ibuygou wordt ook met de dag trager, vroeger werd het direct verstuurd. Inmiddels ben ik een dikke week verder en is het nog niet verstuurd. Vrijdag werd mij beloofd dat het maandagochtend verstuurd zou worden, inmiddels is het daar al avond en is er nog niks verstuurd. Van zowel hun site als hun woord kun je niet meer op aan.
Die 10.000 mah powerbank kost 32,65 dus ik ben wel benieuwd hoe je die voor 12,50 per stuk hebt weten te scorenPurehz schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Vandaag nog maar eens 2 Xiaomi 10.000mah powerbanks (samen 25,-) besteld op Banggood en 2 Xiaomi Pistion earphones (samen 10,-) op Gearbest
Nu ook 10% korting met actiecode PaypalBG bij Banggood als je met Paypal betaald. Niet geldig op Promo artikelen.
Uhm... gok dat je de nieuwere versie hebt gepakt of de 20.000 mah?Tigerblood schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:11:
[...]
Die 10.000 mah powerbank kost 32,65 dus ik ben wel benieuwd hoe je die voor 12,50 per stuk hebt weten te scoren
Dit is de powerbank voor 12,42
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
Edit: zie dat je de Type C Xiaomi powerbank hebt bekeken, deze is inderdaad 32,65.
[ Voor 8% gewijzigd door Purehz op 23-05-2016 15:16 ]
Klopt, zat naar die nieuwe platte 10.000 te kijken. My badPurehz schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:15:
[...]
Uhm... gok dat je de nieuwere versie hebt gepakt of de 20.000 mah?
Dit is de powerbank voor 12,42![]()
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html

Ik heb zowel de Escam QF100 die op de QF001 lijkt en de Xiaoyi. De Escam's hebben pan&tilt dus kunnen bewegen, maar de Xiaoyi heeft een grotere beeldhoek, die voor de meeste toepassingen al voldoende is. Ook heeft de Yi een wat scherper beeld. De QF100 slaat filmpjes op de SD-kaart in een eigen videoformaat op die alleen met hun software werkt. De Yi slaat op als mp4. De Yi moet je wel van andere firmware voorzien om RTSP te ondersteunen, i.e. video streamen naar PC/tablet/nas met andere software.BlackMonkey schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:56:
Ik zit me een beetje te verdiepen in de IP camera's. Helaas zie ik echter door de camera's het bos niet meer.
Zelf heb ik de volgende al gevonden:
http://www.banggood.com/E...2G-TF-Card-p-1015914.html
http://www.banggood.com/O...y-IP-Camera-p-983655.html
Beiden kosten allebei ongeveer hetzelfde, maar ik heb geen idee of het geschikt is voor mij. Ook las ik er erg wisselende reviews van. (Rare firmware etc)
Ik wil een camera op mijn achtertuin richten om hiermee te kijken of mijn lampen aan gaan wanneer ik deze op afstand aanschakel (buiten het netwerk waar de camera mee is verbonden).
De Yi is er in een versie met en zonder IR leds voor snachts. Ik zou hem met nemen, want de IR kun je evt uitzetten als je hem bijv achter een raam plaatst (anders weerspiegelt alles).
Verwijderd
Hij is besteld met extra verzekering.Purehz schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:43:
[...]
Ik zou alleen die extra verzeker optie aanvinken. Verder heb ik nog nooit waarde gehecht aan bezorging van een duurdere pakketdienst.
Bedankt
1 pakketje met douane, die tekst
betaal € 26,74 gepast en contant aan de pakketbezorger
Iemand nog ergens centen over?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daar mag je in juni 'n review van verwachtenTigerblood schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:16:
[...]
Klopt, zat naar die nieuwe platte 10.000 te kijken. My bad
Scheelt werkelijk millimeters met zijn kleinere 5000mAh non-QC broer.
[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 23-05-2016 21:50 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Geen importkosten ontvangen, Toen ik de doos kreeg zat er ook een rekening bij genaamd 'Car sample unit' met een bedrag van $20.robinjoo1 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:28:
[...]
die import kosten kan je toch online inzien/danwel betalen
ik kreeg altijd een sms met een link om via iDeal te betalen
Was bij het bestellen ervan uit gegaan dat ik het wel moest betalen.
[ Voor 9% gewijzigd door SmoothTweaker op 23-05-2016 22:08 ]
SinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:57:
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
En toch is het volume bijna twee keer zo groot:dodge_911 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:50:
[...]
Daar mag je in juni 'n review van verwachten
Scheelt werkelijk millimeters met zijn kleinere 5000mAh non-QC broer.
Xiaomi 5000mAh : 11.00 x 6.00 x 0.90 cm = 59.40 cm3
Xiaomi 10000mAh : 12.80 x 7.30 x 1.20 cm = 112.13 cm3
Ik blijf er nog maar even bij dat 2 x 5000 meer voordelen heeft dan 1 x 10000. Die twee power banks kan je afzonderlijk laden, kan je gebruiken om twee devices tegelijkertijd bij te laden en je kan de ene power bank laden terwijl je de andere gebruikt.
Bij mij ligt de ene aan de lader en de andere zit in mijn tas. Als ik 'm een keer nodig heb gehad, dan wissel ik ze 's avonds om. Geen problemen met het vergeten van de power bank omdat 'ie nog aan de lader hangt.
En ja, dit verhaal gaat ook op voor 2 x 10000. Dus je mag ook deze nieuwe kopen. Twee keer.

Don't erase all files?
[Yes] [No]
Ik kom qua powerbanks voorlopig wel toe hoorf.v.b schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 00:19:
[...]
En toch is het volume bijna twee keer zo groot:
Xiaomi 5000mAh : 11.00 x 6.00 x 0.90 cm = 59.40 cm3
Xiaomi 10000mAh : 12.80 x 7.30 x 1.20 cm = 112.13 cm3
Ik blijf er nog maar even bij dat 2 x 5000 meer voordelen heeft dan 1 x 10000. Die twee power banks kan je afzonderlijk laden, kan je gebruiken om twee devices tegelijkertijd bij te laden en je kan de ene power bank laden terwijl je de andere gebruikt.
Bij mij ligt de ene aan de lader en de andere zit in mijn tas. Als ik 'm een keer nodig heb gehad, dan wissel ik ze 's avonds om. Geen problemen met het vergeten van de power bank omdat 'ie nog aan de lader hangt.
En ja, dit verhaal gaat ook op voor 2 x 10000. Dus je mag ook deze nieuwe kopen. Twee keer.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Een verkoper via AliExpress heeft me een goede maand geleden een trackingnummer gegeven van China Post. Deze is via de standaard trackingsites (zoals 17track.net) niet te vinden. Ze hebben zelf tracking service doorgegeven (www.mtytrack.com) en daar staat dat het pakketje sinds 9 mei in Nederland (nou ja, destination country) is en sinds 12 mei is de status: "Your parcel is delivering right now".
Dit lijkt me erg ongeloofwaardig, aangezien PostNL normaliter binnen een dag bezorgd. Daarnaast is het op z'n minst vreemd te noemen dat het trackingnummer niet werkt bij bijvoorbeeld 17track.net en dat een andere site ook aangeeft dat het nummer niet klopt. Ook las ik dit nog: https://www.reddit.com/r/...4bfmbp/is_mty_track_fake/
Heb meerdere keren gevraagd waarom het trackingnummer niet gevonden wordt en tevens gevraagd naar een werkend trackingnummer. Iedere keer de reactie: I am honest, I asked China Post and they sent, blah blah.
Vandaag maar een dispute ingediend, want ik ben er een beetje klaar mee. Nu weer reactie met: I am honest, close dispute, just wait.
Heel irritant dit. Iemand toevallig ervaring met zoiets als bovenstaand?
Dit lijkt me erg ongeloofwaardig, aangezien PostNL normaliter binnen een dag bezorgd. Daarnaast is het op z'n minst vreemd te noemen dat het trackingnummer niet werkt bij bijvoorbeeld 17track.net en dat een andere site ook aangeeft dat het nummer niet klopt. Ook las ik dit nog: https://www.reddit.com/r/...4bfmbp/is_mty_track_fake/
Heb meerdere keren gevraagd waarom het trackingnummer niet gevonden wordt en tevens gevraagd naar een werkend trackingnummer. Iedere keer de reactie: I am honest, I asked China Post and they sent, blah blah.
Vandaag maar een dispute ingediend, want ik ben er een beetje klaar mee. Nu weer reactie met: I am honest, close dispute, just wait.
Ja hoor! Voor een postzegel (of 2) stuur ik 4 cent opSinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:57:
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Ik heb 1 op de 3 bestellingen waar de T&T codes niet werken, of waar PostNL gewoon geen feedback meer geeft vanaf het moment dat hij China verlaat. Simpel, even wachten.barrymossel schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:37:
9 mei is krap 3 weken, zit wat langer dan normaal, maar imho nog niets bijzonders. Zeker als douane ook nog even rustig je pakket weekendje vasthoud, ik zit bv ook nog te wachten op 12 mei bestelling (waar wel een T&T code van HK is, maar die stopt na verzending, ook PostNL heeft nog niets).
Zo heb ik ook nog 3 hobbyking T&T's (SG post), ook niet te vinden (speedpost), maar ik wacht gewoon een week of 4-5, dan pas ga ik me druk maken. Soms duurt het gewoon wat langer dan normaal.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Natuurlijk zijn trackingnummers vaak niet te vinden, maar dan zijn ze overal niet te vinden. Volgens mij kan het niet dat een China Post nummer niet te vinden is via iets als 17track.net en wel bij een andere service. De data komt immers van dezelfde plek. En als die service dan ook nog claimt dat PostNL als sinds 12 mei aan het bezorgen is, dan óf verkoopt die service klinkklare onzin, óf de pakketbezorger is verdwaald.SinergyX schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:59:
[...]
Ik heb 1 op de 3 bestellingen waar de T&T codes niet werken, of waar PostNL gewoon geen feedback meer geeft vanaf het moment dat hij China verlaat. Simpel, even wachten.
9 mei is krap 3 weken, zit wat langer dan normaal, maar imho nog niets bijzonders. Zeker als douane ook nog even rustig je pakket weekendje vasthoud, ik zit bv ook nog te wachten op 12 mei bestelling (waar wel een T&T code van HK is, maar die stopt na verzending, ook PostNL heeft nog niets).
Zo heb ik ook nog 3 hobbyking T&T's (SG post), ook niet te vinden (speedpost), maar ik wacht gewoon een week of 4-5, dan pas ga ik me druk maken. Soms duurt het gewoon wat langer dan normaal.
Even voor de duidelijkheid:

Ik heb voor twee van de drie bestellingen inmiddels een 3SRETA (postnl) code gekregen na even gebeld te hebben. Eentje heb ik vandaag opgehaald. De Chinese trackcode voor mijn derde bestelling bestond echter alleen uit cijfers. Ik werd al snel onderbroken toen ik het nummer begon op te roepen.
Nu staat er op aliexpress per 22:5: 'shipped by air'. Moet ik er van uit gaan dat het dan thuis wordt bezorgd? Ik weet even niet wat te doen hiermee.
Nu staat er op aliexpress per 22:5: 'shipped by air'. Moet ik er van uit gaan dat het dan thuis wordt bezorgd? Ik weet even niet wat te doen hiermee.
Volgens mij is het gewoon onzin, hoor...barrymossel schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:08:
[...]
Natuurlijk zijn trackingnummers vaak niet te vinden, maar dan zijn ze overal niet te vinden. Volgens mij kan het niet dat een China Post nummer niet te vinden is via iets als 17track.net en wel bij een andere service. De data komt immers van dezelfde plek. En als die service dan ook nog claimt dat PostNL als sinds 12 mei aan het bezorgen is, dan óf verkoopt die service klinkklare onzin, óf de pakketbezorger is verdwaald.
Even voor de duidelijkheid:
[afbeelding]

Dat mty-track is idd wel verdacht, aangezien ze geen enkele specifieke locatie info geven. China Post geeft normaal wel de plaatsnaam van het chinese sorteercentrum en de destination country aan. Wat krijg je als je 1 cijfer verandert van het tracking nr?
Not found. Ik denk dat de pakketnummers op zich wel kloppen, maar dat de informatie uit hun trackingsysteem verzonnen is. Waarschijnlijk omdat het een pakketje zonder tracking is, maar tracking bij AE verplicht is.Kitano schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:25:
Dat mty-track is idd wel verdacht, aangezien ze geen enkele specifieke locatie info geven. China Post geeft normaal wel de plaatsnaam van het chinese sorteercentrum en de destination country aan. Wat krijg je als je 1 cijfer verandert van het tracking nr?
Ik heb inmiddels voor de eerste keer wat dingen besteld via banggood en aliexpress. Blijft wel wazig met die trackingnummers.
17track geeft voor een bestelling van 14 mei:
Latest Event -- 2016-05-20 16:59 Asendia Hong Kong, The consignment has left the Swiss border point
Destination Country - Netherlands(PostNL) - Unable To Track
Nog maar een weekje of 1 -2 rustig afwachten, hopelijk is het dan binnen.
17track geeft voor een bestelling van 14 mei:
Latest Event -- 2016-05-20 16:59 Asendia Hong Kong, The consignment has left the Swiss border point
Destination Country - Netherlands(PostNL) - Unable To Track
Nog maar een weekje of 1 -2 rustig afwachten, hopelijk is het dan binnen.
Check je post kantoor eens een misschien ligt het daar op je te wachten. Postnl is niet altijd even goed met de briefjes.
Daarnaast gewoon afwachten tot net voor je bescherming is afgelopen of net na de maximale bezorgtijd die ze adverteren mits die eerder voorbij is en een dispute aan maken. Volgende keer beter.
Daarnaast gewoon afwachten tot net voor je bescherming is afgelopen of net na de maximale bezorgtijd die ze adverteren mits die eerder voorbij is en een dispute aan maken. Volgende keer beter.
Klopt het dat dit http://www.mtytrack.com/ is?WhiteDragon schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:23:
[...]
Volgens mij is het gewoon onzin, hoor...
[afbeelding]
Deze website is namelijk een onzin tracking site, is gewoon fake. Duurt iets van 3-4 weken voordat het er was bij mij toen het op 'delivering' stond. Ik accepteer ook geen tracking meer via die site want het is gewoon nep.
Verwijderd
Ik gebruik nooit track en trace codes eigenlijk. Ik ga zelf pas na 6 weken een dispute openen, nooit eerder.
In Nederland kloppen die codes vaak ook niet. Zo had ik twee weken terug via bol.com een 2e hands boek gekocht, verznding via dhl (van groningen naar friesland). Dhl had 6 dagen lang op de site van track en trace staan dat het pakket onderweg was van het ophaalpunt naar het distributiecentrum, ik onving het pakket 8 dagen na verzending pas terwijl het 1 dag zou moeten duren...
tpg post ook vaak gedoe, schuiven het vaak gewoon 1 of 2 dagen op, heb je in de ochtend een tijd en komt er niemand en in de acond kijk je en heb je gewoon een nieuwe dag en tijd er staan
Je ergert je er alleen maar aan.
In Nederland kloppen die codes vaak ook niet. Zo had ik twee weken terug via bol.com een 2e hands boek gekocht, verznding via dhl (van groningen naar friesland). Dhl had 6 dagen lang op de site van track en trace staan dat het pakket onderweg was van het ophaalpunt naar het distributiecentrum, ik onving het pakket 8 dagen na verzending pas terwijl het 1 dag zou moeten duren...
tpg post ook vaak gedoe, schuiven het vaak gewoon 1 of 2 dagen op, heb je in de ochtend een tijd en komt er niemand en in de acond kijk je en heb je gewoon een nieuwe dag en tijd er staan

Je ergert je er alleen maar aan.
Kingston Hyperx cloud core gaming headset voor 48 euro op aliexpress.
http://www.aliexpress.com...iculares/32519412457.html
ik had bijna de cloud besteld in nederland voor 80 euro, gelukkig keek ik eerst nog even op aliexpress
ik had bijna de cloud besteld in nederland voor 80 euro, gelukkig keek ik eerst nog even op aliexpress
Hoe weet je zeker dat het geen namaak is?Vlizzjeffrey schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 02:42:
Kingston Hyperx cloud core gaming headset voor 48 euro op aliexpress.
retail prijs voor de Cloud Core in China is tussen de RMB 300 - 360. zie bijv https://item.jd.com/1743297.html
de prijs van 48 euro lijkt dan aardig in de buurt te komen
(neemt niet weg dat er enorm veel nep Kingston op aliexpress staat, vooral geheugenkaarten)
Vorige week maandag voor het eerst iets besteld waar een beetje haast achter zit. Het is een Teclast tablet die ik komende vrijdag wil gaan gebruiken bij een projectje (dus een krappe 2 weken van bestelling tot gebruik).
Vanwege eerdere goede ervaringen besteld bij Gearbest, op voorraad, via het EU (UK) Warehouse, via expedited shipping (DHL).
Nou staat die verzending volgens DHL al een week op "Zendingsgegevens ontvangen" en lijkt er verder niets te gebeuren. Ik heb DHL maar eens gebeld en die geven aan dat er alleen een verzendlabel is aangemaakt, maar nog geen afspraak is voor een pick-up. Gearbest zegt dat de tablet is verzonden, dat ze het opnemen met de "courier", maar dat het een week of twee kan duren voor ik antwoord krijg. Ik krijg dus sterk de indruk dat ik vooral aan het lijntje wordt gehouden.
Kan het zijn dat het werkelijk al bij DHL ligt? Iemand een idee of ik dit nog wat kan bespoedigen?
Track&Trace info (klikbaar):
Vanwege eerdere goede ervaringen besteld bij Gearbest, op voorraad, via het EU (UK) Warehouse, via expedited shipping (DHL).
Nou staat die verzending volgens DHL al een week op "Zendingsgegevens ontvangen" en lijkt er verder niets te gebeuren. Ik heb DHL maar eens gebeld en die geven aan dat er alleen een verzendlabel is aangemaakt, maar nog geen afspraak is voor een pick-up. Gearbest zegt dat de tablet is verzonden, dat ze het opnemen met de "courier", maar dat het een week of twee kan duren voor ik antwoord krijg. Ik krijg dus sterk de indruk dat ik vooral aan het lijntje wordt gehouden.
Kan het zijn dat het werkelijk al bij DHL ligt? Iemand een idee of ik dit nog wat kan bespoedigen?

Afgaand op de T&T status is de zending inderdaad alleen maar aangemeld, zoals DHL ook aangeeft. En dus nog niet overgedragen aan DHL ter verzending.
Ik ben bang dat DHL gewoon gelijk heeft. De kans dat je je tablet op tijd binnen hebt is erg klein lijkt me. En zoiets krijg je niet bespoedigd denk ik.Bjornski schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:14:
Vorige week maandag voor het eerst iets besteld waar een beetje haast achter zit. Het is een Teclast tablet die ik komende vrijdag wil gaan gebruiken bij een projectje (dus een krappe 2 weken van bestelling tot gebruik).
[afbeelding]
Ik zou niet weten wat je kunt doen om het sneller te krijgen, maar als je iets bestelt wat uit voorraad leverbaar is en in de UK lijkt te liggen, dan mag je verwachten dat je het binnen 4-5 dagen hebt. Maximaal binnen een week toch zeker. Ik bestel regelmatig iets bij diverse webshops in Engeland en heb nooit langer hoeven wachten.Bjornski schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:14:
[...]
Iemand een idee of ik dit nog wat kan bespoedigen?
Ik heb geen reden te denken aan vertraging bij DHL, eerder dat Gearbest een beetje flexibel omgaat met hun voorraad en/of locatie informatie.
Ik blijf het gek vinden dat PostNL niet gewoon alles thuisbezorgt. Vandaag weer, de postbode komt 1 pakje brengen, en 1 pakje moet ik ophalen. Er zit een zonnebril van AliExpress in het Chinese pakketje.

Precies mijn conclusie, dus...jugger naut schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:16:
[...]
Klopt het dat dit http://www.mtytrack.com/ is?
Deze website is namelijk een onzin tracking site, is gewoon fake. Duurt iets van 3-4 weken voordat het er was bij mij toen het op 'delivering' stond. Ik accepteer ook geen tracking meer via die site want het is gewoon nep.
Yup, daar ben ik ook bang voor. Als dat het geval is, is het alleen zo jammer dat ze dat gewoon niet aangeven. Toch per ongeluk out of stock is een veel beter antwoord dan tot twee keer toe verwijzen naar de pakketdienst en vervolgens aangeven dat het nog wel 2 weken kan duren. Gratis verzending vanuit China was in dat geval net zo snel geweest...grun93 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:09:
[...]
Ik heb geen reden te denken aan vertraging bij DHL, eerder dat Gearbest een beetje flexibel omgaat met hun voorraad en/of locatie informatie.
Die afdelingen daar zijn vaak zo gesplitst, dat ze puur statussen uit het systeem oplezen. Order doorgezet, afdeling hoort in te pakken, verkeerde status en de support zal je steeds vertellen dat hij verzonden is.Bjornski schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:45:
[...]
Yup, daar ben ik ook bang voor. Als dat het geval is, is het alleen zo jammer dat ze dat gewoon niet aangeven. Toch per ongeluk out of stock is een veel beter antwoord dan tot twee keer toe verwijzen naar de pakketdienst en vervolgens aangeven dat het nog wel 2 weken kan duren. Gratis verzending vanuit China was in dat geval net zo snel geweest...
Ergste geval is hij wel op de post gegaan, maar via de gratis verzending, hebben ze foutje gemaakt bij de shipping.
Pakjes die door de brievenbus kunnen gooien ze bij mij er door, past het niet dan moet ik er voor tekenen omdat het uit het buitenland komt zeg de bezorger.Ronald8 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:14:
Ik blijf het gek vinden dat PostNL niet gewoon alles thuisbezorgt. Vandaag weer, de postbode komt 1 pakje brengen, en 1 pakje moet ik ophalen. Er zit een zonnebril van AliExpress in het Chinese pakketje.
[afbeelding]
Gelukkig heb ik nu een andere bezorger die het vaak bezorgd bij m'n buurmeisje
Ik heb m'n zonnebril ontvangen
de eerste indruk is goed, hij is een beetje groot maar de bouwkwaliteit is niet slecht. Hij is gepolariseerd, met een metalen frame (het zou aluminium-magnesium moeten zijn) en komt in een erg stevig etui met een poetsdoek erbij. Ondertussen heb ik ook een ander model gekocht.

Ik heb trouwens ook drie verschillende korte broeken uit China. De kwaliteit is volgens mij goed, alleen de maatvoering blijft een probleem. Eentje is iets te groot en twee zijn eigenlijk iets te klein.

Ik heb trouwens ook drie verschillende korte broeken uit China. De kwaliteit is volgens mij goed, alleen de maatvoering blijft een probleem. Eentje is iets te groot en twee zijn eigenlijk iets te klein.
[ Voor 18% gewijzigd door O88088 op 25-05-2016 16:23 ]
Smartphone tripod voor € 1,80:
Deze: http://nl.aliexpress.com/...-Adapter/32418452629.html
Past op deze: http://nl.aliexpress.com/...holesale/32627917362.html
2 x dezelfde link geplaatst
Deze: http://nl.aliexpress.com/...-Adapter/32418452629.html
Past op deze: http://nl.aliexpress.com/...holesale/32627917362.html
2 x dezelfde link geplaatst

[ Voor 24% gewijzigd door oheng op 26-05-2016 00:53 ]
Ik heb een bestelling bij Aliexpress gedaan (4 euro), waarbij een verkeerd product is geleverd. Het artikel heeft de verkeerde afbeelding; spiderman past niet in een star wars thema kinderfeestje. Het gekke is dat er niet eens een optie was om voor spiderman te kiezen, het was alleen star wars. Hierover een dispute geopend (met foto), met full refund als voorstel, dit is immers niet wat ik wil.
Nu van de verkoper excuses en een tegenvoorstel met 2 dollar korting als we het verkeerde product houden, of terugsturen en dan sturen ze het juiste product op.
Nu kost versturen naar china natuurlijk veel meer dan de waarde van het product, kan ik de verkoper de retourkosten dan laten betalen?
Wat kan ik het beste doen nu?
We hebben elders al een nieuwe bestelling gedaan, omdat we het op tijd moeten hebben.
Nu van de verkoper excuses en een tegenvoorstel met 2 dollar korting als we het verkeerde product houden, of terugsturen en dan sturen ze het juiste product op.
Nu kost versturen naar china natuurlijk veel meer dan de waarde van het product, kan ik de verkoper de retourkosten dan laten betalen?
We hebben elders al een nieuwe bestelling gedaan, omdat we het op tijd moeten hebben.
Gewoon full refund eisen en aangeven dat de retourkosten niet door jou betaald gaan worden. Ze gaan ofwel zelf overstag en anders regelt AliExpress het wel. Dus niet akkoord gaan.BounceMeister schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:48:
Ik heb een bestelling bij Aliexpress gedaan (4 euro), waarbij een verkeerd product is geleverd. Het artikel heeft de verkeerde afbeelding; spiderman past niet in een star wars thema kinderfeestje. Het gekke is dat er niet eens een optie was om voor spiderman te kiezen, het was alleen star wars. Hierover een dispute geopend (met foto), met full refund als voorstel, dit is immers niet wat ik wil.
Dankje! Ga waarschijnlijke voor de Xiaoyi, voor het geld kun je er niet heel veel aan verliezen.Kitano schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:16:
[...]
Ik heb zowel de Escam QF100 die op de QF001 lijkt en de Xiaoyi. De Escam's hebben pan&tilt dus kunnen bewegen, maar de Xiaoyi heeft een grotere beeldhoek, die voor de meeste toepassingen al voldoende is. Ook heeft de Yi een wat scherper beeld. De QF100 slaat filmpjes op de SD-kaart in een eigen videoformaat op die alleen met hun software werkt. De Yi slaat op als mp4. De Yi moet je wel van andere firmware voorzien om RTSP te ondersteunen, i.e. video streamen naar PC/tablet/nas met andere software.
De Yi is er in een versie met en zonder IR leds voor snachts. Ik zou hem met nemen, want de IR kun je evt uitzetten als je hem bijv achter een raam plaatst (anders weerspiegelt alles).
Heb je toevallig een linkje naar die zonnebril?Ronald8 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:21:
Ik heb m'n zonnebril ontvangende eerste indruk is goed, hij is een beetje groot maar de bouwkwaliteit is niet slecht. Hij is gepolariseerd, met een metalen frame (het zou aluminium-magnesium moeten zijn) en komt in een erg stevig etui met een poetsdoek erbij. Ondertussen heb ik ook een ander model gekocht.
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door BlackMonkey op 25-05-2016 18:18 ]
Moet je is alle reviews lezen, dat geeft je meestal wel een goed beeld of iets nep of echt is,
Heb ook voor 20 euro een Razer deathadder muis van aliexpress, is ook een originele.
Dus nogmaals, lees de reviews, daar staat genoeg informatie in waaruit je kan vinden of het nep of orgineel is.
http://s.aliexpress.com/32AJJnYVBlackMonkey schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:18:
[...]
Heb je toevallig een linkje naar die zonnebril?
Keuze uit alleen de bril en bril met toebehoren.
Ze zijn mooi; maar is dit echt wel zo;Ronald8 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:08:
[...]
http://s.aliexpress.com/32AJJnYV
Keuze uit alleen de bril en bril met toebehoren.

Ik lees hier vaker dat UV bescherming met brillen uit China dit meestal niet zo is; heb jij mogelijkheden om dit te testen / verifiëren?
- The Neo and Only -
Zoek functie gebruiken is al vele keren besproken.[b]NeoFoX schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:37:
Ik lees hier vaker dat UV bescherming met brillen uit China dit meestal niet zo is; heb jij mogelijkheden om dit te testen / verifiëren?
Zelf het meeste goedkope materiaal is uv400
[ Voor 7% gewijzigd door psycoxl op 25-05-2016 21:54 ]
Edit: verkeerde topic
[ Voor 88% gewijzigd door Gines op 25-05-2016 22:49 ]
Zolang het maar van polycarbonaat wordt gemaakt, kan er niet zoveel misgaan: Wikipedia: PolycarbonateNeoFoX schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:37:
[...]
Ze zijn mooi; maar is dit echt wel zo;
[afbeelding]
EditGines schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:42:
Edit: verkeerde topic
[ Voor 51% gewijzigd door dutchgio op 25-05-2016 22:53 ]
Dat kaartje met die vis heb ik hier ook liggen, dat werkt gewoon. Ik heb geen professionele apparatuur om UV-bescherming te testen, maar met een simpel blacklight lampje en een fluor oranje stickertje lijkt het te werken. Volgens mij is het ook een kwestie van centen of een bril wel of geen goede bescherming biedt.NeoFoX schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:37:
[...]
Ze zijn mooi; maar is dit echt wel zo;
[afbeelding]
Bril waar het kaartje niet werkt, gebruik ik ook niet meer. Op de weg neemt dat polarized filter zoveel schittering weg, 1x met een 'simpele' zonnebril moeten rijden.. man dat is drama.Ronald8 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:49:
[...]
Dat kaartje met die vis heb ik hier ook liggen, dat werkt gewoon. Ik heb geen professionele apparatuur om UV-bescherming te testen, maar met een simpel blacklight lampje en een fluor oranje stickertje lijkt het te werken. Volgens mij is het ook een kwestie van centen of een bril wel of geen goede bescherming biedt.
Heb eind vorig jaar toen bij DX 8x dezelfde bril gekocht, het is geen topkwaliteit, maar nu wel direct vervangbaar
En zover ik weet hebben voorruiten standaard UV bescherming, maak ik me daar ook wat minder druk om.
Waar kun je zo'n vissen kaartje krijgen dan? Is wel een stuk handiger om te testen.
Hmm mindere ervaring. AV kabel voor Snes gekocht. Bij dezelfde seller (aliexpress) al eerder gekocht en die werkten top (voor de GC en N64. Zelf een weerstandje tussen gezet voor beter beeld).
Nu de derde en laatste binnen... maar krijg alleen geluid helaas, en ook maar op 1 pin (wit). De rode en gele pin lijken niks te doen. Wisselen met de bestaande kabels en hij werkt prima....
Eens kijken wat ze willen doen
Nu de derde en laatste binnen... maar krijg alleen geluid helaas, en ook maar op 1 pin (wit). De rode en gele pin lijken niks te doen. Wisselen met de bestaande kabels en hij werkt prima....
Eens kijken wat ze willen doen
Hier voor 32 cent.mark-k schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:42:
Waar kun je zo'n vissen kaartje krijgen dan? Is wel een stuk handiger om te testen.
http://m.aliexpress.com/item/32475389080.html
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Met dat kaartje kun je controleren of je bril gepolariseerd is (anti glinstering dus). Niet in welke mate de bril UV licht tegenhoudt. (een gepolariseerde bril houdt wel iets meer UV tegen, en is *vermoedelijk* van betere kwaliteit)puntje013 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:13:
[...]
Hier voor 32 cent.
Nee snap ik, maar zat nu altijd naar mn pc scherm te staren aangezien dat onder een hoek wel en een andere niet goed te bekijken moet zijn met een gepolariseerde bril. Zoals al is gezegd is er tegenwoordig eigenlijk geen prijsverschil meer tussen een bril met en een bril zonder uv bescherming produceren, dus ik ga ervan uit dat dat wel goed zit (de brillen die ik nu heb waren een euro bij de lidl en die hebben ook gewoon UV bescherming).oheng schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:28:
[...]
Met dat kaartje kun je controleren of je bril gepolariseerd is (anti glinstering dus). Niet in welke mate de bril UV licht tegenhoudt. (een gepolariseerde bril houdt wel iets meer UV tegen, en is *vermoedelijk* van betere kwaliteit)
Hier nog een update m.b.t. mijn pakketje van GearBest. Gisterenavond kwam er opeens beweging in de T&T. Het zou zowaar vandaag bezorgd moeten gaan worden. Geen idee of voor de tweede keer zeuren bij support wat heeft geholpen, maar ik ben er blij mee!

Ik heb een aantal pakketjes bij Gearbest lopen en die gaan allemaal via Belgie Bpost International. Is dat normaal? (Ik woon in Nederland)
[ Voor 9% gewijzigd door HellBeast op 26-05-2016 14:06 ]
Beauty is in the eye of the beerholder

Weer aan pakje uit China

De kwaliteit en dergelijke lijkt op het eerste gezicht prima. Normaal ben ik papieren speelkaarten gewend dus veel slechter dan dat kan het niet worden. De verzending duurde wel lang, meer dan een maand terwijl andere dingen binnen een paar weken al binnen zijn.
Dat snap ik, maar hij vroeg waar je zo'n kaartje kon halen en daar gaf ik netjes een linkje voor.oheng schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:28:
[...]
Met dat kaartje kun je controleren of je bril gepolariseerd is (anti glinstering dus). Niet in welke mate de bril UV licht tegenhoudt. (een gepolariseerde bril houdt wel iets meer UV tegen, en is *vermoedelijk* van betere kwaliteit)
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Mijn allereerste pakketje ooit uit China is binnen. Ugreen 5V3.4A Universal Travel USB Charger Adapter
http://www.aliexpress.com...ml?orderId=75388280460155
Als een van de laatste van in totaal 6 dingen besteld, nu al binnen.
http://www.aliexpress.com...ml?orderId=75388280460155
Als een van de laatste van in totaal 6 dingen besteld, nu al binnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Trichoglossus op 26-05-2016 18:55 ]
Had je er toevallig al 1 of meerdere van ontvangen en gevlogen?Sakke1994 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:10:
Normaal gezien krijg ik binnenkort een aantal quadcopters binnen om te reviewen. Weet niet of er hier veel animo is, maar ik zorg alvast binnenkort voor een tweakblog/review hiervan.
Ik moet mij heel erg inhouden om een CX-10 te bestellen, maar vind de JJRC er ook wel aantrekkelijk uitzien eigenlijk
Kijk met de bril op eens naar je mobiel/tablet/beeldscherm en draai het beeld een kwart slag. Als ie gepolariseerd is, wordt het beeld donkerder of lichter.mark-k schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:42:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Nog niks binnen, Gearbest laat niks meer van zich horen.Blamm schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:21:
[...]
Had je er toevallig al 1 of meerdere van ontvangen en gevlogen?
Ik moet mij heel erg inhouden om een CX-10 te bestellen, maar vind de JJRC er ook wel aantrekkelijk uitzien eigenlijk
Wel kan ik al positief feedback geven over beide de Eachine E10 (http://m.banggood.com/Eac...copter-RTF-p-1045976.html)
Kopie van de Cheerson, alleen komt deze met bescherming voor de propellors. Batterij zit rond de vijf minuten vliegen, buiten vliegen gaat, maar dan moet het echt windstil zijn. Als er een windstootje is, is de kans groot dat de wind deze mee trekt.
Kan hier echt vaak mee crashen door de propellorbescherming, heb de extra vier propellors nog niet nodig gehad.
Tweede is de Eachine H8S (http://m.banggood.com/Eac...copter-RTF-p-1025599.html)
Deze heeft wat meer features. Vliegtijd is een stuk langer met 8-10 minuten (afhankelijk hoe agressief je vliegt).
Kan ook tijdens de vlucht 180 graden flippen en omgekeerd blijven vliegen.
Hiermee kan je ook buiten vliegen, iets groter, maar wind blijft nog steeds wel een vijand bij deze grootte van quadcopters. Kwaliteit is oké, hierbij is de batterij wel eruit te halen (in tegenstelling tot de E10/Cheerson). De bescherming bij de propellors is veel zwakker, die gaat na X vliegen waarschijnlijk wel kapot.
Deze twee kan ik zeker aanraden.
Dat wist ik al, had ik hierboven ook al gezegd, maar zo'n kaartje kost verder ook net niks en kan toch wel handig zijn, vandaar.PjotrStroganov schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:56:
[...]
Kijk met de bril op eens naar je mobiel/tablet/beeldscherm en draai het beeld een kwart slag. Als ie gepolariseerd is, wordt het beeld donkerder of lichter.
Op 16-5 een Autoradio besteld via AliExpress welke op 20-5 verzonden was vanuit Hong Kong en op 23-5 geleverd was. Al met al vrij snel en zeer netjes verpakt.
Frontje voor de 107 uit Duitsland laten komen en het eind resultaat mag er wezen. Vrouwlief ook weer blij met haar hippe radio in plaats van de standaard radio
Betreft deze radio (KLIK!), alleen was deze 3 weken terug maar €150.

Next: een goedkope DAB+ (DVT-T) USB Adapter
Frontje voor de 107 uit Duitsland laten komen en het eind resultaat mag er wezen. Vrouwlief ook weer blij met haar hippe radio in plaats van de standaard radio

[ Voor 3% gewijzigd door SmoothTweaker op 26-05-2016 22:24 ]
Net dat ik zo een beetje op het punt sta de Xiaomi Hybrids te bestellen zie ik dat er een verbeterde versie van de Pistons zijn uitgebracht. Ditmaal niet onder de naam Xiaomi, maar die van de fabrikant 1more. Wat in elk geval nieuw is, is volume control voor iOS devices. Of ja, eigenlijk lijken de oordopjes specifiek gericht op iPhone bezitters gezien de kleuren.

http://item.mi.com/1161200061.html
https://usa.1more.com/pro...classic-in-ear-headphones
http://item.mi.com/1161200061.html
https://usa.1more.com/pro...classic-in-ear-headphones
Hoe zit het met de functies van de deze radio werkt alles naar behoren ?
Ook vraag ik me af hoe het zit met de stekkers van de auto en deze radio pasten deze gelijk aan elkaar ?
En als laatste vraag hoe heb je de radio zo netjes erin gepropt
Ook vraag ik me af hoe het zit met de stekkers van de auto en deze radio pasten deze gelijk aan elkaar ?
SmoothTweaker schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:23:
Op 16-5 een Autoradio besteld via AliExpress welke op 20-5 verzonden was vanuit Hong Kong en op 23-5 geleverd was. Al met al vrij snel en zeer netjes verpakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gearbest is lekker snel deze keer. Binnen 10 dagen een tablet case binnen. Hier kan ik wel aan wennen!
Hoe zit het met de functies van de deze radio werkt alles naar behoren ?diquan2001 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:55: ............
Er draait een custom Android 5.1 rom op welke ingericht is voor gebruik in de auto.
Functionaliteiten zijn verder prima, en ook GPS/Wifi ontvangst is goed.
Als de radio na 20 seconden is opgestart dan springt deze direct op FM (DAB+ USB Adapter volgt later) en kan je ondertussen bijv Google maps opstarten.
Er worden diverse stekkers bijgeleverd en deze voldoen aan de ISO standaard.
Hierdoor kan deze radio eigenlijk in bijna elke auto worden ingebouwd.
Verder zat er een losse microfoon/gps ontvanger en 2 USB verlengkabels bij.
Voor de 107/C1/Aygo heb ik een speciaal frame besteld via eBay.de
[...]
Gaat er dan ergens ook een simkaartje in ofzo? Omdat je ook gebruik kan maken van Maps en die heeft eigenlijk altijd wel een dataverbinding nodig.
Nee, gebruik altijd telefoon als hotspot.vinom schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:55:
Gaat er dan ergens ook een simkaartje in ofzo? Omdat je ook gebruik kan maken van Maps en die heeft eigenlijk altijd wel een dataverbinding nodig.
Je kan wel een USB dongle met simkaart erin doen mocht je geen hotspot willen gebruiken.
Iemand hier ervaring mee?
http://www.banggood.com/N...nsor-White-p-1046061.html
In de beschrijving staat dat 'ie gebruikt moet worden in combinatie met het base station, maar zou het ook standalone kunnen? Dan vind ik het een mooi prijs voor het apparaat. Base station kost weer zo'n 32 euro namelijk.
In de beschrijving staat dat 'ie gebruikt moet worden in combinatie met het base station, maar zou het ook standalone kunnen? Dan vind ik het een mooi prijs voor het apparaat. Base station kost weer zo'n 32 euro namelijk.
Bedankt, heb ze overwogen maar toch maar een CX-10 (niet A, C, W of nieuwe D) besteld. Samen met beschermbeugeltjes en extra props, want ik ken mezelf.Sakke1994 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:58:
[...]
Nog niks binnen, Gearbest laat niks meer van zich horen.
.....
Deze twee kan ik zeker aanraden.
Ik neem aan dat ze niet liegen in de beschrijving. Dat apparaat moet natuurlijk wel communiceren met iets als je er wat aan wil hebben.Majesty schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:10:
De sensor werkt alleen met de smart gateway want toevoegen aan de Xiaomi Smart Home app gaat alleen als je een smart gateway (base station) hebt.Ik heb namelijk deze sensor en gateway hier operationeel.Majesty schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:10:
Met Halloween gaan wij wat tenten aan elkaar zetten en dan een spookhuis maken. Nu ben ik op zoek naar verlichting voor in de tent. Het lijkt me gaaf om iets met donker blauw licht te doen. Iemand tips hiervoor? Ik had zelf al dit gevonden: klik
Is iets met blacklight ook voor een fatsoenlijke prijs te krijgen? Ik zie alleen maar kleine zaklampjes.
Is iets met blacklight ook voor een fatsoenlijke prijs te krijgen? Ik zie alleen maar kleine zaklampjes.
[ Voor 8% gewijzigd door HellBeast op 27-05-2016 13:47 ]
Grappig! Ik ben ook voornemens (weer) een Aygo aan te schaffen en het stadaard geluid + audio systeem in die dingen is echt om te janken. Misschien ook maar naar zo'n soort oplossing kijken.SmoothTweaker schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Misschien is een led strip een oplossing? Zoek eens op 5050 uv led strip.HellBeast schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:34:
Met Halloween gaan wij wat tenten aan elkaar zetten en dan een spookhuis maken. Nu ben ik op zoek naar verlichting voor in de tent. Het lijkt me gaaf om iets met donker blauw licht te doen. Iemand tips hiervoor? Ik had zelf al dit gevonden: klik
Bijvoorbeeld zoiets:
http://nl.aliexpress.com/...c0-4af1-89b6-a03274527924
Ah thanks voor je reactie.Chocoball schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:25:
[...]
De sensor werkt alleen met de smart gateway want toevoegen aan de Xiaomi Smart Home app gaat alleen als je een smart gateway (base station) hebt.Ik heb namelijk deze sensor en gateway hier operationeel.
Ik moet me eens in gaan lezen wat het nut van de smart gateway zelf is, om 'm alleen aan te schaffen voor de temp/humidity sensor vind ik het wat overdreven.
De gateway werd/wordt geleverd met diverse sensoren waaronder een bewegingsmelder, raam/deur sensor en soort van noodknop/hotelbel. Later is deze sensor erbij gekomen. Weet wel dat de Smart Home app van Xiaomi niet alles even netjes in het Engels vertaald heeft staan en dat de gateway je soms in het Chinees toespreekt.Majesty schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:20:
[...]
Ah thanks voor je reactie.
Ik moet me eens in gaan lezen wat het nut van de smart gateway zelf is, om 'm alleen aan te schaffen voor de temp/humidity sensor vind ik het wat overdreven.
Nadeel is dat mijn eerste gatewat spontaan kapot is gegaan. Ik heb hem open gehad maar er viel niet veel te solderen of te repareren. Feitelijk heb je dan niks meer aan de sensoren maar nu kan je dus de gateway ook los kopen.
Een stroboscoop is ook een leuk ding en eventueel black lights.HellBeast schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:34:
"When you grow up your heart dies"
Netjes, ik had er direct een bij Witson besteld via AE vorige week, 5 minuten inbouw en klaar. Geen front nodig, is op maat gemaakt per model. Week levertijd en geen btw, omdat ze een magazijn in Europa hebben, moest paar Euro bijbetalen voor deze optie. Ik ben er zeer tevreden over.SmoothTweaker schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Heb je daar een link van? Ik kan niet helemaal plaatsen wat je nu bedoelt namelijk en ik wil eens kijken voor mijn auto.Wasabi! schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:01:
Netjes, ik had er direct een bij Witson besteld via AE vorige week,
Met hoedenlankspeakers heb je denk ik ook met de standaard radio wel goed geluid, het zijn in dat soort kleine auto'tjes meestal de boxen die de handicap vormen. Als je wat goede boxen erin plaats / laat plaatsen (pakweg 200 euro) ben je voor 400 euro klaar en heb je met deze radio wel een erg leuke set in de auto.Chckdsk! schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:43:
Grappig! Ik ben ook voornemens (weer) een Aygo aan te schaffen en het stadaard geluid + audio systeem in die dingen is echt om te janken. Misschien ook maar naar zo'n soort oplossing kijken.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2016 22:29 ]
Hier, mijn review staat er ook op. Check via hun store welke types ze hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:26:
[...]
Heb je daar een link van? Ik kan niet helemaal plaatsen wat je nu bedoelt namelijk en ik wil eens kijken voor mijn auto.
[...]
https://m.aliexpress.com/item/32258701813.html
Dit is ook een store van hun.
https://m.aliexpress.com/item/32666985459.html
Ik moest alleen 2 kunststof panelen verwijderen (simpel), autoradio verwijderen, nieuwe erin met alle kabels voor het gemak, GPS module, usb kabel, externe microfoon als je wilt, klikken en klaar.
Sygic erop werkt prima, updates doe je gewoon via WiFi voor je huis of bij de Mac, etc. Of via je mobiel, kan je lekker van alles doen, bijrijder dan. Bluetooth functie werkt super, en je kan er zoveel meer mee. Wel doekje in je auto laten, al die vingerafdrukken. Plasticfolie heb ik er wel afgehaald, nog niet op die foto. Echt scherp beeld.
[ Voor 36% gewijzigd door Wasabi! op 27-05-2016 23:44 ]
Als ik me goed herinner is 1More de daadwerkelijke producent van de Pistons en verkoopt Xiaomi ze door onder eigen naam.NSG schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:25:
Net dat ik zo een beetje op het punt sta de Xiaomi Hybrids te bestellen zie ik dat er een verbeterde versie van de Pistons zijn uitgebracht. Ditmaal niet onder de naam Xiaomi, maar die van de fabrikant 1more. Wat in elk geval nieuw is, is volume control voor iOS devices. Of ja, eigenlijk lijken de oordopjes specifiek gericht op iPhone bezitters gezien de kleuren.
Dat is ook precies wat ik probeerde te zeggen. Maar deze keer zit er geen Xiaomi stickertje op, maar wordt het echt verkocht onder de naam 1more.Bambufan schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:35:
[...]
Als ik me goed herinner is 1More de daadwerkelijke producent van de Pistons en verkoopt Xiaomi ze door onder eigen naam.
Ziet er gaaf uit. Bedankt voor de tipSmoothTweaker schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook een Chinese Lamzac gekocht en wel bij deze Ali seller voor $36 incl. verz. met DHL. Maandag besteld, dinsdag verzonden (volgens DHL pas donderdagochtend opgehaald) en gisteravond al bezorgd zonder extra kosten.
In de nylon zak zit een doorzichtige plastic binnenzak. Die binnenzak is een slurf van 6 meter die dubbel gevouwen is. Aan de voorkant zitten dan ook 2 openingen naast elkaar. De originele Lamzac heeft maar een opening. De nylon zak is wel EEN geheel met boven en onder in het midden een vouwnaad, maar je kunt er niet doorheen vallen. Het vullen vergt nog wat oefening met weinig wind. Ik heb hem nu wat verder moeten oprollen om hem strak te krijgen, dus hij kan nog wat langer zijn. Al met al een aanrader

In de nylon zak zit een doorzichtige plastic binnenzak. Die binnenzak is een slurf van 6 meter die dubbel gevouwen is. Aan de voorkant zitten dan ook 2 openingen naast elkaar. De originele Lamzac heeft maar een opening. De nylon zak is wel EEN geheel met boven en onder in het midden een vouwnaad, maar je kunt er niet doorheen vallen. Het vullen vergt nog wat oefening met weinig wind. Ik heb hem nu wat verder moeten oprollen om hem strak te krijgen, dus hij kan nog wat langer zijn. Al met al een aanrader

Verwijderd
[quote]Wasabi! schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:30:
De foto's van jou zien er wel super uit zeg, erg erg mooi.
Voor mijn mercedes is het helaas wat lastiger zie ik. De radio is dubbel zo groot, nu zit ik in mijn auto te kijken, maar als ik dat erin wil krijgen moet ik een heel stuk dashboard gaan vervangen en het is wel mogelijk (ik heb wat andere modellen uit hetzelfde jaartal zitten te bekijken), maar heel handig gaat het niet.
Ik bewaar de link even, ik ga nu eerst even uitzoeken wat zo'n heel nieuw stuk plastic kost en navragen op wat fora of dit wel kan wat ik wil. Hij past wel gelijk als hij de helft in omvang is (dus kleiner scherm), maar die kan ik nergens vinden.
Ik had wel een ander apparaat gevonden dat op het dashboard gemonteerd kan worden en waarmee ik dan alles kan, maar dat is ook al 300 euro en ziet er minder krachtig uit dan deze autoradio met quadcore processor etc.
De foto's van jou zien er wel super uit zeg, erg erg mooi.
Voor mijn mercedes is het helaas wat lastiger zie ik. De radio is dubbel zo groot, nu zit ik in mijn auto te kijken, maar als ik dat erin wil krijgen moet ik een heel stuk dashboard gaan vervangen en het is wel mogelijk (ik heb wat andere modellen uit hetzelfde jaartal zitten te bekijken), maar heel handig gaat het niet.
Ik bewaar de link even, ik ga nu eerst even uitzoeken wat zo'n heel nieuw stuk plastic kost en navragen op wat fora of dit wel kan wat ik wil. Hij past wel gelijk als hij de helft in omvang is (dus kleiner scherm), maar die kan ik nergens vinden.
Ik had wel een ander apparaat gevonden dat op het dashboard gemonteerd kan worden en waarmee ik dan alles kan, maar dat is ook al 300 euro en ziet er minder krachtig uit dan deze autoradio met quadcore processor etc.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2016 12:32 ]
Ik heb laatst een Nexus 5 schermassembly gekocht van een AliExpress seller. Er zat een heel klein krasje / barst in, maar aangezien ik al heel lang op het nieuwe scherm had gewacht, mijn vorige scherm eigenlijk niet meer te gebruiken was en ik er een glazen screen protector bij kreeg, heb ik hem toch maar geinstalleerd.
Nu is het een aantal dagen later, en nu doet het scherm opeens dit:

Als ik het scherm aanzet ziet alles er nog goed uit, maar na ongeveer een minuut beginnen die witte strepen op te komen. Die gaan daarna ook niet meer weg, tenzij ik het scherm even uit laat.
Ik heb de verkoper op AliExpress inmiddels een bericht gestuurd, maar daar heb ik nog geen reactie op ontvangen. Ik ga dat wel gewoon afwachten, maar wat zouden jullie in mijn situatie doen? Ik heb via iDeal betaald.
Nu is het een aantal dagen later, en nu doet het scherm opeens dit:

Als ik het scherm aanzet ziet alles er nog goed uit, maar na ongeveer een minuut beginnen die witte strepen op te komen. Die gaan daarna ook niet meer weg, tenzij ik het scherm even uit laat.
Ik heb de verkoper op AliExpress inmiddels een bericht gestuurd, maar daar heb ik nog geen reactie op ontvangen. Ik ga dat wel gewoon afwachten, maar wat zouden jullie in mijn situatie doen? Ik heb via iDeal betaald.
Dit is typisch een geval van "nee heb je, ja kan je misschien krijgen".Smeulenbeek schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:18:
Ik heb laatst een Nexus 5 schermassembly gekocht van een AliExpress seller. ........
Je zegt niet hoelang geleden je het display hebt geaccepteerd en of je al feedback hebt gegeven. Is dat redelijk kort geleden, dan kan je de verkoper een aantal keren een "steeds dringender" bericht sturen en vragen om een schikkingsvoorstel. Als daarop gereageerd wordt dan doe je eventueel een tegenvoorstel enz.
Wordt er echter helemaal niet gereageerd dan is het mogelijk om eerder gegeven feedback in negatieve zin aan te passen, om zo een reactie van de verkoper proberen te krijgen.
Als laatste mogelijkheid kan je een dispute starten. Wat daar uiteindelijk uitkomt is moeilijk te zeggen, omdat je het artikel al geaccepteerd en in gebruik genomen hebt. Het beste is om er met de verkoper proberen uit te komen. Succes
Net een zonnebril besteld dus ook gelijk maar even dezepuntje013 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:13:
[...]
Hier voor 32 cent.
Verwijderd
Iemand enige ervaring met taobao.nl? Site linkt gewoon door naar taobao en je kan betalen met iDEAL. Ik kan niet iets concreets vinden zoals een review van deze site.
Verwijderd
apart dat je niets kan vinden, zelfs de Elsevier heeft je vraag beantwoord op 2 december 2015Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 03:21:
Iemand enige ervaring met taobao.nl? Site linkt gewoon door naar taobao en je kan betalen met iDEAL. Ik kan niet iets concreets vinden zoals een review van deze site.
Ondanks dat de website het met quotes zoals onderstaande wil laten over komen dat ze Nederlandse versie zijn van Taobao is het gewoon niks meer dan een taobao agent.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 03:21:
officieel heeft taobao.nl 0% te maken met de echte taobao. het werkt hetzelfde als e-tao en al die andere agents.Zo heeft de grootste Chinese webhandelaar Taobao.com (een onderdeel van Alibaba) sinds kort een Nederlandse website.
Hier even een kleine review van de RoidMi vs Practical Bluetooth V3.0 Handsfree Car FM Transmitter MP3 Player with Mic Fits for Music Phonecall.
RoidMi
http://www.gearbest.com/car-charger/pp_280751.html
Practical Bluetooth V3.0 Handsfree Car FM Transmitter MP3 Player with Mic Fits for Music Phonecall.
http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_197554.html
Situatie is als volgt, in mijn vrachtwagen zit een originele MAN radio, waar niks extra op aangesloten kan worden. Nu wilde ik toch graag mijn eigen muziek luisteren, en handsfree bellen is ook prettig.
Na veel te hebben rond gekeken, en hier op tweakers ook om meningen gevraagd, in eerste instantie de Xiaomi RoidMi aangeschaft.
RoidMi:
+Mooi design
+3.5ah lader
+Eigen app om hem in te stellen
+Mooi vol geluid
-Design, want in veel aansteker pluggen doet hij het niet, en heb hem ook aan moeten passen om te kunnen gebruiken.
-Geen ondersteuning voor bellen
-Niet echt stabiel signaal, verschillende frequenties geprobeerd, maar vrij vaak storing.
Nu de Practical Bluetooth V3.0 Handsfree Car FM Transmitter MP3 Player with Mic Fits for Music Phonecall. Alleen de naam voorspelt al veel goeds.
+Duidelijke layout
+Makkelijk in gebruik
+Ondersteunt wel bellen
+Ook USB en MicroSD ondersteuning
+Afstandsbediening (ook al reageert die niet zo erg goed)
+Zeer stabiel signaal, met bijna geen ruis.
-Bouwkwaliteit
-Muziek klinkt wat platter dan bij de RoidMi
-Microfoon, ik was in de vrachtwagen zeer slecht te verstaan
Ik heb Gearbest een mail gestuurd over de microfoon, in de 80 reviews van het product is iedereen lovend, en staan er geen klachten over de microfoon. Ik vermoed dus dat ik een halve DOA heb gekregen. In de tussen tijd heb ik hem uit elkaar gehaald, originelen mic eraf gesoldeerd, en een mic van een parrot eraan gesoldeerd. Nu ben ik zeer duidelijk te verstaan.
Al met al geen slechte deal voor de €6.34 die ik er uiteindelijk voor betaald heb. Ik zou hem dan ook willen aanraden als jij ook geen mogelijkheid hebt om iets op je radio aan te sluiten.
RoidMi
http://www.gearbest.com/car-charger/pp_280751.html
Practical Bluetooth V3.0 Handsfree Car FM Transmitter MP3 Player with Mic Fits for Music Phonecall.
http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_197554.html
Situatie is als volgt, in mijn vrachtwagen zit een originele MAN radio, waar niks extra op aangesloten kan worden. Nu wilde ik toch graag mijn eigen muziek luisteren, en handsfree bellen is ook prettig.
Na veel te hebben rond gekeken, en hier op tweakers ook om meningen gevraagd, in eerste instantie de Xiaomi RoidMi aangeschaft.
RoidMi:
+Mooi design
+3.5ah lader
+Eigen app om hem in te stellen
+Mooi vol geluid
-Design, want in veel aansteker pluggen doet hij het niet, en heb hem ook aan moeten passen om te kunnen gebruiken.
-Geen ondersteuning voor bellen
-Niet echt stabiel signaal, verschillende frequenties geprobeerd, maar vrij vaak storing.
Nu de Practical Bluetooth V3.0 Handsfree Car FM Transmitter MP3 Player with Mic Fits for Music Phonecall. Alleen de naam voorspelt al veel goeds.
+Duidelijke layout
+Makkelijk in gebruik
+Ondersteunt wel bellen
+Ook USB en MicroSD ondersteuning
+Afstandsbediening (ook al reageert die niet zo erg goed)
+Zeer stabiel signaal, met bijna geen ruis.
-Bouwkwaliteit
-Muziek klinkt wat platter dan bij de RoidMi
-Microfoon, ik was in de vrachtwagen zeer slecht te verstaan
Ik heb Gearbest een mail gestuurd over de microfoon, in de 80 reviews van het product is iedereen lovend, en staan er geen klachten over de microfoon. Ik vermoed dus dat ik een halve DOA heb gekregen. In de tussen tijd heb ik hem uit elkaar gehaald, originelen mic eraf gesoldeerd, en een mic van een parrot eraan gesoldeerd. Nu ben ik zeer duidelijk te verstaan.
Al met al geen slechte deal voor de €6.34 die ik er uiteindelijk voor betaald heb. Ik zou hem dan ook willen aanraden als jij ook geen mogelijkheid hebt om iets op je radio aan te sluiten.
---RAWE CEEK!!!---
Hoe heb je die roidmi aangepast? Ik heb er ook een die niet past in mijn auto.NoFearCreations schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:07:
Hier even een kleine review van de RoidMi
RoidMi
Door een gestript stuk draad onder de massa ring te steken, en die naar achter te vouwen.steviewonder23 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:22:
[...]
Hoe heb je die roidmi aangepast? Ik heb er ook een die niet past in mijn auto.
---RAWE CEEK!!!---
Afgelopen weken ook weer eens wat aankopen gedaan, waaronder deze versterker van Banggood. Voor nog geen €11 voor zo'n dingetje. In het begin twijfelde ik zeer erg aan de kwaliteit.
16 mei besteld, 27 mei ontvangen.
http://www.banggood.com/2...r-Radio-MP3-p-914745.html
Nu ik m eenmaal even heb getest, ben ik er zeer tevreden over. Alleen de Bass is naar mijn mening iets te veel, alleen dit is in te stellen door de knop aan de voorkant. Hij moet bij mij 2 Sharp 3 weg speakers aansturen + een Subwoofer van Sony. En dit doet hij allemaal met gemak! Zeker een aanrader als je nog een budget versterker zoekt!
16 mei besteld, 27 mei ontvangen.
http://www.banggood.com/2...r-Radio-MP3-p-914745.html
Nu ik m eenmaal even heb getest, ben ik er zeer tevreden over. Alleen de Bass is naar mijn mening iets te veel, alleen dit is in te stellen door de knop aan de voorkant. Hij moet bij mij 2 Sharp 3 weg speakers aansturen + een Subwoofer van Sony. En dit doet hij allemaal met gemak! Zeker een aanrader als je nog een budget versterker zoekt!
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Ik heb deze jumpstart accu besteld.
http://m.ebay.com/itm/12V...-/301922925662?nav=SEARCH
Ik vroeg me af of er mensen zijn met deze apparaten. Ik kan ze wel op YouTube vinden van die dure variant met 36000mah oid. Maar deze kleine variant kan ik weinig info vinden.
Sinds ik een lease auto heb gebruik ik mijn eigen auto bijna niet meer en ik heb al 2 keer gehad dat mijn accu het liet afweten. Hij is dan net te zwak om te starten dus dit apparaatje leek me handig om hem net eten dat extratje te geven
http://m.ebay.com/itm/12V...-/301922925662?nav=SEARCH
Ik vroeg me af of er mensen zijn met deze apparaten. Ik kan ze wel op YouTube vinden van die dure variant met 36000mah oid. Maar deze kleine variant kan ik weinig info vinden.
Sinds ik een lease auto heb gebruik ik mijn eigen auto bijna niet meer en ik heb al 2 keer gehad dat mijn accu het liet afweten. Hij is dan net te zwak om te starten dus dit apparaatje leek me handig om hem net eten dat extratje te geven
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic