Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
subwaysurfer schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:26:
[...]

Ik heb ook zo'n 5000, en inderdaad heel benieuwd. Sta namelijk op het punt er nog eentje te kopen. Weer 5000.
Bedankt alvast :)
f.v.b schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:05:
[...]

Ikke! Ik ben een grote fan van het "oude" Xiaomi 5000mAh model. Als je ook nog de overeenkomsten en verschillen kan aangeven dan ben ik helemaal blij. *O*
Hou dan m'n blog de laatste week van juni ff in de gaten. Heb vandaag bevestiging gekregen dat'ie verstuurd is, dus ik hoop dat'ie op tijd binnenkomt.
Of kijk nu woensdag effe, want dan review ik de grotere broer van jullie XPB5000, de XPB10000QC.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10:47
Nog een leuke router met 1167 Mbps Wi-Fi in de aanbieding, de Xiaomi Mi WiFi Router 3 voor € 24,90: http://www.everbuying.net/product1159407.html

Kanttekeningen:
100 Mbps ethernet poorten;
Menu is in het Mandarijns (wel een engelse App en WRT firmware zal snel beschikbaar komen).

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 12-06-2016 23:12 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Geckoo

Good news, everyone!

wat is de ervaring als een product een levertijd heeft van 30-60 dagen. is het dan eerder 30 of 60?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Geckoo schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:57:
wat is de ervaring als een product een levertijd heeft van 30-60 dagen. is het dan eerder 30 of 60?
Er is echt _zo_ geen peil op te trekken. Soms is het er binnen 5 werkdagen, soms kan het echt die 60 dagen op zich laten wachten en alles er tussenin.

De afgelopen paar pakketjes waren hier binnen 5 tot 10 werkdagen. Voorheen was het toch meer richting de 30 dan de 60 dagen imo.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 20:36
Nu ik een 4-bay NAS heb van Synology en mijn huis in aanbouw is was ik in het beveiligingscamera topic gestuit op het merk Hikvision en op Duhau. Nu zijn deze camera's in Nederland toch wat aan de prijs, en was ik versteld dat Aliexpress ze ook aanbied voor een veel lucratievere prijzen.

Zijn er nog nadelen om dergelijke camera's aan te schaffen via Aliexpress? Moet ik daar nog ergens opletten? Iemand ervaring met dergelijke producten via Aliexpress of andere chinese webtoko?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Geckoo schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:57:
60 dagen heb ik nog nooit meegemaakt. Wel eens vier weken zitten wachten op een pakketje maar dat is een zeldzaamheid. De meeste pakketjes heb na zo'n 10 tot 14 dagen in huis.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:31
Wicked-Game schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:16:
Nu ik een 4-bay NAS heb van Synology en mijn huis in aanbouw is was ik in het beveiligingscamera topic gestuit op het merk Hikvision en op Duhau. Nu zijn deze camera's in Nederland toch wat aan de prijs, en was ik versteld dat Aliexpress ze ook aanbied voor een veel lucratievere prijzen.

Zijn er nog nadelen om dergelijke camera's aan te schaffen via Aliexpress? Moet ik daar nog ergens opletten? Iemand ervaring met dergelijke producten via Aliexpress of andere chinese webtoko?
ik heb zelf de Hikvision DS-2CD2035-I perfect ding. Goed beeld ook. Alleen staat hij niet in de camera lijst bij synology. wel de DS-2CD2032-I maar daar werkt hij nog niet tegen. Moet nog even uitzoeken hoe dat komt.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
De firmware.

Ik heb zelf een Hikvision van Aliexpress en die werkt prima. Maar de firmware is niet gelijk aan de Amerikaanse/Europese camera's en je kunt deze dus ook niet op de reguliere manier updaten.
(sterker nog; dan brick je de camera).

Hikvision zag ook dat mensen massaal die dingen uit China bestelden en is erg agressief achter de verkopers aan gegaan; want op bijv. Aliexpress zie je de naam Hikvision niet of nauwelijks meer; alleen nog typenummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 20:36
Piet91 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:45:
[...]

De firmware.

Ik heb zelf een Hikvision van Aliexpress en die werkt prima. Maar de firmware is niet gelijk aan de Amerikaanse/Europese camera's en je kunt deze dus ook niet op de reguliere manier updaten.
(sterker nog; dan brick je de camera).

Hikvision zag ook dat mensen massaal die dingen uit China bestelden en is erg agressief achter de verkopers aan gegaan; want op bijv. Aliexpress zie je de naam Hikvision niet of nauwelijks meer; alleen nog typenummers.
Hoe zit het met de firmware die er dan standaard op staat? Is dit een chinese variant? Want op
AE zie je wel zo her en der English firmware erbij staan. Is dit dan wel een variant die je kan gebruiken? Wat wel een must is, is dat de camera's (2 stuks) door Synology ondersteunt worden.

Ik las inderdaad al dat Hikvision op AE al flink kariger is geworden. Als je op type nummers zoekt kom je ze nog wel tegen.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Wicked-Game schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:59:
Hoe zit het met de firmware die er dan standaard op staat? Is dit een chinese variant? Want op
AE zie je wel zo her en der English firmware erbij staan. Is dit dan wel een variant die je kan gebruiken? Wat wel een must is, is dat de camera's (2 stuks) door Synology ondersteunt worden.
Ik geloof dat er 3 firmware-versies zijn; Chinese (en dus ook geen instelling voor Engels of Nederlands), een internationale versie en de Amerikaanse/Europese versie.

Je kunt ze allemaal gebruiken alleen de taal kan anders zijn. Ik heb geloof ik een internationale versie.
Maar ik heb mij er de laatste tijd niet zo in verdiept; dus je kunt beter zelf nog even extra informatie winnen op internet.

Overigens 1 tip; als je de camera aan een buitenmuur wil hangen; neem geen dome-camera. Ik heb zelf een dome aan de buitenmuur gehangen en deze bouw kan wel wat problemen opleveren (vuil/regendruppels over de behuizing wat je ziet op de beelden) en IR-bleed (IR-LED's reflecteren terug de lens in waardoor je vlekken kan krijgen; dit is enigszins te verhelpen maar toch...)

Voor de geïnteresseerden voor een serieuze USB-lader; de Tronsmart Titan is om 11:29 uur deze bij Amazon.de in de aanbieding. Kost nu nog €31,45 maar straks dus (iets) minder.
Je zit nu al onder het minimumbedrag voor gratis verzending, maar als je dit boek erbij besteld krijg je geen verzendkosten. Boek is nog niet leverbaar en kun je annuleren als je lader is verzonden.

EDIT: €27.25 geworden exclusief boek; €27.53 inclusief boek (á €3.74) die te annuleren is.
Dus uiteindelijk €23.79 voor de lader.

Kort gezegd heeft deze lader 5 USB-poorten die elk aan Quick Charge 2.0 doen en een totale output heeft van 90W (@ 9V en 12V) en ook 5 maal 2.4A geeft @ 5V.

Review van de lader door Dodge_911 staat hier.

Afbeeldingslocatie: http://www.tronsmart.com/wp-content/uploads/2015/11/02.jpg

Morgen om 07:29 uur is de witte versie in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 22:28

Ik heb zelf 3 camera's van Hikvision. Ik heb er 2 in NL gekocht maar bedacht dat de laatste maar uit china moest komen.
Ik heb nu een Nederlandse en een Chinese dome camera.
De Nederlandse is de DS-2CD2132 en de Chinese is de DS-2CD3132. Identieke camera's alleen was de Chinees meer dan 100,00 goedkoper. (De chinese variant begint met een 3).
Het enige nadeel is, zoals hierboven al gezegd, de firmware. Deze is wel in het Engels, alleen als je de camera reset of van nieuwe firmware voorziet, dan krijg je een Chinese interface.
Ik ben uitermate content met alle camera's. Vooral met daglicht superscherp beeld. Nachtzicht is wel wat minder (korreliger).

Ik was erg tevreden over de levering en was binnen 10 dagen in huis.

[ Voor 5% gewijzigd door rinkel op 13-06-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Hopen dat de chinezen er geen backdoor instoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 12:49
Ik wil weer het een en ander uit China gaan halen, en ik ben benieuwd wat anno juni 2016 daar de beste webshops voor zijn. :)

Het wordt een Xiaomi feestje ik wil namelijk een Xiaomi Powerbank 20000mAh en een Xiaomi Mi Band 2. Nu ken ik Banggood en AliExpress en heb goede ervaringen met deze twee. De Mi Band vind ik daar het goedkoopst bij AliExpress (€29,52) en de Powerbank is voor €26,84 bij Banggood te verkrijgen.

Dus mijn vraag: Weet iemand of er nog goedkopere webshops zijn. Levertijd wel graag binnen 3 tot 4 weken.

[ Voor 21% gewijzigd door Balance op 13-06-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:05
Balance schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:25:
Ik wil weer het een en ander uit China gaan halen, en ik ben benieuwd wat anno juni 2016 daar de beste webshops voor zijn. :)

Het wordt een Xiaomi feestje ik wil namelijk een Xiaomi Powerbank 20000mAh en een Xiaomi Mi Band 2. Nu ken ik Banggood en AliExpress en heb goede ervaringen met deze twee. De Mi Band vind ik daar het goedkoopst bij AliExpress (€29,52) en de Powerbank is voor €26,84 bij Banggood te verkrijgen.

Dus mijn vraag: Weet iemand of er nog goedkopere webshops zijn. Levertijd wel graag binnen 3 tot 4 weken.
Banggood heb ik ook goede ervaringen mee, vaak het goedkoopst of 1 van de goedkoopste. Verder zou ik gaan voor 2 exemplaren van 10.000mah, vaak rond de 11-12-13 euro verkrijgbaar.
Weet je zeker dat je geen extra kosten krijgt zoals import/btw. Dan is je 20.000mah Powerbank direct een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:55
rinkel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:19:
[...]

Ik heb zelf 3 camera's van Hikvision. Ik heb er 2 in NL gekocht maar bedacht dat de laatste maar uit china moest komen.
Ik heb nu een Nederlandse en een Chinese dome camera.
De Nederlandse is de DS-2CD2132 en de Chinese is de DS-2CD3132. Identieke camera's alleen was de Chinees meer dan 100,00 goedkoper. (De chinese variant begint met een 3).
Het enige nadeel is, zoals hierboven al gezegd, de firmware. Deze is wel in het Engels, alleen als je de camera reset of van nieuwe firmware voorziet, dan krijg je een Chinese interface.
Ik ben uitermate content met alle camera's. Vooral met daglicht superscherp beeld. Nachtzicht is wel wat minder (korreliger).

Ik was erg tevreden over de levering en was binnen 10 dagen in huis.
Ik heb deze Hikvision DS-2CD2432F-IW gekocht alweer een tijdje geleden.
De helft goedkoper op Aliexpress en met Engelse firmware.
Updaten gaat lastiger maar is wel mogelijk zie hiervoor de IP camera forums.
Verder een uitstekende camera met HD beeld en ook in het pikkedonker goed beeld.
Ik heb wel een camera voor binnen.
Geluid zit er ook bij plus WiFi en ingebouwd SD slot.
Uiteraard hangt het er vanaf wat voor type camera je zoekt maar ik zou nu weer een Hikvision kiezen en ga de komende tijd nog een buitencamera zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
nwnc schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:56:
Heeft iemand ervaring met het bestellen van meditatiekussens, eventueel met onderliggende vloerkussen? [afbeelding]

Vind de prijzen in NL best tegenvallen en zo op het eerste gezicht verschillen de prijzen op AliExpress niet veel van NL.
Geen ervaring, maar als je het gaat bestellen vraag ze om echte foto’s en eventueel in video waar zijn in de kussens knijpen. Hebben ze dat niet, dan zou ik niet bestellen.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Laatst online: 07:31
Balance schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:25:

ik bestel zelf altijd heel veel bij GearBest.com
Alles nog origineel van Xiaomi wat ik besteld had.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Speedfightserv schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:24:
[...]

ik bestel zelf altijd heel veel bij GearBest.com
Alles nog origineel van Xiaomi wat ik besteld had.
Gearbest; als het goed gaat, en aankomt, zonder problemen is dat een toptoko.
Komt er wat niet aan, of heb je 'n DOA oid, dan is Gearbest een drama.
Zelf heb ik tot nu toe goeie ervaringen ermee gehad, maar heb van medetweakers en op 'n ander forum ook al menig horrorverhaal over hun customer support gehoord.
Mijn go-to store is Banggood, met Fasttech als runner-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze binnen gekregen , zaten in een bubbel enveloppe verpakt met daarin een plastic zak met 3 bundels waterballonnen. Zouden er mensen geïnteresseerd zijn in een review ,want heb ze nog niet getest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
dodge_911 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:12:
[...]

Gearbest; als het goed gaat, en aankomt, zonder problemen is dat een toptoko.
Komt er wat niet aan, of heb je 'n DOA oid, dan is Gearbest een drama.
Zelf heb ik tot nu toe goeie ervaringen ermee gehad, maar heb van medetweakers en op 'n ander forum ook al menig horrorverhaal over hun customer support gehoord.
Mijn go-to store is Banggood, met Fasttech als runner-up.
Ik vind Gearbest de laatste tijd steeds beter en sneller worden. In het begin duurde het meestal wel 6 weken voordat ik het binnen kreeg. Drie weken terug twee artikelen besteld die ik met 2 weken heb ontvangen. Een daarvan was een laser die niet werkte, na een aantal foto's geld terug gekregen om mijn account. Prima want ik heb net de niewe 10.000 mAh powerbank van Xiaomi gekocht (in de aanbieding voor $19,99). Ik had ook nog 3 dollar aan punten dus uiteindelijk $10 betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:28:
[...]

Ik heb ze binnen gekregen , zaten in een bubbel enveloppe verpakt met daarin een plastic zak met 3 bundels waterballonnen. Zouden er mensen geïnteresseerd zijn in een review ,want heb ze nog niet getest ?
Geen idee, de link werkt niet meer, en je vertelt niet wat het voor product is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al flink gelezen van dodge reviews. Ik kan er echter nog niet helemaal uit wat nu de beste micro usb kabel is om te kopen. Heeft iemand enig idee? (Die van de action mogen ook, snelste leveringstijd :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:08

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:33:
Ik heb al flink gelezen van dodge reviews. Ik kan er echter nog niet helemaal uit wat nu de beste micro usb kabel is om te kopen. Heeft iemand enig idee? (Die van de action mogen ook, snelste leveringstijd :) )
DodgeReviews heeft een mooie sheet

Tronsmart/Ravpower/anker zijn allemaal goed.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:33:
5 Tronsmart kabels voor € 4,50:
http://www.geekbuying.com...-Pack---White-353246.html

[ Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 14-06-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:30
Vandaag weer een klein pakje ontvangen met een vervangende kabel voor mijn Shure SE215.
Had gekozen voor een kabel met daarin een remote + mic. De mic en remote werken prima, maar de bouwkwaliteit laat wel te wensen over, de knopjes "rammelen" en het plastic voelt erg goedkoop aan.
De kabel zelf is aardig dik, maar duidelijk minder stevig dan die van Shure zelf. Ook ontbreekt het buigbare gedeelte bij de oortjes, waardoor deze minder comfortabel zit. Voor €11 wel een degelijke aankoop :)

En nu wachten op de andere 8 pakjes. :9

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Vandaag 3 pakketjes binnen

- leren bandje voor mijn miband 1s
http://www.gearbest.com/watch-accessories/pp_230743.html
Afbeeldingslocatie: https://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201508/goods-img/1440006538963-P-2960424.jpg

- metalen bandje voor mijn miband 1s
http://www.gearbest.com/s...ccessories/pp_362595.html
Afbeeldingslocatie: https://gloimg.gearbest.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2016/05/16/goods-img/1463938442738141709.JPG

- 20000mah(yeah right 8)7 ) jumpstarter accu (vroeg om zwart, kreeg geel)
http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Afbeeldingslocatie: http://www.cdnclouds.net/p/8268e5fddf55b2295ba9-1cb05aacac66259ffa038c20f8ed00b9.r1.cf2.rackcdn.com/6c33da30445344f4b186ad444943c40a_DE01800-1.jpg

Beide bandjes zitter goed en passen ook nog terwijl ik best grote polsen heb (in vergelijking met chinezen) Heb nu de metalen om en zit erg lekker en ziet er ook nog degelijk uit.

De jumpstarter zat in een doosje van een achteruitrijd camera voor een auto :+

Kreeg vorige week al mijn Bluetooth headset voor op de motor binnen, even getest met m'n vriendin die achterop zit maar het geluid is veel te zacht helaas. Iets wat anderen niet echt ervaren. Boven de 50Km/h hoor ik al niks meer wat de ander zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-10 13:40
Wat een verschrikkelijk topic :+
Inmiddels 6 pakketjes binnen en nog 7 onderweg.

De rem er maar eens gaan opgooien O-) O-)
Maar het waren vrijwel wel allemaal producten die ik anders in Nederland had besteld.

[ Voor 25% gewijzigd door Trichoglossus op 14-06-2016 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan die jumpstart geel nu werken? Dat is toch onmogelijk? Ik heb een professionele uitvoering op het werk, maar die is 50 keer zo groot (zeg maar 2 kratten bier qua omvang en gewicht) en staat op een steekkarretje. Zou je daar nu echt een grote dieselauto mee kunnen starten de accu hij leeg is? Als dat kan is het wel heel gaaf.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Die jumpstarter gaat echt niet werken, heel misschien voor je brommer als je geluk hebt, maar zelfs dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:00
kaasaanfiets schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:46:
Vandaag 3 pakketjes binnen

- leren bandje voor mijn miband 1s
http://www.gearbest.com/watch-accessories/pp_230743.html
[afbeelding]

- metalen bandje voor mijn miband 1s
http://www.gearbest.com/s...ccessories/pp_362595.html
[afbeelding]

- 20000mah(yeah right 8)7 ) jumpstarter accu (vroeg om zwart, kreeg geel)
http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
[afbeelding]

Beide bandjes zitter goed en passen ook nog terwijl ik best grote polsen heb (in vergelijking met chinezen) Heb nu de metalen om en zit erg lekker en ziet er ook nog degelijk uit.

De jumpstarter zat in een doosje van een achteruitrijd camera voor een auto :+

Kreeg vorige week al mijn Bluetooth headset voor op de motor binnen, even getest met m'n vriendin die achterop zit maar het geluid is veel te zacht helaas. Iets wat anderen niet echt ervaren. Boven de 50Km/h hoor ik al niks meer wat de ander zegt.
welke bluetooth headset heb je t over?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Die 2 bandjes heb ik nog niet eerder gezien. Heb zelf 2 van Tinydeal. 1 bruine leren bandje die ik niet meer draag, die vond ik te goedkoop ogen (leer en kastje waarin de module gaat). Draag nu een vergelijkbaar metalen bandje, oogt gelijk al een stuk exclusiever. Jij wel tevreden met het leren bandje dus?
Er is trouwens ook een Mi band topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:04

HellBeast

Oh My GoT!

Bij DealExtreme werden twee orders niet geleverd, omdat ze werden teruggestuurd door de douane, omdat ze batterijen bevatten. Dealextreme gaf aan dat ik storecredit of een refund naar Paypal kon krijgen. Ik heb store credit gekozen, maar nu alweer meer dan twee weken niks gehoord en geen refund. Irritant dat je er dan weer achteraan moet.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 06:53:
[...]

Heb van AE gelijk gekregen, de verkoper moet 1/3 van het aankoopbedrag terugbetalen. Maar helaas zit ik nog wel met een unactivated windows versie. Tot zover werkt het wel gewoon, maar had het toch liever anders gezien.
Vandaag ontvang ik dit product weer, dit keer via geekbuying. Hopen dat dit wel een originele versie van windows is.
Hoe is dit eigenlijk afgelopen? Heb je nu wel een geactiveerde versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:48
De nieuwe blitzwolf fan/led combi te bestellen voor nu nog ~3.60 euro

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 15-06-2016 16:36 . Reden: tracker/referral verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
HellBeast schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:45:
Bij DealExtreme werden twee orders niet geleverd, omdat ze werden teruggestuurd door de douane, omdat ze batterijen bevatten. Dealextreme gaf aan dat ik storecredit of een refund naar Paypal kon krijgen. Ik heb store credit gekozen, maar nu alweer meer dan twee weken niks gehoord en geen refund. Irritant dat je er dan weer achteraan moet.
Ik zou van LightInTheBox ook ooit (3 maanden geleden) nog een gratis zaklamp krijgen, waar is die ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 16:23
Mc55 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:43:
[...]
Een daarvan was een laser die niet werkte, na een aantal foto's geld terug gekregen om mijn account.
Gearbest geeft je altijd de keuze voor een nieuw item of geld als store credit. Maar als je zegt dat je je geld met paypal terug wil dan doen ze dat ook gewoon. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:39:
[...]

Hoe is dit eigenlijk afgelopen? Heb je nu wel een geactiveerde versie?
Via AE dus 1/3 van het aankoopbedrag terug ontvangen. De versie van Geekbuying had ook een niet-geactiveerde windows versie. Maar zij hebben vervolgens een keygen verstuurd en daarmee is het gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 03:38

Eboman

Ondertitel

mark-k schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:53:
Die jumpstarter gaat echt niet werken, heel misschien voor je brommer als je geluk hebt, maar zelfs dat betwijfel ik.
Het moet kunnen, heb ze vaker gezien, diesel zal niet lukken maar een motor zeker wel. http://www.acculaders.nl/telwin-powerbank-drive-9000.html de techniek is er dus wel, maar of het de Chinezen ook gelukt is?

[ Voor 8% gewijzigd door Eboman op 15-06-2016 17:28 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Op YouTube zijn zelfs mensen die hun auto met 1 lipo starten dus tja. Ik geloof het best. Zal het laten zien als mijn accu weer leeg is.
Hopelijk niet binnenkort want ik kwam er achter dan m'n accu leeg liep doordat het kofferbak lampje aan bleef staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Eboman schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:27:
[...]

Het moet kunnen, heb ze vaker gezien, diesel zal niet lukken maar een motor zeker wel. http://www.acculaders.nl/telwin-powerbank-drive-9000.html de techniek is er dus wel, maar of het de Chinezen ook gelukt is?
Een diesel is ook een motor.....

Een startermotor trekt ongeveer 100A, dus dat gaat het echt niet worden. Misschien kun je je auto accu even wat opladen waarna die je auto kan starten, maar dit ding gaat een mooie knal geven als je ermee probeert te starten met een volledig lege accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Aankoopadvies hoort hier niet thuis.

[ Voor 81% gewijzigd door Perkouw op 16-06-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:10

red bull

Keeps me awake !

ik kom niet verder dan deze

[ Voor 23% gewijzigd door Perkouw op 16-06-2016 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• China_buyer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-10-2018
Recent de BlitzWolf BW-LT3 binnengekregen na een tip via dit topic.

Ik kan deze zeker aanbevelen!
Gekocht met het idee deze met kamperen te gebruiken (mooie verlichting voor in de tent), maar heb hem nu al een aantal keer gebruikt.

Niet alleen handig met kamperen, maar ook gewoon rondom het huis. Zoals het vervangen van een accu achterin een auto, lamp blijft met de magneet mooi hangen, handen vrij om te sleutelen.
En ja, ook voor het schoonmaken van de oven ideaal, hang 'm gewoon achterin (niet vergeten weer weg te halen ;) )

Lampje geeft echt een bak licht, voor het geld zeker een aanrader, ik ga er nog wel 1 bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:23:
[...]

Via AE dus 1/3 van het aankoopbedrag terug ontvangen. De versie van Geekbuying had ook een niet-geactiveerde windows versie. Maar zij hebben vervolgens een keygen verstuurd en daarmee is het gelukt.
Bedankt! Haha, een bedrijf dat een Keygen stuurt. Het enige nadeel is dus dat je alsnog je activatie kan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Emrulez schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:29:
Iemand ergens de officiële xiaomi case voor de nieuwe 10000mah power bank kunnen vinden?
Ik vind de case alleen maar voor de oudere model.

Alvast bedabkt
Daar hou ik me ook wel voor aanbevolen. Liefst in de stijl als die van de 5000 please :D
Over die Xiaomi QC 10.000mAh gesproken; volgens mij is dat tot nu toe de 'beste' powerbank die ik getest heb.
Waar ik als ik even grof reken op 37Wh zou moeten uitkomen, kom ik na een ontlaadmeting via 5V USB op 36,7839 Wh.
Da's damn close imho ;) Rest van mijn bevindingen vind je op de link in m'n sig.

Wie trouwens nog 'n dealtje zoekt op de BlitzWolf BW-P2 3350mAh powerbank : BangGood heeft 'm de komende 4 dagen nog voor €7,25 in het zwart.
Helaas niet te combineren met de -10% coupon.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 16-06-2016 02:29 . Reden: svp GEEN url-shorteners gebruiken. verbergen referrals/trackers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat lees ik nou, een nieuwe Xiaomi 10000 mah powerbank :o ? Heb ik helemaal gemist. Nou loop ik weer achter met de oude 10000 versie, die ik nog niet zo heel lang had ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:44:
[...]

Een diesel is ook een motor.....

Een startermotor trekt ongeveer 100A, dus dat gaat het echt niet worden. Misschien kun je je auto accu even wat opladen waarna die je auto kan starten, maar dit ding gaat een mooie knal geven als je ermee probeert te starten met een volledig lege accu.
Onzin. Bij de Chinees zou ik het niet graag kopen, maar ik heb er een van Amazon.de (40 euro ofzo, dezelfde afmetingen en volgens mij van de Chinees) en die werkt prima voor de wat kleinere auto. Voor het wat zwaarder geschut (3 liter of diesel) zou ik er een van het merk Anker nemen (90 euro ofzo, ook via Amazon.de), dat is kwaliteitsspul. Via Amazon heb je dan wel goede garantie.

Gewoon niet mishandelen zo'n ding, dan kan hij je toch wel meer dan eens uit de brand helpen en dat terwijl het in het handschoenenkastje past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

xileS schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 01:47:
Wat lees ik nou, een nieuwe Xiaomi 10000 mah powerbank :o ? Heb ik helemaal gemist. Nou loop ik weer achter met de oude 10000 versie, die ik nog niet zo heel lang had ;(.
Das 2x hetzelfde :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 26-09 13:43
Ik zit met het volgende probleem:

mijn pakketje zou in woonplaats aangekomen zijn, maar ik heb niets ontvangen. Het gaat om tracking nr YT1616290005482530, via aliexpress gekocht. Weet iemand iets van YTxxxxxx tracking nummers af en wie deze in NL behandeld? PostNL weet van niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Sibrand schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:57:
De nieuwe blitzwolf fan/led combi te bestellen voor nu nog ~3.60 euro
En bedankt.... nu kon ik het ook niet laten liggen, moet het toch hebben om de verzameling lampjes/ventilatoren compleet te maken... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:20
Driftkikkertje schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:20:

mijn pakketje zou in woonplaats aangekomen zijn, maar ik heb niets ontvangen. Het gaat om tracking nr YT1616290005482530, via aliexpress gekocht. Weet iemand iets van YTxxxxxx tracking nummers af en wie deze in NL behandeld? PostNL weet van niks...
Dat is Yun Express, gister nog iets ontvangen met zo'n tracking via de Postbezorger van PostNL (kon gewoon niet door brievenbus....). Zat tussen aankomstscan en bezorging 5 dagen, wellicht even afwachten en anders even je postcode + huisnummer naar PostNL tweeten zodat ze kunnen kijken, anders even langsgaan bij lokale postkantoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Rub147 op 16-06-2016 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:55

thijsco19

KTM 990 SMT

http://www.17track.net/en/track?nums=YT1616290005482530
2016-06-12 18:54 Haaften,NL, Package arrived at the carrier facility
2016-06-10 16:54 NL, Completed customs clearance process
2016-06-09 00:51 NL, Package arrived at destination airport
2016-06-05 00:52 GUANGZHOU,CHINA, Departure from airport to destination country
2016-06-04 14:54 SHENZHEN,CHINA, Package has left the carrier facility
2016-06-04 09:50 SHENZHEN,CHINA, Package received by carrier
2016-06-04 07:52 SHENZHEN,CHINA, Package has left seller facility and is in transit to carrier
2016-06-04 02:55 SHENZHEN,CHINA, Shipping information received

[ Voor 38% gewijzigd door thijsco19 op 16-06-2016 17:37 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Daar weet ik van, hij is dus in Haaften (woonplaats van mij) maar ik heb niets gehad, en het postnl kantoor ziet ook niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Friesland weigert TPG Post sinds deze week ook pakketjes uit China te bezorgen. Heb nu een brief op de deur dat ik het moet ophalen bij het postkantoortje dat in de Bruna zit en natuurlijk nu dicht is... en midden in de stad...

Volgens de site van ali is mijn pakket nog onderweg tussen china en nederland, maar hij is er al. Dus zonder dat bericht heb je werkelijk geen idee of het er al is of niet.

Wat een ontwikkeling...

Morgen hoop ik voor 18:00 dan thuis te zijn, zitten schoenen in met led verlichting 8)
En volgens mij een accu of batterij in elke schoen, maar ze zijn wel aangekomen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Musta schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 00:09:
[...]

welke bluetooth headset heb je t over?
Deze,
http://nl.aliexpress.com/...cle-with/32526440530.html

[img]hmmm hoe link ik een plaatje vanaf aliexpress?[/img]
Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1VKM8MXXXXXXxaXXXq6xXFXXXP/LCD-screen-FM-Radio-2016-New-800M-BT-Bluetooth-Motorcycle-Helmet-Intercom-Interphone-Headset-for-Motocycle.jpg
[img]Ah, zo dus :+[/img]

Op zich doet hij wat hij moet doen maar zelfs op max volume is het dus veel te zacht. Ik kan de ander amper horen.

[ Voor 37% gewijzigd door kaasaanfiets op 16-06-2016 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 11:18
Tip voor de hardlopers onder ons: Moxpad x90 in ear bluetooth headset incl. mic.

http://nl.aliexpress.com/...with-Mic/32610887240.html

Geluid is beter dan verwacht, volgens moxpad zitten er twee speakers per oor in en is het dopje meer de baspijp... en dat lijkt prima te werken. Draad is goed stug en buigbaar en ik lijk er zo 2 a 3 uur mee te krijgen zonder problemen. Oordopjes zijn dusdanig gevormd dat ze goed blijven zitten (met 3 maten) zonder dat ik ze aan hoef te drukken of verlies tijdens het lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door denan op 16-06-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 15:56

Gewoon een paar dagen achter elkaar naar @Postnl twitteren, op een gegeven moment kunnen ze het pakketje vinden in hun systeem en krijg je je T&T code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 22:24
Ik had m bijna besteld maar nu ik de reviews lees is toch niet iedereen echt tevreden met deze headset.
Was wel een mooie prijs eigenlijk :)
denan schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:45:
Tip voor de hardlopers onder ons: Moxpad x90 in ear bluetooth headset incl. mic.

http://nl.aliexpress.com/...with-Mic/32610887240.html

Geluid is beter dan verwacht, volgens moxpad zitten er twee speakers per oor in en is het dopje meer de baspijp... en dat lijkt prima te werken. Draad is goed stug en buigbaar en ik lijk er zo 2 a 3 uur mee te krijgen zonder problemen. Oordopjes zijn dusdanig gevormd dat ze goed blijven zitten (met 3 maten) zonder dat ik ze aan hoef te drukken of verlies tijdens het lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Driftkikkertje schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:39:
[...]

Daar weet ik van, hij is dus in Haaften (woonplaats van mij) maar ik heb niets gehad, en het postnl kantoor ziet ook niets....
Postnl kent die codes ook niet in hun online systeem

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
robinjoo1 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:22:
[...]

Postnl kent die codes ook niet in hun online systeem
Klopt.. Ik wacht nog maar een paar dagen af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 11:43
kaasaanfiets schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:24:
[...]

Deze,
http://nl.aliexpress.com/...cle-with/32526440530.html

[[url="hmmm hoe link ik een plaatje vanaf aliexpress?"]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[[url="Ah, zo dus :+ "]afbeelding[/url]]

Op zich doet hij wat hij moet doen maar zelfs op max volume is het dus veel te zacht. Ik kan de ander amper horen.
Ik kan deze van harte aanraden. Kan met 5 andere gekoppeld worden en echt ideaal voor motor-motor.

Gebruik ze nu ruim 2 jaar en je kan echt hele dagen (bv 10-18u) met open verbinding tegen elkaar praten, geen probleem. Laadt best snel op en kunnen tegen een stootje; M'n schoonvader verloor er 1 op de snelweg met 100km/u+. Klik, op de houder en weer gaan. 8). Ik reed er op dat moment achter en ik ben ervan overtuigd dat er adamantium in is verwerkt :+

Wat volume betreft; Ik reed eerst zonder oordopjes en toen stonden ze regelmatig veel te hard. Later zachte dopjes en tegenwoordig met aangemeten Earmo's is het op op max. volume prima te verstaan. Maar hoe harder, des te meer windgeruis en lastiger. Tot 120km/u prima, daarna ff schuilen achter de ruit om wat beter te verstaan. Voor NL prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Alphalorne op 17-06-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poffin
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-06 15:20
Aangezien een van jullie dit apparaatje voor in de auto heeft gekocht, vroeg ik me af hoe die precies werkt:

http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_197554.html

Ik wilde namelijk Spotify via m'n iPhone gaan afspelen in de auto, maar zorgt dit apparaatje dus dat muziek via bluetooth wordt afgespeeld via de speakers van de auto of zitten er kleine speakers in dat ding zelf en moet je het daarmee doen? En wat als je een autoradio hebt zonder bluetooth?

Aangezien het ding behoorlijk veel functie's heeft voor die prijs vraag ik me toch af hoe dit in de praktijk functioneert.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
poffin schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:59:
k wilde namelijk Spotify via m'n iPhone gaan afspelen in de auto, maar zorgt dit apparaatje dus dat muziek via bluetooth wordt afgespeeld via de speakers van de auto of zitten er kleine speakers in dat ding zelf en moet je het daarmee doen? En wat als je een autoradio hebt zonder bluetooth?
Het apparaatje doet zich voor als radio-zender. Dus stel je zet apparaatje op 102.1 (zoek een frequentie waar geen huidig station op zit) en doe hetzelfde op de autoradio. Deze ontvangt dan via de "radio" het signaal dat je stuurt naar het apparaatje. Dus gewoon play op je mobiel, die streamt naar apparaatje, en die naar je auto als zijnde een "radio station".

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 03-10 13:08
De geluidskwaliteit is dan wel minder dan wanneer je je gsm via een analoge aux kable koppelt of wanneer je radio ingebouwde bluetooth heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kitano schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:10:
De geluidskwaliteit is dan wel minder dan wanneer je je gsm via een analoge aux kable koppelt of wanneer je radio ingebouwde bluetooth heeft.
Om die reden gebruik ik dit soort dingen ook zelf absoluut niet meer nee. Geprobeerd, verwijderd, klaar :)
(heb wel hele oude auto/radio, wellicht is het met wat modernere apparaten weer een stuk beter, don't know, het frequentiebereik is echter sowieso een stuk minder hetgeen er hier voor zorgde dat het een beetje dof en niet "vol" klonk)

[ Voor 26% gewijzigd door Brad Pitt op 17-06-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Brad Pitt schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:11:
[...]

Om die reden gebruik ik dit soort dingen ook zelf absoluut niet meer nee. Geprobeerd, verwijderd, klaar :)
Ahja, het werkt wel. En het is beter dan oordopjes in je auto of de speakers van je iPhone ;)

Je hebt ze overigens in verschillende varianten:

telefoon -->bluetooth -->apparaat --> aux --> autospeakers
telefoon -->bluetooth --> apparaat --> fm --> autospeakers
telefoon --> headphonejack ---> apparaat -->fm --> autospeakers (dit is de variant die je toont)

je hebt ze ook nog in de variant waarbij het apparaat ook nog een microfoon heeft. Dan kun je em ook inzetten als handsfree. Zeker bij variant 1 en 2 kun je dan een gewone oude autoradio upgraden naar een moderne handsfree en audio speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 03-10 13:08
mark-k schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:44:
[...]
Bijvoorbeeld deze LiPo weegt 333 gram en kost 25 euro en levert max 50*4 = 200 Ah bij 12 V, dus theoretisch kun je daar een auto mee starten.

Afbeeldingslocatie: https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/catalog/N4000-3S-25(1).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 14:39
Kitano schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:17:
[...]

Bijvoorbeeld deze LiPo weegt 333 gram en kost 25 euro en levert max 50*4 = 200 Ah bij 12 V, dus theoretisch kun je daar een auto mee starten.

[afbeelding]
In de praktijk echter zal je die LiPo in 1 klap opblazen. "Volgens de specs" is het een 25C LiPo, en ik denk dat zelfs dat wel met een korreltje zout genomen mag worden. Zou ik niet willen proberen, ik heb een LiPo wel eens zien ontploffen, dat zou ik niet in de buurt van m'n auto willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poffin
Aha, bedankt voor de uitleg!

Nou dat FM transmitter gaat hem dus niet worden, ik kan me voorstellen dat de geluidskwaliteit om te huilen is. Toch apart dan dat er zoveel goede reviews staan maar goed.

Dus de beste optie is dan om toch de iPhone met een Aux kabeltje te koppelen aan de autoradio?

en anders dit apparaatje wat als het ware de autoradio een bluetooth functie geeft, zodat je over bluetooth muziek kunt afspelen: http://www.gearbest.com/speakers/pp_176988.html

Nu vraag ik me af, hoe merkbaar het verschil is tussen muziek direct afspelen via een aux kabeltje die je koppelt aan de iPhone en de autoradio.

Of muziek afspelen via bluetooth icm met dit apparaat: http://www.gearbest.com/speakers/pp_176988.html

Dus zit daar een heel groot verschil in geluidskwaliteit tussen bluetooth en Aux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Kitano schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:17:
[...]

[afbeelding]
Theoretisch zou het inderdaad kunnen, (200A trouwens, geen 200Ah want dat houdt hij geen uur vol aangezien hij maar 400mAh is) als je motor echt meteen aan slaat want in de praktijk gaat hij of leeg zijn voor hij gestart is, of opblazen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
poffin schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:24:
Dus de beste optie is dan om toch de iPhone met een Aux kabeltje te koppelen aan de autoradio?
Dat kan/moet helaas in een ander topic...

"Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"'

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poffin
haha top, ik heb genoeg aan de info hiero. Bedankt jongens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Let wel; ik weet niet of het hier of op het fok forum was; maar ergens waren een aantal mensen die juist prima ervaringen hadden met deze transmitter, juist na slechte ervaringen met andere transmitters.
Maar goed; heb je mogelijkheid om je telefoon bekabeld aan te sluiten op je autoradio; dan is dat inderdaad beter. (toevallig een cassettespeler in je autoradio?; daar heb je ook oplossingen voor)

En wat betreft die powerbanks om je auto op te laden; dat werkt inderdaad wel degelijk. Ik heb een aantal Youtubers e.d. gezien (die er verstand van hebben en zijn te vertrouwen) die er hun auto mee konden starten.

Tuurlijk; ga er maar niet vanuit dat je er je Scania V8 diesel mee kunt aanslingeren. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Piet91 op 17-06-2016 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net de led schoenen opgehaald die ik heb besteld in China, werkelijk fantastisch. Schoenen met een usb kabel erbij en ze zijn zo vet dat ik wil dat ik weer een kind ben. Wat zijn dat coole dingen zeg.

Ik ga zelf ook op zoek naar led discoschoenen nu, die wil papa zelf ook hebben.

Ik heb deze ontvangen, zat een usb naar micro usb splitkabel bij zodat je beide schoenen tegelijk kan opladen. Tijdens het opladen kan je aan de hand van de ledknipperingen zien of ze opgeladen zijn denk ik, Het ziet er wel heel funky uit hier aan de oplader :P

Afbeeldingslocatie: http://gadgetwinkelxl.nl/wp-content/uploads/2016/02/2016-New-White-Black-High-top-Flat-font-b-LED-b-font-Light-font-b-Shoes.jpg

In elke schoen zit een oplaadblokje waarin je de micro usb kabel steekt en daarop zit een knopje om de ledjes van kleur te veranderen / knipperen / wat al niet meer. Zitten stuk of 8 patronen in. 1 Ledje is anders van kleur dan de andere ledjes, zal wel een half kapot ledje zijn ofzo, maar dat valt verder niet op.

Prima koop zo over de post, heb er meen ik iets van 26 euro voor betaald.

Voor wie ook gaat bestellen, ze lijken 1,5 maat kleiner te vallen dan europese schoenen. Mijn zoon heeft volgens mij (hij is nu op zwemles) maat 31 en ik heb maat 34 gekocht en ze lijken 32 of een kleine 33 te zijn als ik het zo wat probeer te meten. Geen idee of dat voor alle schoenen zo is, maar ik kan me voorstellen dat hier meer vaders zitten die led schoenen willen hebben voor zichzelf de kinderen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:56
Ik heb dat Blitzwolf lamp/ventilator/oplaad-dingetje ook maar besteld :) 3,62 was het, en om het af te maken ook maar die kleine 3350 mAh powerbank erbij gedaan. In principe is die powerbank om m'n moeders crappy powerbank te vervangen.
Afbeeldingslocatie: http://www.weterm.com/pic/big/2014-best-sale-2200mah-Keychain-usb-power-bank-in-multi-color_0.jpg

Misschien hou ik hem gewoon lekker zelf :+ in combinatie met zo'n ventilator of lampje kan het best handig zijn.

Ook gelijk maar een nieuwe oplader gekocht, min of meer bedoeld voor op vakantie (meerdere dingen tegelijk opladen is best handig :Y) maar thuis zal hij ook van pas komen. En omdat ze bijna niks kosten ook maar twee schuimrubber balletjes gekocht zodat ik misschien ooit nog kan leren jongleren :+

[ Voor 25% gewijzigd door O88088 op 17-06-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

poffin schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:24:
Aha, bedankt voor de uitleg!

Nou dat FM transmitter gaat hem dus niet worden, ik kan me voorstellen dat de geluidskwaliteit om te huilen is. Toc*h apart dan dat er zoveel goede reviews staan maar goed.

en anders dit apparaatje wat als het ware de autoradio een bluetooth functie geeft, zodat je over bluetooth muziek kunt afspelen: http://www.gearbest.com/speakers/pp_176988.html

Nu vraag ik me af, hoe merkbaar het verschil is tussen muziek direct afspelen via een aux kabeltje die je koppelt aan de iPhone en de autoradio.

Of muziek afspelen via bluetooth icm met dit apparaat: http://www.gearbest.com/speakers/pp_176988.html

Dus zit daar een heel groot verschil in geluidskwaliteit tussen bluetooth en Aux?
Ik gebruik de Xiaomi Roidmi in de auto en dat geeft een prima geluidskwaliteit. Jammer genoeg is de app om de Roidmi in te stellen alleen beschikbaar voor Android. Dus je zul even een Android toestel moeten lenen om de frequentie te wijzigen mocht je die willen veranderen. Standaard staat de Roidmi gelooft ik op 96 Mhz ingesteld. Voordeel is dat het apparaat praktisch geen ruimte inneemt en je ook nog een een USB lader met twee uitgangen hebt waarvan één 2 Ampère kan leveren terwijl de andere 1 Ampère levert.

De Xiaomi Roidmi 2S is in de presale gegaan en biedt ook ondersteuning voor iOS.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 17-06-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voor die kleine powerbankjes geef ik de voorkeur aan zelfbouw. Met bijv. zo eentje:

http://www.banggood.com/U...ger-DIY-Box-p-961269.html

Daar kun je dan een cel in stoppen naar eigen keuze zodat je wéét wat er in zit. Een fatsoenlijke kwaliteitscel. Deze bijv.

http://www.banggood.com/1...able-Battery-p-72905.html

Alhoewel je eigenlijk beter hier in NL kunt kopen bij een vertrouwd adresje. Vooral als je er een paar koopt of wat anders erbij dan is het met verzendkosten best gunstig. Deze bijv.

https://sk.nkon.nl/rechar...18650b-made-in-japan.html

Handige van die dingen is dat je de cel er ook makkelijk uit kunt halen en ergens anders in kunt gebruiken. De behuizing is meteen ook lader. Let wel op dat er alleen unprotected cellen in passen. Protected zijn te lang. Het laadcircuit in de behuizing zorgt hier voor de beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Piet91 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:05:
Let wel; ik weet niet of het hier of op het fok forum was; maar ergens waren een aantal mensen die juist prima ervaringen hadden met deze transmitter, juist na slechte ervaringen met andere transmitters.
Maar goed; heb je mogelijkheid om je telefoon bekabeld aan te sluiten op je autoradio; dan is dat inderdaad beter. (toevallig een cassettespeler in je autoradio?; daar heb je ook oplossingen voor)

En wat betreft die powerbanks om je auto op te laden; dat werkt inderdaad wel degelijk. Ik heb een aantal Youtubers e.d. gezien (die er verstand van hebben en zijn te vertrouwen) die er hun auto mee konden starten.

Tuurlijk; ga er maar niet vanuit dat je er je Scania V8 diesel mee kunt aanslingeren. :+
De eerste heb ik gister ook binnen gekregen.
Zit goed in de 12v aansluiting en werkt verder ook prima. Kwaliteit van de muziek van zo'n ding valt me reuze mee, storingsvrij en draait perfect. USB nog niet geprobeerd en ook het bellen nog niet. Ik verwacht van het bellen niet heel veel. Maar zal ik nog gaan testen.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

sjaool schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:07:
[...]

Ik gebruik de Xiaomi Roidmi in de auto en dat geeft een prima geluidskwaliteit. Jammer genoeg is de app om de Roidmi in te stellen alleen beschikbaar voor Android. Dus je zul even een Android toestel moeten lenen om de frequentie te wijzigen mocht je die willen veranderen. Standaard staat de Roidmi gelooft ik op 96 Mhz ingesteld. Voordeel is dat het apparaat praktisch geen ruimte inneemt en je ook nog een een USB lader met twee uitgangen hebt waarvan één 2 Ampère kan leveren terwijl de andere 1 Ampère levert.

De Xiaomi Roidmi 2S is in de presale gegaan en biedt ook ondersteuning voor iOS.

[video]
Werkt bij mij ook prima inderdaad, standaard op frequentie 96.4 Mhz.

Ik heb 'm achterin de auto precies onder de antenne geposteerd, nagenoeg geen ruis.

Die andere heb ik niet, maar de belfunctie erbij vind ik wel interessant. Echter als ik 'm voor in de auto heb, ben ik bang dat er meer ruis komt zoals dat bij enkele andere die ik heb gehad ook was. De Roidmi had daar ook wat meer storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
What's this I see?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fVaEsPN.png
Kwam ik net tegen tijdens het browsen van de new arrivals bij BG. Er stond MI op, dus ik klikte maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:19
dodge_911 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:31:
What's this I see?
[afbeelding]
Kwam ik net tegen tijdens het browsen van de new arrivals bij BG. Er stond MI op, dus ik klikte maar ;)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VJJXVux5P3Q]

[ Voor 6% gewijzigd door oohh op 17-06-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poffin
sjaool schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:07:
[...]

[video]
Thanks voor deze suggestie! _/-\o_
Dit is eigenlijk precies wat ik nodig heb, heb geen belfunctie of iets dergelijks nodig. Gewoon iets om makkelijk muziek mee af te spelen en dit is perfect. Vooral ook omdat je 2 telefoons tegelijk kunt opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
Gisteren netjes 2 afhaalberichten door de brievenbus, vandaag probleemloos afgehaald bij de Primera.

Zijn nu nog 5 pakjes onderweg deze kant op, maar heb nu iniedergeval binnen:Alles is inmiddels even getest, de 2 Aputure led lampen zijn geweldig! Prima bouwkwaliteit en erg goede lichtopbrengst, 1 lamp is in principe al voldoende om mijn studio van 30m2 goed te verlichten. De 'El-cheapo' led lamp is voor op de camera zelf, aangezien deze lichter en compacter is (de Aputure lampen zijn groter dan mijn Sony a6000). De vaporizer ben ik nu aan het 'testen' en bevalt aardig. Het hele 'vape-en' is even wennen. De vaporizer zelf wordt tijdens langer gebruik wel flink warm rond het mondstuk. Verder laat het een vreemde nasmaak achter, maar dat is waarschijnlijk omdat de vaporizer nog nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
usefulidiot.198 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 23:28:
. De 'El-cheapo' led lamp is voor op de camera zelf, aangezien deze lichter en compacter is (de Aputure lampen zijn groter dan mijn Sony a6000).
Hoe bevalt de el cheapo lamp wbt bouwkwaliteit/licht voor op de camera?

Stuk goedkoper dan de "Aputure" lampen, dus hoe vergelijkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
China_buyer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 23:32:
[...]

Hoe bevalt de el cheapo lamp wbt bouwkwaliteit/licht voor op de camera?

Stuk goedkoper dan de "Aputure" lampen, dus hoe vergelijkt dat?
Kan dit weekend wel even een filmpje maken waarin ik beide vergelijk.

Belangrijkste verschil is natuurlijk dat de el cheapo 112 leds heeft en de aputure 198 leds.
De Aputure heeft 2 draaiknoppen op de achterzijde, voor 'brightness' en 'temperature'. De el-cheapo heeft alleen een aan/uit-schakelaar en een draaiknop voor 'brightness'. De temperature regel je dmv een plastic kapje. De draaiknop reageert niet helemaal nauwkeurig.

Ik zou de el-cheapo zeker niet slecht willen noemen, het is een prima lamp voor 'erbij'.
De lampen van Aputure geven meer controle/nauwkeurigheid mbt brightness en temperature instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• China_buyer
usefulidiot.198 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 23:45:
[...]

Kan dit weekend wel even een filmpje maken waarin ik beide vergelijk.

Belangrijkste verschil is natuurlijk dat de el cheapo 112 leds heeft en de aputure 198 leds.
De Aputure heeft 2 draaiknoppen op de achterzijde, voor 'brightness' en 'temperature'. De el-cheapo heeft alleen een aan/uit-schakelaar en een draaiknop voor 'brightness'. De temperature regel je dmv een plastic kapje. De draaiknop reageert niet helemaal nauwkeurig.

Ik zou de el-cheapo zeker niet slecht willen noemen, het is een prima lamp voor 'erbij'.
De lampen van Aputure geven meer controle/nauwkeurigheid mbt brightness en temperature instellen.
Ik ben verre van een foto expert, dus dat scheelt :) Niet veel gewend met lampen dus.
Nu ga ik wel binnenkort een DSLR kopen, en zo'n el cheapo lampje is wel leuk om eens te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
China_buyer schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 00:19:
[...]

Ik ben verre van een foto expert, dus dat scheelt :) Niet veel gewend met lampen dus.
Nu ga ik wel binnenkort een DSLR kopen, en zo'n el cheapo lampje is wel leuk om eens te proberen!
Oh, ik ben ook absoluut (nog) geen foto expert. Zat me al een tijdje te irriteren dat het in mijn woning te donker is om fatsoenlijk te vloggen/filmen. Was op youtube uiteindelijk tips gaan zoeken en kwam wat filmpjes/tutorials tegen over belichting, soorten lampen, etc. Met deze 3 lampen kan ik nu dus ook een beetje gaan oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:14
X5-Z8300 Win10 TV box @ € 61,85

Dit ; http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_324845.html

Main Features:
● Intel Atom Cherry Trail x5-Z8300 CPU, burst speed up to 1.84GHz: Stable, efficient and reliable.
● Support H.265 video code, enjoy the high-resolution video even at a low-internet-speed environment.
● 802.11b/g/n WiFi: Connect effortlessly in a world without wires.
● Two USB ports: For webcam, keyboard, mouse, external hard drive, USB stick and more.
● Bluetooth 4.0: Easy pairing with most Bluetooth-enabled devices (computer, mobile phone, keyboard, and others).
● HDMI connector: Set up your home cinema for the best HD multimedia experience.
● 2GB RAM + 32GB ROM gives you more space to download your favorite apps and caches to browse websites, play games, run apps, watch movies more smoothly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:12:
X5-Z8300 Win10 TV box @ € 61,85
Ik zie dat windows 10 daarop voorgeinstalleerd is. Is dat dan een legale versie? Ik begrijp niet hoe dat voor die prijs kan?

Wel een erg cool ding voor die prijs, toetsenbordje en muis wireless eraan en eventueel een afstandsbediening en hop, klaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DexterDee

I doubt, therefore I might be

H.265 4K decoding en dan maar HDMI 1.4b waarmee je maximaal 1080P @ 60FPS mee kunt uitsturen. Da's dan weer een beetje jammer.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travolter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 14:02
*knip* zie de topicwaarschuwing, dit topic is niet voor "wat/welke moet ik kopen"

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 18-06-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:21:
[...]

Ik zie dat windows 10 daarop voorgeinstalleerd is. Is dat dan een legale versie? Ik begrijp niet hoe dat voor die prijs kan?

Wel een erg cool ding voor die prijs, toetsenbordje en muis wireless eraan en eventueel een afstandsbediening en hop, klaar.
Omdat W10 op dergelijke apparaten gratis voor fabrikanten zijn. Ik weet niet wat tegenwoordig precies de voorwaarden hiervoor zijn, maar dit zijn meestal gesubsidieerde versies van W10 met bing! ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Wouter Lucassen schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:51:
[...]

Omdat W10 op dergelijke apparaten gratis voor fabrikanten zijn. Ik weet niet wat tegenwoordig precies de voorwaarden hiervoor zijn, maar dit zijn meestal gesubsidieerde versies van W10 met bing! ingebakken.
En ik maar denken dat het op tablets gratis was. Dus met beeldscherm. Maarre.... ik heb ook besteld.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat men besteld hebt is niet iets wat je hier hoeft te posten. Doe dat maar op facebook, hier graag wat meer inhoudelijk :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:21:
[...]

Ja, dat is een legale versie maar reken er niet op dat Windows 10 ook geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Laatst online: 12-09 11:40
DexterDee schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:46:
H.265 4K decoding en dan maar HDMI 1.4b waarmee je maximaal 1080P @ 60FPS mee kunt uitsturen. Da's dan weer een beetje jammer.
Volgens mij kon de 1.4 al Ultra HD resolutie aan. 1.4b bracht 1080p@60fps voor 3D met zich mee. Dus 2x 1080p, samen 120fps. Denk dat ze hun marketing niet helemaal op orde hebben.

De chipset draait ook op tablets met 2K resolutie aan dus daar zal het niet aan liggen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 10:29
Ik ben op zoek naar nieuwe earphones en kwam de Hammerheads tegen. (http://nl.aliexpress.com/...l?&scm=1007.12783.31568.0)

Maar nu is het op Aliexpress toch niet toegestaan om namaak te verkopen toch? Dus zijn dit dan originele hammerheads (wat me eerlijk gezegd sterk lijkt voor deze prijs)

*knip*

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 18-06-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
All0The0Web schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:39:
Wat zouden evt. alternatieven zijn?
Op AliExpress zie ik er wel meer staan onderaan de pagina, blijkbaar kan het gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vragen naar alternatieven = "welke moet ik kopen". Dus niet hier. Lees svp de topicwaarschuwing.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
Avond,

Nu heb ik 10 mei een zaklampje met extra batterij besteld op aliexpress.
Nu zag ik in de track and trace van 17track het volgende staan:

2016-06-17 05:43
Amsterdam, have been exported directly

Weet iemand wat dit inhoud ?
Hoop niet dat ze het terug gestuurd hebben :+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Pagina: 1 ... 127 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic