Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:19
tokko1 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:40:
[...]

Yes dit klopt, heb 'm hier nu liggen. En hij is écht wel zo lang als ze zegen, wat mij betreft best wel te lang ofzo. Neemt veel meer ruimte in dan gedacht :P maar nogsteeds een cool ding.
Heb je deze dan zo snel ontvangen uit China? En hoe is de kwaliteit? Kan je er misschien een kleine review over schrijven als je tijd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-06 15:19
Gines schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:38:
[...]

Heb je deze dan zo snel ontvangen uit China? En hoe is de kwaliteit? Kan je er misschien een kleine review over schrijven als je tijd hebt?
Magie! >:)

Nah, ik woon (werk) in Shanghai :+ dus ik kan rechtstreeks van Taobao bestellen :9 Chinashopping heaven O-) .

Heb om eerlijk te zijn nauwelijk tijd, dus zal gewoon even snel m'n eerste ervaring opschrijven want ik ben bang dat een volledige review er gewoonweg niet van gaat komen.

De verpakking is echt klein voor wat voor gevaarte je uiteindelijk ermee kan maken. De zak is gemaakt van vliegerstof wat best wel dun aanvoelt, maar redelijk scheur-resistant lijkt. Daarbinnen zit nog een kuststof laag die de lucht binnen houdt. De sluiting etc. zijn niet van de beste kwaliteit maar ze functioneren gewoon prima.

Het vullen van de zak is nog niet zo eenvoudig als op 't filmpje lijkt, en heeft me toch vooral de eerste keren best wat moeite gekost. :X Maar, zodra er eenmaal een goede hoeveelheid lucht in zit kan je hem eenvoudig sluiten en zit het prima.

Overall, voor die prijs echt een leuke strand/tuin gadget 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 15:39
Mijn wooden puzzle box is binnen en dat terwijl ik hem pas 5 dagen geleden heb besteld. *O*

Echt zo'n ding wat je gewoon wil kopen en vervolgens niet veel mee gaat doen.
Het idee is om er de kleine zooi in te doen die nu op mijn bureau slingert zoals schroefjes en sd kaartjes enzo zodat de kleine man hier er niet mee aan de haal gaat.
Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/UT8.8u.XshaXXagOFbXL.jpg

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
tokko1 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:59:
[...]

Nah, ik woon (werk) in Shanghai :+ dus ik kan rechtstreeks van Taobao bestellen :9 Chinashopping heaven O-) .

Heb om eerlijk te zijn nauwelijk tijd, dus zal gewoon even snel m'n eerste ervaring opschrijven want ik ben bang dat een volledige review er gewoonweg niet van gaat komen.

De verpakking is echt klein voor wat voor gevaarte je uiteindelijk ermee kan maken. De zak is gemaakt van vliegerstof wat best wel dun aanvoelt, maar redelijk scheur-resistant lijkt. Daarbinnen zit nog een kuststof laag die de lucht binnen houdt. De sluiting etc. zijn niet van de beste kwaliteit maar ze functioneren gewoon prima.

Het vullen van de zak is nog niet zo eenvoudig als op 't filmpje lijkt, en heeft me toch vooral de eerste keren best wat moeite gekost. :X Maar, zodra er eenmaal een goede hoeveelheid lucht in zit kan je hem eenvoudig sluiten en zit het prima.

Had al een vermoeden dat je niet in Europa woonde ;P
Zit/lig jij er eigenlijk zelf goed op? Dat is wel het belangrijkste van heel het verhaal.

Maar bedankt voor je reactie, weet jij of Taobao ook naar Benelux verzendt? En of er bijkomende (verzend)kosten bijkomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tokko1
Gines schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:23:
[...]

Had al een vermoeden dat je niet in Europa woonde ;P
Zit/lig jij er eigenlijk zelf goed op? Dat is wel het belangrijkste van heel het verhaal.

Maar bedankt voor je reactie, weet jij of Taobao ook naar Benelux verzendt? En of er bijkomende (verzend)kosten bijkomen?
Ligt prima, beetje wiebelig.

Wat betreft Taobao moe je jezelf maar even inlezen ;) oa in de OP of op Fok! in het chinese webshops toppic kan je hier genoeg over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:59
[...]

De sluiting etc. zijn niet van de beste kwaliteit maar ze functioneren gewoon prima.

Wat betreft de sluiting (en de "etc."). Is de kwaliteit niet zo goed als in "na vijf keer gebruiken kun je hem weggooien" of als in "de afwerking is niet best"?

En is de buitenstof een beetje sterk? Vliegerstof is volgens mij best teer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464382

[...]

Heb je die ene besteld die ik de link van gaf of een andere? Was namelijk zelf van plan om bij een seller van Aliexpress te kopen want die shipt van UK dus geen belasting gedoe + veel meer (engelse) reviews. Maar als die ene van de link goed genoeg is denk ik er wel nog eens over na.

Kan je ook even erbij zetten hoe lang je zelf bent en je gewicht?

Wel grappig trouwens dat er ook een Chinese tweaker is. Kan ik anders niet via jou bestellen haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Ronald8 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:32:
[...]

Wat betreft de sluiting (en de "etc."). Is de kwaliteit niet zo goed als in "na vijf keer gebruiken kun je hem weggooien" of als in "de afwerking is niet best"?

En is de buitenstof een beetje sterk? Vliegerstof is volgens mij best teer.
Het is prima, gaat niet zomaar stuk hoor ;) maar meer 't is geen fancy vormpjes en super afwerking. Hier en daar wat slordige draadjes, minder mooi stiksels. Maar 't is functioneel.
Anoniem: 464382 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:46:
[...]

Heb je die ene besteld die ik de link van gaf of een andere? Was namelijk zelf van plan om bij een seller van Aliexpress te kopen want die shipt van UK dus geen belasting gedoe + veel meer (engelse) reviews. Maar als die ene van de link goed genoeg is denk ik er wel nog eens over na.

Kan je ook even erbij zetten hoe lang je zelf bent en je gewicht?

Wel grappig trouwens dat er ook een Chinese tweaker is. Kan ik anders niet via jou bestellen haha :+
Ik ben van gemiddeld nederlandse lengte en gewicht, maar hebben grotere, kleinere mensen hier in gezeten. Hij houdt 't zonder problemen.

Ik heb specifiek deze:
https://item.taobao.com/i...846259029&_u=b2i9cmms1133

In 't blauw ;) en ben uiteraard géén chinese tweaker. Gewoon een Nederlander in China, net als een paar andere gasten die hier rondlurken (Kenzi oa. :+ ).

(Ohja, en néé ik kan niet dingen koper bestellen/versturen naar NL (Shops hebben veel lagere shipping, en nóg lagere inkoopprijzen) :> )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:03
Mijn tas is gejat hier in de Filipijnen met paspoort en laptop.. Maar nog erger ook al mijn Chinese gadgets!
Powerbank heb ik alweer kunnen scoren, evenals een vervanger voor mijn blitzwolf oplader. Ik ben nu vooral op zoek naar een goede Bluetooth speaker. Ik had de Xiaomi square box,die is hier helaas niet echt verkrijgbaar. Iemand suggesties voor een vervanger, die evenveel kabaal kan voortbrengen (earson heb ik al in bezit gehad) voor een schappelijk prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Mijn vriendin heeft sinds gisteren een iPhone 6, wij hadden al een hele lading micro usb kabeltjes in huis. Nu zijn de Apple laders een stuk prijziger hier, zijn er bekende merken die in China staan voor kwaliteit en Made for Iphone zijn.

Ik ben vooral op zoek naar een kort kabeltje voor haar Xiaomi powerbank en een vab 'normale' lengte. Welk variant in China is dan aan te raden? Ik heb in dit topic op iphone gezocht maar kon geen antwoorden hierop vinden en op de Chinese website wordt je doodgegooid met kabeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:03
De-Hamster schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 07:57:
Mijn vriendin heeft sinds gisteren een iPhone 6, wij hadden al een hele lading micro usb kabeltjes in huis. Nu zijn de Apple laders een stuk prijziger hier, zijn er bekende merken die in China staan voor kwaliteit en Made for Iphone zijn.

Ik ben vooral op zoek naar een kort kabeltje voor haar Xiaomi powerbank en een vab 'normale' lengte. Welk variant in China is dan aan te raden? Ik heb in dit topic op iphone gezocht maar kon geen antwoorden hierop vinden en op de Chinese website wordt je doodgegooid met kabeltjes.
Je kan kijken naar de micro USB kabel tests van dodge, vervolgens kijken welke goede merken ook de lightning kabels maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Uiteindelijk gaan ze allemaal 'stuk'. de Mfi zegt niks. Heb meerdere chinese kabels geprobeerd en heb het opgegeven. Na x aantal dagen/weken zegt de iPhone gewoon: niet officiële kabel. Na een tijdje wil hij dan ook niet meer opladen. Kun je beter wachten op de echte kabels die bij sites als 1dayfly soms voor <15 euro worden aangeboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Get!em schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:03:
[...]

Uiteindelijk gaan ze allemaal 'stuk'. de Mfi zegt niks. Heb meerdere chinese kabels geprobeerd en heb het opgegeven. Na x aantal dagen/weken zegt de iPhone gewoon: niet officiële kabel. Na een tijdje wil hij dan ook niet meer opladen. Kun je beter wachten op de echte kabels die bij sites als 1dayfly soms voor <15 euro worden aangeboden.
als je oa. het ibood topic doorleest dan merk je dat vaak die Apple kabels die worden aangeboden door sites zoals ibood, 1dayfly etc namaak zijn. (=bagger).
Originele Apple kabels zijn gewoon duur en als ze ver onder de inkoopprijs liggen dan kan je er donder op zeggen dat het namaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Kenzi schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:06:
[...]
Originele Apple kabels zijn gewoon duur en als ze ver onder de inkoopprijs liggen dan kan je er donder op zeggen dat het namaak is.
Klopt, dat dacht ik eerst ook. Groupon is bijv niet te vertrouwen.
Bij 1dayfly echter toch al 2x de echte, incl officieel doosje en al meer dan 1,5 jaar geen melding met die kabels. iBood geen ervaring mee, maar wat jij had gelezen ken ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-06 11:04

kevinn

PSN; southation

Hier is een speciaal topic voor in het iPhone gedeelte:
Imitatie lightning kabels

Zelf maak ik gebruik van Anker kabels met nylon omvlochten (amazon.de). Verkijgbaar in meerdere lengtes en geen problemen met opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudicolo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:41

Ik kwam op de presell pagina van Banggood dit kabeltje van Blitzwolf tegen. MFI certified, 20cm lang en dezelfde formfactor als die Xiaomi kabels.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Vrijdag een nieuw deeltje in de micro-usb kabel-test! BlitzWolf deze keer.
Maar nu al een kleine preview van de kabels in de review :

Van al dat testen krijg je wel honger hoor :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N3QvIBB.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door dodge_911 op 11-05-2016 11:59 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlApAwA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-02-2024
Goed bedoeld maar daar is dit topic of het forum niet voor bedoeld.

[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 11-05-2016 12:30 ]

http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=510679

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ehtweak schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:44:
Met hopelijk ;) (!) de wat warmere dagen in aantocht, maar eens een Xiaomi Portable Flexible USB Mini Fan For Power Bank besteld.
Was net in de aanbieding en met nog wat BG points erbij kostte 'ie maar EUR 2,88.
Ben benieuwd hoe snel 'ie binnenkomt.
Vandaag binnengekomen. :) Dit keer via Poste Lao (Republiek Laos) verstuurd. Wel apart. :?
Zat verpakt in, zo te zien het originele Xiaomi kunststof ritszakje, en daar omheen het welbekende grijze plastic zakje. Zo door de brievenbus, bezorgd door de PostNL postbode.
Werkt prima; is keurig aan/uit te zetten met powerknop op de Xiaomi powerbank. Maakt nauwelijks geluid (zachtjes geruis).
Zo ziet het er uit op mijn powerbank:
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7297/26677311130_2423e95e8d_c.jpg
MiFan2 by Erik Haak, on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7652/26916999236_73711ffeaa_c.jpg
MiFan1 by Erik Haak, on Flickr

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Zojuist wat RVS "ijsblokjes" gekregen. Ze zijn best groot, en de verzending was enorm snel. 2/5 besteld en nu al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
*knip* dat valt onder aankoopadvies, ook mist de eigen inzet.

[ Voor 124% gewijzigd door gambieter op 12-05-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 13:18
Zo, ik heb ook eens een keertje iets uit China besteld. Hong Kong met 'Shipping service Economy Int'l Shipping' in plaats van free shipping uit Shenzen was een $0.01 goedkoper;-). Deze aanbieder had ook andere aanbieding in C$ met veel duurdere shipping naar Nederland, dus deze prijs is minder vast dan de free shipping Chinees. 3 mei besteld en betaald met paypal 4 mei berichtje van ebay dat ie 'verzonden' is. Estimated delivery Monday, May 16, 2016 - Wednesday, Jun 8, 2016. Hopelijk niet dat non-post nl gedoe.

Je moet je adres opgeven als shipping address.

Er staat verder niks bij over tracking enzo, als je met je email adres en die code van ebay inlogt.

Via ebay, want aliexpress accepteerd geen paypal.

Oh ja gaat om deze; http://www.ebay.com/itm/252124582575. Ideale testbestelling, kan bijna niet kapot, kost weinig en je kunt er op wachten. In Nederland soms ook wel goedkoop te bekomen, maar dan betaal je €3,95 porto. Drogisterijen hebben ze meestal niet op voorraad, wel soms in de actie volgens oude voordeelmuis.nl folders, die je vindt als je gaat googlen.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommele
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
*knip* dat valt onder aankoopadvies, ook mist de eigen inzet.

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 12-05-2016 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 07:24
Misschien leuk voor op vakantie, de Blitzwolf BW-LT3 kampeer lamp met 1200mAh accu:
http://www.banggood.com/B...Night-Lamp-p-1030716.html

Voor € 6,22 heb ik hem niet goedkoper kunnen vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 12-05-2016 13:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 464382

De Tinydeal ticket actie winnaars zijn bekend.

http://www.tinydeal.com/-p-159103.html

Ik heb niet gewonnen jammer genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 464382 op 12-05-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:27

pinda powerrr

Slow down...

oheng schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:01:
Misschien leuk voor op vakantie, de Blitzwolf BW-LT3 kampeer lamp met 1200mAh accu:
http://www.banggood.com/B...light&utm_content=Thomas2

Ik heb het totaal niet nodig, maar zou het zo kopen :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42
Anoniem: 464382 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:00:
De Tinydeal ticket actie winnaars zijn bekend.

http://www.tinydeal.com/-p-159103.html

Ik heb niet gewonnen jammer genoeg.
Aii jammer, ik helaas ook niet :(

Vond het wel een leuke actie voor een prima prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Met coupon FOKNLBG nog ~30 cent eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013

€5,75 op aliexpress.
http://m.aliexpress.com/item/32606100218.html

Daar staat alleen in de titel niet dat het een blitzwolf is, in de beschrijving weer wel en ze gebruiken dezelfde plaatjes als banggood.
Hoogst waarschijnlijk wel origineel maar voor dat kleine verschil heb ik toch maar bij banggood besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door puntje013 op 12-05-2016 19:13 . Reden: Linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023

Ook maar besteld voor 5,06 met cashback en bg points. Lijkt mij wel handig voor in de tent.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 15:26

NoFearCreations

3DPrint the world!

Tijdje geleden hier een paar Bleutooth FM dingen voor in de auto voorgesteld. Al snel werd mij de RoidMi aangeraden, waarna ik die ook aangeschaft heb. Werkt leuk, alleen werkt niet voor bellen. Dus nu zit ik alsnog met een oortje. Iemand tips voor een bleutooth fm transmitter waarmee ik kan bellen en muziek luisteren?

-Edit-

Zojuist deze besteld:
http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_197554.html

Voor nog geen €7,- en met 66 goede revieuws kan ik het altijd proberen. Gebruik ik de RoidMi wel in de auto.

[ Voor 23% gewijzigd door NoFearCreations op 12-05-2016 21:21 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jsx3hdf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MjOS6ol.jpg

Yi 4K action camera announced for $200
Compared to the original Xiao Yi Camera, the new 4K model sees quite a price increase, but the device does ship with better hardware than the most advanced GoPro cameras.

Yi’s new 4K camera isn’t as affordable as many of you may have hoped, but considering the level of hardware, the features, and it’s nearest rival costs almost double, the 4K action camera is still a good deal.

This time around Yi have decided to deck out their latest camera with all the latest hardware and seemed to pay close attention to the specs of the Go Pro Hero 4 Black. The result is a camera with a faster chipset, newer Sony sensor, 4K video support, large battery and even a built-in Retina display.

Using a 12 mega-pixel Sony IMX377 chipset and Ambarella A9SE75S chipset, the Yi can capture 4K @ 30fps, in 1080 frame rates jump to 120 and 720 recording sees frame rates at 240. In addition to this there is a built-in slow motion video recording mode, built-in editing features (for short videos up to 30 seconds) and the large 1400mAh battery can get you through 2 hours of 2K video recording (or 8 hours in standby).

The camera comes in either black, white or pink and ships with a waterproof case, cover, UV lenses, filters, Bluetooth remove and floating ball accessories. So far the camera is only on sale in China, but expect resellers to offer them in the coming weeks.

Meer info hier.
Afbeeldingslocatie: http://image4.geekbuying.com/content_pic/201605/20160507163359222.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image4.geekbuying.com/content_pic/201605/003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fonyzciny.sk/wp-content/uploads/2016/05/xiaomi-yi-4k-action-camera-9-1024x576.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.androidheadlines.com/wp-content/uploads/2016/05/Xiaomi-Yi-4K_5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
NoFearCreations schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:56:
Tijdje geleden hier een paar Bleutooth FM dingen voor in de auto voorgesteld. Al snel werd mij de RoidMi aangeraden, waarna ik die ook aangeschaft heb. Werkt leuk, alleen werkt niet voor bellen. Dus nu zit ik alsnog met een oortje. Iemand tips voor een bleutooth fm transmitter waarmee ik kan bellen en muziek luisteren?

-Edit-

Zojuist deze besteld:

Voor nog geen €7,- en met 66 goede revieuws kan ik het altijd proberen. Gebruik ik de RoidMi wel in de auto.
Dat apparaat ziet er handig uit :)
Die USB is er voor, zodat je de TomTom ook kunt aansluiten? Tenminste dat neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nostordici schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:43:
[...]

Dat apparaat ziet er handig uit :)
Die USB is er voor, zodat je de TomTom ook kunt aansluiten? Tenminste dat neem ik aan.
Jep, zodat je ook nog iets van een USB apparaat kan opladen/gebruiken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommele
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
*knip* het is natuurlijk niet de bedoeling om het nog een keer te gaan vragen. Zie SF Beleid: vragen of website X betrouwbaar zijn, horen niet in SF.

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 14-05-2016 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 00:33

-Edit-

Zojuist deze besteld:

Zou je kunnen laten weten hoe deze bevalt? Vooral hoe de kwaliteit van het geluid is met muziek afspelen? Ik heb ook de RoidMi gekocht wat ik alleen daaraan mis is dat ik niet naar het volgende nummer kan met Spotify zonder mijn mobiel te pakken. Verder bevalt die prima qua geluidskwaliteit. Was even zoeken naar de juiste frequentie maar die heb ik nu gevonden.

Vanmiddag kreeg ik weer app met een foto van een pakketje: "Wat heb je nu weer besteld". Altijd weer fijn om een pakketje binnen te krijgen. In dit geval ging het om een velgenborstel voor de auto/motor :) Morgen maar eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

lookslikeyou schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:22:
[...]

Zou je kunnen laten weten hoe deze bevalt? Vooral hoe de kwaliteit van het geluid is met muziek afspelen? Ik heb ook de RoidMi gekocht wat ik alleen daaraan mis is dat ik niet naar het volgende nummer kan met Spotify zonder mijn mobiel te pakken. Verder bevalt die prima qua geluidskwaliteit. Was even zoeken naar de juiste frequentie maar die heb ik nu gevonden.

Vanmiddag kreeg ik weer app met een foto van een pakketje: "Wat heb je nu weer besteld". Altijd weer fijn om een pakketje binnen te krijgen. In dit geval ging het om een velgenborstel voor de auto/motor :) Morgen maar eens testen.
Zal laten weten hoe hij bevalt. Ik vind de kwaliteit van de RoidMi wisselend, maar dat kan ook aan de radio in de vrachtwagen liggen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 00:33
NoFearCreations schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:26:
[...]

Zal laten weten hoe hij bevalt. Ik vind de kwaliteit van de RoidMi wisselend, maar dat kan ook aan de radio in de vrachtwagen liggen.
Dit was bij mij in het begin ook. Heb toen gezocht naar een frequentie die helemaal leeg was en zo min mogelijk andere "gebruikte" frequenties in de buurt. Sindsdien is de kwaliteit beter. Merk alleen als ik verder uit mijn normale regio rij dat die dan af en toe weer stoort omdat hij dan weer een klein beetje signaal op de zender op pikt van een radio station. Hier zal je denk ik vooral mee te maken hebben op een vrachtwagen. Misschien het proberen waard om een lege zender te vinden die door heel Nederland leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Staat al voor 267 en kleingeld op Banggood....markup gaat belachelijk hoog worden vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-06 13:12

-Edit-

Zojuist deze besteld:

Welke heb jij dan? Want op banggood vind ik 2 versies. Eentje staat bij : "hands-free calls" en deze heeft 3.8 A. Link:

http://www.banggood.com/O...ar-Charger-p-1042119.html

De andere versie staat dat handsfree calls niet bij en die heeft ook maar 2.1 A.

Edit: Of zou deze versie geen muziek kunnen verzenden haha.

[ Voor 3% gewijzigd door fifa4ever op 12-05-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

fifa4ever schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:36:
[...]

Welke heb jij dan? Want op banggood vind ik 2 versies. Eentje staat bij : "hands-free calls" en deze heeft 3.8 A. Link:

http://www.banggood.com/O...ar-Charger-p-1042119.html

De andere versie staat dat handsfree calls niet bij en die heeft ook maar 2.1 A.

Edit: Of zou deze versie geen muziek kunnen verzenden haha.
Geen enkele RoidMi ondersteunt bellen, zit simpelweg geen microfoon in.
lookslikeyou schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:30:
[...]

Dit was bij mij in het begin ook. Heb toen gezocht naar een frequentie die helemaal leeg was en zo min mogelijk andere "gebruikte" frequenties in de buurt. Sindsdien is de kwaliteit beter. Merk alleen als ik verder uit mijn normale regio rij dat die dan af en toe weer stoort omdat hij dan weer een klein beetje signaal op de zender op pikt van een radio station. Hier zal je denk ik vooral mee te maken hebben op een vrachtwagen. Misschien het proberen waard om een lege zender te vinden die door heel Nederland leeg is.
Helaas is er geen lege zender in de regio waar ik rijd. Heb voor nu 105.9 in gebruik, maar die doet het ook niet perfect.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 13:35
Vlizzjeffrey schreef op donderdag 21 april 2016 @ 06:07:
Misschien iets voor de gamers onder ons?

Op aliexpress heb ik een razer deathadder 3500 gekocht voor 21 euro, en het is echt een geweldige muis voor het geld, hij is echt, hij werkt met de razer software.
Enige wat het is het is een model uit 2009, maar ik moet zegggen ik heb zelf een steelseries rival en een zowie ec1a, en deze doet er niet veel voor onder, de liftof distance is alleen te hoog.( heb tape trick toegepast wat het wel weer fixed).

Dus wie nog een nieuwe game muis zoekt maar geen 60 euro wilt uitgeven aan een steelseries, voor 20 euro is het echt een geweldige muis.

http://nl.aliexpress.com/...4.html?detailNewVersion=2
Thanks voor de tip! Is binnen. Douane had hem ook nog opengemaakt. Verkoper had gelukkig 15usd het pakje gezet

Had er zelfs extra 3m slide pads bij gedaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UGreen gold plated USB High Speed Charging Cable van 1 meter met gratis verzending bij ibuygou voor $4.99 (4,39 Euro). Heb hem niet 1-2-3 voordeliger gevonden.
Afbeeldingslocatie: https://ibuygou.com/images/upfilepic201602/201651292611289.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 13:30
Speedfightserv schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:35:
Als iemand nog een media speler wil voor weinig...

nog geen 4 tientjes: http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_349815.html

Android 5.1 16 GB rom en 2 GB geheugen quadcore, wifi etc.

Heb hem ook besteld, laat wel even weten of dit wat is.
Inmiddels eergisteren de media speler binnen gekregen. Echt een top ding. Kodi staat er al op, plugins installeren en lekker kijken. 100% waar voor je geld.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:55
Speedfightserv schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:22:
[...]

Inmiddels eergisteren de media speler binnen gekregen. Echt een top ding. Kodi staat er al op, plugins installeren en lekker kijken. 100% waar voor je geld.
toevallig ook ervaring met 3D en subtitles? worden subtitles automatisch goed omgezet?
Heb nu een mediaplayer die dat wel doet, maar naast dat is het niet echt een supermooi en handig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
jdebunt schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:35:
[...]

Staat al voor 267 en kleingeld op Banggood....markup gaat belachelijk hoog worden vrees ik
Beetje duur wel...
Later misschien voor minder te vinden in andere shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 21:03
HoppyF schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:06:
[...]

Beetje duur wel...
Later misschien voor minder te vinden in andere shops?
Note:
Xiaomi currently have a $299.99 minimum resale price policy and we are unable to offer it below this price. If Xiaomi lower the minimum sale price before stock arrives, anyone who has preordered one will receive a refund for the difference.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Mr. Jummy schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:26:
[...]

Note:
Xiaomi currently have a $299.99 minimum resale price policy and we are unable to offer it below this price. If Xiaomi lower the minimum sale price before stock arrives, anyone who has preordered one will receive a refund for the difference.
Goede grap. Sinds wanneer heeft Xiaomi nou enige invloed op de grijze export door resellers? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tigerblood schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:37:
[...]

Goede grap. Sinds wanneer heeft Xiaomi nou enige invloed op de grijze export door resellers? _O-
Het is ook kul want net als de Xiaoyi DVR is de 4K camera ook een crowdfunding actie waarbij de laagste prijs 1199 RMB is, omgerekend zo'n $183.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
Mr. Jummy schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:26:
[...]

Note:
Dat verklaart wel wat ja :) Dan maar afwachten voorlopig, of misschien toch maar de eerste generatie halen als die wat in prijs zakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:44
misschien een beetje een vreemde vraag...

Maar kan ik ook ergens naambordjes in China laten maken?
Voor op de voordeur...

In Nederland zijn ze best wel duur.
Mag simpel, maar ook rvs zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Ik heb vannacht nog wat testmateriaal gescored :)

Om 2u 's nachts gaan Chinashoppen is nooit goed voor m'n CC...
Maar aan de andere kant zijn er nu wel 6 leuke loads naar me onderweg :D

AE buit :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2cX2uKe.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ou609Bm.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H8Hvlft.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rX3QSm3.jpg

BG buit :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XLLhnKu.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Za4XZWM.png

zodat ik 'n Tronsmart Titan op z'n knietjes kan krijgen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tokko1
dodge_911 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:53:
Ik heb vannacht nog wat testmateriaal gescored :)

Om 2u 's nachts gaan Chinashoppen is nooit goed voor m'n CC...
Maar aan de andere kant zijn er nu wel 6 leuke loads naar me onderweg :D

AE buit :
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

BG buit :
[afbeelding][afbeelding]

zodat ik 'n Tronsmart Titan op z'n knietjes kan krijgen :D
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/p/12s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Jah, vond ik ook. Ik kan er toch ook niet aan doen dat ik veel relevante onzinfo post :)
Maar blijkbaar heeft men er op een niet nader te vermelden forum wél last van.

Ik krijg tegenwoordig ook fanmail :)
[ afbeelding ]
Nice! Heb je de nieuwste Xiaomi Powerbank al? ;)
De 10.000 in de vorm van de 5.000 (plat) en in 't antraciet. Heb hem net vanmiddag gehaald, toch een handige compacte vorm.

Heb 'm gekocht in de nieuwe Xiaomi store hier in Shanghai. Ze zitten nu op een locatie die een stuk beter is qua bereikbaarheid/vindbaarheid. Het is nu ook echt op retail gericht qua winkel, minder als repair center. Het zit in de "Joy city" mall, iets ten noorden van People Square. De winkel zelf is echt een stuk groter met veel meer producten uitgestald en naar het schijnt ook veel meer dingen 'gewoon' op voorraad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CjAbN3r.jpg

Via deze link kan je een kleine foto-impessie zien van de store ;)

(ps, de Xiaomi "MAX" hadden ze ook al liggen, gigantisch ding man! Qua uiterlijk een beetje in de Redmi series)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BjWbpPm.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mnuINA7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
tokko1 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:30:
De 10.000 in de vorm van de 5.000 (plat) en in 't antraciet. Heb hem net vanmiddag gehaald, toch een handige compacte vorm.
We vallen in herhaling, maarreeuh, deze toch?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/efQSqF9.jpg O-) O-)

Die nieuwe ZMI lijkt me ook wel wat, kleinere broer van deze (5000mAh) (in plastic, denk ik) mét QC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Waah schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:10:
[...]

toevallig ook ervaring met 3D en subtitles? worden subtitles automatisch goed omgezet?
Heb nu een mediaplayer die dat wel doet, maar naast dat is het niet echt een supermooi en handig ding.
Kodi doet sowieso geen 3D streams. Subtitels haalt hij gewoon van de bekende sites af en werkt goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-06 14:31
Mooi logo van deze Chinese eBay shop :) :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8ZBrG63DlF1o9E3h8qAKLDTP/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:55
Speedfightserv schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:03:
[...]

Kodi doet sowieso geen 3D streams. Subtitels haalt hij gewoon van de bekende sites af en werkt goed.
Kodi geeft toch gewoon de ISO/MKV whatever door? Mijn beamer/tv kan er dan wel chocola van maken... maar normale subtitles automatisch naar 3D omzetten (zodat bij side-by-side je dus niet de helft van de subs met je ene oog ziet, en de andere helft met je andere oog) is juist belangrijk als je subs van "de bekende sites" afhaalt. Vandaar mijn vraag :+

zelf deze HDMI-switchers binnen gekregen met afstandsbediening. Mocht je meer HDMI poorten willen kan ik ze erg aanraden!
http://www.aliexpress.com...HDTV-DVD/32548293342.html
Naast dat je met de afstandsbediening HDMI poorten kan switchen (naast het knopje op het device) switcht die ook automatisch als er een apparaat aangaat. Dat is lastig met een Chromecast die nooit uit gaat... maar voor andere apparatuur toch erg handig.

En waar kwam ik gisteren tot verbazing achter? Action (in drachten iig) verkoopt exact dezelfde switch! voor 5 euro :+ een euro meer dan in China

[ Voor 36% gewijzigd door Waah op 14-05-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-06 09:53
wimpie007 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:00:
[...]

Thanks voor de tip! Is binnen. Douane had hem ook nog opengemaakt. Verkoper had gelukkig 15usd het pakje gezet

Had er zelfs extra 3m slide pads bij gedaan ;-)
netjes van die extra slide pads, die kreeg ik niet:P

gebruik de muis nu ongeveer 7 weken en het is echt een super muis, beter dan elke muis die je kan vinden voor onder de 40 euro in nederland, ben er ook zeker van dat het een echte razer is, sensor is bijna even goed als die van me 65 euro kostende zowie ec1a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 20:16:
[...]

netjes van die extra slide pads, die kreeg ik niet:P

gebruik de muis nu ongeveer 7 weken en het is echt een super muis, beter dan elke muis die je kan vinden voor onder de 40 euro in nederland, ben er ook zeker van dat het een echte razer is, sensor is bijna even goed als die van me 65 euro kostende zowie ec1a.
Ja is een echte, ik had hem al namelijk vanuit de winkel in 2009 en deze is identiek. Alleen gaat ie wel weer zo slijten als de oude vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
tokko1 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:30:
[...]

[...]

Heb 'm gekocht in de nieuwe Xiaomi store hier in Shanghai. Ze zitten nu op een locatie die een stuk beter is qua bereikbaarheid/vindbaarheid. Het is nu ook echt op retail gericht qua winkel, minder als repair center. Het zit in de "Joy city" mall, iets ten noorden van People Square. De winkel zelf is echt een stuk groter met veel meer producten uitgestald en naar het schijnt ook veel meer dingen 'gewoon' op voorraad.

[afbeelding]

Via deze link kan je een kleine foto-impessie zien van de store ;)

(ps, de Xiaomi "MAX" hadden ze ook al liggen, gigantisch ding man! Qua uiterlijk een beetje in de Redmi series)
[afbeelding][afbeelding]
Wat kost die telefoon daar als ik vragen mag? (dus in euro's)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

miicker schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 23:49:
[...]

Wat kost die telefoon daar als ik vragen mag? (dus in euro's)
een beetje moeitje doen en je had het kunnen vinden: http://hd.mi.com/y/05031d/index.html

RMB 1499 voor de 3GB / 32GB
RMB 1999 voor de 4GB / 128GB

xe.com kan daar vast wel leuke euro prijzen van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn eerste bestellingen gedaan van Aliexpress, hoofdzakelijk 'alternatieve' lego en was best onder de indruk van het spul. Maar precies 1 bestelling heeft dus 1 missende zak en 1 dubbel, ben al 3 dagen bezig dit uit te leggen. Zelfs het opvragen van een foto wat er in de missende zak zou moeten zitten, weinig succes.

I ga er wel eentje bij een andere kopen, voordeel van dit spul dat het tot ~25% van de prijs van echte lego zit :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:27

pinda powerrr

Slow down...

dodge_911 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:14:
[...]

We vallen in herhaling, maarreeuh, deze toch?
[afbeelding] O-) O-)

Die nieuwe ZMI lijkt me ook wel wat, kleinere broer van deze (5000mAh) (in plastic, denk ik) mét QC
Ik wacht met spanning je review af, ben erg benieuwd!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:12:
Mijn eerste bestellingen gedaan van Aliexpress, hoofdzakelijk 'alternatieve' lego en was best onder de indruk van het spul. Maar precies 1 bestelling heeft dus 1 missende zak en 1 dubbel, ben al 3 dagen bezig dit uit te leggen. Zelfs het opvragen van een foto wat er in de missende zak zou moeten zitten, weinig succes.

I ga er wel eentje bij een andere kopen, voordeel van dit spul dat het tot ~25% van de prijs van echte lego zit :P
Ik weet niet of je er zelf mee gaat spelen of een kind of iets dergelijks, maar ik hoor wel vaker dat plastic in China wat meer schadelijke stoffen bevat dan hier in Nederland (voor het geval de Lego de mond van een kind in gaat). Ik weet zeker dat andere mensen in dit topic je daar beter over kunnen informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Majesty schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:42:
[...]

Ik weet niet of je er zelf mee gaat spelen of een kind of iets dergelijks, maar ik hoor wel vaker dat plastic in China wat meer schadelijke stoffen bevat dan hier in Nederland (voor het geval de Lego de mond van een kind in gaat). Ik weet zeker dat andere mensen in dit topic je daar beter over kunnen informeren.
Nee, dit zijn allemaal display modellen die op een plank gaan, maar de hobby moet nog een beetje betaalbaar blijven (de Lego Enzo is nu erg duur geworden). 2dehands zelfs voor 100+, in doos een veelvoud daarvan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Laatst online: 19:53
Wilde net wat bestellen via Aliexpress, maar kreeg een certificate error/onveilige verbinding (SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN) als ik naar mijn winkelwagen navigeer of direct een product wil kopen. Wil geen risico dat er iets mis gaat achter de schermen, dus nu maar ff gewacht. Zowel Firefox als Chrome gooien deze melding op.

Meer mensen hier last van?

[ Voor 4% gewijzigd door geekeep op 15-05-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-06 13:17
Ik heb net nog wat besteld bij aliexpress, maar geen melding gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Trichoglossus schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:40:
Ik heb net nog wat besteld bij aliexpress, maar geen melding gezien.
Het is gerelateerd aan de HttpsEverywhere plugin. Na uitschakelen hiervan is de melding weg. Denk dat het komt omdat die plugin een beveiligde verbinding afdwingt, maar AliExpress niet volledig/overal https aanbiedt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
http://www.aliexpress.com...Stairway/32507678891.html

Ik heb een nogal donker hoekje bij de kliko's achter de schuur en had geen zin om daar met een vaste lamp te gaan hannessen. Dus ik heb kort geleden bij ali een paar lampen besteld die op zonne-energie werken, en een bewegingsensor hebben. Eentje heb ik er opgehangen. De andere geef ik misschien weg of ik verzin er een ander plekje voor. Al met al een indrukwekkend lampje. De lichtopbrengst is goed te noemen. De kleur is blauw en niet mijn smaakt, maar het doet wat het moet doen. Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar de lamp schakeld binnen een minuut uit als deze geen beweging opmerkt.

[YouTube: https://youtu.be/usoDnUv3pY8]
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/dsc06072vbk0m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/dsc060840hj1x.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door PjotrStroganov op 15-05-2016 21:24 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
PjotrStroganov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:21:
http://www.aliexpress.com...Stairway/32507678891.html

Ik heb een nogal donker hoekje bij de kliko's achter de schuur en had geen zin om daar met een vaste lamp te gaan hannessen. Dus ik heb kort geleden bij ali een paar lampen besteld die op zonne-energie werken, en een bewegingsensor hebben. Eentje heb ik er opgehangen. De andere geef ik misschien weg of ik verzin er een ander plekje voor. Al met al een indrukwekkend lampje. De lichtopbrengst is goed te noemen. De kleur is blauw en niet mijn smaakt, maar het doet wat het moet doen. Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar de lamp schakeld binnen een minuut uit als deze geen beweging opmerkt.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd of deze het langer volhoudt dan de standaard zonne-energie tuinlampen van bijvoorbeeld de Action. Zwakste punt is de brakke oplaadbare batterijen die meegeleverd worden en na een aantal weken ophouden met laden. Natuurlijk zijn deze makkelijk te vervangen, maar een kwalitatieve oplaadbare batterij is even duur als een nieuw lampje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Met die prijs kan ik me er iig geen buil aan vallen.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

sjaool schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:25:
Ik heb de BlitzWolf® BW-F3 en BlitzWolf® BW-F2 in preorder bestelt bij Banggood. Erg benieuwd hoe deze Bluetooth speakers klinken. Het uiterlijk vind ik in ieder geval wel mooi.

[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren deze BlitzWolf® BW-F3 en BlitzWolf® BW-F2 Bluetooth speakers binnen gekregen. De speakers zijn groter dan ik had verwacht en de geluidskwaliteit is behoorlijk goed. De passieve subwoofer die gebruikt wordt doet in ieder geval goed zijn werk.

Nu afwachten of de speakers hun gebruiksduur van acht à tien uur waar kunnen maken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 15-05-2016 22:38 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-06 13:17
PjotrStroganov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:25:
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Met die prijs kan ik me er iig geen buil aan vallen.
Ik heb een (dure) brennenstuhl solar met bewegingsmelder hangen, en die gaat al 1.5 jaar mee zonder probleem.

Misschien is dit wel een aardig idee voor er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-05 16:25
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe quadcopter besteld uit china met geekbuying, deze is maandag verzonden met singapore speedpost.
Ik kreeg woensdag de tracking code, echter is er de hele week niks veranderd qua status dan 'Notification of shipment confirmation'.

Nu heb ik net singapore speedpost even gebeld, en het blijkt dat zij het pakketje nog niet eens hebben ontvangen, slechts een bevestiging.

heeft iemand hier meer ervaring mee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:26

RobertowNL

For your gear!

Pandawan schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:06:
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe quadcopter besteld uit china met geekbuying, deze is maandag verzonden met singapore speedpost.
Ik kreeg woensdag de tracking code, echter is er de hele week niks veranderd qua status dan 'Notification of shipment confirmation'.

Nu heb ik net singapore speedpost even gebeld, en het blijkt dat zij het pakketje nog niet eens hebben ontvangen, slechts een bevestiging.

heeft iemand hier meer ervaring mee?

Alvast bedankt!
Ja dat kan best. Hij is dan nog niet gescand bij Singapore post; duurt bij SP wel eens even; had laatst ook 3 van verschillende verkopers die er 5-9 dagen over deden om van aangemeld naar ontvangen te gaan. Geduld is een schone zaak

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:24

NSG

Je weet niks!

Sinds de Paypal kopersbescherming is verlengd naar 120(?) dage en de Nederlandse banken de verzekering op hun creditcards ook hebben uitgebreid, ben ik gestopt met het bijhouden hoe lang een bestelling onderweg is. Ik bestel gewoon en zie wel wanneer het binnenkomt. De ene keer is het een week, de andere keer 5 weken. Het is altijd weer een verassing als de postbode met een envelope/pakket aan de deur komt. Als je haast hebt met een bestelling, dan moet je naar mijn mening ook in 2016, niet uit China bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door NSG op 16-05-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
NSG schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:14:
Sinds de Paypal kopersbescherming is verlengd naar 120(?) dage en de Nederlandse banken de verzekering op hun creditcards ook hebben uitgebreid, ben ik gestopt met het bijhouden hoe lang een bestelling onderweg is. Ik bestel gewoon en zie wel wanneer het binnenkomt. De ene keer is het een week, de andere keer 5 weken. Het is altijd weer een verassing als de postbode met een envelope/pakket aan de deur komt. Als je haast hebt met een bestelling, dan moet je naar mijn mening ook in 2016, niet uit China bestellen.
Ik ben ook niet actief aan het bijhouden hoe lang er iets onderweg is, maar een lijstje met dingen die onderweg zijn houd ik nog wel bij.
Heb al een keer meegemaakt dat ik een pakketje binnen kreeg waarvan ikzelf al niet meer wist dat het nog onderweg was, dik 4 maanden na de besteldatum aangekomen.
Gelukkig was het iets kleins, maar je zult door de vele pakketjes maar een duurder pakket vergeten en het niet meer kunnen verhalen ivm verstreken tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:52
Heb via Ali Express van Han Yu Co. Ltd een Takstar HI2050 koptelefoon besteld voor €87,47 en van High Quality Electronic Products een FiiO E10K USB DAC voor €62,71.

O ja en een 60 x 30 cm muismat voor 5 euro.

Eerste keer dat ik iets uit China bestel! :D

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

RobertowNL schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Ja dat kan best. Hij is dan nog niet gescand bij Singapore post; duurt bij SP wel eens even; had laatst ook 3 van verschillende verkopers die er 5-9 dagen over deden om van aangemeld naar ontvangen te gaan. Geduld is een schone zaak
Of het is een niet werkende code. Vorige week iets bij Hobbyking uit HK besteld. Kreeg na 2 dagen een Singapore Post code ( 8)7 wie gebruikt er nou SG om naar China te verzenden). Na een paar dagen deed de code het nog steeds niet. Hobbyking wilde dat ik 45 dagen wacht. Krijg ik vandaag een nieuwe mail dat het pakket verzonden is met Hongkong Post. Vandaag dus pas op de bus gegaan, die vorige code was nep |:(
Het is dat Hobbyking goedkoper is dan Taobao... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:33:
[...]

Of het is een niet werkende code. Vorige week iets bij Hobbyking uit HK besteld. Kreeg na 2 dagen een Singapore Post code ( 8)7 wie gebruikt er nou SG om naar China te verzenden). Na een paar dagen deed de code het nog steeds niet. Hobbyking wilde dat ik 45 dagen wacht. Krijg ik vandaag een nieuwe mail dat het pakket verzonden is met Hongkong Post. Vandaag dus pas op de bus gegaan, die vorige code was nep |:(
Het is dat Hobbyking goedkoper is dan Taobao... :X
Maar zowiezo, SIngapore Post..
Ik heb de afgelopen maanden vrij veel bij Fasttech besteld, en SingPost is hun vaste verzender denk ik.
Ik denk dat er bij elke order wel minimaal een week zat tussen verzendbevestiging krijgen en daadwerkelijk een code kunnen checken.
Dus imho is dat wel par for the course bij SingPost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Ik heb weer een shopping spree gehad :$. Er zijn 10 pakjes onderweg, en 2 zijn nog niet verstuurd. Ik heb er een dagelijks ritueel van gemaakt om te kijken of er al updates zijn en of ze misschien al in Nederland te volgen zijn. Het gaat om:
• Whiskey stones, een soort herbruikbare ijsblokjes.
• Korte broeken. Het wordt weer zomer en ik had nog wat kleren nodig. Ik ben heel benieuwd of de maatvoering een beetje goed is.
• Die opblaas-bank/lamzac.
• MIband 1S.
• Zonnebril.
• Pakken speelkaarten.
• Horlogebandjes.

Nu wordt het tijd dat ik weer wat ga sparen in plaats van uitgeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 15-06 13:01
geekeep schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:24:
[...]

Ben benieuwd of deze het langer volhoudt dan de standaard zonne-energie tuinlampen van bijvoorbeeld de Action. Zwakste punt is de brakke oplaadbare batterijen die meegeleverd worden en na een aantal weken ophouden met laden. Natuurlijk zijn deze makkelijk te vervangen, maar een kwalitatieve oplaadbare batterij is even duur als een nieuw lampje. :+
Niet enkel dat maar de meeste van de China solar dingen gebruiken goedkope bescherming op hun zonnecel.
Die goedkope dingen zijn niet bestendig tegen UV en worden dan mat en geel na een paar maand met als resultaat dat er maar weinig zon aan de cel kan. Zelf ben ik nog steeds op zoek naar goedkope UV bestendige blanke lak.

Ook een tip is om die dingen bij aankomst by default uit elkaar te halen en waterdicht te maken. WD40 spuiten over de contacten van de batterij en eventueel blanke nagellak (jaja) over de onderkant van de print.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 20:07
nwnc schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:28:
Heb via Ali Express van Han Yu Co. Ltd een Takstar HI2050 koptelefoon besteld voor €87,47 en van High Quality Electronic Products een FiiO E10K USB DAC voor €62,71.

Met de takstar hi2050 heb je wel een goede keuze gemaakt! Deze koptelefoon heb ik ook al zo'n 1,5 jaar in bezit. Zit erg fijn, en goed geluid!

Alleen de prijs is een beetje hoog denk ik, toendertijd heb ik hem voor 37 dollar aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:06
nwnc schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:28:

Mooie headphone. Misschien kan je hem nog cancelled want bij gb is iets 45 dollar http://m.gearbest.com/headsets/pp_247373.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 690661

Anoniem: 690661 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:55:
[...]

Heb het via Aliexpress besteld. Er werden zowel un-actived als actived verkocht. Heb voor €10 extra de activated versie besteld (ja ik weet, eigenlijk niet reeel). Heb vandaag de verkoper een bericht gestuurd en kijken of ze er wat mee doen. Anders via de buyers garantie geld terugvragen omdat het niet voldoet aan de omschrijving. Wordt vervolgd..
Heb van AE gelijk gekregen, de verkoper moet 1/3 van het aankoopbedrag terugbetalen. Maar helaas zit ik nog wel met een unactivated windows versie. Tot zover werkt het wel gewoon, maar had het toch liever anders gezien.
Vandaag ontvang ik dit product weer, dit keer via geekbuying. Hopen dat dit wel een originele versie van windows is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Anoniem: 690661 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 06:53:
[...]

Heb van AE gelijk gekregen, de verkoper moet 1/3 van het aankoopbedrag terugbetalen. Maar helaas zit ik nog wel met een unactivated windows versie. Tot zover werkt het wel gewoon, maar had het toch liever anders gezien.
Vandaag ontvang ik dit product weer, dit keer via geekbuying. Hopen dat dit wel een originele versie van windows is.
Wat denk je dat er anders aan is? Of je nu op Aliexpress of Geekbuying (of andere shops) koopt, die dingen komen bij dezelfde leverancier vandaan. Best kans dat hij geactiveerd is maar een originele (legale) versie van Windows zal het niet zijn. ;)

(bij een niet nader genoemde winkel zat iemand stapels met die dingen te activeren met een tooltje :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Xiaomi Yeelight RGBW E27 Smart LED Bulb is bij Gearbest voor $20.99 te krijgen met code YLRGBW.

Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2016/05/14/goods-img/1463332082676497407.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:52
Best jammer van de prijs dus. Zag het bij een drietal winkels voor ongeveer dezelfde hoge prijs staan. Had wat beter moeten kijken :(

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 08:48
[...]

Ik heb nu bijna 2 jaar geleden 2 lampjes van Quintezz gekocht bij Ibood. Deze doen het nog steeds érg goed. Ik weet niet of er vergelijkbare lampjes in China worden verkocht, heb het idee dat Quintezz ze gewoon rebrand namelijk. Maar er zijn zeker goede kwaliteit lampen (en redelijk goede zonnepanelen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:27

Mitchell

Ondertitel

Haha, jij ook al? Mijn laatste shopping spree was bij Tinydeal.
• MiBand 1S
Zo'n magnetische kabel (had er al eentje en ze bevallen me goed, dus nu maar nog eentje gehaald)
Extra adapters voor die kabel

En ook nog een Tenda F1203 router via Aliexpress. Ben benieuwd hoe goed/slecht hij zal zijn, maar alles is beter dan wat ik nu heb staan, namelijk zo'n standaard KPN router. Gezien ik werk op zolder (tweede verdieping) is het internet op die kamer nogal langzaam. Er ligt wel een LAN kabel op de eerste verdieping, dus ik ben van plan daar deze router op aan te sluiten (die kabel verder naar boven halen is niet echt een optie).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mitch377 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:32:
[...]Ben benieuwd hoe goed/slecht hij zal zijn, maar alles is beter dan wat ik nu heb staan, namelijk zo'n standaard KPN router.
Offtopic: Ik had de KPN V9 box, inmiddels is de V10 uit met 1500mbit wifi-ac enzovoort. Afgelopen week heb ik gebeld dat ik graag wil upgraden omdat mijn wifi zo ruk is. Hij wordt gratis omgeruild. :) Dat is een goedkopere optie dan een "Chinese backdoor in huis halen". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
[...]

Ik weet van de youtube filmpjes van BigClive dat hij meestal een of andere doorzichtige UV tape over de zonnecell heen plakt om hem af te sealen en qua uv bescherming.
Weet zo niet precies welke tape het is maar dacht iets van 3m (maarja, die hebben er ook zoveel)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Berriek
  • Laatst online: 22-09-2020
FiXeR.nl schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:49:
[...]

Offtopic: Ik had de KPN V9 box, inmiddels is de V10 uit met 1500mbit wifi-ac enzovoort. Afgelopen week heb ik gebeld dat ik graag wil upgraden omdat mijn wifi zo ruk is. Hij wordt gratis omgeruild. :) Dat is een goedkopere optie dan een "Chinese backdoor in huis halen". :P
de KPN box komt van ZTE af, dus die backdoor heb je al in huis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
[...]

Ik had eerst een linksys router met allerlei problemen. Deur uit gedaan en een xiaomi nas/router genomen, en nu geen problemen meer en goed signaal door het hele huis.
Dan maar een backdoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:27

Mitchell

Ondertitel

[...]

Zoals Berriek al zei is de KPN box van ZTE dus heb je sowieso al Chinese stuff in huis. ;)

Maar goed, zal KPN eens even bellen want een gratis upgrade naar een betere router vind ik niet erg.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik ben weer in de markt om een aantal powerbanks te bestellen voor vrienden/op vakantie.
Nu zie ik dat de 20.000 versie op Gearbest voor 27 euro staat, terwijl dat op Banggood wel 35 is. Ik gok dat 'ie niet fake is, maar heeft er iemand ervaring mee, van Gearbest?

De 16.000 is maar 2 euro goedkoperr namelijk. Dan wordt de keuze wel eenvoudig.

[ Voor 3% gewijzigd door Majesty op 17-05-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
Majesty schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:36:
Ik ben weer in de markt om een aantal powerbanks te bestellen voor vrienden/op vakantie.
Nu zie ik dat de 20.000 versie op Gearbest voor 27 euro staat, terwijl dat op Banggood wel 35 is. Ik gok dat 'ie niet fake is, maar heeft er iemand ervaring mee, van Gearbest?

ik heb de 10.000 mAh daar besteld. Die was origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Laatst online: 04-01 13:55
Mitch377 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:32:En ook nog een Tenda F1203 router via Aliexpress. Ben benieuwd hoe goed/slecht hij zal zijn, maar alles is beter dan wat ik nu heb staan, namelijk zo'n standaard KPN router. Gezien ik werk op zolder (tweede verdieping) is het internet op die kamer nogal langzaam. Er ligt wel een LAN kabel op de eerste verdieping, dus ik ben van plan daar deze router op aan te sluiten (die kabel verder naar boven halen is niet echt een optie).
Denk dat je een miskoop hebt gedaan:
LAN Port: 3*10/100M
WAN Port: 1*10/100M
100Mbit poorten, kan echt niet meer in 2016. Tenzij je ADSL hebt dat sowieso geen 100Mbit haalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Tigerblood op 17-05-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-06 01:00
Majesty schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:36:

Gearbest heeft normaal altijd originele Xiaomi producten, er zijn er hier veel die op Gearbest kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Mitch377 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:32:
[...]
Haha, jij ook al? Mijn laatste shopping spree was bij Tinydeal.
• MiBand 1S
Zo'n magnetische kabel (had er al eentje en ze bevallen me goed, dus nu maar nog eentje gehaald)
Extra adapters voor die kabel
Heb je enig idee hoeveel ampère deze kabels bevatten? Hopelijk toch 2A of meer?
Pagina: 1 ... 122 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic