Afgelopen maandag reed ik in Tilburg langs een of andere motorzaak met grote posters voor de ramen:
www.motorkledingdumpdag.nl
Aangezien ik tijd over had en ik nieuwe zomerhandschoentjes wilde hebben meteen maar ff binnen.
Ze hadden niet echt iets wat me voor 100% aan sprak (veel merkloos spul) maar goed een setje uitgekozen voor 45 euro.
Ik was het dorp nog niet uit of eigenlijk had ik er al spijt van dat ik ze gekocht had,
Evengoed ik denk ik breng ze van de week wel weer terug als ik weer in Tilburg zou zijn.
Dat was dus gisteren, lang verhaal korter:
Ik kon een tegoedbon krijgen maar mijn geld terug zat er niet in.
Heel verhaal dat hij (eigenaar van flipsen motors) de regeltjes van motorkledingdumpdag niet maakte en dat het een of andere franchise constructie was en dat hij dus niets kon doen dan hun regeltjes volgen.
Nou weet ik ook wel dat geld terug geven in een "echte" winkel niet verplicht is maar ik maak sinds het webshop tijdperk niet anders meer mee dan dat echte winkels net als webshops ook gewoon artikelen terug nemen en geld terug geven.
Ik dacht laat ik dus ff bellen naar die gasten van motorkledingdumpdag..
Kreeg ik een of ander vrouwtje aan de lijn die me toch een partij moeilijk begon te doen, gooi er voor een kwartje in en lult voor een knaak zeiden wij vroeger altijd. Zo een type dus. (gelijk aan mij zelf dus)
Ik vroeg haar enkel of ze een uitzondering wilde maken vanwege mijn verjaardag (dacht kijk of ze daar gevoelig voor is)
en ze begon me toch te ratelen en het sloeg nergens op dat ik dit verwachte en weet ik veel wat
Ze was het zelfs niet met mij eens dat ik dit jammer en teleurstellend vond.
Let wel ik vond dat maar dat was niet waar..
Ik zeg het is mijn mening die mag ik toch hebben maar ook dat was niet waar..
Jammer dat het zo moet, en vooral jammer omdat je met de grote posters in de winkel denkt te maken te hebben met een fysieke locatie van een webshop, wat het ook is maar voor de webshop en de fysieke locatie gelden andere garantie en retour regelingen.
Dat ik dat vreemd vond was ook niet waar..
Goed lesje van 45 euro, handschoentjes in de koffer als reserve en weer verder zoeken naar iets wat wel fijn zit.
* Bommes kan geen lange verhalen inkorten..
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.