Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege wat problemen moest ik vanmiddag terug naar 8.1 via recover tool, wil net weer preview er op zetten krijg ik 10549.4 voor de neus.
Dus nu "installatie voorbereiden", ben benieuwd naar de verbeteringen in deze build.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 22:58
Announcing Windows 10 Mobile Insider Preview Build 10549

http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10549/

Here are some things we have fixed:
  • The Windows Camera app no longer crashes when certain applications launch it to capture a picture.
  • We fixed an issue where the touch keyboard would get dismissed every time you sent a message, which made sending 2+ texts in quick succession difficult.
  • We fixed an issue where swiping away a notification was causing the notification icon to appear top of your screen.
  • Screenshots were not being properly saved resulting in many top social messenger apps such as WeChat, WhatsApp, LINE, WeiBo, and QQ unable to find saved screenshots. This has been fixed.
  • We fixed an issue where you couldn’t cannot launch apps saved on SD cards after reinserting your SD card.
  • Pinch to zoom should work properly in the Maps app now.
  • We fixed an issue where trying to set a custom ring or text tone for a contact shows a black screen for 10 seconds, then does nothing.
  • We have added back vibrate-only alarms.
  • We have fixed call-blocking.
Known issues:
  • After upgrade, you might be missing a few apps. If you experience this, the workaround is to reset your phone.
  • After rebooting your phone, you won’t see notifications, such as new messages, until you unlock your phone for the first time. After that, you should see notifications for new messages just fine. This bug is fixed in a later build.
  • You will be unable to make calls with Skype for Business, WhatsApp and other apps after upgrading to this build. The workaround is to uninstall and reinstall these apps from the Store.

[ Voor 83% gewijzigd door MichelatNL op 14-10-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluk bij een ongeluk dus die recovery naar 8.1 vanmiddag.. :*)

Had het sowieso gedaan, want na een upgrade doe ik (en de meeste hier) toch een hard reset, dus die 10 minuutjes extra recovery naar 8.1 had ik wel over gehad voor een nieuwe build.

<edit>
Wel even schrikken na de eerste reboot heel lang zwart scherm :X . Powerknop 15 seconden ingehouden, phone starte opnieuw op en is nu bezig met migreren. (maar 9 stappen deze keer)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 22:23
Hmm... Nu terug dus naar WP8.1

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Zodat je sneller de nieuwste build krijgt bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:32:
[...]

Zodat je sneller de nieuwste build krijgt bedoel je?
Zodat je hem krijgt.
We discovered a bug late last night that caused phones upgrading from Build 10536 to get stuck at a black screen after this new build is installed. Rather than making you wait a little bit longer for us to fix this bug – we decided to release this build as a single update from Windows Phone 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mhhh, dan maar geduld tot de volgende build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
De tandwieltjes draaien weer. Daarna weer een factory reset en met een beetje geluk heb ik alles voor een uur of 22 weer op de rails...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
An update for Lumia 1020 users: Lumia Camera is no longer uninstalled when you update to Windows Mobile 10, so you can continue using it when you update your phone from Windows Phone 8.1. You should use Lumia Camera in order to take advantage of all of the Lumia 1020’s great camera capabilities. Lumia Camera is not yet available in the Store for Windows 10 devices so you will need to use the Windows Phone Recovery Tool to return to Windows Phone 8.1 in order to get the app back.

Kijk dit is mooi.

Ik baal er alleen van dat je voor de update eerst naar 8.1 terug moet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Mich schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:52:
Ik baal er alleen van dat je voor de update eerst naar 8.1 terug moet....
Tijdrovend, maar een schoon systeem vind ik altijd wel fijn. Ik zet toch een backup terug alleen moet ik een stuk of 10 apps opnieuw aanmelden (WhatsApp, Rabobank, Here apps, Auhtenticator enzv)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:05
geenstijl schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:03:
[...]
Je kan geen OneDrive-foto's als favoriet instellen, alleen foto's die lokaal op je toestel staan. (Bv "mappen" --> Pictures")
Als je dan bij een foto naar boven swiped, zie je het bekend "hartje".
Ik had de moed al bijna op gegeven, bedankt voor de tip, ga dit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:42
De nieuwe build staat er op.
Gelijk erna even een factory reset, en daarna m'n Back-up weer terug.
De laatste apps worden nu binnen gehengeld.

We kunnen de camera weer gebruiken in whatsapp!! Jeej...
M'n lumia 640xl was wat traag geworden de laatste weken, hopelijk houd deze build langer zijn snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg na factory reset en activeren van de insider app nog een klein update-je (tandwielen kleine 2 minuutjes) er over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Bij mij was het scherm op een gegeven moment een minuut of vijf zwart, maar daarna ging alles door.
Paar dingen die opvallen:
- Edge synct mijn favorieten met de pc
- Alles voelt snappier
- Windows Central app opent een stuk sneller
- Weinig loading screens gezien nog
- Vanuit Whatsapp een nieuw contact toevoegen werkt weer
- Vanuit whatsapp launched de camera weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Ben nu ook bezig met updaten.

edit:

Ben nu backup aan het terugzetten.

[ Voor 52% gewijzigd door vali op 14-10-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit de release candidate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Nee nog niet. Merk dat accuverbruik echt enorm verbeterd is. Schijnt nog wel een accu bug erin te zitten die door cortana komt. Ik laat cortana dus nog ff uit. In de volgende build wordt deze bug gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:57
Duidelijk een goede stap vooruit, deze build!

Duurde heel wat uurtjes voordat ik alle updates uit de store kreeg, vind de store zelf nog wat traag werken.. Heel af en toe een laden schermpje bij het ontgrendelen van de Lumia 735..

Verder erg tevreden! Enige aanpassing die ze in de Outlook mail app nog mogen maken is niet alleen de app zelf een donker thema geven, maar op het moment van een mail lezen ook donker.. dat is nu nog wit.

Tot dusver erg blij mee, accutijd lijkt in 1e instantie prima! Scheelt voor mijn gevoel niet veel van 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 22:00
Van de Store krijg je er eieren van,wat werkt die traag, accu verbruik niet echt beter als de vorige merk wel als je naar het symbool kijkt lijkt die bijna vol (90%)maar als je naar de procenten kijkt is die 1/3 minder.
Verschillende apps werken niet meer die wel in de vorige versie wel werkte ook niet in de Store te vinden jammer zeker voor de Lumia Refocus app wat ik toch regelmatig gebruikt.Mijn backup vd vorige build wordt niet herkend in onedrive zie ik die staan maar kan die niet gebruiken.Het werkt sneller,vloeiender en dat merkte ik heel goed als je de achtergrond een afbeelding wilt instellen daar had ik bij de vorige build enorme vertraging en nu perfect,op de apps na is het ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 21:18
Als mijn Lumia 735 opstart nadat ik fast-ring in de Insider app aangeef, gaat hij terug naar WP8.1. Heeft dit te maken met het feit dat hij niet kan verbinden met een Microsoft update server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan87423 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:42:
Als mijn Lumia 735 opstart nadat ik fast-ring in de Insider app aangeef, gaat hij terug naar WP8.1. Heeft dit te maken met het feit dat hij niet kan verbinden met een Microsoft update server?
Na het rebooten moet er eerst naar updates gezocht worden, al dan niet handmatig. Het rebooten na het instellen van de insider app is enkel om wat instellingen aan te passen.

Staat ook duidelijk in het laatste scherm tijdens het instellen van de app. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Niet online
De appstore is wel weer een partij traag na deze update zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-10 10:01

Renate1970

Lef is Leven

Hier hem ook erop gezet op lumia 640 XL op de traagheid van de shop verder geen problemen tot nu toe.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
scartissue schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:01:
De appstore is wel weer een partij traag na deze update zeg...
Had ik eerst ook, maar vanmorgen was de appstore snel. Vergeleken met de vorige build VEEL sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Agja, bij ons doet de appstore het tenminste nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Tweaker1234 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:21:
[...]

Had ik eerst ook, maar vanmorgen was de appstore snel. Vergeleken met de vorige build VEEL sneller.
Hier ook echt super snel. Installeren van apps gebeurd echt zo snel dat het bijna eng is :+.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Niet online
Tweaker1234 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:21:
[...]

Je hebt gelijk. Paar uur later en hij is nu inderdaad een stuk sneller. Moet wel zeggen dat mijn 930 erg warm wordt en de batterij erg snel leeg loopt terwijl ik in de trein een beetje aan het surfen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Update naar laatste build uit de fast ring op mijn Lumia 925 ging vlekkeloos. Store is inderdaad vrij sluggish (is al vrij lang bezig met het updaten van een aantal apps).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met de nieuwe build al minder last van battery drains?
(Of mijn bijna 3 jaar oude 920 is gewoon toe aan een nieuwe accu...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:01:
Iemand met de nieuwe build al minder last van battery drains?
(Of mijn bijna 3 jaar oude 920 is gewoon toe aan een nieuwe accu...?)
Merkte met build 10536 op mijn Lumia 930 dat voornamelijk Edge zorgde voor drains. Als ik hem afsloot in task switcher had ik eigenlijk nooit last van drains. Nu op de nieuwe build lijkt dat wel gefixt te zijn en accuduur is dan ook een stuk beter (tenzij je last hebt van de Cortana bug).

ps: op mijn device dan, meningen kunnen verschillen :+

[ Voor 3% gewijzigd door blmp op 15-10-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 08:58
Sinds gisterenavond bijna mijn hele maandelijkse data er door gedraaid. Nochtans was ik gans de tijd met wifi verbonden. Volgens het datagebruik bij de instellingen heb ik 750 mb per wifi verbruikt en maar 7 mb via data. Fout van mijn provider of heeft iemand er nog problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm....
ik heb me de vorige week aangemeld voor het insiders project, wegens tijdgebrek echter nog niet de upgrade kunnen doen.. bij mijn download staat 10536 klaar, maar uiteraard wil ik graag naar 10549.
moet ik nu upgraden naar 10536, downgraden naar 8.1 en dan uiteindelijk upgraden naar 10549?
Of is er een snellere manier?? Lumia 925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:04:
hmmmm....
ik heb me de vorige week aangemeld voor het insiders project, wegens tijdgebrek echter nog niet de upgrade kunnen doen.. bij mijn download staat 10536 klaar, maar uiteraard wil ik graag naar 10549.
moet ik nu upgraden naar 10536, downgraden naar 8.1 en dan uiteindelijk upgraden naar 10549?
we decided to release this build as a single update from Windows Phone 8.1. Current Insiders that would like to try out Build 10549 should:

Go back to Windows 8.1 first using the Windows Device Recovery Tool.
Once you’re on Windows Phone 8.1, install the Windows Insider app, choose the Fast ring, and reboot your phone.
After that – this build should download and install on your phone.

Dus deze komt enkel binnen als je 8.1 heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 08:38
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:04:
hmmmm....
Ik zou hem eerst via de Windows Device Recovery Tool 'resetten' en daarna de insider app installeren --> fast ring --> 10549 --> hard reset zodat je de bestanden van 8.1 kwijt bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
Sonny7 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:13:
[...]

Ik zou hem eerst via de Windows Device Recovery Tool 'resetten' en daarna de insider app installeren --> fast ring --> 10549 --> hard reset zodat je de bestanden van 8.1 kwijt bent
Met harde reset moet je wel oppassen sommige apps kun je niet meer installeren en staan ook niet in de store en uw backup werkt ook niet van de vorige build.
Ben van 10549 terug naar 8.1 en daarna backup uitgevoerd voor mijn apps zeker voor Lumia Refocus en daarna terug naar 10549 en deze keer geen harde reset uitgevoerd ,apps blijft zich behouden voor de rest geen problemen meer merk wel dat de telefoon-app in het Engels staat en niet in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Another build another battery drain :(

En ja ik heb Cortana uit staan. Vrijwel niets gedaan met mijn L930 vandaag (gisteravond 22.00 update gereed) en werd toch weer warm. Ik dacht zonder factory reset moet goed gaan omdat hij direct van WP8.1 kwam, maar ik ga toch maar weer een factory reset uitvoeren. De L930 heeft de hele nacht kunnen rommelen op de achtergrond, dus ik geloof ook niet dat het aan 'de achtergrond processen na een install' ligt.

Net mijn startscherm weer ingedeeld en alle niet meer gewente apps geuninstalled (waarom blijven die elke keer terugkomen ondanks dat de laatste backup die apps al niet meer zou moeten bevatten?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Swerfer schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:57:

En ja ik heb Cortana uit staan. Vrijwel niets gedaan met mijn L930 vandaag (gisteravond 22.00 update gereed) en werd toch weer warm. Ik dacht zonder factory reset moet goed gaan omdat hij direct van WP8.1 kwam, maar ik ga toch maar weer een factory reset uitvoeren. De L930 heeft de hele nacht kunnen rommelen op de achtergrond, dus ik geloof ook niet dat het aan 'de achtergrond processen na een install' ligt.

Net mijn startscherm weer ingedeeld en alle niet meer gewente apps geuninstalled (waarom blijven die elke keer terugkomen ondanks dat de laatste backup die apps al niet meer zou moeten bevatten?)...
Hier draait hij echt perfect op mijn Lumia 930. Al vanaf vanochtend van de lader af en nu op 60%. En dan heb ik hem nog vrij veel gebruikt (voor mijn doen). Dus kan er wel 2 dagen mee rondkomen als het moet :9

zelfs met Cortana aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:35
Straks via marktplaats een Lumia 930 ophalen. Daarna Windows 10 gelijk maar eens installeren. Ik ben heel benieuwd! Ik kom van Android / One plus one dus het zal wennen zijn....

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Possible schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:11:
Straks via marktplaats een Lumia 930 ophalen. Daarna Windows 10 gelijk maar eens installeren. Ik ben heel benieuwd! Ik kom van Android / One plus one dus het zal wennen zijn....
Je zal best blij zijn met de overstap. Kom ook van een OnePlus One af en nu een Lumia 930 ;). Nou kan je gezellig met ons weken wachten op nieuwe Insider builds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Laatst online: 21:42
Swerfer schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:57:

Ik had exact hetzelfde probleem.
Vandaag mijn telefoon terug geflasht naar 8.1 daarna naar de nieuwste build van WM10 erop gezet.
Draait nu ongeveer 3 uur zonder opladen, nog 80% batterij over.

Dus ik denk dat er toch iets niet helemaal lekker liep in de vorige build.
Een collega had het probleem niet terwijl hij toch voor 95% dezelfde apps gebruikt.

Erg vreemd.... Maar blij met de nieuwe build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skibidi_RizzXL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:16
Ook hier dik tevreden met deze build.
De mobiele hotspot wordt weer automatisch aangezet door een bluetooth device welke daar toestemming voor heeft gekregen.
Geen ''loading'' meer in beeld gehad en, wat ook irritant was, niet meer een fractie van een seconde de laatst gebruikte app in beeld maar gelijk het lockscreen.

Jammer dat teamviewer niet meer in de store staat, maar dat zal vast tijdelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
De optie om (nog) meer tiles weer te geven als je de scaling aanpast is ook top. Nu nog net iets te klein voor een L930, ik kan er wel mee leven, maar op mijn future L950 gaat dat goed uitpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-10 11:42
Is de optie in "System - Display - size of text, apps and items on display" in de laatste build nieuw? Door het aanpassen naar 175% heb ik nu NOG meer ruimte voor live tiles e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

WaSteiL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:49:
Is de optie in "System - Display - size of text, apps and items on display" in de laatste build nieuw? Door het aanpassen naar 175% heb ik nu NOG meer ruimte voor live tiles e.d.
Zag net een filmpje erover op Winbeta.org. Is een leuke feature. Straks zijn je live files net zo klein de icoontjes op een iOS of Android device. :D

Deze dus:

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 15-10-2015 21:52 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Swerfer schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:47:
De optie om (nog) meer tiles weer te geven als je de scaling aanpast is ook top. Nu nog net iets te klein voor een L930, ik kan er wel mee leven, maar op mijn future L950 gaat dat goed uitpakken...
Dat resulteerde op mijn 1020 die nu weer opnieuw met 10 draait in een niet meer werkende terug "knop"
Home werkte nog wel maar kon niks meer afsluiten of killen, bij een schaling van 175 %
En vervolgens er dan ook achter te komen dat het terug zetten naar 225% ook niet meer wou. Kon op opnieuw opstarten drukken tot ik een ons weeg maar dat werkte ook niet meer.
Hele settings menu reageerde niet meer lekker....
Kortom weer een factory reset gedaan en dus inmiddels weer draaiende met setting op 200%
En dat werkt iig zonder problemen nu.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
GiLeX schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:41:
[...]

Dat resulteerde op mijn 1020 die nu weer opnieuw met 10 draait in een niet meer werkende terug "knop"
Home werkte nog wel maar kon niks meer afsluiten of killen, bij een schaling van 175 %
En vervolgens er dan ook achter te komen dat het terug zetten naar 225% ook niet meer wou. Kon op opnieuw opstarten drukken tot ik een ons weeg maar dat werkte ook niet meer.
Hele settings menu reageerde niet meer lekker....
Kortom weer een factory reset gedaan en dus inmiddels weer draaiende met setting op 200%
En dat werkt iig zonder problemen nu.
Ik ben blij dat mijn L930 niet kleiner kan dan 225% als ik jouw ervaring zo lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Swerfer schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:43:
[...]

Ik ben blij dat mijn L930 niet kleiner kan dan 225% als ik jouw ervaring zo lees...
Vaag, 225% is mijn hoogste en 175% is het laagste op een L925.
Ik zou het eerder andersom verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het raar dat het niet hoger dan 300% kan. Ik denk dat mijn moeder wel op 500% had willen zitten. Ja dat is groot, maar bij WP8 kan het ook vrij groot maar dat kan nu dus totaal niet meer.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:39:
Ik vind het raar dat het niet hoger dan 300% kan. Ik denk dat mijn moeder wel op 500% had willen zitten. Ja dat is groot, maar bij WP8 kan het ook vrij groot maar dat kan nu dus totaal niet meer.
Je bedoelt de show more tiles optie in WP8? Die is er nog steeds: persoonlijke instellingen-start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaSteiL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:55:
[...]

Vaag, 225% is mijn hoogste en 175% is het laagste op een L925.
Ik zou het eerder andersom verwachten.
Op een 720p 4.7" Lumia 735: Van 150 tot 225%. Standaard op 200%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:23:
[...]

Je bedoelt de show more tiles optie in WP8? Die is er nog steeds: persoonlijke instellingen-start.
Nee tekst zelf op standje "dat zie je van 10 meter afstand ook " :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Niet online
Groove Muziek heeft een update gekregen: Gapless playback, eindelijk, 1 van de meest gevraagde features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

geenstijl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 06:02:
Groove Muziek heeft een update gekregen: Gapless playback, eindelijk, 1 van de meest gevraagde features.
Mooi en nu een family abo voor 15 euro invoeren.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23
Kunnen de mensen die Windows 10 mobile gebruiken iets vertellen over onderstaande?

Ik heb nu namelijk een lumia 635 (werk) en de browser werkt prima, alleen heb ik het idee dat ik soms 5 of 6 keer op een link moet klikken alvorens ik uiteindelijk verder ga naar de betreffende pagina. Ik weet niet of dit een OS probleem is of dat dit met de gevoeligheid van het scherm te maken heeft. Op IOS gaat dit voor mijn gevoel soepeler. Hopelijk heeft de nieuwe browser/OS daar geen last van.

Een tweede punt waar ik mijzelf aan stoor is als ik een lang bericht aan het typen ben en ik wil in de eerste zin iets wijzigen. Dan klik ik op het einde van het bericht en sleep dan mijn cursor vervolgens naar de plek waar ik de wijziging wil doen. Misschien doe ik dit verkeerd en zijn er snellere manieren, het kost echter wel een paar pogingen alvorens ik mijn cursor te pakken heb,

p.s. ik heb geen extreem dikke vingers en op IOS gaat dit prima. Ik overweeg echter een overstap naar de nieuwe lumia ipv huidige Iphone vandaar dat ik benieuwd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
KraveN schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:16:
Kunnen de mensen die Windows 10 mobile gebruiken iets vertellen over onderstaande?

Ik heb nu namelijk een lumia 635 (werk) en de browser werkt prima, alleen heb ik het idee dat ik soms 5 of 6 keer op een link moet klikken alvorens ik uiteindelijk verder ga naar de betreffende pagina. Ik weet niet of dit een OS probleem is of dat dit met de gevoeligheid van het scherm te maken heeft. Op IOS gaat dit voor mijn gevoel soepeler. Hopelijk heeft de nieuwe browser/OS daar geen last van.
Dit komt mij niet bekend voor (Lumia 830), maar misschien dat mensen met een 630 of 635 dit kunnen bekijken.
Een tweede punt waar ik mijzelf aan stoor is als ik een lang bericht aan het typen ben en ik wil in de eerste zin iets wijzigen. Dan klik ik op het einde van het bericht en sleep dan mijn cursor vervolgens naar de plek waar ik de wijziging wil doen. Misschien doe ik dit verkeerd en zijn er snellere manieren, het kost echter wel een paar pogingen alvorens ik mijn cursor te pakken heb,
Dat is inderdaad lastig. Gelukkig is het in W10 opgelost. Daar heb je een cursor-knop in je toetsenbord waarmee je de cursor door woorden kunt slepen. Dus vanaf december is dat geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:23:
[...]

Martinspire bedoeld precies het tegenovergestelde. Minde tiles en grotere tekst. Dat kan heel handig zijn voor iedereen (ouderen) die wat minder goed kan zien of niet altijd een leesbril bij de hand hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Zo inmiddels Windows 10 geinstalleerd en het werkt prima!

Wel heb ik twee vraagjes:
Het toestel wat ik heb komst oorspronkelijk uit de UK (o2). Deze wil ik graag debranden omdat ik het logo irritant vind tijdens het opstarten. Volgens XDA zou ik 059W1G7 RM-1045 VAR EURO NL CV BLACK moeten kunnen flashen en daarna weer terug naar Windows 10 build. Klopt dit ?

2e vraag:
Met Windows 8.1 heb je de mogelijkheid om een foto te gebruiken als tegel (dus niet de achtergrond). Klopt het dat dit met Windows 10 niet meer kan of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 4% gewijzigd door Possible op 16-10-2015 10:29 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn de live tiles van gepinde mail accounts kapot. Op de algemene outlook mail tile krijg ik wel aantal ongelezen mail te zien van beide accounts maar wil dus graag 2 aparte tiles voor de accounts.

Verder is deze build kwa snelheid, accu duur, soepelheid, etc een behoorlijke vooruitgang, op bovenstaande na nog geen gekke dingen tegen gekomen.
Possible schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:14:

2e vraag:
Met Windows 8.1 heb je de mogelijkheid om een foto te gebruiken als tegel (dus niet de achtergrond). Klopt het dat dit met Windows 10 niet meer kan of zie ik iets over het hoofd?
Kiezen voor "Afbeelding naast elkaar" i.p.v. "Afbeelding voor volledig scherm" bedoel je denk ik, bij instellingen-persoonlijke instellingen-start.

Wat betreft je eerste vraag, hoe vaak reboot je de phone, en zit je dan naar het scherm te kijken. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:30:
Bij mij zijn de live tiles van gepinde mail accounts kapot. Op de algemene outlook mail tile krijg ik wel aantal ongelezen mail te zien van beide accounts maar wil dus graag 2 aparte tiles voor de accounts.

[...]

Kiezen voor "Afbeelding naast elkaar" i.p.v. "Afbeelding voor volledig scherm" bedoel je denk ik, bij instellingen-persoonlijke instellingen-start.

Wat betreft je eerste vraag, hoe vaak reboot je de phone, en zit je dan naar het scherm te kijken. ;)
Thx dat was hem!

Nee ik reboot mijn telefoon niet zo vaak nee, maar gaat meer om het gevoel dat je meer ''stock'' hebt zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:30:
Ga even in je email en druk op het hamburgermenu. Nu kan je op elk account even ingedrukt houden en kan je kiezen om hem te pinnen to start. Ik heb alleen dat ik geen mogelijkheid meer heb om op je lockscreen ze individueel neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaSteiL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:56:
[...]

Ga even in je email en druk op het hamburgermenu. Nu kan je op elk account even ingedrukt houden en kan je kiezen om hem te pinnen to start. Ik heb alleen dat ik geen mogelijkheid meer heb om op je lockscreen ze individueel neer te zetten.
Ik weet hoe ik ze kan pinnen per account, echter is de tile niet live dan bij mij in deze build. Dat van de lockscreen had ik ook gemerkt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:02:
[...]

Ik weet hoe ik ze kan pinnen per account, echter is de tile niet live dan bij mij in deze build. Dat van de lockscreen had ik ook gemerkt inderdaad.
Nu je het zegt ook even getest en je hebt gelijk. Beide accounts een email gestuurd en het aantal blijft op 0 staan.

Ik had meer problemen met live tiles: de messaging tile stond bij mij ook heel lang op 1, terwijl er echt niets meer in zat en ik ook meerdere keren al in de app geweest was. Aan/Uit maakte niet en uiteindelijk was het spontaan verdwenen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
Is deze build inmiddels goed genoeg als daily driver?
Qua performance en stabiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Ik vind deze build heel wat beter in vergelijking met de vorige. Ik gebruik hem als daily driver en met de vorige build was het behelpen. Deze is een stuk sneller en batterij lijkt het - zover ik het nu kan zien - een stuk langer vol te houden. Al heb ik nog geen informatie over hoe lang dat is omdat ik daarvoor deze build te kort draai. Ik begin nu weer het idee te krijgen qua snelheid toen ik 8.1 achter me liet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:24

nwagenaar

God, root. What's the differen

msmilde schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:10:
Is deze build inmiddels goed genoeg als daily driver?
Qua performance en stabiliteit
Dat is geheel persoonlijk. De performance in de laatste versie is een stuk beter dan daarvoor; maar er zijn nog steeds enkele bugs en je moet niet vergeten dat het nog steeds een preview editie is.

Ik gebruik zelf WM10 sinds juli 2015 als mijn daily driver en ik neem de (eventuele) bugs en/of (mogelijke) herstarts voor lief. Probeer het gewoon :)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik ben vanmorgen ook maar begonnen

WM10 (backup gemaakt) -> WM8.1 (ingelogd zonder restore) -> Windows insider -> WM10 (zonder restore) -> Fabrieksinstellingen teruggezet en nu dan maar via een restore alles terugzetten.

Eerste blik zal ik dat Cellular Data al vervangen is door Mobiele data dus de vertaler is aan het werk gezet :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:02:
[...]Ik weet hoe ik ze kan pinnen per account, echter is de tile niet live dan bij mij in deze build. Dat van de lockscreen had ik ook gemerkt inderdaad.
Hier precies hetzelfde.
Outlook-live tile is niet live, helaas. Op het lockscreen komen de meldingen wel netjes te voorschijn.

Verder heb ik nog een irritant probleem met wifi:
deze zet ik 's-avonds altijd uit (zodat ik 's-nachts niet gestoord wordt door meldingen), maar toch staat elke ochtend weer de Wifi aan.
Ook regelmatig 's-nachts wakker door notifications etc. omdat wifi automatisch weer aanstaat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Werken trouwens de Whatsapp notificaties weer? Ik kreeg nu vaak te horen dat iemand me een bericht had gestuurd maar ik die pas zie als ik whatsapp open :|

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
nwagenaar schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

Dat is geheel persoonlijk. De performance in de laatste versie is een stuk beter dan daarvoor; maar er zijn nog steeds enkele bugs en je moet niet vergeten dat het nog steeds een preview editie is.

Ik gebruik zelf WM10 sinds juli 2015 als mijn daily driver en ik neem de (eventuele) bugs en/of (mogelijke) herstarts voor lief. Probeer het gewoon :)
ja weet ik, bugs zullen er altijd zijn..

Heb 2 builds terug erop gehad, en dat vond ik echt niet werkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok, dus het is of naar 8.1 terug en 549 krijgen, of 10 houden en wachten op de volgende/bugfix?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Niet online
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frostbite schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:05:
Werken trouwens de Whatsapp notificaties weer? Ik kreeg nu vaak te horen dat iemand me een bericht had gestuurd maar ik die pas zie als ik whatsapp open :|
Hier werkte het sowieso al prima? Maar wat me nu stoort is dat de notificatie niet weg gaat als de app al open is (en je dus vanuit lockscreen resumed)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 16-10-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
geenstijl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:04:
[...]
Hier precies hetzelfde.
Verder heb ik nog een irritant probleem met wifi:
deze zet ik 's-avonds altijd uit (zodat ik 's-nachts niet gestoord wordt door meldingen), maar toch staat elke ochtend weer de Wifi aan.
Ook regelmatig 's-nachts wakker door notifications etc. omdat wifi automatisch weer aanstaat. :(
Ga eens naar de instellingen van je Wifi. Als je wifi uitzet krijg je een dropdown menu waarin je kunt kiezen wanneer je wifi weer aan moet gaan. Waarschijnlijk staat deze ingesteld op 'over 1 uur' of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaSteiL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

Nu je het zegt ook even getest en je hebt gelijk. Beide accounts een email gestuurd en het aantal blijft op 0 staan.
Probleem zal zitten in het feit dat Microsoft aan het testen is met hoe accounts te pinnen en er nu twee (van elkaar los staande) opties zijn.
Je kan inderdaad linksboven hamburger menu en account lang vast houden voor optie, echter kan je nu ook als je in het account zit rechtsonder op de 3 puntjes klikken voor een menu waar vastpinnen ook bij staat.
En beide opties zitten niet gekoppeld, als je via hamburger menu vast pint kan je niet los maken van start via de 3 puntjes en omgekeerd.

Even wachten op een update van de app en zolang maar enkel de algemene Outlook mail app pinnen. :z

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Swerfer schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:57:
[...]

Tijdrovend, maar een schoon systeem vind ik altijd wel fijn. Ik zet toch een backup terug alleen moet ik een stuk of 10 apps opnieuw aanmelden (WhatsApp, Rabobank, Here apps, Auhtenticator enzv)...
Het lijkt er juist op dat een backup terug zetten weer voor de meeste problem zorgt. Dus zo clean is je systeem dan weer niet. (Misschien dat dat nu wel gefixt is) Wil je echt schoon verder gaan, doe dan geen backup. Probeer alles in de cloud te doen, dan krijg je dat sowieso al meteen terug. Dan moet je alleen een paar apps zoals je zei opnieuw instellen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Niet online
Rips10 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:22:
[...]

Ga eens naar de instellingen van je Wifi. Als je wifi uitzet krijg je een dropdown menu waarin je kunt kiezen wanneer je wifi weer aan moet gaan. Waarschijnlijk staat deze ingesteld op 'over 1 uur' of iets dergelijks.
Held _/-\o_
Deze stond inderdaad op 1 uur (was mij niet opgevallen, zet het altijd uit via action center), nu op handmatig gezet. Eindelijk weer doorslapen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 08:18
Wel prachtig die optie "System - Display - size of text, apps and items on display", hij staat bij mij nu op 200% en dit vind ik een perfecte verhouding, echter whatsapp trekt zich hier weinig van aan lijkt het. De tekst hierin is nog "bagger" groot. Meer mensen ervaring mee?

Voor de rest draad de nieuwe build als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:17
geenstijl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:44:
[...]
Held _/-\o_
Deze stond inderdaad op 1 uur (was mij niet opgevallen, zet het altijd uit via action center), nu op handmatig gezet. Eindelijk weer doorslapen 8)
Krijg jij dan je notificaties niet binnen over cellular ?

Ik mis nog steeds de optie om mails uit te schakelen tijdens nachtelijke uren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 10:25
Heeft er nog iemand problemen met het downloaden van de Nederlandse toetsenbord suggesties? Bij mij blijft de download mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
RoadRunnerRik schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:34:
Wel prachtig die optie "System - Display - size of text, apps and items on display", hij staat bij mij nu op 200% en dit vind ik een perfecte verhouding, echter whatsapp trekt zich hier weinig van aan lijkt het. De tekst hierin is nog "bagger" groot. Meer mensen ervaring mee?

Voor de rest draad de nieuwe build als een zonnetje!
De apps moeten ten eerste universeel zijn en geschreven voor Windows 10 en volgens mij ook nog andere scaling accepteren.

Een developer kan een zogenaamde Viewbox hebben toegepast zodat automatisch geschaald wordt naar welke resolutie dan ook. Dit is voor de developer lekker makkelijk programmeren, echter wordt dan niets met scaling gedaan wat van buiten de app komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Niet online
r2504 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:58:
[...]

Krijg jij dan je notificaties niet binnen over cellular ?

Ik mis nog steeds de optie om mails uit te schakelen tijdens nachtelijke uren ;(
Ik zet 's-nachts altijd cellular en wifi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geenstijl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:14:
[...]
Ik zet 's-nachts altijd cellular en wifi uit.
Is het dan niet handiger om op vliegtuigstand te zetten, 1 knop in actiecenter en je wifi gaat niet per ongeluk aan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Niet online
Ik wil wel graag telefonisch bereikbaar zijn en dan is de vliegtuigstand geen uitkomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:57
Gewijzigde reactie, verkeerd gelezen.....

[ Voor 92% gewijzigd door rscheper op 16-10-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Of Cortana inschakelen (Moet je wel je regio en taal op Engels (US of UK) instellen) en dan heb je Quit Hours beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 21:41
baszzz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:00:
Heeft er nog iemand problemen met het downloaden van de Nederlandse toetsenbord suggesties? Bij mij blijft de download mislukken.
Ja, daar heb ik ook last van op mijn Lumia 925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Yep hier ook hetzelfde (Lumia 930)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 10:25
Wellicht een workaround voor het niet kunnen downloaden van de toetsenbord suggesties. Door het opnieuw configureren van je telefoon in de Windows Insider app (en dan te kiezen voor Fast of Slow). Vervolgens is het mogelijk om de toetsenbord suggesties te downloaden.

Bron:
http://www.windowscentral...-windows-10-phone-preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Moet zeggen, na het gebruiken van een dag is de accu echt stuk beter met deze buid. Haalde hem vanacht rond 5 uur eruit en heb nu 76% over. Stuur regelmatig wat appjes, wifi staat aan en haal mijn mail binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
vali schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:31:
Moet zeggen, na het gebruiken van een dag is de accu echt stuk beter met deze buid. Haalde hem vanacht rond 5 uur eruit en heb nu 76% over. Stuur regelmatig wat appjes, wifi staat aan en haal mijn mail binnen.
Ik heb weer constant battery drains. Telefoon blijft continu warm. Zelfs na een factory reset dit keer. Ik had juist met de vorige build dat ik 2 dagen aan kon als ik de L930 licht gebruikte, al moest daar wel een factory reset aan vooraf gaan.

Ik ga nog maar een factory reset proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:31:
Inderdaad goede vooruitgang. Hier nog 51% over vanaf 7 uur vanmorgen, waar mijn L930 bij de vorige build rond etenstijd regelmatig al op batterij besparing stond. (20% of minder)

Die schaling optie is erg fijn, op L930 nu schuifje op de helft, alles nog prima te lezen maar veel minder scrollen in veel (settings) menu's. En het tegelijk weergeven van 4 draaiende apps in de task switcher is veel handiger dan als ze naast elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Swerfer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:48:
[...]

Ik heb weer constant battery drains. Telefoon blijft continu warm. Zelfs na een factory reset dit keer. Ik had juist met de vorige build dat ik 2 dagen aan kon als ik de L930 licht gebruikte, al moest daar wel een factory reset aan vooraf gaan.

Ik ga nog maar een factory reset proberen...
Ik heb hier hetzelfde.. Hij ging ook in 1 keer aardig hard. Geen gekke dingen gedaan.
Ik haalde hem rond de lunchpauze van de stroom en net gaf hij aan dat hij kritiek laag was. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
Martinspire bedoeld precies het tegenovergestelde. Minde tiles en grotere tekst. Dat kan heel handig zijn voor iedereen (ouderen) die wat minder goed kan zien of niet altijd een leesbril bij de hand hebben...
Logisch. 'Show more tiles' uit geeft grotere tiles. Dat bedoelde ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

Radeon

Today is a good day to die

Heb nu ook de nieuwe build geïnstalleerd maar mis toch wel de datasense van wp8.1. Ook crashed de dataverbruik app als ik een datalimit instel.

It's never easy.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Radeon schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:22:
Heb nu ook de nieuwe build geïnstalleerd maar mis toch wel de datasense van wp8.1. Ook crashed de dataverbruik app als ik een datalimit instel.
Een andere dag instellen dan de eerste van de maand, dit is in alle preview builds al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
WaSteiL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:41:
[...]

Ik heb hier hetzelfde.. Hij ging ook in 1 keer aardig hard. Geen gekke dingen gedaan.
Ik haalde hem rond de lunchpauze van de stroom en net gaf hij aan dat hij kritiek laag was. :|
Ik heb net weer een factory reset afgerond. Zal mij benieuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Niet online
Swerfer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:09:
[...]

Hier ook constante battery drains. Ook na een hard reset. Net weer in 1,5 uur opeens 40% weg en een heel warm toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:08:
[...]
Die schaling optie is erg fijn, op L930 nu schuifje op de helft, alles nog prima te lezen maar veel minder scrollen in veel (settings) menu's. En het tegelijk weergeven van 4 draaiende apps in de task switcher is veel handiger dan als ze naast elkaar staan.
Net voor het eerst Windows 10 op mijn Lumia 930 geinstalleerd. Inderdaad wat fijn die scaling. Verder werkt het ook allemaal heel erg soepel en snel. Hopelijk gaat de batterij niet te snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:09:
[...]

Aangezien jij steeds een backup terug zet, zit daar geen gare app tussen die de drains veroorzaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:17:
[...]

Aangezien jij steeds een backup terug zet, zit daar geen gare app tussen die de drains veroorzaakt?
Nee, geen gare apps. Battery use geeft ook geen app aan die veel verbuikt. Voorr deze build had ik ook geen last. Het enige wat ik gisteren heb veranderd is 4 normal tiles naast elkaar, dus andere scaling toegepast. Lijkt mij echter niet dat het daardoor komt. Ik zal melden wat de accu morgen doet...

Pagina: 1 ... 27 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M