Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:51
Axje schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 09:20:
Heeft iemand ervaring met het bestellen van H7 halogeen koplampen in China? Ik moest van de week € 14,- afrekenen voor 1 zo'n lampje in Nederland en kreeg het gevoel dat het goedkoper kon. Ik ga sowieso deze bestellen om te testen:

http://nl.aliexpress.com/item/............3a151ad3-fb7a-455c-ac51-5d749b4abc4c

Maar misschien hebben jullie nog ideeën?
Jup! Paar weken geleden voor mijn pa gekocht. Was een doosje met 10 stuks, allemaal netjes individueel verpakt. Werken prima en kostte nog geen 10 euro :)

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 14:45

red bull

Keeps me awake !

usefulidiot.198 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:55:
[...]

Jup! Paar weken geleden voor mijn pa gekocht. Was een doosje met 10 stuks, allemaal netjes individueel verpakt. Werken prima en kostte nog geen 10 euro :)
Mijn ervaring (inmiddels paar jaar geleden) dat ze wel relatief snel stuk gaan, niet erg als je er genoeg hebt en er makkelijk bij kunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
The Inquisitor schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:43:
[...]

Aftersales is juist een van mijn grootste redenen dat ik niet zulke dure producten uit China bestel. Ik heb nergens gezegd dat alles uit China prul is hoor? ;) (Ik heb zelf ook wat Xiaomi producten)

Sowieso gaat het argument 'meeste wat we hier kopen is ook gemaakt in China" niet op. Daar is al vaker discussies over gevoerd. De meegeleverde adapter van je notebook is gemaakt in China, maar voldoet aan EU veiligheidseisen, een adapter op aliexpress kan levensgevaarlijk zijn omdat er gemakkelijk brand kan ontstaan. Er is zelfs een Tweaker die die adapters uit elkaar heeft gehaald om te testen.

En dat is maar 1 voorbeeld.
De discussie begon dat iemand zei nooit dure spullen uit China te bestellen want dat is allemaal kut.
Daar heb ik op gereageerd dat ik eht daar mee oneens ben en jij komt halverwege lekker meepraten over after sales en dergelijke, dat was het hele punt niet.. Nu reageer je ook weer alleen op enkele uitspraken ipv over de kern, het is goed zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
BlackMonkey schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Ook lightning? Ik gebruik de BlitzWolf kabels maar vind 6 euro per stuk voor een china item nog best prijzig
Ik gebruik de lightning persoonlijk, en op werk hebben we er ook meerdere van Blitzwolf. Bevallen erg goed, en doen het na stevig (mis)gebruik nog steeds.

Je betaalt er iets meer voor omdat ze "MFI" zijn. Geen gezeur met niet gecertificeerde kabels dus. In dat segment zijn ze wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:02
usefulidiot.198 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:55:
[...]

Ca 3 euro voor een Philips bij de action. Ze hebben H7 en H4 daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:26
maurice_l schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:48:
[...]

Ik gebruik de lightning persoonlijk, en op werk hebben we er ook meerdere van Blitzwolf. Bevallen erg goed, en doen het na stevig (mis)gebruik nog steeds.

Je betaalt er iets meer voor omdat ze "MFI" zijn. Geen gezeur met niet gecertificeerde kabels dus. In dat segment zijn ze wel erg goedkoop.
Blitzwolf is ook echt prima kwaliteit, mijn originele Samsung kabels en laders halen het daar absoluut niet bij. Heb inmiddels het nodige spul van Blitzwolf liggen en sta er keer op keer van versteld van de prijs/kwaliteit-verhouding. Heb momenteel ook hun 10.000 mAh Qualcomm QuickCharge 3.0 powerbank in pre-order staan ter vervanging van mijn Xiaomi 10.400 mAh, hopelijk stelt die ook niet teleur. Ben alleen bang dat hij niet voor mijn vakantie binnen gaat zijn :(

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
MiBe schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:15:
[...]

Blitzwolf is ook echt prima kwaliteit, mijn originele Samsung kabels en laders halen het daar absoluut niet bij. Heb inmiddels het nodige spul van Blitzwolf liggen en sta er keer op keer van versteld van de prijs/kwaliteit-verhouding. Heb momenteel ook hun 10.000 mAh Qualcomm QuickCharge 3.0 powerbank in pre-order staan ter vervanging van mijn Xiaomi 10.400 mAh, hopelijk stelt die ook niet teleur. Ben alleen bang dat hij niet voor mijn vakantie binnen gaat zijn :(
Gisteren zijn de eerste preordered units verstuurd. Daar is mijn reviewexemplaar ook bij :)
Dus met wat geluk is de jouwe daar ook bij.

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 22-07-2016 00:54 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duidelijkzo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-07 12:53
Nog niet eerder gezien bij Chinese webshops: prijzen die veranderen met het uur van de dag. Een nieuwe Homtom HT17 besteld. Hoogste prijs 69 dollar, laagste 57,99 dollar. Kopen op de namiddag is het voordeligst. (tegen de koers van gisteren 53,40 euro.
Meer mensen met ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:08
SemperFidelis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:41:
[...]

De discussie begon dat iemand zei nooit dure spullen uit China te bestellen want dat is allemaal kut.
Daar heb ik op gereageerd dat ik eht daar mee oneens ben en jij komt halverwege lekker meepraten over after sales en dergelijke, dat was het hele punt niet.. Nu reageer je ook weer alleen op enkele uitspraken ipv over de kern, het is goed zo. ;)
En dat omdat ik een 'duur' horloge van 76,- had besteld en er nog steeds erg blij mee ben :+

Ben het roerend met je eens, er komt heel veel troep uit China maar inmiddels weet ik ook veel meer gave spullen te vinden. Hubsan drones vlogen door de straat hier voor iemand er ooit van gehoord had, nu overal te koop en een gerespecteerd merk. Blitzwolf wordt genoemd, prima spul. Heb van Banggood een afstandsbestuurbare auto waar je nog altijd ALLE onderdelen voor kunt krijgen (want ja, ik bots :+ ). Allemaal prima prijzen en prima kwaliteit.

Vind vooral bij dat soort dingen het verschil van kleine prijsjes groot. Koop ik een beugeltje voor die auto betaal ik in China 1,29$ maar in NL meteen 7,95. Ik snap dat je winst moet maken, maar ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten 8 euro te betalen terwijl ik het voor 1 euro ook kan bestellen :X

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

MsG schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:06:
Ik heb laatst de 1e x een refund gehad nadat blijkbaar het concept "store credit" niet meer bestaat bij Aliexpress. Het geld zou al weken geleden terug zijn (de verkoper zegt dat hij er al aan heeft voldaan, en in het systeem van Aliexpress staat dat ook zo), maar nog steeds heb ik niks op mijn rekening.

Als ik Google hoor ik nog meer horrorverhalen. Andere mensen die hier ook iets mee hebben gemaakt?

Voorheen kreeg ik gewoon het geld als tegoed in Aliexpress. Dat vond ik veel fijner, want dan had je het vrij snel al beschikbaar. Jammer dat Aliexpress ook geen Paypal ondersteunt, dan kan je dit soort transacties veel makkelijker zelf intrekken.
Als A3 koper heb ik de afgelopen jaren meerdere keren mijn geld teruggekregen via Aliexpress. Wel duurt het de laatste tijd langer. Ik heb na twee weken eindelijk het geld voor een fake item terug op mijn creditcard ontvangen en ik wacht nog op een andere refund voor een tijdens het transport beschadigde PCI-kaart. Die was verzonden in een plastic envelop. PCI-kaarten van andere verkopers werden verstuurd in een plat doosje en kwamen zonder beschadigingen aan.

Paypal heeft mij in het verleden flink getild dus dat gebruik ik niet meer. Paypal controleerde alleen of ik iets had ontvangen, niet wat. Tip voor oplichters: verkoop iets, laat je betalen via Paypal en verstuur een baksteen. Paypal deed hier helemaal niets aan. Ik ben voor honderden euro's het schip in gegaan. Dan is een creditcard toch beter. Je hebt eerst de bescherming van Aliexpress zelf en als je er daar niet mee uitkomt kan je het nog via je creditcard maatschappij proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Trichoglossus schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:39:
[...]

Ca 3 euro voor een Philips bij de action. Ze hebben H7 en H4 daar.
Heb er vorig jaar een 6 tal H7 gekocht voor rond de 1,50 euro p/s bij de Action.

Werken uitstekend en had zelf het gevoel dat deze meer licht geven dan de duurder die je bv bij de pomp kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 15:17
Heb hem ook binnen, heb je al een usb Dab+ Adapter gevonden die er goed op werkt
SmoothTweaker s.chreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:23:
Op 16-5 een Autoradio besteld via AliExpress welke op 20-5 verzonden was vanuit Hong Kong en op 23-5 geleverd was. Al met al vrij snel en zeer netjes verpakt.

Frontje voor de 107 uit Duitsland laten komen en het eind resultaat mag er wezen. Vrouwlief ook weer blij met haar hippe radio in plaats van de standaard radio

Betreft deze radio (KLIK!), alleen was deze 3 weken terug maar €150.

[afbeelding]
[afbeelding]

Next: een goedkope DAB+ (DVT-T) USB Adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

SemperFidelis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:41:
[...]

Waar heb het over man :')

de discussie begon over een horloge en ik was de eerste die erover begon. Misschien dat jij twee discussies door elkaar haalt, maar ga niet zo tegen mij beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-09 15:00

Hak

Net m'n Chuwi Hi8 Pro tablet via Gearbest EU binnen. Helaas DOA - wil niet booten of zelf laden. Ik heb al een ticket aangemaakt, maar weten jullie hoe Gearbest met dit soort dingen omgaat?

Dit is trouwens m'n derde China budget tablet binnen een jaar. Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

MikeOO schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 08:03:
[...]

Heb er vorig jaar een 6 tal H7 gekocht voor rond de 1,50 euro p/s bij de Action.

Werken uitstekend en had zelf het gevoel dat deze meer licht geven dan de duurder die je bv bij de pomp kan kopen.
Ik heb de Philips H4 van Action in mijn auto zitten en die geven een behoorlijke bak licht meer in vergelijking met de lampen die er origineel in zaten. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:38
Hak schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:28:
Net m'n Chuwi Hi8 Pro tablet via Gearbest .............. weten jullie hoe Gearbest met dit soort dingen omgaat?
........
Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Dat is pech. Ik heb al enkele jaren een Pipo W2S tablet (nu w10) tot volle tevredenheid in gebruik.

Bereid je maar voor op een eindeloos lange reeks berichtjes heen en weer. Gearbest staat helaas niet bekend om zijn meedenkendheid. Foto's en filmpjes maken en opsturen, die vervolgens nogmaals via een andere manier nogmaals opgestuurd moeten worden omdat ze ze niet kunnen zien enz.
Uiteindelijk komt er uit dat je een bedrag moet zeggen wat de reparatie ter plaatse (NL) kost, of ze bieden een klein compensatiebedragje aan, of terugsturen en na ontvangst geld terug.

Dat laatste zal waarschijnlijk ook besloten worden als je eea via een Paypal dispute probeert te regelen. Een Paypal dispute open je pas als Gearbest geen enkele bevredigende toezegging meer doet. Zorg voor een goede archivering van de berichten en ik hoop dat je retour zenden via Paypal hebt aangezet.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 20:46
elinx schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:01:
[...]
....en ik hoop dat je retour zenden via Paypal hebt aangezet.
die heb ik nog nooit gezien, waar zit dat knopje? bij paypal of bij gearbest?

Verder ben ik nog steeds op zoek naar een MI Band 2 voor minder dan 30 euro. De goedkoopste die ik heb kunnen vinden is €33 op banggood met de code "Miband27" of hebben jullie em misschien goedkoper gevonden? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
boppos schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:28:
[...]

Verder ben ik nog steeds op zoek naar een MI Band 2 voor minder dan 30 euro. De goedkoopste die ik heb kunnen vinden is €33 op banggood met de code "Miband27" of hebben jullie em misschien goedkoper gevonden? :9~
Paypal en nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 07:48
[...]
Zorg voor een goede archivering van de berichten en ik hoop dat je retour zenden via Paypal hebt aangezet.
[...]

Geef dan meteen even het linkje:

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

[ Voor 20% gewijzigd door f.v.b op 23-07-2016 16:06 ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:02
MikeOO schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 08:03:
[...]

Ze hebben nu nog steeds H4 en H7 philips vision plus van 3-4 euro per stuk, en een goedkoper merk inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:38
f.v.b schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:05:
...............
Geef dan meteen even het linkje:...........
Volgens mij vroeg Hak alleen hoe Gearbest met dit soort ervaringen omgaat.
Volgens mij heb ik daaraan voldaan.
Over Paypal waren geen vragen dus ik zou niet weten waarom er dan een link bij moet.
...die heb ik nog nooit gezien, waar zit dat knopje? bij paypal of bij gearbest?.......
Ik raad je aan volgende keer of op je Paypal mail te letten of de Paypal site eens beter te bekijken mbt de opties, want je kan jezelf tekort doen door het niet bij Paypal te activeren. Vooral igv van China shoppen.
f.v.b is al zo aardig geweest om een directe link te plaatsen.

[ Voor 50% gewijzigd door elinx op 23-07-2016 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Laatst online: 29-09 15:00

Hak

[...]

Dat laatste zal waarschijnlijk ook besloten worden als je eea via een Paypal dispute probeert te regelen. Een Paypal dispute open je pas als Gearbest geen enkele bevredigende toezegging meer doet. Zorg voor een goede archivering van de berichten en ik hoop dat je retour zenden via Paypal hebt aangezet.

succes
Dank je voor de tips! Gelukkig stond Paypal retour zenden aan, dus nu maar afwachten hoe Gearbest gaat reageren en me psychisch voorbereiden op een langdurige wellusnietus discussie met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 20:46
elinx schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:50:
[...]
Volgens mij vroeg Hak alleen hoe Gearbest met dit soort ervaringen omgaat.
Volgens mij heb ik daaraan voldaan.
Over Paypal waren geen vragen dus ik zou niet weten waarom er dan een link bij moet.

[...]
Ik raad je aan volgende keer of op je Paypal mail te letten of de Paypal site eens beter te bekijken mbt de opties, want je kan jezelf tekort doen door het niet bij Paypal te activeren. Vooral igv van China shoppen.
f.v.b is al zo aardig geweest om een directe link te plaatsen.
ik had het ook al aan staan maar alsnog bedank voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Trichoglossus schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:38:
[...]

Ze hebben nu nog steeds H4 en H7 philips vision plus van 3-4 euro per stuk, en een goedkoper merk inderdaad.
Ok dat verklaard het verschil. Nou bij deze de goedkope variant voldoet uitstekend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:51
dirk38 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:33:
Heb hem ook binnen, heb je al een usb Dab+ Adapter gevonden die er goed op werkt

[...]
Tof!, bevalt de radio?
Ik heb al zo'n 2 weken RLT2832U + R820T in de la liggen.
Heb alleen nog geen tijd gehad om hem aan te sluiten.

Zou vandaag eens even de MCX Male to COAX adapter bestellen zodat hij op mijn standaard antenne kan en daarna geef ik je wel een update

[ Voor 3% gewijzigd door SmoothTweaker op 24-07-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Duidelijkzo schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:39:
Nog niet eerder gezien bij Chinese webshops: prijzen die veranderen met het uur van de dag. Een nieuwe Homtom HT17 besteld. Hoogste prijs 69 dollar, laagste 57,99 dollar. Kopen op de namiddag is het voordeligst. (tegen de koers van gisteren 53,40 euro.
Meer mensen met ervaring hiermee?
Geen ervaring, maar kan mij niet voorstellen dat je het mogelijk is voor 54 euro.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-10 19:21
M'n zus heeft een nieuwe auto en zoekt een apparaatje voor in de auto (uit 2010) om handsfree mee te bellen.
Weet iemand een goede oplossing? Er zit geen aux in de auto.
Mogelijkheden die ik heb gevonden:
1.
http://www.banggood.com/O...ne-With-Mic-p-981313.html

2.
http://www.banggood.com/S...Kit-Speaker-p-988272.html

3.
De nieuwe Roidmi 2s van Xiaomi.

Het gaat haar vooral om het handsfree bellen, dus in eerste instantie niet om audio streaming. De Roidmi is nog niet uit en ik vermoed dat de handsfree optie qua geluid niet zo goed zal zijn.
Optie 1 lijkt me zelf het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kukelinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 09:37
mirod schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:37:

3.

Het gaat haar vooral om het handsfree bellen, dus in eerste instantie niet om audio streaming. De Roidmi is nog niet uit en ik vermoed dat de handsfree optie qua geluid niet zo goed zal zijn.
Roidmi 2s is o.a. hier te koop klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
mirod schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:37:
M'n zus heeft een nieuwe auto en zoekt een apparaatje voor in de auto (uit 2010) om handsfree mee te bellen.
Weet iemand een goede oplossing? Er zit geen aux in de auto.
Mogelijkheden die ik heb gevonden:
1.
http://www.banggood.com/O...ne-With-Mic-p-981313.html

2.
http://www.banggood.com/S...Kit-Speaker-p-988272.html

3.

Optie 1 lijkt me zelf het best?
Optie 2 lijkt mij de beste keuze.

Optie 1 zit je in de auto continu met een oortje in, terwijl het misschien niet nodig is.
Optie 3 moet je de autoradio op een vaste frequentie zetten en kan je dus niks anders met de autoradio (wel een optie als je toch wilt streamen vanaf de telefoon).

Optie 2 werkt onafhankelijk van de radio en zonder dat je iets in je oor moet dragen. De vraag is hoe de geluidskwaliteit is, maar dergelijke handsfree kits zijn er wel met een aardige kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Laatst online: 04-10 19:21
ralph075 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Optie 2 lijkt mij de beste keuze.

Optie 1 zit je in de auto continu met een oortje in, terwijl het misschien niet nodig is.
Optie 3 moet je de autoradio op een vaste frequentie zetten en kan je dus niks anders met de autoradio (wel een optie als je toch wilt streamen vanaf de telefoon).

Optie 2 werkt onafhankelijk van de radio en zonder dat je iets in je oor moet dragen. De vraag is hoe de geluidskwaliteit is, maar dergelijke handsfree kits zijn er wel met een aardige kwaliteit.
Bedankt voor de tip, zo had ik het niet bekeken:) Werkt zoiets beter dan de speakerfunctie op haar telefoon (iPhone 5s)? Iemand eventueel een tip voor een goede set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Even een vraag voor de gebruikers van Tronsmart-kabels hier.
Ik heb deze een tijdje geleden gereviewed, en op basis daarvan hebben een aantal mensen deze ook gekocht.
Hoe zit het met de duurzaamheid van deze kabels? Hoewel deze kabels uitermate goed presteren, hoor ik van gebruikers her en der wel klachten hierover. Zelf ben ik deze nog niet tegengekomen, en ik gebruik deze kabels toch wel in mijn dagelijkse bezigheden, hoewel ik wel wat meer kabels ter beschikking heb dan de gemiddelde gebruiker, en deze dus misschien niet zo vaak ingepliugd en uitgetrokken worden als bij écht dagelijks gebruik.
Gebruikers melden dat ze na een paar weken gewoon uit je apparaat vallen en dan moet je de pinnetjes weer proberen terug te buigen en zelfs dat ze kapot gaan aan de kant van de telefoon waardoor de draad naar buiten komt.

Wat zijn de ervaringen hiermee?

*UPDATE*
Het zou hem dan gaan om kabels die ingeplugd zijn in devices tijdens gebruik, bijvoorbeeld een tablet op de bank met een lange kabel om bij te laden, waarbij dan de haakjes op de platte kant van de connector het begeven.

[ Voor 15% gewijzigd door dodge_911 op 24-07-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

dodge_911 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:34:
Ik heb deze een tijdje geleden gereviewed, en op basis daarvan hebben een aantal mensen deze ook gekocht.
Hoe zit het met de duurzaamheid van deze kabels? Hoewel deze kabels uitermate goed presteren, hoor ik van gebruikers her en der wel klachten hierover. Zelf ben ik deze nog niet tegengekomen, en ik gebruik deze kabels toch wel in mijn dagelijkse bezigheden, hoewel ik wel wat meer kabels ter beschikking heb dan de gemiddelde gebruiker, en deze dus misschien niet zo vaak ingepliugd en uitgetrokken worden als bij écht dagelijks gebruik.
Gebruikers melden dat ze na een paar weken gewoon uit je apparaat vallen en dan moet je de pinnetjes weer proberen terug te buigen en zelfs dat ze kapot gaan aan de kant van de telefoon waardoor de draad naar buiten komt.

Ik heb 3 tronsmart kabels van 2 meter. Over 1 ben ik heengereden met de bureaustoel, waarna er een scheurtje in het plastic zat. Verder werkt de kabel nog prima.

Ik heb geen last van gebogen pinnetjes o.i.d. in combinatie met mijn galaxy s7 edge en note 10.1 2014

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanibanani
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:28

Ik heb destijds (bijna een jaar geleden ) de pack gekocht met 6 kabels van verschillende lengte. Ze doen het allemaal nog goed, de connector buigt wel wat mee ( zeker nu ik een verloopplug voor usb c erop heb, waardoor de connector langer wordt), maar even terug buigen wil ook prima. Geen klachten over kapotte kabels of connectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Laatst online: 22:13

*UPDATE*
Het zou hem dan gaan om kabels die ingeplugd zijn in devices tijdens gebruik, bijvoorbeeld een tablet op de bank met een lange kabel om bij te laden, waarbij dan de haakjes op de platte kant van de connector het begeven.
Evenals bovenstaanden gebruik ik al een tijdje de kabels (~1.5 jaar geleden mixed pack gekocht). De kabels die tot nu toe kapot zijn gegaan kwam doordat ik lomp was. Daardoor heb ik een kabel denk ik ook niet Langer dan 4 maanden gebruikt. Moet wel zeggen dat ik soms merkte dat de connector op een gegeven moment wat losser in een device zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

*UPDATE*
Zoals ik ook al bij de buren postte zijn er bij mij al wel zeker 5 gesneuveld. Dan is het of dat de kabel gewoon uit het apparaat valt (HTC M8), of dat er een kabelbreuk in zit op het uiteinde waar de kabel het apparaat in gaat, of dat de kabels gewoon naar buiten komen op het uiteinde waar de kabel het apparaat in gaat.
Nu heb ik nog een set van 5 liggen maar hierna ga ik toch andere bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 19:32
Diverse powerbanks kun je nu kopen met $5 korting op banggood met de code 'BALL' http://www.banggood.com/c....html?bid=23786&utmid=895

Ik heb zojuist de Xiaomi 20.000mah powerbank besteld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Terrz schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:21:
Diverse powerbanks kun je nu kopen met $5 korting op banggood met de code 'BALL' http://www.banggood.com/c....html?bid=23786&utmid=895

Wat zijn al die powerbanks ineens duur :( heb gelukkig paar maanden geleden al de 20.000 gekocht voor 21 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Terrz schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:21:

Nice, zo duikt de XPB 10.000mAh non QC mooi onder de 12€.

De andere couponcodes voor die pagina zijn EGGB (-10%) en BGBALL (-20%)
Deze gelden evenwel enkel op bepaalde categoriën in die promo, dus ff uitkijken waar je wat mee aankan.

[ Voor 20% gewijzigd door dodge_911 op 24-07-2016 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:10

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

The Inquisitor schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Ziet er leuk uit, ben benieuwd hoe de kwaliteit is
Heb hem net binnen en type dit stukje als test er op. Het valt al vrij snel op dat het inderdaad een budget product is, de toetsen zijn niet slecht maar het is ook zeker niet goed. Ik type er toch vrij snel naast, en dat vertraagt het typen toch wel. Het toetsenbord is dus ook niet full size, ook logisch gezien de afmetingen. Om het naar the real world te vertalen: hij is ongeveer zo groot als een 8 inch tablet, dus kleiner dan een normale iPad.

Zelf had ik hem denk ik liever wat groter gezien, weet niet of ik hieraan kan wennen. Mijn doel was om hiermee mijn tablet als laptop te kunnen gebruiken maar daar werkt het toetsenbord toch niet lekker genoeg voor. Ander nadeel is dat de touchpad het niet doet met een iPad. Ik heb hem ook getest op mijn windows phone, en daar werkt dit meteen prima, en dat zal onder Android ook zo zijn als ik de handleiding zo lees.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:10

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Luke-san schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:48:
[...]

Wow knap ding. Ook nog eens 'Supports SBC/APTX'. Kan je eens testen hoe gevoelig de ontvanger is?
Ik heb er hier 1 die amper 4 meter gaat en een andere die 20 meter ver gaat.
Ik gebruik hem nu zo'n half jaar en ben er wel tevreden mee. Het bereik is niet heel geweldig, denk dat dit zo'n 10 meter is zonder obstakels, ga je er zelf tussen lopen dan is het al snel minder. Maar voor mijn gebruik voldoet het wel, bij muziek luisteren ligt de telefoon toch vaak ergens dicht in de buurt op de bank, bij een film kijken heb je er al helemaal geen last van want dan zit je zelf natuurlijk ook stil.

Positief puntje is ook dat hij ook mijn subwoofer gebruikt op mijn 2.1 setje. Dit was de reden dat ik per se een toslink connectie wilde, en die werkt dus goed.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:30
ikdedinges schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Wat zijn al die powerbanks ineens duur :( heb gelukkig paar maanden geleden al de 20.000 gekocht voor 21 euro
Dat komt door dat verrekte Pokemon Go. Er schijnt een heuse run op powerbanks te zijn door die hype 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:09
Vorige week mijn Netwerk Tester binnengekregen.
Van de 16 netwerk kabels in mijn huis waren 2 niet helemaal goed, meteen maar 2 RJ45 connectors vervangen.
(Mijn printer en netwerk audio radio verloren zich wel eens in mijn netwerk)

Heel tevreden met deze aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Tigerblood schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:31:
[...]

Dat komt door dat verrekte Pokemon Go. Er schijnt een heuse run op powerbanks te zijn door die hype 8)7
even wachten tot de hype weer een beetje overgewaaid is dan :)
heb nog wel genoeg powerbanks maar ik heb net mn reserve weg geven aan een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:57
*knip* er is een heel subforum voor e-readers en aankoopadvies. Hier hoort dat niet, zie de topicwaarschuwing

[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 26-07-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:48
Ik heb mijn eerste "negatieve" ervaring met chinese verkoper. Via AlieExpress
Dispute aangevraagd, hij lijkt er niet op te reageren.

Met creditcard betaald, krijg je dan het geld terug op je creditcard? Of krijg je tegoed bonnen op Alieexpress?
Heb full refund gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Je krijgt het teruggestort op je betaalwijze, dus bij jou op je credticard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
  • Laatst online: 06-10 08:37
Ik hebde xiaomi 16000mAh powerbank besteld bij banggood.com. Hoe lang was bij jullie de levertijd de laatste tijd? Ben namelijk benieuwd wanneer ik hem kan verwachten. Ik kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
daanb14 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:06:
Ik hebde xiaomi 16000mAh powerbank besteld bij banggood.com. Hoe lang was bij jullie de levertijd de laatste tijd? Ben namelijk benieuwd wanneer ik hem kan verwachten. Ik kan niet wachten...
10 tot 15 dagen van verzenden tot aankomst hier.
(4 orders op dezelfde dag geplaatst, kwamen 4 dagen na elkaar binnen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Had een leuke SD cardcase besteld op Banggood.
Kwam gisteren binnen en heb er maar 'n videootje van gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Heeft iemand toevallig ooit een USB switch gevonden/gekocht in China? Ik wil mijn muis/toetsenbord aansluiten op twee computers om er volgens makkelijk tussen te switchen.
Als ik zoek op usb switch kom ik alleen usb-hubs tegen waarbij je de poorten kunt aan/uit zetten met een switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 23:13:
Heeft iemand toevallig ooit een USB switch gevonden/gekocht in China? Ik wil mijn muis/toetsenbord aansluiten op twee computers om er volgens makkelijk tussen te switchen.
Als ik zoek op usb switch kom ik alleen usb-hubs tegen waarbij je de poorten kunt aan/uit zetten met een switch
Zoek eens op KVM switch?
En dan gewoon de videopoort niet gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 26-07-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

dodge_911 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 23:36:
[...]

Zoek eens op KVM switch?
En dan gewoon de videopoort niet gebruiken.
Ah kijk dat zijn de zoekwoorden die ik zocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
dodge_911 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:40:
[...]

10 tot 15 dagen van verzenden tot aankomst hier.
(4 orders op dezelfde dag geplaatst, kwamen 4 dagen na elkaar binnen)
Bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
Hadden jullie ook bij Banggood dat er al vijf dagen op 17Track staat: "The item is pre advised"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
daanb14 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 09:31:
Hadden jullie ook bij Banggood dat er al vijf dagen op 17Track staat: "The item is pre advised"?
PostNL verzending? Yep. Kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Pre-advised betekend dat het pakket is aangemeld bij de koerier maar nog niet bij de koerier is aangekomen.
Kan meerdere redenen hebben, vaak is het geen voorraad. Er wordt dan alvast een tracking nummer aangemaakt en je pakketje gaat de deur uit zodra het artikel voorradig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
Ik had onlangs een pakket (dat nu bij de douane ligt) dat daar 12 dagen op stond en toen ineens in NL was. PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 02-10 07:44
Update over m'n Mi Band 2 bestelling. Tinydeal geeft constant aan dat iets "in stock" is... Dat is niet waar. Mi Band 2 besteld op 25 juni. Uiteindelijk 21 juli verzonden. In die periode heeft er constant op de site gestaan dat ze op voorraad waren, maar tegelijkertijd werd er steeds een andere shipping date aangegeven.

Be warned :). Ben er wel benieuwd naar overigens als hij eindelijk binnen is! :)

Gaat overigens via Swiss post. Weer nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zit naar een paar Blitzwolf-USB-kabels te kijken (weer :X). Hoe weet ik nu echt zeker dat ze niet nep zijn? Bij Amazon staat duidelijk dat Blitzwolf ze levert, maar bij Banggood uiteraard niet.

Voor het beeld: ik ben naar deze aan het kijken

[ Voor 33% gewijzigd door pven op 27-07-2016 14:45 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
pven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:40:
Ik zit naar een paar Blitzwolf-USB-kabels te kijken (weer :X). Hoe weet ik nu echt zeker dat ze niet nep zijn? Bij Amazon staat duidelijk dat Blitzwolf ze levert, maar bij Banggood uiteraard niet.

Voor het beeld: ik ben naar deze aan het kijken
Je mag van mij aannemen dat de BlitzWolf kabels op BangGood ook echt van BlitzWolf zijn.
Ik kan het je zelfs garanderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 14:44
Ik wacht gezellig met je mee ;)
Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/pxev48pd7/Naamloos.png

Vorige keer was mijn bestelling (16.000mAh Xiaomi) van 3 september op 23 september binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:28
Het is komkommer tijd bij Aliexpress geloof ik.

- Paar bestellingen die nu gemiddeld 2 maanden duren
- 1 Pakje wat is zoek gegaan tijdens de post (wel hier in NL zoals het eruitziet).
- Invoer belasting a € 19 voor een imitatie laybag moeten betalen die zelf € 30 kost.

Het is niet allemaal Aliexpress hun schuld natuurlijk, maar ik hou voorlopig even op met bestellingen plaatsen, dit is mij de moeite niet meer waard, 1 maand vind ik prima kwa wachten maar 2 met alle gedoe dat ik erachteraan moet heb ik totaal geen zin in.

Wellicht over 2 maanden dat ik weer ga bestellen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Vandaag zat ik door mn bestellingen te kijken op AE,
öh die heeft ook een trackingnr".
op 17track stond ie nog onderweg maar toch maar even ingevoerd bij internationalparceltracking.com
ligt het pakje al sinds 16 juli op het afhaalpunt :/
de mevrouw achter de balie zei al dat het pakje bijna terug ging.
kut postnl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Turismo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:37:
Het is komkommer tijd bij Aliexpress geloof ik.

- Paar bestellingen die nu gemiddeld 2 maanden duren
- 1 Pakje wat is zoek gegaan tijdens de post (wel hier in NL zoals het eruitziet).
- Invoer belasting a € 19 voor een imitatie laybag moeten betalen die zelf € 30 kost.

Het is niet allemaal Aliexpress hun schuld natuurlijk, maar ik hou voorlopig even op met bestellingen plaatsen, dit is mij de moeite niet meer waard, 1 maand vind ik prima kwa wachten maar 2 met alle gedoe dat ik erachteraan moet heb ik totaal geen zin in.

Wellicht over 2 maanden dat ik weer ga bestellen.
komkommer tijd?
Het lijkt wel steeds sneller te gaan, ook het versturen, meestal een dag later meteen verzonden, max 2 weken hier thuis...
Ik heb wel een raar probleem met een dispute die ik aangemaakt had van een rgb controller, deze start meteen op als ik er stroom opzet in loop (ro,gr,bl,) en kan hem niet bedienen met de rc.
Heb duidelijk alles omschreven met een filmpje erbij upgeload, en krijg als reactie terug
"Hi friend,
Could you please let me know your Email address ?
Thanks"
iemand dit verzoek wel eens gehad, en wat zal ze hier mee willen bereiken?
ik heb nu terug gemaild "why you need my email?"
Geen reactie tot nu toe (een dag later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
ikdedinges schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:37:
Vandaag zat ik door mn bestellingen te kijken op AE,
öh die heeft ook een trackingnr".
op 17track stond ie nog onderweg maar toch maar even ingevoerd bij internationalparceltracking.com
ligt het pakje al sinds 16 juli op het afhaalpunt :/
de mevrouw achter de balie zei al dat het pakje bijna terug ging.
kut postnl...
Hoe ben je aan de 3S code gekomen?
Ik heb een R***********NL code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
daanb14 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:41:
[...]

Staat in de post :p
https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:24
daanb14 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:41:
[...]

Dat kan sinds kort met de nieuwe versie van de PostNL app ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:31
pawarana schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:37:
[...]

komkommer tijd?
Het lijkt wel steeds sneller te gaan, ook het versturen, meestal een dag later meteen verzonden, max 2 weken hier thuis...
Ik heb wel een raar probleem met een dispute die ik aangemaakt had van een rgb controller, deze start meteen op als ik er stroom opzet in loop (ro,gr,bl,) en kan hem niet bedienen met de rc.
Heb duidelijk alles omschreven met een filmpje erbij upgeload, en krijg als reactie terug
"Hi friend,
Could you please let me know your Email address ?
Thanks"
iemand dit verzoek wel eens gehad, en wat zal ze hier mee willen bereiken?
ik heb nu terug gemaild "why you need my email?"
Geen reactie tot nu toe (een dag later)
Paypal refund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
Wat is jullie ervaring met Bewijs van Aankomst en mailen? Hoe lang duurt het dan voor je het pakket hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
nee credit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
robinjoo1 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:54:
[...]

niet waar zulke code track je in het begin op
http://www.postnl.post/
bij die andere site zet je een internationaal trackingnr om in een 3S code die je dan weer binnen NL kunt tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
ikdedinges schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:20:
[...]

bij die andere site zet je een internationaal trackingnr om in een 3S code die je dan weer binnen NL kunt tracken.
ik bedoelde tot die tijd dat de R postnl barcode daar niet bekend is kan je hem volgen op de site die ik gaf

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:26
robinjoo1 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:36:
[...]

ik bedoelde tot die tijd dat de R postnl barcode daar niet bekend is kan je hem volgen op de site die ik gaf
ja, in het buitenland is het prima te volgen. Tot het hier in Nederland komt.

Want dan:
-is het van de radar
-ligt het zonder bericht op een afhaalpunt
-gaat het terug omdat er geen afhaalbericht is
-krijg je bericht dat je het opnieuw kunt inplannen terwijl het bij de buren is afgegeven
-tekenen ze zelf voor ontvangst en forceren het door de brievenbus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03

Mentalist

[avdD]

Ik heb een paar dingen op eBay gekocht bij 1 verkoper. Allemaal aparte "nu kopen" bestellingen omdat de knop om ze in het eBay-winkelmandje te doen ontbrak. (verzendkosten zijn er toch niet dus dat maakte op zich niet uit)

Nu krijg ik twee mailtjes van de verkoper:
Dear my friend,

We feel sorry that your parcel has been returned by the
Customs,

Due to the uncertainty and unsafe of the long journey
International shipping,
refund, is fine to you?

What is your idea?
We
sincerely apologize for any inconvenience caused.
Dit lijkt dan twee van de vier items te betreffen, de goedkoopste twee. Hoe waarschijnlijk is dit? Iemand dit eerder meegemaakt?

Of kan dit een of andere scam zijn waarbij ik een refund accepteer voor de twee goedkope items en het geld voor de duurdere items dan weg is? Ik heb geen flauw idee maar ik vind het gewoon een heel vaag verhaal en dan krijg ik jeuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 27-07-2016 22:53 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:47
Ik wou RVS icecubes bestellen, vanuit China.
Maar ik bedacht mij net. Heeft iemand toevallig ervaring met echt slechte blokjes?
Welke wellicht geen RVS zijn, een ijzer smaak hebben of iets dergelijks?
Met 'consumptie'goederen uit China ben ik dan toch een beetje huiverig :9 .

[ Voor 3% gewijzigd door alaintje op 28-07-2016 00:05 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 19:35
alaintje schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 00:04:
Maar ik bedacht mij net. Heeft iemand toevallig ervaring met echt slechte blokjes?
*kuch* Etcetera: Chinese Meuk blijft leuk: Zomerstuff *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Oh wacht deze is voor SHOPS. damn, het wordt al laat :+ .
excuus.

edit:/
holy shit, ik heb die post zelfs gelezen 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door alaintje op 28-07-2016 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Von Henkel schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:36:
Vorige week mijn Netwerk Tester binnengekregen.
Van de 16 netwerk kabels in mijn huis waren 2 niet helemaal goed, meteen maar 2 RJ45 connectors vervangen.
(Mijn printer en netwerk audio radio verloren zich wel eens in mijn netwerk)

Heel tevreden met deze aankoop :)
Heb je inmiddels al wat meer kabels getest? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de betrouwbaarheid ervan. Het product zelf is niet duur, zeker niet als je het vergelijkt met producten in NL.
Ik overweeg ook om er 1 aan te schaffen.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 11:16
Ik vind die RVS (en stenen overigens ook) erg leuk, maar iets in mij zegt me dat ik liever water ijsblokjes op mijn tanden laat klotsen/botsen/whatever dan RVS blokjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:08
RVS bereik je door te mengen met niet-roestende metalen en die kunnen in sommige gevallen langzaam oplossen in water. Rondom nikkel in goedkopere 'roestvaste' kranen is veel te doen geweest, veel mensen krijgen problemen door structureel nikkel inname. Zal met een enkele keer zo'n blokje gebruiken vast meevallen, maar ik zal geen omgesmolten thermonuclear afval uit China in m'n dagelijkse voedselketen opnemen zullen we maar zeggen :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:33

ITsEZ

parttime all-rounder

Alleen vandaag (beperkt aantal) de toch al goedkope UMI London met 10$ korting voor nog maar 49,95$ atm nog ongeveer 60 zwart en 25 goud over. http://aliexpress.com/ite...e=storeDetail2msiteDetail

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:09
freestyler2 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:45:
[...]

Heb je inmiddels al wat meer kabels getest? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de betrouwbaarheid ervan. Het product zelf is niet duur, zeker niet als je het vergelijkt met producten in NL.
Ik overweeg ook om er 1 aan te schaffen.
Om dit model te kopen kwam ik op het idee omdat een vriend van mij werkt in België (onderhoud masten telefonie)
En hun monteurs hadden allemaal dit model van hun werkgever.
Hij is daar uitermate tevreden mee.
Zelf heb ik hem alleen voor deze kabels gebruikt, maar wat die moet doen doet die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
robcoenen schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:24:
[...]

Ik wacht gezellig met je mee ;)
[afbeelding]

Vorige keer was mijn bestelling (16.000mAh Xiaomi) van 3 september op 23 september binnen.
Is de situatie bij jou al veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03

Mentalist

[avdD]

NiGeLaToR schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:28:
[...]

RVS bereik je door te mengen met niet-roestende metalen
Lood? O-) RobinHood zei dat het zacht aanvoelde.. :X

Waterleidingen waren vroeger ook van lood en RVS is duur, dus helemaal onwaarschijnlijk lijkt het me niet. Zeker niet met verhalen over nep-harde schijven in het achterhoofd. Als er wat valt te besparen zonder direct betrapt te worden dan moet je er rekening mee houden dat dat mogelijk ook zal gebeuren. Geldt overigens niet alleen voor producten uit China (iemand nog een broodje paardenvlees? O-)), maar in China nemen ze het bij merkloze producten iets minder nauw met regelgeving dan bij merkproducten of in westerse landen.

[ Voor 29% gewijzigd door Mentalist op 29-07-2016 19:50 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Vraagje, kun je een dispute heropenen op AliExpress?
Had er snel 1tje ingeschoten en nu vraagt de verkoper om hem te sluiten, het even op te lossen.. Maar als die oplossing mij niet aanstaat: kan ik dan alsnog weer een dispute openen? Of probeert ze me te naaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:33

ITsEZ

parttime all-rounder

SemperFidelis schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:56:
Vraagje, kun je een dispute heropenen op AliExpress?
Had er snel 1tje ingeschoten en nu vraagt de verkoper om hem te sluiten, het even op te lossen.. Maar als die oplossing mij niet aanstaat: kan ik dan alsnog weer een dispute openen? Of probeert ze me te naaien ;)
Ik heb niet de exacte ervaring met aliexpress maar meestal proberen ze je te naaien. Bovendien, hij kan het toch gewoon direct oplossen/oplossen terwijl het dispute open staan? Lijkt me geen probleem..

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 11:12
ITsEZ schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:18:
[...]

Ik heb niet de exacte ervaring met aliexpress maar meestal proberen ze je te naaien. Bovendien, hij kan het toch gewoon direct oplossen/oplossen terwijl het dispute open staan? Lijkt me geen probleem..
Had laatst nog een sugru kloon gekocht voor iets meer dan 7 euro.

Werkt dus voor geen meter, het spul hardt helemaal niet uit, zelfs niet na een week.

Dispute geopend met arbitrage door Aliex, maar die vroegen om bewijs of terugsturen op eigen kosten voor een refund. Terugsturen kost bijna even veel als het product. Dus toen maar een 1 ster review achtergelaten.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
Centurion schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:23:
[...]

Dus toen maar een 1 ster review achtergelaten.
dat is soms ook 7 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 14:44
daanb14 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:40:
[...]

Is de situatie bij jou al veranderd?
Een vriend van mij heeft de powerbank een dag na mij besteld en heeft deze nu al binnen.
Bovenste nummer is van mij, onderste van mijn vriend.
Afbeeldingslocatie: https://s32.postimg.org/datk993n9/Naamloos.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 02:14:
[...]

Lood? O-) RobinHood zei dat het zacht aanvoelde.. :X

Waterleidingen waren vroeger ook van lood en RVS is duur, dus helemaal onwaarschijnlijk lijkt het me niet. Zeker niet met verhalen over nep-harde schijven in het achterhoofd. Als er wat valt te besparen zonder direct betrapt te worden dan moet je er rekening mee houden dat dat mogelijk ook zal gebeuren. Geldt overigens niet alleen voor producten uit China (iemand nog een broodje paardenvlees? O-)), maar in China nemen ze het bij merkloze producten iets minder nauw met regelgeving dan bij merkproducten of in het westerse landen.
Ik heb misschien de mogelijkheid om het materiaal te testen. Ik denk zelf dat ze gelakt of verchroomd o.i.d. zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:54

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

robcoenen schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:18:
[...]

Een vriend van mij heeft de powerbank een dag na mij besteld en heeft deze nu al binnen.
[afbeelding]
Goede les voor iedereen, is ook al veel vaker gezegd. Er is geen pijl op te trekken op de bezorgduur.
Gewoon geduldig zijn en afwachten. Soms duurt het 3 dagen, meestal 3 weken, soms 3 maanden. Dat is gewoon het risico van "china-shoppen". Het heeft geen zin om iedere keer weer hetzelfde te plaatsen in dit topic (staat ook in de topicwarning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
robcoenen schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:18:
[...]

[afbeelding]
Hopelijk in ieder geval volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 02:48

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Vandeweek mijn eerste pakketje uit China aangekomen na 2,5 week. Het opmerkelijke is wel dat het pakketje binnen een week in Nederland was, dus een pakketje invoeren duur langer dan een pakketje de wereld rond sturen.

@W3ird_N3rd, Die had ik nog niet eerder gezien, dat is eigenlijk wel heel erg.

[ Voor 7% gewijzigd door zekerpixels op 30-07-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 23:46
Qua verzending uit China hebben ze dit keer voor mij een nieuwe record gehaald. Afgelopen maandag een Xiaomi note 3 pro besteld via Aliexpress (Top-One) en vrijdagmiddag was die binnen. Nu helaas wachten tot mijn verjaardag.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 16:38

13art

Moderator Mobile
lookslikeyou schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:45:
Qua verzending uit China hebben ze dit keer voor mij een nieuwe record gehaald. Afgelopen maandag een Xiaomi note 3 pro besteld via Aliexpress (Top-One) en vrijdagmiddag was die binnen. Nu helaas wachten tot mijn verjaardag.... :|
Wachten? Je kan hem toch ook gewoon gebruiken en een dag van tevoren weer inpakken? O-)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 23:46
l3art schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:57:
[...]

Wachten? Je kan hem toch ook gewoon gebruiken en een dag van tevoren weer inpakken? O-)
Dat was ook mijn planning, ik had zelfs mijn verraste gezicht al geoefend... maar helaas heeft mijn wederhelft het pakketje verstopt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 16:38

13art

Moderator Mobile
lookslikeyou schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:59:
[...]

Dat was ook mijn planning, ik had zelfs mijn verraste gezicht al geoefend... maar helaas heeft mijn wederhelft het pakketje verstopt |:(
Ok, laatste bericht off topic, maar kon het niet laten: kunnen we wel weer zien wie de broek aan heeft thuis >:)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Laatst online: 29-09 11:01
lookslikeyou schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:59:
[...]

Ik zou hem in ieder geval toch even vragen om hem eens goed te testen voordat je te laat bent om bv een DOA te melden.
En goed testen doe je natuurlijk minimaal een week of 2 >:)

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:22
Ik kreeg van Gearbest zojuist een leuke actie door per email. Misschien leuk voor hier?

Heb mijn beide drones binnen en ze vliegen super! De JXD is helemaal top, die blijft echt stil in de lucht hangen.

Hieronder de links naar de drones;

http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_73260.html

Deze kreeg ik deze week binnen vanuit Eu Warehouse. Deze heeft o.a. een 720hd camera, beeldscherm op afstandsbediening, headless mode, one key return en hij blijft stil in de lucht hangen wanneer je de afstandsbediening niet beweegt. Top ding!

http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_240434.html

Hier de acties;

1) XiaoMi Mi4 64GB 3G Smartphone--$153.99
Met Couponcode: GBXiaoMiMi4 voor $148.99

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_368084.html?wid=4

2) Tarot TL3T01 GOPRO 3D Generation 3 Gimbal--$129.99
Met couponcode: JRTRG voor $119.99

http://www.gearbest.com/fpv-system/pp_360825.html

3) FUNNY IN RC Toy Intelligent Watch Sound Control Car--$17.17
Met couponcode: JRVCC voor $16.50

http://www.gearbest.com/rc-cars/pp_360190.html

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Pagina: 1 ... 132 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic