Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:28
Bedankt voor de feedback! Na honderden bestellingen schijnt dit mijn eerste fake te worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Na alle horror verhalen toch bij Gearbest 2x de 20.000mah Xiaomi Powerbank besteld, omdat hij daar zoveel goedkoper was dan op andere webshops.
Ik dacht, 18 mei bestellen, dat komt wel op tijd binnen (in Utrecht) voor ik vertrek naar Azië (29 juni).
Sinds 24 mei is de status onveranderd:
2016-05-24 11:20 BRUSSELS - BELGIUM, it will take 2-8 days to complete delivery (Yunexpress's Track End)

Contact opnemen met Gearbest zelf had weinig zin, in ieder geval niet om het proces te versnellen.
Voor mij ook geen Gearbest meer.
Leuk detail is wel de 2 foto's die zijn gemaakt van de pakketjes, waar gelukkig de adres informatie wel correct op staat. Ik ga nog even heel erg hopen dat ze nog binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Prijsfout(?) bij Gearbest:

Inflatable Folding Lazy bag voor €17,47( exclusief minimaal €6,23 verzending) als je verzending vanaf de EU selecteerd:

http://www.gearbest.com/h...bags/pp_355010.html?wid=3

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 24-06-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

dutchgio schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 21:08:
Prijsfout(?) bij Gearbest:

Inflatable Folding Lazy bag voor €17,47( exclusief minimaal €6,23 verzending) als je verzending vanaf de EU selecteerd:

http://www.gearbest.com/h...bags/pp_355010.html?wid=3
Lijkt mij nog wel enigzins te kloppen. Heb de rode en blauwe besteld, totaal 39 euro inclusief shipping vanuit EU. De zwarte is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inclusief verzenden valt het qua prijs wel meer mee inderdaad, maar hij is vanaf China nu in de aanbieding voor 28 euro, doorgaans is ie 30-35 geloof ik.
Maar bestellen vanuit de EU is juist duurder, vandaar mijn melding van prijsfout(?).

Of zouden ze voor de EU optie vanuit het VK verzenden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
dutchgio schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 21:56:
Inclusief verzenden valt het qua prijs wel meer mee inderdaad, maar hij is vanaf China nu in de aanbieding voor 28 euro, doorgaans is ie 30-35 geloof ik.
Maar bestellen vanuit de EU is juist duurder, vandaar mijn melding van prijsfout(?).

Of zouden ze voor de EU optie vanuit het VK verzenden? :+
Op AE heb ik er eergisteren 1 gekocht voor 20.60€ incl verzending via dhl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10 11:56

grq

^ Op AliExpress zijn ze ook rond die prijs te vinden inmiddels, maar dan zonder verzendkosten.

Edit: Iets te laat :9

[ Voor 12% gewijzigd door grq op 24-06-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Oh, dan valt het dus wel mee. ;)
Aardig in prijs gedaald dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-09 16:02
China_buyer schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:12:
Recent de BlitzWolf BW-LT3 binnengekregen na een tip via dit topic.

Ik kan deze zeker aanbevelen!
Gekocht met het idee deze met kamperen te gebruiken (mooie verlichting voor in de tent), maar heb hem nu al een aantal keer gebruikt.

Niet alleen handig met kamperen, maar ook gewoon rondom het huis. Zoals het vervangen van een accu achterin een auto, lamp blijft met de magneet mooi hangen, handen vrij om te sleutelen.
En ja, ook voor het schoonmaken van de oven ideaal, hang 'm gewoon achterin (niet vergeten weer weg te halen ;) )

Lampje geeft echt een bak licht, voor het geld zeker een aanrader, ik ga er nog wel 1 bestellen!
Bedankt voor de tip. Ook besteld en ontvangen. Eerste indruk is positief! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:13:
Na alle horror verhalen toch bij Gearbest 2x de 20.000mah Xiaomi Powerbank besteld, omdat hij daar zoveel goedkoper was dan op andere webshops.
Ik dacht, 18 mei bestellen, dat komt wel op tijd binnen (in Utrecht) voor ik vertrek naar Azië (29 juni).
Sinds 24 mei is de status onveranderd:
2016-05-24 11:20 BRUSSELS - BELGIUM, it will take 2-8 days to complete delivery (Yunexpress's Track End)

Contact opnemen met Gearbest zelf had weinig zin, in ieder geval niet om het proces te versnellen.
Voor mij ook geen Gearbest meer.
Leuk detail is wel de 2 foto's die zijn gemaakt van de pakketjes, waar gelukkig de adres informatie wel correct op staat. Ik ga nog even heel erg hopen dat ze nog binnen komen.
Ik snap niet hoe je gearbest de schuld hiervan kan geven. Zoals al vaak in het topic is gezegd: Chinashoppen is als gokken. Soms win je (snel binnen) en soms verlies je (langzaam binnen). Als je DHL of EMS voor had betaald dan begrijp ik dat maar als via gratis verzending is niet te klagen.

Als je iets gegarendeerd snel binnen moet hebben moet je het in Nederland bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

grq schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:14:
^ Op AliExpress zijn ze ook rond die prijs te vinden inmiddels, maar dan zonder verzendkosten.

Edit: Iets te laat :9
post er eens een dan? Kan er geen vinden voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 01:03:
[...]

Ik snap niet hoe je gearbest de schuld hiervan kan geven. Zoals al vaak in het topic is gezegd: Chinashoppen is als gokken. Soms win je (snel binnen) en soms verlies je (langzaam binnen). Als je DHL of EMS voor had betaald dan begrijp ik dat maar als via gratis verzending is niet te klagen.

Als je iets gegarendeerd snel binnen moet hebben moet je het in Nederland bestellen.
Omdat in het gehele topic een rode lijn is te trekken met dit soort verhalen over Gearbest. Ik weet als geen ander dat het jaren geleden de norm was om gemiddeld 2 maanden te wachten op een bestelling (als het niet meer was). Echter laat bijvoorbeeld Banggood zien dat het ook anders kan. Het valt me op dat Gearbest hier gewoon erg vaak 'problemen' mee blijft houden. In mijn ogen is het dan ook geen kwestie van 'winnen' en 'verliezen' meer.
Daarnaast, als ik ze (met 6 weken speling) bij Banggood had besteld, had ik ze vrijwel zeker wel op tijd binnen gehad, maar goed daar blijf ik een Nederlander voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Majesty op 25-06-2016 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 22:24
Hier totaal geen problemen met Gearbest hoor ..

http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_197554.html

dit besteld en op de 10 juli verzonden netjes met foto en gisteren bezorgd :)
Gisteren gelijk 2 lazybags besteld en hopen dat het voor de vakantie binnen is ;)
Majesty schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:51:
[...]

Omdat in het gehele topic een rode lijn is te trekken met dit soort verhalen over Gearbest. Ik weet als geen ander dat het jaren geleden de norm was om gemiddeld 2 maanden te wachten op een bestelling (als het niet meer was). Echter laat bijvoorbeeld Banggood zien dat het ook anders kan. Het valt me op dat Gearbest hier gewoon erg vaak 'problemen' mee blijft houden. In mijn ogen is het dan ook geen kwestie van 'winnen' en 'verliezen' meer.
Daarnaast, als ik ze (met 6 weken speling) bij Banggood had besteld, had ik ze vrijwel zeker wel op tijd binnen gehad, maar goed daar blijf ik een Nederlander voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
sander817 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:36:
[...]

Gisteren ook 1 besteld via Ali, want Gearbest aanbieding was al verlopen:
http://s.aliexpress.com/M7ziuMZb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 07:48
ralph075 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:50:
[...]

Gisteren ook 1 besteld via Ali, want Gearbest aanbieding was al verlopen:
http://s.aliexpress.com/M7ziuMZb
Geen enkele review voor het product of feedback voor de verkoper. Ik zou dit dus nooit kopen. Wat zijn de ervaringen hier?

Ik sorteer de zoekresultaten altijd direct op aantal orders. De goedkoopste producten / beste producten / beste verkopers (en combinaties daarvan) komen dan direct bovenaan te staan.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
f.v.b schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:15:
[...]
Geen enkele review voor het product of feedback voor de verkoper. Ik zou dit dus nooit kopen. Wat zijn de ervaringen hier?
Bij Ali durf ik dat wel aan. Issues worden over het algemeen netjes opgelost.

Als je het niet aandurft, dan kan je op Ali voor €4-5 extra die zakken ook vinden met goede reviews en feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 10:29
ralph075 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:32:
[...]

Bij Ali durf ik dat wel aan. Issues worden over het algemeen netjes opgelost.

Als je het niet aandurft, dan kan je op Ali voor €4-5 extra die zakken ook vinden met goede reviews en feedback.
Bovendien stelt die feedback over het algemeen niet zo veel voor. Als je het niet ontvangt en je krijgt een refund dan vragen ze je toch voor een 5 sterren review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je kunt ook naar deze kijken, met meer bestellingen en gratis DHL verzending:
http://nl.aliexpress.com/...5_507%2Csearchweb201603_1

Die van Gearbest doet het overigens nog wel gewoon, alleen de blauwe is nog te bestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 25-06-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:41:
Je kunt ook naar deze kijken, met meer bestellingen en gratis DHL verzending:
http://nl.aliexpress.com/...5_507%2Csearchweb201603_1

Die van Gearbest doet het overigens nog wel gewoon, alleen de blauwe is nog te bestellen.
Duurder dan €22 en DHL, grote kans op invoerkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

sander817 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:36:
[...]

Deze, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Gearbest weer een actiepagina met Xiaomi producten http://www.gearbest.com/p...art-life-special-161.html.

Jammer dat de rijstkoker wat aan de dure kant blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-10 19:57
ralph075 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:48:
[...]

Duurder dan €22 en DHL, grote kans op invoerkosten...
Ik weet dat er niet echt over gepraat mag worden maar de verkoper zelf zet 9/10 keer al een lagere waarde op het pakketje dan wat jij daadwerkelijk betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hoeveel kg kan die lamzac aan? Ik lees trouwens verschillende namen voor dat producten is dat wel allemaal hetzelfde of zijn die van China namaak?

Ik zie wel wat filmpjes op internet dan ook mensen er op vallen maar als het namaak is uit China zijn die dan wel net zo sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

kaasaanfiets schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 18:22:
Hoeveel kg kan die lamzac aan? Ik lees trouwens verschillende namen voor dat producten is dat wel allemaal hetzelfde of zijn die van China namaak?

Ik zie wel wat filmpjes op internet dan ook mensen er op vallen maar als het namaak is uit China zijn die dan wel net zo sterk?
Het is geen namaak, het zijn zakken met soortgelijke functionaliteit van een ander merk. Namaak hoort niet thuis in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:31

NSG

Je weet niks!

grq schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 18:52:
[...]

Het is geen namaak, het zijn zakken met soortgelijke functionaliteit van een ander merk. Namaak hoort niet thuis in dit topic...
Als de rechter vindt dat een Kaisr namaak is, dan geldt dat net zo goed voor wat je in China vindt. http://www.omroepbrabant....uctie+meteen+stoppen.aspx

Het boeit de admins alleen blijkbaar geen ene flikker. Maar het zou fijn zijn als jullie hier een apart topic voor openen, want het gaat nu al weken over een of andere zak. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grq

grq

NSG schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:11:
[...]

Als de rechter vindt dat een Kaisr namaak is, dan geldt dat net zo goed voor wat je in China vindt. http://www.omroepbrabant....uctie+meteen+stoppen.aspx

Het boeit de admins alleen blijkbaar geen ene flikker. Maar het zou fijn zijn als jullie hier een apart topic voor openen, want het gaat nu al weken over een of andere zak. :/
Dat zou een rechter moeten bepalen, die Chinese modellen zijn niet 1:1 gelijk aan de Kaisr dus het vonnis is niet op hen van toepassing :+ Overigens zijn er inmiddels al zoveel merken (WooHoo, Windpouch, Loungr, Wasing, Lazy Bag) dat je gewoon van een productgroep kunt spreken. Zolang die Chinese zakken niet pretenderen een Lamzac te zijn zie ik niet in waarom je van namaak zou moeten spreken.

En wat betreft de populariteit: tja, dit topic blaast er idd een beetje door op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:55

two

Hey mensen,

Ik wil graag voor mijn broertje een Xiaomi Mi Note Pro kopen, nu is deze goedkoop te krijgen bij deze shop:

http://www.aliexpress.com...e2-4d8c-94c3-4c38685a6c83

Is de verkoper betrouwbaar denken jullie?

Is DHL aan te raden? Of toch gewoon voor de standard shipping gaan (ivm douanekosten?)

[ Voor 11% gewijzigd door two op 25-06-2016 22:47 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
mijn Groene Lamzac is binnen (zie eerdere post), 6 juni besteld, 10 juni verzonden, en 24 juni netjes aangekomen, en dat voor €17.88 incl. verz. (waarschijnlijk foutje van verkoper)
Zit lekker, nu nog wachten op het goede weer....

[ Voor 27% gewijzigd door pawarana op 26-06-2016 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:27
All0The0Web schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:37:
Bovendien stelt die feedback over het algemeen niet zo veel voor. Als je het niet ontvangt en je krijgt een refund dan vragen ze je toch voor een 5 sterren review.
Ja, en wat wil je daarmee zeggen? Klinkt een beetje alsof je dat onterecht vindt?

Het komt wel eens voor dat een artikel niet arriveert, of soms pas na geruime tijd. Zelf heb ik wel eens een artikel pas na 4 maanden ontvangen, en pas een maal echt helemaal niet, op een totaal van ongeveer 250 bestellingen uit China. Het meeste wordt gewoon netjes bezorgd na 2-10 weken.

Als je geen artikel ontvangt maar wel een volledige refund krijgt van de verkoper, dan ben jij niet degene die gedupeerd is, maar de verkoper. Die is het artikel kwijt en ook het geld. Desondanks lost hij het prima op, dan is hij de 5 sterren meer dan waard imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
M'n broer heeft een USB endoscoop uit China. Erbij zat een manual met een paar QR-codes voor apps die je kunt gebruiken.
Op mijn HTC ONE (M7) werkte dit meteen.
Maar op zijn M8s krijgen we het niet aan de praat. Verschillende apps geprobeerd maar geen geeft beeld.

Er wordt geen USB-camera gevonden. Dus op een of andere manier moet zijn telefoon (en niet de apps) de camera blokkeren/niet zien o.i.d. Iemand een idee hoe we het toch aan de praat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Piet91 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:54:
M'n broer heeft een USB endoscoop uit China. Erbij zat een manual met een paar QR-codes voor apps die je kunt gebruiken.
Maar op zijn M8s krijgen we het niet aan de praat. Verschillende apps geprobeerd maar geen geeft beeld.

Er wordt geen USB-camera gevonden. Dus op een of andere manier moet zijn telefoon (en niet de apps) de camera blokkeren/niet zien o.i.d. Iemand een idee hoe we het toch aan de praat krijgen?
Dit lijkt me niet het topic om deze vraag te stellen.
Maar misschien draait de m8 op een niet ondersteunde Android versie of is het ene toestel geroot en de andere niet?

@Ralph075 bedankt voor je link, heb hem ook maar besteld anders hoor ik er niet bij :+

Nu nog opzoek naar een goede meerpoortige USB stroom adapter die op meerdere poorten 2A kan leveren. En een goede velle tent lamp, ik zag een aantal pagina's terug iets over velle camping lampen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
kaasaanfiets schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:11:
Nu nog opzoek naar een goede meerpoortige USB stroom adapter die op meerdere poorten 2A kan leveren. En een goede velle tent lamp, ik zag een aantal pagina's terug iets over velle camping lampen.
Ik heb er daar een aantal van gereviewed, als je wil kan je die reviews hier vinden. Het merendeel ervan is meerpoortig, en levert 2A op meerdere poorten;

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:22
mimang schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:43:
Hey mensen,

Ik wil graag voor mijn broertje een Xiaomi Mi Note Pro kopen, nu is deze goedkoop te krijgen bij deze shop:

Is DHL aan te raden? Of toch gewoon voor de standard shipping gaan (ivm douanekosten?)
Bij aliexpress moet je ten eerste kijken naar het aantal feedback en dan voornamelijk naar de inhoud van 1-3 sterren feedback. Daarnaast moet je ook kijken naar de feedback percentage om te kijken hoe de winkel in het algemeen presteert. In de meeste gevallen is een koop bij een 'bekendere' verkoper met veel feedback (96%+) veilig. Echter, natuurlijk geeft dit geen zekerheid dat over 3 maanden de verkoper nog aanwezig is op aliexpress. Het is sowieso niet aan te raden om producten met een veel te lage prijs bij verkopers met bijna geen feedback te bestellen.

Voor de rest is feedback gebaseerd op individuele gevallen. Bij gearbest bestellen wordt ook afgeraden, maar bij mij zijn alle orders tot nu toe werkend aangekomen.

Het is meer een afweging of je het binnen 3 dagen (dhl) wilt ontvangen of 2~6 weken (standard shipping). Kosten moet je sowieso in jouw berekening meenemen aangezien die kans altijd bestaat. Je moet niet uit China bestellen als je niet alle kosten in jouw berekening meeneemt. Natuurlijk is het bij dhl meer in de richting van 95~100 procent, maar bij de andere postbedrijven zit je rond de 10~60 procent afhankelijk van wat de scanner zegt en de afmetingen van het pakket.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:43
mimang schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:43:
Hey mensen,

Ik heb zelf al een aantal Xiaomi's via deze shop besteld: http://www.aliexpress.com/store/342812
Ze garanderen geen importkosten door hun DHL route (CH -> UK -> NL)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:00
Majesty schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:51:
[...]

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met GearBest (27 bestellingen). Soms duurt het gewoon langer en daar kan je hun niet de schuld van geven. Pas ook wat besteld bij BangGood, duurde ook 7 a 8 weken..

Je kan er geen touw aan vastknopen hoe lang iets duurt.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 03-10 13:08
Piet91 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:54:

Het zou kunnen dat de M8s geen USB-on-the-go ondersteunt, dus dat je er geen randapparatuur op kunt aansluiten. Als je een usb-stick erop aansluit (mbv verloopkabeltje) kun je die dan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Chocoball schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 14:44:
Bij Gearbest weer een actiepagina met Xiaomi producten http://www.gearbest.com/p...art-life-special-161.html.

Jammer dat de rijstkoker wat aan de dure kant blijft.
ik wil de waterkoker met bluetooth 8)7 :X :9~
maar ook beetje duur jammergenoeg

net via gearbest de xiaomi plant monitor gezien,
maar niet bij gearbest besteld (slechte ervaringen) en hij is bij geekbuying is ie goedkoper!
http://www.geekbuying.com...lants-Monitor-368745.html

[ Voor 23% gewijzigd door ikdedinges op 27-06-2016 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Iemand de Xiaomi Mi bicyle al gezien? $460/£307
This time round, iRiding is able to slap Xiaomi's "Mi" brand on its latest ride to target the mass market. While the Mi Qicycle weighs a total of 14.5kg (almost twice that of the carbon fiber-made R1), it can be folded into half its size for easier storage. It comes with a 3-speed hub plus a 250W motor which offers pedal assist, and that's good for up to 45km (about 28 miles) on a single charge.
Afbeeldingslocatie: https://s.aolcdn.com/dims5/amp:fda7598c8f50c2631166e70ea0fe3507f4188c15/q:100/?url=http%3A%2Fo.aolcdn.com%2Fhss%2Fstorage%2Fmidas%2F2a09b18baf6e198d3096d8fc42678e7e%2F203990345%2Fs.aolcdn-ed.jpg

bron: engadget.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

Salmon schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:25:
€410 dus. Geinig dingetje, erg redelijke prijs ook. Ik vraag me alleen af of ie ook een beetje comfortabel rijdt, Nederlanders zijn wat langer dan Chinezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
grq schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:47:
[...]

€410 dus. Geinig dingetje, erg redelijke prijs ook. Ik vraag me alleen af of ie ook een beetje comfortabel rijdt, Nederlanders zijn wat langer dan Chinezen...
Ziet er inderdaad uit als een kinderfiets :P
En lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Zag dat TD nu ook begonnen is met Orico spul.
alternatief voor als je niet via ali wil kopen.

Weet iemand een soortgelijke winkel als Hobbyking? Waar ze een ruime selectie RC boten hebben. Maar dan betere / snellere klantenservice dan HK. Wacht al 3 weken op reactie op een rma verzoek daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Heb een Cree led zaklampje besteld a 13,87...
Hier wordt verder geen kosten bijgerekend toch?

Normaal gaat alles via SingPost maar deze gaat dit keer met PostNL.

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Jestar076 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:45:
Heb een Cree led zaklampje besteld a 13,87...
Hier wordt verder geen kosten bijgerekend toch?

Normaal gaat alles via SingPost maar deze gaat dit keer met PostNL.
Als het goed is hoef je niet meer te betalen, zolang de bestelling een waarde heeft van < €22,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50
FunFair schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:50:
[...]

Ziet er inderdaad uit als een kinderfiets :P
En lelijk...
Beetje off-topic en niet uit China maar wel een heel fraaie fiets!
http://www.cyclotronbike.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 11:18
Bij gearbest in de flash sale : ilife v7s (vacume + mop robot)

http://www.gearbest.com/vacuum-cleaner/pp_360002.html

138, 76

Review komt zodra ie binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Damn..... Gearbest... ervaring.

1) pakketje besteld begin december
2) pakketje werd pas laat verzonden (half januari)
3) pakketje komt niet aan binnen 2 weken en na 4 weken nog niks.
4) ik verhuis half februari
5) ik verander mijn profiel adres bij gearbest ivm verhuizing en bestel nieuwe pakketjes
6) nieuwe pakketjes komen binnen 2-3 weken aan.
7) ondanks dat ik iemand op mijn oude adres laat opletten, geen pakketje binnen 25 werkdagen na verzenden, we zijn ondertussen begin april
8 ) ik maak ticket aan bij gearbest en bij Paypal
9) Gearbest wil mij het pakketje opnieuw verzenden, ik ga akkoord en sluit ticket bij paypal (begin Mei)
10) Gearbest vraagt om mijn (nieuwe) adres in mijn profiel te bevestigen, gedaan, inclusief nogmaals nieuwe adres in ticket beschrijven.
11) Gearbest doet rustig aan en verzend nieuwe pakketje, maar laat niks weten. Midden juni laten ze weten dat het eind Mei verzonden is.
12) Heden: geen pakketje gezien, dus ik navragen. Blijkt dat ze het alsnog weer naar mijn oude adres hebben verzonden 8)7 8)7 8)7
13) Pakketje is al onderweg, en staat volgens tracktrace incl handtekening vereist. Wordt direct bij Postkantoor bezorgd.

Nu moet ik dus:
a) zorgen dat ik daar bij postkantoor kom (200km verderop)
b) zorgen dat ik daar op tijd ben (binnen 2 weken)
c) zorgen dat ik daar op kantoor uren ben, want het is een drogisterij met beperkte openingstijden :(

WTF ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

denan schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:44:

138, 76

Heb je dan toch bijna 10e te veel voor betaald.
http://www.tinydeal.com/i...-p-150277.html?ship_to=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
v7S

Jij linked de v7, dat is alleen een stofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

denan schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:07:
[...]

v7S

Jij linked de v7, dat is alleen een stofzuiger.
de 7 heeft ook een mop en mop-functie. enige verschil is een klein watertankje.
Salmon schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:25:

[...]

[afbeelding]

bron: engadget.com
Zal nog lastig zijn om die te bestellen. Vliegtuigmaatschappijen doen de laatste tijd erg moeilijk over batterijen. En de batterij in die fiets is toch weer wat groter dan een powerbank. :X

[ Voor 56% gewijzigd door Kenzi op 28-06-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Kenzi schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:16:
de 7 heeft ook een mop en mop-functie. enige verschil is een klein watertankje.
Nee, de 7 heeft alleen een stofdoek aan de achterkant zitten (een kleintje). Die kun je natmaken en dan rondjes laten rijden, maar dat noem ik geen 'mop'.

De 7s heeft een watertank die de mop continu kan bevochtigen in 'mop-modus' en dus, volgens een aantal reviews, prima als echte mop kan functioneren. Ik heb ook nog even een pandacheck gedaan maar kon de 7s nergens anders goedkoper vinden. Sowieso lijkt de 7s lastiger leverbaar dan de 7.

Ook even de verschillen naast elkaar:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.thegadgetflow.com/wp-content/uploads/2016/05/ILIFE-V7S-Smart-Robotic-Vacuum-Cleaner-02.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xiaomitoday.com/wp-content/uploads/2015/08/ChMlWlWs-ZSIYe1UAAJ1pf2dnSsAAHaeAASkCYAAnW9701.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door denan op 28-06-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:56
Gaat goed met mijn bestelling bij Newfrog.

Begin april iets besteld, is uiteindelijk half april pas verzonden na eerste contact. Nooit aangekomen. half mei wederom contact gezocht, en na gesprek aangegeven dat ik begin juni spullen wil of oplossing. Begin juni weer contact gezocht, aangegeven dat er nix is ontvangen. Geen reactie. Paar dagen laten PP dispute geopend. Nog steeds geen reactie. Vorige week geescaleerd. Vandaag weer contact en verrek, de chat was even online. Aangegeven dat ik een dispute had geopend en eea had gescaleerd (vraag terug, U heeft het artikel niet ontvangen? Duhhhh). Afijn, het geld zou worden teruggestort.
Doe ze, ze storten 7,12 eyro terug maar ik moet PP 0,56 euro betalen.
Over een zooitje gesproken.

Zit dus nu te zeuren over het mssende bedrag, ik wil gewoon mijn geld terug. Of is dat zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
maartend schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:12:

Zit dus nu te zeuren over het mssende bedrag, ik wil gewoon mijn geld terug. Of is dat zo gek?
Over die halve euro zou ik niet meer al te moeilijk doen. Maar da's mijn gedacht :)

In other news : de ZKETech EBD USB (PC-datalogging meter + load in 1) is nu ook te verkijgen bij mijn favoriete webshop : http://www.banggood.com/E...ity-Tester-p-1064036.html

Prijs is mooi, ik heb er een dikke maand geleden €20,51 voor betaald op AE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
dodge_911 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:01:
[...]

Over die halve euro zou ik niet meer al te moeilijk doen. Maar da's mijn gedacht :)
Ik ook niet als ik een goede service krijg, Maar dat heb ik dus niet. En dan wil ik wel eens voor vol gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:54

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

dodge_911 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:01:
[...]

In other news : de ZKETech EBD USB (PC-datalogging meter + load in 1) is nu ook te verkijgen bij mijn favoriete webshop : http://www.banggood.com/E...ity-Tester-p-1064036.html

Prijs is mooi, ik heb er een dikke maand geleden €20,51 voor betaald op AE.
...maar wat is het? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
USB small load used for testing mobile power and charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:31
Had laatst weer eens zoiets vreemds:
Een Xiaomi Yi Ant camera besteld via eBay. Goede prijs. Ik wachten, wachten, wachten - dispute (ik kan nooit vinden waar ik bij eBay gewoon een bericht kan sturen). Dan kan de verkoper dus reageren. Kreeg binnen een dag mijn geld terug, zonder berichtje of wat dan ook met uitleg. Van eBay kreeg ik alleen de mededeling dat alles werd terugbetaald en dat het daarmee was afgedaan.

Nou vind ik het allemaal prima dat ik mijn geld terug heb, maar ik vind het wel erg vreemd. Is dat ding dus nooit verstuurd geweest? Doen ze dit gewoon bij heel veel mensen en hopen ze dan dat 1 of 2 mensen geen dispute indienen?
Iemand dit ook wel eens meegemaakt op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Gecombineerde USB Power Monitor en Load met PC-datalogging, zoals ik al zei.
Je kan er dit soort grafiekjes mee maken :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Kenzi schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:16:
Vliegtuigmaatschappijen doen de laatste tijd erg moeilijk over batterijen.
Wellicht iets offtopic; maar hoe gaat dat als je vliegtuigpassagier bent? Mag ik mijn powerbank als handbagage meenemen? Laptops hebben ook accu's, dus ik zou zeggen van wel. Kan me voorstellen dat ze lastig(er) doen als ik een hele tas vol powerbanks probeer mee te nemen, maar is dat expliciet verboden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Soms mag het niet mee in het ruimbagage, wel in de handbagage. Ik heb bij inchecken van ruimbagage op Schiphol wel eens de vraag gekregen of ik een powerbank in mn koffer had en vervolgens het verzoek om hem in mn handbagage te stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

phAn schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:24:
[...]

Wellicht iets offtopic; maar hoe gaat dat als je vliegtuigpassagier bent? Mag ik mijn powerbank als handbagage meenemen? Laptops hebben ook accu's, dus ik zou zeggen van wel. Kan me voorstellen dat ze lastig(er) doen als ik een hele tas vol powerbanks probeer mee te nemen, maar is dat expliciet verboden?
Als handbagage is (in beperkte hoeveelheid) mogelijk. Vaak moet je het wel laten zien.
Die Xiaomi fiets zit met 250W boven de toegestane norm.

http://www.cathaypacific....ms/lithium-batteries.html

Als vracht (ruimbagage) zijn losse lithium batterijen sinds 1 april 2016 verboden op passagiersvluchten. En moeten dus met vrachtvluchten mee (en gedocumenteerd) = duurder.
DHL heeft hier een goede uitleg over (IATA regels die vrijwel elke vervoerder toepast)

http://www.dhl.nl/nl/expr..._batterijen.html#overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Hey, waarschijnlijk echt een noob vraag, maar ik ga voor het eerst een pakketje terug naar China sturen. Ik heb een adres gekregen, maar ik heb geen idee hoe je dit op de postnl website moet invullen.Ik heb even door dit topic gekeken maar kon hier niet echt iets erover vinden.

het adres is :

Information Address: R302, F3,Jinshang Building, Minzhi Road, Longhua,Shenzhen Attan: Gloria TEL: 0086 0755- 23770627

En ik kan bij postnl: plaats/straat/huisnummer/toevoeging/postcode/regio invullen.

Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

phAn schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:24:
[...]

Je kan hiervoor het beste naar de website (vracht) en (passagier) van het IATA (International Air Transport Association) kijken. Hierbij zijn 260 vliegtuigmaatschappijen, die samen goed zijn voor 83% van het totale luchtverkeer bij aangesloten.

Het belangrijkste dat je als passagier moet weten is in onderstaand tabel af te lezen:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5772abf0bf343/5772abf0be691-iata.PNG
Zelfs met de 20.000mAh powerbank van Xiaomi zit je met 72Wh onder het limiet van 160Wh en mag je deze gezien het een 'In equipment' product betreft, in principe zowel in je handbagage als ruimbagage meenemen zonder hiervoor toestemming te vragen. Maar persoonlijk zou ik geen risico's nemen en deze in je handgage vervoeren. En gezien het limiet slaat op losse batterijen/producten kan je er in theorie zo veel als je wilt mee nemen.

De Xiaomi fiets heeft daarentegen 20 cellen die in totaal 208.8Wh aan capaciteit hebben en mag daarmee niet aan boord van een passagiersvliegtuig, of dat nou aan boord of in het ruim is.

Meer info in dit document: http://www.iata.org/publi...-for-operators-1st-ed.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:55

two

Herr Flicker schreef op maandag 27 juni 2016 @ 07:00:
[...]

Ik heb zelf al een aantal Xiaomi's via deze shop besteld: http://www.aliexpress.com/store/342812
Ze garanderen geen importkosten door hun DHL route (CH -> UK -> NL)
Bedankt voor de tip! Is nu besteld. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Vraagje, ik heb enige tijd geleden een Android device gekocht via AliExpress (34 Euro), kosten douane betaald (22 Euro). Er bleek een US stekker bij te zitten, en helaas niet een die ikzelf had dus ook nog een kabel besteld voor 8 euro (ik had geen zin om nog 30 dagen te wachten voor een kabel uit China) en kreeg een voorstel voor 6,50 refund vanwege de kabel.
Ik heb de refund nog niet gekregen want er is nog een ander probleem, nadat ik de bestelde kabel had uitgeprobeerd, bleek de unit niet te werken. Daar zijn nog wat dingen overheen gegaan zoals firmware updates (dat gaat niet als het device niet aangaat).

Nu krijg ik een vraag 'Kan je het laten repareren of terugsturen'. Bij reparatie krijg ik nou een beetje het gevoel: 'Waar houdt het op' en terugsturen krijg ik vermoedelijk de douanekosten niet vergoed, met andere woorden, dan heb ik het bedrag terug minus 22 euro. Wat is het handigste? Heeft een dispuut bij Ali zin?

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

NSG schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:27:
[...]

Je kan hiervoor het beste naar de website (vracht) en (passagier) van het IATA (International Air Transport Association) kijken. Hierbij zijn 260 vliegtuigmaatschappijen, die samen goed zijn voor 83% van het totale luchtverkeer bij aangesloten.

Het belangrijkste dat je als passagier moet weten is in onderstaand tabel af te lezen:
[afbeelding]
Zelfs met de 20.000mAh powerbank van Xiaomi zit je met 72Wh onder het limiet van 160Wh en mag je deze gezien het een 'In equipment' product betreft, in principe zowel in je handbagage als ruimbagage meenemen zonder hiervoor toestemming te vragen. Maar persoonlijk zou ik geen risico's nemen en deze in je handgage vervoeren. En gezien het limiet slaat op losse batterijen/producten kan je er in theorie zo veel als je wilt mee nemen.

De Xiaomi fiets heeft daarentegen 20 cellen die in totaal 208.8Wh aan capaciteit hebben en mag daarmee niet aan boord van een passagiersvliegtuig, of dat nou aan boord of in het ruim is.

Meer info in dit document: http://www.iata.org/publi...-for-operators-1st-ed.pdf
Vrijwel de meeste vliegmaatschappijen vinden het niet fijn als je powerbanks in je check-in bagage stopt. Kans dat je koffer dan achterblijft op het vliegveld is aanwezig. Bij de meeste maatschappijen staat dit ook op de website.

Ook is er een maximum aantal, tot een maximum Wh of 20 stuks, welk maximum eerder bereikt is. De regels verschillen hier per maatschappij maar er is wel degelijk een maximum.
De regels zijn sinds 1 april aangescherpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Get!em schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:50:
Damn..... Gearbest... ervaring.

12) Heden: geen pakketje gezien, dus ik navragen. Blijkt dat ze het alsnog weer naar mijn oude adres hebben verzonden 8)7 8)7 8)7
13) Pakketje is al onderweg, en staat volgens tracktrace incl handtekening vereist. Wordt direct bij Postkantoor bezorgd.

Nu moet ik dus:
a) zorgen dat ik daar bij postkantoor kom (200km verderop)
b) zorgen dat ik daar op tijd ben (binnen 2 weken)
c) zorgen dat ik daar op kantoor uren ben, want het is een drogisterij met beperkte openingstijden :(

WTF ....
En we gaan verder:

14) Postkantoor zegt dat ik al te laat ben, pakketje is al retour (naar een adres in Rotterdam...)
15) Nu moet ik bij Gearbest weer gaan bedelen om geld terug. Dit gaat gezeur worden, want mijn recht op een paypal claim heb ik al verspeeld bij de oplossing dat ze het pakketje opnieuw zouden verzenden... :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:46
enigmafan schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:58:
Vraagje, ik heb enige tijd geleden een Android device gekocht via AliExpress (34 Euro), kosten douane betaald (22 Euro). .........

Nu krijg ik een vraag 'Kan je het laten repareren of terugsturen'. Bij reparatie krijg ik nou een beetje het gevoel: 'Waar houdt het op' en terugsturen krijg ik vermoedelijk de douanekosten niet vergoed, met andere woorden, dan heb ik het bedrag terug minus 22 euro. Wat is het handigste? Heeft een dispuut bij Ali zin?
Het houdt pas op als jij er mee stopt.
Als het je om de douanekosten te doen is, moet ik je teleurstellen. Dat is geen verantwoordelijkheid van de leverancier. Het is nl invoerbelasting die jij hebt betaald.
Vervelend aan een dergelijk probleem is dat waarschijnlijk ook een Ali dispute in het voordeel zal uitkomen van de leverancier, want hij doet je een voorstel om om te ruilen/refund na terugsturen of te laten repareren.
Op zich begrijpelijk, want iedereen kan wel zeggen dat een bestelling defect geleverd is. Daarom grote kans dat Ali daarin meegaat. Het beste is om in onderhandeling te blijven met de leverancier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:57

RobertowNL

For your gear!

denan schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:44:

138, 76

Heb hem hier al staan, wel de V7 versie, want de mop functie heb ik zelf niet nodig, dat doe ik nog wel even met de hand.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ChFNhee.jpg

Werkt prima, draait iedere nacht netjes zijn rondje door het huis, eerst twee dagen wat kabeltjes anders moeten neerleggen maar nu (bijna*) geen problemen meer.
*Hij is nog 1 keer vast komen te zitten onder de verwarming maar dat is verder niet meer voorgekomen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

@ hierboven, vind hij ook goed automatisch zijn huisje terug als de accu bijna leeg is of als hij klaar is? Mijn hokkietokkie oud modelletje kan zelf niet goed het het laadstation oprijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Misschien een tip; deze set Gopro accessoires is - vanwege een promotie - nu maar €18.99.
Daarvoor haal je het niet uit China dus misschien handig voor degenen die nog wat zochten.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81u%2BV121HBL._SX466_.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Piet91 op 29-06-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:57

RobertowNL

For your gear!

kaasaanfiets schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:34:
@ hierboven, vind hij ook goed automatisch zijn huisje terug als de accu bijna leeg is of als hij klaar is? Mijn hokkietokkie oud modelletje kan zelf niet goed het het laadstation oprijden
Ja, hij gaat voordat de batterij helemaal leeg is opzoek en ik heb hem nog maar 2x weg moeten halen van een andere plaats, een keer onder de radiator en de andere tegen een de voetensteun onder de tafel die recht voor het dock zit (hij stond aan de verkeerde kant van de steun).

Beide zijn prima te verklaren en het verplaatsen an het dock zou dat probleem van de tafel al kunnen oplossen. Maar gezien het in een maand slechts 1 keer voorkwam kan ik er prima mee leven.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-10 17:49

Budha

Online ergo sum

enigmafan schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:58:
Vraagje, ik heb enige tijd geleden een Android device gekocht via AliExpress (34 Euro), kosten douane betaald (22 Euro). Er bleek een US stekker bij te zitten, en helaas niet een die ikzelf had dus ook nog een kabel besteld voor 8 euro (ik had geen zin om nog 30 dagen te wachten voor een kabel uit China) en kreeg een voorstel voor 6,50 refund vanwege de kabel.
Ik heb de refund nog niet gekregen want er is nog een ander probleem, nadat ik de bestelde kabel had uitgeprobeerd, bleek de unit niet te werken. Daar zijn nog wat dingen overheen gegaan zoals firmware updates (dat gaat niet als het device niet aangaat).

Een dispuut gaat waarschijnlijk geen zin hebben. Ze bieden een redelijke oplossing aan.

Dat je een DOA geleverd hebt gekregen is natuurlijk niet fraai. Dat kun je in een review aangeven met bijbehorende score. Onze Chinese medemens is daar nogal gevoelig voor, dus wellicht doen ze je een voorstel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Laatst online: 09:46
Budha schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:17:
........
Dat je een DOA geleverd hebt gekregen is natuurlijk niet fraai. ........
Of hij nimmer heeft gewerkt of dat er iets misgegaan is met firmware update/flashen is in het verhaal niet helemaal duidelijk, maar eea vermelden in de feedback zal zeker kunnen helpen bij het onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:05
Piet91 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:55:
Misschien een tip; deze set Gopro accessoires is - vanwege een promotie - nu maar €18.99.
Daarvoor haal je het niet uit China dus misschien handig voor degenen die nog wat zochten.

[afbeelding]
Nu 30,99. Weet niet hoelang die aanbieding was? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Purehz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:41:
Nu 30,99. Weet niet hoelang die aanbieding was? :P
Je moet de promotie aanvinken (staat onder de prijs, rechts van de foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

Piet91 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:43:
[...]

Je moet de promotie aanvinken (staat onder de prijs, rechts van de foto)
Eronder staat alleen:
Jetzt: EUR 30,99 Kostenlose Lieferung. Details
Alle Preisangaben inkl. MwSt.
Lieferung Donnerstag, 30. Juni: Bestellen Sie innerhalb 5 Stunden und 29 Minuten per 1-Tages-Zustellung an der Kasse. Siehe Details.
Auf Lager.
Verkauf durch Soft Digits GER und Versand durch Amazon. Für weitere Informationen, Impressum, AGB und Widerrufsrecht klicken Sie bitte auf den Verkäufernamen.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Hmm, dat is raar. Ene keer krijg ik dit wel, de andere keer niet.
Misschien als je probeert af te rekenen dat je dan wel de goede prijs krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9Wum20L.png

[ Voor 24% gewijzigd door Piet91 op 29-06-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
grq schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:46:
[...]

Eronder staat alleen:
Jetzt: EUR 30,99 Kostenlose Lieferung. Details
Alle Preisangaben inkl. MwSt.
Lieferung Donnerstag, 30. Juni: Bestellen Sie innerhalb 5 Stunden und 29 Minuten per 1-Tages-Zustellung an der Kasse. Siehe Details.
Auf Lager.
Verkauf durch Soft Digits GER und Versand durch Amazon. Für weitere Informationen, Impressum, AGB und Widerrufsrecht klicken Sie bitte auf den Verkäufernamen.
:?
Korting aanklikken, in de winkelwagen doen, naar je winkelwagen gaan, dan rechts in beeld Voraussichtliche Verzandkosten etc. klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:54
Piet91 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:05:
Let wel; ik weet niet of het hier of op het fok forum was; maar ergens waren een aantal mensen die juist prima ervaringen hadden met deze transmitter, juist na slechte ervaringen met andere transmitters.
Maar goed; heb je mogelijkheid om je telefoon bekabeld aan te sluiten op je autoradio; dan is dat inderdaad beter. (toevallig een cassettespeler in je autoradio?; daar heb je ook oplossingen voor)

En wat betreft die powerbanks om je auto op te laden; dat werkt inderdaad wel degelijk. Ik heb een aantal Youtubers e.d. gezien (die er verstand van hebben en zijn te vertrouwen) die er hun auto mee konden starten.

Tuurlijk; ga er maar niet vanuit dat je er je Scania V8 diesel mee kunt aanslingeren. :+
Ik heb ook de Practical Bluetooth V3.0 Handsfree Car FM Transmitter gekocht via GearBest. hele snele verzending trouwens, in 10 dagen. Hij lijkt ook al gebruikt, beide hebben krassen op het scherm.
Had er 2 gekocht zodat ik zeker was van een goede aankoop. Het geluid is ok, maar niet heel goed. Muzie van spotify klinkt prima maar als ik een liveset wil luisteren met wat meer bass dan klinkt het erg hol. Geen mij ook het gevoel dat er geen Stereogeluid uitkomt.

Ik ga er nog 1 bestellen, van een andere merk, kijken wat dat brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 14:56
Verstekbakker schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:37:
[...]

Korting aanklikken, in de winkelwagen doen, naar je winkelwagen gaan, dan rechts in beeld Voraussichtliche Verzandkosten etc. klikken.
Wij missen die promotion banner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
razerBE schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:45:
[...]

Wij missen die promotion banner.
Ah, dan weet ik het ook niet. Zit je bij de juiste verkoper te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

Verstekbakker schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:05:
[...]

Ah, dan weet ik het ook niet. Zit je bij de juiste verkoper te kijken?
Yes, ik heb ontdekt dat het in incognito modus wel lijkt te werken. Vreemd :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Als er nog liefhebbers zijn voor de Xiaomi 10.000mAh non-QC powerbank, heb ik daar 'n couponnetje voor dat nog geldt tot 31/07 : 314a5e bij BangGood voor $4 korting.
En in m'n sig staat ook nog wel 'n leuke ;)

[ Voor 63% gewijzigd door dodge_911 op 29-06-2016 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:25

pinda powerrr

Slow down...

dodge_911 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:23:
Als er nog liefhebbers zijn voor de Xiaomi 10.000mAh non-QC powerbank, heb ik daar 'n couponnetje voor dat nog geldt tot 31/07 : 314a5e bij BangGood voor $4 korting.
En in m'n sig staat ook nog wel 'n leuke ;)
Leuk hoe die prijzen op en neer gaan. Vorige maand deze powerbank nog voor €11 gekocht, dacht ook bij Banggood.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 17:47
Thanks, heb de code gebruikt. Had er mooi een nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
pinda powerrr schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 00:24:
[...]

Leuk hoe die prijzen op en neer gaan. Vorige maand deze powerbank nog voor €11 gekocht, dacht ook bij Banggood.
Inderdaad, even terug ook 2 gekocht voor 11 euro en een paar cent.
Ben wel benieuwd waar ze die prijs op baseren, op basis van wisselkoers of op basis van vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Bij Banggood hebben ze nu de volgende deal:

Xiaomi Yi + Extra battery + Xiaomi Roidmi

Voor € 63,67

http://www.banggood.com/O...tion-Camera-p-969228.html

Leek mij een aardig goede deal. Zou de kans op importkosten hoger worden omdat het pakketje nu groter wordt door de Roidmi en batterij? Of kijken ze niet naar de omvang van het pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:37

HellBeast

Oh My GoT!

fifa4ever schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:56:

Voor € 63,67

Leek mij een aardig goede deal. Zou de kans op importkosten hoger worden omdat het pakketje nu groter wordt door de Roidmi en batterij? Of kijken ze niet naar de omvang van het pakket?
Ik heb het idee dat ze een selectie maken op de zwaarte van het pakket. Ik heb nog nooit douanekosten hoeven te betalen voor iets wat minder woog dan 1kg. Zelfs een tablet van rond de 800gr kwam zonder probleem door. Dus ja, meer produkten samen, zal uiteindelijk de kans op douanekosten vergroten.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
fifa4ever schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:56:

Voor € 63,67

De prijs die jij noemt is voor de Xiaomi Yi - Eu warehouse variant.
Daar krijg je een UV lens protection cover bij

Uit het China warehouse is de Xiaomi Yi 64,59
Daar krijg je een Roidmi (14,62) en Battery (8,98)
Totale waarde: 88,19

Scheelt dus bijna 24 euro... Maar mocht de doane het er uit pikken kost het 64,59 + ~20% belasting/invoer + ~13 euro administratiekosten vervoerder = 90,50.

In de Eu warehouse bestellen is 63,67 + 14,62 + 5,07 (zelfde batterij, goedkopere variant) = 83,36

Dan moet je een afweging maken wat je wil. Zou persoonlijk uit EU warehouse halen + extra batterij en wachten tot Roidmi keer in de Flash sale is voor ong. 10 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Purehz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:06:
[...]
Dan moet je een afweging maken wat je wil. Zou persoonlijk uit EU warehouse halen + extra batterij en wachten tot Roidmi keer in de Flash sale is voor ong. 10 euro.
De Roidmi 2S is net gereleased, afaik, dus de 1 zal wel snel in de aanbieding gesmeten worden her en der...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb 8 juni iets besteld bij Geekbuying. Ik kreeg trackingnummer 888888, wat op 23 mei verstuurd zou zijn?! Dat kan natuurlijk niet, want toen wist ík nog niet eens dat ik daar wat ging kopen. ;)
Is dit sjoemelen met trackingnummers gebruikelijk bij Geekbuying?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

vanputten80 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:42:
[...]

Ik heb ook de Practical Bluetooth V3.0 Handsfree Car FM Transmitter gekocht via GearBest. hele snele verzending trouwens, in 10 dagen. Hij lijkt ook al gebruikt, beide hebben krassen op het scherm.
Had er 2 gekocht zodat ik zeker was van een goede aankoop. Het geluid is ok, maar niet heel goed. Muzie van spotify klinkt prima maar als ik een liveset wil luisteren met wat meer bass dan klinkt het erg hol. Geen mij ook het gevoel dat er geen Stereogeluid uitkomt.

Heb je het bellen toevallig ook getest? Anderen horen mij niet als ik bel via dat ding haha. Maar daar gaat het me ook niet om.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

BounceMeister schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:28:
Ik heb 8 juni iets besteld bij Geekbuying. Ik kreeg trackingnummer 888888, wat op 23 mei verstuurd zou zijn?! Dat kan natuurlijk niet, want toen wist ík nog niet eens dat ik daar wat ging kopen. ;)
Er gaat in elk geval duidelijk mis in hun systeem, wat ook ik krijg hetzelfde tracking nummer te zien en iemand anders noemde het ook al in dit topic. Maar goed, de tijd dat die tracking codes mij interesseerde is al lang voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
vanputten80 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:42:
[...]

Over bluetooth mis je sowieso een groot deel van je geluid. Er zijn kits met aptX support, alleen veel telefoons ondersteunen dat weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:54
GGS_206 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:13:
[...]

Heb je het bellen toevallig ook getest? Anderen horen mij niet als ik bel via dat ding haha. Maar daar gaat het me ook niet om.
Nee niet geprobeerd. Ik heb verschillende tests gedaan maar krijg er geen goed geluid uit. De FM zenders zoals zijn op de radio klinkt dit niet. Verre van zelfs. Jammer.

Heb ook een aansluiting in de achterbak, dan zit hij vrijwel naast de antenne. Dat maakt het iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

denan schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:06:
[...]

Over bluetooth mis je sowieso een groot deel van je geluid. Er zijn kits met aptX support, alleen veel telefoons ondersteunen dat weer niet.
Ik ben geen audiofiel, maar heb m'n Roidmi precies onder de antenne in de auto geplaatst. En ik hoor geen verschil met gewone radiozenders of de hd met mp3 die ik voorheen via 'n aftermarket radio had aangesloten. Alleen als er geen muziek is, hoor je 'n lichte ruis. Ligt er natuurlijk ook nog aan of je in 'n gebied rijdt waar veel frequenties in de lucht zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

vanputten80 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 07:21:
[...]

Nee niet geprobeerd. Ik heb verschillende tests gedaan maar krijg er geen goed geluid uit. De FM zenders zoals zijn op de radio klinkt dit niet. Verre van zelfs. Jammer.

Heb ook een aansluiting in de achterbak, dan zit hij vrijwel naast de antenne. Dat maakt het iets beter.
Goed idee, heb ook een 12v aansluiting daar, zal die ook eens proberen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

weet iemand hoe ik de roidmi kan modden zodat hij ook in een normale sigarettenaansteker kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit topic is voor de shopping ervaringen, niet voor productdiscussies. Daar zijn andere forums voor, hier dus niet verder.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
BounceMeister schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:28:
Waarom ga je er meteen vanuit dat het sjoemelen is? :?

Neem eens contact met ze op, want dit klinkt natuurlijk wel heel erg als een foutje.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1 ... 129 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic