De zonsondergang van fysieke winkels

Pagina: 1 ... 140 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:29

Metalfreak

Hoije woh!

stylezzz schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:58:
[...]

Ikea is nooit massief geweest. Heb al heel wat kasten, tafeltjes en noem ze allemaal maar op in elkaar gezet. Sterker nog ik heb geloof ik zo'n lack tafeltje hier in huis staan.... voor die paar euro, ongelooflijk. Waarom zou je er in willen zagen?
Ik had er toevallig een use case voor, maar het is echt zo. Die Lack tafel (denk zo'n 20 jaar oud) is toch echt massief.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Metalfreak schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:42:
[...]

Maar ook bij IKEA is de kwaliteit vele malen slechter geworden over de jaren. Ik heb hier in huis een oud Lack tafeltje met een vrij zwaar massief (weliswaar spaanplaat) blad, ergens anders heb ik een nieuw Lack tafeltje staan: superlicht en je merkt gewoon dat het niet meer massief is, honingraat aan de binnenkant, alles om maar materiaal te besparen. In die oude kon je zagen, als je dat bij de nieuwe probeert valt het als papier maché in elkaar.
Da's al langer aan de gang, neem bijv. Panini voetbalplaatjes, die waren zwaar in 1982, maar toen ik tijdens wk 2006 weer es kocht, wogen die niks meer.

Tevens nu bij Milka repen die zijn kleiner en duurder geworden nog geen jaar terug.

* Sjah fit wat op het "leve de aandeelhouders en hun belang" model...
Pagina: 1 ... 140 141 Laatste

Let op:
Discussie over webwinkels kan in De zonsopkomst van webwinkels