Goed, om even op mezelf terug te komenMailMan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:29:
Iemand hier die SAS-TEC armor in zijn/haar beschermde kleding heeft? Bij mij is het nu al voor de 2e of 3e keer doormidden gebroken/gescheurd in een nog geen 2 jaar oude Rev'it Defender GTX jas.
Gaat om dit soort bescherming:
[afbeelding]
Vraag me af of ik de enige ben en er gekke dingen mee doe, of dat het gewoon slecht spul is?
Het idee is dat het op normale temperatuur soepel is en prettig draagt, maar tijdens een impact hard wordt. Maar ik merk dat het bij lage temperatuur (< 10 Graden) ook al behoorlijk hard is. Kan me voorstellen dat het tijdens de winter helemaal niet soepel is en op den duur gaat scheuren.
Ter illustratie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kreeg deze reactie van Motozoom:
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben je klacht besproken met onze leverancier en die hebben ons laten weten dat er inderdaad een slechte levering tussen heeft gezeten.
Er zijn helaas meer van dit soort klachten binnen gekomen.
Inmiddels zijn er nieuwe in omloop en de leverancier zal hiervan een set opsturen naar motoZoom.
Zodra deze voor je klaar liggen nemen wij direct contact met je op!
Aan de ene kant mooi dat het opgelost wordt. Aan de andere kant wel gaar dat er waarschijnlijk veel mensen met 'slechte' bescherming rondrijden.
Check je kleding dus even als je SAS-TEC armor erin hebt zitten!