Ok, duidelijk.
Via de Eiffel naar Luxemburg of welke richting wil je op?
Ok, duidelijk.
Ik ga niet hoorJolke schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:23:
[...]
Ok, duidelijk.
Via de Eiffel naar Luxemburg of welke richting wil je op?
[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 01-07-2015 11:32 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Schakelen in auto'sChakotay schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:56:
Heh, dat word nog leuk als mijn vriendin eens aan de motor begint... Die is in de auto extreem van het rustig optrekken en vroeg schakelen, vaak voor de 2k al zelfs (in een Smart met 700cc benzineblokje)
Toch moet ik zeggen dat die handbak op het einde ook verdomde vlot schakelt!Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:21:
[...]
Schakelen in auto's![]()
Nee geef mij maar een automaat, airco aan, en een bekerhouder voor de cola![]()
Automaatjes![]()
[video]
Oh joh! Ik ga juist veel liever met iemand anders de hort op!steveman schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:13:
Oh ik ga juist expres alleen op pad
Ik rij wel een samen met een vriend, maar dat continue rekening houden met een ander... da's niet waarom ik motor rijd.
Een handtekening?!
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
Afgelopen zondag ben ik met vier andere motorrijders (twee onervaren en twee ervaren onder wie mijn instructeur) naar de Eifel geweest. Het was erg leerzaam om achter m'n instructeur aan te rijden.418O2 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:24:
Ik moet zeggen dat met iemand samen rijden best leuk is, ook zonder communicatie
Throduss schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:30:
Helaas helaas moet ik vanwege persoonlijke omstandigheden afscheid nemen van mijn mooie Suzuki GSR 600... Mochten jullie interesse hebben of zelf iemand weten...!
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Kijk daarmee uit, laatst op MF iemand zijn motor gejat, fake rijbewijs."Er mag proefgereden worden onder "eerlijke ruil" (dwz autosleutels + identiteitsbewijs of iets van
soortgelijke waarde aan de motor). Ik rijd met de auto achter je aan."
[ Voor 9% gewijzigd door Dacuuu op 01-07-2015 14:55 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
En die nadelen zijn?steveman schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:21:
Aankoopbedrag als borg is de beste oplossing die ik tot nog toe gelezen heb. Heeft natuurlijk ook z'n nadelen...
Een handtekening?!
Never ever financial advice...
Ja.. maar ik als potentiele koper ga niet zo maar even paar duizend aan jou geven, zonder onderpand....tellavist schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:37:
[...]
En die nadelen zijn?![]()
Iemand die het aankoop bedrag niet als borg kan afstaan bij mij, is geen potentiele koper wat mij betreft.
Deze persoon zal dus ook geen proefrit op mijn trouwe tweewieler mogen maken
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Je hebt mijn motor toch?Cyberpope schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:50:
[...]
Ja.. maar ik als potentiele koper ga niet zo maar even paar duizend aan jou geven, zonder onderpand....
Nadeel is dus dat je mij in elke geval geen drol zal verkopen met een dusdanig wantrouwen.
Een handtekening?!
3 mogelijkheden.
[ Voor 38% gewijzigd door Cyberpope op 01-07-2015 16:01 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
[ Voor 96% gewijzigd door Cyberpope op 01-07-2015 16:00 ]
Eens. Al helemaal als je bij een garage box oid afspreekt zou ik nooit mn geld als onderpand achterlaten. Kom je er tijdens de proefrit achter dat het een opgepoetst, maar zwaar afgetrapt rokend hok is met teruggedraaide teller, rijd je terug, is de verkoper m gesmeerd met jouw zuur verdiende centen.Cyberpope schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:58:
[...]
3 mogelijkheden.
1) Ik kom terug en het is me niet bevallen maar jij stelt "verkocht is verkocht... ik heb het geld"
2) Jij stelt eenvoudig geen geld gehad te hebben (en hoe bewijs ik tegendeel??)
3) Optie 2 + ik heb ook nog eens aangifte vanwege diefstal aan mijn broek hangen.
Kortom zekerheden zijn er niet.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Een handtekening?!
[ Voor 12% gewijzigd door Ricepuppet op 01-07-2015 16:41 ]
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Of het is een gestolen motor met valse papieren.noes schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:34:
[...]
Eens. Al helemaal als je bij een garage box oid afspreekt zou ik nooit mn geld als onderpand achterlaten. Kom je er tijdens de proefrit achter dat het een opgepoetst, maar zwaar afgetrapt rokend hok is met teruggedraaide teller, rijd je terug, is de verkoper m gesmeerd met jouw zuur verdiende centen.
Precies. Als heb je geld, hij staat nog op jouw naamsteveman schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:21:
Aankoopbedrag als borg is de beste oplossing die ik tot nog toe gelezen heb. Heeft natuurlijk ook z'n nadelen...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Met liefde spreek ik thuis af, dan maken ze direct kennis met mijn alarmsysteem. Die overigens na een keer kennis maken geen vrienden met je iskazzzdafke schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:20:
Maar zelden spreek ik thuis af. Die dan 's nachts de moto zouden komen ophalen?

XXXVI
het eerste fietspad ben je hem kwijt
De éérste auto welke zelf op tijd terug kan schakelen vóór een bocht moet nog ontwikkeld worden. Handbak FTWVerwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:21:
[...]
Schakelen in auto's![]()
Nee geef mij maar een automaat, airco aan, en een bekerhouder voor de cola![]()
Automaatjes![]()
[video]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
"Ze"? Je mag me ook gewoon aanspreken hoor... De markt bepaalt de prijs, en die is altijd rond dit niveau geweest. Ik heb een aantal extra's die vergelijkbare motoren niet hebben - prima prijs dus.Cyberpope schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:58:
Overigens sta ik erg te kijken van de prijs voor 2de hands. Zijn die echt zo duur. Neig nu erg om maar nieuw te kopen voor de paar duizend meer. Wat ze durven te vragen voor een motor van 7 jaar oud zeg.
[ Voor 113% gewijzigd door Throduss op 02-07-2015 07:28 ]
Inderdaad. Als je met alle enge verhalen rekening moet houden, kun je je motor gewoon niet particulier verkopen vanwege diefstal, vals geld en/of valse papieren. En ik heb de valse overboeking nog niet langs zien komen, maar ook dat gebeurt.Throduss schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:15:
Dank voor alle reacties. Ik zit wel in dubio wat handig is voor wat betreft proefrijden. Ik vind wel dat dat zou moeten kunnen, iemand hoeft niet blind 4k aan een motor uit te geven - dit zou ik zelf ook nooit doen.
Ik zie eigenlijk maar twee opties, en één randvoorwaarde - Ik moet vertrouwen kunnen hebben in de persoon. Als ik het niet vertrouw trek ik direct de stekker eruit.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ze bestaan ondertussen al hoorwimmel_1 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 03:49:
[...]
De éérste auto welke zelf op tijd terug kan schakelen vóór een bocht moet nog ontwikkeld worden. Handbak FTW
[ Voor 6% gewijzigd door Headshot_NL op 02-07-2015 07:43 ]
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
Voor dat soort auto's worden de borden met "GPS UIT" dus langs de weg gezet als er wegwerkzaamheden plaatsvinden?Headshot_NL schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:43:
[...]
Ze bestaan ondertussen al hoorDe nieuwe 7 serie maakt gebruik van GPS om zo de bochten "aan te zien komen" en daardoor kan de bak al terugschakelen voordat je in de bocht zit.
Maar alsnog is een handbak leuker te rijden naar mijn idee.
Je (random) plaatje is stuque.ephymerous schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:44:
[...]
[afbeelding]
(Random plaatje van internet) Het is overigens een hartstikke lieve knuffelhond
Nee hoor... zoals je zelf stelt, de markt bepaald de prijs. En zoals je zelf stelt ben je redelijk markt-conform (hoewel ikzelf geen waarde hecht aan je extra's). Dus de hele markt is duur, niet alleen jij.Throduss schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:15:
"Ze"? Je mag me ook gewoon aanspreken hoor... De markt bepaalt de prijs, en die is altijd rond dit niveau geweest. Ik heb een aantal extra's die vergelijkbare motoren niet hebben - prima prijs dus.
Nee, ze herkennen borden langs de weg van wegwerkzaamheden.wimmel_1 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:59:
[...]
Voor dat soort auto's worden de borden met "GPS UIT" dus langs de weg gezet als er wegwerkzaamheden plaatsvinden?
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
Een handtekening?!
Verwijderd
Dan moet je niet door de bebouwde kom moeten, anders wordt het lastig.Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:05:
Zat vanmorgen heerlijk met een mat zwarte helm en een zwart textiel pak op de motor. Gewoon een kwestie van flink gassen
Lekker die Hyperpro veren he! Ik heb ze een maandje geleden ook in mijn Night Rod laten zetten. Die Harley vering is gewoon slecht. En nu met de Hyperpro's kan ik mijn vrienden op hun nakedbikes een beetje bijhouden teminste. Gelijk na montage een lang weekeind Eifel gedaan. Lekker sturen! Natuurlijk mis ik wel een hoop grondspeling. Dus ik kan de motor niet zo plat gooien. Gelukkig schiet het ding als een kogel de bocht uit als je hem eenmaal rechtop hebt staan.Chakotay schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:13:
Zo, net terug van Hyperpro, de GSX-R heeft verse vorkolie, keerringen en een setje veren. Wat een verschil zegTerugrit was goed warm trouwens...

[ Voor 7% gewijzigd door FragDaddy op 02-07-2015 10:41 ]
Have a wheelie good weekend!
Ook al rij je VER boven de snelheid die toegestaan is.kazzzdafke schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:24:
Inderdaad, de airco op de motor regel je zelf met je rechterhand
nu komt er enkel WARME lucht uit
Een handtekening?!
Dat voelt anders absoluut niet zo!kazzzdafke schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:50:
Trouwens, ik vermoed zelfs dat de banden veel minder grip krijgen als ze zo warm krijgen, tenzij je circuitbanden hebt..
Een handtekening?!
Dank je! Ja, ik mis de R1 af en toe nog wel. Vooral de wheelies en de adrenalinekick. Maargoed, dat was nu juist de reden om dat ding weg te doen. Ik heb mijn rijbewijs gewoon veel te hard nodig. Daarnaast vinden mijn motormaatjes het nu ook weer leuk om samen een stukje te rijden. Met de R1 wilde ik nog wel eens wat 'rare' stunts wilde uithalen, wat ze eng vonden om te zien en daarom waren ze niet zo happig om samen een stukje te gaan rijden.Chakotay schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:57:
@FragDaddy: ziet er goed uit zo die Nightrod! Mis je je R1 nog?
Ik ben jaloers op je coolvest! Zeker als ik vanmiddag terug moet rijdenDe temperatuur was redelijk te doen met alleen een coolvest onder mijn pak, waarvan de rits redelijk ver open was waardoor het ding rijwind krijg. Wel in beweging blijven inderdaad, stoplichten zijn erg naar.
[ Voor 25% gewijzigd door FragDaddy op 02-07-2015 11:35 ]
Precies. Je moet serieus doorrijden om een sportband op straat zo warm te krijgen dat je echt gaat merken dat de grip gaat afnemen. Mogelijk dat je de achterband een beetje aan het smeren kunt krijgen waardoor het wat vaag aanvoelt als je onder hellingshoek flink gas gaat geven, maar verder zou ik me niet druk maken en gewoon lekker rijden.kazzzdafke schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:19:
Dat zit tussen de oren, want straatbanden op het circuit bijvoorbeeld krijgen dus TE warm waardoor er gripverlies is.
Nu, even eerlijk: op straat rij je niet zoals op een circuit natuurlijk, maar.. als je nu echt sportief rijdt op de straat en de band echt opwarmt, kan het wel eens zijn dat er wat minder grip is.
[ Voor 4% gewijzigd door FragDaddy op 02-07-2015 11:25 ]
Is dat zwarte spul niet gewoon teer? Als het warm wordt dan wordt het juist plakkerig, zou ik denken.kazzzdafke schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:19:
Dat zit tussen de oren, want straatbanden op het circuit bijvoorbeeld krijgen dus TE warm waardoor er gripverlies is.
Nu, even eerlijk: op straat rij je niet zoals op een circuit natuurlijk, maar.. als je nu echt sportief rijdt op de straat en de band echt opwarmt, kan het wel eens zijn dat er wat minder grip is.
Bij ons is het vooral oppassen voor "black ice": (foto van inet) dus die zwarte lijnen, beginnen nu heel zacht te worden en glibberig...
[afbeelding]
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
FYI black ice is engels voor ijzel...kazzzdafke schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:19:
Bij ons is het vooral oppassen voor "black ice": (foto van inet) dus die zwarte lijnen, beginnen nu heel zacht te worden en glibberig...
[afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Zoals hier in Rdamkazzzdafke schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:28:
Nu, deze lijnen zijn op zich nog niet zo erg.
Maar hier in Belgie (weet niet hoe het zit in NL) heb je soms hele stukken weg "herstelt" met deze teer.
Dat wordt dus inderdaad zacht, vloeibaar, glibberig! Als je dat in een bocht tegenkomt, heb je meerdere 10 tallen cm's geen grip.
[ Voor 3% gewijzigd door noes op 02-07-2015 11:56 ]
Dat is ook zonde...
Pfieuw die moet ook een flinke klap gehad hebben in z'n zelfvertrouwen.FragDaddy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:18:
[...]
Maargoed, de R1 bestaat nu niet meer. Ik heb hem verkocht aan een hele jonge knul die nog maar net zijn rijbewijs had voor zware motoren. Die heeft hem 2x kort achter elkaar over het asfalt gegooit en de 2e keer was een flinke geloof ik.
Een handtekening?!
Was ook geen beginnersfiets, maarja.. Als iemand mij een envelop met contant geld voor mijn neus houdt, ga ik niet roepen "Nee, ik wil hem niet aan je verkopen!". Toen ik later het verhaal hoorde heb ik nog wel even gedacht "Wat als hij nou zwaargewond of erger was geweest, hoe had ik er dan over gedacht om de motor aan hem te verkopen". Want je weet natuurlijk dat het onverstandig is om zo'n ding te gaan rijden als je geen ervaring hebt en je nog een jonge hond bent. Dan is je enthousiasme al snel groter dan je ervaring.Chakotay schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:55:
[...]
Dat is ook zonde...Leek me al niet echt een beginnersfiets dat ding
[ Voor 14% gewijzigd door FragDaddy op 02-07-2015 12:04 ]
Ik zal straks eens een foto nemen van hier in de buurt.noes schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:55:
[...]
Zoals hier in Rdamhttps://www.google.nl/map...3312!8i6656!6m1!1e1?hl=en
Creatief met kurk teer
Verwijderd
@FragDaddy: Wat een ontzettend mooi ding!FragDaddy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:38:
[...]
[afbeelding]
Veel agressiever al zeg ik het zelf.En het mat-zwarte spatbord en stuurkuipje kleurt ook goed bij de glanzend zwarte voorvork. Vooral van voren gezien.
P.S. Inderdaad lekker warm op de motor. Gistermiddag was het echt heet en vanochtend was het ook al flink warm. Dat belooft nog wat voor vanmiddag.. Nouja, we zijn ook niet snel tevreden over het weer he.
Goed bezig! (zowel met je theorie als met je auto!)MuddyMagical schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:22:
45 correcte antwoorden later startte mijn auto zonder problemen.
Tijd voor een motor...
Hier ben ik het idd wel mee eens. Ik zou hem ook netjes 1x waarschuwen, maarja uiteindelijk zijn we allemaal volwassenen. (volgens de wet danFragDaddy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:02:
[...]
Was ook geen beginnersfiets, maarja.. Als iemand mij een envelop met contant geld voor mijn neus houdt, ga ik niet roepen "Nee, ik wil hem niet aan je verkopen!". Toen ik later het verhaal hoorde heb ik nog wel even gedacht "Wat als hij nou zwaargewond of erger was geweest, hoe had ik er dan over gedacht om de motor aan hem te verkopen". Want je weet natuurlijk dat het onverstandig is om zo'n ding te gaan rijden als je geen ervaring hebt en je nog een jonge hond bent. Dan is je enthousiasme al snel groter dan je ervaring.
PSN & XBL: Denkoyugo
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Precies. Met mijn 'tamme' GSX600R rij je jezelf ook stuk als je dom rijdt.Tylen schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:29:
Die jongen was ook gevallen als hij op een 600 was gestapt. Dus eigen schuld dikke bult.
Omdat ik deze GSX-R op het moment voornamelijk voor woonwerk e.d. gebruik. Er zal vast nog wel een keer een circuitdagje mee gereden worden, maar meer dan 5% van de kilometers die hij doet zal dat waarschijnlijk niet wordenTylen schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:29:
Die jongen was ook gevallen als hij op een 600 was gestapt. Dus eigen schuld dikke bult.
@FragDaddy and Chakotay: Waarom HyperPro meuk? Je weet och dat hun progressieve veren monteren en niet lineaire? Misschien voor de HD wel ok. Maar Chakotay rijd gelijk ik geen choppert
Da's toch bitumen?noes schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:55:
[...]
Zoals hier in Rdamhttps://www.google.nl/map...3312!8i6656!6m1!1e1?hl=en
Creatief met kurk teer
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Haha herkenbaar, af en toe wijdbeens gezeten om niet te erg te verbranden, benen waren helemaal rood._Apache_ schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:37:
Weinig last van hitte, ventilatie staat lekker open. Wel loopt het blok flink warm, gister in de avond naar huis gereden. Met een zacht rugwindje ~65km snelweg, thuis aangekomen voelde ik de warmte van het blok door mijn motorbroek heen branden..![]()
* _Apache_ neuriet verder, 'met de vlam in de pijp, scheur ik door de Brennerpas..' *plop plop* 'ver van huis maar in men sas..'
Het leven is te kort om geduld te hebben!

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Het leven is te kort om geduld te hebben!
[ Voor 39% gewijzigd door Ghostrider op 02-07-2015 22:22 ]
Asus Zenbook i7 256gb
check het eerst met je verzekering. Mijne wou eigenlijk niet boven de 75kW doen, mijne wouden ze nog net doen (82kW).The-Source schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:55:
Nou hoop ik over een aantal weken ook te gaan afrijden voor onbeperkt vermogen en zit al af en toe wat rond te struinen. Nu vind ik qua uiterlijk deze wel in de smaak vallen:
[afbeelding]
'nadeel' is dat hij om te beginnen gewoon te veel vermogen heeft. Zou wel willen zeggen dat ik rustig kan rijden daarop maar zou ook gek zijn als ik dat zelf geloof
Dus heeft iemand suggesties wat qua uiterlijk hier op lijkt, maar onder de 1000cc blijft. En qua model sport tour.
I know, maar wel de moeite waard om even te checken. Anders kan je altijd gewoon bij de knmvStreskip schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:45:
Hoorde dat van me collega ook, die kreeg m gewoon niet verzekerd bij waar zijn auto verzekerd was. En heb pas geleden mijne verzekerd (102kw) en heb geen rij evaring. Rij al zelfs twee jaar op papier geen auto meer. Was geen probleem
Potato, potato
Zag hierover nog een filmpje langskomen op het MF.kazzzdafke schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:19:
[afbeelding]
Zoals je zegt.. Voor de Harley is het prima. Het gaat gewoon om een stuk comfort. De standaard vering is zo slecht dat het gewoon komisch is. Sportief rijden wordt toch nooit mogelijk op die motor (vooral door gebrek aan grondspeling), dus waarom weer sportievere vering monteren (behalve dat ik dan toch een Ohlins fanboy blijfTylen schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:29:
@FragDaddy and Chakotay: Waarom HyperPro meuk? Je weet och dat hun progressieve veren monteren en niet lineaire? Misschien voor de HD wel ok. Maar Chakotay rijd gelijk ik geen choppert
Een hele rare is dit. Ik heb toch regelmatig met sportmotoren volgas accelererend over bitumenstrepen gereden. Natuurlijk kan de motor wat gaan bewegen. Zonder stuurdemper kan hij zelfs flink met zijn kopje gaan schudden, maar dat hij zo opeens op zijn kant ligt? nah. Wat hier nu gebeurde?Zag hierover nog een filmpje langskomen op het MF.
Dank!@Fragdaddy, ik vind je night rod echt een machtig mooie machine!
[ Voor 35% gewijzigd door FragDaddy op 03-07-2015 09:16 ]
Snap ik. Maar het progressieve lijkt mij een raar iets. Als je er vervolgens aan gewend ben en je stapt dan weer op een fiets met normale veren moet je weer omscholenChakotay schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:37:
[...]
Omdat ik deze GSX-R op het moment voornamelijk voor woonwerk e.d. gebruik. Er zal vast nog wel een keer een circuitdagje mee gereden worden, maar meer dan 5% van de kilometers die hij doet zal dat waarschijnlijk niet worden
Gelukkig maar. Öhlins FTW.FragDaddy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:53:
[...]
Zoals je zegt.. Voor de Harley is het prima. Het gaat gewoon om een stuk comfort. De standaard vering is zo slecht dat het gewoon komisch is. Sportief rijden wordt toch nooit mogelijk op die motor (vooral door gebrek aan grondspeling), dus waarom weer sportievere vering monteren (behalve dat ik dan toch een Ohlins fanboy blijf)
[ Voor 31% gewijzigd door Tylen op 03-07-2015 09:45 ]
talin schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:31:
iemand nog een paar moto2 machines kopen.
https://dechow.de/en/Auct...der-Klasse-Moto-2/3852075
Vaag, wat daar gebeurd is. Stuur recht, lijkt niet te remmen... waar komt die kracht naar rechts vandaan, dat de motor omvalt.cyntax schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 00:07:
[...]
Zag hierover nog een filmpje langskomen op het MF.
[video]
@Fragdaddy, ik vind je night rod echt een machtig mooie machine!
Hij houdt zijn gas, dat hoor je duidelijk. Remmen zie ik niet eigenlijk.steveman schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:01:
Hij remt zeker wel!
Jolke schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:05:
[...]
Hij houdt zijn gas, dat hoor je duidelijk. Remmen zie ik niet eigenlijk.
It's funny. But not ha-ha funny.
[ Voor 16% gewijzigd door Ultraman op 03-07-2015 10:23 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Beetjes overdreven reactie, zeg.steveman schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:16:
[...]
![]()
Poll: Remt hij wel of niet?
• Jolke, hij remt absoluut!
• Hij remt absoluut, Jolke!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Yep, hij remt en net op dat moment rijdt ie strak over een bitumenstreep heen.Nero22 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:20:
Goeie poll wel.
Maar je ziet de motor nog wel induiken, vlak voor de streep. Ik zou niet weten waarom je überhaupt zou remmen, maar het gebeurt wel.
Hahahah, ik vond hem wel goed!
Een handtekening?!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq