Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:18

Mitchell

Ondertitel

Tigerblood schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:17:
[...]

Denk dat je een miskoop hebt gedaan:

[...]

100Mbit poorten, kan echt niet meer in 2016. Tenzij je ADSL hebt dat sowieso geen 100Mbit haalt.
Hmmmm, dat is wel vervelend, maar goed, nu weinig aan te doen. Wel vervelend dat ik nu de bottleneck heb verplaatst naar de poorten, terwijl het eerst het WiFi signaal zelf was. Oh well.
Gines schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:57:
[...]

Heb je enig idee hoeveel ampère deze kabels bevatten? Hopelijk toch 2A of meer?
Ik heb de equipment niet om het te testen, maar ik gok dat ze 2.1A kunnen 'bevatten', gezien mijn telefoon toch echt sneller oplaadt met een 2.1A oplader (dan via, bijvoorbeeld, een oudere +- 1A oplader of USB). Helpt dat?

[ Voor 84% gewijzigd door Mitchell op 17-05-2016 16:25 . Reden: Quote toevoegen ]

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 17:39
Normaal gezien krijg ik binnenkort een aantal quadcopters binnen om te reviewen. Weet niet of er hier veel animo is, maar ik zorg alvast binnenkort voor een tweakblog/review hiervan.

Zou gaan om deze modellen, momenteel allemaal voor net iets meer dan 12 euro:

JJRC H22 3D
XINLIN X165
Fayee FY805

Heb ook nog de befaamde Cheerson CX10 (die wel eens in de aanbieding voor 10 euro durft komen) om mee te vergelijken o.a.

Zijn er dingen die jullie hier graag in zouden zien?

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 17-05-2016 20:32 . Reden: referrals weggehaald ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Gines schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:57:
[...]

Heb je enig idee hoeveel ampère deze kabels bevatten? Hopelijk toch 2A of meer?
Kabels bevatten geen ampere's, die geven ze gewoon door.
En in mijn testen heb ik ondervonden dat het niet de ampères zijn die niet wooden doorgegeven, maar de volts, raar genoeg...
Zelfs hele slechte kabels geven 2A nog netjes door, de drop in voltage daarentegen is aanzienlijk.

Als je even pauzeert op de meetwaarden kan je dit zelf zien...

Er loopt trouwens op GoT ook een dedicated topic over micro-usb kabels :
Micro usb - snelle oplaadkabel (28/24 awg)

[ Voor 32% gewijzigd door dodge_911 op 17-05-2016 19:43 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-10 09:59
Sakke1994 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:10:
Normaal gezien krijg ik binnenkort een aantal quadcopters binnen om te reviewen. Weet niet of er hier veel animo is, maar ik zorg alvast binnenkort voor een tweakblog/review hiervan.

Zou gaan om deze modellen, momenteel allemaal voor net iets meer dan 12 euro:

knip

Heb ook nog de befaamde Cheerson CX10 (die wel eens in de aanbieding voor 10 euro durft komen) om mee te vergelijken o.a.

Zijn er dingen die jullie hier graag in zouden zien?
Leuk! Ik ben nog opzoek naar een quadcopter voor niet te veel geld om mee te leren vliegen/spelen.

Hoor dus graag hoe makkelijk het is om er mee te vliegen :)
Ook leuk om te weten of er veel reserve onderdelen beschikbaar zijn (handig voor de beginners) en of je er op een rustige dag een beetje buiten mee kan vliegen.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 17-05-2016 20:36 . Reden: referral-links in quote verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 17:39
Frank!in schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:25:
[...]

Leuk! Ik ben nog opzoek naar een quadcopter voor niet te veel geld om mee te leren vliegen/spelen.

Hoor dus graag hoe makkelijk het is om er mee te vliegen :)
Ook leuk om te weten of er veel reserve onderdelen beschikbaar zijn (handig voor de beginners) en of je er op een rustige dag een beetje buiten mee kan vliegen.
Cool!

Dit zal ik er dan ook in meenemen. Meestal zijn de modellen onder de 20 euro wel vrij vaak waar voor je geld. Het grootste deel is jammer genoeg wel voor binnen. Maar met weinig wind gaat het vaak om buiten te vliegen, ideaal voor in de zomer dan.

Linkjes die ik van Gearbest had waren referrals blijkbaar. Even aangepast:

JJRC H22 3D
XINLIN X165
Fayee FY805

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 13:08
nwnc schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 07:55:
Best jammer van de prijs dus. Zag het bij een drietal winkels voor ongeveer dezelfde hoge prijs staan. Had wat beter moeten kijken :(
Schrale troost: Bij gearbest is hij uitverkocht en via chinaprices.us vind ik ook geen andere winkels die hem hebben. Een jaar terug was hij ook bij veel Ali sellers ca. 40 dollar. Blijkbaar is het inmiddels een collectors item geworden.

Ik heb er toen ook wel naar gekeken maar toch niet gekocht, want ik heb al een Sennheiser HD201 van 20 euro die prima klinkt en goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:47
Kitano schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:51:
[...]

Schrale troost: Bij gearbest is hij uitverkocht en via chinaprices.us vind ik ook geen andere winkels die hem hebben. Een jaar terug was hij ook bij veel Ali sellers ca. 40 dollar. Blijkbaar is het inmiddels een collectors item geworden.

Ik heb er toen ook wel naar gekeken maar toch niet gekocht, want ik heb al een Sennheiser HD201 van 20 euro die prima klinkt en goed zit.
Nu je het zegt, ik lees dat meerdere mensen het niet meer kunnen vinden. Dan is de hogere prijs achteraf ook wel te rechtvaardigen

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Mitch377 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:22:
[...]
Ik heb de equipment niet om het te testen, maar ik gok dat ze 2.1A kunnen 'bevatten', gezien mijn telefoon toch echt sneller oplaadt met een 2.1A oplader (dan via, bijvoorbeeld, een oudere +- 1A oplader of USB). Helpt dat?
Ok, bedankt, zal het aankopen en testen.

@
dodge_911 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:35:
[...]

En in mijn testen heb ik ondervonden dat het niet de ampères zijn die niet wooden doorgegeven, maar de volts, raar genoeg...
Zelfs hele slechte kabels geven 2A nog netjes door, de drop in voltage daarentegen is aanzienlijk.
[video]

Dat wist ik dan weer niet, ik ken niets van elektriciteit en de waarden ervan, dacht altijd dat ampère het meeste invloed had op het laden.

Jij hebt zelf deze kabels nog niet getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Gines schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:34:
Dat wist ik dan weer niet, ik ken niets van elektriciteit en de waarden ervan, dacht altijd dat ampère het meeste invloed had op het laden.

Jij hebt zelf deze kabels nog niet getest?
Nope, nog niet. Al staan ze wel ergens op een verlanglijstje bij een bepaalde webshop.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

dodge_911 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:35:
[...]

[video]

Ah, dankjewel! Ik heb echt geen kennis hierover.

De Tenda F1203 router werkt trouwens best lekker. Heb op mijn kamer nu rond de 12 Mbps ipv. 1. :+

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Laatst online: 09-02-2024
Mitch377 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:32:

Zo'n magnetische kabel (had er al eentje en ze bevallen me goed, dus nu maar nog eentje gehaald)
Extra adapters voor die kabel

Die kabel is nu maar €2.54:

http://www.tinydeal.com/n...e-f-samsung-p-156704.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 09:48
Ik zie €6.09 staan? Niet vanuit China :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 18-05-2016 09:30 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Even China warehouse selecteren ;-)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Natuurlijk heb ik dat weer. Dat is zo typisch.

[ Voor 7% gewijzigd door Mitchell op 18-05-2016 09:54 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 15:42
Zo'n magnetische kabel (had er al eentje en ze bevallen me goed, dus nu maar nog eentje gehaald)
Zijn deze echt universeel en passen ze op iedere micro-usb aansluiting?

Ik vraag dat omdat ik vorig jaar het origineel heb gekocht, de Wsken Xcable. Was nog een duur ding ook, maar mooi dat de connector niet in een Lumia 532 paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 02-10 07:44
grun93 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Zijn deze echt universeel en passen ze op iedere micro-usb aansluiting?

Ik vraag dat omdat ik vorig jaar het origineel heb gekocht, de Wsken Xcable. Was nog een duur ding ook, maar mooi dat de connector niet in een Lumia 532 paste.
Ik heb die van Tinydeal en in m'n Moto G moest ik echt heel hard drukken om de connector erin te krijgen (en vervolgens 10 minuten bezig geweest hem er weer uit te krijgen). Dat was voor mij een teken dat ik dit niet meer wilde gebruiken ;). Bovendien werkt het niet als je een case om je telefoon hebt, het ding is daarvoor eigenlijk te groot.

Persoonlijk vond ik het een waardeloze oplossing, maar meningen kunnen verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 19:28
Beste mede-chinabestellers,

Ik heb gister een mediabox besteld op aliExpress. De seller had twee van die kroontjes. Ook had ik andere items besteld. De andere items zijn verzonden met standaard shipping vanuit China. Mediabox had een optie voor Duitsland met de DHL.

Nu staat alleen die mediabox nog op "awaiting shipment" en de rest op awaiting delivery. Moet ik me zorgen gaan maken?

Bijgevoegd is een screenshot in de link:
https://onedrive.live.com...VI&v=3&ithint=photo%2cpng

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:34
Just_Michel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:19:

Ik heb gister (...)
Moet ik me zorgen gaan maken?
Gisteren pas besteld, nee dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50

Ik heb gister een mediabox besteld op aliExpress. De seller had twee van die kroontjes. Ook had ik andere items besteld. De andere items zijn verzonden met standaard shipping vanuit China. Mediabox had een optie voor Duitsland met de DHL.

Nu staat alleen die mediabox nog op "awaiting shipment" en de rest op awaiting delivery. Moet ik me zorgen gaan maken?

gisteren besteld? nee...
die orders die 'verzonden' zijn liggen ook nog ergens te wachten. je hebt alleen nog maar een tracking nummer die van te voren aangevraagd kan worden. je dhl pakje is er waarschijnlijk sneller dan de China Shipping pakketjes. op die laatste kun je tussen de 2 en 4 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Dus op zich is die van de DHL juist het veiligst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
Just_Michel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:30:
Dus op zich is die van de DHL juist het veiligst?
Veiligst? Duurst.. ze komen allemaal aan.
Als je boven de belasting heffing kosten komt betaal je met dhl al snel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
FunFair schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:41:
[...]

Veiligst? Duurst.. ze komen allemaal aan.
Als je boven de belasting heffing kosten komt betaal je met dhl al snel meer.
Ik heb €6 betaald voor DHL (voor het eerst dat ik daarmee ship) normaal bestel ik altijd zaken via DX.Com alleen heeft Ali een prettigere site en iDeal betalen werkt prima. Ik zag gister pas na de tijd dat DX dit ook heeft tegenwoordig.

Maar verder nooit invoer heffingen hoeven te betalen. Het item schijnt als gift declared te worden, of dit bij de dhl uitmaakt weet ik niet.... Het item was sowieso €40,- zou dat nog uitmaken voor die invoerheffingen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er loopt in je order ook een timer hoelang ze hebben om te verzenden, 1 bestelling ging dezelfde dag, de andere die ik had meestal dag 2 of 3 pas. Zolang die (dacht) 9 dagen niet verlopen is, geen probleem.

Ik heb nu wel 1 bestelling lopen van een 9T Ezrun motor voor $13, ben benieuwd of die gaat verzenden (die dingen gaan normaal 50-60 dollar :P), staat nog steeds op awaiting shipment.

Qua verzendtijd is het wel vaag, 1 order kon ik niet tracken en was er in 5 dagen, de ander kan ik tracken en staat al bijna een week op 'arived destination country', schiet niet op.
Just_Michel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:45:

Maar verder nooit invoer heffingen hoeven te betalen. Het item schijnt als gift declared te worden, of dit bij de dhl uitmaakt weet ik niet.... Het item was sowieso €40,- zou dat nog uitmaken voor die invoerheffingen dan?
Gift is al jaren een doorgeprikte methode, het ligt maar toevallig aan de douane :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2016 12:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:43

Quad

Doof

Het item was sowieso €40,- zou dat nog uitmaken voor die invoerheffingen dan?
Ja, je moet bij aanschaf altijd rekening houden dat > €22 er een belasting van 21% + invoerkosten betaald dient te worden. (althans ik houd er rekening mee).

In deze tabel zie je hoeveel invoerrechten (ook wel douanerechten genoemd) en BTW je moet betalen per product uit een niet EU land.
Invoerrechten zijn van toepassing op producten met een waarde van €150 (inclusief verzendkosten en andere kosten).

Bijvoorbeeld een tablet van €200 + €5 verzekering + €20 verzendkosten die via PostNL wordt ingeklaard:
Totaal: €225 + 21% BTW = €272,25.
Komen nog inklaringskosten overheen van PostNL á €13 wat het totaal dan op €285,25 brengt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 05-10 15:42
ksborg schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:54:
Ik heb die van Tinydeal en in m'n Moto G moest ik echt heel hard drukken om de connector erin te krijgen (en vervolgens 10 minuten bezig geweest hem er weer uit te krijgen). Dat was voor mij een teken dat ik dit niet meer wilde gebruiken ;). Bovendien werkt het niet als je een case om je telefoon hebt, het ding is daarvoor eigenlijk te groot.

Persoonlijk vond ik het een waardeloze oplossing, maar meningen kunnen verschillen :)
Dat klopt... :-) Voor mij is het ideaal. Het is dacht ik niet de bedoeling om hem er ooit weer uit te hoeven halen. En in de link naar de losse adapters staat ook een versie die net iets langer is, om de dikte van een case te compenseren. Dat is mooi, want ik gebruik meestal zo'n siliconen hardcase om de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 16:06
11 dagen geleden Ugreen power lader besteld.
Snel geleverd wel.
Postcode kreeg hem net niet door de brievenbus gepropt dus belde maar aan.
Opvallend wel dat het pakje uit Oostenrijk kwam Ugreen Vienna.

http://www.aliexpress.com...S-5-5S-6/32393767553.html

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 18-05-2016 16:28 . Reden: referrallink aangepast en verder gecorrigeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 03-10 13:08
Laatst hadden we het hier over de Lamzac klonen die o.a. op Tinydeal en Ali verkocht worden.
De Nederlandse kloon Kaisr moet zijn verkoop in Europa staken maar de Chinezen zullen wel vrolijk doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Ik heb me aangemeld bij banggood.com. Alleen zie ik dat mijn adres ongelofelijk raar geformateerd is. Postcode bv helemaal achteraan (dus na de naam van land) en straatnaam staat bovenop plaatsnaam dus zonder spaties. Iemand ervaring hoe je je adres goed krijgt of is dit geen probleem en komt het wel goed als ik iets bestel.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:26

NSG

Je weet niks!

zap8 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:33:
Ik heb me aangemeld bij banggood.com. Alleen zie ik dat mijn adres ongelofelijk raar geformateerd is. Postcode bv helemaal achteraan (dus na de naam van land) en straatnaam staat bovenop plaatsnaam dus zonder spaties. Iemand ervaring hoe je je adres goed krijgt of is dit geen probleem en komt het wel goed als ik iets bestel.
Niks om je druk over te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Krijg net een mailtje van Tinydeal, er is weer een lottery: Informatie pagina. Direct link naar de ticket: Klik

Dit is trouwens mooi meegenomen.
2. You will be refunded 10 TD Points if you don't win prizes. And extra tickets you purchased cannot be refundable.

[ Voor 54% gewijzigd door Mitchell op 18-05-2016 20:36 . Reden: Meer informatie toegevoegd. ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag voor de kinderen rugzakken bestellen in china, zijn niet supergoedkoop (maar scheelt nog wel 12 euro met bol.com). Ze hebben echter meer keuze in rugzakken met dieren erop (echt lijkende door fotos en ook enge dieren).

Ik heb echter het idee dat mijn vaste site ali express niet top is voor rugzakken. Is dat niet iets wat ze in china gebruiken ofzo? Weet iemand een chinese site die wel veel keuze hierin heeft?
NoFearCreations schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:26:
[...]

Zal laten weten hoe hij bevalt. Ik vind de kwaliteit van de RoidMi wisselend, maar dat kan ook aan de radio in de vrachtwagen liggen.
Ik ben ook benieuwd, het is of 200 euro voor aanpassingen aan de radio of zoiets gebruiken. Ik had er eentje, maar ben hm kwijt... Deze ziet er goed uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2016 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Mijn LazyBag is aangekomen vandaag, namiddag maar eens even testen op het terras. Hij valt alleszins wel groter uit dan verwacht, dus lijkt me een goed teken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

jdebunt schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:00:
Mijn LazyBag is aangekomen vandaag, namiddag maar eens even testen op het terras. Hij valt alleszins wel groter uit dan verwacht, dus lijkt me een goed teken.
Foto's!

Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit. Het klinkt allemaal heel leuk en makkelijk, maar hoe lang blijft dat ding heel, en hoe comfortabel is het!

Kortom, eigenlijk wil ik geen foto's, maar een review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 19-05-2016 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-10 18:03
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:53:
Ik wil graag voor de kinderen rugzakken bestellen in china, zijn niet supergoedkoop (maar scheelt nog wel 12 euro met bol.com). Ze hebben echter meer keuze in rugzakken met dieren erop (echt lijkende door fotos en ook enge dieren).

Ik heb echter het idee dat mijn vaste site ali express niet top is voor rugzakken. Is dat niet iets wat ze in china gebruiken ofzo? Weet iemand een chinese site die wel veel keuze hierin heeft?
Ik koop bijna alles op Ali, zo ook mijn huidige rugzak voor het werk gekocht anderhalf jaar geleden aan 18 euro.

http://www.aliexpress.com...be-48cc-9122-8e7a2980e1e1

Is degelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdebunt
IdieEasy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:06:
[...]

Foto's!

Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit. Het klinkt allemaal heel leuk en makkelijk, maar hoe lang blijft dat ding heel, en hoe comfortabel is het!

Kortom, eigenlijk wil ik geen foto's, maar een review!
Komt er aan hoor, even nog wat werk af maken en dan ga ik hem eens testen :)

EDIT: kleine update: op dit moment is het windstil hier, dus vult ie voor geen meter. Bag is ook veel groter dan in promo filmpjes, en op een appartementsterras heb je weinig ruimte om effectief te vullen. Hopelijk vanavond meer success!

[ Voor 22% gewijzigd door jdebunt op 19-05-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:43

Quad

Doof

[...]

Ik heb €6 betaald voor DHL (voor het eerst dat ik daarmee ship) normaal bestel ik altijd zaken via DX.Com alleen heeft Ali een prettigere site en iDeal betalen werkt prima. Ik zag gister pas na de tijd dat DX dit ook heeft tegenwoordig.

Nog even een reminder;
Ik heb een tablet besteld uit China, €239,91 is totale waarde incl. verzekering, tablet en verzending.
Voor tablets geldt geen douaneheffing en enkel BTW + inklaringskosten.

Inklaringsbedrag is dus 239,91 * 0.21 + €13 = €63,38.
Mag ik zaterdag gaan aftikken. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 02:47
donaldk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:27:
Zo, ik heb ook eens een keertje iets uit China besteld. Hong Kong met 'Shipping service Economy Int'l Shipping' in plaats van free shipping uit Shenzen was een $0.01 goedkoper;-). Deze aanbieder had ook andere aanbieding in C$ met veel duurdere shipping naar Nederland, dus deze prijs is minder vast dan de free shipping Chinees. 3 mei besteld en betaald met paypal 4 mei berichtje van ebay dat ie 'verzonden' is. Estimated delivery Monday, May 16, 2016 - Wednesday, Jun 8, 2016. Hopelijk niet dat non-post nl gedoe.

Je moet je adres opgeven als shipping address.

Er staat verder niks bij over tracking enzo, als je met je email adres en die code van ebay inlogt.

Via ebay, want aliexpress accepteerd geen paypal.

Oh ja gaat om deze; http://www.ebay.com/itm/252124582575. Ideale testbestelling, kan bijna niet kapot, kost weinig en je kunt er op wachten. In Nederland soms ook wel goedkoop te bekomen, maar dan betaal je €3,95 porto. Drogisterijen hebben ze meestal niet op voorraad, wel soms in de actie volgens oude voordeelmuis.nl folders, die je vindt als je gaat googlen.

Ik ben benieuwd.
En binnen met de gewone postbezorger.

Ik zag het eerst niet eens liggen op tafel, leek net een frommelig grauw papiertje wat wel eens gebruikt word als vulmateriaal, maar het is dus een grauw plastic zakje met een verzend/douane declaration sticker.

Totaal geen vulling of bubblewrap of niks.

Op de sticker:

Enterprise des Postes Laos

Verzonden door een 'Airplanner Laos Sole Co Ltd' in Vientiane Lao PDR.

Zo te lezen een populaire route de laatste tijd.

Customs Declaration CN 22, Others aangevinkt en daaronder kan iedereen zien wat je koopt want Detailed description of Contents MEDICINE SPLITTER CUTTER 0.030 Kg en Value (USD) 0.80.

Dus binnen 16 x 24 uur binnen en geen gedoe met dure reisjes naar distributiecentrum.

Zakje open geknipt en daar zit het stukje blauw stevig plastic, niet goedkoop doorzichtig zoals sommige andere die ik op ebay/alie zag, dus netjes zoals op het plaatje. In een doorzichtig zakje met barcode sticker en sku code.

Puntje van het dekseltje heeft een schaaf beschadinkje, klein krasje op dekseltje.

Functioneel is hij wel, grote pil met splijt inkepinkje geprobeerd en ging makkelijk door, wel een beetje veel poeder dus pil bros, maar handmatig niet te breken. Weer eens een ander soort aanrader op tweakers;-). Drogisterijen hebben zoiets hoogstens een keer per jaar in de actie, dan wel goedkoper, vaak 0,99 euro, maar ja laatste acties volgens foldermuis waren alweer anderhalf jaar geleden, bij drogisterijen ver weg.

Zo eens pil zonder splijt streep proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rednaz420 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:58:
[...]

Ik koop bijna alles op Ali, zo ook mijn huidige rugzak voor het werk gekocht anderhalf jaar geleden aan 18 euro.

http://www.aliexpress.com...be-48cc-9122-8e7a2980e1e1

Is degelijk.
bedankt, ik moet dus op mannen tassen zoeken, ik ga dit weekeinde even grasduinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:34:
bedankt, ik moet dus op mannen tassen zoeken, ik ga dit weekeinde even grasduinen.
En verder moet je het zelf doen: dit topic is niet bedoeld voor aankoopadviesvragen, zoals ook duidelijk in de topicwaarschuwing staat. Dus hier niet verder.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 15:22

NoFearCreations

3DPrint the world!

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:53:

[...]

Ik ben ook benieuwd, het is of 200 euro voor aanpassingen aan de radio of zoiets gebruiken. Ik had er eentje, maar ben hm kwijt... Deze ziet er goed uit.
Zal nog wel een week of wat duren voordat hij binnen is.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Mijn lamzac wordt morgen bezorgd. Interessant detail: een ander pakketje kan ik morgen ophalen bij het postkantoor. Stiekem hoop ik dat ze bij PostNL ook door hebben dat dat een rare situatie is en dat beide pakjes gewoon bezorgd worden.

Dat wordt trouwens ook de eerste keer dat ik kleding uit China haal. Ik ben zeer benieuwd naar de maatvoering.

[ Voor 19% gewijzigd door O88088 op 19-05-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 23:36
Sinds lange tijd een 12v socket voor in de auto besteld, inclusief bedrading. Heeft er slecht 9 dagen over gedaan om hier te komen! Helaas is ie wel DOA, want het rubber wat normaal om de draad zit, ligt open. Dus de koperdraden liggen bloot. Gelijk maar even een ticket aangemaakt, kijken wat ze zeggen. Ik wil op zijn minst een nieuwe of een full refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Ik heb bij Tinydeal iets besteld en dit werd verzonden via Non-Registered Air Mail. Maar ik krijg wel een trackingnumber erbij? Als ik deze dan in 17track.net voer, staat er
Item is not found at this moment, If necessary, please verify with the package sender and check back later.
Moet ik gewoon nog geduld hebben of zal ik het pakketje niet kunnen tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:53

pinda powerrr

Slow down...

Zal je altijd zien hè, echt elk pakketje komt binnen tien werkdagen aan, het merendeel zelfs iets sneller nog. Dus dacht ik nog even "snel" voor de verjaardag van mijn neefje a.s. zaterdag nog iets te bestellen. Staat nu al sinds vorige week op "item is ready for shipment" _O-

Op het moment dat je denkt dat je een "ritme" gevonden hebt, gooien ze het wel weer in de war :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Vandaag een USB 3.0 card reader binnen van UGreen. Via de usb hub van m'n monitor werkte het ding niet (uitroepteken in apparaatbeheer). Direct op PC aangesloten werkt het wel, maar ook dan niet voor lange duur. Om de 20-30s meldt de reader zich af om zich dan weer aan te melden. Lekker instabiel dus.

Wel jammer, omdat de leessnelheid ruim 3x hoger was dan de ingebouwde SD card reader in m'n pc case (93Mb/s vs 29Mb/s). Iemand ervaring met een wat meer stabiele, compacte USB 3.0 card reader?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
Dit is eigenlijk wel een must Try xD
http://m.gearbest.com/puzzle-educational/pp_217692.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ze op ali besteld om uit te proberen.
Daar kosten ze $2.88

heb verschillende filmpjes erover gezien en werkt redelijk
nu wachten tot ik ze binnen heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Daar kosten ze $2.88

Nice, Ik had nog niet op Ali gekeken wilde ik vanavond doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTitus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:03:
[...]

Nice, Ik had nog niet op Ali gekeken wilde ik vanavond doen.
sorry was de link vergten : http://nl.aliexpress.com/...04-4dde-9ffa-d70336e029ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 23:36
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Daar kosten ze $2.88

Leuk! In Nederland betaal je daar volgens mij nog best veel voor. Voor die prijs kan ik het natuurlijk niet laten liggen.

Overigens thumbs up voor DealExtreme. Gisteren melding gemaakt op mijn kapotte draad bij aankomst, en ze bieden een vervanging aan of geld terug. Prima, geld terug :)

[ Voor 33% gewijzigd door vinom op 20-05-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:13:
[...]

Leuk! In Nederland betaal je daar volgens mij nog best veel voor. Voor die prijs kan ik het natuurlijk niet laten liggen.

Overigens thumbs up voor DealExtreme. Gisteren melding gemaakt op mijn kapotte draad bij aankomst, en ze bieden een vervanging aan of geld terug. Prima, geld terug :)
In nederland zijn ze bij bol.com en blokker €9.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyX schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:48:

Ik heb nu wel 1 bestelling lopen van een 9T Ezrun motor voor $13, ben benieuwd of die gaat verzenden (die dingen gaan normaal 50-60 dollar :P), staat nog steeds op awaiting shipment.
Bijzonder genoeg, kreeg ik zojuist mailtje dat hij verzonden was.

Heb nu de afgelopen maand 8 pakketjes binnen gekregen, nog geen elke met een extra briefje erbij om invoerrechten af te rekenen *klopt af*

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Atomsk schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:39:
Vandaag een USB 3.0 card reader binnen van UGreen. Via de usb hub van m'n monitor werkte het ding niet (uitroepteken in apparaatbeheer). Direct op PC aangesloten werkt het wel, maar ook dan niet voor lange duur. Om de 20-30s meldt de reader zich af om zich dan weer aan te melden. Lekker instabiel dus.

Wel jammer, omdat de leessnelheid ruim 3x hoger was dan de ingebouwde SD card reader in m'n pc case (93Mb/s vs 29Mb/s). Iemand ervaring met een wat meer stabiele, compacte USB 3.0 card reader?
Toch jammer. Ik zag 'm ook langskomen toen iemand hier die shop linkte en leek mij ook wel geinig ding.
Bij de buren kwam deze als beste uit de test:
pricewatch: Kingston USB 3.0 High-Speed Media Reader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 10:42
jdebunt schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:00:
Zou je nog een keer de link willen posten?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-10 15:51

vanDaal

-ismeereentje

jdebunt schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:47:
[...]

Komt er aan hoor, even nog wat werk af maken en dan ga ik hem eens testen :)

EDIT: kleine update: op dit moment is het windstil hier, dus vult ie voor geen meter. Bag is ook veel groter dan in promo filmpjes, en op een appartementsterras heb je weinig ruimte om effectief te vullen. Hopelijk vanavond meer success!
En, al resultaten? Hoe lang is ie dan? Is het eigenlijk dezelfde als die van Tinydeal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:37:
[...]

Gisteren deze BlitzWolf® BW-F3 en BlitzWolf® BW-F2 Bluetooth speakers binnen gekregen. De speakers zijn groter dan ik had verwacht en de geluidskwaliteit is behoorlijk goed. De passieve subwoofer die gebruikt wordt doet in ieder geval goed zijn werk.

Nu afwachten of de speakers hun gebruiksduur van acht à tien uur waar kunnen maken. :)
Heb je vergelijkingsmateriaal voor deze speakers? Als in, ooit weleens de Earson 151 gehad bijvoorbeeld of een andere bluetooth speaker? Ik ben wel geïnteresseerd namelijk!

En heeft iemand ervaring met de Blitzwolf F1? Ik heb namelijk een kortingscode die er 9 euro vanaf haalt, naar €25,42.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mijn Earson gaat na bijna 2 jaar dagelijks onder de douche nu helaas niet meer aan namelijk, heeft z'n dienst erg goed gedaan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
In de afgelopen 3 maanden zijn 11 van de 15 aliexpress shops waar ik regelmatig non-tech spullen bestel verdwenen, sommige waren al meer dan 3 jaar actief.

Dit waren (zover ik weet) geen shops die namaak producten verkochten.

Weet iemand waarom en waar ze naartoe gaan?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lisadr schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:47:
In de afgelopen 3 maanden zijn 11 van de 15 aliexpress shops waar ik regelmatig non-tech spullen bestel verdwenen, sommige waren al meer dan 3 jaar actief.

Dit waren (zover ik weet) geen shops die namaak producten verkochten.

Weet iemand waarom en waar ze naartoe gaan?
Stuur ze een mailtje :P

Kan van alles zijn, bedrijf gaat verder/samen onder een andere naam, ze stoppen ermee, ze draaien verlies, teveel gezeik op aliexpress en ze gaan verder op ebay/etc, of het waren gewoon shops die leegverkoop doen (dumptoko's) en daarna klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
SinergyX schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:03:
[...]

Stuur ze een mailtje :P

Kan van alles zijn, bedrijf gaat verder/samen onder een andere naam, ze stoppen ermee, ze draaien verlies, teveel gezeik op aliexpress en ze gaan verder op ebay/etc, of het waren gewoon shops die leegverkoop doen (dumptoko's) en daarna klaar zijn.
Dat gaat niet. Shops zijn leeg zonder contact gegeven en in de wishlist zijn de producten weg en er staat "Not Available"

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
vanDaal schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:38:
[...]

En, al resultaten? Hoe lang is ie dan? Is het eigenlijk dezelfde als die van Tinydeal?
Ik heb die van TinyDeal vandaag binnengekregen. Zonder lucht is hij zeker 1,80/1,90m lang, met lucht erin heb ik nog niet kunnen bepalen omdat het nog best lastig is om hem te vullen. Ik ben 10 minuten bezig geweest om er een beetje lucht in te krijgen en erin te houden, en zelfs toen was hij nog lang niet vol genoeg. Het was wel nagenoeg windstil en een afgesloten tuin helpt dan ook niet echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Gaat weer vlot met bestellingen via AE. :)
Wat klein knutselspul; 10 mei besteld, 11 mei shipped, 1ste zending nu al binnen. Gewoon de bekende grijze plastic zak, door de brievenbus.
Via China Post Registered Air Mail, heeft een RJxxxxxxxxxxxxxxxxCN tracking nummer.
Wel een interessante tracking info:
2016-05-17 08:00 Hangzhou, shipment
2016-05-13 19:33 Hangzhou airport, left hand navigation
2016-05-13 19:32 Hangzhou airport, arrival
2016-05-13 09:35 Yiwu Exchange Bureau, have been exported directly
2016-05-13 08:59 Yiwu Exchange Bureau, have been exported to open
2016-05-13 03:29 Directorate of international e-commerce, Yiwu city, away, the next station "Yiwu"
2016-05-13 02:17 Yiwu international electronic commerce branch
2016-05-12 21:43 Directorate of international e-commerce, Yiwu has been accepted

Terwijl het vandaag al door de brievenbus werd gedaan. >:)
Als bovenstaande info correct is, dan zou het pakje van 17 -->20 mei (vandaag), van Hangzhou naar de Flevopolder zijn getransporteerd.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehtweak schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:20:
Wat klein knutselspul; 10 mei besteld, 11 mei shipped, 1ste zending nu al binnen. Gewoon de bekende grijze plastic zak, door de brievenbus.
Via China Post Registered Air Mail, heeft een RJxxxxxxxxxxxxxxxxCN tracking nummer.
Door de brievenbus? Das vreemd want alle pakketjes met tracking die eindigen op CN, HK (En zelfs sinds kort SG). Gaan gelijk naar het afhaalpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:54:
[...]

Door de brievenbus? Das vreemd want alle pakketjes met tracking die eindigen op CN, HK (En zelfs sinds kort SG). Gaan gelijk naar het afhaalpunt.
Door de brievenbus krijg ik hier nog gewoon binnen hoor. Enkel pakketjes die niet door de brievenbus passen gaan naar een pakketpunt bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:54:
[...]

Blijkbaar niet dus... PostNL doet wel meer 'vreemde' dingen... :+

Er is gewoon geen peil op te trekken wat dat betreft. Soms wel een briefkaartje in de bus dat je 't moet ophalen, soms niet, maar wel ophalen. Soms komt dat briefkaartje pas dagen later. Soms helemaal niet. Soms kunnen ze (of willen?) ze het pakje niet vinden bij het lokale PostNL non-servicepunt. Vaak werkt de tracking pas NADAT je het pakje al thuis hebt...
Soms komt de PostNL pakjesman iets brengen waarvoor je niet hoeft te tekenen, soms wel (ongeacht of je er tijdens de bestelling nou wel of niet extra voor betaald hebt). Soms belt de PostNL postbode aan, omdat het chinese plastic zakje niet door de brievenbus past. En soms (zoals vandaag), heeft het zelfs een trackingnummer (wat overigens via internationalparceltracking.com niet te traceren valt), maar wordt het gewoon door de PostNL postbode door de brievenbus gedaan. etc, etc...

Kortom; volkomen willekeur 8)7

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
vanDaal schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:38:
[...]

Uitgerold is ie om en bij de twee meter, maar er moet een stuk opgerold worden om hem effectief bruikbaar te maken en een "kussen" te vormen.

Hebe m net even getest en volledig opgeblazen gekregen. Ligt comfortabel, zitten is ook een optie als je genoeg plaats hebt :)

Het is een gek gevoel om op lucht te liggen maar went wel!

Die groene van Tinydeal lijkt mij exact dezelfde die ik heb dus is qua lengte ongeveer gelijk schat ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Mijn pakket uit China blijft al een aantal dagen in de lucht hangen en na flink zoeken op google blijf ik steeds uitkomen op dit forum dus nu ook maar eens aangemeld.

27 April heb ik voor mijn dochter wat spullen besteld. Na de goede ervaringen met telefoonhoesjes en kleine dingetjes durfden we het aan om iets groters te bestellen. Ik kreeg vrij snel een track nummer maar daar zat geen beweging in dus heb ik de verkoopster een mail gestuurd op 11 mei. Prompt kwam er beweging in het pakket. (Toeval??) De verkoopster reageert niet meer.

2016.05.15 23:53 (GMT-7): 【北京】Shipped by air
2016.05.15 13:35 (GMT-7): 【北京】Export customs clearance complete
2016.05.15 09:21 (GMT-7): 【北京】arrive export exchange
2016.05.15 08:53 (GMT-7): Shipped by air
2016.05.14 22:35 (GMT-7): Export customs clearance complete
2016.05.14 18:21 (GMT-7): arrive export exchange
2016.05.11 16:33 (GMT-7): 【武汉】Export customs clearance complete
2016.05.11 16:28 (GMT-7): 【武汉】arrive export exchange
2016.05.11 15:56 (GMT-7): 【武汉】Export customs clearance complete
2016.05.11 15:04 (GMT-7): Successful departure from Warehouse
2016.05.11 15:03 (GMT-7): Warehouse processing complete
2016.05.11 14:38 (GMT-7): Successful package picked up by Warehouse
2016.05.11 01:33 (GMT-7): Export customs clearance complete
2016.05.11 01:28 (GMT-7): arrive export exchange
2016.05.11 00:56 (GMT-7): Export customs clearance complete
(hieronder stond nog dat de zending was aangemeld op 27-4)

Heeft iemand misschien een idee wanneer ik dit pakketje ongeveer kan verwachten? Is er iets mis gegaan of heb ik gewoon weer eens te weinig geduld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:35:
Hallo!

heb ik gewoon weer eens te weinig geduld?
ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Oke ik ga mijn best doen om meer geduld te kweken .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:08:
:D

Oke ik ga mijn best doen om meer geduld te kweken .
Wanneer dat ding in de lucht is, zie je ook bijna nooit meer updates. Of ik nu UPS, EMS, whatever neem, altijd heb ik pakketje binnen als de stats nog 'by air' staat. Normaal neem ik 2 weken als richtlijn, soms is het sneller, maar vaak niet later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Xiaomi heeft blijkbaar nieuwe earphones uitgebracht, de Xiaomi Mi Piston Air Capsule.

Een merkwaardige design, ook goedkoop en nu al te koop bij tinydeal.

http://www.tinydeal.com/o...phone-w-mic-p-159299.html

[ Voor 5% gewijzigd door Gines op 20-05-2016 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Gines schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:49:
Xiaomi heeft blijkbaar nieuwe earphones uitgebracht, de Xiaomi Mi Piston Air Capsule.

Een merkwaardige design, ook goedkoop en nu al te koop bij tinydeal.

http://m.tinydeal.com/nl/...ear-earphone-w-mic-159299?
Die van mij zijn al onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:00:
[...]

Door de brievenbus krijg ik hier nog gewoon binnen hoor. Enkel pakketjes die niet door de brievenbus passen gaan naar een pakketpunt bij mij
Ja maar dat zijn al kwa verzending brievenbuspakketjes. Die bezorgd de postbezorger en heel soms de pakketbezorger als ie ziek is. Als je China Post Registered Airmail gebruikt (dus via pakketpost en met tracking nummer met CN) komen ze idd altijd bij pakketpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

ikdedinges schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:47:
[...]

Heb je toevallig ook de Xiaomi Piston V3? Zo ja, dan hoor ik graag wat het verschil is. ;D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:58
ikdedinges schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:47:
[...]

En die van mij binnen :p mja ik cheat een beetje door in china te wonen natuurlijk :9

Ga binnenkort een reviewtje van maken, iemand specifieke vragen (naast hoe ze zich gedragen teover Piston's V2/3's)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:41:
[...]
...
Als je China Post Registered Airmail gebruikt (dus via pakketpost en met tracking nummer met CN) komen ze idd altijd bij pakketpunt.
Ehhh, nou, niet dus... :S

Zie hier:
ehtweak schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:20:
Wel een interessante tracking info:
2016-05-17 08:00 Hangzhou, shipment
...
2016-05-12 21:43 Directorate of international e-commerce, Yiwu has been accepted

Terwijl het vandaag al door de brievenbus werd gedaan. >:)
Als bovenstaande info correct is, dan zou het pakje van 17 -->20 mei (vandaag), van Hangzhou naar de Flevopolder zijn getransporteerd.
En omdat het gewoon door de brievenbus gestopt is, kan de tracking info nooit correct afgesloten worden... :|

[toevoeging]
En een dag later zijn de untracked pakjes binnen.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

tokko1 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 05:53:
[...]

En die van mij binnen :p mja ik cheat een beetje door in china te wonen natuurlijk :9

Ga binnenkort een reviewtje van maken, iemand specifieke vragen (naast hoe ze zich gedragen teover Piston's V2/3's)?
Ja graag! :D
[...]
Nou ze zijn binnen, maar de USB adapter blijft niet goed in mijn ZTE Nubia Z9 Mini zitten. Ik hoef er maar een rukje aan te geven met de kabel en hij is eruit. Dit gebeurt niet met de Wsken die ik heb. Nouja, heb hem maar aan me vriendin gegeven. De adapter blijft perfect zitten in de Xiaomi Redmi 2.

[ Voor 53% gewijzigd door Mitchell op 21-05-2016 10:48 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

-

[ Voor 99% gewijzigd door Mitchell op 21-05-2016 10:48 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Één van de nadelen van Aliexpress vind ik toch wel al die verkopers die filmpjes willen zien wanneer je een klacht hebt. Kan me voorstellen dat je dat vraagt bij dure producten, maar om nu voor een cardreader van 6 euro een half uur moeten kloten met filmen en uploaden naar youtube... }:|

Heb het maar weer eens gedaan, maar het zal me niet verbazen dat ze moeilijk blijven doen met "probeer eens een andere usbpoort/hub/pc". Wat dat betreft kun je beter bij dealextreme blijven.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 18:03

sjaool

Every life should have 9 cats

sjaool schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:25:
Ik heb de BlitzWolf® BW-F3 en BlitzWolf® BW-F2 in preorder bestelt bij Banggood. Erg benieuwd hoe deze Bluetooth speakers klinken. Het uiterlijk vind ik in ieder geval wel mooi.

[afbeelding]
[afbeelding]
Om nog even op de Blitzwolf F2 en F3 terug te komen. De geluidskwaliteit is zeer goed te noemen. De passieve woofer zorgt voor een net laag. De Earson ER-151 klinkt in vergelijking met deze Bluetooth speakers als een simpel transitorradiootje met veel middentonen en naar verhouding weinig laag.

De F3 is ongeveer anderhalf keer zo groot als de Earson en de F2 is een mooi compact speakertje met 1 driver en een passieve woofer. Het geluidsbeeld van de F3 is breder dan dat van de F2. Nu is dit logisch omdat de F3 twee drivers heeft en een brede passieve woofer.

De accuduur zou behoorlijk langer moeten zijn dan die van de Earson maar dit heb ik nog niet uit kunnen proberen.

Ik kan de Blitzwolf F2 en F3 vanwege de bouw, prijs en de geluidskwaliteit dan ook van harte aanbevelen. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 16:06

jerry_a

doei

puntje013 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:57:
De Xiaomi mini speaker in de aanbieding bij banggood.
http://m.banggood.com/Ori...one-Tablet-p-1038512.html

Van €16,68 voor €13,84
Members only: Met de code
Ik heb hem binnen. Heel goed geluid voor zo'n klein ding.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-10 16:28
Via aliexpress een nieuwe autoradio besteld op 16-5 en kreeg gisteren een SMS van DHL
DHL EXPRESS van world marketing groep (HKG) LTD Word verwacht op maandag 23 mei.
Handtekening is vereist

Kreeg deze nooit eerder maar wel fijn. Aangezien ik niet thuis ben kon ik hem direct naar depot omzetten.
Nu hopen dat ik geen import rekening krijg voor die €180.

Anders helaas

[ Voor 4% gewijzigd door SmoothTweaker op 22-05-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 17:45
SmoothTweaker schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:40:
Via aliexpress een nieuwe autoradio besteld op 16-5 en kreeg gisteren een SMS van DHL
DHL EXPRESS van world marketing groep (HKG) LTD Word verwacht op maandag 23 mei.
Handtekening is vereist

Kreeg deze nooit eerder maar wel fijn. Aangezien ik niet thuis ben kon ik hem direct naar depot omzetten.

Anders helaas
Met DHL is de kans altijd enorm groot dat je importheffing moet betalen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 17:57

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Atomsk schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:14:
Één van de nadelen van Aliexpress vind ik toch wel al die verkopers die filmpjes willen zien wanneer je een klacht hebt. Kan me voorstellen dat je dat vraagt bij dure producten, maar om nu voor een cardreader van 6 euro een half uur moeten kloten met filmen en uploaden naar youtube... }:|
Hahahaha Youtube... was het maar zo simpel. De claims die ik heb moeten ondersteunen met filmpjes moesten allemaal met een mp4 file, want "Youtube no working here in China" ;)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
SmoothTweaker schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:40:
Handtekening is vereist

Anders helaas
die import kosten kan je toch online inzien/danwel betalen
ik kreeg altijd een sms met een link om via iDeal te betalen

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:11
Ik zit me een beetje te verdiepen in de IP camera's. Helaas zie ik echter door de camera's het bos niet meer.
Zelf heb ik de volgende al gevonden:
http://www.banggood.com/E...2G-TF-Card-p-1015914.html
http://www.banggood.com/O...y-IP-Camera-p-983655.html

Beiden kosten allebei ongeveer hetzelfde, maar ik heb geen idee of het geschikt is voor mij. Ook las ik er erg wisselende reviews van. (Rare firmware etc)
Ik wil een camera op mijn achtertuin richten om hiermee te kijken of mijn lampen aan gaan wanneer ik deze op afstand aanschakel (buiten het netwerk waar de camera mee is verbonden).

Ik meende een tijdtje terug dat er hier enkele mensen waren die zich hier mee bezich hielden, maar via de zoekfunctie kan ik dit helaas niet terugvinden. Wat zijn jullie ervaringen of kunnen jullie aanraden hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
BlackMonkey schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:56:
Ik zit me een beetje te verdiepen in de IP camera's. Helaas zie ik echter door de camera's het bos niet meer.
Zelf heb ik de volgende al gevonden:
http://www.banggood.com/E...2G-TF-Card-p-1015914.html
http://www.banggood.com/O...y-IP-Camera-p-983655.html

Beiden kosten allebei ongeveer hetzelfde, maar ik heb geen idee of het geschikt is voor mij. Ook las ik er erg wisselende reviews van. (Rare firmware etc)
Ik wil een camera op mijn achtertuin richten om hiermee te kijken of mijn lampen aan gaan wanneer ik deze op afstand aanschakel (buiten het netwerk waar de camera mee is verbonden).

Ik meende een tijdtje terug dat er hier enkele mensen waren die zich hier mee bezich hielden, maar via de zoekfunctie kan ik dit helaas niet terugvinden. Wat zijn jullie ervaringen of kunnen jullie aanraden hiervoor?
Heb je hier iets aan?
[Xiaomi Yi Ants Wifi IP-Camera] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

sjaool schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:16:
[...]

Om nog even op de Blitzwolf F2 en F3 terug te komen. De geluidskwaliteit is zeer goed te noemen. De passieve woofer zorgt voor een net laag. De Earson ER-151 klinkt in vergelijking met deze Bluetooth speakers als een simpel transitorradiootje met veel middentonen en naar verhouding weinig laag.
De F2 is een stukje kleiner als de ER151, klinkt hij wel vergelijkbaar/beter? Ook qua volume?
De F3 is wel heel mooi maar ik ben bang dat ik daarmee net invoerrechten etc meepak, en dus een heel stuk duurder uitkom. 2 tientjes is net leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Blamm schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:52:
[...]

De F2 is een stukje kleiner als de ER151, klinkt hij wel vergelijkbaar/beter? Ook qua volume?
De F3 is wel heel mooi maar ik ben bang dat ik daarmee net invoerrechten etc meepak, en dus een heel stuk duurder uitkom. 2 tientjes is net leuk :)
Vandaag besteld met de
Members only:
code, komt neer op 25,32 euro, dat loopt wel goed af hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 12:22
Aah daar had ik even niet over nagedacht. Ik heb ook de F3 besteld (zonder kortingscode helaas, scheelt 2 piek).. Hoop niet dat ik nu met invoerrechten gezeik krijg :O

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 18:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Blamm schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:52:
[...]

Bij beiden hoef je echt niet bang te zijn dat je extra kosten krijgt. Zolang je maar niet kiest voor DHL voor verzending.

De F2 is vierkant en hoger dan de ER-151. Qua breedte neemt de F2 minder ruimte in, qua hoogte bijna het dubbele van de ER-151. De geluidskwaliteit is wel beter dan die van de ER-151. Het klinkt allemaal veel voller met meer laag en beter hoog. Het laag is vooral te danken aan de passieve woofer die de F2 ingebouwd heeft. Qua volume kan de F2 ook behoorlijk harder dan de ER-151. De accuduur kan ik nog niet veel zinnigs over vertellen.

[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 22-05-2016 22:04 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-10 21:45
Maardiweb schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:13:
Aah daar had ik even niet over nagedacht. Ik heb ook de F3 besteld (zonder kortingscode helaas, scheelt 2 piek).. Hoop niet dat ik nu met invoerrechten gezeik krijg :O
Zou niet al te bang zijn als je via de gratis bezorgmethode krijgt bezorgt. Zoals al vaker hier vermeld staat, via DHL is de kans redelijk groot.
Onlangs mijn 2 Xiaomi Dashcams van 60-65 euro beide zonder invoerrechten ontvangen.

Vandaag nog maar eens 2 Xiaomi 10.000mah powerbanks (samen 25,-) besteld op Banggood en 2 Xiaomi Pistion earphones (samen 10,-) op Gearbest

Nu ook 10% korting met actiecode PaypalBG bij Banggood als je met Paypal betaald. Niet geldig op Promo artikelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Purehz op 23-05-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:55

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb een Chuwi HI8 pro voor 72 euro gekocht bij Gearbest en ik heb de gratis verzendingsmethode gekozen. Ik zal wel even laten weten of ik douanekosten moet betalen of niet. Ik heb uit ervaring de indruk dat de pakketjes die meer dan een kilo wegen meer kans hebben om gecontroleerd te worden. (De Chuwi tablet is 700gr overigens)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een telefoon kopen van banggood maar ik zie dus dat er geen DHL optie staat. Alleen Air parcel Register en EMS. Nu hoor ik best wel verschillende verhalen over EMS. Dat het vooral dat extra geld niet waard is en dat het net zo traag is als de free Air parcel shipping.

Heb iemand ervaring met EMS? Is het het waard? Als het net zo traag is dan betaal je volgens mij alleen op een grote kans dat je importkosten mag bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:24:
Ik wil een telefoon kopen van banggood maar ik zie dus dat er geen DHL optie staat. Alleen Air parcel Register en EMS. Nu hoor ik best wel verschillende verhalen over EMS. Dat het vooral dat extra geld niet waard is en dat het net zo traag is als de free Air parcel shipping.

Heb iemand ervaring met EMS? Is het het waard? Als het net zo traag is dan betaal je volgens mij alleen op een grote kans dat je importkosten mag bijbetalen.
Ik zou alleen die extra verzeker optie aanvinken. Verder heb ik nog nooit waarde gehecht aan bezorging van een duurdere pakketdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellBeast schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:20:
Ik heb een Chuwi HI8 pro voor 72 euro gekocht bij Gearbest en ik heb de gratis verzendingsmethode gekozen. Ik zal wel even laten weten of ik douanekosten moet betalen of niet. Ik heb uit ervaring de indruk dat de pakketjes die meer dan een kilo wegen meer kans hebben om gecontroleerd te worden. (De Chuwi tablet is 700gr overigens)
Bij een waarde van $80 (72 Euro) zet Gearbest in veel gevallen de helft van de waarde op het douaneformulier dus in dit geval $40 en zul je dus minimaal BTW en inklarings/administratiekosten moeten betalen aangezien $40 (35 Euro) hoger is dan de grens van 22 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:55

HellBeast

Oh My GoT!

Chocoball schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:56:
[...]

Bij een waarde van $80 (72 Euro) zet Gearbest in veel gevallen de helft van de waarde op het douaneformulier dus in dit geval $40 en zul je dus minimaal BTW en inklarings/administratiekosten moeten betalen aangezien $40 (35 Euro) hoger is dan de grens van 22 Euro.
We gaan het zien. Al met al zal het wel meevallen.(ongeveer 20 euro als ze inderdaad 40 erop hebben gezet, zie ik in de calculator)

[ Voor 12% gewijzigd door HellBeast op 23-05-2016 14:00 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

sjaool schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:00:
[...]

Bij beiden hoef je echt niet bang te zijn dat je extra kosten krijgt. Zolang je maar niet kiest voor DHL voor verzending.
Het is dat mijn dochter hem wil kopen, en dan is invoerrechten bovenop de aankoopprijs een beetje lullig ;) Misschien dat ik dat 'risico' maar moet dragen dan :Y
Purehz schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Vandaag nog maar eens 2 Xiaomi 10.000mah powerbanks (samen 25,-) besteld op Banggood en 2 Xiaomi Pistion earphones (samen 10,-) op Gearbest
Ah dat is erg goedkoop voor die powerbanks, nog maar een bijbesteld ook, het is hier thuis vechten om degene die we al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
Blamm schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:18:

Ah dat is erg goedkoop voor die powerbanks, nog maar een bijbesteld ook, het is hier thuis vechten om degene die we al hebben.
Hier ook wel een stuk of 10, wacht nog steeds op de 16.000/20.000 variant een keer in de aanbieding.. Tot nu toe is het altijd goedkoper om 2x de 10.000 variant te bestellen.
Pagina: 1 ... 123 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic