Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:33

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nog nooit eerder meegemaakt: iets op zondag besteld (Ali) en zaterdag al ontvangen. Gewoon via China Post..
Net geluk gehad dat ie meteen met een klaarstaande vracht meekon of gaat het shippen nu ineens veel sneller?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 14:05
CyBeRSPiN schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:24:
Nog nooit eerder meegemaakt: iets op zondag besteld (Ali) en zaterdag al ontvangen.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.hiconsumption.com/wp-content/uploads/2013/12/Custom-Built-Back-to-the-Future-DeLorean-0.jpg

ftw!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:33

CyBeRSPiN

sinds 2001

En de 'daaropvolgende' zaterdag uiteraard, maar ik moest toch lachen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 11:01
dodge_911 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:17:
Leuk nieuw hebbedingetje van BlitzWolf :
[afbeelding]
BlitzWolf BW-M1
Niet meer kiezen tussen 'n MiLight of 'n MiFan, gewoon alletwee!
So fresh it's not even available for preorder :)
En te gebruiken als oplaadkabel, dus 3 in 1.
Ik neem aan dat je hem gaat testen?

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 21:04
Vraagje aan onze usb micro cable expert(s) hier. Ik heb een tijd geleden 4 van deze blitzwolf kabeltjes gekocht om te gebruiken met onze galaxy s5/6.

http://www.banggood.com/B...m-for-QC2_0-p-998319.html

Ze komen volgens mij wel goed uit de test, maar toch gaat het opladen heel sloom icm met mijn anker oplader waar 5 kabels in kunnen. Als ik vervolgens het standaard samsung kabeltje gebruik icm met deze lader gaat alles snel, waar zit het verschil in? Alle reviews op banggood zijn ook nog lovend, dus ik snap het niet.

Ik heb nu maar een tronsmart 5 pack besteld op basis van dodge zijn test, maar ik weet niet of deze normaal zullen functioneren. Ik ben best bereid meer te betalen voor mijn kabels, als ze de volle oplaad snelheid kunnen halen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Freshnub schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:28:
Vraagje aan onze usb micro cable expert(s) hier. Ik heb een tijd geleden 4 van deze blitzwolf kabeltjes gekocht om te gebruiken met onze galaxy s5/6.

http://www.banggood.com/B...m-for-QC2_0-p-998319.html

Ze komen volgens mij wel goed uit de test, maar toch gaat het opladen heel sloom icm met mijn anker oplader waar 5 kabels in kunnen. Als ik vervolgens het standaard samsung kabeltje gebruik icm met deze lader gaat alles snel, waar zit het verschil in? Alle reviews op banggood zijn ook nog lovend, dus ik snap het niet.

Ik heb nu maar een tronsmart 5 pack besteld op basis van dodge zijn test, maar ik weet niet of deze normaal zullen functioneren. Ik ben best bereid meer te betalen voor mijn kabels, als ze de volle oplaad snelheid kunnen halen. Iemand tips?
Net effe dat kabeltje voor jou opnieuw erbij gepakt. Het gekke is, dat als ik nu test met een device ipv een load, ik per kabel ook andere waarden krijg. En ik ook geen voltage drop meet, maar wel een drop in amps.
Maar de output in amps van de lader wordt bepaald door het device wat eraan hangt. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit eerlijk gezegd.
Maar imho koop je met die Tronsmarts geen slechte kabels.
puntje013 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:12:
[...]

En te gebruiken als oplaadkabel, dus 3 in 1.
Ik neem aan dat je hem gaat testen?
Ehm, wat valt hieraan te testen met mijn gear? Verbruik ofzo? :D

[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 06-06-2016 13:04 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:29
http://m.geekbuying.com/i...arging-Cables-352413.html

Deze staat ook onder dodge's blog, maar ik kwam er vandaag achter dat de witte kabels uit het China warehouse nog goedkoper zijn. 6.99 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:14
dodge_911 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:02:
[...]

Net effe dat kabeltje voor jou opnieuw erbij gepakt. Het gekke is, dat als ik nu test met een device ipv een load, ik per kabel ook andere waarden krijg. En ik ook geen voltage drop meet, maar wel een drop in amps.
Maar de output in amps van de lader wordt bepaald door het device wat eraan hangt. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit eerlijk gezegd.

[...]

Ik heb ze niet getest, maar mijn tronsmarts kabels zijn de snelst ladende kabels die ik heb, en ook de enige die na een tijd geen kabelbreuk hebben. Ik vind ze ideaal voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
[...]

[...]

Zover ik het begrijp is hij ook te gebruiken als gewone usb kabel, dus de fan en led lampje eraf laten en je telefoon opladen met dat ding.
Dus ik ben dan benieuwd of zo'n ding een beetje fatsoenlijk te gebruiken is om te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
puntje013 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:09:
[...]

Zover ik het begrijp is hij ook te gebruiken als gewone usb kabel, dus de fan en led lampje eraf laten en je telefoon opladen met dat ding.
Dus ik ben dan benieuwd of zo'n ding een beetje fatsoenlijk te gebruiken is om te laden.
Ik zal eens lief richting BlitzWolf kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 13:40
oheng schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:17:
Met name Aliexpress is erg snel, soms zelfs maar 4 dagen levertijd.

Mocht iemand nog een leuke drone+camera willen voor € 19,- bij Banggood:
http://www.banggood.com/G...-Quadcopter-p-996074.html

Gebruik code: bggw0071
Is dit een model met camera-functie? Want de omschrijving is een beetje onduidelijk als je mij vraagt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
DaJohn schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:02:
[...]

Is dit een model met camera-functie? Want de omschrijving is een beetje onduidelijk als je mij vraagt.. 8)7
Feature:
- With 2.0MP HD camera.
Lijkt mij niet zo heel onduidelijk die omschrijving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Laatst online: 26-09 13:40
puntje013 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:21:
[...]

[...]

Lijkt mij niet zo heel onduidelijk die omschrijving :P
Een stuk verder in de beschrijving staat iets over HD 720p camera met een link naar een andere drone die iets duurder is.. vandaar dat ik het onduidelijk vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
DaJohn schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:39:
[...]

Een stuk verder in de beschrijving staat iets over HD 720p camera met een link naar een andere drone die iets duurder is.. vandaar dat ik het onduidelijk vindt..
Het gaat om een drone met een 720p, 2mp camera.
Met coupon code is hij : €19,32
Zonder coupen code is hij 27,20

De coupon code is: bggw0071

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 20:17
[...]

[...]

Zal het eens moeten bekijken, maar ik denk dat die charge controllers in telefoons en tablets redelijk 'intelligent' zijn. Als ze stroom en spanning meten en hier dipjes inzitten, 'hoog' Ohmige kabel of voeding die ff door zijn knieen gaat, kan het goed zijn dat er naar een lagere laadstroom wordt geschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:56
Als ik het postkantoor (eigenlijk winkel annex pakketjesdump) binnenkom weten ze al precies wat ik kom doen. Ze weten ondertussen ook m'n adres al uit hun hoofd. Niet gek natuurlijk, afgelopen weken ben ik er elke week wel een paar keer geweest. Vandaag lag er een nieuwe zonnebril op me te wachten.
Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1oaEFJVXXXXcYXFXXq6xXFXXXQ/-font-b-VEITHDIA-b-font-Aluminum-Men-s-Polarized-Mirror-Sun-Glasses-Male-Driving-Fishing.jpg
De kwaliteit is prima. Het montuur is van metaal, wat ik een stuk fijner vind dat de standaard plastic brillen die ik heb. Qua bescherming zit het volgens mij ook prima, ik krijg in ieder geval geen last van m'n ogen. Daarnaast zet er weer zo'n kaartje met die visser erop bij, een poetsdoekje en een lekker stevig etui.

Morgen verwacht ik een lading whiskey-stones. Ik ben benieuwd of ik die ook moet gaan halen of dat ze door de brievenbus komen. Het is in ieder geval aangekomen bij PostNL.
Afbeeldingslocatie: http://g04.a.alicdn.com/kf/HTB1.EGrJXXXXXXBXFXXq6xXFXXXC/Whiskey-Stones-Whisky-Rocks-9pcs-set-Bag-1350pcs-150sets-lot-Whisky-Stone-Whiskey-Rock-Ice-Stone.jpg
Ik krijg de donkerste en de lichtste. Ik ben vooral benieuwd of ze nog heel zijn en of het überhaupt werkt. Wat dat laatste betreft ben ik bang dat het vooral voor de sier zal zijn, maar eigenlijk maakt dat niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Ronald8 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:40:
Als ik het postkantoor (eigenlijk winkel annex pakketjesdump) binnenkom weten ze al precies wat ik kom doen. Ze weten ondertussen ook m'n adres al uit hun hoofd. Niet gek natuurlijk, afgelopen weken ben ik er elke week wel een paar keer geweest. Vandaag lag er een nieuwe zonnebril op me te wachten.
[afbeelding]
De kwaliteit is prima. Het montuur is van metaal, wat ik een stuk fijner vind dat de standaard plastic brillen die ik heb. Qua bescherming zit het volgens mij ook prima, ik krijg in ieder geval geen last van m'n ogen. Daarnaast zet er weer zo'n kaartje met die visser erop bij, een poetsdoekje en een lekker stevig etui.

Morgen verwacht ik een lading whiskey-stones. Ik ben benieuwd of ik die ook moet gaan halen of dat ze door de brievenbus komen. Het is in ieder geval aangekomen bij PostNL.
[afbeelding]
Ik krijg de donkerste en de lichtste. Ik ben vooral benieuwd of ze nog heel zijn en of het überhaupt werkt. Wat dat laatste betreft ben ik bang dat het vooral voor de sier zal zijn, maar eigenlijk maakt dat niet zo veel uit.
linkje voor de whisky blokjes?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
robinjoo1 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:45:
[...]

linkje voor de whisky blokjes?
http://s.aliexpress.com/vIfMniIz

Ik heb niet de foto van deze verkoper gebruikt. Er is in ieder geval genoeg keus op AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
*knip* geen namaak merkartikelen, zie topicwaarschuwing.

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 07-06-2016 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Kan niet verzonden worden naar Nederland geeft de app mij weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:04

HellBeast

Oh My GoT!

Klopt, bij mij ook. Jammer, voor zo'n bedrag is het als uitprobeersel wel te doen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 07-06-2016 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ronald8 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:40:
[afbeelding]
Doe dan ook gelijk een linkje van die bril :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
GGS_206 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Doe dan ook gelijk een linkje van die bril :P
Veithdia model 2140 Ze hebben nog verschillende kleurtjes ook.

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 07-06-2016 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 13:08
Als je Duitsland selecteert, kan hij wel verzonden worden, maar komt er $18 bij voor verzenden met China Post. Dat is een normale of zelfs hoge prijs, want ik betaalde bij een andere seller $36 incl verz met DHL.
Bij TS was er dus blijkbaar een fout gemaakt met gratis verz naar NL, dus die zal wel geannuleerd worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Kitano op 07-06-2016 10:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tronsmart USB kabels voor leuke prijzen, o.a. deze aanbieding (5 kabels (0.3m / 3 x 1m / 1.8m) voor €4.50) maar er zijn er meer :)

(de 1.8m versie laadt daadwerkelijk snel op, in tegenstelling tot 95% van de andere merken)

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 07-06-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-10 13:40
Ronald8 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:21:
[...]

Ook maar eentje besteld. Hopelijk nog een beetje op tijd binnen met dit weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiaomi Miband 2 is nu te preorderen bij Gearbest. Iemand die hem gaat halen? http://gearbest.com/smart-watches/pp_362705.html
Ik twijfel nog tussen de 1S en 2 door de batterijduur en het ook misschien best irritant is als ik de heletijd op een knop moet drukken voor ik de tijd kan zien.

[ Voor 48% gewijzigd door gambieter op 07-06-2016 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Klopt het eigenlijk als ik in US$ dollars betaal bij AE dat ik goedkoper uit ben dan dat ik in Euro's betaal vanwege de automatische omrekenkoers net zoals bij amazon? Ik had van de week toevallig per ongeluk in Euro's betaald via de app. Kreeg wel weer US$ 4,= korting via de app, en nog US$ 3,= bij een nieuw acccount :)

US$ 3,=
http://sale.aliexpress.co...114.11010108.15.11.ujr3vv

Are you new here? If so, we'll give you $3! Just register now to get your coupon. And, be quick, we're only giving away 14,000/day from 5.30 - 6.17GET COUPON
US $3.00
This coupon can exclusively be used above US $19.00 order
during 07/06/2016~ 22/06/2016

US$ 4,= (vanaf 21.00 Nederlandse tijd, heeft met PST te maken - Campaign Period: May 18, 2016 00:00:00 PST and ends June 17, 2016 at 23:59:59 PST)
http://sale.aliexpress.co....7877950.h58309b.3.TTQgQE

How to Grab Your Coupon:
1. Download the AliExpress app and sign in
2. On the main page click on the coupon banner
3. Follow the instructions and get your couponHow to Use Your Coupon:Choose the product(s) you want to buy and place your order. On the checkout page you can select the coupon. Before you pay, the discount will be deducted from the total automatically.How to Use Your Coupon:- The coupon is available for users who have never placed an order on the AliExpress app.- Available coupons: US $4 off orders of US $29 or more.- This coupon is limited to 1 per registered AliExpress user and device.- Coupons can be used on combined orders.- Coupons can be combined with instant discounts and sellers coupons.- The total number of coupons is limited to 1200 per day.- Coupons are given on a first come, first served basis.- Make sure you have installed the latest version of our app.- Orders must be placed on the AliExpress app between May 18 and June 21, 2016 (PST).

[ Voor 6% gewijzigd door Wasabi! op 07-06-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 11:18
Pff... zojuist voor de tweede keer in een paar maanden tijd het volgende meegemaakt:
- Item gekocht op aliexpress
- Na vier weken nog niets ontvangen, elke dag de verzendstatus gechecked maar geen update (underway to NL).
- Dan na week zes opeens een update (package on route to china).

En ja hoor, postnl bellen en blijkt dat "het pakketje al twee weken op het afleverpunt (bruna nijmegen) heeft gelegen.. daarna gaat het terug".

Telefoniste duidelijk gemaakt dat dit al de tweede keer is en ik echt geen kaartje heb gehad.. en los daarvan 1x per week langs de bruna ga om te vragen of ik pakketjes heb (wat meestal het geval is) en dit pakketje nooit gezien/gehad heb. Ook aangegeven dat het regelmatig voorkomt dat ik afhaalkaartjes van andere adressen in mijn bus heb gekregen.. en dat ik het nieuwe stelsel echt als waardeloos ervaar. Alle verantwoordelijkheid ligt bij de klant/verzender terwijl de pijnpunten vaak de postbezorger/postlocatie zijn.

"ik zal uw klacht verwerken meneer.. meer kan ik er niet mee doen".

Ik zou bijna denken dat ze chinese pakketjes aan het frustreren zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
denan schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:53:
Pff... zojuist voor de tweede keer in een paar maanden tijd het volgende meegemaakt:
- Item gekocht op aliexpress
- Na vier weken nog niets ontvangen, elke dag de verzendstatus gechecked maar geen update (underway to NL).
- Dan na week zes opeens een update (package on route to china).

En ja hoor, postnl bellen en blijkt dat "het pakketje al twee weken op het afleverpunt (bruna nijmegen) heeft gelegen.. daarna gaat het terug".
"ik zal uw klacht verwerken meneer.. meer kan ik er niet mee doen".

Ik zou bijna denken dat ze chinese pakketjes aan het frustreren zijn :/
Dat is bout, zo kan je nog geeneens langer dan 2 weken op vakantie gaan. Zowieso kan de medewerker van de balie je ook nog bellen aan de hand van het telefoonnummer dat in 99,9% van de gevallen op de Chinese pakketjes vermeld staat voordat het retour gaat, mocht je geen brief ontvangen hebben. Heb ook meegemaakt dat de gemiddelde baliemederwerker ook niet echt goed kijkt, alles ligt op een hoop. Laatst vroeg ze, hoe ziet het pakketje er uit? Pffffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Wasabi! schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:00:
[...]

Dat is bout, zo kan je nog geeneens langer dan 2 weken op vakantie gaan. Zowieso kan de medewerker van de balie je ook nog bellen aan de hand van het telefoonnummer dat in 99,9% van de gevallen op de Chinese pakketjes vermeld staat voordat het retour gaat, mocht je geen brief ontvangen hebben. Heb ook meegemaakt dat de gemiddelde baliemederwerker ook niet echt goed kijkt, alles ligt op een hoop. Laatst vroeg ze, hoe ziet het pakketje er uit? Pffffff.
Herkenbaar.. maar ik kan het de mensen bij de Bruna niet eens kwalijk nemen. Het "we bezorgen chinese pakketjes niet meer" beleid is van PostNL. De mensen bij lokale afhaalpunten (bruna/albert/etc) worden knettergek van de containers met pakketjes die elke dag afgeleverd worden. Steeds als ik wat ga halen staan er minimaal 3 andere mensen te wachten op een chinees pakketje. Daar zijn ze niet op berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
2016-05-29 09:50:21
Status:Send item abroad (Export)
2016-05-28 23:38:21
Status:Arrival at international place of exchange
2016-05-28 21:25:21
Status:Accepted from sender
2016-05-27 21:19:42
Status:Item dispatched.
Liep me al af te vragen wat die ''Location:LA'' op flytexpress.com was maar vandaag kwam het binnen en was verstuurd via Laos Poste dus dat verklaarde een hoop. Wat een extra barcode met Netherlands in het pakket deed ipv aan de buitenkant is mij alleen niet duidelijk.

Op https://www.trackingmore.com/laos-post-tracking.html kan je die FTL en A000 nummers van Banggood ook tracken, geeft iets meer inzicht dan http://www.flytexpress.co...king.aspx?trackingNumber=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Eigenlijk is die nieuwe kleine BlitzWolf powerbank wel een kek ding voor erbij.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EbTO6Jw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-10 19:57
Volgens mij gaat er hier iets mis met de verzending of hebben jullie dit ook al eens meegemaakt?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LKGT5ni.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Camo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:39:
Volgens mij gaat er hier iets mis met de verzending of hebben jullie dit ook al eens meegemaakt?
[afbeelding]
Ik heb perfect hetzelfde bij een pakketje van Aliexpress, ook nog nooit meegemaakt, maar nog steeds niet ontvangen.

Btw, klopt het dat je bij DHL het meeste kans hebt op douanekosten dan bij China Airmail? Of is het juist omgekeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Gines schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:48:
[...]

Ik heb perfect hetzelfde bij een pakketje van Aliexpress, ook nog nooit meegemaakt, maar nog steeds niet ontvangen.

Btw, klopt het dat je bij DHL het meeste kans hebt op douanekosten dan bij China Airmail? Of is het juist omgekeerd?
Eerder DHL dan China Airmail, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
dodge_911 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:28:
[...]

Eerder DHL dan China Airmail, imho.
Dus je bedoelt daarmee, eerder kans bij DHL op douanekosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gines schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 01:00:
Yes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Gines schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 01:00:
[...]

Van hoge naar lage kans op douane kosten bij pakketjes waar die kosten op van toepassing zijn:
1) UPS
2) DHL
3) PostNL bezorgd pakket registred mail/tracking
4) PostNL bezorgd pakket unregistred/geen tracking
5) PostNL brievenbuspakket

De handlingskosten (dus bovenop de douane kosten krijg je handlingkosten van betreffende bezorgen) zijn ook verschillend en in ongeveer dezelfde volgorde van hoog naar laag.. alhoewel het verschil niet groot is, want bij EMS PostNL kan het ook oplopen tot 17 euro.

https://www.ups.com/conte...ping/cost/additional.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 10:29
[...]

[mbr]*knip* geen namaak merkartikelen, zie topicwaarschuwing.[/]
Aangezien ik op mijn China zonnebril ben gaan staan had ik een vervanger nodig en voor 12 euro heb ik deze maar besteld. Hoe lang duurde het voordat hij bij jou aankwam. Ik heb de laatste tijd pakketten binnen twee weken, maar soms duurt het ook zomaar 6 weken voordat iets eindelijk verschijnt.

En los van zonnebrillen zie ik de laatste tijd veel moderatie over namaakartikelen. Maar bijv. die luchtzak is toch gewoon een knock-off, het is niet alsof ze dezelfde merknaam enzo gebruiken of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
All0The0Web schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:04:
[...]

Aangezien ik op mijn China zonnebril ben gaan staan had ik een vervanger nodig en voor 12 euro heb ik deze maar besteld. Hoe lang duurde het voordat hij bij jou aankwam. Ik heb de laatste tijd pakketten binnen twee weken, maar soms duurt het ook zomaar 6 weken voordat iets eindelijk verschijnt.
Die zonnebril had ik 24/5 besteld en hij was 6/6 binnen. Aan de andere kant: een set whiskey stenen had ik 2/5 besteld en waren gisteren pas binnen. Het kan alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 16:23
denan schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:19:
[...]
Steeds als ik wat ga halen staan er minimaal 3 andere mensen te wachten op een chinees pakketje. Daar zijn ze niet op berekend.
Het schijnt zo te zijn dat de post balie voorrang krijgt op de 'gewone' balie. Kun dus extra personeel inschakelen wil je je normale klanten nog kunnen helpen. :O

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTweak
  • Laatst online: 21:52
Practical Bluetooth V3.0 Handsfree Car FM Transmitter MP3 Player with Mic Fits for Music Phonecall.
http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_197554.html

Dank voor de tip. 31/5 heb ik 2 stuks besteld. Vandaag geleverd.
Weliswaar zonder handleiding maar even 'spelen' en je komt er wel uit....
Speelt zowel USB, Micro-SD en bluetooth af en signaleert onderwijl binnenkomend telefoongesprek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

DutchTweak schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:34:
Practical Bluetooth V3.0 Handsfree Car FM Transmitter MP3 Player with Mic Fits for Music Phonecall.

Speelt zowel USB, Micro-SD en bluetooth af en signaleert onderwijl binnenkomend telefoongesprek....
Is bij mij ook onderweg van Banggood. Ben benieuwd, voor die paar euro kon ik het niet laten :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Moehahahaha }) Meevallertje vandaag...
1 Aukey 2m kabel besteld, 2 geleverd gekregen 8)

Daarnaast ondertussen alle tegelijk bestelde 'gewone' USB loads binnengekregen, blijkbaar allemaal van bij dezelfde fabrikant (Juwei), aan de doosjes te zien (wel allemaal van verschillende AE sellers)

[ Voor 52% gewijzigd door dodge_911 op 08-06-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Laatst online: 09-09 15:47
Zojuist mijn xiaomi 10000 mah powerbank ontvangen van gearbest.
Ik heb de authenticatie code gechecked maar krijg helaas de volgende melding:

You are verifying your Mi Power Bank
This security code has been queried 1 times

If you have not previously queried this security code, please make sure that you purchased the product via official channels

Betekent dit nu dat hij nep is?
Ik zal nog even verder kijken hoe ik kan checken of het een echte is... Maar voorspelt niet veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
fifa4ever schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:46:
Zojuist mijn xiaomi 10000 mah powerbank ontvangen van gearbest.
Ik heb de authenticatie code gechecked maar krijg helaas de volgende melding:

You are verifying your Mi Power Bank
This security code has been queried 1 times

If you have not previously queried this security code, please make sure that you purchased the product via official channels

Betekent dit nu dat hij nep is?
Ik zal nog even verder kijken hoe ik kan checken of het een echte is... Maar voorspelt niet veel goeds.
Onzin. Betekent dat die code tot nu toe 1x is gecheckt en dat hij dus echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
Whatson schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:58:
[...]

Onzin. Betekent dat die code tot nu toe 1x is gecheckt en dat hij dus echt is.
Ooh ik dacht dat ik een melding moest krijgen dat die code nog nooit gebruikt was.
Nu kreeg ik het idee dat hij voor mij al 1x gebruikt was. Maar dit interpreteer ik dus verkeerd.
Gelukkig maar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

All0The0Web schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:04:
[...]

En los van zonnebrillen zie ik de laatste tijd veel moderatie over namaakartikelen. Maar bijv. die luchtzak is toch gewoon een knock-off, het is niet alsof ze dezelfde merknaam enzo gebruiken of zie ik dat verkeerd?
Ligt aan de drukte. Meer pakketjes = sneller vliegtuig vol = sneller onderweg.
Maar meer pakketjes = ook meer pakketjes bij douane. Vooral als het al rustig was bij de douane zijn ze sneller.

Vind het ook raar over die sleeping bag moderatie. Sprite is ook een knockoff van 7up. Straks dat ook verboden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hoe is de microfoon bij jouw?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
Gines schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:48:
[...]

Wel raar, heb 4 bestellingen gemaakt zaterdag de 28e, 1e kwam vandaag binnen.
Heb een berichtje gedaan naar de seller hij ging het uitzoeken want er ging waarschijnlijk wat fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb begrepen dat je op internationalparceltracking.com van chinese trackingnummers (in dit geval China Post Registered Air Mail met code RF...CN)) de gekoppelde Nederlandse 3S code kunt vinden.
Nu zit ik (met Firefox) op https://www.internationalparceltracking.com te kijken, maar daar kan ik alleen maar 3S codes invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
BounceMeister schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:12:
Ik heb begrepen dat je op internationalparceltracking.com van chinese trackingnummers (in dit geval China Post Registered Air Mail met code RF...CN)) de gekoppelde Nederlandse 3S code kunt vinden.
Nu zit ik (met Firefox) op https://www.internationalparceltracking.com te kijken, maar daar kan ik alleen maar 3S codes invoeren?
Klopt, maar ipv de 3s code vul je de chinese tracking in.
Postcode je eigen postcode en land natuurlijk nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dutchdeveloper schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Klopt, maar ipv de 3s code vul je de chinese tracking in.
Postcode je eigen postcode en land natuurlijk nederland
Thx, ik heb het geprobeerd met een aantal codes die ik heb van reeds bezorgde zendingen (daar moet dus een 3s code voor zijn) en uiteindelijk deed een van een maand geleden het. Codes van China Post zonder letters erin doen het geen van allen. Verder nog een RJ...CN die het deed, maar eigenlijk heel weinig van de bezorgde zendingen zijn vindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

BounceMeister schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:26:
[...]

Thx, ik heb het geprobeerd met een aantal codes die ik heb van reeds bezorgde zendingen (daar moet dus een 3s code voor zijn) en uiteindelijk deed een van een maand geleden het. Codes van China Post zonder letters erin doen het geen van allen. Verder nog een RJ...CN die het deed, maar eigenlijk heel weinig van de bezorgde zendingen zijn vindbaar.
Alle zendingen die thuis/op het postkantoor bezorgd worden staan daar (hier) wel in. Als ze geen 3S krijgen niet.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:40
[...]

[mbr]*knip* geen namaak merkartikelen, zie topicwaarschuwing.[/]
Kun je er eens een foto van maken? Ik vind alleen gelikte reclame foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
m3gA schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:45:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/2dvEiaNYpz9q3nBHJ4euzaLG/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/pTZNDRV8WNlGnabRq2rAKiWp/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:40
Ronald8 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:02:
[quote]m3gA schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:45:
[...]

[/quote
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er prima uit. Zeker voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTweak
Geluid is goed verstaanbaar; uiteraard minder dan professionele inbouwset maar voor het geld (net € 5,-) voor een fm-zender, met bluetooth, usb en micro-sd aansluiting en zelfs afstandsbediening.....
Ik heb er nog 3 besteld voor kids en vriend... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iemand al whiskeyblokjes ontvangen en getest? Staan op mijn verlanglijst, meen dat een aantal van jullie ze vandaag of morgen zouden ontvangen.

Ik ben benieuwd of ik beter steen of aluminium achtige kan nemen.

Ik ben benieuwd naar de kwaliteit in de auto, ik kan dit nemen of minimaal 150 euro investeren voor een betere oplossing. Is dit wat te doen met spotify streamen vanaf de telefoon of is het geluid door de drukke fm band matig?

Ik heb al een headsetje, dat gebruik ik liever voor bellen. Maar ik mis spotify streamen in mijn auto.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTweak
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:34:
[...]

Ik ben benieuwd naar de kwaliteit in de auto, ik kan dit nemen of minimaal 150 euro investeren voor een betere oplossing. Is dit wat te doen met spotify streamen vanaf de telefoon of is het geluid door de drukke fm band matig?

Ik heb al een headsetje, dat gebruik ik liever voor bellen. Maar ik mis spotify streamen in mijn auto.
Ook Spotify streamen werkt goed, hoewel een aux-kabel natuurlijk dan ook een alternatief is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wilde ook al zoiets voor in de auto en kwam vandaag bij deze Blitzwolf uit
http://www.blitzwolf.com/...X-Audio-Adapter-p-95.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Laatst online: 22:24
Bedankt voor de info ik heb er ook maar 1 gelijk besteld ..ben benieuwd :)
Had iemand al whiskeyblokjes ontvangen en getest? Staan op mijn verlanglijst, meen dat een aantal van jullie ze vandaag of morgen zouden ontvangen.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Camo schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:30:
[...]

Wel raar, heb 4 bestellingen gemaakt zaterdag de 28e, 1e kwam vandaag binnen.
Heb een berichtje gedaan naar de seller hij ging het uitzoeken want er ging waarschijnlijk wat fout.
Al meer informatie of is de tracking al geüpdate bij jou?
Bij mij is er sinds 7 juni niks meer aangepast en zit mijn pakketje nog steeds in Guangzhou nadat het voor de 2e keer (?) daar is toegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088

Ik heb beide varianten. De aluminium blokjes werken (veel) beter. Als ik er vijf in m'n glas doe merk ik dat m'n water koeler wordt. Gisteren had ik 18 (!) stenen blokjes in m'n glas en daar merkte ik niks van. De aluminium blokjes zijn wel veel groter dan de stenen: 2,5 cm in tegenstelling tot ongeveer 1,8 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ronald8 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:22:
Ik heb beide varianten. De aluminium blokjes werken (veel) beter. Als ik er vijf in m'n glas doe merk ik dat m'n water koeler wordt. Gisteren had ik 18 (!) stenen blokjes in m'n glas en daar merkte ik niks van. De aluminium blokjes zijn wel veel groter dan de stenen: 2,5 cm in tegenstelling tot ongeveer 1,8 cm.
Spijtig. Wederom een achteraf geheel zinloze impulsaankoop dus. Op zo'n manier zijn dingen alsnog duur :|
Waarom máken ze zoiets überhaupt dan. Omdat het leuk staat? Omdat het kan?
Waarschijnlijk omdat men het toch wel koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
Gines schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 03:57:
[...]

Al meer informatie of is de tracking al geüpdate bij jou?
Bij mij is er sinds 7 juni niks meer aangepast en zit mijn pakketje nog steeds in Guangzhou nadat het voor de 2e keer (?) daar is toegekomen.
Hij is gister voor de vierde keer in Guanzhou 'aangekomen'..
Seller zei zojuist het volgende: sorry for the delaying , as now there are a lot of packages , it takes time to be updated , please wait for few days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik weet niet of dit de kuiste plek is voor mijn vraag. Maar zou ik bij bijv. Banggood een 4G/mifi router kunnen kopen? Hoe weet ik of de frequenties in NL werken?

[ Voor 4% gewijzigd door readytoflow op 10-06-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
[...]

Net zo nutteloos als LED ice cubes voor in je glas....

http://www.aliexpress.com...e3-414e-b84a-2c9df89084af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Die zijn nog wel leuk om er eentje tussen een paar gewone ijsklontjes te doen dus zijn ze iets nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:43
readytoflow schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:08:
Ik weet niet of dit de kuiste plek is voor mijn vraag. Maar zou ik bij bijv. Banggood een 4G/mifi router kunnen kopen? Hoe weet ik of de frequenties in NL werken?
Vergelijk welke band/frequenties het apparaat ondersteunt en welke de provider gebruikt. :)

I see red pixels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Laatst mijn eerste mislukte aankoop gedaan bij Aliexpress. Had een USB-stick besteld in de Super Sales. Krijg ik dat ding thuis, is het gewoon een stukje plastic, de behuizing van de USB-stick. Maar zonder flash storage :+
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/UT8wCIjXEhXXXagOFbXy.jpg

Foto's gemaakt, opgestuurd en geld terug gekregen. Maar is toch gek? Wie maakt er nou zoiets zonder en een chipje in te stoppen? Na ja, als je er 10.000 van verkoopt zal het wel besparen denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Kitano schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:55:
Als je Duitsland selecteert, kan hij wel verzonden worden, maar komt er $18 bij voor verzenden met China Post. Dat is een normale of zelfs hoge prijs, want ik betaalde bij een andere seller $36 incl verz met DHL.
Bij TS was er dus blijkbaar een fout gemaakt met gratis verz naar NL, dus die zal wel geannuleerd worden.
heb vanmorgen mail contact gehad, wanneer hij verstuurd wordt, kreeg meteen netjes een mail terug dat hij vandaag verstuurd wordt.
En ja hoor net weer een mail gehad dat hij verstuurd is.
Laten we hopen dat het waar is, als hij binnen is horen jullie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ik heb trouwens ook een aparte AliExpress bestelling. Het gaat om een paar schoenen, voor een prijs die best scherp is. De verkoper was al traag met het "versturen", en de trackingcode deed het na bijna twee weken nog niet. Gisteren een berichtje gestuurd, vandaag reactie: 'Het postbedrijf heeft een fout gemaakt, hier heb je de juiste code.'

De andere code werkt wel, maar geeft aan dat hij pas gisteren is aangemeld/verstuurd. Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je het met de maat van de schoen gedaan? Ik heb maat 34 maar besteld voor mijn zoon die nu 31/32 heeft. Ik lees overal dat de maten kleiner vallen.
[...]

Kijk, hier heb ik wat aan! Ik vind de stenen wel mooier, maar het moet wel werken. Ik ga die grotere aluminiumblokjes bestellen dan. Je kan ze trouwens ook in bier doen denk ik, ze worden ook als bierblokjes verkocht (of het is een kromme vertaling), wel logisch dat dat ook werkt, ik zou er alleen zelf nooit opgekomen zijn om ze daarvoor te gebruiken.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2016 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:58:
Hoe heb je het met de maat van de schoen gedaan? Ik heb maat 34 maar besteld voor mijn zoon die nu 31/32 heeft. Ik lees overal dat de maten kleiner vallen.
Ik heb m'n gewone maat besteld. Volgens de maattabel en de artikelbeschrijving zou dat goed moeten zijn. Het is trouwens ook de grootste maat, dus groter bestellen kan niet eens.

[ Voor 9% gewijzigd door O88088 op 10-06-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met specifieke iPhone 6 kabels uit een webshop?
Sommige geven namelijk wel eens een melding of laden voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 13:25

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 07:29:
Anker bij Amazon.de

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ugh, mijn vrouw heeft nu ook gehad dat ze geen leveringsbriefje heeft gekregen van PostNL en het pakketje dus na 2 weken retour is gegaan :F

Hoop niet dat het een trent gaat worden :/

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Notna schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:02:
Ugh, mijn vrouw heeft nu ook gehad dat ze geen leveringsbriefje heeft gekregen van PostNL en het pakketje dus na 2 weken retour is gegaan :F

Hoop niet dat het een trent gaat worden :/
Het zou fijner zijn als ze dit implementeren in de postnl app. Maar het valt ook op, dat ook niet alle pakketten daarr in geregistreerd worden die vanuit NL worden verstuurd.......
Tip, heel ruim voor je op vakantie gaat bestellen, of helemaal niet op vakantie gaan, 2 weken is gewoon te kort om te bewaren als het systeem niet goed werkt, lig je net in het ziekenhuis of zo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 17:53
Heeft iemand ervaring met het bestellen van meditatiekussens, eventueel met onderliggende vloerkussen? Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71i3XKQOZKL._SX522_.jpg

Vind de prijzen in NL best tegenvallen en zo op het eerste gezicht verschillen de prijzen op AliExpress niet veel van NL.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 07:29:
Bij mij bevallen de Blitzwolf kabels altijd wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
BlackMonkey schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:06:
[...]

Bij mij bevallen de Blitzwolf kabels altijd wel goed.
Dat zijn de beste kabels die er zijn. Jammer dat ze de lighting cables niet met reversable usb hebben uitgevoerd.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
Ik zit er aan te denken om de xiaomi yi aan te schaffen. Maar zijn deze 2 camera's dezelfde?
Oftewel een xiaomi Yi en een xiaomi Xiaoyi? Kan iemand mij hier duidelijkheid overgeven?

Type 1

Type 2

Klopt het overigens dat ik bij type 2 (DX EU) geen kans heb op extra invoerkosten?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 19:34

NSG

Je weet niks!

Rudi Vader schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:10:
[...]

Dat zijn de beste kabels die er zijn. Jammer dat ze de lighting cables niet met reversable usb hebben uitgevoerd.
De 'reversable' kabels van Blitzwolf zijn nou ook weer niet zo bijzonder hoor. Ik heb bijvoorbeeld de kabel waar zowel de usb als micro-usb kant 'reversable' is en uit mijn tests blijkt dat afhankelijk van welke kant je gebruikt je een ander amperage als output en input hebt. En dat geldt met name voor de USB kant, scheelt al snel 20%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
NSG schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:26:
[...]

De 'reversable' kabels van Blitzwolf zijn nou ook weer niet zo bijzonder hoor. Ik heb bijvoorbeeld de kabel waar zowel de usb als micro-usb kant 'reversable' is en uit mijn tests blijkt dat afhankelijk van welke kant je gebruikt je een ander amperage als output en input hebt. En dat geldt met name voor de USB kant, scheelt al snel 20%.
Dat ondervond ik ook toen ik ze getest heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

fifa4ever schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:19:
Ik zit er aan te denken om de xiaomi yi aan te schaffen. Maar zijn deze 2 camera's dezelfde?
Oftewel een xiaomi Yi en een xiaomi Xiaoyi? Kan iemand mij hier duidelijkheid overgeven?

Type 1

Type 2

Klopt het overigens dat ik bij type 2 (DX EU) geen kans heb op extra invoerkosten?

Alvast bedankt
Je hebt bij beiden evenveel kans op invoerkosten. Enige tip is om geen DHL te kiezen als verzendwijze. Voor de rest is het altijd een gok. Maar dit is hier al heel vaak ter sprake gekomen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Mijn hamburger maker van 2,57 was binnen en ik heb hem vandaag meteen getest. Het was even kijken hoeveel je erin moest doen, maar het resultaat overtreft mijn verwachting volledig. Ik heb een kilo rundergehakt gehaald, 2 eieren erdoor en gehaktkruiden en daarna door elkaar kneden.

Dan wat uitjes en champignons in kleine stukjes hakken en bakken als vulling. Daarbij (pittige) kaas en dan op de BBQ. Het zijn echt grote units die burgers, maar heel erg lekker. :9

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jl7lJ8NToLN7T6bZyLJ9LufI/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/st9Nei27KWyL01nRdo96kgj3/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SNOLRAcuTALDJnEca6cOnkXy/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6x1WIQSYNap8V8dHXYLXIe8M/medium.jpg

Beste Chinese aankoop van dit jaar voor mij (tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
HellBeast schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:18:
Mijn hamburger maker van 2,57 was binnen en ik heb hem vandaag meteen getest. Het was even kijken hoeveel je erin moest doen, maar het resultaat overtreft mijn verwachting volledig. Ik heb een kilo rundergehakt gehaald, 2 eieren erdoor en gehaktkruiden en daarna door elkaar kneden.

Dan wat uitjes en champignons in kleine stukjes hakken en bakken als vulling. Daarbij (pittige) kaas en dan op de BBQ. Het zijn echt grote units die burgers, maar heel erg lekker. :9

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oh nee...

De horror.... :N

Een Nicer Dicer van Tommy Teleshopping

Ook uit China? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Hahaha, geen idee. Heeft mijn vrouw een keer kado gekregen van haar ouders. Maar het is best makkelijk als je dingen klein wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Even een headsup: http://www.aliexpress.com...one-call-Dual-Sim-Camera/ is nep.

Scherm is niet 2500x1600 maar 1280x768
CPU is geen 6592(octacore - mali 450) maar 6582 (quadcore - mali 400)
Geheugen is geen 2gb ram/ 2gb rom / 16gb storage maar 1gb ram 1gb rom / 16gb storage (traag)

De android install is zo aangepast dat bovenstaande specs wel weergegeven worden, ook antutu/cpu-z apps zijn vervangen door aangepaste apps die valse specs weergeven (bijvoorbeeld octacore, maar alleen core 1-4 laten activiteit zien, 5-8 zijn permanent 'idle'. Pogingen om een correct werkende antutu/cpuz te installeren geven foutmeldingen, maar minder populaire benchmark apps laten wel de echte waarden zien.

add: ik zie dat de verkoper na mijn dispuut als een gek specs aan het aanpassen is, maar het klopt nog steeds niet. Hij adverteert nog steeds met octacore ipv quadcore. Ook de andere tablets van deze leverancier (KungFuWang) worden geadverteerd met specs die niet kloppen. Ontwijken dus.. en de kans dat je deze tegenkomt op zoek naar een 9.7" tablet is redelijk groot.

add2: en toen verdwenen nog meer advertenties..

http://nl.aliexpress.com/.../1821641_32618706833.html

Deze seller: http://nl.aliexpress.com/store/1821641

[ Voor 30% gewijzigd door denan op 11-06-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
denan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:57:
Even een headsup: http://www.aliexpress.com...one-call-Dual-Sim-Camera/ is nep.

Scherm is niet 2500x1600 maar 1280x768
CPU is geen 6592(octacore - mali 450) maar 6582 (quadcore - mali 400)
Geheugen is geen 2gb ram/ 2gb rom / 16gb storage maar 1gb ram 1gb rom / 16gb storage (traag)

De android install is zo aangepast dat bovenstaande specs wel weergegeven worden, ook antutu/cpu-z apps zijn vervangen door aangepaste apps die valse specs weergeven (bijvoorbeeld octacore, maar alleen core 1-4 laten activiteit zien, 5-8 zijn permanent 'idle'. Pogingen om een correct werkende antutu/cpuz te installeren geven foutmeldingen, maar minder populaire benchmark apps laten wel de echte waarden zien.
Bij mij vindt hij ook niks :P
Krijg een pagina niet gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kom op zeg, je bent dan niet al te snugger als je voor zulke prijzen zulke specs verwacht en op de andere tablets niet even de reviews bekijkt... :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 07:50
HellBeast schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:18:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb er ook 1. Prima ding. Doe altijd wel wat paneermeel door de burger, dan is hij net wat steviger.

Lekker met blauwe kaas, jalapenos e.d. in de burger :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denan
SinergyX schreef op zondag 12 juni 2016 @ 00:36:
[...]
Kom op zeg, je bent dan niet al te snugger als je voor zulke prijzen zulke specs verwacht en op de andere tablets niet even de reviews bekijkt... :/
Dat de resolutie niet klopte wist ik al, daar stonden al genoeg berichten over maar dat kan nog een fout/slordigheid zijn. Dat er een 6582 ipv een 6592 in zat niet. Dat, in combinatie met de aangepaste android installatie die de echte specs verborg + fake antutu/cpuZ installaties maakt het wel iets meer dan "slordig".

Dat maakt het opzet.

En ja.. een 6592 had er prima in kunnen zitten voor die prijs. Het prijsverschil tussen een mt6582 en een mt6592 is maar 7$ namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Wie wou hier weer 'n review van die nieuwe 5000mAh ZMI QC powerbank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 07:48
dodge_911 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:07:
Wie wou hier weer 'n review van die nieuwe 5000mAh ZMI QC powerbank?
Ikke! Ik ben een grote fan van het "oude" Xiaomi 5000mAh model. Als je ook nog de overeenkomsten en verschillen kan aangeven dan ben ik helemaal blij. *O*

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:24
f.v.b schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:05:
[...]

Ikke! Ik ben een grote fan van het "oude" Xiaomi 5000mAh model. Als je ook nog de overeenkomsten en verschillen kan aangeven dan ben ik helemaal blij. *O*
Ik heb ook zo'n 5000, en inderdaad heel benieuwd. Sta namelijk op het punt er nog eentje te kopen. Weer 5000.
Bedankt alvast :)
Pagina: 1 ... 126 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic