donaldk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:27:
Zo, ik heb ook eens een keertje iets uit China besteld. Hong Kong met 'Shipping service Economy Int'l Shipping' in plaats van free shipping uit Shenzen was een $0.01 goedkoper;-). Deze aanbieder had ook andere aanbieding in C$ met veel duurdere shipping naar Nederland, dus deze prijs is minder vast dan de free shipping Chinees. 3 mei besteld en betaald met paypal 4 mei berichtje van ebay dat ie 'verzonden' is. Estimated delivery Monday, May 16, 2016 - Wednesday, Jun 8, 2016. Hopelijk niet dat non-post nl gedoe.
Je moet je adres opgeven als shipping address.
Er staat verder niks bij over tracking enzo, als je met je email adres en die code van ebay inlogt.
Via ebay, want aliexpress accepteerd geen paypal.
Oh ja gaat om deze;
http://www.ebay.com/itm/252124582575. Ideale testbestelling, kan bijna niet kapot, kost weinig en je kunt er op wachten. In Nederland soms ook wel goedkoop te bekomen, maar dan betaal je €3,95 porto. Drogisterijen hebben ze meestal niet op voorraad, wel soms in de actie volgens oude voordeelmuis.nl folders, die je vindt als je gaat googlen.
Ik ben benieuwd.
En binnen met de gewone postbezorger.
Ik zag het eerst niet eens liggen op tafel, leek net een frommelig grauw papiertje wat wel eens gebruikt word als vulmateriaal, maar het is dus een grauw plastic zakje met een verzend/douane declaration sticker.
Totaal geen vulling of bubblewrap of niks.
Op de sticker:
Enterprise des Postes Laos
Verzonden door een 'Airplanner Laos Sole Co Ltd' in Vientiane Lao PDR.
Zo te lezen een populaire route de laatste tijd.
Customs Declaration CN 22, Others aangevinkt en daaronder kan iedereen zien wat je koopt want Detailed description of Contents MEDICINE SPLITTER CUTTER 0.030 Kg en Value (USD) 0.80.
Dus binnen 16 x 24 uur binnen en geen gedoe met dure reisjes naar distributiecentrum.
Zakje open geknipt en daar zit het stukje blauw stevig plastic, niet goedkoop doorzichtig zoals sommige andere die ik op ebay/alie zag, dus netjes zoals op het plaatje. In een doorzichtig zakje met barcode sticker en sku code.
Puntje van het dekseltje heeft een schaaf beschadinkje, klein krasje op dekseltje.
Functioneel is hij wel, grote pil met splijt inkepinkje geprobeerd en ging makkelijk door, wel een beetje veel poeder dus pil bros, maar handmatig niet te breken. Weer eens een ander soort aanrader op tweakers;-). Drogisterijen hebben zoiets hoogstens een keer per jaar in de actie, dan wel goedkoper, vaak 0,99 euro, maar ja laatste acties volgens foldermuis waren alweer anderhalf jaar geleden, bij drogisterijen ver weg.
Zo eens pil zonder splijt streep proberen.