Wicked-Game schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:59:
Hoe zit het met de firmware die er dan standaard op staat? Is dit een chinese variant? Want op
AE zie je wel zo her en der English firmware erbij staan. Is dit dan wel een variant die je kan gebruiken? Wat wel een must is, is dat de camera's (2 stuks) door Synology ondersteunt worden.
Ik geloof dat er 3 firmware-versies zijn; Chinese (en dus ook geen instelling voor Engels of Nederlands), een internationale versie en de Amerikaanse/Europese versie.
Je kunt ze allemaal gebruiken alleen de taal kan anders zijn. Ik heb geloof ik een internationale versie.
Maar ik heb mij er de laatste tijd niet zo in verdiept; dus je kunt beter zelf nog even extra informatie winnen op internet.
Overigens 1 tip; als je de camera aan een buitenmuur wil hangen; neem geen dome-camera. Ik heb zelf een dome aan de buitenmuur gehangen en deze bouw kan wel wat problemen opleveren (vuil/regendruppels over de behuizing wat je ziet op de beelden) en IR-bleed (IR-LED's reflecteren terug de lens in waardoor je vlekken kan krijgen; dit is enigszins te verhelpen maar toch...)
Voor de geïnteresseerden voor een serieuze USB-lader; de Tronsmart Titan is om 11:29 uur deze bij
Amazon.de in de aanbieding. Kost nu nog €31,45 maar straks dus (iets) minder.
Je zit nu al onder het minimumbedrag voor gratis verzending, maar als je
dit boek erbij besteld krijg je geen verzendkosten. Boek is nog niet leverbaar en kun je annuleren als je lader is verzonden.
EDIT: €27.25 geworden exclusief boek; €27.53 inclusief boek (á €3.74) die te annuleren is.
Dus uiteindelijk €23.79 voor de lader.
Kort gezegd heeft deze lader 5 USB-poorten die elk aan Quick Charge 2.0 doen en een totale output heeft van 90W (@ 9V en 12V) en ook 5 maal 2.4A geeft @ 5V.
Review van de lader door Dodge_911 staat
hier.
Morgen om 07:29 uur is de
witte versie in de aanbieding.