Heb jij toevallig ook het probleem dat het vizier ongeveer onmogelijk open is te krijgen wanneer het helemaal dicht zit? Ik heb dat namelijk wanneer ik mijn handschoenen aan heb, best vervelend.
Ohja! Dat was zeker even wennen.3ddie schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:14:
[...]
Heb jij toevallig ook het probleem dat het vizier ongeveer onmogelijk open is te krijgen wanneer het helemaal dicht zit? Ik heb dat namelijk wanneer ik mijn handschoenen aan heb, best vervelend.
Met m'n wijs- en middelvinger trek ik het vizier wat naar links, en met m'n duim schijf ik dan het vizier om hoog, ter hoogte van het vergrendelpunt. Op die manier gaat het redelijk eenvoudig, maar wanneer ik m'n helm aan het schoonmaken ben, en het op een andere manier probeer resulteert het meestal in een zere vinger
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Even een X-post uit de huiskamer:
Zo, de motor gerelateerde aankopen gaan door deze maand:
Een Dianese wave rugbeschermer.

Hyperpro progressieve voorvork veren set.

Ik ging er oorspronkelijk heen met de melding: mijn voorvork voelt raar, hij kleeft een beetje en stopt heel spontaan.
Lang verhaal kort: vorige eigenaar heeft de versleten veren geprobeerd te verhullen door er extra olie in te doen--> Alle olie eriut, alle keringen eruit en alle veren vervangen. Stuurt weer als nieuw.
Achterkant bewaren we voor volgend jaar (400-800 euro voor een achterveer
)
Hij rijdt wel weer HEERLIJK.

Ik ging er oorspronkelijk heen met de melding: mijn voorvork voelt raar, hij kleeft een beetje en stopt heel spontaan.
Lang verhaal kort: vorige eigenaar heeft de versleten veren geprobeerd te verhullen door er extra olie in te doen--> Alle olie eriut, alle keringen eruit en alle veren vervangen. Stuurt weer als nieuw.
Achterkant bewaren we voor volgend jaar (400-800 euro voor een achterveer
Hij rijdt wel weer HEERLIJK.
PSN & XBL: Denkoyugo
Ze zit niet mee te rijden hoor, niet in de zin dat ze mij verteld wat ik moet doen toch rijd ze een aardig stukje mee zeg maarUTwizard schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:36:
[...]
Pfoe, wat Joopie ook zegt, daar moet je wel mee om kunnen gaan. Ik weet van mezelf dat ik er bijzonder slecht tegen zou kunnen als ik iemand op zo'n manier naast me in de auto of achter op de motor heb
Engste vind ze vrachtwagens, moeder van haar beste vriendin is met dodehoek ongeluk door een vrachtwagen voorgoed invalide/arbeidsongeschikt gereden.
Achter op de motor gaat wel redelijk, de meeste kilometers zit ze achterop in Italië tijdens de vakanties.
Daar neem ik het niet echt nauw met de inhaal verboden en de maximaal geldende snelheden, zoals elke motor/scooter rijder daar. Ik kan er dus redelijk mee weg komen om als een halve dolle in GTA stijl door het verkeer de gassen.
Als ik op de rustigere stukken de maximale snelheid maar niet over de 100 ga lopen gassen vind ze het meestal wel ok.
Toch merkte ik een tijd terug toen ik een maatje mee achterop had dat hij het iets beter begrepen had, ik reed ineens in de haarspeldbochtjes de zijstandaard aan de grond.
Dat lukt met mijn vrouw achterop niet.
Door de trillingen van de topkoffer in haar rug krijgt mevrouw bommes altijd jeuk..ook handig zeg maar.Hooglander1 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:09:
[...]
Mijn vrouw laatst toen ze aan het einde van de rit een beetje moe werd.
Gelukkig voelde ze zelf het effect en was dat direct een teken dat ze dat nooit meer moest doen.
Na een ritje van een uur of wat dan begint ze inderdaad ook wel slaperig te worden.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
De achterveer kost maar iets van 110 euro.Denko schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:06:
Achterkant bewaren we voor volgend jaar (400-800 euro voor een achterveer)
Hij rijdt wel weer HEERLIJK.![]()
![]()
Met schokbreker kom je inderdaad hoger uit, maar wellicht dat dit al een leuke korte-termijn oplossing is.
Na 5 jaar gaat de SV er uit. Veel plezier van gehad, maar nu is het tijd voor iets anders. Heb nu een RC8 gekocht die ik volgende week kan ophalen.
Mocht iemand interesse hebben in de SV: http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr
Mocht iemand interesse hebben in de SV: http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr
Gaaf ding idd die RC8, niet mijn smaak, maar hij valt iig op.PilatuS schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:32:
Na 5 jaar gaat de SV er uit. Veel plezier van gehad, maar nu is het tijd voor iets anders. Heb nu een RC8 gekocht die ik volgende week kan ophalen.
PilatuS schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:32:
Heb nu een RC8 gekocht die ik volgende week kan ophalen.
Je moet er van houden inderdaad. Ik hou nogal van modern, simpel en scherp. Voor mij zo min mogelijk ronde vormen maar liever scherpe agressieve lijnen. Verder ben ik sinds de SV nogal een fan geworden van V-Twins en het koppel wat daarbij hoort.Denko schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:06:
[...]
Gaaf ding idd die RC8, niet mijn smaak, maar hij valt iig op.
Dit is hem zo'n beetje.

Nieuwe kleine kentekenplaathouder komt morgen binnen. Dat ding op het plaatje moet er gelijk af.
Thanks
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 17-07-2015 17:22 ]
Ik ken het (RSV Mille -> DL1000) daarnaast ook een blade. Mijn vriendin rijdt op een Versys 650. Dus de 2cilinders zijn bij ons in het voordeel.PilatuS schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:22:
[...]
Je moet er van houden inderdaad. Ik hou nogal van modern, simpel en scherp. Voor mij zo min mogelijk ronde vormen maar liever scherpe agressieve lijnen. Verder ben ik sinds de SV nogal een fan geworden van V-Twins en het koppel wat daarbij hoort.
Je had die achterveer ook kunnen laten reviseren. Ik neem tenminste aan dat je met 400-800 een heel nieuw ding bedoelt, dus met demper. Ik heb toen voor mijn RT de voor en achterveer laten reviseren en dat kostte bij elkaar nog geen 400 (ex montage dan, dat deed mijn eigen monteur). Als de demper nog goed is tenminste.Denko schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:06:
![]()
Want eigenlijk moet je voor en achter tegelijk doen. Is zonde om het niet te doen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Een tijdje terug de HyperPro Emulsiedemper (de simpelste) laten monteren. Kost wat, maar is het zeker waard! (Helemaal in het geval van een tourfiets, die krijgt van de fabriek toch wat minder hang en sluitwerk mee).Denko schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:06:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Voordeel vind ik dat juist wel, dat het vizier wat stroever gaat als ie echt dicht gaat. Naast het feit dat de afdichting goed waterdicht is, zijn er ook geen fluitkiertjes meer. Je voelt echt dat hij zich in het rubber drukt als ie dicht gaat.steveman schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:20:
[...]
Ohja! Dat was zeker even wennen.
Met m'n wijs- en middelvinger trek ik het vizier wat naar links, en met m'n duim schijf ik dan het vizier om hoog, ter hoogte van het vergrendelpunt. Op die manier gaat het redelijk eenvoudig, maar wanneer ik m'n helm aan het schoonmaken ben, en het op een andere manier probeer resulteert het meestal in een zere vinger
Voor mij was het vooral wennen dat bij mijn voorhoofd, de pasvorm wat strak zit. Dus een lange rit hard rijden of veel tegenwind, en ik heb een wat rood voorhoofd.
Al geprobeerd met het mini-imbusje de wrijving wat te verlagen? Zodat het vizier wat makkelijker op en neer gaat?3ddie schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:14:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door _Apache_ op 17-07-2015 22:50 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Wilde net mijn motor starten... niets, geen gepruttel, geen klokje dat op 0:00 springt, licht staat gewoon aan. Desondanks motor geeft geen kik met starten. Na twee keer proberen maar even de versnelling in neutraal gezet en was de startonderbreking meteen weg. Omg... een flink
en
momentje.
Valt wel mee. Ik heb wel eens 5 minuten tegen m'n scooter staan trappen omdat de elektrische start zomaar ineens niet meer werkte in een overvol centrum. Scooters werken alleen niet zo goed als je de sleutel er niet in stoptJolke schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:51:
Wilde net mijn motor starten... niets, geen gepruttel, geen klokje dat op 0:00 springt, licht staat gewoon aan. Desondanks motor geeft geen kik met starten. Na twee keer proberen maar even de versnelling in neutraal gezet en was de startonderbreking meteen weg. Omg... een flinken
momentje.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Heb je misschien interesse om wat onderdelen los te verkopen? Mijn svtje is op demper en ruitje na nog compleet std nml ;-)PilatuS schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:32:
Doe ff een PM als je wilt.
Die heb ik onlangs ook aangeschaft. Totaal niet storend en toch een stuk extra veiligheid:)Denko schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:06:
[afbeelding]
XXXVI
Ik heb het gehad met de noodschakelaar die per ongeluk was omgezet door iemand (mogelijk mezelf). Dan ben je ook lang bezig met starten.Jolke schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:51:
Wilde net mijn motor starten... niets, geen gepruttel, geen klokje dat op 0:00 springt, licht staat gewoon aan. Desondanks motor geeft geen kik met starten. Na twee keer proberen maar even de versnelling in neutraal gezet en was de startonderbreking meteen weg. Omg... een flinken
momentje.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Vandaag even een flink stuk gereden en een nieuwe slipon op m'n Daytona gemonteerd, een LeoVince Factory Evo 2. Zonder killer een mooi geluid, met killer is het ook nog best leuk en wel zo verstandig met de regelmatige politiecontroles hier in de buurt. De Jardine die ik hiervoor had maakte me toch wat te veel herrie.
Zo vandaag even zomerhandschoenen gehaald (had een reden nodig om motor te rijden
) . Rijdt wel een stuk prettiger zo! Geen zweethanden meer
Ook nog staan kijken bij een kawa ninja 300 (en de Ninja 250R blijft ook trekken) , Vraag me af of het nou zóveel verschil gaat maken uiteindelijk met mijn bejaarde GPZ 500S. Die heeft ook maar 60PK, althans, 22 jaar geleden
GPZ zou 0-100 doen in 4 a 5 seconden en de ninja in 5-7 sec.
Nja nog maar eens over nadenken. Soms vind ik dat ik de GPZ al aardig de sporen moet geven om vlot door het verkeer te rijden , dat wordt met minder CC's alleen maar meer denk ik.
Maar brandstofverbruik, licht gewicht en mooie looks doen ook een hoop voor me
Ben niet iemand die met 200km/u + over de snelweg jaagt. 100-120km/u vind ik prima, daarboven vind ik het meestal oncomfortabel worden vanwege de wind. Vind het wel fijn om tussen files door te slalommen en zuinig te rijden.
Ook nog staan kijken bij een kawa ninja 300 (en de Ninja 250R blijft ook trekken) , Vraag me af of het nou zóveel verschil gaat maken uiteindelijk met mijn bejaarde GPZ 500S. Die heeft ook maar 60PK, althans, 22 jaar geleden
Nja nog maar eens over nadenken. Soms vind ik dat ik de GPZ al aardig de sporen moet geven om vlot door het verkeer te rijden , dat wordt met minder CC's alleen maar meer denk ik.
Ben niet iemand die met 200km/u + over de snelweg jaagt. 100-120km/u vind ik prima, daarboven vind ik het meestal oncomfortabel worden vanwege de wind. Vind het wel fijn om tussen files door te slalommen en zuinig te rijden.
[ Voor 20% gewijzigd door Metro2002 op 18-07-2015 16:54 ]
Is een Z750 niet iets, als je toch bij Kawasaki wilt blijven? Is alleen wel minder zuinig natuurlijk.. Zo'n Ninja 300 (of 250) lijkt me net wat te weinig vermogen hebben als je dat nu al vindt van je GPZ.
Zo, ik heb even inkopen gedaan (verjaardagscadeau voor mezelf:))
De motor heb ik nog steeds niet, maar in ieder geval wel de uitrusting:
Helm: Shark S900
Broek: Macna
Jas: Macna Geo

(Klik op de foto voor een uitvergroot verticaal plaatje)
Door de diverse lagen van de kleding lijkt het erg geschikt te zijn voor het najaar. Ik hoop tegen die tijd genoeg te hebben gespaard voor een Kawa Z750s achtige sporttourer.
De motor heb ik nog steeds niet, maar in ieder geval wel de uitrusting:
Helm: Shark S900
Broek: Macna
Jas: Macna Geo

(Klik op de foto voor een uitvergroot verticaal plaatje)
Door de diverse lagen van de kleding lijkt het erg geschikt te zijn voor het najaar. Ik hoop tegen die tijd genoeg te hebben gespaard voor een Kawa Z750s achtige sporttourer.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Zo, vandaag Amersfoort->Barneveld->Wageningen->Haarlem->Santpoort->Amersfoort gedaan, zonder snelweg 
Leuk stukje, maar dit land heeft echt teveel drempels... Wel wat airtime gehad hier en daar
Leuk stukje, maar dit land heeft echt teveel drempels... Wel wat airtime gehad hier en daar
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Gisteren aangekomen bij de rijschool, stond 'mijn' motor nog niet klaar. Blijkt deze er uit te zijn, ze gaan em vervangen voor een nieuwe Kawasaki ER6n. Dus van dit:

Naar dit:

Heb vervolgens gelest op de A2 ER6n (ouder model). Ging erg lekker, zat een stuk prettiger en die twee-cilinder maakt een erg mooi geluidje

Naar dit:

Heb vervolgens gelest op de A2 ER6n (ouder model). Ging erg lekker, zat een stuk prettiger en die twee-cilinder maakt een erg mooi geluidje
Rij je zoveel dan? Dat brandstofverbruik echt een verschil gaat maken? Hobby mag geld kosten.Metro2002 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 16:53:
MagicTempest schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 14:57:
[...]
Ik heb het gehad met de noodschakelaar die per ongeluk was omgezet door iemand (mogelijk mezelf). Dan ben je ook lang bezig met starten.
Ook een keer gehad idd, dan kan je ook lang proberen.
Slecht elektrisch gedeelte van mijn contact slot gooide bij de Vespa toen ik hem net had ook roet in het eten.
Ding gehaald/gekocht in België, daar proef gereden (maatje want ik had nog gen motor rijbewijs) en ding op de trailer terug naar NL.
Hier in de straat van de trailer af wilde het ding niets meer.
Na nog een keer contact uit en aan werkte het weer allemaal goed en verder niet echt meer aan gedacht.
Tot een jaar later dit nogmaals en ineens vaker voor kwam.
Uit eindelijk het elektrische gedeelte van het contact slot als veroorzaker gevonden, dit vervangen en problemen opgelost.
Trouwens het voorbandje van de Vespa is redelijk gecupt, wat kan daar de oorzaak van zijn??
Ga zowel voor als achter wel gewoon vervangen (achter weer kaal gegumd) maar ben wel benieuwd wat de oorzaak kan zijn.
Ding gehaald/gekocht in België, daar proef gereden (maatje want ik had nog gen motor rijbewijs) en ding op de trailer terug naar NL.
Hier in de straat van de trailer af wilde het ding niets meer.
Na nog een keer contact uit en aan werkte het weer allemaal goed en verder niet echt meer aan gedacht.
Tot een jaar later dit nogmaals en ineens vaker voor kwam.
Uit eindelijk het elektrische gedeelte van het contact slot als veroorzaker gevonden, dit vervangen en problemen opgelost.
Trouwens het voorbandje van de Vespa is redelijk gecupt, wat kan daar de oorzaak van zijn??
Ga zowel voor als achter wel gewoon vervangen (achter weer kaal gegumd) maar ben wel benieuwd wat de oorzaak kan zijn.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
SlijtageBommes schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:58:
Kan verergerd worden door bandendruk die niet goed is. Bij mijn MPR2 banden was een drukverschil van 0.1-0.3b al genoeg om het sneller te doen slijten. MPR's zijn daar behoorlijk gevoelig voor.
Daar heb je ook gelijk in maar het idee dat mijn motorfiets zuiniger is dan mijn auto is zo'n psychologisch dingetje en op het moment verbruiken beiden ongeveer hetzelfde (beide 1 op 20 ongeveer)_Apache_ schreef op zondag 19 juli 2015 @ 15:27:
[...]
Rij je zoveel dan? Dat brandstofverbruik echt een verschil gaat maken? Hobby mag geld kosten.
Thanks voor de tipVerwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:49:
Hmmm krijg net een mail dat divmo er mee stopt. Dus wie nog goedkoop wat motorspulletjes op de kop wil tikken:
www.divmo.nl
Ik ben er afgelopen weekend geweest en heb een mooie deal kunnen maken
Ben geslaagd voor een nieuwe helm.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Met een auto die 8L/100km doet kan ik nog wel even..Metro2002 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:35:
[...]
Daar heb je ook gelijk in maar het idee dat mijn motorfiets zuiniger is dan mijn auto is zo'n psychologisch dingetje en op het moment verbruiken beiden ongeveer hetzelfde (beide 1 op 20 ongeveer)
Een zuipende motor moet k echt niet hebben als k 30k per jaar rij.
[ Voor 6% gewijzigd door _Apache_ op 19-07-2015 21:35 ]
Foto is stuk (staat in een map die beveiligd is met wachtwoord).Bastie-88 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:12:
[...]
Thanks voor de tip
Ik ben er afgelopen weekend geweest en heb een mooie deal kunnen maken![]()
[afbeelding]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Ik zou graag even jullie advies willen vragen. Ik ga mijn motor verkopen, omdat ik komende twee jaar geen tot weinig tijd heb om hem te gebruiken in verband met stages, afstuderen, werk etc. Om de motor zolang te hebben staan, terwijl er niet mee gereden wordt vind ik nogal zonde.
Daarom dat ik besloten heb hem te verkopen, maar nu weet ik niet precies wat een nette vraagprijs is voor mijn motor. Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen adviseren. Ik heb hier foto's van de motor.
De specificaties:
BMW F650 ST
kilometerstand 38.577 km
datum eerste toelating 05/2000
35 kW (48 PK)
Benzine
Afgelopen twee jaar heb ik veel aan de motor laten doen, zodat deze weer goed mee kan:
- Voorvork olie vervangen;
- Oliefilter vervangen;
- Voorremblok vervangen;
- Voorvork keerring set vervangen;
- Achterband vervangen;
- Accu vervangen;
- Uitlaat pakking vervangen;
- GPS aansluiting geïnstalleerd.
Uiteraard zijn de rekeningen hiervan aanwezig. De laatste beurt is in mei van dit jaar geweest.
Daarnaast komt de motor met een BMW topkoffer en de beugels voor eventuele zijkoffers.
Eventueel mee over te nemen:
- Axa kettingslot;
- TomTom Rider 5 45 landen, met life-time updates en 2 jaar garantie.
Ik hoop dat jullie mij enigszins kunnen helpen, zodat een ander binnenkort met veel plezier gebruik kan maken van de motor
.
Daarom dat ik besloten heb hem te verkopen, maar nu weet ik niet precies wat een nette vraagprijs is voor mijn motor. Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen adviseren. Ik heb hier foto's van de motor.
De specificaties:
BMW F650 ST
kilometerstand 38.577 km
35 kW (48 PK)
Benzine
Afgelopen twee jaar heb ik veel aan de motor laten doen, zodat deze weer goed mee kan:
- Oliefilter vervangen;
- Voorremblok vervangen;
- Achterband vervangen;
- Accu vervangen;
Uiteraard zijn de rekeningen hiervan aanwezig. De laatste beurt is in mei van dit jaar geweest.
Daarnaast komt de motor met een BMW topkoffer en de beugels voor eventuele zijkoffers.
- Axa kettingslot;
Ik hoop dat jullie mij enigszins kunnen helpen, zodat een ander binnenkort met veel plezier gebruik kan maken van de motor
Heb het aangepastnoes schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:30:
[...]
Foto is stuk (staat in een map die beveiligd is met wachtwoord).
**Edit**
Het vizier in de helm is een shoei photochromatic (lees meekleurend vizier)
Normaal kosten ze €120 maar ik mocht hem meenemen voor de prijs van een donker vizier
Anders had ik hem nooit gekocht maar het werkt fantastisch!
[ Voor 33% gewijzigd door Bastie-88 op 20-07-2015 09:09 ]
Waarom gebruik je hem niet om naar de stages enzo te gaan?gajus26 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:41:
Ik zou graag even jullie advies willen vragen. Ik ga mijn motor verkopen, omdat ik komende twee jaar geen tot weinig tijd heb om hem te gebruiken in verband met stages, afstuderen, werk etc. Om de motor zolang te hebben staan, terwijl er niet mee gereden wordt vind ik nogal zonde.
De specificaties:
BMW F650 ST
kilometerstand 38.577 km
35 kW (48 PK)
Benzine
- Oliefilter vervangen;
- Voorremblok vervangen;
- Achterband vervangen;
- Accu vervangen;
- Axa kettingslot;
Ik hoop dat jullie mij enigszins kunnen helpen, zodat een ander binnenkort met veel plezier gebruik kan maken van de motor.
Ik vind het lastig om er een prijs aan te hangen maar kijk eens op:gajus26 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:41:
Daarom dat ik besloten heb hem te verkopen, maar nu weet ik niet precies wat een nette vraagprijs is voor mijn motor. Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen adviseren.
.....
Ik hoop dat jullie mij enigszins kunnen helpen, zodat een ander binnenkort met veel plezier gebruik kan maken van de motor.
Motorshopper
Die site hangt aan het Motor-forum vast en dat zijn prijzen die particulieren (en soms bedrijven) vragen voor hun motor. Zo heb je een beetje vergelijkingsmateriaal om een goede prijs te kunnen bepalen.
Stage is in het buitenland en m'n motor is helaas zwaarder dan de ruimtebagage die mee mag in het vliegtuigErasmo schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:14:
[...]
Waarom gebruik je hem niet om naar de stages enzo te gaan?
Thanks, heb al even daar gekeken. Denk dat ik met net geen 2300 euro dan netjes zit qua prijs als ik motorshopper zie.Bastie-88 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:15:
[...]
Ik vind het lastig om er een prijs aan te hangen maar kijk eens op:
Motorshopper
Die site hangt aan het Motor-forum vast en dat zijn prijzen die particulieren (en soms bedrijven) vragen voor hun motor. Zo heb je een beetje vergelijkingsmateriaal om een goede prijs te kunnen bepalen.
Verwijderd
Erg gave helmBastie-88 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:12:
[...]
Thanks voor de tip
Ik ben er afgelopen weekend geweest en heb een mooie deal kunnen maken![]()
[afbeelding]
Fair enough.gajus26 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:38:
[...]
Stage is in het buitenland en m'n motor is helaas zwaarder dan de ruimtebagage die mee mag in het vliegtuig.
Mooi ding! Gave kleurstelling, wat blitser dan gewoon (mat) zwart, maar niet meteen zo schreeuwerigBastie-88 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:06:
[...]
Heb het aangepastnu zou je hem moeten kunnen zien.
**Edit**
Het vizier in de helm is een shoei photochromatic (lees meekleurend vizier)
Normaal kosten ze €120 maar ik mocht hem meenemen voor de prijs van een donker vizier![]()
Anders had ik hem nooit gekocht maar het werkt fantastisch!
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Ik heb een Ninja 250R, en het is in feite altijd volgas en lekker doorschakelen. Je bent wel lekker actief bezig.Metro2002 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 16:53:
Zo vandaag even zomerhandschoenen gehaald (had een reden nodig om motor te rijden) . Rijdt wel een stuk prettiger zo! Geen zweethanden meer
![]()
Ook nog staan kijken bij een kawa ninja 300 (en de Ninja 250R blijft ook trekken) , Vraag me af of het nou zóveel verschil gaat maken uiteindelijk met mijn bejaarde GPZ 500S. Die heeft ook maar 60PK, althans, 22 jaar geleden![]()
Mocht je interesse hebben, ik zit er over na te denken hem te verkopen. (Ook in verband met stage etc.) Als je eens een ritje wil doen: Amsterdam is de place to be.
[ Voor 3% gewijzigd door Nero22 op 20-07-2015 12:01 ]
It's funny. But not ha-ha funny.
Wie heeft hier eigenlijk allemaal een fiets die al over de 100k km zit? Mijn GSX-R zit nu op ~93k (gekocht op 36k), ik denk dat ik het dit jaar wel ga halen
Ik had tot een paar weken terug een FZS600, heb de machine weggedaan bij 102k km.
Nu op 78k km.
Nu op 78k km.
Als je je helm maar wel meeneemtgajus26 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:38:
[...]
Stage is in het buitenland en m'n motor is helaas zwaarder dan de ruimtebagage die mee mag in het vliegtuig.
Polls zijn weer helemaal hip toch?
Poll: Hoeveel km heeft jouw motor gereden?
• 0-10.000, nieuw speelgoed
• 10.001-25.000
• 25.001-50.000
• 50.001-75.000
• 75.001-100.000
• 100.001-150.000
• >150.000, mijn motor is van bakeliet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
• 10.001-25.000
• 25.001-50.000
• 50.001-75.000
• 75.001-100.000
• 100.001-150.000
Tussenstand:
Noem me een ouwe lul, maar die bovenste vind ik 10x mooierMelkunie schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:09:
Gisteren aangekomen bij de rijschool, stond 'mijn' motor nog niet klaar. Blijkt deze er uit te zijn, ze gaan em vervangen voor een nieuwe Kawasaki ER6n. Dus van dit:
[afbeelding]
Naar dit:
[afbeelding]
Als je de ER6n lekkerder vindt zitten dan een CBF(500/600?) dan ben je niet heel groot denk ik, of gemiddeld? Toen ik met mijn 1,90 op een ER6n ging proefzitten had ik het gevoel alsof ik met m'n knieën achter m'n oren kon krabben (lichtelijk overdreven, maar je begrijpt m'n punt vast). Na 2 minuten kreeg ik al krampMelkunie schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:09:
[afbeelding]
Naar dit:
[afbeelding]
Wat betreft de twee cilinder kan ik je alleen maar gelijk geven, veel beter geluid dan een 4 in lijn
Verwijderd
De Honda is inderdaad veel mooierfrankivo schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:23:
[...]
Noem me een ouwe lul, maar die bovenste vind ik 10x mooier
Ik heb er 2:Chakotay schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:23:
• 10.001-25.000
• 25.001-50.000
• 50.001-75.000
• 75.001-100.000
• 100.001-150.000
Tussenstand:
[afbeelding]
Vespa: 21.000km
Yamaha: ergens over de 87.000 dacht ik.
Ik zit nog even te twijfel of dit geen optie is (met helm dan)
Je mist een optie: Geen idee. (YEC ECU, verwijderd de KM teller).Chakotay schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:23:
• 10.001-25.000
• 25.001-50.000
• 50.001-75.000
• 75.001-100.000
• 100.001-150.000
Tussenstand:
[afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
1,85 met 100 kilo, dus toch nog aardig groot alle kanten opTankiej schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:39:
[...]
Als je de ER6n lekkerder vindt zitten dan een CBF(500/600?) dan ben je niet heel groot denk ik, of gemiddeld? Toen ik met mijn 1,90 op een ER6n ging proefzitten had ik het gevoel alsof ik met m'n knieën achter m'n oren kon krabben (lichtelijk overdreven, maar je begrijpt m'n punt vast). Na 2 minuten kreeg ik al kramp
Wat betreft de twee cilinder kan ik je alleen maar gelijk geven, veel beter geluid dan een 4 in lijn
Er staat 23.000 op de teller, maar ik mis de 1 ervoor. Daarnaast heb ik zeker een km of 7-8 zonder teller gereden alles bij elkaar (ja is een beetje dramading, onder andere door mijn eigen luiheid). Dus al met al zo'n 130.000 km, waarvan ik er ruim 100.000 zelf heb gereden.Chakotay schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:59:
Wie heeft hier eigenlijk allemaal een fiets die al over de 100k km zit? Mijn GSX-R zit nu op ~93k (gekocht op 36k), ik denk dat ik het dit jaar wel ga halen
Maar het divje is stil going strong en krijgt binnenkort een nieuw setje banden (de 6e of 7e van mij
[ Voor 6% gewijzigd door Jelte op 20-07-2015 13:21 ]
Hier net de 20k aangetikt, voor een motor van 11 jaar oud.
Hier nog geen 16k, op een motor van 8 jaar oud. Zelf in de 2 jaar tijd dat ik hem heb volgens mij nog geen 3k km gereden. Ik rij eigenlijk echt te weinig, maar verkopen vind ik ook zonde.Jolke schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:22:
Hier net de 20k aangetikt, voor een motor van 11 jaar oud.
Uit mijn hoofd gezegd iets van 36k op mijn '95 ZX6R. Meestal gaat mijn interesse naar het metertje ernaast wat van 0 tot 14000 looptChakotay schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:23:
• 10.001-25.000
• 25.001-50.000
• 50.001-75.000
• 75.001-100.000
• 100.001-150.000
Tussenstand:
[afbeelding]
25+K mijl op de teller in nog geen 2 jaar... gaat snel..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Same here. Net vorig jaar naar Duitsland gehaald en het is me die paar duizend euro die ik ervoor zou kunnen krijgen niet waard om hem weg te doen.Wekko306 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:41:
[...]
Hier nog geen 16k, op een motor van 8 jaar oud. Zelf in de 2 jaar tijd dat ik hem heb volgens mij nog geen 3k km gereden. Ik rij eigenlijk echt te weinig, maar verkopen vind ik ook zonde.
Op 21-06-2014 de VFR800 gekocht met 37.480kmChakotay schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:23:
Vandaag 20-07-2015 net niet de 56k aangetikt.
En die drie stallingsmaanden per jaar... die zijn LANG
Nja... veel km's is een beetje tekenend voor mij.. in 31-10-2013 mn Panda met 0km uit de showroom meegenomen achterop de motor, 19-07-2015 alweer 38.000 op de teller zien staan.
Belooft niet veel goeds voor de Astra G Sport die ik 2 weken terug met 174.000km heb gekocht, al zullen de Panda km's nu wel minder snel omhoog gaan denk ik.
Ik zit nu op ongeveer 46K voor een motor die ik 2-1-2007 met 0km heb gekocht. De laatste jaren gaat het wel een stuk minder snel dan de eerste paar, maar dat komt omdat ik tegenwoordig een leaseauto heb. Dan ga je toch minder snel met de motor naar je werk en rij je eigenlijk al helemaal niet meer als het slecht weer is. (of tenminste, ik dan)
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Ik heb m'n vorig motor vanaf vorig jaar november tot dit jaar ergens in mei de garage niet uit gehadGenjiBlade schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:14:
[...]
En die drie stallingsmaanden per jaar... die zijn LANG
Zit nu op 96dkm en een beetje. Gooi d'r 3.000 per maand bij dus de 100.000 km gaat deze zomer nog wel lukken denk ik. En dan, wie weet. Zie ik dan wel weer.Chakotay schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:23:
• 10.001-25.000
• 25.001-50.000
• 50.001-75.000
• 75.001-100.000
• 100.001-150.000
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik rij 750km per maand ongeveer, give or take. Huidige stand 15k, waarvan zelf ongeveer 12k gereden, en mijn vorige motor had ook zo'n 15k km. aan rubber op het asfalt gelegd voor mijn plezier
Dus ik heb zo'n 27.000 km. gereden in de 3 jaar sinds ik het motorrijbewijs heb.
Valt me nog best tegen eigenlijk...
Valt me nog best tegen eigenlijk...
Verwijderd
Twee doden bij Superbike-wedstrijd in Californië
http://nos.nl/artikel/204...strijd-in-californie.html
Aan de ene kant gaat het goed mis, maar het ziet er vrij onschuldig uit..Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:08:
Twee doden bij Superbike-wedstrijd in Californië![]()
Erg triest nieuws..
Oef, je ziet die motor die door de lucht vliegt op een van de coureurs landenDacuuu schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:15:
[...]
Aan de ene kant gaat het goed mis, maar het ziet er vrij onschuldig uit..
Erg triest nieuws..![]()
[video]
Kak
Net aangereden door niet oplettende automobilist. Ik stond stil, voorgesorteerd voor linksaf. Voor me een bestelbusje met tussen het busje en mij een zebrapad. Omdat het soms wel even duurt voordat je de weg op kan daar was ik netjes voor het zebrapad gestopt. Baf, auto op mn taartschep 
Helaas de motor niet rechtop kunnen houden. Resultaat: afgebroken remhendel, geschaafd stuurgewicht, kromme taartschep en wat nieuwe krassen op t blok
Dat wordt weer met de trein naar kantoor de komende tijd..
Helaas de motor niet rechtop kunnen houden. Resultaat: afgebroken remhendel, geschaafd stuurgewicht, kromme taartschep en wat nieuwe krassen op t blok
[ Voor 1% gewijzigd door JanPedaal op 20-07-2015 19:51 . Reden: Kromme taartschep vergeten ]
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Volgens mij heb ik op die van mij nu net iets van 16k staan met dat ritje heen en weer naar Garmisch. In oktober gekocht met net geen 11k op de klok, dus het gaat best goed zo. Straks een weekend naar Hechlingen en in oktober naar Marokko. Die klok komt wel vol.
En misschien volgend jaar naar Iran, maar dat zal een deel op de vrachtwaggel gaan. Heen en terug is dik 9000km dus dat is al bijna een beurt zeg maar. Even iets zoeken om 'm ergens in Turkije te krijgen. Maar de plannen zijn nog pril. Kan zomaar een jaartje opschuiven. Moet een erg mooi land zijn met superaardige mensen in ieder geval.
En misschien volgend jaar naar Iran, maar dat zal een deel op de vrachtwaggel gaan. Heen en terug is dik 9000km dus dat is al bijna een beurt zeg maar. Even iets zoeken om 'm ergens in Turkije te krijgen. Maar de plannen zijn nog pril. Kan zomaar een jaartje opschuiven. Moet een erg mooi land zijn met superaardige mensen in ieder geval.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zet de opties van je navigatie op het volgende:
Vermijd snelweg: Ja
Vermijd Talbian: Ja
Vermijd IS: Ja
Zonder dolle. Volgens mij gaat het een geweldige reis worden!
Ai balen is datJanPedaal schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:49:
KakNet aangereden door niet oplettende automobilist. Ik stond stil, voorgesorteerd voor linksaf. Voor me een bestelbusje met tussen het busje en mij een zebrapad. Omdat het soms wel even duurt voordat je de weg op kan daar was ik netjes voor het zebrapad gestopt. Baf, auto op mn taartschep
Helaas de motor niet rechtop kunnen houden. Resultaat: afgebroken remhendel, geschaafd stuurgewicht, kromme taartschep en wat nieuwe krassen op t blok![]()
Over de teller stand: ik heb een tonnenteller op mijn motor maar die staat op een krappe 43.000km. Voor een motor van 22 jaar oud wel erg weinig km's per jaar maar het zou kunnen natuurlijk.
Hoe kan ik het makkelijkst zien of 1 van mijn uitlaten lekt ? Ik heb echt het gevoel dat het ding een behoorlijk bak herrie meer maakt dan toen ik hem net had
Edit: Gevonden, er zit een klein lek in een tussenpijp tussen de 2 uitlaten (balanspijp? ) . Grrr. Eens kijken of ik dat kan fixen
[ Voor 11% gewijzigd door Metro2002 op 20-07-2015 21:06 ]
Balen... Juist daarom heb ik een topkoffer met extra remlicht...JanPedaal schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:49:
KakNet aangereden door niet oplettende automobilist. Ik stond stil, voorgesorteerd voor linksaf. Voor me een bestelbusje met tussen het busje en mij een zebrapad. Omdat het soms wel even duurt voordat je de weg op kan daar was ik netjes voor het zebrapad gestopt. Baf, auto op mn taartschep
Helaas de motor niet rechtop kunnen houden. Resultaat: afgebroken remhendel, geschaafd stuurgewicht, kromme taartschep en wat nieuwe krassen op t blok![]()
* teacher is benieuwd hoe dit is afgelopen..._Apache_ schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:25:
[...]
Zou ik even na moeten kijken, durf ik niet uit m'n hoofd te zeggen. Heb net de werkplaats gebeld 'Nee dat moet niet kunnen, we gaan het nakijken.'.
Alleen even duidelijke afspraken maken over betalingen en garantie, dat was ooit de reden dat ik nooit meer ben teruggekomen naar de werkplaats van van Wijk Motoren.
Wise enough to play the fool
Ik snap de ironie
En toch...dat zijn de eerste reacties van veel mensen...Maar dat zit allemaal in Pakistan, Irak, Syrië e.d. Niet in Iran. Iran is een stabiel land, en daar hebben die halfbakken terroristen niets aan.
Ik heb een aanta reisverhalen gelezen van mensen die erheen zijn geweest en ik ken een paar Perzen (jazeker...zo noemen ze zich nog) dus ik kan genoeg info krijgen. Via FB 'ken' ik een knakker die daar een guesthouse heeft en toeristen kan helpen met douanetoestanden en carnets enzo. Altijd handig.
IS zit in Irak en Syrië, niet in Iran.Dacuuu schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:36:
[...]
![]()
Zet de opties van je navigatie op het volgende:
Vermijd snelweg: Ja
Vermijd Talbian: Ja
Vermijd IS: Ja
Zonder dolle. Volgens mij gaat het een geweldige reis worden!
Als ik jou was zou ik eens Onze Man in Teheran kijken, dan zie je wat voor veilig en (relatief) normaal land Iran is.
Zou zo'n kans niet laten schieten, ervaring voor het leven zeg maarmphilipp schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:40:
[...]
Ik snap de ironie
En toch...dat zijn de eerste reacties van veel mensen...Maar dat zit allemaal in Pakistan, Irak, Syrië e.d. Niet in Iran. Iran is een stabiel land, en daar hebben die halfbakken terroristen niets aan.
Ik heb een aanta reisverhalen gelezen van mensen die erheen zijn geweest en ik ken een paar Perzen (jazeker...zo noemen ze zich nog) dus ik kan genoeg info krijgen. Via FB 'ken' ik een knakker die daar een guesthouse heeft en toeristen kan helpen met douanetoestanden en carnets enzo. Altijd handig.
Nog niet afgelopen, donderdag staat ie bij de garage.teacher schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:57:
[...]
* teacher is benieuwd hoe dit is afgelopen...
En ik dus en led achterlicht...EgMaf schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:55:
[...]
Balen... Juist daarom heb ik een topkoffer met extra remlicht...
Wel enorm klote, zie je weer hoe goed sommigen opletten.
En gumgum op een uitlaat? Leuk voor tijdelijk maar dat wordt echt lassen hoor...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Precies ja, dat zei hij zelf ook.. even niet opgelet.Joopieboy schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:39:
[...]
En ik dus en led achterlicht...
Wel enorm klote, zie je weer hoe goed sommigen opletten.
En gumgum op een uitlaat? Leuk voor tijdelijk maar dat wordt echt lassen hoor...
Gelukkig zelf geen schade. Voelde wel mijn enkel dus blij dat ik toevallig even niet op slippers reed maar mijn stevige Alpine Star laarsjes
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Welkom in de club helaas, ben in februari dit jaar ook achteraan aangereden met de motor.JanPedaal schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:49:
KakNet aangereden door niet oplettende automobilist. Ik stond stil, voorgesorteerd voor linksaf.
Fuelke in "Het grote motortopic deel 16"
[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 20-07-2015 23:00 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Zodat anderen hier later meer aan hebben: zorg dat je uitlaat koud is. Spray 'm vervolgens in met water met rijke hoeveelheid afwasmiddel. Motor starten. Daar waar het borrelt zit je lekMetro2002 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:38:
[...]
Hoe kan ik het makkelijkst zien of 1 van mijn uitlaten lekt ? Ik heb echt het gevoel dat het ding een behoorlijk bak herrie meer maakt dan toen ik hem net hadhoor verder niks sissen en kan er niet echt iets aan ontdekken. Truukjes hiervoor?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Yup, ook geprobeerd, heeft helaas geen effect. Het probleem is voornamelijk dat wanneer je het vizier dicht klikt het "lipje" (hoe heet dat) vast zit. Denk dat ik een keer met een vijl aan de slag ga, waardoor het wat makkelijker gaat (eerst proberen op oud vizier)._Apache_ schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:46:
Al geprobeerd met het mini-imbusje de wrijving wat te verlagen? Zodat het vizier wat makkelijker op en neer gaat?
Mijn uitlaat is overigens ook lek, bij mij zie je best duidelijk lucht ontsnappen wanneer het buiten koud is, geen spray ofzo voor nodig
Ik zou het lekker laten. Hoe minder makkelijk jij het vizier kan openen, hoe minder makkelijk het open gaat tijdens een val (zand/steen in je ogen), maar ieder z'n voorkeur natuurlijk
~ James May
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/403110//
Gá alsjeblieft zeggen dat dít niet waar is...... (Decoy88)!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 21-07-2015 02:38 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
kak. Dat lijkt waar te zijn. Te zieke streek anders.wimmel_1 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 02:33:
& WTF...
And it goes BRAAAAAPP!
Wat een kut nieuws
.
EDIT: ik kende em helemaal niet zo goed, maar dit komt toch wel ff binnen. Hij was actief in dezelfde topics over reizen (en natuurlijk hier ook) en heb em een keertje tijdens een tweakers ritje geholpen met z'n immer falende AT. Super droge kerel en heb veel bewondering voor z'n avonturen en "gewoon doen"-houding.
EDIT: ik kende em helemaal niet zo goed, maar dit komt toch wel ff binnen. Hij was actief in dezelfde topics over reizen (en natuurlijk hier ook) en heb em een keertje tijdens een tweakers ritje geholpen met z'n immer falende AT. Super droge kerel en heb veel bewondering voor z'n avonturen en "gewoon doen"-houding.
[ Voor 87% gewijzigd door XBL op 21-07-2015 03:22 ]
Ik zag het ook op z'n facebook staan, lijkt toch echt waar te zijn.wimmel_1 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 02:33:
& WTF...
Mijn eerste motorvakantie was (o.a.) samen met hem en ik heb een aantal ritjes in NL gedaan met hem, was een beetje een aparte rijder soms (getuige een GoT rit vorig jaar, waar hij mij bijna omver kegelde nadat ie zelf viel bij een actie waar hij van voren geflitst wilde worden bij een flitspaal
Kun je hem niet in Teheran een beurt geven?mphilipp schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:23:
Volgens mij heb ik op die van mij nu net iets van 16k staan met dat ritje heen en weer naar Garmisch. In oktober gekocht met net geen 11k op de klok, dus het gaat best goed zo. Straks een weekend naar Hechlingen en in oktober naar Marokko. Die klok komt wel vol.
Wanneer ga je in oktober? Ik ga ook in oktober naar Marokko. Meet ?mphilipp schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:23:
Ben nu nog aan het kijken wanneer ik ga vertrekken en of ik er een weekje bij doe. Ik wil met de ferry vanuit Sète of vanuit Barcelona. Dan is het meteen een week meer of minder als je wil schipperen in duur. Ik zit te denken aan de ferry op 4 oktober in Barcelona (23:59, dus rustig in 2 dagen naar daar rijden) en op 28 oktober terug en dan in 1 ruk naar huis.
Zo jammerwimmel_1 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 02:33:
& WTF...
Kwam zowel hier als op MF over als een totaal relaxte gas. Een complete "we zullen wel zien" mentaliteit. Prachtig. Pak gewoon een motor (je ziet even ervoor wel welke) en vertrekken maar.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Oef wat een droevig nieuws.wimmel_1 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 02:33:
& WTF...
WTF.....
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ongelofelijk... wat een verschrikkelijk nieuws.
Een ieder kan het zijne denken van zijn manier van reizen maar dit..echt zwaar klote.
Een ieder kan het zijne denken van zijn manier van reizen maar dit..echt zwaar klote.
Verwijderd
Omg, vreselijk nieuwswimmel_1 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 02:33:
& WTF...
Kak! Lees net het verhaal van decoy, weer komt het heel dichtbij, krijg er altijd zo'n naar gevoel van... Sterkte aan alle nabestaande
Holy shit...wimmel_1 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 02:33:
& WTF...
Wat een naar nieuws.
Sterkte aan de nabestaanden
Een handtekening?!
Wat een trieste notitie. Hij was vorige week nog aan het posten ivm zijn blok van zijn AT.
En nu is ie er niet meer..................
En nu is ie er niet meer..................
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE