Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:49
Ik heb laatst Xiaomi oordopjes besteld bij GearBest, alleen deze site geeft aan dat het met Belgium Post verzonden wordt:
LVS1************050 Belgium Post : Jun 13, 2016 05:03:11 AM PST Download Invoice

Iemand die dit eerder meegemaakt heeft? Gaat dit goed komen? Ze hebben ook een foto van het pakketje geupload, en daar staat wel gewoon The Netherlands op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10 11:56

grq

Mitashi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:45:
Ik heb laatst Xiaomi oordopjes besteld bij GearBest, alleen deze site geeft aan dat het met Belgium Post verzonden wordt:
LVS1************050 Belgium Post : Jun 13, 2016 05:03:11 AM PST Download Invoice

Iemand die dit eerder meegemaakt heeft? Gaat dit goed komen? Ze hebben ook een foto van het pakketje geupload, en daar staat wel gewoon The Netherlands op.
Dat betekent waarschijnlijk alleen dat het via Belgie verstuurd gaat worden. Dus als het daar is aangekomen gaat ie naar NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
Kingston hyperx cloud core van aliexpress,

is orgineel product, heb er gelijk nog een besteld na dat ik me eerste binnen had.

http://nl.aliexpress.com/...iculares/32519412457.html

is dezelde headset als de kingston hyper x cloud 1's, kost in nederland 70 euro incl verzenden, op aliexpress 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabske
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
dodge_911 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:07:
[...]

Okay, wachten op een sale dus :)

[...]

[...]

Mailtje aan gewaagd, en anders wachten op 'n sale.
Ik speel wel een beetje met het idee van crowsourced testing.
Er zijn tot nu toe al 2 tweakers die me zelf een kabeltje opsturen :)
Dus als er iemand hier een kabeltje wil dropshippen mag dat hoor :D
Heb je al eens een kabeltje van UGreen van iemand gekregen? Ik heb er ook een aangeschaft om te testen en ben ook positief verrast door de kwaliteit.
Alleen zou ik het graag "zeker" willen weten voordat ik meerdere ga aanschaffen (ik dacht ook dat action kabels goed waren :+ )
Mocht je nog niks hebben sponsor ik je met plezier een kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Fabske schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:03:
[...]

Heb je al eens een kabeltje van UGreen van iemand gekregen? Ik heb er ook een aangeschaft om te testen en ben ook positief verrast door de kwaliteit.
Alleen zou ik het graag "zeker" willen weten voordat ik meerdere ga aanschaffen (ik dacht ook dat action kabels goed waren :+ )
Mocht je nog niks hebben sponsor ik je met plezier een kabeltje.
Ik heb deze een maand geleden besteld, maar hij wil maar niet binnenkomen...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabske
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
dodge_911 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:40:
[...]

Ik heb deze een maand geleden besteld, maar hij wil maar niet binnenkomen...
Ik heb mijne bij de officiele UGreen store besteld. Die was binnen 1,5 week binnen.
http://nl.aliexpress.com/...xy-S3-S4/32391749504.html

Maar ik heb geduld :) Soms kan het wel eens lang duren...

[ Voor 5% gewijzigd door Fabske op 19-06-2016 21:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als ik de aliexpress linkjes hier wil openen op m'n mobiel, krijg ik steeds een login page (van ali), op m'n pc niet (daar zie ik gewoon het product). Op beiden ben ik niet ingelogd. Hebben jullie hier ook last van en is er een oplossing voor?
Ik wil graag zien waar t over gaat.. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BounceMeister op 19-06-2016 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Staat de AE app ook op je foon misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Nee, ik heb Windows Phone 8.1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Daar is wel een, niet officiële, AE app voor hoor.

Althans, voor WM10, maar dat is geen probleem volgens mij.

Heb 'm zelluf ook :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 11:18
diquan2001 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:00:
Ik had m bijna besteld maar nu ik de reviews lees is toch niet iedereen echt tevreden met deze headset.
Was wel een mooie prijs eigenlijk :)
[...]
Ik heb er tegenwoordig twee thuis *kunnen ze om en om aan de oplader* en ben er eigenlijk super tevreden over. Enige nadelen van de moxpad x90:

- Chinees gesproken aan/uit berichten (even gokken wat wat was)
- In combinatie met een iphone 5s is het bereik niet altijd even goed indien er meerdere devices gekoppeld zijn. Hartslagmeter/bluetooth headset/moov armband = uitvallende audio. Maar kan ook zomaar een iphone 5s issue zijn. Haal ik de telefoon uit mijn broekzak dan hou ik hem hoger dan is het geluid perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Ik moet soms erg grinniken om de webshops uit China. Ook dit keer. Ik heb op 8 juni jl. wat kabeltjes besteld op Geekbuying.com en tot mijn verbazing was er een trackingnummer.

Het is ook best een mooi nummer natuurlijk (en het zal een boel geluk brengen): 888888
Het was ook op 23-5 al onderweg, ergens in Rouen :) Duidelijk een gevalletje "Back to the future" of zo.

Het zal vast wel aankomen, de les is dat je die trackingnummers niet altijd even serieus moet nemen :)

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/30lzbf8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:04
Ik heb ze ook daar besteld, inderdaad in ongeveer 1,5 week met Belgium Post bezorgd. Prima dus!
Mitashi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:45:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Wat doen jullie meestal als de prijs daalt van een product dat je net gekocht hebt?

Ik had zaterdag een AUX kabel gekocht voor €2,70, maar nu (eigenlijk vanaf gister) is dezelfde kabel voor de helft van de prijs te koop. Het gaat om een prijsverschil van maar €1,35, maar ik vroeg me af wat jullie in dit soort gevallen doen.

[ Voor 4% gewijzigd door jesse111 op 20-06-2016 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:00

CyBeRSPiN

sinds 2001

jesse111 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:45:
Wat doen jullie meestal als de prijs daalt van een product dat je net gekocht hebt?

Ik had zaterdag een AUX kabel gekocht voor €2,70, maar nu (eigenlijk vanaf gister) is dezelfde kabel voor de helft van de prijs te koop. Het gaat om een prijsverschil van maar €1,35, maar ik vroeg me af wat jullie in dit soort gevallen doen.
Schouders ophalen.. man.. 2,70 betaal in NL alleen al aan de verzendkosten. En voor het verschil heb je nog geen biertje..
Je kunt altijd wel wat goedkopers vinden als je maar lang genoeg zoekt en wacht.

Als het nu 270,- vs 135,- was zou ik er wel wat van zeggen, maar dit is toch peanuts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
CyBeRSPiN schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:00:
[...]

Schouders ophalen.. man.. 2,70 betaal in NL alleen al aan de verzendkosten. En voor het verschil heb je nog geen biertje..
Je kunt altijd wel wat goedkopers vinden als je maar lang genoeg zoekt en wacht.

Als het nu 270,- vs 135,- was zou ik er wel wat van zeggen, maar dit is toch peanuts?
Klopt, daarom zei ik ook dat het maar 1,35 was. Als het meer was, wat moet je dan doen? Contact opnemen met de verkoper, of gewoon de order annuleren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:00

CyBeRSPiN

sinds 2001

jesse111 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:02:
[...]

Klopt, daarom zei ik ook dat het maar 1,35 was. Als het meer was, wat moet je dan doen? Contact opnemen met de verkoper, of gewoon de order annuleren?
Of je verlies nemen? Je vond die prijs toch goed genoeg om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

jesse111 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:45:

Dat deed ik de vorige keer nog op Ebay. Ik had iets gekocht voor 4.70 dollar, en paar dagen erna was het bij dezelfde seller 2.80 dollar. Ik een berichtje gestuurd en vervolgens gaf hij me een volledig refund. Nu heb ik een gratis telefoonhoesje, dus dat is altijd weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
*knip* check de topicwaarschuwing, geen aankoopadviesvragen.

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 20-06-2016 14:10 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:42

red bull

Keeps me awake !

pven schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:06:
[mbr]*knip* check de topicwaarschuwing, geen aankoopadviesvragen.[/]
meeste bestellingen/ goede reviews aliexpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-06 14:33
kwelbast schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:56:
Ik moet soms erg grinniken om de webshops uit China. Ook dit keer. Ik heb op 8 juni jl. wat kabeltjes besteld op Geekbuying.com en tot mijn verbazing was er een trackingnummer.
Het is ook best een mooi nummer natuurlijk (en het zal een boel geluk brengen): 888888
Ik heb op geekbuying een aantal maanden geleden usb kabels besteld alleen zijn die nooit aangekomen.
Na een PayPal geschil gestart te hebben kreeg ik dat tracking nummer en toen ik het ging volgen werd het bezorgd in canada.
bij mij bracht het in ieder geval geen geluk maar ik hoop dat dat niet voor jou geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:20:
Avond,

Nu heb ik 10 mei een zaklampje met extra batterij besteld op aliexpress.
Nu zag ik in de track and trace van 17track het volgende staan:

2016-06-17 05:43
Amsterdam, have been exported directly

Weet iemand wat dit inhoud ?
Hoop niet dat ze het terug gestuurd hebben
iemand een idee ? Kreeg zojuist ook een mail van aliexpress of ik tevreden was met het product of dat ik het ontvangen had.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:25:
[...]

iemand een idee ? Kreeg zojuist ook een mail van aliexpress of ik tevreden was met het product of dat ik het ontvangen had.
als je de term "have been exported directly" met google zoekt vind je het antwoord.
Er zijn meer mensen die dit vragen en in de meeste gevallen is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ncornelisse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:40:
[...]

als je de term "have been exported directly" met google zoekt vind je het antwoord.
Er zijn meer mensen die dit vragen en in de meeste gevallen is er niets aan de hand.
Dat had ik inderdaad gedaan, maar dat zijn vooral antwoorden dat het pakketje china heeft verlaten. In mijn geval staat dat er 2 keer, 1 keer in china en 1 keer Amsterdam.

Maar als ik op track-chinapost.com kijk staat er Amsterdam export customs cleared. Als ik dat letterlijk zou lezen zou het betekenen dat het is terug gestuurd. De zelfde tekst kwam ik op een ander forum ook tegen en daar was het ook terug gestuurd.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:55:
[...]

Dat had ik inderdaad gedaan, maar dat zijn vooral antwoorden dat het pakketje china heeft verlaten. In mijn geval staat dat er 2 keer, 1 keer in china en 1 keer Amsterdam.

Maar als ik op track-chinapost.com kijk staat er Amsterdam export customs cleared. Als ik dat letterlijk zou lezen zou het betekenen dat het is terug gestuurd. De zelfde tekst kwam ik op een ander forum ook tegen en daar was het ook terug gestuurd.
Ok duidelijk.
Wat hier in Arnhem nog regelmatig gebeurd is dat de postbode vergeet om een briefje in de brievenbus te stoppen dat het pakketje bij het ophaalpunt ligt. Daar blijft het dan 2 weken liggen voordat deze teruggestuurd wordt.
Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ncornelisse schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:59:
[...]

Ok duidelijk.
Wat hier in Arnhem nog regelmatig gebeurd is dat de postbode vergeet om een briefje in de brievenbus te stoppen dat het pakketje bij het ophaalpunt ligt. Daar blijft het dan 2 weken liggen voordat deze teruggestuurd wordt.
Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is.
Het word bij mijn schoonouders bezorgt die zijn nagenoeg altijd thuis, ik zal PostNL eens bellen die kunnen soms ook nog wel zien. Anders morgen geld terug vragen, het gaat maar om 30 euro dus dat valt nog mee.

EDIT:

Net contact gehad en het pakket is terug gestuurd naar china omdat er wat mis was met adres :|

[ Voor 7% gewijzigd door Cyrus The Virus op 21-06-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nog maar eens wat feedback over de Orico 2,5" USB 3.0 externe behuizingen. Had er indertijd drie gekocht voor €7,55/stuk. Had er tot voor kort nog maar eentje gebruikt maar onlangs de andere nuttig kunnen gebruiken toen ik in een netbookje de HDD heb vervangen door een SSD. Beide in een behuizing gestopt (handig dat toolless) en aan de PC gekloond. Wel zo makkelijk. Prompt een frequent voorkomend probleem dat Windows niet wou booten maar dat was simpel hersteld met de reparatieoptie van de installatieprocedure. Ze doen het dus alledrie bij mij. Nu dus voorlopig de tweede in gebruik met de HDD uit het netbookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:56
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:32:
Nog maar eens wat feedback over de Orico 2,5" USB 3.0 externe behuizingen. Had er indertijd drie gekocht voor €7,55/stuk. Had er tot voor kort nog maar eentje gebruikt maar onlangs de andere nuttig kunnen gebruiken toen ik in een netbookje de HDD heb vervangen door een SSD. Beide in een behuizing gestopt (handig dat toolless) en aan de PC gekloond. Wel zo makkelijk. Prompt een frequent voorkomend probleem dat Windows niet wou booten maar dat was simpel hersteld met de reparatieoptie van de installatieprocedure. Ze doen het dus alledrie bij mij. Nu dus voorlopig de tweede in gebruik met de HDD uit het netbookje.
Wat voor snelheden haal je met de behuizing?
Zat er ook aan te denken zo een te halen maar zag wat slechte reviews. Jij dus wel positive ervaring, geen uitval gehad to dusver?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
Sibrand schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:36:
Wat voor snelheden haal je met de behuizing?
Hier 200+MB/sec., dus erg okay wel, imho :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Net even voor je getest met Atto. Met de Toshiba HDD haal ik 72 MB/s Read en Write. Ben ik tevreden mee.

Schijfje nog niet leeg gemaakt dus weet niet op welk deel Atto de test kan doen. Zou het langzamere binnendeel kunnen zijn. Schijven beginnen te vullen aan de snelle buitenkant meen ik.

[ Voor 47% gewijzigd door CaptJackSparrow op 21-06-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met een pakketje van aliexpress dat niet afgehaald kon worden van het postkantoor en retour is gegaan?

Ik heb iets eind april besteld, 3 weken later werd die geupdate naar verzonden, (ook volgens t&t), nu 16 dagen geleden is het bezorgd, maar ik was niet thuis en het ging dus naar het postkantoor. Nu ben ik pas weer thuis en ben naar het postkantoor gegaan, en die hadden het reeds retour gestuurd. Want na 14 dagen sturen ze hier (spanje) alles retour.

Bij ali reeds een dispute aangemaakt, iemand een idee wat ik kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-10 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:13:
Iemand ervaring met een pakketje van aliexpress dat niet afgehaald kon worden van het postkantoor en retour is gegaan?

Ik heb iets eind april besteld, 3 weken later werd die geupdate naar verzonden, (ook volgens t&t), nu 16 dagen geleden is het bezorgd, maar ik was niet thuis en het ging dus naar het postkantoor. Nu ben ik pas weer thuis en ben naar het postkantoor gegaan, en die hadden het reeds retour gestuurd. Want na 14 dagen sturen ze hier (spanje) alles retour.

Meestal als je een berichtje doet naar de seller stuurt hij het ook al opnieuw voor je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas254
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:07
Wie heeft er ervaring met laptops uit china? Zowel bekende merken als Lenovo als onbekende merken. Kan me voorstellen dat het voor de bekende merken als Lenovo niks uitmaakt? En met de onbekende merken? Of gewoon niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@Thomas254: wt heb je zelf al gevonden? Let op, geen aankoopadviesvragen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu al diverse zendingen gehad waarbij door Postnl geen kaartje is achtergelaten, Uit de tracking code blijkt dat deze na 14 dagen naar China zijn teruggestuurd. Daarop informeer ik eerst de AE verkoper, die verlengt dan de Purchase protection en stuurt zodra de geretourneerde zending binnen is deze opnieuw op. Vooralsnog had ik geen dispute nodig want het probleem ligt bij China Post/Postnl en niet de AE verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thanks, ik zal de verkoper even berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas254
  • Laatst online: 02-10 16:07
gambieter schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:14:
[mbr]@Thomas254: wt heb je zelf al gevonden? Let op, geen aankoopadviesvragen.[/]
Meer een algemene vraag. Ik zag dat er al iemand een wat goedkopere laptop had gekocht, maar hoe zit het met de wat duurdere laptops? Deze ziet er bijvoorbeeld alleszins veelbelovend uit voor de prijs: http://www.gearbest.com/laptops/pp_354294.html. Ik wil alleen wel verzending via DHL en een verzekering tegen heffingen met zoiets groots, dus dan is het de moeite waarschijnlijk ook niet meer omdat je er wel mee zit mocht er iets mee aan de hand zijn.

Ik kan trouwens kiezen tussen 'china' warehouse en 'cn' warehouse. bij cn lijkt het langer te duren voordat het verzonden wordt maar het scheelt ineens 100 dollar of meer. Wat is precies het verschil?

Nog wat anders, hoe zit het met losse onderdelen, zoals gpus etc? Deze gtx960 heeft momenteel een spotprijs: http://www.gearbest.com/g...1087.html#customer_review. Staat bij dat hij maar compatible is tot Windows XP maar zie meerdere lui die hem hebben besteld waarbij hij gewoon werkt met de Nvidia drivers.

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas254 op 22-06-2016 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:33

NSG

Je weet niks!

Thomas254 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 01:44:
[...]
Nog wat anders, hoe zit het met losse onderdelen, zoals gpus etc? Deze gtx960 heeft momenteel een spotprijs: http://www.gearbest.com/g...1087.html#customer_review. Staat bij dat hij maar compatible is tot Windows XP maar zie meerdere lui die hem hebben besteld waarbij hij gewoon werkt met de Nvidia drivers.
"Formal core Nvidia 560. Modified and upgraded version."

Oftewel het betreft een 5 jaar oude GTX560(Ti) met een bios mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
Weet iemand wat nu de exact de regels rondom baterijen bestellen zijn?
Ik sta namelijk op het punt om een nieuwe accu voor mijn oude ipod video 80gb te bestellen maar ben er eigenlijk bang voor dat dat ding geweigerd zal worden door de post ofzo.
Er is zoveel info te vinden dat ik nu niet meer weet wat wel en niet mag.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 15:00
NSG schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:03:
[...]

"Formal core Nvidia 560. Modified and upgraded version."

Oftewel het betreft een 5 jaar oude GTX560(Ti) met een bios mod.
Voor dat geld zou ik eerder voor een Dell XPS 13 (of iets dergelijks) gaan.
Daarnaast zit je ook met garantie claimen vanuit China niet het meest handigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/576a71ed8bdcb/576a71ed796e8-1466420177_2.jpg
http://www.blitzwolf.com/...ort-Power-Bank-p-106.html

Zó, dit ziet er toch wel uit als een goede concurrent voor de Xiaomi Powerbanks!

Model: BW-P3
Capacity: 10000mAh/37.44Wh
Power: 18W(two USB ports total)
Battery Type: SANYO/Panasonic Li-ion Battery * 3
Input: 5V/2A (max)
Output: 5V/2.4A (non-qc,universal) 3.6-6.5V/3A,6.5-9V/2A,9-12V/1.5A (QC3.0)
Size: 102*61.5*21.3mm
Weight: 225g±5g

Momenteel in de Presale op Banggood voor dezelfde prijs (€16,27) als een Xiaomi 10000mAh powerbank.

[ Voor 9% gewijzigd door NSG op 22-06-2016 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
NSG schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:14:
[afbeelding]
http://www.blitzwolf.com/...ort-Power-Bank-p-106.html

Zó, dit ziet er toch wel uit als een goede concurrent voor de Xiaomi Powerbanks!

Model: BW-P3
Capacity: 10000mAh/37.44Wh
Power: 18W(two USB ports total)
Battery Type: SANYO/Panasonic Li-ion Battery * 3
Input: 5V/2A (max)
Output: 5V/2.4A (non-qc,universal) 3.6-6.5V/3A,6.5-9V/2A,9-12V/1.5A (QC3.0)
Size: 102*61.5*21.3mm
Weight: 225g±5g

Momenteel in de Presale op Banggood voor dezelfde prijs (€16,27) als een Xiaomi 10000mAh powerbank.
Ik krijg 'm binnen voor 'n review :Y
Van z'n voorganger heb ik vandaag een review gepost.

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 22-06-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:49
Thomas254 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 01:44:
[...]

Meer een algemene vraag. Ik zag dat er al iemand een wat goedkopere laptop had gekocht, maar hoe zit het met de wat duurdere laptops? Deze ziet er bijvoorbeeld alleszins veelbelovend uit voor de prijs: http://www.gearbest.com/laptops/pp_354294.html. Ik wil alleen wel verzending via DHL en een verzekering tegen heffingen met zoiets groots, dus dan is het de moeite waarschijnlijk ook niet meer omdat je er wel mee zit mocht er iets mee aan de hand zijn.

Ik kan trouwens kiezen tussen 'china' warehouse en 'cn' warehouse. bij cn lijkt het langer te duren voordat het verzonden wordt maar het scheelt ineens 100 dollar of meer. Wat is precies het verschil?

Voor dat geld heb je zoveel goede laptops hier in NL, dat ik deze vraag eigenlijk niet snap. Voor dat bedrag heb je bijvoorbeeld mooi een Dell Latitude E7270/E7470 of een of andere mooie HP laptop. Dan heb je ook nog eens garantie. Ik zou daarom alleen al geen habibabi laptop kopen. Dan heb je ook nog eens het risico dat je 300 euro invoerkosten betaald. Al met al genoeg redenen om het niet te doen! ;)

Ik koop nooit computers / computeronderdelen uit China, die zijn in Nederland nooit veel duurder en dan heb je gewoon garantie. Telefoonhoesjes, kabeltjes en laserlampjes etc. zijn dan wel weer leuk om uit China te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Laatst online: 06-10 14:17
Ik ben op zoek naar een bluetooth speaker en mijn oog is gevallen op de BlitzWolf BW-F3.
Hij is bij Banggood te koop, maar zei sturen niet naar China. Er is momenteel een kennis van mij daar, die hem voor me mee kan nemen.

Weet iemand een winkel die hem wel lokaal (in China) verkoopt?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ansenyi schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:24:
Ik ben op zoek naar een bluetooth speaker en mijn oog is gevallen op de BlitzWolf BW-F3.
Hij is bij Banggood te koop, maar zei sturen niet naar China. Er is momenteel een kennis van mij daar, die hem voor me mee kan nemen.

Weet iemand een winkel die hem wel lokaal (in China) verkoopt?
:? Je kunt hem toch gewoon naar NL laten versturen, kost niks extra bij BG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

dodge_911 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Ik krijg 'm binnen voor 'n review :Y
Van z'n voorganger heb ik vandaag een review gepost.
Nice, ben benieuwd. Mijn ervaring met de BlitzWolf® BW-S6 i.c.m. niet QC3.0 apparaten is namelijk niet echt positief. Na een negatieve review kreeg ik een nieuwe toegestuurd met dezelfde issues. Op de 2.4A poort meet ik namelijk constant voltages rond de 5.10-5.15 (te hoog) en de QC3.0 poort gaat zelden hoger dan 4.90 volt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
Whatson schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:39:
[...]

:? Je kunt hem toch gewoon naar NL laten versturen, kost niks extra bij BG.
Ik ben momenteel niet in Nederland en vertrouw de lokale post hier niet zo.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:49
Ansenyi schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:15:
[...]

Daar bestaat PayPal voor: 180 dagen garantie en eigenlijk altijd aan de kant van de koper! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ansenyi schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:15:
[...]

Maar naar waar ga je het laten verzenden dan?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
dehardstyler schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:41:
[...]

Daar bestaat PayPal voor: 180 dagen garantie en eigenlijk altijd aan de kant van de koper! ;)
Paypal is geblokkeerd hier :'( en kan het dus alleen naar Nederland laten sturen als ik PayPal wil gebruiken.
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:57:
[...]

Maar naar waar ga je het laten verzenden dan?
Hij moet naar Ghana komen. De kennis is binnenkort klaar met zijn studie in China en komt dan terug naar Ghana. Vandaar dat ik een lokale winkel (online of brick and mortar) zoek waar hij hem kan kopen om vervolgens mee te nemen.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumbean
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 20:33
Geen idee of het wat is, maar wel interessant voor 9 dollar: een bluetooth cadansmeter voor op je (race-)fiets. Staat dat hij met de bijbehorende app werkt, maar hopelijk aan de praat te krijgen met mijn sporthorloge dat ook over bluetooth beschikt. Heb hem besteld

http://www.banggood.com/L...peedometer-p-1061661.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik ben wel in de markt voor zo'n electrische vliegenmepper. Zo'n tennisracket waar je vliegen en muggen mee elektrocuteert :)

Lijkt me nou typisch iets dat chinezen goedkoper kunnen maken dan wij.

Iemand iets gezien met een beetje leuke prijs-kwaliteit verhouding ? Hoeft ook niet perse in de vorm van een tennisracket. Als ik er maar ongedierte mee kan dooien })

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Buntmans schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:24:
Ik ben wel in de markt voor zo'n electrische vliegenmepper. Zo'n tennisracket waar je vliegen en muggen mee elektrocuteert :)

Iemand iets gezien met een beetje leuke prijs-kwaliteit verhouding ? Hoeft ook niet perse in de vorm van een tennisracket. Als ik er maar ongedierte mee kan dooien })
Bij de Blokker nu 2,50 in de aanbieding, hoe goedkoop wil je gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01 21:38

Ben1985

Tatatata!

Ga er maar gerust vanuit dat ze alleen in die regionen worden geproduceerd, ik denk niet dat ze voor een knaak te koop zouden zijn als die van de Blokker uit een Europese fabriek kwamen ;)

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
mrwolf schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:02:
[...]

Bij de Blokker nu 2,50 in de aanbieding, hoe goedkoop wil je gaan?
Het is gewoon de charme... om het uit China te halen... ;) Bij de Action ligt ook genoeg China-spul, maar niet iedereen haalt het daar.

* ralph075 zou ook geen elektronische vliegenmepper uit China halen, maar dat is weer een ander verhaal.

Oh, nee.... wacht... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 17:16
Rumbean schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:32:
Geen idee of het wat is, maar wel interessant voor 9 dollar: een bluetooth cadansmeter voor op je (race-)fiets. Staat dat hij met de bijbehorende app werkt, maar hopelijk aan de praat te krijgen met mijn sporthorloge dat ook over bluetooth beschikt. Heb hem besteld

Ben mogelijk ook geinteresseerd, let me know als hij binnen is. 8)

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 12:58
Jumpman schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:32:
Nog een leuke router met 1167 Mbps Wi-Fi in de aanbieding, de Xiaomi Mi WiFi Router 3 voor € 24,90: http://www.everbuying.net/product1159407.html

Kanttekeningen:
100 Mbps ethernet poorten;
Menu is in het Mandarijns (wel een engelse App en WRT firmware zal snel beschikbaar komen).
Vandaag binnen, 10 dagen toch wel heel snel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ansenyi schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Paypal is geblokkeerd hier :'( en kan het dus alleen naar Nederland laten sturen als ik PayPal wil gebruiken.
[...]

Hij moet naar Ghana komen. De kennis is binnenkort klaar met zijn studie in China en komt dan terug naar Ghana. Vandaar dat ik een lokale winkel (online of brick and mortar) zoek waar hij hem kan kopen om vervolgens mee te nemen.
Als je kennis in China studeerd dan zou hij toch wel Taobao moeten kennen. Dat is samen met JD.com de plek waar zowat iedereen koopt in China. En ja, daar vind je ook Blitzwolf producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 07:56
M'n grootste gok qua spullen uit China heeft niet verkeerd uitgepakt. Ik wilde nieuwe schoenen, dus ik heb wat gekeken bij Chinese merken op AliExpress. Het bleek dat maat 45 lastig te vinden was, maar er was toch een paar wat ik wel interessant leek. Na veel wikken en wegen toch maar een paar besteld, met m'n normale maat. Het trackingnummer wat ik toen kreeg was weinig hoopvol; het bleek namelijk niet te bestaan. Na een berichtje aan de verkoper uiteindelijk toch een goed, werkend nummer gekregen.

Afgelopen maandag was het aangekomen bij de post in Nederland, dus ik heb ze gisteren opgehaald.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/aFR40xg01pZxe4Ditb3oxRdZ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/2OYJmFu9gqWGhHqbcwysGNT1/thumb.jpg

Qua lengte zijn ze prima, maar qua breedte vind ik ze eigenlijk een heel klein beetje te krap, maar dat kan nog goedkomen omdat ze nog nieuw zijn en de stof nog een beetje kan rekken.
De kwaliteit is volgens mij ook goed, er zijn geen loshangende draadjes en het voelt goed stevig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Laatst online: 26-08-2017
Ronald8 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:46:
M'n grootste gok qua spullen uit China heeft niet verkeerd uitgepakt. Ik wilde nieuwe schoenen, dus ik heb wat gekeken bij Chinese merken op AliExpress. Het bleek dat maat 45 lastig te vinden was, maar er was toch een paar wat ik wel interessant leek. Na veel wikken en wegen toch maar een paar besteld, met m'n normale maat. Het trackingnummer wat ik toen kreeg was weinig hoopvol; het bleek namelijk niet te bestaan. Na een berichtje aan de verkoper uiteindelijk toch een goed, werkend nummer gekregen.

Afgelopen maandag was het aangekomen bij de post in Nederland, dus ik heb ze gisteren opgehaald.
[afbeelding][afbeelding]

Qua lengte zijn ze prima, maar qua breedte vind ik ze eigenlijk een heel klein beetje te krap, maar dat kan nog goedkomen omdat ze nog nieuw zijn en de stof nog een beetje kan rekken.
De kwaliteit is volgens mij ook goed, er zijn geen loshangende draadjes en het voelt goed stevig aan.
Linkje ? Zien er goed uit

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 13:06
Waarom uit China als ik vragen mag? voor de prijs hoef je het niet te doen als ik het zo zie 8)
Dus vandaar mijn vraag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Waah schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:01:
Waarom uit China als ik vragen mag? voor de prijs hoef je het niet te doen als ik het zo zie 8)
Dus vandaar mijn vraag....
Omdat het kan :+ iets uit China halen is spannender dan ergens in Nederland wat bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-10 23:24

Mitchell

Ondertitel

Ronald8 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:03:
[...]

Omdat het kan :+ iets uit China halen is spannender dan ergens in Nederland wat bestellen.
Sounds like a valid reason to me! :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 11:18
Ronald8 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:46:

[afbeelding][afbeelding]

Mijn ervaring is eigenlijk anders.. koop nooit schoenen in china. Naast het feit dat de maten vaak niet kloppen liggen de prijzen ook veel te hoog. Kwalitatief is het vaak ook niet fantastisch, ik heb al een paar keer gezien dat de zolen gewoon loslieten na een paar maanden. Voor die 30/40e die je in china uitgeeft ben je vaak duurder uit dan in een outlet uitverkoop in nederland. Asics bij scapino, drie paar voor 70e is geen uitzondering en komt regelmatig terug. En dan kun je ze tenminste passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
NSG schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Nice, ben benieuwd. Mijn ervaring met de BlitzWolf® BW-S6 i.c.m. niet QC3.0 apparaten is namelijk niet echt positief. Na een negatieve review kreeg ik een nieuwe toegestuurd met dezelfde issues. Op de 2.4A poort meet ik namelijk constant voltages rond de 5.10-5.15 (te hoog) en de QC3.0 poort gaat zelden hoger dan 4.90 volt.
Die 5,10 tot 5,15V is om voltage drop tegen te gaan over lange/slechte kabels.
Kan verder niet zo heel veel kwaad, imho. Het zijn maar enkele procenten erboven of eronder (4,9V op QC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:10
Iemand toevallig ervaring met een led werklamp voor in een garage?
heb meerdere xiaomi led lampen(1e korte en 2e lange).
komt zon puist licht vanaf, maar is met een accu eraan niet echt hufterproof.
de enige die in de buurt komt is die nieuwe blitzwolf ledlamp, maar dat is meer een campinglantaarn
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/416sARw81xL.jpg
Ben opzoek naar zoiets dus, heb wel een milwaukee m12 accu, maar vind 80 euro beetje tegek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

denan schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:39:
[...]

Mijn ervaring is eigenlijk anders.. koop nooit schoenen in china. Naast het feit dat de maten vaak niet kloppen liggen de prijzen ook veel te hoog. Kwalitatief is het vaak ook niet fantastisch, ik heb al een paar keer gezien dat de zolen gewoon loslieten na een paar maanden. Voor die 30/40e die je in china uitgeeft ben je vaak duurder uit dan in een outlet uitverkoop in nederland. Asics bij scapino, drie paar voor 70e is geen uitzondering en komt regelmatig terug. En dan kun je ze tenminste passen.
Het ligt er aan waar / wat je koopt. In China kan je prima kwaliteit schoenen voor een goede prijs kopen. Li-Ning is een merk wat zich kan meten met bijv Asics en Adidas, Nike etc. En die werken ook gewoon met EU maten. Ga je no-name el-cheapo schoenen op Aliexpress kopen dan kan je ook bagger verwachten.
Merkschoenen zoals Adidas, Puma, Nike etc zijn in China ongeveer dezelfde prijs als in Nederland dus die hoef je niet speciaal in China te bestellen. Helaas zit Aliexpress vol met namaak Nike's etc, of Yeezy's die nu zo populair zijn. Op een niet nader te noemen NL forum vind je zat gastjes die het leuk vinden om die te bestellen.

Ik heb ook originele Adidas gehad, gekocht in de Adidas store in Nederland waar de zool er na een paar weken al aflag en het plastic was gaan scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
lennertvdkort schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:54:
Iemand toevallig ervaring met een led werklamp voor in een garage?
heb meerdere xiaomi led lampen(1e korte en 2e lange).
komt zon puist licht vanaf, maar is met een accu eraan niet echt hufterproof.
de enige die in de buurt komt is die nieuwe blitzwolf ledlamp, maar dat is meer een campinglantaarn
[afbeelding]
Ben opzoek naar zoiets dus, heb wel een milwaukee m12 accu, maar vind 80 euro beetje tegek.
Is dit misschien wat?
http://www.banggood.com/N...Flash-Lamp-p-1041644.html

Of dit?
http://www.banggood.com/S...netic-Lamp-p-1041642.html

Of misschien deze?
http://www.banggood.com/1...ping-Light-p-1056869.html

Zoeken op work light magnetic leverde me alvast wat op...

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 23-06-2016 13:28 . Reden: Werkende links deze keer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
dodge_911 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:59:
Waarom hang je aan elke link een referral? Daardoor werken (bij mij in ieder geval) de links niet, en het is niet zo netjes... :-(

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 23-06-2016 15:36 ]

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Laatst online: 11:10
dodge_911 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:59:

thx, hier kom ik iig al wat verder mee!

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 23-06-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Phr34k schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:15:
[...]

Waarom hang je aan elke link een referral? Daardoor werken (bij mij in ieder geval) de links niet, en het is niet zo netjes... :-(
Anders krijg je geen gratis dingen :)
Bij mij werken de links ook niet daardoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Phr34k schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:15:
[...]

Had ze door mijn script gegooid voor m'n blog, mijn excuses.
Links zijn aangepast.

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 23-06-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-10 14:48

Ligt ook aan wat je zoekt. Ik heb 1 vd blokker en 1 uit china. Die van de blokker werkt als een stun gun, vaak gaan de muggen/vliegen niet eens dood. Die uit china, ja, die noem ik "the destroyer of worlds". Het vliegje gaat bijna in vlammen op. Geknetter enzo, niet normaal. Let ook op dat de chinese soms ook via stopcontact opgeladen moet worden. Dan heb je ook een verloopstekker nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Ik wil graag een xiaomi yi bestellen. Maar ik kom er niet helemaal uit . Ik las al wel dat de Z23 versie beter is dus deze wil ik graag. Maar heeft nu een eu warehouse minder kans op import kosten? Ook las ik dat veel bedrijven niet daadwerkelijk een warehouse hadden maar versturen via een eu bedrijf . Verkleint dit nu de kans op importkosten ? Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven ?

Edit: oja en wat is nu het verschil tussen de CN, EU en US edities? Is de EU het beste voor Nederlanders?

[ Voor 12% gewijzigd door fifa4ever op 23-06-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

fifa4ever schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:24:
Ik wil graag een xiaomi yi bestellen. Maar ik kom er niet helemaal uit . Ik las al wel dat de Z23 versie beter is dus deze wil ik graag. Maar heeft nu een eu warehouse minder kans op import kosten? Ook las ik dat veel bedrijven niet daadwerkelijk een warehouse hadden maar versturen via een eu bedrijf . Verkleint dit nu de kans op importkosten ? Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven ?

Edit: oja en wat is nu het verschil tussen de CN, EU en US edities? Is de EU het beste voor Nederlanders?
1. Importkosten ontwijken mag niet besproken worden :P
2. EU warehouse heeft geen importkosten, dat is al voor je geregeld.
3. Waarschijnlijk zijn de edities de verschillende stekkers, maar dat kan de verkoper je het beste vertellen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
IdieEasy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:33:
[...]

1. Importkosten ontwijken mag niet besproken worden :P
2. EU warehouse heeft geen importkosten, dat is al voor je geregeld.
3. Waarschijnlijk zijn de edities de verschillende stekkers, maar dat kan de verkoper je het beste vertellen ;)
Ik zou de verschillende versies nog maar eens bekijken. Dat hangt van je persoonlijke smaak af denk ik. Ik vind de Z22 een stuk betere kleurweergave hebben. De Z23 vind ik flets en overbelicht.

Over de S en L versies; volgens een tear down video blijkt dat de S-versies een Broadcom (WL-212) hebben en de standaard versies en de L-versies hebben de Rockchip RK903. Over de verschillen in kwaliteit staat menig forum vol dus ik zou zeggen: veel leesplezier! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 28-09 21:04
*knip* dit is nog steeds een "welke moet ik kopen" vraag, en dit topic is niet bedoeld voor dat soort vragen.

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 23-06-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Freshnub schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:36:
Iemand ervaring met zaklampen uit China werkende op gewone AA batterijen? Ik ben een beetje huiverig als het gaat om zaklampen op chinese batterijen, of is dat tegenwoordig niet meer van toepassing? (denk aan brand gevaar)
Kijk even op de blog van L.N. en het zaklampentopic.
Reviews
Het grote (LED-)zaklampentopic

Lithium batterijen geven meestal meer stroom en dus meer licht dan gewone AA batterijen. Daarbij moet je wel opletten dat de batterij beschermd is tegen een te laag voltage.

[ Voor 15% gewijzigd door O88088 op 23-06-2016 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:35

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik heb de TR gelezen, en twijfel of ik dit mag vragen. Maar hier de vraag;

In NL kost onderstaande bij een zaak zo'n 45 euro. Op Ebay echter 9 euro. Qua plaatje en specs identiek. Maakt de zaak in NL er zo'n 450% winst op, of is de Ebay versie namaak-namaak?

http://m.ebay.com/itm/2X-...id=p2056116.c100408.m2460

Dank!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
NeFoRcE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:54:
Ik heb de TR gelezen, en twijfel of ik dit mag vragen. Maar hier de vraag;

In NL kost onderstaande bij een zaak zo'n 45 euro. Op Ebay echter 9 euro. Qua plaatje en specs identiek. Maakt de zaak in NL er zo'n 450% winst op, of is de Ebay versie namaak-namaak?

http://m.ebay.com/itm/2X-...id=p2056116.c100408.m2460

Dank!
Hoezo zou het namaak zijn? Het is toch een ander merk? (Sawa)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:35

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Pistolebob schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:13:
[...]

Hoezo zou het namaak zijn? Het is toch een ander merk? (Sawa)?
Omdat t er bij mij moeilijk ingaat dat je voor 9 euro een lader + 2 fatsoenlijke accus kan kopen. Terwijl 1 enkele originele sony accu al 35 euro kost.. Of zal ik de gok gewoon wagen?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 28-09 21:04
Ik heb gister de 10000 Xiaomi powerbank ontvangen besteld bij banggood. In tegenstelling tot mijn andere powerbanks, maakt deze een geluid bij het schudden of bewegen alsof er een onderdeel los zit in de behuizing. (het geluid van een schroefje dat los zit in een bakje)

Nu gaat het opladen verder goed en functioneert de powerbank prima, alleen het geluid laat het geheel heel gammel klinken. Hebben meer mensen zoiets meegemaakt en hoe hebben jullie dit afgehandeld? Terug sturen lijkt mij de moeite niet waard, het is alleen wel jammer aangezien het een kado voor iemand is en het nu een beetje overkomt als Chinese B kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:51

KingCrash

Angry Rabbit

Jacco Swart schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 23:21:
[...]

Ben mogelijk ook geinteresseerd, let me know als hij binnen is. 8)
HIer nog iemand die wel wil weten of het werkt. Handig dat op de vragen die gesteld worden (op de site) steeds hetzelfde antwoord komt (gebruik de app) . Terwijl iedereen wil weten of de signalen ook door andere,meer gangbare apps, kunnen worden gebruikt.

Mocht het werken op een Strava/Runkeeper ev. in samenwerking met een Pebble is dit een erg leuke gadget, zeker voor deze prijs :)

---edit
ah ok thx. Nog even wachten dus.

[ Voor 21% gewijzigd door KingCrash op 24-06-2016 12:10 . Reden: quote Anarchist ]

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 17:41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 13:08
Ik heb deze ELAH BT003 Bluetooth fiets-sensor onlangs gekocht, maar nog niet uitgetest :>
Die meet zowel wiel- als trapasomwenteling i.t.t. die andere sensor en hij schijnt ook met Strava te werken volgens deze review. Ik zal hem dit weekend eens uitproberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Lol, hoe maak je in godsnaam een foto van een kortsluiting?
Ik heb een niet-werkende EBD USB+ ontvangen, als ik 'm aansluit valt m'n PC uit.
Clearly something wrong there.
Nu moest ik van de verkoper een foto maken ervan :)
Dus ik stuur een foto van een zwart scherm ;)
Heb er toch maar een filmpje van gemaakt met wat annotaties :
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=srLfOYCSsgw]
Hier gaat toch duidelijk wat fout, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 13:06
dodge_911 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:44:
Lol, hoe maak je in godsnaam een foto van een kortsluiting?
Ik heb een niet-werkende EBD USB+ ontvangen, als ik 'm aansluit valt m'n PC uit.
Clearly something wrong there.
Nu moest ik van de verkoper een foto maken ervan :)
Dus ik stuur een foto van een zwart scherm ;)
Heb er toch maar een filmpje van gemaakt met wat annotaties :
[video]
Hier gaat toch duidelijk wat fout, right?
Volgens mij zijn dat soort video's meer een afschrikmiddel zodat mensen niet iets bestellen, en meteen een claim indienen (onterecht). Zou namelijk wel een hele makkelijke manier van gratis spullen krijgen zijn.

Tis wel vervelend dat je een filmpje moet maken.... maar snap het op zich wel.
Zelf ook moeten doen voor een SNES connector. Tja... hij doet het niet, laat dat maar zien op een video haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus wel een dispute aangemaakt, de verkoper zei dat ik maar het postkantoor moest bellen. Toen heb ik nog een bericht gestuurd dat het al was teruggestuurd. Kort daarna een email van aliexpress dat ik een full refund krijg. Netjes dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik weet niet goed of dit het goede topic is, maar sinds ongeveer een week moet ik telkens inloggen op aliexpress om een productpagina te bekijken. Dit vind ik zeer irritant, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 13:43
Calesta schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 01:01:
[...]

Gewoon een paar dagen achter elkaar naar @Postnl twitteren, op een gegeven moment kunnen ze het pakketje vinden in hun systeem en krijg je je T&T code.
Helaas heb ik nog steeds geen trackinginformatie van POSTNL, ze zeggen niks te kunnen met een YT tracking nummer. Iemand ervaring met YT (Yun Express) en bezorgingen? ... ik begin me toch zorgen te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:53

Garyu

WW

Aangezien ze vrij positief getest werden, heb ik in-ears besteld. Ik ben er op zich helemaal geen fan van, omdat het je nogal afsluit van de buitenwereld, veel meer dan "normale" dopjes/earbuds.

Maar soms, vooral met reizen, is het toch wel handig als je echt afgesloten lekker naar muziek kan zitten luisteren.

Dus heb ik de KZ-ATE maar gehaald bij Ali-Express. Levering na 10 dagen.

Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1PR97IVXXXXXcapXXq6xXFXXXn/KZ-ATE-3-5mm-in-ear-Sport-Running-Earphones-Stereo-HIFI-Music-Earphones-Super-Bass-noise.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nethistory.ru/wp-content/uploads/2016/04/2015-New-KZ-ATE-S-Copper-Driver-Ear-Hook-HiFi-In-Ear-Earphone-Sport-Headphones-For-5.jpg

Eerste gevoel is perfect, prima kwaliteit, en zitten een stuk beter dan verwacht. En dat voor ca. 9€. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Garyu op 24-06-2016 15:46 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

w1z13 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:17:
Ik weet niet goed of dit het goede topic is, maar sinds ongeveer een week moet ik telkens inloggen op aliexpress om een productpagina te bekijken. Dit vind ik zeer irritant, hebben meer mensen hier last van?
Ik heb zowel FF, Chrome als IE geprobeerd, zowel normaal als incognito, alle modi kan ik zonder inloggen kijken naar producten. Gaat het misschien fout bij een specifiek product?

[ Voor 0% gewijzigd door enigmafan op 24-06-2016 15:46 . Reden: Spelling ]

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driftkikkertje schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:38:
[...]

Helaas heb ik nog steeds geen trackinginformatie van POSTNL, ze zeggen niks te kunnen met een YT tracking nummer. Iemand ervaring met YT (Yun Express) en bezorgingen? ... ik begin me toch zorgen te maken..
Dat komt omdat PostNL YT codes niet kan omzetten en zoals ze al zeiden niks kunnen.
Gewoon afwachten. Shoppen uit china is goedkoop maar de prijs is dat je veel geduld moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
enigmafan schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:45:
[...]

Ik heb zowel FF, Chrome als IE geprobeerd, zowel normaal als incognito, alle modi kan ik zonder inloggen kijken naar producten. Gaat het misschien fout bij een specifiek product?
Ik heb dat sinds een paar weken. Op de pc gaat t bij mij goed, maar op m'n mobiel moet ik inloggen (bij alle links naar ali in dit forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
enigmafan schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:45:
[...]

Het is bij alle producten, op zowel canary als srware iron. Ik zie nu dat als ik op internet explorer zelf zoek op een product en dan klik, dan niet hoef in te loggen, maar als ik het linkje van garyu bijvoorbeeld kopieer in IE en open dan moet ik wel weer inloggen. Ik heb het idee dat de spam/robotprotectie nogal overijverig is gezien ik ook vaak nog een schiuifbalkje en captcha moet doen tijden het inloggen (terwijl ik toch al aardig wat bestellingen, allemaal succesvol erop heb zitten). Echter duurt een inlogsessie erg kort, en dan wordt het erg vervelend om steeds maar weer in te moeten loggen om productspecificaties te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 01-10 07:02
Vandaag maar eens ingeschreven bij een sportschool, Maar nu is 't probleem, ik heb geen goede oordopjes met volumeregeling.

Nu stonden de Awei ES-860hi al een tijdje op mijn verlanglijstje, aangezien ik meerdere types van ze heb en mij goed bevallen.
Dus zojuist maar besteld bij Banggood.

Hopen dat ze me een beetje door de uurtjes in de sportschool heen gaan helpen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://g04.a.alicdn.com/kf/HTB108hkIXXXXXaSXVXXq6xXFXXXo/Brand-New-AWEI-ES-860hi-Stereo-High-Quality-in-ear-Earphones-Cell-Phone-Headsets-Headphones-With.jpg_640x640.jpg

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:40
Na jaren (en nog) met volle tevredenheid China shoppen maak ik nu wat vreemds mee:

Bijna 2 maanden geleden een mp3 speler besteld op AE.Tracking nummer meegekregen (Singapore Post) maar wordt niet herkend op SP tracking en 17track. Ok, kan gebeuren. Komt vaker voor dat er een fake tracking nummer wordt meegegeven.

Nu heb ik een aantal dagen geleden contact opgenomen met de seller, maar tot op heden nog geen reactie terug. Iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt op AE? Neem aan dat ik het beste een dispute kan openen laatste dag van de buyers protection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 13:16
Je krijgt automatisch mail als de laatste 5 dagen ingaan.

Bij Aliexpres heb ik ongeveer elke 6-7 bestelling wat fake is.
Voor veel bestellingen ben ik nu over op Banggood die voor mij tot nu toe altijd leveren.
En ook met zeer snelle levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Ik heb nog nooit een fake bestelling gehad bij AE.

Ik zou nu al een dispute starten. Je hebt lang genoeg gewacht en seller reageert niet.

Overigens 20-6 wat besteld in china en vandaag al binnen. Zo snel heb ik het nog nooit binnen gehad.
Pagina: 1 ... 128 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic