcam, keyboard, mouse, external hard drive, USB stick and more.
● Bluetooth 4.0: Easy pairing with most Bluetooth-enabled devices (computer, mobile phone, keyboard, and others).
● HDMI connector: Set up your home cinema for the best HD multimedia experience.
● 2GB RAM + 32GB ROM gives you more space to download your favorite apps and caches to browse websites, play games, run apps, watch movies more smoothly.
Hij is binnen ( zonder extra kosten bij de grens ) ;)

Werkt perfect samen met ~~> http://www.geekbuying.com...Sensing-Games-317283.html

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 13-07-2016 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 18:42
En dan precies de volgende ochtend heeft de track en trace code meer informatie, ik had dus iets langer moeten wachten.

En aangezien ik het in de vorige post niet genoemd heb:
Ik heb de blitzwolf reversible usb kabels 3 keer besteld die ik ergens op dit forum voorbij zag komen, Xiaomi Piston oordopjes en een Xiaomi Redmi 3 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardtarget
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 16:56
geekeep schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Thanks. Vrees wel dat die Eneloops te lang zijn omdat hier dus nog wel een puntje aan de pluspool zit (geen 'flat head'). De behuizing van de cellen is te krap om nog 1-2mm speling te compenseren.
Je kunt een 4/5 AA nemen, staan bij NKON bij de overige maten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Wie nog op zoek is naar een Xiaomi Mi Pro 10.000mAh QC2.0 Type-C powerbank kan ik wellicht verblijden met een coupon : xmbp10 (geldig tot 31/08) bij BangGood.

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 13-07-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:02
Dr StrangeLove schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:44:
Is het handig om bij banggood de insurance of tracking code te nemen? Of wordt dit hier door niemand gedaan en gaat het normaal gesproken ook goed? Uiteraard bespaar ik liever die centen, ook al is het niet veel.
Ik doe dat eigenlijk nooit, "klop het af" heb het nog niet nodig gehad.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:57
hardtarget schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:27:
[...]

Je kunt een 4/5 AA nemen, staan bij NKON bij de overige maten
Goede tip! Wel een factor 2 duurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:31
Nooit gedaan en er is wel eens niet aangekomen, maar dan sturen ze gewoon een nieuwe (of je krijgt een refund). Bij mij vrijwel nooit fout gegaan. (Wel altijd relatief kleine dingen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Als je een tracking code neemt wordt de waarde (die op het pakket staat) ook altijd gecontroleerd.
Zonder tracking code komt ie langs minder checkpoints, en als het kan wordt ie gewoon in jouw brievenbus gedeponeerd.

Qua verzekering heb ik 1x bij BuyInCoins gehad dat een tablet defect aankwam en ze geen nieuwe wilden sturen. Ook na veel aandringen niet, omdat ik hem niet verzekerd had.

Dus bij duurdere dingen kun je beter wel verzekeren voor een paar euri extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Krijg ineens een mail van Aliexpress dat mijn account geschorst is en ik niet meer gebruik kan maken van de koop-, review- en dispuutfunctionaliteiten. Omdat ik volgens hen mij niet heb gehouden aan de 'buyer rules'.

Nou het is goed met ze, ik ga er ook niet meer kopen want die dispuut functionaliteit (tijdje terug nog over gehad in dit topic) is tegenwoordig om te huilen. Toedeloe Ali.

Meer mensen toevallig dit meegemaakt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:40

Mimiix

Professioneel Prutser

The Inquisitor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:11:
Krijg ineens een mail van Aliexpress dat mijn account geschorst is en ik niet meer gebruik kan maken van de koop-, review- en dispuutfunctionaliteiten. Omdat ik volgens hen mij niet heb gehouden aan de 'buyer rules'.

Nou het is goed met ze, ik ga er ook niet meer kopen want die dispuut functionaliteit (tijdje terug nog over gehad in dit topic) is tegenwoordig om te huilen. Toedeloe Ali.

Wat heb je gedaan dan ?

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Een dispuut aangemaakt, die door escalatie door het case management ook als valide is bestempeld. Dus dat kan geen reden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Inquisitor schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:11:

Nee heb gewoon goeie ervaringen met het dispute systeem. Heb keren gehad dat de seller wou dat ik een dispute startte. Hij ging ermee akkoord en na een paar dagen kreeg ik me geld al. Ook gehad dat een dispute esculeerde en ook gewoon me geld terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:14
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:55:
[...]

Hij is binnen ( zonder extra kosten bij de grens ) ;)

Werkt perfect samen met ~~> http://www.geekbuying.com...Sensing-Games-317283.html
Blijf dit een interessant dingetje vinden. Wat doet deze met HD geluidssporen? Stuurt hij die netjes door naar je receiver ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:34
Steefmeister schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:36:
[...]

Blijf dit een interessant dingetje vinden. Wat doet deze met HD geluidssporen? Stuurt hij die netjes door naar je receiver ?
Ik heb hem domweg via HDMI aan mijn TV hangen. En bekabeld aan mijn netwerk via RJ45.
Gebruik hem voor wat Surfen. Youtube. Netflix. Wil er nog Kodi ( 16.1 ) opzetten met "Exodus" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Voor het eerst dat ik bij een track&trace ook te zien krijg in welk vliegtuig m'n pakketje zit. :9
Zou dus om 17:48 moeten landen in Amsterdam.

Ben benieuwd hoe lang het dan duurt eer ik hem in huis heb.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:10
Krijg ik zojuist een paar knoopcelbatterijen binnen vanuit China, zit er een Postage Paid Paraguay sticker op. Retouradres is de stad Asuncion in Paraguay... Pakkettjes met batterijen gaan steeds gekkere routes volgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Rub147 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:42:
Krijg ik zojuist een paar knoopcelbatterijen binnen vanuit China, zit er een Postage Paid Paraguay sticker op. Retouradres is de stad Asuncion in Paraguay... Pakkettjes met batterijen gaan steeds gekkere routes volgen :9
De laatste keer dat ik zulke batterijen bij de Chinees heb besteld kreeg ik gebruikte. Een hoop leeg ook...

Waarom niet gewoon even bij de Lidl of Action halen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Verstekbakker schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:09:
[...]

De laatste keer dat ik zulke batterijen bij de Chinees heb besteld kreeg ik gebruikte. Een hoop leeg ook...

Waarom niet gewoon even bij de Lidl of Action halen...?
0.92 euro voor 5, of 2 voor 5.50 bij de Jumbo (Lidl had ze niet...). Dan kan je de gok wel wagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Rub147 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:47:
[...]

0.92 cent voor 5, of 2 voor 5.50 bij de Jumbo (Lidl had ze niet...). Dan kan je de gok wel wagen :)
Hartstikke leuk, maar bij de Action (ligt vast naast de Jumbo) liggen ze waarschijnlijk voor de Chineesprijs, maar dan weet je zeker dat ze allemaal vol zijn...

De Action heeft 9 van de 10 keer China spullen goedkoper dan waar jij ze voor kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Verstekbakker schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:57:
[...]

Hartstikke leuk, maar bij de Action (ligt vast naast de Jumbo) liggen ze waarschijnlijk voor de Chineesprijs, maar dan weet je zeker dat ze allemaal vol zijn...

De Action heeft 9 van de 10 keer China spullen goedkoper dan waar jij ze voor kunt bestellen.
Nee, die ligt niet naast de Jumbo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Aan de duimpjes bij de vorige coupon-posts te zien worden deze wel geapprecieerd.
Vandaag heb ik nog een coupon gevonden voor de Xiaomi 20000mAh powerbank :
67f8b0 voor $4 korting bij BangGood. Daarmee komt'ie mooi onder de 30€.
Wil je weten hoe die presteerde, check dan even m'n tweakblog.

[ Voor 17% gewijzigd door dodge_911 op 16-07-2016 13:48 . Reden: Bronlinkje toegevoegd om nieuwe TR's te vermijden. ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 23:56
dodge_911 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:43:
Aan de duimpjes bij de vorige coupon-posts te zien worden deze wel geapprecieerd.
Vandaag heb ik nog een coupon gevonden voor de Xiaomi 20000mAh powerbank :
67f8b0 voor $4 korting bij BangGood. Daarmee komt'ie mooi onder de 30€.
Wil je weten hoe die presteerde, check dan even m'n tweakblog.
http://www.everbuying.net/product1113763.html

En dan code: Go-Pokemon1

Komtie op €22.41 =)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
Bij mij op:
Your subtotal after discounts EUR 23.99 save EUR 11.42
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ow, dat was een ERG mooie deal!
Moest je 'm gemist hebben (want hij werkt niet meer) kan je nog steeds die van mij gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door dodge_911 op 17-07-2016 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 23:56
HoppyF schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:53:
[...]

Bij mij op:
Your subtotal after discounts EUR 23.99 save EUR 11.42
:?
O jaa, je moet dan eerst je account registreren, dan kan je de welkomspunten gelijk verzilveren :) Anders is het €23,99

[ Voor 3% gewijzigd door Tjiwa op 16-07-2016 14:55 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:22
Nieuwe acties van gearbest; Summer Sale.

http://www.gearbest.com/m-promotion-active-226.htm??235

Omdat mijn vorige drone weggevlogen was heb ik nu een JXD 509g besteld, vanuit Eu Warehouse. Te vinden via;
http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_240434.html

Speciale kortingen;

1) http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_335456.html
Met Couponcode:ViennaGB $149.99

2) http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_363717.html
Met Couponcode:U27GTGB $59.99

3) http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_268666.html
Met Couponcode:MI16GGB $175.99

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Met de coupon GBCRoidmi2S is de ROIDMI 2S bij Gearbest nog maar 18,99 voor de internationale versie.

Bij Geekbuying trouwens ook (nog 3 dagen)

http://www.geekbuying.com...nroid---Black-366198.html

Best een leuke gadget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:11
Gisteren besteld, vandaag refund ongevraagd gehad, gok dat ze hem niet voor die prijs gaan leveren. Niets van tekst of uitleg vanaf de kant van Everbuying... Raar!

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-10 21:04
Nav de positieve reacties op tweakers, vorige week de SJCAM 5000x elite besteld bij Banggood. Met extra batterijen en accessoires pakket 130,-.
Ik helemaal happy om te zien dat het snel is verzonden.. Helaas vandaag mailtje van de DHL of ik even 46€ import belasting wil aftikken. ;(

Dat ik eruit wordt gepikt is niks aan te doen, maar hoe is de 46€ tot stand gekomen, weet iemand dat?
De camera zelf was 104€ namelijk...

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Was de 130€ inclusief DHL zending? Waarschijnlijk niet?

Je betaalt BTW op de waarde van de zending, inclusief verzendkosten.
Dus: 27.3€ aan BTW indien het inclusief zending was.
Plus komen daar nog 15€ DHL inklaarkosten bovenop (en ik dacht dat het excl. BTW is). Dan zit je exact op 46€

[ Voor 33% gewijzigd door Dima_2005 op 17-07-2016 10:41 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:59
Tjiwa schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:55:
[...]

O jaa, je moet dan eerst je account registreren, dan kan je de welkomspunten gelijk verzilveren :) Anders is het €23,99
Jammer, code werkt niet meer :(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Dima_2005 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:40:
Was de 130€ inclusief DHL zending? Waarschijnlijk niet?

Je betaalt BTW op de waarde van de zending, inclusief verzendkosten.
Dus: 27.3€ aan BTW indien het inclusief zending was.
Plus komen daar nog 15€ DHL inklaarkosten bovenop (en ik dacht dat het excl. BTW is). Dan zit je exact op 46€
dhl rekent 10 euro inklaar kosten

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 14:44
Het 16.000mAh model dat ik in het verleden besteld heb via Banggood is goed bevallen, evenals de levertijd van deze webwinkel. Nu hopen dat de 20.000 variant van de Xiaomi powerbank voor 8 augustus binnen komt wegens mijn vakantie naar Budapest. :)

Kan het overigens kloppen dat het ditmaal langer duurt voordat het pakketje te traceren is? De vorige keer was dit binnen 1 dag mogelijk, nu staat er na 4 dagen nog altijd:
''Item is not found at this moment, If necessary, please verify with the package sender and check back later.''

Zal wel niets zijn om mij zorgen over te maken ;)

Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/w3u6lbky3/Naamloos.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:54

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Dzine schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:30:
Nav de positieve reacties op tweakers, vorige week de SJCAM 5000x elite besteld bij Banggood. Met extra batterijen en accessoires pakket 130,-.
Ik helemaal happy om te zien dat het snel is verzonden.. Helaas vandaag mailtje van de DHL of ik even 46€ import belasting wil aftikken. ;(

Dat ik eruit wordt gepikt is niks aan te doen, maar hoe is de 46€ tot stand gekomen, weet iemand dat?
Verzenden via DHL geeft 99+% kans dat je nog extra belasting moet betalen, heeft niets te maken met "er uitgepikt worden", dat is hier toch algemeen bekend?

Hier kun je de kosten narekenen:

http://www.invoercalculator.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 09:46
........Met extra batterijen en accessoires pakket 130,-.
...........maar hoe is de 46€ tot stand gekomen, weet iemand dat?
Als het om één pakket met een waarde van €130,- gaat, vermoed ik dat de verzendkosten niet staan vermeld op het pakket. In dat geval telt DHL de verzendkosten volgens hun eigen tarieven (€32,-) er nog bij en berekent dan pas de BTW. Daar komen nog de inklaringskosten (€10,-) bij.

Heb je de camera als apart pakket laten bezorgen via DHL, dan lijkt het erop dat ze ook nog de waarde van de camera hebben ingeschat. Dat kan een ander (lees hoger) bedrag zijn dan op het pakket staat.

Dit is wel allemaal speculatief. Je kan daarom beter proberen om bij DHL deze info te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 02:48

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Paketje besteld bij eud.dx.com, nadat deze op fullshipped is gezet een tracking code volgens RCxxxxxxxxxNL.

Als ik die invul krijg ik "the item is pre advised", kan iemand mij vertellen wat dit eigenlijk betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:54

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

zekerpixels schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:18:
Paketje besteld bij eud.dx.com, nadat deze op fullshipped is gezet een tracking code volgens RCxxxxxxxxxNL.

Als ik die invul krijg ik "the item is pre advised", kan iemand mij vertellen wat dit eigenlijk betekend?
UTFS :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 09:46
zekerpixels schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:18:
.......
Dat je pakketje is aangemeld bij PostNL, er een nummer voor je pakketje is gereserveerd en dat deze binnenkort door DX wordt afgegeven bij PostNL in China.

[ Voor 7% gewijzigd door elinx op 17-07-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Nice! Mijn Git2 is ook binnen uit China,netjes binnen 2 weken. Kwaliteit is echt een stuk beter dan m'n SJ4000+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

SemperFidelis schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:10:
Nice! Mijn Git2 is ook binnen uit China,netjes binnen 2 weken. Kwaliteit is echt een stuk beter dan m'n SJ4000+.
Kwaliteit in welke zin? Beide hebben een Novatek 96660. 12MP of 16MP maakt niet uit aangezien alles boven de 4MP geintrapoleerd is. En ze komen beiden uit dezelfde fabriek in Shenzhen rollen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01

Kan nog erger (procentueel) hoor.
Had een Media player besteld voor 25 euro bij Banggood met trage verzending. Douane pikt hem eruit en of ik even 18,46 euro bij wil betalen. Postnl rekent 13 euro inklaringskosten en 5,42 euro BTW.

Mijn zus had het ook besteld voor 27,50 euro (net iets later op de dag) en die kwam gewoon zo binnen zonder extra kosten en nog 1 week eerder ook.

Begrijp dat je kosten moet betalen boven de 22 euro maar soms staat het alleen niet in verhouding.
Nu maar hopen dat mijn Mi Band 2 wel zonder problemen er langs komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
is het normaal dat mijn pakketje er nog niet is
laatste update

za 09.07.2016 17:10 Mailed Asendia Hong Kong
za 09.07.2016 17:10 Arrival at Swiss border point Asendia Hong Kong
za 09.07.2016 17:10 The consignment has left the Swiss border point Asendia Hong Kong

en sindsdien geen updates meer
of hoef ik me geen zorgen te maken

[ Voor 5% gewijzigd door robinjoo1 op 18-07-2016 10:35 ]

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
robinjoo1 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:34:
laatste update

za 09.07.2016 17:10 The consignment has left the Swiss border point Asendia Hong Kong

Ik zou zeggen, lees de TS hier eens, dan kun je veel info vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
robinjoo1 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:34:
laatste update

Ja, dat is normaal.
Lees bijvoorbeeld dit topic door, dan zie je de vraag vaker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Kenzi schreef op maandag 18 juli 2016 @ 01:31:
[...]

Kwaliteit in welke zin? Beide hebben een Novatek 96660. 12MP of 16MP maakt niet uit aangezien alles boven de 4MP geintrapoleerd is. En ze komen beiden uit dezelfde fabriek in Shenzhen rollen. ;)
De kleurbalans van de SJ4000 vond ik vrij matig, de fisheye was daar heel erg aanwezig en de SJ4000 had geen gyro functie.

Hebben ze echt dezelfde chip? Kan het bijna niet voorstellen. Wellicht heb ik dan de SJ4000 WiFi en niet de + versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Call of Duty schreef op zondag 17 juli 2016 @ 02:10:
Met de coupon GBCRoidmi2S is de ROIDMI 2S bij Gearbest nog maar 18,99 voor de internationale versie.

Bij Geekbuying trouwens ook (nog 3 dagen)

http://www.geekbuying.com...nroid---Black-366198.html

Best een leuke gadget :)
Gearbest is pre-order en Geekbuying is ie €27,- (en de internationale versie?) :/

Wat is eigenlijk 't verschil tussen de Internationale en Chinese versie, kan 't nergens terugvinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Eric_Cantona op 18-07-2016 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 07:02
Oke. Ben de weg ff helemaal kwijt...

Een hele tijd geleden had iemand hier een linkje geplaatst van een set van 5(?) USB kabels... Waren verschillende lengtes, en kwamen zeer goed uit de test. Nu durf ik te zweren dat ik m ergens had opgeslagen. Maar uiteraard kan ik m nergens weer vinden.

Iemand die mij uit de brand kan helpen. Enige wat ik nog bijna zeker weet, is dat het een linkje van aliexpress was.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
MrMilco schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:24:

Een hele tijd geleden had iemand hier een linkje geplaatst van een set van 5(?) USB kabels... Waren verschillende lengtes, en kwamen zeer goed uit de test. Nu durf ik te zweren dat ik m ergens had opgeslagen. Maar uiteraard kan ik m nergens weer vinden.

Iemand die mij uit de brand kan helpen. Enige wat ik nog bijna zeker weet, is dat het een linkje van aliexpress was.
Je bedoelt het aukey 5 pack:

http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Held!

Dat was m inderdaad. Nog steeds iedereen positief? Zo ja, bestel ik die vanavond nog even

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
MrMilco schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:33:
[...]

Held!

Dat was m inderdaad. Nog steeds iedereen positief? Zo ja, bestel ik die vanavond nog even
Ik ben er erg tevreden over. Prima kabels voor heel weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
amazon.de verkoopt ze ook, 7,99 euro

https://www.amazon.de/ver...=8-9&keywords=aukey+usb+5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
+ verzendkosten
"Kostenlose Lieferung ab EUR 29 (Bücher immer versandkostenfrei)."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
MrMilco schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:24:

Kan ook zijn dat je die Tronsmart packs bedoelt , zoals deze:

http://m.geekbuying.com/i...arging-Cables-346625.html

Die zijn ook heel vaak voorbij gekomen in dit topic en ook erg goed getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Whatson schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:54:
[...]

+ verzendkosten
Dus beter via Ali bestellen? Liefst betaal ik via PayPal...
fifa4ever schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:57:
[...]

Kan ook zijn dat je die Tronsmart packs bedoelt , zoals deze:

http://m.geekbuying.com/i...arging-Cables-346625.html

Die zijn ook heel vaak voorbij gekomen in dit topic en ook erg goed getest.
Kan ook nog.... Weet t niet meer helemaal. Laten we het zo zeggen. Waren uitstekende kabels (2A) in een multipack...

[ Voor 50% gewijzigd door MrMilco op 18-07-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Whatson schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:54:
+ verzendkosten
Boek bestellen dat niet op voorraad is; wachten tot kabels verzonden zijn en boek annuleren = gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
MrMilco schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:57:
[...]

Dus beter via Ali bestellen? Liefst betaal ik via PayPal...

[...]

Kan ook nog.... Weet t niet meer helemaal. Laten we het zo zeggen. Waren uitstekende kabels (2A) in een multipack...
Je kan ook de boekentruc toepassen (ik weet niet of ik dat hier mag vermelden, anders even googlen op amazon boekentruc pepper). Meestal bestel ik meer, ik zit vaak over de 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Wasabi! schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:05:
[...]

Je kan ook de boekentruc toepassen (ik weet niet of ik dat hier mag vermelden, anders even googlen op amazon boekentruc pepper). Meestal bestel ik meer, ik zit vaak over de 29 euro.
Te veel werk haha.... Denk dat ik naar die tronsmart ga kijken. Even online kijken naar reviews en dan bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
MrMilco schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:07:
[...]

Te veel werk haha.... Denk dat ik naar die tronsmart ga kijken. Even online kijken naar reviews en dan bestellen
Zowel die Tronsmarts als die Aukeys zijn goeie kabels.
Heb beide merken getest en goed bevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
dodge_911 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:10:
[...]

Zowel die Tronsmarts als die Aukeys zijn goeie kabels.
Heb beide merken getest en goed bevonden ;)
Zat m net te lezen... Bestel ik die tronsmart kabeltjes zo even. De non gold-plated versie haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
MrMilco schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:15:
[...]

Zat m net te lezen... Bestel ik die tronsmart kabeltjes zo even. De non gold-plated versie haha
gold plated is toch beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Blehg, m'n Xperia Z2 schermpje uit AE doet het helaas niet... Eens kijken wat een dispute oplevert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
robinjoo1 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:36:
[...]

gold plated is toch beter?
Als je bang bent dat ze gaan roesten, misschien wel ja.
De rest is marketing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
@dodge_911: Je test een hoop micro usb kabels, helemaal top! Ben zelf op zoek naar usb c kabels, ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
KleineAap schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:19:
@dodge_911: Je test een hoop micro usb kabels, helemaal top! Ben zelf op zoek naar usb c kabels, ervaringen daarmee?
Nog niet, krijg er hopelijk vandaag een adaptertje voor binnen om te beginnen met dat soort kabels ook te testen. Ik hoor wel veel goeie dingen over de BlitzWolf USB Type-C kabels van gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
KleineAap schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:19:
Met deze heb ik prima ervaring op een nexus 5x:
http://www.banggood.com/B...ype-C-Male-p-1015832.html

9v/12v dus niet getest, maar 5v op een telefoon gaat mooi op 2.1a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
dodge_911 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:48:
[...]

Nog niet, krijg er hopelijk vandaag een adaptertje voor binnen om te beginnen met dat soort kabels ook te testen. Ik hoor wel veel goeie dingen over de BlitzWolf USB Type-C kabels van gebruikers.
Awesome, ben benieuwd naar je bevindingen. BlitzWolf staat sowieso goed bekend, er zijn al een aantal BW-A1's onderweg hier naartoe om al backwards compatible te kunnen zijn. Misschien ook maar aantal kabels aanschaffen.
Rdegoede schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:50:
[...]

Met deze heb ik prima ervaring op een nexus 5x:
http://www.banggood.com/B...ype-C-Male-p-1015832.html

9v/12v dus niet getest, maar 5v op een telefoon gaat mooi op 2.1a
Dat is goed genoeg, heb een OP3 dus meer dan 5v is niet nodig. Ben benieuwd of er BlitzWolf producten komen die compatible zijn met dat dash charge (VOOC van Oppo) van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Laatst online: 00:23
dodge_911 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:48:
[...]

Ook lightning? Ik gebruik de BlitzWolf kabels maar vind 6 euro per stuk voor een china item nog best prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:09
Vandaag mijn Choetech T518 wireless snel lader binnen gekregen.
Hij werkt prima, zelfs met het hoesje om de telefoon.

En gister mijn Ilife A4 Robotic Vacuum Cleaner ontvangen.
Deze had ik besteld na de discussie onlangs hier op het forum.
Ik moet zeggen hij presteert boven verwachting, vrij geluidloos en dat voor 114 euro vanuit het Eu magazijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
BlackMonkey schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Ook lightning? Ik gebruik de BlitzWolf kabels maar vind 6 euro per stuk voor een china item nog best prijzig
Dat zou op dezelfde converter moeten zitten als die voor USB-C, dus dat kan ik binnenkort ook gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 10:36
Von Henkel schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 14:29:
Vandaag mijn Choetech T518 wireless snel lader binnen gekregen.
Hij werkt prima, zelfs met het hoesje om de telefoon.

En gister mijn Ilife A4 Robotic Vacuum Cleaner ontvangen.
Deze had ik besteld na de discussie onlangs hier op het forum.
Ik moet zeggen hij presteert boven verwachting, vrij geluidloos en dat voor 114 euro vanuit het Eu magazijn :+
Dank voor je oordeel :) Ik ben al een aantal dagen aan het kijken naar EU voorraad. Hoe lang duurt dit normaal eer deze weer binnen EU Warehouse op voorraad is, iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:08
Yeah, nav wat tips hier heb ook ik de bekende headset besteld.

Spelen pas 10 minuutjes, maar de prestaties zijn nu al ogenschijnlijk beter dan die van Apple zelf. Niet helemaal perfect, hoor wel wat lichte 'vertekening' in het geluid in sommige treble geluiden en moet even kijken of ik ook nummers heb die geen hele lichte ruis geven bij stilte en hoog volume. Bouwkwaliteit is prima, compleet en ze zitten prima. Erg gave aankoop voor ± 8,- :+
Edit: oh lekker zeg, dit worden 8 euro's waar ik veel van ga genieten.

En dan de topper van de dag, een Parnis submariner hommage van 43mm - helemaal 'steriel'. Dus zonder merkjes/logo's/tekstjes.
Ook die is voor het geld echt goed. Massieve band, slide lock, geschroefde koppelstukjes, daar zit best wat kwaliteit en detail in. Qua afwerking benadert ie de grote merken niet, maar daar zit geen factor 100 tussen - en wel in prijs ;) 43mm is overigens fors, nu schijn ik dat te kunnen hebben maar als je niet zulke dikke polsen hebt kies je een kleinere.

Dus, tot zover mijn enthousiaste update. Besteld bij Ali winkeliers en geleverd in 9 dagen uit China. Recordsnelheid!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

ik zou persoonlijk no way een horloge van 80 euro kopen uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
The Inquisitor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:29:
ik zou persoonlijk no way een horloge van 80 euro kopen uit China.
Waarom niet?

Als je in NL een horloge koopt van 80,- heb je gegarandeerd prul - een Parnis is dan in ieder geval nog een aardig mechanisch en automatisch uurwerk (filmpje). Je kunt op het horlogeforum of op tweakers in het horlogetopic je licht opsteken als je een keer iets meer horloge voor je geld uit China durft te halen.

Enige andere alternatief is een Seiko 5, al dan niet via grijze import halen. Dat zijn ook betaalbare en goede/leuke/mooie horloges.

[ Voor 4% gewijzigd door NiGeLaToR op 19-07-2016 21:40 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

NiGeLaToR schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:34:
[...]

Waarom niet?

Als je in NL een horloge koopt van 80,- heb je gegarandeerd prul - een Parnis is dan in ieder geval nog een aardig mechanisch en automatisch uurwerk (filmpje). Je kunt op het horlogeforum of op tweakers in het horlogetopic je licht opsteken als je een keer iets meer horloge voor je geld uit China durft te halen.

Enige andere alternatief is een Seiko 5, al dan niet via grijze import halen. Dat zijn ook betaalbare en goede/leuke/mooie horloges.
Mjah, prul, dat zal denk ik wel meevallen. Bij een goede horloge winkel kun je voor leuke prijzen een horloge kopen. China is leuk voor goedkope dingen, maar 80 euro... meh, als er iets mis mee is kom je vast nooit meer aan je geld (want dan is je bescherming al voorbij).

Niets voor mij, maar als jij er vrolijk van wordt dan is dat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
The Inquisitor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 22:08:
[...]

Mjah, prul, dat zal denk ik wel meevallen. Bij een goede horloge winkel kun je voor leuke prijzen een horloge kopen. China is leuk voor goedkope dingen, maar 80 euro... meh, als er iets mis mee is kom je vast nooit meer aan je geld (want dan is je bescherming al voorbij).

Verschil is dat ik op zoek ben naar een leuk uurwerk, voor 80,- kun je vast een leuk uitziend iets vinden maar dan zit er altijd een quartz uurwerk in.

Risico neem ik voor 76€ wel, maar die grens ligt voor ieder op een andere plek. Voor mij is dit een top aankoop. Wellicht tot ie uit elkaar dondert over een maand of wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 21:04
laat maar heb al in juiste thread gepost

[ Voor 99% gewijzigd door Freshnub op 20-07-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Ik heb er ook moeite mee om duurder spul uit China te bestellen. Het is allemaal leuk en aardig als je weinig geld uitgeeft en het eigenlijk alleen nog maar mee kan vallen, want meestal zijn de beschrijvingen misleidend of gewoon complete onzin.

Ik zou heel graag willen geloven dat je voor meer geld ook veel meer waar voor je geld krijgt als je uit China bestelt, maar ik vind het wel een groot risico.

Wat die USB-kabels betreft, volgens mij zijn deze ook goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Aer0 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 12:32:
Dat kan ik enkel maar beamen.
De 90cm versie heb ik indertijd als goed getest, en er ligt nog een 2m versie te wachten op een test waar ik eigenlijk evenwaardige resultaten van verwacht.

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 20-07-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Aer0 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 12:32:
Ik heb er ook moeite mee om duurder spul uit China te bestellen. Het is allemaal leuk en aardig als je weinig geld uitgeeft en het eigenlijk alleen nog maar mee kan vallen, want meestal zijn de beschrijvingen misleidend of gewoon complete onzin.

Ik zou heel graag willen geloven dat je voor meer geld ook veel meer waar voor je geld krijgt als je uit China bestelt, maar ik vind het wel een groot risico.

'Duurder spul' is niet echt een specifieke product categorie hoor.
Volgens mij kan echter elke persoon die iets uit China haalt je vertellen dat het allang niet meer prul is maar dat er kwalitatief gewoon goede producten bij zitten. Een merk als Xiaomi is gewoon prima, en bijv. een Huawei is al onwijs goed bekend in de markt hier.

Edit: mijn Xiaomi Pistons zijn binnen ahah. Voor dat geld prima kwaliteit... Denk dat ik die Hybrids wel eens ga proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door SemperFidelis op 20-07-2016 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandawan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-10 09:56
Banggood heeft mijn shipping een soort van gescammed op een order, tevens is de support afdeling erg onverschillig.
cici Wed, 07/20/16 03:59:21 pm Europe/Amsterdam

Hello. How may I help you?

Stijn 03:59:39 pm

Wow that took long! haha

cici 03:59:54 pm

what can i do for you

Stijn 04:00:07 pm

I am a bit upset about my order, it had supposed to be here 3 days ago, that's why i chose special shipping.

It still isn't here and now i feel like i paid for nothing.

cici 04:00:33 pm

I am checking for you now, could you please wait for a moment?

Stijn 04:00:40 pm

Sure!

cici 04:00:58 pm

thanks

we sent your order 16164299 on 7/7..We estimated delivery will take 7-25 working days to arrive.But we hope you know that Working days exclude the weekends.
04:02:08 pm

Stijn 04:02:46 pm

i know, but i chose direct mail or something so it only would take 7-10 business days, and now the delivery time suddenly is the standard shipping?

That's not right.

cici 04:03:15 pm

you chose Air Parcel Register

Stijn 04:03:25 pm

no i did not

cici 04:03:44 pm

you can check in your account

Stijn 04:03:48 pm

I see yeah

wait

cici 04:03:52 pm

ok

Stijn 04:05:45 pm

I am 100% sure i chose Priority Direct mail

Otherwise i din't play extra for shipping
and i did

cici 04:05:56 pm

show me the screenshot

Stijn 04:06:28 pm

https://gyazo.com/cc9e87c4a602d61e0c956ba36e10ac44

https://gyazo.com/9f8695cf984dfdc237e1ef53746696d9
The last screenshot shows i paid the fee
And the first one shows that theres no other option for that amount

cici 04:07:08 pm

but you didn 't choose it

Stijn 04:07:18 pm

i did! Why did i pay otherwise?

cici 04:07:19 pm

you only show us it has the method

but at last you chose air

Stijn 04:07:36 pm

Air Parcel registered is free right?

cici 04:07:52 pm

Air Parcel Register: US$1.30\

you chose that
04:08:02 pm

Stijn 04:08:12 pm

https://gyazo.com/d6e0dd6992bf9560d7fc538f93e82d3c

Here it shows Air Parcel Registered is free

cici 04:08:22 pm

yes

no
it depends on the tiem
the item send via Air Parcel Registere need to pay the shipping fee

Stijn 04:08:56 pm

https://gyazo.com/b599dddbd5d085f3297fb3d04ed81c02

This is chose!
I'm 100% Sure!
04:09:03 pm

cici 04:09:11 pm

but you chose Air Parcel Registere

Stijn 04:09:13 pm

The Price matches aswell!

No i did not, there isn't even an option for that
I feel like i got scammed by you guys.

cici 04:09:32 pm

then show me screenshot that you ordered not choice

show us in your account
not in checkout page

Stijn 04:10:18 pm

https://gyazo.com/a5aa536d8341bb0c973e9841ef22acb1

But if i make new order for same item and i Choose The normal one, It doesn't add shipping fee
And there is no other option so this is a lie.

cici 04:11:11 pm

see ,you chose Air Parcel Registere

5KO9TMNY5K0VP9F@KQDG$41.png

Stijn 04:11:26 pm

You guys can't just change my Shipping method, i chose Priority Direct mail which costs the same amount i paid!

No i did not!

cici 04:11:39 pm

check above picture

Stijn 04:11:41 pm

I says that yeah

cici 04:11:52 pm

but you can see the screenshot that you sent to us

Stijn 04:11:53 pm

But i Chose Priority direct mail!

yeah i ded

cici 04:12:03 pm

it shows Air Parcel Registere clearly

Stijn 04:12:08 pm

I CAN SEE THAT

cici 04:12:14 pm

there is no Priority direct mail to show

Stijn 04:12:30 pm

The point is, I chose priority direct mail at checkout

cici 04:12:31 pm

then it means you chose Air Parcel Registere not Priority direct mail

Stijn 04:12:32 pm

And i paid for it

cici 04:12:35 pm

you didn't

Stijn 04:12:39 pm

And now it says Air Parcel Registered

Air parcel registered is free!
Why did i paid shipping fee then?! For nothing?!

cici 04:13:01 pm

the result is you didn't choose air Parcel Registere

Stijn 04:13:07 pm

Where did i pay fee for then

cici 04:13:12 pm

depends on the result not checkout oage

page
not your thinking

Stijn 04:14:13 pm

What shipping do you get when you choose the free shipping then?

THE SAME SHIPPING
I PAID fOR NOTHING
https://gyazo.com/a72ca729b39ec99c21cd8fb71a18f842
See
No fee
Same Shipping
Lies

cici 04:14:37 pm

If you have any additional questions, please don't hesitate to contact us again.Goodbye and Have a great day!

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 20-07-2016 17:54 . Reden: svp volgende keer zelf in quote zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 03:38

Eboman

Ondertitel

Waarschijnlijk heb je een keer de verzekering aangevinkt dat komt er een verzekering bij en shipping fee, als je de verzekering weg klikt blijft de shipping fee staan. Regelmatig gehad met de website. Waarschijnlijk een bug. goed controleren voor het bestellen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Nou Stijn, heb je toch mooi even digitaal een scene geschopt voor $1,30 ;)

Maar, je hebt betaald voor snellere levering alleen nu staat dat niet in je bestelling? Wat staat er in je bestellingsbevestiging die je per email kreeg?
SemperFidelis schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:39:
[...]

Volgens mij kan echter elke persoon die iets uit China haalt je vertellen dat het allang niet meer prul is maar dat er kwalitatief gewoon goede producten bij zitten. Een merk als Xiaomi is gewoon prima, en bijv. een Huawei is al onwijs goed bekend in de markt hier.

Edit: mijn Xiaomi Pistons zijn binnen ahah. Voor dat geld prima kwaliteit... Denk dat ik die Hybrids wel eens ga proberen.
Precies, lastige is wel, dat ook de 'echte' Chinese merken worden nagemaakt. Dus je moet ergens vertrouwen zien te krijgen in de verkoper.

Er is gewoon veel troep, maar ook steeds meer en steeds beter spul.

[ Voor 63% gewijzigd door NiGeLaToR op 20-07-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:23

MsG

Forumzwerver

Ik heb laatst de 1e x een refund gehad nadat blijkbaar het concept "store credit" niet meer bestaat bij Aliexpress. Het geld zou al weken geleden terug zijn (de verkoper zegt dat hij er al aan heeft voldaan, en in het systeem van Aliexpress staat dat ook zo), maar nog steeds heb ik niks op mijn rekening.

Als ik Google hoor ik nog meer horrorverhalen. Andere mensen die hier ook iets mee hebben gemaakt?

Voorheen kreeg ik gewoon het geld als tegoed in Aliexpress. Dat vond ik veel fijner, want dan had je het vrij snel al beschikbaar. Jammer dat Aliexpress ook geen Paypal ondersteunt, dan kan je dit soort transacties veel makkelijker zelf intrekken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-10 09:56
NiGeLaToR schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 17:16:
Nou Stijn, heb je toch mooi even digitaal een scene geschopt voor $1,30 ;)

Maar, je hebt betaald voor snellere levering alleen nu staat dat niet in je bestelling? Wat staat er in je bestellingsbevestiging die je per email kreeg?
Had een onderdeel 'snel' nodig, vandaar mijn ophef, of het nou om 2 euro extra of 40 gaat, ik had het gewoon snel nodig.
Bij mijn order-bevestiging staat niet welke shipping method ik heb gekozen, echter komt de 'shipping fee' wel overeen met de snelle bezorging en niet met track/trace code of verzekering. Oftewel lijkt me dat er gewoon iets is misgegaan in het systeem wat zij ontkennen :O

Edit: jaja ik weet als ge iets snel wilt hebbe zulle ge het niet uit china bestelle maar 2 weken is te doen maar 4 is anders ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Pandawan op 20-07-2016 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Pandawan schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:17:
[...]

Had een onderdeel 'snel' nodig, vandaar mijn ophef, of het nou om 2 euro extra of 40 gaat, ik had het gewoon snel nodig.
Bij mijn order-bevestiging staat niet welke shipping method ik heb gekozen, echter komt de 'shipping fee' wel overeen met de snelle bezorging en niet met track/trace code of verzekering. Oftewel lijkt me dat er gewoon iets is misgegaan in het systeem wat zij ontkennen :O

Edit: jaja ik weet als ge iets snel wilt hebbe zulle ge het niet uit china bestelle maar 2 weken is te doen maar 4 is anders ;)
Heb de snelle optie nooit geprobeerd, maar zit doorgaans tussen de 9 dagen en 9 maanden qua levertijd. Dat er na 9 maanden nog pakjes werden bezorgd was wel enigszins bizar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de liefhebbers van de Pokemon rage, bij Gearbest Pokemon ballen in verschillende kleuren voor $1.78 (1,57 Euro per stuk)
Afbeeldingslocatie: https://gloimg.gearbest.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2016/02/14/goods-img/1455900519218363274.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Chocoball op 21-07-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-08 17:38
Heeft iemand ervaring met het bestellen van H7 halogeen koplampen in China? Ik moest van de week € 14,- afrekenen voor 1 zo'n lampje in Nederland en kreeg het gevoel dat het goedkoper kon. Ik ga sowieso deze bestellen om te testen:

http://nl.aliexpress.com/item/............3a151ad3-fb7a-455c-ac51-5d749b4abc4c

Maar misschien hebben jullie nog ideeën?

[ Voor 17% gewijzigd door Axje op 21-07-2016 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 09:27
Axje schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 09:20:
Heeft iemand ervaring met het bestellen van H7 halogeen koplampen in China? Ik moest van de week € 14,- afrekenen voor 1 zo'n lampje in Nederland en kreeg het gevoel dat het goedkoper kon. Ik ga sowieso deze bestellen om te testen:

http://nl.aliexpress.com/item/............3a151ad3-fb7a-455c-ac51-5d749b4abc4c

Maar misschien hebben jullie nog ideeën?
Action?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:15
Klopt vorige week gehaald H7 van Philips (type zou ik moeten opzoeken) voor 4€, volgens mij liggen er ook geen A merken in het schap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-08 17:38
pep_82 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 09:47:
[...]

Klopt vorige week gehaald H7 van Philips (type zou ik moeten opzoeken) voor 4€, volgens mij liggen er ook geen A merken in het schap.
bedankt voor de tip! Daar had ik nog niet over nagedacht. Ga van het weekend eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

SemperFidelis schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:39:
[...]

Natuurlijk zit er goed spul tussen, maar als je flinke euro's uitgeeft dan vind ik dat persoonlijk een risico. Als mensen daar anders over denken, vind ik dat helemaal prima.

Mijn ervaring met aftersales is gewoon dat Chinezen je naaien waar je bij staat. En als je PayPal bescherming voorbij is, dan kun je fluiten naar je geld. Als een horloge van 100 euro stuk gaat na een jaar heb je dus geen poot om op te staan, en de verkoper negeert je net zolang tot je opgeeft.Als mijn, iets duurdere, horloge die ik bij een horlogewinkel heb gekocht in Nederland kapot gaat, dat sta ik morgen daar op de stoep met de factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-10 11:23
Chocoball schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:44:
Voor de liefhebbers van de Pokemon rage, bij Gearbest Pokemon ballen in verschillende kleuren voor $1.78 (1,57 Euro per stuk)
[afbeelding]
Masterbal en pokeball besteld, leuk man bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
The Inquisitor schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:08:
[...]

Natuurlijk zit er goed spul tussen, maar als je flinke euro's uitgeeft dan vind ik dat persoonlijk een risico. Als mensen daar anders over denken, vind ik dat helemaal prima.

Mijn ervaring met aftersales is gewoon dat Chinezen je naaien waar je bij staat. En als je PayPal bescherming voorbij is, dan kun je fluiten naar je geld. Als een horloge van 100 euro stuk gaat na een jaar heb je dus geen poot om op te staan, en de verkoper negeert je net zolang tot je opgeeft.Als mijn, iets duurdere, horloge die ik bij een horlogewinkel heb gekocht in Nederland kapot gaat, dat sta ik morgen daar op de stoep met de factuur.
Aftersales is een hele andere discussie, en die aftersales is ook vooral een lastig punt gezien de geografie. iets terug sturen naar China gaat gewoon wat minder.

Voor de kwaliteit van de producten durf ik wel in te staan, maar hetzelfde geldt in Europa.. Je moet wel een beetje zelf vooronderzoek doen. Tuurlijk zit er een hele hoop troep bij, maar dat vind je hier ook in de Action.

Daarnaast, hoeveel producten die wij hier kopen, worden sowieso gemaakt in China?
Die hele houding 'alles uit China is prul' kan van mij wel eens overboord. Een Memorigin horloge is een prima alternatief op die saaie merken die je hier alleen maar ziet en is kwalitatief ijzersterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 09:44
The Inquisitor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 22:08:
[...]

Eens. Eventueel zou je dan ook nog watch2day kunnen overwegen mocht je een niet al te groot budget hebben. Hier komen soms Seiko's of andere horloges met Japanse uurwerken voorbij die m.i. de voorkeur zouden hebben boven een horloge uit China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:37

JJJ

Hebben mensen ervaringen met confirmation mails krijgen van lightinthebox.com?

Ik heb er een artikel besteld waar ik invoerrechten over moest betalen. Hier heb ik ook een verzekering voor afgesloten bij LITB, echter kan ik pas een ticket indienen nadat mijn mailadres confirmed is. Tot die tijd kan ik mijn invoerkosten niet terugvragen.
Je raadt het natuurlijk al: deze mails komen niet aan (diverse addressen geprobeerd en de spamfolders bekeken). Is dit een bekende truc om meer geld binnen te harken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

SemperFidelis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:09:
[...]

Aftersales is een hele andere discussie, en die aftersales is ook vooral een lastig punt gezien de geografie. iets terug sturen naar China gaat gewoon wat minder.

Voor de kwaliteit van de producten durf ik wel in te staan, maar hetzelfde geldt in Europa.. Je moet wel een beetje zelf vooronderzoek doen. Tuurlijk zit er een hele hoop troep bij, maar dat vind je hier ook in de Action.

Daarnaast, hoeveel producten die wij hier kopen, worden sowieso gemaakt in China?
Die hele houding 'alles uit China is prul' kan van mij wel eens overboord. Een Memorigin horloge is een prima alternatief op die saaie merken die je hier alleen maar ziet en is kwalitatief ijzersterk.
Aftersales is juist een van mijn grootste redenen dat ik niet zulke dure producten uit China bestel. Ik heb nergens gezegd dat alles uit China prul is hoor? ;) (Ik heb zelf ook wat Xiaomi producten)

Sowieso gaat het argument 'meeste wat we hier kopen is ook gemaakt in China" niet op. Daar is al vaker discussies over gevoerd. De meegeleverde adapter van je notebook is gemaakt in China, maar voldoet aan EU veiligheidseisen, een adapter op aliexpress kan levensgevaarlijk zijn omdat er gemakkelijk brand kan ontstaan. Er is zelfs een Tweaker die die adapters uit elkaar heeft gehaald om te testen.

En dat is maar 1 voorbeeld.
Pagina: 1 ... 131 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic