Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar met een beetje motor of een diesel gaat het lastig worden gok ik. Zou dan liever een druppellader fixen. Of desnoods een extra accu aan een druppellader voor het startenkaasaanfiets schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:33:
Ik heb deze jumpstart accu besteld.
http://m.ebay.com/itm/12V...-/301922925662?nav=SEARCH
Ik vroeg me af of er mensen zijn met deze apparaten. Ik kan ze wel op YouTube vinden van die dure variant met 36000mah oid. Maar deze kleine variant kan ik weinig info vinden.
Sinds ik een lease auto heb gebruik ik mijn eigen auto bijna niet meer en ik heb al 2 keer gehad dat mijn accu het liet afweten. Hij is dan net te zwak om te starten dus dit apparaatje leek me handig om hem net eten dat extratje te geven
Dat was ook mijn eerste reactie maar op internet staan diverse filmpjes van de 38000 variant waarmee v8 motoren en zelfs een vrachtwagen mee worden gestart. Normaal zou ik er ook wat sceptisch over zijn maar dr staat genoeg op YouTube.418O2 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:43:
[...]
Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar met een beetje motor of een diesel gaat het lastig worden gok ik. Zou dan liever een druppellader fixen. Of desnoods een extra accu aan een druppellader voor het starten
Een druppellader heb ik wel, een extra accu helaas niet, daarvoor wou ik dit proberen en tja anders heb ik een powerbank er aan overgehouden.
Het is overigens wel erg slecht voor je accu als hij steeds compleet leeg raakt. Aan de druppellader is beter, of in elk geval je polen loshalen. Een beetje accu houdt zijn lading dan ook wel vast.kaasaanfiets schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:01:
[...]
Dat was ook mijn eerste reactie maar op internet staan diverse filmpjes van de 38000 variant waarmee v8 motoren en zelfs een vrachtwagen mee worden gestart. Normaal zou ik er ook wat sceptisch over zijn maar dr staat genoeg op YouTube.
Een druppellader heb ik wel, een extra accu helaas niet, daarvoor wou ik dit proberen en tja anders heb ik een powerbank er aan overgehouden.
Die kleine versterkertjes doen het inderdaad vrij aardig, maar die 200W is in de praktijk eerder 2x10 watt. 12-18V x 2A minus verliezen. Maar 10 W is in de praktijk hard zat. Verder hangt het ook nog van de kwaliteit van de voeding af.MrMilco schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:44:
Afgelopen weken ook weer eens wat aankopen gedaan, waaronder deze versterker van Banggood. Voor nog geen €11 voor zo'n dingetje. In het begin twijfelde ik zeer erg aan de kwaliteit.
16 mei besteld, 27 mei ontvangen.
http://www.banggood.com/2...r-Radio-MP3-p-914745.html
Je kunt ook een printplaatje kopen met de TA2020 of TA2024 versterker chip. Dat is echt hifi kwaliteit voor bijna geen geld.
Heb zelf geen idee hoeveel Watt het is hoor. Maar klinkt best hard, volgens mij is het 2x 20watt wat ik ergens las, maar 't is en blijft china... Maar voor dat geld, kan ik zeker niet klagen, en groot kans dat ik er binnenkort nog eens 1 of 2 voor elders in huis bestel.Kitano schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:29:
[...]
Die kleine versterkertjes doen het inderdaad vrij aardig, maar die 200W is in de praktijk eerder 2x10 watt. 12-18V x 2A minus verliezen. Maar 10 W is in de praktijk hard zat. Verder hangt het ook nog van de kwaliteit van de voeding af.
Je kunt ook een printplaatje kopen met de TA2020 of TA2024 versterker chip. Dat is echt hifi kwaliteit voor bijna geen geld.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Ik heb een tijdje geleden ook zoiets gekocht alleen dan bij Amazon. Werkt naar behoren maar ik heb geen idee hoe de jumpstarters uit China zijn.kaasaanfiets schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:33:
Ik heb deze jumpstart accu besteld.
http://m.ebay.com/itm/12V...-/301922925662?nav=SEARCH
Ik vroeg me af of er mensen zijn met deze apparaten. Ik kan ze wel op YouTube vinden van die dure variant met 36000mah oid. Maar deze kleine variant kan ik weinig info vinden.
Sinds ik een lease auto heb gebruik ik mijn eigen auto bijna niet meer en ik heb al 2 keer gehad dat mijn accu het liet afweten. Hij is dan net te zwak om te starten dus dit apparaatje leek me handig om hem net eten dat extratje te geven
Precies dat; een jumpstarter heeft geen zin in deze situatie omdat de accu beschadigd raakt van elke keer diep ontladen worden. De enige manier om dat te voorkomen is door bij te (druppel-)laden of de accu af te koppelen.418O2 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:08:
[...]
Het is overigens wel erg slecht voor je accu als hij steeds compleet leeg raakt. Aan de druppellader is beter, of in elk geval je polen loshalen.
Met een jumpstarter kun je wel starten maar je eigenlijke probleem is daarmee niet weg.
Anker komt uit ChinaMc55 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:08:
[...]
Ik heb een tijdje geleden ook zoiets gekocht alleen dan bij Amazon. Werkt naar behoren maar ik heb geen idee hoe de jumpstarters uit China zijn.
Zaterdag mijn Chuwi Hi8 Pro binnen zonder inklaringskosten van Gearbest. De eerste indrukken zijn goed. Wel een hot pixel (alleen te zien op een donkere achtergrond als je echt goed zoekt). De snelheid in Windows is redelijk goed. Android is iets trager. Vooral te merken als je bijvoorbeeld op tweakers een videoreview in 1080P wil afspelen, dat gaat in Windows meteen perfect en in Android iets minder soepel.
Beauty is in the eye of the beerholder
lachuh, ik zat er naar te kijken, zelfs bij de product video hebben ze de originele lamzak video overgenomen...Ongeloofelijk....voor 36 dollar is het het proberen waard.Kitano schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:41:
Ik heb ook een Chinese Lamzac gekocht en wel bij deze Ali seller voor $36 incl. verz. met DHL. Maandag besteld, dinsdag verzonden (volgens DHL pas donderdagochtend opgehaald) en gisteravond al bezorgd zonder extra kosten.
In de nylon zak zit een doorzichtige plastic binnenzak. Die binnenzak is een slurf van 6 meter die dubbel gevouwen is. Aan de voorkant zitten dan ook 2 openingen naast elkaar. De originele Lamzac heeft maar een opening. De nylon zak is wel EEN geheel met boven en onder in het midden een vouwnaad, maar je kunt er niet doorheen vallen. Het vullen vergt nog wat oefening met weinig wind. Ik heb hem nu wat verder moeten oprollen om hem strak te krijgen, dus hij kan nog wat langer zijn. Al met al een aanrader![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb een lichtblauwe besteld overigens.
Burp
Heb jij deze besteld? Ik sta ook op het punt om nieuwe oordopjes te kopen (Hybrids) alleen ik heb een iPhone dus ik twijfel ook nog om voor deze te gaan ..NSG schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:25:
Net dat ik zo een beetje op het punt sta de Xiaomi Hybrids te bestellen zie ik dat er een verbeterde versie van de Pistons zijn uitgebracht. Ditmaal niet onder de naam Xiaomi, maar die van de fabrikant 1more. Wat in elk geval nieuw is, is volume control voor iOS devices. Of ja, eigenlijk lijken de oordopjes specifiek gericht op iPhone bezitters gezien de kleuren.
[afbeelding]
http://item.mi.com/1161200061.html
https://usa.1more.com/pro...classic-in-ear-headphones

Deze zijn pas aangekondigd:

De Xiaomi Piston Air ..

De Xiaomi Piston Air ..
PSN/XBL: DarkTaufu
Heb je wat 'real time' foto's? Ben wel ff benieuwd. Wil zoiets wel in mn 307 hebbenWasabi! schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:30:
[...]
Hier, mijn review staat er ook op. Check via hun store welke types ze hebben.
https://m.aliexpress.com/item/32258701813.html
Dit is ook een store van hun.
https://m.aliexpress.com/item/32666985459.html
Ik moest alleen 2 kunststof panelen verwijderen (simpel), autoradio verwijderen, nieuwe erin met alle kabels voor het gemak, GPS module, usb kabel, externe microfoon als je wilt, klikken en klaar.
Sygic erop werkt prima, updates doe je gewoon via WiFi voor je huis of bij de Mac, etc. Of via je mobiel, kan je lekker van alles doen, bijrijder dan. Bluetooth functie werkt super, en je kan er zoveel meer mee. Wel doekje in je auto laten, al die vingerafdrukken. Plasticfolie heb ik er wel afgehaald, nog niet op die foto. Echt scherp beeld.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
*knip* lees het stukje over aankoopadvies in de topicwaarschuwing eens door.
[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 30-05-2016 17:21 ]
Nope, ik kan niet kiezen tussen die tweeimpactftw schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:56:
[...]
Heb jij deze besteld? Ik sta ook op het punt om nieuwe oordopjes te kopen (Hybrids) alleen ik heb een iPhone dus ik twijfel ook nog om voor deze te gaan ..![]()

Gebruikt iemand hier trouwens de Hybrids i.c.m. Comply foam tips? Zo ja, welke tips en hoe ziet dat eruit?
ik heb de nieuwe Xiaomi oordoppen binnen :0Tjiwa schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:31:
Deze zijn pas aangekondigd:
[afbeelding]
De Xiaomi Piston Air ..

komt goed geluid uit! minder bass als in-ear headphones.
ook leuk om te zien dat de handleiding eindelijk in het engels is.

[ Voor 24% gewijzigd door ikdedinges op 30-05-2016 15:35 ]
Je had naast het kruisje toch ook echt de tekst "wrong angle" nodig om het te snappen?ikdedinges schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:31:
[...]
[afbeelding]
Ik ga ook maar voor de hybrids, pistons 2 zijn bijna aan het einde van hun leven. En ik wil toch wel echt liever afsluitende dopjes.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Vaak zijn de specs heel mooi, maar als je de reviews leest blijkt het dan toch wel tegen te vallen. Lees dus de reviews.Ryan_ schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:53:
Hebben hier mensen ervaring met laptop accu's? Zijn deze betrouwbaar?Scheelt best een hoop geld met wat je hier kan krijgen.
Als je geluk hebt, wordt de laptop er niet uitgepikt bij de douane. Maar mocht dat wel zo zijn (wat bij een pakket ter grootte van een laptop ook wel sneller zal gebeuren), dan wordt de prijs plotseling veel minder interessant.
Als je laptop er niet uitgepikt wordt, ben je overigens nog steeds verplicht alsnog aangifte te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door enigmafan op 30-05-2016 16:08 . Reden: Extra regel over aangifte. ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Ha ha... nee,Moofnor schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:37:
[...]
Je had naast het kruisje toch ook echt de tekst "wrong angle" nodig om het te snappen?![]()
Ik ga ook maar voor de hybrids, pistons 2 zijn bijna aan het einde van hun leven. En ik wil toch wel echt liever afsluitende dopjes.
Maar dit is wel het eerste product van xiaomi waar ik een handleiding bij krijg.
Betekent misschien dat ze toch meer de internationale markt op willen?
Ik vond het wel interessant iig
Ik probeer ze te bestellen... Maar ze versturen alleen naar de USA...NSG schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:25:
Net dat ik zo een beetje op het punt sta de Xiaomi Hybrids te bestellen zie ik dat er een verbeterde versie van de Pistons zijn uitgebracht. Ditmaal niet onder de naam Xiaomi, maar die van de fabrikant 1more. Wat in elk geval nieuw is, is volume control voor iOS devices. Of ja, eigenlijk lijken de oordopjes specifiek gericht op iPhone bezitters gezien de kleuren.
[afbeelding]
http://item.mi.com/1161200061.html
https://usa.1more.com/pro...classic-in-ear-headphones
Hij vroeg enkel om een accuenigmafan schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:06:
[...]
Vaak zijn de specs heel mooi, maar als je de reviews leest blijkt het dan toch wel tegen te vallen. Lees dus de reviews.
Als je geluk hebt, wordt de laptop er niet uitgepikt bij de douane. Maar mocht dat wel zo zijn (wat bij een pakket ter grootte van een laptop ook wel sneller zal gebeuren), dan wordt de prijs plotseling veel minder interessant.
Als je laptop er niet uitgepikt wordt, ben je overigens nog steeds verplicht alsnog aangifte te doen.
Ik bestel die over het algemeen van eBay af trouwens, uit Duitsland of de UK over het algemeen. Ze zijn niet origineel en gaan vast ook niet zo lang mee, maar doen het tot nu toe altijd prima. (Dell laptop voornamelijk)
Ik ben ze nog niet tegengekomen op de bekende webshops. Wel zijn ze al te vinden op AliExpress.Xavier schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:23:
[...]
Ik probeer ze te bestellen... Maar ze versturen alleen naar de USA...
Zijn dit ze niet bij Tinydeal?
Edit: Foutje, sorry. Haal wat dingen door elkaar.
Edit: Foutje, sorry. Haal wat dingen door elkaar.
[ Voor 14% gewijzigd door jelveen op 30-05-2016 20:02 ]
Alstu!GGS_206 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:45:
[...]
Heb je wat 'real time' foto's? Ben wel ff benieuwd. Wil zoiets wel in mn 307 hebben

iGo navigatie wordt standaard meegeleverd, werkt prima en is up2date. (deze app standaard in het Chinees ingesteld)

[ Voor 6% gewijzigd door Wasabi! op 30-05-2016 20:24 ]
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb een staande lamp (uplighter) met dimmer. Hierin zit zo'n energieslurpende 300 watt halogeenlamp:
(zoiets)
https://www.conrad.nl/nl/...mbaar-1-stuks-361229.html
Nu wil ik deze vervangen door een led versie, volgens mij noemen ze dat een R7 lamp en deze vind ik bijvoorbeeld bij DX.com
http://www.dx.com/s/R7+led
Maar ik ben erg benieuwd naar de ervaringen. Welke heeft een beetje fatsoenlijke kleur (niet zo koud wit) en werkt dat dimmen ook vloeiend?
Ik heb deze op het oog:
http://www.dx.com/p/360-r...-220v-423918#.V0yZE5F96hc
Zou dat iets zijn? Of moet ik ergens speciaal op letten?
Ik heb een staande lamp (uplighter) met dimmer. Hierin zit zo'n energieslurpende 300 watt halogeenlamp:
(zoiets)
https://www.conrad.nl/nl/...mbaar-1-stuks-361229.html
Nu wil ik deze vervangen door een led versie, volgens mij noemen ze dat een R7 lamp en deze vind ik bijvoorbeeld bij DX.com
http://www.dx.com/s/R7+led
Maar ik ben erg benieuwd naar de ervaringen. Welke heeft een beetje fatsoenlijke kleur (niet zo koud wit) en werkt dat dimmen ook vloeiend?
Ik heb deze op het oog:
http://www.dx.com/p/360-r...-220v-423918#.V0yZE5F96hc
Zou dat iets zijn? Of moet ik ergens speciaal op letten?
Ik heb weer een full refund als tegenvoorstel gedaan en daarbij vermeld wat de retourkosten zouden zijn en dat ik die niet ging betalen. Ik kreeg vlak voor de deadline weer één kort zinnetje van de verkoper met "we give you 2 dollar discount ok?" en weer hetzelfde voorstel als eerst. Waarschijnlijk snappen ze het niet helemaal.barrymossel schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:49:
[...]
Gewoon full refund eisen en aangeven dat de retourkosten niet door jou betaald gaan worden. Ze gaan ofwel zelf overstag en anders regelt AliExpress het wel. Dus niet akkoord gaan.
Nu maar geëscaleerd, kijken hoe dat gaat.
Thanks. Dan morgen via Ali bestellen. Dan maar iDeal ipv PaypalNSG schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:36:
[...]
Ik ben ze nog niet tegengekomen op de bekende webshops. Wel zijn ze al te vinden op AliExpress.
Ik stel deze vraag maar even in een aantal topics omdat het zowel met Raspberry Pi's als met China-shopping te maken heeft.
Heeft iemand ervaringen met actieve USB-kabels? (en i.c.m. een Raspberry Pi)
Ik zou graag een dergelijke kabel (mogelijk een kortere van 10m) willen gebruiken i.c.m. een DVB-T stick.
Maar ik vrees (lees: ik weet eigenlijk wel zeker) dat dat niet goed gaat komen.
(Voltage-drop, packet loss etc.)
Eventueel via een powered USB-hub. Zou wat euro's schelen maar bovenal heel veel gemak opleveren als dit zou werken.
Heeft iemand ervaringen met actieve USB-kabels? (en i.c.m. een Raspberry Pi)
Ik zou graag een dergelijke kabel (mogelijk een kortere van 10m) willen gebruiken i.c.m. een DVB-T stick.
Maar ik vrees (lees: ik weet eigenlijk wel zeker) dat dat niet goed gaat komen.
(Voltage-drop, packet loss etc.)
Eventueel via een powered USB-hub. Zou wat euro's schelen maar bovenal heel veel gemak opleveren als dit zou werken.
Vandaag mijn blitzwolf LT3 led light binnen gekregen.
Geinig ding voor dat geld (momenteel €6,40)

Komend weekend maar eens goed testen op het familieweekend van de scouting van mijn zoontje.
Ik heb er ook een video review van gemaakt voor de geïnteresseerden.
Geinig ding voor dat geld (momenteel €6,40)

Komend weekend maar eens goed testen op het familieweekend van de scouting van mijn zoontje.
Ik heb er ook een video review van gemaakt voor de geïnteresseerden.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
En dispute is in mijn voordeel beslecht.barrymossel schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:37:
Een verkoper via AliExpress heeft me een goede maand geleden een trackingnummer gegeven van China Post. Deze is via de standaard trackingsites (zoals 17track.net) niet te vinden. Ze hebben zelf tracking service doorgegeven (www.mtytrack.com) en daar staat dat het pakketje sinds 9 mei in Nederland (nou ja, destination country) is en sinds 12 mei is de status: "Your parcel is delivering right now".
Dit lijkt me erg ongeloofwaardig, aangezien PostNL normaliter binnen een dag bezorgd. Daarnaast is het op z'n minst vreemd te noemen dat het trackingnummer niet werkt bij bijvoorbeeld 17track.net en dat een andere site ook aangeeft dat het nummer niet klopt. Ook las ik dit nog: https://www.reddit.com/r/...4bfmbp/is_mty_track_fake/
Heb meerdere keren gevraagd waarom het trackingnummer niet gevonden wordt en tevens gevraagd naar een werkend trackingnummer. Iedere keer de reactie: I am honest, I asked China Post and they sent, blah blah.
Vandaag maar een dispute ingediend, want ik ben er een beetje klaar mee. Nu weer reactie met: I am honest, close dispute, just wait.
Heel irritant dit. Iemand toevallig ervaring met zoiets als bovenstaand?
Kan iemand mij verder helpen.
Even terug heb ik voor een xiaomi redmi note 4g een nieuw lcd + frame gekocht.
Helaas werkt het touch gedeelte maar voor de helft.
Nu heb ik een dispute ingedient, hier kwamen wij niet uit.
Daarna laten escaleren, besluit aliexpress mooi dat ik dan samen met PostNL het pakketje had moeten open maken en dan als het niet goed was moeten weigeren.
Ten eerste mag dit niet van PostNL en ten 2e je kunt het hele touch gedeelte niet testen in een doos...
Wat kan ik nu verder nog? of was dit het?
Daarna laten escaleren, besluit aliexpress mooi dat ik dan samen met PostNL het pakketje had moeten open maken en dan als het niet goed was moeten weigeren.
Ten eerste mag dit niet van PostNL en ten 2e je kunt het hele touch gedeelte niet testen in een doos...
Toevallig Paypal gebruikt? Dan zou je wellicht via daar nog een dispute kunnen openen.Dutchdeveloper schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:55:
Jammer genoeg niet, kan niet bij aliexpressFlapperbol schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:26:
[...]
Toevallig Paypal gebruikt? Dan zou je wellicht via daar nog een dispute kunnen openen.
CC aan je aliexpress gekoppeld of ideal?Dutchdeveloper schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:55:
CC maatschappijen maken toch reclame dat al je aankopen 180 dagen verzekerd zijn?
Ik heb er zelf nog nooit gebruik van hoeven maken dus weet niet hoe die verzekering werkt maar het is misschien wel iets voor je om uit te zoeken.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Ideal, heb helaas geen creditcard tot mijn beschikkingpuntje013 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:42:
[...]
CC aan je aliexpress gekoppeld of ideal?
CC maatschappijen maken toch reclame dat al je aankopen 180 dagen verzekerd zijn?
Ik heb er zelf nog nooit gebruik van hoeven maken dus weet niet hoe die verzekering werkt maar het is misschien wel iets voor je om uit te zoeken.
Zijn ze een beetje goed vergeleken met de Piston 3? En zit dat eigenlijk wel lekker?ikdedinges schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:31:
[...]
ik heb de nieuwe Xiaomi oordoppen binnen :0
[afbeelding][afbeelding]
komt goed geluid uit! minder bass als in-ear headphones.
[afbeelding]
Signature
Thanks, ziet er niet gek uit! Ben nog ff aan het rondsurfen naar de mogelijkheden etc..Wasabi! schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:20:
[...]
Alstu!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iGo navigatie wordt standaard meegeleverd, werkt prima en is up2date. (deze app standaard in het Chinees ingesteld)
[afbeelding]
Heb namelijk ook stuurwielbediening en display en wordt via deze lastig te bedienen.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Stuurwielbediening instellen ging makkelijk bij mij, kan gewoon via het apparaat. Alles werkt prima.GGS_206 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:35:
[...]
Thanks, ziet er niet gek uit! Ben nog ff aan het rondsurfen naar de mogelijkheden etc..
Heb namelijk ook stuurwielbediening en display en wordt via deze lastig te bedienen.
Hier een voorbeeld op youtube.
YouTube: android car dvd player setting steering wheel control function
Hier het scherm van mijn instellingen.

[ Voor 30% gewijzigd door Wasabi! op 31-05-2016 13:57 ]
Korting Codes voor de Umi Super China phone:
Gevonden op http://community.umidigi.com/thread-3169-1-1.html
"TMEJDPCR" http://bit.ly/20qdpyL
"Umisuper70" http://bit.ly/1XMEs8v
"bg70$super" http://bit.ly/23VIYRE
"GBSUPER" http://bit.ly/1WSsT0M
"3deo930k" http://bit.ly/1TwKFDI
Aliexpress Shop's Coupon Instructions: Contact customer service on shop, show Coupons
"M3LZXQP8" http://bit.ly/22lHq4b
"HT22446688" http://bit.ly/1WconcD
Gevonden op http://community.umidigi.com/thread-3169-1-1.html
"TMEJDPCR" http://bit.ly/20qdpyL
"Umisuper70" http://bit.ly/1XMEs8v
"bg70$super" http://bit.ly/23VIYRE
"GBSUPER" http://bit.ly/1WSsT0M
"3deo930k" http://bit.ly/1TwKFDI
Aliexpress Shop's Coupon Instructions: Contact customer service on shop, show Coupons
"M3LZXQP8" http://bit.ly/22lHq4b
"HT22446688" http://bit.ly/1WconcD
Verwijderd
Iemand ervaring met kinderschoenen kopen op aliexpress?
Ik heb net deze besteld in maat 34 (zoon heeft maat 31,5), ik lees op wat sites dat ze wel kleiner vallen en ik dacht: maat 34 past dan wel.
http://nl.aliexpress.com/...0457.html?storeId=1925751
Ik ben niet een heel groot voorstander van kleding in China kopen omdat ik valn collega's hoor dat de maat vaak te klein is etc. Maar deze schoenen kosten in Nederland minimaal het dubbele en dit specifieke model kan ik ook nergens vinden.
Zou 2 maten groter bestellen voor schoenen werken?
Ik heb al betaald, dus we gaan het meemaken, maar mijn dochter moet ook nog schoenen met ledlampen hebben begrijp ik. Ik wilde afwachten totdat deze komen, maar ik dacht: misschien heeft iemand hier er wel ervaring mee. Ik neem aan dat de ouders met kinderen hier ze ook gekocht hebben? Of het is alleen een rage hier in Friesland aan het worden, dat kan ook.
Zie ook hier: YouTube: Homemade LED Shoes
Ze verkopen ook mod kits voor bestaande schoenen, lijkt verdorie wel een game pc die je aan het bouwen bent, maar dan met een schoen
Ik heb net deze besteld in maat 34 (zoon heeft maat 31,5), ik lees op wat sites dat ze wel kleiner vallen en ik dacht: maat 34 past dan wel.
http://nl.aliexpress.com/...0457.html?storeId=1925751
Ik ben niet een heel groot voorstander van kleding in China kopen omdat ik valn collega's hoor dat de maat vaak te klein is etc. Maar deze schoenen kosten in Nederland minimaal het dubbele en dit specifieke model kan ik ook nergens vinden.
Zou 2 maten groter bestellen voor schoenen werken?
Ik heb al betaald, dus we gaan het meemaken, maar mijn dochter moet ook nog schoenen met ledlampen hebben begrijp ik. Ik wilde afwachten totdat deze komen, maar ik dacht: misschien heeft iemand hier er wel ervaring mee. Ik neem aan dat de ouders met kinderen hier ze ook gekocht hebben? Of het is alleen een rage hier in Friesland aan het worden, dat kan ook.
Zie ook hier: YouTube: Homemade LED Shoes
Ze verkopen ook mod kits voor bestaande schoenen, lijkt verdorie wel een game pc die je aan het bouwen bent, maar dan met een schoen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2016 19:52 ]
N.a.v wat reacties hierboven: ik vind het dispuut systeem steeds slechter werken op Ali en ik denk dat ik dan ook stop met kopen daar. Ik koop liever op ebay vanwege het veel betere PayPal. Schijnbaar zijn die verkopers daar veel banger voor en geven ze je veel eerder gelijk, het is niet eens nodig om bij paypal aan te kloppen (discussie starten op ebay is genoeg).
Op Ali gaan ze continu in discussie, en laatst had ik iets van 51 cent dat niet goed was. Ja je kunt denken; het is een bedrag van niets, wat zeur je nou, maar het is een principe kwestie. Ik foto's gemaakt dat het product totaal niet lijkt op hetgeen dat de verkoper adverteerde. Verkoper antwoord alleen maar met "photo not clear, please send a better one". Tot 4x toe en toen besloot ik geen nieuwe foto's meer te maken. Het dispuut werd geescaleerd en ali zegt ook doodleuk dat ze het op de fotos niet kunnen zien. Of ik even een video wil maken... ja dag, het is 51 cent en de foto's (4 ondertussen) laten het probleem echt wel zien. Zeker aangezien ik met paint overal rondjes op had lopen tekenen om het verschil aan te geven.
Dusja nu is de verkoper blij want hij heeft zijn geld. Gek genoeg kun je dus beter zeggen dat je het niet ontvangen hebt, een dispuut openen, en dan wel winnen. Want als je aangeeft dat het product niet voldoet aan de beschrijving, dan heb je een ellende lange discussie, met een grote kans dat je deze verliest. En dan ben je je geld kwijt en heb je alsnog geen (werkend) product.
Ervaringen met ebay: verkoper stuurt excuses en zend direct paypal betaling terug, of biedt aan om een nieuw product te zenden.
Tot op heden 0,0 gezeur met ebay/paypal en 70% gezeur op ali.
Op Ali gaan ze continu in discussie, en laatst had ik iets van 51 cent dat niet goed was. Ja je kunt denken; het is een bedrag van niets, wat zeur je nou, maar het is een principe kwestie. Ik foto's gemaakt dat het product totaal niet lijkt op hetgeen dat de verkoper adverteerde. Verkoper antwoord alleen maar met "photo not clear, please send a better one". Tot 4x toe en toen besloot ik geen nieuwe foto's meer te maken. Het dispuut werd geescaleerd en ali zegt ook doodleuk dat ze het op de fotos niet kunnen zien. Of ik even een video wil maken... ja dag, het is 51 cent en de foto's (4 ondertussen) laten het probleem echt wel zien. Zeker aangezien ik met paint overal rondjes op had lopen tekenen om het verschil aan te geven.
Dusja nu is de verkoper blij want hij heeft zijn geld. Gek genoeg kun je dus beter zeggen dat je het niet ontvangen hebt, een dispuut openen, en dan wel winnen. Want als je aangeeft dat het product niet voldoet aan de beschrijving, dan heb je een ellende lange discussie, met een grote kans dat je deze verliest. En dan ben je je geld kwijt en heb je alsnog geen (werkend) product.
Ervaringen met ebay: verkoper stuurt excuses en zend direct paypal betaling terug, of biedt aan om een nieuw product te zenden.
Zelfde probleem met een mini-ventilator. Ik zei hij werkt niet, vragen ze een filmpje van het probleem. Nou ik filmpje maken van een ventilator die niet draait en zet het op Youtube, zeggen ze dat ze het niet kunnen zien en dat ik het maar moet gaan mailen.The Inquisitor schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:56:
N.a.v wat reacties hierboven: ik vind het dispuut systeem steeds slechter werken op Ali en ik denk dat ik dan ook stop met kopen daar. Ik koop liever op ebay vanwege het veel betere PayPal. Schijnbaar zijn die verkopers daar veel banger voor en geven ze je veel eerder gelijk, het is niet eens nodig om bij paypal aan te kloppen (discussie starten op ebay is genoeg).
Ik mail het, en daarna hoor je niks meer van ze. Ik vraag heel vaak nog er over terug, maar gewoon geen antwoord meer.
Ik heb de indruk dat ze die foto's en filmpjes niet eens bekijken. Het is een kwestie van tijd rekken en zo moeilijk mogelijk doen in de hoop dat je het opgeeft.
Ja inderdaad, dat gevoel heb ik ook zeker. Ik vind het wel erg tegenvallen, zulke communicatie...ASW1 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:16:
Ik heb de indruk dat ze die foto's en filmpjes niet eens bekijken. Het is een kwestie van tijd rekken en zo moeilijk mogelijk doen in de hoop dat je het opgeeft.
Als de deadline in dit geval verstrijkt, krijg je dan je geld terug? Aangezien het probleem niet is opgelost binnen de vastegestelde periode.Jochemd13 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:10:
[...]
Zelfde probleem met een mini-ventilator. Ik zei hij werkt niet, vragen ze een filmpje van het probleem. Nou ik filmpje maken van een ventilator die niet draait en zet het op Youtube, zeggen ze dat ze het niet kunnen zien en dat ik het maar moet gaan mailen.
Ik mail het, en daarna hoor je niks meer van ze. Ik vraag heel vaak nog er over terug, maar gewoon geen antwoord meer.
Helaas niet, ik had eerst op "bestelling ontvangen" geklikt en dan heb je nog wel bescherming, maar die bescherming regelen de verkopers zelfDabbel schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:28:
[...]
Als de deadline in dit geval verstrijkt, krijg je dan je geld terug? Aangezien het probleem niet is opgelost binnen de vastgestelde periode.

Ik had twee batterijen voor XBox One besteld bij Ali. Zonder vraag van mij werd de tijd voor een dispute al verlengd. Ik heb ruim 60 dagen gewacht en ben toen gaan reclameren. Steeds de vraag of ik nog even wilde wachten. Uiteindelijk een dispute geopend en nog steeds zeggen dat het wel zal komen en of ik nog eens maximaal 20 dagen wilde wachten. En of ik ook nog even bij het postkantoor wilde gaan informeren. Nee dus...ASW1 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:16:
Uiteindelijk heb ik bericht gekregen dat ik het geld terug krijg op de creditcard. En dan vervolgens wel vragen of ik ze een goedebeoordelen wil geven.......
Exact dit inderdaad. Ze willen (natuurlijk) dat je opgeeft. Maar als je een echt defect product hebt ontvangen, weiger ik te betalen. Toch krijg ik steeds minder gelijk van de sellers, en escalaties gaan dus ook zeker niet altijd in mijn voordeel.Jochemd13 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:17:
[...]
Ja inderdaad, dat gevoel heb ik ook zeker. Ik vind het wel erg tegenvallen, zulke communicatie...
interessant om te horen dat jullie hetzelfde ervaren, maar wel jammer. Zonder goede bescherming is het kopen in China een stuk minder leuk, want je kunt nergens meer terecht als je troep hebt ontvangen dat je nooit gaat gebruiken.
Jammer dat het meeste op Ebay duurder is dan op Ali
Heb je de apk van je radio app voor me? Ik heb sinds kort ook een android nav unit maar mijn radio app is zeer beperkt.Wasabi! schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:20:
[...]
Alstu!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Helaas werkt de ebay app voor geen meter en zijn er hardstikke weinig reviews op producten in tegenstelling tot Aliexpress dus grote kans dat je iets slechts koopt. Ook kan je niet ordenen op Meest verkocht of meeste reviews en dus nog grotere gok of die seller wel niet een scammer is die fakes verkooptThe Inquisitor schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:32:
[...]
Exact dit inderdaad. Ze willen (natuurlijk) dat je opgeeft. Maar als je een echt defect product hebt ontvangen, weiger ik te betalen. Toch krijg ik steeds minder gelijk van de sellers, en escalaties gaan dus ook zeker niet altijd in mijn voordeel.
interessant om te horen dat jullie hetzelfde ervaren, maar wel jammer. Zonder goede bescherming is het kopen in China een stuk minder leuk, want je kunt nergens meer terecht als je troep hebt ontvangen dat je nooit gaat gebruiken.
Jammer dat het meeste op Ebay duurder is dan op Ali

Yup... daar heb je een goed punt. Alhoewel het ali feedback systeem ook zuigt. Bijna iedereen geeft maar 5 sterren voor alles, ondanks sommige hun geld hebben teruggekregen omdat het een wanproduct was. Die sterren zijn eigenlijk nietszeggend helaas, maar zoals je zegt, op ebay nog minder omdat het daar per verkoper gaat ipv product.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:39:
[...]
Helaas werkt de ebay app voor geen meter en zijn er hardstikke weinig reviews op producten in tegenstelling tot Aliexpress dus grote kans dat je iets slechts koopt. Ook kan je niet ordenen op Meest verkocht of meeste reviews en dus nog grotere gok of die seller wel niet een scammer is die fakes verkoopt
Ik ga weer eens een poging wagen met overduidelijke namaak:
nee dus. Zie topicwaarschuwing.
nee dus. Zie topicwaarschuwing.
[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 02-06-2016 11:39 ]
Ik heb geen losse apk, deze was voorgeïnstalleerd, kom hem ook niet tegen in de store. Misschien dat een mede-tweaker hem heeft?B0MBACI schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:42:
[...]
Heb je de apk van je radio app voor me? Ik heb sinds kort ook een android nav unit maar mijn radio app is zeer beperkt.

Net de BlitzWolf BW-F3 besteld bij banggood.com.
Met de code 12blitzw krijg je 10% korting. € 24.54 betaald.
Ben echt heel benieuwd. Heb zitten twijfelen tussen deze en de Earson 160.
Overigens ook de eerste aankoop op deze website.
Met de code 12blitzw krijg je 10% korting. € 24.54 betaald.
Ben echt heel benieuwd. Heb zitten twijfelen tussen deze en de Earson 160.
Overigens ook de eerste aankoop op deze website.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Misschien dat een van deze methodes kan helpen: http://receivetipstricks.com/extract-apk-android/Wasabi! schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:00:
[...]
Ik heb geen losse apk, deze was voorgeïnstalleerd, kom hem ook niet tegen in de store. Misschien dat een mede-tweaker hem heeft?
[afbeelding]
Heeft er iemand toevallig ervaring met een beetje dubieuze tracking statussen?
2016-05-19 09:04:14.0 Electronic Data Received
2016-05-19 21:43:58.0 Dongguan city Post Office eCommerce dept. parcel center received
2016-05-19 21:53:56.0 Dongguan city Post Office eCommerce dept. parcel center customs scan
2016-05-19 21:54:58.0 leaving Dongguan city Post Office eCommerce dept. parcel center ,next station Dongguan center
2016-05-20 08:24:36.0 Guangzhou Transit Station export security scan
2016-05-20 09:18:03.0 Guangzhou Transit Station export customs cleared
2016-05-21 18:14:00.0 arrive Guangzhou Airport
2016-05-21 18:33:14.0 leaving Guangzhou Airport going to next airport/seaport
2016-05-24 14:31:00.0 arrive Guangzhou Airport
2016-05-24 15:07:04.0 leaving Guangzhou Airport going to next airport/seaport
2016-05-27 18:58:00.0 arrive Guangzhou Airport
2016-05-27 19:16:48.0 leaving Guangzhou Airport going to next airport/seaport
2016-05-31 09:02:26.0 Guangzhou Transit Station export customs cleared
2016-06-01 15:08:00.0 arrive Guangzhou Airport
2016-06-01 15:46:50.0 leaving Guangzhou Airport going to next airport/seaport
Is hij nu al vier keer verzonden?
2016-05-19 21:43:58.0 Dongguan city Post Office eCommerce dept. parcel center received
2016-05-19 21:53:56.0 Dongguan city Post Office eCommerce dept. parcel center customs scan
2016-05-19 21:54:58.0 leaving Dongguan city Post Office eCommerce dept. parcel center ,next station Dongguan center
Is hij nu al vier keer verzonden?

is wel aardig normaal hoor, heb ik ook gehad met een pakje wat vandaag binnen kwam.Marijnsp schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:43:
Is hij nu al vier keer verzonden?![]()
![]()
heeft 4 weken geduurd.
Well, my friend, het lijkt erop dat je wens alsnog in vervulling gaatRonald8 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:49:
[...]
Zou je ook kunnen proberen om de Blitzwolf Quickcharge powerbank eens te reviewen? En dan tegelijkertijd vergelijken met een Xiaomi powerbank.
Ik verwacht er eind deze maand een review over klaar te hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door dodge_911 op 02-06-2016 23:30 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik heb ook gedacht om de CX-10 te kopen, maar ik ben uiteindelijk voor de Sbego FQ777 gegaan. Die is vergelijkbaar met de Cheerson CX-10A (dus ook headless mode), maar dan wat vinniger. Bovendien heeft deze een grotere (wel vrij hoekige) controller waar de quad in past en daarnaast ook 8 reserve props, prop-guard, 3 landingsstukken (1 reserve). Bovendien is het bereik groter en je kan ook via de controller opladen.Blamm schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:27:
Bedankt, heb ze overwogen maar toch maar een CX-10 (niet A, C, W of nieuwe D) besteld. Samen met beschermbeugeltjes en extra props, want ik ken mezelf.
Deze dus: http://www.banggood.com/F...troller-RTF-p-977881.html
Ik zit wel nog altijd te wachten tot ik m binnen krijg, maar ik hoop dat dit een dezer dagen zal gebeuren.
[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 05-06-2016 00:29 ]
PSN id: NL_SToRM
Wil graag een 2e laptoplader aanschaffen (1tje wegwerken in bureau).
Op mijn Probook G450 lader staat nu:
45W / 19,5V / 2.31A.
Weet iemand of deze dan gaat werken, in de omschrijving staat dit type laptop wel maar de waarden zijn wel anders.
45W / 19,5V / 2.31A.
Weet iemand of deze dan gaat werken, in de omschrijving staat dit type laptop wel maar de waarden zijn wel anders.
Ik zou echt voor een lader van almedo of replacedirect gaan, met dit soort (chinese) rommelladers is de kans groot dat er een keer een brandweerauto voor je deur staat wanneer je thuis komt.JaMaaT schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:51:
Wil graag een 2e laptoplader aanschaffen (1tje wegwerken in bureau).
45W / 19,5V / 2.31A.
Je zou eens kunnen kijken naar de roms en apk's van Pumkin, dacht op XDA staat nog aardig wat over die rom inclusief losse Apk's, alleen geen idee of dat ook goed op die van jou kan werken (al lijken me al die auto-dingen vrijwel dezelfde hardware te hebben).B0MBACI schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:42:
Heb je de apk van je radio app voor me? Ik heb sinds kort ook een android nav unit maar mijn radio app is zeer beperkt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Thnx, Almedo doen we maar niet. Replacedirect is mij bekend, misschien ook wel verstandiger ivm wegwerken.Majesty schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:09:
[...]
Ik zou echt voor een lader van almedo of replacedirect gaan, met dit soort (chinese) rommelladers is de kans groot dat er een keer een brandweerauto voor je deur staat wanneer je thuis komt.
Deze bestelling gedaan op 28 mei, vandaag binnen gehad
(was met de brievenpost)
http://www.aliexpress.com...-Shipping/1869759262.html
6 dagen, inclusief een zondag... En aldus de stickers en stempels is het toch echt vanuit China gekomen
6 dagen, inclusief een zondag... En aldus de stickers en stempels is het toch echt vanuit China gekomen
[ Voor 36% gewijzigd door Notna op 03-06-2016 15:35 ]
Daar heb ik ook last vanMarijnsp schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:43:
Is hij nu al vier keer verzonden?![]()
![]()
2016.06.03 03:10 (GMT-7): Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG
2016.06.03 03:06 (GMT-7): Processed at HONG KONG - HONG KONG
2016.06.03 00:01 (GMT-7): Processed at LEIPZIG - GERMANY
2016.06.02 23:41 (GMT-7): Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY
2016.06.02 20:19 (GMT-7): Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG
2016.06.02 13:04 (GMT-7): Shipment picked up
2016.06.02 02:20 (GMT-7): Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG
Burp
Ik had mijn ebay bestelling (klein pakketje afgeleverd by de buren) dinsdag ook na een weekje al binnen.Notna schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:29:
Deze bestelling gedaan op 28 mei, vandaag binnen gehad(was met de brievenpost)
Zou mooi zijn als dit de nieuwe trend wordt.
Wow ik heb een recordje bij BG te pakken. Zondag 22 mei een Blitzwolf F3 besteld en die is afgelopen woensdag bezorgd. Bizar snel! Ben nu al verliefd
Mooi stevig apparaat met een flinke sound. Tikkie groter dan de Earson die ik ook heb.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Snelste bezorging uit China ooit vandaag al binnen in de kleur licht blauwWii4all schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:34:
[...]
lachuh, ik zat er naar te kijken, zelfs bij de product video hebben ze de originele lamzak video overgenomen...Ongeloofelijk....voor 36 dollar is het het proberen waard.
Heb een lichtblauwe besteld overigens.
Burp
En geen inklaringskosten moeten betalen? Want ik denk dat het via DHL is verzonden?Wii4all schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 18:26:
[...]
Snelste bezorging uit China ooit vandaag al binnen in de kleur licht blauw
Ik heb de mijne besteld op 20 mei en is verzonden maar nog steeds in China..
Verwijderd
*knip* lees de topicwaarschuwing en gebruik svp de zoekfunctie.
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 04-06-2016 13:27 ]
Ze hebben op het pakje gezet dat het 15 dollar was ik had geen inklaringskostenGines schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:22:
[...]
En geen inklaringskosten moeten betalen? Want ik denk dat het via DHL is verzonden?
Ik heb de mijne besteld op 20 mei en is verzonden maar nog steeds in China..
Burp
Ok dit wordt gewoon belachelijk, een pakketje uit China is er gewoon eerder dan mijn in NL bestelde product dat met Kiala bezorgd wordt...Wii4all schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 18:26:
[...]
Snelste bezorging uit China ooit vandaag al binnen in de kleur licht blauw
Verwijderd
De shipment van mijn bestelling gaat niet zo snel? 1 Juni betaald, al mail gehad met bedankje voor de betaling en bij shipment staat dit:
Awaiting Shipment
Processing Time remaining: 9 days 10 hours 36 minutes
Duurt het nu daadwerkelijk bijna 10 dagen voordat hij het gaat opsturen? Of is dit een fictieve dag/tijd?
Er stond bij de advertentie dat hij het binnen 7 dagen zou opsturen, maar nu is het opeens 14 dagen in totaal geworden? Hij moet mijn bestelling (schoenen) nog wel gaan maken vermoed ik (soort schoenmaker).
Awaiting Shipment
Processing Time remaining: 9 days 10 hours 36 minutes
Duurt het nu daadwerkelijk bijna 10 dagen voordat hij het gaat opsturen? Of is dit een fictieve dag/tijd?
Er stond bij de advertentie dat hij het binnen 7 dagen zou opsturen, maar nu is het opeens 14 dagen in totaal geworden? Hij moet mijn bestelling (schoenen) nog wel gaan maken vermoed ik (soort schoenmaker).
Heb een dag later besteld, en is sinds gister in nederland.Maardiweb schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:28:
Wow ik heb een recordje bij BG te pakken. Zondag 22 mei een Blitzwolf F3 besteld en die is afgelopen woensdag bezorgd. Bizar snel! Ben nu al verliefdMooi stevig apparaat met een flinke sound. Tikkie groter dan de Earson die ik ook heb.
Ach we worden soms ook zo verwend met die levertijden.
vroegahh duurde het gewoon standaard 4-5 weken
De mijne de 27e besteld en ook nog lekker onder weg hoor, can't wait!lennertvdkort schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 14:35:
[...]
Heb een dag later besteld, en is sinds gister in nederland.
Ach we worden soms ook zo verwend met die levertijden.
vroegahh duurde het gewoon standaard 4-5 weken
supersnelle aliexpres levering dit keer .
besteld op de 26e en vandaag al geleverd ze gaan supersnel
besteld op de 26e en vandaag al geleverd ze gaan supersnel
Majesty schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:17:
[...]
De mijne de 27e besteld en ook nog lekker onder weg hoor, can't wait!
Ik heb bij Buying coints USB 3 , 2,5 inch cases gekocht voor rond de 5 euro.
De eerste 2 waren top, werkten goed en voor weinig.
nog een aantal besteld. lees / schrijf fouten, kan niet uitwerpen.
Onderzoekje: geen enkele controller was identiek.
vreemd is ook nog dat mijn 2.5 inch hdd er net niet in pasten tikkie te kleine behuizen.
maar even gemaild, geen spannende bedragen maar toch.. (4 stuks)
De eerste 2 waren top, werkten goed en voor weinig.
nog een aantal besteld. lees / schrijf fouten, kan niet uitwerpen.
Onderzoekje: geen enkele controller was identiek.
vreemd is ook nog dat mijn 2.5 inch hdd er net niet in pasten tikkie te kleine behuizen.
maar even gemaild, geen spannende bedragen maar toch.. (4 stuks)
Zeg maar gerust met een flink betere geluidskwaliteit dan de Earson en ook nog een langere accuduur.Maardiweb schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:28:
Wow ik heb een recordje bij BG te pakken. Zondag 22 mei een Blitzwolf F3 besteld en die is afgelopen woensdag bezorgd. Bizar snel! Ben nu al verliefdMooi stevig apparaat met een flinke sound. Tikkie groter dan de Earson die ik ook heb.
"When you grow up your heart dies"
Hier ook, alle pakketjes (6 stuks) die 24-27 mei besteld zijn (free shipping), zijn dinsdag 31 mei en woensdag 1 juni al binnengekomen, inclusief een grote doos met een quadcopter
[ Voor 4% gewijzigd door Mastermind op 04-06-2016 21:14 ]
Met name Aliexpress is erg snel, soms zelfs maar 4 dagen levertijd.
Mocht iemand nog een leuke drone+camera willen voor € 19,- bij Banggood:
http://www.banggood.com/G...-Quadcopter-p-996074.html
Gebruik code: bggw0071
Mocht iemand nog een leuke drone+camera willen voor € 19,- bij Banggood:
http://www.banggood.com/G...-Quadcopter-p-996074.html
Gebruik code: bggw0071
Gisteren was die binnenSToRM666 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:24:
Ik zit wel nog altijd te wachten tot ik m binnen krijg, maar ik hoop dat dit een dezer dagen zal gebeuren.

Zoals te zien een zeer compleet pakket. Er zitten zelfs 2 soorten sticks bij en aan de achterkant van het kastje zit een opbergruimte voor het kleine spul en een laadkabel om via het kastje op te laden. De quad zelf is erg stabiel en snel en veel eenvoudiger te vliegen dan mijn DHD D1 nano. In de hoge stand gaat ie behoorlijk hard. Binnenkort maar eens buiten mee vliegen.
Review: YouTube: FQ777-124 The Take Anywhere Drone Review
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 08-06-2016 21:39 ]
Ik zal het eens moeten meten, maar ongeveer 4 minuten vliegen en 10 a 12 minuten laden op 1A.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 12:08:
Hoeveel minuten kan je vliegen met zo'n minidrone van 12,50 euro?
Ik laad m op via een powerbank wat wel erg goed werkt.
[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 05-06-2016 12:50 ]
Hier in België zeer snelle leveringen van Gearbest, vorige zondag besteld en twee pakketjes vrijdag al via Postnl geleverd. Hier wordt ik heel blij van, het is al enkele weken dat postnl pakketjes even snel of zelfs trager als Chinapost binnenkomen en allen altijd onder de twee weken
. Imo is GB echt aan een inhaalbeweging aan het doen want wordt tegenwoordig tussen enkele uren en maximaal 3 a 4 dagen opgestuurd. De postbedrijven doen echt heel goed hun best dezer dagen
Alleen die Piston Air vind ik een beetje een miskoop, harde tip zonder extras, is precies vast aan behuizing en de fit vind ik niet goed. Geluid vind ik een beetje schel klinken maar dit zal vooral door zijn door het niet goed passen hiervan.
Leuk nieuw hebbedingetje van BlitzWolf :

BlitzWolf BW-M1
Niet meer kiezen tussen 'n MiLight of 'n MiFan, gewoon alletwee!
So fresh it's not even available for preorder

BlitzWolf BW-M1
Niet meer kiezen tussen 'n MiLight of 'n MiFan, gewoon alletwee!
So fresh it's not even available for preorder
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 06-06-2016 19:08 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Verwijderd
Cool, dat is wel leuk om een volgende keer erbij te bestellen. Voor die paar euro...SToRM666 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 12:11:
Ik zal het eens moeten meten, maar ongeveer 4 minuten vliegen en 10 a 12 minuten laden op 1A.
Ik laad m op via een powerbank wat wel erg goed werkt.
Ik heb het liefst eentje die 6 tot 8 minuten vliegt, maar dat zal denk ik voor onder de 15 euro niet lukken.
Dan zou je misschien de Eachine H8 moeten nemen, die is nog goedkoper en bij die kun je de accu's wisselen.
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 05-06-2016 17:26 ]
Verwijderd
wat me aan die van jou bevalt is al die extra propellortjes en een iets betere afscherming die je eromheen kan doen, ik ga er binnenshuis mee vliegen en bij de H8 zitten maar 2 extra propellortjes, dan heb ik redelijk snel een drone die ik niet meer kan gebruikenSToRM666 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 17:25:
Dan zou je misschien de Eachine H8 moeten nemen, die is nog goedkoper en bij die kun je de accu's wisselen.
Ik heb hem in iedergeval op de verlanglijst gezet voor als ik volgende maand weer wat gadgets ga kopen. Eerst maar even de hudiige bestellingen binnen krijgen zoals de disco schoenen met led verlichting die de schoenmaker net heeft opgestuurd
Daarnaast kwam ik gisteren toevallig een mp3 speaker in de vorm van een toiletpot tegen, dus die heb ik na wat bier ook maar besteld (achteraf begrijp ik niet waarom, maarja...)
Haha, mooie items allemaal 
Die Eachine H8 is wel een stuk groter en sneller, dus voor binnen is die van mij misschien beter ja.
Die Eachine H8 is wel een stuk groter en sneller, dus voor binnen is die van mij misschien beter ja.
Ik heb een leren en metalen bandje gekocht voor mn miband 1s. Helaas ben ik allergisch voor het originele rubberen bandje vandaar.
Ik hoop dat ze een beetje passen.
Daarnaast nog een kuipruitje, en Bluetooth set besteld dus er is vanalles onderweg
Ik hoop dat ze een beetje passen.
Daarnaast nog een kuipruitje, en Bluetooth set besteld dus er is vanalles onderweg
Ik heb een product van 1,5 euro besteld via Aliexpress. Wat ik heb ontvangen komt niet overeen met de omschrijving. Een dispute geopend en aangegeven dat de productomschrijving niet klopt met foto’s als bewijs.
Verkoper wil mijn geld teruggeven als ik het dispute verander van verkeerd product na niet ontvangen. Waarom zouden ze dat willen? Beiden zijn nog steeds een dispute.
En kan ik na een dispute alsnog andere bezoekers waarschuwen door een review achter te laten?
Verkoper wil mijn geld teruggeven als ik het dispute verander van verkeerd product na niet ontvangen. Waarom zouden ze dat willen? Beiden zijn nog steeds een dispute.
En kan ik na een dispute alsnog andere bezoekers waarschuwen door een review achter te laten?
GoT, You have to love it!
Ik heb wel eens het een en ander gelezen over allergische reacties om het siliconen bandje van de mi band. Maar in de meeste gevallen bleek de allergische reactie niet door het schilicoon maar de aluminium gesp veroorzaakt te worden. Nou weet ik natuurlijk niet of dat bij jou ook het geval is, maar misschien de moeite waard om er een plakbandje ofzo overheen te doen en de kijken of je klachten weggaan.kaasaanfiets schreef op zondag 05 juni 2016 @ 21:21:
Ik heb een leren en metalen bandje gekocht voor mn miband 1s. Helaas ben ik allergisch voor het originele rubberen bandje vandaar.
---
Dankje voor de tip, ik zal het eens verder onderzoeken. Ik ging uit van het rubber aangezien ik vroeger ook een horloge met rubberen bandje had waarbij is dezelfde jeuk en bultjes kreeg.NSG schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:40:
[...]
Ik heb wel eens het een en ander gelezen over allergische reacties om het siliconen bandje van de mi band. Maar in de meeste gevallen bleek de allergische reactie niet door het schilicoon maar de aluminium gesp veroorzaakt te worden. Nou weet ik natuurlijk niet of dat bij jou ook het geval is, maar misschien de moeite waard om er een plakbandje ofzo overheen te doen en de kijken of je klachten weggaan.
Ik heb zelf een H8, en dat gaat prima binnen, snelheid valt ook wel redelijk mee.SToRM666 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:18:
Haha, mooie items allemaal
Het is mijn eerste drone'tje, maar heb er nog geen serieuze brokken mee gemaakt
People as things, that’s where it starts.
https://nl.pepper.com/aan...e-eur-31-aliexpress-23876
Xiaomi scale voor 31e, heb hem niet nodig. Maar lijkt mij toch wel weer leuk om te hebben.
Xiaomi scale voor 31e, heb hem niet nodig. Maar lijkt mij toch wel weer leuk om te hebben.
Misschien heb je nikkelallergie? (als de oorzaak het afsluitinkje is)kaasaanfiets schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:41:
[...]
Dankje voor de tip, ik zal het eens verder onderzoeken. Ik ging uit van het rubber aangezien ik vroeger ook een horloge met rubberen bandje had waarbij is dezelfde jeuk en bultjes kreeg.
Ja dat zou ook kunnen. Verder heb ik met andere rubberen dingen namelijk nooit last maar dingen van nikkel heb ik niet thuis liggen gok ik.The Inquisitor schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:23:
[...]
Misschien heb je nikkelallergie? (als de oorzaak het afsluitinkje is)
Niet ontvangen kan buiten zijn schuld om. Verkeerd product is 100% zijn schuld. Ik zou het gewoon laten staan. Als hij het niet terug wil geven gewoon laten escaleren naar AliExpress, zien zij ook meteen zijn praktijken.Lisadr schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:19:
Ik heb een product van 1,5 euro besteld via Aliexpress. Wat ik heb ontvangen komt niet overeen met de omschrijving. Een dispute geopend en aangegeven dat de productomschrijving niet klopt met foto’s als bewijs.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic