• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-11 13:09
Swerfer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:33:
Of Cortana inschakelen (Moet je wel je regio en taal op Engels (US of UK) instellen) en dan heb je Quit Hours beschikbaar...
Quit Hours is echt een genot, sinds het beschikbaar kwam heb ik het in gebruik.

Je kan mensen toevoegen aan een speciale kring die wel door de stilte heen kunnen komen. Dit heeft m'n broertje ondervonden welke om half 3 snachts een keer stil stond met een defecte auto, hij had bijna iedereen al gebeld en niemand nam op (gek he als je telefoon op stil staat, dan hoor je hem niet). Omdat ik hem in de speciale kring heb gezet gaat mijn telefoon wel luid af al staat Quit Hours aan. Echter bij mensen die er niet in zitten hoor je ook gewoon niks, dus dan staat je tel gewoon op stil.

Tevens kan ik het begrijpen dat het voor sommige mensen toch een nadeel is want je moet je telefoon wel op Engels hebben staan (region en speech).

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-11 18:55
Zit die lockscreenbug er nog steeds in?

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Rips10 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:16:
[...]

Net voor het eerst Windows 10 op mijn Lumia 930 geinstalleerd. Inderdaad wat fijn die scaling. Verder werkt het ook allemaal heel erg soepel en snel. Hopelijk gaat de batterij niet te snel leeg.
Wow die scaling is idd echt super fijn. Meer tegels heb ik maar weer uitgezet, maar die extra ruimte met apps en edge is echt chill.

• lifeguard
vali schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:14:
[...]

Wow die scaling is idd echt super fijn. Meer tegels heb ik maar weer uitgezet, maar die extra ruimte met apps en edge is echt chill.
Wat doet Scaling dan precies?
Ik merk wel dat ik met 8.1 op een lumia 535 soms moeite had letters te lezen. ( ja ja slechte ogen)

Kan ik nu dan ervoor zorgen dat ik het scherm beter kan aflezen? :)

• vali
lifeguard schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:27:
[...]

Wat doet Scaling dan precies?
Ik merk wel dat ik met 8.1 op een lumia 535 soms moeite had letters te lezen. ( ja ja slechte ogen)

Kan ik nu dan ervoor zorgen dat ik het scherm beter kan aflezen? :)
Eigenlijk hetzelfde wat het op je pc doet. Als je het verkleint krijg je veel meer ruimte in je gehele OS. Je kan bv. bij je notifcation screen inplaats van 4 sneltoets mogelijkheden (aanuitzetten wifi, bluetooth ect) met scaling 250 5 sneltoets mogelijkheden kiezen. Heb ff geen idee hoe ik ze anders moet uitleggen haha :+

edit:
Had ook gewoon quick actions kunnen zeggen..

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 16-10-2015 22:17 ]

• lifeguard
vali schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:17:
[...]

Eigenlijk hetzelfde wat het op je pc doet. Als je het verkleint krijg je veel meer ruimte in je gehele OS. Je kan bv. bij je notifcation screen inplaats van 4 sneltoets mogelijkheden (aanuitzetten wifi, bluetooth ect) met scaling 250 5 sneltoets mogelijkheden kiezen. Heb ff geen idee hoe ik ze anders moet uitleggen haha :+

edit:
Had ook gewoon quick actions kunnen zeggen..
:D

Heb het gevonden inderdaad.
Deze build is inderdaad wel goed. Paar kleine dingen zoals vertalingen zijn nog niet helemaal je van het zeg maar.
En html emails zijn behoorlijk lelijk en groot. Sowieso al die verschillende lettergroottes overal is iets waar ik me behoorlijk aan kan ergeren

Verwijderd

scartissue schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:11:
[...]

Hier ook constante battery drains. Ook na een hard reset. Net weer in 1,5 uur opeens 40% weg en een heel warm toestel...
Zo zonder verder info is hebben wij hier verder niks aan.
Kijk dan tenminste eeerst in in je app batterijbesparing om te zien wat de grote verbruiker is.
Is het een app of bijvoorbeeld de browser?
Bij veel verbruik een app willen we weten of je die dan nog open had staan onder de lockscreen of niet? Of dat het komt door een background proces dat bijvoorbeeld maar blijft verbruiken omdat het proces geen verbinding kan krijgen of zoiets.
En als het de browser is welke site had je dan openstaan. Kan het bijvoorbeeld doorlopende scripting zijn van een bepaalde site die actief blijft ?!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2015 12:50 ]

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

Zo zonder verder info is hebben wij hier verder niks aan.
Kijk dan tenminste eeerst in in je app batterijbesparing om te zien wat de grote verbruiker is.
Is het een app of bijvoorbeeld de browser?
Bij veel verbruik een app willen we weten of je die dan nog open had staan onder de lockscreen of niet? Of dat het komt door een background proces dat bijvoorbeeld maar blijft verbruiken omdat het proces geen verbinding kan krijgen of zoiets.
En als het de browser is welke site had je dan openstaan. Kan het bijvoorbeeld doorlopende scripting zijn van een bepaalde site die actief blijft ?!
Erg veel meer info is er niet. Behalve dat ik vlak daarvoor juist mijn toestel had herstart en m'n simpin had ingevoerd en hem in mijn broekzak had gestoken. In de batterijbesparing apps is er dan ook niks van terug te zien...

Verwijderd

blmp schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:09:
[...]

Merkte met build 10536 op mijn Lumia 930 dat voornamelijk Edge zorgde voor drains. Als ik hem afsloot in task switcher had ik eigenlijk nooit last van drains. Nu op de nieuwe build lijkt dat wel gefixt te zijn en accuduur is dan ook een stuk beter (tenzij je last hebt van de Cortana bug).

ps: op mijn device dan, meningen kunnen verschillen :+
Mijn phone loopt in een paar uur leeg.
Volledig opgeladen, rebootje, flight mode en zo laten liggen en een paar uur later is ie op.
Lijkt mij dat je phone niet veel doet in Flight Mode?

Wat is de Cortana bug? Heb mijn tel op NL staan, dan werkt Cortana toch helemaal niet?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:01:
[...]

Mijn phone loopt in een paar uur leeg.
Volledig opgeladen, rebootje, flight mode en zo laten liggen en een paar uur later is ie op.
Lijkt mij dat je phone niet veel doet in Flight Mode?

Wat is de Cortana bug? Heb mijn tel op NL staan, dan werkt Cortana toch helemaal niet?
Whoops Cortana bug is volgensmij een desktop Windows 10 insider preview issue. Haal even 2 builds door elkaar heen :+.. Al is bij battery in settings gekeken welke app veel verbruikt?

Ik hier wifi+bluetooth+NFC en alles gewoon aan, vrij regelmatig gebruik van de telefoon en ding gaat makkelijk een dag mee :9

[ Voor 10% gewijzigd door blmp op 17-10-2015 16:13 ]

Patient gamer

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 02:11

Radeon

Today is a good day to die

blmp schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:26:
[...]

Whoops Cortana bug is volgensmij een desktop Windows 10 insider preview issue. Haal even 2 builds door elkaar heen :+. Al is bij battery in settings gekeken welke app veel verbruikt?

Ik hier wifi+bluetooth+NFC en alles gewoon aan, vrij regelmatig gebruik van de telefoon en ding gaat makkelijk een dag mee :9
Nee de Cortana bug is in deze versie van W10M (10549).

It's never easy.....

• scartissue
  • Niet online
Ik denk dat de berichten app bij mij de boosdoener is van de battery drains. Die komt in ieder geval opeens omhoog bij batterijbesparing als enorm grootverbruiker terwijl ik geen smsje heb gestuurd.

• bandy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:45
Ik ben 2 weken geleden min of meer in de ''blind'' overgestapt naar een Lumia 930 ( heb jaren Android gehad met als laatste een Nexus 5 ) waar ik inmiddels build 549 op draai. Ik heb tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt gehad van mijn overstap, wat een heerlijk o.s is WP. Nu heb ik alleen een vraag die misschien een beetje Off-Topic is. Ik heb op mijn Google-Drive ruim 116 Gig aan bestand staan, maar wil graag naar OneDrive overstappen. Is er een mogelijkheid om de bestanden die op mijn Google drive staan over te zetten naar OneDrive?

Verwijderd

Als je zoveel ruimte hebt op je OneDrive is het alleen maar een kwestie van de bestanden via pc van de ene naar de ander map slepen en een nachtje laten stampen.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54
De 2e factory reset heeft wonderen gedaan. Ik zit nu nog met 76% accu. Alleen vanmorgen werd mijn L930 nog tijdelijk warm maar daarna niet meer.

Ergens zit een bug omdat je zoveel wisselende resultaten hoort/ziet. Het lijkt mij voor Microsoft ook lastig om het probleem te achterhalen omdat het niet zomaar te reproduceren is...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-11 13:56
scartissue schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:48:
Ik denk dat de berichten app bij mij de boosdoener is van de battery drains. Die komt in ieder geval opeens omhoog bij batterijbesparing als enorm grootverbruiker terwijl ik geen smsje heb gestuurd.
De berichten app stond bij mij vandaag ook bovenaan met 50%. Later pas dit plaatje gemaakt. Zoals te zien draait deze op de achtergrond door. Binnen 2 uur dat mijn telefoon van de lader was had ik nog maar 50% batterij over terwijl ik de telefoon in die 2 uur niet heb aangeraakt. Heb nu ingesteld dat deze niet meer op de achtergrond mag draaien. Ik gok dat de integratie met skype de batterij leeg trekt en dat ik dus niks mis nu messaging niet meer in de achtergrond mag draaien. Nu draait de telefoon de laatste drie uur wel goed zonder dat die warm is geworden terwijl ik wel allerlei apps heb gebruikt. Hopen dat het zo blijft.

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-11 14:12
Mijn lumia 735 draait redelijk stabiel op 10.0.10549,4 heb alleen sinds gisteren als ik Microsoft Edge gebruik steeds een irritante bladzij/popop (cheapdlt.com) die maar door blijft komen.
Het in de hub bij favorieten gezocht maar kan deze niet vinden, hoe kan ik dit verwijderen met met welke app of via bepaalde instellingen kan ik dit verwijderen?

tks.

• Swerfer
nec1560 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:25:
Mijn lumia 735 draait redelijk stabiel op 10.0.10549,4 heb alleen sinds gisteren als ik Microsoft Edge gebruik steeds een irritante bladzij/popop (cheapdlt.com) die maar door blijft komen.
Het in de hub bij favorieten gezocht maar kan deze niet vinden, hoe kan ik dit verwijderen met met welke app of via bepaalde instellingen kan ik dit verwijderen?

tks.
Als je ook de laatste build van W10 op de desktop draait, kan het daar vandaan gekomen zijn. Sinds deze laatste builds wordt alles (standaard?) gesynchroniseerd...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• nec1560
is dit op een of ander manier te verwijderen? Heb nu ook mozzi.com en volgens een antivirus programma heb ik nu een Tapsnake virus. Is vermoedelijk een hoax maar hoe krijg dit deze zooi eraf?

tks.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:36
antivirus programma op Windows 10 mobile? Vraag me af hoe dat zou werken. Apps (en dus ook antivirus) hebben geen toegang tot systemfiles of bestanden van andere apps.
Is niet gewoon het enigste tabblad dat je open hebt staan in Edge die van mozzi.com?

• scartissue
  • Niet online
Rips10 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:09:
[...]

De berichten app stond bij mij vandaag ook bovenaan met 50%. Later pas dit plaatje gemaakt. Zoals te zien draait deze op de achtergrond door. Binnen 2 uur dat mijn telefoon van de lader was had ik nog maar 50% batterij over terwijl ik de telefoon in die 2 uur niet heb aangeraakt. Heb nu ingesteld dat deze niet meer op de achtergrond mag draaien. Ik gok dat de integratie met skype de batterij leeg trekt en dat ik dus niks mis nu messaging niet meer in de achtergrond mag draaien. Nu draait de telefoon de laatste drie uur wel goed zonder dat die warm is geworden terwijl ik wel allerlei apps heb gebruikt. Hopen dat het zo blijft.
Ja dat lijkt inderdaad de oplossing te zijn.
Gisteravond de berichtenapp verboden om op de achtergrond te draaien en vannacht maar 10% batterij verbruikt.

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11 06:28
Ga nu toch maar weer terug naar 8. Zat in de slow ring, maar kon na een herinstallatie van mijn telefoon geen accounts meer toevoegen. Hopen dat dit vanaf windows 8 wel weer lukt, kan ik daarna upgraden weer naar windows 10 op mijn lumia 920

Verwijderd

Heb mijn N920 (op de vorige build), gisteren eerst 100% opgeladen.

Daarna aan de pc gekoppeld en:
Toen backup gemaakt en vervolgens terug gezet naar 8.1
Toen geupgrade naar de nieuwste Windows 10 build & factory reset.
Daarna backup terug gezet.
Nadat dat allemaal klaar was ding afgekoppeld en 80+ apps laten installeren/updaten.

Nu lijkt het een stuk beter te gaan met de accu.
Gisteravond nog op 44% bij het wakker worden nog op 35% (in flight mode zonder Wi-Fi en verder alles BT/NFC uit).

Enige wat ik nu mis is de optie om (verborgen) nummers te kunnen blokkeren. Die is verdwenen in de nieuwste build? En jammer dat m'n Whatsapp geschiedenis niet mee gaat in een backup. Die is nu foetsie... :/

• geenstijl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:25:
En jammer dat m'n Whatsapp geschiedenis niet mee gaat in een backup. Die is nu foetsie... :/
Wat bijzonder. Mijn whatsapp backup gaat altijd mee, heb al vaak factory reset gedaan etc.
Voor dat ik dat doe, maak ik in Whatsapp altijd handmatig even een backup.
Vervolgens na factory reset Whatsapp opnieuw installeren en ik krijg tot nu toe altijd de melding dat er een backup is gevonden, en deze zet ik dan terug.

Verwijderd

geenstijl schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:27:
[...]
Wat bijzonder. Mijn whatsapp backup gaat altijd mee, heb al vaak factory reset gedaan etc.
Vervolgens na factory reset Whatsapp opnieuw installeren en ik krijg tot nu toe altijd de melding dat er een backup is gevonden, en deze zet ik dan terug.
Exact gedaan zoals jij het beschrijft, alleen dan ontbrak bij mij de melding dat er een backup gevonden was.
Moest na herinstallatie van Whatsapp zelfs mijn telefoon opnieuw verifiëren.

• nec1560
Caelorum schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:46:
antivirus programma op Windows 10 mobile? Vraag me af hoe dat zou werken. Apps (en dus ook antivirus) hebben geen toegang tot systemfiles of bestanden van andere apps.
Is niet gewoon het enigste tabblad dat je open hebt staan in Edge die van mozzi.com?
Ik krijg dus steeds een popup van cheaptl.com en mozzi.com, heb nu op mijn W10 10.565 preview desktop
het synchroniseren Favorieten afgezet.

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-10 14:21
[...]
TS heeft een lumia 920, backup staat dan op het telefoongeheugen en met het installeren van een nieuwe build of flash ben je alles kwijt.
Wellicht heb jij een SD kaart waar je backup op staat.

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11 06:28
Ik probeerde zojuist met de Windows recoverytool 3.0.1 terug te gaan naar windows 8.1, maar na meermaals proberen blijf ik een error krijgen dat de bewerking is mislukt op mijn lumia 920.

Ik sluit mijn telefoon aan, de software herkend deze en geeft aan dat ik oudere software wil installeren, als ik dat bevestig gaat mijn telefoon een aantal keer opnieuw opstarten, maar krijg ik uiteindelijk de melding dat het is mislukt.

Iemand nog een idee hoe ik terug kan naar windows 8.1?

• geenstijl
  • Niet online
Bijzonder. Ik moest ook de eerste keer gewoon weer mijn telefoon verifiëren.
Maar kan mij voorstellen dat het irritant is dat je backup dan weg is.

• geenstijl
  • Niet online
nec1560 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

Ik krijg dus steeds een popup van cheaptl.com en mozzi.com, heb nu op mijn W10 10.565 preview desktop
het synchroniseren Favorieten afgezet.
Komt dit niet gewoon door een bepaalde App die je geïnstalleerd hebt?

• nec1560
Ik heb nog niet veel nieuwe apps geinstalleerd, na de update.

Ben al op zoek naar een App om je Browser op te schoonen, maar nog niets
gevonden.

Verwijderd

Na een aantal dagen heb ik met de laatste build nog geen "heimwee" gehad naar 8.1, dit was met de vorige builds wel anders.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 14:33
Welke app gebruiken jullie om te zien welke app het meeste batterij opslokt?

Ik had vandaag met de Windows 10 build dat hij van 48 % binnen 1 uur naar 13% ging..

Niet echt fijn zeg maar :P

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Radeon

Radeon

Ik gebruik gewoon de standard batterij app. Daarmee kan je ook wel redelijk zien welke app dorstig was.

It's never easy.....

• Possible
Oke wordt die app standaard meegeleverd? Zo ja,hoe heet de app? Want ik zie niks staan namelijk.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Rips10
Possible schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:37:
Oke wordt die app standaard meegeleverd? Zo ja,hoe heet de app? Want ik zie niks staan namelijk.
Settings -> System -> Battery Saver -> Battery Use.
Wel irritant dat deze niet meer in de app lijst staat inderdaad.

[ Voor 11% gewijzigd door Rips10 op 18-10-2015 15:52 ]

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-10 10:04
Werkt bij meer mensen in de laatste build de back knop niet meer om je actieve applicaties te zien? Ik kan hem nog wel gebruiken om back te gaan, maar ingedrukt houden heeft geen actie meer. Opnieuw opstarten maakt geen verschil. Ik kan nu wel door de backup knop vaker in te drukken door alle applicaties heen te gaan, maar dan moet je ze dus ook afsluiten om door te gaan.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

WaSteiL, heb je toevallig de scalling helemaal op zijn kleinst staan? (slider helemaal naar links)
Is een bug met de schaling, daar had ik ook last van met nog wat andere dingen die aan de schaling zijn gerelateerd
Heb dat al ergens in dit topic staan toevallig en ook op NPU is er een nieuws berichtje over.
http://www.nokiapoweruser...scape-ui-but-it-is-buggy/

[ Voor 3% gewijzigd door GiLeX op 18-10-2015 17:27 ]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-11 17:23
Heeft er nog iemand problemen mee met afbeeldingen te uploaden naar OneDrive ?Als ik een selectie maakt van een X aantal afbeeldingen wordt enkel de eerste geüpload en springt het scherm terug homescreen.

• lifeguard
Patrickccc schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:47:
Heeft er nog iemand problemen mee met afbeeldingen te uploaden naar OneDrive ?Als ik een selectie maakt van een X aantal afbeeldingen wordt enkel de eerste geüpload en springt het scherm terug homescreen.
Jep. Werkt hier ook niet goed.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Is de volgende build eral ? :+

• Rips10
Sinds de berichten app niet meer op de achtergrond mag werken geen problemen meer met de batterij (tot nu toe) :)
Wel een bug bij het startscherm dat als ik nu nog tiles toevoeg aan het startscherm deze niet altijd zichtbaar zijn, maar wel gepind zijn. Gelukkig heb ik de belangrijkste dingen al op mijn startscherm staan.

Verwijderd

Blijkbaar update geweest van de Outlook app. Beide pin opties werken nu samen, via hamburger menu pinnen kan je via 3 puntjes binnen account weer unpinnen, maar belangrijker is dat de afzonderlijke accounts tiles weer "live" zijn. *O*

Hoop echt dat de update historie weer terug komt in de store.
Hier zijn mn livetiles van zowel Outlook als Calendar anders nog niet top. Ze lopen minstens een dag achter

Martinspire - PC, PS5, XSX

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:25
lifeguard schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:43:
[...]

Jep. Werkt hier ook niet goed.
Persoonlijk doet me dit toch vragen rijzen zeker omdat het niet de eerste keer is.

Dingen die in een build prima werken, werken plots helemaal niet meer in een volgende build ?

Dit één stap vooruit, twee stappen achteruit gedoe is geen goed voorbeeld van kwaliteit.

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ik ben eerlijk gezegd nogal bang voor de aankomende november (?) release date van Windows Mobile 10. Op mijn secondary Lumia 635 is het een erg trage boel, veel crashes en heel veel rough edges.

Uiteraard krijg je hierbij de discussie: het is toch een preview? Zeker - maar totaal niet te vergelijken met de Windows 10 Preview, die naar mijn mening altijd veel stabieler was. Dit lijkt meer op een dev team dat uiterst strakke deadlines moet halen.

Ik hoop echt dat de stabiliteit en vooral performance sterk omhoog gaat in de aankomende weken. Anders is misschien wel DE USP van Windows (Phone) weg: 'misschien niet alle apps, maar draait top op apparaten van 100 euries'.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

• Patrickccc
r2504 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

Persoonlijk doet me dit toch vragen rijzen zeker omdat het niet de eerste keer is.

Dingen die in een build prima werken, werken plots helemaal niet meer in een volgende build ?

Dit één stap vooruit, twee stappen achteruit gedoe is geen goed voorbeeld van kwaliteit.
Het is eerder 2 vooruit en 1 achteruit,geduld hebben .

• Patrickccc
Is dat nieuw of kon het al een tijdje?Als je een bericht krijgt vb sms kun je het lezen op je vergrendelingsscherm ,swipe je omlaag kun je direct in het vergrendelingsscherm antwoorden.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Hoewel sommige apps zoals Telegram nog niet geoptimaliseerd zijn voor W10M, moet ik zeggen dat ik het een prettiger OS vind dan WP 8.1. Ik had bij WP 8.1 meer het gevoel in een beta te zitten dan W10M.

• blmp
  • Niet online
GiLeX schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:26:
WaSteiL, heb je toevallig de scalling helemaal op zijn kleinst staan? (slider helemaal naar links)
Is een bug met de schaling, daar had ik ook last van met nog wat andere dingen die aan de schaling zijn gerelateerd
Heb dat al ergens in dit topic staan toevallig en ook op NPU is er een nieuws berichtje over.
http://www.nokiapoweruser...scape-ui-but-it-is-buggy/
Hmm ben het niet helemaal eens met die post. Op mijn 930 werkt multitasking prima met scaling op het kleinst. Andere 2 issues al wel eens gehad overigens.
hjs schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:08:
Is de volgende build eral ? :+
Erg he. We lijken wel verslaafd :+
Rips10 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:20:
Sinds de berichten app niet meer op de achtergrond mag werken geen problemen meer met de batterij (tot nu toe) :)
Wel een bug bij het startscherm dat als ik nu nog tiles toevoeg aan het startscherm deze niet altijd zichtbaar zijn, maar wel gepind zijn. Gelukkig heb ik de belangrijkste dingen al op mijn startscherm staan.
Klopt, heb dat issue ook. Alsnof het startscherm nog niet ververst is na het toevoegen of zo.
Niels9001 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:06:
Ik ben eerlijk gezegd nogal bang voor de aankomende november (?) release date van Windows Mobile 10. Op mijn secondary Lumia 635 is het een erg trage boel, veel crashes en heel veel rough edges.

Uiteraard krijg je hierbij de discussie: het is toch een preview? Zeker - maar totaal niet te vergelijken met de Windows 10 Preview, die naar mijn mening altijd veel stabieler was. Dit lijkt meer op een dev team dat uiterst strakke deadlines moet halen.

Ik hoop echt dat de stabiliteit en vooral performance sterk omhoog gaat in de aankomende weken. Anders is misschien wel DE USP van Windows (Phone) weg: 'misschien niet alle apps, maar draait top op apparaten van 100 euries'.
Release voor alle niet lumia 550/950/950XL devices is in december. Maar heb echt totaal geen problemen met de stabiliteit hoor hier (op mijn Lumia 930). Performance + stabiliteit is zelfs een heel stuk verbeterd tov 10536. Zelfs op mijn vaders Lumia 640 draait het vrijwel perfect.

Patient gamer

• Rips10
Heb hier nog wel een probleem met het nederlands toetsenbord. Daarvoor moet die een bestand downloaden voordat dat werkt, maar die download mislukt altijd. Daardoor kan ik natuurlijk ook niet swipen wat ik erg mis. Iemand anders ook dit probleem?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:36
Patrickccc schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:18:
Is dat nieuw of kon het al een tijdje?Als je een bericht krijgt vb sms kun je het lezen op je vergrendelingsscherm ,swipe je omlaag kun je direct in het vergrendelingsscherm antwoorden.
Kon in de vorige build al en dacht al eerder. Ik draai nog op de 'oude' build, omdat ik geen zin heb terug te gaan naar WP8 om te updaten. Ik kan ook al direct reageren.

Verwijderd

Rips10 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:38:
Heb hier nog wel een probleem met het nederlands toetsenbord. Daarvoor moet die een bestand downloaden voordat dat werkt, maar die download mislukt altijd. Daardoor kan ik natuurlijk ook niet swipen wat ik erg mis. Iemand anders ook dit probleem?
Dit wellicht een oplossing,
baszzz in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"

• lifeguard
Niels9001 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:06:

Ik deel de gedachte. Vandaag vanuit het werk, heb ik dan ook weer de normale 8.1 erop gezet.
Teveel kleine dingen waar ik me aan stoor, en voelt na het unlocken stroperig. (bijna android)
Ik wacht wel op de officiele release :)

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:25
Heeft iemand toevallig deze build al getest in combinatie met een Band? En dan gaat het mij vooral om het ontvangen van de overige notificaties zoals Whatsapp en dergelijke.

• Swerfer
TheNiker2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:34:
Heeft iemand toevallig deze build al getest in combinatie met een Band? En dan gaat het mij vooral om het ontvangen van de overige notificaties zoals Whatsapp en dergelijke.
Alle notificaties komen goed door, sterker nog, mail notificaties zelfs 2x (vanuit de mail tile en de 'notificatie' tile) :(

• Voxxie
  • Laatst online: 07-11 08:42
Rips10 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:20:
Top ! Bedankt voor de tip.
Ik zie inderdaad dat de Berichten app 28% van mijn batterij verbruikt.
Ik verwacht dat het in de koppeling met Skype zit.

Mijn collega had het probleem met een leeglopende batterij niet op dezelfde build.
Hij heeft geen Skype account dus daar zou het best in kunnen zitten!

Tevens heb ik een aantal apps uitgeschakeld die van mij echt niet op de achtergrond hoeven te updaten.

Ik ben benieuwd hoe het batterijgebruik nu is.

• Rips10
Top, bedankt. Dit heeft het probleem opgelost. Kan nu weer swypen :)
Voxxie schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:58:
[...]
Jammer genoeg zie je door het uitzetten van de achtergrond taak geen notificaties of een update van de tile meer bij binnenkomst van een smsje. Je zult dus de app op moeten starten om te kijken of je een smsje binnen hebt. Gelukkig sms ik normaal gesproken nooit.

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:04
Voxxie schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:58:
[...]

Ik zie inderdaad dat de Berichten app 28% van mijn batterij verbruikt.
Ik verwacht dat het in de koppeling met Skype zit.

Mijn collega had het probleem met een leeglopende batterij niet op dezelfde build.
Hij heeft geen Skype account dus daar zou het best in kunnen zitten!

Tevens heb ik een aantal apps uitgeschakeld die van mij echt niet op de achtergrond hoeven te updaten.

Ik ben benieuwd hoe het batterijgebruik nu is.
Ik krijg alleen geen melding voor een nieuwe sms meer als ik hem uitzet in de achtergrond.
Anderen ook?

Verwijderd

siempie76 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:45:
[...]

Ik krijg alleen geen melding voor een nieuwe sms meer als ik hem uitzet in de achtergrond.
Anderen ook?
Wat staat er nou in de reactie boven die van jou? Dus de laatste reactie voordat jij op "reageren" drukte.. :/

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:25
Swerfer schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:32:
[...]

Alle notificaties komen goed door, sterker nog, mail notificaties zelfs 2x (vanuit de mail tile en de 'notificatie' tile) :(
Thanks, dan maar eens deze build proberen.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb build 10166 draaien (slow ring), maar daar werkt echt een heleboel niet. Ik heb steeds notificaties (volgens het icoontje in de titelbalk), maar er zijn geen notificaties. Geen tijd of icoontjes op het lockscreen, terwijl dit wel staat ingesteld. Kan geen extra accounts toevoegen in outlook, etc. En nu werkt de store app ook niet meer (noch op Wifi, noch op 3G). Ik krijg een blauw scherm en na een seconde of 10 weer het startscherm. En erg snappy is het allemaal niet. Is het met de laatste build in de fast ring beter gesteld?

[ Voor 4% gewijzigd door zonoskar op 20-10-2015 11:37 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 13:15
Bij de vorige build kon ik bij het configureren van mijn lockscreen mijn verschillende mailboxen selecteren. Hierdoor kon ik net zoals op WP8.1 het aantal ongelezen e-mails zien op mijn lockscreen per inbox.

Bij de huidige build (10549) krijg ik bij het configureren van mijn lockscreen alleen nog maar de outlook app te zien en niet meer de losse inboxen om te selecteren.
Hebben meer mensen hier last van? En mogelijk al een oplossing?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Bezig met downloaden van de nieuwe build hiero.

Ik merk dat de downgrade naar WP8.1 (die er bij mij L630 niet helemaal zoals de plaatjes uitziet, vooral niet bij instellingen!) nu wel heeeeeeeeeel erg snel ging, binnen 15 minuten was ik klaar!

Dat is wel wat anders dan de upgrade van 8.1 naar 10. Dat duurt echt behoorlijk lang met mijn 630.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 09:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iemand een idee hoe je in Edge een 'hover' menu kan gebruiken? De hover-titel zelf is ook een link, maar daaronder zit ook een submenu. Dus 1x tap op menu gaat hij direct door naar de eerste link, inhouden komt de lijst wel tevoorschijn maar kan ik niets aantikken.

Voorbeeld:
https://www.kpn.com/
Mobiel / TV-'inet / Speciaal zijn allemaal linkjes, maar eronder zit ook een heel menu.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2015 13:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 13:38
SinergyX schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:10:
Iemand een idee hoe je in Edge een 'hover' menu kan gebruiken? De hover-titel zelf is ook een link, maar daaronder zit ook een submenu. Dus 1x tap op menu gaat hij direct door naar de eerste link, inhouden komt de lijst wel tevoorschijn maar kan ik niets aantikken.

Voorbeeld:
https://www.kpn.com/
Mobiel / TV-'inet / Speciaal zijn allemaal linkjes, maar eronder zit ook een heel menu.
Dat soort menu's moeten verboden worden, is een drama op elk device wat je met touch bediend. |:(

Wat soms wel eens wil helpen is het menu vasthouden, je doet dan een rechtermuisknop en je krijgt een pop-up menu. Negeer dit menu, achter of naast zie je nu wel het volledige menu staan. Verdwijnt het menu achter de pop-up, probeer dan eens te spelen met het kantelen van je toestel of dmv zoom.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 09:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

St00mwals schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:23:
[...]

Dat soort menu's moeten verboden worden, is een drama op elk device wat je met touch bediend. |:(

Wat soms wel eens wil helpen is het menu vasthouden, je doet dan een rechtermuisknop en je krijgt een pop-up menu. Negeer dit menu, achter of naast zie je nu wel het volledige menu staan. Verdwijnt het menu achter de pop-up, probeer dan eens te spelen met het kantelen van je toestel of dmv zoom.
Vertel mij wat :P Maar op mijn oude note (en surface met muis) heb je gewoon je 'hover' met de muis, dus dat gaat probleemloos, ik dacht dat iOS ook een trucje had voor zulke menusystemen. Geen idee of Edge dus zoiets heeft (op mijn oude Note met pen was het pen er 'licht' bovenhouden).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hmmmm ik werd blij van de scaling mogelijkheid, maar nu kan ik nergens op 100% komen bij mijn 630 :'(

Zitten nog wel wat schoonheidsfoutjes in maar man man, ik ben er wel al blij mee. Al zie ik de anti aliasing niet helemaal goed gaan.

Lijkt wel of ik ineens een veel high enderigere telefoon heb :) Volgens mij (maar hij draait nu 2 uur) is hij ook sneller op het eerste gezicht.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16
We krijgen vanavond een nieuwe mobile build 10572....en volgende week dinsdag de 10575

[ Voor 74% gewijzigd door TheVMaster op 20-10-2015 19:57 ]

• geenstijl
  • Niet online
Yes, ik heb netjes gestemd. Ben erg benieuwd, qua nummering is het een enorme stap. Vooral batterijverbruik zou beter moeten zijn in deze build.
Voor 10572 moet je trouwens naar 8.1 terug, build 10575 kan gewoon als upgrade geïnstalleerd worden.

• Possible
Pfff alweer terug naar 8.1 ? Dat is wel zuur aangezien dat ook al met de laatste build moest....

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:04
Possible schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:16:
Pfff alweer terug naar 8.1 ? Dat is wel zuur aangezien dat ook al met de laatste build moest....
Build 10575 komt volgende week dinsdag/woensdag.
Wacht daar wel op

• Radeon

Radeon

Tja, daarvoor zit je in de fast ring dan weet je van te voren dat niet alles soepel verloopt. En releasen ze eens snel builds achter elkaar is het weer niet goed ;-)

It's never easy.....

• TheVMaster
Radeon schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:10:
Tja, daarvoor zit je in de fast ring dan weet je van te voren dat niet alles soepel verloopt. En releasen ze eens snel builds achter elkaar is het weer niet goed ;-)
Inderdaad...ik zit alweer op Phone 8.1.....nu wachten tot ik kan upgraden (waarschijnlijk vanavond rond 23u).
Maar waarom weer terug naar 8.1? Die bug hadden ze toch gefixed? Alleen dat je niet vanuit de oude naar nieuwe kan?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

de upgrade bug is gefixed in Build 10575 en verder helaas nog niet in 10572

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• TheVMaster
Martinspire schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:29:
Maar waarom weer terug naar 8.1? Die bug hadden ze toch gefixed? Alleen dat je niet vanuit de oude naar nieuwe kan?
De build waar dat gefixt is = 10575. De build die vanavond rond 23:30 komt is build 10572...iets met hypen ofzo :9

Build 10575 komt a.s. dinsdag of woensdag, maar aangezien de Windows Insiders niet lang willen wachten gooit hij deze build er vanavond rond 23:30 uit.....maar dan moet je dus (nog) wel weer terug naar Windows Phone 8.1.

Ach...ik heb 8.1 er al weer op staan.....de meeste apps weer geinstalleerd, dus straks alleen een kwestie van upgraden....en gaan....

• blmp
  • Niet online
zonoskar schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:12:
Ik heb build 10166 draaien (slow ring), maar daar werkt echt een heleboel niet. Ik heb steeds notificaties (volgens het icoontje in de titelbalk), maar er zijn geen notificaties. Geen tijd of icoontjes op het lockscreen, terwijl dit wel staat ingesteld. Kan geen extra accounts toevoegen in outlook, etc. En nu werkt de store app ook niet meer (noch op Wifi, noch op 3G). Ik krijg een blauw scherm en na een seconde of 10 weer het startscherm. En erg snappy is het allemaal niet. Is het met de laatste build in de fast ring beter gesteld?
Ik zou gewoon de Fast ring ingaan. Er zijn nog een paar kleine known bugs, maar het is zoveel beter als 10166.

Patient gamer

• TheVMaster
De update is live! Lees hier (zometeen) de features...en fixes!

Dit is toch wel een vette feature : "Get missed call notifications and send texts on your PC with Cortana"

Gewoon op je pc melding krijgen van gemist oproepen op je mobiel (via Cortana) en dan vanaf je PC een SMS sturen...

Afbeeldingslocatie: http://az648995.vo.msecnd.net/win/2015/10/missed-call-notification.png

[ Voor 75% gewijzigd door TheVMaster op 20-10-2015 23:53 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Photos cannot be selected for sharing through third party apps like Facebook, Facebook Messenger, Instagram Beta, WhatsApp etc.
Als dat is wat ik denk dat het is dan gaat die build veel frustraties opleveren voor mensen :P.

Ik ben zelf ondertussen op mijn Lumia 930 en 1520 terug naar Windows 8.1. De Insider builds kunnen nog niet tippen aan hoe soepel 8.1 toch is. Ik hoop echt dat daar nog wat aan veranderd voor de RTM en dat we geen halfbakken mobiel OS krijgen zoals de RTM van Windows 10 toch ook wel nogal 'onaf' aanvoelde.

• blmp
  • Niet online
Some devices will get into a state where the Phone app will continually crash upon launch. Resetting the device will recover it from this state.

Devices that have updated from Windows Phone 8 to Windows Phone 8.1 may lose the ability to connect to Wi-Fi on Windows 10 Mobile Insider Preview builds or may fail to update to Windows 10 Mobile Insider Preview builds all together.
Deze issues klinken niet zoveel beter anders.

[ Voor 3% gewijzigd door blmp op 21-10-2015 00:35 ]

Patient gamer

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11 19:05

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ziet er cool uit, deze nieuwe build! Even installeren vlug en dan slapen gaan :)

Edit:
Urgh, nevermind. Je moet wederom eerst downgraden naar Windows 8.1. Tweede build op rij dat dit moet en dat begint toch wel vervelend te worden.

[ Voor 49% gewijzigd door FREAKJAM op 21-10-2015 00:46 ]

is everything cool?

Dat van die Wifi doet mijn huidige build ook al, dus dat scheelt weinig (zie hem af en toe thuis weer op 4G staan).

Maar ik gebruik geen Cortana, dus heel boeiend is de update dan ook niet (en ook voor mijn ouders straks niet). Sowieso, dat soort dingen hoef ik niet te hebben, al is het fijn voor degenen die daar wel op zitten te wachten.

Ik denk dat ik toch nog die paar dagen wacht (of er moet op reddit meer changes verschijnen). Vind terug naar 8.1, alles installeren en dan instellen telkens weer zo'n gedoe.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 21-10-2015 00:56 ]

• geenstijl
  • Niet online
Build geïnstalleerd:
- apps verwijderen etc. gaat nu super snel
- edge lijkt een stuk sneller pagina's te laden
- phone app is weer in correcte Nederlandse taal
- dataverbruik is gefixt: Limiet instellen op de eerste vd maand werkt nu
- whatsapp kan ik niet meer pinnen als wide-tile

• TheVMaster
geenstijl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 02:19:
Build geïnstalleerd:
- edge lijkt een stuk sneller pagina's te laden
- phone app is weer in correcte Nederlandse taal
- dataverbruik is gefixt: Limiet instellen op de eerste vd maand werkt nu
- whatsapp kan ik niet meer pinnen als wide-tile
Alles lijkt inderdaad een heel stuk sneller......wel raar, krijg net de melding dat m'n foon gereboot moet wordne, krijg ik weer een update....

En ook de Facebook (beta) App heeft een update gehad naar een UWP versie, volgens Joe Belfiore.

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 21-10-2015 06:38 ]

• Swerfer
geenstijl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 02:19:
Build geïnstalleerd:
Haha, na elke build update ben ik weer opnieuw de volgende apps aan het verwijderen:

Facebook,
Line,
Health & Fitness,
Money,
Enzv.

Eigenlijk de bloatware van Windows Phone (Windows 10 Mobile), maar ten opzichte van Android kan je vrijwel alles uninstallen. En dan is het wel makkelijk dat het uninstallen zo rap gaat...

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Nieuwe build is fijn inderdaad. Merk gelijk de snelheid. Pinch to zoom is nu weer te doen/lekker snel bijvoorbeeld. Beloofd veel goeds voor de RTM versie.

• Niels9001
Hoe is de laatste build (10572) op de Lumia 925 of Lumia 635 - iemand ervaringen?

Mijn daily driver (925) zit nog op 8.1, maar hoop nu eigenlijk wel te kunnen upgraden :)!

Niels

• GameFreak
Niels9001 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:29:
Hoe is de laatste build (10572) op de Lumia 925 of Lumia 635 - iemand ervaringen?

Mijn daily driver (925) zit nog op 8.1, maar hoop nu eigenlijk wel te kunnen upgraden :)!

Niels
Ik vind 10549 op mijn 925 al heel erg goed te doen. Ervaar bijna geen problemen meer.

• Niels9001
GameFreak schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:31:
[...]

Ik vind 10549 op mijn 925 al heel erg goed te doen. Ervaar bijna geen problemen meer.
En battery life etc.?

• geenstijl
  • Niet online
[...]
Nou, ik begin er nooit meer over :o
Gisteren de nieuwste build geïnstalleerd en mijn whatsapp backup is verdwenen. :P
Wellicht dat het komt doordat ik de SD-kaart heb laten formatteren, misschienwas de back-up daar op gezet.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11 22:16
Ik heb nu nog 10536, en ga volgende week wel over..., werkt prima voor dagelijks gebruikt. Kan ik in de nieuwe build custom ringtones gebruiken? En sinds een weekje reboot mijn telefoon minimal 1x per dag, is dit gefixed/normal op een 640xl?

• vali
Ben nu ook de nieuwste build aan het installeren. Ben erg benieuwd of de irritante loading screen nu weg is die ik af en toe heb bij het hoofdscherm...

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
was op de vorige build 10549 al redelijk, kon het net een dag volhouden. bij deze nieuwe beloven ze nog beter :-)

• GameFreak
Battery life is goed, stukken beter dan 10536.
Ik ervaar het nu bijna zoals op 8.1

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
GameFreak schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:39:
[...]

komt idd in de buurt. zolang je wel Edge e.d. apps afsluit, anders vreten ze nog best op de achtergrond. ben nu de nieuwe aan t installeren. benieuwd hoe die is :)

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

GameFreak schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:39:
[...]

Is het niet ietwat te kort dag om dat nu al te beoordelen? (Tenzij je ontzettend productief bent geweest vannacht).

is everything cool?

• vali
FREAKJAM schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:41:
[...]

Is het niet ietwat te kort dag om dat nu al te beoordelen? (Tenzij je ontzettend productief bent geweest vannacht).
Zijn tweakers dat niet altijd (ook in hun slaap) ? :+ ;) Heb gisternacht al de marathon gelopen met mijn smartphone.

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 21-10-2015 09:45 ]

• GameFreak
FREAKJAM schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:41:
[...]

Als je terugleest dan zie je dat ik het over 10549 heb qua battery life :)

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

vali schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:42:
[...]

Zijn tweakers dat niet altijd (ook in hun slaap) ? :+ ;) Heb gisternacht al de marathon gelopen met mijn smartphone.
Met welke tijd? :+
GameFreak schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:45:
[...]

Als je terugleest dan zie je dat ik het over 10549 heb qua battery life :)
My bad, ik dacht dat je het al over de build had van gisteravond :9

is everything cool?

Pagina: 1 ... 28 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M