Het grote motortopic deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 49 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Motorsneakers ook aan gehad toevallig? Die zou je natuurlijk wel op kantoor kunnen dragen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:34

Chakotay

Lick here to continue

Als ik naar de stand van het voorwiel in het laatste plaatje kijk gaan daar 2 mensen heel veel pijn krijgen een paar seconden later :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Verwijderd

Inderdaad :P

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-12 02:19

DinX

Motormuis

Oja, voor de zware hooikoortslijders

http://respro.com/store/product/sportsta-mask

Ze hebben ook allergiefilters die erin kunnen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:28
Ik heb zelf behoorlijk last van hooikoorts, en na veelvuldig aandringen heb ik een potje neusspray gekocht: Prevalin Direct. En, het werkt als een tiet. Zowel voor je ogen als je luchtwegen. Dat had ik eerder moeten doen, want mijn vizier heb ik wel eens aan de binnenkant schoon moeten vegen :P

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
:')
Op dat laatste plaatje na is hij vrij accuraat eigenlijk :+
Ik durf neit zo schuin met iemand achterop hoor! :o

Een handtekening?!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:27

steveman

Comfortabel ten onder

Ik hoop niet dat je dat echt doet, want die laatste is aan het crashen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• tellavist
tenzij hij echt zo goed kan rijden als het een na laatste plaatje.
Die kreeg hem vorige race WEL weer rechtop!
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/z7j80.png

Een handtekening?!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 12:52

XBL

tellavist schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:15:
Hier ook een helm met 'clear' vizier. En daar onder een volledig afdekkende 'zonnebril'.
Ik heb nog geen smoke vizieren o.i.d. gehad, zou ook niet weten waarom ik dat zou moeten hebben?
Zodat ik incognito op de motor zit misschien?! :+
Volgens mij is looks/anonimiteit idd voor de meeste mensen de reden om een donker vizier te dragen. Ik heb em er in de zomer op zitten en ik moet zeggen dat dat er wel heel cool uit ziet. Daarnaast heb ik ook het idee dat weggebruikers iets anders op mij reageren, wss omdat ze m'n ogen niet kunnen zien.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:59
tellavist schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:31:
tenzij hij echt zo goed kan rijden als het een na laatste plaatje.
Die kreeg hem vorige race WEL weer rechtop!
[afbeelding]
De band staat dan ook in de juiste richting tov de bocht, in tegenstelling tot het laatste plaatje van de tekening..

Never ever financial advice...

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-11 13:09
XBL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:38:
[...]

Volgens mij is looks/anonimiteit idd voor de meeste mensen de reden om een donker vizier te dragen. Ik heb em er in de zomer op zitten en ik moet zeggen dat dat er wel heel cool uit ziet. Daarnaast heb ik ook het idee dat weggebruikers iets anders op mij reageren, wss omdat ze m'n ogen niet kunnen zien.
Heb zelf een AGV K3 met zwart vizier. In de zomer ideaal, fungeert als alom zonnebril. Als het dan donker word, is het een vreselijk ding want dan zie je moeilijk de weg voor je.

Daarom alleen geschikt in de zomermaanden, buiten deze maanden om echt niet aan te raden.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

• tellavist
kazzzdafke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:47:
[...]

De band staat dan ook in de juiste richting tov de bocht, in tegenstelling tot het laatste plaatje van de tekening..
Absoluut niet.
Kijk het filmpje maar eens terug.
Hij had op z'n snuffert moeten gaan, maar binnen een split second weet tie een lowsider te voorkomen.
z'n band staat echt in een hele rare richting ten opzichte van waar hij naartoe aan het glijden is. :)

Een handtekening?!

• kazzzdafke
Kan ik niet uitmaken helaas adhv de foto.. Filmpje niet gezien..

• tellavist
kazzzdafke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:16:
Kan ik niet uitmaken helaas adhv de foto.. Filmpje niet gezien..
U vraagt niet, wij draaien toch.
https://youtu.be/ZfXfgFTwZT4

Een handtekening?!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:21

Exigence

dnkroz

Ik zie zijn voorwiel toch echt keurig de goede lijn blijven volgen, terwijl zijn achterwiel uitbreekt (gripverlies achterband). In het plaatje met de passagier "knikt" het voorwiel in de bocht naar binnen toe (gripverlies voorband).

• tellavist
Exigence schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:55:
[...]

Ik zie zijn voorwiel toch echt keurig de goede lijn blijven volgen, terwijl zijn achterwiel uitbreekt (gripverlies achterband). In het plaatje met de passagier "knikt" het voorwiel in de bocht naar binnen toe (gripverlies voorband).
In dit filmpje knikt zijn voorwiel wel ERG ver naar buiten toe hoor.
Ik vind het er zwaar onnatuurlijk uitzien in ieder geval 8)7
Helemaal in combinatie met waar hij zelf aan de motor hangt, t.o.v. van waar de motor is :X

[ Voor 8% gewijzigd door tellavist op 10-06-2015 15:59 ]

Een handtekening?!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Voor het redden van een crash als je achterwiel naar buiten gaat (en je voorwiel dus ook naar buiten knikt) moet je van heel goede huize komen, maar is nog te doen.

De boel redden als je voorwiel naar binnen knikt is een heel ander verhaal... Maar het kan wel zoals Marquez vorig jaar liet zien:

_O_

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:52

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb medelijden met de moeder van Marquez want hij (en zijn broertje) zijn volgens mij op de motor naar buiten gekomen tijdens de geboorte :P

Yamaha MT-09

• Nero22
  • Laatst online: 17:57
talin schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:11:
[...]

wat voor helm heb je?
dan kan je volgens mij nog beter een imitatie van Ebay er op zetten dan straks een keer een regenbui krijgen.

* talin prijst zich gelukkig dat ie altijd Arai had en dat ie gratis vizieren kreeg.
heb er nu zelfs nog een stuk of 10 nieuw liggen, van die vlakke waar je tear-off's op kunnen.
HJC-IS 17. Zo erg is het ook weer niet hoor, maar ik kan net niet relaxed naar mijn toerenteller/snelheid kijken omdat de krasjes onderin zitten. Denk niet dat ik kans maak op een nieuwe. :P

It's funny. But not ha-ha funny.

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:23
Heb even gekeken voor garageboxen in de buurt. Kosten allemaal vrij veel geld vind ik. Zo'n 80 euro was het goedkoopste. Jammer.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Aschtra schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:53:
Heb even gekeken voor garageboxen in de buurt. Kosten allemaal vrij veel geld vind ik. Zo'n 80 euro was het goedkoopste. Jammer.
ouders lief aankijken :> wat ooit begon als even wat meer ruimte nodig is het blijvend geworden. dus mijn motor staat nu in 3x4m sleutelruimte >:)

• Aschtra
Nee me moeder ga ik daarvoor niet aankijken haha. Betaal alles al zelf dus kijk wel hoe ik het regel

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Ik wil voor t huis een schuurtje maken voor de motor, met zo'n beugel. Keek net al even voor een schuurtje, maar die zijn vrij duur. Dus dat wordt een schuttingdeel met een golfplaten dak :P

In de schuur is weinig ruimte. Achter ons huis is een sloot, dus dan moet ik via de tuin van de buurman. Nu vindt hij dat geen probleem, maar het is onhandig. In de winter zet ik hem wel in de achtertuin denk ik.

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:12

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Aschtra schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:53:
Volgende week vrijdag krijg ik de sleutel van me koophuis, speciaal een uitgezocht met Garage, bijkeuken en ruimte voor aanbouw van schuur _/-\o_

Asus Zenbook i7 256gb

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

DrivinUCrazy schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:55:
Dus eigenlijk zeg je dat je vizier niet té schoon moet zijn?

Ik had laatst een schampschot met een vogel. Ik reed met 100-110 km/h en opeens een rotklap van de zijkant tegen mijn helm, en daarna tegen mijn schouder. Ik besefte pas wat er was gebeurd toen ik de veertjes uit de plooien van mijn pak kon plukken. :+
Tsja...

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/934689_573320092690828_2059334659_n.jpg?oh=054566c0118db54832b8719411e1f563&oe=56333BA6

Ben verdomme drie kwartier bezig geweest de laatste restjes scheit uit m'n scharnier te sateprikkeren |:(

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

kazzzdafke schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:58:
Ik heb 2x een jeans aangehad op de motor, 1x is het fout gegaan aan 35/u.
Ik wil gerust een foto uploaden, maar ik denk niet dat je daar zo blij van wordt.

Al bij al viel het goed mee, omdat ik MAAR 35 reed, maar het had veel erger kunnen zijn.
Owch :X

Waren dat jeans met of zonder protectoren?

Ik rij vooral rond met jeans met protectoren (knie, heup) en kevlar versteviging (maar geen full kevlar). Zou bij goed weer niets anders willen, maar als ik bij een glijder het betere schaafwerk riskeer moet ik dat allicht heroverwegen...

Oslik blyat! Oslik!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:37
dion_b schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 01:03:
[...]

Owch :X

Waren dat jeans met of zonder protectoren?

Ik rij vooral rond met jeans met protectoren (knie, heup) en kevlar versteviging (maar geen full kevlar). Zou bij goed weer niets anders willen, maar als ik bij een glijder het betere schaafwerk riskeer moet ik dat allicht heroverwegen...
Ik denk dat hij 'gewone' jeans aan had en geen motorjeans. Daarvan mag je toch verwachten dat het niet gelijk kapot gaat bij 35 km/u..

• kazzzdafke
Klopt, gewone jeans!!

Nooit meer! Maar helaas zie je met zo een weer meer en meer die hun pak niet aandoen, omdat het te warm is en dan maar de jeans nemen, gewone schoentjes...
En dan de autostrade op, filteren, tegen 130 tussen de auto's door.. Auw auw

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Tankiej schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 07:34:
[...]

Ik denk dat hij 'gewone' jeans aan had en geen motorjeans. Daarvan mag je toch verwachten dat het niet gelijk kapot gaat bij 35 km/u..
35 km/h is anders al best hard. Fiets maar eens 35 km/h, en dan laat je je bewust op de grond vallen. Waarschijnlijk bedenk je je nog voordat je het uitvoert. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:37
DrivinUCrazy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:00:
[...]

35 km/h is anders al best hard. Fiets maar eens 35 km/h, en dan laat je je bewust op de grond vallen. Waarschijnlijk bedenk je je nog voordat je het uitvoert. ;)
Dat weet ik, ik ben wel eens met de scooter gevallen met 20 km/u. Toen was m'n broek al niet meer helemaal 100% :')

Maar motorjeans is speciaal gemaakt om gebruikt te worden als motorrijder. Daarvan mag je wel verwachten dat het heel blijft bij 35 km/u.

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 11-06-2015 08:13 ]

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OK, dat stelt mij gerust. Maakt het voor jou natuurljik niet minder pijnlijk.
Nooit meer! Maar helaas zie je met zo een weer meer en meer die hun pak niet aandoen, omdat het te warm is en dan maar de jeans nemen, gewone schoentjes...
En dan de autostrade op, filteren, tegen 130 tussen de auto's door.. Auw auw
Uhuh. Gisteren bij collega in auto op terugweg uit Koeln. Ingehaald met >150km/u door R1200GS, berijder had wel leren motorjas aan, maar een gewone flanellen broek en gymschoenen. Je kon z'n knieschijven zien door het stof en z'n enkels waren geheel naakt :X

Oslik blyat! Oslik!

• Aschtra
Hier een paar foto's van hoe het er bij mij uitziet.

De '1e' gang als je naar de berging gaat:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/nebzap.jpg

2e gang waar alle deuren zitten:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/k97ypd.jpg

Opening deur:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/o92t0o.jpg

Bijvoorbeeld een Kawasaki Ninja 300. Ikzelf denk dat het wel gaat passen, bijvoorbeeld met zo'n mover achterwaarts erin.

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:10
Aschtra schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:10:

De '1e' gang als je naar de berging gaat:

[afbeelding]

2e gang waar alle deuren zitten:

[afbeelding]

Opening deur:

[afbeelding]

Bijvoorbeeld een Kawasaki Ninja 300. Ikzelf denk dat het wel gaat passen, bijvoorbeeld met zo'n mover achterwaarts erin.
Probeer het zou ik zeggen, de meeste dealers hebben wel een Ninja 300 demo model staat voor proefritjes of de verhuur.

Het lijkt me in ieder geval niet fijn om dagelijks te doen :x

Edit: Even over de motorcultuur in de VS, ze dragen vaak geen kleding en ik heb wel eens gevraagd hoe dat zat op een forum waar voornamelijk mensen uit de VS op zaten.

Zo kwamen er reacties dat beschermende kleding ervoor zorgen dat je minder gevoel hebt van de motor en feedback van de grond. De meest kromme reden die ik vond van een van de leden was dat hij vertelde dat als je beschermde kleding draagt dat je dan anticipeert om te vallen en DUS sneller op je limiet gaat rijden en GAAT vallen omdat je denkt dat je er toch zonder kleerschuren er vanaf komt. Terwijl je als je gewoon in je Tshirtje en zonder helm rijdt een stuk meer op het verkeerd let en veiliger gaat rijden??? 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door cyntax op 11-06-2015 10:47 ]

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-12 12:10

Metro2002

Memento mori

Tankiej schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:07:
[...]

Dat weet ik, ik ben wel eens met de scooter gevallen met 20 km/u. Toen was m'n broek al niet meer helemaal 100% :')

Maar motorjeans is speciaal gemaakt om gebruikt te worden als motorrijder. Daarvan mag je wel verwachten dat het heel blijft bij 35 km/u.
Blijkbaar ook maar net hoe je valt. Ik ben met fietsen ook meer dan eens met > 30km/u onderuit gegaan en nog nooit mijn broek opengerereten gehad. Maarja als er een motofiets op je valt of je schuift lekker een eind door kan het snel gaan denk ik.

Rij zelf ook uitsluitend ATGATT, warm of niet.

Slechts 2 keer een heel kort stukje met alleen spijkerbroek gereden (ff ijs halen voor de zaak 1km verderop en een proefrit na het ketting spannen) maar dat voelt behoorlijk bloot aan :X :P voelt gewoon niet goed maar als anderen er wel voor kiezen : Prima. Hun risico en waarschijnlijk kunnen ze veel beter rijden dan ik. :P

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Ik ga het mezelf ook niet proberen aan te leren.

Net als een gordel in de auto, zonder gordel voelt gewoon zo raar, dat wil niet.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik zag van de week een Sjappie met korte broek op zijn GS rijden.. tja..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Nero22
  • Laatst online: 17:57
Aschtra schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:10:

Opening deur:

[afbeelding]

Ik heb zelf een Ninja 250 en bij mijn ouderlijk huis heeft mijn pa een schuttingdeel op scharnieren gezet omdat ik de draai door een gewone deur echt niet kon maken. Ik hem er nu wel in 1 keer indraaien met een beetje kantelen, maar het viel me echt vies tegen in het begin hoe groot zo'n draaicirkel nou eigenlijk is.

Ook met een mover is het nog maar bekijken of die cirkel gemaakt kan worden.

It's funny. But not ha-ha funny.

• Tylen
  • Laatst online: 22:07

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik rijd op de monster (als hij in elkaar zit) ook vaak gewoon met T-Shirt/Kortebroek/Slippers door het dorp. Slim is het niet nee. Maar ik rijd niet te hard anticipeer goed. En ben gewend om vol met de voorrem te remmen voor als het moet. Ik voel mij ook 100% veilig als ik zo rijd. Maar slim is het niet nee ;)

Oja, ik woon niet in Amsterdam maar in een wijd-opgezet-dorp. Dus je ziet de auto's ver van te voren aankomen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-12 07:46
Tylen schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:55:
Ik rijd op de monster (als hij in elkaar zit) ook vaak gewoon met T-Shirt/Kortebroek/Slippers door het dorp. Slim is het niet nee. Maar ik rijd niet te hard anticipeer goed. En ben gewend om vol met de voorrem te remmen voor als het moet. Ik voel mij ook 100% veilig als ik zo rijd. Maar slim is het niet nee ;)

Oja, ik woon niet in Amsterdam maar in een wijd-opgezet-dorp. Dus je ziet de auto's ver van te voren aankomen.
Tot er een keer op een overwachte plek grind/olie ligt. ;w
Gelukkig zeg je zelf al dat het niet verstandig is zo te rijden ;)

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-12 02:04
Je geeft zelf toe dat het niet veilig is. Dat is in ieder geval al goed! Ikzelf rijd nooit zonder beschermende kleding. Het is een kleine moeite om het aan te doen. De schade die het oplevert zonder is groter dan met dat er iets gebeurt. Dan vind ik het ook niet erg als ik 2 minuten later op de motor zit.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Neal
  • Laatst online: 29-12 14:41
Nero22 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:52:
[...]

Ik heb zelf een Ninja 250 en bij mijn ouderlijk huis heeft mijn pa een schuttingdeel op scharnieren gezet omdat ik de draai door een gewone deur echt niet kon maken. Ik hem er nu wel in 1 keer indraaien met een beetje kantelen, maar het viel me echt vies tegen in het begin hoe groot zo'n draaicirkel nou eigenlijk is.

Ook met een mover is het nog maar bekijken of die cirkel gemaakt kan worden.
Het is ook een van de redenen waarom ik momenteel zonder motor zit... weet al dat ik de draai nooit kan maken.
Hopelijk snel een huis met garage of ruime poort zodat ik er weer 1 kan halen :)

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Je kan je motor toch ook voor de deur zetten? Helaas is dat bij mij ook de enige mogelijkheid (geen garage, geen boxen in de omgeving, geen achterom naar de schuur in achtertuin, geen voortuin waar ik een shelter kan bouwen). In de winter wordt ie netjes binnen gestald, dat is wel te regelen bij kennissen of een huur box, maar dan staat ie niet echt in de buurt.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• Blue-eagle
  • Niet online
Ik heb zelf van die Rokker Revolution motorjeans. Fantastische dingen, volledig kevlar, goede protectors, wind- en waterdicht :) Daar zou ik een val mee overleven. Ik ga vanmiddag alleen wel motorjeans aanschaffen van Dainese (Bonneville) die wél doorwaaien.

Dan kan ik die broek ook nog op kantoor aanhouden en niet voor lul lopen zegmaar. Momenteel heb ik een Gore-tex motorbroek met inner lining. En daar ga ik dus in mét gewone spijkerbroek. Dat is nu boven de 20 graden al warm.

Maar ik zou nooit rijden met alleen maar een gewone spijkerbroek ofzoiets. Daar blijft echt niks van over.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tylen schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:55:

Uhuh... het zijn juist de buitengebieden waar (per km) veruit meeste ongelukken gebeuren. Amsterdam is een teringbende, maar juist door drukte rij je niet zo snel en heb je minder kans op 'niet gezien worden'. Niet dat ik in de stad rijden prettig vind, maar het is vermoeiend, niet riskant. Op de omliggende (snel)wegen is veel erger.

Oslik blyat! Oslik!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ha, Honda heft eindelijk de RC213V-S laten zien.

212pk V4, €188.000, volledige MotoGP electronica... Toe maar :P

• Tylen

Tylen

A4553 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:57:
[...]

Tot er een keer op een overwachte plek grind/olie ligt. ;w
Gelukkig zeg je zelf al dat het niet verstandig is zo te rijden ;)
Want over olie en grind kan je niet rijden??? Daar let je toch op? En wat is een "onverwachte plek"? Waar ik rijd zie ik, dus zie ook olie en grind, en rijd ik gewoon overheen. Ik ga niet mer een elbowdown over de rotondes ;)
dion_b schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:13:
[...]

Uhuh... het zijn juist de buitengebieden waar (per km) veruit meeste ongelukken gebeuren. Amsterdam is een teringbende, maar juist door drukte rij je niet zo snel en heb je minder kans op 'niet gezien worden'. Niet dat ik in de stad rijden prettig vind, maar het is vermoeiend, niet riskant. Op de omliggende (snel)wegen is veel erger.
Daarom doe ik het ook alleen in het dorp. ;)

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-12 02:04
Tylen schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:32:
[...]

Want over olie en grind kan je niet rijden??? Daar let je toch op? En wat is een "onverwachte plek"? Waar ik rijd zie ik, dus zie ook olie en grind, en rijd ik gewoon overheen. Ik ga niet mer een elbowdown over de rotondes ;)

[...]

Daarom doe ik het ook alleen in het dorp. ;)
Ook al let jij goed op. Dat betekend niet dat je alleen op de weg bent en een ander hoeft even niet op te letten en bam.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• A4553
Ook al let jij goed op. Dat betekend niet dat je alleen op de weg bent en een ander hoeft even niet op te letten en bam.
Dat dus...
Tylen schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:32:

Rechtuit gaat prima, totdat het in/vlak na een bocht ligt.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Jongens, Tylen weet dat hij risico loopt en neemt dat op de koop toe..
Hem kennende gaat hij niet lopen zeuren als hij alsnog valt.. dus zullen we hem maar lekker laten?

for the record ik ben zelf ook ATGATT, maar heel af en toe rijd ik wel eens in spijkerbroek naar de winkel ofzo..
slippers vind ik zowiso kut, ook om op te lopen dus dat doe ik nooit ;)

• A4553
ToolkiT schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:04:

slippers vind ik zowiso kut, ook om op te lopen dus dat doe ik nooit ;)
Dat ken ik :)
Slippers op de motor vind ik overigens nog tot daar aantoe. Lui die met slippers in de auto achter het stuur zitten... :F

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

A4553 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:12:
[...]

Dat ken ik :)
Slippers op de motor vind ik overigens nog tot daar aantoe. Lui die met slippers in de auto achter het stuur zitten... :F
That does not make any sense :D

• Aschtra
noes schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:08:
Je kan je motor toch ook voor de deur zetten? Helaas is dat bij mij ook de enige mogelijkheid (geen garage, geen boxen in de omgeving, geen achterom naar de schuur in achtertuin, geen voortuin waar ik een shelter kan bouwen). In de winter wordt ie netjes binnen gestald, dat is wel te regelen bij kennissen of een huur box, maar dan staat ie niet echt in de buurt.
Ja klopt. Maar heb daar niet zo'n goed gevoel bij. Busje meenemen en je zet hem er zo in. Maar er is 1 parkeervak als ik mijn auto goed parkeer kan ik een motor ernaast zetten zonder andere parkeren vakken in gebruik te nemen. Dan maak ik hem met een ketting vast aan mijn velg. Dat kan eventueel nog.

Bij een andere flat lost iemand het zo op:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/x1wux3.jpg

Belachelijk. 3 parkeerplekken in gebruik nemen. Motor zit vast aan aanhanger.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zo, ik ben ook even idioot in spijkerbroek & sneakers (geen slippers, dat lijkt me echt voor geen meter werken :X )geweest voor een klein stukje. Vind het nog steeds niet prettig rijden... Volgende keer toch de rest ook maar weer aan doen :P

• A4553
Bedoelde het meer in de strekking van: op de motor raak je hooguit een slipper kwijt. Of - als je op je plaat gaat - ligt je voet tot op het bot open. In de auto kan zo'n slipper lekker onder de pedaal schieten. The rest is history. Heb er al genoeg verhalen over gehoord :/

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:42
Aschtra schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Ja klopt. Maar heb daar niet zo'n goed gevoel bij. Busje meenemen en je zet hem er zo in.
En een motor kopen die het stelen niet waard is? Lekker goedkoop en beter dan geen motor ;)

Hattrick: Thorgal Eagles

• A4553
[...]
Volgens mij worden er maar twee plekken ingenomen? :p

• Aschtra
A4553 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:25:
[...]

Volgens mij worden er maar twee plekken ingenomen? :p
3. Aanhanger, motor, rode auto

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

A4553 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:20:
[...]

Bedoelde het meer in de strekking van: op de motor raak je hooguit een slipper kwijt. Of - als je op je plaat gaat - ligt je voet tot op het bot open. In de auto kan zo'n slipper lekker onder de pedaal schieten. The rest is history. Heb er al genoeg verhalen over gehoord :/
Ik heb alleen gehoord dat men er dingen over verteld, maar zelf kan ik mij niet voorstellen hoe je dat voor elkaar krijgt. En als hij er wel "onder schiet", dan kan je echt nog prima remmen, dus ik zie daar het probleem totaal niet.

Al doe ik zelf voor langere stukken altijd de slippers uit en lekker met blote voeten rijden :)

Op de motor ATGATT

• A4553
Aschtra schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:28:
[...]

3. Aanhanger, motor, rode auto
Dat is dan niet zo netjes nee :X
Ik heb alleen gehoord dat men er dingen over verteld, maar zelf kan ik mij niet voorstellen hoe je dat voor elkaar krijgt. En als hij er wel "onder schiet", dan kan je echt nog prima remmen, dus ik zie daar het probleem totaal niet.
Kan mij er ook niets bij voorstellen. Hoorde het verhaal van iemand die ik ken. Haar moeder had dat in de auto, vervolgens liep ze te zoeken naar waar die slipper heen was. In plaats van op het verkeer te letten :|

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-12 12:04
A4553 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:36:
Kan mij er ook niets bij voorstellen. Hoorde het verhaal van iemand die ik ken. Haar moeder had dat in de auto, vervolgens liep ze te zoeken naar waar die slipper heen was. In plaats van op het verkeer te letten :|
Dat ligt dan niet aan de slippers, als haar gsm gevallen was had ze daar ook naar liggen zoeken.

Ik zie geen enkele reden waarom je met slippers niet zou kunnen autorijden (doe het ook soms).

[ Voor 5% gewijzigd door Dryhte op 11-06-2015 12:43 . Reden: verduidelijking ]

• A4553
Dryhte schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:42:
[...]

Dat ligt dan niet aan de slippers, als haar gsm gevallen was had ze daar ook naar liggen zoeken.

Ik zie geen enkele reden waarom je met slippers niet zou kunnen autorijden (doe het ook soms).
Ander voorbeeldje dan ;)

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-12 12:04
'k geloof er eerlijk gezegd niet in... maar ik zal in 't vervolg overwegen ze gewoon uit te doen ;) (al lijkt dat me een vreemd gevoel)

• Tylen

Tylen

In de auto heb ik altijd schoenen uit :) Heerlijk met de sokjes op de pedalen :)

• A4553
Dryhte schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:48:
[...]

'k geloof er eerlijk gezegd niet in... maar ik zal in 't vervolg overwegen ze gewoon uit te doen ;) (al lijkt dat me een vreemd gevoel)
Waarschijnlijk moet je motorisch ook wel minder begaafd zijn om zoiets te veroorzaken. Als ik lange stukken rijd doe ik dat liever met sokken/blote voeten :)

• Metro2002
  • Laatst online: 27-12 12:10

Metro2002

Memento mori

Tylen schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:48:
In de auto heb ik altijd schoenen uit :) Heerlijk met de sokjes op de pedalen :)
In de vakantie rij ik bijna altijd op blote voeten in de auto :9
Lijkt me niet erg comfortabel om motor te rijden met slippers :X Zelfs gewone schoenen vind ik al niet fijn
rijden.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tylen schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:48:
A4553 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:49:
[...]

Als ik lange stukken rijd doe ik dat liever met sokken/blote voeten :)
Dat vind ik zo raar rijden... vind ik helemaal niks..

• Tylen

Tylen

Metro2002 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:09:
[...]

In de vakantie rij ik bijna altijd op blote voeten in de auto :9
Lijkt me niet erg comfortabel om motor te rijden met slippers :X Zelfs gewone schoenen vind ik al niet fijn
rijden.
Alleen in het dorp. Dus veel schakelen zit er niet in. Gaat goed hoor.

• A4553
ToolkiT schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:10:
[...]

[...]

Dat vind ik zo raar rijden... vind ik helemaal niks..
Het is inderdaad even wennen aan het gevoel. Je krijgt een stuk meer feedtback (pun intended :+) van de pedalen.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@sokken, dat ligt heel erg aan waar je in rijdt vind ik. Een auto als de gemiddelde BMW met een mooi grote gas-plank gaat prima met sokken. In mijn MX-5 met een klein small pedaaltje vond ik het niet fijn op sokken, daar vouwt je voet dan een beetje omheen ipv er plat op te kunnen rusten.

Op de motor op sokken heb ik nooit geprobeerd :+

• A4553
Chakotay schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:17:
[...]

Op de motor op sokken heb ik nooit geprobeerd :+
Misschien beter om dat zo te houden :P

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 23:14
Na mijn vorige ritje zag ik dat er een sneetje van een paar cm in het loopvlak van mijn Corsa Rosso achterband zit. Beter om die te vervangen lijkt me..
Welke ex-circruit banden zijn het meest geschikt om op de weg mee te rijden qua grip e.d. zonder de extreme opwarming die je op het circuit hebt?
Wat ik vooral tegen kom is de Bridgestone R10, Metzeler racetec K2, Metzeler racetec RR, Pirelli Supercorsa SC2 en soms een Pirelli Supercorsa SP.
Hoe verhouden die zich met elkaar (rekening houdend met alleen straat gebruik dus) of welke andere optie is het beste? Ik rij een RSV mille, alleen met mooi weer.

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

[...]

Ja klopt. Maar heb daar niet zo'n goed gevoel bij. Busje meenemen en je zet hem er zo in. Maar er is 1 parkeervak als ik mijn auto goed parkeer kan ik een motor ernaast zetten zonder andere parkeren vakken in gebruik te nemen. Dan maak ik hem met een ketting vast aan mijn velg. Dat kan eventueel nog.

Bij een andere flat lost iemand het zo op:

[afbeelding]

Pff, ja das geen elegante oplossing. Maar dit lijkt me dat wel: Afbeeldingslocatie: http://www.motorkledingoutlet.nl/productimages/oxford-anchorforce-grond-anker-blauw/10703_1020_1020.jpg

Een muuranker.

Helaas maakt het diefstal nog steeds niet onmogelijk, maar wel weer een stukje moeilijker. Verder: goed verzekeren. Dan blijft het naar dat je geliefde fiets weg is, maar blijven de financiële consequenties beperkt.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• Tylen

Tylen

-DG- schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:28:
Na mijn vorige ritje zag ik dat er een sneetje van een paar cm in het loopvlak van mijn Corsa Rosso achterband zit. Beter om die te vervangen lijkt me..
Welke ex-circruit banden zijn het meest geschikt om op de weg mee te rijden qua grip e.d. zonder de extreme opwarming die je op het circuit hebt?
Wat ik vooral tegen kom is de Bridgestone R10, Metzeler racetec K2, Metzeler racetec RR, Pirelli Supercorsa SC2 en soms een Pirelli Supercorsa SP.
Hoe verhouden die zich met elkaar (rekening houdend met alleen straat gebruik dus) of welke andere optie is het beste? Ik rij een RSV mille, alleen met mooi weer.
Heb net de achterbandjes verkocht, maar heb nog een 120 voorband liggen. Pirelli Dragon SuperCorsa SC2 120/70/17 voor 25,- mag je hem hebben kan je het proberen :) Werkt top op de weg. Alleen in de regen niet aan te raden.

(De rechtse)
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1434024445.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 11-06-2015 14:07 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:14
-DG- schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:28:
Supercorsa's welke dan ook, rijden heerlijk op straat. Geen last van koude banden of andere fratsen.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:04

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Topicstarter
Zo.. Tijd voor een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/wNd9SDqeZR0l5nbnVGxy4cHR/full.jpg

Wise enough to play the fool

• -DG-
Oke, de supercorsa SC2 is niet te extreem op straat dus? Als in, ik bouw wel netjes op hoe ver ik ga maar wil niet na een stukje rustig 80 km/u rechtuit het idee hebben dat ik echt voorzichtig moet zijn bij bochten. Tylen: bedankt voor het aanbod, maar m'n Corsa Rosso voorband is nog erg prima dus daar wacht ik nog even mee :).

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-12 09:28
Motor: ATGATT. -6? ATGATT. +35? ATGATT. Boodschapje om de hoek? ATGATT. Ik hou van mijn huid zoals die is, als ik rul vlees wil ga ik wel tortilla's maken.

Auto: Sokken <3
Óf bijzonder afgetrapte basketbal schoenen met een flinter dunne zool.

Met schoenen aan rijden is gewoon maf. Ik wil kunnen voelen wat ik met de pedalen aan het doen ben, door anderhalf cm rubber/schuim, demping, zweet en luchtzakjes ga je dat niet krijgen.
Neem schoeisel uit de (auto)racerij - die zolen zijn op het brandpreventie na écht flinter dun. Die gasten ga je echt niet op bergschoenen en auto in zien stappen.

*disclaimer; Ik ben geen coureur, maar je auto goed aanvoelen moet op de openbare weg óók.

Verwijderd

Rij al 25 jaar schadevrij prima in de auto rond met: sandalen, bergschoenen, gympen, etc etc. Nooit ergens last van :)

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Mooie foto teacher!

• Tylen

Tylen

-DG- schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:24:
Oke, de supercorsa SC2 is niet te extreem op straat dus? Als in, ik bouw wel netjes op hoe ver ik ga maar wil niet na een stukje rustig 80 km/u rechtuit het idee hebben dat ik echt voorzichtig moet zijn bij bochten. Tylen: bedankt voor het aanbod, maar m'n Corsa Rosso voorband is nog erg prima dus daar wacht ik nog even mee :).
Ok. Hij is net ook opgehaald :P Dus verkocht ;)

Maar ik heb vaak bandjes te koop ;) Dus als je wat zoekt, eerst mij even contacten ;)

• underrated
  • Laatst online: 21-09-2021
Hier ook zo'n onverstandige...

ATGATT is leuk maar niet altijd praktisch. Als in: korte ritjes in de stad. Van kantoor naar afspraak naar andere afspraak en weer naar kantoor, steeds max 15 minuten. Wel altijd jas, helm en handschoenen trouwens. En ik doe t ook in de winter :+

• teacher

teacher

Dysgaf!

Topicstarter
Het stomme is dat de kans om bij een ongeluk betrokken te raken juist groter is vlak bij aankomst / vertrek. Die stadsritjes dus.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:30:
Rij al 25 jaar schadevrij prima in de auto rond met: sandalen, bergschoenen, gympen, etc etc. Nooit ergens last van :)
ditto..

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:26

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zoiets zou dan nog een optie zijn misschien:

http://www.aerostich.com/...assic-one-piece-suit.html

Snel aan en uit, maar wel duur.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:12

_Apache_

For life.

Zo, vanavond foto's maken, de FZS600 gaat de verkoop in. Met een beetje bijbetalen ga ik waarschijnlijk een FJR1300 uit het noorden ophalen..

Toch wel dubbel gevoel, na bijna 7 jaar mijn eerste motor verkopen. :w

90.000km / 6 vakanties / 8 banden / 1 kettingset / 1 naks ... _O-

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

90k met 1 kettingset... Netjes! Hoe heb je die onderhouden? :)

• _Apache_

_Apache_

For life.

Tijdens de 90k is de kettingset 1x vervangen. Toen ik de motor kocht met 12k op de teller, zal de originele ketting er nog wel opgezeten hebben. Bij 75k is deze vervangen door een nieuwe. Deze zit er sindsdien nog onder.

Forte kettingvet, en heeeel vaak een vieze velg. Nooit echt gereinigid oid. Gewoon zorgen dat op een warme ketting het vet goed op de scharnieren komt. En zorgen dat de ketting goed gespannen blijft!

Vandaar nu ook een motor met cardan,... en abs.. en 3 koffers.. en nog beter looks. *O*

[ Voor 37% gewijzigd door _Apache_ op 11-06-2015 15:19 ]

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Is dat de jouwe?
Je had toch een BMW K serie?

• teacher

teacher

Dysgaf!

Topicstarter
Knik!

Het is nu wat volletjes in de garage... De zwarte k gaat er uit, de grijze k blijft. :)

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

teacher schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:18:
Knik!

Het is nu wat volletjes in de garage... De zwarte k gaat er uit, de grijze k blijft. :)
nice :)

Net nieuw (voor jou)? of heb je hem al een poosje?

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

_Apache_ schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:11:
Tijdens de 90k is de kettingset 1x vervangen. Toen ik de motor kocht met 12k op de teller, zal de originele ketting er nog wel opgezeten hebben. Bij 75k is deze vervangen door een nieuwe. Deze zit er sindsdien nog onder.

Forte kettingvet, en heeeel vaak een vieze velg. Nooit echt gereinigid oid. Gewoon zorgen dat op een warme ketting het vet goed op de scharnieren komt. En zorgen dat de ketting goed gespannen blijft!

Vandaar nu ook een motor met cardan,... en abs.. en 3 koffers.. en nog beter looks. *O*
Ha, die rode? Same here, regelmatig even met de kwast eroverheen en niets aan doen verder. Bij mijn RSV heb ik rond de 80k 1x de kettingset vervangen (gekocht op 35k), dat was meer omdat ik eens de originele tandwielverhouding wou proberen dan dat het echt helemaal op was.

• _Apache_

_Apache_

For life.

Chakotay schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Ha, die rode? Same here, regelmatig even met de kwast eroverheen en niets aan doen verder. Bij mijn RSV heb ik rond de 80k 1x de kettingset vervangen (gekocht op 35k), dat was meer omdat ik eens de originele tandwielverhouding wou proberen dan dat het echt helemaal op was.
Yes, die rode. Bij mij waren het de tandjes van het achtertandwiel.

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:12

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Anders mischien sportsmart 2 een goede optie voor je ?

Als deze af zijn dan ga ik ook voor supercorsa's

Asus Zenbook i7 256gb

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

teacher schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:49:
Het stomme is dat de kans om bij een ongeluk betrokken te raken juist groter is vlak bij aankomst / vertrek. Die stadsritjes dus.
Klopt...

Ben hier net ook even naar de dealer in Schijndel op en neer gereden (~20Km V.V.) met alleen m'n handschoenen/laarzen + helm (+spijkerbroek en T-shirt)...

De weg tussen Boxtel en Schijndel is normaal een heerlijke weg om de bochten wat harder te nemen maar heb 'm deze keer dus maar gewoon in z'n geheel netjes met 80Km/h afgelegd. 't Is net of de mensen welke uit de zijwegen komen wéten dat je niet echt lekker op dat apparaat zit in zo'n geval, echt overal kon ik in m'n remmen doordat er iemand z'n auto de voorrangsweg op reed terwijl ik daar toch écht wel voorrang heb/hoor te krijgen.

P.S.: Je "Pan" ziet er netjes uit zo op de foto!!

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 11-06-2015 17:39 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• -DG-
Ghostrider schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:10:
[...]

Anders mischien sportsmart 2 een goede optie voor je ?

[video]

Als deze af zijn dan ga ik ook voor supercorsa's
Ja zo te zien kan die ook in het lijstje.
Bridgestone R10, Metzeler racetec K2, Metzeler racetec RR, Pirelli Supercorsa SC2, Pirelli Supercorsa SP of Dunlop Sportsmart 2 dus.
Mocht iemand die nog onderling weten te vergelijken qua straatgebruik, graag!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik zou de Continental Sport én Race Attack II dan ook even mee nemen in je lijstje. Ik vind het persoonlijk érg prettige banden (ben nou aan m'n derde setje bezig) en ze presteren ook in de regen gewoon goed. Op m'n tweede set velgen heb ik nog een setje Pirelli Diablo SuperCorsa SP banden liggen maar die beginnen al te glibberen als Piet Paulusma maar durft te roepen dat er over twee weken misschien een buitje regen gaat vallen aan de andere kant van het land.

Voordeel bij Continental is ook nog eens dat ze een gepatenteerd moulding proces gebruiken waarbij er géén siliconen gebruikt worden om de band niet aan de mal te laten kleven. Je kunt zo'n band dus al gewoon vanaf de éérste meter vol gebruiken zonder dat die siliconen uit het rubber moeten zweten.

Als je niet op het circuit gaat rijden dan is de Sport Attack II een betere keus dan de Race Attack II, de Race Attack II heeft aan de zijkanten nóg zachter rubber, en minder profiel groeven, waardoor 'ie nog sneller slijt.
De Road Attack II is dan weer een "single" compound band met meer profielgroeven maar ook daar is goed sportief mee te rijden....

Fotootje wat ik hier van de week postte is van een Sport Attack II , overigens.

[ Voor 15% gewijzigd door Will_M op 11-06-2015 17:57 ]

• Dacuuu
Je kan meteen vlammen met de sc2's op straat. Geen probleem.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dacuuu schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:32:
[...]

Je kan meteen vlammen met de sc2's op straat. Geen probleem.
De SC versie is alleen niet "Street Legal", de SP versie is dat wel :P

• Dacuuu
wimmel_1 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:41:
[...]

De SC versie is alleen niet "Street Legal", de SP versie is dat wel :P
Volgens mij hebben de sc reeks gewoon een dot nr.

• kazzzdafke
En ik heb sinds daarstraks de MPR2 derop liggen. Eerst deze maar eens oprijden alvorens ik het verschil met de MPR4 ga voelen :)

Pagina: 1 ... 49 ... 105 Laatste