MuddyMagical schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:53:
[...]
Zit al een tijdje te lurken hier en had hem ook op MF zien staan maar vroeg me een paar dingen af, zeker omdat ik mijn eerste motor zoek en niet de ervaring heb die ik met auto's heb.
Die Fazer heeft 100k gelopen. Wat kan een Fazer lopen? Hoe moet ik die 100.000 km zien in de levensfase van een Fazer (of motor in het algemeen)
Hij is weg. 4 juli kan ik een FJR ophalen, :-)
Scheelde niet veel, kwam deze bij toeval tegen. Wilde het meisje laten zien hoe een FJR er nu precies in het ecchie uitzag.
Dus wij wandelen rond in de showroom, en ik zie er een staan. 2004 model, met ABS, 3 koffers, hele nette staat, waar een verkoper net bij staat. Hij haalde het papiertje met 'verkocht' er nèt af. Vorige koper had net gebeld, en was afgehaakt. Dus wij gaan in gesprek, inruil van de FZS ed, wat opties besproken.
Na een paar minuten geef ik de verkoper een hand, we zijn eruit! Waarna een andere man er ook wat over wilde weten. Het papiertje met 'verkocht' kon er weer op.. Was een kwestie van een kwartiertje denk ik.
Enfin, het is geworden. 2004 model, ABS, 2 zijkoffers en een nieuwe Givi topkoffer. Over twee weken maak ik goede foto's, hij stond nu beetje achterin de showroom met slecht licht.
[
Voor 8% gewijzigd door
_Apache_ op 20-06-2015 16:19
]